EN | ES |

prevzate-kotouc-80-08AB

prevzate-kotouc-80-08AB


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ale nikdy to nekončilo nějakým tak prudkým od vlivem abych byl na holičkách jsem si uvědomil aha teď si dole tak musí znovu začít jako někdo kdo nikde nebyl nic nemá jsem simuloval to že nic nemám proto jsem se před chvilinkou třebas ještě cítil že něco mám ale musí umět všech odstoupit od toho co před chvilinkou ještě totiž to je otázka duše postavu co mám ne otázka hmoty kterou držím v ruce. mohu mít nesmírné bohatství v ruce a vůbec nic nemusím mít otázka duševního stavu postoje duševního jestě co mám nebo nemám ty okamžitě nemusíš vůbec nic mít budešli chtít ano a nesmíš by k tomu donucen okolností nýbrž čím dobrovolně ji to uděláš tím lépe čili bylo by dobře abyste pochopili správného ducha pokory neboť správný duch pokory nespočívá v tom že se ti být malý utěšiteli nemohou tím nýbrž že se cítím být ničím že vím že všechno mám od boha že jsem ochoten. Bohu to vrátit jakmile on si to bude žádat že jsem správcem hřivny prosím vás jestli opravdu jsem nějakým správcem říčný to není nic špatného že máte manželku rádi auto to není špatného ale buďte správci toho neboť ten nikdy majetníkem mi to si netroufám mnohé věci mít proto že bych nedokázal být toho správcem že by začal být toho majetníkem. Že se často stávalo a devět let v jednom kuse že sebe majetkem toho co mně mělo být jasno že je od boha a že to božího a ne moje všechny ty milosti které se dostal to si byli od boha to nebyly moje řeci okamžitě přivlastnil a devět let jsem v tomto stavu vydržel a kdyby mně byl někdo nesahal na život tak jsem vydržel dodneška se si ska myslel když tam tady vidím dělat sem kabrňák měli jde o vlastní spásu a vám kdyby vo nešlo tak tady vůbec nejste to je mi a není moje přednost to je milost boží přátelé a vám říkám že ta milost boží na vás taky čeká že je pro vás pro všechny připravena stejnou měrou jako kromě možná že větší za nemohu rozhodnout. Jenom víra máte právo aby vešla do vašeho domu do vašeho vědomí a to proto že jestli o sobě myslíte že jste příliš my co nemožným a to je vaše vaš jeden z velmi nebezpečným druhů vlastnění tohleto chlast vy máte a ta stojí mezi vámi a bohem za to není pravá pokora kterou oplývá i někteří světci že se byli v prsa říkali bych hříšný to není ono vás jsem vám říkal že jsem před vámi nějaké věci za hrál protože jsem potřeboval vás podmínky postava proti sobě i proti mně obojí je potřeboval abyste dávali víc pozor. Ale to byl pos čistém potud a jsem trénoval na ty pochody ty dělám proti sobě ustavičně jsem vám tady několik jich předvedl k jsem převedl i teď jeden takový včera jsem ho převedl tím způsobem říkal půdu se starat že ti nepřijdou do zítřka to je hrubý pochod vím jak nectně jednám s karlem makoněm musi tou zasloužím tak ten si mučeni veta mějte to na vědomí že on situace boží nebojte se ho konto založí protože jestliže se hubí tím že mám určitou disciplínu tak to je jeho síla prosím vás vám to takhle mohu ukazovat abych se aby se před vámi vytáhl abych vás dožral ten se cítí ale von se necítí ale i že se necítí tak ho to nesmí dovolte k bohu se cítím nebo necítí dyť taky budu hodinu před smrtí jednou čímpak se budu moct prosím vás cítit a každý z nás budete jednou hodinu před smrtí a jestliže v tomto rozhodujícím okamžiku nebudete schopni bohu žít protože te hodinu před smrtí tak jste promeškali celý život to je nejdůležitější musíte jít tak slabý tak smrtelné slabý takovýmto způsobem uměli žiš kristus smrtelné řeči přibyla kříž že a vono mu to šlo. On tu svoji slabost kde všechno opustili otec v nebesích a to bylo prosím vás něco to je ne jako když na opustí náš křehký život toho opustila věčnost pocit věčnýho života pocit spojení s otcem o opustil o kterém on říkal že buďte tak jedno s otcem jako najednou je to pryč to muselo opustit prosím buďte na této připraven že by to že to byl pro něho nejšťastnější hrůze. A ten okamžik slabosti jestli člověk celý nedokáže i tou svou slabostí tak nikdy se k bohu nedostane jenom ctnostmi jak říkám existují se stane to nejde protože kde je ta vaše většina bytostí dělá je lama zase někde toulá po mezi a tam vám bude ta vás bude rušit jestliže hodinu přesto budete myslet na to že umřete jste ztraceni hodinu před smrtí si musíte říkat konečně nebude stát moje tělesnost cestě. A ji ještě využil že tuto trošku klidně mohu věnovat protože je to jenom sám proto pro bylo tak snadné vteřinu před smrtí do situace se dostal v tom koncentráku tak by od odevzdal dříve to nebylo tak snadné a kdybych to byl tu vteřinu před smrtí neodevzdal tak tak dneska s vámi nejsem a neměl bych ani tu míru toho spojení s bohem třebas nepatrnou ale nějakou kterou se tady hubí ovšem že neprávem prosím vás berte toto na vědomí že vy máte všichni stejnou příležitost. A nikdy nejmenší ovšem upozorňuju vás čím se vám líp bude dařit tímto bude vámi horší jak jim to bude těší čím si ale bude budete uvědomovat že ten váš okamžik ve kterým právě žije rozhodující tím be nutkavost větší a tím bude větší naděje že z něho něco vyvede te protože bůh to bez vás udělat nemůže to je obrovská moc lidská že on vás k tomu abyste byli spaseni potřebuje ten si to protože on vás do toho světa poslal sice ale poznává čekal že se vrátíte byste marnotratného syna čekal že se není v že že když třebas ještě nebudete v ho domě že ho víte ve veřejně stát rozumu čekat. A to vám říkám z pozice toho který od který byl taky takle svědkem toho že ho někdo čeká kdyby mně byl tehdy nečekal vám v tom koncentráku například tak nečekal ten ta pěst samé čekat a pěstovat nebylo ji nový minut to je osud každého z nás tak vás čeká vína mrtví ře když nevíte že vás čeká otec my se můžete buď vrhnout do náruče smrti nebo nebo na náruče milujícího otce jiného bych ska není když se potom živoří nějak astrálu která nebyl vůbec patrnost to nehraje žádnou roli. Prosím vás je si někdo třebas dodat k tomu jsem na to upozorňuju někdo tvoří třebas jako dvořáka nebo reprodukuje umělecky takovou letěl tak k tomuto přistupuje za radostí především a to způsobuje že to jho třeba že je to dřina je přesto sladké že on přeci k něčemu dospívá ale tady když vy nevidíte vůbec na obzoru nic tak se vám to nezdá výsledkem to je pochopitelně může si uvědomovat že něco jiného zkrátka peru a něco jiného skládat zkoušku na věčného tvora to je malinký rozdíl ale dělali se to z radostnou trpělivosti v čem je ta veliká pokora zase tak to dopadne tisku dobře a s ním se to záhy začla jho. když jsem byl tady o tom že by třebas někdo z vás nesnesl tu tíhu toho břemene které je třeba na sebe vzít abyste člověk dopracoval k poznání které vám tady je reprodukuju tak jsem měl na mysli celkovou dobu třebas šedesáti let že jsem se napřed nevědomě a potom vědomě snažil od tudlety věci že kdyby se to ne jako celek ale po částkách složilo dohromady. A někdo to chtěl najednou vodnest ne tak by po tím klesla taky na buďte rádi že je to u vás takle rozložením ono to vypadá jako nemilost ale je to velice milosrdné že to takhle pomalu jde my totiž nejsme si vědomi jak jsem s mám tady připomínal toho co se v nás fakticky děje my nejsme vědomi toho jestli je panna maria v nás těhotná nebo jestli dorůstáme do křtu v jordánu my se ne o tak srovnat to je taky tak úplně to není zapotřebí se přede poznání musí mít jednu složku jistou že nejsem ji a to je velice těžké upřímně si tohleto o sobě mysli. Ale to je zaručeně nejsprávnější hodnocení sama sebe nejsprávnější a přitom bych byl nerad aby jste si mysleli že nic není k ničemu protože tady vám řekne matematik hoden že nula je je na prostředku řady čísel že to obrovská hodnota za kterou jdou na jednu stranu hodnoty záporné a druhou stranu hodnoty kladné a ta nula je takovým kamenem úhelným o kterou se opírá nadaní šel z obou dvou stran a dokonce číst a které chce řadě nejsou která tam nejsou zapsána. Všech imaginárním číslem na to máme být mi za námi co jsme prodělali je celá řada věci která které jsou podepsala takový mínus a a předám je mnoho věcí o kterých spějeme ale dejme si záležet na tom abychom my vždycky tu svou nulu posouvat kupředu a ty zápor nechávali za sebou asi tak a kdo právo si před tu naší mu stupně pán bůh a pak je to desítkách to ska nebo něco eště víc že on je jedničku tím prvním. Ale ten třetí se osmého sedmý osmdesát kali jsem na schodišti čím že ního domu sem na schodišti čili do ního domu nikde nechodí sem na schodišti čin že by ho domu do víc poschodí stranu domu je kameni studna tu značně chápali určený modlit a všichni záleži si se odstěhoval a nechali na svoji ti veliký nepořádek. Protože své byti museli odevzdat prázdné takže zbytky vycházeli na schodišti za které nikdo z nich nebyl zodpovědný na schodišti které je pobožně sou zbytky kří po přivrácen křesla stránky zpěli a všechno tak přeházeny že se po schodišti ne ani jít musí se hrozným způsobem převést postile je zřejmé že dům byl mysim komfortem je vydobýt uměleckým do kamene te sani ozdoba mi velmi jemným malého slovu v e čtvrtém poschodí v domě je podvod který když nefunguje je se také víta který funguje ale který nepoužívám bytě se svítí světle vidět z místa kde lesu po schodišti před otevřené dveře. A když vesmíru snu sice nejsem ale ve v bytě vesmír snu je sice nejsem ale vím jistě jak je zařízen velmi komfortem a to kontroluje z a ke chápete domů střechu nevidím schodišti před ním bytím čisté nikdo jiný tam nebyli v každém poschodí domu jsou jen jedny vstupní vřelo bytu když patro vyspat za něj všemu které na schodišti je protože mu mu být nesvítí nikde elektrická jen svítí tah ve vyšších patře není vidět nepořádek. Z domu zatím nemám se možnost odstěhovat protože nemá jiný by moje žádost o při dělení se asi někde ztratila mám pocit že bych měl jak je ve víte a současně nevím s určitostí proč lesu po schodišti když ta funguje tu v ulici ale kde jsou do my jenom na jedné straně pak je je ulice a za protějším chodníkem je řeka tekoucí strava doleva prosím vás tady vy jste na tom s opravit na tom líčení je tam není správně zachyceno to že kde von vlastně přitom je. On při tom je kdežto on vidí prže dějem tak je to ale von se než lhát po schodišti ale prže z toho šplhá vidí von se nevo není ve svém bytě ale on vidí do svýho bytu to je průřezu on není ne vyšších po schodech ale vidí do nich jako by tam byl oni prestiž di a pořádku vyšších poschodí tak to bylo a ne takhle prosím promiňte mně a tak to budu vy krát protože jsem to na to upozornil když to nebyl zhasni to. Totiž proč tomu tak bylo o ten na tu tu pozici která tady nebyla zdravý anebo mluveno tady poleze po schodech on to dokonce unavovalo to ležení po ačkoliv ho neprováděl on je i tu ponoru si prožíval toho ležení který to je jedinečný i si cítil dokonce tu špatnost toho nepořádku ta je nedělala dobře to ti taky bylo proti srsti tohleto všechno to bylo nějak podobno v tom pocitu v tom snu tady totiž se velice hluboce vykládá v tomto mu jak člověk není schopen dobře pochopit to se stane za to co je to vlastně vždycky vnímání a co je to pokrok a duchovní cestě ono se říká musí se přejít že no stupni na druhý jako by to bylo nějaký překonávání prostorově nebo něco takového takového nic to není on člověk dycky ve své pravé podstatě jest. A to co prožívá to je nános na tom co jest to není to pravé čím on jest ale teď tím čím on jest to je bytost která dělá pokrok tím čím se stává postupně bohužel protože je ve stvořen do stvořeného za leta to je také ta nějaká taková princezna tak se musí stávat ta se stane třebas žábu ne která místo princezny nebo se stane čím čímkoliv jiným ale vona ve skutečnosti je pořád princeznu synu celou královský nebo tak nějak ne ve své to patě jenomže to není poznat že to tak je. Protože se vidíme víme zevní stránku věci tak tady prostě tento sen měl především poučit o tom proč na tom stupni si tak kterém si prostředcích tíž takhle proč se tam šplhá to všechno si vysvětlíme protože tam nepořádek proč je to připraven nemohli proč se ztratil třebas dere proč se cítí v ten bytě teď dovol aby se to vysvětlil jo a to se ale to správně nepochopí dokud si neuvědomí že ty jsi taky tím pozorovatelem který to všechno vidí průřezu to co si viděl to co nemůžeš nikdy vidět postupně to můžeš vidět jenom vzhledem jako tento sen byl veden syna dojem si vzal celou noc a vono se to dalo okamžik. Ale to a to jako celou noc to je a jsem si všiml když jsem vnikl třebas do své dávné minulosti a musel se překonat jak to utahal hrozně a když jsem si to potom prověřil tak netrvalo to vůbec časově nějak a vypadá to jako věčnost a teď je to čili že o dům to znamená mám všechno co tady mám pro nato to je pro ležaté od boha to je hřivna se kterou mám hospodařit ovšem upozorňuju vás že žádná hřivna. Tady není proto abych se věčně držel nýbrž jenom abych s ním hospodařil to znamená tu hřivnu si od ten hospodář jakmile přijde od nás ne a dává mi jiné hřivny nebo dokonce to a při vo nějaké to a tak dále je to o tom druhém ten druhém ještě lépe znázorněno než v tom prvním první verzi na veze je místo přibližně z to a druhá verze je místo hřivny jedné nebo dvou ho další dvě a tak dále místo pěti dalších pět ne toto není tak lapidární ale držme se toho je to sice stejné ale sme se asi to místo jedné hřivny jedno město abyste viděli že je to tu řídké on nedostane se přestavuje z jednoho domu do druhého tak to se na nás ano. Čili tohleto všecko co my budeme na této cestě je připraveno kde mohli to znamená my se musíme vystěhovat z toho jestliže tam máme ale dobře zařízený kvartýr v pořádku tím co všechno je před nebo listí to se vám to bude těžko odtamtud stěhovat si myslím že chápete že bylo těžké odejít ježíši kristu vod svých milovaný učedníků od toho skvělého tříletýho působení kde dělal jenom dobro ničeho a teď mně ji že toho na kříž znamená měl to všechno ukřižovat co před tím bylo tak tady se říká první chyba je že je tam. Že ty tam máš svoji zařízený bit skvěle zařízený který budeš proto které zařízení těžko opouštět a protože tam také ještě pořádek okolo tak si ti ten by nebude ani hnus nýbrž to pak budete ti líbit i s tím pořád sem který tam je s tím že tam řítí ještě světlo tam nejsou ten do statky které jsou v ostatní to ty totiž si bydlel to tam v tom snu není obsaženo ve všech těch bytě ti všichni co se vytahovali to si pořád ty to musí. Ty který se nevytahoval to si taky ty jenom částí své bytosti se s eště nemiloval to je které která tam ještě zalíbení v tom rozumíte která to tam přecházela rozbil nemilovala ten se to nelíbí ta se nešla to mají taky bytí nebo proč ty nemáš ten dere to je ta rozhodující část otevřou tady jde proč to rozhodnutí část pro kerou že na tom stupni a že z něho ano proč nemá ten dere to nemáš zalíbení v tom bytě který je dobře zařízený ale to máš marné tou budeš vypuzen bych chtěl s něco o sobě je veli vyčítáno že si jednal dosud nerovnovážně že sice se připravuje odchod do jiného domu ale zároveň si zařízený jinde eště. Kdežto to zařízení ostatní by věčně přímo učení čeho odložena jako nepotřebují ale tohleto se ti zdá být ještě u potřeby temné kdyby tam bylo to okolí on odjímáno zvnějšku všechno co potřebuješ obyvatel nosti toho bytu rozumíš to je to dotazování situací které se tady věštění že po dobrým to nepůjde bych že to tak nechápe z toho spojku jo tamto si dobrovolně vylil ty není se dobrodiní do etika ale dovolovali hrozným způsobem ten nábytek to se musel divit co z toho vyvedli věc. No to je to to bych strašně na vysvětlili by to uměl proč jde molo ale nábytek jeho mi to říct jak je to a proč je to a nemít říct chyba tuhleto teď ten marný slov že totiž nejenom je tam tápání ale je vidět že byl ten svůj vybojován z veškerou péčí že původně to i ten dům byl komfortem nejenom ten tvůj bit a pokud byl celý do komfortem tak samozřejmě nikdo se z jeho nevystihnu rád za tu svou netrpěli ost za tu nespokojenost tím co právě bývá nebo ve stavu kterým si. A ty zbytky krásy toho ty se děje víme účelné dnes když si většinu tomu baráku opustím proč tam je ten masky slo když všechno je tady ostatní nemohlo ano schodišti na spadnutí viď a je to možný do to dřív nebylo ten slo krásný a ta jemná práci a tak čistota která byla eště v těch vší patro ta tomu náležel oni totiž jak jsem si říkal ten říkal ta vyšší patra teta nadstavba to je ten dovíme chtěla tam nic z toho patrno. Ale to se staví na tomtéž místě nikam není třeba ten dere který mají pro jiný baráky by to jsou prostě vlastnosti které si odložil jako nepotřebné na vyšším stupni my nemůžeme týmiž prostředky na vyšším stupni něco božími vám pořád zdůrazňuji že musíme zaměňoval prostředky že musíme si chápat nových prostředků nebo když se sme těch starých nově se ji chápeme a tím jsou to také jiné prostředky ano. Tak tuhletu větu si potom znovu přehnal aby s viděl co jsou to ty lidé kteří se vystěhovat ano jsou to prostředky které dosloužil ano a proto dostali takle se k tobě nevrátí že to je málo slov to není náhodné protože tím je znázorněna minulost ten barák byl poměrně moderní ne tam měl víta najednou arský sto starého let to znamená všechno staré je neúplné tím večer ano sice je to krásné ale to účelné. Je zařízen velmi komfortem to sme si byli na daly myslí patra taky dali že se nemám právo přes tu možnost přestane taky vykládali a proč ne si řekli ten víta funguje to znamená v tom víta je možnost se dostat poschodí do poschodí bez námahy a je možno říkám a proto máš k povinnost ho opustit když tam jde proto máš povinnost ho opustit protože to tam jde samo. Jenom to co rozvineme se máme právo opustit ne co je polovičaté ten víta je dokonale stavu to znamená nahoru se jít a dorůst jít to znamená byste vy se tím víta že stav i na to poschodí ve kterém máš ten svůj ptají to není z toho patrno ale je tomu tak to je důležité to do být tak je bude žitý prstem v tom všemi a ještě bych chtěl říci jak je to s tou studnou poctil že totiž všechno to co je stvořené je pevně zakotveno nestvořeném přestože se zdá že to s tím nějak nesouvisí vzdát se protože my nemáme pro nás to není dostupná to nestvořený s na úrovni na které jsme je to nedostupné a to je ta zdánlivě nesouvisel. Ale ve skutečnosti v stupni je tatáž to je voda had e o tatáž voda jako jeho do bodu a do že že je to třebas ne v tatáž voda i když je ta voda do toho podobou přiváděn nikoliv ze studně nýbrž z vody to znamená že zařízení lidského to znamená ze stvořeného přichází do co ve stvořené máš ne přímo od boha. Ale je to na tom trpném stavu postaveno by v nás na konci páteře nebyla trpná hadí síla tak tento svět bez nemáš to je to ten dům by vůbec nestál kdyby tento náš to ře tělo by vůbec nestálo to než by se nemohlo na nějaký projev vědomý vůbec kdyby tady nebyla studna trpnosti na základu toho všeho ten nesplní důležitý poznatek ta do toho vtělen a to musel výmysl zasvěcené tak protože všechno je to postaveno rovnováze trpnosti a aktivity ten ta tvůrčí činnost boží to je aktivita to že netvoří a že není. Tím tvůrcem zároveň on tam bezohledně tohleto říká jako vy vůbec nebyl to je ta trpnost ze které vyvěrá zdánlivě bez souvislosti všechno aktivní ne tuhletu spojku mezi tím trpným a to znamená nestvořeným. A mezi tím stvořeným tam v tom domě nevidíš protože to je ta zřídka nestvořená rovněž ta hloubce hloubky své duše která není protože je nestvořená není viditelná ale tvoří spojka spojku dají říkám že smrtelná duše to mně jesličky třeba neuznávali že jsme toho duši takhle jako tak on to mistr ekhart nemoh takhle říkat a je to nesmrtelná tuše. Která je spojku mezi tím nestvořeným a mezi tím stvořeným co je to bůh funkčně funkční bůh i vy než tentýž bych ale funkcí při kovaný tomu tvoru který ho vede ne tak to je asi všechno a že to vono to tam u ježíše ukázáno na velice vznešeném stupni na jedna v tomhletom ale se pochopit z toho vznešeného i toto nižším. Proč na tom kříži neměl žádnou oporu ve svých žácích ničem svědkem v ničem co při malost tohoto světa ani je vlastním těle i to musel opustit i toho jsem musel vzdát no když sebe dal tak by byl stal mrtvých tím tělem jsou musel vzdát tedy proč neteče tam ta voda protože ze stvořeného ne přímo od boha bereme všechno v životu tohoto stvořeného tady tuhlety vykopávky všechno stvořená záležitost ne a bereme je ze stvořen a toho se někdo do ušetřeno udělal že jo je to a to. To není to co potřebuješ aby se musel z domu vystěhovat dokud budeš přijímat z tohoto světa a ne od boha tak jsem z toho domu nevystihuje ale to že to nepo teče ta voda ze stvořené toho to nepude do toho stupně toho stvořeného tak to i nejlíp zařízené bude na obyvatel rozumíš ne od nebo vodu než tam nic. Vzpomeň že tam je zařízení komfortem protože by se dalo z toho vývoj z toho bytu a použít v tom novém kdyby dostal ten neklepe tělo to znamená že ne všechno co jsme používali před tím máme právo a povinnost odbourat že něco z toho zrovna to komfortem to nejlepší máme povinnost přenes novýho bytu protože tady musí být nějaká kontinuita mezi nižším a bytím. bych to řekl na životě ježíše krista jako on byl oddán své rodině do třiceti let ne a byl jich poslušen a sem okolí tak byl oddán potom otci na nebi to tak dokonce když mu ve dvanácti letech vytýkají že se jim ztratil von říkal za jinou nevíte nemusí být v tom co je mého otce tak je poslechl protože jim byl oddán prože nenastala jeho doba jo kdy ještě o vila. Tak tohleto si dobře uvědomí že na vyšší úrovni se potřebuje za sme ta na toho nižšího bych tak řekl vlít dejme tomu špínu i s dítětem a to je dítě to je zárodek ten vite zároveň toho nového si přenese do toho dalšího a to vytvoří dvojí individualitu duchovní ta nějaká je ty nebudeš nějakou metafyzickou kaší nikdy ty nebudeš ani absolutním bohem nebo něčím to to nebudeš nýbrž pořád indy let to vidíš to jak toto snu to nějaká individualita dělala tudleto a to byla individualita dobře informovaný na velké výši která toto mohla utkat a čili individualita přetrvává tady starší než si ty která tuhleto psala. No tak to je asi všecko de ke tak který říká je oprávnění list dovoleno aby se tam dostal je to dovoleno je to dovoleno není a proč protože jste bytě se svítí není funkci ještě na tom tak špatně jako všechno to ne což je oznámeno a se toho použít. Ti opravdu ten de ke dostaneš jakmile budeš schopen to co máš v tom bytě přenést do toho nového bytu a nebude to nemožné protože jak je říkám když ty poschodí ho řeší které jsou čisté sou vlastně tím pokračováním více sty to nebude žádný nový dům to že se odstěhoval do jiných domů této co nebudeš mít nedaří cestě potřebovat jo těch prostředků ale ty se budeš třeba v tomtéž do a tím tam a ten funguje víš tam na všechno počítám jenomže to není z toho patrno ale je to je s tím počítáme v budoucnosti ty tu budoucnost dobře neviděl viděná minulost a přítomnost a budou to ti ještě unikala zatím rozumíš že to jenom tak dokresluje. Zatím ho nepoužíváš ten výklad nevstoupí se do něj že z toho důvodu protože ten je připraven a funguje pro ten nábytek který musí přenést nahoru s tím víte a to je jeho nynější funkce ne abyste s ním vozil to by byla záliba co podobně brouzdal k tomu tam nejsi ani v tom ch ani ve skutečnosti ty se tam proto aby se děl tady je můj nábytek dostanu nábytek a s tím dere a de krev mám budu mít s tím nabytým na stěnu i s tím nabytým že to nejde milován tak funguje tak se budu moc dostat dolů jiného ne ji nevyšlo všem kam jenomže tam je znázorněno jestli řeka nedostaly že je se bojovat tam jak se dostalo ty ostatní do jiných barák ne adlera naznačeno že všechny prostředky který si to vy používali budou použitý jinde. To je na cestě krásné tato spojitost na uniká totiž všechny které odložil budou někde jinde použity na tom stupni na kterém my jsme to používali čili my používají se nějakých prostředků na duchovní vzestupu používáme velice obdobný ch prostředků když živých ty co se přitom zkazí samo sebou to nemyslím ale toho co tady živé z toho sou ty zájem si to není nábytek to se bude používat někde jinde ty živé prostředky. Na nějakém prostředku který dosloužil ti ukážu jak chápu to hraní přes které se nedá snadnou převést když jsem třebas konal písmenová cvičení tak ne najednou ale postupně to nešlo to dál říkat do to velice obtížné a nakonec když jsem se nemoh ani bránit a nemoh to říkat a je přesto jsem za tím bohem chtěl jít tak se ukázalo že je správné že se přestal nedá. To tak v pořádku že to takhle že pokud se přesto je zdá že bych pořád přesto lezl to pořád tamtudy chodil ale von je tam víta že kterému to vůbec nevadí ten stav toho schodišti že jo a tím víte em vedle bůh rozumíš to je pomoc tam taky svojí etika to víta že jo je tam také etika jako v tom bytě. Čili ta osvícený způsobem pomocí boží síly budeš se moh tato moc dostat dál ne pomocí svým tam musí si trošičku vzpomenout na to že to všechno je postaveno nad tou studnou a tou takové kdybych byl sse neodevzdal v modlitbě více a pořád se nutil do přeříkávání nějakého jména božího se přesto fázi kdy nedostal nebýt začli být trpnější přijímat situaci taková jaká je než ti se pravda stavy se nasadím v tom snu jsme zapomněli vysvětlit že se být ocitl ve čtvrtém poschodí a tam byl je hubit a odtamtud jsem měl stěhovat. To měl dojem že někam jinam jako ty ostatní neví si byl si řekli že to není pravda protože on prostě se stěhovat jenom do na jinou úroveň můžeme říct že je to jinam a jelikož neviděl v tom ostatním domě ta ostatní vyšší poschodí jasně nýbrž jenom vědí že tam jsou a že tam v vůlí víta tak se předpokládat že to bude tento krát postup směrem do těch dalších pater protože to čtvrt čtvrté patro je způsobeno tím. Že máme překonat nebo vystoupit ze své smrtelné čtveřice to čtyřikrát he symbolice jak starozákonní tak to vo zákony velkou roli ale tam při tom přidá obyčejně ště nula čtyřicet let na poušti třicet dní které ježíš byl na poušti zase ne čtyřicet dní čtyřicet let se stěhoval egyptě se i ta židi do palestiny a čtyřicet dní byl ježíš na poušti ale je to ho víc a jsem mu pane nevzpomíná a neměl jsem věci ale zen prostě to za na čtyřicet protože je to ta který ve ten člověk hmotný se vším příslušenstvím které hmotě náleží a kterou které hmotu udržuje jako takovou sou pomocníci hmoty ti tři těch čtyř a potom. Je přicházíš trojice nesmrtelná do které by měl podle tohoto slu nebo všechno je připraveno aby do po tomto snu víc vstoupil řečeno že vlastně koček nade krev to znamená bude ti otevřeno je tím řečeno to je reprodukcí toho bude ti otevřenou aktualizovat na dnešním poměry samozřejmě toto on nemůže nějak spíš k tomu bude otevřeno ale to ostatní jeho záležitostí on by měl z toho vstupovat že nahoře tak poschodí jsou neobsáh nad tím čtvrtým a že je možno se tam stěhovat protože tam to de molo vám není ovšem von se říká. Že mohu ji li se ano jsou jenom ty oklikou ty spojení patra tak se zřítí ta hřeší stavba samo sebou toto nemohlo být v tom snu ukázáno ale měl velký napadnout že ježíše v pořádku víta tak že se ještě pomýšlet nějaké stěhování kdyby jenom toho námitku z toho tvého bytu tak by to stačilo vysvětlení ne myslíme ta vyšší patra se vyznačují tím. Že jejich odezvu v našem naším individualitě je trpnost že oni jsou tím trpným stavem tak dokonale trpný že si to vůbec přece aktivitě neuvědomujeme že vůbec nevíme existují tak tuto tento trpnosti musíme umět víc ze své strany vstříc co nejvíce bych radil tedy aby začal teď vy zmínil třebas systém modlitby a by začal s modlitbou ticha a modlitba ticha se nedá navodit rovnou tak jak si to představovali furt tam v tom koncentraci tichá koncentrace v . Kapitole nýbrž musí se k člověk připravit vím že jsem tu přípravu napsal v tom mystická koncentrace spisu ale něco by z toho chtěl tady říct přeci jenom znovu protože je to napsáno to že není a tady po ruce že se nemůžeme k tomu obrátit a nemůžeme si to mi přečíst tam je mluveno o pravém duchu činnosti který je nejlepší přípravou pro trpnost v činnosti činnosti býti trpný je možné jenom za dvou předpokladu že činnost děláme tak dlouho že nemusíme zvládat přímý řemeslo to je zvládnuto. A za druhé činnost vykonáváme bez ohledu na sebe ale s ohledem na toho proto kterého tu činnost vykonáváme toto je správný duch pokud možno láskyplně co nový do správný druh činnosti jestliže toto provedeme tak je naděje že do činnosti vstoupí ta trpnost boží ta se to ukázat na vstupuje žiš ve vyvodit co v čem to trpnost tato. To zůstává ten ježíš si přál napřed být pokřtěn věděl že bez toho pokřtění se nedostane přes určitou fázi pokřtím tehdy které kázal svatý jan bylo nebo sloužilo k pokání aby člověk měl sílu k pokání k sebezapření tedy. K sebe zlepšení aby nemusel to dělat vlastní silou aby dostal nějaké posvěcení v tomu a tak tam vidíme že ten kristus přichází do toho jordánu s touto aby byl pokřtěn aby tuto sílu dostal víte že svatý jan křtitel se osten křtu vyjádřil tak to jsem tedy ctít ku pokání ale ten který přijde po jak křtí aby vás uvedl do života věčného nebo tak nějak ano čili to je ten rozdíl mezi křtem janevim a mezi křtem. Který potom konal ježíš kristus jeho učedníci a přesto se tady ten ježíš jde svatému janovi ale ne aby dostal sílu k pokání nýbrž aby nestaral k vědomému spojení s otcem to znamená že i od nižších prostředků můžeme žádat daleko více než co normálně je nich obsaženo že tady velice záleží na kvalitě vůle co do vložím to je zázračný statek který máme k dispozici. A kterým může být hodně daleko posunutý čili ježíš kristus tam nešel pro pokání pro sílu aby mohl konat pokání ale zrodil tam šel sílu pro to aby zabil v sobě s nebo odpadl satana nebo takový něco a aby se vědomě spojil s otcem a tak bych prosil jestli jste ten někdo správně pochopit tichou koncentraci nikdy do nevstupuje bez touhy po spojení s bohem tak to musí být ale prosím vás jestli je tam ustavičně během modlitby tak nás ruší. Po této touze následovalo odevzdání toho ježíše do rukou svatého jana ten ježíš nepotřeboval toužit o my byl rušil ten akt toho svaté forma na křtitele on se musel dokonale janu křtiteli odevzdat jestliže tento přechod nedokážete v své vnitřní modlitbě provést tak děláte tutéž u jakou radil velké k jaké radil i pro to tam všimněte si satvas v tomto obs jeho návodu není obsaženo ale tím se zdůvodnit proč ty piovi nedosahoval vědomého spojení s bohem. Prosím vás bez touhy to nejde a jenom s tou pouto nejde ta touha určitá metoda bez které to nejde ale s to také nejde ji musíte umět včas opustit je vám to všem jasno samo sebou jaký opustíte tak nastane aspoň chvilkové vyprázdnění a nebo dokonce dlouho doba krize kde se budou plemeno a tak dále tak je třeba znovu vzbudit tou ku jakým způsobem to dovedete a znovu trpně se odevzdat a takle to pořád opakovat během takzvané tiché koncentrace se opravdu stane tichou koncentrací jinak vám to nemohou lépe poradit tady to je oprava toho weinfurtra ano námitku že tady velice těžko přeje do toho stavu těch nosti to vím ale přimějte si. Že ten pán ježíš měl před sebou hmotného jana křtitele viďte a do jeho rukou se odevzdal nebo lépe řečeno prostřednictvím něho se odevzdal do rukou boží prosím vás jestli vám to jinak nejde tak prostřednictvím konkrétního. Pomocníka třebas svatý terezie celá tuletu fázi překonal a že na to je spolehnutí že vás může tam pomoc převést nebo jestli vám si to je dost pro vás jako směrodatné nebo a ten pomocí ježíše krista který toto překonal jak v jordánu tak na kříži opřen se o jeho osobnost tak řek přímo musíte si ho představit pro to chopil to bylo na škodu věci tak nemusí to moc formulovat to byste si tím prohlášením rušili to klid ten klid u ste více děláte jenom to stačí bez formulace ano a to ne na tímto způsobem že se opřete o konkrétní bytost bych tak řekl. Nebo o konkrétního vítězí na těmito stavy a těmito přechody tak se dopustíte toho čeho se dopustit ježíš kristus že potřeboval svatýho jana a tím byl převeden ano on se neopíral kupodivu o o osmého otce v nebesích neboť ten prostředník u teprve k tomu měl pomoci obdobně to pravým duchem činnosti musím toužit správně vykonat to co vykonat mám ba ve svém povolání tak poměru k lidem všechno kdo je mi tady prostředníkem z ten člověk na kterém toto konám neboť onen člověk je opravdu ježíšem kristem. Když to takle na něm konám tu si mohl dovolit při povídání o posledním soudu říci cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích mých mně jste učinili nelhal potom se přesvědčíte že ho budete považovat za prostředníka který vás převést tak to budete dělat pro něj daleko dokonaleji kdybych byl nepovažoval toho gestapáka za oslabí ho tak zabil rozumíte a byl to gestapáky jsem si toto moh myslet obětavě tak to bude o to snazší to vysvětluje bližním který není tak špatně jako ten stav ne a doufám. A tu věc s touto touhou provést to nejlépe provedete a ta trpná stránka této činnosti spočívá v tom že potom bez ohlédnutí odstoupíte od toho co jste provedli jako když jste to ne provedli ale to provedete jako byste byli nic neudělali nepřemýšlejte o tom dál nestarejte se o to že se tak je to v pořádku toho dotyčného třebas že ano tak odejdou od to odvádím se od toho a dodá a dva další činnost vypadat správný duch činnosti tak asi doba ti přitom si neříkám jsem na poli hospodářově to nic nepůsobí co tím jsem na poli hospodářově tímletím jsem tam aniž si to formuluj ten bližní je mi prostředníkem. Tak je tak jsem na poli hospodářově prostě ano je to tam tady mám námitku ty tady jako si velice málo cení extáze ale když tam dáváš tady takovéhle návody na tichou koncentraci a modlitbu ticha tak nás vedeš přímočaře extazi. bych říkal že takhle vysloveno je to mysleno pravdivě a jistě z určitou zkušeností protože neníli neníli tento způsob modlitby vyváženo odříkáním o které jsem mluvil při činnosti tak zaručeně taková ta modlitba ve řekne ta opravdu jestliže ale člověk je připraven denní činnosti odstupňovány od sebe tak nemusí dělat ten skok on se tam dostal na tu úroveň jsou činnosti na kterou by normálně extatický musel skočit. světelný na úrovni jsou úrovní jednání je neextatický či on si tam pobývá tam nemusí skákat a proto jestli kdyby byli bývali křesťanští mystici pěstovali jak rozvinutý ský život po této stránce rozumný jako se tyto vysvětloval a tak to vedle toho tu modlitbu tak by byli nezažívali nepotřebovali nazývat extazí se nazývat cesta cestou bílého mraku krátce před budu holou smrti přišel když si za přišel do si za z otázkou a bude člověk po smrti dál žít či se prostě rozplyne vidí není to nová otázka patřit nejstarší často vyhledávám znovu opakovaná vypráví se že bude od větě jednoduše své rozplyne jako bílé mraky. Ne ráno byli na obloze bílé mraky nyní smysly kam se ztratili odkud přišli jak se vytvořil jejich tvar jak se opět pustili byl mraku jeho bytím je přicházet a odcházet a to je první důvod proč nazývám svou cestu cestou bílého mraku je však mnoho další ch o nich bude dobré uvažovat a meditovat. By jeli mrak je bez kořenu je bez příčinou věci a nemá do vo domov nic je jeho vlastní a přece je kriste a právě takový je celý vesmír jako by mrak bez jakékoliv příčiny bez jakéhokoliv bez jakékoliv poslední příčin existuje existuje jako mysterií byli mrak nemá vlastní cesty vzniká a zaniká nemá cíl ne vyplňuje osud nemá konec by jeli m jak nelze zklamat nebo je se nová přicházet je jeho smyslem máli někdo nějaký cíl musí být škola čím účelněji soudí ho rozum tím více zažije strachu utéci a zklamání pojal li člověk jednou nějaký cíl usiluje o pevně stanoveny směr veškeré bytí však nemá směr vesmír nejde nikam nemá žádné záměr ani cíle kdo nějaký záměr je proti veškerenstvu a bude zklamat. Nemůžeš proti celou ku bojovat tvůj život je tak maličký že nemůže ješ vítězit nemůžeš celek porobit přemoct je nemožno věcí aby se jednotlivé zmocňoval a nemá li vesmí účel ani konečný základ na máš nějaké záměr budeš nakonec po ražen bílým jaká ne vždyť tam kam vane než týrán své nebojuju byli mrak není obyvatel a přece se snáší nad všimli její podrobit nelze její ovládnout nemá rozum který by mohl být ovládám a po roven. Kdo jednou pojal nějaký cíl záměr směr smysl sama tem chtění něčeho dosáhnout tvoří rozpory a na konci bude po ražen to je neměnné naše poráží je přirozenosti veškeré existence mrak ne určuju karma pluje prů je jen patřil všem směrem všem dimenzi nic neodmítá vše je existuje ta nedokonalé akce to áno nazývám svou cestu cestou bílého mraku. By jiné vraty nemají vlastní cestu jen pnutí se sama cíl cesta bílého mraku není ulití neprotekční stezkou mrak do bez pevného záměru bez jakéhokoliv smyslu k tomu musí být dobře rozuměl neboť se zamýšlíme zda to souhlasí moh rozumem čeho věk si nedovede představit že by bylo možno žít bez smyslu bez záměru nebo jaro nemůže žít bez úmyslu a lidé jsou tak pomatený že dokonce ke mně přicházejí a ta se jaký účel máme žita meditace nemůže mít účel záměr neboť meditace je stav intelekt jednoduše stav bytí kde člověk je bezčasu a prostoru pouze být. Ne cílem cíle zde a nyní jeli cíl někde jinde a rozumíš pracuje tehdy začínáme uvažovat nastává slepý lék rozumu že pracovat jednoduchosti tam prostor může jít svou cestou muže jakkoliv pohybovat myšlenkami z účelem a smyslem hází budoucnost do hry jen z budoucnosti přichází čas by jednak se vznáší ve vzduchu bezčasově neboť je neznal tele ani budoucnost existuje nyní se. Každý okamžitě celou věčnosti ale rozum nemůže žít bez účelu a smyslu pro tu tvoří stále nové cíle přestanou člověka pít takzvané světské cíle počne intelekt nastavovat náboženské cíle nadlidské cíle když nemá peníze taková výjimek když přestává být honza za světem a politickou a politika při kali a vytvoří se nový svět novou tužbou náboženství se svým novým cílem intelekt stále prah ne po smyslu po účel po nějakém síly a pro mne je jen bez smyslový rozum skutku náboženským to všech znamená že ji není tým žerou em nelze horou em ani na zíval. Ty veta nemají jednu meditaci při níž sedí v nižší zcela sami na vrcholu hory a meditoval ch mracích které táhnou blahou pozoruju je nehnutá a spojuji se pozvolně s nimi ste sedí na vrcholí jako bílé mraky bez myšlenek a jsou jen jednoduše zde bez odporu bez boje nic nedosahuje víc neztrácí jen čisté bytí zažívají sou zlu oslabují extazi lasky proto zažívám svou cestu cestou bílého mraku a přál bych si abyste se taky stali bílým mraky a jim tak průniku ne k nějakému určitému bodu nýbrž jen sem a tam kam právě vítr vane. Si le kdy trávě si sil není koncem následků každý okamžik sám o sobě je cíle zde a nyní buďte si ho osvícený mi pro mne zde je všech dosažení dosáhnete toho zde stejně tak dokonalý jak je můžete být právě jako buddha nebo maje krišna nic jiného není dosažení není v tomto okamžiku je všechno ze ale vy to nevíte a nepozorujete to meč vaše myšlenky jsou v budoucnosti nejste zde nejste bdělý a nevnímáte co se právě v tomto okamžiku s vámi děje. A tak to bylo vždycky neli oni život v každém momentu očekává te osvícení a nikdy nic jiného všeho ve ho vlastně nemůže mnou leží patři rovnosti věci tuto skutečnost nemůže člověk propást léčili nejste pozor ani a nechcete je vlastně poznat neboť máte nějaký sil tímto způsobem je budování hráz a to co právě je se promešká jakmile se pravé jednou jasně zjeví jakmile je poznání je největší mysterií bytí otevřeno každý je dokonalý to míní někdy říkáme každý je brahmu každý je nejvyšší duši každý je božský tou míníme když říkáte říkáme ta tvá asi to se ty nikoliv vše se ta musíte provést stát neboť musí lys něco stát není to. A jestli něco není jak k tomu že vniknout zrnko semena se stane stromem nebo jeho zárodku jiš je kámen se nemůže stát stromem semeno se to je je v jednom momentu jako semeno a příští okamžiku jako strom nejde o přeměnu jde o pochopení a jeli ale dostatečně hluboký jejich tomto okamžiku se jenom ty větší mistři zen mistři se vyš jiš mnoho sdělili oblíct mracích byl ch mraků se již mnohé duše dotýkaly. Existuje spojitost mýlí vím jak jak se zdá meditaci o nich mohou mnohé věci vyplynout život by neměl být pozorovat jako problém jakmile se jednou tak to začne ztratí se myslí šli si že život je problém není že ano ho řešení to je v povaze filozofie a proto neslo obilí v šestý není žádné pravé filozofie to je nemožné všechny filozofie jsou staneš protože svým prvním krokem myšlenkou že život problémem do falešně což nemá přirozené řešení život není problém život je mysterií tak tomu rozumí náboženství. Bílé mraky svou značně tajemné zmizí náhlé a opět se výši přemýšleli jste někdy o tom může mraky nemají jméno ani tvar jejich tvar nezůstává ani minutu stejné mění se a sou jak proudí řeka člověk může zachytit nějaký tvar chceli tak je to však jen jeho projev chce a nemá tvář je beztak je kontinuitu s nik zániku a tak je to s celým životem všechny tvar sou jen to je ke tomuto životě se nazývá š mužem a předchozí si mohl být ženou v tomto životě si pílí a příští můžeš být černý není v této minutě inteligentní a příští může být hloupý v tomto okamžiku si klidný a příští budeš podražené ran. Máte nějaký tvar nebo se stále mění te z řekou mákem máte nějaké jméno den ty tu můžete se tak či ona nazývat skutečně v okamžiku kterém člověk zjistí že je jedno tou jemu současně jasné že je právě tak opak řekneš někomu mám rád témže momentě je tu také nenávist na se věší někoho přítelem a současně se směje tvůj vnitřní nepřítel a očekává svou hodinu někdy se cítíš šťasten na vzápětí zase štěstí mizí asi nešťastný nemáte skutečnou toto ženo jakmile to člověk pochopí stává se víry vrahem bez tvaru a jména a nastává pnutí pro je jsoucnost bílým vrahem. Jako san asi život bytí člověka jehož se vzdal světský lidský život běží téměř jež de mých dráha vycho vše je mrtvé a sleduje je určitý sou všem nějaké mého svoje v kolej jako vlak vlak jednou po své dráze mají svůj cíl musí někam dojet ale samý a se jim potu je se tam jako by mrcho ve vzduchu netají jejich žádné oleje směry žádná konkrétností není nikým žije život ne byti žije ji jako by život neměl. Chceteli vésti život jako byste její neměli tak jste na cestě čím více si tím si nemocnej čím méně si tím si zdraví jím čím méně si ty lehčí se můžeš vznášet neboť si božští a svatí říkám že život není problémem ale my se v něm tamním že nemůže mít žádné řešení mýbrž že může jen být. Problém musí být intelektuálně řešena a když je vyřešen není ničeho dosaženo posílá si ruchu více vědění ale nezažil extazi mysleli je něco co se může stát můžeš být jedno tou splynout se zázrakem tak pociťuješ extazi svatost tak se může dostavit nejvyšší největší štěstí náboženství chápe život jako zázrak co může člověk dělat tváří v tvář zázraku nemůže dělat vůbec nic můžeš měnit jen sám sebe pronikat hlouběji do tajemství a zázračná můžeš podávat jen stejné cesta ven poznávají zázračné v tomto životě němž to neustále vidíš by lich mracích beze stá nocí kvete ch i v proudění řeky. Kamkoliv poledne vy zázračné a kde to nalezne tuto meditace znamená rozluští se v mystery dokonale se ztratí zázraku zmizet za za měl by dávat přednost jen zázračné mu proniknout do něho jeho celistvosti pak se náhle otevřou nové dobře nové poznání v tobě zmizel na jednou hmotný svět se ti jeho veškerým rozdělení a všemi rozmanitých se dokonale nový svět jednoty vše je v něm bez hranic všem něm obsaženo najednou slušně jediném to však jen tehdy možné s mění šli něco sám na sobě našli nějaký problém muž si ch s něco činit musíš najít klíč sestup jho řešení musíš na něm pracovat jít se obírat tím se obírat a něco cílevědomě podniku. Máš li se však potkat s mých série musíš pracovat na sobě samém ne na mystérii jsme bezmocní před zázrakem proto převádíme každý zázrak na problém problémem pány situace pociťujeme možnost kontroly zahradí sme nezraní nemůžeme nic dělat díváme se smrtí do tváře a nemůžeme již s ničím manipulovat proto je dosažení extaze tím obtížnější čím více je sledováno lidským intelekt m se logikou matematikou poleze romaina ztracena život se stává věčným nesymbolicky. Je symbolické říkáme že moje cesta je cestou bílého mraku by milý mrak není skutečnosti je politickými obrazem ukazovatelem zázračného sjednocení myst jak do nakopáno to způsobu myšlení tak zaručeně měl směr zaručeně měl smysl je živ a proto je dneska tam že je plnění toho smyslu nepožádá hledání dalšího záměru a zlo my kteří tam nejsme kdybychom nedávali smysl naše můžou a nebyli tam kde on je samosebou tak se prohřešek vlastnímu životu. Každý okamžik musím smysly to není hledání vyloučeno sti vědění vědění o přítomnosti co mám teď chtěla když to nemá smysl tak nemohu vůbec ani prstem hnout toto je nesim pak na indickém národu bych ještě chtěl tomu říct jeněco dokonce všichni mistři hlásali že všechno své stupně že se nehodí vytknout si smysl na který nestačím. Že to je blou znění tak se nehodí taky tuhleten byli obla pro nikoho ve šplhá ta provázku samosebou i tak je to placeni a mistru samo o sobě zůstane mistrem třeba ale problém když se řeší nedá se říct že by se nevyřešil nic to se něco třebas vyřeší právě když se de záměrně za něčím tak se řeší celá řada problému a tím že se řeší tak se do dosahuje nějaký cílů přesto bych chtěl ale říci že v zásadně přesto všecko pravda ze své pozice pochopitelně ale bylo by dobře kdybychom k tomuto co von říká dodal. Co říká avatar a všichni mu dosti nechť moudrý nikoho neodkazuje svou moudrostí nebo ho rozví to modrost nemá neměl být plýtvat od opravdu hoří moudrostí po tom není pochyby proto může řek ho o sit ale například dejme tomu je pravda že kdo si přeje dosahovat nedosáhne v tomto obalu stoprocentní pravdu ve všem ale dosáhne nějakého stupně. Potom zjistí že když šel na prázdno že to ještě není ono přejí se on neskutečné vrcholu skute si toho že si myslel že to použije vrchol a moc eště vrchol nebyl zase musí dál bych se spíš jako místo na místo zabavovala stavěl se ramakrišnu který doporučoval jinou cestu než milý ho mraku ten říkal je dobře jít do lesa jak jedné světec ne neradil nic jiného neši pořád dál a stejným směrem ne nezka. Tady máš let a do toho ty a marie vaše to co napřed méně hodnotného ale pak si vydělal na tom moc peněz a pak se dověděl pak si řekl ale dyť on řekl abych zůstal u měděný žily třebas šel dál a našel střílí šel dál našel za tou živu a pořád věděl že jít dál nakonec šel našel satori třeba co to zlato a to se jako stačilo i to je chyba on tam prozrazuje silama mezi řádky že o tomto dobře že to tak správné že pak to zase zastřeno vlastnickou formou svého víc výpověď myslím že to faktu potom říká to je nepochybuj to správné není to návodné mravní nemůže být návodem protože nám ničím na ničím. A neví se odkud a neví se kam takovýmto způsobem se nemohu ve světě otázek to je ztráta času ještě by se to dalo moc věcí vytknout ale je tam jedna veliká pravda to kterou bych všechno ostatní odpustil rád odpustil kdyby si taky každý tuto pravdu vzal za svou a kdyby on věděl a kdyby by mu to z toho neuniklo člověk tady řečeno v to v tom množství těch po že totiž my jsme zvyklí na tom světě dosahovat rád chápat a on tady říká správně stezka po které lze kráčeti není pravá. Čili cokoli čehokoliv se chopí na tomto světě není to to pravé si že měl třebas nějaký světec evropských zjevení co ti ho krista krista nebo jakýho svatý nebylo to to pravé protože to mohl uchopit svými smysly to je smysly nechopil to pravé to pravdu ee člověk čili do nedokáže na své cestě zaměnit v pravý čas to chování tím neduchovním to znamená tím tím uvolnění se od své vlastní vůle tak on jim pr platí slova po víta velikého kdybych v tobě co malinko zbylo čemu se říkat vůle vlastně nevejde do klást nebeského toto je nám nepochopitelné a von to skvěle vykládal ten nový jenže se že je to tak zase zastřená se taky zase mnohým uniknou nelze uchopit lát boží ty stupně po kterých kráčíme a který by neměl podceňovat ty jsou nutné ale není to uchopení království božího. Je to jenom nějaké přibližování které nám umožňuje aby člověk nebyl odkázán tolik na tu extazi na kterou on si tolik po trpí on totiž když tam není dost schodů tak potom se musí skočit a ten skutek takže a to je sice indických způsob průběžný protože bez sama nenemysli do neměl ty rovnou zkouší se samadhy indy měl si samadhi kdy si měl tak si dobrý bych si neměl tak špatný když si když si měl taky dobrý takhle v evropě a nikdy nastěhuje nebo ne postupovat jestliže si prošel určitými stupni tak daleko že víc nemůžeš. A jestli si si nerezignoval tak ty jsi ten pravý jestliže víš že nemůže dát zase přešel od začátku tomu taky i na malinkém stupni jestliže tomu ž nemohl být přírodovědcem nemohl rozumově to nešlo rozum ty do konce a a fakticky ta byla tak silná že postarala předto skutečnosti jako neuskutečnitelný a jsem přesto toužil tak jsem netoužil reálný toto není to tento nenávist myšlení svůj význam. jsem toužil jak touhou prostě zbyla jenom touha bez konkrétního obsahu a byla by plně na úplně na jiným konci úplně činným a nemohu říct že by to nebyla pří do věda byla a jaká nikdy byl netušil že budu takle zasvěcen jsem to tedy nevěděl že za tím na toho přírodou jenom něco takového je že se objevilo za přírodou něco co v přirovnání vůbec nehledá protože jde konkrétně za určitým cílem jak tady říká on a to nevede nikam v tomto oboru tam to nevede tam on chce aby se člověk. Tak tohleto bych chtěl jako z toho se vypadat říkal odpověď a otázku odpověď otázkou bylo co teď mám dělat a dělal jsem to když jsem to udělal dostal jsem shora odpověď ten odpověď zhora kde chybí tomu je praktické dotazování byste že to tam je dobře mám tady tato tak se připravit na tu vnitřní modlitbu ticha katoličtí mystikové radí ctnostný život. A dlouhou meditaci dlouho dobou meditaci to znamená oni říkají nikdo se nedostane do modlitby ticha do předtím neprošel meditativní částí modlitby se to není toho názoru protože říká svou li kteří nejsou meditativně založený a ty mohou klidně tuto fázi meditace přeskočit je otázka jestli on správně chápeme žita protože jak se si možná dočetli a nikdo ste bohužel neřekl k tomu ani slovo a to na vás mrtvím v tom za ke mu je tam něco mluveno o rozjímání z příde prosím vás rozumíte tomu někdo. To bylo před tím katolická církev možná rozumí meditaci jinak než von spor protože ona mluví o meditaci z přímá kávy to znamená o meditaci která si vytkne postupné úkoly že si tou meditativní činností vždycky učím nějaké předsevzetí které být na konci meditace prosto česky dřívější pasážích toho svatého a je tam bylito se podrobně prováděna a i s tím předsevzetí mi to tam všechno to byste si museli přečíst to ne ne a ta předsta předsevzetí vždycky organicky jedno na druhé navazují. Tak oni samozřejmě na to jdou těžkopádně že si před sebe mou třebas nějakou to ve které se začnou vzdělávat a meditaci tu o veliký o možnostech a o příkladech svatých o příkladech ježíšových a podobně a pak velí uskutečnit jak si to rozmyslel v meditaci udělej se slzet a žádal aby ježíš kristus je po této stránce posílil a dosáhnu určité nosti nebo odstraní určitý nedostatek tak zase do na další to jsou ty přírody jedno za druhým ale vono se může stát že se jim zhroutí tak hrad vyčkat minulá někdy stával ce často že. Tím že se uchází o jednu ctnost uniká jim ta druhá kterou si myslí že mají na své straně není tomu tak čili malinkou ten takhle meditaci nechápal zaručeně myslím že vůbec mezi to či nechápal jako něco co končí z předsevzetím nýbrž on to chápal jak tam čteme jako kroužení okolo určitého předmětu tak to jsem taky chápal velice sám když jsem začal z toho cestou jako kroužení okolo prožité předmětu. Je to také velice užitečné ale není to to co jako mysleli katolíci je to užitečné z toho důvodu že se příliš nevzdaluje od toho předmětu o kterém potom nebo jehož přejdete potom bude koncentrace tichá koncentrace ale to je jeden z druhů přípravy meditovat před dal drobných způsob případy spočívá v tom že člověk se nesnaží zbytečně mluvit tomu .

Download XMLDownload textWaveform view