EN | ES |

prevzate-kotouc-79-09B

prevzate-kotouc-79-09B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


když upadlo jde extazi že je to důkaz toho, že něco u nich není v pořádku. Protože nevěřím dneska, že je něco nadpřirozeného, do čeho se člověk musel za tím že Ztratí kontakt s tím takzvaným přirozeným. Takže správný způsob postupu je, neztratit kontakt s ničím, Je to k ale ocitnout se nad tím. bych to řekl asi technicky nějak. Jestliže letec letí nad krajinou, nemůže se říci, že by měl přímý kontakt se zemí. ale protože jenom letec, který se vznáší určitou výšku nad zemí a nazí o třebas moře na zemi tak kontakt nezem a to je ta přitažlivost to země která ho drží v určité výše a nebudeme aby a ze že spitím letadlem ještě výše tento kontakt duše jestliže se ocitne nad tím čím byla dosud tak to vypadává ce. Že totiž neslouží se po zemi a nýbrž se vznáší ale kontakt se zemí jestliže ho ztratí to to není v pravém pole smyslu cesta lásky nýbrž nebo úplná cesta lásky tak je to cesta zůstali citů které člověka tonou tak se upadne zastat kontakt s touto zemí ne tak ale všem jak se také tento kontakt tak se přestane orientovat a zase na něho naléhat jeho přirozenost která nebyla plně opuštěná která která čtyř zůstala a naléhavou se musí odtamtud zase vrátit takže on každé extase vaší nazpátek je z toho byli nešťasten. Tak to po neprovedl správně a toto by na cestě lásky nemělo zastávat na cestě lásky by člověk nemít tím způsobem jako svatý jan bych to řekl na tom příkladu svatého jana když svatý jan nedbal jako ostatní apoštolům a dbali nebo to eště nebyl apoštola to byli učedníci k bavila to abych ho přišli život on nedbal tak se ocitl jako jediný pod křížem. To šlo o život protože kdyby ho byl někdo poznal že to to jeho následovníky a patří na ten kříž taky nebyl by žádný problém křižovat nebo ho zabít nebo věznit takového ale on o svém životě vůbec nevěděl on byl sice v těle byl vědomí toho co dělá nebyly žádné extazi ale naprosto od sebe odstoupil on se v lék ze sebe jak by řekl říkat. A tak to ze sebe svlečené a z všeho stvořeného svlečené neboť všechno stvoření mu bylo vedlejší on šel za tím ježíšem který tam udělal na kříži on se dočkal jedné věci nesmírně důležité která je pletou rozhodující fázi na cestě lásky pomocí níž totiž ten člověk nemusí upadat do extaze nýbrž mu ne se bez extaze dostat do dokonalejšího kontaktu s bohem a to je znázorněno v tom evangeliu svatého takhle přišel pod kříž když umíral a řekl mu hle matka tvá ukázal na marii a jeho matce řekl hle syn tvůj a když jestliže nám panna maria představuje nesmrtelnou duši tak v této fázi by měl dojít k tomu že se osobně vědomě stýkáme svou podstatou svým vědomím že jsem nesmrtelnou duší a to je za stejnou. To znamená duše za to čili vám přešel přes tu spolku o trestali se svým ko mluvili přesto my taky ne jakým způsobem to se dokonale svlékla ze sebe to dokáže tom láska která sebe zapomene správná láska je říkal jsi kazatele neboť tam v při tom posledním líčení to posledního soudu kritika kdykoliv ste milovali svého bližního ste milovali ne všem vystopovali nezištně bez ohledu na sebe pochopitelně oni mu říkají kdy jsme viděli kdykoliv jste ho nejmenšího z bratří u ste milovali na to říkáme zkratce samozřejmě to nám okatě říkal dali jste mi si zajistit navštívili tomu a tak dále. Oko říkáme nám toto že cesta pro vás je ta taková se v evropě vyznačovat soustavu extázi u svatýho jana se věnovala klidným přechodem neextatickým přechodem do vyššího stupně neosobního vedení kde člověk se stýká láskou která jakoby nemilovala protože jestliže dříve měl před sebou ježíše kterého on miloval a ježíš miloval jeho tak to bylo osobní to byl osobní styk dávkou ale když teď byl synem nesmrtelné duše tak ten představitel toho boha byly pryč nesmíme kdy že po něho byla panu marií to oni potomka ježíšovu ne za boha to si musíme uvědomit. A pro nás do sebou nesmírně důležitý že je to nesmrtelná duše kterou nemůžeme vy dobře považovat za boha v tom smyslu na nebesích nýbrž to je něco úkol boží koná vytvořen který jsem dopoledne nazval v tom ne to znamená je to stvořitel u nás líčí který vytváří našem prostředí situace lásky který moudře miluje skrz na protože pak zástěn mezi námi který jsme na jedné straně její a mezi nesmrtelné duši celé na straně boží tak spojka se otevřela to dokonale propojené všecko ano takže to nic z toho. Eckharda se sem bezvadně hodí jenomže bude třeba to takhle dovysvětlit ano on sám s to vysvětlení ani svým žákům neposkytuje no že se nám nabízí něte například nabídl to okamžiku kdy jsem tu knížku našel a když jsem si tam stáhl jak se vám to dopoledne tady líčil toto poznání co to je pro cestu lásky že to tam může existovat to to nic a že absolutně nutné aby tam existoval když se s dost se dostat a zvané níž lásky to za pomahat od vyšší lásky kde člověk není faktem nýbrž kde miluje aniž že miluje ano by totiž vlivem tak by se znovu pomůže na úroveň předešlu nižší lásky protože by si mysleli že to on který by kdežto tady neví že miluje tak v každém případě že miluje bůh to to vidí na pasek jako jsem tehdy viděl v tom koncentráku že on o tom příteli který jsem tam viděl se třás že nejsem schopen do člověka vstoupit a on pomocí mého vědomí vstoupil do toho člověka který na kterou se na kterém se ukázat svoji lásku příklad své lásky moc své lásky. To byla obrovská moc že ten dotyčný do které pomocí boží milosti sem takhle viděl ten říkal mluvíš pravdu vidí do svého do života co jsem nikomu neřekl a proto co řekneš to udělám prosím vás takhle nediv normálně nemluví takhle odevzdaní toho muselo něco chytnout to opravdu do něčeho něco do něho muselo vstoupit to byl v mých očích ne možná v jeho ale v mých očích byl obrovský zázrak podo asi taky protože to se mu asi nestalo životě todleto a to byla ta moudrost vloudila ska boží která ve něho vstoupila a sem si ji nemohl a nemohu si ji přivlastňovat. To je totiž dnešní doba oproti středověké o které jsme se bavili a ze které pochází hlas sekal du tu výhodu a zároveň nevýhodu že rozum povýšil na kruté to na rozsuzovat tele mezi věcmi který je a rozum v sobě obsahuje na rozumová činnost jenom to co prošlo smysly protože to ale prošlo předtím smysly tak je to služka pověst to co se do toho rozumu z toho protože smysly nám věci jako že ska vědecky víme předstírají vidění slyšen hmatání tak že nás to uvádí do omylu že to tak fakticky je. Například jsem tady říkal že ten stůl se nám zdá být kompaktní hmotu ačkoliv mi že to hlavně samá mezera a občas nějaká hmota a to by se tam muselo špendlíku hledat ne jenomže dynastii hmoty způsobuje abych to velkou živeno duše že se to jeví jako z tu vina milost vnitřní náboj který je v tom v hmotě a to tak a zrovna tak v tom rozumu v tom nějaký náboj ovšem ten je uká řady kompaktní řady řady bez mezer všech možných po věr zprostředkoval ch smysly. Dokud my budeme trvat na tom že je to to nejzazším co člověk k dispozici těžko uděláme další krok ale nezáleží na tomto lid důležité je abychom tu soustavu rozumových zkušeností a smyslových zkušeností dovršil tak jak je to za dnešního stavu věčný možné a za dnešního stavu věcí možný je moje jsme schopni toho abychom daleko dále rozumovou činností do než došel člověk středověký a než došel člověk starověký. To znamená my z vyšší pozice můžeme jít dál čím my nemusíme dělat tak obrovský skok těm duchovním věcem jako dříve protože tento most nebo tento stupeň na kterém my dneska stojíme je uka z nesčíslného množství klamu ale to nevadí přestože je takhle utá my si ji se přece jen na můžeme postavit a to je na tom důležitého ne že je klamný ale že na něj můžeme že na můžeme stát jestliže uznáme všechno co tady říkám co tady říkám jeho kvalitě tak jsem nevadí že uká ze řady omylu a předsudků to nám nevadí hlavně že naše noha na tom může stanou sto je důležité a toto obě eckharta ještě nebylo možné. nesmím něco ním to že máme školy a že se tam násilím člověk učí věcem o kterých si myslí i ve zralém věku že jich nebude potřeba pravé nepotřebuje že on se dostal toto rudží jak takovému novému způsobu řek bych vědeckého myš vděčnější ho myšlení než jako byl schopen člověk člověku který všechno měl zahalena to ruky tajemství neska to na tajemství to co potřebuje k o všech tady dycky bylo je důležité třebaže to není úplně pravda co my víme že si myslíme tamto není tajemné a kdy si nesou tato mez byla daleko tíže ne je daleko výše kde to tajemné začíná. A my tedy nemusíme dělat tak obrovský skok my například dneska nepotřebujeme extázi mystickou bez kterou se středověký člověk nemohl odejít bez které se nemoh obejít obešel se do a podivuhodné protože on měl schopnosti které bude mít náš člověk tak někdy ještě za nějakých čtyři sta let e on správně předvídal on to schopnosti měla on tedy vyučoval bez extaze zužoval takovým milým vstupem jenomže vás nesmí mít to budete číst jak mu to všechno lehce šlo o to úžasně lehce jeho žáci na něho s obdiv hleděli jak on říkal překáží se s bohem například tak poznáš taky sám sebe tak je to tam zrovna byla v tomto svém vám včera četl. A ono to je sice pravda ale například u to poznám sama sebe aspoň do určité míry potřebné to nedovíte po tom že se setkal s bohem sedmnácti letech teprve v šestadvaceti letech došlo to co sebepoznání čili se devět set není maličkost kdežto on to káže ek jako že dostane okamžitě víte to jako byl úžasně daleko proti nám náš obdiv mu patří opravdu takovýto člověk tomu by se mělo zakázat aby takhle mluvil protože od těm mýlí lidi ne bych opravdu by tu možnosti svatý bych střílel když mu to když to takhle všechno snadno jde vy máte i o několikrát mínění že mně něco šlo snáze než třebas ve vám se na velkém omylu nešlo všechno jenom donucením jenom ty události zevní toho přiváděly protože jsem pomocí nerovnováhy těchto věcí dosahová než to od vás chci abyste pomocí rovnovážné ho stavu tyto věci dostat daleko lepší to chyba budoucnosti. Takhle to bude jednou vypadat a byli ti neměli nějaký předěl mezi přirozeným nás přirozeným aby lidi to přirozené a se do nekonečna tahat že taky existuje přirozenost boží a ne nad při nos tak jak to cítil tak to věděl jak to poznával a není to přirozeného nebude budu nutit třeba věřit na pána boha vůbec ne to bude to bude přežitek ovšem za dob ježíš aby to byl hlavní argument a on nelhal ale budu to si to nebude to vidíme že to není slavný argument moc něhož se dají kupředu protože člověk na tahne ty přirozené možnosti tak kupředu že nebude potřebovat skoku z nichž jeden je například extáze nebude toho zapotřebí on bez těch leta skoků přirozeným způsobem přejde někam tam mi nejsme schopni přejít samovolně aniž si to bude přát že on bude na určité úrovni. Že ze které se to bez kok provést jak jsme tady najednou případu dneska ukazovaly ne nějakého určitého muže na to taky do toho nebudu jmenovat ne a jak bych mohl ukazovat i na svém případě jenom si to věci nikdy nepřál jsem si nikdy nepřál být duchovně založen navrhuje nevěřil a vono to na sedl a najednou jsem bez toho nedovedl být živ protože jsem vystihl podmínky a pro byste podmínek se měl zase nějaké předpoklady klo se zásahu následují lékařů a tak dále to všechno se vám líčil někde jinde to tady nebudu dál předvádět říká například ekhart se vědomě nikdy nestane nespojím nikdy silo neuvědomí. Dokud se úplně neteče se sama sebe a dokud se úplně neseš ze všeho stvořeného a to říká velice hezky ale prosím vás lék něte se sami ze sebe buďte tak dobří udělejte to někdo to znamená i z své tělesnosti ukažte to dokažte to bych to byl nikdy nedokázal nikdy kdyby kdybych byl nevystihuje om podmínky pro to léčení ale kdo to své k to sem nebyl takže nechtějte vědět. Jak se svý ty nýbrž znát jenom podmínky při kterých se člověk může svléknout aniž by nazval oni by ho to stálo život eště řečeno a oni jsou někdy podmínky takové že oni sice vystihne ale vono to stojí život jsem vždycky mluvil při bytosti o lambertíny ne dokud tisíc třista třicet ten miláně která jsou nado nebylo rostou ne dospělou dívku si přála se spojit s bohem a viděla tamto přijímání těch jeptišek a jakmile přijala to tělo boží tak rázem umřela ne. Tak to je také jeden ze způsobů jak se svléknout na se dokonale svlékla ho to života ovšem v tom pojetí tehdejším středověkém bych neska nikde nedoporučoval dospělému člověku aby tyto věci studoval studovat by mohla aby je praktikoval protože by se svolal vždycky tímhletím způsobem lambertíny nejste se vytk by to mělo za následek smrt že tou fyzickou smrt jsem měl co dělat abych ještě v sedmnácti letech se se nebyli tak utne dospělý aby abych neumřel lotru to na ta fyzická sobě šla ne na vás ne že jste dospělí ne takže opravdu sl se se sama sebe. To je to můžeme udělat jenom to že to připravíme taková zapři sama sebe vezmi svůj kříž jak to ježíš kristus říká napřed všechno své dokonale použít všechno své jak miluj taky celého sice svého své své své ve svého ze své nesmí zásobárnu teprve vydám všechno za své zásobárny ale jiným způsobem než jak se promrhávat věci tak se ocitneme rázem na prahu otcova domu rozumíte my můžeme promrhávat dvojím způsobem že přitom jíme s vepři jako ten marnotratný syn. Protože na nic jiného nezbývá a nebo že to všechno obětujeme že se ten život bereme jako oběť jako službu bohu a k tomu vás vedu a to se tak je promrhávat z toho se taky zříkám to taky přestává být moje člo je službou mojí bohu toužim říct tak jsem dneska byl na tom poli hospodáře a tedy ta úrov která se z toho zrodit ale moje to ne nejmenším z výškou ani na nejmenší zdířkou se s dělat právo kdybych se dělal tak se všechno na hlavu postaveno musím opravdu pro to rozpadá na tom poli pracovat a to je ten způsob přípravy toho své kluci cestou činnosti a obdobný způsob sletět by se dal předvést na cestě lásky. Tam se musím dokonce svléknout lásky která si přeje toho kterého miluju mít ne a to je to své nutí na cestě lásky když si ho nepřeju mít nýbrž mám miluju pro něho samého že jenom kvůli němu a ne kvůli sobě tak tehdy je na láska na takové úrovni že svlékla ze sama sebe mluví o něčem co nazývá jis řiká duše a o to s kristem informuje asi tímto způsobem a to jiskru duše je v každé lidské duši a panuje jako spojka mezi jiným tohoto světa a mezi vstupem do světa dosud neviděn ho. Které který tradice nazývá nadpřirozeným ale který není nějak nadpřirozený jenom je za tou spojku to je veškerá jeho na přirozenost kdybychom pomocí spojky která sama je nestvořená česky řečeno nepatří k tomu co vnímáme v tomto světě kdybychom pomocí této spojky se přepadli za tu jenom za tu spojku tak bychom najednou viděli nebo vnímali zažívali věci boží ne asi tak to říká on a říká o této spojce. Je to spojka o které někteří my si duchovní praví že závislá nebo že funguje jenom pomocí lásky že se jako zapojit jeho pomocí lásky této na to do na to slabé to nás a patnáct kou některý říkají se na to vás a pak poznáním kterému si před tím předcházet a někteří říkají. Obojí dohromady a ekhart tomu říkají říká no ty jsou blíže pravdě ale pravým říká on že ani tím ani oním toto spojka nemá nic společného ani z láskou ani s poznáním ta není schopna ani poznávat ani milovat tahleta jenom sprá nic víc a se tam vejít jenom tím že se svlečeme ze sami sebe. A tím se na tu spojku šlape a že se něčem ze všeho stvořeného toto věční se ze všeho ovšem my jsme si tady řekli že svůj tnout se ze všeho je nemožné proto že člověk sebe nezná do míry aby to moh ze sebe své si on neví totiž vůbec o tom co na sebe zavlečen si to neuvědomuje se třebas ne protože je o tom informován svým rozumem nějaký kabátem ale ona mu zůstane košile a protože mu zůstala košile tak spojka nefunguje ano asi tak. Kdežto proti tomu říká eckhart jestliže to je točení se krů červené jestliže se setká s bohem tak zároveň pozná sama sebe a víš jak se s volenou a výš čeho se váš svléknout je to pravda ale jenomže to pozdě setkání s bohem obě bývá tak temné povahy že to tomu člověku nedá konkrétní program nýbrž jenom obecný programu. Kdybych mluvil ze své zkušenosti tak by řekl to to setkání s jím v těch sedmnácti letech měla za následek byla se měl nesmírnou to je slabé cestou tedy velik velký veliký odpor proti hříchu že jsem se snažil nedělat nic co by stálo mezi mnou a bohem co by navrhoval překážky mezi a jím a proto jsem se vzdaloval všeho světského jsem to klasickým způsobem upsal jsem ze světa vím dobře ne že to je špatný způsob že to je okolní života oklesťovat života a že otom vchází do království boží úplně zmrzačení. Dobrá oporu pohybovost a pokrokovosti který měl kterou měl získat kdyby to byl býval nesmrtelností to zásadně a takhle dělalo že toho člověka absolutně zmrzačováni záleži ho z toho přirozeného způsobu života a pak mu chtěli vštěpovat lásku k bohu a pak mu chtěli vše pat poznání měli malinký úspěch a nemělo by nás překvapovat anebo nemělo nějak odhazovat když oni tak málo kteří z toho dostávali přestat snaze že také náš případě takový a že my také nebudeme moci zrovna jako oni se tam dostat to není náš případ protože mi na to deme jinak. Přeci jenom doba nějak pokročila a my víme že musíme všechno provést to nás rozumně může to nejdokonaleji připravit k tomuto pochodu abych ale chvilinku od toho odstoupil mu to eště vrátím a za bych si na pomoc indický názor protože tento dostane teoretické je daleko dál než ženství ty znají tu teorii zatím. To že člověk neznamená spojku je stav přijímání tohoto světa jako jediné skutečnosti všem člověk jde vnímání tohoto světa unaví kterého přirozený skon unavi se vnímání tohoto světa tak on do na tu spojku šla se tím že hadí na denně. Která radí se jaká je v muladhaře to znamená před tou spojku na straně naší vystavte ta hadí síla samovolně stoupá do svadhistany dobro postupně není to moci oko čili přirozeným způsobem se šlápnout únavou navou pouhou se člověk dostane u navozování tohoto světa zažívání toho to za člověk dostane do bylo postupně že to málo pro se tam se o mnoha věcech nepřesvědčím ale přeci jenom se to ustavičně opakuje čili v žádném z nás umíme spásu tato spojka nezahraje závisí nezaplakalo ne používání my denně spojku se tlapu je me pouhou únavu ale jsou jiné příležitosti než je únava. O které poslechnutí předřazuje víry kostí nebo tišší úroveň ano tam totiž neplatí a byli pořád i dycky zkušeností tentokrát se navádím nohami pojmy tam totiž neplatí že by se dětičky nešlape se to zabrzdí nebo že to napojeno se se tam sraz třebas to otupení nebo tak nějak že to chci ne postavy neplatí tady je možno představit pomocí extáze to nevrní vysokého stupně ovšem i tam něco obdobného se stane jako otom to obdobného jenom nechej do to dotor který najednou je převeden na vyšší klo a ne do náhodou trošku. A tak tedy taky člověk který se dostane extazí k bohu dycky zza se musí vypadnout nazpátek této chybu ty to tou si tak řekl ano teďka se pokusím to ještě vyjádřit indickými pojmy normálně člověk vnímaj je tento svět tu se světem okolní který bere svou existenci od boha. Pomocí šakti pomocí vesmírové síly a to vesmírová síla proudí jak se říká lidově jenom lidově celým vesmíru nepotřebujete když proud ona je tím nestvořeným v tom stvořeném je součástí s kříži která je v naší duši ona nemusí někam poučit aby tam byla my si to nedovedeme představit protože když letím třeba na marta muset obrovskou rychlost že ano kdežto zasvěcenec když chce být třebas v indii tak nemusí vot žádnou rychlost žádný pohyb a je tam bez pohybu jak tak kantor jak tomu říkám ano se setká třebas někým v indii. A to se na druhém stupni této na to není třeba tak vysokého ale se vrátím k tématu člověk zapomenou vesmírovou sílu do svého těla do svého živého organizmu muladharou koncem páteře a tím vnímá tento svět jestliže se to převádí pomocí spojky do do stupně vnímá svět s spí jestli to převádí třebas do tvrdého do anahaty do čtvrté rychlost tak vnímá lásku boží to se asi se mnou stalo aniž jsem to věděl to je je to za sebou neměl těch sedmnácti letech sem nima lásku boží a z toho pocházelo potom jako době tak jako následek ta blaženost to sedmnáct dní trvající asi tak to to byla ta láska to to jenom následek to bude následek lásky se vyváženo sražen na nižší úrovni to dohořívá v tomto světě toho co jsem tam zažil ne okamžik k tomu ze jestliže ten člověk zařadí třebas tuhletu strohostí tak řekl tak najednou začne milovat boha. Začnu ho bloc nade vše ale běda jestli si myslí jako že je to on který miluje čím to bylo způsobeno tady ta teorie indická nám velice pomáhá že se to předal se ta vesmírová síla vlívala potom do člověka čtvrtým stupněm rozumíte mi ovšem ona nemůže normálně do čtvrtého stupně přecházet jinak než přes muladharu by je ten nejnižší stupeň a nebo přímo do čtvrtého ale pak pozornosti nebo zaujatostí člověka. A to byl křesťanský případ taková marie markéta ala kok nevěděla nic o indii a uměla toto středisko ve svých prsou anahatě osvítit ovšem svítilo ji tak dlouho dokud se tam na soustřeďovala jakmile se tam nesoustřeďoval se ten lotos zase zavřel a to jsou ty odlivy v křesťanské cestě jinak se s tělíska které s indii neznají vůbec du na to vědečtěji. To tu hadí sílu pro hájit tu šakti to jak ty nechej tlačit na hadí sílu na trpnou stránku na trpnou stránku je trpná stránka veškeré existence a pomocí této trpnosti pomocí takhle uměle vypěstovaného stavu dosaženo stavu trpnosti dosahuji všechny následky tak nosti ta nenávidí spojení s bohem neboť vědomí spojení s bohem se dosáhnout jenom to pěstounem stavu rozumíte mi a oni tento trpný stav uměle navazují. Boha něj se tuto prost která spí říkali hledí síla která spí dole v muladhaře vyhnání ho nahoru měly na pomocí aktivní síly to aktivním si ov šakti ta vesmírová síla která proudí vesmírem a udržuje ho při existenci to je ta síla která ustavičně tvoří to je těch šest dní tvůrčí které ustavičně probíhají o kterým kterých je řeč genezi ustavičně se vesmír tvoří a my jelikož existujeme se ustavičně bohem vytváření kdyby nás pořád nev ne varoval tak přestaneme existovat on pořád nás dotvořuje ano. No a tohleto když jsem teďka vysvětlil tak možná že se osvětli o trošičku kdo na to šlape říkal jsem vám že pouhou únavou šla nem na to my únavou šatem na to tak že se neseme spát a řeknu málo ale přesto ve spánku můžeme získat podněty které kterých nejsme schopni přijmout ve stavu bdělém to je známá věc že tam člověka mohou třebas duchovní bytosti ovlivnit toho mu předat sílu duchovní to jednání ve dne kterou by byl normálně vede odmítl ne že by byl chtěl ale nevědomě ji odmítá svým postojem duševním a takový sem se mu potom jeví jako požehnání ze kterého nějaký nějakou dobu žije říká si ten se na měl opravdu vliv obrodí nebo podnítilo nebo trošičku zničil tak nějak ale chtěl jsem jenom říci že vedle tohoto se šlapáno únavou existují jiné způsobit seslání spojky z naší iniciativy a to jsou třebas vyslán se z . Nebo by by setkání se celé celého stvořeného tak jsem tohleto provedl jenom v oblasti modlitby pro sebe pro to ta nerovnováha v mém životě že to nikdy nepodařilo provést sesláním z tohoto stavu který kolem nás je to znamená seslání tohoto vidění a jak jsem to prováděl není příkladné ale přesto to řeknu opakoval se jméno boží je mise a najednou jsem nebyl schopen to jméno opakovat. To znamená jsem dobře šlapal na tu spojit přesto dobře tedy šlapat a krvi a jsem dokonale o tom poučen být zaujat být zaujat tím co dělám a proto považuju každou zaujatost tím co děláme za vyšší způsob cesta považ čověk je čímkoliv zaujat bez ohledu na sebe bez ono to není to škodí nebo je mu to ke prospěch vůbec na sebe se neohlíží tak toho hořícího města sodomy a gomory kde by mu rodila zkáza tisku třeba smrtí on utíká že a obrací k sobě tak neutečete obrací vždycky znovu horní slov a nemůže dál to jsem vám netělesně krát stává tento omyl no a jsem taky tento omyl opakoval. Že jak mi to mi nešlo tohleto myslet na to jméno boží ho považovat se za za potře který je jedině správný teď na vedle spojení s bohem to osobně jistotu že to špatně pochopeno místo tu se měl že ta to byla správná je špatně pochopená rozhodli patě po ten dneska tolik za na to abyste dobře rozumově při věci pochopili a jsem měl tedy jistotu o něčem okatě správnou rozuměl špatně pochopeno a teď jsem z toho byl vyveden z toho rozumově špatně pochopené i ty rozumět tak po dožití že znovu a znovu a čím dál dříve pře sem neubíral na své zaujatosti modlitbě sem byl zmocňování se bylo zmocňování po modlitbě jmenovat. No a dostávat ten se za tu stěnu ovšem dostat tu stěnu ne nebylo mnoho věku toho strachují jak říkal eckhart mnoho starostlivosti hrozilo si velmi nutkavé si myslím že to bylo v pořádku protože ten člověk který sebe neznal který se nedokázal že to světlo nakonec ustrnu vrahem tam v sobě ono se říká otec tak lekl že by se v něm nikdo vede do sezdal asi nějak ne on zastavil pohyb v sobě tím strachem tomu bázni. Takže právem se si bázeň před bohem je začátek no dosti aby souhlasem neříkám že to nutím začátek to platí jenom pro lidi kteří se neumíte sebe strhnout a si myslím že to platíte všechny protože se nedá neznáme tak to jsem trošku postup postoupil kdo jako fleka samozřejmě jsem před tím se také své l ze sebe tím že jsem například nemohl pokračovat v tomto se zalíbení je že tento případ na málo koho platí protože jak se mi tady správně někdo z vás říkal nesmysl to byl na někdo vás. Že nemáte tak vrcholný zájem o jednu jedinou věc abyste mohli jenom patřit to byl velice prostý jednoduchý školení případem tvý patě se na sem patřit přírodním vědám ne a ničemu jinému do doby ničemu jinému jak jsme předtím nejsem na to genezi šel to být třeba to vůdcem pravda tomu jsem taky patřil se vaši keni dodneška baví ale to samozřejmě jsem nad tím názvu potom od vrhl jako nemožno záležitost a chtěl jsem být při rokem a ale to tak drželo vaší že sem se spl prostorem který v tom přidržovat poučoval a bylo ho odhalena to to světlo židovské bych tak řekl nějaký vědecký se jmenoval tak to jsem se tomu věnoval řek bych veškerou svou životní silou. Tak a na tohleto ukazuje ježíš kristus jako nejlepší způsob že stát i když se člověk věnuje k něčemu co je mravně nepatří vy jste š maří magdalenu která byla prostitutka a stoprocentně se tomu oddával a tomuto deme tam to bylo řemeslo a dělal to poctivě a proto že hodně milovala říkal ježíš těmi zákoníky copak bývali že nepoznává i tu čest o říkal ne vím kdo je to ale ona hodně milovala a proto je schopna když tak to připravený člověkem praští vozem této seslání jo přejít na druhou na druhý břeh ona musela jako v tom muzeu ona musela udělat tečku za tím životem tečku ale ne se strachem nebo z ohlížení pět nýbrž bez ohlédnutí. Asi tak jak potom za devět let po těch sedmnácti letech došela se svý šestadvacet letech jsem tuto tečku udělal za svým celým fyzickým životem že jsem neměl čas se modlit pán bohu ochran je před tím gestapákem nebyl čas probíhalo tak rychle že jsem musel si být jist tím že teď zabije nezabil proto jsem tento svět opustil se ze sebe s jak tak dokonale že jsem pro něho nebyl ani fyzicky hmotnou osobou že zlatém si toto říci proto neviděl a ustrašen utekl. Tohleto tou samo sebou školské případy platí u člověka který na to jde řekl bych nikoliv přirozeně nýbrž dycky se mnou zevní události to se u stalo v tom jednom a půl roku a potom v těch sedmnácti a potom je šestadvaceti a mezi tím mockrát to všechno kombinuje protože bylo to velice poučné co všechno vykládat připadl o italové když se vysvětlím osobě mně jde jenom o to abych ukázal to dělat nemá nebo on .

Download XMLDownload textWaveform view