EN | ES |

prevzate-kotouc-79-01B

prevzate-kotouc-79-01B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Kdykoliv je co děláte bez ohledu na sebe pokud je to věc dobrá ve vašem vědomí podle vašeho úsudku tak nejsem začátečníkem kdyby totiž to tak jednoduché bylo a to tam musíme ště poznamenal takhle rozsuzovat politice tak byste při kvali každému k nějakému stupni my máme jelikož jsme lidé schopnost být každou chvílí smířen zvíře je takový jak vy říkáte v velké je ve velkou ostudou konce králi králem bycha je blechy bych vás bude chtít pat každém případě když se bude na žádná že ano to velká to dělat nebude to vést k a potom a kvete jednou skákat jednou budete štípat a je to budete hladit vy jste pokaždý někam vám to hodí a taky někdy budete milovat. A ne jak se vám to hodí ale jak to bude potřebovat někdo do kte být ty milován potřeba do potřebuje vaší lásku takový sme my lidé tomto případě jsme velice blízko bohu protože kdyby tomu takhle nebylo tak by byl neřekl šli dovolte za mnou ne a tak dále to nedělali celý život ale to byli momenty které byly v jejich životě rozhodujících protože uvažte dobře když uzel posledním soudu tak on měl na mysli že běžného člověka ta ne poslední tou nastává v okamžiku smrti že kyž u definuje celý život před jeho zrakem a takové světle okamžiky jestliže převáží jestli se mají převaha tak způsobí působí velice mocně na celkový dojem o životě. A když ten dojem je dobrý převažuje tak je to pro něho řek bych tak spát to nosné a když se mu tam staví do se ty dojem naprosto opačný se za byl život žitý špatně malicherně a tak dále tak se mu tento dobrý dojem smaže a on nemůže být v okamžiku smrti bych to řekl spasen jak se říká čestné nesedí to ovšem podle mého názoru měl zase víme o okamžiku smrti k tomu vás soustavně vedl abyste posledním sou prožije než nastane okamžik smrti právě asi vám říkal když čtrnáctkrát se ten poslední soud tadleta to jsem utekl ne tak abyste abyste vy neutíkal abyste si ho dal líbit abyste vydrželi je to opravdu soud. Prosím vás jakým způsobem tedy otáz myslím že to budu povedu ne jakým se zharmonizována modlitbu s tím kolísaví stavem lidské mysli dycky citů a lidského snažení že člověk jednou miluje jednou nemiluje že ano no je naladěn tak a jednou ona že totiž kolísá ve svých citech i v kapacitě třebas rozumového chápání a klidu a ve všech prostě vlastnostech lidských jak harmonikou touto kolísaví modlitbu samo sebou bylo by nejsnazší odpovědět zatímco stav lidského nitra se mění co chvíli modlitba by neměla této proměn. Podléhat ale za to bych měl být křižován nebo aspoň cele na ten by nemohu přesto třebu tem ale bych vám na to chtěl říct tohleto jestliže chcete zharmonizována modlitbu měnící se stavem svého nitra pak musíte z těchto proměnit vychází jestliže například miluju někoho bez ohledu na sebe je nám pro něho nějaký skutek lásky tak bych si měl být vědom toho dneska potom poučení které mám že jsem to udělal pro boha to vy dobře děláte to za příliš vy to přehání ten trošičku máš moc protože to vás vidím nemyslete si tělem co mi říkáte dělá potíže tuhleto že to přehání te a pak vás to může podívejte se opravdu mám nemohu radit nic jiného ale upozorňuju vás jestliže se do toho vmýšlí te jako vy to děláte do toho že to děláte pro boha. Ale nejste toho svědky rozumíte tak děláte něco navíc co vám přináší neklid bych řekl že stačí mít záměr náměstí a že v těchto interní to provádět rohu lépe než kdyby to bylo jenom pro člověka jenom vo něco málo lépe do takové míry že moc toho pána boha nemám ještě rád jenom o něco málo lépe ale vždycky aby tam bylo nějaké zrnko navíc co bych posledka nebyl ochoten udělat nad něco málo jenom únosné ho aby to nemohlo abych abych mohl vydržet páteří aby povede nohama a to řekli dovy a jestliže to takhle dělám. Tak ono se po kapse přelévá někam neviditelné do nějaké nádoby a je to prostě projev dobré vůle a to stačí zatím protože ten kdo přichází k poslednímu soudu s tímhletím dělal dobře od něho se nechtěl aby aby věděl že to dělal pro krista rozumíte aby byl záměr to dělat co nejlépe nebo ten neosobně ji nebo tak nějak aby opravdu šel bez ohledu na sebe ne tomu do toho žaláře a tak nějak tohleto myslím je tím dokonale provedeno a teď teprve když se on ve. Ona v tom smyslu že pociťuju prosím to ale zážitek který není vám neznámý že pociťuju milost od boha totiž zaujetí vůči němu pocit lásky k němu pocit touhy po něm nebo něco takového nebo touhu se k němu obracet přímo tak bych neměl nevyslyšel po toto bych chtěl si ve své činnosti udělat takovou mezeru kterou by nikdo nepozorovala že mezerou je vám předvedu lékař ku zubní nějaký projev boží mně znemožňuje i ten nejvděčnější projev boží mně znemožňuje přístup při mít i tupou. Mně totiž umožňuje vůbec boha nějak poznával pomocí jeho projevu pravda ale abych k němu pro ten projev moh přistoupit to nejde se musím se vybalit z toho projevu neboť on není projevem mám li se spoje spojit s bohem tak se nespojí s projev projeveným projevem ani to nezaměňujte tím co není projevený podstatou toho z čeho to projevené pochází a jsem mohu dát s tím projeveným někam do nestra do ne říkám někam ne k němu někam do ne blíže němu blíže k němu ale tam jak vám vždycky říkám musím z toho koně sester do nes ne a přestat na rajtoval to je nutné a to co potom zažívám je ten bůh jestli se z a neztratím neztratím ten směr. Nestraním to nadšení nebo neztratím tendenci vstupu tak nějak jestli klepu a neuteču od dveří bych tak řekl když si není od své ráno rozumí nýbrž tam chci vím ne tam s tím to ostatní jsem tam v očekávání nějakém neklidem očekávání neba bez přemění no jako na si ten mrzák tam na tom břehu toho rybníku bethesdy ne tak asi takový vzorečky ský co je to tedy jak se to tedy projevuje projevuje svého tak že ta blaženost osvětluje nejběžnější projevy blaženost. Takže projev blaženosti neoddaluju od podstaty a nepřivlastnili u tyto nechci z toho mít pro sebe užitek i když třebas potřeba mít z toho užitek k tomu vede abych se toho chopil nějakýho toho projev ale jakmile se to chopím tak se mi projeví podstata věci tak že nelpím na tom užitku z toho nýbrž vrátím se kajícně potkává kajícně k tomu k podstatě věci. Že kdybych se nevrátil tak jsem řečeno doslova zahynul padl mrtev na tom místě kde jsem takle jednal to je asi to pojetí ježíšova ježíšovo mrtví pochovají mrtvé že člověk který takhle nebere život ustavičné znovu stává mrtvým nebo je znovu je vracel do temnot vnějších. A při spojení s bohem nesmí například poutáni třebas na něčem ho vracet do temnot vnějších to nesmí vrátit nýbrž k tomu musí přibližovat boha tomu musí umřít aby pochopil že je schopen vy chutnat něco na tomto světě že on se podstaty je do do umožňuje to bych dávat. A že tedy je to všechno to moje by chutná věcí závislo na jeho podstatě a proto se cítím chuť z podstaty chuť podstaty toužím po podstatě tak se ta vedeme to k tomu se podstatě a nespokojen se s tou chutí podstaty tou vůlí bych tak řekl podstaty nemě kdybych byl takhle poznalý by třebas to co mám rád jídlo měl být vůlí nekonečná nebo u boží nebo voní věčného života nebo voni ananda podrobněji ještě přesně řečeno jako třeba zase je to poznával tak by to měl vůlí toho čit ne a kdybych žil jako že se mi zdá že žiji ale ne tak jako že to po provizorum za za věčnost ale jak by to mělo být tak bych poznával podstatu existence bych se každou každým momentem tohoto pomíjejícího života byl schopen vracet podstatě. Nepomíjející podstatě všeho pomíjejícího vám tady vysvětlím co je spojení s bohem rozumíte takhle vypadá spojení s bohem on bude musí být kontinuální to nemůže jít přes trnité tam musí jít ve všem i v tom nejsvětější ten člověk chce nebo nechce na něho vůli nezáleží dávno ztratil některou ne některá co co nevadí ta naopak tam vede některá část vůle vede k pou a je to jak a od boha odvádí když to chce pro sebe například ty věci tak to odvádí a jestliže takhle on si žije tak všechno co zažívá i to nejsvětější ho pořád přibližuje k bohu a on si třebas opíjí kterou taky podškrtuju tak rád a on s tím přibližuje chudák boha vozit modlí bych nerad abyste toto veřejnosti by si potom celý tak to potom každý člověk z nás je vlastně ve spojení s bohem ne to není pravda že nás to k tomu nevede nás to jde jenom k tomu požitku třebas kávy rozumíš toje ne jemu to připomíná domov Ješi domov všechno co zažívá jeho cesta do věčnýho domu do domu otcova podívejte se asi takhle záznam nesmrtelné duše jsme zvyklí zaměňoval za nesmrtelnou duši mi poznáváme za tím nesmrtelnou duše jejího záznamu my odvíjí me část tohoto záznamu v podobě našeho života. To není nikdy odvíjení toho trhu abychom na cestě k bohu kterou ona na mysli postupovali přímočaře nýbrž je to vždycky kluka a někdy s velikými dením to pak zatím nechám stranou někde o jinou věc říci vám a co je to správně žitý život v duchu tohoto záznamu. Lidská úroveň na které jsme se ocitli může býti prožívání řekl bych nehodili způsobem to okolnosti přinesu podle toho jednám kam vítr tam plášť anebo může býti prožívání způsobem uvědomělý že maje na mysli nějaký vyšší nadřazen vnitřní cíl všechno tomu podřizuji ne sem životě a jednám z hlediska tohoto vyššího cíle a to tak že úroveň kterou uznávám za správnou pokud možno delší dobu podržuje. A to je věc informovanosti když potom se dovím další věci tak udržuju další úroveň a tak to jde ale co to zále když mám kvalitativně sjednocení život že se na určité úrovni zabydlím což je taky po jedné stránce nesprávné ale protože stránce velice výhodné a budu mi to ote výhoda chtěl byli si zabydlím se tam tím způsobem že tam nabudu zkušenosti se tou úrovni na býtze nosti úrovní je možno jenom tehdy když na ni děti pobíráme když z neodmítá když kam na úrovni ne padám v k v tom pán pořád tak nenabudu si zkušenosti takové které by stali bez za řečí který někam dovedli když tam ale stávám. Tak a jenom se při tom ohlíží m nahoru a dolů asi v tom smyslu že z minulosti si beru poučení ale na nemyslím jenom na to poučení z minulosti myslím a na budoucnost nemyslím nýbrž jenom se snažím o dosažení nejvyššího smyslu života nabudu ctnost myslí jenom nejmenším rozsahu klesá že dech nám ne a ty v tom smyslu a jestliže ponechávám takovýto prostor pro žití v přítomnosti tak pak intenzivně žiju na úrovni na které jsem a to za následek že z toho klidného postavení na této úrovni snadno vidím kolem sebe tose mi to nemíchá. vidím co je nade mnou co je podle mnou právě hodnotím své minulé chyby se jich nedopouštím protože v je jasně poznávám a co mi odporný a snadno vidím taky co bych měl udělat do budoucnosti a tím se připravuju ke skoku kvalitativním bych vůbec tomu skoku nedošel kdybych tuto kladnou zkušenost na nabyl někde na nějaké úrovni jak mi ji tam nabudu tak se stane tohleto ta zkušenost se jeví takhle lépe řečeno ty věci které jsem dříve dělal těžce těžkopádně velkými potížemi utrpením ne karla lehce jako bych je nedělal a tomu se říká zvládnutá úroveň jakmile takhle zvládnu úroveň to znamená dělám je lépe než předtím ale bez starosti ne lajdácky ale bezstarostně. Jako bych je nedělal tak to je moment kde bych neměl zůstat zabydlení na úrovni nýbrž měl bych pomýšlet na to jít totálně opustit jako asi ježíš kristus když šel do jordánu opustil tvo rodinu opustil všechno takže po jordáně mohl říct kdo je matka kdo jsou vibrace viďte a takhle my musíme umět opustit úroveň na se se zabydlil právem zabili ale jenom do doby než jsme tam nabyli při tou samovolnosti jednání ano a pak musíme odejít od všeho a tím jste toho vzdám a touha po vyšší úrovni zůstane a přeroste přes to vzdání tak sama tato touha přenese na tu vyšší úroveň kterak se to může stát není moji záležitost nikdy nevíme jak se to stane na tom vůbec nezáleží ale stane se to. A to jsou ty vazby mezi jednotlivými úrovni mi i na lidském i na lidské úrovni a tak to jde k poznání boha úmrtí cesty k bohu je poněkud revoluční vzhledem k konzervativnost nebo tradici která vládne v křesťanství je méně tedy konzervativní. A je to dáno hlavně tím že mi život ježíše krista nepovažujeme za ohraničený narozením v betlémě a vstoupení jeho na nebesa nýbrž považujeme ho za věčnou bytost jak se samo sebou rozumí i v křesťanství která ale mezi lidmi působila odjakživa ten ježíš než se zrodil v těle kdy za na sebe jinou funkci než dokud nebyl zrozeným řek bych vyšší funkci působil národě především izraelském. To a to z toho důvodu že abrahám ještě někde v úr ještě někde v zemi chaldejské bez typu to podium přišel k názoru že kdyby se do věci obrodí li ta nepustil jenom genezi člověk k tomu nějak vysílit pili nebo vyvolený nebo váš na daný kdyby se pro tu to věci získal celý národ že by to muselo mít na celé lidstvo byli nejenom na národ že by ten národ stalo určitým světlem pro středem to. A proto vystihli podmínky a zjistil si následky které by plně určitý podmínek nesli vyšli z toho nebo následky které by které by nastaly a řekl si jestliže nám svoji vůli tak není ve mně místo pro vůli boží zrovna tak jestliže koná národ celý svou vůli není pro něho místo pro vedení boží zůstává zastřeno. A proto budu mít svůj národ tomu budu ho bez k tomu povedu k tomu aby plnil vůli boží my tomu tady říkáme ne naší hantýrce aby stylizoval život podle vůle boží a chybně ho na stojící následně si abrahamovi stejně jednali jako on takže pro ten celý národ izraelských stanovili celou řadu podmínek života za kterých může bůh působit kladně a řek bych volně svobodně a nebude mu člověk dělat překážky klá překážky a to by tak aby člověka vedl kupředu v tom duchovním vývoji a byli jsme si ky toho my jsme si cíli starý zákon že kdykoliv ten židovský národ poslouchal hlasu svých proroků kteří mluvili moudrostí hospodinovi nebo boží tak se s tím zakázal tolik dobře. Nebyli taková nebyli napadán a tak dále kdykoliv neposlouchali dostávali se to zajetí a ne do špatně čili tady se prověřil na zadek nikoliv jenom v malém jako třeba dát kteří později projevil se velkém co je třeba dělat aby se připravoval půda pro příchod že božího života člověku tento příchod božího života nastal národě izraelském narození ježíše krista v betlémě a ty budu velice stručný a budu říkat jenom co tedy z toho vyplývá protože ono to všechno na to přestal domů to nebudu opakovat že potom když takhle symbolicky to všechno vezmeme tak se stav před narozením ježíše krista tak si je je v tradici křesťanské inea pojímán to čemu se říká cesta očistná. Napomíná se by se ces cesta osvěcovací a tam začíná tím že ten člověk si začne uvědomovat že je někým veden a že nějaká moudrost něm ven působit nejenom mou doteky láska takže tam potom začínají návody pro nadstavbu řek bych osvěcovací cestu a a spojovací jak to znají přestat mystici a my o této nadstavbě tady politicky mluvíme se o této nastal by nastal se studií kde jsem učinil rovným klo mezi chlebem nebo stájí betlémě a lidským tělem kde se máš řídit to stáj smysl. Potom ten učiní dále rovnice mezi pannou marií a nesmrtelnou duší tisku neboť věta moudrost obsažena potom mezi josefem a naším osvícený rozumem rovná se do mezi herodesem a naším rozumem běžným který chce normálně všemu rozumět a provaz a uchází te tím způsobem o život toho ježíše krista je pro něho největší nebezpečí a protože se ba začátku před tím utíkat a tak dále takovéto symboly jsou tam v tom spisu uvedeni. Tak to je ta funkce mám tady dotaz jakou funkci plný v naší bytosti panna maria jestliže pannu marii podle svého výkladu považujeme za nesmrtelnou duši tak první funkci kterou plní že on přivolujeme k tomu aby se z zrodil syn boží my si nesmíme dělat naději že bychom upřímně toto přivolení provede tak jako to provedeme smrtelná duše jako to bude napadá maria z toho důvodu že nám nemůže jít o něco tolik jako když nepoznáváme tolik co ona učíte si myslet že ona byla nese na vynese na do toho svého způsobu myšlení tím noha staletí m snažení židovského národa. Že člověk je také dycky výplodem svého prostředí a že ona tedy byla vlastně nositel kou vůle národa která vedla k tomu aby se u nich spasitel zrodil on ale ukazuje něco navíc že máli se zrodit ten spasitel musí se zrodit z nesmrtelné duše jenom z nesmrtelného se nesmrtelné rodí a ne lidskému těla ovšem se proti bysem těle to nevadí ale zůstane nesmrtelný tak tady máme dvojí věc velice důležité velice litovali projevené na základě vědomí o. Moudrosti boží která je větší než lidská to nás je dělají ona říkala sice nevím kterak se to může stát můžeme poznávám ale straně se moje vůle který tohleto je pro nás poučení že nepotřebujeme vědět kterak se to může stát ale musíme předtím dělat to nebo jednak tak aby se podmínky k tomu zrození přiblížili aby se dycky li aby prostě chabých je navodil. A ona je nena vodila sama nýbrž je navodil ten židovský národ čili panna maria je symbolem působení nesmrtelné duše na určité úrovni úsilí toho celého národa mysli pod tím národem můžeme si sami sebe my jsme podstatě ten symbol ismus bych měl ještě doplnit pro celý židovský národ před dobou ježíšovou to jsem ti zase protože jsem taky velice složitá bytost mnoha zájmy a na nam a nedostatky a přednostmi a mohu z toho co tam ten národ dělal vystopovat také se vlastní chyby poslušnost nepohlíd mnoho jiných vlastnost. A tak ta panna maria může projevit svou vůli o maso u příde to s je navštíví archanděl gabriel jenom v tom případě když my my národ ty dost připravíme tím du pro toto navštívený paní panny marie jinak nemůže ona projevit svoji vůli i když my si vzpomene že projevy beztělesnosti ji ne pro jíme tak plně aby to mělo ty následky které by to mělo mít nýbrž my si zanecháme ještě vlastní jiné zájmy sedíme vy vymaní jemu diví lépe by bylo řečeno na mnoha a tím rozbijete svoji vůli nebo rozm otcem nebo prostě jmenujeme zápor jedním směrem a děláme s něco co nemáte žádný. Abychom totiž mohli takhle projevit svoji vůli to přivolení tady marie provést tak aby ona při mátoha provést taky musíme tomu dát si to s tím že sebe zapíráme k nim způsobem stylizace života jak jsme tady řekli předtím a tím musí dojít k tomu navštívení které tam znázorněno i archanděl gabriel je teďka promluvit něco o tom co je to tam skryto nestavte vysvětlovat ne nebylo nějakou věcí on si mohla škály možností jakými se plnil zákon boží z volit různou úroveň ona si svým způsobem života volila nejvyšší úroveň. A teď to řeknu to kličku nebo ručně pán bůh pokoušel jestli stojí o to aby tu úroveň zachová pro sebe nebo aby i zachovala pro boha kdyby ten ten anděl gabriel přišel a řekl se sebe zrodit bůh a ona si uvědomuje a že jestliže se to stane tak budou pronásledovat svůj považovat za vrhnou ženu cizoložnou vrozeno udělena otroky čili jestliže by pro sebe byla dělala pro svoje blaho o to to to dělal ve svém životě to znamená dělat čistě tak by byla odmítl a anděl gabriel a tím způsobem bych byla otrokyní moc teďka nepřijímám. To neučinil nýbrž ona dobře jsou si vědoma čím se stane očích lidí která přednost vůli boží čili tu svou čistotu ukázal že pro sebe pro své ostatní blahou pro své odstoupilo to prospěch při nejmenším ani v nejmenším prostředí ostatních prospěch nýbrž z lásky k bohu dává se z lásky nebo poslušnosti vůči bohu a to je ta podmínka kterou člověk může splnit jenom tehdy když se dostal do daleko když zvolil do vznešenou úroveň stylizace ve vodě vot kdy aspoň na druhém místo nebo na další sto kali všechny ostatní starosti které zařadil za první starost přiblížit se k tomu aby vem mohl vládnout bůh. Ano pane maria panna maria se spojuje klidem nápovědu vyšší které se dostalo tomu josefovi si josefem spojeným svůj život a ten josef je veden k tomu co prakticky zařídit aby se malý ježíš dostal dosahu herodem tohleto je moc důležité tak se to dělat že ze začátku se nemá člověk bát a všeho co je světské nemá ale máte vás jednoho jediného a to je jeho rozum herodes. Protože ten není o svý celý a ten neví že ten malý ježíš se který mají život ten nový věčný život který v něm začíná narůstat že ho ne ohrožuje v jeho vládni nýbrž že zlepšuje situaci tak řekl a proto nemá proti němu po stávat a jestliže není toho schopen on toho ten začátku není tak je třeba před ním uniknout jsem před tím herodesem neutekl se to že ze začátku se to sem dělal všechno co se si mysleli že je to útěk převede ten chápete že si se že utíkám před neosvícený dove přes světským david to bylo za špatný konec za to. Naopak egypt je symbolem země kde se židovskému národu dařilo poměrně dobře tam přeci šli na práci před tím a jim vyčítal třebas že mojžíš že reptal tam na pouště ale totiž že si vzpomínají na plné hrnce egypt a že by za ty plné hrnce se dali za prodat k těmto plným hnutím se utíká ježíš že svatým zaseto marii on utíká přečet rozumem k normálnímu lidskému žití který který se které se nevidí ale jenom rozumem nýbrž se řídí osvícený rozum. Nápovědou josef by pozici neboť se je to se mu zdá vezmi ti a matku a uteče dále taková zjevení všechna která potřebuje k tomu aby se zařídil bezpečnosti toho dítěte tak funkce toho osvíceného rozumu je mysli jasná že pokud takové osvícení člověk zase jenom následně kdyby bylo nepředcházelo to se stalo pannou marií tak ani to osvícení našeho rozumu nenastalo mimo kde také řečeno je tam pěkně že to není pou tamního ale že je to něco se vyniká normální povahy vědění tak že ten svatý se okamžitě poznal že jde o osvícení moc boha čili si že něco zažívám o čem vím že pochází od boha tak se tomu mám ty přednosti mám lidskosti a nemám to vynechávat. Chcete ze začátku vode nikoliv pět utéct od všeho nýbrž utéct jenom od toho rozum ti ze kterým sem si zatím vystačil a ta říkal při se o tebe postarat aby tvůj život byl takový a takovýho by takové takové přednosti takové vymoženosti a tak dále nebo prostě všechno bylo zaměřena pomíjející život to je rozumí také to ta blaho herodesa je vzorem pomíjející vlády nebo tady a zemře i ten rozum kdežto ta vláda z toho osvíceného rozumu pochází od boha a je tedy věčná povahy věčné i když světském oním je člověk jenom příkazy tak to je prosím počáteční krok pochopení svatýho josefa ano člověk který umírá za sebou život jeho terezie mi z jeho povýšení a jeho normálním způsobem takovým běžným středním mám za to že v okamžiku smrti pokud neumírá násilnou smrtí prosím. A tomu je zbytečně něco říkat o pokud neuměla jak se to ve před ním definuji to život to je zařízeno ve poženu bych způsobem sou a jestliže v tomto soudu budou vynikající okamžiky které předtím všechno ostatní to zažíval no málo takzvaného běžného a jestliže budu dosti silné tak pomocí toho bude převeden pomocí těchto světců okamžiku svého života a žádná řeč nepomůže nýbrž by to světle okamžiky ty budou panu při tom váže duše přicházející do věčnosti pravou váhu. Ovšem bylo by možno modliby kvalt ho způsob myšlenky že by se mu do toho mluvilo samozřejmě že by se mu zdůrazňoval co by ho životě byl důležitého co tam takový na že mu to že na tom přechodu to by bylo možno a je taky třeba toho člověka znát detailně ho život a umět vystihnout ty momenty aby si opravdu na pomněte je to myslím zbytečná starost kterou bychom měli protože o nich sami vidí kroutit okamžik v našem povědomí je všechno zapsán beze zbytku. Takže v okamžiku kdy ho umírání se tam vrací celý život byli o tom kolikrát mluvil a se vrátili i v okamžiku smrti zase nazpátek veden třeba to lékařského zásahu a říkali o tomhletom tam ten pivo před ději zrakem defilovat i tam byli takovéto pěkné okamžiky tak ty potom vlilo zdí pro to se po smrti jedno. rozumím vím nesprávně pojmu oběť to je dobré tedy by měla mělo v co býti když bůh je stav ne který nepotřebuje obětí ovšem odpověď je velice do ducha že totiž a každý z nás je na určité úrovni a tato úroveň vlastnost která je pro každou úroveň velice charakteristické udržovat se sama na sobě bez na úrovni na které je to znamená je to taková bych výlučně otázka vyučovat znemožňuje aby člověk překročoval přes určitou míru úroveň na které je. Protože ale my jdeme na se nebo snažíme se o to abychom došli na úroveň vyšší než na které jsme a protože to úroveň tuto vlastnost sama sebe zachovat zůstat sama pro sebe musíme ji obětovat aby ho to dotoho vyššího stavu na tu vyšší úroveň svých rodin a neznal všechno nenechají to je úrovně na které byly no nemohli se stát učedníky ježíšovi nemohli byla to obě byla to oběť proti tedy chtěl protože kdyby to na světě nebylo taženo tak že by kterákoliv úroveň byla si tobě stanou kdyby to takhle nebylo zařízeno tak pak by objektem zapotřebí ale protože každá úroveň sama sobě povstanou nutí se této sobě stanout pomocí obětování této úrovni dostat dál. A i když kristus se musel obětovat za lidstvu že musel tuhletu cestu ukázat ten ježíš který vedl nebo ten kristus který byl židovský národ přes syn narozením betlémě musel tuhletu úroveň to určité e krutou úroveň vedení obětovat ve prospěch další úrovně daleko divně jho učitelského způsobu vedení mi a zase ukazuje svým učedníkům že musel obětovat tento učitelský způsob úrovně jestliže chtěl dokázat to slíbil učedníkům že kdyby byl neodešel z této úrovně rozuměl od nich by by nemohl postarat ducha u těch vite ech který v jednotlivce. Čili zase závidět že jste že musel obětovat i tu úroveň toho učitele velice vznešenou a dokonale to ukázal jakým obětoval ne oběto mezi tím úroveň člověka poddaným rodině tím že s tou vlo jordánu tam se učitel tam se to pořád opakuje na různých úrovní čili každá ni chybovat musí obětovat že prospěch vyšší a když se beze zbytku neobětuju není možno tu vyšší vstoupit protože kdybyste se za drápek jenom drželi níž úrovně tak tam nahoru nevstoupíte proto že tam pořád ježíš kristus zdůrazňuje že se musí hřivnami hospodařit tím způsobem že se dostal se všemi pro hospodáře neměl se to všechno tak ježíš kristus se beze zbytku obětoval za lidstvo bez bytu.

Download XMLDownload textWaveform view