EN | ES |

prevzate-kotouc-78-07A

prevzate-kotouc-78-07A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A tak je to modlitba špatně určena a špatně prováděná nejenom určená ale prováděná že on nemusí být třebas špatně vždycky určena ale špatně prováděna totiž každé duchovní cvičení se pozná že je úspěch tím že rozšiřuje nebo každá levice pozná že zpěvákem že rozšiřuje moje vědomí jak tomu svatá terezie říká dilatatio mentis rozšiřování mysli na i můžete klidně každý z vás a to je obecná rada je to jakákoliv modlitba oni říct že je spojovací chátrat nebo že vede ke spojení s bohem naprostou jistotou podle toho jestli ona. Vás by je jestli upravuje vaší pozornost jestli vaši poutanost zvyšuje jestli když je vaší nutkavost naléhavost to chvíle jestli povznáší vaší mysl bohu je si neupadá přitom úroveň vašeho myšlení to je pravá modlitba která třebas jinou nepatrně nezvyšovalo ale to je ta pravá úroveň modlitby která vede ke spojení ale jestliže vás odvádí k nějakému mechanickému přeříkávání něčeho aniž to otčenáš nebo písmena nebo cokoliv tak v cesta pět od boha to je jenom říkání do svědomí útlum svědomí tak řekl nějakými pilulky které neléčí nýbrž jenom utlumuju a to platí o všech duševní chorobách a do kterých se tímto způsobem dostáváte. Že samotné medikamentózní léčení neprospívá je třeba psychoterapie při tom a jak to není správně zkombinováno tak to nevede k žádoucně výsledku nebo jenom dočasnému výsledku protože například písmenová cvičení ze začátku když to člověk děláte ro tak to někam vede pak se výsledky zastaví protože ono tohoto ho vložil a z toho si vybral do toho vložil nebo několikrát sobě víte ale víte z toho nemohl vydobýt protože on a to on se stal mechanickým všechny věci se velice záhy zmechanizuje když k tomu nechám takovýhle mechanický průběh tak. Myslím že by bylo dobře odpověď na otázku jaký je rozdíl mezi citem a láskou a ta otázka byla takhle kladena když není přesně položen ale odpovím tak jak byla tak na uvedu jinak pravou míru to otázku totiž láska jaký definovali ježíš kristus tím životem svým podobenstvími a svým příkladem především a potom požadavkům na lásku k bohu a bližnímu nám řekl že láska v podstatě čtyři složky si to znamená veškerým srdcem svým. Potom mysl zaujme mysl tou jet mysli co zaujetí duše to znamená veškeré činnosti sedí která je která je podkladem pro jakoukoliv činnost možno i duševní a veškerou silou to znamená dát do toho páru ne tak to je zaujetí to je tedy opravdu celá láska dole zatím to ty ty tři složky veškerou duší svou ze sebou na kterou myslí svou veškerou silou svou mohou být splněny a prováděn soustavně. Bez mezer k tomu mohu dospět že jsem životě nemohu nikdy dospět k tomu abych citem citově ustavičně miloval že cit tu vlasti když veškerým srdcem miluju jak nás k tomu nabádá tak to jde chvilku a nejde to pořád protože srdce se unaví srdce je nástroje totiž cit je nástroj který chvilinku tady je na chvilinku nevíme kam se podíl tady není čili jestliže bych měl veškerým srdcem svým tamto znamená jestliže by nějaký cit. Popadl tak měl by to být cit tak komplexní že bych mu celý propadl celý by se mu věnoval celou celobytostně to je ovšem třebas jenom chvilku ale to je nedostačující to tedy není celá láska kromě toho city mohu být i negativní to znamená mohu přejít citu pozitivního lásky mu při to negativním nenávisti nebo odporu nesnášejí. K náladovost a tak dále a to všechno citová povaha přináší čím je do citově založený tím snáze upadá třeba zármutku nebo do radosti kdežto méně citově založený lidé těžko se příliš mnoho rmoutí když to se příliš mnoho radují a tak dále to nebudu dál rozvádět to je nám všechno známé čili opřít lásku ocit je možno jenom nějaké chvilkové přípravě něčemu co se bez tu neobejde nebo co by znamenalo že by se vůbec ne povedlo tak třeba příprava blízká nějaké vnitřní modlitbě může mít citovou povahu rozplamení svou lásku citovou bohu a tak se pustím do vnitřní modlitbě a to mohu dělat tu přípravu toho spravování udělat pomocí třebas rozjímání ne nebo nějakou činností láskyplnou a tak dále tím se to může rozm. Podívejte se odtud city a podobně tak je to rada která je správná za určitých okolností bych řekl indický ale nikoliv za daleko toti život ne se u nás a bych se byl tak si to založen jako u nás tady by se musel úplně vy potřebovat vy si si to vy vy věděl hrozné případy sociální bídy a všeho a do tohleto dávali dohromady tak je měli ty poměry před sebou kdežto ježíš kristus měl poměr jiné tebou. On přišel zarmoucený jako takovým a radil abychom v radovali ta do jistý a abychom se rmoutil přes zarmoucený plakal plačícím přímo řekl čili on neříkal proto své city a naopak sám ukazoval přímo lapidárně že citům jak se zdálo podlehl a že se jim nebránil nebe tomu proč on potřeboval slzet na lazarem který zemřel když dobře věděl že o křísí proč se se potože ty dvě sestry k němu přišli a řekl mu pane kdyby se tam byl býval zůstal jak jsme těch přáli tak by tomu bylo bývalo nedošlo a že si odešel na šla za zemřel. A přitom při těch slovech ježíš zaslzel protože mu že o těch plačící sester chápete to ne toho lazara o tom moc věděl že ho vzkřísí něte dobře na mysli to ne to co vám čili on se nevracel citem nějak do minulosti že von zemřel ale on viděl před sebou plačící ženy a připojuje se k jejich pláči a to od nás e si myslím z minulosti musíme umět zacházet zvláštním způsobem jinak je nám velikou zatěžko když budete zacházet jinak z minulosti si z veškeré poučení. Ale přitom na zapomenou dyž to poučení vezmu stačí se poučit nezapomenout nic co z minulosti poučuje velká chyba pro také popisuju tak zdola to takle tam poučuje jak mi na něco po učí jakmile si z toho jemu konkrétní poučení okamžitě odstupuju od myšlení na na minulost a ten v přítomnosti ze které vyvozuji z tohoto poučení důsledky. A ještě opatrně ji se musí zacházet budoucností protože a to nebuď tuto radu se vůbec nebudu dát se ten a tak ste chodil na vás ale důležité je totiž umět žít v přítomnosti a proto se budu všímat jenom toho co se ji týká na třicátého září tisíc devět set šedesát osm podívejte se tady mám námitku řeknete i eště nou poznání ke kterému dospívá člověk musí být rozdílné podle člověka neboť každý jsme jiní a tedy také dospíváme k jinému poznání to zdánlivě je pravda úplná ale je skutečnosti tomu tak není protože zaprvé sme jenom málo od sebe odlišný. A málo se naše poznání jednoho liší od druhého kdyby tomu bylo jinak tak bychom nebyli schopni tak zvaných vědeckých názorů to znamená že ti se nebo schodu na určité úrovni myšlení to že to není znásobit úroveň ale je to říkali tomu toho latu vědecké protože tam se dostali právě a oni to všichni vezmou jako ska na krámu že jo ale nebyl by schopni kdyby kdyby nebyli na úrovni tak že mají menší kvocient tak to neberou ne tak dále ale protože ale jsou to lidé můžeme říct že jedno všem těm po druhu nebo malinkým změnám poznání podle prostředí kterým že to promítá že že se to liší tak přesto jenom tak nepatrně že v podstatě lékař jako lékař biolog jako biolog když to zvládl tu svou lásku ne podstatě. Abyste malou individualitu náhle jsou ty tou lékaři ty jsou biologové ty jsou matematiky která dále podívejte se tohleto je velice důležitá věc toto slovo lidský oni se lidsky dostali na usnou úroveň která toho času je lidsky nepřekročitelná říkáte my všichni a tam narážíme na určité axiomy o kterých se nepřemýšlí které se předpokládali na to dokonce matematice bylo metry všude je to tak. Takže trvám a na tom aby si pamatoval slovo lidské lidské poznání lidské poznám nechtí slon mnoho variant ale drobných variant takže když vychází lidé z jedné školy tak jsou si podobní třebas jako velice velice bych tak řek že jsou z jiné školy tak toho se podobně tomu učiteli v jiné kole to je některých oborech přímo dramatické todleto třebas scho analytickou ve ty jsou poznamenání těmi ticho na lety chytím vedou cením pracovník a jinak a i v lékař tyto platí že se drží určitého formátu který uznávají. Ale teď vy tady tou tímto poučováním vedeme k přechodu lidského božímu nebo nadlidskému poznávání na druhé straně tedy nějak musím říct nad námi ačkoliv to špatné to takhle říkat to není snad námi ale je to na naší úrovni je také nějaké poznání jestli nesmíme o sobě myslet že my jsme nejvyšší ta celým vesmíru že nad níž nic není jestliže existuje nějaké řek bych absolutně poznání a je naše za janík pak samosebou můžeme říci že je možno za určitých okolností se k němu povznést a tu je třeba. Na úrovni lidského poznání dosáhnout všeho co se lidsky poznat a z tohoto bodu že jedině možno přejít dál na vyšší úroveň že z jiného bude to nesmírně těžké ba řekl bych nemožné a jsem to převedl do zcela konkrétní závěru v své předešlé přednášce kterou teď budu opakovat že například budu mluvit svatým jenom otcovu a potom to obrátím na zvířata že například člověk když koná nějakou jednoduchý práci které se zmocním velice snadno nepotřebuje se k tomu příliš mnoho zapřít. A nebude se moci nebude ten pocit nutit a do je k tomu se ze sebe toho moc vydat ale jestliže to nějaká velice složitá záležitost vědecká nebo technická nebo dokonce i anulík kombinovaná s nějakým rozumování tak on musí se nebývat třebas všecko co k dispozici v takovémto případě jestliže on tohleto udělá vydá ze sebe všecko co může a tak dlouho to ze sebe vydává že nejen tvoří v tom svém oboru dokonalou věc úrov na úrovni lidské myslím dokonalou nýbrž že to potom dělá jakoby to nestálo tu náma jako by mu to šlo samo. Tak pak se dostal v tomto svém oboru na vrchol své lidské úrovně to to mi jde a by bylo dobře srozumitelné a jestliže tedy existuje předpokládejme vedle toho relativního lidského poznávání lidského poznání lidského činění lidské byste se tam něco absolutně jho nebo nebo dokonce absolutní jestli potom a jestli potom se toto absolutní poznání přeliv lidem okolností které se vystihli a podmínky vypra teďka vykládáme a budeme ještě vykládat za jakých okolností se přeliv do poznání lidského zdali pak to lidské poznání potom je objektivní ne a nebo není. No je to tak když se celí je čistá voda do to řeknu naši malém dobrém lék do nádoby nečisté tak to za následek že se samozřejmostí a že třebas kvasí čili skýtá čili měli pravdu křesťani když chtěli dokázat napřed očistu lidské bytosti aby se to tam do bytosti bylo to do to možná nečiní bytosti ne a aby ta bytost byla co nej připraveni ší nějakým sebezáporem a takovou nějakou věc a od toho si slibovali že to poznání bude mít objektivněji povahu bych tomuto lineárním způsobu myšlení oponovat totiž není pravda že by vůbec někdo mohl dosáhnout nějaké čistoty takové aby svou bytostí neovlivňují objektivní poznání které někde existuje mimo lidský dosah zatím ano. Ono jak k tomu třeba něco jiného než postupné nějaké sebe zpívá něja proti tomu nic nemám protože jsem to vřele vím že podle zkušenosti světců které jsem sledoval se sem dělal záznam a to jsem si nedali rozebíral této zkušenosti víme že každý ten světec se si poznání dopadl jinak že každý to vykládal trošku jinak ne že bych se to odporovalo vzájemně ale bylo to pozměňovat osobností někdo byl vložen člověkem lásky nedo se sem poznání nebo se těm činný a tak dále ne a asi ani do nějakou míchanina kombinovat to vinci těchto tří prvků že to tak že vyšli z toho nekonečné případy poznání. Ale jedno bych chtěl říct a to bohužel nebudu moci napsat do tohoto ale řeknu vám to vám řeknu jenom obecně si o tom myslím jako nestačí k tomu aby poznání které k nám přišlo bylo nám vlito neříkáme křesťansky aby bylo objektivní aby nebylo zkreslený jako ne taky k tomu postupné sebezapření do úplný čistoty dokonalosti to si není při možná bez předsudků a tak dále jako to pane stačí tak stačí na druhé straně aby byl člověk od sebe úplně vyprázdnil stačí to co řekl ježíš kristus se tomu modle by rozuměl vy řekl nebudešli nenávidět sám sebe nezapřeli se nebudeš se jedná vidět a tak dalsí svý přátele svý příbuzný že budeš schopen se stát mým učedníkem to znamená nepochopí tomu je učení tak aby myslel jako který jsem si letům aby to bylo objekt a to mělo objektivní charakter asi tak že. Proč tohleto řekl protože on řekl musí se tak dlouho a tak tak to zlepšoval ta to to musí dělat a tamto nesměla to neřekl nýbrž ty budeš nenávidět sebe ty se bude mít zapírat ty budeš nenávidět své příbuzné svou matku své tak těl prosím vás a to způsobí že budeš mým učedníkem a za jiných oprostím učedníkem nebude to je slovo do pranice a ten nám tímhletím odpověděl kdy se člověk může domácnost abych tak řekl absolutní pravdy nezklame lidskou bytostí. Jenom tehdy když není svůj jenom tři není svůj protože tím že miluju své příbuzné tím jsem svůj proto chce nenávist ne tím že miluji sebe tak jsem tvůj a tak dále proto musím nenávidět sebe sebe zapírat a tak dále čili toto je jediná záruka objektivně sti a teď se vám řeknu musím napsat nutí do věčnosti tím způsobem že by člověk žil opravdu tím přítomným okamžikem že by považoval budu cnost za bez předmětu a minulost za nenávratně to znamená absolutně ztraceno také tento způsob myšlení samosebou přibližuje člověka k bohu velice věčnosti protože vymazán něco čemu se říká děj to znamená čas čas ale my se chcemeli spojit se s bohem my se musíme zbavit časo prostoru a ono tohleto samo není podmínka která by vás zbavovala prostorově existence. Ono je třeba ještě něčeho jiného zbavit se prostorovosti a aby se člověk mohl zbavit prostorovosti k tomu je třeba obecně řečeno zaujatosti vůči něčemu co není v prostoru například vůči bohu jestliže je to doplněno to sebe přítomní ještě touto zaujatostí tak pak samosebou tyto dvě podmínky stačí pro vědomé spojení s bohem ale jinak ne čili z přítomní samo nestačí z toho důvodu že by to bylo podobno stavu kamene. To znamená tes sice od proměnit lidské mysli ale ne cestě k bohu to znamená chyběla by tam jako v kameni pohnutky správná čili k tomu z přítomní je třeba eště přidat správnou po hubu rozumíte to zlo i po jaký nějaký pán. se ti myslím že tady vás není nikdy do kromě jednoho který by byl málo panství a že který máte zájem o to aby vás život probíhá ulity ty bez ohled vratech třebas nějaký duchovní cílů který nějakým duchovní se máte dále někdo ty myslíte že taky kam názor pro může být k názor na myslíte si to tenkrát si to napřed uspořádat hladit upravit ty tohoto života a s těmito upraven se tam i přistoupit do duchovní cestu a nebo. Nechá po sláva a stala se především a tu se s duchovním kdybych vám neměl tuhletu věc řešit se stav protichůdný učit se poslušnosti vůči učení že krista poslušností vůči ale v rámci této poslušnosti úprava svým že skýtá poměřovat všechno v jeho způsobem myšlení do zevní kapitola na nevší a listu a dej harmonicky kde to. V normálním vých život vypadá ke dneska řeším tamhleto a plně se tomu věci týden si tamto a pírko věřil život tento je rozkouskovaný a u že jsme to pozoruju že něco ten plní se mi podaří a něco nikoliv se nám postavil vy pořád nové a nové překážky ne v životě naprosto nečekané a proto nežádoucí a nepochopitelné a to to je dohodnou o důvodu že jsem ani při jednom řešení že byl sem všemu patřil jenom kousek nebylo to ani na možné protože jsem nešel práce do práce úkolu do úkolu jsem byl jako nahání degradoval kterou bytost do takové jednáte degradoval takže to takhle řeka na bytost není schopna nevěsta něco vůbec vize správná kdežto bych tak řekl bytost integrovaná znamená ucelená která nějaký. Navazuje cíl na ty ptáky si je schopna přistupovat řešení v zdánlivě majeli lidská vyššího to znamená patří to člověk tomu vyššímu k a do takové míry jak potřebuje řešit něco světského patří tomu je mu to znamená on si doplňuje ten svůj konstantní poměr k neví oblasti tím neustále její povrchem věcí okolnosti a takže to všechno co se děje na povrchu znamená čidel které se ho dotýkaly byli vehementně nemůže i při lepší. Ne vůli považoval za nic víc než na bouřku která je na povrchu a musíme bohu dosáhne a to ti to vědomí nedá se podceňovat ale v každém z tady vám radím abyste v tomto případě bez polohou jsem to často tady předváděl ve formě zlatého klíče ne abyste nikdy nede šli větami světské ty fyzické ne nebojte se řešit pohodě pánem bohem a to se může dělat i i způsobený že na něho vůbec nepomůže. Protože nikdy nemá myslet člověk myslet na pána boha ale jeho že se si tak pak se chopte oko za to píše který se vůbec tak že by jenom po straně všímá boha někdy je řek takle být jestli to musí dovolit museli jenom se o událostí kterou jsem se sešli jakmile se vypít auto pánu ne jdi jakmile se to ty ne ve stádiu řešení nějak tady znají řešit okamžitě nýbrž si nějakou chvilinku malinkou od doří odložit řešení a znovu přistupovat. Tomu řeší nemůžete li klidem mít řešit klidem nešli posedá lidem znovu odstoupit a znovu začít že si něco by to vůbec se ti nehřešil nemůžete li znovu klidem znovu odstoupit a znovu klidně řečí a to v tom v čem abyste to nevyřešil vyšším a to a to bude řešit tak dlouho to znamená pro nic můj činnost klepání rozumíte ještě na který dveře na tom nezáleží nevíte ke komu. Ale máte ten musí být taky a klid potřebný do duchovní a to je statky malé čárky nově ale jestliže tam nebude lid naše život je tibete znepokojovat tak ta nemáte vůbec žádnou naděje promítá že my přátelé předkládají konkrétní úkoly jak se si to nebo ono v jejich světském životě ne v duchovním a tu si vždycky vzpomínám na ježíše krista který zásadně nebyl proti řešení český záležitostí jakéhokoliv druhu neměl pro každého nejenom slovu slovo útěchy bohužel nic víc nemáme slovo ale měl také pro něho pomocnou ruku připraveno takže on nikdy neod byl třebas plačící ženu svatí si rodiče stáda lidi nemocné a tak dále nikdy ne to tam nemáme jsme toho svědky v tom co je tam vyjádřeno v těch evangeliích a proč aby nám dal příklad. Že nemáme podceňovat tento světský život tento světský život kupodivu je základem veškeré naší duchovnosti jak se bude u tváře tento světský život tak bude dopadat náš život duchovní to je jednota nelze vůbec oddělit co světského osvětlováno my se musíme smířit s tím že tady na tomto lidském poli na lidském štěstí se budu je ještě si věčné a nikde jinde nikde za hranicemi tohoto světa nýbrž tady jakým způsobem řeším vedení záležitosti takovým způsobem budu schopen řešit záležitosti duchovní to znamená neosvědčí m li se v malém nemohu se osvědčit ani ve velkém jak by byl řekl ježíš kristus a to co znamená světa se v malém. Když třebas nemám to osvícení aby věděl co je dobré co mám udělat tak zvláštním způsobem se mohu poradit s kristem ne tak když nevím tedy co sám dělat a jenom to případě se mi to sám dělat jinak ho neobtěžujte tak že bych říkal pane si kriste pomoc a nutný je jak mám jednat toho bych valdo to nejhorší co můžete udělat nýbrž bych měl za to že především bůh o všech našich těžkostech nic před ním není skryto napovídat nebo nutit ho do nějakého řešení které se páčí by bylo nesprávné také nemám právo. Ty aby pomáhal když nevyčerpá všechny možnosti které mám dispozici abych si pomohl sám čili hledím věci řešit sám jakmile věc nejde a to začíná zneklidňovat tak přestože v nich případech u jiného člověka by se a nezneklidní nenastala u nastává tak to je pro rozhodný okamžik když jsem se ocitl na střeše to znamená na kraj svých možností nesmím přejít do takového zneklidnění které by mnou malo na pokraji toho zneklidnění musím od toho co se tím ustoupit do oblasti ale dokonalého ústup z řešení to znamená musím přestat věc řešit třebas na několik vteřin. Ale protože vím a věci naléhavá a vím že musím věc vyřešit tak se tím nevzdáváme řešení si musí jenom zakázat ale zakázat absolutně na to zakázat myslet ho nesmím chvíli na to myslet je by neměla být nikdy tak naléhavá abych nemohl dokázat aspoň fyzika nemyslete ta chvíli zase na ni začnu myslet zase se budu snažit o řešení jakmile by to nebude zneklidňovat opět odstoupím a tolikrát jsou budu opakovat vět vešli jestliže věc nevyřeší a je moc schopni schopen řešit klidu to řečeno jestliže nebudu schopen ji řešit v klidu a mámli k dispozici víru tak pak mám právo se obrátit na boha o pomoc ale de dříve. Nejsem pro to pořád tahat pána boha za šlo a na každým rohu se s ním a služebníka jestliže poctivě vyčerpám lidské možnosti tak pak musím totiž mám právo mít za to že bude pomoženo ale jestliže jsem nevyčerpal lidské možnosti tak jsem se neocitl tam kde končí lidská možnost a kde mám právo žádat pomoci vyšší protože nebylo by správné potírat svoje lidství se jednou člověkem a jsem stvořen jako člověk musíme se chovat jako člověk v každém případě že jako člověk nechovám se choval jako zvíře nebo jako méně cenný člověk který není schopen řešení pro nějakou pro nějaké pohodlí nebo nedůsledně nebo ne vytrvalost. Vlak no a tak dále tak to prosím dává veliké velice malé by lidsky na budoucí duchovní život protože si že sem i v běžném životě vlažný a nejsem tam ani studení ani horký tak nebudu ani horký lituje ne ten duchovním životě kdežto když se snažím řešit věci světské klidu tak jak jsem to tady řekl dorůstá do řešení věcí duchovních a to je prosím řečeno pro ty kteří nejsou třeba po ke klidu chodí cestou ale mají právo na klid. Tehdy když si ho přejí dělo proto aby tou duchovní cestou mohli jít žádné jiném případě na ten klid právo nemají jestliže napřed mají touhu jít cestou duchovní to znamená za tím cílem věčný jako před ním cílem svého života jenom v tom případě mají právo na kryt kdyby tomu tak nebylo nedělal to s tímto záměr by to mělo sice následek že by mnoho věcí řešili mnoho byl veškeré dříve neřeší nemohli vyřešit tím že užívali tohoto zlatého klíče. Ale mělo by to ten neblahý následek že by se jim to jevilo jako z výše ne utrpení na potkává nesmíme dovolovat na boha to co nás potká sval je zásadně jenom zase třeba se můžeme mýlit na tom nezáleží že sem jim malým to zase na sebe si například myslím že všechno co se okolo děje že jsem vy nejá proto nemusí to být pravda prostě ale na tom vůbec nezáleží zabraňuji horší mu zlu že kdybych to svalovali jiného tak se ubírám přijmou cestou psychiatrii na prvé a za druhé někomu křivdim no pán bůh to vydrží ne ale mohu světa lidem horší věc a to bych nerad abyste to dělali považuju když například by moje dítě o nemocného něčím nebo mělo nějaké potíže tak bych nehledal chyby u toho dítěte přestože byla evidentní zavinil třebas svou nepatrnou. bych uznával že svůj podíl na tom taky mělo to by uznávat ale hlavní podíl se měl který jsem byl za to dítě odpovědí protože nevím jak se to mohlo stát na tom nezáleží prosím vás tady platí pravidlo panny marie který se ještě nevím kterak se to může stát na tom ale nezáleží ale nevěděla kterak se to může stát ale zrodila ze sebe krista a nevěděl jak se to může stát to nevadí jako tamty nevěděli jak sloužili tomu ježíši kristu když někoho navštívili nemožnost na tom vůbec nezáleží vy musíte řešit události hlediska vlastní vědy to vás ale nemá přivádět do neklidu nýbrž řešení vlastní byly. Zatím nepoznatelné mám tady na tom svou vinu co se své okolí děje vlastě rodině a takové prostě protože kdybych toho nebyl hoden tak by se to v rodině nedělo toho i toho dobrého i toho zlého to děje v rodině musí být hoden že že je to moje rodina. To je rovná se to sem kdyby to nebyla moje rodina tak samo sebou tady něco jiného kdyby jako sem neměl svou matku neměl své děti a ne to je bratry to něco jiného matky řešení je tajné a předpokládám normálního člověka který svoje bližní tvoje vzkaz tedy příbuzné který ještě není vědomě učedníkem ježíšovým a v tom případě musí postupovat jinak než učedníky ježíšův ze začátku že ano musí prostě to přičítat tobě chybu a jestliže sobě ji příčit tak sobě také ukládám pokání především si myslím že to je to je velice účinná zbraň totiž pomůcka. K tomu abych řešil abych znal pravé příčin kdykoliv jsem to tímto způsobem dělal tak to mělo za následek že jsem brzo porozuměl pravé příčině a mohl tedy odstranit a tím se odstranili také někdy následky vám to říkám proto že jsem se někde dověděl tuhletu věc jeden zpovědník uložil svému letli chce tedy tak žít tomu kající za veliké malé pokání. A ten hříšník asi vědomí těch svých velkých hříchů se za nějakou dobu vrátil k tomu svému zpovědník vi ale dlouho hledá to že to byl zavřený své komůrce a tam se bičovali a ten zpovědník mu řekl nechtějí na abych ukládala větší pokání kdyby ho nesnesl se za tebe vyčteme abyste dělali jenom chci říct že za nás se vyu ježíš kristus upozorňuju vás chceme nebo nechceme jestliže vaše pokání je třeba i malé on to ostatní jestli je to bereme dobré vůle bere na sebe okamžitě bere samočinně na sebe. Takže správně řekl svaté terezii moje utrpení na kříži ti předávám a tím může dítě si my se můžeme opravdu opřít o jeho ustavičné utrpení které z lásky lidstvu s námi trpí že on je s námi v žaláři on je s námi nemocných on je s námi při všech našich těžkostech on je o nás ve svém vědomí totiž tohoto si nejste vědomí jeho ale on nás čili on na musí být při všem co jinam čili osm musí tyto věci snášet my to nemusíme na jeho bedra vůbec přenášet ono je to na na jeho beztak přeneseno ale bychom neměli být prostě to věčnosti a měli bychom na důkaz toho že to víme. Jsme si že jsme věčně toto jeho lásku aspoň něco málo pokání také učinit v každém neřešim nebo ne dořešit el nebo neřešitelné případě toho života a mohu vám říct jenom tolik že v tom případě se dovíte jak věc máte řešit ale pak se musíte podle toho zařídit pak se v chvíli začínáte stávat učedníky ježíšovým neboť on je poučoval. Vy jste byli poučeni a to je obsah toho učednictví že jste poučováni jakmile se poučováni okolnosti k tomu říkám vedení událostmi okolnosti to je učedník v první fáze učednictví jo páně vedle je še tady mám jeden dotaz z toho co jsem četl ve sladkém jhu jaká kruté ra je kvete kri k ke které platí pro prosazení byl začátečníkem vidím že jsem začátečníkem upozorňuju vás že kristem a jsou správná ztrá tam jsou vedena že dělám věci pro sebe a tak dále to zprávy které začátečníka ale upozorňuju vás na jednu věc nevidím tady před sebou žádného z vás který by vyvolal těmto kristem který by opravdu odpovídal tímto pytel protože nikdo z vás není takový že by dal všech jenom pro sebe jestliže něco děláte také bez ohledu na sebe a toho děláte hodně tak pak samozřejmě když se začátečníkem a dokonce platí by.

Download XMLDownload textWaveform view