EN | ES |

Text view

prevzate-kotouc-78-01B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A toto které patrno že začátku ne to je jasné taky si nebyli naději že když se vám nepodaří setkat se ze svým známým bližním na úrovni toho hlubšího setkání ten tady byla řeč že by se mohli byste měli nejmenší naději setkat se s někým jiným ne na této úrovni ale když to nedokážete na těch bližních které znáte tak to nedokážete ani na těch které neznáte pobiju vám sám může zpočátku stát jedna věc. Že to budete stezkou přes na bližních o kterých zase můžete předvídat že budu na to reagovat kladně nebo že prostě vás nevy hodí nebo že to berou se to vezmou aspoň konvenčně správně běžně tak jsem vám že sta že zrovna v tom případě kdyby se na to nevybere případ že on ten bližní se postaví na zadní nohy jako jako na potravu jak říkáte vy na moravě no v pořádku kdyby ten bližní který se mnou vždycky dobře vycházet po přípravě najednou začal věřit vlastnosti které předtím neměl a neměl pochopení pro moji příchod pro moje setkání a dával mně najevo že bych mohl myslet jak bych to měl považovat za pokyn abych zmizel ne abych se mu zíral. Abych to mně dokazuje že připravuju jsem provedl špatně to je ta trpělivost ke které jsem vychováván trpělivost přípravě teprve tehdy nevyvodí a nebudu při tom drzí pochopitelně kdyby přijme jinak než předtím ten případ mně svědčí o tom teprve ten mystici o tom že jsem přípravu pro ve správně. Prosím vás a pos z toho stavu a von věc a velké straně na jedné straně a jeho projevy na straně druhé všechno co tady se děje jsou přímé nebo nepřímé projevy boží ty proč by bylito je vy boží něčím neskutečný to není neskutečný se s tím musím vypořádat jako s projevem božím a. Boží ho ur blízcí která země zakotvila že nějakým všechno rozumově posuzovat všechny projevy boží musím rozumově postupovat jsme dobře že boží projevy se dějí na mých prvních na úrovni veme tomu nerostů na úrovni nějakých buněk na úrovni zvířecí na úrovni vlasti na úrovni andělské rajské a jaké nepotřebuju si okolnosti ac nějak uměle vytvářet ale jestliže nemáme nepoznávám boha jeho projevech tak jsem povinen se zeptat rozumu který řekne že chce dát aku ten člověk je to ve mně beznaboh. A si že si to pak vysloveno se dělat tak patrně si doslouží ale jesliže jenom slibujou jsem to tedy dal to maří komu něco tak udává aby nějak zeptal nevím co všecko tak pak samozřejmě se budu bránit fakt nevěřte tomu že pán ježíš byl jenom jak to chápat třeba to sto nebo chechtal jenom trpným učitelem učitelem trpnosti ten uměl odporovat zlém ježíš kristus a von své učedníky tomu aby také zlém odporoval ne aby mu neodporoval. Naopak odporujete lou ze mu to je to v jeho výrok se všem ne metodami násilný pochopitelně ale odpojovat se mu je nutné protože taky modlíme modlitbě a neuveď nás může ne to nás od zlého to máme odporovat sběhem nemuseli dopadat toho to nemusíme bude ani modlit to je v tom řádu hodnot který nám tam před nás slavil ne nebyl to z toho věčně přesto takou záležitost chovejte se zcela přirozeně ježíš kristus říkal pane plačícím lžete se radujícími takhle přirozeně na věci šel k přípravě odbourat na cestě lásky to je strach způsobem tím že se cítím být oddělenou bytost. Pocit oddělenosti vzbuzuje sám o sobě strach o to se řeči když ta moje udělal hraničí taky nebezpečí života nebo něčím takovým jako nepohodou vnitřní vnější tak samozřejmě si uvědomuju jednu věc že jsem absolutně bezmocný že jsem jako ty se mu vlastní prachu jenom oponovat a tak taky abych napravil této situaci která nastává to taky nedokážu a tehdy se takhle situace zmiňovat je který by obyčejně du teprve petříku a přes tuto krizi se obracím k bohu o kom jenomže cesta lásky vypracoval na se stala ský se obejít bez krizí. Tak řekl jsem vám takový krát a bůh to opakovat že příkladem je to co se stalo na tom jezeře genezaretským kde byla velká bouřka a ulice plavili učedníci s ježíšem a ježíš spal a oni se začla tento který nabíral bodu a měli bože utonou a do ježíš para ale čím větší ztratili tím božská jako nabýval na síle takže se odolal to se probudí. To je naše situace že ty těžkosti které máme svou tady pro to co tady z toho důvodu a to tedy k způsobený ne že to někdo dělá nemá ale že my žijeme v pocitu oddělenosti věřte mi to že kdyby oni při prvním mraku na nebi nebyli spasiteli při první větších dobách nebyli stavy kali nebyli dostali strach tamní standa ani zdaleka tak nerozpoutá to je symbol toho že rozpoutáváme události svým strachem na to vás no překonají ztra je činitel který způsobuje krize mimo krize které člověk může zažít. jsem právě v první momentech koncentráku zažíval tento strach o vlastní život sem si myslel dávno před tím že tohleto mám za sebou že to jsem se cítil by se to lesem nad tím a najednou ten byl strach o hodný život vede sem dal kde se to co sebeláska takhle to na šlo najednou především o to abych nezemřel samo se nemoh pole volenou to to nebojí abych nezemřel. Čili toto popadlo ty učedníky páně na tom jezeře tebou ste a čím jsem více lpět na tom vlastním životě i ta poučka kolem byla s tím vším že to hroznýho opravdu smrti nakonec to vyrobilo tak že se do ko zabíralo že se naději nabídnete to dopadne vždycky když zůstáváte sam čili když si nesnažte v okamžiku strachu když se nesnažte ten to ten strach svůj obětovat bohu víte to se vám nepodaří. Nevíte ani jak technicky na to ale obětovat sebe s tím strachem mám strach o svůj život dobře to znamená tady si volá bůh k sobě nebo splním strach tak umřu za to bože než umřu budu obětovat svůj život a to objektu a ti si vezmi k sobě že tobě patří od tebe sem přišel k tobě mám povinností ani to může brát jako povinnost ho a že to vy si něco nalhávali to povinnost si že sebe obětujete s tím strachem tak se konečně naši prostředek který splněn k bohu vede nebo jenom ten prostě prý vás to je který vás celé jak jsem toto říkal ne který vás propojeno jenom ten vede ke spojení takže i taková. Událost jako třeba na na tom jezeře že byla velká bouřka způsobilo že probudili ježíše vono to spojení nějaký dokonalé ale aspoň do takové míry dokonale že ten ježíš jim tu bouřku zažívá že s nimi mluvím že ji tedy vyčítá jací jsou malověrní že tisíc dává poznat je samé že zvyšuje jejich sebepoznání voni si neuvědomovali že to že se nepoznávají správným se že prostě zahynou a že to způsobuje ježíš tím že z vybíjet tak by to moh dávat to žena na velkým vomylu byl tak bouřka tady je kvůli nim. A jestliže proudí tedy toho ježíše tak teď ten stav něčemu byl není to nějaké dokonale spojení ale probudí sobě hlad boží který na tom neos že sebe poznat dokonaleji také jeden krok jeden z první kroků na cestě lásky a to jsem chtěl a že on tady to spojení své stupně i to osvícený své stupně a tady by nějaké osvícení jenom svoje stupni a tento stupeň se dociluje tím že negativní události je sem životě dovedu i tebou obětovat bohu ne tu událost to by se mi hodilo abych dovede odešla ne ale se sebou. Kdyby si byli ti učedníci řekli my jsme tady z ježíšem když za hneme za mi nebe smím že ano oním pořádku zůstaneme klidně stavy nemysím to je pro nás radostná smrti neřekli tak se tak řekl zahynu bohem neboť bez boha nech jsme nikdo to se zabředne tak neřekl sem si to opasek sobě a ta se je jenom svůj a jenom jsem se nevlastnil a my se tak o toto vlastní tví že ho popíjím se bouřka zvyšoval tak na tomtéž jezeře když ten petr šel za ježíšem po těch vlnách ne dokud mu věřil tomu ježíši tak se voda nebyl měla jak jsem začal bohu mít že po hladiny. Pak začali se dělat začas výpravu a poután to po kotnících začal se topit takže musel ježíš kristus podat ruku aby vůbec zachránil velice pěkný příklad toho jak člověk nemá mysl nemám tah bavit se stav odolnosti zbavit tak musí sebe sebe obětovat tomu bohu stím strachem a radost že konečně se prostředek který je poctivě vy máte tého tké bytosti opravdu strach než toho ostatní prostředcích které dosud nevejde ke spojení s bohem nemůže to říct že by to byli pravé prostředky protože ho to mu spojí nevedly ale umyji vážné to ke spojení bere z toho důvodu pokud je to tak pořádný že když sebe připojíte k tomu strachu rodit těžkého ale těžké je odevzdat se bohu přitom tím tak to za následek prohloubení lásky k bohu a to je první příznak. Toho spojení neboť ta láska se prohlubuje s vědomím že to co do vstupuje nedělá ska moje nýbrž láska boží které při tom to důležité ano tady je ve mně může myslet že kdyby nějakou postavu například zažívám jeho lásku se při sem se napřed nesl na vlastní lásku pochopitelně ale jakmile začnu zažívat jeho lásku tak pak to dopadne tak že nakonec vůbec nemiluju ani nepotřebuju mi a e vot on miluje ve mně ten ten ideál žít je ve mně kristus tam to končí takže víte že to své stupně se vás poučoval o cestě činnosti tak jsem vás poučoval tak abyste události odevzdávali bohu abyste je brali z jeho rukou také že ano jak přicházejí obojí. A teď když vás začínám pečovat o cestě lásky tak na vás chci abyste se připravovali na setkání s bližním tak jako by to bylo setkání s bohem ano čili bůh událost čili neruší to to se mi velice dobře napověděl neruší to jsem před tím řekl že bych tuto spolek tam sane tak to tam dodám v tom spisu že totiž se tady setkávám s bohem a jestliže se setkávám jenom s bližním tak sice je to v nejlepším pořádku a bude to ještě událost pouhá událost. Ale protože teď jsem úkolem se pomocí lásky spojovat se jenom milovat ale po jaký se spojovat s bohem vědomě tak nemohu tu lásku rozdělovali na dvě části pro bližního na straně jedné a pro boha na straně druhé si musím uvědomovat že měl pravdu ježíš kristus říkal ten bližní to jsem byl to zatím nezažívám pochopitelně tak se musím do tohoto stavu nějak propracovat proto jsem mluvil o tom že přednost na počátku této cesty mají vztahy a ne zážitky dlouho dobu ještě nebudu zažívat boha v bez hrdinů eště je nebyl trápit ne ani v sobě pochopitelně ale budu moci v něm zlepšovat vztah k němu tak aby překážky pro tento zážitek postupně odpadal rozumíte to jsem měl na mysli tak že se fakticky s ním nesetkával. Se stane naučil ani setkávat s bližním neřkuli vidět v něm boha jsem v tomto této přípravě to je napsáno aby to ještě nemáte před stanete této připravte jsem napsal jak to setkání stylizovat protože chápejte mně mně jde pořád o to co se dělo ve starém zákoně s lidským národem obdobu obdobu toho co se s ním dělo ne nechat to plynou jak to plyne. Nýbrž stylizovat lidskou činnost směrem k lásce teď tohleto se napověděl kdybys to ba lidskou činností neklape tím to byla třebas práce otroka na poli ten tok nemusel milovat svého pána rozumíte mi a o tu práci provádět správně aby se ocitnout večer v domě svého hospodáře že ho otrokář a byl přijat milostivě protože dobře že se celý vemte se na mně chce nebo na nás se něco jiného kdyby ten kdo se učí lás chce jenom dřeli. Tak se proviňuje proti zákonu lásky víte to je nejsnáze se po a se vod von na to se mi ska ráno říkal kdyby se poznal jak to poznáte nebo se s tím smířit nebo uznáte to z toho výroku ježíše krista že ta marie která nic nedělala ona sobě lepší úděl poslouchal ježíše krista než ta marta která pracoval pro tu společnost celou láskyplně zaručeně láskyplně čili ta láska dokonce u evropských křesťanských mystiků tančila senilní a vobrázky takové že jim řekl spojeno a u nich menší beze máli to ano kteří. A myslím že bychom měli neska za den k tomu poznání které máme ve dvacátém století měli použít a neumytí lásky v tom smyslu tedy člověk do toho láskou plivali ho stavu a potom vás si něm že na rady byl rád abych dostavil ne na nové nohy ale mohu na nohy celé učení se krista který. Tak všechny na minci jak to jenom porodila a ten člověk zahálel třeba celý den jakmile a na nebo někomu nadis třeba pracovat tak ten se měl vyhnout a m mít na tu vinici nebylo nikdy později k večeru mohl jít dostal tutéž odměnu že jo čili to je to skloubené činnosti s tím ostatním jeho učením bych musel si se vypomáhat musí to nemohu dělat že sem se písemně protože na to dopoledne nestačí na tento výklad. Ale vy se tomu se tam k tomu zapsáno je tak že se to dovíte postupně z toho zápisu ano čili jestliže jde o to takzvaného přirozeného způsobu jednání dostat se ke stylizované způsobu jednání a že si a ty jde o to že si od něho slibujeme zlem stereo zkušenostem zase s od přirozeného jednání tak prosím na láska musí být absolutně přirozená ale protože nemám protože neudržoval tak musím se nepřirozeně k tomu připravit z takzvané přirozenosti která nestojí za nitra není láskyplná rozumíte ji musím udělat násilí to je své lidské přesto která je na která nechce milovat a kterou by to opravovala ano. A jim sem přimět k tomu aby najednou zakotvila na cestě lásky celá celé protože jak jsme si včera říkali ty požadavky že krista jsou maxima styk když on říká be milovat bližního jako sebe no prosím vás člověk opomene sebe milovat celý den jako půdy podle sebe ale bližního opomene milovat nebo kdyby nemusel tak by mu to dělalo dobře třeba zase nejsi mi jenom na sebe prosím to je můj způsob myšlení ano se našem jak vidíte ale jestliže tomu takhle je tak se musím přimět k tomu aby tomu bylo jinak abych to blaho miloval jako sebe aspoň nebo ne jenom tak. Ale co ode ježíš kristus se navíc abych miloval z celého srdce boha se vás z celé duše z celé síly tak vůbec se tam říká ne prosím vás se maximálně styk to maximální požadavek něho z jiné strany za to třeba vrcholné tedy zase života aby to mu to vůbec neodejít z jiné tady za než činnost tam přišel maximum pořádku bylo na poli anebo kdo se tam na tom poli dělal něco pro sebe o tom tam není řek maximální požadavek ježíšův na poli pro hospodáře a do zase procent a teprve potom vybídne tak pro sebe to je maximální požadavek než to tady. Milovati budeš že boha napřed to si se je první přikázání a pak bych ního druhé přikázání to znamená na přebito měl milovat sviním bůh a jak toho může vůbec dojít když boha nepoznává ježíš kristus to dobře věděl že přestože tam to je druhé že musím začít od toho co je mi bližší abych se naučil tomu prvnímu čili celé učení lásky jeho spočívá v tom že to co je druhé. V tom napřed co věku poučuje a učí ho to zvládnout a teprve tím se člověk dostal k tomu prvnímu o tak takhle vypadá cesta lásky když se člověk učí a protože je říkal milovati budeš a my se to opakuju z minulého dne než je ni nebyli tak musíme mít za to že on věděl že to je možné protože nemůže se nikomu přikazoval něco co je nemožné tak moudrý byl aby se této chyby nedopustil milovati budeš to znamená si schopen milovat. A způsobí jak k tomu dospět on ukázal ovšem způsoby které on ukázal zase my nemůžeme zprostředka napodobovat neboť to co dělal on se svými učedníky a učil lásce to je prostředek poučování o lásce to jak víte předcházející výkladů ti učedníci představu vlastnosti lidské které jsou křičeli kdežto po toho ježíše opustili celý mozky násobilce než to naše vlastnosti extatikem ne nejsou čili nemůžeme začít napodobování tam někde kde si je pozval k sobě ježíš kristus a teďka ne řekl tak pánové se ti se byli rybáři teďka budete lovit duše a to se dělá takhle že tady mám nějakou moc od otce a tu moc vám předává nebo dělat láskyplné skutky. Takové abyste přesvědčili že od boha pochází tam moc kterou máte tak tímto patrně řekl a oni se oděli touto mocí boží a to to mocí dělali zázraky ale proti jirásek na sahat zázraky to se nám nestane protože se přeskočili všechno to co se dělo předtím a to jsou nedělo před tím aby se vůbec ježíš mohl naproti aspoň v betlému to byla stylizace života tisíc let sice života nedokonalou a to se napřed vládnout rozumíte mi ji zvládne ne nebudeme žít jako zvířátko víře se tam ho utáhne to dělá. Tak teprve pak mám naději se v nás naučí ježíš v našem betlémě v naší stáj našem těle tak abychom zažívali v existenci čili napřed musí být tak v této věci abychom vešli a ne proto abychom zažívali vůbec plně následek toho že se ten tah nabyli správný ano teprve se naučíme milovat toho ježíška to znamená milovat boha v sobě který nám ještě nic ne radí. Do kterého se musíme starat a který musí přestávat vědělo naší starost vedení ž žádnou vinou nemáme teprve pak můžeme mít naději že budeme napařovat tak to ostatní svěřím o ježíše krista uši cesta lásky a víte že ta jediná starost která se od nás potom chce spočívá je tam symbolicky popsána tím způsobem že ten svatý josef který nebyl si ho otcem jenom pěstounem a my mu vyčinit nebudeme že cestě poznání ne kázal cesta vědomí pardon jo popisovat svoje rodný město opustil své zaměstnání které bylo ne celé dobře vynášel a všech je tam do egypta jenom protože starost o ježíše tak to musí dopadat že svatý pavel po dobře nazval že když mám opak které jako nějak svádí něčemu tam to mám bylo po že to ruka něčem si taky utrhnout nemenoval se opravdu aby se člověk vytrhli toho dosavadního způsobu opravdu vykořenit z toho dosavadního způsobu myšlení a jednání aby se nebál otrok od tebe násilím všecko o čem vím že je to této cesty lásky nepatři. To odvádí někam jinam čili von to vyjádřil symbolicky utrhnout si ruku o to tady nejde to bylo málo utrhnout ruku nebo vyloučí o to je málo to je symbol toho jak to vnitřně dopadat to co stranou odlákávat o této meze si to musí jít pryč a tak ho se si musí podat je to pryč to by vůbec nebylo možné kdybych to dokázat kdybych se tou stylizaci života dostal k tomu narození ježíška ve svém životě jestli se žije ve mně po ježíše neříkám ještě kristus tak přeci jenom sem svým způsobem svědkem toho že tento život větší hodnotu než všecko ostatní mimo něj. A dostaví se nový řád hodnot kterým usuzuju podle kterého všechno posuzujou po ho všechno dělá vám podle toho také myslím a tento řád hodnot způsobuje že ten ježíšek je středem i zájmů jak uli němu změním svůj život vy to nazaretě jsem egypta třebas symbolicky řečeno a tak dlouho jsem tam dokud je nebezpečí že ten herec by zabil toho ježíška teprve umře tak se vrátím nazpátek to znamená teprve umřu některé rozumové vlastnosti které se stavěli prostě. Tak teprve se vrací nazpátek tady to všechno bude za vyžadovat to stránky novým vysvětlení že budete při tom možná z jeho to se to bude o obdoba jenomže bude na své synteticky převedena na cestu lásky rozumíte káže musí všechny změnit od kořene a důsledně se musí za tím abych nakonec se dostal k milování boha především a z celého srdce a jak víte dobře tak se nikdy nedělo jenom samotným příčin mým ježíšem. To by byl nevstoupil do jordánu a se pokřtít vzdání méněcennější člověkem než byl ježíš nem křtitelem aby byl se nestal vědomě člověkem vědomě staví tím na vůli otcově a jedině na a jedině na potom vůbec nic neudělal co by bylo z jeho vlastní vůle tak zamohl cokoli dělám pro sebe znamená by vůli napřed pro sebe jestliže dělám něco pro sebe tak let řečeno tak mně vůbec nevěřte vůbec pro sebe nic nedělá to dělá pro toho otce. Takže přijal z jeho rukou jidáše o kterému věděl že ho za radí vzal to s jeho rukou všecko jak mu to otec na servírovali tomu se říká milovat z celého srdce z celé síly které duše on nám to tedy předváděl taky předváděl že i v této fázi vy takhle v nás vládne kristus do fáze se dostaneme že tam jsou některé ještě nedostatky nebo některá vnuknutí nebo některá. Taková takové návody vnitřní ke hříchu jako třeba se to tam na poušti nebo nevsune ten kříž ne kdyby ten kalich mohl být odňat a tak dále to tam vidíme na různých místech protože on neopomenul nám detaily vysvětlit a je to cestě lásky abychom si zbytečně nezoufali deset to nás eště vzalo nebo když mluvil o lidských vlastnostech a to svého učedníci tak nám ukazuje že člověk se v této fázi ještě nezná dokonale že přeceňuje ty vlastnosti které v tom smyslu že voni když sloužili ježíši a když se oděli jeho mocí tak vypadaly velice vznešeně. A výborně bez chyb nebyli neměli chyb ale jakmile se ocitli bez jeho pomoci byli zase nepatrné nebo žádné nebo nestali bez za řeč a nebyli dobré svatý petr se měl v tom jakmile ježíše krista a tak dále tak to všechno jenom to a jaký to co chci ještě znovu napsali se to budu psát za hrnou za trest ale zase znovu přijde cem ano a pudeme především o to znovu vybudoval stav a ne jenom jako otrok. V nebo jako služebníka nýbrž tak jak pravý svatý jan když lituje ježíše v chvíli když se loučil se svými žáky říkal nebudete z pouhý služebník přáteli i a jedno s otcem jako jsem a psem to a k tomu to opravdu láska vede přímočaře ovšem musíme se nějakým způsobem konat ty stáni všechny napravit teď samozřejmě vynechávám v tom svým spisování taky to že nemluvím o poznání které za tím vším je za tím vším je a bylo obrovské poznání ježíšovo. Které von zprostředkoval lidem i těm nejpoznalejším své doby jenom tak že řekl kdybych o věcech pozemský ch nemluvil pozemským způsobem na to předělávám na slunit mší řeč tak by to moh bez nerozuměli jo to je k tomu nikodémovi předěláno po tom toho smyslu toho to musím pozemsky vyjadřovat aby se to vůbec porozuměli stín nikodem abych vám se vyjádřil nebeský takže my dyž budeme chtít vystopovat cestu poznání v jeho díle ta tám je o je tam nejvíc řečeno tak musíme umět dokonale číst v jeho činnosti dokonale číst z jeho lásce tak nám to školit nebude. A jesli nebudeme umět si přečíst jeho lásku a to znamená něco jiného než čtení běžné tak by a pak to poznání které za ním stálo nás bude stát víru čím toho co ježíš řekl a co protože jeho lásku opravdu nedá tak snadno jako vyčíst jeho činnost vidíme e událostech ale lásku zatím těžko pochopíme protože lásce jeho nežijeme to vím že to nechápali ani ty učedníky zrovna ty vlastnosti ta ježíšem chodí s lidském si za nižšímu škodí. Protože by se to nemohlo stát pro to se stalo s jidášem nechápali tého lásku brali tuniku lidsky tak lidsky vzata to jaký vyjádřil jidáš skvělým působím vypadá asi takto tady někdo kývá zradu mají hlavu a tvoje tělo ježíši to veliká škoda protože tato mate dána chudým a vona chudým zdání nemůže a ty to potřebuje být než aby ty spaloval za takovou matko. Kdežto tahleta čtení v této lásce jak se v tom nes je něco jiného mnohé věci se na světě jediné pro to aby se přímo vykonalo dobro nýbrž proto že to nějaký skrytý mysl v budoucnosti když se že totiž máme nějaké a máme jediné předurčení celého vesmíru jedině co učení které uznává že totiž se musíme k do otcova domu vrátit mým a tak sem nehodí je aby ta připravil tento návrat. Ta příprava toho návrat jako říká vás ruku káni bližního bližním tak je případ k návratu do otcova domu a to že on nám ta žena byla tu mast na hlavu ježíšovu to byla příprava k návratu do otcova domu toho ježíše on koncily ten úkol jak on tam naznačuje po tom a šel k tomu svému otci nazpět aby mohl postavit dále které na všechno známo a jestliže tomu takhle je tak pak se nám láska než nejevil nutně v novém světle že totiž není láskou jenom všecko co je očividně láskou nýbrž láskou podstatě ne něco obecně platného se nám vůbec jako láska nejeví kdyby to tak za vlasy abyste nad tím trošku totiž převýšil o tom mi tu jde lásku je taky to že se udržuje třebas krutým způsobem rovnováha v přírodě krutým způsobem že tolika a tolika semene které vlastně na třeba vyrob ne jsem semeni třičtvrtě se žerou ptáci. Další velká část ale ne úrodnou půdu a nějakém malé procentíčko těch semene se chová k tomu je milován ono syna že to někoho na bolí jak se říká ale to to teďka je v oblasti zvířecího života oblasti vždycky ho života ale to všechno jsou projevy lásky která nás připravuje na něco konečného a kdyby tyto kruté její projevy tady nebyly jak jsem vám je vykoupen jeví a tak by nemohlo dojít k tomu návratu po zato ve kterém utrpení kdyby byl býval malosti syn nemusel jíst vepři při živa se při vepři tak by se byl asi vůbec nevzpomněl na otcův dům protože když mu bylo dobře tak mu ten osudem nechyběl ale protože bylo tak ve že mu se se přišívat jenom přilepí ani domů vona jíst tak si vzpomněl že by se doma měl líp. Toto abychom si vzpomněli na otcovský dům k tomu je třeba aby probíhá tráva tady událost který nerozumím ale když jsem podíváme hlediska toho kdo umí lásku tak pochopí že toto se dělo proto aby láska mohla nastoupit své místo to kruté utrpení se krista na kříži to hrozně a vona to byl projev lásky jak říká svatý pavel a svatý jan před ním že ano tak a tak dále je zajímavé že se tam říká tak bůh miloval svět a nikoliv člověka a zásad a neko nekoná jaká místech že ono nejde o čověk jak my si velkou mylně sebelásky ono jde o celý vesmír svět. Tady totiž je všechno vzáve vzájemné spojitosti ve vzájemné závislosti a jestliže se tahá za jeden konec a ten se stane do věčnosti tak se popotáhne všecko to je smysl věku tých událostí bych nechtěl abyste to omlouvali že to to je to učí to ne že my jsme to daleko v tom čtení lásky jako ježíš kristus abychom mohli říct otče odpustím neboť lidi točilo neřekl z nějakého milosrdenství. On se řekl poznání neděje naplňoval takové věci ti myslím čeho které kdybyste naplnili tak by bylo dost se nedospěl k tomu křižování a k tomu celkovému smyslu toho poslání ježíše krista to přípravu na setkání s kamene a to božích známých nebo příbuzných nebo rodině proto že se mi protějším prosím ale že je plně nepoznáte že jsou proti pochopitelně že poměrně melete znáte. Když kristus totiž nám k tomu na překlad a se opírám ustavičně o jenomže vono to může uniknout vaší pozorovat proto na to znovu upozorňuju že kristus byl v rámci rodiny že je třicet let a z toho rámce se nějak nevím kul přes se začlo nějakýho toho kostela pamatoval ale jinak pořád byl tesařem učiním tak ještě o něm se trvalo v době když byl učitelem chrám tento syn tesařem může říci viděli v něm si na sekat dotčen syn tesaře že se špekulovat co se se dělo ještě v předek do indie nebo zbytečné spekulace on byl synem tesař novým poznám chtěl ukázat kdo se musí domácnost. Kdo se neumí pořád s obtížný bližním který žije u jeho prahu nebo za ním dokonce tam není naděje se vypořádám s ostatními bližní s těmi setká náhodně nebo nějak by málokdy a nezná obsah jejich myšlení a jednání a kdyby se čela odtamtud tak to je úkol na který nikdo z nás nestačí a který nemůže zvládnout jeho zvládl jenom proto že měl po ruku po ruce moudrost kterou předtím neměl musel být od otce nadán moudrostí kterou která sebou vyjadřuje.

Download XMLDownload textWaveform view