EN | ES |

prevzate-kotouc-78-01A

prevzate-kotouc-78-01A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


On tam otázka paní na jedné straně říkám že pane překáží poznání a ve lito to je jiné odstoupím poznání nemůže vůbec nastoupit a na druhé straně tu paměť vlastně ne vás soustavně pěstuje protože pořád něco píšu a to uká do vaší paměti a spoléhá nějak na paměť že že si to vezmete do hlavy a že podle toho zařídit se lesem věc paměti o to nebudete pořád číst znovu a znovu to budete pamatovat a bude se ti to poznáte za správné tak se ve řídit jak tuhlety dvě věci srovnat dohromady v okamžiku vstupu do domu otcova. Paměť o tom co jsem dělal přes den a to znamená pocit zásluhy taky z toho vyplývající musí jít stranou protože tam mám jiné úkoly tam na tom tom domě mám je nuly tam na tom poli jsem pracoval pro hospodáře nepřímo že sem obdělával jeho pole jeho nástroje a podobně a tady v tom domě sloužím přímo jemu a to něco jiného ne nepřímo na jeho poli nýbrž jemu jestliže mám sloužit na jeho poli potřebuju k tomu paměť že musím vědět jak mám vzít následek do ruky ne co musí si povstat to nařídil to všechno otázka paměti. A jak přijde jeho domu musím jenom vědět že jsem jeho služebník jeho služebník který jemu sloužit a co odemě bude chtít to udělám přímo vode chce a ovšem můžu pamětně taky vědět že chce abych aby udál najíst k tomu od taky že to svým čili počáteční nějaká paměť tam hraje nějakou roli ale není to paměť toho druh předešlého si tam je tady bylo zbytečné si opásat to jsem se denně dělat si vědomí si nebo sito co mi sem to správně že to si musí dělat než tam vejdu ne tam vejdu pamětně zmítat mezi mnou a spadám nýbrž musím přímočaře sloužit hospodáři. A to tím způsobem že se mu odevzdám samo sice znázorněno nějak dramaticky že mu dávám najíst ale to je vlastně že se mu odevzdám že odstupuju od sebe a přistupuju k tomu takovou měrou jak odstupuju od sebe to byl k němu by zůstal sám se sebou tak bych k němu nepřistoupila čili v tomto smyslu do jaké míry odstoupí od paměti čili od zapamatovali sama sebe tak do takové míry se spojuju s tím hospodářem ale to by nebyla eště celá odpověď proč jsem proti paměti protože tady ne v tomto momentu když třebas dělat nějaké duchovní cvičení dejme tomu si pomůže nejsnazším způsobem dělám cvičení písmenová ne o takový jméno boží tak samozřejmě to jméno boží opakuji věc paměti to opakuju to že ho znám ho mám paměti aby jakou technikou to mám dělat vzpomínka na techniku a vzpomínka na to jméno způsobuje že to jméno opakuju třebas nohách dejme tomu čili do míry dokud to dělám takhle je to otázka paměti a dokud tato paměť neodpadne tak se pomocí tohoto cvičení s bohem nespojím tak jsem to myslel. Čili ta paměť je zapotřebí když nastupuje toto cvičení ale kdybych na lpět a držel se a chtěl pořád po méno říkat protože je to mám v paměti tak si znemožním to spojení jsem dlouho bojoval s tím že to nešlo dál říkat že prostě jsem byl unášení jsem ztrácel schopnost ho bilo bit rozumíte nastával prudce spojovací stav to tože se nic neříkal. A to jako velice a o tom že se mi spojovací stav nezažil přeci tak hluboký tak mně přečet že to to nějaká špatná cesta tak jakmile se ho sem tam zase vnutil povedou boží opustit dělal jsem vylomeniny a z toho vidím že jsem stavěl paměť tam kam nepatřila že paměť je tady proto abych mohl komunikovat svým to světem není k tomu vůbec založena abych mohl žít ve věčném světě tomu není protože jsem nikdy nemám stát s bohem který by ovšem věděl mám prostě být. Je to s věčným svědkem jeho tu naší tak bych se neměl soukat čili z toho důvodu nebudu potřebovat paměť ano jsem to myslel která dotaz když to protože vstoupí do otcova domu a sloužit tomu hospodáři a jak kde tady jakou cenu tady strach protože strach že to udělá třeba špatně když a duše na to poznání určité tady opravdu ježíš všude stanoví ideální postup ideální postup a v tomto ideálním postupu ani na cestě činnosti nemá žádná krize místo nemá ani ne chci činnosti ani na cestě poznání ale prakticky to dopadá tak že kromě na cestě lásky vždycky krizím dochází protože člověk ideálně nepoznává. Člověk ideálně sem taky nemiluje že ano a člověk ideálně neslouží neposlouchá ideálně a proto dochází těch kriste a a proto dokáže věk ke strachu protože podívejte se třebas vraťme se k tomu jakobovi jak se pásce předtím setkáním se svým bratrem nezam měl strach. Neměl čisté svědomí že si přál to prvorozenství že ano tak to přání se mu splnil a on se stal prvorozenému uměle podívejte se tohleto nečisté svědomí každý z nás že nikdy o svém díle které se přesunout z rukou božích do našich lidských není dokonalé protože bylo prováděno přetlumočením lidským ano ne jako moje kdybych třebas duchovně velice dobře poznával nedokonalé tlumočil všecko co poznávám to je nutné a tak taky v jiných oborech když bych pracoval jinak než tlumočil neboť to taky jiné práci než to mocen tak bych to dělal velice nedokonalé. A proto to nedokázal z a pro neznalost a nepoznání tady existuje také strach ono totiž tohleto ježíš kristus říkal jinde a my nesmíme vytrhnout z jeho učení vůbec nic vy to musíme vzít jako celek jo kdybychom byli služebníky soustavně služebníky na poli a v domě praha nemá místo prosím po smrti modlitta jestliže se blížíme ke konci světa tak jak to líčí ježíš kristus bez toho že bychom byli správným služebníky. No to je ky jako moc chabým a to se nám může stát na naopak se to stane že ne že se to může stát že právě postaveno to se stane vždycky tak pak budou probíhat tyto změny velice dramaticky jsem to dneska několikrát říkal to znamená půjde z toho strach ten jakob měl strach ze svého bratra ezaua tam sice o tom není zmínka ale zaručeně mu to. To to zavést a vy s tím bylo ale neznáme člověk který ani nevěděl že jo to je tomuto být ještě horší než sekat se svým bratrem ten jo strach se setkání zlatém byl zastoupen řek bych vyšším řádem strachu takže to znovu jeho ten strach nemá jenom funkci špatnou jak jsem to dosud líčil ten strach taky funkci velice pozici to je to co píše ala ma ovšem jsem to ne překládal to co píše v tom vzdor o nektar ty se totiž moudrost i v nejistotě taky velká moudrost to tady ale nevykládám protože si netroufám tolik jako pan alana. Ale jakmile si to přečtu od toho watse protože ten spis tak si budu troufat toto co dneska jenom říkám také na a se musím napřed poučit od něj jakým způsobem se toho to to jako chybí protože bych to chtěl stejným směrem zaměřit abych se nesto ne pro nevěřil duchu možnostech možností která neska které dneska existují. Takže ta je také něco nového něco obrana vět nako bolest že na na výš jako lékař je velice dobrá záležitost to ne že bych bolest kraloval to mně je chápeš ale to ochrana že ano proti horším věcem eště horečka není cestě dobrá věc a je to z lékařského lidsky výš velice užitečná záležitost do určitý míry a čase dáno a tak dále že bych opravdu mohl. Jako to ukončit tím způsobem že nemluvím o tom ještě nějak celistvě rozumíte protože jsem se dostal na konec věcí ale podle to mám na mysli pořád že to neřikám celý to vůbec nikdy celistvě neřeknu protože že čili ský to může vždycky za za jenom z jedné strany vždycky zásah strany bych musel na se ji obrátit a z druhé strany to říkal je to to to co říkal strach je nemocí překážkou a ty říkám o méně tak zlý přece si to vedle sebe to říkám ne. A obojí je pravda a on bez něho se na určitém určitém druhu cesty člověk vůbec neobejde na konce byl například nepoznal ten strach a ne byl utíkal tolikrát tak jsem se ptal za doví jakého ne ale protože jsem nikdy z vlastní city strach nepřekonal takový sem nýbrž ho za překonal někdo jiný tak by se to věděl závažnou věc že člověk sám ty věci nikdy neudělal že potřebuje dycky někoho druhého s tím druhým ovšem nemusí být vždycky člověk tím druhým může být prostředek kterého on užíváte že to je ten druhý ano e tady do druhý s tím prostředkem se nestačím to nejsem to je prostřed kte nýbrž dál se někdo druhý ale sám o sobě nemohu tratě taky někdo druhý který přepadl jako tam ten neznámý člověk který přepadl toho jakoba ano a výsledek by něho zlobil on se jako zvítězil na jedné straně a zase opustil jakoba stal se izraelem to bylo výtečné to byl se zápas se strachem celou noc tyto dupne a kdy to jako prohraje musel být krutý zápas trval celou noc. A musela osm buber mluvil klidem o tom jak se mají vymyslet kvalt a že na tom velice záleží příliš duchovním pokroku tak jim říkal něco čemu němci říkají obchodní dopis ech že se máme postavit na stanovisko toho který kterým debaklem ano tem znamená to jsem ke kterému tam mluvím jako ty na to záleží. Vedle nikoho chodit jako když je to kus dřeva i když nepotřebuje mojí pomoci jsem mu nebudu nikdy vnucovat pochopitelně tak je to pro člověk který není méně mnou než jsem a méně člověkem než jsem stejnou lidskou důstojnost a je sem od boha poslán na ten svět čili je jeho zástup se nemohu dneska vůbec stýkat s bohem jenom přes bližního to dokážu že musím si být každého setkání velice vděčen se mít za něj velice vděčen on takhle nemluvil martin buber jenom vám to vysvětluji jako detailněji jak na to asi šel a on tam například říkal přátelé dobře si se v myšlet do do toho co vám chci napovědět. Setkáme te se se svými přáteli a se všemi lidmi tak že byste cítili že k nim přicházíte a teďka říkal několikrát ty ty ty ty nic jinak to nevysvětlil než slovem ty ale on mám to to vy stoho museli vidět vám to říká takovým způsobem že sem opravdu v těle dojem že on domě proniká celobytostně ten člověk ačkoliv to bylo na to člověk před deseti lety nebo ještě on ne roku padesát devět tak to je delší ateista to teďka poslouchal a tedy umění setkávat považuju za přípravný krok na cestě lásky upozorňuju vás že todleto neumíme. A že jsem proto považoval za nutné do toho to vtělit pře ty ostatní kroky které se na to dycky koncentraci ale ještě pro vás něco jiného co také mám jako nejde že totiž musíme rozlišovat ten způsob dosahování jsem o toho odešel jedno že tam se nedosahuje tím že se dosahuje nebo tím že nám záleží na tom abychom dosáhli nýbrž tam dosahujeme tím že deme za tím a k tomu ke komu chceme jít bez ohledu na to že nám to něco poskytuje opravdu se schází me účelově jsem přijdete proto třebas do toho od pavlovi že si myslíte že vám to něco te. Když to nemám za zlé je to v pořádku ale to je lidský způsob setkávání kdežto ten který navrhoval martin buber a který se modlí být a to nám teď navrhuji to je na rozdíl od zážitku oblast stav my můžeme jít k bohu abychom ho zažívali a my můžeme jít také k bohu abychom k němu nabyli lepšího stavu a zásadně ti kteří šli k bohu tím způsobem že ho chtěli zažívat nikdy se ne osvobodili nikdy nedošli spasení nikdo z nich mu třebas je extaze ale tam to končilo byly velice vystřízlivěl z toho vždycky vyšli a oko tolik v hlavě a dokonce nemocný to nebylo tady zázemí toho správného stavu nýbrž jenom touha dosahovat zážitku ano jsem byl naštěstí tohoto způsobu myšlení ušetřeno. Z toho du že jsem nevěděl co se stane ani při prvním tom zážitku ani přitom to jsem vám líčil ský o tom koncentráku ani mezi tím nikdy jsem neměl tušení a taky se to nedá dost dobře předvídat co se mnou stane jaký zážitek budu mít víte dobře ježíš kristus účel učil tomu stavu tomu vztahu klidem od prvního momentu neučil ty svoje učedníky ničemu jinému než mít správný stav klidem oni definoval bližního to řeknu komu znovu dělat i definoval pomoc bližnímu oni definoval sílu která tu pravou koc přináší aspoň vety tři věci bych ty první vězení třeba rozvádět ale to to poslední bu třeba bude třeba vám eště vysvětlit jednou že to že to víte ale přesto to připomenout jenom že totiž člověk si myslí že k tomu bližnímu přistupuje on. Kdežto měl by vědět že kdyby chtěl sám člověk bližnímu nebo k někomu živém přistoupit že by nepřistoupila neboť by k tomu neměl sílu nebo je být živ on tam přistupuje životem který od boha on tam přistupuje uvědomte celých silou které od boha a von tam přistupuje láskou kterou od boha čili kdo to přistupuje k tomu listu on mu se za ním jenom mohu všelijak trati. A takže tenkterý přichází je on a ten který je navštěvovat a ke kterému snad je zase on to si ty bože říká martin buber tady totiž jde o jednu věc že jako kterákoliv jiná cesta i tato přinést po jen a spojení na cestě lásky něco jiného než spojení na cestě poznání nebo ne že činnosti když třebas se snažím spojit s bohem na cestě činnosti se snažím dělat věci správně by poslušen jedna tak jak by namístě jednal správný hospodářství kole pro sebe nýbrž pro hospodáře přitom mohu mít ve své duši strach že budu za to trestáni to neudělám nic se nestane dán ocitla nebo tak lásky nemusím mít uspěju na cestě činnosti a pro napsal napřed to že to snazší i tehdy když vůbec o lásce nic nevím když tvrdě vykonává jako otrok ranci pro svého pána bezvadně to vyjde to sem na cestě lásky by to bez vztahu k bohu vůbec nešlo. Tam v první řadě je vztah a přičemž jak na cestě činnosti tak cestě lásky je ježíš kristus maxima listu smět si on chce aby ten služebník byl buď na poli a nebo v domě ale někde jinde ne to je maximální požadavek to se každou chvilinku nic jinde ne na poli a ne v domě ty mužem jsme pro cestu činnosti nechci říct vyřízeni ale prostě to nosti jsme slabý musíme si uvědomovat že na nestačíme že musíme jak na to jít jinak to si můžeme taky vysvětlit jak plete mi to poddána cestě lásky tam je maxima listu úplně jiného hlediska. Tam nechce buď jenom na poli a tomu do mně vůbec nic takového nechce tam říká miluj pána boha svého z celého srdce z celé mysli z celé duše z celé síly své prosím vás totálně úplně se o to znamená celé je tohleto vůbec možné to je stejný maximálnímu jako tam v činnosti tam tento na tu nebo to katrai není viďte a tady není zase jiná alternativ a než miluj miluji ta a tak si dobře řeknete jak mohu milovat zcela boha když ho nevidím. Když ho neznám když na něm tolik nezáleží když co chvíli záleží na čemkoliv jiném více ale to musím vyřešit a kdyby na tom nezáleželo aby to nevyřešil takové mám jim lvy a jsou správné tyto výmluvy jak na to tedy jít zase ty vyberou systémem setkání musím opravdu když to dělat první krok této cestě trpělivě čekat na moment kdy mám příležitost se setkat s bližním a vy si na příští s chůze zamanete byli jste u na návštěvě tak že jsem derivoval jo že se budete učit setkat se proti dispozic které se vám dál z bližní. Jakmile se s ním jednou celobytostně setkat jako se setkáváte sami se sebou dosud třebas někdy celobytostně neříkám že je dycky je se sami sebe otráveně taky že ano a opravdu se stanete mi výší vám sico mám ještě něco poradím víte že jediný člověk který uměl správně milovat ježíše byl svatý jan nikdy se od něho nevzdaloval. Dneska jsme přišli jsem na to byl upozorněn jedním člověkem že zatím co jsem vám tady neska a adresu na jednu věc totiž se mu to na jednu věc neteče a to na tohleto nemyslete si o sobě že máte k dispozici jenom tělo že vy mu te někam k někomu jít abyste s ním setkali to je hrozný primitivismus dyby na tom bylo závislé setkání to by bylo velice těžkopádné se setkávám jenom tím komu přeju dobré. Křesťani to řešit že to za modlí bych neřekl že by to bylo úplně správné protože to může stát formální čím víckrát se to opakuje tím je to v shora mystické nakonec se modlím něco leta a nevím vůbec to modlím se poctivě za všechny možný lidi ale on o tom neví o tom také tedy kdyby se měl za přípravě říkal tak ani nemohu vysvětlit to tam říkal jak to mechanicky říkám ano tak to dopadá s prosebnou modlitbou za bližního třebas ale tohleto setkání se duše duší to je něco jiného co si mám o každém člověku nějaký obraz nějakou představu každý člověk je svůj a řekl není takový jaký jsem . A víte dobře že je ježíš kristus jako tam v tom vedení duší velikou přednost že přišel za každým tam kde on byl jenom fyzicky ale i duševně hlavně duševně jsem si dneska opakuju spálením něco z toho dopoledne jsem dneska doplňuje při tos rozebírat a to to myšlenku u svatého pavel se vystupuje ve výrocích svatého pavla on říkal to řeknu lidově jenom obecně tak ne přesně jak to nebudu připravit to tady v tom vašem napsáno jo co teďka to tady ruky nemáte za zlé říká svatý pavel že když mluvím se židy. Že mohu jako žít jako člověk který martou zákon zákona poslušen protože kdybych nemohl v vidu jako žit oni by nevěřili a bych je nemohl ke kristu přivést tak mluvím on to neříká jako žitý nýbrž jako se zákona ale musíte mi věřit že nejsem se zákona a jsem nad tím zákonem jsem zákon nepotřebuju protože živ je ne někým to je ten zákon. dokud neznám zákonodárce musím se spokojit se zákonem a jakmile byl poznám zákonodárce lépe jest být s tím zákonodárcem než si připomínat váhat zákon víte o to nám potíž připravenosti existenci božího v ráno jak to děláte když prostě se neskáče zákona se vás chci přimět k tomu aby se setkali třebas bližním ale nakonec je zákonodárcem a říkal jim tam dál svatý pavel a když však mluvím třeba z pohany tak vidím máte na se za zlé žádnou jako člověk by zákona nýbrž mluvím jako pohan musím mluvit jako pohani by ty pohané nevěřili a bych je nezískal nejde přeci o to abych je získal pro krista. A se tedy snažím být vším každým abych moh každému posloužit být každým kýmkoliv abych moh každému posloužit nebýt nikdy sám sebou myslím že svatý pavel tomu dobře rozuměl a že když potom u svatýho pavla to to třebas něco jako předurčení že kterého zákona což hrubě napadá ty lásku tak mluví židům kteří věřil na předurčení a do straně když mluví se kolik kteří byli pohané lásce jako prvním příkazu a na předurčení vůbec nepomýšlí tak zase výkon před sebou a nelže ani v jednom ani zem případě on si duševně šel ne tělesně duševně šel tím že napsal ten dopis pro toho komu píše a tu bych byl rád kdybyste příští moje spisy vám přijdou třeba tohleto že teďka to zvlášť potřebu a se ráno mohl dostat abyste pochopili že jsem to psal jako setkání s vámi. S každým s vámi ne jako cestu činnosti jsem se nepotřeboval tam vidět že jsem se nepotřeboval vás zajímat nepotřeboval protože na cestě činnosti ta láska je druh řadou záležitostí i ten kdo měl strach a myslím že si hned noci kteří hospodařili s těmi hřivnami řečení o tom že jejich hospodáři a velice přísným ten jeden z nich prozradil vím že si přísný a že že by se ten tam kde jsi nezasel říká mu přímo a proto jsem a radši zakopal ne ovšem stalo on s tím mělo spojit to nebyla páně pochopená činnost a ti ostatní je tam nemůže o tom že milovali toho pána. A tak je nechával toto že milovali toho hospodáře nýbrž jenom že dobře hospodařili prosím vás na cestě činnosti stačilo dobře hospodařit tady na na tuto cestu na kterou vás uvádím nemůžete jenom s tuhletím arzenál vstoupit ani tam je sestoupit na cestě lásky musíte úplně z jiné strany na to jít z strany setkání v první krok myslím to mám za to že je pozdě po trávě to tah lidí mostem se setkáte a že ono tibete že budete měli na to setkání připravit každý boží se povahovou abych se nás sání z připravili. Protože nestojí teďka e kopretin novinka nově jako by poprvně v životě se na tom to nové rozumová že si vybírám začátek my které znám a kteří to my táty na klanění vytí tak čínáte tím bodem setkání protože bych se opsal v takovém případě že to nezemřel to by asi nedokázal a že byla si to taková jako byla v tom koncentráku tam jsem to musel dokázat ne. Ale jestliže začnu u přítele kterého z nám tak to neznamená že bych nemohl začít tomu že tak jak jsem se s tím s ním setkal a tak jak ho znám to jsem spokojen to setkání které pro toho minule nebylo to setkání ještě s bohem ani zdaleka ne to setkání jenom člověkem masa kostí které proběhlo na úrovni čistě poušti ve mně ani v něm nezanechali místo. Kdežto setkání s bližním na nové vyšší úrovni vyžaduje jako všecko jako každá se jako každé soustředění které tam se tím vkládal kdysi v nějakém tom spisu vzal je dokonalou přípravu tato příprav v tom že se snažím s tím tělem se setkat jako bych to byl to znamená kdybych sám sobě k sobě měl přijít kdybych sebe mně sám na ctít po strašně dlouhé době. To by nejsem jistě cizí aby to setkání s bližním bylo stejně kladné stejně dobře míněné jako kdybych sám ze sebe něco takhle měl setkat ženiti do tady poučkou poučení je tady ježíš kristus se říká miluj jsme ho bližního jako sebe proto láska někde musí začít a ono začíná setkáním kdysi setkání neměli o toho bližního jako sebe ne víc. Jako sebe tak nena vážíme nikdy ten vztah k bližnímu který spojovací účinek a který mi přesvědčen o tom že existuje bůh prosím vás opravdu beze vědomí že ježíš nelhal a ježíš říkal že někdo navštívil nějakýho nemocného a nějakého žaláři a nevím to řecku že se setká s tím že cokoliv učinili pro nejmenšího z bratří jeho jemu učinili tak nenosil tím že opraveno šel za tím prim že mu nejenom to je nejsnazší vysvětlení sem nejenom chtěl pomoci opravdu setkat. Protože ono totiž počátku těžko můžete od člověka chtít aby udělal nesprávný stav vím že na to strašně pomalu ale pro vás vidí ze začátku to setkání zážitkem jsem zásadně proti tomu ne buducnosti potom na pozdější důvodem stálým ale ze začátku musí být zážitkem to znamená nemusíte toho druhého se kterým setkáváte zažívat a protože si nemůžete být jisti že v si vás vyvodí anebo jestli vás přijme milostivě tak toto setkání provedete zážitek setkání s provedete sami soukromě napřed doporučovat se s ním setkám tak se vám tady vykládal třeba případ velice absurdní zdánlivě že to dva setkali boji vede. A v tom dejte setkali napřed vrtalo ranci o nebo tady blíž vysvětlovali to vysvětlí tak sem si to bylo poslouchat to po sama stě bylo do to moc dělala kdyby se byli nesetkali napřed vstanu ci bez boje tak potom ten boj dopadá zcela jinak rozumíte to že se napřed setkali vnitřně ve stavu asi ne začít spolu bojovat mělo za následek určitý průběh to práce který uměl se setkávat to je umění přípravy setkání a tomu vás si naučit do toto umění vládne ten se opravdu žádoucím způsobem setká se svým bližním žádoucím způsobem pro oběví strany že o po obs stane to požehnání a o tom pude. Který napřed je to u vnitřní zážitek že jsem setkávám a on neodporuje že ano setkávám po svém jak chci jak si to představuji ideálně se svým setkám ne a proto se setkám běžném těle a možná že vystřízlivět během toho setkání ale přes se před tím setkal s tím duševně tak to nikdy nebude tak strašné rozčarování jako by to bylo kdybych to byl napřed nepřipravil tu situaci jo to je jedna věc to bych trošičku to škodil říkali jim neví lidé my například zrovna nějaký antonín tvý který to není tenhleten. Ten říkal jsem poctivě se připravoval na soustředění na boha dělal jsem koncentraci do nohou a měl se opravdu touhu to konec něja správně ale čím déle sem dělal ti nemusel myslel na toho boha ne nemějte byl nadšen tím svým počínáním a tím více jsem prováděl nějakou techniku k úplnému zmechanizovaně vysvětlim prosím říkal čím je to. No tak teď nebudu vysvětlovat ale je tady chyba v přípravě ta příprava nebyla dokonalá si žil během toho dne na zcela jiné úrovni než na kterou se snažil vstoupit se na to těšil že nějaký zážitek tak on nenastal z toho dlužen odtamtud vyvržen pět sem člověk jelikož tam nepatřil svým způsobem života takže vám řeknu příklad jak to je také no tak vás přitažené bude kdyby se se měl setkat s nějakým lotrem. Nebo nějak to řekne nějak se později setkám s vázne ano kterého se rodina bojí a byl po dotoho blázince že by strašnou uváděl pranickou za tím nemohou pozvat protože on prý nerád do míry aby jako a tím do znaky ho satori odvezu ale upozorňuju vás na to že toho člověka jako beránka od vedu na tu i jaké vůbec nebude odporovat protože se na to několik dní připravuju. Celé rodině jsem to řekl a přesně znám situaci za jakým za které my se dostaneme na tu psychiatrii dneska znám jako tamten podle který budoval jo tam s tím nevedou a to je proto že on nějakou zkušenost připravovat přesto ale vám musím prozradit že když jsem byl kdysi ve své koncentraci tažen opravdu učíte tomu toho pána boha němu tak jsem mu oponoval nebyl jsem připravoval jsem se a nebyl jsem přiklad míry abych se zbavil sebelásky. Čili jedno jevit ještě při přípravě doporučoval jdeli o nějaké důležité setkání kde si přejete opravdu toho člověka nechci vobrátit ale dostat na cestu na které si myslíte že by měl být tak prosím vás zač snažte se odbourat tu vlastnost ze svého života kterou u něho chcete odbourat nebo na kterou u něho chcete působit jestli tuhleto neuděláte tak on bez vás vás pozná spolu vina nic víc a vůbec na něho nebudete mít vliv. Jestliže ale ve vás poznání někoho jiného z úctou se sklon před vaším vnitřním vyk taem který vůbec navr jako vy to vypadat nebude tohleto je při přípravě velice důležité zkrátka ježíš dovedl se učedníky také připravit na setkání s lidmi neboť oni napřed dával příklad a tím že jim dal příklad a říkal příklad svůj dám dal jsem vám měl napolovic zajištěno dobrou přípravu svých žáků k tomu aby jich setkání nemocemi dopadlo uzdravení. To a to je nebylo toho karmu do povolovat dala slouhou a živořil vzpomínku na to že tolik let sloužil mohlo byste stát že by se sebe že by se nebránil že by například by si sebe směl že by si říkal tak jsem dost učinil a těžko říct a udělám něco lepšího tentokrát pět let tak on to vydržel to dlouho a že na poušti ze kterou proměnil na pokraj tahali kterou pro te tou ráji to od nová nikoho tento tam dokázal daleko širokou němu chodili pro jídlo a to že minulá tak ne věci taky tam. O celé stá do dobytka všecko si tam na pěstovat to byl velice fakticky svatý tedy založil klást to byl jeden z prvních remis první klášterní při založil klášter tam někde a každý den začíná zoufal ne že by neměl vztah k těm lidem kteří s ním žili ten stav tu byl ale on začíná ten stav znovu budovat znovu ne že by nebyl že by neznal toho dotýkám říkal dosti to přichází tak daleko to nemohlo jít ale ten člověk se kterým jednal den před tím a teď nově s ním jednal na druhý den to byl nově k němu přicházející bližním nově přicházející ten ale nově přihází a ti nevě přicházející bůh nová návštěvu boží. si vzpomínám proměna si to přednost že obvykle tomuto ve starém zákoně učili tak že ukazovaly na příchod nějakýho stý do domu to heslo které my říkáme budou čeho o domu bude domu ne to je ze starého zákona abrahama neboť abraham získal takovou no návštěvu dvou andělů a kteří k němu myšlenky to a on je přijal. Syčením ho sodomu budou a když rozumíme ta jejich jména to se kamenický rozluštit tak zjistíme jakou milostí byl s tím že je přijal nadán ačkoliv ti to o toho nesliboval to mu nešlo o to může to to tomuto přijetí jako boha nebo ježíš nesnese tato je maxima list přijmi bližního jako boha znovu jako boha a znovu a znovu protože on tisíckrát třeba zklame tak to musí znovu začít.

Download XMLDownload textWaveform view