EN | ES |

prevzate-kotouc-77-02A

prevzate-kotouc-77-02A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To je ještě nezačal milovat a to byl začne vybití ne za je to tam že se začnu učit lásce lidi kteří nejsou a z jejích lásky vůbec nikdy nic nic nebudu možná ženou pak nepříjemné věci to je není nebude nebyl to to odplá ten ne takže je že jim lásku něco ukazuji jo. Jestliže mu by toto vzíti že dostatečně miluju je toho komu sem jenom předtím protože jsem ho vlastnil a že ta láska je tak vona jako se v tom kterému se nikdy nevlastnil a nikdy vlastnit nebudu a nemám naději vlastní toto ne to je svědomitě postihnutelné a postiženo tak jsem to učil dělat vidět sebe pže předtím dokud jsem doprošovaly tak jsem zatemnila se ze nebo teda co bylo takováto vyššího ze kterého nemám neznám pocit vlastnictví tak je to byla pravé lásky a to je pro nevěří ko že začínám milovat tam se z toho čím nějaký čit ne se to sebezáporem to prověřuju ne vždycky to bylo žena nikomu že kterémkoliv. Jestliže to na této lásky se rovná míře lásky k tomu se kterého něco mám který je mi tak pak se naučím mít ty svoje rád bez vlastnění a i tam budu milovat opravdu a nevlastnit že my se nebo se podceňujeme příliš mnoho když si myslíme že my ty takzvané vlastní někdy taky nemilujeme bez ohledu na sebe naopak ty také nem bez odnesete ta obecná láska kterou mám dokazovat ne osvětli jsme se ještě v tom co ježíš kristus říkal boha tamta do mementem že mu ne proto čím dál menoval odpovím neprotekčně milovat ta láska neprotekční pravda nepřipravuje. Po volit taky ta činí naší lásky boku záležitost celobytostní se se mi tři se ocitl na italskorakouské není i bez pasu jelikož se v tom stavu zapomněl v tom benátkách asi několik stokilometrů od pohraniční stanice a bodu se na pravou která byla na nezávislá na lidí na beze přejet. jsem věděl že stalo večer sedmé že si budu jednat toho opatřit benátkách asi nebude dají proto jsem dal zastavit před stanicí že je ničím ta je osm kilometrů od hranic a tam jsem prvního člověka nádražníka popadl a ptal jsem se ho vede vlak nějaký rychlík co věší do benátek se tam zapomněl a on se podíval a říkal co byste tam děl jsem drážní policie tam do telefonuje a oni ho ten pan dají na ten byli který odtamtud pojede dovíte o to by byla v dokazovat ho nenašli v tom kempu že to kempu na nestre benátky devíti benátek. Třináct kilometrů od přiletí stanice benátky a on tam to trénoval pas nenašli teprve když jsem si vzpomněl že mám lístek od toho pasu v kapse potvrzenku přístup sem nezá o svou tak proti potvrzenky ten pas našli ty pouti drážní tedy přejete autem odvezli ho nádraží to znamená dělal těch šestadvacet kilometrů sem a tam dohromady a dali ho do vlaku ten vlak obol do udine tam to předali do jiného vlaku který jel do tarvisia že se nějak ek měl přijet ve dvanáct hodin čtyřicet pět minut do tarvisia. A když tohleto ten ital konečně zařídil s velkými potížemi musel několikrát podle tam se ten pas nemohli najít tak toto řekl no pak pas je na cestě buďte bez starosti teď si potřebuju promluvit zase s vámi a říkám jsem hrozný prevít nikým se nebavím nikdo není můj bratr ani moji vlastní bratři ty jsou by nato vede capui itálii že to vůbec nestýkám ani si nepíšeme a rodina je protože za na tak a tady všichni zde taky jsem vedoucí policie drážní a to tady stírám hrozným stylem to znamená to pět stojí že tomu tak je tak že se zeptal bylo tomu tak a vůči vám jsem bez naděje že budu odměněn. Ani bych nechtěl vy není to to se to opatřoval protože mi na vás prvně záleží od proviňovat do jsme se setkali s te mi nevím proč bratrem vopravdu rovnat ba co dím víc než bratr bych potřeboval vědět proč jste mi tím bratrem vy mně to musíte vysvětlit točí na domoci bratr dyť jsem se mohl dělil všem si to plody jsme se mohli vidět někde tak jsem mu vykládal celý život on říkal to se muselo něco v tom životě stát dříve než jsme se teď setkali. Že jsme se pobratřili vykládejte mně svůj život vezmete abych věděl že jsme se to pobratřili že od polohmotné to a to to je pokračující stav to nezačalo tím momentem co jsme se poprvně viděli teď takže se mu upálil ten život on říkal to ne to ne to nemůže být jsem přišel na ten případ v tom tím gestapákem v koncentráku kde jsem říkal mu na sem celý život odevzdal jsem se ho vzdal že jsem věděl nezavedl který se vrhá na padnu i budu mrtev tak jsem ten život vzdal a on je říkal protože jste vystoupil z vlastním života znamená zase se vlastního života. Toto jste volný a můžete vstoupit do života kohokoliv tuto schopnost nemá nikdo než kdo ze sebe vystoupil že dokud ta při sobě a to říkám delším způsobem že to říkal ono je to patří sobě nemůže patřit my tomu mu taky nemůže neprotekčně milovat rozumíte mně ale když vystoupí ze sebe může vstoupit do života druhého jako kdyby to byl on sám protože svobodu vnitřní svobodu může si to dovolit jinak vaše sebeláska když to ta přítel že se dením neopustili je takovým poutem takovým věznitelem že se nikdy z těchto pout nedostanete nikdy ne to vás pořád drží prosím vás. Tehdy toto vy tak mně musíte říci jaký to systém myšlení vám dovolil abyste se tam odevzdal a abyste dodneška mohl vstupovat do života do člověka bych to potřeboval vědět protože to by bylo naplnění mého života nechci mít do smrti tím rasem jakým jsem který zná jenom sebe a chou povinnost a na všechny kašle tím to takhle to říkal prosím vás řekněte mi tu metodu vám ji tady vykládám pochopitelně čtyřiadvacet let a on chtěl aby mu to vyložil než přijede rychlík v době bylo dvanáct hodin čtyřicet minut jsem mu říkal rychlík přijede za pět minut za pět vám to nevyložím o byste minimálně potřeboval abyste mi to mohl vyložit a říkám hodiny budu se zeptat jak přijede rychlík. Měl půl hodiny zpoždění tak že jste mi slíbil za půl hodiny mi to vysvětlit to víte to byl ta v takovém případě vůbec nejednám sám ze sebe znovu odevzdám situaci protože není možno za půl hodiny co vám tady vykládám dvacet let nebo ještě déle za půl hodiny vysvětlit i napadlo že se mu tím opřít o jednoduché podobenství o marnotratném synu jsme marnotratní synové a dcery kteří odešli z domu otce a máme se k němu vracet jeden si vůbec nevzpomíná my začíná v tom. A vy to jste pocítil toto bratrství s člověkem který tam vstoupil do toho domu domu otcova duše si to měl na ten dům a nebudete mít vůbec pokoj dokud to neuskutečníte a proto vám to tady říkám vy máte cestu otevřenou je to jednoduché vy prostě si uvědomte že tenhleten život který tady žijete je životem který spěje k smrti a ne vzkříšení nemusíte žít tak aby vedl ke vzkříšení to znamená smyso života který jste dosud zastával je špatným smyslem musí být ten život prostředkem na každém kroku v každém tím by to řek je prostředkem k přemostění propasti mezi vámi a bohem kdy se tomu cítí ho skutku nejprostší myšlenky musíte snažit dostat k bohu. Nesmíme si myslet že jste člověkem ze své vlastní vůle vy ste člověkem z vůle boží se tady vyslán od boha abyste k němu se vrátil a takhle roce na všechno co děláte do bylo cnost to dělám z poslání božího mějte při tom rozum když se vám to bude zdát nerozuměl tak to nedělejte že rozum taky od pána boha i to vám bylo posláno pozice všech svých duševního hukot rozumu především že to rozumné a správné hlediska křesťanského tak je to od boha a to dělejte jako úkol od něho to to dneška nikdo nebude poroučet než být nikdo neporoučí než bůh nikdo nemám ničím někomu povinnosti nikdo to na mně nepozná širší že kterým jejich příkazy nikdy ne . Od doby co jsem toto poznal povedou příkazy boží a toto než vám bude pravým ježíškem správnosti tak tam dojdete velice prudce božím si trpí a násilím je dobýváno totiž tak jak jsme lidé utvářeni dnes jsme takovým meziproduktem ve tvůrčí činnosti boží nejsme dodělaní my jsme meziproduktem a my se z tohoto stavu meziproduktu těžko dostáváme. To znamená kdybychom se chtěli dostat nazpět do meziproduktu nižšího rázu třebas toho byl zvířete tak nám to dělá potíže a mělo by to nebe následky a kdybychom si chtěl sat výše na tu úroveň toho svého meziproduktu tak byl podal stejné potíže to znamená nechci museli dělat veliké násilí abychom se stali mi zvířaty nebo abychom se stali duchovními nežnež to dosud třeba obrovského úsilí že kdybych násilí se teď všemu jak nám to svým příkladem života ukázal ježíš kristus čím vlastně jsme. Neboť on nás chtěl upozornit na to že jsme určitým poutem ze kterého ne po dobrém ale obrovským si to říkal násilí tomu říká se víme dostat dál s životem dokázal že se sice jako vtělený dostal od boha do lidského těla ale že musel prodělat obrovské násilné převraty než se to mohlo vrátit nazpátek že to nešlo snadno a to byl z toho bůh který nedělal vůbec žádné chyby při tom svém pochodu zpět k otci si představte co čeká jestliže my se nepřizpůsobíme ho vedení jestliže nedáme na to že on to neomylně předvedl a doma to povaha někoho do nám to radí tak to bylo velice chabé protože tento může poradit tak jako on který se nemohl splést že on sem záměrně přišel. Do toho našeho stavu meziproduktu nedodělaného tvora který z nestvořeného přišel do stvořeného a ještě neměl vůbec čáku na to aby se dostal znovu do nestvořeného on v tom stavu stvořeném je meziproduktem který se vrátit zase nazpátek do boha a dokud ten avatar to vtělení boží trvale nebude putovat mezi byl nebo ukazovat emoce tu tak než vždycky znovu a znovu trpíme. To mu v naší vole ukazoval von do je to ve většině zasvěcencem taky v tom bude celá řada o tom že on bude hledat teprve cestu takže ježíš kristus pro tu svou neomylnost že on záměrně přišel záměrně o tom zdání začátku věděl z věčnosti dostanu mezi proti tomu se říká člověk do toho sestoupil a teď ukazoval jak by se člověk dostane pátek do věčného života kdyby se mohu na cestě a to mu je možno zabránit aby se že bych se zahynete ho ho tak se nemusí voni se on také my jeho naším spasitelem. Že nemůžeme neomylně na tady prostředky které na radí ale přitom si vymezeno že jo věci z jednoho načisto se to dělat nedá tahleta věcí mířit do mýho co můžete to znamená do věčného života to bude toho říka nějakým částečným cílem tak my kytka mně dostanete to nejí do věčného života to je mne jako on ale my se zároveň vývoj se svoje žiš kolena krista vynese na ježíše to byla se co ho to stálo co musel on udělat napřed co potom. Že se musel ze svého díla vypustit co do toho díla musel přidat aby to pořád harmonicky šlo kupředu především je to že si tady mockrát říkali to byla manipulace vůlí bych to nerad omezil na bohužel na tuhleten jedním ne ale to ta neuděláme chybu když vám to vysvětlím jako manipulaci s vůlí. My totiž aniž si toho povědomí po mohlo ne tak aby nás to přivedlo to hrobu by neměl tak dokazovat že děláte všechno možné abyste dycky umřeli protože sami díváte uvědomovat poctivě se snažíte abyste fyzicky umřeli jestliže budu například jíst proto abych se najedl. Že budu pít proto abych se napil spát abych se vyspal a tak dále a tak dále mu všech lidských funkcích nebudu nudit nebo když budu pracovat abych to nebo ono provedl a jenom proto tak dělám všecko k tomu abych rozkouskoval svoji vůli na malinké části budou se střed na jiné a to je ono takže ona se nejeví jako celek se mnou a nemůže tedy fungovat takovémuto a takovou silou kterou by se dalo prorazit do vyměnovat člověk normální takzvaný přebito atomizován stav člověk normální se stará o všechno možné jak se najíst jak se oblíct jak kolik poděkovat jak se postarat o soudím a tak dále a to si zakazuje podobném života zakazuje. Tou že on nikdy nesebere svoji vůli dohromady nedá ji do mého rance nezpůsobí aby to byla taková velmoc jeho rukou která by prorazila jestliže by ale tohleto dokázal že by ji shromáždil soustředil tak by soustředil tak obrovskou moc že se musíme na to dívat jako na násilí které by mu rukách a které může podpořit italové boží pochopitelně takhle to mysleli že si tužeb násilí boží se trpí takovéto násilí království boží trpí tak jsem to chtěl říct ano nemusíte se bát normálně člověk není schopen tohoto násilí nevyslo to provést ačkoliv mu ježíš kristus dává to to by to provedl posun říká nebylo se se království boží násilí trpí. Není to si tomu a násilím je dobýván protože celému je to než násilí když vy neděláte nic pro to abyste se najedli abyste se napili aby nese ošatili aby se postavili porodím kdyby děláte všechno jenom proto abyste vešli do království boží přitom jíte pijete jakoby se staráte o rodinu samozřejmě všechno děláte jako ostatní nesmíte být rozezná ženich lidi děláte to ne proto abyste se najedli ale abyste udržovali tento aparát. Abyste například ve své rodině nevytvořili podmínky které by zneklidňovaly rodinu které by znemožnili třeba žít které by znemožnili výchovu a podobně a to všechno musíte dbát proto že také oni jdou cestou k bohu nejdete sami i když z toho vůbec nejsou mi ježíš kristus ukázal že člověk mít od začátku nejvyšší cíl. Ale používat jenom těch prostředků které se že jsem mu nebude mít za zlé že nemůže použít vysokých nějakých vznešených prostředků neboť jestliže chudá vdova jenom jeden peníz a ten dala více než bohatý člověk toho si dobře by se vědomost ne jenom jednu hřivnu a dobře s hospodaří je to totéž jako když někdo jich pět naopak kdo jich pět tomu se tíže hospodaří protože neví co s tím napřed jak jak to všechno je že neví kam se ono obrátit a co s tím dělat je to jednodušší že máme menší možnosti protože nemusíme toho dělat tolik. sám osobně jsem velice rád že tomu poměrně málo rozumím protože bych kdybych tomu více rozuměl to je závazné musel bych více dělat a jsem podstaty lenivé a tak mně dělá dobře že jsem takový připonapotvrdlý a vy buďte taky rádi že se takoví jací jste v solidní základna ze které můžete jít dál a používejte těchto řeků na které stačíte ale vždycky jak to ježíš ukázal musí to být komplexní využití lidských možností. Jsou slabé ty možnosti ale vždycky to musí být komplexní využití co to znamená že něco pro pána boha a ne něco pro sebe nýbrž všecko o něho toto si nejvíc cením na svatým ignáci z loyoly který říkal všechno k větší slávě boží to znamená nevím proč dneska třebas jím nebo proč dýchám ale musím si přát abych upřímně přát abych dýchal jenom proto že on si to přeje že je to jeho vůle a ne že chci být živ. Jakmile bych dneska začal mít strach o sebe v tu chvíli zahynu eště teď byste vezli eště teď byste vezli na hřbitov byla by z toho bylo by z toho veliký zle ale protože vůbec mně nejde o sebe nýbrž jde mně o takovou míru poslušnosti jaké jsem zkrátka schopen jsem schopen malé míry poslušnosti ale celou poslušnost které jsem schopen této věci věnuju tak nemusím se o nic jiného starat taky se o nic nestarám přesto budou mít lidé dojem. Že se starám o každého z vás a rodina to taky ten dojem že se o starám vůbec ne nikdo mně neporoučí ani jejich nejlepší doporučení není pro závi nějakým příkazem se řídím stavem stavem jejich duší ten je mi rozhodující a podle toho se podle toho se zařizuji zase podle toho jim pomáhám jak se říká ne podle toho co potřebují vnitřně se k nim chovám a ne podle toho co si myslí že potřebují že se jim nedostává toho co bych chtěli ale dostává se jim toho co potřebují bych chtěl abyste se na tuto platformu dostali abyste dělali to co bůh chce abyste měli k dispozici a ne to co si vy přejete abyste měli k dispozici a k tomuto stavu se dostanete velice snadno tím že neplníte svou vůli. Že plníte vůli jeho jak to vy znáte třeba jakým způsobem se myslet podle názoru ježíše krista jakým způsobem se jednat ovšem všechno vychází ze způsobu myšlení takže zařídíte své myšlení podle toho jak on chce to znamená budete spravedlivě smýšlet o všem s čím se setkáváte spravedlivě smýšlet jako kdyby to byla vaše záležitost jako kdybyste řešili své věci řešímli kteroukoliv věc vaši řeším jakoby svou věc. A svou věc řeším jenom tím způsobem jak si myslím že je to ve vůli boží rozumíte ne jinak ne jako svou nýbrž podle potřeby duchovní ano čili upírejte si pomoc která vám nenáleží a přičiňujte si pomoc která vám náleží podle vůle boží čili co od vás ježíš kristus chce abyste podle jeho vzoru. Napřed byli v tom co je jeho otce ovšem když se dostanete na tuto úroveň což byla úroveň od jeho narození v betlémě tak se musíte do toho vmýšlet a to je vždycky veliká chyba musíte si to vsugerovávat a to dlouho nevydržíte v tom se unavíte tak proto jsem v tom sladkém jhu radil a teď to píšu nově abyste se zařídili podle starého zákona podle toho ovšem co tam není vysvětleno co ti zavěcenci židovští od svého národa chtěli aby totiž si přáli uprostřed sebe mít vtěleného boha být jím vedeni být aby jim kraloval aby je řídil dokud byl to si si chtít stačit sami sobě a pro sebe všechno dělat. Tak nikdy nebude smět vůbec přes váš práh překročit bůh jakmile ale budete si přát aby vás on vedl sobě to znamená bez v tom přeci jenom nějaká špetka lásky k němu tedy proto mu aby se vám to lépe dařilo ale abyste k němu došli tedy z lásky k němu tak od chvíle budete mít po starosti a ten ježíš kristus se ve vás zrodí tak že nebudete moci jednat jak byste chtěli a to bude osvobozující například musím říct že kdybych dneska směl jednat podle své vlastní vůle tak jsem nešťastný. A to by byl konec mého života nemělo by to vůbec smyslu abych tady byl musím jednat tak do jaké míry poznávám vůli boží a ta si poznává že znáte spravedlivě a co je spravedlivé a co je nesprávné na to máme křesťanskou mravouku a všechno ostatní čili nemůžeme nikdo z nás že že bychom neznali vůli boží mi do značné míry známe jesliže potom jednám tak to vnitřně osvobozuje ale nejenom že to vnitřně osvobozuje pomáhá to také těm ostatním protože při tom nehledám svůj prospěch nýbrž prospěch obecný bych tak se protože když člověk se všímá jenom své bude jako dělá podle toho co on potřebuje pro sebe že ano. Tak ježíš kristus ukázal že ten židovský národ napřed plnil vůli tazvaného zákona který byl nad nimi to jsem tady miluje vykládal o tom se nebudu dále zmiňovat jak jsem chtěl pokročit o kousek dál když on ukázal potom že bude třeba se umět také vzdát od otce svých skutků to znamená ti židi si všimli teď se u nás zrodil ten ježíš ten vtělený bůh se ho a uvolíme z něho krále kdežto ono to bylo míněno jinak neuchopit. Nýbrž podřídit jsem následovat vždycky je snazší uchopit aby za za člověka něco dělal než se podle něho zařídit a ježíš kristus od nás chce podle něho se zařídit a ne ho uchopit do jaké míry ho budete chtít mít pro sebe do takové míry ho ztrácíte a nebude vám k dispozici ale do takové míry do jaké ho budete následovat bez nároků na užitek jenom protože považujete za první svoji povinnost ho následovat tak přestože nevíte třeba nic víc než nějakou novouku nebo nevím co tak jakmile berete následovat tak se stane všecko co v jeho životě je napsáno znamená postupně dostanete takový příkon síly kterou jste předtím neměli že budete jednat nadlidsky rozumíte mi nadlidsky že budete především rozumět věci který jste nerozuměli a že se podle toho zařídíte tak také zařídíte věci které jste nikdy zařídit nemohli a budete zaři zařizovat bez násilí bez těžkostí bez bez nějakého plahočení o to půjde jakoby samo. A tohleto všechno bude způsobeno tím že nebudete pracovat svou vlastní silou on ukazoval ježíš kristus jak ten člověk který se narodil v betlémě se potřeboval postupně zmenšovat úplně zahynul na kříži ten člověk který se zrodil v betlémě zahynul na kříži upozorňuju na to ten člověk který se narodil musí zahynout ale na kříži vnitřní smrtí dříve než se umře fyzicky to ukázal velice jasně a on to ukázal taky na těch pasážích že to zahynutí nejde tak zkrátka že on se musí se snažit o to aby se aby vstal z mrtvých ale nes nemůže od začátku používat prostředků které používá veprostřed a zase nemůže na konci používat prosim které používal veprostřed dycky používá prostředků nových účelnějších účinnějších protože k nim dorostl svým poznáním když se narodil na tomto světě tak byl bezmocným dítětem jako kterékoliv jiné dítě. Ale měl k dispozici svatého josefa to znamená osvícený rozum jakmile vy jednou budete plnit zákon ne kvůli tomu abyste byli spravedliví ale že si to přeje bůh z lásky k němu abyste vyplnili ten svůj vzta abyste naplnili ten svůj vztah k němu abyste byli hodnými dětmi bych tak řekl jeho tak se opravdu těmi dětmi stanete a on se ve vás zrodí a dostanete k dispozici napřed vnitřního než svatýho josefa to znamená osvícení do takové míry. To není z vás takové míry potom ve co dál mohu aspoň o sobě říct tolik že dneska vím co dál a opravdu není mi zapotřebí vy víc jéž kéž bych se ale otrocky zařídil člověk je slabý a nechce se mu protože mu to jde proti srsti kolikrát co jako se mu radí tímto způsobem co že by se dál mělo dělat tím právě lidé se nemají následovat nýbrž mají následovat příklad krista který je neomylný a ne příklad lidí ani největších svatých ne svatýho pavla nebo tak jenom ježíše krista se držet to stačí tam je všecko takže v první řadě když se potom ve vás zrodí ten ježíš kristus to znamená to pociťovat tažení za tím věčným životem kterému dovedete moci odolat. Za kterým budete muset jít tak vy musíte se snažit být v tom co je jeho otce a teprve potom tohleto se stane samočinným že budete dělat to co je jeho v jeho vůli že se to nám to samo že ani nevzpomenete že byste mohli prosazovat svou vůli rozumíte nýbrž budete prosazovat jenom vůli boží a to je to že v tom smyslu že to jde samo rozumíte tak máte nejlepší čáku na vítězství kterému se říká vstup do do jordánu teprve pak se dostanete do jordánu teprve pak se vědomě stanete syny a dcerami božími ano to není to ještě není vyhráno protože člověk se sice cítí potom synem vědomě synem božím nebo dcerou boží a ne dcerou svých rodičů. Ale ještě své které mezitím potřeboval které velice silné a které stojí proti tomuto vědomí to je ten satanáš který potom pokoušel toho krista na poušti a s tímto satanášem si to musíte umět rozdat kdybyste například dneska si to chtěli se satanáškem svým se svým jáčkem rozdat tak byste při tom prohráli do těchto bojů se nepouštějte kdekoliv se satanášem setkáte obecným nějak vycházet že jsem pro to spolupracuju se satanášem ale jsem pro toho byl nechávat protože tím že mu nevěnujete pozornost tím ho oslabujete nevěnovat mu pozornost špatnost která ve mně bují nesmí být nesmí být uvědomována nesmí musím od toho mít ustoupit dycky když satanáš v této době když jsem byl v tomto vašem postavení pomohl k něčemu o čem jsem dobře vědom že věděl že to nemá být třeba v oblasti jenom myšlení tak jsem mu říkal počkej chvíli to udělám to nejhorší co ode chceš to udělám. a satanáš jednu nevýhodu v tomto boji že musí jednat rychle když to neudělá lidi a k tomu to udělat nemůže a jsem tuto lest znal pro to a to to poučil jíš kristus o tom tím že řekl jidášovi když mu dával to sousto posílil ho co chceš udělat udělej rychle kdyby to byl neudělal tak to vůbec neudělal toho jsem dobře vědom že to musí dělat rychle čili když ho přiměju k tomu aby to chvilinku nedělal to nikdy neudělá a když přijde v podfukem na zase mám nato tisícero triků jak ho obelstít. a to sem ten satan a sebe obelstím vy musíte naučit sebe obelstít nikoho jinýho neobe nechtějte obelstít než sama sebe když to dokážete sebe převést tak to je dostatečné nevěřím že je nějaký satan někde padlý anděl vůbec na to nevěřím to je dramatizováno proto abychom tomu nějak vůbec pochopili aby to nějak rozuměli co to je ale to jsem ten satan který padl z nebe ráje musím s ním umět jednat ano jinak to nejde musím odkázat do jeho mezí ale jednou se ocitnu ve křtu v jordánu tak mohu uměle navodit souboj s ním ježíš kristus s ním uměle navodil souboj protože on šel byl puzen duchem na poušť se tam říká. A zlačněl a okamžiku zlačnění ten satan přišel dřív nemohl člověk zlační a pak si to rozdali a pak ten satan mu musel sloužit v podobě jidáše a sloužil mu stejným způsobem zkázy zkázy hodným bych tak řekl jako předtím že ho přivedl na kříž a bylo to v nejlepším pořádku protože aniž tomu ještě dneska můžeme dost dobře rozumět tomu i za sebe to zlo do posledka svou funkci my se musíme smířit s tím že kdyby toho zla nebylo zapotřebí tak by vedle nás vůbec nežilo. Ono je zapotřebí a když mi navodíme takové prostředí že ho tam nebude zapotřebí odtáhne s nepořízenou tam kde ho není zapotřebí tam nefunguje vůbec ano mohu říct že v mnoha věcech kde jsem se bez satanáše neobešel kde jsem musel být důtkami honěn to je von po určitých chybách které jsem udělal tak dneska ty důtky nepotřebuju dobrovolně se podřídím vůli boží eště v mnohém zase ale něčem aspoň. Tak to jsem přišel teprve k tomu jordánu že ježíš kristus nás vede nikoliv do nějakého vyššího lidství nýbrž on nás vede do království božího a o tomto řekl nám velice málo totiž symbolicky dost ale jasně velice málo ale řekl třebas když mu tam ty saduceové který nevěřili na převtělování na na poslední soud mu tam říkali. A jak to bude potom když ta tu ženu mělo sedm mužů postupně jak umírali ne komu bude tam patřit to věčném životě tělo uvést do úzkých on se jenom usmál říkal tam se lidé nežení v tomhletom ani nevdávají v tomhletom celého života je v tom že totiž tam neexistuje dualismus a kde neexistuje dualismus a ve věčném životě neexistuje tam také nemůže existovat zlo ani dobro v našem slova smyslu proto ježíš kristus nazval dobrým jenom otce který v našem smyslu dobrým není protože my nevidíme jeho činnost nic dobrého jakoby nedělal jakoby nedělal. Proto říkám jakoby a to je ta pravá vláda jak o tom říká laoc pravá vláda je taková že ani lid neví že se mu vládne a to je vláda boží na mysli tuhletu vládu ano do domu krátce samosebou ovšem k tomu jsme daleko ještě když potom ježíš kristus potřeboval nám ukázat že jde za stav lidství tak musel pro člověka nechat popravit a my se musíme smířit s tím že toho člověka musíme celého popravit jinak nemůžeme existovat ve v království božím kde se ani nežení ani nevdává a taky nic dualistického nedělá ten bylo jemu vznikl někde v ráji teprve to ze začátku nebylo ne sestupovali postupně do toho dualismu tam stvořil bůh jak se říká symbolicky muže a ženu že ano a předtím to není to nebylo. A my tomu ale můžeme rozumět nesymbolicky že totiž ta dvoupolarita je v celé hmotě na tom je založena existence celé hmoty i takzvané neživé hmoty a kdyby se to tam zrušilo jak jsme tady předtím ze začátku mluvili tak ta hmota přestane vlastně existovat že tito lidé kteří třeba na filipinách léčí tak ti se dostávají aspoň do značné míry z toho dualismu kde existuje hmota tak jak ji známe ano.

Download XMLDownload textWaveform view