EN | ES |

prevzate-kotouc-74-01B

prevzate-kotouc-74-01B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To vám řád hodnot kdo vědomě nevychází z věčnosti a do věčnosti nevchází je třeba z obou dvou stran my uzavřený okruh aby mohl někdo všechno co je mezi tím správně hodnotit protože když něco vidím odděleně třebas jako čas ne a něco zase jako věčné tak nemohu ani správně tu věč nezmate protože jsem se toho nedotkl a nikdy jsem do toho nevstoupil a nemohu ani to časného že nevím jakou funkci to vhledem k tomu věčnému a kam to vede a jak to přispívá na tom na cestě do věčnosti mu podceňovat třebas některých čas tento bez některý události v času a prostoru a to nesprávné. Tak to je další funkce panny marie ještě aspoň o jedné z těch dvaceti pěti které znám vám řeknu a to je neznám všechny unikla tisíc padesát ale tlačí se pětadvacet a to bych vám zbytečně svěřoval paměť ve za tímto všechno ukládám do vaší paměti a to je třeba tak došly to brát to základní základní učilo probírám základní čivo a to je správné další důležitou funkcí je láska správné on nás učí správnému pojetí lásky do jiný by nás mohl či spláchnout pojetí lásky než matka pan napadá ale jakým způsobem ono nás učí od začátku do konce správnému pojetí lásky. Ona se nikdy neza milovala tolik do svého panenství aby nedokázala přes něj přejít do logicky že ano aby nedokázala se ho vzdát ve prospěch svým způsobem ve prospěch zrození ježíše krista božského čili my se musíme umět zpočátku zdát mnoho toho co považujeme u sebe za dobrého za za nejlepšího co máme abychom mohli vůbec jít kupředu vždyť panna maria od doby nebyla před lidi ště považováno za panu usadit považoval na za ženu pro rovnou která za svobodna měla dítě ne protože nemohli pokání co to takovýho přesný že si ona tím dala které který bych tu svou pověst a váhal při tom žiji obětovat. Čili ona je správnou ukazatelem míry oběti to to je součást moudrosti kterou ona nám uděluje že totiž je nositel kou moudrosti jak jsem říkal a z toho vyplývá že je správnou ukázkou míry oběti protože víte největší zlo na této světě na páše tím že přehání oběti a nebo na druhé straně nedonu a nebo ji přikládá je jiný význam než jaký forma vždycky věděla jakou cenu oběť a jaká míra a jaký druh oběti se vložit do věci. To by měl na začátku když soudil ježíše krista to věděla na konci si ježíše vzdávala a když začal dělat zázraky a tak dále to všecko dělá když by on prohlásil nemám matku nebo do jede matka tak ona to přijala jako věc samozřejmou ne tak teď jsem vám všem neřekl o láskyplné činnosti všechno aspoň bych chtěl ještě jednou větou nebo jednou myšlenkou zpoza postihnout že ona totiž zřejmě měla nejblíže k tomu janovi který představoval vlastně cestu lásky to je tam vidět že ta spolupráce tady na druhé straně. By modlila si první zázrak na ježíši nepříhodný čase a dokonce na nepříhodný místě a kompromitují způsobem protože byla sta tím že on to vesele zase nosti vydrží když dělá zázrak hlasem bych tak ano aby se mohl je radovat to si nakonec ve svému dosti asi řekla nebo třeba se to nějak říkat nebo se tam mluvit prostě veliká že ta radost nemá být zbytečně karle. si vzpomínám na přirovnání indické že považuje za jeden z nejtěžších hříchu mají jinou škálu hříchů než my střelit třebas víře které na milovaného že jako nejtěžší hřích říkají takže třetinu se chová zcela jinak době ří je by třebas nestřelil do toho jana který tam své ne s vytržen to je těžký hřích u nich velice hezky to to a ona nechtěla kazit radost že těm kteří se měli rádi to společným přátelům jejich. Čili věřte mi to že ona je pravým takovým vysvětlovat čem toho co je na tom náznakově je v bibli poznamenáno třebas o ji se tam praví nalomeného stébla nedolomí ano pže byl hlavní znak jeho poslání nalomeného ste ne a ona tomu dává průchod že on by dovol kdyby nebylo panny marie. myslím že panna marie asi přitom nebyla když ježíš kristus fíku který nedával ovoce pokyn aby zahynul aby ustrnu us to byl taky je zajímavý zázraků neklaďte mi prosím vás dneska otázku proč se to stalo jindy jsem ochoten to odpověď ano to ne nejde do tohoto byste mi to do dál to by se mu to de ty nedopověděl a teďka ne na tu okolnost a spojit že teď ne se tomu bych to byl po věděl o tak ona prostě myslící je takovým způsobem moudrým. Víte my t rád nemoudře to poloviční účinek lásky než to ona umí uměl o učí tak moudře milovat že vy se připojíme k moudrosti jinák tak samotnou láskou se dostaneme navrch myslím že nikdo by nedokázal projít cestu lásky aniž by se opřel o panu marii na trvá sporné protože to nejde že by to nešlo ani ježíšem že musíte nechci říct dokonale porozumět ale vžít se do toho postavení vaší nesmrtelné podstaty což je panna maria abyste dokázali s ním spolupracovat a opřít se o . Tak co jako matka trpící to ne ženou veli naší cestě ano protože je milující tak pro to také musí trpět samozřejmě láska musí trpět a trpí nechci říct rozkoší ale trpí jinak než člověk který nemiluje úplně jinou kvalitou protože se ztotožňuje s tím kdo vedle trpí a vžívá se do toho utrpení toho druhého ono je trpěla kudy sobě nýbrž k ježíši že po jehož křížem stála a že není to sice lidsky přeháněl lidsky že to nebylo pouze lidské utrpení ale jedno je na tom důležité co bychom se měli uvědomit že totiž bez utrpení to bohužel vůbec nejde jenom s utrpením jenom soto taky nemá jít. Bez utrpení to také nejde protože to tady ty přechody které jsou vždycky spojení s nějakým utrpením a dokonce nesmírný utrpením protože člověk nerad opouští to co jednou jako nabyl nebo v čem se zaběhl a celku dobře šlo ale mějte si jak panna maria potom nevěřím že to trpěla stejným způsobem jako my tak lidsky jako my to dokážeme si to by dávat že ano on přeci se vzdala svýho stavu že ze začátku když měla porodit syna božího bez hlesu že ano věřím že pod tím křížem opravdu jenom stála a že prožívala to utrpení toho ježíše a že kdyby ho byla neprobírala s ním že by se bez této pomoci býval byl neobešel že ona tam byla nutná jako jsme jako to věděla svatá terezie z lidi je že to bylo nutné aby panna maria při něm stá čili. Vy to je velice důležité nebýt zvláště v utrpení sám on na důležité nebýt ani v radosti sám že člověk vedeli se zapomene starosti ztratí kontakt snadno a utrpení také snadno ztratí kontakt tak zoufalý že mu vůbec nezbývá myšlenka není z vyššího že ano tak zoufalost úplně rozloží ho zbaví výšin baví dotyku výš výšinami toto špatní o tom o to dosti člověk se tak nepříčetně raduje že třebas zapomene na svou důstojnost to skok vidí nepřijal těch požadavcích a takovýhle věci tohleto o dočet panna maria do konce ukazuje že dovede zacházet s utrpením vite. To je moc neživé protože ona je katany zápor jak jsem vám říkal a ona umožnil ježíš rychle umřít věřte mi to touto službou katany závoru ano protože přesně si to jak jsem vám teďka převtělím kou říkal kdyby on byl nemohl jít odevzdat svatým on musel vypořádat a musel všechno zaplatit to každý z nás ne odešlo tu dokud poslední vadí že platon taky tu matku musel někomu nestaneme s tím souhlasit ano se stalo čili ono to tam ono to ten smysl toho katolickou ona od začátku do konce a když si uvědomíte. Že ona je urychlovače utrpení v tom smyslu že to utrpení potom přestává nejenom že přestává ale že z něho rychle vyplyne to z něho vyplynout že totiž to utrpení bylo prostředkem určitému vývoji tak potom jistě pochopíte že křesťanští světci se opakovalo ji opírat opírali jako by bez patrně byli zahynuli svým utrpením další pokračování v spočívat že si vysvětli v tom že by si vysvětlíme symboliku jak je tam poddána symbolika vlastností protože právě lidské vlastnosti jsou tím nebyli jejím čím jsem musí zprávy se mělo správně manipulovat nemělo by be mysl taky rozebírat celá ta evangelia protože je to všechno je spojité je to všechno jeden celek ale my v tom hledáme prosím návody tak teď je tady jeden další návod který se týká naší vlastností a víte dobře že tam jsou znázorněny stupně asi v tomto smyslu než se narodil ježíš kristus tak ty vlastnosti lidské sloužil čistě světskému životu. To není vše krista ty vlastnosti lidské byly zapřažen do služby služby ježíši panny marie u svatého že a tak dále potom s ježíš sám si je ještě nevzal na pomoc jiným způsobem to třicátého roku nežije sám využíval pro zdokonalení do takové činnosti která by mu nepřekážela kterou by nemusel přemýšlet která by byla se maminka bezděčné takže počítáme s tím že to třiceti let byl patrně dobrý tesař přinejmenším říkal říkáme to minimum ne. A to je tam to končí s tím lidským způsobem užití vlastnosti a teď se tady povídá o tom jak užít vlastnosti řek bych takovým způsobem jak neznáme totiž ani neuděláme často to co ježíš kristus dělal do třiceti let se že totiž nezvládneme ten život tak abychom mohli těmi vlastnostmi si ho uspořádat postě víte pořád tak že bych v něm nebylo těžkostí protože a to je spojeno tím že ty vlastnosti nejsou nám prostředkem nýbrž že dejme tomu určitá vlastnost vypěstovat si ty vlastnosti nám cílem. To to dělali dokonce křesťani to chybu že ve ctnostech by děly cíl co jste životě viděl v tom je těžko je od toho dostat a mnozí ustrnuli na této fázi to je fáze která nevede dál než pře před křest jordánu dál to nejde ani tu jordánu to nejde se s tou dělá cíl tak se vám zamezí vstupu do do jordánu takže nejtěžší člověk nevstoupil nikdy na do jordánu toho nebylo možné neboť ta chce si všimli ježíš kristus se musel těch svých ctností vzdát své se odevzdat jinému člověku musel rezignovat na sestup tou cestou pokání a musel. Si vzít prostředníka abych ho doučil tomu výslednici pokání protože tak výsledné co se nedostavuje při normálním pokání neboť ta je ta jiná na z milosti božích tak to je cesta mystická to není cesta která by se dala zasloužit ano to je cesta milosti tak potom on si ty vlastnosti přijímá ježíš kristus je přijímá za své učedníky a na o se bere do učení ale ne že by si je sám zvolil nýbrž z vůle otcovy protože on nic bez byl otcovy nedělá. Tedy on jim sám říká jsem si vás nezvolil svalovat můj otec podivuhodné je zvol to že tam byli všeho druhu vlastnosti taková řek bych slepá víra tam byla že ano potom činorodost a tak ekonomickou se tam neuplatnili tedy dobrem smyslu protože je to byl jidáš to je symbol ekonomika my jsme jako na tom takhle stáňo my konvi no ale to nevadí je tady řečeno že člověk v této době považovat všechny si vlastnosti od dané od boha za dané od boha ne za vlastní když ho by žal za vlastní tak mu tu zase zabrzdí další postup on sám i bez učedníků by nemohl v učitelské cestě pokračovat je vám to jasné ono mu dokonce nestačilo těch dvanáct on si přizval dalších sedmdesát dva sedmdesát dva to je šest dvanácti plus ještě dvanáct co měl to je sedmkrát dvanáct všimněte si symboliky. Že do smrti před smrtí jich měl sedmdesát dva plus dvanáct znamená osmdesáti čili sedmkrát dvanáct ne čili ta symbolika je vám se civět ka jasná jestli vám mně a na ani vyložil zvlášť aby se se to od otce a že si převzal to vlastnosti to znamená my se dostáváme do takové vývoje fáze po tom jordánu že nepovažujeme ty vlastnosti za své že celé lidství nepovažujeme za své nýbrž za vývoj který způsobil tvůrce náš ne a že za tu vývojovou fázi nemůžeme my brzo to může on to nás svým způsobem osvobozuje. Protože my jsme si předtím dělali šel é vstupuje šel jaké jaká si do mít nějaké vlastnosti které máme ježíš kristus si z vlastností jidáše nic nedělal že ste si a nedělat si nic z vlastností které si osobní třeba toho petra který říkal věřím miluju a nebyla to pravda nic si z toho dělal neměl mu to si protože byli od otce jsou tady to dané rozumíte tomu my totiž i k tomu osvobození konečnému kráčíme jenom po krocích kroky malými kroky které všechno ze stupně cesta jako že řeky i v těchto vlastnostech se z začí. Nebudu o těch vlastnostech mluvit jednotlivé jenom bych chtěl říct že ty vlastnosti v okamžiku smrti ježíšovi na lásku si symbol jsem svatý janem se rozprchnou a kdybychom je chtěli v tom posledním soudu který je znázorněn smrti ježíšovou využít a použít po usnadnění smrti tak se nám to nepodaří protože ty lidské vlastnosti mají přesně vyměřenu úlohu která končí smrtí končí dočasně smrtí protože oni představují vývoj v dualismu a smrt to je pád toho dualismus pet na kříži ta toho dualismu toho pádu boji. Těch všech párů dvojic takže oni se rozcházejí a láska která není rozvoje od boha buď to je první přikázání a milovati budeš staneme to znovu neska si poslechl kostele tak to je vlastně princip tvůrčí ta láska protože bůh netvoří ten svět jiných motýl než z lásky mi to nemůžeme pochopit ale je tomu tak za tím to bereme jako věc víry. A ježíš kristus to dokázal tím že toho jana nenechal trpět a ten jan jediný prchal ten jan jediný neztratil víru protože láska je více než víra a tak bych se říká na věčnosti naděje a víra přestanou ale láska nepomine že tak je to správně proč by tam byla výhra to by tam byla naděje když je to všechno splněno když před sebou vidí ten kdo předtím potřeboval jenom věřit. Tak teď ale prosím když potom přežiju svým způsobem oddělení od přímo od smrti toho ježíše krista na kříži ty vlastnosti jeho smrt tak tak mají nové oprávnění životu soudit naplněna duchem svatým to viděli a mají to právo jenom proto že potom nejsou vlastnosti člověka nýbrž je to to lidské které může zase lidskému sloužit že kdyby ti apoštolové byli přestali být lidmi tak by byli nemohli dělat apoštola nezm museli zůstat lidmi a proto měli jenom pojednání ducha svatého ale znovu se objevili tak že tady se nám podrobně líčí jakým způsobem je zachována lidská individualita. To je velice zajímavé protože ti svatý na věčnosti jako třebas div ne kostele v katolické církvi v tom věřím boha obcování svatých se tak nemluví ale to co nic svatých vzájemných styk mezi sebou jak mají individuální styk který zvláštní povahu že opravdu mají individualitu těch jak se tady vína ta cesta v nich je zachována to veliký význam a jestliže v tom pochopení tak proč může být svatý na nebi to se nebe vzata prože zas takový jaký je lidsky takový jaký je protože kdyby tomu tak nebylo tak by nemohl lidsky zase být nebo by lidsky posloužit těm kteří půdou po jeho stopě. Ježíš kristus musel zároveň ukazovat dvojí věc svoje učitelské poslání a musel ho naplnit a za ve musel ukazovat cestu to byl konkrétní historický cíl který de všem to musel splnit ten byl poměrně malý a ten větší úkol bylo ukázat cestu na věky pro další věky pro celé lidstvo jsem ten úkol byl tak vznešený že málokdo mu jako u kompletní je rozumí že je my si například dneska myslíme nebo vy znáte třeba dojem že to velice komplexně vykládám ne a že to přijdou lidi kteří to bylo daleko podrobněji ale e a duchaplněji upozorňuju vás na to že pořád se to tomu začíná rozumět po dobu dva tisíce let. A protože do do věčnosti a do věčnému dosti své ustavičně dorůstat a nikdy se do někdo roste to je prostě postavení člověka na to to vypadá na se zavřít aby mně osobně tak tak je to tak jsem dopadá to je v pořádku tak barák tím člověkem který do věčnosti jde jinak by se na věčnosti potom nudil to by v tom nevyslo moc okolí potom bez jakýchkoliv těžkostí dále proniká tou moudrostí boží tím jeho bytím ne a to jeho láskou a protože je to nekonečné tak může nekonečně takhle si žít. Bez nuly a velice prospěšné pro ostatní úděl člověka na věčnosti a proto také výklad které který my tady děláme nemůže být konečný a nemůže být stoprocentně správný právě proto že je nekone pravda napovědět jenom není celá abychom mohli taky říct že pravda která není celá je vlastně lží protože dejme tomu když my si myslíme o téhleté skutečnosti které tady zažíváme je to jediná pravda tak je to ale skutečnost to přesto je tak takového druhu je to a rozumíte že toto je jenom část přečti a my to vydáváme za celek a bych lekat považovali za celistvý výklad proto že se snažím všemožně o to aby za dané situace to bylo co nejmenší ale chybí při tom ještě jeden z článek velice nutný abych vám ukázal že to ty jednotlivé součásti všechny ty se vám tady předváděl spolu vzájemně souvisí a tak úzce že tvoří jeden celek bych měl aspoň zvláště ště promluvit o. Jedno slož ce eště bych ji měl nako vytknout zvlášť ačkoliv taky soužití stené a vy mělo by se takhle školsky brát zvlášť a to jsou události které to tam mít protože právě historické pojetí ježíše to je to co obyčejně mezi ním a námi stojí nejvíce co nás od něho nejvíce vzdaluje toto že je to neměřitelné všechno co se tam dělo a za druhé že to není celá podstata věci že to je jenom jedno z něho součástí které jsem tady jmenovali všechny ty události okolo ježíše který je jak jsme si řekli. Úkol který ve věčnosti byl dán a je dán přejít do určitého času a prostoru v určité době který se provádějí a ale protože ježíš dříve než se to stalo je bychom řekli byl on říkal v abram by jsem protože je tak ty věci historicky když probíhali promiňte mi že to tak řeknu čínsky tak taky dávno předtím proběhl promiňte mně to dejme tomu mojžíš mohl být skrze smrt ježíše krista z tose dávno předtím než k smrti historicky to šlo. Kristus mohl příjemné přinésti říci petrovi odstup ode satane přestože předtím bylo řečeno když ho satan ježíšem marně pokoušel na poušti že od něho odstoupil na věky mohl mohl zrovna tak oslovit svatého petra to je tam nešlo vo satana jako takovou satanskou vlastnost každé lidské vlastnosti. Protože lidská vlastnost povahu oddělenosti vede člověka k pocitu oddělenosti jsem takový a takový tím se to nejlepší prostředek jak jeden oddělit od druhého ne na si o sobě řeknu takový nejsem abych tohleto těla ne tak to je satan tví tohleto v pravým slova smyslu že s tím odděluju obloha kdyby by zůstal při těch lidských vlastnostech tak opravdu vláda satanova protože ten rozdělí je rozděluje aby moh kralovat než to bůh spojuje aby moh kralovat muže ten ten podstatný rozdíl ne čili kdo rozděluje ten je proti němu satan a do spojuje se bůh ho. A proto to mohlo být v tom se že bych chtěl říct ještě o tom jak je to s tou jedinou vlastností která vede k bohu tam se říká na jedné straně pán ježíš potřeboval aspoň dvanáct vlastností jako základních ukázat že jejich nutně zapotřebí k tomu abych mohl splnit svojí svůj úkol člověk také není nadán jenom jednou vlastností ale většina bytostí nebo aspoň některé vyhraněné osobnosti ne v útlém mládí ale později mají takovou nějakou vedoucí vlastnost a každá duchovní cesta mít povahu velkorysosti a velkodušně čili když jdu do věčnosti nějakou nepatrnou svoji vlastností která nemá v mém životě velký dosah a k ničemu zásadní mu mém životě nevede neschopný tak touto cestou nemohu projít. Když ale základní svoji vlastnost zapsat do této cesty pokud takovou nějakou mám samozřejmě tak ona zaručeně to může abych se dostal na nejvznešenějšího vést to znamená ke kříži to je vysoko že ano když ji ovšem beru z rukou božích jak je tady řečeno nesmíte se svou vlastní potom nakonec a tak myslím že je tam krásně ukázal že třebas kdyby někdo měl takovou víru jako třeba svatý petr mně že ježíš si stále ho na to u něho nevládla a kterou nejvíc není tam hlavně vůli dobrou vůli mu sloužit které člověk vůle. A je zajímavý že to kolikrát co je ve víře jako váhal petra ale kdy měl dobrou petru a je to vidět na celém tom dědictví církve to a to tam víře v sekala a všelijaký rozkladu tam je to učí ale vůle je tady dobrá a nakonec ta dobrá vůle vítězí takže tady se ukazuje že pán ježíš dal ty tže budoucí ke do rukou vůle a my si tady si proto taky troufali ty tam vysvětlování že to a třesk prvořadě vůlí ne jako manipulace s vůlí to jsem měl na mysli právě tohleto ono se může dát přerosteme jinému samozřejmě při tom být klad ale těžko by se nastala nosti vnější než vůle protože my z v přeci jenom že daleko svobodněji pracovat než například zvíře nemůže dovolit. Kdežto člověk je vybaven takovým druhem vůle že může svobodně poměrně svobodně s manipulovat do těch obrovských že vší znát ty čtyři fáze napřed třebas a zapřahá do cesty k bohu první fázi jak jsme si říkali že chce jít ze své vůle potom pochopí že musí bylo tom když v tom vyspět tu vůli se svou je s vůlí boží ne z vlastní a nakonec se odhodlávám vzdát se synovství božího to znamená i to z toho vyplývá že nebude znát vůli boží že nebude s spojen tak na když se vzdá to on se vlastním aříká činností že je to největší tady většího bych kterou člověk může se konečně stane tím synem vědomím se ho nás stává si potom není synem on roven otci a do doby je není než ode chápete to on to o sobě řekl nezapomeňte na tohleto si nevymyslel to tam všechno mně je a bychom mohla těžko mohl nazvat menšího. Jestli je konec na ale dovolí že on je menší tak nebo jestli to některá církev dokonce myslí ne katolická ani která jiná si to myslí že je menší neboť on to oso jednou prohlásit tak zapomněli na světu ve bych potřeboval nic co říct o povaze vůle protože teď se mi to podařilo definovat když jsme si řekli že v fázi učitelské ježíš kristus se vlastně vzdává vlastní vůle ne ale vlastnosti lidské vedle něho existují k podobě v těch učedníků kdysi vlastnosti jsou něco jiného než vůle vlastně neboť to se vzdal lidská vůle tady u něho nehraje pokory nějakou hraje ne velkou větší roli hrajou tím vlasti vlastnosti které jsou ztělesněny těch apoštolů těch jeho žák a když se třebas máme podívat na ty jednotlivé vlastnosti tam tak samozřejmě ten. Svatý petr je člověk sice vůle ale především dobré vůle mistra řekl čili touhy po vykonávání dobra za každou cenu ne tak je to vlastně člověk zaměření směrem k dobru i když sebe nezná kolik toho dobra sám zmůže no tak byl to především ale člověk víry kdežto protože nemůžeme to sebe říct a o tomášovi člověk je svátost se . Nezůstává na stejné úrovni a řekl bych jeho úroveň je především dána tím která vlastnost u něho tu chvíli převažuje když je někdo pozná ne a třeba někoho proklíná hoden je soudu to znamená ode se to za do pekla tak je tatam ne a když někdo toho času láskyplné myšlenky a jako ten milovat svého přítele tak je málem nepřítelem si tak je málem na úrovni ježíše viďte anebo je na úrovni svatého jana třebas ráčka páně nebo tak. A proto vám musím říci že velikou roli jak jsem na to kladl důraz klade příprava příprava vlastnímu duchovnímu cvičení nebo modlitbě jakmile člověk nekoná tuhletu přípravu to znamená nedostane se mentálně na úroveň která by se dala nazvat že je ctnostný aspoň za úroveň že odpovídá nosné životu nebo ctnostnému člověku nebo mít člověku milující mu boha tak těžko dokáže během nějaké takové koncentrace se vaši tak daleko protože přelití úrovně se snaží vyhnout. Musíme se snažit i těmi běžnými předků z výši úroveň a víte že svatý augustin který provedl podle tohoto ve měl zvláštní schopnost kterou bych tady upozornili si to si to ště vyviklal ty vlastnosti říká ze stydí světlo a když jsem špatný tak to světlo uhasíná to dělá masa a tak se neprosím vás těžko může být tak zlý jako jiní lidé protože bez toho utá bych z toho světla nemohu být v tak proto jsem nejsem dobrý z vlastní iniciativy nebo se i byl dobrý ale že mám rád prostě to které ve mně stý a roznesli. Takže to měl ten obrovský tak že pán bůh ho takovýmto způsobem držel na výši že v něm svítila kam mou to je to opravdu velice moudrý pán a cha mile jako byl jiný než jakým měl být tak ona přestala chybu to by to by bylo pro nás velikou velikým tedy dobrem kdybychom tento dal měli vite a vás ale upozorňuju na to že tento dán každý člověk kdo prodělal třebas aspoň ne tak stoprocentně ale kdo si vstou aspoň do toho jordánu a pocítil aspoň na chvíli že je synem božím a nikoliv lidským ten potom nemůže bez tohoto pocitu. Nevydržíte a když se od od tohoto pocitu zdáli byli vem svého života tak zase spěchá velice muset pět tože mu to vadí bez toho nemůže být který ho míra nesvobodu která ho vede pravé svou bože kteří jsme to nezažili tak to co potřebuju necítí je tedy velikým dostatek šlo života a v tom je veliká nesvoboda že když se takhle spoután milosti boží jo bych chtěl říci závěrem tohleto ježíš v při učitelské dráze všechno považoval za jednotu. A jestliže chceme správně pochopit že mohl tak jednat jak on jednal a ne jinak je von nemohl jinak jednat opravdu neboť jak on sám říkal potom když setkal s těmi dvěma jak čili do emauz zdali se to všechno nemuselo stát dali to nebylo napsáno proč tak dále to byla vše do jsou všeobecné principy cesty které byly zapomenu a on je znovu ohlásil jenom nic jiného to je dávno přeneseným způsob pro čověk tento způsob je jediným způsobem jakým se jít ty variant všecky tobě symbolické ale podstata cesty je pořád stejná upozorňuju vás na to že tu jednotu kterou on zažíval to nebyla jenom jednota celého toho tvorstva tak jsem vám tady líčil nýbrž to byla jednota událostí věcí osob. Vlastností lidských a a jeho vlastního osudu a smyslu života čili kdybych to řekl teďka řeknu tu věc do pranice kdybych to řekl třebas začal ten výklad tak bych řekl považujeme je něco za událost třebas to není jenom událost nýbrž je to věc a třebas to není jenom věc je to třeba osoba a třebas to není jenom osoba nýbrž je to třeba činnost ne událost ale činnost. Číňani skvělým způsobem tomu to rozuměli neboť řekli nebo říkali v činí je se nerozlišuje tam nejsou slova než to tam podstatná jména tak jako u nás jo neslo ve sane znají tam na to jdou zcela jinak na to vyjadřování tak co je to rozloží pěst když řekneme pěst a zdolání pěst za byla to činnost nebo je otevřená za jiná věc ne zavřená dlaň tech říkáme pěst. Je to činnost nebudete to věc nebylo to jiná věc a proto ježíš kristus mohl říct bohové ste a to je tedy věc kterou která se potichu obchází ve všech tisíc protože kdybychom bohy nebyli tak bychom se jimi nemohli stát může se člověk stát bohem jenom tehdy když ji je aniž o tom samosebou že o to aby si to uvědomil a potom podle toho jedna v každém člověku je o to božskou podstatu a on když se stýkal hříšníkem on se s ním stýkal přes tuto božskou podstatu přes toho boha který je v tom člověku. Takže s ním jednal jako s bohem a ne jako že hříšníkem a toto a to byl ten způsob jak se prudce odpouštěli hříchy tímto způsobem dělal zázrak odpuštění hříchů kdyby s ním byl jednal jako hříšníkem tak mu odpustit nemohl ale když jeho božství povýšil na to kam na ten řád ve kterém být v tom člověku tak ten hříšník za indů ten neexistoval dále mohl povýšit do daleko vznešenějšího stavu každého hříšníka jenom když se setkal s něho vnitřním že tohleto všechno podstoupit musel zemřít na kříži aby vystoupil z vlastního života i z toho nejvyššího daru který měl jako syn boží i toho se musel vzdát ve prospěch celého lidstva aby moh.

Download XMLDownload textWaveform view