EN | ES |

prevzate-88-10-j

prevzate-88-10-j


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Jenomže člověk se v něm často snadno zabydlí a jak pozoruju na někom že se v něm právě zabydlí je ne natrvalo ale v tu chvíli jsem neměl zabili tak velice pokud se reagujete nech toho nechte a zanech toho ty část vydává za celek na to nemohu litovat dál ale kdykoliv je z vás ti kdo část vdával cel a s tím ochraňuj situaci která vznikla ta neprávem to je kacíř duchovní slova smyslu tak to netrpí prostě toho vodkrouhnou jsem tohleto ho člověka v první vod kromě tam ale zase konzert a tam az půl hodiny jak jsme šli pomalinku analyzovat svoji situaci když to na to ani bylo dobrého a co je špatného čili rozlišoval správně a teď požádal abych ještě v tom sypal že máš něco na srpna dost venku. Ne netrpím to když takhle vydržel půl hodiny analyzovat tak se vám poslouchat nebudu odejdi neznám ten těch jakmile odešel tak jsem dělal ho špatně a dodneška špatně pořád on se z toho dostane to sem nezavinil a sem ho stroze na úrovni z úrovně na které cítil doma na sta zabydlil a když člověk nemá ještě nové bylo a ze starého ho vydali tak to chudák špatně a jsem odsoudil k tomu bez tří řeší to nechci s vámi udělat nikým pochopitelně ale v nejhorším případě to dělám ne protože to třebas jinak nejde vidím že on znovu a znovu zalez a zalez jenom do své logiky čím si zachovává svoji mrtva že nezačíná být živý tak ho odtamtud dostanu to zakáže a mu to v ten případě nezakaz. Když se to opakuje třebas jako toho zmínka léta tak mu to zakáže tou mocí která ve mně způsobila poznávání správného a v nich v něm to poznání správného nezpůsobí nýbrž ven to způsob jenom vymaněn se z toho bohu ve kterém za tím žije a to je veliké plus jeho že by se mohlo stát že ten zde něk na trhu opustí řekne tak mám dobré dobrou vůli někam se dostat a takhle utne že ano to je možné od toho to bude vadilo to to udělá na toho nebudu za něj ani zlomit ne mile takový fanatismem věci že on to neudělá no bohužel to neudělal kdyby to udělal tak bych to pořádně prožil to bez třích řeší. Ale vám tady vysvětlím jednu vysvětluju jednu jedinou věc tím člověka prosím kterýkoliv syn člověka který kterákoliv cena člověka nemá na tomto světě kam by hlavy sklonil nemá to nemyslel na sebe jak to křesťani berou myslel nemluvil o synu božím on třeba menoval sebe synem božím a petr ho taky tak podobalo za to pochválil ale on teďka ne o synu člověka že si člověka nemá zde na světě bydlo a to je poznání které kde vlastně končí sebe výchova tak bych to řekl. A tam nemůže být vychováván člověk z vlastní iniciativy chtít se eště dál do vychovat nejde nýbrž musí se odevzdat jsem předal ten život ten správný způsob ovšem dal zisk z donucení na na dobrovolně to zase na tom nesprávné byste přirozeně měli opustit sami sebe a tím se dostanete z oblasti sebe výchovy a to je oblas velice těžká protože nerozumíte ten těm výchovný proseb který řád zvnějšku rozumíte jenom ty co přicházejí z vašeho mínění že z vašeho podnětu nebo z vaší vůle tomu rozumíte ale co se do my vaší vůli a toho je většina v tom vůbec rozumíte řeka tady se mi poráží nohy tady je situace proti mně a tak podobně takhle mluvíte to je chybné hodnocení ale to nebudu tady taky řešit to je zase druhá šedá tak takhle ne. Nýbrž přechod ze sebe výchovy do výchovy bohem do výchovy věčnosti to je vlastně první vstup do věčného života který by neměl být rušen jestliže je rušen tím že přejdu z toho stavu kdy jsem vědomě bohem vychováván k dalšímu pokroku zase do stavu sebe výchovy že chci něco udělat tak podobně tak se ocitnu dalších těžkostech a ve větší než jsem se nich ocitl předtím. A to je co když někdo spadne s extaze tak je to jeden z nejnešťastnější lidí na světě a byl při tom spojen s bohem tady je ten rozdíl prosím a namátkou to tak říkám mezi spojením a mezi manželstvím manželství v duchovně je nerozvedl a kromě toho trvá ještě před tím než bylo vědomě zavřeno ano takže je věčné. To asi ten základní rozdíl mezi manželstvím a spojení o spojení může být navázáno se užít rozvázal tak za jak sem se je takové svázáni rozvázat takového stavu spojení a jestliže rozvázal tak nikdy se člověk nemůže stát s tím spokojen s člověkem jaký byl předtím jisté daleko spokojenější než by byl kterýkoliv člověk který prošel ta a zvadl že poprvně v životě je spadli do vězení poprvně vědomě věděl tady není můj domov nýbrž můj domov je tam odkud jsem spadl adam nevím jak nazpátek. Tak když se třebas tam jak jsem podle že bhagavadgitu jsem síla koncentrační stalo že jsem si uvědomil že tam je můj domov tak prosím vás ono to bylo vědění a tedy vycházelo z nějakého stavu ale vědění trvalé vím vod doby že je tam můj domov čili jsem to necítil tolik jako vězení jako normální extatik který to zažívá obrazem jsem nikdy žádnou stavu z obrazem nezažíval tento cítí jako veliký utrpení není většího utrpení vlastě než vypadnout z tohoto stavu. A teď vás upozorněn ještě na jednu věc protože nebudu možnost takhle s vámi o tom debatovat celý týden že svatá terezie poprvně to čtu literatuře křesťanské rozeznává kde ten pán bůh v tom člověku je tam kde je špatně řečeno ale v jakém stavu je ten bůh v tom lidském tvoru že je ve stavu láli není tam ve stavu nebe. Víte to je ta oběť toho boha že on sestupuje do stavu ráje v tom lidském nitru a v tom dění zevním sestupuje ještě dál to potom se s tím nebudeme spolu bavit ale v tom nitru je ve stavu a naje a jakmile jednou se ocitnu při dete anahatě čtvrtého lotosu v tom ráji heslem by museli tlačit vel abych je dobrovolně odtamtud vypadl nedobrovolně tedy vypadl že se potom tu nechce znamená dva lidi který se tam dostali a nikomu se odtamtud nechtělo první to znáte to je miloše druhý víc který ho taky znáte je stáňa kalibán ale dostat je odtamtud to bylo těžké a voni prosili totiž to je ani není neprosil protože ten mu toho tak zabořen sem prostě ho musel zmlátit a aby se odtamtud dostal to byl stáňa jak mu tam být o ta pánem bohem. On se ptal proč do toho nic není ale tady není tvůj novo tam je domov boží v nás tam je ale není to náš domov jestliže by třeba dejme tomu bylo tomu tak tak by byl nelíbil ježíš na kříži tomu lotrovi ještě dnes on mohl jako to vy způsobit nebo příslib jenom přechodný stav nemohu způsobit nebo přímo stav trvalý ovšem no to byl za to rád pochopitelně kdežto nikde se neříká když vstoupil na nebe se vstoupil do ráje to sem to ten omyl sebe opouští stoupla nebesa. A opravdu vstoupila nebe do stavu nebe odkud přišel tam vstoupil a proto je nám vzorem od začátku do konce a myslím že jsem ten úvod říkal bych jako byl rád kdybyste se k tomu nějak vyjádřili třebas a mekky to nevadí přijde to že rozumět že ten čínan nebo ten japonci nebo ten ind se na to jinak než evropa že totiž on nám po jak na to ne a potom a potrestat to opíral ale za někdy zbytečná protože to znáte ten ind považuje toto na moje za neskutečné a proto se nezbývá jako že se ničím neskutečná na se zabývat ne protože duch nezval. A proto poje pojetí toho vnitřního jiné než ten křesťan kdežto ten křesťan toto považuje ten temnost si že ska ženou že jo tím ďáblem a tím ale to část a proto se jim zabývá čím víc že se jim za pátým do toho hnoje se kterým se teďka setkávám výškou on mít smrtí ten hnulo říká moje babička dohoní dobře tou hadí on páchne říká otrávil tady kály říkal moje vykladači filozofa prostá zákona měla jenom obecný školy ale tato měla říct páč a každý mu no tak to je takhle jestliže ten křesťan to považuju za skutečnost to svoje . Si se v každé no tak se snaží o to aby ta zkušenost aby ta skutečnost svého malé nebylo zkažený aby se zlepšovalo aby člověk nehřešil ne například by bavil těžký jich a potom lehkých a tak aby se tím pádem jak se zbavíte hříchu dostal pánubohu tady je jen omyl že on se tímto způsobem panu nedostane von se stal jenom meze že před tím vstupem a ta mezera devadesát let pro sem všech lidí poctivý kostele neví co s tou mezerou a tomu se v přestání říká smrt na kříži a indové říkají nás křesťanství naučíte na naučte věřit v ježíše krista v jeho zmrtvýchvstání smrt proč mi to nepotřebujeme to je zbytečný to strašný trápení přeci k tomu duchovnímu ocitnu je přímé to vydržím to je to dete tak s dostane k tomu vědomí nesmrtelnosti mají pravdu ale si nemyslí že někdo z nich se bez toho citová obejde když považuje on to svoje malé za neskutečné tím se nevymaní ukřižování. Bude to ukřižování méně skutečné tak jak za za jakého považuje to svoje malé nebude užívá bohužel bude stejně skutečné takže dejme tomu ten mezi takovou významné inda třebas budu bylo jeho křižování méně snadné než křižování kterékoliv křesťanského mystika hrozné křižování každý mistrem vyhodil jako jako neschopného a nakonec že von si sám založil nám kde žádný mi století nevládl voni se sami sebe výchovou řídili učim přísným zády zase zjistil po několika letech třebas po sedmi že to nejde ano a tomu se říká křižování dejte se přitom na kříž ale dojde se k situaci ke které na kříži došli ježíš kristus bože proč jsi opustil. A tam se tomu dává konkrétnější podoba než v evropě slyší tamní první vně spaseni kdo na kříži to je omyl ale tam v indii ten buddha ten ještě gotama se vzdal své askeze jako něčeho co není schopno ho někam do vést. Ale provedl to důkazný způsobem že malinko pojedl na víc než normálně to on nehnete ve úplně ne tentokrát se maje malinko naje jakmile se maje malinko nese byl symbol toho se vzdáváte své askeze dělal žádný hříchy kterou malinko nějakou od nabýt si dal ale to byl symbol toho že se celé askeze vzdal neměl s tendenci dělat nějaký hřích ale dal se toho systému jak se vzdal toho citu protože byl v něm úplně sjednocen byl něčím co bychom řekli asketou a ničím jiným než asketou a teď toho asketismus vzdal a byl jenom asketou a ničím vedle tím nebyl tak okamžitě cítil že na něho něco lezl co neznal. Se to si pokon nový strom a zažil nirvánu vymazání svého no tak tady by měla být u odpověď na to co se ptali vím jestli je tam ale proč je tomu jinak u toho inda protože on snáze vymazán než my to neskutečné je to neskutečné ale přesto to skutečně překáží ne ale kdežto evropani za skutečné to a tak s tím bojuje daleko krutě ji ne a protože ta představa hraje velkou roli no a s tím veliký potíže daleko dramaticky než ten ind ten i se odevzdává svému mistru pokud to nedopadlo s ním jako s ním budou tam o každý mistrovy hodil na to by se nám stalo všem jak tady sedíme taky by vyhodil by mu nehodil. Není tedy rozdílu mezi indickou českou japonskou cestu a mezi evropský není již mi tyto mistři říkají že je rozdíl rozděleno v tom že to co je nelogické a mělo být ještě logické na straně indie a číny je že neskutečného mu se dostat do skutečnosti to je nelogické jenom rovné s rovným se stýká zásadně. Ne rovné se spolu nesetká duchovních na duchovní cestě takže musím mít skutečnost to to musí být skutečné abych se tím mohl dostat k tomu věčnému a tu si cením právě tu svatou terezii která se odvažovali říct že v této skutečnosti si bůh že v vnitřní duši uvnitř nejnaděj gomoře je bůh a tam jeho sílu ovšem když to o začala takhle časo prostorově tak to moc mála lidí tedy moc člověk kdo to nezažil ten si myslí že je třebas umýt způsobu je ten bůh a voni to též tvrdí indové noty na to do jinak říkají uprostřed ty jsou je. Šest proč tu moc pupku je bod který se mi je bindu to znamená bez prostoru bod bez prostoru a tam si tam je střed duše a odtamtud se dospěl tomu boha pravdu z toho smyslu když tomu věří že odtamtud on se nejsnáze vlivem se představili k tomu bohu a stává když ji nemá tak živou tak se tam nedostane ještě něco k tomu že na druhým že tam v indii představa neni naopak ta představa stejně buďné jako v evropě to není tam se začíná bez představy žádný indi neporadí aby začal bez představy i bhagavatgíty říká napřed představu a potom bez představy jiný pochod není než tenten. Ale zapomněla že žije jiný boj za to mělo le nepovažujete za vhodné aby se to by obecně hlásal je stejně dobře možný bez představy představě v čem ta představa o tom není nebezpečná kdežto tady jak říkáš správně ta představa nebezpečná v tom smyslu že navádí neboť se mám mu vědět o představuje jestli je správné nebo nesprávné těžko ovšem moh bych posuzovat tu představu jako stranu tehdy kdyby mně dodává nějakou sílu odvahu a schopnost uskutečnění a podobně že ano ale to je otázka ještě takových řek bych relativní dosahování. Jestli ten bod který tím dosáhnu je obsa absolutním bodem dosažení a nebo je to jenom přibližování se nějakému vrcholu ano a on je to jenom ono je to jenom přibližování jak ta zkušenost naznačuje potom by se de dál že jestli se tvrdil si máš se nese tvrdil že bez představy je to lepší tak promění ne to není pravda vono by to ve věčně případu to dovede se ani v lidi procentech bez představy vůbec nešlo a co tady dělám že vás pěstují představu kterou se nikdy neměl ne. To že vím že to bez představy normálně nejde dyť ta moje cesta byla nenormální to nebyla cesta kristova která byla normální a to byla cesta vyvolaná nepříznivé tomu říkáte osudu ale nepřiznám situace mi neboť nemůžeme považovat takovou operaci za vědomí zapři živou záležito že ano to není možný že to potom mělo za následek příznivý dopad to jedině ale v fázi jak se to dělat co bylo krajně nepřímým jsem ho to tisku smrtí a to vám budiž důkazem že tomu věřili i lékaři že nechali matce podepsala že mohou mít ten den co chtějí že o nás se říká hodit ve prospěch nebo do rukou těch lékařů. A ona se zřekla asi říkal než píti o jedné u tak třebas nepře to tam není přímo řečeno v tom samozřejmě ale vona tvrdil to řekla on z toho chopili tak říkal tak to co bude dělat s tou tím je ten to bude něco čemu se říká vy vize ce zažíval pitvali a za život pitvali a voni nevěděli že ta vymyslet chce to pivní zaživa vede tak daleko to nevěděli že se to živé takzvaně živé ano to fakticky mrtvé odbourá a když to moc se odbourá zbyde jenom to živé voni by odbourali tu soustavu toho mrtvého a tím se pod tím samovolně povel živé. se to tam tak jsem chtěl říct že tato realita tohoto světa je proto pro nás reálný protože ten svět považujeme za něco reálné ho a je do míry reálné že z muže vyplynout daleko vyšší realita ne skutečnější ale vyšší realita než je toto realita hmotného světa to je plodná představa že je reálnou tohoto světa umožňuje daleko lépe než tomu indovi který považuje třeba toto za máju za sám iluzi daleko lépe umožňuje abych na základě této jistoty že toto jediná cože no šel dál kdybych to považoval za máju za iluzi tak se nebudu stavět k tomu jako k solidní základní oni nestaví se k této hmotě jako k solidní základní kdežto pro je materialismus jedna z nejlepších jedno z nejlepších učení. To je divné že ale je protože jestliže ten to ateisti něco dobrého udělal tak první hledě udělal to dobré že toto nám postava jako skutečnost a ostatní jako neskutečné a to je v pořádku mám nejsnazší práci s každým ateismu a musí být kovaný ateista tomu prostě toho donutí aby opravdu uplatnil tu láli tu aby fakticky uplatňovat ne aby voni mluvil jako o jediné realitě filozofa o o použít je to pouhé. Když studoval do dní to je pouhý analyticky analitika a to se dostane zatím za to ale jakmile věří že to hmota jediné skutečné a veme doruky motyku a pro se do úpadku protože věří že je to správné že v motyku něco dokázat tam můj modlit aby to bylo to to neumíte to může být ta oblasti duševním tak prosím ten se doví co je to syntéza to řeknu vlastně příkladu. Není tady ten byl student oliver to jsem rád jsem to potom neříkal a jsem na vysoké škole co jsem mohl švindloval to není váš případ ti jenom jednou při dovol víckrát ne ale on on nešel do vůbec ani jednou a to to je hrozný případ nepříkladný příklad pro který jsem si blíz masa kosti tak musím říct že jsem napřed je to učednictví nějakým způsobem uměl ste střední školy tak že jsem ty úlohy tak psal jenom jakými to vyšlo ne sem musel odvádět pídě do toho stavu hotové úlohy který nám za dali a jednou se mně vzbudilo svědomí. A jsem tu úlohu opravdu vypracoval přátele to se nevy jsem to dělal do jedno div na to byl jsem nebyl dbáte takhle pracoval slušně solidněji musel otevřít ty skryta a ty přírody všech abych se dověděl že se to řešit a jsem to vyřešil a to je jedno divy okamžitě jak jsem to vyřešil tak jsem zažíval vědomé spojení s bohem do toho se sem ale věděl jsem jsem jenom úvodní nebyl si to nastane s jednou veden sem udělal poctivě budou za rok. A tím se on se o se se byl plní žák si to myslí o to by to bysme jako bych se trati předtím brantona nechci taky práce jsem byl pilný jenom dotýkat jo tak to ne to to taky nesmí vědět ale jsem byl pilný způsobem že jsem plně studoval vedli upanišády a takový činost ale víře sem nastol do solidně takže jsem se přitom neulovil jsem jenom pracovat na kolik na jsem pracovat neměl no nitky bavilo to co se nemělo dělat ne a takže v tomhletom smyslu člověk nesmí být lenošností že jestli jsem měl nějaké špatné vlasti jako že je mám a jedinou kterou nemám je lenivost jsem nedivím. Protože lenivost napovídá zůstaň doma v bačkorách a přesto je u do katolíka ale modlení vo celou celým tělem a duši lou a musím prodělat veliký boj abych vůbec vyšel z baráku o že pro by bylo nejsnazší zabořen do tu letech věcí a za chvilinku být vůbec nechodil to mně jedině zachraňuje protože vím že by se svatou ochabuje ne se musím cítím rozumovat. Tak tam jsem se věci podle tady je říká jeden z vás protože jenom skutečné se může spojit skutečně se skutečností jinou zase skutečné skutečným rovni rovným tak to tato skutečnost která je také skutečností toto hmotná se sem že spojit také zkušeností věčnou tak takhle bych si to nepovažoval za dopovězeno protože jsou okolnosti za celý se že toto odvozený věčné toto odvozené z věčnosti do toho hmota spojit s tou ne odvozenou čili trojkou no když ten cíl jenom zatím za těch okolností že dospěju touto skutečností odvozenou a pán kde se dále z vlastní vůle dospět nedá. Jestliže nedospěju tam tam se z vlastní vůle dospět tak se ocitnu přichází to je výborný jo ocitnu se před tak hlubokou propasti že a ji ne přeskočí to platí to kdo stále se snaží toho můžeme slasti říkal ten anděl toho věta no čili on se musí poctivě snaží on říká dokonce štreben vedli poctivě se pečlivě chce snaží toho můžeme spasit jiného ne není ke spasení člověk který si jenom vyžívá tu skutečnost to tože to skutečnosti je to nikam nevede ale je spasitel ten do skutečnosti vyvodí všecko co může vyvodit tak například sem komunista v těch napajedlích jak jsem o něm často mluvil. Ten pronásledoval křesťany protože byl přesvědčen že je to správné že oni jsou bludaři a dělal všecko možné byly dány a přistupoval straně a všemu to musí zem a v okamžiku smrti zažíval vědomé spojení s bohem protože ver imr štreben sie bemyt do se poctivě snaží a není řečeno kde v čem toho mi spasí me to je zákon. Čili máš to jenom po stránce že musí se někam kam se nejdál dospět to je relativní někdo může málo prospět někdo víc ne nemá u se jenom jednu hřivnu někdo d je někdo pět to je správný posuzovali věci nezáleží na tom s jednu nebo dvě nebo pět on je nesmí nikdy zakopat a nesmí zahodit nebo s nimi hospodaří pro sebe a pokud s tou realita člověk hospodaří pro sebe tak je absolutně neschopen přestože je to reálnou se dostat vyšší ráno protože ji obraz k sobě nezaujala roz rozsah toho okruhu k bohu nýbrž od sebe k sobě takhle přestat duchovní nemá vyprat na někdy budíte dojem že od sebe neteklo a ne od sebe by bohu od sebe máme k bohu a tam máme nechat na bohu co s aby dál udělá. My se nemůžeme od boha nebo nemáme se opa svou vůlí trhat nebo od něho odcházet to on provede sám je u nás podle jenom extazi a pak se vrátíme nebo na provede upraven tamní zkušenosti a pak se odtamtud nikdy nevracíme například ghos žil v takové supramentální ku že jeho sti utečte a vůbec nepotřeboval nic extaze a svatá terezie taky přestal veškeré extaze protože se dostal za tu přechodnou o přechodné období ustavičný pád z toho spojení do toho no našeho stavu vám možná vyplývá z toho co jsem předtím jenom naznačil jaký je rozdíl mezi spojením a mezi manželstvím duchovním. To není rozvedený a protože to katolická i málo toho dokonale toto dokonale se o to dokonale tak to napodobuje a nechce rozvádět manželství rozumíte protože si myslí že to manželství je dohromady ukutá před bohem a že se nesmí zisk vůle rozdělit no něco na tom je protože je to zásada která platí shora a neplatí zdola když něco rozvedu zdola tak vono se tolik toho nestane jako jako smysly ta církev jsou z toho nějaké pravda tolik se to nestane není to takový hrozný jak to církevní vydává. To tak to je otázka jestli duchovní svatba a supramentální zkušenosti jedno a totéž a jsem odpověděl vypadá to tak čili odešel jsem a pásku sem nezmate tak není ale protože nechci to rozvádět že to budu rozvádět dejme to tak ještě jednou jestli budeš tomu osm tom čeřínku protože jsem samozřejmě rád že to mohu vysvětlit ale věřím to že nemohu tyhlety jemný věci vysvětlit za tak krátkou dobu vy se všechno chtěli být vono na tapetě když chudák svatá terezie která byla čiperka odkázal a vysvětlit ani v se která dvě stě šedesát stránek a když to ježíš kristus dokázal jenom svým životem a žádným slovem a bych se to vode abych to slovem vyjádřil. To ode chcete mít než od ježíše krista to je asi to velice ctím že považuje za lepší ho ale von to svým slovem jiné nevysvětlil bavil nevěřte vynechal a najednou to znamená on to neřešitelnou to slovně si tedy tak berte na vědomí a ne poslední dělat o která které itálii jenom zkušenostech let jako nešlo své rodiny neměl kam by hlavy sklonil měl neměl je ani do těch třiceti let. Tedy on musel být v tom co je jeho otce i do těch cítit ale byl poslušen své rodině protože to poslušnost rodině nebo společnosti a osvobození se od této poslušnosti tak na tom musí tejden byl ještě poslušen společnosti širší než je rodina do těch třiatřiceti ano tak ský zásah ty vavříny a tak dále prosím vo tom mi nebo to nepřijímám. To je záměna následků za příčinu chci vědět jestli něco víš o příčině když nevíš eskulapovi španělsky si viděná zbaveno viny hezký říkat extase říkat zbavena viny veslovat mají hezky do tam Že to je no a tak budu drží a to změnilo ten postoj příčina zase zase je to zase je to následek vysvětlení následkem příčiny a se s tím nespokojen co je změna co bylo změnou toho postoje zase odpově se nemá tím že lékaři úspěšně léčili a jsme začarovaném kruhu a vůbec je takovým způsobem neobalamutíme někdo nikdo to je marné to sem nedáme říká klid je vlastnost která odvrací od člověka se vývoji znemožňuje mu ho aspoň ten vyšší vývoj a proto proto každé utrpení které vede k neklidu. Nemůže být jako stálý východiskem pro vyšší úroveň nýbrž naopak brzdou tak tady si to musíme vysvětlit že totiž přechod znamená sice neklid ale jeho překonání znamená postup ne takže ne ten dojem neklidný postupuje ale ten neklidu znakem že se chystá u n v jeho životě nějaké přechodu jsem to dneska líčil právě tuhletu situaci jak je neklidný housenka než se zakuklí jo to je vono. Ale jakého se neklid začne být někde na po určitém touhu ty du kuse když se stát třebas moci ano zase být neklidný totéž platí o aničku je tam klid dokud sem nemá vyniká ne že tam neklid se ten nechte stupeň do když úrovně ne života a tak tady taky takže nemůžeme takhle samotná ty věci jsme vytrhnout z kontextu jo ty věci ne klepám o sobě jako takový je špatně ale je taky znakem nějakého přechodu tři ne úrovně to když se to člověku bych jedl tak ten neklid ve sme za za správnou stranu jo a nezaměstnán ano ten důležité čili záleži také na postoj toho člověka velice no. To jako třeba ne ne pokoj na ten totiž opravdu každá cesta a je to cesta pokání nebo cesta tak si nebo cesta poznání musí nesmí se zříkat s říkat učení poznání ten člověk určité poznání že to je přechodné a nutné na tom přechodu tak vlastně vystihuje přirozenou přeložený stavět když se musím se svou a klidu někam odebrat tak je to jistě určitým způsobem o kope nemusím přeju a překážky někam jinam ne aby se tam dostal takže po této stránce neklid není špatným nýbrž je zprávu protože bych v něm mi takové poznání že vím házet začne něco překonávat proto jsem neklidný. Nemá je používat vlastní vůle neboť dejme tomu andělů sil říká by s jenom kousek vlastní vůle dostatek ost nebeskýho že a to plnou pravdu ale ono je to doneseme jako vytrhnout z kontextu jenom tuhletu větu je špatné používat vůle a dobré používat bude správné touží vlastní vůle na určité úrovni i počíná v tom že člověk snahu tu svoji vůli podřídili boží a staví se o to nikoliv jenom myšlenkově že jo to facky poklade nýbrž k syntézi opravdovým činem jestliže všechnu svoji vůli nasadí k tomu aby něco provedl tak ta vůle mne napřekážku nýbrž slouží u pokroku ovšem jenom do určité doby například dejme tomu ježíš kristus radil a neradil on to nařizoval milovati budeš pána boha svého z celé to co ste svého z celé mysli své z celé duše své mysli své síly své a co myslíte kdo začal u těch učedníků začal vstou silou veškerou silou svou oni museli do toho jít. Protože on tu jejich sílu posílil svou silou boží a oni potom jít hledali větší než normální lidská síla a potom mohli dohromady dát veškerou silou svou ale po zmrtvýchvstání páně a po nanebevstoupení a protože s vámi ducha svatýho dřív to nešlo ale přeci jenom tato cesta i pro byla vždycky nejsnáž jsem někde se musí začít se začal veškerou sílou svou i při emoce trati a prosím vás kdybyste byli tak dobří a vím že toto pomněte ale připomněli co je jaký předností mají ty lidi kteří jdou veškerou silou svou na duchovní cestě a ty to je užití vůle. Jenomže když mám nařizuje bůh veškerou silou jsou tak to přestává být vlastní vůle že do toho investuje š proto všechno vůlí protože bůh si to přeje s neříká buď tak dobrý a investuju toho všechnu svoji sílu ti nařizuju milovati budeš ne jestli chceš pána boha se ho také z veškeré síly své větší nevýhoda svatý terezie z avily že si dlouhou dobu myslela že dělá záslužně věc když celý život věnuje tomu bohu ne se k němu při poctivě a říká když ji nosily prostě rada byla ochrnutí na set neříká pane bože nemohu nic dát když kristus prozradil vnitřně nikdy nedala. To všechno je byla moje síla tak se sebe vzdej vnitřního o nic jiného nejde o na sebe zdola a vzala na sebe křižování ježíše krista on za znovu na kříž a tím se ocitla bez stavu trvalého spojení vlastně v tom stavu manželství s ježíšem protože on potom byl s tak trvale spojen ze její mnoha a chodila matka a pracovat to není obyčejné spojeným stavem že. Ono cesta od dosti velice příhodný název něčeho v čem se nejvíc vyznáme ničem se tak nevyznáme jako v oddaností prostě nemyslím oddanost člověka člověku to ne ale obecně myslím že jsme oddáni tomuto světu a životu v něm protože jestli se člověk vydrží sám se sebou. Žít celý život tak myslím pokud jo to kritický člověk že je to nejde vnější tvor protože to co během života vyvede člověk ve srovnání s zvířetem nebo zrozeno s kamenem to vůbec se nedá srovnávat to je daleko větší hlouposti provede protože daleko více prostředků k tomu aby ty hlouposti vykonával. A čili je nesčetněkrát se sebou nespokojen a zase to se sebou vydrží přes tuto místní nespokojenost ano čili to svědčí o jeho vrcholně oddanosti tomuto světu čili i když si to nejde funuse jako oddanost tak vono to oddanost je přátelé veliká od myslím že ani jiné od nos je jsme schopni než této oddanosti k tomuto světu ve kterém žijeme a protože o tom umíme chodit této jedem. Tak proto že ta cesta sní ze všech cest to evropa a není nebo pro západě na člověka nebo po křesťani slušněji cesta než cesta oddanosti na jiné cestě nemohu mít tak dobrou průpravu v oddanosti jako když se věnuje tomuto světu a se to věnována si povolání a nebo životem manželským nebo z těmi nebo tak nebo soužití s přírodou nebo uměleckou činností tak je to vždycky trénink na tu vyšší oddanost které nejsem schopen do míry a do doby dokud se nenaučím být oddaný tomuto světu mohu za to vadit se s vámi že. Kdybych byl nebyl oddán přírodním vědám tak jsem nebyl oddán taky tomu bohu a v tom nebylo vůbec nic duchovního než to že jsem se v této oddanosti osvědčil v tom smyslu že jsem byl jedině tomu oddán ano to byl jeden důvod proč jsem se dostal do vyššího dans a druhý důvod byl v tom že jsem byl to co jsem je nejradši a v čem se byl oddán že to bylo odňato a to se děje v každém životě lidském nejenom v mém že nejde hodině smrti jemu odňato to co čím mohl vládnout ovšem vono je to fakticky víckrát tam se rozlišuju opravdu tři období jasně do ohraničená obrovský období dospělosti období stáří. Co v tom období dětství že si to dítě dovolit to si nemůže dospělý člověk dovolit to by byla ostuda veliká že ano a kdyby si toto dítě nedo nedovolil tak by nedospěl ono se přes soustavu kutnu nepěkně hodností dostane do dospělosti nesčetných omylů přes nešel omyly přestává že kolikrát to dítě neumí třebas násobilku že to jsou omyly čili bych řekl že na této cestě se postit protože sestupuje způsobem relativního omylu vůle. Že dítě mylně si myslí třebas o sobě že to dětství je dobré správné že ti staří ho nechápou správně a von je že taky i pravdu toto je si myslí dospělý člověk o dítě ti když se dívá na zpět že nebyl rozumný že nebyl sice že nebyl dospělý dívá se na to spatra aby jim vůbec mohl být dospělý jestli si cení svého dětství víc než to je dospělosti tak nikdy není fakticky za zpěli on musí přejít do dospělosti tak plně že si ji cení tu dospělost jako daleko vyšší stav než stav děti a ve stáří to je nejtěžší myslím že ten člověk který ve všem upadá pohybové stránce mentálně stránce ve všech stránka upadá že nebo i v tom přátelství že že opouštěn tak je mi a tak podobně je podceňovat i v tom se musí umět spojovat tak že je smířen spokojen a uklidněn tím stavem který zažívá a v tom je tedy veliké umění dostali se do žít a umět. V něm klidně vycházet z s tím dědictvím mládí a děti dospělosti to je křtu a vám řeknu toto asi zasvěcenců uměl jedině ta laoce že to že sem vysokého věku anebo svatý jan svatý jan miláček páně mu mi asi no svatý jan miláčka páně protože ten se dožil věku devadesáti pěti let jenomže v tom věku devadesáti pět let mu to nemyslela a byl to pořádný svatý poctivý a ces z bohem spojený ale on říkal svým učedníkům tento výrok se zachoval prostřed milá ř si nechtěli vode nic víc než aby vám řekl jedno milujte se ve spolek. To vám musí stačit a co toho krásného napsal a ovšem byl schopen než jim říkat tu zásadní te se ve spolek a že to nebyla ta genialita toho svatým se oděla ten tady člověk se musí užít s tím že se stěhuje ta jeho schopnost rozlišovací a ten jeho elán do života někam na druhý břeh kde mu bude muset že to včas převtěluje dít daleko z větším elánem než tady různou konstatuju že bych nemohl žít ani chvilinku na úrovni svaté terezie si přeci jenom musím lehnout musím si odpočinout. A vona si nespočívá vona na dává najevo že nespí že není unavená no a proč protože tady z toho života odešla absolutně vyčerpaný dočerpal všechny možnosti které zde měla vem okolnosti ve který žil a ne tím že jako žila s ježíšem kristem ale tak mi ho žila si ježíše kristem prostě nežila sama se sebou a přesunul celý celé to těžit těch svých schopností a spojeno do toho věčná a proto nepotřebovala se jak říkají indové vtělovat nýbrž je věčná vědomá bytost prosím na tom nečetl důkaz že tak obětí ona je a že tedy my si chceme někam dospět tak musíme stejným způsobem si počínat jako svatá terezie jenom že jich tom jeden háček přátelé a to si dobře pamatujte že svatá terezie sakristii předem nepřála žít v věčnosti ale když viděla ten obrázek u půl. Jak ježíš nehodné ženě nabídl život věčný tak z toho poznal ne uvěřil poznal že pro ni ten život věčný vědomě žitý také existuje a to pozná bylo tak mocné že ji přemohlo a nenechal vrátit se k sobě samé rozumíte čili ono to to nemohla za tu oddanost na tu pravou oddanost bohu nikdo nemůže esli to živá oddanost to je shora a ta není vysloužená jak se to a to vysloužil šesti letech svatá terezie. A přeci nějak a tedy holi byli velice pobožně po boží a vedli k tomu náboženskému životu a ona byla ji poslušna a tato poslušnost na to oddanost rodičů způsobila tady dostal do nosti pořád způsobuje že byla oděná potom toho bohu ale tak že voni se nad tím hrozily a svými budeš to spěla protože do toho klástěra to ti si budeme terezko taky tam dostali měla s tím větší trápení než si představoval sem se je v tom klášteře byl vlita se byl ale na to cesta nahoru takže tím se liší od vás kteří si přejeme jak na doporučuje ježíš kristus chcešli kdo za mnou přijíti to znamená nad po napovídám přeji si to za mnou přijít. A potom říká zapři sama sebe vezmu kříž následuje ne takže ona prostě dala na to co ježíš šiku řikal a tomu nepotřeboval věřit nýbrž věděla že tomu tak je to je dobré takhle bychom měli postupovat my jestliže víme že to je správné ovšem na to věděla shora a nikoliv z boha a proto říkal že moje cesta je podobná že tak ono jim to šlo snáze než nám snáze v tom smyslu že to trvalo přeci jenom desítky let než se dostal na takovou úroveň kdy neměla těch potíží nás začátečník. Protože je to prostě permanentní vzestup a taky pády mezitím které člověka vedou k dokonalosti ve kterém je ten člověk spojen vědomě s bohem bych ještě maličko promluvil o této věci tady s tím dítětem abyste byli jak bych šel na děti jo když se menuje jak jsem jak tak dobrý a. Ale větší my měli od útlého mládí učit tomuto ty se un narodila proto že my sme si přáli aby se během toho svého života do věděla když sise s tímto tělem které máš pochází z nás to se mnou hodil mamince ale tím co je za tím tvé duše vlastnosti a všechno znamení tomu říkáme duše to se nenarodilo mamince to tam ještě vůbec nebylo teprv okamžiku když se narodil tak se začlo formovat teprv za za mi teprve duši která o které dneska víš jak pro kterou se pomá si myslí že si hada to si si v okamžiku smrti nevěděl nežiju to nevěděla že se narodila že si ho to o tom mohli říkat haničkou hnát nebo ne jak se mohli říkat na to si nereagovaly ani si nekouká kolem sebe. Ale přesto si pocházela z věčnosti tak duše nemě co co začne existovat v okamžiku smrti nýbrž co existoval života i smrti ale to sou existuje dávno o bolesti po této smrti a to ovšem sta velice ve zkratce k tomu dítě by se to neříkal daleko pomaleji doufám že to manžel a je potom rozvedu a to dítě se musí smířit s tím že za s začne asi tak ze čtrnáct dní vidět kolem sebe svět když se narodí také slepé my nevidí a smiřuje s tím že to co vidíte pravda to je skutečnost uctívá se na svou maminku na své okolí patro že se mu napřed. Oživí pro tento svět a chuť to jsou smysly které napřed máš napřed musíš mít chuť teprve potom z rád a všechno ostatní ale kdyby nechutnalo mlíko tak se neuži že musí dozadu chuť a ti řeknu to je velice těžké mít začátku života chuť protože jakou chuti potřeboval mít mateřském těle když tam devět měsíců povídala a z obecné žili nebo se tomu říká sly pořád do tebe teklo těla celá otrava a to nebyla jenom léčen otrava vůbec ne to nebyla mylná potravu v mamince si užívala všecko co tam maminka jedla z toho všechno si bral a za to samo nemusela si potom stavu a to ruku byla si ti živena a byla si tím vyvíjela on si to vyvíjelo tebe a my si věděl že se to děje ale si teďka musím ještě odvésti co dál. My jsme součástí ty a všichni lidé nejsme jenom součástí své rodiny myslíš ale vy jste v širším měřítku součástí tohoto státu její si jedním jednou z občanskou tohoto stát ale tento stát by nemohl sám o sobě vůbec existovat kdyby nebyl součástí všech stát na světě čili my jsme také součástí všech těch státu dohromady že to že tam nežijeme na tom nezáleží ty jsou na sobě závislé a všichni ze isidy řekli že neví ostatní státu tak že nás život státní by se nehájím musíme spolupracovat ostatními státy abychom měli tu úroveň kterou máme to je tak mohutná spolupráce která se pořád zvětšuje pořád ne víc ne závislý ze na druhým že dneska si nemůžeme postavit nějakou hlavičku mezi národy musíme se smířit s že třeba je jinak oni myslí tak my s nimi musíme spolupracovat. Tak ty se musíš v tomto světě napřed naučit myslet jako člověk který spolupracovat napřed se se mi spolu zač kam se svou maminkou a tak se ke ale tam se nesmí zastavit nýbrž musí žít ke spolupráci z uměním ke spolupráci s technikou to znamená musí se naučit hrát zpívat to učit počítat všecko co to na aby mohla dále jít za to dál a kdyby se zastavil u techniky u toho že on mít počítat a nebo že mu dobře hrát tak by mohla být dobrou hudební mohla byste třebas být dobrou matematikou nebo čímkoliv jiným ale co by to bylo platné tam by se zastavil batolí pro život. Že se nikdy nesmí zastavit ti to řeknu pohádkou jo dovolíš jednou honza šel do světa ale ne proto aby tam hledal štěstí ale šel tam proto že se chtěl něco dovědět na říkal tady všechno znám o jim ohradu byli venkovský rodiny umí mnou všecko umím co se doma udělal to nebaví proto že to umím nechci u toho že se naučit jiným věcem a šel a přijde na jedno místo kde v nějaké chaloupce žije nějaká babička a říká on to kam pak jdeš jdu na naučenou do světa a řekla to je dobré umět se toho hodně naučíš. Tak je tady by drž u a babička naučila tolika věcem kterým se doma nemohl naučit les například kožky to vona doma tam neměla po doma neměl příležitost nebo umět šetřit koně a mnohé jiné věci a jednoho dne řekl ten honza babičko jsem šel do světa pro to aby se něčemu novému naučil ale všechno umím čemu s učila postě dál. A babička řekla no to je chvályhodné se kte naučit jistě více věcem podíl se ale mně to stačí dokonce života a ty chceš jestli něco že to čili ještě víc proti takový pyšný tak se říct něco víc vět na než jsem s jak toužím po tom něco víc vědět toto budí pro tebe takovou radí silou životě pořád to jít dál a babička řekla ale musí dostat nějakou výuky za to že si u sloužil no jsem se novému naučil to je dostatečný víc očko ano to je pravda ale ti něco dám a tady můžeš volit mám tady moc věcí to nebudu říkat a co co mu že ho nabízela ale mám tady taky toho koníka kterého si chodil pást toho ti dám. A na toho si sedni umíš o ovládat a její dát sestře to je tisíc kilometrů tu to je veliká vzdálenost a kdyby neměla tohoto koně kdybyste měl tohoto koně tak se tam vůbec nedostaneš tisku metrů to bys každého koně utahal a tohleto o neukázal eticky napást a rovno se skočí to dál kousek a tak to pude nenese ne a on si na toho koně sedl a ten ku začal na jeho mluvit lidskou mysl řečí a honza říkal přoč co si to zákoně to co člověk ne a ne kul ten kuře tomu honzovi víš co sem kdy se na to nepřišel o říkal nepřišel jsem tvoje zkracován mysl. To je pohádce všechno symbol v pohádce není nic takové jak to tam líčí to byl znak jeho pobývá mysli ale nemysli si že ti dovedu za těch neměl k tomu síly po kterém tyto užít tam nedovedu dovoleno to sestře dál nemohu a opravdu krátké době ten kůň dovedl toho honzu v druhé sestře a tak říkala no tebe posílá moje sestra aby dělal přesně co ta sestra naučila toho honzu a ty než tady jsem proto aby se naučil dalším věcem ale ti něco řeknu ti naučím mnoho věcí nových toho koně pošle pryč to nemůže dále potřebovat. Ale ti naučím mnoho jiných věcí a který věci naučíš naučím hledat a jedna co je správné a on se a řekl to je nějaké jiné hledat se správné ta tvoje sestra mně nikdy tak kou úlohu nedala abych dal co je správné tam prostě správného učila rovnou radši ce správné ne nikdo z lidí nemůže mít vědomí o tom co je správné jedině která jsem strašně stará jsem se během životem naučila poznávat správné od nesprávného tak teprve pustím dál ti naučím rozeznávat správné naučím záva správné tak pustím abys to správné poznal. A on říkal babičko a kdypak to bude ochutnávání čistě na tobě kdy to bude když mně budeš ve všem poslouchat tak to bude brzo když nebudeš poslouchat tak to budu vůbec nebude a nebo tebe trvat velice dlouho a on říkal babičko doslova tím bude poslouchat protože chci jednat správně to je správné řekla babička jenom jestli vydržíš a vono mu dávala úkoly které jako o těžko vykonat na řekla my tady máme studánka a ta studánka nedává vodu a jsem do stránky dycky chodila pro vodu a teď není vody tak musím do řek to není dobrá voda. To co nám ku vyčistí a přenes mi z bodu to musí počet se usadí ta špínu a pak je tu čistou přinést poznám si ten první úkol vykonal e si že tady nemluvím o běh mysli nýbrž o studánka odlit mysli a von vyčistil tu studánka a přijdi se čistou mno na to odívala dělá oda je absolutně čistá a ono to si vykoná správně dostaneš dalším úkol bude daleko těžší a řekla tady mám takovou vysokou skálu na skále denně se objeví orel. Který tam přináší nějakou věc kterou tam nechá a druhý den pílí při přichází druhý orel a to je si tu vědomě sebere nikdo neví o tu věc odkud přinesla o to to přinesl a tam mi se ten druhý orel náš ty tam pudeš ale tak abych ti ten první orel neviděl on tam přeneseno věc ty se k věci mocní a budeš se snažit utéci skály dokud nepřijde ten druhý oral a přenese s tu věc. On to babičce slíbil a dával pozor tam přiletí ona nevěděl to je to ale asi si letící pro něco nebo ten který tam je to přidáš tak se užíval na doba a on něco ozdobu měl tak to byl orel který tam něco přináší se vypadnou a ten orel od těl rychle aby nepřevedl ten druhý ne sebe a moc zase ale byl na poloviční cestě a přešel toho asi to sebral tak musel druhý den znovu do toho zase tam ten první přinesl něco a ale on že byl na poloviční cestě na skále tak se tam dostal dříve než ten druhý orel co si pro to přinesl přišel a sebral to a vodnesl let babičce a babička to vzal ruky a řekla tak v tomhletom je potom tomu je poselství pro nás pro lidi. A on za řekl a můžeme že si to přečíst babička řekla můžeme si to předejít rozumět tu schránkou najdeš tam s mit otevřel tu spánku po jsem takový svý na patra babička řekla čti on říkal no jsem se naučil číst ve školách toto nerozumíte nějaká jiná než takové kritika tomu rozumím babičko předtím mi to on říkal na to tady nejsem abych ji to přečetla dím sestře a ona ti to přečte ale ta moje sestra je deset tisíc kilometrů de a ty nemáš koně. Neví jak se tam dostaneš a nik to když je to nikdo nic nepřečte taky nepřečtu jsem před ta moje cesta která to jiná ničí tak se na cestě po poznání nebo za to abych se něco poznat nedostaneš a on si vzpomněl že to je babičce udělal jednu dobrou věc že ji oklestit tu sudánu vyčistil a přinesl babičce vodu a řekli co by se taky napil napil se plnil jsem na to studánka napl jak se na byl jednou se sly povstala víla a říkal kdo to je studánky. A on za říkal to je ten který osvobodil tvůj pramen takže znovu dává budu ho jsili to ti kteří osvobodil od toho mrcho to čemu tak jsem ochotna jedno přání tys to nit no to se rád ne že to bude přání těžké se potřebuju no tak sestře babičky neboť ta jediná ničí tenleten vite a tam je napsáno jaký je další můj úkol. Tak nevadí vám to že vám tak eroze vypráví vy na to vysvětlil to byste zírali panečku a tak ona on ten honza řekl prosím tady budu držet tak si tak a ty mně dopravili k sestře babičky neboť ona umíš setina ten svět ek a ta víra řekla myla ti to udělám ale musíš něco udělat co ti nenapoví. Co ti ne napovím ani slovem a když to doděláš nepomohu a víckrát nikdo nepomůže on se podíval na tu víru podíval se na tu studánka a říkal si kde může být odpověď co mám udělat sklonil se na to studánka a znovu se napil ta víra zmizela a on se ocitl před chaloupku třetí sestry trefil se bylo to správné toho něho chtěla ta studánka se mu oplatil za to že ji tak osvobodil. A ta třetí se ztra řekla na tebe čekám neboť splnit třetí úkol rozvinete světe on rozvinul ten svět ek a říkal dyť tomu rozumím být to čtu a najednou tomu rozuměl a vy mně to je sestra říkala že nikdo jiný tomu nerozumí ani kdo jim to nepřestane ty její sestra a tomu rozumím tebe vůbec nepotřebuju a říká a ty nevíš proč tomu rozumíš pročpak si to dříve tomu nerozuměl proto protože v neuměl přečíst pro jsem tady nebyla protože jsem tady tak tomu rozumíš a tak to můžeš číst čti dokud jsem tady nebo to z chvilinku nebudu on četl ztratila se princezna dívají a on říká.

Download XMLDownload textWaveform view