EN | ES |

prevzate-88-00-Tereza

prevzate-88-00-Tereza


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Než věřte že jsou rozdíly a veliké rozdíl mezi bytí aby tím jsou duše které jen v okruhu hradu to je stan kde stojí stráži a ne pečuje jak se dostat do vnitř a ani nevědí kdo bydlí na místě tak vzácný a kolik komu to je náš případ že nevíte o tom nepřežil že o tom kolik je tam komnat a že on tam bydlí a tedy vyprat jako nesmysl že se vcházet to taky nesmysl je. Vono se vcházet nemůže protože my tam v tom nejvíc větší podstatou sme tak tady nás nabádá vejít či postupně do různých komnat ale my ve všech sme ve všech sedmi jsme jenomže nevědomě ale vám to pravý z pozice toho který šel na to opačně a byl vědomě ve všech komnat h než začal normálně žít tomto světě je že jak vědomě to vám líčím detailně abyste viděli že to není že to nebylo dokonalé když ty lékaři po operaci za vědomí přestali operovat protože měli je toho dost. A jsem přestal křičet protože jsem nesnesl tu jejich tíhu bolesti to na sesílal tak jsem se ocitl po operace ve stavu to udělal v plný jménem věčné blaženosti a v věčné blaženosti člověk neví nemá tělo nic nepotřebuje nic nepotřebuje nic mu nechybí a těle a si si toho všimli jak se kouká s odpuštěním jako doby ba a to byla duše blažená a nevěděl do ta říkali matku podívejte se k dítě vás a nás nevnímá kdyby nás mýma o tak bude křičet abych měl neoperovali dál kličku kde je tahleta pan tu během nevěděl že je to matka. My sme my sme to my kteří jsme operovali to se takhle škála li i kdyby byli to někdy ale bohužel na zkoušku znovu zastával do kosti a se to zase necítil na sebe ve stavu blaženosti ve stavu blaženosti nikdo nic necítí těžko to nemá žádnému splní jsem ale kdyby ten stav blaženosti člověk zažíval zde na této svět tak by se odvolal pro to světa upozorňuju vás o blahoslavená i med ale berte zažíval tento stav a byla okamžitě odvolán toho po světa okamžitě zemřela a ne za vteřin ale okamžitě tak osm jestliže je tomu takhle že mi tu blaženost neuneseme zatím nebo když zažíváme v předškolním věku jako jak se toho nemáme nic jinýho než nějaký navození něčeho co tam dosud navozeno v tom organizmu duše nebylo a to bylo dokonale navozeno takže to potom vyvíjelo dál poznávání toho správného bez osum a takdále. Tak to jsem se potom zase začal pohybovat v tom okruhu vám jenom chci říct když jsem mystický žák evropský snaží o soustřeďování do nitra a myslí si že je to správné neberte po a ono je to totálně tupé protože on vycházet z toho nitra a ne do toho nitra on je proti pánu bohu a ono mu to nejde chudák všimněme si třebas nějaké marie markéta ala co. Která se prvně v evropě soustřeďoval do nitra ale za jakých okolností když vadila řečnění tototéž nabyla kristem upozorňoval že tady je jeho srdce to je ten ráj které on si jak jsme si říkal dověděli a že na to se soustředit když on na to upozorňuju taky dal k tomu moc z vnitřkem vona si myslí že to na myslel že na to nahlížet tak nitro a tíže na to lžete tímto zrakem ale zrak dvojí povahu zevní a vnitřní čili tím z jakém zevní a ti zevní smysl si tří styl a tak dále čili marie martě a ach ale nám to nejde to nemá že nejsem proti tento koncentrace vůbec ne ale nedělejte si naději že v tom nějak pokročí te někam dokud nedovolím te aby při tom působil bůh. Teď jsem měl za zvaní to neudělal to to promeškal že bylo při tom tak dobře že jsem sám si po býval v tomto vědění aby působil bůh k tomu je třeba abyste klepali na tu bránu svého nitra ne abyste si na lehli zvnějšku protože klepat ještě ze z vnitřku tam máte připraven poklad vy si nemůže se mít otevřít ale tam je připomene ta jiný poklad jehož vahou věčnou vahou je vám otevřeno čili vy si otevíráme ne tím co tady znáte že a co vyjde že existuje nýbrž tím co je za tím za tou branou a to je boží čili neotvírá te si fakticky sami ale máte možnost pustit pána boha k tomu aby vědomě ve vás působí. Zajisté se jich slyšeli že se v některých nějak modlitbě duši radí aby vešla sebe právě o čem tu řeč pavel mi nedavno veliký čele že když které si nehledím modlitby to jako tělo taktně cíl nebo dosti že ješ sice nohy a ruce ale nemůže jimi vládnout a je tomu tak jsou duše tak nemocné a vykl zabývat se věcmi vnějšími ve vnějšími že ji není pomoci a zdá se že se nemohou že nemohou vejít do sebe neboť již zvyk že taková duše se stále zabýval lidem a jimi zvířata zvířaty která se kolem ho to zdržuje učinili téměř podobnou jim a není pomoci. je svou přirozeností tak bohatá a může dokonce svým bohem opsat nesnaží li se tyto duše pochopit a vyléčit svou velkou vidu zůstanou po své ze jako solný sloup protože neobrátí z jako svého sobě. Jako že na lotova proměna jest silných sloup proto že se jak obrátila zpět genese kapitola devatenáct krát ve dekárt šestý tady je velice důležitá věc vysvětleno že když se snaží se soustřeďovat do nitra je to zabývat se věcmi vnějšími a vy si myslíte zabýváme věcmi vnitřní kdybys zabývali věc mi vnitřními tak tam vstoupíte. Ale vy jste zažíváte věci vnějšími je co to máte rozumět že vám to velí vaše dobrá vůle a vaše dobrá bude věcem jako tento svět to není vůle boží to odvozená záležitost a protože se zabývá zemi věcmi vnějšími tak se von tato modlitba nedaří takže to musíte udělat při modlitbě do nitra musíte klepat to znamená mezi jednotlivými klepete je mezera vy tam musíte zařadit mezery když vám někdo řekne jsem ti du denně půl hodiny. Tak ho rovnou pro eště te před zadek ale hodně silně aby ho to bylo aspoň jeden ten protože nelže sobě sám vůbec se nemodlí vůbec se nemůže soustředit na tu hodiny vám říkám soustředí tele na tři minuty pže nebudete myslet na ni když to dobře dopadne a to bude správné soustředění tak budu strašně šťasten se ale musím soustřeďovat ustavičně ale takhle a jedna nula jedna ne jedna pořád mezerami abych mu v tom pokračoval moh taky zase do zemí všech to dvacet to ne to není namáhavé to jenom věc tréninku čili můžete vejít do sebe jenom tehdy když to děláte jako jsem to špatně dělal opačně jsem vyslovoval jméno boží a protože jsem věděl podškrtl věděl a ne z rozumu že je to správný prostředek jak se dostat do vědomého spojení s bohem tak jsem nepřečetl to jméno boží opakovala. No a protože jsem je opakoval tak jsem znemožňoval k bohu aby působil vědomě ve mně mém vědomí ve mně čili jak jsem se bránil přirozenosti boží která není omezení vědomím brž nekonečným vědomím čili jsem tam měl zařazovat mezery to jsem nezadal takže nakonec to dopadne tak že nutkavost nebo poutanost nebo zaujatosti bohem stoupala tak jsem nakonec to jméno boží nebyl schopen vyslovit protože se zastavila mysl v pohádce u tomu páně těch myšlenek a protože utonul v v tom váhy tak jsem nemohl pokračovat ve vyslovování to jména božího. A to jsem mockrát opakoval jsem z toho byl nešťastný co že jsem věděl podporuju věděl to nebylo rozumem že je to správný prostředek jenomže to stran prostředek v tom smyslu že bez metody to nejde a nesprávný pro smrt je s metodou to taky nejde obojí dohromady nejde to ani kdy byste nic nedělali že bych se uložil klid a nejen to ani když když to jenom děláte tak to je bez metody a s metodou ano. Proč najdete ta právě byl ten nejezte budu v pekle mluvit tak je tomu který oslovili jo ale v takle se prosím vás nikdo je doufám daleko protože budu lítat ty jeden si říkal když to ne ne ne konání bez metody tak tak je to pro kočku ho která je ne tak to všechno ten význam který jsem tomu teďka dal že do určité doby to jde metodou ale kdybychom ten lpěli na metodě tolik jako když jsme ji ještě pomocí nic ne někam mohli dostávat tak přes určitou míru se nemůžeme někam dostat čili bych to řekl jiným způsobem formulací když jsme nějakou formu u tak to s de. Ale když nedovedeme opustit v pravý čas tak to vůbec nejde dal a jsem byl donucen to opustit on to šlo ale jenom do určité míry ale pak jakákoliv formulka po určité době vadí jenom tak sebou souhlasím bylo to ctění si ry zajisté neviděl z toho protože jsem neumyl ještě namáhat hmotně není tím je nemáte nebo halíř a ty se moc dobře pochopil že obojí je správné metoda i bez metry jenomže člověku chybí míra. Že když se jednou chopí nějaké metody tak je mu za těžko se vzdát v pravý čas a na pravém stě nevzdával se tedy předčasně to je nutné ale zdát se včas co je to v čas to vám v této fázi vývoje nemohu říct ale vývoje výkladu nemohu říct ale slibuju vám že se stane do v daleko tak to tam bude obsaženo takže bude vždycky věřit kdy když to nešlo tak formulka kterou jsem opakoval a sem se marně snažil opakovat a my to nešlo tak jsem nakonec tu koncentraci opustil rozumíte jsem si to. A protože se je to rozmýšlel tak to tím dále méně šlo že do toho smut úvahu semena vrátit se k nemoci vlastní vůle to je to analyza zevní to semeno země mohu posuzovat jako to čtu udělal předtím ty k tou s tou se vytk nedopustí protože jsem se dopustil této chyby zevní analýzy tak jsem ten den nebyl schopen v tom pokračovat ale jakmile opadla vzpomínka na to že mi to nešlo tak jsem znovu další den soustřeďoval se pomocí formulky a vono to kupodivu dříve nešlo absolutně to nešlo protože se smysl že se zastavoval. Když se mysl zastaví tak tam nemá význam ani ta formulka ani tak se tam ta nejsvětější formu tak by to bylo o se nemůže vyslovovat umíte nejde když ta formulka vyjadřuje veliký pokrok hle ani panem tam místo kde se dostane za tu formu člověk když jsem druhý den a další znovu v tom pokračoval a znovu jsem byla z toho a dřív a čin dříve tak jsem nepřestanu tu formu pu nepřestanu formulku říkat s nějakou dobrou formulku držení ale musí umět od ustoupit když tito pomocí nejde a on to možná vám nejde tak nečekat on to půjde se se nedočká te. Nýbrž okamžitě odstoupit bez ohledu na to že vám to nejde prostě nejde to nejde to ale není to tak zoufalé že teď to nejde to není časová záležitost beze svázal toti jestli to v časem to co jde vono to mimo čas a prostor de tak se potřebuju dostat za čas a prostor nejsnazší prostředek jak se tam dostat dostavit mysl žil zastavím úvahu zastavení mysl a ode ano to de a třebas u ne na mi na vteřinu takže ještě nepoznáte že to je do který tady působí ale budete poznávat že ono to jde bez metody. A tak zase ne znovu znovu se s tou metodou aby byl zase se ocitli za ono ta metoda při vaší zaujatosti bez by to nešlo při vaší zaujatosti pomůže k tomu aby brzo dycky dodělal aby byla nemožná abyste ste se ocitli za metodou bez nepodstatného nešlo kdybyste ze začátku demě nějakou metodu nikam se nestanete ale teď to bez metody jde a protože to bez metody jde tak statek tohleto mohlo přát když brali každou kapitoly ruku a nevěděla co psal předtím a ona se s tím opakuje ale je to pro opakování protože neměla v ruce ty listy který ten biskup ce bral ne aby na to intuice nepřišla se tam staví svatý spisy. A na to nepsal jenom pro nějaký několik žádal se starou pro toho biskupa a to psal pro tisíce pět set lidí v klášteře ženský karmelitánský a tu tisíc pět set dívka ch terénu ský a byl se stali tak se to rozmnožovalo hledá pochopitelně ale jak jakému rozmnožení to bylo připraveno když tu tadyhle teď tohleto tak von to taky komentuje je to řádu karmelitánského člověk osmdesát tých letech tohoto století a dobře tomu rozumí nezrozuje nic že tu svou úvahou protože to není úvaha je to člověk z milost ale je to karmelitáni. To znamená je to člověk který žije za dveřmi taková která nežijeme tak my musíme k tomu ještě něco dalšího přidat nedá se dělat to není omezovali toho karmelitánského žádné boží neuctivě nýbrž to je to nám velí naše postavení svatá kateřina svatá terezie kdyby vašem postavení tak tam také něco přidala a ona kdykoliv byla vašem postavení tak tam přidával tohleto co přidám teďka dneska my. Že zakládají kláštery jezdil na koni na koni posla na koni vy přes rozhodný řeky aby se tam však dostal ne čili to musel toho vložit svou vlastní sílu a ne jenom nějakou modlitbu ona se sice uprostřed rozhodne řeky dycky modlitba aby to přebrali to víte že měla sukni sou a všecky a nebyla se dvojec že ano ale dostala se do našeho kláštera by vám toho že neměla metodu v v chvíli ona se od dala boží moci neodolal se boží moci pane bože vy poutě z toho proudu ne nýbrž dala ten život bohu. A kdybych řekl bohu tak bych se dopustil ještě určité chyby vona ho vdala dílu božím konkrétně dílu božímu neboť to že jeden dalšího kláštera vyhodilo boží a ne její proto mohla o tom dílu říci že mýma rukama proc kriste na máma chodí kristus to nebyl dílo a teď se mi líbilo právě jedinečně na těch sestřičku byla se jich sestra z toho řádu tady někde v hrabe volně de mají asi přesto pacientů sami imbecilové a mrzáci a jejich tam šestnáct si to. A teď to tady vlivem tamhle toho muže oni si mysleli že jsem to učil teprv hlad nitra nedobyli nesmírně vděčni takže mně po děkovali samo sebou jsem se nad mu ne protože vím že jsem ji do neučil že to učil dále stáňa ale jsem si rád přispět druhým na kabát to co nepatří to je mně příznačné ale říkám vám to proto abyste věděli co odepřela voni podepsala tohleto děkujeme vám mockrát bych to nemoh takhle říct kdybych na tady nesmim lhát ne nemají za to děkovat ne protože to jim učil stáňa k tomu také nemenoval ale že jim to učil bůh a že to potřebovali vítán co v tobě je a voni děkuju pusu copak to byl si hadr že proti mně ne to uznává to že jo a musíte chudáci že si se kterou ho ještě vyzvěte do sobotu byste vydržel klidné tak bych odešel pochopitelně protože být moje tak mně by byla shrbená. A oni tam píšou děkuji mockrát za to se nám učil je nám velice pomohlo naše vnitřní životě a musím vám prozradit že my nejsme jeptišky z vlastní vůle vlastní vůli jsme se měli sem vstoupit do toho kláštera ale kdybychom nebyli odění milostí boží tak nemůžeme to tou vydržet si tady děláme s těmi si pacienty ale my při vstupu do toho kláštera jsme se zavázali. Že budeme poslušným dcerami dvou milosrdenství božích nebo dvou charisma zdarma daných dvou darů darmo daných a to milosrdenství a kontemplace a pokud jsme poslušni tou milosrdenství vykonáváme milosrdenství jako bychom mu nevykonával nezatěžuje nás to toto tam nebylo to přidával že na tak se modlíme třebas správně ale ne z vlastní síly bytí ze síly boží a když si myslíme že to s naší síly pokud se to myslíme k metoda to je tam zase přidáno kterou to nejde. Ta modlitba je výrazem být výrazem touhy boží po lidské duši aby mu patřila čili ona musí být výrazem touhy člověka aby patřil bohu jestliže to nějakým letí nějakého jména božího nebo cokoliv jiného tak to nikam nevede a oni tam todleto psali a že by ještě potřebovali svatýho radí že to jsem tam poslal celý o svatého na kříž jsem o nepsal nás tímto způsobem to se je zemi a to jsem strašně rád jsem jim napsal mile se tří velice se mně potěšil co se ovšem hlasem napřed tak hezký dopis jsem netušil a teď říkám že že jsem nelhal teď představu že to děláte z milosti boží to setam děláte sem myslel v tom řádu protože tam člověk je vlastní vůlí a že nepociťuje na sobě že z milosrdenství božího a ze síly boží to co dělá to je mi velikou po těch užitá který že mohu u nich říci že přežiju není dobu a všechny doby a že budou věčné v tom smyslu že jaký bude zapotřebí a tak budou a ve zve řádu to jsem tam napsal mám jenom jedno charisma a řád jak jsem teďka jenom jedno charisma a tím charismatem s tím darem od boha a nemě tento celý život. A tím jsem končil to jsem je stal protože dokud voni budou dělat jenom moudsti málo a voni za těmi klášterním my nemohou dělat víckrát dobře vy ale proto jsem je stal abych z nich udělal nuly aby si řekli jo ten celém to učil v tej v lepším řádu ten chápe celý život jako dar od boha to bychom si taky vstali voni tím budou přát a voni se k tomu dostanu protože pro to bude snazší cesta než pro nás jelikož voni boží vůle a moci mají milosrdenství a kontemplaci kdepak tam se hrabeme my. Čili my si že že se mi tvrdil že se mi velice prospěch no myslím že uděláme přestávky tady byl citována výrok z bible o tom co stalo dvanácti letech ježíšových že když konečně dál na odešel s nimi domů s těmi rodiči těm svou rodinou celou by bylo asi takový těch padesát ale všichni za ním nepřišli tak panna maria jenom pane maria uložila to hluboko v srdci svém co řekl že musí být v tom ve se mluví o jeho otci nebo ne že prostě s otcem. A jenom ona protože ona měla srdce živé jestliže totiž přijala to poselství toho anděla že sebe se zrodí život věčný to buďte se narodí syn boží u tebe a vona s tím souhlasili tak ona potřela svůj rozum že není to logické co se stane může nepoznává vona od toho to úsudku ustoupil do této analýzy ustoupil a proto tak přísná analýzy a proto měla srdce živé a tam by mělo být do svého živého srdce ne to zasadil ale my jsme viděli na jiných místech evangeliu že to že se bylo živé a tak živé že když třebas neměli v kani galilejské chlast a ona se za přimluvil a synu nemají co píši tak ježíš kristus se nad tím trošku zastavil protože šlo o chlast to opíjí a řekl člověk ti do toho ženu ale zázrak udělal protože ona byla živá ta jinou ona jim přála i ten hlas. Duchovně založený člověk přeje ten život celý člověku jinému jako sobě on nedělá rozdílu on miluje jako sám sebe a ona milovala tu společnost jako sama sebe samo nepotřebovala chlastal ale toho společnost potřebovala a ono ho miloval tu společnost jako sebe ne tak řekla synu udělejte zázrak a ještě nebyl jeho čas a o to všechno překročil záko k matce všechno překročil ten zázrak udělal velice kompromitují zázrak že udělal jako první. To je to to by si měli opravdu katoličtí teologové denně opakovat ne aby začli hlas tato oni dělají to musíš si ho opakovat že že krista ale aby věděli že celý život lidský takovou sílu nebo takovou hodnotu že se nad ním každá živo duše oživen jako byla panna marie z toho člověka přimlouvá že tento život přímo v boha. Kdyby tu přímo u boha neměl ten život takový jaký je tak by nemohl být se nemoh provádět ano rodiče a svatý josef maria úzkost hledali toho svého syna to znamená oni nevěděli vo tom proč tam je a byli absolutně nevědí o významu toho co se tam dělo on je ježíš kristus poučil a pochopila to aspoň panna maria ale nevěděla si s tím země rady tak to uložila ve svém srdci které si s tím vědělo rady protože bylo živé jenom to celý živ je si s tím výhrady vi nikdo si neberete rady nevezme nebo chci neat poradit tím co tady říkám a to řka to páterovi kdy řek že se tam které přetáhl protože máte kde jste mrtvý ale panna maria ve svém srdci nebyla mrtvá tak to pochopila tímletím srdcem nebo tam aspoň uložila pro příště začít. Strašný bubik to nám utekl si se ti letech měl sice dospělost ale není to hezky sestry toho tady měli rádi a byl dobrým to snažím a najednou si utekl tak tím se říci že panna maria byla jistě moderní tokem tohoto branou říká nebojte se když mu bylo dvanáct let tak sem věděla že musí být v tom co je jeho otce takže on nikam neutekl jinam než ke svému otci jako vám zaručuju a klid všechno ostatní lehce se překvapit. si tak ta vyvedly analiticky rozumíte bezvadně tomu tady říkám věřím že ten na výši ve svém rozumu tak to výši rozum takové že vám nic z toho co tady tedy slyšeli nezdá být nerozumné nýbrž rozumné a proto přímá přes tím si dáváte samo sebou vizitku hroznou že je to jenom rozumné jak je to rozumné a vysvětlím spokojeni že to rozumné. Tak nedovolujete milosti boží a říká se ta terezie aby přestoupit sty ani se toho všeho úseku ab že tam vynesla někdy rozum a byli straně nedají smysly smysl smysly mysl to tak vám dostalo rozumět to zrazovali ne okruh zase čili mrtvý zůstáváte po takové řeči kterou tady vedu ale tu nádob ten obe toho úseku ab něčím ste po přejeme si trošku chemie o ses toho to vyš ale přeci ne jestli si něco máte že nastává v rostou stav nenasycené stav na sice nosti a stav přesune nosti. A mířím k tomu aby vám to lezlo z krku ke stavu přeci se nosti a tam může nastat krystalizaci to dopadá tak že usnete to je stav přes se nosti takže jsou tady mezi vámi lidé kteří jsou přece ustavičně to nevadí ty jsou blízcí toho mužského hlubokého poznání a tím chrápe není to zatím slyšet ale je tomu tak tak prosím vás jestliže přeci mám před o tom jestli to mi tady zpívá pozor a přesto mluvím tak věřte že to neříkám že rozumu rozumu by stačilo jenom on to viděl a přestal by ne nýbrž to dělám z důvodů že ve vás něco střádáme a to se střádají jinde než paměti. když mluvím o těchto věcech tak jsem tady tak jsem dovolil předtím nebo dovoluji mezi tím pořád ještě aby ta milost boží mnou působila to si myslíte že to je normální milost kterou beztak zažívá to ne to je něco malinko navíc neříkám toho hmota malinko a toto malinko navíc je tady přítomno a tím si tíme svoje nitro a tím ho oživuje te lite než vypučí semeno tak se musí zažívat tady zalívá nic jiného vám neříkám že tím že se mu záležet že začne růst to neříkám říkám že jsem vzali a že zalívá pomněte si ještě za leta že semeno bylo za lito a že právě nečekaně vyrostlo nečekaně vyroste bez toho veliká sto hospodář že vyrostlo ale nešlape po dělam která byla se ta tou pudu která byla o setra je vaše tělesnost važte si. si vaš vážím vaší mysli jste vědomí nebo nevím ale se spící nebo položit se e to chápete nebo nechápete si vaší přítomné s tím velice vážím z toho důvodu že zařízení tyto věci dělám a to nesení není země takže mám klidný svědomí kdyby to nikdo neslyšel nic se nestane protože zatím to nikdo neslyší nic se nestane se to ukládám nýbrž to slyšeli tak že co byste udělali. Řekli byste děkuju mockrát pánu bohu a budešli byste je zbytečný tady být den to že není tetě není nasycena je občas prostě se na ale to je něco co bych nazval relativním přelidněné přes to vám to země spisu musím jedno termín a myslet že to relativní příležitostní mezopotámii například vzniklo relativní přelidněné když jim tam všich tam bylo čtyřicet miliónů tehdy dneska je tam daleko méně lidí a je tam relativní přelidněné to je to záleží na jiných prostředcích jejich použití. My tam tedy vzali zavodňovací kanály a celou kopat měli krásně odděleno ska ne to je poušť že tří čtvrtý ještě víc možná tak tam je zalezli nosti dochází dříve než tehdy bez starověku to dlouho nebyli přemíra když bylo v tom bita dělali vývoje a to někam jinam taky že ano jak se ocitli něco jiného tak tohleto je relativní přešli přednost že ve stavu v jakém jste jste přesvědčeni to jest se nesmí do vás příliš toho soudu ale když si odpočineme trošičku tak ta relativní přesvědčen ost ustoupí odpočinek dívejte co je to a. My si láska boží napřed jeho tamtud začnou potom se dostanu k lásce lidské ano na závěr láska boží to je uvolněn činnost boží v člověku její dáno plače jej dána svoboda není překáželo a tak ona miluje tak konkrétně sem ho chvíli když se to dovolil že jsem se vzdal sama sebe tento aby vona mohla působit to je dvacátého prvního jedenáctý e třicet let ten na tu asi třebas dostalo a ty i v noci to pořád jmenuje dokolečka tak tam od chvíle jsem netrpěl protože bůh jednal. A bůh tak miloval že ani jedna rána to mně nedotkla jo a všichni dostali nařezáno puch tak miloval že sem neměl hlad a všichni měli hlad víta miloval že všichni lidi se dané a tak dále trápili se měli utrpení ne že ano tak to je tomu říkám konkrétní láska ne on miloval a dokonce velkodušně a rovnou a dostávali nařezáno od rána do večera jo ale teďka mluvím jenom o tom jak se mi to jevilo u on zřejmě miloval a ty byste řekl tedy protekčně což není pravda pochopitelně protože nevidíš mu za do zákulisí a to je to je špatné. Proč takle miloval jinak než ti ostatní proč oni dostávalo se dáno když se ke mně přidali říkali my víme že nejste dostane žádný název tak my za to bohme bych kostmi prže při tom apelplatzu a přitom pochodování s těmi esesmany a ta svého vyčerpá nese zno příklad karmickým způsobem jinde jinou byli tam velké louži byla zima tys tam sme je pil museli svým tělem tím rovní v těch loučí jsme museli zbavit toho leda pro trhu ten let a když se stali tak on říkal vy prasata jak jste vy vlny a z na kopal nás kdekoliv ta kolik vinu viděl a tamto způsobil pochopitelně jak se tam těžko proto to je vám jasný to to jsou to byli těžkosti ale oni si všimli že jsem byl mezitím a nevadil na zem. nechal stranou takhle stát a dívat se na to a on tam olovo a oni byli na kopni tak oni řekli mně a proč si také ne lehl aby dostal nakopáno to se bál dostat tak a se řeka vůbec ne se nebál jsem zůstal stát kde by z teologa li jsem mezi vámi stál to je pravda ti stala on to neviděl že tam stojí on měl do viděl. Ty tam stálo neviděl takže se o dolovat nemusel a voni viděli to nemá být ten o kolovat smyslu z toho mockrát to studovaný asi vám dvakrát ale jinde při mých přiložit to ne ne dvacet to ještě trapný a člověk vezmi udělit platný do je vo německu nebo tak nějak pravých mela nebo volovi jsem ho velice vděčen těch při že na sebe vzal takový veliký úkol a vy to protekce nýbrž to byla záležitost že jsem se ocitl na jiné úrovni na které. Tak kterou ten esesman ani neviděl ale to není zodpovědnost všecko protože jak neviděl žaludek sem neměl hlad to nebude se man to byla moje tělesnost a taky ta tělesnost se ocitne na jiné úrovni jsem si mohl klidně dovolit ošetřovat spát ve bo jakýkoliv prostředků ochrany no a zřejmě jsem se asi nenakazili možná že nevím ne ale se nedoufal lékaře který tam s námi byli netroufali to nemáme žádné prostředky ona ta spánek vodejde sama o se u a léčí taky odešla ale jsem se nebál čili druhá stránka lásky boží je ta že vlivem toho že on nás miluje my se přestaneme bát proč se cítíme v jeho náruči ne. My nemůžeme krást protože on který všechno je muž všechno patří je při tom tak oděj se neplatí takže jsem třebas nepotřeboval zase znovu víru bez protože jsem bral z kraje jiných kteří měli hlad a tak dále jenže jsem to udělal na několikrát a mockrát ne aby si nemyslel ježíše se nějaký zázračný člověk a že nemusím jít jsem nepotřeboval jíst a jsem jedl to maličko se nám tam dávali většinou aby nepoznali žil sem někde jinde a kdyby byl těch pět tisíců nejede tak se vůbec nestalo naopak byl by býval na tom zdravotní líp by byl neměl ohled na ty ostatní a tady se mu další věci že se měl ohled na těm ostatním tak velký že se dokonce kvůli mi je dost a to bylo pro utrpení protože jsem jedl jenom proto aby neviděli zázrak. A je jednoho dvou a jsem je to taky proto aby vůbec byli schopni jíst protože oni by si mysleli ten člověk nám tady umře ne máme ho rádi a vy smyso sníme se tak nějak to sem nemohl způsobit tudleto čili byla to láska k bližnímu těla nevycházela země jsem ji světím neměl tobe ne jsem ti prvním třídě když se byl takhle o otec na a jsem myslel jenom na sebe v tom koncentráku a to bude potom jsem se dostal za to za to odosobnění tak jsem nebyl oceán čili je tady odpověď na to co je to láska boží že je to láska boží se láska k bližnímu láska bližnímu je o. Ohlas lásky boží takže si člověk myslí že miluje tak je to bůh který ve mně miluje a tak dále bohu něm poznává v něm všechny vůbec žije a je existuje a proto člověk ty lituje taky sám tak ta protekce nebyla u nýbrž oni byli na zvířecí úrovni kde se to on na zůstali a kde se tohleto děje oni se strachoval a proto se to co s ním dělo pořád kdyby se byli dostali na mou úroveň a to mohli tou dobrovolně musel jenom přivolit se k tomu taky měl tato kázání jsem tam prováděl a říkal to by se to říkal nestarej se to bych si říká to není bolest tvoje nýbrž to je bolest úrovně na které se ocitá a jak se z úrovně dostane tak je po vole takže jsem mohl říct kde je ta bolest na. A jsem skal čtyři se stal tam s tamních u jsme se obrátili na pravým pokud jsme se do rána zůstat v tom boku byla li se na malou stranu musel rozmyslet protože se na ten samý vůbec nedostal tu zalhali pochopitelně a jsem noci nechodil ale do takhle chodil tak ten byl vyřízen ten tam byl brzo vy řízen úplně protože nemoh pán tak musel pořádat všechny ostatní aby ho nechali dřív usnout aby potom to vydržel vůbec naživu že toho pole do veřejném služby protože jsem byl politicky vězněm a ty nesměli být veřejně činí někde v soukromý nějakým podniku jako úředníkem mohl být tak jsem vstoupil jako takový do vaší které nic vady ráčka ry tamhle třebaže a tam sem dělal účedníků. Kladnou celýho to bylo poli policií zen stav učeného ale maminka pořád tloukla domě a říkala že toto přeci je nemůžu když jsem hotový profesor jsem byl ho to je sem tady jenom hlubiny že se mi zalíbilo tam a tam bylo milé jsem si studoval teso pavědu že jo a chtěl jsem dělal druhou stáni právě na menším stylem ze strany se udělal ale že tím je zlo koncentráku prany to potom zase tam poslal válce protože se měl všechny zkoušky tomu hotovi no ale je zajímavý že tam na tom vysvědčení nemám některé se který ze kterých se zkoušel přes ty vy se činí i nestarat tak není tam napsal jenom to co nutně bylo zapotřebí nebyla ta nastat ta němci na kterou jsem udělal a to to je maličkost ale pro to nesmírně zajímavý pravidlo bylo tak by vám došel to ten základ toho ten tam je jenom páskou všech napsaný který měli tam nějak znamenalo a na nemohli věřit ale věřili anblok takže dali tu státnici bych tak řekl sem tam něco uka pochopitelně ale to bylo u boha. Ale jak vám je maminka naléhali na říká ty musíš do toho školství když si jednou kantor a tak řekla sedni a piš a sem chudák musel psát na všechny tehdejší obchodní akademie který jsem znal daleko od plzni aby se esesmani na to nepřišli gestapáci taky ne že tam nejsou nejsem tam vláčen a tak dále a tak jsem napsal do gotvaldova do zlý na všude to moravě moravském budějovic ji hlava a soudem radu jsem psal vety akademie byli a sem říkal maminko. Vono je zbytečné psát tolik žádosti dyť pudu do zlý na tom to věděl že to dávno připraveno říkal co ty víš prosím to tak jsem to musel napsat to si ke žádosti do stravu to fik místu o všude sem psal a asi pět sedmnácti ale radosti matky dostal jsem první odpověď se zlíně tam je vzali pro moji italštiny španělštinu to potřebovali a my to i kaše tedy vytažena v módě španělština ne tam musí italsky ne onom předměty matematiku a tak dále ale hlavně tohleto italštiny tak jak jsem se to stará prosím vás se stalo jenom kroku že jsem byl líný a nechtěl jsem psal čtyři další žádosti když jsem napsal toho vidím zažil to bylo taky starost a maminka si vedle sedla a dával a říkal jen do o pište napíše nomine a ty tak sem salle se se staral dycky. Takže když jsem se vás setkal jako s žákyni se svou o se pracují žákyni se svou manželkou budoucí tak jsem zjistil podle jejího ze zemí a chování že nemá ráda ona říkala jsem přímo nenáviděl a jsem to dobře věděl že že jsem věděl že to moje manželka no tak vono je to celkem dobrý když to že ta toho manžel napřed nenávidí neví co neni neví že ho bude mít ale to nebudu dál líčit al opřeno vobrátilo potom rok po absolutorium též kolik k tak námitky teprve jsme se seznámil ústně a. A bylo to nakonec toho bylo manželství než asi nevzal hned protože se mi do toho manželství nechtělo mimochodem tak tady je moje vůle tady je moje starém dával pozor a jestli to manželku v nemluví někdo jiný že by si nikdo jako vzal že by to bylo vlastně pro a von nikdo se plní ne nezasil al a tak to bylo beznadějný tedy no protože ona jak prozradila potom dělá ráda že se v tom mýlil nějaká tak a nevím jenom chci říct že se v poznal a to je zajímavý provází říct na převtělování se letý by jsou v bohu jis a budu sou je křoví tak ona byla zvláštní hlavě k skýtá čili kelt a tehdy v tom schází vtělení ne a jsem do to věděl tak jsem říkal křovík nebo křovík nebo tak nějak zásadně se nemenoval vy anežka kroku on na to slyšela jako při opravdu ovšem nebo přeložil musel něco dělat a říkal a trní dneska třebas říkáš. A než ko to jsem udělal považovala za nějaký příkoří no co by to to to je hloupý věcem také sám ale prosím pasovat jednu je jenom proto že jsem takovým mrtvoly tak kameni hned tak neviděl jo no tak to je vaše vizitka dobrá protože když se něčeho držím tak soustavně osvěcuje se v z mrtvýho celá tam zbytečný starostí a všeho dohromady no a proto se viděl znaje jako starostlivého člověka se věděl že se bude taky starat okolo toho svého stěhování tak se mi obavu aby se tam něco nakonec nebylo vhod a že by něco zvedl nebo tak a bylo by to bývalo znamenal odpoví smrt a tu ty nevyšel to vím a protože ostudné ni zapsány nýbrž zase o nějak čelit tak jsem asi dvakrát nebo třikrát telefonovat tady to vy že půjdete koncem neznal. Nevěděl jsem že ho eště zapnutý a jsem se pořád tak se představoval se převtělovali a řek mu aby i ten vedl a tak podobně a ty jsi poctivě připravoval to přestavá tak se měl seznam všech věcí a kam se mají postavit tak dále čím se tak dokonale připravil tu svou pečlivosti tam byla namístě že si vůbec nic nevedl že si jenom velel že ano to bylo dobré tak to být vyskytlo plakala a příprav tak takhle to připraven jsem to jenom našem životě takhle takhle jsem nemodlím takhle jsem nesnažím to jenom organizmu tady taky nějak organismu po sám se duchovní pochopitelně tady mám nějaký program jak si mysl myslíte ne s neško se s jiné on to eticky z toho vidíte ten program tady je to se mýlíte ale řekli byste že bych to nedovedl dokázat že to není program vy jste si je vzal jsem přeci věděl že tu tohoto terezii probírat ho tak to jste napomenut na hodil nevěděl mám zařízeno a proto jsem to vzal to co jsem neměl nařízeno ale on to ryšánek přihrál že ano a to nutně potřebuju a se je to zařízeno nebo nařízeno to všechno nařízeno po této stránce nejsem svobodný. A to způsobuje úžasnou svobodu a teď se vrátím to je n vysvětlitelné že si se vrátím k tomu na co jsem byl dotazován a to jest kdybych se prosím vzdáváte tak prosím vás jenom podle věci protože potom myslím že se hlásí te no kdo jak to máte dělat modlete se tak jak jsem vám to naznačil ve spisu příprava k koncentraci a koncentrace mystická tam je do posledního písemku všechno vysvětleno tyto doma máš nechci jít abych to prosí vopakoval to je tam všecko ty se modlí tím že miluješ bližního a ty se modlit že mu odpouštíš a tak dále a to je především tvoje slovní modlitba. Ještě méně slovní než ke který především modlitba skutkem musí být na stejné úrovni jako modlitba slovy když není například vy vynechal ty slovní modlitbu u formulaci jak to říkáš tak by si s neshodl ani to svoje konání ti tou modlitbou zformoval konání tanec ale protože si formuloval modlitbou konání tak způsobuje še jakýsi jakou si rovnováhu na určité úrovni která není dostačující a která si to nechá zmrtvých do kterého ale je dobrým dobrým schodem do těch komnat ano dalších tak se modlí jak chceš ale buď bez starosti že když se budeš modlit a budeš tomu věřit třebas slovem počítat po číst po čísla protože to pro tebe bude formulace tak to bude modlit ba správná. A kdyby ti slyšel k říkáš po říka po čista po číst tak by to za modlitbu nepovažoval taky ne ale ty řikáš počítá počítá počítá my říká že ne ale to vím že to říkáš tak se modlí správně protože říkáš že bez formulace to nejvíc a ty se modlí jenom k po čísle a nic jiného ne k pánu bohu to nevadí oni jsou tam přeberu jenom k tomu co není na vrch straně tam u boha nahoře to netajil vespod taky být na matkou je to trpnější vy se sice v tom za řeč ale nic víc než že to dílo přišívám když si v alchymistické praxi tam kde se musí dílo pravila zažívat a kdyby se nezažíval to děláš tou modlitbou a tím mi činy tak by vystihl a nebylo by vůbec možno v něm pokračovat jako když bych si nevedli ten nese které se něco narodit to by se nestal slyšeli že v některých kniha modlitbě duši se radí aby vešla do sebe to právě o čem tu řeč. Právě mi nedávno veliký čele že tomu se to četl to nevadí že duše které si nehledím modlitby svou jako tělo pak kosti ci nebo dno ztíženo jež srdce nohy a ruce a nemůže jimi vládnout a je tomu tak jsou duše tak nemocné a u vykl zabývat se věcmi že vnějšími jejími i pomoci a zdá se že nemohou větši do sebe neboť i vy že taková duše se stále zabýval hmm a jinými zvířaty která se kolem hadu zdržuje učiní téměř podobnou jim a není pomoci je svou přirozenosti tak boha ta a ne a může dokonce s bohem svým svatým než snažili se tyto duše pochopit a vyléčit. Svou velikou bídu zůstanou poleze jako solný sloup pokud chápu je s modlitba a rozjímání branou již se vchází do tohoto prvního zmíněno radu to konat první toho hradu míní modlitbu vnitřní a i ústí z nich oběto konat porozuměním aby byli modlitbou takovou modlitbu příliš člověk nemyslí s kým mluví a co žádá do jest. Kdo prosí a koho prosí neví o tom koho prosím nenazývám ani modlitbou třeba by se při sebe víry pohybovali a kdyby to někdy přece jenom modlitba byla by se toho všeho nedbalo byla by jen proto že se k tomu jindy přivedlo ee především zásluha kdo by si však ukovat velebnost boží jako by rozumovat se svým otrokem nedbají zda nemluví zle. Nýbrž vyslovuje co mu nazí přijde a co dávno zná je co takového nepokládal za modlitbu a nedej bůh aby který křesťan tak to vykonával doufám v pána že u vás sestry nic takového nebude protože se zvykli zabývat se věci vnitřními což je velmi dobré aby člověk neupadl takový nerozumně říci takové tu větu tak dobře pozor jsem se do sedmnácti let nemodlil a vedle toho hned se o nejtěžší o mládí do sedmnácti let ustavičně modlil a obojí je pravda. Nemodlit sem se v tom smyslu jak říká svatá terezie nebo do mluví s pánem bohem jako když mluví otrokem jako dyž na na vůbec záleží a to nezáleželo pro že se na něj nevěřil ten se vlastně nemusel proto a proč by se kam řekli že jsem se modlit posled modlil při tom jak to že se taky modlil při tom když jsem se nemodlil teď mi vysvětlil to někdo prosim aby tak dobří jak to jsem se taky modlil c tak to řeknu to někdo je trošku trošičku nádechu to a musíte konkrétně se vyjadřovat to je svou pojď ano ano ne ne a to musí sedět jako tohleto co vám teďka řeknu sem se modlil proto že jsem byl poslušný své rodině a ta si přála abych se modlil nic ne ale zdánlivě to byla poslušnost toho že jsem nesměl odporovat rodině ano. A ta poslušnost to byla dvojí poslušnost poslušnost dolů a směrem nahoru nahoru že jsem byl poslušen že nesmí odporovat potřen dolů že stadia si to přála a vám řeknu pravá poslušnost dycky tyhlety dva poli poslušnost dolů se projevuje jako činnost a poslušnost nahoru se projevuje jako trpnost a potom říkám že ideál je duchovní cesty být aktivně trpný aby tato mu rozumíte asi doufám nezapomeňte na to je tu větu tak tam byla velice dobře pasovat se na tak si je to vysvětleno a mohu jít kousek dál. Než nemluv jiš o těchto ohromný duších než měli pán pan rozklad aby povstal jako onen chodí jenž po třicet let nežil u rybníka bez vezli čeká je velmi z osud a nebezpečí veliké promluvme radí o jiných duších které se nakonec předsedou hradu dostanou jsou sice velmi zabránit do světa ale mají před se dobré touhy a někdy třeba je čas od času poroučení se pánu našemu a rozjímat o sobě třeba ne právě dlouho. Prosím vás rozumějí o sobě tomu no mohla poradit protože v tom klášteře byl duchovní vůdce rozjímat o sobě o svých špatnostech a přednostech je strašně nebezpečné protože to obyčejně vede ke skrupulí když jste trošku soudní tak se řeknete nejsem k ničemu ne nebo to dělám špatně to je ještě horší a kdy se něčemu neshrabal tohleto je jedna z největších chyb na duchovní cestě křesťanských duší že mají skrupule že si říkají že k tomu nehodí pak se k tomu hodí ta hmota sama o sobě že k tomu vůbec nehodí i když je živá nýbrž jenom za pomoci božích k tomu hodí najednou když to toho vstoupí bůh a tady říká když to neřídí ten bůh najednou povstanou prosim vás nařízení boží. Způsobuje že ten člověk něco nového ale vnímat že to tak nikdy za měsíce modlí soudce plnit celý myšlenek na své zaměstnání na které by si věř ustavičně věří tak velice že jakož zde je poklad jejich tam jsou i jejich srdce matouš matek matouš první kapitola dvacátá první než někdy sami si umí že se vyprosit vlastní poznání jejíž něco velikého když vidí že nejdou dobře aniž nedospělý právě toto myšlení na sebe je dobré jenom proto že je to základ sebepoznání a bez zvyšování sebepoznání není pokrok na této cestě to ovšem takový vzdáleným způsob sebepoznání a jak chto tolik či že nemohu o zaručit že by to znamenalo dohledem době se někam dohrabat bych tedy tento způsob vy se modlíte jednou za měsíc a ještě plné různých myšlenek nepovažovat správný bych to řekl takhle my se musíme napřed naučit diskurzivní modlit slovně modlit formulovat to se musíme naučit. A formulace správná formulace jednu zásadu že nesmí být bez ducha proto jsi vystihl tolik metod z protože jak to zabít mechanické tak to musel opustit to je správné to byla ochrana shora si věděl že to je k ničemu a co to je učit se modlitbě diskusí modlitbě vám to sedmadvacet otčenáše napřed jak to nemá vypadat ale musí to napřed tak vypadat aby to mohlo později dobře vypadat a potom jak to později vypadat a potom jak to vůbec nemá vypadat všechny tři to fáze vám ukážu tak modlíme se spolu teďka otčenáš ukazuju jak to nemá vypadat. vynechávám to otčenáš se nebeský pocit semeno toto vynechám vůbec to víte že správně že že nevím dycky se modlím a podceňuju pána boha a vůbec není vlastně nevěřím to nechám ale tento způsob který jsem bude zdá být dobrý otčenáš a do toho v rozjímání síly mým otcem mám k tobě jako milovanému a z strany milujícího milovanému o on miluje tak je to milující otec a miluji tak jsem milující syn jako milující k milovanému a tak musím vědět o se oci se modlím a musím z toho vědět důsledky otčenáš znamená když je on otcem tak na si vychovat jako jeho dítě chovám se jako dítě na tak v této myšlenky. Budu nebudu dál se modlit nýbrž budu se snažit uskutečnit budu se chovat jako dítě tohoto věčného otce to znamená on který všechno miluje budu taky všechno milovat a tak dále a tak dále tak pak budu k tomu dalšímu co v tom otčenáši je a mohl bych eště ještě budu třebas takovýmu pokračovat dalších věta ale zatím zůstanu u tohoto a řeknu se na tom špatného na to je špatné to že to rozebírá rozebírat to je. Analýza k tomu říkáme náboženství diskurzivní modlitba nebo rozjímavá modlitba španěl tomu říkají francouzi taky angličan taky konci dra si to vyslovuju španělsky koni der si on vy to poznáte jak vaší angličtině tak jste francouzštině a jak který daně nebo co to ještě všechno umíte konci to je úvaha potom otče náš následuje úvaha a jestliže se to opravit tak musí následovat skutek a za klece úvah e se to být planá úvah ne tak pokud to takhle dělám tak to ještě není vůbec diskusí modlitba kris modlila takhle. Otče náš a zastavím mysl protože jsem se k nim se vypořádal s tím že je to můj otec to vím rozumíte to tam to musí předcházet ale teď to vím tak od nepo neopakuju to rozjímání ten rozklad ten je tam jenom do doby vhodným prostředkem pokud nedohrabe svou li znamená se z něho ještě něco dovídám se z něho něco všechno dověděl tak nesmíme pokračovat otčenáš kdybych to takhle řekl tak by se podobal takhle správně vyslovil tak bych se podobal byla oslavenému jindřichu slovy. Který když řekl otče náš tak by do musel přijít v do toho do léta aby pokračoval modlitbě to on se tam modle na konci mše dycky protože byl knězem otčenáš ne se nebes posvěť se jméno tvé a on řekl otčenáš a byl v trati za musel stát tam musel oprostit a pak se dostal k sobě buďte bez toho čistou na se tak nenese ale. Kdy skočí modlitba správně pojatá není příliš mnoho mluveno nýbrž uvědoměle vnitřní vnitřní uskutečňování toho co jsem vyslovil když řeknu otčenáš a cítím že je to pravda cítím neformuluje to vím že je to pravda tak jsem to vnitřně prožil a ani na další formulka tam podnět otčenáše není rozumíte otče náš a ticho rozumíte a je to v tom tichu zůstanu aspoň dvanáct vteřin v tom nadšení pro toho otce tak ho konečně slyším tak svým žiju za dvanáct svého kde takhle máli pravdu si modlitba při na druhý druhou myšlenku jenž jsi na nebesích. Když začnu se to učit tak říkám nebe je jiný stav vyšší než my to je jiná vrch a vědomí nebo nad všemi mrtvoly vědomí existující vrstva a do nedosahuju že on je na nebesích tak nemohu o něm vědět ale protože je to můj cíl tak je to výraz touhy otčenáš jen na nebesích znamená tedy diskusí modlitbě otčenáš od o čem mu nebo náš to je jedno mám povinnost povinnost nejenom právo povinnost s tebou být vrátit se do toho domu vrátit se do toho domu znamená opustit tenhleten svět vnitřně vnitřně opustit a pak se tam vrátím a jenže nebesích je pro závazek vnitřně všecko opustit vnitřně všechno co mám opustit a za čím du opustit. A když to takhle provedu tak se modlím potom správný řeknu jenž jsi na nebesích a moje mysl je tím chycena nemysleli tím zastavena tou obrovskou myšlenkou že on je na nebesích nemohu dát se modlit zůstanu vy se u toho a když se z toho považuju za se z toho svatou třeba za pět minut nebo za minutu nebo za dvanácti to je jedno kdy ale jak se z toho stalo tak zase ne další myšlenku rozumíte a tak říkám otčenáš a to všechno vynechám protože to bychom se mu do o tom bavili to máte úvodem je všechno napsané ale se za stavu toho konce a neuveď nás v pokušení ale zbav nás zlého. Čili když to pořád prosebná modlitba kdy mám právo prosit abych byl zbaven zlého když všecko co je předtím ve svém životě poctivě uskutečňuje než je to bylo uskutečňoval se snažím o tom uskutečnění se snažím o to usadí tak mám právo být zbaven zlého být zbaven zlého znamená mít právo víc se zákona dualismu a být spojen s bohem protože to na konci a když takhle přijdu k k této poslední myšlence i tam nesmím tohleto říkat nýbrž to musel se tak připravit do je mi to jasné že to tak je se k a neuveď nás zlého od anebo věda do pokušení a zbav od zlého a okamžitě jsem zbaven zlého. Aspoň na nějakou dobu kdy to před uzná a choď nabyl o toho zbaven čili mně se neříkají utrpením se vy obavy a tak dále vůbec nic takový emoce se mi netýká protože jsem byl zbaven zlého jsem vyšel že zákona dualismu dovědel zákona do rytmu nemá nemoci nemá choroby nemá strašit nemá tísně není v nebezpečí no tak také končí ten otčenáš nejvyšší způsobem jak může vůbec končit a to jsem vlastně vysvětlil zhruba co je to diskurzivní modlitba takže není nebezpečí že by se nevědělo jak a že by se muselo od všech formulek odejít. Jenže to nesmí být mechanicky stavění formulka nýbrž tam musí být zachován ten duch to je formulace nezáleží jak to formuluji jakými nádherný mi slovy nýbrž co po tím cítím tam musí být moje srdce a když tam moje srdce je tak ho tímhletím živým a ona říká kdyby se oni se třebas jenom vědou za měsíc modlit kdepak v tom modliteb zlo mu druhy denně ale otčenáš mince aby pocitem takhle aby to o co nejvíc řekli a kdežto ona chce aby věděli o každém slovu o co se to modlí prosebná modlitba v musí vědět o co se modlím a tak vám řeknu ta prosebná modlitba tendenci se zjednodušoval. Takže dejme tomu svatý františek z assisi zpočátku se strašně dlouho modlil ten vydržel na těch misku svých modlitbách hodiny a hodiny někdy celé dni a celé noci a to se postupně tak zjednodušoval vytahuje sem vám to teďka řekl se toho nadšení a stoupajícím poutanosti tím bohem že nakonec říkal jenom pane můj a nakonec říkal ani to nepotřeboval ten pán byl totiž tím co bych vel někoho když se mnou ne tak tak to je diskurzivní modlitbou ale my se dojde potom chovat dalšího že po této modlitbě takhle prováděn existuje modlitba kontemplativní ta není diskurzivní a jsem ukázal ten přechod na tu kontemplaci tak to je asi za tím všechno otec sku volbě antoníne děti jasně.

Download XMLDownload textWaveform view