EN | ES |

Text view

89-20A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


ses nejvíc přiblížil tomu sedmnáctýmu roku tím žes nevěřil a přesto ses modlil. že se modlil nikoliv kvůli sobě kterou si měl soucit potom řekla vo mamince samo sebou tyto dva body prý nejvíc způsobili že se na to se vůbec dal na to jestli snad tu mystickou se slova stal to znamená že ta cesta as kritická se proměna mystickou to znamená v cestu kde jsem svou vůlí vůbec nepůsobil vy si myslí že mystika je ještě nějaká lidská vůle podle a podle není jenže jak vám to mám říct ona se ten na nějaký recepty tak vám dával recepty po vaší vůli pro koho to mám dával to pána boha k tomu mysli nebo dala tele a že to všechno nesmysl že von dávám nějaký recept ale to ten smysl že se tíží utiší te že to že mám chvíli rodině že jo že. Že berete vážně nebo tak ale to bych těžko ještě vyjádřit ale vono to větou žádnou nejde metoda tady byla ale ta nebyla mystická to byl asketismus a hlavní po toho ačkoliv mu nebyl nějaký bezpohlavně život nýbrž hlavní bodem bylo sebeobětování sebezápor mořem ve všech směrem k to být v tak pohlavní věc a nebo ale to bylo prostě vedlejší to nebylo to hlavní co do nejvíc práce co ne na o tak velkou práci jako modlit se když to když když vůbec nechcete se modlit když jsem tu obrovskou výhodu že jsem tím nevěřícím bych to a že mně připadá zároveň ta milost který si nemoh v nejmenším zasloužit ačkoliv to ta terezie říká za sloužili matka tím obětoval sloužil si že se obětoval za rodinu ona to obrátila naruby ačkoli sama píše že od třetí komnaty na horu je to bez zásluh do třetí ale ta je sou zásady takže musím dát za pravdu nějaká taková v tom byla. A tak jsme nedošli třetí komnatě duše je plně oddán a tak dále a topí na cestu mystickou ve čtvrté komnatě zváště milosti modlitbě u sebe nosti a modlitbě pokoji čili klidu přece však je to v tomto oboru teprve stupeň první v tom mystické oboru a proto se přirozeně prolíná přirozené prolíná ještě zařazeny možné i klamný ducha zlého za páté pátá komnat v prosté sjednotit srovnává vůle šlo o nával se vůle člověka s vůlí boží ale smysly tělesné nejsou ještě úplně spoután podobenství o moci bouřce herka za šesté šestá komnat extatické spojení duše s bohem čili za soudní ze spo série. Utrpení z prudké touhy opatření na boha vize vydržení unesení zle ducha zase m nebe na zemi duše utrpení očištění je zahrnout roz rozloučit spojení čili a tak duchovní maturitou spiritual na to mohli vepři ale to tu za touží po utrpení tak že chce být spolu ukřižován s kristem jeví svatý pavel tak to je jo jako svatá smysl a tak sest nízko poukaz je na jiné své spisy hlavně na životopis to mu říká své životopis překladatel špatný český z vodnes bída a jmenuje sama živo des vida kniha o jejím životě ne o mém o jejím životě ona se s tou terezku neztotožňuje. Vy vo des víra to se nemýlí a m originálu hlavně na životopis který sama napsala ne váhá také překladatel vybídnout ke čtení jiných knih boha nadšen sva celky ježíš vzácná díla spočívají i v našem národě protože je být znám znám její bez panně lich patří ke spisům klasickým takže i v ho i ho jiné rozšířené lidové knihovně by bylo kus a jdeme svazky který obsahuje myšlenky o lásce k bohu několik rozjímání šiku vývoj z listu a svědek svaté terezie. Ona byla básničku tak leh moc mezerou ale její bratr duchovní vo dvacet let mladší ho ty jen ský že byl jen z nejlepších dosud největší mastí ku španělsky a takže když jsem dělal druhou státní že staneli a musel jsem obhajoba svou španělštinu nějakým dílem převtělíme španělé tak jsem si vybral z tohoto spisovatele cantico spiritual duchovní píseň kterou jsem celou přečetl a čás sem se musel naučit nazpaměť nelituju toho skvělá španělština vedle španělštiny to je to starší sestry svatýho jana z kříže jsem satan kříže měl velkou zásluhu o to co napsala toho terezie tento spis byla vůbec nenapsala protože by byla bývala inkvizicí za bita nebýt nej který bral její utrpení na sebe tykal být ten dvakrát abyste nezabili matku on říkal matka. No tak to je všechno co říká katolická církev o tom ale tři knihy toho tak jsem dosud řekl o dva duchovní svatby dvě byli přijat církví a třetí nikoliv a proto není do dneška svatým to se mi zdálo být nekřesťanské a měli pravdu ono to bylo mohamedánským ale moc se tam k tomu nepřiznáme byl na blízkém východě a naučit se tou myšlení ustavičného vyzařování boha do stvořeného čím žijeme z toho záření božího no to tam píše ale nepřišel na vás se že byl na blízkém východě že se tam naučil nemám do času abych přeložil toto nádherné dílo který se viděli toho se bude muset motto jiný ale později . Ale použiji a ještě ani teďka to nepř co jsem si nepředcházelo tak to nepřečtu použiji shrnutí tohoto díla a o ji si je a sem které je velmi dokonalým obsahem že se to zároveň četl si každou kapitolu obsahem toho co jen van ruysbroek píše v bude rozděluje křesťanský život na trojí na každé úrovni nově podle prvků obsaženy vědění větě matouše dvacet vět šest. Vy jste ženich přichází vyjděte abyste se s ním setkali budu své poznámky uvádět ve dvojích závorce tak vám teďka dycky jako dvojná závorky aby se vědělo začíná o to bude nejde víc se tomu napsal šesti si to dovede aby člověk tedy první stupeň aktivní život to je to ten život ve kterém žijeme my první stupeň aby člověk mohl duchovně vidět vidět potřebuje k tomu svobodně na boha zaměřeno vůlí a čisté svědomí upozorňuju že nikdo z nás ani ani vy nemá svobodně na boha zaměřeno vůli a tím méně na aspoň měli o sobě čisté svědomí co je to svobodně na boha zaměřená vůle ani bych si nepřál abych ji měl protože bych nemohl vám posloužit. K tomu svý zároveň ta vůle na boha zaměřená musí se dokonale prolínat pokud by to šlo s tou vůlí sloužit lidem neboť když člověk je tady zachován ačkoliv moh být dávno mrtev tak to musí brát jako službu ostatním duším a to musí udělat tak jak to dělala svatá terezie že se musí ustavičně stávat jimi a když se stane kýmkoliv z vás tak je dokonale nesvobodný to poznám. Teďka dvojná závorky k obojímu do pomáhá člověku přirozeným způsobem probíhající lidský život neboť je k tomu dokonale vybaven ale je k tomu veden pomalu tak pomalu že jen nezaujatou nebo pozorovatel vybaven duchovním viděním je schopen tento vliv li pro propagovat z běžných zevních dojmů které u každého po celou dobu bdělého stavu nepřetržité. Tykat to sváže k tomu proudu který proudí nepřetržité z vědomí člověka který doví člověka tam je to proud měl jsem to štěstí že jsem to měl ještě dokonaleji popsat že to budu muset ještě udělal jsem si to vono uvědomovat že jsem nemusel čekat na dozrání duchovního na dozrání duchovního zraku protože lékaři v době od mít dvou do čtyř let čtrnáctkrát vyčistil vědomí a tak se stalo že se pomalinku začala rozpoutávat v pravém smyslu slova v mém lidském těle řetězová neklaněl reakce jej na zem nucen o to nespokojit například se strukturu cílů. To tak se nepře ne to řeknu česky cíle lidské které jsem měl pokud by byli bývali měli příliš daleko odváděn od boha na koho jsem byl tak nevěřil ale jsou události které odvádění od boha když vy je je to nebo nepřede věříte a které bohu přibližujou děláte nebo nepřide věříte a když takové události přílišně odváděl od boha a to byla moje povzteklý tak tak se byl vrcholně povzteklý tak jsem se vyprázdnil a ta vyprázdněnosti byla působení božím milostí která přivedla k moci která do mně začal v kam. Takže vím že jsou to rovnocení partneři relativní zlo a relativní dobro to znamená ta vzteklo st a tam vyprázdněnosti to je relativní partner vzteklo sti že se byl plný sekat jsem byl prázden od sebe samého neříkal jsem byl jenom s tak jenom v kluše tak když jsem se zbavil z teklo zbavil sebe celého že jsem byl schopen potom v řešit všechny věci na světě který přišli zrovna pod ruku ačkoli sem vidíte z pozice boha a tak se sem byl zároveň současně připravován na tu milost spojení a něco ve mně narůstala o čem se nevěděl že tam narůstá něco reziduum nějaké tam o jaký zbytek tam byl roste rozlišuje předem přicházející a následně milost. Ta předem přicházející napřed přicházející milost u schopni je každého aby se mohl obrátit k bohu zvláštní negativní životní zkušenosti ztráta přátel a jemněji veřejně ostuda a tak dále jsou důsledky předem se hlásícím dosti člověk se trápí na svými hříchy stěžuje si na svou slabost všechno to je následek lišící se milosti to je prosím ta první při předem přicházející milost že jsou tady ty těžkosti a když je to určité snášet že beztak to benedikta se připravujete k milosti spojení s bohem mystické tedy milosti a nevíte o tom že se jesiže se jenom trápení. To jsem na se ho lásky znaky bližší se milosti že jsou ve všech klášteřích dobře znám poznali například na páteru pijovi který zemřel roku třicet třicet osm samotným ro to že bude z něho velký svatý protože měl velké potíže se zdravým satanem u pronásledování jím a z toho tady poznali že bude svatým že bude velký svatý. vám myslím že měl pravdu ačkoliv se mýlili jenom v tom satanáši to bylo jeho jáčko že takový svatý kupodivu k když nežije jinak než svatě se strašně rád a je to sobec vrcholný když jsem třebas nedokáže vrhnout vůbec ale tvoje největší hřích a něco pro sebe no tak on byl taky takovým sobcem aby počítali sobcem jako asi ti učedníci páně si to spočinout věčná je to nejlepší tak za to potom proto svý vrcholně vypočítavý sobectví z ležím kristem. Tak tohleto byl můj případ vrcholně sobecký člověk ale ještě ne z jako třebas páter pio že by to byl dělal že chtěl spásu osobní byla vrcholná a jsem chtěl jenom v chemii ne ale to bylo daleko světě než tamto no proto nás ten satanáš nehodil vokolo baráku a po střeše a po řím sám jako jeho kousal ale byl jsem tedy opravdu daleko sobečtější než jste vy jestli pak se si nikdy zamanuli než že tady budu ptát třebas aničku to spravedlivého povídat ale povel těmi tak aby se mi to hodilo aby to na mohu jak vy jste viděl jak máte odpovídat jestli pane někdy tak nepřesným způsobem toužila potom být lékařem jako tím chemikem. Pokud člově ramen potýkal se nerv takže neví co říkat ale je z toho potože tolik netoužila co že nebylo to neřestné toužení ale to moje toužení bylo opravdu neřestné si zamanul ty budeš chemikem panečku to je sobeckosti to to se případ lid stane se proto takovýho vyvedl jsem životě chudá co si zamanul to se mu vždycky včas zkazilo takže on to zamanu nemohl dostanu do konce ale zamanul si on dovede na ničem pět ale nikdy to daleko nedospěje protože mu to seberu spaly ty barvička tam od roku sedmnáct na své plete postrádal barvu domů a marně jsem ji hledal neměl jsem skon v zemi podceňoval jsem všechno světské neba dva hned a to sem neměl dělat za jsem nesnesl světsky myslící lidi. To se odřeknu alenko masa hroznou že sem se podle to je to je v byl ale ji kolikrát i o nikam no tak by měla vědět jaký jsem janu o nikam oni paní doktorka rasem a je to je zle toho bude nadávka co bude zlý že že si říkám radovan žena to mi inženýrem proti nimi asi je vážím to ji léčilo ka co mi toho vyléčíme tak pokazí A tak jednám s slušně jiné někdy dne tak jako jako sem oslovili tebe je tedy to ne to bylo v pořád vim to je to je v pořádku kdybych byl řekl ří řekl ne že si tím sítě nazval ale že si nic to bych to bylo vyznamenání by to bylo zbytečné to říkat protože ničím nejsi si tak či nějak nazvu jak jsem to prosím satanem potom vyvedl když jsem ho neviděl. To jak ježíš bojoval se se stane je vyjádření obrazné vnitřního stavu to znamená satan nikde nechodil s ním po mezi nebo nevedu ho na vysokou horu nýbrž to se všechno dělo dycky nitru toho ježíše krista a že to někdo přepsat do těchto obrazů tak zřejmě se o tom musel dovědět o to samotného ježíše jako že tento obraz on zažíval je otázka která stane otevřená proč ježíš zažíval v tomto případě obraz. Asi proto že potřeboval k obrazů starého zákona kde se obral jeho život jo různých proroků aby naplnil ty obrazy připojit obraz další který tam uveden ještě nebyl čili on se snížit na úroveň obrazovou aby naplnil starý zákon tak si to představuju ve všech obrazech pokud je zažíval dejme tomu nevěřím že na hoře tabor zažíval obraz mojžíše a eliáše jako ho zažívali ti učedníci ale dokázal svou mocí převést to bez obrazné ustavičné stýkání s těmito dvěma na obraz konkrétní který viděli ty tři učedníci dole v tom stanu tím. Tak asi tak bych nevede tak že jsem se nemusel stýkat s tím satanem takhle vizuálním jako obrazem protože jsem neměl nikdy a člověk nikdy nebude mít úkol být učitelem národu a my učedníky a chce myslí obrazně a se se jim přizpůsobit například si dnešní situaci vašeho myšlení a vědy a způsobu jednání mohu klidně užívat obrazy a vy víte to obraz je. A nebude těmi za zlý že to bude někdy dost vzdálené a nebudete si myslet že je to pravda budete myslet že je to obraz pravdy na to časem vždycky musím upozornit protože na se nová vidím že berete jako pravdivý ho když to jsem jenom malíř pokud je malí pravdivý že to v pravdě zobrazit tak prosím není lhář ale on to vždycky obrazí podle sebe a moc mu na tom nedbá jestli je to jak si to představuje ten dívá když dívá se dívá na obraz třebas někoho koho malíř dokonale zobrazil podle svého a zobrazil toho ono taky někdo jiný a ono se to všechno liší jedno od druhého tak podle svého založení se připojí že tam ten je správné a tam ten nesprávný to jsou všechno relativní poměry a není třeba o tom dál zmiňovat obrazy zastírají pravou skutečnost eště něco k tomu jak jsem se to potom s ním utkat jak jsem ho přemohl samo sebou pro a pro každého na cestě je je boji se satanem boj s vlastním a jak ho překonává postupně. Tak ten boj jsem nějak projevuje v událostech především událostech ve způsobu myšlení například je dovolena mám absolutní svobodu v této oblasti myšlenka hrozně hříšná například zasel toho řeka to je mi dovoleno vím ale je to neudělám a nechci ho zase ale se mi tam svědka ve tří do mysli když něco řekne nehorázné teďka to nedělá že tam jsem shazovat lampičky tak tam něco takovýho řekl než že si to nebyla sestra jako to bude bratr to neveto bylo anebo znám takovýho co řekl jsem třeba střílet ne to je mi dovoleno prosím ale nesmím přitom nikoho zabít. Ale musíme si uvědomit že sem udělal něco špatného a takže když například někdo nějakou nevím jsem to neměl ale vím že mi to říkali kamarádky měli strašně milostí sny kde se ubírali třebas ženami ne a velice neřestné a protože jsem s nimi nebyla a neměl možnost mít představu ne že bych ji nechtěl být ale jsem ji neměl protože jsem to nevlastnit přečetl nedovedl představit to nemá ve snu a tak se na to žasl co tím nad tím co jaký oni měli sny smyslně jsem je neměl ale musím říct že kdybych je byl měl kdybych je měl třebas dneska tak ten jsem považuju za nesmyslný za nesmyslný a tak mu s tím pocitem nesmrtelnosti odvolám. Protože mám zásadu nesmyslně nemyslet nesmyslně nemyslet zbytečné zbytečný myšlenky mít je špatný se pak to vypadá do ani dále pozor aby to ve na pravou bez představy nikdo protože zvlášť mám tak velkou představivost protože nepít vám kde nemám že když ji použiju tak kde mám tak se snadno zmocním například textu který před sebou vidím ne si ho čtu máte dojem že on dobrou paměť není to pravda mám představivost obrazovou ne obrazovou paměť jenom jak se tomu říká mám takovou obrazy vot že kdybych jako se nebál tak bych si vykoupil čím jsem co bych tím bych chtěl být a ono by to strašně oblažováni. jsem si vykoupil během devíti let svatost vlastní ne a bylo to pro dobrý kdy byli sto nevíte to byla opravdová představa o svatosti vlastní a že představu mám a nebyla to by stalo o bohu kdepak bych si myslel o pánu bohu zdeničko že von je svatý když jsem svatý ne jsem byl dobrý celo kde by se nedokázala takový prevít být z od vážím za vás do apelovat protože my spravedlivě řeknete že že ne a nikdo ne teď co se nám o sobě myslet prosím vás. Straně proto jsem ti že trošičku nadávám to nic není proti tomu co si myslím o sobě to bych tady byl tak byste řekli tak to co tady spíš se no nejde do pole povyrostl že považoval se za svatýho to hrozný to je jako v sedmnácti letech se považoval za naprosto roli ho to nebyla přeci pravda jak vám tady líčím ale tak sem byl vo tom přesvědčen jako to potom později po svatosti že kdyby na nepla bůh tak jsem opravdu byl tak špatným pořád jsem by se jenom na sebe ještě něco prosím vás to tady správně říká příprava ale mělo za na do po a před přípravná stránka milost že připravuje jaká milost taky velký utrpení. To je předem přicházející a následující milost ta přeje přicházející to se jmenoval u schopný lékař do aby se mohl obrátit v bohu protože se měl předem přicházející milost podobě těch negativních stránek života to uchopovat abych se mohl obrátit k bohu zvláštní negativní životní zkušenosti ztráta přátel mění které nám ostuda ne to jsem všechno říkal jsou důsledky předem se hlásícím milosti člověk se trápí na tím hříchy stěžuje syna svou slabost všechno je následek bližší se milosti. A předem přicházejí a velice zeš súfiové nebe předem přicházejí milost bych mohl překládat a také tak činím předem hází milostí předem se hlásícím milost líčí se milost a podobně na ky se milosti jsou. Ve všech klášteřích dobře známy poznali například pátera pia který měl tyto znaky že byl v jiným zavrhl svatého od boha a konec poznámky člověk z toho poznává krátkou života svůj skon ke hříchu a člověk se rmoutí nad svými hříchy slibuje si se polepšit stěžuje se na svou slabost všechno to je působení boží se milosti závod začíná zvlášť u svaté terezie jsme si všimli těchto znaků líčí se milostí přál bych si. Že tak no řekl bych že tak vypadá dnešní její stav nebi jako blízcí se milost neboť tam se ustavičně pokračuje do předvojem proto chodit na svět se nezaměstna na vlastní hříšnost ale trápí hříšnost lidí a stejně tak jejich duchovní nevědomost vidíte jakou nevýhodu relativní zase že se zbaví člověk pocitu tělesnosti a zaručeně pocit zbav nemá pocit za tělesnosti a zbav oddělenosti tělem to nemá nemá pocit oddělenosti ale zase ji to. Nutí aby pomáhal lidem ovšem je to donucení blažené protože je to láska ne to ovšem není náš druh bezmocné ho trápení nýbrž neutuchal péči o bojujícího a tak dále uzavřít člověk přirozený základní skon k bohu který pochází z uvozovky jis klidu še a z vyššího rozumu. Které si pořád přejí dobré a zlé si přejít dobré a nenávidí zlé ta ji měla být pročs toho set dochází k obnovoval vléval božské milosti jako pa prstem slunce do duše nezačíná září nadpřirozené světlo jímž bůh osvěcuje duše nadčasově v krátkém mění velké en takže vzniká. Boha člověkem spojující láska takže to bylo vysvětlení v první části věty víte a teď ženich přichází ruysbroek souběžně rozlišuje trojí příchod kristu na stupni činného života za prvé historické ježíšovo staň se člověkem než ve se zapřeli menže stan se člověkem z lásky k člověku za druhé denní příchod kristu v každém milujícím lidském srdci vždy podle náklonnost za třetí příchod kristu v hodině smrti a při posledním soudu prvnímu bodu důvodem někde jho příchodu krista v betlémě je dobrota a láska boží kterou se že obecném synu ukázal příklad nou lásku a v zahrnout zahrnout všechny ostatní ctnosti. A nakonec chce ukázat trpělivě unášení utrpení druhému bodu je denní příchod kristu to vona strašně důležitý a to je objev hanobou to se naučil tam v tom lidském východě svůj důvod v božské milosrdenství a v naší bídě potřebou bedrech ka potřebou v boží eště dorost báje v boží čtení v naší bídě potřebou v boží ště dosti a z naší milost milostné touze po bohu ruysbroeck jste tento příchod obrazem hlubokého údolí do něhož svítí slunce nad hlavní ku a jeho pasek proniká do největší hlubiny a o projel které ten pod prosimvás nestavte to. Že totiž ustavičný denní příchod ježíšův do našeho života který je pro ruisbroeka faktem a my vo tom nevíme se rozdělit na takové čtyři body on k nám přichází především a říkám především před moje cesta že který sice vytrhli ale byla to moje cesta rád bych se věnoval zase že by to bylo nesmyslné který to mělo smysl protože jsem byl mladý prvním bodem je že žijeme. Z příkonu božího jeho existence ta do nás splývá ta z něho do nás zaři září čili ta naše existence je součást existence boží a jenom malá částečka okrajové ale vás nechci dovést pantheismu že všechno je bůh toto je ustavičně prýští existence z boha naše existence prýští z boha ale není proto existencí boží. Prosím rozlišujte dobře že když například máte studánka a z prýští voda oda vyprýštěné není studánka jsem vás lito přesně nebo vás budou podezřívat s pantheismu nejste bohem přestože život boží do vás proudí i se bohem přestože jeho láska do vás proudí nejste bohem přestože jeho poznání do vás prodělat určitým způsobem poněkud poznáváte. No tak tohleto ty čtyři body jsou nutné si uvědomovat jo existence láska poznání a co ještě jsem říkal jsem čtyři body se na ten potom něco co je zaručeně senilnost ale svatá terezie to měla vodjakživa protože ta inspirace je tak něco jmého a přitom silného že člověk to v paměti neudržím to není nepochází z naší paměti nýbrž od boha a to se šel na naší paměti zvláštním způsobem vlívám něco tak znatelné že se nad na život ne zapomene a něco co je určeno pro určitý okamžik se zapomene protože to nemá být dále vzpomínání tak to beru tak jako když jsem zapomněl tak je to v pořádku ale to hlavní je tam. Tak proč se na nás chce abychom si uvědomovali že život boží do nás pořád splývá a když se tohleto že láska boží do nás pořád zpívá a tak to jež jeho poznání proč to na nás chce že dokud si toho nebudeme vědomí tak si budeme myslet že my něco děláme a tím degraduje jednání na velice nízké způsob práce nebo dělali člověk něco ze sebe je daleko méně když činitelem je bůh a když překrýt jednání boží svou činností tak vaše činnost není ani zázračná ani tak průrazná jak by měla být. Činnost boží totiž zvláštní povahu že zažil z toho pochází že totiž nikdo z nás pokud ji nepoznává by ji nenazval činností protože ona je činností takového druhu že v je obsaženo i to proč byla konána i to co z vznikne. Všechny ostatní okolnosti za kterých je provedena čili takovouto vlastnost nemá žádná činnost lidská když například pojmu nějaký úmysl něco provést tak to potom provádím a nemyslím na to že jsem ten na ten úmysl to by byl návrat pět musím mít představu jenom o tom co chci udělat ale že jsem to chtěl se měl úmysl co je zbytečné to by nám tam našeho hlavě čili. Když myslí bůh totiž ho nemyslí když jedná bůh o nejedná tak jedná takovým způsobem že je to nepostřehuje protože je v tom obsaženo mnoho věcí dohromady jak jsem tam říkal a tak do sebe zapuštěn ch zahuštění v sobě závislý jedno na druhé že to dává celek který něčím jiným než pouhou lidskou činností že to do sebe nezapadá kde je odděleno udělil od vlastní činnosti od následků čili výsledku činnosti to je odděleno kdežto správně se říká o bohu slovo boží je skutek kdepak by slovo lidské bylo skutkem tak ta činnost boží může být slovem ale když si je slovem tak je skutkem když on kristus řekl staň a choď tak ten člověk opravdu stal prosím vás vzpomeňte si lékaři víc jako mu stačí když on je chromý nepodaří se vám. A mně se to podařilo jenom za pomocí panny marie a po třech letech unaví jednání s panem rychle dem listí no tak to je kumšt se de obsažen a tím se liší od činnosti lidské totálně které patří nosti je výsledek obsažen toto dopadne zcela je naše než jak ste to dělali to se bohu nemůže stát čili vy to nepoznal to protože to není lidské a tak vypadá boží láska to není lidská protože není protekční. Von ten pán bůh prosím vás nejvíc miloval a prosím vás držte se dobře na svých na dech když jsem byl první čtyři dni trápil v tom koncentráku tak dlouho jsem pustil od své svatosti slovně to těžko a jsem přestal být svatý když jsem na konci těchto čtyř dnů měl strach o svůj vlastní život a měl jsem o začátku trošku taky ale to se stupňovalo začatý a ona to potřeboval chudák pán bůh čtyři dni ne chudák pán bůh čtyři dni to lidsky říkám ale než z mohl a nechtěl přetrhlo půli tak to trvalo čtyři dni on ji mohl moci hned ale bych byl zmizel tohoto světa nebo bych byl zničen nebo tak nějak veliký tělem sice nějaké jiné úrovni to nevím to vám nechci vkládat vím ale bych v ničem i na jinou do víš. No tak je to jasné to je to činnost boží prosím a že je to si troufám říct o existenci to jo to je pochopitelné a že činnost je boží a proto je pravou činností to si netroufám říct to by asi nikomu nic neřeklo od lásce to snad ještě jde tak jak tak o tom poznání taky ale to kdyby tam byli dávali přeložit v tom přišel když se byl kým kaše jsem to nepředložila vo činnosti boží to by nešlo ale tady o lásce když se konkretnosti láskou nebo poznání tak to de snáš není činnost ty které si které nebyly padá takhle. Na jedné straně je to vůle boží které se nikdy neprotiví a ty zná ani v nejmenší míře se nemění protiví takže vykonává soustavně vůli boží to není můj případ nebo případ váš vykonáme protože i proto že jsme na zemi konáme vůli lidskou i boží společně současně li převažuje vůle lidská je když převažuje vůle boží my například vode co chcete a když chci správně rozlišit čí je to vůle tak musím vědí musím poznat na vás my se v sice ze zvědavosti ptáte nýbrž nebo jestli vás k tomu ta vůle boží tomu svým poznat takže když to říkáte z jednoho si tak se nesmím potom divit že neumím odpovědět se mi to nejde vůbec ne to nejde z ruku pusy. Ale když je to vůle boží tak mně to jde protože si to zasluhujete proto že to bude boží a svatá terezie když je v nebi tak nikdy nejedná tak aby se proti vedla vůli boží čili vona zebe nemůže spadnout nebezpečné se nemůže proto že se nemůže protiví vůle boží i to je jediná nesvoboda kterou že koná vůli boží a protože bude boží z muž všechno može všechno vesmíru toto není tak strašný e to není tak strašná nesvoboda že jo a nejenom vesmír ale také našem úrovněmi všechno vládne i těmi anděly a tak dále to taky stvoření mu prosím že jsem ti zase tak neslyšel víš no podívej se co může nebo nemůže všemohoucnost boží a vševědou s boží o tom se nedá mluvit a tím méně by se mělo o tom uvažovat prosím přestaň o tom uvažovat. ti to nemů zakázat a radím ti přestaň se dostaneš se k tomu k čemu jsem se dostal v předškolním věku a to je nějaký čas a se za to stydí že jsem na toho boha nevěřil to vede k absolutní nevíra boha nemůže ničit tak se nic neděje a a co se děje děje bez něho tam to šlo u přes čekáním věku prosím nemůžeme si myslet že jsme to my kteří jednáme a když víme že protože on přichází a činí nás hodným tím svým příchod toho abychom ho viděli a protože si setkali tak stačí z naší strany jenom vstříc víc ze sebe a to je to správné sebepoznání že čin a to od nás ten. To to ce a při obecném posledním soudu a jestli bych neměl nechat ta přijít co že tu při smrtí jednotlivce a při posledním obecném posledním soudu škoda že křesťanská kterou ve píšu k tomu k čemu nerozumím to buď překládá předkládá věřící jen dostanem změní nebo odmítá výklad toho slovem tajemství to je makoně nedostačující zkušenosti kterou může každý dospělý člověk získat nebrání li se buď netečností nebo vše.

Download XMLDownload textWaveform view