89-17B
89-17B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Ani
kolikrát
s
mě
oponoval
a
možná
že
i
právem
že
si
nesouhlasil
s
tím
co
já
si
dělat
když
vy
to
šlo
události
nikoliv
slovně
to
si
ky
souhlasili
co
říkám
velice
mě
ctil
ale
když
slovo
věci
kterým
si
dycky
lí
pro
uměl
co
sem
vám
udělat
co
je
nemá
udělat
když
to
musí
vždycky
a
eště
eště
dneska
tomu
jí
prosí
to
co
mi
tady
svědky
všechny
hory
který
do
do
toho
do
kuchyně
že
tomu
nejvíc
rozumíš
si
to
už
si
proti
oň
sku
je
mírnější
viďte
a
proti
dřívějšímu
to
byste
přesto
spoutali
nepudu
něco
vůči
bohu
ani
on
nikdy
po
metodu
opomene
jí
zjevit
tak
zřetelně
svou
přítomnost
a
to
je
v
té
v
tom
případu
že
ona
se
intenzivně
něčím
nezaměstnávaly
že
že
je
bez
zaměstnání.
Má
také
velkou
důvěru
že
když
ji
bůh
popsal
tu
milost
nedopustí
aby
ji
ztratila
jak
je
možno
do
mysli
přesto
však
duše
dbá
z
velikostí
větší
než
jindy
aby
se
mu
v
ničem
nezneklidit
rozumí
se
že
je
to
přítomnost
není
trvale
tak
plná
že
se
tady
vyložil
jinde
si
to
kolísá
si
říci
a
taky
vona
říká
proč
věc
míra
zaměstnat
a
není
tak
jasná
jak
se
objevuje
poprvé
a
někdy
potom
těší
bůh
popřává
tu
radost
když
například
dejme
tomu
poprvé
vidím
člověka
o
kterém
mám
rozhodnout
se
mnou
snáze
známý
nebo
ne
tak
já
vidím
jasně
jesi
má
nebo
ne
to
jste
viděli
brně
já
říkal
ten
mám
za
ještě
teď
se
podívejte
uzavřít
a
vám
taky
a
jak
se
na
něj
vyřídím
ten
vyřídím
ten
pojetí
že
nebude
vědět
že
mu
dete
zanechal
díru
já
přešel
přes.
Lát
podíval
se
na
první
pohled
mě
všechno
prozradí
a
jsem
ale
příteli
milý
poddán
si
vítán
si
očekávání
já
jsem
věděl
že
je
dávno
očekává
a
věděl
jsem
ho
poprvně
jsem
ani
slo
výjimečně
ani
sedla
vy
jste
viděli
jak
to
bral
nebo
je
se
ho
tak
bylo
by
ovšem
nemožno
pochopit
chopit
se
něčeho
jiného
ba
bylo
by
nemožno
žít
mezi
lidmi
že
se
však
kdy
duše
ustavičně
jakmile
si
to
uvědomí
v
této
společnosti
třebaže
na
ně
nepatří
ve
světle
tak
jasné
je
tomu
asi
tak
jako
by
nějaká
osoba
ve
dal
jinými
spokojí
velmi
osvětlené
tu
by
se
zavřel
okna
a
nastala
by
ma
ačkoliv
není
světlo
aby
přítomné
viděla
a
také
je
nevidí
dokud
se
pokorou
ne
osvětlí
přece
si
je
stále
vědoma
že
tam
jsou
tu
se
na
máme
otá.
A
za
a
duše
může
způsobit
abyste
světlo
vrátilo
to
jí
není
dáno
nýbrž
je
v
moci
našeho
pána
kdy
se
mu
zalíbí
otevřít
ono
rozumu
prokazuji
ji
tak
neměnné
milosrdenství
že
nikdy
ji
neopustí
a
chce
aby
jeho
jo
přítomnosti
bezpečně
věděla
tu
se
zdá
že
boží
velebnost
te
s
touto
podivu
hodno
společností
připravit
duši
na
ještě
větší
věci
protože
se
jí
její
jasnost
že
ji
pomáhá
aby
se
stále
zdokonaloval
a
od
kázala
bázeň
kterou
někdy
jak
bylo
řečeno
malo
v
té
e
ostatních
milostí
který
pán
sval
a
tak
bylo
že
se
ve
všem
zlepšoval
a
zdálo
se
jím
ať
měla
jakékoliv
utrpení
a
jednání
že
podstata
jejich
duše
se
ani
nehnul
z
onoho
pokoje.
Takže
určitým
způsobem
se
jí
zdálo
jako
jejich
duše
dal
rozdělena
o
všem
se
si
vysvětlit
doufám
že
už
to
ví
tak
není
a
ono
neuznával
tak
sem
se
ho
vyčítat
muiho
tom
to
je
to
rozdělenosti
a
když
ji
po
přijetí
této
milosti
od
boha
krátce
po
té
na
krátkosti
vlo
velké
utrpení
když
ji
s
tím
ho
na
krátkou
potom
po
této
milosti
krát
velké
utrpení
stěžovali
si
ka
svou
duši
jako
marta
když
si
stěžovali
na
marii
a
někdy
ji
řekla
že
si
pořád
jenom
užívá
onoho
klidu
a
blaženosti
a
ji
ponechává
aby
otrava
tolik
starosti
a
zaměstnání
a
marta
se
nemůže
přidružit
kterým
bude
zdát
bláhový
ale
je
tomu
skutečně
tak
rozumí
se
ovšem
že
duše
je
sama
v
sobě
celkem
a
předse
není
přelud
co
jsme
řekl
nýbrž
něčím
co
je
velmi
běžné
je
svůj
originálu.
Prosím
vás
to
pro
mě
nebylo
vůbec
nic
zázračného
že
se
mi
objevil
ten
bůh
jako
skutečnost
skutečnější
než
tento
svět
to
bylo
můj
originálu
velice
běžné
jak
jsem
od
té
běžné
věci
nevěděl
dyť
je
to
nejpřirozenější
věc
že
moje
podstata
je
božská
a
všech
lidí
co
nebylo
narozené
promiňte
že
já
jsem
proti
tomu
pojmu
napřed
že
to
to
že
to
bylo
pro
mě
absolutně
přirozené
protože
si
ho
radou
kdyby
se
ano
tak
je
to
na
tři
ten
tak
potom
já
jim
to
nemám
za
zlý
prože
máme
ty
jsme
chrámem
božím
a
proto
jsem
pravila
že
se
věci
nitra
objevují
tak
že
se
s
tuto
rozpoznal
jaký
si
zcela
patrný
rozdíl
mezi
duší
a
duchem
ačkoliv
ob
je
jedno
ze
tu
postřehnout
tak
jemný
rozdíl
že
se
někdy
zdá.
Jako
by
obojí
působilo
odlišný
podle
slasti
kterou
pán
chce
dát
také
se
mi
zdá
že
duše
se
liší
od
svých
schopností
to
se
ji
neznáte
fakt
sem
říkal
to
je
provizorní
definice
duše
je
sou
jsou
hranic
schopností
a
že
není
to
vše
jedno
v
nitru
je
tolik
a
tak
je
mnich
rozdílu
že
by
bylo
opovrhla
do
ji
vysvětlování
tam
v
onom
životě
to
uhlí
dáme
popřej
nám
pán
ve
svém
milosrdenství
to
je
milosti
aby
nás
vzal
tam
kde
pochopíme
toto
tajemství
tato
tajemství
děje
druhá
kapitola
která
už
jenom
začátkem
byla
zkonfiskovali
já
když
mi
dovolíte
nebudu
teďka
z
tu
chvilinku
tu
malinkou
část
číst
protože
je
to
pá
řádek
a
je
to
tady
ukončený
touto
kapitolou
na
počkám.
Ona
našeho
organizátoři
kasta
to
říkal
nebudu
opravdu
za
říkám
koncem
komnaty
pokračuje
v
předešlé
mluví
o
rozdílu
mezi
duchovními
spojením
a
duchovním
statkem
vysvětluje
to
jemným
porovnání
mi
jak
zde
umírá
motýlek
o
němž
byla
řeč
v
páté
komnatě
po
jednej
meli
o
božském
a
duchovním
statku
ačkoliv
tato
veliká
milost
se
neuskutečňujete
za
podoby
života
protože
kdybychom
se
od
boha
odloučil
lze
toto
velké
dobro
ještě
ztratily
bůh
tu
milost
dává
poprvé
ukáže
se
jeho
velebnost
duši
ve
vidění
představově
pře
svatém
střelnou.
Jen
tím
aby
dobře
poznala
a
nebyla
v
nejistotě
že
přijímá
tak
vznešený
dar
jim
osoba
se
snad
zjevu
v
jiné
podobě
ale
pan
ale
v
jiné
né
podobě
ale
ale
o
sobě
o
ni
mluvíme
a
tou
osobou
je
s
ona
sama
ukázal
se
pán
podstatným
přijímání
podobě
ne
obyčejně
září
vé
krásné
a
zelené
jak
byl
po
zmrtvýchvstání
a
pravil
že
již
na
nešel
čas
aby
jeho
věci
okrádal
za
své
a
pak
že
bude
on
pečovat
o
její
a
jiná
slova
ještě
mluvil
k
ní
a
takhle
lépe
cítit
než
vyjádřit
zdálo
by
se
že
to
nebylo
nic
nového
protože
se
pán
zjevil
duši
i
jindy
ale
bylo
to
tak
rozdílné
že
zůstala
všecka
z
mate.
Je
na
a
ustrašen
a
především
proto
že
to
to
vidění
událost
velkou
mocí
za
druhé
pro
slova
která
k
ní
promluvil
také
protože
vnitřek
de
se
jí
tenkrát
zjevil
kromě
toho
vidění
jiné
se
ještě
nedalo
od
vás
se
se
mnou
komnatu
zde
nebo
je
neboť
věřte
že
je
veliký
rozdíl
mezi
viděním
předchozí
komnat
a
mezi
vidění
v
této
komnatě
a
zástupy
duchovní
se
liší
od
chopí
statku
právě
tak
jako
začnou
není
a
s
na
tak
dvou
osob
které
se
již
nemohou
odloučit
ž
jsem
řekla
že
ačkoliv
se
užívá
těchto
příměr
protože
není
případně
šch
je
vždy
možno
pamatovat
si
že
je
to
španělsky
jenom
i
mimo
lépe
si
ala.
Jestli
je
se
el
syn
sol
jisto
že
si
neuvědomuje
tělo
jako
by
duše
nebyla
v
něm
nýbrž
je
duch
sám
v
sobě
byl
ještě
méně
ze
myslet
na
tělo
při
duchovním
statku
protože
tajemné
to
spojení
se
děje
v
nejhlubším
nitru
duše
která
je
jistě
tam
kde
se
nám
de
je
sám
bůh
po
mém
soudu
není
tu
třeba
ani
dveří
nimiž
by
se
vešlo
říkám
že
není
třeba
dveří
neboť
při
tom
všem
co
bylo
řečeno
až
dosud
zdá
se
že
pán
přichází
smysly
a
schopnostmi
duše
a
toto
zjevení
člověčenství
páně
se
děje
asi
stejným
způsobem
tady
končí
vynechat
stránky
listy
jedna
je
dvě
stě
padesát
a
který
jsem
dostal
černoši
dobře
jaké
jsou
to.
Co
obsahují
a
co
by
v
nich
na
topili
moji
komentáře
jasno
na
tom
mluvil
s
popis
kát
čili
že
ji
páně
se
děje
stejným
způsobem
který
zjevení
představově
je
to
zjevení
představově
jak
jsem
ji
řekla
ale
co
se
děje
ve
spojení
duchovního
statku
je
ve
zemi
rozdílné
tu
se
pán
ukáže
ve
středu
duše
bez
vidění
představově
ale
ve
vidění
rozumovém
které
je
mnohem
jasnější
než
uveden
již
vidění
a
jako
nepřicházel
k
apoštolů
dveřmi
když
jim
pravil
pokoj
vám
je
to
atakdále
sobě
nám
neza
nezáleží
na
tom
ale
tady
opravdu
ona
musí
když
je
vede
zdola
je
převést
představy
jejich
oboru
nana
dění
představu
mého
dovědě
rozumového
co
si
není
v
představě
nýbrž
to
je
Tamto
se
potom
dostává
teprve
do
toho
se
chápat
vůbec
nedá
a
to
je
ten
statek
duchovní
protože
tam
už
neví
žádnou
postavu
to
je
vedení
člověka
za
smysly
za
jeho
lidství
nad
jeho
lidství
takže
ty
lidské
vlastnosti
se
vším
všude
lidská
duše
není
ničím
jiným
při
té
tratě
než
ozdobou
duchovní
svatby
a
tam
výborně
říká
pan
velice
do
teho
nesmírně
vážím
když
se
zjevil
dále
tak
byl
vědom
myslíš
to
nevadí
ale
indové
já
to
vemu
tedy
jiné
straně
k
tomu
se
dostanu
indové
tvrdí
že
to
nejvyšší
samadhi
které
se
vyjadřuje
v
životě
ježíše
krista
pobyt
v.
Probu
k
tomu
je
třeba
tři
dni
aby
trvalo
je
kdyby
netrvalo
tři
dni
že
by
se
nedokončilo
a
ono
se
dokončil
během
řídí
čili
nejjednodušším
způsobem
bych
to
vysvětlil
k
podle
indů
protože
se
mi
to
hodí
ne
tentokrát
podle
indovi
světit
že
on
byl
v
tom
nejvyšším
stupni
té
extaze
extaze
a
v
té
extazi
je
třeba
přebývat
tři
dni
aby
se
definitivně
změnila
na
post
extatických
stav
na
trvalý
post
extatických
stav
který
už
není
stavem
oddělenosti
a
vůbec
to
potom
nemůže
ohrozit
třebas
nějaké
těžkosti
o
nemohou
ohrozit
z
tohoto
světa.
Já
tam
byl
prostě
naprosto
nedotknuta
tak
to
je
ten
nejlepší
výklad
že
tam
když
se
totiž
modlíme
modlit
jsme
se
dřív
krédo
ne
po
ven
je
střední
sta
mrtvých
tak
jsme
se
nemodlili
vstoupil
do
pekel
seděl
nestal
z
mrtvých
a
to
si
to
už
to
nepovažuj
dvoj
proces
topit
do
pekla
teď
by
bylo
dobře
kdyby
se
tam
nezahálí
schopnostech
obrátit
cestu
života
lidského
tak
abych
s
ním
v
určitém
okamžiku
přestože
předtím
šel
zdola
nahoru
když
došel
do
fáze
tam
už
se
zdola.
A
nedá
jít
aby
se
to
v
tom
okamžiku
obrátilo
bez
těžkostí
bez
mezer
čtyřiceti
dnů
řečeno
nebo
třiceti
let
nebo
tak
nějak
a
najednou
si
šel
shora
dolů
najednou
se
byl
u
boha
a
odtamtud
sestupoval
sem
neboť
to
je
přirozené
tak
to
nastalo
s
každým
z
nás
v
okamžiku
narození
od
boha
si
přišel
jsem
sice
objev
takže
exist
se
dostaneš
na
tu
normální
cestu
jako
já
třebas
od
dvou
do
čtyř
let
a
někdo
vůbec
ne
já
pokud
ví
že
to
neví
to
jiná
věc
tak
mě
mi
to
jedno
je
to
v
lidských
možnostech
aby
se
to
obrátilo
aby
člověk
si
uvědomil
že
od
boha
přichází
a
k
bohu
se
jde
a
jenom
když
si
toto
vědomí
tak
následuje
krista
jiný
ne
my
opravdu
od
boha
přicházíme
a
k
bůh
se
vrátil
proč
byste
to
neměli
si
uvědomovat
aspoň
určitého
okamžiku
já
sem
si
to
úplně
uvědomit.
Úplně
tedy
až
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
ale
velice
dobře
už
ani
jsem
věděl
co
si
to
uvědomuju
toto
rozum
a
to
nestačilo
že
by
ne
zralý
dvou
do
čtyř
let
a
znovu
to
je
proces
sedmnácti
letech
už
líp
ne
a
v
sedmadvaceti
letech
eště
líp
ježíš
kristus
řekl
jedno
podobenství
tou
tou
říkám
tu
otázku
a
to
bylo
jak
hospodář
zval
na
svou
vinici
a
každému
si
byl
stejný
peníz
protože
neřekl
hodinu
vy
tam
má
vstoupit
na
jednom
vstoupil
ráno
a
přežil
ten
žár
denního
slunce
a
jeden
odpoledne
in
až
k
večeru
a
když
večer
rozdával
ten
jeden
jediný
peníz
jeden
jediný
den
dostal
ještě
stejně
taky
sami
jonáš.
Brali
jak
k
tomu
přijdou
a
on
říká
co
jsem
s
vámi
mluvil
jeden
jediný
peníz
dostali
jste
koukejte
mazat
takže
jestliže
během
tohoto
života
stejně
tam
označen
jako
činnost
já
jsem
na
té
vinici
tak
dostanu
odměnu
od
toho
hospodáře
ano
a
dal
není
oni
mluveno
je
to
jeden
jediný
peníz
který
má
dvě
strany
dycky
rub
a
líc
že
ano
a
tím
je
zase
vysvětleno
mnohem
více
než
co
by
se
myslel
si
tam
je
a
ale
je
tam
mluveno
v
jednom
jediném
vtělení
o
jednom
jediném
životě
ne
když
jako
dneska
si
neměl
čas
přijít
tak
přijde
zítra
nikde
taková
podobenství
vědí
še
kristu
existuju
by
tam
byl
někde
aspoň
náznak
toho
převtělování
to
tam
není.
A
my
jenom
teď
to
udělej
a
když
to
neuděláš
tak
si
nebyl
na
vinici
tak
si
nebyl
večten
do
těch
do
odměnu
od
boha
dostanou
ano
tak
vy
dostáváme
na
tento
život
který
je
v
každém
případě
činný
v
každém
případě
činný
odměnu
jeden
jediný
peníz
ty
se
můžeme
dohadovat
jenom
o
tom
co
to
ten
jeden
jediný
peníz
je
ale
všichni
bez
rozdílu
do
příjemné
na
tu
vinici
páně
na
druhým
sto
hospodáře
tedy
dostaneme
jenom
jeden
peníz
neboť
víc
nepotřebuje
ne
život
věčný
tím
penízem
je
míněn
život
věčný
po
tom
teprve
to
odpovím
staré
se
trošku
jít
o
sebe
protože
tyto
věci
řešit
nebudeš
potřebuje
to
že
je
panna
bohu
ale
ty
že.
Než
nenásilný
způsobem
a
následuj
sme
ti
nezemřeš
tak
koukej
na
to
aby
zemřel
tak
že
by
byl
na
té
vinici
toho
hospodáře
a
dostal
ten
peníz
voni
jiného
by
ho
se
neměli
starat
já
se
tady
nebudu
s
těmi
věcmi
moc
nabrat
to
mi
promiňte
že
já
bych
se
nedostal
tam
kam
se
při
dost
tak
já
tady
mám
muž
na
krku
já
se
chci
dostat
během
toto
do
ještě
hodně
daleko
jo
má
svůj
úkol
a
já
jsem
nechám
z
něho
z
vymanit
takže
já
ti
odpovím
velice
hrubě
se
s
nimi
děje
je
jejich
život
na
této
planetě
pohledem
na
celý
život
zajisté
ne
to
je
malá
část
toho
kde
voni
žijou
jestliže
se
někdo
zabíjelo
úrovni
násilnou
smrtí
se
jde
nezabil
se
na
jiné
úrovni.
Už
ani
na
té
astrální
a
to
je
nízká
úroveň
se
nezabil
když
můj
bratr
ne
pepíček
se
zabil
automobilu
tak
říkal
mé
mamince
celá
smysly
měla
jasné
sny
teď
jim
to
nemějte
strach
já
jsem
to
přeskočil
nic
mě
nebolelo
o
citem
se
byl
jsem
vymrštěn
na
ten
pangejtě
a
tam
se
díval
na
tom
mrtvé
tělo
jak
mu
tekla
krev
z
jeho
neby
a
není
sem
živ
a
později
vykládal
jak
je
zaměstnán
a
podobně
já
nevím
všecko
a
nemohu
vám
říct
jak
to
s
ním
dopadlo
dál
on
se
staral
eště
o
své
sourozence
později
mnohem
podobného
později
to
nestaral
velice
vědomě
ale
prosím
vás
proč
vode
mě
pořád
v
této
odpovědi
na
to
co
se
děje
po
smrti
s
člověkem
který
nejste
vy
vy
potřebujete
vědět
to
jsem
to
ještě
se
nedokončil
vina
dána
na
tím
dávám
neodpovídám
no
to
potřebujete
vědět
že
zvědavosti.
Máte
být
vědomí
co
máte
dělat
a
já
jsem
vám
to
dneska
řekl
dopoledne
co
mate
aby
se
k
tomu
bohu
dostali
že
to
velice
prostá
a
přirozená
věc
buďte
milosrdný
a
stačí
to
a
nemusíte
mít
odpověď
na
tyto
otázky
buďte
milosrdný
bez
ohledu
na
sebe
kdyby
bližního
miluje
mně
a
do
mě
miluje
ten
bude
spasen
stačí
to
ještě
to
nestačí
tak
ty
us
tě
nestačí
a
to
já
za
to
nemůžu
konec
nadávky
a
teďka
odpověď
to
v
na
ni
to
je
jak
to
bude
s
těmi
lidmi
kteří
násilnou
smrtí
se
jdou
karla
otázka
jo
co
s
nimi
bude
po
smrti
budou
spaseni
nebo
když
se
to
přerušil
násilný
proč
se
modlíme
tedy
od
náhlé
smrti
osvoboď
nás
pane
možná
že
se
modlíme
já
si
od
napřed
pomohu
lehkým
způsobem.
Jenom
proto
že
se
věřilo
že
je
člověk
musí
být
vyzpovídám
že
musí
přijmout
svátost
posledního
pomazání
a
tak
dále
umírající
ne
a
to
jsem
říkal
nějaký
jinak
ale
to
bych
jako
nechtěl
tímto
způsobem
z
toho
vy
váznout
ale
zaručeně
okruh
ten
velký
okruh
že
od
boha
pocházíme
k
bohu
se
vracíme
není
porušený
to
bere
na
vědomí
je
rušen
pro
vědomí
toho
člověka
ale
ne
u
boha
a
to
je
důležitý
že
bůh
ho
tím
neporučil
co
lidí
umřel
ve
větách
násilnou
smrtí
v
tom
co
je
to
to
válce
padesát
milionů
ono
se
říká
proto
padesát
i
do
neví
přesně
a
minulé
devět
milionů
že
ano
tak
se
neví
přesně
čili
to
je
dost
co
to
není
malé
malá
částka
duší
jak
to
si
ma
dopadlo
to
si
modlo.
Takže
se
museli
vrátit
okamžiku
smrti
do
své
jediné
nesmrtelné
individuality
do
příbytku
božího
já
jsem
to
vysvětloval
co
se
děje
po
smrti
s
člověkem
který
násilnou
smrtí
zemřel
a
to
by
se
dal
tamhle
někde
v
brně
takhle
bylo
mu
znemožněno
úkol
který
má
provádět
na
této
úrovni
a
bude
ho
pro
nějakém
pře
školení
což
je
ztráta
času
ovšem
muset
provádět
jinde
ale
tomu
úkolu
nejde
a
ten
úkol
zní
si
pomocníkem
boha
a
jestli
mu
nad
to
byl
jeho
tvůrčím
a
spasitelském
a
světlem
úkolu
a
jestli
mu
pomaháš
z
této
úrovně
nebo
z
jiné
to.
Není
tak
moc
rozhodující
důležité
je
se
z
toho
nevymaní
ani
násilnou
smrtí
ani
sebevraždou
ničím
se
z
toho
nevymaní
a
čili
nastává
tam
nějaké
zdržení
ale
to
je
otázka
času
a
prostoru
a
to
není
tak
jako
podstatné
přitom
protože
ten
bezčasový
ten
úkol
dal
vo
do
času
a
v
tom
času
na
staro
kvalitativní
přerušena
smrtí
v
kvalitě
člověka
hmotného
na
kvalitu
člověka
méně
hmotného
a
tak
dále
to
na
věci
nic
nemění
ten
úkol
se
provede
prosím
když
při
se
ráno
na
vinici
a
druhý
večer
tak
je
tím
řečeno
že
nezáleží
na
délce
ale
záleží
na
tom
že
povolanost
vyslyšel
každý
je
volá
na
vinici
a
kdykoliv.
Vy
slyšíte
během
svého
života
je
to
v
pořádku
tak
bych
o
to
věděl
ale
na
abyste
to
volání
slyšeli
každý
z
nás
v
okamžiku
narození
je
povolání
k
činnosti
pro
boha
čili
na
vinici
a
buď
to
dělá
nevědomě
anebo
to
dělá
vědomě
jako
ten
kdo
vstupuje
vědomě
na
tu
vinici
že
to
dělal
přes
den
nevědomě
to
na
věci
moc
nemění
proto
byl
stejnou
stejnou
menší
kon
odměněn
chtěl
říkat
ale
jak
se
mi
tak
zdá
vzdáleně
si
pamatuju
že
jakým
způsobem
se
to
na
těch
jiných
úrovní
prasata
činnosti
je
tak
asi
to
mě
na
ta
otázka
nebo
velice
eticky
a
to
řeknu
víš
pěti
slovy
totiž.
Že
zaručeně
se
musí
jevit
úměrně
ta
spasitelská
činnost
to
je
úrovni
čili
dejme
tomu
já
si
zkrátím
celou
tu
řeč
na
jednu
jedinou
úroveň
na
úroveň
andělskou
na
úrovni
andělské
se
ta
specifické
činnosti
je
ví
tak
že
ten
tvor
ten
stvořeným
anděl
stvoření
anděl
může
přejít
do
stavu
nestvořeného
jeho
vlivem
a
nebude
to
tak
těžké
jako
když
tam
do
toho
netvoří
stavu
když
jste
nestvořený
stav
uvědomuje
člověk
ten
anděl
si
nestvořený
stav
uvědomí
daleko
snáze
podívejte
se
nemusí
podobenství
o
marnotratném
synu
já
si
ten
anděl
to
byl
ten
jeden
z
těch
bratru
který
tam
zůstal
teď
neodešel
vod.
Hospodina
nebo
boha
a
byl
tam
jenom
andělem
že
jste
viděli
to
jak
se
rozčiloval
nad
tím
svým
bratříkem
který
jako
vožralka
a
a
děvkař
se
vrátil
a
byl
přijat
tak
mile
že
ano
nemusíme
bylo
mi
to
bude
mu
toho
tady
vidíte
jak
málo
scházelo
k
tomu
hodným
anděli
k
tomu
aby
viděl
stav
otce
a
stav
marnotratného
vrátilo
se
syna
tam
není
dál
dopovězeno
jak
ten
marod
na
ten
syn
který
nebyl
marnotratný
a
zůstal
u
otce
co
s
tím
dělal
dál
jestli
otec
řekl
prosím
tě
nezlobte
já
to
napravím
anebo
nic
neřekla
nechal
ho
zlobit
se
zlobil
ten
syn
to
je
symbol
je
mě
symbol.
Nespokojenosti
s
tím
stavem
ve
kterém
je
rozumíš
a
protože
je
nespokojen
a
otec
je
při
tom
a
ono
se
nějak
projevil
nějak
se
neprovinil
než
nespokojenost
tak
je
pravděpodobné
říkám
je
pravděpodobné
že
ho
bůh
z
toho
stavu
vymaní
tak
nemůže
si
vratech
ale
tím
že
člověk
se
narodí
jako
kompletní
transformátor
časného
na
věčné
a
většino
čas
ne
napřed
tím
je
povolání
není
žádné
výjimky
každé
dítě
které
umře
v
hodinu
narození
je
povolání
každý
člověk
který
dožije
mýho
strašně
ho
vysokého
věku
je
povolání
stejně
jako
to
dítěte
ře
první
den
svého
života
je
povolání
na
vinici
páně.
Je
povaha
eště
se
že
na
tom
že
víc
to
pole
to
je
se
všechno
se
stalo
člověku
do
okamžiku
narození
se
dělo
bez
vůle
člověka
čili
on
neposlechl
eště
ale
má
možnost
poslechnout
mnoho
povolaných
málo
vyvolených
že
ano
tak
to
platí
celý
život
je
důležitý
a
každý
živ
každý
okamžik
je
od
boha
že
má
stejnou
hodnotu
to
čemu
klade
důležitost
se
mu
překládat
velikost
jako
to
že
mu
důležité
vůbec
ne
že
překáží
a
přecházíš
z
to
bez
povšimnutí
rozumu
kali
a
kali
byli
kali
roku
třicet
devět
kdy
nekonáte
tři.
První
kali
když
jste
země
vymáhat
metodu
a
tak
jsme
to
dělali
tímto
způsobem
škole
ten
není
miloš
ten
by
sto
moc
dobře
pamatoval
zkoušeli
jsme
v
šokem
to
atalyto
má
dobrou
paměť
zkoušeli
jsme
všechny
metody
a
žádnou
metodou
to
nešlo
až
nakonec
jsme
si
řekli
zdali
pak
jsme
nediktoval
pánu
bohu
co
s
námi
má
udělat
že
si
nás
má
vyvolil
že
nemá
být
jenom
povolání
nýbrž
mám
vyvolený
stadia
si
na
lidu
nelitujete
něco
co
ani
ježíš
kristus
nikomu
nediktoval
nýbrž
říkal
já
mám
má
od
otce
to
není
moje
kompetence
že
ano
a
teďka
u
těch
svým
zve
nových
zrovna
tak
to
není
na
jednom
místě
jenom
to
je
na
více
myslet
na
které
na
my
vy
jste
mě
na
to
přistoupili
a
do
takové
míry
jak
jste
mi
na
na
to
přistoupil.
Se
zažívali
buď
nízké
nebo
vyšší
spojení
s
bohem
miloš
právě
se
zažíval
také
spojení
s
bohem
ale
to
by
nevadilo
tady
se
ho
zažívali
všichni
se
znám
byli
bez
výjimky
všichni
a
to
proto
že
jsme
to
nechali
na
pánu
bohu
že
se
ten
člověk
musí
vzdát
i
svého
ducha
i
to
do
toho
vložil
že
tam
se
se
ocitne
chvíli
na
kříži
kde
se
se
vzdával
svého
ducha
do
takovém
jak
se
vzdali
svého
ducha
tak
jste
poznávali
toho
boha
dali
jste
mu
na
libovůle
co
sami
dál
udělá
to
znamená
to
už
nešlo
z
vaší
metodou
nýbrž
to
slovo
už
bez
vaší
metody
tak
dost
daleko
se
to
vyzkoušel
z
vlastní
metodou
a
pak
se
to
zkoušeli
bez
metody
a
ono
se
ukázalo
že
jsme
tou
a
bez
metody
dohromady
to
de
že
to
nejde
z
metodou
jenom
a.
Že
jsme
tady
jenom
ale
s
oběma
dohromady
to
jde
když
trpělivě
by
zkouší
te
všechny
metody
to
chce
vodvázali
nechce
a
máte
hlavně
máte
poctivou
touhu
po
té
spáse
potom
setkání
s
bohem
tak
se
s
ním
setkáte
když
mu
pánu
bohu
nebudete
diktovat
při
musíte
si
myslet
jednu
věc
a
nechme
na
to
zapomenout
a
to
možná
často
z
mého
mého
velkého
řečnění
není
vidět
že
za
tím
co
vy
se
tady
zdola
snažíte
věcech
cestou
zdola
klepáte
na
tu
bránu
tak
o
té
vaší
touze
a
čistotě
v
té
touhy
tam
za
dveřma
vědí
tatam
za
vás
neklepe
ale
ta
ta
A
za
vás
milosti
boží
branu
otevírá
co
je
to
ta
touha
po
bohu
v
té
touha
boží
je
a
to
vy
vodna
toho
jedenáctý
třicet
devět
to
říkám
zařídíte
si
to
budete
vět
že
vy
netouží
a
nikdy
jsem
ne
toužili
vy
miluje
ta
nikdy
se
nemilovali
my
poznáváte
a
nikdy
jsem
nepoznávali
nebýt
aby
neexistuje
te
vy
existuje
ten
nikdy
se
neexistovaly
kdyby
neexistoval
von
nepozná
von
nebylo
a
von
a
tak
dále
tak
vinen
neexistuje
neteklo
at
že
neexistuje
tedy
existuje
te
to
jako
když
to
barvou
říkal
dyť
já
jsem
živa
tady
maminka
pořád
na
nemohu
pláče
to
je
nemožné
to
by
se
mohl
za
sebou
rozpaky
taky
všichni
co
jste
tady
protože
jste
všichni
mrtvi
stejnou
měrou
jako
brna
radovat
tak
stačíte
měnili
vyšších
mrtvých
ale
jakým
způsobem
mrtvi
že
můžete
vstát
z
mrtvých
pojď
za
mnou
následuje
a
staneš
a
bude
živý.
To
si
přejete
jsem
si
neoblíkl
prosím
přímý
pohled
na
boha
protože
ty
víš
tu
představu
toho
boha
skrz
to
polidští
boha
vidíš
a
to
by
se
vlastně
nemělo
vůbec
stát
takže
já
který
jsem
neměl
nikdy
představu
o
bohu
a
který
ani
nebudu
mít
možná
na
vás
dělám
dojem
možná
nebi
že
se
to
oprávněné
nebo
ne
že
jsem
na
to
líp
než
vy
a
ten
dojem
dělám
prože
sem
neměl
nikdy
představu
a
takový
antonín
který
se
nebo
se
představu
a
nepotřebuje
ji
ten
se
velice
zdržuje
ten
se
ve
za
představou
tak
se
mu
ten
ježíš
kristus
představili
napřed
egypťani
ještě
nedávno
ne
československu
Aby
nemusel
mít
svou
představu
nýbrž
aby
měl
pomoc
boží
ta
je
za
představou
lidskou
od
té
pomoci
boží
aby
měl
představu
z
jeho
moci
a
ne
ze
své
a
on
ten
padouch
antonín
vono
mu
to
nestačí
já
vám
řeknu
kdybych
kdokoliv
z
vás
mě
takové
skvělé
vidění
obraz
nosti
s
tohleto
nižší
vidění
ne
rozumové
intelectual
toho
obrazové
tak
by
plesal
a
do
smrti
by
z
toho
žil
on
si
sám
vzpomene
že
když
já
mluvím
za
něj
a
ne
tam
se
s
je
to
pravda
že
já
vím
že
je
to
pravda
že
když
se
mu
to
zjevení
stalo
tehdy
prvně
v
egyptě
stopu
byla
veliká
úleva
a
že
tentokrát
to
také
byla
pro
něho
úleva
jenže
von
si
chudá
nekašlete.
Jestli
kristus
pro
něho
de
že
ho
se
odvolat
z
tohoto
světa
já
jsem
věděl
že
ne
prosím
promiň
že
mluvím
za
tebe
že
by
s
takhle
jasně
nevyjádřil
já
vám
to
je
myšlenky
ne
a
to
by
byla
aby
tebe
neviděla
jenom
přesto
je
hra
lásky
přestane
zlo
tobě
nevím
ale
který
jsme
takle
navštívený
se
kristem
o
tom
já
něco
už
musím
přeci
vědět
o
protože
po
pokud
by
to
nebylo
tak
bych
nebyl
vůbec
spojen
s
tím
bohem
to
by
byl
omyl
přece
si
se
spojil
jenom
vědomě
s
tím
obrazem
dycky
obrazem
no
nemyslet
si
že
takové
zjevení
a
trčet
zjevení
obrazové
a
nebo
rozumové
že
zastane
všechno
to
je
nám
záplata
na
místní
těžkosti
to
momentálně
pomůže
člověku
z
nějaké
by.
Oni
a
potom
se
ten
člověk
zase
veze
ne
na
tu
úroveň
na
které
už
byl
to
už
ne
a
na
takovou
úroveň
kde
zase
bych
chtěl
abyste
to
opakovala
já
myslím
že
to
byl
stav
učedníků
který
byl
ješi
aby
ta
doba
kdy
s
nimi
chodil
trvala
pořád
to
nebylo
možné
proto
bylo
vyhlazeni
tři
roky
po
třiceti
letech
kdy
s
nimi
nechodil
a
byla
pro
ně
vyhraženo
věčnost
po
seslání
ducha
svatého
bez
které
si
uvědomili
dyť
my
jsme
věčně
s
tím
kristem
byli
tu
svatý
má
ten
následek
a
to
se
to
mělo
ten
následek
že
věděl
že
to
nenastalo
se
sloni
ducha
svatého
nýbrže
se
obnovil
paměť
na
to
co
od
věnuje
pro
člověka
připravenost
a
už.
Ne
vyprchala
to
je
podstata
seslání
ducha
svatého
no
tak
ještě
něco
bylo
předcházejícího
následujícího
vtělení
tak
by
to
nemuselo
být
zavržen
ale
protože
jenom
jeden
život
je
pro
každého
přichystáno
tak
aby
mu
to
nepřekáželo
tak
ne
žádná
karma
ale
zavržení
karmy
musí
nastat
to
musí
odpadnout
to
co
neučinili
to
co
neučinili
to
musí
být
součástí
toho
zavržené
to
se
zavrhneš
a
ne
že
se
opakuje
až
se
to
dokončí
vůbec
ne
tady
jeden
z
důkazů
že
on
nevěřil
na
převtělování
že
to
je
vyšší
učení
než
převtělování
to
je
učení
celkem
novodobou
co
je
to
prsa
před
kristem
to
není
tak
staré
ale
u
jiných
národů
než
u
jednu
to
bylo
ještě
starší.
To
ale
podívejte
se
jenom
na
takový
egypťani
kteří
byli
nají
mám
paměť
daleko
větší
než
třebas
indové
že
tam
taky
na
převtělování
moc
nevěřili
že
voni
si
pomáhali
tím
tou
mysím
neděl
že
když
ho
nezachovávají
moji
řekové
tak
že
už
po
něm
bude
veta
metody
jsem
to
přehnal
který
se
člověku
nabízí
a
těch
je
hrstka
protože
dejme
tomu
když
jste
dneska
vyslechl
metodu
milosrdenství
tak
to
byla
nabídka
velice
konkrétní
a
odvozená
od
narození
už
dítěte
když
se
si
z
toho
nabídnout
uskutečníte
aby
začli
kdekoliv
chcete
v
životě
neklidně
začít
nikoliv
ale
je
to
velice
reálné
a
skutečné
a
není
to
nic
Co
by
způsobovalo
že
by
se
musel
další
metodu
čili
kdybyste
našli
lepší
metodu
pro
že
by
se
ji
nechopili
ale
já
ji
považuju
vlivem
toho
co
řekl
ježíš
kristus
za
nejlepší
metodu
že
milovati
budeš
bližního
jako
sebe
sama
to
je
milovati
boha
říkal
on
přítomností
to
znamená
záření
té
úrovně
kterou
jsem
dosáhl
a
to
je
sem
zase
já
se
prostě
oděj
se
se
neodejdu
dokud
poslední
hadí
nesplatíš
no
to
je
jasný
při
takoví
karmě
že
ano
ale
proč
se
mi
říká
no
když
se
netvrdím
zdát
že
platí
zázemí
že
tím
stylem
to
jsem
říkal
no
to
nezáleží
z
toho
nevyhovuje
že
jako
se
nebude
převtělovat
budete
třebas
pečovat
tolikrát
dokud
nestačí
všechno
tak
když
vidí
že
si
umíráš
a
že
si
že
ho
nespali
tak
patrně
to
uděláš
příště.
Nebo
za
sto
vtělení
že
jak
říkají
třebas
indové
ale
není
ta
odpověď
není
správná
tam
je
co
neodejdeš
odtud
dokud
poslední
hadí
nesplatíš
jakým
způsobem
splácí
člověk
která
tam
není
řečeno
ten
poslední
holý
ale
něco
splácí
tím
že
trpí
něco
státní
tím
že
někoho
miluje
a
něco
splácí
tím
že
když
se
blíží
hodina
smrti
nebo
když
ho
popadne
nějaká
bez
naději
tomu
podobná
a
von
splácí
svou
bez
naději
která
trvá
tak
dlouho
až
jí
neunese
když
neunese
bez
naději
tak
se
najednou
objeví
naděje
to
už
se
nezažili
ale
to
zažil
každý
člověk
který
umírá
to
sem
říkal
o
tom
ten.
Napajedel
tom
komunisti
i
ten
který
neměl
o
to
vůbec
zdání
to
zažil
čili
mám
za
to
že
každý
člověk
než
umře
všechno
platí
protože
jsou
různé
druhy
skácen
které
si
neuvědomuje
o
kterých
nevíme
že
to
splácí
je
a
opravdu
se
tím
splácí
všechno
takže
člověk
v
okamžiku
smrti
musí
přeci
vědět
že
už
nic
nedokáže
že
z
něho
duše
prchá
a
že
tedy
co
nedokázal
už
že
dokáže
a
jestli
se
s
tím
smíří
tak
platil
protože
je
třeba
se
smířit
dost
a
smíření
by
hluboce
hrubě
porušujeme
a
nevážíme
si
toho
neboť
ježíš
kristus
ukazuje
na
každém
kroku
smysle
se
se
mnou
a
já
jsem
tím
tou
chvílí
s
vámi
smířen
neboť
ta
nesmrtelnost
je
na
vaší
straně
ne
na.
Já
jsem
jedno
stvořitelem
my
se
chceme
s
vámi
smířit
ale
vy
na
oponuje
te
ano
čili
to
to
splácí
opravdu
takhle
probíhá
jenomže
u
každého
jinými
prostředky
ale
vždycky
některé
sou
stejné
všech
ale
já
se
to
velkou
os
z
hlásné
to
s
tím
nezvolí
je
to
hezký
on
tě
uchlácholil
možná
na
tu
chvíli
a
možná
že
ani
ne
ale
zaručeně
takhle
neurčitý
to
není
to
smíření
s
bohem
je
nastoupení
jeho
vědomí
a
když
nebo
vědomí
o
něm
a
když
to
nenastupuji
tak
to
není
žádné
smíření
tak
máš
pořád
pocit
oddělenosti
a
to
není
smíření
sta
smíření
je
ty
jsi
můj
otec
já
jsem
tvůj
syn
a
já
jsem
k
tobě
přišel
a
tys
mě
odpustil
že
já
jsem
všechno
promarnil
on
s
odpustil
tomu
marta
temu
snu
že
všechno
promarnil
a
byl
s
tím
otcem.
Jeho
domě
a
byl
jim
oslavován
tím
otcem
to
je
to
smíření
a
byl
ten
pravý
stav
žádný
hochu
leží
a
že
si
že
mi
dobře
a
že
je
mi
krásně
do
to
už
nějaký
pan
šatobrián
říkal
přesto
padesáti
lety
a
mýlil
se
on
říkal
vám
se
zdá
že
to
křesťanské
náboženství
není
tak
dokonale
jako
třebas
indické
to
von
taky
čest
bhagavadgitu
posledních
letech
života
to
byla
přeloženo
do
francouzštiny
a
říkal
to
se
mýlíte
v
té
dokonalé
náboženství
protože
je
krásné
jemu
to
stačilo
mě
by
to
nestačil
to
je
krása
když
si
to
člověk
se
na
to
nahlížíme
na
jedno
lidé
celek
tak
je
to
velice
krásné
to
všechno
tak
spolu
souvisí
jedno
na
druhé
navazuje
a
bere
to
k
tomu
osvobození
je
to
krásné
ale
zono
takhle.
To
by
ho
střelil
tady
protože
to
si
z
toho
něco
vezme
tak
ten
sápe
prostě
v
tomto
v
jeho
věku
mu
to
vyhovuje
ale
on
to
pořád
vyhovovat
nebude
já
sem
já
sem
se
že
viděl
dvakrát
nebo
třikrát
ale
já
bych
měl
touto
mu
říct
nebalamutil
prosím
tě
ty
lidi
bečka
se
s
tou
nechci
vidět
protože
ten
člověk
musí
být
přiveden
k
tomu
aby
konkrétně
přiložil
ruku
k
dílu
a
ne
se
měl
dobře
neměl
vidění
nějaké
krásy
vnitřní
vidění
které
možná
je
velice
dobré
ale
když
to
vyšlo
věk
tvorem
činným
ne
jako
zvíře
které
koná
jenom
pro
sebe
a
po
celé
stránce
je
činným
my
řekne
pro
sebe
ale
pokud
člověk
po
na
jenom
pro
sebe
tak
ještě
ne
nezačal
s
tou
pravou
činností
která
je
pro
boha
to
jsem
já
poznal
v
sedmnácti
letech
a
to
satanu
tato
no
to
bych
mu
takle
před
veřejnosti.
A
nadávat
to
s
vo
něm
dobrý
člověkem
dobrým
léčitele
mají
úkol
a
na
tom
úkolu
vyčerpá
tyhlety
síly
poznání
co
vidíme
paní
kamenický
to
víme
tečka
u
všech
těch
von
platí
krutou
daný
za
to
ale
je
mnoho
prospěšný
každý
máme
jiný
úkol
a
vysokou
kapacitu
pranickou
ten
celá
be
a
takže
ty
se
ocitneš
v
jeho
autem
je
a
je
daleko
širší
než
tvoje
že
ona
se
já
takhle
někde
do
takové
místnosti....
Download XML • Download text
• Waveform view