EN | ES |

89-17B

89-17B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ani kolikrát s oponoval a možná že i právem že si nesouhlasil s tím co si dělat když vy to šlo události nikoliv slovně to si ky souhlasili co říkám velice ctil ale když slovo věci kterým si dycky pro uměl co sem vám udělat co je nemá udělat když to musí vždycky a eště eště dneska tomu prosí to co mi tady svědky všechny hory který do do toho do kuchyně že tomu nejvíc rozumíš si to si proti sku je mírnější viďte a proti dřívějšímu to byste přesto spoutali nepudu něco vůči bohu ani on nikdy po metodu opomene zjevit tak zřetelně svou přítomnost a to je v v tom případu že ona se intenzivně něčím nezaměstnávaly že že je bez zaměstnání. také velkou důvěru že když ji bůh popsal tu milost nedopustí aby ji ztratila jak je možno do mysli přesto však duše dbá z velikostí větší než jindy aby se mu v ničem nezneklidit rozumí se že je to přítomnost není trvale tak plná že se tady vyložil jinde si to kolísá si říci a taky vona říká proč věc míra zaměstnat a není tak jasná jak se objevuje poprvé a někdy potom těší bůh popřává tu radost když například dejme tomu poprvé vidím člověka o kterém mám rozhodnout se mnou snáze známý nebo ne tak vidím jasně jesi nebo ne to jste viděli brně říkal ten mám za ještě teď se podívejte uzavřít a vám taky a jak se na něj vyřídím ten vyřídím ten pojetí že nebude vědět že mu dete zanechal díru přešel přes. Lát podíval se na první pohled všechno prozradí a jsem ale příteli milý poddán si vítán si očekávání jsem věděl že je dávno očekává a věděl jsem ho poprvně jsem ani slo výjimečně ani sedla vy jste viděli jak to bral nebo je se ho tak bylo by ovšem nemožno pochopit chopit se něčeho jiného ba bylo by nemožno žít mezi lidmi že se však kdy duše ustavičně jakmile si to uvědomí v této společnosti třebaže na nepatří ve světle tak jasné je tomu asi tak jako by nějaká osoba ve dal jinými spokojí velmi osvětlené tu by se zavřel okna a nastala by ma ačkoliv není světlo aby přítomné viděla a také je nevidí dokud se pokorou ne osvětlí přece si je stále vědoma že tam jsou tu se na máme otá. A za a duše může způsobit abyste světlo vrátilo to není dáno nýbrž je v moci našeho pána kdy se mu zalíbí otevřít ono rozumu prokazuji ji tak neměnné milosrdenství že nikdy ji neopustí a chce aby jeho jo přítomnosti bezpečně věděla tu se zdá že boží velebnost te s touto podivu hodno společností připravit duši na ještě větší věci protože se její jasnost že ji pomáhá aby se stále zdokonaloval a od kázala bázeň kterou někdy jak bylo řečeno malo v e ostatních milostí který pán sval a tak bylo že se ve všem zlepšoval a zdálo se jím měla jakékoliv utrpení a jednání že podstata jejich duše se ani nehnul z onoho pokoje. Takže určitým způsobem se zdálo jako jejich duše dal rozdělena o všem se si vysvětlit doufám že to tak není a ono neuznával tak sem se ho vyčítat muiho tom to je to rozdělenosti a když ji po přijetí této milosti od boha krátce po na krátkosti vlo velké utrpení když ji s tím ho na krátkou potom po této milosti krát velké utrpení stěžovali si ka svou duši jako marta když si stěžovali na marii a někdy ji řekla že si pořád jenom užívá onoho klidu a blaženosti a ji ponechává aby otrava tolik starosti a zaměstnání a marta se nemůže přidružit kterým bude zdát bláhový ale je tomu skutečně tak rozumí se ovšem že duše je sama v sobě celkem a předse není přelud co jsme řekl nýbrž něčím co je velmi běžné je svůj originálu. Prosím vás to pro nebylo vůbec nic zázračného že se mi objevil ten bůh jako skutečnost skutečnější než tento svět to bylo můj originálu velice běžné jak jsem od běžné věci nevěděl dyť je to nejpřirozenější věc že moje podstata je božská a všech lidí co nebylo narozené promiňte že jsem proti tomu pojmu napřed že to to že to bylo pro absolutně přirozené protože si ho radou kdyby se ano tak je to na tři ten tak potom jim to nemám za zlý prože máme ty jsme chrámem božím a proto jsem pravila že se věci nitra objevují tak že se s tuto rozpoznal jaký si zcela patrný rozdíl mezi duší a duchem ačkoliv ob je jedno ze tu postřehnout tak jemný rozdíl že se někdy zdá. Jako by obojí působilo odlišný podle slasti kterou pán chce dát také se mi zdá že duše se liší od svých schopností to se ji neznáte fakt sem říkal to je provizorní definice duše je sou jsou hranic schopností a že není to vše jedno v nitru je tolik a tak je mnich rozdílu že by bylo opovrhla do ji vysvětlování tam v onom životě to uhlí dáme popřej nám pán ve svém milosrdenství to je milosti aby nás vzal tam kde pochopíme toto tajemství tato tajemství děje druhá kapitola která jenom začátkem byla zkonfiskovali když mi dovolíte nebudu teďka z tu chvilinku tu malinkou část číst protože je to řádek a je to tady ukončený touto kapitolou na počkám. Ona našeho organizátoři kasta to říkal nebudu opravdu za říkám koncem komnaty pokračuje v předešlé mluví o rozdílu mezi duchovními spojením a duchovním statkem vysvětluje to jemným porovnání mi jak zde umírá motýlek o němž byla řeč v páté komnatě po jednej meli o božském a duchovním statku ačkoliv tato veliká milost se neuskutečňujete za podoby života protože kdybychom se od boha odloučil lze toto velké dobro ještě ztratily bůh tu milost dává poprvé ukáže se jeho velebnost duši ve vidění představově pře svatém střelnou. Jen tím aby dobře poznala a nebyla v nejistotě že přijímá tak vznešený dar jim osoba se snad zjevu v jiné podobě ale pan ale v jiné podobě ale ale o sobě o ni mluvíme a tou osobou je s ona sama ukázal se pán podstatným přijímání podobě ne obyčejně září krásné a zelené jak byl po zmrtvýchvstání a pravil že již na nešel čas aby jeho věci okrádal za své a pak že bude on pečovat o její a jiná slova ještě mluvil k a takhle lépe cítit než vyjádřit zdálo by se že to nebylo nic nového protože se pán zjevil duši i jindy ale bylo to tak rozdílné že zůstala všecka z mate. Je na a ustrašen a především proto že to to vidění událost velkou mocí za druhé pro slova která k promluvil také protože vnitřek de se tenkrát zjevil kromě toho vidění jiné se ještě nedalo od vás se se mnou komnatu zde nebo je neboť věřte že je veliký rozdíl mezi viděním předchozí komnat a mezi vidění v této komnatě a zástupy duchovní se liší od chopí statku právě tak jako začnou není a s na tak dvou osob které se již nemohou odloučit ž jsem řekla že ačkoliv se užívá těchto příměr protože není případně šch je vždy možno pamatovat si že je to španělsky jenom i mimo lépe si ala. Jestli je se el syn sol jisto že si neuvědomuje tělo jako by duše nebyla v něm nýbrž je duch sám v sobě byl ještě méně ze myslet na tělo při duchovním statku protože tajemné to spojení se děje v nejhlubším nitru duše která je jistě tam kde se nám de je sám bůh po mém soudu není tu třeba ani dveří nimiž by se vešlo říkám že není třeba dveří neboť při tom všem co bylo řečeno dosud zdá se že pán přichází smysly a schopnostmi duše a toto zjevení člověčenství páně se děje asi stejným způsobem tady končí vynechat stránky listy jedna je dvě stě padesát a který jsem dostal černoši dobře jaké jsou to. Co obsahují a co by v nich na topili moji komentáře jasno na tom mluvil s popis kát čili že ji páně se děje stejným způsobem který zjevení představově je to zjevení představově jak jsem ji řekla ale co se děje ve spojení duchovního statku je ve zemi rozdílné tu se pán ukáže ve středu duše bez vidění představově ale ve vidění rozumovém které je mnohem jasnější než uveden již vidění a jako nepřicházel k apoštolů dveřmi když jim pravil pokoj vám je to atakdále sobě nám neza nezáleží na tom ale tady opravdu ona musí když je vede zdola je převést představy jejich oboru nana dění představu mého dovědě rozumového co si není v představě nýbrž to je Tamto se potom dostává teprve do toho se chápat vůbec nedá a to je ten statek duchovní protože tam neví žádnou postavu to je vedení člověka za smysly za jeho lidství nad jeho lidství takže ty lidské vlastnosti se vším všude lidská duše není ničím jiným při tratě než ozdobou duchovní svatby a tam výborně říká pan velice do teho nesmírně vážím když se zjevil dále tak byl vědom myslíš to nevadí ale indové to vemu tedy jiné straně k tomu se dostanu indové tvrdí že to nejvyšší samadhi které se vyjadřuje v životě ježíše krista pobyt v. Probu k tomu je třeba tři dni aby trvalo je kdyby netrvalo tři dni že by se nedokončilo a ono se dokončil během řídí čili nejjednodušším způsobem bych to vysvětlil k podle indů protože se mi to hodí ne tentokrát podle indovi světit že on byl v tom nejvyšším stupni extaze extaze a v extazi je třeba přebývat tři dni aby se definitivně změnila na post extatických stav na trvalý post extatických stav který není stavem oddělenosti a vůbec to potom nemůže ohrozit třebas nějaké těžkosti o nemohou ohrozit z tohoto světa. tam byl prostě naprosto nedotknuta tak to je ten nejlepší výklad že tam když se totiž modlíme modlit jsme se dřív krédo ne po ven je střední sta mrtvých tak jsme se nemodlili vstoupil do pekel seděl nestal z mrtvých a to si to to nepovažuj dvoj proces topit do pekla teď by bylo dobře kdyby se tam nezahálí schopnostech obrátit cestu života lidského tak abych s ním v určitém okamžiku přestože předtím šel zdola nahoru když došel do fáze tam se zdola. A nedá jít aby se to v tom okamžiku obrátilo bez těžkostí bez mezer čtyřiceti dnů řečeno nebo třiceti let nebo tak nějak a najednou si šel shora dolů najednou se byl u boha a odtamtud sestupoval sem neboť to je přirozené tak to nastalo s každým z nás v okamžiku narození od boha si přišel jsem sice objev takže exist se dostaneš na tu normální cestu jako třebas od dvou do čtyř let a někdo vůbec ne pokud že to neví to jiná věc tak mi to jedno je to v lidských možnostech aby se to obrátilo aby člověk si uvědomil že od boha přichází a k bohu se jde a jenom když si toto vědomí tak následuje krista jiný ne my opravdu od boha přicházíme a k bůh se vrátil proč byste to neměli si uvědomovat aspoň určitého okamžiku sem si to úplně uvědomit. Úplně tedy jednadvacátého jedenáctý třicet devět ale velice dobře ani jsem věděl co si to uvědomuju toto rozum a to nestačilo že by ne zralý dvou do čtyř let a znovu to je proces sedmnácti letech líp ne a v sedmadvaceti letech eště líp ježíš kristus řekl jedno podobenství tou tou říkám tu otázku a to bylo jak hospodář zval na svou vinici a každému si byl stejný peníz protože neřekl hodinu vy tam vstoupit na jednom vstoupil ráno a přežil ten žár denního slunce a jeden odpoledne in k večeru a když večer rozdával ten jeden jediný peníz jeden jediný den dostal ještě stejně taky sami jonáš. Brali jak k tomu přijdou a on říká co jsem s vámi mluvil jeden jediný peníz dostali jste koukejte mazat takže jestliže během tohoto života stejně tam označen jako činnost jsem na vinici tak dostanu odměnu od toho hospodáře ano a dal není oni mluveno je to jeden jediný peníz který dvě strany dycky rub a líc že ano a tím je zase vysvětleno mnohem více než co by se myslel si tam je a ale je tam mluveno v jednom jediném vtělení o jednom jediném životě ne když jako dneska si neměl čas přijít tak přijde zítra nikde taková podobenství vědí še kristu existuju by tam byl někde aspoň náznak toho převtělování to tam není. A my jenom teď to udělej a když to neuděláš tak si nebyl na vinici tak si nebyl večten do těch do odměnu od boha dostanou ano tak vy dostáváme na tento život který je v každém případě činný v každém případě činný odměnu jeden jediný peníz ty se můžeme dohadovat jenom o tom co to ten jeden jediný peníz je ale všichni bez rozdílu do příjemné na tu vinici páně na druhým sto hospodáře tedy dostaneme jenom jeden peníz neboť víc nepotřebuje ne život věčný tím penízem je míněn život věčný po tom teprve to odpovím staré se trošku jít o sebe protože tyto věci řešit nebudeš potřebuje to že je panna bohu ale ty že. Než nenásilný způsobem a následuj sme ti nezemřeš tak koukej na to aby zemřel tak že by byl na vinici toho hospodáře a dostal ten peníz voni jiného by ho se neměli starat se tady nebudu s těmi věcmi moc nabrat to mi promiňte že bych se nedostal tam kam se při dost tak tady mám muž na krku se chci dostat během toto do ještě hodně daleko jo svůj úkol a jsem nechám z něho z vymanit takže ti odpovím velice hrubě se s nimi děje je jejich život na této planetě pohledem na celý život zajisté ne to je malá část toho kde voni žijou jestliže se někdo zabíjelo úrovni násilnou smrtí se jde nezabil se na jiné úrovni. ani na astrální a to je nízká úroveň se nezabil když můj bratr ne pepíček se zabil automobilu tak říkal mamince celá smysly měla jasné sny teď jim to nemějte strach jsem to přeskočil nic nebolelo o citem se byl jsem vymrštěn na ten pangejtě a tam se díval na tom mrtvé tělo jak mu tekla krev z jeho neby a není sem živ a později vykládal jak je zaměstnán a podobně nevím všecko a nemohu vám říct jak to s ním dopadlo dál on se staral eště o své sourozence později mnohem podobného později to nestaral velice vědomě ale prosím vás proč vode pořád v této odpovědi na to co se děje po smrti s člověkem který nejste vy vy potřebujete vědět to jsem to ještě se nedokončil vina dána na tím dávám neodpovídám no to potřebujete vědět že zvědavosti. Máte být vědomí co máte dělat a jsem vám to dneska řekl dopoledne co mate aby se k tomu bohu dostali že to velice prostá a přirozená věc buďte milosrdný a stačí to a nemusíte mít odpověď na tyto otázky buďte milosrdný bez ohledu na sebe kdyby bližního miluje mně a do miluje ten bude spasen stačí to ještě to nestačí tak ty us nestačí a to za to nemůžu konec nadávky a teďka odpověď to v na ni to je jak to bude s těmi lidmi kteří násilnou smrtí se jdou karla otázka jo co s nimi bude po smrti budou spaseni nebo když se to přerušil násilný proč se modlíme tedy od náhlé smrti osvoboď nás pane možná že se modlíme si od napřed pomohu lehkým způsobem. Jenom proto že se věřilo že je člověk musí být vyzpovídám že musí přijmout svátost posledního pomazání a tak dále umírající ne a to jsem říkal nějaký jinak ale to bych jako nechtěl tímto způsobem z toho vy váznout ale zaručeně okruh ten velký okruh že od boha pocházíme k bohu se vracíme není porušený to bere na vědomí je rušen pro vědomí toho člověka ale ne u boha a to je důležitý že bůh ho tím neporučil co lidí umřel ve větách násilnou smrtí v tom co je to to válce padesát milionů ono se říká proto padesát i do neví přesně a minulé devět milionů že ano tak se neví přesně čili to je dost co to není malé malá částka duší jak to si ma dopadlo to si modlo. Takže se museli vrátit okamžiku smrti do své jediné nesmrtelné individuality do příbytku božího jsem to vysvětloval co se děje po smrti s člověkem který násilnou smrtí zemřel a to by se dal tamhle někde v brně takhle bylo mu znemožněno úkol který provádět na této úrovni a bude ho pro nějakém pře školení což je ztráta času ovšem muset provádět jinde ale tomu úkolu nejde a ten úkol zní si pomocníkem boha a jestli mu nad to byl jeho tvůrčím a spasitelském a světlem úkolu a jestli mu pomaháš z této úrovně nebo z jiné to. Není tak moc rozhodující důležité je se z toho nevymaní ani násilnou smrtí ani sebevraždou ničím se z toho nevymaní a čili nastává tam nějaké zdržení ale to je otázka času a prostoru a to není tak jako podstatné přitom protože ten bezčasový ten úkol dal vo do času a v tom času na staro kvalitativní přerušena smrtí v kvalitě člověka hmotného na kvalitu člověka méně hmotného a tak dále to na věci nic nemění ten úkol se provede prosím když při se ráno na vinici a druhý večer tak je tím řečeno že nezáleží na délce ale záleží na tom že povolanost vyslyšel každý je volá na vinici a kdykoliv. Vy slyšíte během svého života je to v pořádku tak bych o to věděl ale na abyste to volání slyšeli každý z nás v okamžiku narození je povolání k činnosti pro boha čili na vinici a buď to dělá nevědomě anebo to dělá vědomě jako ten kdo vstupuje vědomě na tu vinici že to dělal přes den nevědomě to na věci moc nemění proto byl stejnou stejnou menší kon odměněn chtěl říkat ale jak se mi tak zdá vzdáleně si pamatuju že jakým způsobem se to na těch jiných úrovní prasata činnosti je tak asi to na ta otázka nebo velice eticky a to řeknu víš pěti slovy totiž. Že zaručeně se musí jevit úměrně ta spasitelská činnost to je úrovni čili dejme tomu si zkrátím celou tu řeč na jednu jedinou úroveň na úroveň andělskou na úrovni andělské se ta specifické činnosti je tak že ten tvor ten stvořeným anděl stvoření anděl může přejít do stavu nestvořeného jeho vlivem a nebude to tak těžké jako když tam do toho netvoří stavu když jste nestvořený stav uvědomuje člověk ten anděl si nestvořený stav uvědomí daleko snáze podívejte se nemusí podobenství o marnotratném synu si ten anděl to byl ten jeden z těch bratru který tam zůstal teď neodešel vod. Hospodina nebo boha a byl tam jenom andělem že jste viděli to jak se rozčiloval nad tím svým bratříkem který jako vožralka a a děvkař se vrátil a byl přijat tak mile že ano nemusíme bylo mi to bude mu toho tady vidíte jak málo scházelo k tomu hodným anděli k tomu aby viděl stav otce a stav marnotratného vrátilo se syna tam není dál dopovězeno jak ten marod na ten syn který nebyl marnotratný a zůstal u otce co s tím dělal dál jestli otec řekl prosím nezlobte to napravím anebo nic neřekla nechal ho zlobit se zlobil ten syn to je symbol je symbol. Nespokojenosti s tím stavem ve kterém je rozumíš a protože je nespokojen a otec je při tom a ono se nějak projevil nějak se neprovinil než nespokojenost tak je pravděpodobné říkám je pravděpodobné že ho bůh z toho stavu vymaní tak nemůže si vratech ale tím že člověk se narodí jako kompletní transformátor časného na věčné a většino čas ne napřed tím je povolání není žádné výjimky každé dítě které umře v hodinu narození je povolání každý člověk který dožije mýho strašně ho vysokého věku je povolání stejně jako to dítěte ře první den svého života je povolání na vinici páně. Je povaha eště se že na tom že víc to pole to je se všechno se stalo člověku do okamžiku narození se dělo bez vůle člověka čili on neposlechl eště ale možnost poslechnout mnoho povolaných málo vyvolených že ano tak to platí celý život je důležitý a každý živ každý okamžik je od boha že stejnou hodnotu to čemu klade důležitost se mu překládat velikost jako to že mu důležité vůbec ne že překáží a přecházíš z to bez povšimnutí rozumu kali a kali byli kali roku třicet devět kdy nekonáte tři. První kali když jste země vymáhat metodu a tak jsme to dělali tímto způsobem škole ten není miloš ten by sto moc dobře pamatoval zkoušeli jsme v šokem to atalyto dobrou paměť zkoušeli jsme všechny metody a žádnou metodou to nešlo nakonec jsme si řekli zdali pak jsme nediktoval pánu bohu co s námi udělat že si nás vyvolil že nemá být jenom povolání nýbrž mám vyvolený stadia si na lidu nelitujete něco co ani ježíš kristus nikomu nediktoval nýbrž říkal mám od otce to není moje kompetence že ano a teďka u těch svým zve nových zrovna tak to není na jednom místě jenom to je na více myslet na které na my vy jste na to přistoupili a do takové míry jak jste mi na na to přistoupil. Se zažívali buď nízké nebo vyšší spojení s bohem miloš právě se zažíval také spojení s bohem ale to by nevadilo tady se ho zažívali všichni se znám byli bez výjimky všichni a to proto že jsme to nechali na pánu bohu že se ten člověk musí vzdát i svého ducha i to do toho vložil že tam se se ocitne chvíli na kříži kde se se vzdával svého ducha do takovém jak se vzdali svého ducha tak jste poznávali toho boha dali jste mu na libovůle co sami dál udělá to znamená to nešlo z vaší metodou nýbrž to slovo bez vaší metody tak dost daleko se to vyzkoušel z vlastní metodou a pak se to zkoušeli bez metody a ono se ukázalo že jsme tou a bez metody dohromady to de že to nejde z metodou jenom a. Že jsme tady jenom ale s oběma dohromady to jde když trpělivě by zkouší te všechny metody to chce vodvázali nechce a máte hlavně máte poctivou touhu po spáse potom setkání s bohem tak se s ním setkáte když mu pánu bohu nebudete diktovat při musíte si myslet jednu věc a nechme na to zapomenout a to možná často z mého mého velkého řečnění není vidět že za tím co vy se tady zdola snažíte věcech cestou zdola klepáte na tu bránu tak o vaší touze a čistotě v touhy tam za dveřma vědí tatam za vás neklepe ale ta ta A za vás milosti boží branu otevírá co je to ta touha po bohu v touha boží je a to vy vodna toho jedenáctý třicet devět to říkám zařídíte si to budete vět že vy netouží a nikdy jsem ne toužili vy miluje ta nikdy se nemilovali my poznáváte a nikdy jsem nepoznávali nebýt aby neexistuje te vy existuje ten nikdy se neexistovaly kdyby neexistoval von nepozná von nebylo a von a tak dále tak vinen neexistuje neteklo at že neexistuje tedy existuje te to jako když to barvou říkal dyť jsem živa tady maminka pořád na nemohu pláče to je nemožné to by se mohl za sebou rozpaky taky všichni co jste tady protože jste všichni mrtvi stejnou měrou jako brna radovat tak stačíte měnili vyšších mrtvých ale jakým způsobem mrtvi že můžete vstát z mrtvých pojď za mnou následuje a staneš a bude živý. To si přejete jsem si neoblíkl prosím přímý pohled na boha protože ty víš tu představu toho boha skrz to polidští boha vidíš a to by se vlastně nemělo vůbec stát takže který jsem neměl nikdy představu o bohu a který ani nebudu mít možná na vás dělám dojem možná nebi že se to oprávněné nebo ne že jsem na to líp než vy a ten dojem dělám prože sem neměl nikdy představu a takový antonín který se nebo se představu a nepotřebuje ji ten se velice zdržuje ten se ve za představou tak se mu ten ježíš kristus představili napřed egypťani ještě nedávno ne československu Aby nemusel mít svou představu nýbrž aby měl pomoc boží ta je za představou lidskou od pomoci boží aby měl představu z jeho moci a ne ze své a on ten padouch antonín vono mu to nestačí vám řeknu kdybych kdokoliv z vás takové skvělé vidění obraz nosti s tohleto nižší vidění ne rozumové intelectual toho obrazové tak by plesal a do smrti by z toho žil on si sám vzpomene že když mluvím za něj a ne tam se s je to pravda že vím že je to pravda že když se mu to zjevení stalo tehdy prvně v egyptě stopu byla veliká úleva a že tentokrát to také byla pro něho úleva jenže von si chudá nekašlete. Jestli kristus pro něho de že ho se odvolat z tohoto světa jsem věděl že ne prosím promiň že mluvím za tebe že by s takhle jasně nevyjádřil vám to je myšlenky ne a to by byla aby tebe neviděla jenom přesto je hra lásky přestane zlo tobě nevím ale který jsme takle navštívený se kristem o tom něco musím přeci vědět o protože po pokud by to nebylo tak bych nebyl vůbec spojen s tím bohem to by byl omyl přece si se spojil jenom vědomě s tím obrazem dycky obrazem no nemyslet si že takové zjevení a trčet zjevení obrazové a nebo rozumové že zastane všechno to je nám záplata na místní těžkosti to momentálně pomůže člověku z nějaké by. Oni a potom se ten člověk zase veze ne na tu úroveň na které byl to ne a na takovou úroveň kde zase bych chtěl abyste to opakovala myslím že to byl stav učedníků který byl ješi aby ta doba kdy s nimi chodil trvala pořád to nebylo možné proto bylo vyhlazeni tři roky po třiceti letech kdy s nimi nechodil a byla pro vyhraženo věčnost po seslání ducha svatého bez které si uvědomili dyť my jsme věčně s tím kristem byli tu svatý ten následek a to se to mělo ten následek že věděl že to nenastalo se sloni ducha svatého nýbrže se obnovil paměť na to co od věnuje pro člověka připravenost a . Ne vyprchala to je podstata seslání ducha svatého no tak ještě něco bylo předcházejícího následujícího vtělení tak by to nemuselo být zavržen ale protože jenom jeden život je pro každého přichystáno tak aby mu to nepřekáželo tak ne žádná karma ale zavržení karmy musí nastat to musí odpadnout to co neučinili to co neučinili to musí být součástí toho zavržené to se zavrhneš a ne že se opakuje se to dokončí vůbec ne tady jeden z důkazů že on nevěřil na převtělování že to je vyšší učení než převtělování to je učení celkem novodobou co je to prsa před kristem to není tak staré ale u jiných národů než u jednu to bylo ještě starší. To ale podívejte se jenom na takový egypťani kteří byli nají mám paměť daleko větší než třebas indové že tam taky na převtělování moc nevěřili že voni si pomáhali tím tou mysím neděl že když ho nezachovávají moji řekové tak že po něm bude veta metody jsem to přehnal který se člověku nabízí a těch je hrstka protože dejme tomu když jste dneska vyslechl metodu milosrdenství tak to byla nabídka velice konkrétní a odvozená od narození dítěte když se si z toho nabídnout uskutečníte aby začli kdekoliv chcete v životě neklidně začít nikoliv ale je to velice reálné a skutečné a není to nic Co by způsobovalo že by se musel další metodu čili kdybyste našli lepší metodu pro že by se ji nechopili ale ji považuju vlivem toho co řekl ježíš kristus za nejlepší metodu že milovati budeš bližního jako sebe sama to je milovati boha říkal on přítomností to znamená záření úrovně kterou jsem dosáhl a to je sem zase se prostě oděj se se neodejdu dokud poslední hadí nesplatíš no to je jasný při takoví karmě že ano ale proč se mi říká no když se netvrdím zdát že platí zázemí že tím stylem to jsem říkal no to nezáleží z toho nevyhovuje že jako se nebude převtělovat budete třebas pečovat tolikrát dokud nestačí všechno tak když vidí že si umíráš a že si že ho nespali tak patrně to uděláš příště. Nebo za sto vtělení že jak říkají třebas indové ale není ta odpověď není správná tam je co neodejdeš odtud dokud poslední hadí nesplatíš jakým způsobem splácí člověk která tam není řečeno ten poslední holý ale něco splácí tím že trpí něco státní tím že někoho miluje a něco splácí tím že když se blíží hodina smrti nebo když ho popadne nějaká bez naději tomu podobná a von splácí svou bez naději která trvá tak dlouho neunese když neunese bez naději tak se najednou objeví naděje to se nezažili ale to zažil každý člověk který umírá to sem říkal o tom ten. Napajedel tom komunisti i ten který neměl o to vůbec zdání to zažil čili mám za to že každý člověk než umře všechno platí protože jsou různé druhy skácen které si neuvědomuje o kterých nevíme že to splácí je a opravdu se tím splácí všechno takže člověk v okamžiku smrti musí přeci vědět že nic nedokáže že z něho duše prchá a že tedy co nedokázal že dokáže a jestli se s tím smíří tak platil protože je třeba se smířit dost a smíření by hluboce hrubě porušujeme a nevážíme si toho neboť ježíš kristus ukazuje na každém kroku smysle se se mnou a jsem tím tou chvílí s vámi smířen neboť ta nesmrtelnost je na vaší straně ne na. jsem jedno stvořitelem my se chceme s vámi smířit ale vy na oponuje te ano čili to to splácí opravdu takhle probíhá jenomže u každého jinými prostředky ale vždycky některé sou stejné všech ale se to velkou os z hlásné to s tím nezvolí je to hezký on uchlácholil možná na tu chvíli a možná že ani ne ale zaručeně takhle neurčitý to není to smíření s bohem je nastoupení jeho vědomí a když nebo vědomí o něm a když to nenastupuji tak to není žádné smíření tak máš pořád pocit oddělenosti a to není smíření sta smíření je ty jsi můj otec jsem tvůj syn a jsem k tobě přišel a tys odpustil že jsem všechno promarnil on s odpustil tomu marta temu snu že všechno promarnil a byl s tím otcem. Jeho domě a byl jim oslavován tím otcem to je to smíření a byl ten pravý stav žádný hochu leží a že si že mi dobře a že je mi krásně do to nějaký pan šatobrián říkal přesto padesáti lety a mýlil se on říkal vám se zdá že to křesťanské náboženství není tak dokonale jako třebas indické to von taky čest bhagavadgitu posledních letech života to byla přeloženo do francouzštiny a říkal to se mýlíte v dokonalé náboženství protože je krásné jemu to stačilo by to nestačil to je krása když si to člověk se na to nahlížíme na jedno lidé celek tak je to velice krásné to všechno tak spolu souvisí jedno na druhé navazuje a bere to k tomu osvobození je to krásné ale zono takhle. To by ho střelil tady protože to si z toho něco vezme tak ten sápe prostě v tomto v jeho věku mu to vyhovuje ale on to pořád vyhovovat nebude sem sem se že viděl dvakrát nebo třikrát ale bych měl touto mu říct nebalamutil prosím ty lidi bečka se s tou nechci vidět protože ten člověk musí být přiveden k tomu aby konkrétně přiložil ruku k dílu a ne se měl dobře neměl vidění nějaké krásy vnitřní vidění které možná je velice dobré ale když to vyšlo věk tvorem činným ne jako zvíře které koná jenom pro sebe a po celé stránce je činným my řekne pro sebe ale pokud člověk po na jenom pro sebe tak ještě ne nezačal s tou pravou činností která je pro boha to jsem poznal v sedmnácti letech a to satanu tato no to bych mu takle před veřejnosti. A nadávat to s vo něm dobrý člověkem dobrým léčitele mají úkol a na tom úkolu vyčerpá tyhlety síly poznání co vidíme paní kamenický to víme tečka u všech těch von platí krutou daný za to ale je mnoho prospěšný každý máme jiný úkol a vysokou kapacitu pranickou ten celá be a takže ty se ocitneš v jeho autem je a je daleko širší než tvoje že ona se takhle někde do takové místnosti....

Download XMLDownload textWaveform view