EN | ES |

Text view

89-16B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ovšem způsobit to nějak nemůže ani není prostředku aby opět přivolila ten stav je tak že bych chtěl pán a pak se nijak nebrání a když ten stav naděje dne si na někde to dovedete těžko i nadále pohrát duše světem více než dříve taky třebas ne podle toho jestli je to stav za stvořeným bez tvaru a bez obrazu tak se učí nepohodou tak se učí světlu se přiblížit a. Být tak nepohyblivý světem jako byl ježíš kristus ten nikdy světem nepohrdlo toto je vhodné aby říkala pro klášterníci ty musí podat světem to že ona je musela udržovat situaci kdy si váží že jsou založení mi zdi chápete ji situaci a kdyby neuhájíte ten dej stav že je lepší než ve světě tak toto mohla složit všecko a to tedy se nesměla stát bych se nad ještě dostal do konce týkat litovat dovolte abych šel kousek dál eště tedy pohled se více než dříve protože vidí že nic na světě je z její trýzně nepomohlo je mnohem odpoutání stvoření neboť vidí že jediný stvořitel ji může potěšit a na sytit. O odpoutanost o stvoření zase dvojího druhu začáteční krávou tos je že to bylo všechno špatně jak sem žil to jsem do sedmnácti letech zažíval a byl jsem odpoután protože to bylo mizerné všechno bídné živé prolhaný pro mrhání času a všeho a ta vyšší odpoutanost počítá v tom že se ocitnu základu toho stvořeného a tam je bůh a jsem odpoután od řikají projevů odporujícími tomu základu je nevidím jako křivě si odporujícími nýbrž jako pohybujícím se chobot chobot ice a ten základ zůstává třebas klidný z toho klidu vycházím k tomu pojmu jím se chobot nebo co to svobodna to . Co chápalo a se ještě nepřicházel do protože ten světský člověk po všem chabá všechno sice vlastnit ptát nabývá na sem vlastnictví a čím víc vlastní tím je spokojení tak a to je mně to jemu protivné samosebou ale jiný způsob je odpoután ježíš kristus byl proti vlastnictví a proto řekl tomu s mládence který ji na činil dobře rozdej všechno chudým Ale jinak s každým trpěl a nebyl odpoután tak že byl z něho utekl že bych řekl jsem tebe je mu bylo do malomocné ho stejně jako do plačící matky jako do setníka kterýho se viděli že tady na blátě který úžasně věřil a říkal prosím ty mi říkáš že se ke mně přijdu domu abys vyléčil jeho služebník a který to se nemocen to nedělá jsem taky nadřízený do vojsku římském a tam nemusím všudy jít kam pošlu svého služebníka svého voják obyčejných ty máš taky těch služebníků to sice nevidím a on to dožil je řekni si mu služebníků řeknem slovo a můj. Služebník bude uzdraven a tam jste viděli v tom se mu to ve zkratce jak to setníka nebo čekají jeho služebníci příkladem říct jak o dokáže o toho ježíše nebo ježíš říkal neviděl jsem takové víry v tom izraeli a na účes to vod něj a jeho služebníky zdráv protože víra jeho pána uzdravila ne toho služebníka a tam to nebyla dobře řečeno tak mu vycházeli vstříc tomu setníkovi říkají von se uzdravil a voni ho trhaly o těch učedník vod těch služebníků a chtěl osel vrátit a chtěl po kleknout takhle poděkovat mu to nedovolil oni ho trhal a to alenky řečeno a vedle ho k tomu se přeci není záleží na tak se dělají podívat že je to pravda že on tomu věřil vono to nepotřebuje. No jediný stvořitel a opravdu to je tomu tak může potěšit a na sytit když se k němu dostanete ovšem také se více boží a pečuje o to aby ho neurazil protože vidí že ji může právě tak mučit jako po těší na této stránce duchovního života jsme podle mého soudu jsou podle mého soudu dvě věci které mohou přivodit nebezpečí smrti první sou ona muka která jsou skutečným a nemalým nebezpečí druhou je přemíra rozkoší a to je ještě nebezpečnější přes že nikdy připadla ale při. Extazi s obrazem nemůžete se vyvarovat rozkoší do smrti jsou strašně velké tak že člověk z toho vyjde tak zdecimovaný protože nesnese určitou přes určitou míru rozkoší to je každá rozešli zase a tak že se unavíte to rozpojit ta rozkoší pro vás neexistuje a že to chlast to pohlavní tak se cokoliv vy se unaví tím ale tuhleto se vás žije pořádá ta rozkoktala rozpočet vás žije a to není normální stav co je extatický stav a to nevydržíte přes určitou dobu a tak to za následek smrt nebo takové vyčerpání máme takový příklad. Svatý kateřina jaký ne sienská že ona se čas tím extázemi umordoval a neuměla si to k tomu zabránit my jsme měli v brně obdobného člověka i žil na člen neznáte honí pán na dnes to byl že padl z toho co že. On byl na úvaze a ten člověk nedovedl zabránit následků v extaze do kterých se dostavil se často a tak ta extaze působila v jeho těle že ho z mrtvola takže on řekl kali potřebuju se dostat z toho stavu který je v celým těle a tak jsem říkal všelicos jsem radil ale myslím že se mu do smrti poraděno on byl živost osmdesáti let tak že nic se moc nestalo ale by bylo tento nepříjemný stav po extázích byly přišel takže vidíte že jste měli brně řekou extatika nikdo o něm neví že jo jenže neuměl jednu věc zabránit následků extaze. Se nedá tu vidíte sestry že se měla pravdu když jsem tvrdila že je potřeb odvahy a kdybyste pána tyto věci prosili mohl by se vám vás zeptat podobně jako matky synu vede vy byste ptali po těch co bude po smrti a co bude tak to bude na tom nebi a to tehdy matouš je to k němu přistoupil a matka synu vede vých se svými syny klaněl se mu a chtěla ho o něco požádal tu řekl co chceš řekla stanovit to dva moji synové jeli místo jeden po tvé pravici a druhý po tvé levici ve tvém království ježíš jak odpověděl nevíte od žádáme protože to nemohl vysvětlovat jako to říkám . To je můžete být kalich který vám který mám být řekli mu můžeme kdepak pravým můj kalich můžete pít ale udělat místa po pravici ani ten kali všichni pít nemohou jenom počátku místo po pravici či po levici není věc ta místa patří těm kterým je připravil můj asi otec za mohou pít kalich a tak. To je pro mám číst to dobře zda mohou pít kalich který být on my všecky to byste si museli propojil s tou větvi to nebudu dělat my všecky všichni bychom se strmé tuším odpověděli že můžeme v ten kalich pít a zcela právem neboť jeho velebnost dává sílu těm o kterých ne z vlastní síly ale dává sílu těm o kterých že ji mají potřeby a to je taky ponesu dále ve všem takové duše brání hájí dále ve všem. Takové duše brání a hájí proti omluva on brání to tam jsem větu nespojil pomlouvá pronásledování jako obhajoba i magdalénu to tam bylo hezky řečeno v tom podobenství včera tam tady na obrázku lukáš se kapitol čtyři a čtyřicet pak se obrátil k ženě a řekl všimni pohleďte tu ženu vešel jsem do tvého domu ale vodou vodu na nohy si nepodal ona však kroky nohy v slzami a třeba je svými vlasy a kdyby nebylo slovy toho ježíše krista k jeho sem člověk dozraje a a bylo by to skutky a nakonec ještě než mřou. Odmění vše zároveň jak není uvidíte on budiž navěky pože a chvalte ho všichni tvorové toto chválí totiž je druh modlitby kterou oni musí nahražoval to že nejsou ve světě musí ustavičně chali boha upřímně my chválím boha skutky to děláme správně oni neměli tomu příležitost takže museli aspoň soudní na a to byla otázka jestli to dělali vopravdu dycky srdečně a nebo jenom formálně a tak ona se snažila ji to vysvětlit že to nemáte s formálně být pojítka poly kapitola první pojednával o velký milost tech které bůh prokazuji duším vstoupíš do sedmýho komnat. Dokonce že podle jejího mínění je jaký jsi rozdíl mezi duší a duchem obě jedno jest ob jedno jest jsou to věci hodné paměti ducha duše není sou jedno pochopitelně protože duše špatně definována jak nám to ale zatím stačilo definovat je souhrn duševní vlastnosti to lidských vlastností pro produkovat ch na mentální úrovni bych tak řekl kdežto duch. Je to duch lidský je to co je přidáno k tomu co ve výjimku duše během života je to přidáno takže dejme tomu ježíš kristus se musel zbavovat ducha svýho a nejenom duše duše všeho musela doprovodil přes práh smrti do toho vzkříšení ale ten duch to znamená co do toho vložil tomu nesmělo dále patřit protože by mu to bylo bránila v smrti kdyby neodevzdal svého ducha tak neumřel na kříži nebo by umřel ale bez těch následků vzkříšení což bylo stejně špatné že to do definováno doufám dete. Co prosím my máme ducha božího ducha lidského a duši smrtelnou duši nesmrtelnou že ano když to chceme škatulku a když na to deme tím způsobem rozklad neboli analytickým neboli mizerným žena kou kouká tak stěně protože dokud analýzu tak se tak si umožňuje být na povrchu tak budeš strašně šťasten na to vysvětlím ale dostanu na úplně na povrch věcí. Potom prosím požádali další otázku abych to dostal pod povrch za tím vyhovujete a ta se mi síně neřekl je škatulku at dál aby to bylo rozumně pochopitelné ale vono je to nerozumné totiž no tak to potom je jiná věc není nejvyšším králem vůbec ne to je je tady k tomu odchodu v tomto si relativně správně nebo taky se rozhodnu to je tady nebudeme uvažovat k tomu co se dělat na tomto světě co se pochopit aby se to mohlo provést vůbec. Takže když se člověk narodí na musím takhle víš tak k tomu přistupuje nesmrtelná duše ty tady nebyl dopoledne mi tam nebudeš odporovat jsem to trošičku jako rozšířil a říkal jsem je to tak úplně není byste že ten vývojový proces který končí tím že celá nesmrtelná duše přistupuje v okamžiku narození k smrtelné dávají právo existovat vyvíjet se z její síly a podobně a se špatně dopadne tak že z toho satan a on i když to dobře dopadne tak to je taky satan jenomže s tím rozdílem že taky o to ježíše z toho byl taky satan ale nebyl z toho jenom satan ale vzniká z toho ještě něco dobrého. Duševní vlastnosti se vyvíjejí takže můžeme u dospělého mentálně starého člověka se dopustit chyby že neřekneme že duše lidská je souhrn vlastností kterým říkáme duševní to znamená mentální vlastnosti projev projev člověka po stránce duševní no tak to je ovšem špatná definice ale nám stačila potom nám dneska dopoledne sem nestačil museli jsme rozšířit ale rozšířím ji dneska odpoledne o něco jiného protože nám ani ta definice dopoledne nestačilo by teďka nestačil. A to ji oči víme o ducha lidského tak prosím do toho všeho dění duševního vstupuje du boží o svou obrovskou mocí jsem ho poprvně zažil po těch operacích pokaždé z těch operací a potom do roku sedmnáctého mimo zastával to jasné vědomí jsem vnitřně nesmrtelný to zastával dokonale když to bylo zapotřebí tento tu boží. Zase je základem ducha lidského to znamená co z toho ducha božího vyplyne to se dostane do ducha lidského to znamená když se řekne o někom no ten člověk ten ducha to znamená do toho vyplynulo z ducha božího hodně on byl otevřenou dobou do které se vešlo hodně ducha božího a von si to zpracoval po svém ježíš kristus si potřeboval zpracovat po svém to abstraktní bych tak řekl učení boží nebo otcovo toho jeho abstraktní působení protože nikdo toho stvořitele nevidí a von tvoří pořád a to mu sem měla učinit přítrž ono mělo být vidět že nejenom sám tvoří ale že je to zázračné tvoření a že když se z lidských vlastností stanou vlastností zázračné to znamená když se člověk a to musí ženou opakovat proměny tam něco bylo moc myslí tak to řeknu když ten člověk opustí to co měl nejradši jako ty učedníci opustili své rodiny tak z obyčejných vlastností tím pádem to hezký slovíčko lidských vlastností se stanou vlastnosti zázračné. A v tom ch těch zázračnýho vlastnostech daleko snáze působí duch než těch obyčejných lidských vlastnostech čili v tom působení apoštolská těch určitým účedníků ještě v době tří let bylo mnoho ducha božího ale ten byl vlivem činnosti jejich převedený do ducha lidského ona oni ve správ správným způsobem lidským duchem šli na ten zázrak a nějak ho provedl ale bych to řekl radši ještě na tom ježíši kristu tam je to ještě snáz na jestliže ježíš kristus byl spojen vědomě s otcem tak on z toho ducha božího si musel umět vybrat pro tu svou činnost která byla jenom relativně správná jenom to co relativně správná činnost unese on kdyby třebas byl býval ježíš kristus na někoho převedl odpuštění hříchu. A on toho nebyl hoden ten člověk tak by ten člověk na to zemřel protože by nevěděl co s tím dělat to by prostě nebylo by tam ta spojka lidského ducha ale když například někomu odpustil hříchy který vo tom vůbec nežádal a je musím nic nestalo ani se neuzdravil z své chromosti od mládí to byl ten chromý jo ani tedy ta hormonu nobel odpuštěn jak se tomu říká česky ani se nezhroutí nýbrž naopak normální ani nebude že je všechno opuštěno to si nebyl vědomí. A tak ten prostě o něm věděl ježíš kristus že je schopen unést odpuštění hříchu a proto aniž se o to žádal ten dotyčný mu byli v nich odpuštění odpouštějí se ti hříchy byla tam řečeno to znamená ty jsi ve stádiu vývoje kdy nepotřebuje řešit to jsem vymanit z toho mechanismus dualismu ano kdežto jiným se museli odpustit hříchy jenom za určitých okolností a musel být ten člověk tomu připraven. Samo sebou on tehdy si neopustil ježíš kristus říci že odpouštět hříchu je víc než dělat kterýkoliv jiný zázrak ale abyste věděli že to že ho učiním že ho uzdravím je maličkost proti tomu odpuštění hříchu tak vstaň a choď a on vstal a chodil a byl zdráv čili to nijak nepůsobilo karmicky to že mu odpustil hříchy jak my chápeme karmu podle indie on pořád byl chromý aby jim odpuštěny hříchy vnitřní stav a zevní následek. Karma mluví jenom o zevním následků doufejme že vnitřního stavu a není dycky tomu tak to je nedokončené ten domyšlený to je prostě vydrželo to ale tisíc let na tak co bych jim do toho mluvili se dalších světec tím batolí oni budou shlazeni s povrchu vy vy nes to nezměnily tak bude po nich veta po jich náboženství zatím to vychází jim jako těm volám sou primitiv mi tím ten je to zatím únosné no ale musí se zavřít nejenom jedno okolo aby ty voči a i vokna na nohách všechno tak prosím vás berte na vědomí že když dejme tomu ježíš kristus dělal zázraky. Tak tomu potřeboval aby ducha božího převedl ducha lidského protože se spojoval s duchem lidským s touhou toho člověka se uzdravit třebas kdyby ta touha tam na druhé straně nebyla a kdyby tomu neodpovídalo adekvátní touha lidská v tom ježíši kristu která ovšem pocházela vědomě ducha božího tak bych ho byl neuzdravil to není tak je duch z z víra tvá uzdravila to se vysvětlit velice lehce ale poměrně složitě tímto způsobem že to jde přes ty dvě ty ste si dva duch a tím se ty mezery mezi tím upraví zmizí a podobně takže ten duch lidský způsobil u ježíše krista že udělal rázu kromě jiného. A teď samozřejmě když byl na tom kříži tak bylo nutno se tohoto lidského ducha vzdát protože on dělal jenom relativní dobro tím lidským duchem třeba že to bylo přeneseno s absolutního ducha božího relativní do a tím byl menší než otec a měli stát z mrtvých a neměli být závislý na těle nesměl být ani závislý na lidském duchu který je odvozen to zná stvořen stvořen je tvořen z ducha božího který není stvořen rozumíte tady je další oázu přechodu nesmrtelné duše je smrtelné a tak dále věčnosti do stvořeného a tak tady tady se napovídá ne z jiné strany jak to přechody padá v čem pozůstává a když tedy na zkříží řekl ježíš kristus odevzdán ti svýho ducha s tím si usnadnil nebo umožnil vůbec zemřít tak aby vstal z mrtvých kdybyste si na to nedo vzpomněl. A kdybyste měli co odevzdávat obojí musí být splněno tak byste v okamžiku smrti to to řekli mám pode o že o kejhák tak byste vstal z mrtvých prosím pozval ale musel bys to napřed napsat písemně aby vás zbytečně neposbírali a svými by se stali zmrtvých každý z vás i vy to to mi nedělejte ale je tady jedna zábrana aby se to neudělala neudělali totiž že jste toho tolik nevyvedlo jako ježíš kristus a to asi ne takže to vaše vzkříšení z mrtvých jako jsem mnohokrát na šlo že ten člověk se probudil po pohřben a ukázalo se že byl živ zase to přece z křísil z mrtvých jenomže toho to je zásluhy lidského ducha měl tak málo že to nevydržel a právem zase zemřel báni se třebas chtěl bych a chtěl chodit a nešlo to kdežto u ježíše krista toho co udělal odvozený lich duchem lidským to znamená to udělal relativního dobra milost strašně moc tak že když se vzdal toho ducha lidského. Byl tam to řeknu ekonomicky nesto ten do investoval tu sílu svou do ducha lidského a to byl duch boží a tím duchem božím on stál ten duch mu se musel směl v tom překážet jenomže bylo toho lidského ducha tolik co odevzdal že to stačilo po předán zpět uzavřeli okruh letý okruh a ten člověk ježíš vstal z mrtvých to uzavření velkého okruhu ke kterému ježíš mířil svým životem ne k tomu abychom zemřeli a doufal že někdy na konci světa staneme z mrtvých v těle to ne. On byl by on byl náročnější no ale není to jsem to chtěl odpovídat je to odpovězeno vlastnosti duševní schopností a to musí být pomoc dvou partnerů ducha božího a lidských vlastností lidských schopností ti také vyplynul z ducha božího jenomže mají konkrétní obsah kdežto ten duch lidský vyplynul z ducha božího moc k celý konkrétní obsah moc takovou že ježíš kristus obratem ruky kříži třebas nebo léčil nebo tak to lidské vlastnosti to schopnost nemají rozumíš toto to tak můžu škatulku nemají tu osobnost ty nemáš zázračné schopnosti ale ten duch lidský vyprýštěné ducha božího no prosím ten tu schopnost . Smazat že bylo od této duchovní cestě tolik řečeno že není možno něco dodat taková myšlenka by byla velmi pošetilé neboť velikou velikost boží nemá mezi a proto jich nebudou mít ani jeho skutky do vypráví jeho milosrdenství a skutky jeho topit bydlet je to nemožné a proto ne žasne se nad tím co bylo a ještě bude po vědění poněvadž je to je nepatrná část toho co by se mohlo povědět o bohu bůh nám prokazuji velké milosrdenství když oznámil ty věci některými den. A pes ona některými em abychom se z nich dověděli a tak ani aby von se o ni dověděli a tak čím víc se známe jak se z jiný svým tvorům tvorům tím více budeme moci velebit něho velikost a tím více budeme usilovat aby se neznevažovat duše ve které pán takové zalíbení vždyť každá znát duši ale protože si ji necením tak jak zasluhuje stvořené učiněn k obrazu božímu nechápeme velká tajemství které jsou v rád boží velebnost líbí li se to vést me pro a dej mi poznat jak by vám po věděla aspoň něco z mnohého co zbývá říci a co s jevu je bůh k tomu. Koho uvádí do této komnaty velmi jsem se od sem o to prosila jeho velebnost která že je mou snahou působit aby nezůstala skryta jeho milosrdenství aby jeho jméno bylo tím více chválou a oslavován toto nebudu komentovat co jenom karta si ho benevolenci za druhé mám naději že mi to milost de dělí ne pro nýbrž pro vás sestry abyste pochopili jak důležité je pro vás samé aby váš nou bere netáhl slavil s vámi duše mi duchovní začnou ben které přináší tolik dobra jak uhlídáte nebudu to zbytečně komentovat protože bude to potom tuhleto toto momentálně bude v tom ruysbroeck velký bože cítím jak se chvěli když mám mluvit být na něja být ne stvoření o věci tak neznáme kterou chápat se mnoho dna je pravda že jsem byla na velkých rozpacích když jsem pomyslel zda by nebylo lépe ukončit tuto komnatu jen několika slovy. To mi že se lidé budou domnívat že to vím ze zkušenosti o to aby se nedívali a že je pro mně velice zahanbuje o tom mluvit jen abych z toho byla hodna jako bych toho blaho na dělat ze sebe vhodnou těch věcí po druhé stránce se mi to zdálo být pokušení a slabostí nechci promluvit jen proto že s klidem pomluvu si nám nepo křikem celý svět to byla odhodlanost jen když bůh bude vrchu více poznává a ve lebens nestrachuj se toho tím více že snad jež půjdu mrtva než někdo spatří tento spis. Buď po ženám ten který žije a bude žít na věky amen silnou říci že ta roku patnácti let sedmdesát sedm a zemřela patnáct set osmdesát dva ten spis byl do doby schváleno že ona se dočkal schváleno toho spisu tak jak ho není vidíte a naopak když jsem třebas ten překlad toho kyslík tak je tam mnoho ještě přidáno k tomu to tady předkládám a to z toho důvodu že za života v svaté terezie církev donutila svatou terezii jako ji před tím učil aby to nepsal dovolte na to terezia přidala tolik aby to bylo srozumitelnější aby to vyhovovalo více církevní tady takže vede kapitole nedavno tam končím osmnáct ko a tam v tom překladu to očisty e dvacet ko na tom tam samo sebou nedal to sem věděl do toho to způsobil todleto ale aby si se nedivil že jsem ta něco vynechal kdybyste měli od ina tak byste viděli to tam nebylo pohodlnou ale svatá terezie nechtěla aby. To vypadalo jako z jejich zkušenosti protože dobře jak tady říká pozvi sem zkušeností je ale za to nemohu a nejsem nejsem toho hodna to je milost od boha která na se stoupá bych si neměla přivlastňovat ne jako karel makoň který si privace během devíti jenom u toho práci ale během devíti let byl svatý kdežto vona svatá terezie svatá nebyla ve svých očích nebyla ona se odvolává na mnohé svaté kteří v jejich očích byli svatí jako třebas žijící ještě petr v alkantary byl v jejich očích svatý ale vona sebe za svatou nepovažuje a taky plným právem neboť kdyby to byla udělala tak si to přivlastnila to je moje tohoto lidského to není. Když se zalíbilo našemu pánu citovat se na duší která trpí a trpěla touhou po něm a kterou si také vybral za svou venku napřed než se provedl duchovní sva nějak uvádí do své komnaty která je tou sedmou upozorňuju vás že to je pro velice důležité tato řeč vám to řeknu proč protože jestliže jsem trpěl touhou po bohu a tato utrpení se stupňovalo neboť jsem se těšil to byl by utrpení u mně to nebyla slast bylo utrpení že se nemohu modlit a že se nemohu s že večer. To byla nedočkavost viďte ty chudáci drží toto takhle za zuby takovou ho aby dítě to víte jsem byl to nedočkavý velice ale dovídám se tady co je pro celkem novinkou takle správně definováno že než na stanete duchovní statek uvádí bůh duši do své komnaty která je tou sedmou čili být uveden do sedmé konali nejvyššího stupně to znamená do sahasraru není duchovní statek to je velice přesně definováno tady. Nýbrž to ještě určitá úroveň po tímto statkem tak sem proti tomu nemusí nic mít naopak je to velice objev pro sebrán jejich víry nechali tak ležet jak ležela ta ležela vopravdu hodně nízko nebe by ho místo peklo bylo místo a všecko bylo místo že ano a bůh miloval bůh taky nenáviděl měl něčem někom zalíbení kom neměl zalíbení u někoho si to rozmyslel a změnil názor o hrozně lidský bůh u toho saulem ustanovil sám králem a pak si to rozmyslel a odvrátil zase jeho milost osla no a. Bylo zle to tak takhle to není jak se to mohlo do toho staro zákona dostat protože velice nevědomí lidé psali a psali ho ze své nevědomosti tak aby si nevědomí tomu rozuměli to bylo výborně doporučen bohem a v době když nebyla stal výše lidského ducha tak by se k jako dneska tak to šlo a opsal tak v tomto případě je to za námi a my takhle nemůžeme věřit když člověk věří ne ve dvacátém století podle starého zákona jako třebas jeho vytk to jenom kdyby měli tenhleten program ve své víře tak je to znehodnocuji protože to se nedá oni říkají mně jeho vy si to my se na toho krista ještě nedostali protože my jsme ještě ve starým zákoně to je chyba. Tak nevím co je to zodpověděl ne to je dostanou třebas méně než eště do třetího stupně vinou třebas si vína prvním stupni protože víra není živá je jenom uznávána nemůžete nikoho přesvědčit o tom když to uznává že bůh je že by nevěřil to nepřesvědčí jenomže to úroveň na prvním stupni eště něco to hezky řekl potom a potom je na druhém stupni že totiž občas to nejenom uznává ale také se podle toho řídí ale občas když se mu to hodí a na předtím stupni to je učedníkem páně že bez ohledu na sebe dělá dobro ano v rámci víry a poznání které z víry pocházející poznání. Tak prosím tak je to s tou vírou jo protože ježíš kristus šel cestou shora dolů a byl to od začátku poznávající tak toto doslova platí o kristu o ježíši kristu ale doslova to neplatí o člověku protože ten nikdy nejde vyhraněně nějakou cestou třebas jak se říkám někdy cestou poznání to není pravda přeci musím mít taky cestou činnosti kdybych se se se jenom cestou poznání šel tak nehnu prstem to nepotřebuju a ježíš kristus nejenom cestou poznání zase. V ten tady vstoupil jsem do toho světa vědomě celým vesmírem tak je to poznání bylo ohromné ale šel s takovým ohromnými poznáním že se to srovnat s s tou poznání člověka ale byla to cesta poznání pána ex ne to naše taková přízemí že taky člověk přednostně poznává než to ostatní co se s ním děje například láska a tak dále čili jestliže u někoho překládá to poznání na lásku a tím ostatním jsou v tom je tak že si o sobě říkat že jsem to poznal takže mám právo to říkat ale berte to takhle s rezervou protože není to jenom cesta poznání že kdyby to nebyla cesta poznání jenom cesta poznání tak bych neměl s vámi tu trpělivost aby vám to vykládal co je mi do vás kde by bylo milosrdenství kdyby byla láska takže to je po míchat všecko dohromady. Eště něco ta byla navozena v jejím školním nebo předškolním věku to nevím přesně kdy se to stavu ty studni ne tou si vobrázky m jsem se dověděl že ten obrazech měli u nich taky na stěně tak na že ho vy neviděla ty sny poprvně nebo si ho tam potom pan otec na tu stěnu dál to taky možný tak z lásky které se ři že ctil a v tom jejím poznání ale vona poznávala milosrdenství boží poznávala milosrdenství boží v tom tak bylo to věc poznání ale poznání milosrdenství čili to poznání také stupně a taky kvalitu kvalitou že by to poznání milosrdenství poznání lásky poznání existence no a u to šlo přes poznání existence a ne před poznání lásky jsem nepoznával ačkoliv bůh miloval že miluje. jsem si myslel že mám touhu patřit tomu bohu jsem si špatně vykládal že miluje ta touha jsem ji bral jako touha moje byla láska boží která se poletovat z toho jsem věděl po jedna svatý jan ty třicet devět za devět let po eště víc o nějaký to si může člověk špatně interpretace nezáleží na tom ba naopak bych řekl že ta chybná interpretace způsobila že jsem neupadl zbytečně do nějakých těžkostí na jedné straně a nepoval sem se do výsostech bych. Ve kterých bych nedokázal být živ vůbec do strašně vznešené eště něco prosím to umí že vědí o těch sedmi stupni osmi nevím a o kterým poprvně tady svatá terezie pořádně že jo a vykládá je dost dost dobře proti indům velice dobře ale těch sedm stupňů indických jinou funkci než sedm stupňů svaté terezii z avily těch sedm stupňů to to jsou stupně které míří k postupnému spojování se vědomému spojování se s bohem kdežto u indů to míří k dokonalosti lidské tak velké že vláda těmi sedmi čakramy veškerých vesmír od setam se na prahu božství bez dál na prahu božství to znamená oni překonávání hranice vesmíru v sobě to je nesmírný pokrok v této náboženské vědě že hranice vesmíru jsou v nás. A dneska ještě pořád nedají hranice posunuje ty daleko hody udělali lepší že ano a to je takové daleko věřili několik milionů světelných let a tak to prosím vás je to se na chodí a že to nejsou miliony ale dobře děkuji a to někdy přeháním ale vona nešla za tím jenom se dokonale ale ona se zatím poznávat boha na boha milovat ho nadevše jo velebit ho chválit ho aby prospěšná stejnou měrou tomu bližnímu to znamená láska k bohu se u mířila vopravdu lásku k bližnímu a to u indický hodina vůbec na bhakti vůbec neexistuje. Indický jogin na nejvyšší příst sedmého stupně se nepohlídnem po nemocném nebo ne že by to neuměl anebo postrádají nebo o někom kdo je s tím písmem stavu ve stavu tísně nebezpečí nějakého vůbec ne se mi do tebe ty máš před sebou ještě karmu kdysi poután tímto světem a překoná toto karmu tak potom s tebou bude vůbec pán bůh ale nemám do toho co mluvit tobě pro svou ještě dvěstě není pro tebe tolik vtělení kolik je listů na tomhletom stromě že ano a jde dál. To je soud který vykonává proto že svůj úkol z osobní spásy a ježíš kristus nejde za ačkoliv učedníci ho šly do třeti do stupně nejde pro osobní spásu člověka nýbrž to je spasitel světa že jo ne jedno jedné jednotlivce nýbrž celého světa s máš hříchy světa a ne jednotlivce tak že člověk se tady modlí odpuštění hříchu ale nejde tím přesně podle ježíše krista ono totiž musí být napřed puštěn hříchy vlastně aby mohl jít kousek dál ale tam se nesmí u toho odpuštění vlastní hříchů zůstat to by byla cesta k sebespáse a proti jest terezie a řekla milost den sví milosrdenství je nutné čili jak říká jiná verze milosrdenství a láska.

Download XMLDownload textWaveform view