EN | ES |

89-12B

89-12B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Kdyby aspoň před tím vaším cvičením předcházelo pane bože my nejenom chodíme po dvou ale my jsme schopni svou tělesností prospívat tomu dílu božímu to bylo ohromný nejme si co je jestli je to jestli je tomu tak že tím prospěli viru božímu jesi neprospívá jenom tělu ale prosím bože do volně vyslyší jim modlitbu a dovol mně abych prospěl především svému duchu předešlým svému spojení s tebou kdyby takhle upřímně začala jakákoliv vaše cvičení nic proti nemám ale takhle oni nezačí nají a takhle musí začít a to potom na to nesmíte myslet vy a těch cvičení. Ne na každým kroku si říkat jdu do říma tam dete tím že se pojali upřímně tuto myšlenku tak to točení jiný účinek přátel a to bych vám přál vám nepřeju abyste to nedělali to to nechci to dělali lépe neboť chápete jsem hathajogin nic víc než hathajogin a proto nikdy žádnou pozice neudělám si ježíšova života udělej to prosím on přišel ostnatý ho jana připraven on měl pokání za sebou no tak to je něco jinýho von ty situace nemusel prožívat protože byl připraven k tomu aby seděl u nohou kristovým. Kdežto ty jeptišky nejsou ta svatá terezie taky nebyla ta si se to přijala šesti letech potom na do dvanácti zapomněla kdyby ne zemřela matka tak stane připomněl potom zapomněla na pannu marii a potom zapomněla znovu na toho otce a do jednadvacátýho roku takhle pořád oscilovat mezi zapomenutí a opomenout kterému věnuje svatá terezie z většinou své knížky u něho bylo hotové vlivem toho že byl pokřtěn ku pokání co se tady nedělo to ten křest normální člověk a to je formální a není ku pokání pokřtěn ten pořád musí bojovat s těmi svými špatnostmi osobního vedení. Když my že že je na těle ještě že ano protože ten člověk kdyby jako opovrhoval bližním tak to by nebyl nejvyšší stupeň je osobního vedení když si si je neosobní no tak dítě nemůže říct a pak je krista prosím jestliže tam mluvil anděl k svatýmu josefovi to bylo vysílit aktu to jeho rozum to pochopil ale nebylo třeba těch slov nýbrž síla toho anděl ského přesvědčení rozumíš to bylo podstatné ne že při potom je co kecal anděl to prostě ten anděl vyjádřil tu moc která ovládala toho josefa a von ihned odešel například do egypta nebo ihned si vzal tu manželku a tak dále jo zaměňuje následek z příčinou. Příčina toho že von šel do toho egypta bylo že byl nadán silou boží že se to projevilo nějakým slovem to je následek jo pochopit aniž vy to napřed přemyslet rozumíš tak by to bylo špatně kdybys to museli napřed rozmýšlet to se udělal za vás to nemyslel tak by to nebylo vyšlo intelekt a vy si ho ni totálně zjevení to je lepší přes zjevení vod boha zjevení pro rozumu tomu rozumu je něco zjeveno k tomu svatýmu jsou bylo zjeveno my si to bylo řečeno nebo nesmysly že no nic neslyším a je mi rozumově toto co říkám zjeveno mu na to vsadit že to tak je jo. No terezie rozlišuje extazi trojí horu a dvojí jsem tam měl možnost španělsky by vytěžit z toho a ramen to a rovni jen to a román to je to píše a služme si on jestliže je tam ten ilony to druh extáze se dostaví se mysl že ramen to vytržen ze všeho že všech těch složek který tady jsou jmenovány ze všech nejenom z mysli ze všech složek vytržení no to by bylo zapotřebí ještě vysvětlit a to asi budu muset vysvětlit budu vysvětlovat potom dal teďka nesmím toto takhle říkat. Vám to můžu říct samo sebou ale tam v tom katolickým ne on totiž tomu těm stupňů extaze nerozumějí katolíci dodneška a vona tomu o dvou měla na rozlišoval veli romain to a mezi se z ten čin to jsem zažíval třeba že by zastavila se mysl to byl druh extaze že jsem nemohl to to a to by nepovažovali katoličtí za extazi ale vona jo to se sesílal jestli to romain to to by považoval za extázi protože to je se brání všech schopností lidských jo. To jsem to malé vedl někde deset nade vode abych rozli šel koncentraci od kontemplace vod extaze a nevím co eště to jedno kdyby to bylo padesát věcí tak je to hezké je to v pořádku ale když vemem takhle jedno po druhém tak vás uvádím nebezpečí v pokušení že jedno budete odlišovat tak prudce od druhého nebo o třetího a dalšího že vám ty spoje uniknou a ono to bude za následek hrozný utrpení. A bych vám to utrpení nepřál člověk se například snaží o koncentraci to že se snaží o soustředění k tomu je dobře rozumět že tím se ne soustředí že se jenom snaží to snaha je dobrá ale koncentrace jako taková podobu kdyby měl definoti říkal to je snaha o soustředění nic víc než na soustředí a je to v pořádku protože vona se také něco musí udělat že kdyby to snaha zdola nebyla tak zhora nepřijde pomoc ale kdyby to byla jenom ta technika nebo ten systém nebo ta metoda tak to nahoru nedovede tak tolik koncentraci. A kontemplace to je tatáž koncentrace jenomže shora jsem uveden od boha do soustředění za které nemohu a teď kterého se nemohou vytrhnout toto bezvadně ovládal ryšánek ten v padesátých letech svého když jsem tam chodil v padesáti letech to znamená před rokem šedesát jsem byl ještě v ve zlíně nebo gottwaldově a tak on mně říkal jsem tak tažen bohem že nemohu se toho tažení zbavit napřed se se snažil se tam k němu dostat ale jak jsem se k němu dostal jeho mocí tak ta je tak velká proti mému snad potí metoda se se soustřeďovat že jsem prostě neschopen nebýt soustředěn. Na boha čili musím být na něho soustředěn a to není puzen si on to ramen to a to potom přechází do běžného stavu takže to se nejeví jako extaze pravidlo a smyslu nýbrž třetí stupeň jak se zase taková že ona přejde z toho vnitřního stavu do stavu zevního a zaujme i ten zevní stav a to teprve jako tomu nerozumí katolická církev no no tak proto toužím abys tady byli všichni protože začínám novou kapitolu jak toto co propagoval svatá terezie v celém v tomto smyslu pro své jeptišky pro své sestry nebo dcery jakým říkala bychom měli propagovat pro sebe ale to nebudu to mi stát žádná svatá terezie nýbrž my budeme muset simulovat. Nebo předstírat nebo představy si že se to s námi děje co vám říkám prosím teďka budu moct apelovat na vaši víru čím víc mně budete věřit že to tak tak tím lépe budete rozumět za chvíli vodejdeme vodtud například na obě tak tomu nemusíte věřit ale teď prosím vás na na chvilinku na tom věřte co vám říkám to vám budu říkat protože to vám umožní abyste neuvádí abyste se neztratil abyste byli v tom co vám říkám tak podívejte se jestliže vstupuje člověk na tento svět. Tak je na tom úplně stejně jako vtělený bůh je kompletní jako ježíš kristus je v něm nejenom tělo co sklidil po rodičích ale je v něm také nesmrtelná duše a protože je v něm nesmrtelná duše tak jsou v něm a priori dva úkoly a především pomocí smrtelného stvořeného co v něm je se dostat na hranici nesmrtelného to je první úkol čili řádně si vážit tohoto života. Jediného po rodičích ale řádně si ten a za druhé zažití vadí taky toho co není dělené po rodičích nýbrž čím jsme od věků neboť od věků máme připraveno u boha příbytek a toto bych chtěl abyste teď věřili pro tu chvíli že ten příbytek ten ne nabyli okamžikem narození nýbrž ten máte k dispozici od věčnosti ten nezačal být bůh s námi kdybych lidsky mluvil tedy dost jako přibližně jenom ten začíná tím že se narodíme nýbrž začíná tím že je tady nějaký úmysl boží. Když tvoří tak nespokojit se s tvůrčím a k tem nýbrž vkládat do toho úměrně aktivitu italsky a ak osvětitelský aby to bylo možné k tomu potřebuje aby to stvořené se k němu vracelo čili to nám vysvětlí ruysbroek a to nechám na něj jakmile se narodíte tak te zvaní že nic ke svatbě jste nevěstou ježíšovou ne někdy někdo umře někde a tak dále ty družičky podobně čili vy jste napřed především zvaní svou činností k tomu bohu a ještě s tou činností neumíte tomu bohu jít těžko budete nějakou jinou vyšší cestou napřed musíte umět činnosti k tomu bohu jít a v činnosti můžete být vychováni jenom tak e jenom za těch okolností když vy padnete úplně z vědomí o nedějové existenci. Vy se musí se do dostat do dějové existence to znamená do stvořeného a k tomu pomůže smrtelná duše a smysly a rozum a tělesnost především a když vám pomůže k tomu uvědomění si že činností to znamená ctnost v tou činností v tomto případě se přiblížíte k bohu tak si nesmíte myslet že je to co všechno se udělat více že se udělat nedá než se přiblížit ale není to všechno nesmíte u toho ustrnout mysli říct když jsem ten dostal ke spojení s bohem svou činností dobře míněno tak to dál to nejde to je špatný tak se vrátím nazpátek jestliže jsme se narodili na tento svět tak jsme nevzali jenom od boha. Jeho věčnou podstatu neboť jsme chrámem božím nýbrž za jsme také podstatu stvořeno která přes stvořené de vod boha také že ano čili jedno máme přímo od boha a to je to je se srovná s nezrozené a je to máme nepřímo od boha co jedná zrozené tohleto vám setkávám k věření prosím vás že tyto dvě složky než nebudete brát na vědomí tak vůbec nebudete rozumět a dal doříkat pochopitelně je tíž těší udělat něco pro toho koho nevidím než pro toho koho vidím tak vy budete přednostně ho dávat přednost tomu co je stvořené protože to vidíte a okolnosti události vás nutí události to co se narodili především největší nás ti k tomu abyste to sledoval aby se tím řídili tak úvodní byl řečen říkat že tomu rozumíte to je nejlepším pořádku ale musím mít kousek dál ten člověk není veden jenom k činnosti ale ten člověk je veden taky úvaze. Podívejte se zvíře minimální způsobem uvažuje k tomu hotové půdy a tyto zvíře vedou zrovna k tomu co dělat to je přímý projev vůle boží že to zvíře vás spíše třebas k ne nebo počítáno nevím co nebo dobrýho ho něco udělá pro vás tak to je přímo od boha protože to přes půdy jde dál je za jíme si soudy do tak daleko že to zvíře nerozezná nic co je mimo těch pudů to není náš případ tak kráva se kterou jsem seznámil považovala své tele přes ty své půdy jsem byl ji milovaný tele ona líz mladosti a a tak dále to nebudu dál rozvádět. Člověk ale uveden také k tomu aby měl mysl rozum to znamená on daleko širší aparát než například zvíře ale ten aparát je široký nejenom na úrovni horizontální ale je široký i na úrovni vertikálně na úrovni horizontální stroje představy to je ten zevní svět ale na úrovni velikán potom vůbec nemáte představu ačkoliv do to do etika li ty to ty věci kosti také přechází te denně aspoň na kousek když spíte my jednu třetinu pro spíme a jsme někde jinde a střižen někým jiným než s tímto tělem to podobu tohoto těla co jsme koukali toho trati ti jenom vzpomínka na to tělo způsobuje že to že sebe vidíme o tělo ale tělem nejsme se přesvědčil když jsem se dostal na to že tělem nejsem tam tímto tělem vůbec nejsem neboť jsem tam neměl tělo s těmi husami ne to bylo velice užitečné ale byl jsem existoval jsem tam bez toho tělo tak. se ještě musím trošičku změnit o vertikálně stránce toho aparátu lidského to je tělesnosti ta tělesnost je krajním výčnělků vertikálně ne jsme se včera viděli na tom filmu tam jak ta dívenka viděla bez zrníčko tak vám to jasně zase to právě vidět tento případ jasný důkaz toho že nevidíme tímhletím co je navrch nýbrž tím základem a předává se to těm vzorná a těm ostrovu ostatní zařízení aby to bylo srozumitelné ale marně bych na včela říkal nějakýmu slepci ti víš jako když vo nic nevidí to by nevěřil ono tomu ale je tak on vnitřně vidí a kdybych ho dokázal dovést do toho vnitřního stavu kde je ten základ jeho smyslů například zraku tak by viděl také bez schopnosti těch očí který jsou na konci toho zrakového nervu. A to jsme viděli tady ze stáňou si se tam taky byl v tom rožnově u toho pepíčka on ten pepíček sahl na hlavu pana válka a ten nevedou pan viděl tak ho dokud ty roce držel nad ním prosím my se toho byli svědky zvláště když tak dobře popsal ty není jen nevěděl přesně mluvili jak vypadám a ten píše mu říkal no ti to mohu abych musel na tebou pořád dojet ruku abys byl u základu smyslů a on to takhle neříká to vysvětluju a jak med základu smyslů pomocí mého základu jsem v tom základu smyslů a se tam převedl spojitost mezi námi tak tak ten zrak a on zase ho ztratil jak ty voči dal pryč ne hned ale tak to ztrácelo a zase neviděl nic. Tak takovou schopnostmi aby člověk byl při základu smyslu znamená uvědomovat si třebas ale to si nemusíte být jak uvědomovat že ten smysl je od boha a může to ale znamenat všeho taky uvědomí ale pak se pomocí toho smyslu může s tím bohem setkat pomocí toho základu smyslu a proto my říkáme že nejvyšší způsob modlitby je zřením špatně přeložený kontemplaci to není zřením přední to bylo viz živo že ano ale ne kontemplaci o. To je vnitřní nahlížení na věc jako takovou bez přemýšlení vidět tu věc podstatě a ta podstatě ta podstata není k vidění nýbrž ta podstata jenom k zakoušení ke zkušenosti a ta zkušenost je širší než pouhé vidění čili kontenplacio u člověka jak se potom později k tomu dostanu není vidění není zřením nýbrž je to něco víc no ale se vrátím k šířce vertikálně když se než se člověk narodí. Tak napřed v tom matčině těle se dělí buňka a pořád více se buď dělí dostane konkrétní podobu nějakýho prvotní ho prvotní ho živočich a potom mužskýho pod ního potom lidského na to jaký opice a člověka ale to je pořád do šířky on se šířeji napřed do šířky rozumíte ale pak nastává rozšíření do hloubky to znamená při narození do toho přistupuje nesmrtelná duše a dává tomu tu hloubku to že tam nebyla při tom tom nemělo katolickou církev přimět k tomu aby říkala že teprve v okamžiku narození začínáme mít ne smrtelnou duši. A že tady nesmrtelnost na stranu druhou tam před zrození nemůžeme uvažovat o za správnou ta nebyla prostě nese se to začíná okamžikem narození víte vypadalo ta cesta k je a do do nekonečnosti že se začíná to nekončí ta nesmrtelná duše jenom nepotřebovala být přitom rozumíte když se ten člověk rod než se zrodil nepotřeboval a proto nebyla nezahálí ona čím dál více působila na ten zárodek eště v tom nebyla ale když se dítě zrodí a je živé tak je nerozdělil nedočetl spojeno s tou nesmrtelnou podstatu neboť není možno žít jako člověk na tomto světě aniž bychom byli spojeni s tou vnitřní ten podstatou když vo tom nevíme. A řeknete a jak je to proto že zvířetem no jesiže ten podobně obdobně jenomže k to ne temnou posunuje spojen přes třetí úroveň kdežto myslet spojeni přes sedm úrovní než spojeni aniž o tom víme přes sedm úrovní všechny bavit jsou v páteře říkám i čakrami nebo lotosy tím jsme vším spojeni s bohem aniž o tom víme protože ten proud shora dolů proud boží a kdežto my jsme se ocitli dole v muladhaře v tom nejnižším stupni a to je proud do nahoru v tom toto není obsaženo to co jde shora dolů tam jenom zbytek toho řek bych zbytek statický toho že my vidíme staticky tenhleten svět jako náš svět. A to je neříkám špatné to je správné protože opravdu ten menže oprávnění mi musíme stát na zemi jenomže je tady jedna potíž že my na nestojíme my na ni nevydržíme stát jelikož toto že jsme vyvrženi na periferii těch sedmi stupňů je vyhnanství. A my žijeme v vyhnanství jak správně říká to ta terezie a to vyhnanství nevydrží člověk vnímat soustavně von se vnímáním toho vyhnanství unaví tomu se říká spánek a tam je v jiném vyhnanství trošku líbí vnějším takový někdy trčím ale podstatě je to snazší vina než tohleto že člověk tam lehčí snazší pružnější tělo ale není to spojení s bohem. Čili je možno teďka se ptám je možno jít zdola nahoru a setkal se s tím bohem se překoná těch sedm stupňů nebo to není možné indové říkají že to možné je a taky to možné je oni se nemýlí před tou před byste ta stará tady se mýlí co bylo pod podezřelá jak je to možné to by si moc o sobě myslel že mám pravdu nějakou novou nic nového se nevynese nového poutem že ho říkal taky mají a tak ta nitro věci ale. Ti indové když toto že to to jedno dověděli tak říkají musí zdolat se dostat nahoru to je v pořádku měl by se zdolat dostat nahoru ale víte jaké malé procento lidí i v indii se dostalo zdola nahoru byli tam samozřejmě velcí lidé velcí zasvěcenci kteří se dostali do nahoru ale jejich hrstka a byli tam taky tak velký zasvěcenci že všichni zase z doby tomu dotyčnému jako gótamovi buddhovi říkali ty jsi neschopen a mýlí se nemýlí se člověk je neschopen se tam dostat vlastně ten se tam musí dostat pomocí toho vůdce moci toho partnera tam nahoru do sedmého stupně a když by na něj nedá kdyby jako byl silnější než ten vůdce tak by ho museli považovat neschopného a to byl případ gotamo. Ale ještě jdu dál jestliže tedy ten člověk zdola se hrabe nahoru jako to radí indové tak to své výhody a své nevýhody že je to cesta velice konkrétní výhoda tady jsem tady si představu toto jako skutečnost tak se tomu člověku napoví že to skutečnost není že je to mája tím se trošičku otupí ta jeho připoutanost to nemá mu vysvětlit že to je neskutečné otupil jste. Tu připoutanost k tomuto světu to je to odstoupit trošičku o stvořeného říkal aby svatá terezie kdyby na to přišla vona kdyby byla muži těch indů indických bojů duchovních tak ale my nebudeme je takhle vzájemně konfrontovat pořád protože voni obstáli voni obstáli oni obsa protože není možno do že z jiného východiska předto téhož stavu nebe abych neobstál před jiným který tam přišel jiného východiska a proto se mohlo stát že si aurobindo ghos který je v nebi doporučuji svatou terezii a prosím vás se to za pořádek co to by církev svatá a říkám svatá vůbec nepřijal za správné co je jednou interes toto se nedá s tím srovnávat to co na církev přednáším. Tak ještě dál jestliže tedy do zdola nahoru tak se mohou chopit jenom toho co tady mají k dispozici a to je vědomí tohoto světa jenomže a to je východisko to je jisté východisko na protože nikdo z nás nepohybuje že tento svět výjimek že ho vnímáme všemi smysly a že jako rozumově zpracovány o nějaký jednotné obraz to z pospojuje me a říká ano to je vesmír a jsem součástí toho vesmíru to je hodně co ten rozum zmůže je to málo protože pod kapat sem ten je to je kori hlas tolik myšlenek každý kdo se takhle dívá zdola nahoru na to nahoře jiný názor protože nikdo z nás ani ani vy. Ani v nemá tu muadharu otevřenou úplně takže jeho pohled na tento svět je jiný než toho sou sedět nemyslete si že my všichni stejný ma očima vidíme tento svět svým očima bych to řekl jiným přirovnáním že časovým abyste mysleli si že to není jenom nějak prostorově dáno že jsem chtěl tělesnosti nějak obalem nebo omezen ale nikdo nevstoupí do téže vody řeky řek života za chvilinku a když tam stojí je tam pořád jiná řeka než když tam vstoupil to je. Ten rozsah časových čili vedle rozsahu prostorového jsem tady v rozsahu časovém a obojí omezení chápu jak ten čas tak ten prostor a to předurčuje protože kou je pravým slova smyslu k tomu že to co je nahoru nahoře nemohu správně pochopit a správně prožít protože nemám základy to je nemám celé základy to je postavená budova na písku. Takže to se na každém kroku hroutí při tomto v této cestě nahoru když tam není vůdce který to na sebe vezme jako třebas v indii tak je to snazší protože ten svou schopností svou zkušenosti převede žáka přes ty přes těch sedm stupňů ale když je tam jenom dejme tomu někdo kdo to nedovede tudleto tak musí domlouvat a musí mu říkat tak pán bůh se tentokrát hněvá tentokrát sta podobě zalíbení a takhle to vše jak to je výmluvu všechno kde nosti je nikdo z těhletěch evropských mystiků nevěděl jak na to a proto strašně trpěli. Proti indům a bych je nerad jenom omlouval mělo to velkou výhodu protože prožívali ten dualismus daleko dokonaleji než ten ind on taky ten ind aby toto prožíval tak jak jsem to týká vysvětlil musel se odebrat ze světa ven musel být do ašramu musel se pod ji svou vůlí mistrovi který to všechno měl za sebou a potom mu to šlo ale kupodivu kdyby to byli dělali natrvalo takhle že by se to byli přiděloval jeden druhému tak se pořád ta šíře a hloubka toho se slibovala takže ani v indii nebylo možno předávání se něco ztrácí to je jako transformace proudu tam se něco ztratí že a těmi transformátor pokud to není nějaký absolutní vodit nebo tak něco že tak že matky elektrická taky tak se mu o to opřít taky před dělají dobře se člověk zvládne no a. Tak v indii musel občas někdo vzejít který řekl který prozradil něco co je za tou tradicí to pouhou tradici čili učení indické je opravdu vrcholem dokonalé tradice ale i v dokonalé tradici se mnoho síly ztrácí křesťanství není vrcholem dokonale tradice protože církev čas zakázal aby si nepřidávali mistr na žáka duchovní sílu to je zákaz křesťanství katolické církvi tak to nedělají ano pokoutně to dělají například ten svatý petr z alkantary to ochotě předal svaté terezii ale. Veřejně to nesmí říkat zvláště páter pio byl příklad na toho by si měl vzít příklad pro budoucnost aby to nezakazovala protože předávali duchovní sílu těm ovečka který šli k němu jeho vědí dejme tomu nějaký francouzsky ti kryli on se jmenoval na to jeho jméno poletovat že to víte a za toužil s tím skončit jako svatá terezie svatá maří magdalena zakončil chtěla za končit ten svůj život a z toužil ve francii jako ale věděl že ten kdo by mu to moh jako způsobit aby s tím moh skončit je itálii. A tak za ním šel ale na cestě to zastavilo na rybářem ještě si užil šel co si ho a teprve když přišel k tomu patro piovi ale tam nebyl nikdy potom nahá nebo film když byl lát to byste koukali jaký byl čiperný tady nebyl mladá jenom v tom asie a nebylo to sil a že byl a tehdy vod roku osmnáct to zažíval a postupně to byl semeni že se mu ještě tolik nevěřilo takže to nelo al by to bylo tedy film zároveň se špínu panečku to by byl ji nejapně a on tedy tak přiblíží začal slova s tím proto dřív no tak podívejte se ten. A evropský svatý mohl pomáhat k tomu svému žáku jenom tím že ho od stavová na ježíše krista a to se tedy dělo v kladném případě to směl dělat a to je dobré že toto církev radila je dobré že zakazovala to před dání ří osobní moci je chybné ale toto je správné tak ono je co to úplně odsoudit nedá rozumíte to se musí říct že to svou kladnou záporn stránku jako všechno v dualismu o to bereme to jak to je a vraťme se zase jsem kolikrát dvacet a k tomu že to odvaha všechno pochází čili i ta síla být člověkem ta schopnost být člověkem pochází od boha ale my si myslím že člověk je tělo kdežto člověk je. Celý vesmír malém čili je v něm obsaženo všechno co je vesmíru a člověk je navíc chrámem božím čili uvnitř je kristem uvnitř je taky nevěstou proto co tak těžko v těch podobenstvích ukazuje kde je ta nevěsta když je tam ženich tak tam není nevěsta když se tam nevěsta tak tam není ženich někdy tam nejsou v těch podobenství po spolu nikdy ne si všimněte kdyby se mi takový něco vyjmenoval že by se moc rád není to tam protože to nedá řečí vysvětlit. Ale jestliže to od boha všechno pochází a ta bo ta síla jde od boha a je povahu něčeho co není rozděleno v sobě to je království to součást království božího který v sobě rozděleno tak musí se týkat nejenom toho co my víme že jsme tělesnosti nýbrž musel týkat také to co tělesnost způsobuje lidskou tělesnost způsobuje a to je bůh a všechny úrovně pod ním všechny úrovně pod ním říkám pod ním o není úroveň prosím na to my neříkejte to není on úroveň nad úrovněmi všechno všechny to voni pod ním to se toho týká. Tak to teďka přejdu do děje a vono to je nedějové tak to co vám říkám teď k velice vzdání obraz pravdy ke to pravda ale velice vzdání obraz pravdy to je jako když se vám něco zdá aby tomu nerozumíte světe a mně se sem aby vám to vysvětlil branu je vám to vysvětlím protože vím že je to obraz pravdy a z toho obrazu okamžitě tu do pravdy a zase to dalším obrazem vykládám. Z obrazu do pravdy pravdy do obrazu a tak by to teprv přijímáte již nějaký vyklad teďka například vám dělám nějaký výklad přijímáte to je transpozici s pravdy že do obrazu v obrazu do pravdy a tak a kolikrát stokrát takhle přemíra dohromady možná tisíckrát možná milionkrát no podle toho to dopadá pochopitelně a ale kdybyste náhodou brali jako pravdu samo tak se děláte lháře na to vás upozorňuju a to si zakazuje nejsem pravda to o sobě mohl říct jenom kristu jsem pravda život cesta sestava dal život a to si mohli jenom on nejsem vaše cesta nejsem pravda nejsem život on je tím životem a z něho čerpám. Ale když to jde o toho boha a protože tady spojitost všeho ze vším tak všechny úrovně pod bohem vykládám jako dějově jako že to někoho odněkud někam jde jako prostorově to je zase velice vzdálený obraz pravdy to není prostorově když to od někud někam netklo to neberte a že je to odněkud někam jako by ale není to prostorového ani časově ani časově to není nějak rozlišeni odněkud někam jde prominou konat tento bod tak. Že na každém tom stupni protože ta je propojeno něco zůstává pro ten stupeň všechny stupni které jsou nad tím to mým stupněm poznání nebo chápání nebo uvědomování si uvědomte to svět jsou všechny živější než je tento můj svět i když třebas úkol na tom na úrovni svadhistana nebo manipura nebo anahata není tak vznešený jako třebas tady na u nás mi a nedosahujeme tak co je nám to ti věčnosti tak je to daleko širší a živější úroveň. Tak když byste se setkali s takovými lidmi po smrti promiň mně to tak bychom řekli dyť my jsme na toho líp než ty člověče ten mu bude říká že je to odpadní materiál dyť k tobě můžu a ty ke mně nemůže kde si řeknou to nejsem někde ale my si potom byste že ste na tom líp to tak si to myslete že budete myslet tak do asi to přestanete vůbec myslet no ale co jim to budu říkat mějme tak nevěřím v tom sice mizí nám nikdo neumírá ale my víme se převtělil těch tou chvílí ne tak jak to mají dokázáno nemají. Ale jestliže tedy tímto způsobem shora jde pořád síla do muladhary aby vůbec dostala živá neboť on je život jestli je moudře nějaký život tak to je jeho život muladhaře je ovšem na takové úrovni že pomocí tohoto života chápu jenom tento svět ale je to život ale je v muladhaře a ježíš ten život považoval ještě za smrt jak je toky jak jeho málo to života ten život boží samo sebou ne ale to z toho života božího vyplývalo pro vidění tohoto těsta považoval za smrt tak se to musí přesně říct myslím že toto ještě soucitem ale možná že bude tíž rozumíte že to musí být uzavřen oku. Nemá ta síla ke mně přichází od boha ale do boha se musí zase vrátit takže když ji kus zůstane mluvím obrazech není to pravda to je obraz pravdy a je to obraz pravdy nelži když ji dostane kus u těch zasvěcenců kteří jsou jenom fau samadhi a nad tímto světem nebo celý vesmírem. Tak snáze vrací tuto sílu od boha jdoucí ke člověku do jeho muladhary k tomu bohu než my že mají k němu blízko pít v tom nebi ve kterém jsou tu nejvyšší neni tam je taky závislost na člověku a oni to ty zasvěcenci vědí že jsou také povinováni tím co zažívají tam tomu že přes přechází pořád ta síla boží rozumíte takže oni musí tomu člověku pomáhat když my to nemůžeme postřehnout a jste nejvyšší dvě sedmé to nemůžeme postřehnout voni nám pomáhají a jakmile osvítit světa na nějaké vyšší úrovni nebo na sedmé kam ani voni pro vaše vědomí sou ještě přístupni tak . Tak víte že vám pomáhají jako vím že terezka pomáhá ne se nají úrovni ale vím že mně pomáhá mou na to setkat že mně pomáhá a že pomáhá i vám a že rád se tyto věci takhle můžou vysvětlit protože chce aby to lidi v tomto světě taky věděli proto k tomu pustila abych to vyložil nejenom projevit to je vyloženo ale abych to bylo žil pro člověka sou cho ve světě ale vyložím to jenom pro toho člověka který je v tom světě jako jako byl jeho nikam. Řehole člověka dostanu se k další věci velice důležité k narození v těle lidském te jehož jeho je to že lidské tělo na dané všemi schopnostmi vesmíru a máš si chrámem božím to předurčuje te jediné předurčení k tomu aby se vrátil k tomu bohu je nepřerušené není a kéž byste udělal před hodinou smrtí. Tak berte na vědomí že tomuto předurčení nikdo u nich neměli byste mít v tomto momentu velice mnoho repliku tedy znamená odporovat byste měli že česky to říká ale ne odpovíte mi to že bych vám neodpověděl protože na této úrovni vyklad nemohu odpovědět můžeme když to do znamená tamhle alenka že na to odpovím ale teď odpověď nemohu že bych přeskočil a zase by to šlo popletlo nového si by ta temně a jestliže tedy člověk tělo ho od boha takhle vybaven jako žádný jiný tvor. Tak ta vybavenost jsem budu všímat kojeno jedné součástí vyvolenosti taky konkrétní jednu sílu od boha aby ten bůh vytvořil v člověku náhradní uvědomění místo uvědomování si boha uvědomování si tohoto světa a růst v tomto světě k ten z růst toto taky od boha pochopitelně ale dělá to smrtelná duše která byla na stole a teprve a namísto duše nesmrtelné která pomocí smyslů a pomocí zpracování rozumu se tady etapovitě ne jako vládce ale jako průvodce který člověku prospívá. Ta smrtelná duše je tedy něčím velice užitečným a kdyby ji nebylo tak se nastala to rozhraní mezi tím co může člověk v této ta smrt že činnost smrtelné duše a mezi tím čím bude bůh vstříc zhora nebylo by tak snadné rozhraní mezi tím co jde zdola a tím co je shora zdola musí něco jít.

Download XMLDownload textWaveform view