EN | ES |

89-10A

89-10A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tak sem říkal petříku že se nechci a to máš dědečka který dovede vyklepte na panu vysuší psala a vono on to nedovedl z reprodukovat že jo tak jsme hrál první den jenom když se musí pást a a na to na ten klavír a on při tom plakal když plakal tak to byl správný stav lítosti tak jsem odešel a se ho vyplatil se sem po čtyry místnosti pryč tam na to ve kvartýr tak možno utect přeci před tím housetem a von se začli vy klepat když se musí páchal a poznalo že slepá špatně to poznal napravo vono se to lou to byla kdy se musí pas dědečku mu kdy se musí pást tak jsem si to poslechl a druhý stěl ještě nějakou jinou písečku na ten týden nebo za deset to bylo uměl třicet písničky přišel do školy po prázdninách vánoční a říkal sou drž učitelkou mám bude mít sluh prosím to ti krize levá není možno vy si dělejte jasný antipatie mám bude mít sluch a on říká o tak dobře ti za klepám co chce abych výsek musí psal no a to je povahy se musí pama on to zpíval přesně kdy jsem musí pásl jako vona to hrál na říká no tak počkej zkusím nějakou jinou no je pomíjen třicet opice to bys tačil tak co. Proč proč je to je a tak dále všechny ty normální písničky ne a letěl a holubičí ze skály a tak je a on to všechno zazpíval on říkal ty jsi nejedli máš nejlepší den slu do tam byl dědeček protože se na to nejde jako normálně učitel která ten ten ale na stav toho žáka když jsem vyučoval tak jsem se v zbavil ne sem učil tady mám svědka a jesi se něco někdy naučil tak proto že jsem byl dávno se na těšili a jsem potom taky mu to moh přimíchat něco co jim nebylo milio a že ano protože to co jsem přimíchal nebylo ji mělo to by se zapomněli a o tom že něco nevyložím sedm a učil vo ani přejete li se musel na to laika my se nebo něco tak taktika to byla no to není zapotřebí je dět ale chybí vám to nechybí ale. To máte dobrý vzpomínky na ty hodiny protože jsem tam přicházel jako člověk se svým stavem že svým úplně klidným stavem bezstarostný sportovní založený smysl a to ty děti nebo ta ten dorost nebo ta mládež potřebuje abych se na takhle šlo tak nechci se jenom chválit ale chci říkat jaká je výhoda považovat to svoje bytí za stav a vycházet z toho to potom nejenom sebe ale všechny ostatní naučit daleko víc věcem než kdybych se je vykládali fakta fakta jsou pozná sledu nějakého stavu že ten člověk byl ve stavu. Ne dvojnosti neduálnosti že byl jak tady se říká sám k tomu sme pochopit že mu nic nechybělo napřed když byl sám teprve když to dlouho trvalo když v tom stavu dospěl do jeho vrcholu tak potřeboval taky druhého potřeboval dualismus takže na nebyla někým dalším v jeho životě nýbrž byla víra zem je výrazem to nastupující ho stavu duální. A to mohl být zrovna tak adam jako eva to je jedno do ten voni voba dva založili ten stav do a nosti pochopitelně ale teď se to tyto nějaké potíže zarážela třebas křesťanský filozofování takový velcí svatí jako třeba svatý augustin dožil otázku a jak to bylo tedy zvířaty když člověk padl z toho ráje svatý augustin bez rozlišení řekl že zvířat ta panna z ráje ne člověk jak tomu přišla ta zvířete to je hrozně nespravedlivé to se nikdy nestalo protože ty žili v jiném stavu ještě neměli tolik zapotřebí duální jako člověk a ani neměli schopnost transformační jako člověk nemohl mohl jimi říct kam člověk ten stav dáno ti je totiž nepostradatelným přechodným stavem. Do stavu sjednocení se stavem božím se stane neobsáh stavem se všeho sám stavem musím být z jednoduchého stavu do dvojitém stavu do totální dvojnosti a dvojnosti mohu používat stoprocentně svého reprodukčního nebo transformační aparátu a s tím se za se mohu dostat dál vám prosím ještě dneska řeknu rovnou co jsem říkal ze plzni ale my to prominete protože tady bych pořád by chyběla jedna věc že totiž my když čteme si indii tak dostaneme z toho klidný názor že člověk. Musí z toho svého stavu ve kterém je z toho vidění tohoto světa se dostat k rozšířeném vědomí aby viděl také jiné světy a projde celým vesmírem všemi úrovněmi které jsou možné úrovně vědomí to možné ve světě na ve vesmíru tak potom může se dostat nad nad ty úrovně k tomu bohu je to v pořádku by tomu nic nemůžeme mít ale je to strašně těžkopádný systém který ty nejlepší z nejlepších indů dávno prohlédli jako jenom pomůcku aby člověk nepodceňoval svůj nynější stav a troufal si z něho jít nahoru jenomže jestliže je všechno bohu a je to pravda tak tento stav také existuje bohu tento můj stav on o něm . To je nejme nejmilejší se může stát on on on o o vírami nevím to je ten rozdíl toho nahoru se to velice těžko něco ale shora dolů velice snadno kdyby to bylo jenom takhle že by všechno pán bůh o čem ovšem věděl tak by to bylo špatné když člověk existuje a transformační aparát tak ten tuhletu funkci všechno od boha přejímat do tohoto stavu muadhary ve kterém žiju a všechno z s tohoto u muladhary zase obracet nazpátek k bohu když se to děje hned nebo za miliardy let nebo to teďka nebudeme řešit to není možno řiká ke přednášce ale jisto je že je to tak aktuální zase říct od boha do člověka jeho síla pořád plyne. Ale nemůže vyhnout své tělesnosti ta tělesnost obsaženy všechny úrovně vědomí které vesmíru jsou možné a čili ta síla když jde od boha tak jde přes všechny tyto úrovni do úrovně vědomí že není nic všechno o sebe odděleno není nic od sebe vzájemně odděleno nýbrž všechno je propojeno tak když od boha něco přichází do této úrovně tak to musí projít těmi vyšší úrovněmi taky to nestojí žádný čas prosím přátelé tam u boha to se bezčasová záležitost ale ta úroveň každá se na tom podílí prosím fakticky se na tom podílí takže dejme tomu zase mu úroveň čtvrtou z těch sedmi anděle se podílejí na tom že my jsme lidmi. Neboť ta síla od boha pocházející do člověka jdoucí pod něj jdoucí do je první úrovně o sobě čtvrté na páté ta musí přesně projít a voni o tom musí vědět že prochází a nemyslete si že je něco nestane dané vite této úrovni všechno zůstane toho tolik že by v tom připravena třeba v úrovni lidskou kde ještě sílu k tomu člověka by viděl tento svět aby nemohl žít aby moh všechno dělat věr vědomí lásku a všechno si to srovná a po měří tak by říkal hodně to řeknu jednoduše aby to bylo snadno srozumitelné že ten anděl toho získá tím pro stupeň síly od boha k člověku tisíc a my jenom jednu jedničku jedno jednotku čili když byste si náhodou všimněte si toho se dostanete na úroveň andělskou ale prosím vás ne moci toho všímat jenom trošku vystopovali jako třebas být ne. Tak co tam zjistíte že ten anděl k vám úžasnou úctu protože on je z vás živ on nemůže být živ z husy z kamene nýbrž jenom toho z toho kdo tu jeho úroveň taky v sobě zamontován neboť když se síla od boha tak musí přestu úroveň ta síla a on je z toho živili on že vy jste živi on je živ daleko dokonaleji z bohu rozumíte on žije v bohu ale je daleko dokonaleji v něm živ tím že přes něho da posílal do vás kdyby nebylo lidí tak by opravdu ty andělé neměli smyslu existenci neexistovaly to bylo by to bylo to proti smysl a to proti samo sebou o vyšších úrovních teprve takže kdybyste za chlebem třeba setkali nějakou zato terezy která je na sedmé úrovni tak byste se od ve věděli. Třeba kdybyste byl muž a ona byla žena tak synu neměj není vůči ne takovou vděčnost že ti tyto věci napovídám ty pro děláš víc aby se řekli co ho co dělám protože jestliže ty žiješ tak bereš sílu která musí procházet mnou a po chvíle mohu k tobě buď sestoupit do toho vědomí a nebo nemusím anebo nemohu podle toho si to vědomí otevřeš nebo ne počkej ještě ne eště toho přijde horší věci ještě na přijdou a jestliže tedy to přímým že vona vidí správně. Tak ji musíme mít nesmí mít za zlý že strašně pokorná i v tom stavu nebe on je strašně pokorná v tom stavu nebe ona prostě sami nejedná jako s nějakým podřízeno méněcenné nebo na nižší úrovni že se vyskytuje nýbrž ona vám napoví na úrovni jaké je způsobem jak se na úrovni mluví to znamená obsahem myšlenkovým ale když to jednou udělá a vy se k tomu otevřeli tak to nemá být bez účelné tak bdí nad tím aby se to pracovali pro svého bližního jako třebas na den jestli se z toho schopni a dokud to nepracuje tak pořád stojí ve vás a znovu a znovu se opakuje to pracujete takový takou zkušenost jenom nesčetněkrát i tady je v tom a bude to moc když to mám toto k tomu říkám vyčíst toho mýho spisu prosím teďka to zruším s říkám na všech úrovních říkal jsem tam nějaké souvislosti ano ovšem bůh není úroveň v bohu jsou všechny úrovně ale von není úrovní. Prosím budete na vědomí čili to nemohla říct svatá terezie se svůj rozum a on říká ona svatá terezie říká že jsou vidění obrazové a vidění rozumová co se tam za chvilinku do čteme a ta rozumová že jsou solidněji než ta obrazové jsem nikdy obrazovce neví neměl ale rozum můj byl občas zachováte nějakým věděním a to bylo zaručeně výš kdyby měl nějakou představu o těch věcech. To je matek matek mi tem matematikou nějakou pořádnou osobou kterého mi matematiku tak a řeknu ji že integrace ale tedy vracejí konec matiky ten se diví panečku ale to je začátek teprve matiky protože derivace a integrace je pohyb v kleci a matematika musí být pohyb v klece a to dobře věděl nějaký pan ani ta a říkal protože to pohyb z klece tak vo tom nemohu vůbec mluvit o tom se nedá mluvit nechtějte ode přiznání jestli věřím na boha to je věc která je nevyslovitelné tím řekl že nikoliv věří a že něco nevyslovitelné ho co je na tou jeho matematiku. Jestliže jsme si řekli že pátrá je spát do dualismu plného dualismu tak jestliže bůh začal tvořit jestli považujeme toho stvoření za nějaký něco částečný člo věčný no tak to byl vpád do dualismus začáteční vpád do tam to začlo dokud všechno bylo u boha tak nebyl žádný dualismus a jakmile to vychází z boha jakmile se stav mění v děj tak se mění v duální co prosím můžeš když promluvit o terezie tak je to tam a ne zapomínáte je říkáte de dochází k tomu první projevu dali ty a nebo je to začíná nebo je tak ta otázka. Je ne zodpověditelná protože je špatně kladena ji a dobře jestliže je nějaký základní stav do kterého se vejdou všechny staví nižší to je to tak tomu říkáte úrovně vědomí tak pak tento stav není závisí na tom co z něho vychází je absolutně nezávislý ale všechno co něho vychází závisí na tom to původním stavu čili nemůžeme říct kdy to začlo protože míra závislosti jaký vidíme jaksi dovedeme ty světit podle dění je vysvětlení jenom děje. A nikoliv stavu původního nedějového jenom ten kdo se dostane děje do původního stavu bez vysvětlení to najednou víc dejme tomu sedmnácti letech kdy jsem nevěřil se najednou věděl že je bůh a jsem při tom na tom nevěřil jsem jenom o něm žádnou představu jsem ji odmítal tvrdě jak jsem se to najednou věděl protože se mi stala maličkost napřed ty operace a potom vůz věci viděl se chtěl být jsem vám to říkal detailně napřed hercem nebo stroje vůdcem nebo zpěvákem všude mi řekli za tou rukou nemůžeš pole byli chemikem tam žádná ruka nestalo cestě na se stal je to válkem neměli peníze naše rodina dvě stě pane osmdesát pět korun měsíčně nemohli počítat aby oko školu se dostat rychle to bylo ještě to dělat do praxe abych si vydělávat a bylo po chemik vi. Prosím vás to co se to se mnou dělo jakmile jsem se začal litovat že do čeho jsem to všechno zkrachovalo tak sem se nikam to byl stav zoufalství ale když jsem se z toho stavu zoufalství vymanil tu chvíli ne za vteřinu ten bezčasový okamžik tady byl bůh jakmile se přestal litovat že nebudu chemikem to všechno především to si vot byl to se nelitoval že nebudu hladce a nebo ale je nebudu chemikem to sem vyklad rok a tři čtvrtě kde se z toho dostal z dubna třicet to bylo rok a tři třicet se odešel tamtý školy kde to bavilo že tam je se učila a vidíte jsem potom přišel na školu kde se ta chemie se neučila ale byl tam profesor který tu chemie strašně rád vybudoval tam obrovskou latu nabrat která ani na tom gymnáziu nebyla a nikde přepi se nebyla a v největší o laboratoře sem pracoval takže když jsem to nechtěl se to nelitoval tak jsem se s tím chemikem stál. Vidíte jak je to dobrý víc toho stavu to je když člověk hledá království boží jako že jsem začal vše ostatní mi přidal i ta chemie kterou měl tak rád a když teďka hledím na to na ty pokroky třebas chemie biologie nebo fyziky tak se říkám kdyby se to naučil a zůstal na úrovni tehdejší aby šel z toho nebo dělal něco technického jenom nezval že vás jsem se dal tak by byl hotový řídil a nestalo by to za nic dneska by jogi úplně o povahu než měla tehdy za mých let to je něco úplně jiného když na to dívám tak sám protože není to ještě moc pěkné ale je to tak dobré že to je převratné prostě. A beru bezvědomí že se čímkoliv nedostanete ani chvilinku stát to víte opodál ale copak o to víte opodál boha neboť ten svět je udělán tak abyste v něm pořád něco dobývali co tady dělám to prosím to je ustavičné dobývání to kdyby mně záleželo například na tak to nedělám sem musel sebe opustit se chválím anebo se o soudím je to jedno ty věci musím dělat proto že vím že to mám dělat a že to bude za to dlouho dokud na to budou síly dokud neodvolali z toho abych to neděl. Takže jestli vám třebas teďka teďka se třebas pochválí tak ne zlo vyvá tím prosím nedovíte dneska jsem šel na dnešek sem měl s pane brát hodin a večerní jsem stával protože sem potřeboval tohleto do opravit to bylo dostane k opravovat ne tak jsem to opravil a byl jsem ho hotov vede na pět a pak jsem bažil snídaně a všechno ostatní o asi ne se připravoval se se na tu cestu copak myslíte vidíte mně moc unavený ho a myslíte že to moje přednost jestliže bych myslel přitom na sebe tak se mluvím že jsem nespal nebo nevím napl nutil ustání a u poměr říkal včera říkal potřebuju abych tam nespal. A on to říkal líp tak neslušně víra tam s tím sám mám ten chápat aspoň tělesný buď mně po cestě jsem to takhle si přeložil to co on říkal on neříkal todleto vůbec sem to přeložil sem překládal tu močí tak jsem ho celou cestu bavil chudáka tak sem ho bavil že ani nemoh usnout a že byl obsah tak otráveně protože jsem se bavil ne nezřízeně eště že mám na to svědka moji jeden inspektora byl u to na inspektora to byli otřesné typy který se tam říkal jsem říkal to byl od šestý protože to s tím žákem otřes tak on nemůže usnout. A totéž jsem těla dneska pořád stejně ne ani chvilinku jsem nezůstal tiše že jo a na posvě protože by byl sám usnul teď jsem to vyvrátil tu svoji bdělost příklad pár ráje a to přeskočím pátrá je je proces to není momentální příroda to dítě myslím když je v matčině těle a je tam ještě málo rozděleno budou může klepat nohama rukama neuvědomuji si svoje o svoji osobnost svoji oddělenost od matky do určitý míry odděleno od matky tak je zaručeně ještě plně v ráji ale jakmile tam je nepokojná v tom těle matčině tak to není úplný láli když to měl detailně vykládat to nebudu dělat ta nechám žena být sami se v tom vyznají protože porodil třeba tak jak to dítě je napřed je tam klidně a potom klidný není viďte a pro vás protože je samo se samo sebou je sebou také trošičku není jenom tou matkou a když víte si matky taky ještě pořád hodně matkou daleko více než jsme my teďka ano my jsme dospělí ale ještě není samostatně ještě to není ta samostatnost která je dospělém věku a tak se dostavuje při mentální a tělesné dospělosti ne dřív čili člověk se stává. Dokonale oddělenou bytostí například od matky je mentálně a fyzicky dospělý tak to je stav který takhle nemohu líčit promiňte mi že by to to by se všechno rozvedl že jo a musím říct tam to někde končí tam ten nezačíná jako to dělají takhle v tom kázání o tom stvoření že to najednou padli z ráje to tak najednou nešlo protože on ten pán bůh ji musel ukázat dva stromy strom života a v tom poznání dobrého a zlého ten strom i musel zakázat ovoce z toho a tam z toho musel dovolit. A to je tím řečeno že když povídali těch se ostatních stromů života tak byli tam živi byli tam živi ale když poznali dualismus strom dobrého a zlého poznání dobrého a o tak tam neměly v neurazil co dělat že ano a tak postupně se začli odrozovat takže dejme tomu viděli se nazí viděli se různí než byli původně to se předtím neviděli proč se předtím neviděli nazí byli dávno adam a eva neviděl se nazí nesměl se před sebou neviděli se různými rozumíte byli z jednoho masa a z jedné krve proč by se byli cítili různými a najednou se cítili to znamená ten darem postupoval. A když padne z ráje tak to bylo vrcholné ch to byl vrcholný vstup do dualismu ještě bych chtěl říct tohleto když se eva potom narodil první kain první ka ne ten druhý to byl ábel pro rozený byl taji z toho pocházíme tak řekla mám boha plní nesměli adam a eva bydlet zkrátím ráji tam byly je život radostný šťastný teď jak byl smutný a namáhavé byl to tres a jejich neposlušnost jednoho dne se však při hodilo něco krásného bůh jim varoval dítě malého malého hračka tak se z toho radovali. Tak se eva stala maminkou dala ste jemu chápe jméno kain víte že byl první to jsem ještě ne popletlo ze které později za krátký čas se jim narodil druhý klape to nazvali abel teď měli adama vady děti evan měla klepu do které by položila svoje děti neměla ani žádné přikrývky kterými by je chráněn předkládám byla tak chudá že neměla téměř nic starala se však o kaina i abel jak nejlépe dovedla udělají postilu ze své na a slávy přikryli kožemi které je pěkně zažívali oba chci rychle rostl učili se mluvit aby ha potom je adam z evou naučili modlit se a vyprávět s tím vyprazdňuje o bohu hospodinu o ráji a také o zlém katany který chce aby lidé byli neposlušným. To jsou všechno budu vy svých dětí se ptali chcete mít pána boha vždycky rádi a budete ho vždycky poslouchat kaž i abel vyrůstalo se stane a zda tvého chy teď neměli teď museli pracovat zrovna tak jako jejich tatínek z kaina cesta rovní kaina se stal roní tady se to popletlo pracoval na poli a zaséval zrno když pak obilí zrálo postel je ty mlátil zrno a ze zrovna na mlel mouky svou ty pletl chléb a teď se stal pastýřem o a berte stal spasí ten ovcí. Vycházel se svým stavem na pole a loučil a hledal pro nejlepší která v na tou patu za tu očí kloubila utne někdy poradil ovci a získal tak dobrém maso kain zaséval víc aby zrovna abel měl stále více ovcí pže se každý rok narodila jeh nějaká kde všech. Vy do však dal růst každou obilí do dával a byloli všechny ovce hospodin všechno pochází od boha kaž i abel toto ře věděli adam jim to často říkávala proto chtěli hospodinu za všechno poděkovat a něco mu za to dát přinášely mu oběť víš jak to udělat. Když chtěl abel obětovat hospodinovi teda nejlepší největší otci kterou měl tak řekl toto je otce pro hospodina tak nabíral suché věcné no dobře které dobře hořeli kvete položil na hromadí kamení zabil ovci a položil narodí tak byla oběť připraveno oběti musela hořet a proto abel položil po suché roští chabé vůlí víte. E víte koukal do ohně a zapálil roští proč ti shořelo a maso také tím stoupá shůry k nebi pak abel po klekl a hovořil plný svaté bázni milý bože mám ta hrát ty se o nestará š tak dobře protože ti nes rád obětuj tuto obci abych ti ukázal svoji vděčnost to všechno slyšel ty ší kdy všechno co lidé říkají ve své modlitbě viděl že ho abel miluje hospodin měl abel rád. A s radostí přijímal jeho oběť z toho se abel velice radoval také kain obětoval hospodinu po zmíral kameni na hromadí a nosil na věc tak by se tak položil sochu obilí které hospodin nechal růst na jeho poli a všechno to spálil byl se při tom ty se také ale opravdově vděčný nevymyslel si propíchl bohu vlastně děkovat sám jsem přes se zase zrno a musel jsem hodně namáhat. Jenže bůh přesně věděl co si kam myslel viděl že ho kain nemiluje proto nechtěl ani přijmout jeho oběť a neučil ho šťastný a radostným člověkem každý to také dobře poznat rozdělovali se tedy velice na boha a také na abel záviděl mu myslel si že bůh dává vždycky přednost a velmi a jemu dává radost a štěstí a ne a jak často na tom myslel tak se stával také zlostí v noci neměl klid a nemohl spát a jíst mu také nechutnalo. Jak často byl na dra zlí pán bůh jej varoval kain proč tak si tak zlý a závisí když je to je tvoje vina budeš tím opravdu mít rád tak budeš také radostný šťastný mysli na to kain že nesmí být závislý ale kain jakoby neslyšel si co se mu zalíbilo jednoho dne řekl a bylo by po půjdeme na pole když byl saver sám ze začal se s ním hádat pak je začal dokonce být a to takovou silou že je byl smrti teď tu abel ležel mrtvý a krev z jeho ran kdy do trávě jak se kain pole ka konec utíkal pryč protože měl strach před stresem. Doufal jen že to bůh neviděl jenže bůh to moc dobře viděl bůh vidí všechno co se děje na zemi a zeptal se kaina že je svůj bratr aber kam ještě navíc začal at aby bez copak vím kde je ábel před se nejsem strážný svého bratra bůh řekl přes si ho udělal přešli to udělal nevyroste ti nic na poli nemůžeš tu zůstat běž o tu pryč nechci otcově nic vědět přijdeš kamkoliv ne je nikde na světě klid a pokoje a to se také stalo kain odešel musel tak bydlet. Stranou a bez svého bratra kterou stále myslel celý život ho provázal strach a proto byl nešťastný tak se stalo že v jednom dni ztratili adam a eva opa své syny ani jeden se nevrátil večer domů i vyšly a hledali své děti našli jen aber vypadal jako by spal jenže se nikdy neprobudila protože byl mrtev adam a eva pozbyli mrtvé tělo svého syna do země kterým moc nutný ale hospodin je znovu občasný varoval jim znovu děti chlapce a děvčaty jeden z chlapcům byl také takový jako abel a měl také rád hospodina tenhle chápe se jmenoval se tak to by stačilo. Samozřejmě ten kain který byl rokem byl ve větším pokušení co jsem tady to popletlo než ten abel který byl po čem varovat málo protože jak jsem mělo klovat kdyby byl dalo všechno tak neměl nic takže. Ten jeho stav duševní byl zaviněn jeho postavením ve světě odějte se nesmíte si myslet že můžete za všechno dává nechci zbavovat viny ale že můžeme za všechno co na tom světě děláte a jak myslíte ale všimněme si ježíše krista že přišel k člověku který si nežádal aby ho byli odpuštěny hříchy a on mu čisté a s a říká odpuštění se tři to byl ten chromý jo prosím vás jak k tomu přišel ten chromý to je jasná odpověď jenom jedna my jak tady jsme jsme tím svým úsekem vědomí které máme zplodí tohoto světa. to řeknu nějak ukázkově naše vůle je vyčleněna z vůle boží je vyčleněna z vůle boží eště jednou to není vůle boží nýbrž to bude naše čili co si svou vůlí uděláme to je náš závazek čili když my jsme třebas ve společnosti lidské tak jsme na závislí a je to závazek náš vůči společnosti a to že tento závis závazek plníme může někdy způsobit zapomene pána boha a to se většinou stává že nebo ano nemysli my si na svůj závazek vůči společnosti to není nic špatného ježíš kristus říkal se kolik je nejmenšímu z bratřích svých města učinili žádné o místní ste učinili. Takže on si mohl tam ježíš dovolit někoho někomu odpustit všechny hříchy viďte jak je to možné myslím že dneska se na to nedopovím protože svatá terezie na to velice jasně odpovídá a se nitro pustím tak si to spojíme detailní ale zatím vy jste vy aspoň tolik že celá lidská hříšnost jenom zmínku k tomu abychom se mohli dostat nazpátek bohu protože obyčejně když ty hříchy nebo když ta špatnost tisku je příliš velká tak to svědomí že věku nedá a se se vobrátí nemá se na to čekat ale ježíš kristus na to nečekal a odpustil hříchy ukázkově tomu komu chtěl odpustit hříchy protože tuto moc jako syn boží měl. A chtěl bych vám jenom v věci říct pro dnešek tohleto že totiž byli mně odpuštěny hřích sedmnácti letech a jsem to nechtěl se to předtím nepřál a jak jsem se to psal kdy jsem začal třebas když jsem byl přemožen od boha abych ho měl rád nadevše ne jsem byl schopen ho milovat ale on ukázal že miluje takže jsem potom nikdy ho nedohonil v tom v lásce a kdy se si mysleli že boha nemilujou protože on ve všem před honil ve všem oděla živa prosím. Je tady otázka jak dojít ke spáse to zjednodušuju abych nemohl tak dlouze přes zbytečný pro takovou vite společnosti tak podívej se dokud jsem taky také o čem říct vzdát se sama sebe a to v pořádku ne z se i spásy tité lásky všeho še čeho se vzdá co je moje čeho nevlastnit nic a to by lovil ne a. Když ten člověk kterou uče strany všímá se jenom tohoto světa a žije pro něj a dobře a nedělal žádné špatnosti nýbrž poctivě mu slouží protože jednak ne se potřebuje to nikoliv jenom z lásky k němu ale taky z vypočítavosti že když on světu tak se ta zase jemu je když prostě žije jako obchodník tak k tomu bohu je ochoten se přiblížit také jenom jako obchodník nějak jinak protože však ale na této úrovni na které se jde za bohem obchodní cení nemá vůbec žádné žádnou cenu. A jak ukázal ježíš kristus celým svým životem nýbrž jenom sebe obětování a sebepoznání tak jednáš špatně a sem mohl právem na něj vyřknout soud že když celý v transformační aparát a všímá si jenom jeho části a používal jenom jeho části a zanedbává to ostatní tak se proviňuje do míry proti tomu ostatnímu co v sobě že nakonec to ostatní co je k ničemu že když to není používáno tak to jak se říká za mrzí a není možno toho použít. Takže on se odsuzuje k úrovni zvířete on žije jako zvíře zvíře totiž žije na tomto světě jedině účelově jestli člověk a to otázka je tak divně postavena jako že by chtěl žít jenom účelově kdyby si že jenom pro tu spásu tak je to zvířecí život že ty jsi schopen ten účel pochopit vyšší než to lež to zvíře že ano tak se to zase zvířecí život a zase nikam nedo jdeš čili jsem proto aby se nežilo účelově nýbrž aby se žilo správně to znamená správné je milovati budeš byli z jako sebe sama a tak dále a ta dvou všechno opakovat a to způsobuje že se vrátíš k tomu otci a ne že si to přeješ nikdo z těch dobrý při posledním soudu osvobozeni nebyl do svobodný protože si přáli s tím bohem se spojit nýbrž milovali žní ho protože ten kdo miluje bližního je vzorem v každém případě neboť on nemusí ani věřit neboť ne každému je dáno ta víra například dána nebyla ale stačí že miloval bližního jako sebe samého a byl spasen. Tak upozorňuju na to že ta otázka byla považuje a zase špatně protože se zapomíná ten to se kázal zapomněl na to co ježíš kristus od člověka chtěl a když člověk neplní to co kristus od člověka chtěl degraduje se na zvíře někdo na rostlinu někdo na kámen ale zaručeně neužívá ne využívá všech lidských možností a nedonutíš dejme tomu ani černoši ne v africe lámali aby miloval sou třeba z jiného kmen říkali tomu našemu svatou z toho léčí ti to není našeho kmen to pro nebyl člověk takhle se rozšiřovat s láskou k bližnímu to je začátek správné cesty a to není. Ne že by člověk zanedbával něco co v něm je v něm je uloženo nikoliv jenom činnost a je ho uvažovat taky láska a jestliže ji zanedbává tak na na zakro a protože tohleto přeci říkám není doporučení nýbrž to je příkaz tak jestliže člověk toho příkazu nedá že neví že tam bylo čeho bylo a ti budeš ale možná že by mohl nebo prosím těm miluji neprosí přikazuje on nikdy ne přikazuje nikde. To se dělo ve starým zákoně se přikazoval nese si nepokradeš a co všechno to ale tady kristus nenazval jenom milovati budeš to je příkaz lásky a rozum to příkaz lásky neplní může se na hlavu postavit nehledá ani království boží správně co nehledá že nedo pro sebe to tam není řečeno hledej království boží pro sebe co tam není řečeno prosím to je velice problematické i všechno ostatní se to je napsáno bylo něco kontextu je velice o žhavá záležitost to se málo kdy člověk stech když je to přesně píše tak to nemá bez kontextu vůbec žádnou cenu vůbec žádnou někdy se někdy nějakou malou no ale tohleto co tady je napsáno kdo se zaujme do do boha ten se nemůžeme milovat do člověka to je to středověké. Popírání skutečnosti jak oni brali tento všechno stvořené je ve zlu postaveno a ty se musí od toho vzdálit či taky o člověka čili nemiluji nikoho nemiluji nic na světě než pána boha neboť vzdal se od teho stvořeno nikdy by byl nikdo nešel do kláštera kdyby byl to takhle nebral jako je to na blízce ve ten musel přestat milovat člověka v minulá ten zdí vlastně fakticky když to tak nevyslovil protože by byl i o o neutekl. To jsem neměl tenhleten názor ani jsem na to nepřišel v době když jsem se řekl kláštera se to řekl kláštera osobně a jsem řekl pro indů no důvodu že bych tam dostal peníze za to že bych za to byl celý život placen a to se mi nezdálo stane že to je věc za kterou jedinou člověk nemá být placen že tyto věci se mají dělat z lásky to by byl pořád služebníkem na poli rozumíte a byl by služebníkem neužitečným kdyby byl klášter ne někdo jim cizím způsobu myšlení a proto jsem se z tohoto vnikl toho pater a teď to začnete jako had kdy se asi vidíš tím mým. Krédem tělesní jako hadovi a prostě jako holubice tak teďka donutí aby byl taky tak prostě jako holubice kdy si byl tak si jako a podívej se říkáš mi tady pořád se nemůžu smířit tím zatracení toho člověka který tady prožil celý život a někdy v ve velkým trápení a rudého ne v radost tech jenom a vono to všechno přijde v něm a v tomto případě dělal ten člověk jednu chybu a jenom proto jednu chybu bude zavržen celý jak se zná jak se znám se jenom celý jak se znám ne celý jak se nezná. Nelituje člověka který tuto chybu dělal že bude za to zavržen opravdu zavržen protože tato chyba by mu nedovolila aby mohl podívat věčný život protože ta mu dovoloval aby používal jenom tento život tam mu to uvolňoval tomuto dovol stoprocentně ale von se s tím zpokojil a zůstal tam trčet to je tak jako kdyby třebas ramakrišna neměl pravdu v tomto a on pravdu ten mudrc radil ne tenhleten ale o kterým mám vypráví když se nedo ptal co mám dělat tak on mu říkal dis dále do lesa.

Download XMLDownload textWaveform view