EN | ES |

89-09A

89-09A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Když jsem řekl že bůh ne plánovat tento vesmír že nemusel mít napřed nějakou si představovat třebas tato nějakou představu nějakou ideu a z ideje to vytvořil že nebylo napřed idea a potom tento vesmír a ono to není pravda to je jenom jenom jeden z přílišný velice zdáli obrazů pravdě ale velice vzdálený obrazů tak si tím říci že. Představa je nutná jenom pro člověka který je součástí vesmíru a ne součástí vědomou součástí boha je v ten vesmír je v bohu ale von si tam člověk není vědomě v bohu je vědomě trošičku vědomě ve vesmíru sama so možnost poznání čili malinko sahá a nedaleko tak máte před sebou člověka kteří měl všelijaký lidsky představy o všem možném o tom i o čem si normální člověk představu nedělá jsem měl potřebu o tom představu mít to je důležité si uvědomovat to že jsem svoji představivost úplně vyčerpal na pozemský věcech to kdybych vám říkal kam moje představy vedli tak to byste řekli to si byl malý blázen jsem měl představu například když jsem se učil něco nějakého předmětu jak by to mělo fakticky být nemoc to nebylo správné protože to přemýšlel představovalo si dítě ne jsem vynalezl v duchu tebe tu mo bil taky by to nelo to plete tomu byl před toho strašně rodu chy. A kterou motto aby nám oděno moody rád by elektřinu proto jinam a moje živí ten votok že a toto to strašně bylo to mezitím ještě něco ale podstatě bylo tento toto chyba jenom by to pár otáček udělalo a zastavilo by se to protože nikdy toho není tolik vyrobeno lekci ne aby to mohl trvale hnát ten motto do by to hezké ale mně to strašně potěšován takové jsem měl představ v v tom raném věku do těch patnácti let a žil jsem v těchto představách nebyla tam vůbec místo napřed stavu o boha to bylo strašně vzdáleným protože boha jsem neviděl neuznával a podobně. Takže pro člověka který není takhle zaměstnán ve své představivosti jako pro toho je důležitá aby tam vedoucí představa byla o bohu a víra nám umožňuje abychom tu představu o bohu si udělali třebas to nebyla pravda a byla to jenom vzdálená zlý obraz pravdy tak lepší je mít ten obraz pravdy v podobě představy než nemít vůbec nic a jsem měl vůbec nic jsem jenom vlastní představy o ničem jiném než o bohu a že se na tom byl velice za ni teče sedmnácti letech jsem považoval tento život za promarněný protože tam nebyla představa o bohu tam nebyla vůbec nejmenší představu o mně bylo proti srsti přestavovat nějak pána boha na kterého jsem nevěřil proč bych se měl představovat to marně babička k tomu nikdo nenutil babička k tomu včela a tak bych řekl celá duchovní cesta. Věřícího člověka se neobejde bez představy neobejde se protože představa úžasnou sílu a vona ho dotáhne ta představa přes ty první stupně tak těch sedmi přes ty první tři dál ne ti učedníci páně měli představu že budou sedět někde na tu ne vedle pána ježíše to byla dětská cesta a ale někam je vedla k osobní představy je spásy a to to nikomu se nebere představa třebaže bude třetí den vnější toto představuje je nutná začátku představu o tom že za něčím du že to není ztraceno protože se mi to nedaří nýbrž že to není ztraceno proto že jdu za správným cílem musím uvědomit že to je správný cíli k bohu a k bohu patřit protože beztak něm žiju nevědomě tak změna být jenom v tom že mám žít pokud možno čím dál tím víc se vědoměji čili taky to může jít stupňovitě jako proces uvědomování si si boha. Takže proti představy nemám proti duchovní představě ale opravdu jsem výjimkou a se ta terezce na to upozorňuje vás taky když jsem to špatně vykládal tak mi to promiňte že podle nikdo nemůže jít protože dodneška nemám žádnou představu o bohu jsem o nepředstavuju jako nějakýho starce to nikdo z vás třebas jako moudří ho starce nebo s nebo zemi ducha svatého jako holubice nebo pane ježíše jako člověka to jedno jestli žil nebo nežil to absolutně jedno nepotřebuju věřit vím že je to pravda to vím a to nevím pomocí představy nýbrž to vím z podstaty boží. V oblasti duchovního života když to člověk představuje jak jsem se s nimi stím li my setkal tak vždycky si to představuješ špatně nic nikdy nese ne strefí vždycky jak to představuje do bodu co se tak to nikdy není ale to že je vyveden vlastní představy do představy která pochází pomocí obrazu od boha tak mu to pomáhá výtečně k tomu by pochopil že veden bohem to je nejúčinnější na na víře že vlastní představa je zaměněna milost boží která vylepšení tu představu tak se člověk představu lepší o bohu postupně a nakonec to je představy vzdává jako ti učedníci pod křížem představy že o tam vezme k sobě na ten trůn bo doby to bylo nejenom to nerovná a bylo potřebné aby si to mysleli. Ne takhle primitivně ale že budou bohu ale když vím že žiju v bohu a všichni že žijete jenže vy na to třebas zapomínáte a to zapomenout nemohu protože on nutí k vzpomínce z otázka přinucení a do z pozice moci boží takže jsem z přinucení ne věřící ale vědoucí z přinucení vědoucí z přinucení začátku od těch bolet pořád přinucení jsem vědoucí a tak jsem jednou se nám který nej nejmi nejmírněji stránce daleko širokou nic ale tohleto vy ne. Tak to tu výhodu pro že nemusím kapat nemusím uvažovat o věcích nemusím se rozhodovat jestli mám nebo nemám to nebo ono dět jak jsem vám modlit nemusí uvažovat nic takovýho nemusím bojovat s myšlenkami při modlitbě nic to nepotřebuju a na druhé straně musím být tak disciplinovaný že nesmím zapomenout na toho boha a to je pro věřícího člověka strašně těžký protože on zapomíná co chvíli to tam v víře se je slabý někdy a když se na něho na to vycho dívám tak je nevěřící jedna jako absolutně nevěřící a někdy jedná jako věřící tak když se zoufale situace ve které je tak je pro nevěřící například eva je pro nevěřící toho času když pláče co je co je to co je to za pravdy že je to dcera živá a když když nemůže se smrti lidskou se neumírá jsem od roku třicet devět neviděl um člověka a zase když se po zdvihne k tomu přestane plakat a. Přejete se i v tom posmrtném stavu všechno nejlepší který uznává že je živa ale ne pro ni pro nějakou jinou úroveň a kde se bude uplatňovat tak vrcholně věřící tak je to ukazuju na eva tak je to s námi každým jenže to netýká protože k tomu příčinu zemřela jít pera kdežto nám se to nestane ale denně něco v nás umírá a denně něco nového s se rodí tak vypadá víra bere ostatní to je proces ku malý proces sebe přerozování nebo znovuzrození. Kdežto toto co zažívám je znovuzrození skokem není to skok jediný ale napřed si skočím do jordánu a pak si skočím pod kříž a pak si skočím pro ten pokoj a potom si v tom to toho ducha svatýho a tak to jde dál je to ten skok sám o sobě úžasně obtížný totiž v tom smyslu je náročný na to aby to ten organismus nesl. Že tak ta víra roste když na nedbá na tu představu a ne pěstuje i tak ta víra míra ale kdyby to bylo závislého na představě tak by to byla neživá víra představu kterou o víře být tou představou veden k tomu uskutečňování představy když je veden k uskutečnění tomu představy tak poslouchá boha fakticky a potom jeho výraz se mění čím dále v poznání. To prosím říká se že konečnou představu je pravé poznání že jeho konec po tak stejně te se je to takhle řekneme z toho otevřeně že ježíš kristus promiňte mně do tak řeknu otevřeny nebyl nikdy věřící von to nepotřeboval věřit když věděl že od boha svých hází a k bohu jde pro ty se snižovat k víře a učil zásadně cestu víte nevěřte nikomu do věcí se s těch víry a nepoznává ty věci jenom ten ježíš který poznával svého otce měl právo v učit cestě víry a učili proto správně protože vycházel z poznání toho výsledku Abyste byli jedno s otcem jako s ním jedno se o ten konce sejmi že víra co chvíli co chvíli ne tam kde byl tomáš přechází v poznání kdyby totiž nepřechází víra na cestě k uskutečňování svému do poznání aspoň částečném tak by nebyla tak silná aby někam člověka bez dovedla proto učedníci páně museli dělat zázraky aby byl ve víře ujištění tím že viděli mrtvých stávají nemocnice uzdravuje a tak dále posilovali svoji víru to nebylo jenom ak vůči bližnímu nýbrž a vlastního posilování víry ano čili bylo to postaveno za poznání nebo bylo s tou předáváno vždycky určitá míra poznání ovšem tam míra poznání která připadá na víru člověka před křížem je poměrně malá neboť nemohli se dovědět to co jim tu svatý teprve potom zjevil ani ten tomáš který byl věřící třebas po smrti ježíše krista nebyl poznávající do míry jako byl jím ten duch svatý cestu pro cestou potom. Čili mějte na mysli pořád že to co je tam jednorázově ukázáno by by to dycky proces vývojový to se nemůže jinak ukázat u ježíše krista a nikde žádnýho takovýho vysokého vznešené než jako jednorázová událost a všechno ti to třicet let a tři roky a tak dále je to proces celý ano a je to těmi událostmi komentována těmi slovy jenom komentována takže tam jakýkoliv komentář tak jsem povahu chvilkové dění kdežto de o proces vývojový o. Stačí to ustavičný ch příkladů ukázka skutečnosti duchovní vraty to ukázka předvádí tu schopnost předváděli představa úžasnou sílu si uvědomte která jako nikdy toto nepoznal protože mně to nebylo z této strany zdola nahoru předváděno nýbrž zhora dolů ale to vyžadovalo úžasnou disciplínu a tu jsem neměl nikdy protože ty plul za pán bůh jsem marně modlil za to abych miloval pánaboha jsem nezačal ho milovat že pán bůh ve všem předešlo v existenci lásce v poznání dycky se ukázal že on poznává to jenom reprodukuje vám ještě špatně on miluje a to jenom vdova eště špatně a tak existoval ce špatně. se pan mojžíš napsal zákon ale řešilo se před zákonem jenže když se hřešil dřív nevznikl zákon tak se hřešil ne tak krutým dopadne jako když vím co dělám špatně a přes tuto dělám že jo i nevědomost hříchu nečiní smysly přes zákonem bez se hřích ale nebylo nebyla to tak těžká odplata jako když mám zákona přes to řešit je zajímavou že mojžíš když si přebíral ten zákon na hoře syna jak tam povídá. Ten spisovatele tak zrovna si ti jeho soukmenovci stavěli dole zlaté tele a na jedné straně dostával vod voda veliké požehnání v podobě zákona který jsem měl tak kterým se měl dojít k vědomí boha na druhé straně si ten člověk dole do letec hezky řečeno stavěl za tele je to co se zde pořád dneska že my si stavíme za ta která ta to co se s námi děje považujeme za věčné. Například abych to řekl konkrétně máli člověk dítě tak si myslí že to je vod od boha tedy a že tedy k že mu to by na věky patří tomu vůbec nepatří takže opravdu mějte na vědomí že tady se dopouští chyby kterou by se nedopustil kdyby no nepomyslel na ten zákon tak možná že se by ocitá v pozici jako hřešit řešit před zákonem a ne během zákona protože člověk se nespojíte zákon že od boha všechno pochází a bohu se všechno vrací a ne to není naše že to hřivna se to máme hospodáři. Ty děti naše jsou hřivny a který máme hospodařit bych si byl dovolil to nepatří na evu prosím vás že není poznávající duchovně a kdybych si byl dovolil jenom půl hodiny vlastnit některé své dítě nebo manželku tak to do půl hodiny všechno vymřeli nebo nějakým způsobem je opustili co jsem jasně jsem je nesměl mít do dneška je nemám nemám syna nemám celý. Dyško mám tu manželku protože ona je na druhé straně taky m nemůžu ne tak to nevadí že ji mám ani mám v tom smyslu že pomáhá nepomáhá daleko svobodněji než ten na tomto světě jelikož tady se pořád ještě více méně cítila moji manželkou a teď se necítí protože je na jiné úrovni než jsem se dostane někam dál a tak nemůže pomáhat a mám její pomoci dispozici že by se měl říkat mam pomoci pozici a tím pádem ji mám víc než ty svoje děti. To je je mohou velice toporně jenom pomáhat nic víc proti prosím to taky teta jsou taky naše druhy to deptat to jsou druhy že to ničí slovo dluh kde by tu kde by ta možný číslo a tak to jsou naše druhy my řešíme tak držíme něco pánu bohu neboť podstata hříchu je taková že zapomínám na existenci boží kdybych o věděl tak nemohu řešit dokud jsem věděl o to se ci boží tak jsem nebyl schopen řešit jsem si ji vlivem příliš světské činnosti nebo překotný činnosti světské se stal uvědomovat soustavně tak se tam vešel taky hřích a to potom byl druh můj vůči bohu že vím toho že jsem zapomínal na boha. Tak jsem začal něco bohu to totiž mu patřím celým životem jako protože všichni jsou v bohu a je o tom nevím a dělám jako když patřím sobě tak to pro byl od sedmnáctého roku největší hřích jenom abych se nedopustil něčeho v čem bych patřil jenom sobě nebo svému a na bez apoš bože to by bylo hrozné nemoh ono by se většino bych dopustit a není to mezi hříchy jmenováno to sou jenom druhy neby ta nic jiného to jsou druhy protože mu patří se nechovám jako jemu patří a tím jsem tím začne bydlení. Tak jenom se tam rozlišuje to toto dvoje a to je v pořádku se tam rozlišuje prosím vede témuž tím že čím silnější víra tím sem citlivější vůči tomu co čím se proviňujou proti člověk který je opravdu věřící tak ten tvrdě nese že udělá nějaký poleze kdežto když moc nevěří tak jemu to jedno podívejte se ono není možno být ve stavu lásky a řešit. Není možno být ve stavu poznání a řešit není možno být ze stavu existuje vědomého existenci boží a hřešit protože kdo je to ten bůh jsem který vo tom neměl nikdy představu tak to je někdo kdo nás miluje nadevše kdo nám sesílá schopnost rozlišovací schopnost existenční schopnost poznávací zrovna prostě všechno poskytuje o čem s tím se že to vidíme jenom z druhé že nám poskytne ani někým jiným to není pravda to vidíme jenom konec řady když přijde voda ve zámku ptá a někdo podá tak není nic řečeno o tom odkud vzal když nevím od kus za takže my rodiče je dali život ale nevím odkud ji vzali to prostě šlo pánu bohu. Tak mějte na vědomí že není možno že to co se tam řekl to je jedné větě to se nedá k sobě při řadit že když jsem ve stavu lásky tak nemohu řešit proto svatý pavel řekl miluj a dělej si co chceš nebude si na co chceš k budeš milovat pána boha tak vůbec to nepůjde dělat něco co by chtěl klidně říkat miluj boha a dělej si co chceš pak co bude dělat to bude všechno projevem lásky rozumíte mi. Je tam tam se nevejde hřích jako země tomu z toho v době toho koncentračního táboru v těch meju jsem ani jeden hřích neudělal protože to nebylo možné dyť jsem nežil dyť jsem byl jak takhle se na sebe díváme mrtev byl živ mně bůh boží život byl mým životem boží láska byla mou láskou co nebyla moje láska to byla božího láska která byla předávána boží poznání bylo mým poznáním či toho bylo mít poznání to bylo propůjčena hřivna vod boha no tak jak jsem mohl když ten kdo mně propůjčil o toho hřivnu stál u svým vědomím svou existenci svou lásku imponuje jak sem mohl řešit to nebylo technicky možné to sem nebyl voni lepší než jsem teďka ale nemusím nesim že bůh byl při tom. Podívejte se všechno co děláme na tom světě je okruh čili když něco dělám tak to udělám pro sebe to znamená to sice dělám ale aby to pro o nějaký efekt nebo pro někoho koho mám nebo komu rád nebo v domě to nařizuje proto to dělám a tím se uzavírá okruh ten pro koho to dělám ne byla to buď zaplatí nebo je mi za to vděčen okolo je uzavřený tomu říkám malý okruh a jestliže ale dělám něco pro pána boha tak se mi to vrací od boha ale nečekám na to protože taky bych se vůbec nedočkal jak bych čekal odplatu za toho co toho boha tak jsem nezavřel neuzavřel okruh nýbrž jsem to dělal pro sebe rozumíte to je malý okruh a od boha bych nic nedostal ale jestliže to dělám pro boha tak se mi nic nevrátí. Tak je tady milost boží kterou nechápu tou se to vrací ale ne proto že si ji přeju bez ji nemohu svou vůlí ovlivnit ta je jak říká svatá terezie jak se to pánu bohu líbí to ovšem lidové podání takzvaný vykované s tím nesouhlasím ale se to takhle říct lidově že to tak je jak se to bohu líbí že totiž pochází od boha daleko příměji než lidské tělo a příměji protože ji vyráží nesmrtelná duše od okamžiku narození kdežto tělo bylo vyrobeno od sem matkou pozemskou tak to je vzdálenější původ od boha než než třebas ta modlitba nebo duševní činnost a tak my musíme vlastně měli bychom živit modlitbou. To vaše programování o jednu maličkost vy tam máte jedna a nula v tom duální systému a kdežto fyzika mají dneska ne dříve ale dneska vás předešli mají atom který se dělí na nejmenší záporn náboj a tomu říkají elektron nejmenší kladný náboj tomu říkají proto a neutron tím jménem je nazván ten neutrální spojka mezi těmi dvěma čili vy tam máte ten proton. I ten kon vaší soustavě a z víc věc jem a než se vem prvky nemůžete počítat kdežto oni ty fyziky dneska mají tři prvky a je to v jednom jediném a tomu čili voni objevili trojjedinost boží rozumíte každý fyzika dneska hlásá těmi třemi složkami v a tomu projděte boží my jsme si to dokud to fyzika neobjevila to vůbec e velice stavem me představu o to jednotili to není dvoj jedinou boží to je trojjedinost marta eště chybí ten třetí prvek neutron a ten třetí vono to není to nenesla mysl náboj a. K tomu se říká v křesťanství tomu třetímu duch svatý duch svatý takže máme nejmenší náboj kladný to je elektron nejmenší náboj záporných je složen e to ne opačně no a prostě pro to a elektron záporn a nemáme tam v vaší soustavě protože by to pro víc nepotřebujete se z toho ne toho počítače mít živého člověka a to bych to musel být duch ten duch v tom není to je hlupák to neumí nic než je než není tam pouta je tam proto tomu stačí aby sčetl ne integrace tak. Chtěl jsem vám říci že vy v tom svém oboru z hrozně pozadu oproti dnešní fyzice jenže není fyzika objevil se rodit boží a k tomu že ten tato s boží existuje ix tej nejmenší částečce te úžasný i se vymoženost které se dostala ale neobjevila eště to jak z těch třech součástí z tohoto rodina ve nosti boha dospět k bohu samému jako jednoty o přeci jenom jeden jediný to jediný ale jeden jediný a vám řeknu že toto do za tím je předstih náboženským především křesťanství a taky hinduismus že oni objevili. Jak se k tomu bohu dostat a budete tu možnost o tu možnost se tady dají znáte to s těmi lidmi si to přečíst se z komentáři k ruysbroek vi on věřil před svatou terezií eště nebyl pronásledován nějakou inkvizicí tak to mohl říct že ježíš kristus je ukázkou život ježíše krista je ukázkou prosím od začátku do konce že sání ducha svatého je taky ježíšův život ještě pořád ano tím ukázal trojjedinost boží to von tam jako dokazuje v tom svém spisu a jak se to jedno sice utíkat k jedinému bohu a její poznávat a on si v centrum spisu ochran ozdoba duchovní svatby. Počíná tak že vykládá jednu větu podobenství o marnotratným ale o moudrých a pošetilých pannách který šli na svatbu tak vám ještě než se rozluč řeknu takový recept na poznání boha když dovolíte jo protože je to z toho vyplývá a ono ta let jsem dosud řekl by to vyplynulo mám to prosím vás dobře že je stojíš kristus ukazuje cestu k bohu svým životem nejbezpečnější ukázka protože tam není vůbec žádná mezera to za tu půl hodiny neřeknu to budu mít čas vrodil na tom nějaká ského očima to čeřínku vysvětlit ale vám budu moci říci jak to komentoval ten ježíš kristus to poznání boha. Komentoval to všemi možnými podobenství podobné království nebeské to dycky je začátek komentáře k životu ježíše krista není to podobenství jako takové jenom nýbrž komentář životu ježíše krista a jedním komentářem k životu krista je taky podobenství o pěti pannách moudrých a pošetilých a jsou pozvání na svatbu svou pozvání na svatbu ne proto aby byli nevěstou nýbrž aby byli ozdobou svatby potřebovali tam kupodivu i ozdobu svatby čili on tady hluboce vykládají š kristus o tom že náš pozemský život jak si ho žijeme je ozdobou duchovní svatby že totiž končit duchovní svatbou a naše vlastnosti to sou ty družičky mají být ozdobou duchovní svatby ničím více než o dobu duchovní svatby si něco řekl třikrát tak že by to mohlo se zapamatovat ne nejsou ničím podstatným nejsou nevěstou. Nevěstou je naše nesmrtelná duše ta tam nemůže být uváděna protože nepatří mezi ty smrtelné vlastnosti lidské které začli a budou končit ne takže to tam nepatří tak že tam marně čekáme v tom podobenství že přijde taky nevěsta přijde ženich nečekaně a ty panny pošetilé mají úžasný lampičky jim došel olej a ty moudré ten olej ještě mají že ty přitom mysleli na zadní dvířka mysleli si že se neví kdy ten ženich přijde a že kdyby neměli světlo takže nemají právo do svatební síně vstoupit tak se taky stalo oni neměli to právo tak byli vykázat ve na nebyli puštěn my si koupil ty co neměli to olej si pouště i koupil oproti tady olej tak jim krizi ten ženich a to je kristus řekl to dveře jdete pryč vás neznám. A odkázal do temnot vnějších takže my jsme tolikrát ukazování do temnot vnějších kolikrát nemáme olej co je to nemít olej to řeknu teďka zjednodušeně to se vysvětlit asi půl hodi nově ale řeknu to takhle mít olej znamená mít zaujatost pro boha to toho že nic aby tím zaujat a my jsme málokdy zaujati to znamená nemáme olej a proto když ho nemáme tak jsme odkázáni to temnot vnějších takže víra je báječná pro další prostředek na cestě k poznání boha když pořád po podněcuje me například meditací roz rozjímáním modlitbou aby byla živa a hlavně skutky to je všechno olej dobré ty bez ohle na sebe to je olej na cestě. A teď bych řekl ještě jinou věc který ženich tam přichází náhle nečekaně protože nelze předvídat kdy to spojení s našich schopností s tím ženichem ježíšem kristem nastane a něco podobného se děje když se vykládá ze své to komentář ježíšovým životě bych se nedostal bych se dostal k tomu abych to převedl na život ježíšův samotný když se vykládá v jiném podobenství o tom že král pořád dal svatebního synu a pozval tam své přátele a voni se mu všichni vymluvili a nikdo nepřišel místnost byla prázdná to poslal své sluhy na křižovatce aby koho tam najdou vzali do svatební a naplněna se svým svatebním jenomže tam přišli také lidi otrhaní tře přikovat ek že práci a tak dále a neměli svatební roucho a oni m říká doslova teďka budu citovat co jste se odvážil vstoupit bez svatebního roucha do svatební místnosti. A s vámi nemilosrdně je vy místě z místo si vyhodil je nebo dal je vyhodit těmi služebníky a řekl za nimi ještě si odpustil říct a tam bude pláč a skřípění zubů to znamená temnotě to znamená naše nevědomost duchovní která přinese velké utrpení nevědomost lidsky se nejdále platí a se tam nebyla že nevěsta ne tam zase jenom ten král který tu svatbu pořád pořád dal a nebyl tam ani ženich ani nevěsta on to různým způsobem komentovat další komentáře eště vzdálenější jsou podobné království nebeské a teď je tam asi dvacet takových podobenství a řeknu aspoň ještě jednou třetí ce tresty stačím a to řeknu o ženě která zamíchá do třech mířit mouky něco málo kvas přidala vodu pochopitelně a vystavit to určitému teplo aby všechno zkazilo a i přesto že to bylo malé malá míra toho kvas zkazil všechny tři měříme mu ti a byl z toho chléb který se dal jíst čili česky řečeno duchovní cesta musí podat tak že něco málo. Ještě potřebujeme taky od nesmrtelné duše to ta že to je ta duše to je ta žena která za mých latu ten kvas která v ruce kvas která v ruce prostředek jímž přestože je to klasu málo všechno pěstovat to znamená tady se mluví konkrétně o cestě existenční že se představí celé celá tělesnost na jinou frekvenci při které se snese potom to duchovní poznání čili to je z série těch podobenstvích o království božím první kde se mluví o přípravě že to musí nesmrtelná duše udělat aby kvasilo všecko aby to bylo jedla aby to bylo k něčemu to je podobenství které se týká panny marie která něco málo toho kvas měla k dispozici a zamíchal ho do třech měřítku to znamená do prolomí o dítěte které se v zase rodila rodila a byl z toho bůh takhle začíná celý ten proces. Spojení s bohem to musí začít někde nesmrtelné duši a vám řeknu aby začal nesmrtelné duši k tomu je třeba jenom jít dát k tomu právo a příležitost jak to je tam v tom životě ježíše krista vysvětleno jeví se panně marii anděl a to je tam všechno zosobněna jsem nediv že to potom tak osobně berou křesťani to nepotřeboval to z osobní ale velice dobře chápu to zosobnění že to může věřícím člověku velice dobře pomáhá přitom anděl a říká blahoslavená si mezi ženami že požaduje podivit tvého jestliže ty a svolení k tomu aby se z tebe zrodil bůh a co ona udělala ona se lekla řekla muže nepoznávám jak se to může stát. Že bych porodila syna a říkala neboj se duch svatý zastíní a ty toho boha porodí souhlasí ona řekla souhlasím to znamená ona se vzdala své vlastní vůle a svého vlastního vědění dosavadního celýho ne říká je to nemožná záležitost zrodit ze sebe boha kdopak vedle zrodil sebe boha nikdo každá žena měla nějakého muže k tomu aby porodila nějaké dítě a mám jeho rodin sebe boha tedy odvážná je třeba víra ale její odvaha není jediná vlastnost víry před tam musím jít další vlastnost ta víra aby se vzdal ten člověk při víře své nevíry. A to on nedokáže například dejme na tom tak eva v ochotna se vzdát nevíry ale v porodit ne víře zase se z vynese a to je to není jenom eva to sou to sme my všichni takový čili toto postál otázce kdyby byla měla panna maria a tak nezrodila s se musela okamžitě rozhodnout tady duchovní cestě se jak jsme přidalo k a ta milost že uzná tu možnost abyste se bez rodila v boha. Tak musí na trvat nesmí upustit a la dělat všecko aby se ten bůh zrodil či co je třeba dopřát tomu dobu kvašení aby to všechno kvasilo vy to celé tělo lidském se vzkřísil k životu pozemskému a tak bych to moh vyjadřovat jinými podobenstvími abych vám dokázal že ty ta podobenství se komentářem k životu ježíše krista a panny marie a kolem a že tedy se tam ukazuje v těch podobenstvích co na každém kroku dělat takže na to budu vykládat tam tak to vždycky při a řeknu podobenství a řeknu teďka tomu událost ze života ježíše krista ovšem upozorňuju vás na jednu věc že se to to všechno tak hezky dovíte tak to bude pro vázaný takže. když to sami bude potom moc zlé potom čeřínku to vo opustím se vám můžu dělat tak si to ještě do toho těžko rozmýšlet se tady někteří do tabule my si to vůbec nám říkat a nebo se to říkat nemám protože ji to takhle kloubí podobenství a skutečnost a povinnost toho vytk mající pro člověka panečku takže nebudete mít jasno co máte dělat v pozici ve které jste aby to dělat nebudete za to loučím že to dělat nebudete tak vás všechny od krámu vás znemožní pro tento život pomřelo se že se máte trošku rádi. Tak proto že se máte rádi si to že je to budete plnit se nemáte rádi ještě lepší neplníte to ale pak budete trpět ne umřete ale budete velice trpět budete velice trpět a bude to utrpení takové jako jsem je nad jsem taky nevěřil a taky jsem strašně trpěl a dokud jsem nevěřil tak jsem hrozně trpěla jak jsem začal věřit vlivem poznání jako tento máš vem poznání začal věřit že ano to je jiná víra to víra jasná na základě jistoty to si ty pane budu m moc upřímně říct pane můj a on bude úplně pánem mého života tak pak to budu muset plnit nebude jiného vyhnutí on je svou přítomností k tomu doví. Tak myslím že jsem vysvětlil ten základ začátek po začátek toho co tam chci v tom čeřínku říkat abyste viděli že vás tam budu stavět před soud tvrdě a se nebudu s vámi víckrát bavit ne pu po a se dobrodiní ale prosím za čeřínku měl ze cestu a jenom vám to řeknu na plný pecky a dělejte si s tím co chcete a budete mít napsaný na pásce možná že na dvou naše na třech tak že nebude vy výmluvy von na ve tiskárna nebo my jsme tam to zapomněli to nebude tak se vám doufám dostane vyhrožoval době když se na to těšíte takže se netěšil se spíš za to abych se tam nedostal abys to odbyl mezi sebou. To cesta duchovní závisí jak říká stát se to si za to to je výrobě pro kterou pro který si nejvíc vážím říká pokrok na duchovní cestě je dán mírou sebepoznání do jaké míry sebe poznává člověk zase míry schopen to uskutečnit když sebe nezná tak s tím bude něco jako svatý pak petr a v tomto nevykoná začni neslibujte aby kolej že nebudu mít čas přičesaná lidech aby obcházel vás a když to si to splníte nebo nesplníte to by se možná bylo dalo dělat v kalech při šesti lidech tak je to dalo dělat ale přišli sedmnácti to dělat nedá to bych jenom obcházel bych se u chodil a ještě bych to neuhlídalo. Ale upozorňuju vás že kdo z vás nebude dávat pozor a nebo to bát je na tom líp než ten kdo bude dávat pozor a potom na to teprve začne nebe je báli nechte prosím vás každýho spát tam klidně do tam bude chtít spát spí otevřeny ozáření božím tojá jsem rád aspoň není zavázán a že by tam všichni usnete tak budu potichu mluvit abych vás neprobudila protože záření tu bude a vy se budte vyspat jenom tomu záření no a kdybych nemluvil taky to záření se nevydal navenek rozumíte mně dostalo být vnitř takže mluvím jenom proto aby to záření se produkoval směrem ven se ta moje nauka totálně liší od nauky ježíšovi. On o něm řekl někdo prorok který žil před ním nalomené stíny nedolomí říkám všechno po láma na co přijdu a když to bude na roven tak to bude snazší to doly že jo to je rozdíl takže nevěřte ani slovu co tady říkám jsem to říkal jenom proto že sami se soudím a ne nějaký karel makoň te nemá na to právo vás soudit ale říkal ježíš kristus že přišel neši soud a nikoliv mír a že lidí se sami jsou a že přes oheň a když hoří tak že rád že hoří a tak dále a když někdo nebude nenávidět sám sebe není hoden že musí nenávidět sebe představte si to a byl to člověk který hlásal lidmi lásku ale nedá vykonáme když mluvil o sobě jako člověk který nenávist jsem všechno co je moje co považuje za své takže sem například svými příbuznými a vším co mám rád i si mi vědomostmi a tak dále měl jsem velikou výhodu sekal neposlouchej ty jeden. To je nebudu ani jmenovat když to potom poslouchat to takhle napomenu tak by sluchem doufám jsem se postupoval výborně možná ale jsem se přitom to neposlouchej neučil to že jsem to švindloval a on to se mnou rovnoceně švindloval pán bůh protože jsem tam na riskuje byl pro to ne že bych to chtěl na studovat ale protože se mi to nelíbilo a že jsem nechtěl přitom nastupovat horní věci a to jsem taky nastudoval to prý teď to zase tam moci kolika vědomostí takže to mně bylo dovoleno tohleto ale vám to nikomu dovoleno není protože nejdete do života pro to aby se za týrali kdybyste si do každého skutku svého jako do sebezáporu tak by to bylo něco jiného ale to není váš případ kdežto jsem od roku sedmnáctého pokud jsem se o tom vůbec zajímalo jsem se zajímalo.

Download XMLDownload textWaveform view