89-07A
89-07A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
já
jsem
to
považoval,
v
té
chvíli,
vod
toho
ch-,
osvícení
za
největší
hřích.
A
trvám
na
tom
tom
dodnes
že
žít
pro
sebe
a
pro
své,
je
tak
velký
hřích,
že
mě
udržuje
v
šachu
na
této
a
a
já
nemůžu
dál.
A
to
je
přeci
hříšné,
že
já
jsem
k
tomu
určen
a
já
nemohu
dál.
Ovšem,
zůstává
tady
jedna,
ne-,
nevyřešená
a
já
ji
s
vámi
nebudu
řešit,
na
to
nemám
čas,
ale
já
jsem
ji
řešil
jinde,
tak
myslím
, možná
že
se
k
tomu
dostanete
jinde
v
četbě.
Je
to
otázka
Co
je
s
okamžikem
smrti?
Protože
my
jsme
měli
v
Napajedlích,
u
Gottwaldova,
e-,
vrcholně
protinábožensky
založeného
člověka,
který
to
poctivě
myslel,
že
to
je
blud
a
že
je
to
oblbování
lidí,
to
náboženství
a
když
umíral,
umíral
pomalinku,
tak
se
mu
zjevila
Panna
Maria
Ježíšem
a
se
všemi
svatými,
nebe
otevřené,
krásný
to
blažené,
on
zažíval
tak
blažený
A
voni
ho
zvali
k
sobě
. A
von
se
ptal
v
tom
zjevení
? Vždyť
jsem
byl
proti
vám.
Proti
nikdo
nemůže
být
. Protože
tím,
že
je
proti
nám,
nám
slouží
někdy
víc,
než
když
je
s
námi.
A
vzali
si
ho
do
nebe,
hm-h.
Takže,
v
okamžiku
smrti
se
děje
všelicos,
právě.
to
nemáme
vo
tom
zprávy,
protože
o
okamžiku
smrti
nám
nedokáže
ten
co
ji
přežil,
a
že
se
dostal
do
astrálu,
vůbec
něco
říci
a
to
je
tě-
oprávněné,
že
tam
nám
podat
svědectví,
co
se
v
okamžiku
smrti
dělo.
V
okamžiku
smrti,
von
vo
tom
mluví
ten
astrální
dvojník
takhle:
No,
byl
to
blažený
stav,
veliké
světlo,
které
pominulo.
Ale
kam
s
tím
světlem,
tam
ta
duše
odešla,
to
on
neví,
ne?
To
šlo
od
něho
pryč.
Čili,
nám
nemůže
podat
svědectví.
To
bychom
museli
tu
smrt
zažít,
věděli,
co
je
tam
s
člověkem.
A
jsem
, prosím
vás,
tím
jedním
z
mrtvých,
který
to
zažil
jednadvacátýho
jedenáctý
třicet
devět,
to
vám
mohu
říct,
co
se
děje
v
okamžiku
. V
okamžiku
smrti
se,
když
to
dobře
dopadne,
se
člověk
vzdává
sám
sebe
protože
, protože
ví,
že
už
na
tom
světě
nemůže
nic
udělat.
Já
jsem
se
taky
vzdal,
protože
jsem
věděl,
že
nebudu
živ.
To
mně
bylo
jasno.
Tak
jsem
se
vzdal
a
tím,
že
jsem
vzdal
jsem
nabyl
poznání
, které
se
jinak
pracně
nabývá
během
tohoto
života.
Já
jsem,
já
už
jsem
něco
předtím
dělal,
to
je
pravda,
ale
to
bylo
nic
proti
tomu,
co
já
jsem
tam
nabyl!
A
bezpracně!
Jenom,
že
jsem
vzdal
svůj
život.
Kdo
zz-
ztratí
svůj
život,
nalezne
jej.
Ježíš
Kristus
měl
pravdu.
Že
to
je
tak
jednoduchý
recept,
pro
smrti,
že
si
pro
si
mm-,
uvažte,
do
hlavy,
do
paměti
a
držte
se
ho,
protože
každýho
z
nás
čeká
smrt
a
toto
je
obrovská
naděje
pro
okamžik
smrti.
No-
Hranice
vesmíru
jsou
v
lidském
. Čili,
nikam
není
třeba
putovat,
obraťte
se
do
svého
nitra,
do
komůrky,
jak
říká,
svého
nitra,
říká
nějaký
Komenský,
a
tam
toho
Boha
najdete.
To
je
obecný
recept
a
víc
vám
obecných
receptů
nedám.
jeho
astronoma,
promiňte
mně.
A
znamení
Vodnáře,
e-,
nebo
ktréhokoliv
jin-
Ryb
a
ceho-
čehokoliv,
e-,
ten
název
jim
byl
dán
někdy
ve
starověku
už,
kdy
se
ta
obloha
celá
brala
jako
plocha.
A
nebrala
se
v
úvahu
m-,
ta
hloubka.
Takže,
dejme
tomu,
když
se
podíváme
na
znamení
Vodnáře,
e-,
tak
ty
hvězdy,
které
tam
vidíme,
e-,
to
je
m-,
součást
nějaké
galaxie,
jiné,
než
téhleté,
a
ty
jsou
od
sebe
vzdálený
stovky
světelných
let.
Jak
dohromady
může
dát
očima
dnešního
astronoma
nějaký
celistvý
vliv?
Nemůže.
Kdyby
to
byla
plocha
a
ono
to
zářilo
z
jedné
plochy,
na
stejné
úrovni,
tak
bych
tomu
věřil.
Ale
dneska,
když
vidíme,
že
to
září
z
různých
hloubek,
který
se
sebou
nemají
nic
společného
a
kdybychom
se
dívali
trošičku
stranou,
tak
to
vidíme
v
v
jiné
pozici
a
promítne
se
to
úplně
jinak.
Tak
bych
jako
řekl
, že
já
i
těm
našim
planetám
nekladu
tak
velký
e-
na
ně
tak
velký
důraz,
nebo
tak
velkou
váhu,
jako
třebas
astrologové,
z
toho
důvodu,
že
jsem
si
vědom
jako
že
nebyli
tehdy,
když
to
dělali,
si
toho
vědomi,
že
mezi
námi
třebas
a
Sluncem,
je
sto
padesát
milionů
kilometrů.
my
jsme
zrníčko
tak
malé,
že
kdyby
se
na
nás
díval
někdo
trošku
vzdálen
vod
naší
soustavy,
tak
nás
neuvidí,
jenom
uvidí
to
Slunce.
My
vidíme
na-
na
obloze
jenom
slunce,
kromě
naší
soustavy.
Žádnou
planetu
nevidíme,
jenom
slunce.
Alfa
Centauri
je
nejbližší
nám
slunce
a
to
nevidíme
její
planety.
Tam
je
jich
fůra,
o
tom
se
ví,
že
tam
jsou
, to
ta
gravitace
nám
to
m-
pře-
prozrazuje,
ale
nevidíme
je
Čili,
je
to
všechno,
nechci
zbytečné,
ale
m-
se
drželi
starých
tradic
a
přitom
ještě
ptolemaiovských
a
to
byla
úpadková
věda,
Ptolemaios,
poprvně
narozdíl
od
starších
nauk,
považoval
e-,
Zemi
střed
vesmíru,
což
tedy
vůbec
není
pravda
a
v
tom
smyslu,
já
jsem
horoskopy
dělal,
v
tom
smyslu
horoskopy
dělají.
Jako
zeměstředná
soustava.
tedy
to
je
za
vlasy
přitažené.
Musím
vás
upozornit,
že
jsem
si
to
propočetl
pro
sebe.
Nikdy
to,
nikdy
mě
mě
nevyčerpalo
nic
víc,
tak
jako
dělat
si
horoskop.
Nebo
někomu
dělat
horo-
jsem
dělal
asi
čtyrycet.
a-
Ale
to
jsem
byl
vždycky
tak
vyčerpaný,
protože
těch
nesčíslných
e-
vztahů
e-
měl
vybrat
člověk
ty
člověka
tak
k
k
tomu
vůbec
nepotřebuje
hvězdy,
nýbrž
intuici.
Takže
ten
s-
astrolog,
který
pracuje
intuicí,
všechna
čest,
ale
že
to
nevyčet
z
hvězd.
Ale
pomohl
si,
aby
se
vod
sebe
odreagoval.
Jako
třebas
někdo,
kdo
má
karty,
vykládá
z
karet,
von
věří
těm
kartám,
že
se
odreaguje
od
sebe
a
tím
z
těch
karet
lehce
něco
řekne,
co
je
pravda.
V
těch
kartách
to
není,
ale
v
tom
odpoutání
se
od
sebe.
A
teď
to
tam
řeknu
Dneska
je
prvního?
Jo?
druhýho,
už
je
to.
Druhého
čtvrtý
tisíc
devět
set
osmdesát
devět
Brno.
To
stačí,
jo?
-jednávku,
kterou
by
ten
dotyčný,
který
si
to
bojednával,
hned
se
neozval
také.
Já
to
musím
nazvat
správným
slovem,
jak
odstranit
rozšiřování
vědomí
. Já
vám
řeknu,
ono
je
to
k
vzteku,
že
se
musím
s
vámi
pořád
stýkat
na
učitele,
zatím,
co
vy,
kdybyste
do-
odstranili
a
v
rozšiřování
byste
toho
věděli
víc
neř
já.
E-,
tak
dneska
ta
přednáška,
tak
ji
nechápejte
jako
e-
nějaké
poučování,
nýbrž
e-
odstraňování
překážek
při
rozšiřování
. Tak
by
se
měla
tak
. Jestliže
jsme
si
řekli
lidský
je
transformárorem,
umí
transformovat
celý
vesmír,
všechny
síly
ve
vesmíru
existující,
na
tělesné
a
z
tělesných
zase
nahoru
až
do
sedmého
lotosu,
potom
samozřejmě
dál,
ale
to
už
nemůže
dělat
tělo
, to
se
musí
tělo
, ale
musí
se
to
jinými
prostředky
dělat,
než
tělesnými.
Tak,
jsem
chtěl
tím
říci
jednu
věc.
Že
to
propojení
bohem
tohoto
organizmu,
který
je
soustavné,
který
ani
vteřinu
nepřestává,
musí
jít
shora
dolů
a
protože
ve
vesmíru
je
uzavřeným
okruhem,
tak
musí
také
jít
zdola
nahoru.
No,
ovšem
. Ono
jde
tak
d-
daleko,
kam
mu
to
dovolíme.
Protože
máme
systém
myslící
a
vjemový
a
smyslový
a
rozumový
a
ten
brzdí
tento
rozvoj
směrem
zdola
nahoru
na
úrovni
A-B,
o
kterým
dobře
víte
co
je
to
a
nepouští
to
dál.
Já
jsem
měl
možnost
právě
vlivem
lékařů,
to
jsem
sám
si
nevymyslel,
ty
, který
mě
operovali
čtrnáctkrát
za
vědomí,
e-
uvolnit
zz-
z
tohoto
úseku
A-B,
to
udělali
né,
to
ne
já.
Já
řeknu,
že
jsem
uvolnil,
né,
protože
se
to
ve
mně
uvolnilo,
ale..
Prosím
vás,
bude
to
vypadat
jako
chlubení,
a
já
to
nechci,
lékař
a
tuhleto.
Uvolnil
jsem,
né,
tu
horní
mez,
rozumovou,
protože
se,
protože
voni
uvolnili
napřed
mez
spodní,
smyslovou,
takže
mě
zbavili
smyslů,
ale
nezbavili
mě
rozumu.
já
jsem
pořád
byl
vědmý
na
této
úrovni.
Ale
protože
jsem
možnost
dodávat
tomu
materiál,
to
dodávají
smysly.
Aby
moh
ho
zpracovávat,
tak
on
neměl
co
dělat.
Tak
von
se
dokonale
uvolnil
a
tím
mě
umožnil,
abych
se
rozšířil
za
rozum.
Takže
když
jsem
se
dostal
, já
musím
napřed
vysvětlit
svou
situaci,
jak
jsem
k
tomu
přišel,
jinak
byste
mi
nevěřili.
Když
jsem
z
kterékoli
operace
tomu
vědomí
tohoto
světa,
tak
jsem
ho
nechápal
jako
svůj.
ho
chápali
jako
svůj,
k
tomu
je
třeba,
aby
vjemy,
které
přicházejí
ze
smyslů,
se
odrazily
v
rozumu
a
zůstaly
tam
trčet
a
nemohly
dál
a
musely
se
potulovat
v
tom
rozmezí
A-B.
No?
pak
tedy
vnímám
jenom
tento
svět.
. Ale
já
jsem
ztratil
rozum,
ten
se
uvolnil,
byl
velice
chabý,
tak
na-
na
dně
se
někde
krčil,
jsem
o
něm
vůbec
nevěděl,
tak
když
jsem
se
dostal
z
té
operace,
tak
vždycky,
čtrnáctkrát,
se
stalo
jedno
a
totéž
, že
jsem
nevnímal
ten
svět
jako
svůj.
Dostal
se
š-
do
světa
daleko
širšího,
takže
potom
je
nesmyslné
chápat
tento
svět
jako
svůj.
To
je
tehdy
mé,
nebo
mám
pcit,
že
je
to
moje
tehdy,
dyž
dál
nemohu.
když
tam
zakotvím
a
říkám,
toto
je
můj
dům,
a
tady
jsem,
ne?
Což
není
pravda,
to
je
omyl,
z
toho
vyvodili
někteří
Indové,
že
je
to
májá,
že
je
to
klam
všechno.
Není
to
pravda.
Já
jsem
se
tady
usadil
a
proto
to
chápu
jako
skutečnost
a
je
to
pro
mne
skutečnost.
Ale
já
jsem
se
tam
neusadil
vlivem
těch
lékařů,
nýbrž
já
jsem
se
rozběhl
svým
vědomím,
to
vědomí
prostě
procházelo,
jako
pořád
by
procházelo
tam
nebyla
ta
mez
rozumová.
Procházelo
směrem
dál
směrem
k
Bohu.
Takže
já
jsem
se
ocitl
v
nebi,
přátelé.
V
té
chvíli,
čtrnáctkrát
za
sebou,
po
té
operaci.
A
tam
nemá
člověk
domova
zlé
na
zemi
Když
je
v
nebi.
A
Ježíš
Kristus
byl
v
nebi,
tedy
za
jedno
s
Otcem
a
a
proto
neměl
tady
domova.
Jinak
by
se
byl
rouhal,
kdyby
říkal,
nemám
matku
nemám
bratry,
nemám
tady
domov,
ne?
Syn
člověka
nemá,
kam
by
hlavy
sklonil,
ne?
Ptáci
mají
s-
hnízda,
zvířata
doupata,
ale
člověk,
Syn
Boží
nemá
těchto
vymožeností,
Že
se
mu
uvolnil
, že
rozumem
na
věci
už
nešel,
šel
na
to
shora
dolů.
Vod
Boha
přijímal
informace
a
ty
tady
zpracovával.
Třeba
z
úseku
A-B,
to
už
je
jedno,
kde,
ale
nebrzdilo
ho
to
v
tom
přísunu
informací
vod
Boha
přímo.
Organizmus
lidský
něco
svébytného,
nezávislého,
závislého,
je
to
něco
závislého
na
celým
vesmíru
nejenom
na
celém
vesmíru,
ale
i
na
přísunu
síly
od
Boha,
který
udržuje
nejenom
celý
vesmír,
ale
také
ten
organizmus
lidský
na
té
úrovni,
na
které
je.
To
je,
kdybychom
to
lidsky
pojali,
závažnější
a
těžší
úkol,
kdybychom
to
měli
lidsky
zvládnout,
než
třebas
ovládat
kamene
nebo
celýho
vesmíru.
To
je
nejsložitější
organizmus
ve
vesmíru,
pokud
my
víme
a
každá
ta
sožka
vyžaduje
ustavičnou
obživu
shora.
A
pokud
oživíme
zdola,
tak
také
ustavičnou
obživu
zdola.
Shora
i
i
zdola.
Zdola
to
je
podmínečné,
po-
podle
toho,
kam
jsme
dostali
, ale
shora
to
je
nepodmínečné.
Bůh
si
nemůže
vodpočinout
vod
toho
dohledu
na
. Čili,
Bůh
nás
má
pořád
na
zřeteli,
pořád
o
o
nás
ví.
Ale
nejenom
co
si
myslíme,
a
co
děláme
a
jak
vnímáme
svět
ale
také
o
tom
, kam
jsme
se
dostali,
co
máme
otevřené
a
kam
je
třeba
dát
víc
síly
a
kam
méně
a
tak
dále.
To
všechno
nebudu
tady
rozebírat,
protože
to
vyplyne
z
další
přednášky.
když
jsme
si
řekli,
že
je
to
organizmus
Ten
lidský
organizmus
je
takovým
organizmem,
že
musí
být
ustavičně
živen
shora,
a
musí
být
tam,
kde
se
ocitl
na
konci
toho
otevření
a
to
je
tento
svět,
hmotný
svět,
my
mu
říkáme
Muladhara,
je
vám
ten
pojem
jasný?
Tak,
jestliže
z
Muladhary
vidíme
my
tento
svět,
tak
musíme
zase
dbát
na
to,
aby
ta
Muladhara,
to
znamená
lidská
tělesnost,
byla
také
živena
zdola.
A
když
je
úměrnost
v
tom
živení
zdola
a
v
tom
ustavičném
dohledu
vod
boha
shora,
ten
člověk
pokračuje
tomto
životě
na
na
tomto
světě.
Jinak
by
nepokračoval.
Nesmí
se
zanedbat
ani
ta
péče
tělesná
a
proto
nemám
nic
proti
lékařům,
i
když
mě
tak
zle
ss-
se
mnou
se
ho
na
se
vyřádili,
e-
tak
e-,
protože
to
je
nutné,
pečovat
o
tento
organizmus
zdola
i
shora.
Teďka
ale
dávejte
pozor!
Jestliže
tedy
je
to
sedm
, které
jsou
zamontovány
do
lidského
organizmu
a
jestliže
pořád
po
těch
úrovních
klouzá
ta
síla
vod
Boha
tak,
že
všude
se
jí
něco
nadrží,
všude
se
jí
něco
spotřebuje,
a
ten
zbytek
dojde,
co
po
tom
spotřebování
dojde
až
dolů
do
Muladhary,
ten
se
potřebuje
na
život
zde
na
světě,
tak
pak
taky
platí,
že
to,
co
jsme
tam
zanechali
na
těch
vyšších
úrovních,
a
nemohli
jsme
nezanechat,
protože
to
je
zařízení
vod
Boha,
to
je
automatizmus.
My
musíme
živit
všech
těch
sedm
ve
vesmíru.
Můžeme
si
to
představovat
třebas
nějak
osobně,
jako
Indové,
pomocí
nějakých
obrazců,
to
je
osobní,
to
je
obrazové
znázornění.
To
není
pravé,
to
není
pravá
úroveň,
nýbrž
to
je
obraz
té
úrovně
a
voni
s
pomocí
těch
obrazů
úrovní
tam
udržujou
svojí
představou
nějakou
sílu,
vědomě
ji
tam
podržujou
a
tím
se
dostávají
k
nějakému
poznání.
No,
to
nebudeme
kritizovat.
jestliže
tam
zanecháváme
určitou
sílu,
a
jenom
zbytek
potom
zůstává
v
té
Muladhaře
a
z
toho
my
tady
žijeme,
tak
to
vždycky
má
ten
následek,
že
nezbyde
té
síly
nikdy
tolik,
abychom
ji
plně
otevřeli,
tu
Muladharu.
Takže
nikdo
z
nás
nemá
plně
otevřenou
Muladharu.
Promiň,
že
já
musím
všechno
os-
od
píky,
že,
to
říkat,
jo?
Takže-
a
když
nemáme
otevřenou
plně
Muladharu,
tak
do
té
vyšší
úrovně,
třebas
Svadhistany,
to
je
astrál,
jak
se
tomu
říká
nebo
mediální
stan,
se
tam
může
dostat
člověk
pomocí
něho.
e-
vyšší
úroveň
třebas
Svadhistana,
je
nám
otevřena
jenom
když
utlumíme
tuhletu
úplně
votevřenou
pasáž
a
vstoupíme
do
spánku
a
tam
si
to
pamatujeme
nebo
nepamatujeme
a
nebo
se
staneme
médiem
pak
nevíme
vo
sobě
co
děláme.
To
je
eště
horší
stav
než
ten
spánek.
Tak
nejsem
ani
pro
tenhleten
druh
spánku,
kde
o
sobě
nevíme
nebo
ne
kde
sníme
jenom
ani
pro
mediální
stav.
To
tedy,
to
je
mně
proti
srsti,
protože
to
je,
řek
bych,
degradace
člověka.
V
kaž-,
i
ten
spánek,
jak
ho
zažíváte
všichni,
to
je
degradace
člověka
, degradace
vědomí
. Jak
já
přijdu
k
tomu
že
najednou
nejsem
si
vědom
sebe
to
by
by
se
nemělo
vůbec
stát.
No,
ale
děje
se
to.
Protože
nedostatek
je
v
tom
že
, že
nemám
otervřenou
Muladharu.
za
po
Eště
je
to,
eště
to
jde.
Eště
nemluvíš
pořádku
tak.
Já
půjdu
pomalu,
abych
tě
vzal
vítr
z
plachet.
Protože
mně
jde
vo
to,
abys,
abych
to
vysvětlil.
to
jednou
definitivně
bylo
sprovozeno
ze
světa
. Samosebou
přijdou
jiní
a
z-m-
budou
mít
jiné
požadavky
a
bude
se
zase
muset
sprovozovat
ze
světa
z
jiné
strany.
No,
to
jsem
na
to
zv-
zvyklý.
A
tak
jestliže
bych
plně
otevřel
Muladharu,
tak
bych
nemohl
vstupovat
do
spánku
jako
polovědomý
nebo
nevědomý,
nýbrž
celým
vědomím
bych
moh'
vstoupit
spánku
a
do
třetího
lotosu
Manipury.
částečně
do
čtvrtého
lotosu
Anahaty,
jenom
jenom
ča-,
ale
malinko.
tomu
Jen
nepatrně,
ale
do
těchto
úplně.
To
znamená;
je
tady
podmínka.
Žít
plně
tímto
A
jestliže
nežiju
plně,
tak
neotevřu
Muladharu.
Abych
prostě
v
tomto
životě
dělal
všechno
pořádně.
Tím
nutím
Muladharu
k
úplnému
otevření.
Úplně
mechanicky
to
dělat,
pořádně
všecko
dělat
a
Muladhara
se
musí,
chudinka,
otevřít.
A
když
něco
dělám
polovičatě,
tak
potřebuju
jenom
část
té
síly
z
Muladhary,
rozumí-
ona
se
neotevře,
ta
zleniví
a
potom
třeba
se
nejsem
vůbec
ji
otevírat.
Proto
já
jako
hlavní
devizu
považuju
něco,
čemu
říkám:
dělej
všechno
pořádně.
Nebo
měj,
když
už
to
nemůžeš
všechno
dělat
pořádně,
což
je
nemožné
technicky.
Měj
nějakou
zálibu,
, která
tě
drží,
jako
mě
třeba
držela
chemie
a
udějej
ji
pořádně.
se
jako.
něčím
kulminoval,
s
něčím
dorážel
na
Muladharu,
aby
se
otevřela
úplně.
Takže
když
jsem
dělal
pořádně
jednu
věc
a
kolem
ní
jsem
se
celý
točil
a
neměl
jsem
žádné
jiné
lásky
, to
bylo
důležité,
tak
se
mi
Muladhara
otevřela.
Tyhle
se
mi
otevřela
munar-
Muladhara,
nebylo
překážek,
aby
se
mi
otevřela
se-
a
aby
se
mi
otevřel
sedmý
lotos.
Takže
já
jsem
vod
čtrnáctého,
od
sedmnáctého
roku
svého
života,
při
otevření
všech
lotosů
shora
e-
mohl
se
stýkat
s
bohem
Tak
dokonale,
jako
jsem,
ovšem
než
jak
se
stýkám
teďka
s
vámi
tady,
já
pán-
ty
pán,
já
pán -
ty
paní
nebo
tak
nějak,
že
jo.
ne,
když
se
takhle
spojíte
bohem
, tak
Von
je
jediný
pán.
On
vám
ukazuje,
vás
má
nesmírně
rád
a
že
vás
už
nepustí.
Takže
já
jsem
nemohl,
například,
hřešit.
Já
jsem
nemohl
patřit
sobě,
já
jsem
se
štítil
dělat
něco,
třebas
nejmenšího
pro
sebe
nebo
pro
své
Takže
já
jsem
pro
tento
svět
byl
mrtev.
ztratí
svůj
život,
já
jsem
ho
ztratil
ten
život
nalezne.
Ale
pravý
život
nalezne.
Já
jsem
pro
tu
chvíli,
v
sedmnáctým
roce
roce
z
toho
princiupu,
jak
jsem
ho
teďka
vysvětlil,
velice
rychle,
e-,
ztratil
život
a
nalezl
jsem
život
věčný.
A
ten
byl
tak
vtíravý,
nebo
tak
náročný,
že
mě
nepustil
ke
světskému
životu.
Takže
jsem
nepotřeboval
jíst,
nepotřeboval
jsem
spát,
nepotřeboval
jsem
pít.
tak
dále
, že
maminka
mě
musela,
než
to
přešlo,
osm
dní
krmit.
No,
a
kdyby
mě
byla
nekrmila,
tak
jsem
umřel.
Samo
sebou,
já
jsem
předtím
byl
s-,
mezi
tím
byl
student,
tak
mě
taky
musela
posílat
do
školy
a
musela
se
se
mnou
učit,
jo?
Já
jsem
neměl
k
tomu
vůbec
poměr!
To
všechno
musela
zastat
maminka.
Ještě,
že
jsem
měl
takového
anděla
strážného
nad
sebou,
to
bylo
výborné.
Ale
každý
má
toho
anděla
takového,
jakého
potřebuje.
A
teď:
když
se
stalo
, já
jsem
nechápal,
protože
jsem
udělal
veliký
skok,
že
je
to
projev
lásky
Já
jsem
se
snažil
naopak
abych
toho
Boha
miloval.
Protože
teďka
Von
byl
se
mnou
a
já
jsem
k
Němu
neměl
vůbec
žádný
poměr,
se
mi
zdálo,
já
jsem
Ho
nemiloval,
no.
To
se
vůbec
nemůže
v
tom
případě
postavit
člověk
vedle
lásky
boží
. Já
jsem
nemohl
vystopovat
nejmenší
stopu
lásky
, protože
Von
mě
miloval.
A
vedle
toho
láska
člo-
člověka
nemá
vůbec
smysl.
bůh
miluje,
tak
člověk
nepotřebuje
milovat,
protože
je
milován.
A
tak
mocně
milován,
že
z
toho
nemůže
vyniknout.
já
jsem
se
hrozně
bál,
že
bych
začal
zase
něco
dělat
pro
pro
své
já
jsem
nic
nedělal
pro
sebe
. Já
jsem
pro
sebe
nedýchal,
já
jsem
pro
sebe
nejedl,
já
jsem
pro
sebe
nespal.
Ty
základní
potřeby,
který
člověk
má,
já
jsem
nedělal
pro
sebe
nýbrž
pro
Boha,
abych
se
zachoval
pro
Něho,
až
se
s
ním
zase
znovu
setkám.
Jsem
s
Ním
setkával
každý
večer
při
koncentraci
Ale
přes
den
jsem
nesměl,
protože
jsem
musel
jít
do
světa
a
musel
tam
sloužit
světu.
To
mě
k
tomu
donutil
svět
a
já
jsem
sloužil
jenom
proto,
že
jsem,
že
jsem
byl
udržován
tou
radostí
, že
se
večer
setkám
s
Pánem
Bohem.
Ta
radost
mě
udržovala
v
tom,
že
já
jsem
dokonce
studoval,
že
jsem
dokonce
chodil
do
školy,
že
jsem
jedl
a
postupně
se
to
zlepšovalo.
No,
hned
né,
ale..
Napřed
to
byla
strašná
ostuda
v
té
škole,
ale
pak
se
to
zase
zlepšilo
a
m-,
no
ale
já
mířím
někam
dál.
Že
totiž
Bylo
třeba
vyplnit
tu
mezeru
mezi
tím.
to
tady
jsou
lidi,
kteří
tu
mezeru
vyplněnou
. Nedomysleli
se
tak
vysoko
jako
já
tehdy,
přesto
tu
mezeru,
kterou
mají
mezi
tím
vrcholem,
kam
se
dostali
a
mezi
touto
úrovní
Muladhary,
vidění
tohoto
světa,
tu
nemají
vyplněnu.
Se
staví
na
zadní
nožky,
když
se
jim
řekne
astrál?
No,
fm-
to
je
zbytečné!
A
taky
řekne
že
je
všechno
je
všechno
ostatní
zbytečné,
co
je
mezi
Pánem
a
člověkem.
Kdyby
tomu
tak
bylo,
tak
by
bylo
nesmyslné,
aby
existoval
vesmír
se
vší
tou
rozm-
e-
rozmnoženou
mnohostí,
se
všemi
těmi
úrovněmi,
které
jsou
živé,
které
si
můžeme
perzonifikovat.
Nemusíme,
já
si
to
neperzonifikuju.
Já
si
to
nezosobňuju,
třebaže
se
osobně
třeba
stýkám
s
někým,
tak
tam
těch
úrovní
, e-
nechtěně,
tak
si
to
nezosobňuju.
von
se
chová
ke
mně
jako
osobnost
Dejme
tomu:
ty
jsi
byl
svědkem.
Já
mám
tady
dneska
svědka,
který
mně
oponuje,
nebude
a
. A
dokud
mně
oponuje,
tak
si
ho
strašně
vážím,
protože
můžu
se
něco
dovědět,
co,
co
sám
nevím.
Tak,
ty
jsi
byl
svědkem
toho,
že
jsme
byli
na
Skočické
hoře.
že
mně
bylo
strašně
líto
těch
lidí
dole,
neměli
několik
neděl,
že
dva
měsíce
žádný
dešť.
A
jsem
si
umínil
a
taky
jsem
jim
to
prozradil,
kdyby
potřebovali
déšť
a
nevědí,
že
tady
mají
meteorologa,
který
jim
to
může
seslat
Já
jsem
říkal,
teď
se
vo
to
nepokusím,
to
všechny
řeči
si
nemůžu
pamatovat,
ale
teď
se
vo
to
nepokusím,
ale
až
budeme
připraveni
k
odchodu,
tak
já
se
pokusím
se
s
ním
domluvit
a
to
je
třetí
úroveň.
s-,
to
je
Manipura,
aby
ten
déšť
se
na
ně
poslal.
Takže
tam
jste
viděli,
jak
jsem
spolupracoval
s
Manipurou.
Tak
je
třeba,
ne
umět,
ale
spolupracovat
se
všemi
úrovněmi,
mám-li
být
na
takové
výši,
abych
mohl
být
prospěšný.
Že
já
nepotřebuju
teďka
na
vás
snášet
dešť,
nýbrž
já
potřebuju
vědět,
co
ví
anděl
na
čtvrté
úrovni,
na
páté
a
co
ví
, který
jsou
nad
těmi
úrovněmi
v
páté
a
šesté
a
sedmé
úrovni.
pro
ty
ty
nemáme
pojmenovány,
máme
sice,
ale
co
bych
to
říkal.
Na
pojmenování
nezáleží,
ale
musím
s
nimi
spolupracovat.
Musím
ty
jejich
dokázat
dovést
do
mého
myšlení,
to
znamená
artikulace,
to
znamená
rozkouskování.
Já
tomu
říkám
do
úrovně
rozkouskování.
Já
tomu
říkám
derivace.
Derivovat
to,
co
je
u
nich
jednotné,
abych
to
moh
zintegrovat
s
tím,
jak
to
tady
říkám.
To
je
částečná
integrace
jenom.
No
a
tak
protože
to
takhle
musím
dělat,
tak
já
jsem
nemůžu
štítit
třebas
astrálního
světa
Protože
ten
je
nám
nejblíž
a
z
toho
, aniž
to
víme,
ustavičně
čerpáme.
protože
jednu
třetinu
života
žijeme
tam
a
dvě
třetiny
žijeme
tady.
Když
spíte,
jste,
e-
přibližně
řečeno
ve
Svadhistaně,
to
znamená
v
astrálu.
A
když
tady
, tak
jste
v
Muladhaře,
v
tomto
světě.
Vona
to
není
úplně
pravda.
Vy
e-
nepatříte
do
té
řady
čísel.
Vzpomeňte
si
po
vzpomenu
zase
na
matiku
Vy
jste
takovým
imaginárním
číslem
e-
v
tom
vesmíru,
se
chvěje.
není
zasazeno
úplně
do
té
řady,
ale
chvěje
se
blízko
té
řady.
Kdyby
bylo
v
té
řadě
zařazeno
tak,
jako
jiné,
jako
kámen,
nebo
rostlina,
nebo
zvíře,
tak
by
nemohli
zdvihnout
hlavu.
Z
té
. Ale
protože
tam
není
tak
nasazeno,
může
svobodně
přijímat
ze
všech
úrovní
vyšších
mu
ty
úrovně
poskytují.
Ale
to
je
maličkost
vedle
toho,
co
může
přijímat
přímo
vod
Boha,
bez
těch
úrovní.
Ale
věřte
mi
to,
že
většina
těch
vědomostí,
které
přichází
vod
Boha,
jsou
takové
, že
kdyby
se
od
Boha
vzaly,
tak
jejich
vyjádření
by
vypadalo
takhle:
Máte
z
toho
něco?
Nic.
A
když
to
takhle
nemá
vypadat,
tak
já
musím
to
nechat
projít
mozkem,
tou
hmotnou,
třebas,
to
nějak
vyjádřil.
To,
co
za
ten
moment
jsem
poznal
ml-
já
přitom
mlče,
to
je
přechodník.
A
vy,
poslouchajíce
neslyšíce
nýbrž
nic
. A
něco
se
dělo,
protože
to
, co
se
děje,
když
člověk
mlčí,
to
já
děj
smyslu.
Podle
našeho
pochopení
děje.
Náš
děj
je
zasazen
do
času
a
prostoru
ale
ten
děj
někde
. Ten
vzniká
u
Boha
tam
ještě
není
v
času
a
v
prostoru.
To
se
nedá
ani
vyjádřit,
kdyby
tam
nevznikal,
by
něco
mohlo
být
bez
Pána
Boha.
A
vono
to
nemůže
být.
Všechno
je
závislé
na
Něm,
ať
je
to
jakákoliv
úroveň,
kdybyste
jako
se
spojili
vědomě,
tedy
se
dá
velice
snadno
dělat,
č-os-
Když
celou
Muladharu
oživíte,
tak
se
bez
těžkosti
stýkáte
s,
například
s
astrálním
světem.
Bez
těžkostí.
Už
hůř
to
jde
s
třetí
úrovní
a
eště
hůř
s
andělskou,
ale
tou
astrální
to
jde
velice
snadno,
protože
oni
nás
snadno
vidí
a
my,
když
máme
otevřenou
Muladharu,
snadno
vidíme
na
ně
a
můžeme
si
vzájemně
pomáhat.
Já
jsem
ustavičným
svědkem
toho,
že
vím
na
na
na
mně,
nade
mnou
drží
rukce
v
těch
nejzákladněších
věcech.
Jako
bych
byl
já
jediný
na
světě
a
o
mně
se
museli
starat.
to
si
připadám,
m-
jako
u
někoho
na
návštěvě,
kteří
se
vo
mně
musí
tak
oni
oni
se
takhle
vo
mně
starají.
daleko
pečlivěji.
To
já
nemám
za
zlý,
protože
to
bych
vůbec
se
nemoh'
hnout
z
fleku.
Ale
to
důležité
ho
mohl
že
můžu
na
ně
kašlat
a
nebo
si
jich
můžu
všímat,
já
jsem
pořád
na
nich
závislý
protože
. Že
celou
jednu
třetinu
života
si
odžiju
u
a
oni
oni
o
tom
dobře
vědí
a
když
mě
při
ranním
rozbřesku
pou-
pou
tohoto
světa
tak
tím
způsobem
jako
člověk,
že
opouští
vědomí
tam
a
začíná
s
vědomím
tady
nýbrž
nýbrž
se
svým
vědomím
nás
provázejí.
Já
se
přesvědčil
u
své
mrtvé
manželky,
že
ona
ví
vo
každém
mém
hnutí.
A
nejenom
mém,
ale
té
celé
rodiny,
protože
s
nimi
je
svázaná
nějak
geneticky
eště
pořád.
Dneska
už
je
to
mírnější,
ale
tehdy
to
bylo
velice
silné,
ze
začátku.
to
ať
mně
nikdo
neříká,
jako
někdo
v
Plzni,
, já
ho
neberu
vážně,
toho
Makoně,
v
této
stránce
, protože
von
je
ve
styku
s
astrálem,
no
a
to
je
strašná,
proti
tomu
Božímu.
To
není
pravda.
On
nemůže
nebýt.
On
musí
být
ve
styku
se
všemi
úrovněmi,
jestliže
chce
být
ve
styku
s
Bohem.
e-
On
, jak
by,
to
by
se
zabil.
Mezi
touto
úrovní
a
Bohem,
plynule
vzít
od
Boha
to,
co
je
uloženo
třebas
na
úrovni
, jelikož,
já
to
řeknu
lidově,
ne
to
obtěžovat
Pána
boha
, když
to
zastane
anděl.
Neříkám
astrál,
ale
anděl
to
zastane.
No,
tak
co
by
se
obtěžoval
pán
bůh
, že
jo?
Tak
to
není,
tak
to
li-
lidově
není.
To
není
osobnost,
to
není.
To
je
něco
nadosobní,
nadosobního.
Takže,
já
třebas
potřebuju
nějakou
vědomost,
která
je
na
úrovni
andělské
dokonale
uložena,
já
jí
pořád,
celý
život
dodávám
sílu
k
tomu,
aby
byla
jasnější,
aspoň
pro
mně,
samo
sebou
ona
je
mi
vděčná.
-k
je
mi
vděčná
ta
-e
astrál-,
já,
když
tam
jsem,
tak
si
nesmíte
myslet,
že
já
si
to
tam
odžiju
a
odejdu.
Jako
si
tady
nic
neodžijete,
aniž
byste
tady
něco
zanechali.
tak
Co
děláte,
a
tím
pro
ten
svět
zdejší
zanecháváte
nějakou
stopu
života
to
je
v
tom
denním
životě
znát.
je
on
prová
že
to
zná
taky
v
tom
astrálním
životě
se
zde
taky
nechali
stopu,
a
že
za-
po
té
stopě
jdete
do
nového
spánku
, že
už
nemusíte
začít
od
píky,
nýbrž
už
vás
znají
jako
někoho,
kdo
je
jim
nějakým
způsobem
prospěšný.
A
tak
nás,
tak
vás
znají
všechny
! Že
vy
je
neznáte,
tak
proto
nesmíte
říkat,
co
já
neznám,
není
, nebo,
to
je,
to
je
zbytečné.
To
není
pravda.
To
by
byla
zbytečná
Amerika,
tu
jsem
taky
nepoznal,
že
ano.
Ta
je!
-že
to
jiný
poznali.
Tak
já
jsem
poznal
tohleto
a
stojím
za
tím,
že
to
takhle
je.
Že
já
jsem,
čím
dýl
dýl
jsem
živ
tím
víc
jsem
na
úrovních,
do
kterých
se
dostanu
po
smrti.
Protože
to
musí
být
organický
proces,
který
smrtí
nesmí
končit,
nýbrž
to
se
e-,
dejme
tomu,
úplně
hladce
na
jinou
úroveň.
Kdybych
se
dostal
během
tohoto
života
jenom
na
astrální
úroveň,
tak
přejdu
hladce,
když
to
dělám
dobře,
když
otevřu
Muladharu
na
astrální
a
jsem
tam
okamžitě
vědomý,
když
jsem
vědomě
do
světě
ve
snu
, tak
jsem
tam
okamžitě
vědomý
taky
tam.
Takže,
já
když
přijdu
třebas
do
astrálu,
tak
jsem
tam
okamžitě
vědomý
a
vás
mýlí.
Říká,
říkáte
si,
co
ten
člověk
do
toho
mele
tohleto,
když
von
je
tam
vědomý!
Von
je
vědomý
u
těch
andělů.
Kdekoliv
potřebuje
když
to
potřebuje
. Já
potřebuju,
abych
teďka
byl
vědomý
v
astrálu,
taky
nejsem
vědomý.
To
by
mně
překáželo.
Zas
ta
úroveň
se
mně
nesmí
plést,
do
hlavy.
Voni
vědí,
co
já
říkám,
vědí
o
tom,
i
co
já
říkám,
že
se
mi
nesmí
plést.
Tam
nemá
co
dělat,
ta
, ale
mohou
si
poslechnout,
jako
z
magnetofonový
pásky,
že
ano.
A
já
vám
řeknu,
slyší
to
dokonaleji
než
vy,
co
já
teďka
tady
říkám.
Přestože
nemluví
česky,
jsou
třebas
Angličani,
dejme
tomu,
a
nemluví
už
ani
anglicky,
ale
m-
znají
mého
vědomí.
Já,
když
něco
mluvím,
všiměte
si
, že
na
tom
nepřemýšlím.
Mám
nějaký
obsah
uložený
ve
a
z
toho
obsahu
beru.
A
kdybych
ho
dočerpal,
jakože
to
je
nemožné,
ho
dočerpat,
tak
bych
musel
přestat
. Ale
protože
ho
nedočerpávám,
tak
mi
to
jde
kupředu
. A
voni
tedy
mají
tu
schopnost
, protože
se
stýkáme
obsahem
myšlenkovým,
že
mě
tím
obsahem
předbíhají
v
tom,
co
já
chci
říct.
Takže
voni
ví
napřed,
co
já
budu
říkat.
To
když
si,
to
když
jako
tuhleto
vím,
tak
mě
to
naplňuje
úžasem,
co
takový
astrál
si
myslí
vo
nás.
Von
si
myslí,
že
jsme
nešikové.
to
musíme
napřed
přemyslet,
a
musíme,
i
já
to
musím
převést
řeči
, protože
já
to
mám
v
tom
obsahu
vědomí
bez
řeči.
Takže
mně
může
rozumět
ten
Angličan
z
toho
astrálu.
Tady
ne,
ale
tam
jo.
Já
se
nemusím
učit
anglicky,
on
se
nemusí
učit
česky.
Tak,
myslím,
že
jsem
řek'
začátek
dobře.
Je
tady
k
tomu
něco?
Zákony,
které
známe
o
zachování
hmoty
a
tak
a
. No,
ty
jsou
vzdáleným
odrazem
se
daleko
zřetelně
jeví.
Já
budu
muset,
vy
mi
to
musíte
prominout.
Tady
je
jediný
člověk,
který
to
neslyšel,
tak
tomu
to
bude
dělat
Ale
ostatním
to
bude
dělat
zle.
Já
musím
vys-
vysvětlit
znovu,
během
deseti
minut,
jak
to
s
tou
smrtelnou
duší
je.
narození
, kdy
člověk
má
dva
základy.
-ský,
to
znamená
dědictví
po
rodičů,
my
říkáme
sklony,
nějaké
, které
genetický
základ,
následkem
dědictví
po
rodičích
a
po
předcích
a
tak
a
potom
po
té
tělesnosti.
Dědi-
dědíme
vlastnosti
po
taky
lidské,
nejenom
od
těch
rodičů.
To
je
jeden
základ
a
druhý
základ
máme
věčný,
neboť
dříve,
než
jsme
se
narodili
JSME!
Prosím
vás,
ne,
byli
jsme.
Jsme
nezrození,
jsme
individualitou,
která
od
věčnosti
má
příbytek
od
Boha,
u
Boha.
Ano,
a
tato
v
okamžiku
narození
si
nemůže
zůstat
v
tom
v
tom
příbytku,
ta
je
z
něho
vyhnána,
protože
má
úkol
ze
sebe
vytvořit
zástupkyni,
e-
které
říká
svatý
Jan
velice
příhodně
ve
Zjevení
Velká
nevěstka.
Hrozná
nevěstka,
prostopášnice.
A
, to
kdybysme
si
na
to
sedli
a
promyslili
si
to,
tak
to
poznáte,
že
tomu
tak
je.
Ona
se
ale
chová
velice
slušně,
ovšem
nedorostla
do
té
vrcholné
prostopášnice,
a
, že
vlivem
toho,
že
dostává
ze
smrtelné
duše
ustavičný
příkon
síly,
který
přes
smysly,
e-
na
území
úseku
A-C,
A-B,
používá
ho
pro
úkony
v
tomto
světě,
pro
v
v
tomto
světě
a
způsobuje,
že
něco
člověk
vyvede
na
tomto
světě
nebo
nevyvede,
udělá,
něco
neudělá,
něčeho
se
štítí
a
po
něčom
o
něco
má
zájem
. Tak
to
dopadá
tím
způsobem,
když
se
rozvine
ta
celá
bytost
lidská
do
takové
míry,
z
velkou
potíží
na
ni
mohu
něco
nového
přidat,
že
vona
vlastně
ta
bytost
přešlapuje
na
místě
. No,
tak
to
bývá
s
každým
člověkem,
že
dejme
tomu,
když
se
dostane
do
penze,
tak
nemá
tady
co
dělat,
a
obyčejně
umírá
nebo
skomírá
nebo
tak
nějak.
e-,
to
je
to
nepřirozené.
A
tak
ta
smrtelná
duše,
když
se
dostane
na
vrchol,
když
rozvinula
toho
člověka
úplně,
tak
v
tom
případě,
a
to
je
třicítka
Ježíšova,
třicet,
třicátý
rok
Ježíšův,
e-
jenže
tam
to
bylo
zkombinováno
s
nějakým
jiným,
ještě.
On
měl
jiný
úkol
než
člověk.
Tak,
e-,
začne
se
projevovat
jako
vládce.
Vona
by,
ta
smrtelná
duše
chtěla
na
té
vládnout.
Nechtěla
by
umřít,
pochopitelně.
Chtěla
být
věčná
, protože
ten
pocit
věčnosti
, ten
je
u
ní
přirozený
pocit.
Ona
z
věčnosti
bere
ten
svůj
život.
Z
té
nesmrtelné
duše
. Takže
vona
se
chová
jako
nesmrtelná.
Každý
z
vás
se
chováte,
tady
jak
jste,
teď,
jako
nesmrtelné
bytosti
. Nemyslíte
na
smrt.
Jako
byste
věčně
měli
být,
tady
na
tomto
světě.
A
nejenom
poslouchat,
ale
prostě
tady
existovat
a
něco
tady
provádět.
To
znamená,
to
je
pravopočestný
který
se
, kterým
se
tady
projevíte.
Že
si
nemyslíte
na
smrt,
že
myslíte
život
jako
by
byl
byl
věčný.
Nám
nevadí
to,
že
um-
dříve
nebo
později.
-a-
Takže
tahleta
která
se
takhle
cítí
nesmrtelnou,
fakticky
nesmrtelnou,
se
cítí
být
také
vládcem.
A
tak
se
představovala
potom
Ježíši
Kristu,
když
von
rozvinul
celý
světský
život,
jak
se
nejdokonaleji
dá
jako
Satan,
který
toho
če-opou-
pokouší
na
poušti
a
chce
na
něho
. Já
jsem
tvůj
vládce
a
ty
se
mě
klaň!
K
čemuž
von
nemohl
přistoupit,
pochopitelně,
protože
to
není
pravdivé.
tento
stav,
ve
kterém
jste,
není
pravdivý
stav.
To
je
mámení.
e-
byli
úrovni
svatý
terezie
, tak
byste
nezapomí-
na
smrt,
této
smrtelné
a
na
očistec
a
na
peklo
a
já
nevím,
co
je
ten
Ona
na
peklo
nemyslela,
ale
na
ten
očistec,
to
ji
strašilo
v
hlavě.
No,
to,
že
byla
poctivě
myslící
člověk,
voni,
vona
totiž
myslela
dál
než
myslíme
my.
My
jsme
jenom
zabořeni
do
sebe
Není
smysl
potom
přítomného
okamžiku
a
zaboření
do
sebe
to
, to
je
rozdíl,
prosím.
No
a
teď,
jestliže
se
nám
nepodaří
přemoci
toho
Satana,
to
to
znamená
, nezbavíme
vlády
tu
smrtelnou
, tak
ona
pořád
stojí
ty
--si
vládkyně
a
násilím
v
smrti
je
, prostě
vytažena,
nebo,
prostě
musí
to
končit,
ne?
No,
tak
vono
to
není
takhle,
jak
to
úplně
říkám,
já
si
pomáhám
jenom
v
té
krátké
přestávce
k
takovým
bodům,
abych
jako
dostal
kupředu
Ale
upozorňuju
vás,
opakuju,
na
jednu
věc.
když
od
Boha,
a
promiňte,
že
se
budu
opakovat
. Že
to
musí
být
úplně
jasno
ve
vaší
hlavě.
-ž
od
Boha
ustavičně
beru
sílu
tomu
abych
žil
na
této
úrovni,
na
Muladhaře,
jak
tomu
říkají
Indové,
tak
nemohu
zabránit
tomu,
aniž
vím,
že
se
to
děje,
abych
nezanechával
při
tom
pochodu
té
síly
od
Boha,
oni
to
Indové
m-
umisťujou
Sahasrára,
to
je
umístění,
to
je
obrazné
umístění.
Asi
odtamtud
dolů,
to
je
všechno
obrazné.
I
když
tyto
síly
v
člověku
také
probíhají.
To
není
obrazné.
to
co
si
z
nich
uvědomuje
člověk,
jenom
to,
co
se
děje
v
Muladhaře,
to
je
strašně
málo
z
toho
co
se
s
tou
sílou
děje
na
tom
pochodu
shora
dolů.
Že
na
Sahasraře
musím
přiživit
ty
mudrce,
kteří
tam,
od
věků,
do
věků..že
musím
někoho
na
šesté
úrovni,
na
páté,
na
čtvrté,
na
druhé.
A
taky
musím
něco
nechat
pro
tu
zdejší. -
znamená,
já
musím
, česky
řečeno
, nějakým
způsobem
prospěšný
lidem
na
této
úrovni.
Voni
by
mě
tady
vůbec
netrpěli,
kdybych
byl
tady
jenom
pro
sebe
Já
musím
být
platným
členem
této
společnosti
tím
je
vlastně
velice
dobře
znázorněno,
co
přinejmenším
ve
stejné
míře
zanechávám
na
té
úrovních.
Ale
říkám
přinejmenším.
Že
kdybyste
řekli
, kdybyste
vode
mne
chtěli,
já
to
nemohu
vyčíslit,
ale
pokusím
se
vo
to
jenom
tak
pokusně,
né?
Tak
dvakrát
tolik
necháváte
toho
co
používáte
zde
na
tomto
světě
úrovni
astrální,
čtyřikrát
tolik
na
úrovni.
e-,
na
úrovni
elementární,
Manipura,
tisíckrát
tolik,
tady
necháváte,
na
úrovni
andělské.
To
víte,
jak
jsou
nám
vděčný.
Když
vy
tam
tisíckrát
více
investujete,
než
investujete
zde
na
této
zemi
a
nevíte
o
tom
vůbec.
A
copak
tam,
těm
mudrcům,
který
si
ustavičně
prodlívají
v
tom
je
samadhy.
Těm
zanecháme
všechno,
co
je
stvořené,
aby
mu,
aby
se
jim
to
nepletlo
pod
nohy.
Takže
voni
se
nemusí
snižovat
k
tomu
stvořenému
a
vůbec
se
nestarají
o
tento
svět.
e-,
protože
my
do
nich,
k
nim
nedosahujeme.
Ale,
jakmile
si
je
vědom
toho,
co
tam
nechává,
tak
voni
svou
moudrostí
přispívají
tomu
člověku
na
Tak
dejme
tomu,
já
jsem-To
tam
nedávejte.
To
šlo
do
celého
organizmu,
to
co
voni
se
mnou
dělali,
nějaký
dva
doktoři
a
mělo
to
způsobit
míru
odosobnění
při
které
bych
byl
schopen
do
konce
té
své
choroby
udělat
to,
co
se
na
mně
chtělo,
aby
bylo
uděláno.
Protože
te
dotyčná,
která
mě
Download XML • Download text
• Waveform view