EN | ES |

88-14B

88-14B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Než kde se že jsou rozdíly a veliké rozdíl mezi bytí aby tím jsou duše které li jen s okruhu hradu to je tam kde stojí stráži a ne pečuje jak se dostat do vnitř a ani nevědí kdo bydlí na místě ten vzácný kolik komnat to je náš případ. Že nevíte o tom nehřešit že o tom kolik je tam komnat a že on tam bydlí a tedy vyprázdnil jako nesmysl že se vcházet to taky nesmysl je ono se vcházet nemůže protože my tam jsou nejvíc větší podstatou sme tak tady nás nabádá vejít ti postupně do různých komnat ale my ze všech sme ve všech sedmi jsme jenomže nevědomě ale vám to pravým z pozice toho který šel na to opačně a byl vědomě ve všech komnat ne začal normálně žít tomto světě že jak vědomě to vám líčím detailně abyste viděli že to není že to nebylo dokonalé tité po operaci za vědomí. Přestali operovat protože měli u toho dost a jsem přestal křičet to jsem nesnesl tu jejich tíhu bolesti to na se síly tak jsem se ocitl po operace ve stavu to u nás plným jménem věčné blaženosti a v věčné blaženosti člověk neví nemá tělo nic nepotřebuje nic nepotřebuje nic mu nechybí a těla i z toho všim jak se kouká a s odpuštěním jako dobyl ba a to byla duše blažená to nevěděl do ji a říkali matku podívejte se to dítě vás a nás nevnímá kdyby nás nima tak vlije abych neoperovali dál kličku léta ka pan tupě domněle že je to matka. Kdo jsme my jsme to my kteří jsme operovali přece takle škála nic kdyby byli to někdy ale bohužel na zkoušku znovu zastával do kosti se to zase necítil na sebe ve stavu blaženosti ve stavu blaženosti nikdo nic necítí těžké od nemá žádné utrpení jsem ale kdyby ten stav blaženosti člověk zažíval zde na této světa by se odvolal z tohoto světa upozorňuju vás blahoslavená i med ale berte zažíval tento stav a byla okamžitě odvolána z tohoto světa okamžitě zemřela a ne za vteřin ale okamžitě prosím jestliže je tomu takhle že my tu blaženost neuneseme zatím a nebo když ji zažíváme v předškolním jako tak z toho nemáme nic jinýho než nějaký. Navození něčeho co tam dosud navozeno v tom organizmu duše nebylo a to bylo dokonale navozeno takže se to potom vyvíjelo dál poznávání toho správného bez rozumu a tak dále to sem se potom zase začal pohyb v tom okruhu vám jenom chci říct když se mystický žák evropský snaží o soustřeďování do nitra a myslí si že je to správné neberte to a ono je to totálně tupé potože on vycházet z toho nitra a ne do toho nitra on jde proti pánu bohu a ono mu to nejde chudák všimněme si třebas nějaké marie markéta alacoque. Která se prvně v evropě soustřeďoval do nitra ale za jakých okolností když vadila teče tototéž na byla krista upozorňoval že tady je jeho srdce ten ráj které on sídlem sekat dověděli a že na to se soustředit když mu na to upozorňuju taky dal k tomu moc zvnitřku moc vona si myslí že vás myslel že na to nahlížet tak nitro a viděla on na to režie tímto zrakem ale zrak dvojí povahu zevní a vnitřní ti letním zrakem že by za každý zevní smysl svůj vnitřní smysl a tak dále čili marii markétě a to šlo ale nám to nejde to nemá že mi sem proti této koncentrace vůbec ne ale nedělejte si naději že v tom nějak pokročí te. Někam dokud nedovolíte aby při tom působil bůh teď jsem měl začat za to neudělal co mi to promeškal že by bylo při tom tak dobře že jsem sám si po býval v tomto vědění aby působil bůh k tomu je třeba abyste klepali na tu bránu svého nitra ne abyste si na lehli zvnějšku protože klepat. Ještě ze zvnitřku ta máte připraven poklad kdy si nemůže sami otevřít ale tam je připomene ta jiný poklad jehož vahou věčnou vahou je vám otevřeno čili vy si otevíráme ne tím co tady znáte že slovy de existuje nýbrž tím co je za ta tou branou a to je boží čili neotvírá te si fakticky sami ale máte možnost pustit pána boha k tomu aby vědomě ve vás působil zajisté se ji slyšeli že se v některých nějac o modlitbě duši radí aby vešla sebe to právě o čem to řeč. On mi leda do veliký čele že duše které si nehledím modlitby svou jako tělo pokoutně ci nebo no ztíženo ješ sice nohy a ruce ale nemůže jimi vládnout a je tomu tak jsou duše tak nemocné a vykl zabývat se věcmi vnějšími ze vnějšími že jim není pomoci a zdá se že se nemohou že nemohou vejít do sebe neboť již z vyje taková duše se stále zabýval lidem. A jinými zvířata zvířaty která se kolem hadu udržují učinili téměř podobnou jim a není pomoci je svou přirozeností tak bohatá a může dokonce svým bohem osoba se tyto duše pochopit a vyléčit svou velkou vidu zůstanou po své ze jako solný sloup protože neobrátil za jako svého sobě jako žena lotova proměna jest solný sloup proto že se obrátila zpět je nese kapitola devatenáct ve řvát šest tady je velice důležitá věc vysvětleno že když se snažím se soustřeďovat do nitra je to zabývat se věcmi vnějšími a vy si myslíte zabýváme věcmi vnitřní kdybys zabývali věcmi vnitřními tak tam vstoupíte. Ale vy jste nabýváte z věci vnějšími a co máte rozumět že vám to velí vaše dobrá vůle a vaše dobrá vůle věcem jako tento svět to není vůle boží to je odvozená záležitost a protože se zabývat zemi věcmi vnějšími tak se vám tato modlitba nedaří takže co musíte udělat při modlitbě do nitra musíte klepat to znamená mezi jednotlivými klepete je mezera vytahuje zařadit mezery když vám někdo řekne se středu denně půl hodiny tak ho rovnou praští pře zadek ale hodně silně aby ho to bylo aspoň jeden den protože nelže sobě sám vůbec se nemodlí. Vůbec se nemůže soustředit na půl hodiny vám říkám soustředit celý na tři minuty že nebudete myslet na ni když to dobře dopadne a to bude správné soustředění tak budu strašně šťasten se ale musím soustřeďovat ustavičně ale takhle nula jedna nula jedna ne jedna pořád mezerami abych moh v tom pokračovali os taky zase na zemí jím to dávat že to to není jenom váhavý to jenom věc tréning čili můžete jít do sebe jenom tehdy. Když to děláte jako jsem to špatně dělal opačně jsem vyslovoval jméno boží a protože jsem věděl podškrtuju jedl a ne z rozumu že je to správný prostředek jak se dostat do vědomého spojení s bohem tak jsem nepřetržité to jméno boží opakovala protože jsem je opakoval tak jsem znemožňoval bohu aby sol vědomě ve mně mém vědomí ve mně čili jsem se bránil přirozenosti boží která není omezení vědomím brž nekonečným vědomím čili jsem tam měl zařazovat mezery. To jsem neza nazval takže nakonec vokolo takže nutkavost nebo poutanost nebo zaujatosti bohem stoupala tak jsem nakonec to jméno boží nebyl schopen vyslovit protože se zastavila mysl to je pohádce u toho v páně těch myšlenek a protože utonul v v tom váhu tak jsem nemohl pokračovat ve vyslovování toho jména božího a to jsem mockrát opakoval jsem z toho byl nešťastný to že jsem věděl pod tou věděl to nebylo rozumem že je to správný prostředek jenomže je to správný pro člověk v tom smyslu že bez metody to nejde a nesprávný to smyslu s metodou to taky je obojí dohromady nejde to ani dybyste nic nedělali protože byste se uložil si a nejen to ani když když to jenom děláte tak to je bez metody a metodou ano a právě. No a za to teďka budu pekle mluvit to je je tomu který oslovili jo ale ste u vše prosím vás jídlo je doufám daleko protože budu syna ty jeden si říkal když to ne neveto ani vezme tedy tak těch je to pro kočku ale ne tak to všechno ten význam který jsem tomu teďka dál že do určité doby to jde z metodou a kdybychom to lpěli na metodě tolik. Jako když jsme ji ještě pomocí nic není kam mohli dostávat tak se s určitou míru se nemůžeme někam dostat čili bych to řekl jiným způsobem formulací když jsme nějakou formu ku tak to s de ale vyšší nedovedeme opustit v pravý čas tak to vůbec nejde dal a jsem byl donucen to opustit von to šlo ale jenom do určité míry ale pak jakákoliv formulka poučit době vadí jenom tak sebou souhlasím bylo to ctění si rys zajisté neviděl z toho protože jsem nebo zbytečně namáhat hmotně není třeba jenom máte se naplnit a ty to moc dobře pochopil že obojí je správné metoda i bez metody jenomže člověku chybí míra že když se jednou chopí nějaké metody tak je mu zatěžko se ji vzdát pravý čas a na pravém místě nevzdával se tedy předčasně. To je vstup nutné ale vzdát se včas co je to v čas to vám v této fázi vývoje nemohu říct ale vývoje výkladu nemohu říct ale slibuju vám že se dostane do zdaleko tak to tam bude obsaženo takže by bude vždycky vědy když to neslo ta formulka kterou jsem opakoval a sem se marně snažil opakovat a my to nešlo tak jsem nakonec tu koncentraci opustil a rozmyslel jsem si to. A protože se to rozmýšlel tak to tím dále méně šlo že do toho usnout úvahu znamená vrátit se k nemoci vlastní vůle to je ta analýza zevní to co jenom zevně mohu posuzovat jako to sto dělal předtím ty sou sou se vytk nedopustí protože jsem se dopustil této chyby zevní analýzy tak jsem ten den nebyl schopen v tom pokračovat ale jakmile. Opadla vzpomínka na to že mi to nešlo tak jsem znovu další den soustřeďoval se pomocí formulky a von to kupodivu dříve nešlo absolutně to nešlo protože jsem smysl že zastavoval když se mysl zastaví tak tam nemá význam ani ta formulka ani ta se tam ta nejsvětější formu tak by to bylo o se nemůže vyslovovat rozumíte nejde. Když ta formulka vyjadřuje veliký pokrok ale ani ta nemá tam místo kde se dostane za tu horu pro člověka když jsem druhý den a další význam v tom pokračoval a znovu jsem byla z toho dřív a čím dál dříve tak jsem nepřestalo tu formu pu nepřestanu formulku říkat si nějakou dobrou formu ku drží ale musí umět od ustoupit když si to pomoci nejde a ono to možná vám nejde tak nečekat. on to půjde to sem dočkáte nýbrž okamžitě odstoupit bez ohledu na to že vám to nejde prostě nejde to nejde to ale není to tak zoufalé že teď to nejde to není časová záležitost to je bezčasová záležitost jestli to v času a prostoru jde o to mimo čas a prostor e tak se potřebuju dostat za čas a prostor nejsnazší prostředek a s tam dostat něco stavim s si zastavím úvahu dostaví mysl a utne ano. to je ta třebas to de na mi za vteřinu začil ještě nepoznáte že to je bůh který tady působí ale budete poznávat že ono to jde bez metody a tak zase zde znovu znovu se s tou metodou aby byl zase se ocitli za ono a ta metoda při vaší zaujatosti bez by to nešlo při vaší zaujatosti pomůže k tomu aby brzo vždycky dodělal aby byla nemožná aby se ste se ocitli za metodou bez metody samo bez metody by to nešlo kdybyste ze začátku kdy nějakou metodu nikam se dostanete teď to bez metody jde. A protože to bez metody jde tak se na terezie tohleto mohl psát když ji brali každou kapitoly z ruku a nevěděl co psala předtím a ona se sem aku ale je to v plodný opakování protože neměla v ruce ty list který ten biskup sebral ne aby na to s ním pili se nepřišla že tam sami svatý spisy a ona to nepsal jenom pro nějakých několik řádový cesta do pro toho biskupa psal pro tři tisíce pět set lidí v klášterech ženský karmelitánský tu tisíc pět set dívka to řeknu vých do se stali tak se to rozmnožovalo hodné pochopitelně ale a jak mu rozmnožení to bylo připraveno když tu tadyhle teď tohleto tak on to taky komentuje je to řádu karmelitánského člověk osmdesát tých letech tohoto století a dobře tomu rozumí ne neklesla nic sou sou úvahou protože to straní úvah. A je to člověk z milost ale je to koryta to znamená je to člověk který žije za dveřmi to láska tam nežijeme tak my musíme k tomu ještě něco dalšího přidat nedá se nic dělat to není omezovali toho karmického řádného neuctivě nýbrž to je to nám velí naše postavení svatá kateřina svatá terezie kdyby byla čem postavy tak tam také něco přidala a ona kdykoliv byla v našem postavení tak tam přidával tohleto co přidám teďka dneska my. Že zakládají kláštery jezdil na koni na koni dosah na koni i přes rozhodný řeky aby se tam se dostal čili to muselo toho vložit svou vlastní sílu a ne jenom nějakou modlitbu ona se sice uprostřed rozhodli řeky lidsky modlila aby to před sebrali to víte že měla sukni sou na všecky a nebyla ze dvojka že ano ale dostala se do dalšího kláštera by vám toho že neměla metodu z těch chvíli ona se. Od dala boží moci neodolal se boží moci pane bože vypouští z toho proudu ne nýbrž dala ten život bohu a kdybych řekl k bohu tak bych se dopustil ještě určité chyby vona ho vzdala dílu božím konkrétně dílu božímu neboť to že jeden z dalšího kláštera vyhodilo boží a ne její proto mohla o tom divit že mýma rukama pracuje kristus madam chodí kristus to nebudu dílo a to se mi líbilo právě jedinečně na těch sestřičku byla soudní cestách z toho řádu tady někde v hladinu ve mají asi trestat sami imbecilové a mrzáci a jejich tam šestnáct si to. A ty dostali vlivem tamtoho muže oni si mysleli že jsem to učil tepla nitra oni byli nesmírně vděčný takže po děkovali samo sebou jsem se na mu ne protože vím že jsem to neučil že to potil tahle stáňa ale jsem si rád přišeli ji na kabát to co nepatří to že přiznáme příznačné ale říkám vám to proto abyste věděli co mi podepsala voni podepsala tohleto děkujeme vám mockrát bych to nebo takhle říct kdybych na tady nesmí lhát ne nemají za to děkovat ne protože to jim učil stáňa tomu taky nejmenoval a že jim to učil bůh se to potřebovali stáňo co v tom děje. A voni děkuju pusu copak to byl si hadr že proti mně ne to uznává to že a musíte chudáci co si se toto ště vydržet do sobotu by se ne by se taky ne tak abych budeš pochopitelně že moje statkem mně by byla hrozná a oni tam vyš děkuji vám mockrát za to se nám učil to nám velice pomohlo naše vnitřní životě a musím vám prozradit že my nejsme jeptišky z vlastní vůle vlastní vůli jsme se měli sem vstoupit do toho kláštera ale kdybychom nebyli odění milostí boží. Tak nemůžeme toto vydržet co tady děláme s těmi svými pacienty ale my při vstupu do toho kláštera sme se zavázali že budeme poslušným dcerami dvou milosrdenství božích nebo dvou charisma zdarma daných tou daru za dva daných a to je milosrdenství a kontemplace a pokud jsme poslušni tou milosrdenství vykonáváme milosrdenství jako bychom ho nevykonával nezatěžuje nástroj touto tam nebyl a to přidávám. A zrovna tak se modlím třebas správně ale ne z vlastní síly byli ze síly boží a když si myslíme že to z naší chy pokud se to myslíme tak to je metoda to se tam zase přidáno kterou to nejde ta modlitba je výrazem být výrazem touhy boží po lidské duši aby mu patřila čili ona musí být výrazem touhy člověka aby patřil bohu jestliže to nějaký letí nějakýho jména božího nebo cokoliv lidé tak to nikam nevede a oni tam tohleto psali a že by ještě potřebovali svatýho asi a to jsem tam poslal celýho svatého na kříž jsem o nepsal nás uka tímto způsobem to se mi zemi a to jsem strašně rád jsem jim napsal milé se třídy velice stromě potěšil co sem ovšem lhal že třemi napřed v každé dopis jsem netušil a teď říkám že že jsem nelhal teď se stává. Že to děláte z milosti boží to co tam dělá sem myslel v tom řádu že tam člověk a vlastní vůlí a že nepociťuje na sobě že z milosrdenství božího a ze síly boží tak že co dělá to je mi velikou po těch užitek ktery že mohu o nich říci že přežiju kněží dobu a všechny doby a že budou věčné a v tom smyslu že jaký bude zapotřebí a tak budou a ve svém řádu to jsem tam napsal mám jenom jedno charisma máš za tak jsem to psal malej dno charisma. A tím charismatem s tím darem od boha danými tento celý život a tím jsem končil to jsem je stal vám řeknu protože dokud voni budou dělat jenom milosrdenství málo a oni za těmi klášterem my nemohou dělat víc stádo ale proto se mi stal abych z nich udělal nuly aby si řekli jo ten co nám to učil ten je vylepším řádu který chápe celý život jako dar vod boha to bychom si taky vzali voni to zatím budou přát a voni se k tomu dostanu protože pro to bude snazší cesta než pro nás jelikož voni boží vůle a moci mají milosrdenství a kontemplaci kdepak tam se nade nemy. Čili my si že že jsem ji strkl jestli se jim velice prospěch no a myslím že uděláme přestávky tady byl citována výrok z bible o tom co stalo ve dvanácti letech ježíšových že když konečně dal na a odešel s nimi domů s těmi rodiči těm svou rodinou celou by bylo asi takový větě padesát ale všichni za ním nepřišli musím tak panna maria jenom panna maria uložila to hluboko srdci svém co řekl že musí být v tom kde se mluví o jeho otci nebo kde prostě s otcem a jenom ona. Protože ona měla srdce živé jestliže totiž přijala to poselství toho anděla že z tebe se zrodí život věčný to buďte se narodí syn boží u tebe a ona s tím soukat tak vona potřeba svůj rozum protože není to logické co se stane muže nepoznávám vona od toho to úsudku ustoupil od této analýzy ustoupil a protože tak říčný a analýzy a proto měla srdce živé a tam by mělo být do svého živého srdce ne to zasadil ale my jsme viděli na jiných místech evangeliu že to srdce bylo živé a tak živé že když třebas neměli v kani galské chlast a ona se za přimluvil synu nemají co píti. Tak ježíš kristus se nad tím trošku zastavil že slovo chlast to opíjí a řekl co je do toho ženo ale zázrak udělal protože ona byla živá ta její touha ono jim přála i ten hlas duchovně založený člověk přeje ten život celý člověku jinému jako sobě on nedělá rozdílu on miluje jako sám sebe. A ona milovala tu společnost jako sama sebe sama nepotřebovala chlast a ale toho společnost potřebovala a ono ho miloval to společnost jako sebe no to řekla synu udělejte zázrak a ještě nebyl jeho čas a on to všechno překročil z lásky k matce všechno překročil ten zásad udělal velice kompromitují zázrak udělal jako první to je tohleto by si měli opravdu katoličtí teologové denně opakovat ne aby začli chlast to oni dělají to nemusí si ho opakovat ježíše krista ale aby věděli že celý život lidský takovou sílu nebo takovou hodnotu že se nad ním každá živá duše o živena jako byla panna marie. Z toho člověka přimlouvá že tento život přímo boha kdyby tu přímo u boha neměl tak život takový jaký je tak by nemohl být se nemoh provádět no ty rodiče o svatýho se na maria z úst kosti hledali toho svého syna to znamená oni nevěděli vo tom proč tam je a byli absolutně nevede obvázat toho se tam dělo o je ježíš kristus. Poučil a pochopila to aspoň panna maria ale nevěděla se s tím země rady tak to uložila ve svém srdci které si s tím vědělo rady protože bylo živé jenom to co živé si s tím výhrady v nikdo si neberete rady nebudeme to nebo si na poradit tím co tady říkám a to zkrátka terezie druhých řekl že se tam tedy tak ho viděl protože máte po že jste mrtví ale panna maria ve svém srdci nebyla mrtvá tak to pochopila tímletím srdcem nebo tam aspoň uložila pro příště stačí. Že to vaší se on nám utekl si se ti letech měl sice dospělost ale není to hezky sestry to tady měli rádi a byl dobrým tesařem a najednou si utekl tak tím se říci že panna maria byla jistě modlete tohoto draku doma a říká nebojte se když mu bylo dvanáct let tak sem věděla že musí být v tom co jeho otce takže on nikam neutekl jinam než ke svému otci za to mám zaručuji tak všechno ostatní lehce se překvapit ostatní. Vy tady analyticky rozumíte bezvadně tomu co tady říkám věřím že se na výši ve svém rozumu výši rozum takové že vám nic z toho co tady tedy slyšeli se nezdá být nerozumné nýbrž rozumné a proto přijímá se tím si dáváte samosebou vizitku hroznou že je to jenom rozumné jak je to rozumné a vysvětlím spokojeni že to rozumné tak nedovolujete to je milosti boží jak říká se ta terezie aby přestoupit ty ty hajný toho vašeho muset a že tam z jedné strany kdy rozum a rodiny nesmysly smysl smysly my se to tak vám dostalo rozuměli to svalovali ne okruh uzavřen čili mrtvý zůstáváte po takové řeči kterou tady vedu ale tu nádob ten obe toho úseku ab něčím ste. A po přejeme si do uchem je u ses toho rozlišuje ale přeci jenom myslí si něco matou že nastává v rostou stav nenasycené stav na sice nosti a stav přeci se nosti a mířím k tomu aby vám to lezlo z krku ke stavu přeci se nosti a tam může nastat krystalizaci to dopadá tak že usnete to je stav přes cnost takže jsou tady mezi vámi lidé kteří jsou při cení ustavičně to nevadí ty jsou blízce toho vysokého hlubokého poznání zatím chápu není to zatím slyšet ale je tomu tak. Tak prosím vás jestliže přeci mám před o tom jestli to mi tady spěla v pozor a přesto mluvím tak věřte že to neříkám z rozumu rozumu by stačilo jenom on to věděl a přestal by de nýbrž to dělám z důvodu že ve vás něco střádá a co se střádají jinde než paměti když mluvím o těchto věcech tak jsem tady tak jsem dovolil předtím nebo dovoluji mezi tím pořád ještě aby ta milost boží mnou působila to si myslíte že to je normální milost kterou beztak zažíval ten ne ten něco malinko navíc nám z toho moc ale malinko navíc a toto malinko navíc je tady přítomno. A tím si jíte svoje nitro a tím ho oživuje te lite než vypučí semeno tak se musí zažívat tady zalívá nic jiného než by vám neříkám že tím že se mu zaleze že začne růst to neříkám říkám že jsem zažil a že za dívám a vzpomenete si ještě za leta že semeno bylo za lito a že právě nečekaně vyrostlo nečekaný roste a bude z toho veliká rostou hospodáře že vyrostlo ale než lap po dělam která byla o sta tou půdou která byla osla je vaše tělesnost važte si si vaš vážím vaší mysli jste vědomí nebo nevejde matce spící nebo položíte a se. A to chápete nebo nechápe jak si vaší přítomnosti velice vážím z toho důvodu že znamení tyto věci dělám a to není není země tak že mám klidný svědomí kdyby to nikdo neslyšel nic se nestane protože to za tím to nikdo neslyší nic se nestal tam se to ukládala to slyšeli tak že se byste udělali řekli byste. Děkuju mockrát pánbu a budešli byste je zbytečný tady by ti den to že není tetě není nasycena vobčas přesto se na ale to je něco co bych nazval relativním přelidněné rozumíte to vám to ze spisu u si vědom termín a vy světce to relativní příliv mění mezopotámii například vzniklo relativní přelidněné když jim tam všich tam bylo čtyřicet miliónů tehdy. Dneska nikam daleko méně lidí a je tam relativní přelidněné to je to záleží na mírových prostředcích a jich použití oni tam tedy vzali zavodňovací kanály a celou ty pozastaví krásně odělenosti ne to je tou ze tří čtvrtý eště víc možná tak tam je zakotveno dochází dříve než tehdy ve starověku to dlouho nebyly přeliv na když by o tom proti tak dělali vývoje a se někam jinam taky že ne si to si něco jiného tak tohleto je relativní přesvědčen že ve stavu v jakém jste jste přesvědčeni podo se nesmí do vás příliš z toho sou ale když si odpočineme trošičku tak ta relativní přesvědčen ustoupí. Odpočinek podívejte co je to a myslím láska boží napřed je odtamtud začnu potom se dostanu k lásce lidské a na závěr láska boží to je uvolněn činnost boží v člověku její dáno plače je dána svoboda není překáželo a tak ona miluje tak konkrétně sem moc věl když se mi to dovolil že jsem se vzdal sama sebe tento aby vona mohla působit. To je dvacátého prvního jedenáctý třicet let sem a to asi třeba to strašilo šaty noci to pořád jmenuje dokolečka tak tam od chvíle jsem netrpěl protože bůh jednal a bůh tak miloval že ani jedna rána to nedotkla jo a všichni dostali nařezáno bůh tak miloval že sem neměl hlad a všichni měli la umím tak miloval že všichni ježíše na ne a tak dále trápili se měli utrpení ne že ano tak to je tomu říkám konkrétní láska ne miloval a dokonce velkodušně a rovnou a dostávají nařezáno vod rád do večera o. Ale teďka mluvím jenom o tom jak se mi to jevilo u von zřejmě miloval a ty byste řekl který protekčně což není pravda pochopitelně protože nevědí mu za do zákulisí a to je to je špatné proč takhle miloval jinak než ti ostatní proč oni dostával a se dáno když se ke mně přidali říkali my víme že nejsem nastane žádný nářez tak my za tomu hm bych kostele drželi při tom apelplatzu a přitom pochodování s těmi esesmany a tam svého vyčerpá nařezáno při kopal maličký způsobem tíhl byli tam zlé louži byla zima ty tam jsme jedinou že museli svým tělem tím rovní v těch touží se museli zbavit toho sledu pro trhu ten let a když se stali tak ho říkal vy prasata jak jste vyvolený a na kopal nás kdekoliv ta kdykoli špínu viděl a tamto způsobil pochopitelně jak se to tam těžko pralo to co je vám jasný to to to jsou to byli těžkosti ale oni si všimli že sem deme světím a nesvolil na zem měl stranou takhle stát a dívat se na to. A oni tam roli a oni byli na kopni tak oni řekli mně a proč si také ne lehl aby dostal nakopáno to se bál to a tak a se to vůbec se nebál jsem zůstal stát kde vy ste roli sem mezi vámi stál a to je pravda to se stala von to neviděl že tam slovo měl neviděl se tam stálo neviděl takže jsem rovnat nemusel a voni viděli to nebyla být seno toto a smyslu z toho mockrát to synovi asi no dvakrát ale jíme přímý přiroz to neunese to eště trapný dožije měli udělali případně do je o německu nebo tak nějak právě a nebo jevit jsem ho velice vděčen totiž se nevzal takový veliký úkol ale že to protekce. A byl to byla záležitost že jsem se ocitl na jiné úrovni na které tak kterou ten esesman ani neviděl ale to není dopovězeno všecko protože jak vám neviděl žaludek že my se sem neměl hlad to to nebude esesman to byla moje tělesnost a taky ta tělesnost se ocitla na jiné úrovni tak jsem si mohl klidně dovolit o čem sat spáse bez jakýchkoliv prostředků ochrany no a zřejmě jsem se asi nenakazili možná že lámal by se nezoufali lékaři který tam dostali byli netroufali se nemáme žádné prostředky ona ta spálen vodejde sama v naší. To taky odešla ale jsem se nebál čili druhá stránka lásky boží je ta že vlivem toho že on nás miluje my se přestaneme bát protože se cítíme v jeho náruči my můžeme krást protože on který všechno jemuž všechno patří je při tom oděj se neuplatnil jsem třebas nepotřeboval zase znovu víc protože jsem bral z kraj se jiných kteří měli hlad a tak dále jenže jsem to udělal na několikrát a mockrát ne aby si nemysleli že sem nějaký zázračný člověk takže nemusím mít jsem nepotřeboval jíst a jsem jedl to maličko se vám tam dávali většinou aby nepoznali že jsem někde jinde a kdyby byl těch pět tisíců nejedl tak jsem měl vůbec nestalo no a pak byl byl býval na tom zdravotní líp nedbá byl neměl ohled na ty ostatní a tady se mu další věci že jsem měl ohled na ty ostatní tak velký že jsem dokonce kvůli nim je a to bylo pro utrpení protože jsem jedl jenom pro to aby neviděli zázrak. A z jed jednoho z bodu a jsem je do taky proto aby vůbec byli schopni jíst protože oni by si mysleli ten člověk nám tady umře ne máme ho rádi a my s minutu smíme se to tak nějak to sem nemohl způsobit tudleto čili byla to láska k bližnímu která nevycházela země jsem ji předtím neměl se ne jsem ti první vyšel takhle oceán na ka jsem myslel jenom na sebe v tom koncentráku a teprve potom jsem se dostal za to do toho odosobnění tak jsem nebyl oceán čili je tady odpověď na to co je to láska boží že je to láska boží třebas k bližnímu láska k bližnímu je od. Ohlas lásky boží takže si že člověk myslí že miluje tak je to bůh který v něm je a tak dále bůh něm poznával bohem všechny vůbec žije a je existuje a proto člověk existuje taky sám tak ta protekce nebyla u nýbrž oni byli na zvířecí úrovni kde se to oni na zůstali a kde se tohleto děje oni se strachoval a proto se to co s dělo pořád kdyby se byli dostali na mou úroveň a to mohli tou dobrovolně musel jenom přivolit sem je tomu taky měl tato kázání se tam prováděl a říkají tobě se to říká nestane se to by to říká to není bolest tvoje nýbrž to je bolest úrovně na které se ocitá a jak se z úrovně dostane tak je po bolesti takže jsem mohl říct kde je ta. Bolest na..

Download XMLDownload textWaveform view