88-14B
88-14B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Než
kde
se
že
jsou
rozdíly
a
veliké
rozdíl
mezi
bytí
aby
tím
jsou
duše
které
li
jen
s
okruhu
hradu
to
je
tam
kde
stojí
stráži
a
ne
pečuje
jak
se
dostat
do
vnitř
a
ani
nevědí
kdo
bydlí
na
místě
ten
vzácný
kolik
má
komnat
to
je
náš
případ.
Že
nevíte
o
tom
nehřešit
že
o
tom
kolik
je
tam
komnat
a
že
on
tam
bydlí
a
tedy
vyprázdnil
jako
nesmysl
že
se
má
vcházet
to
taky
nesmysl
je
ono
se
vcházet
nemůže
protože
my
tam
jsou
nejvíc
větší
podstatou
sme
tak
tady
nás
nabádá
vejít
ti
postupně
do
různých
komnat
ale
my
už
ze
všech
sme
ve
všech
sedmi
jsme
jenomže
nevědomě
ale
já
vám
to
pravým
z
pozice
toho
který
šel
na
to
opačně
a
byl
už
vědomě
ve
všech
komnat
ne
začal
normálně
žít
tomto
světě
že
jak
vědomě
to
vám
líčím
detailně
abyste
viděli
že
to
není
že
to
nebylo
dokonalé
tité
po
té
operaci
za
vědomí.
Přestali
operovat
protože
měli
u
toho
dost
a
já
jsem
už
přestal
křičet
to
jsem
nesnesl
tu
jejich
tíhu
bolesti
to
na
mě
se
síly
tak
jsem
se
ocitl
po
operace
ve
stavu
já
to
u
nás
plným
jménem
věčné
blaženosti
a
v
té
věčné
blaženosti
člověk
už
neví
nemá
tělo
nic
nepotřebuje
nic
nepotřebuje
nic
mu
nechybí
a
těla
i
z
toho
všim
jak
se
kouká
a
s
odpuštěním
jako
dobyl
ba
a
to
byla
duše
blažená
to
nevěděl
do
ji
a
říkali
matku
podívejte
se
to
dítě
vás
a
nás
nevnímá
kdyby
nás
nima
tak
vlije
abych
neoperovali
dál
kličku
léta
ka
pan
tupě
domněle
že
je
to
matka.
Kdo
jsme
my
jsme
to
my
kteří
jsme
tě
operovali
přece
takle
škála
nic
kdyby
mě
byli
to
někdy
ale
bohužel
na
zkoušku
znovu
zastával
až
do
kosti
až
se
to
zase
necítil
na
sebe
ve
stavu
blaženosti
ve
stavu
blaženosti
nikdo
nic
necítí
těžké
od
nemá
žádné
utrpení
já
jsem
ale
kdyby
ten
stav
blaženosti
člověk
zažíval
zde
na
této
světa
by
se
odvolal
z
tohoto
světa
upozorňuju
vás
blahoslavená
i
med
ale
berte
zažíval
tento
stav
a
byla
okamžitě
odvolána
z
tohoto
světa
okamžitě
zemřela
a
ne
za
vteřin
ale
okamžitě
prosím
jestliže
je
tomu
takhle
že
my
tu
blaženost
neuneseme
zatím
a
nebo
když
ji
zažíváme
v
předškolním
jako
já
tak
z
toho
nemáme
nic
jinýho
než
nějaký.
Navození
něčeho
co
tam
dosud
navozeno
v
tom
organizmu
duše
nebylo
a
to
bylo
dokonale
navozeno
takže
se
to
potom
vyvíjelo
dál
poznávání
toho
správného
bez
rozumu
a
tak
dále
to
sem
se
potom
zase
začal
pohyb
v
tom
okruhu
já
vám
jenom
chci
říct
když
se
mystický
žák
evropský
snaží
o
soustřeďování
do
nitra
a
myslí
si
že
je
to
správné
neberte
to
a
ono
je
to
totálně
tupé
potože
on
má
vycházet
z
toho
nitra
a
ne
do
toho
nitra
on
jde
proti
pánu
bohu
a
ono
mu
to
nejde
chudák
všimněme
si
třebas
nějaké
marie
markéta
alacoque.
Která
se
prvně
v
evropě
soustřeďoval
do
nitra
ale
za
jakých
okolností
když
vadila
jí
teče
tototéž
na
byla
krista
upozorňoval
že
tady
je
jeho
srdce
té
ten
ráj
které
on
sídlem
sekat
dověděli
a
že
na
to
se
má
soustředit
když
mu
na
to
upozorňuju
taky
dal
k
tomu
moc
zvnitřku
moc
vona
si
myslí
že
vás
myslel
že
na
to
nahlížet
tak
nitro
a
viděla
on
na
to
režie
tímto
zrakem
ale
zrak
má
dvojí
povahu
zevní
a
vnitřní
ti
letním
zrakem
že
by
za
každý
zevní
smysl
má
svůj
vnitřní
smysl
a
tak
dále
čili
marii
markétě
a
to
šlo
ale
nám
to
nejde
to
nemá
že
mi
sem
proti
této
koncentrace
vůbec
ne
ale
nedělejte
si
naději
že
v
tom
nějak
pokročí
te.
Někam
dokud
nedovolíte
aby
při
tom
působil
bůh
teď
jsem
měl
začat
za
to
neudělal
co
mi
to
promeškal
že
by
bylo
při
tom
tak
dobře
že
jsem
sám
si
po
býval
v
tomto
vědění
aby
působil
bůh
k
tomu
je
třeba
abyste
klepali
na
tu
bránu
svého
nitra
ne
abyste
si
na
ní
lehli
zvnějšku
protože
klepat.
Ještě
ze
zvnitřku
ta
máte
připraven
poklad
kdy
si
nemůže
sami
otevřít
ale
tam
je
připomene
ta
jiný
poklad
jehož
vahou
věčnou
vahou
je
vám
otevřeno
čili
vy
si
otevíráme
ne
tím
co
tady
znáte
že
slovy
de
existuje
nýbrž
tím
co
je
za
ta
tou
branou
a
to
je
boží
čili
neotvírá
te
si
fakticky
sami
ale
máte
možnost
pustit
pána
boha
k
tomu
aby
vědomě
ve
vás
působil
zajisté
se
ji
slyšeli
že
se
v
některých
nějac
o
modlitbě
duši
radí
aby
vešla
sebe
to
právě
o
čem
to
řeč.
On
mi
leda
do
veliký
čele
že
duše
které
si
nehledím
modlitby
svou
jako
tělo
pokoutně
ci
nebo
no
ztíženo
ješ
má
sice
nohy
a
ruce
ale
nemůže
jimi
vládnout
a
je
tomu
tak
jsou
duše
tak
nemocné
a
vykl
zabývat
se
věcmi
vnějšími
ze
vnějšími
že
jim
není
pomoci
a
zdá
se
že
se
nemohou
že
nemohou
vejít
do
sebe
neboť
již
z
vyje
taková
duše
se
stále
zabýval
lidem.
A
jinými
zvířata
zvířaty
která
se
kolem
hadu
udržují
učinili
téměř
podobnou
jim
a
není
pomoci
ať
je
svou
přirozeností
tak
bohatá
a
může
dokonce
svým
bohem
osoba
se
tyto
duše
pochopit
a
vyléčit
svou
velkou
vidu
zůstanou
po
své
ze
jako
solný
sloup
protože
neobrátil
za
jako
svého
sobě
jako
žena
lotova
proměna
jest
solný
sloup
proto
že
se
obrátila
zpět
je
nese
kapitola
devatenáct
ve
řvát
šest
tady
je
velice
důležitá
věc
vysvětleno
že
když
se
snažím
se
soustřeďovat
do
nitra
je
to
zabývat
se
věcmi
vnějšími
a
vy
si
myslíte
zabýváme
věcmi
vnitřní
kdybys
zabývali
věcmi
vnitřními
tak
tam
vstoupíte.
Ale
vy
jste
nabýváte
z
věci
vnějšími
a
co
máte
rozumět
že
vám
to
velí
vaše
dobrá
vůle
a
vaše
dobrá
vůle
věcem
jako
tento
svět
to
není
vůle
boží
to
je
odvozená
záležitost
a
protože
se
zabývat
zemi
věcmi
vnějšími
tak
se
vám
tato
modlitba
nedaří
takže
co
musíte
udělat
při
té
modlitbě
do
nitra
musíte
klepat
to
znamená
mezi
jednotlivými
klepete
je
mezera
vytahuje
zařadit
mezery
když
vám
někdo
řekne
já
se
středu
denně
půl
hodiny
tak
ho
rovnou
praští
pře
zadek
ale
hodně
silně
aby
ho
to
bylo
aspoň
jeden
den
protože
nelže
sobě
sám
vůbec
se
nemodlí.
Vůbec
se
nemůže
soustředit
na
půl
hodiny
já
vám
říkám
soustředit
celý
na
tři
minuty
že
už
nebudete
myslet
na
ni
když
to
dobře
dopadne
a
to
bude
správné
soustředění
tak
budu
strašně
šťasten
já
se
ale
musím
soustřeďovat
ustavičně
ale
takhle
nula
jedna
nula
jedna
ne
jedna
pořád
mezerami
abych
moh
v
tom
pokračovali
os
taky
zase
na
zemí
jím
to
dávat
že
to
to
není
jenom
váhavý
to
jenom
věc
tréning
čili
můžete
jít
do
sebe
jenom
tehdy.
Když
to
děláte
jako
já
jsem
to
špatně
dělal
opačně
já
jsem
vyslovoval
jméno
boží
a
protože
jsem
věděl
podškrtuju
jedl
a
ne
z
rozumu
že
je
to
správný
prostředek
jak
se
dostat
do
vědomého
spojení
s
bohem
tak
jsem
nepřetržité
to
jméno
boží
opakovala
protože
jsem
je
opakoval
tak
jsem
znemožňoval
bohu
aby
sol
vědomě
ve
mně
mém
vědomí
ve
mně
čili
já
jsem
se
bránil
přirozenosti
boží
která
není
omezení
vědomím
brž
nekonečným
vědomím
čili
já
jsem
tam
měl
zařazovat
mezery.
To
jsem
neza
nazval
takže
nakonec
vokolo
takže
nutkavost
nebo
poutanost
nebo
zaujatosti
bohem
stoupala
tak
já
jsem
nakonec
to
jméno
boží
nebyl
schopen
vyslovit
protože
se
zastavila
mysl
to
je
pohádce
už
u
toho
v
páně
těch
myšlenek
a
protože
utonul
v
té
v
tom
váhu
tak
já
jsem
nemohl
pokračovat
ve
vyslovování
toho
jména
božího
a
to
jsem
mockrát
opakoval
jsem
z
toho
byl
nešťastný
to
že
jsem
věděl
pod
tou
věděl
to
nebylo
rozumem
že
je
to
správný
prostředek
jenomže
je
to
správný
pro
člověk
v
tom
smyslu
že
bez
metody
to
nejde
a
nesprávný
to
smyslu
s
metodou
to
taky
je
obojí
dohromady
nejde
to
ani
dybyste
nic
nedělali
protože
byste
se
uložil
si
a
nejen
to
ani
když
když
to
jenom
děláte
tak
to
je
bez
metody
a
metodou
ano
a
právě.
No
a
za
to
já
teďka
budu
pekle
mluvit
to
je
je
tomu
který
mě
oslovili
jo
ale
ste
u
vše
prosím
vás
jídlo
je
doufám
daleko
protože
já
budu
syna
ty
jeden
si
říkal
když
to
ne
neveto
ani
vezme
tedy
tak
těch
je
to
pro
kočku
ale
ne
tak
to
všechno
má
ten
význam
který
jsem
tomu
teďka
dál
že
do
určité
doby
to
jde
z
metodou
a
kdybychom
to
lpěli
na
metodě
tolik.
Jako
když
jsme
ji
ještě
pomocí
nic
není
kam
mohli
dostávat
tak
se
s
určitou
míru
se
nemůžeme
někam
dostat
čili
já
bych
to
řekl
jiným
způsobem
formulací
když
jsme
nějakou
formu
ku
tak
to
s
ní
de
ale
vyšší
nedovedeme
opustit
v
pravý
čas
tak
už
to
vůbec
nejde
dal
a
já
jsem
byl
donucen
to
opustit
von
to
šlo
ale
jenom
do
určité
míry
ale
pak
jakákoliv
formulka
poučit
době
vadí
jenom
tak
sebou
souhlasím
bylo
to
ctění
si
rys
zajisté
neviděl
z
toho
protože
já
jsem
nebo
zbytečně
namáhat
hmotně
není
třeba
jenom
máte
se
naplnit
a
ty
to
moc
dobře
pochopil
že
obojí
je
správné
metoda
i
bez
metody
jenomže
člověku
chybí
míra
že
když
se
jednou
chopí
nějaké
metody
tak
je
mu
zatěžko
se
ji
vzdát
pravý
čas
a
na
pravém
místě
nevzdával
se
jí
tedy
předčasně.
To
je
vstup
nutné
ale
vzdát
se
jí
včas
co
je
to
v
čas
to
vám
v
této
fázi
vývoje
nemohu
říct
ale
vývoje
výkladu
nemohu
říct
ale
slibuju
vám
že
se
dostane
do
zdaleko
tak
to
tam
bude
obsaženo
takže
by
bude
vždycky
vědy
když
mě
to
neslo
ta
formulka
kterou
jsem
opakoval
a
já
sem
se
marně
snažil
tý
opakovat
a
my
to
nešlo
tak
jsem
nakonec
tu
koncentraci
opustil
a
rozmyslel
jsem
si
to.
A
protože
se
to
rozmýšlel
tak
to
tím
dále
méně
šlo
že
do
toho
usnout
úvahu
znamená
vrátit
se
k
nemoci
vlastní
vůle
to
je
ta
analýza
zevní
to
co
jenom
zevně
mohu
posuzovat
jako
to
sto
dělal
předtím
ty
sou
sou
se
vytk
nedopustí
protože
jsem
se
dopustil
této
chyby
zevní
analýzy
tak
jsem
ten
den
už
nebyl
schopen
v
tom
pokračovat
ale
jakmile.
Opadla
vzpomínka
na
to
že
mi
to
nešlo
tak
jsem
znovu
další
den
soustřeďoval
se
pomocí
té
formulky
a
von
už
to
kupodivu
dříve
nešlo
absolutně
to
nešlo
protože
jsem
smysl
že
zastavoval
když
se
mysl
zastaví
tak
tam
nemá
význam
ani
ta
formulka
ani
ta
se
tam
ta
nejsvětější
formu
tak
by
to
bylo
o
se
nemůže
vyslovovat
rozumíte
nejde.
Když
ta
formulka
vyjadřuje
veliký
pokrok
ale
ani
ta
nemá
tam
místo
kde
už
se
dostane
za
tu
horu
pro
člověka
když
jsem
druhý
den
a
další
význam
v
tom
pokračoval
a
znovu
jsem
byla
z
toho
už
dřív
a
čím
dál
dříve
tak
jsem
nepřestalo
tu
formu
pu
nepřestanu
formulku
říkat
má
si
nějakou
dobrou
formu
ku
drží
ale
musí
umět
od
ní
ustoupit
když
si
to
pomoci
nejde
a
ono
to
možná
vám
nejde
tak
nečekat.
Až
on
to
půjde
to
sem
dočkáte
nýbrž
okamžitě
odstoupit
bez
ohledu
na
to
že
vám
to
nejde
prostě
nejde
to
nejde
to
ale
není
to
tak
zoufalé
že
teď
to
nejde
to
není
časová
záležitost
to
je
bezčasová
záležitost
jestli
to
v
času
a
prostoru
jde
o
to
mimo
čas
a
prostor
e
tak
já
se
potřebuju
dostat
za
čas
a
prostor
nejsnazší
prostředek
a
s
tam
dostat
něco
stavim
s
si
zastavím
úvahu
dostaví
mysl
a
utne
ano.
Už
to
je
ta
třebas
to
de
na
mi
za
vteřinu
začil
ještě
nepoznáte
že
to
je
bůh
který
tady
působí
ale
budete
poznávat
že
ono
to
jde
bez
té
metody
a
tak
už
zase
zde
znovu
znovu
se
s
tou
metodou
aby
byl
zase
se
ocitli
za
ní
ono
a
ta
metoda
při
vaší
zaujatosti
bez
ní
by
to
nešlo
při
vaší
zaujatosti
pomůže
k
tomu
aby
brzo
vždycky
dodělal
aby
byla
nemožná
aby
se
ste
se
ocitli
za
metodou
bez
metody
samo
bez
metody
by
to
nešlo
kdybyste
ze
začátku
kdy
mě
nějakou
metodu
nikam
se
dostanete
teď
už
to
bez
metody
jde.
A
protože
to
bez
metody
jde
tak
se
na
tá
terezie
tohleto
mohl
psát
když
ji
brali
každou
kapitoly
z
ruku
a
nevěděl
co
psala
předtím
a
ona
se
sem
aku
ale
je
to
v
plodný
opakování
protože
neměla
v
ruce
ty
list
který
ten
biskup
sebral
ne
aby
na
to
s
ním
pili
se
nepřišla
že
tam
sami
svatý
spisy
a
ona
to
nepsal
jenom
pro
nějakých
několik
řádový
cesta
do
pro
toho
biskupa
psal
pro
tři
tisíce
pět
set
lidí
v
klášterech
ženský
karmelitánský
já
tu
tisíc
pět
set
dívka
to
řeknu
vých
do
se
stali
tak
se
to
rozmnožovalo
hodné
pochopitelně
ale
a
jak
mu
rozmnožení
to
bylo
připraveno
když
tu
tadyhle
teď
tohleto
tak
on
to
taky
komentuje
je
to
řádu
karmelitánského
člověk
osmdesát
tých
letech
tohoto
století
a
dobře
tomu
rozumí
ne
neklesla
nic
sou
sou
úvahou
protože
to
straní
úvah.
A
je
to
člověk
z
milost
ale
je
to
koryta
to
znamená
je
to
člověk
který
žije
za
dveřmi
to
láska
tam
nežijeme
tak
my
musíme
k
tomu
ještě
něco
dalšího
přidat
nedá
se
nic
dělat
to
není
omezovali
toho
karmického
řádného
neuctivě
nýbrž
to
je
to
nám
velí
naše
postavení
svatá
kateřina
svatá
terezie
kdyby
byla
čem
postavy
tak
tam
také
něco
přidala
a
ona
kdykoliv
byla
v
našem
postavení
tak
tam
přidával
tohleto
co
přidám
teďka
dneska
my.
Že
zakládají
kláštery
jezdil
na
koni
na
koni
dosah
na
koni
i
přes
rozhodný
řeky
aby
se
tam
se
dostal
čili
to
už
muselo
toho
vložit
svou
vlastní
sílu
a
ne
jenom
nějakou
modlitbu
ona
se
sice
uprostřed
rozhodli
né
řeky
lidsky
modlila
aby
to
před
sebrali
to
víte
že
měla
sukni
sou
na
né
všecky
a
nebyla
ze
dvojka
že
ano
ale
dostala
se
do
dalšího
kláštera
by
vám
toho
že
neměla
metodu
z
těch
té
chvíli
ona
se.
Od
dala
boží
moci
neodolal
se
boží
moci
pane
bože
vypouští
z
toho
proudu
ne
nýbrž
dala
ten
život
bohu
a
kdybych
řekl
k
bohu
tak
bych
se
dopustil
ještě
určité
chyby
vona
ho
vzdala
dílu
božím
konkrétně
dílu
božímu
neboť
to
že
jeden
z
dalšího
kláštera
vyhodilo
boží
a
ne
její
proto
mohla
o
tom
divit
že
mýma
rukama
pracuje
kristus
madam
chodí
kristus
to
nebudu
jí
dílo
a
to
se
mi
líbilo
právě
jedinečně
na
těch
sestřičku
byla
soudní
cestách
z
toho
řádu
tady
někde
v
hladinu
ve
mají
asi
trestat
sami
imbecilové
a
mrzáci
a
jejich
tam
šestnáct
si
to.
A
ty
dostali
vlivem
tamtoho
muže
oni
si
mysleli
že
jsem
to
učil
já
tepla
nitra
oni
byli
nesmírně
vděčný
takže
mě
po
děkovali
samo
sebou
jsem
se
na
mu
ne
protože
vím
že
jsem
jí
to
neučil
že
to
potil
tahle
stáňa
ale
já
jsem
já
si
rád
přišeli
ji
na
kabát
to
co
mě
nepatří
to
že
mě
přiznáme
příznačné
ale
říkám
vám
to
proto
abyste
věděli
co
mi
podepsala
voni
mě
podepsala
tohleto
děkujeme
vám
mockrát
já
bych
to
nebo
takhle
říct
kdybych
na
tady
nesmí
už
lhát
ne
mě
nemají
za
to
děkovat
ne
protože
to
jim
učil
stáňa
tomu
taky
nejmenoval
a
že
jim
to
učil
bůh
se
to
potřebovali
stáňo
co
v
tom
děje.
A
voni
mě
děkuju
pusu
copak
to
byl
si
hadr
že
proti
mně
ne
to
uznává
to
že
a
musíte
chudáci
co
si
se
toto
ště
vydržet
do
sobotu
by
se
ne
by
se
taky
ne
tak
abych
budeš
pochopitelně
že
moje
statkem
mně
by
byla
hrozná
a
oni
tam
vyš
děkuji
vám
mockrát
za
to
se
nám
učil
to
nám
velice
pomohlo
naše
vnitřní
životě
a
musím
vám
prozradit
že
my
nejsme
jeptišky
z
vlastní
vůle
vlastní
vůli
jsme
se
měli
sem
vstoupit
do
toho
kláštera
ale
kdybychom
nebyli
odění
milostí
boží.
Tak
nemůžeme
toto
vydržet
co
tady
děláme
s
těmi
svými
pacienty
ale
my
při
vstupu
do
toho
kláštera
sme
se
zavázali
že
budeme
poslušným
dcerami
dvou
milosrdenství
božích
nebo
dvou
charisma
zdarma
daných
tou
daru
za
dva
daných
a
to
je
milosrdenství
a
kontemplace
a
pokud
jsme
poslušni
tou
milosrdenství
vykonáváme
milosrdenství
jako
bychom
ho
nevykonával
nezatěžuje
nástroj
touto
už
tam
nebyl
a
to
už
já
přidávám.
A
zrovna
tak
se
modlím
třebas
správně
ale
ne
z
vlastní
síly
byli
ze
síly
boží
a
když
si
myslíme
že
to
z
naší
chy
pokud
se
to
myslíme
tak
to
je
metoda
to
už
se
tam
zase
přidáno
kterou
to
nejde
ta
modlitba
je
výrazem
má
být
výrazem
touhy
boží
po
lidské
duši
aby
mu
patřila
čili
ona
musí
být
výrazem
touhy
člověka
aby
patřil
bohu
jestliže
to
nějaký
letí
nějakýho
jména
božího
nebo
cokoliv
lidé
tak
to
nikam
nevede
a
oni
mě
tam
tohleto
psali
a
že
by
ještě
potřebovali
svatýho
asi
a
to
už
jsem
tam
poslal
celýho
svatého
na
kříž
já
jsem
o
nepsal
já
nás
uka
tímto
způsobem
to
se
mi
zemi
a
to
jsem
strašně
rád
já
jsem
jim
napsal
milé
se
třídy
velice
stromě
potěšil
co
sem
ovšem
lhal
že
třemi
napřed
v
každé
dopis
já
jsem
netušil
a
teď
už
říkám
že
že
jsem
nelhal
teď
se
stává.
Že
to
děláte
z
milosti
boží
to
co
tam
dělá
já
sem
myslel
v
tom
řádu
že
tam
člověk
a
vlastní
vůlí
a
že
nepociťuje
na
sobě
že
z
milosrdenství
božího
a
ze
síly
boží
tak
že
co
dělá
to
je
mi
velikou
po
těch
užitek
ktery
že
mohu
o
nich
říci
že
přežiju
kněží
dobu
a
všechny
doby
a
že
budou
věčné
a
v
tom
smyslu
že
jaký
bude
zapotřebí
a
tak
budou
a
já
ve
svém
řádu
to
jsem
tam
napsal
mám
jenom
jedno
charisma
máš
za
tak
jsem
to
psal
malej
dno
charisma.
A
tím
charismatem
s
tím
darem
od
boha
danými
tento
celý
život
a
tím
jsem
končil
to
jsem
je
stal
vám
řeknu
protože
dokud
voni
budou
dělat
jenom
milosrdenství
té
málo
a
oni
za
těmi
klášterem
my
nemohou
dělat
víc
stádo
ale
proto
se
mi
stal
abych
z
nich
udělal
nuly
aby
si
řekli
jo
ten
co
nám
to
učil
ten
je
vylepším
řádu
který
už
chápe
celý
život
jako
dar
vod
boha
to
bychom
si
taky
vzali
voni
to
zatím
budou
přát
a
voni
se
k
tomu
dostanu
protože
pro
ně
to
bude
snazší
cesta
než
pro
nás
jelikož
voni
už
boží
vůle
a
moci
mají
milosrdenství
a
kontemplaci
kdepak
tam
se
nade
nemy.
Čili
my
si
že
že
jsem
ji
strkl
jestli
se
jim
velice
prospěch
no
a
já
myslím
že
uděláme
přestávky
tady
byl
citována
výrok
z
bible
o
tom
co
stalo
ve
dvanácti
letech
ježíšových
že
když
konečně
dal
na
ně
a
odešel
s
nimi
domů
s
těmi
rodiči
těm
svou
rodinou
celou
by
bylo
asi
takový
větě
padesát
ale
všichni
za
ním
nepřišli
musím
tak
panna
maria
jenom
panna
maria
uložila
to
hluboko
srdci
svém
co
řekl
že
musí
být
v
tom
kde
se
mluví
o
jeho
otci
nebo
kde
prostě
s
otcem
a
jenom
ona.
Protože
ona
měla
srdce
živé
jestliže
totiž
přijala
to
poselství
toho
anděla
že
z
tebe
se
zrodí
život
věčný
to
buďte
se
narodí
syn
boží
u
tebe
a
ona
s
tím
soukat
tak
vona
potřeba
svůj
rozum
protože
není
to
logické
co
se
stane
muže
nepoznávám
vona
od
toho
to
úsudku
ustoupil
od
této
analýzy
ustoupil
a
protože
tak
říčný
a
analýzy
a
proto
měla
srdce
živé
a
tam
by
mělo
být
do
svého
živého
srdce
ne
to
zasadil
ale
my
jsme
viděli
na
jiných
místech
evangeliu
že
to
srdce
jí
bylo
živé
a
tak
živé
že
když
třebas
neměli
v
kani
galské
chlast
a
ona
se
za
ně
přimluvil
synu
nemají
co
píti.
Tak
ježíš
kristus
se
nad
tím
trošku
zastavil
že
slovo
chlast
to
opíjí
a
řekl
co
je
tě
do
toho
ženo
ale
zázrak
udělal
protože
ona
byla
živá
ta
její
touha
ono
jim
přála
i
ten
hlas
duchovně
založený
člověk
přeje
ten
život
celý
člověku
jinému
jako
sobě
on
nedělá
rozdílu
on
miluje
jako
sám
sebe.
A
ona
milovala
tu
společnost
jako
sama
sebe
sama
nepotřebovala
chlast
a
ale
toho
společnost
potřebovala
a
ono
ho
miloval
to
společnost
jako
sebe
no
to
řekla
synu
udělejte
zázrak
a
ještě
nebyl
jeho
čas
a
on
to
všechno
překročil
z
lásky
k
té
matce
všechno
překročil
ten
zásad
udělal
velice
kompromitují
zázrak
udělal
jako
první
to
je
tohleto
by
si
měli
opravdu
katoličtí
teologové
denně
opakovat
ne
aby
začli
chlast
to
oni
dělají
už
to
nemusí
si
ho
opakovat
ježíše
krista
ale
aby
věděli
že
celý
život
lidský
má
takovou
sílu
nebo
takovou
hodnotu
že
se
nad
ním
každá
živá
duše
o
živena
už
jako
byla
panna
marie.
Z
toho
člověka
přimlouvá
že
tento
život
má
přímo
vů
boha
kdyby
tu
přímo
u
boha
neměl
tak
život
takový
jaký
je
tak
by
nemohl
být
se
nemoh
provádět
no
ty
rodiče
o
má
svatýho
se
na
maria
z
úst
kosti
hledali
toho
svého
syna
to
znamená
oni
nevěděli
vo
tom
proč
tam
je
a
byli
absolutně
nevede
obvázat
toho
se
tam
dělo
o
je
ježíš
kristus.
Poučil
a
pochopila
to
aspoň
panna
maria
ale
nevěděla
se
s
tím
země
rady
tak
to
uložila
ve
svém
srdci
které
už
si
s
tím
vědělo
rady
protože
bylo
živé
jenom
to
co
živé
si
s
tím
výhrady
v
nikdo
si
neberete
rady
nebudeme
to
nebo
si
na
poradit
tím
co
já
tady
říkám
a
to
zkrátka
terezie
druhých
řekl
že
se
tam
tedy
tak
já
ho
viděl
protože
máte
po
že
jste
mrtví
ale
panna
maria
ve
svém
srdci
nebyla
mrtvá
tak
to
pochopila
tímletím
srdcem
nebo
tam
aspoň
uložila
pro
příště
stačí.
Že
to
vaší
bů
se
on
nám
utekl
si
se
ti
letech
už
měl
sice
dospělost
ale
není
to
hezky
sestry
to
tady
měli
rádi
a
byl
dobrým
tesařem
a
najednou
si
utekl
tak
tím
se
má
říci
že
panna
maria
byla
jistě
modlete
tohoto
draku
doma
a
říká
nebojte
se
už
když
mu
bylo
dvanáct
let
tak
sem
věděla
že
musí
být
v
tom
co
jeho
otce
takže
on
nikam
neutekl
jinam
než
ke
svému
otci
za
to
mám
zaručuji
tak
všechno
ostatní
lehce
se
překvapit
ostatní.
Vy
tady
analyticky
rozumíte
bezvadně
tomu
co
já
tady
říkám
já
věřím
že
se
na
výši
ve
svém
rozumu
výši
rozum
takové
že
vám
nic
z
toho
co
tady
tedy
slyšeli
se
nezdá
být
nerozumné
nýbrž
rozumné
a
proto
přijímá
se
tím
si
dáváte
samosebou
vizitku
hroznou
že
je
to
jenom
rozumné
jak
je
to
rozumné
a
vysvětlím
spokojeni
že
to
rozumné
tak
nedovolujete
to
je
milosti
boží
jak
říká
se
ta
terezie
aby
přestoupit
ty
ty
hajný
toho
vašeho
muset
a
že
tam
z
jedné
strany
kdy
já
rozum
a
rodiny
nesmysly
smysl
smysly
my
se
to
tak
vám
dostalo
rozuměli
to
svalovali
ne
okruh
uzavřen
čili
mrtvý
zůstáváte
po
takové
řeči
kterou
já
tady
vedu
ale
tu
nádob
ten
obe
toho
úseku
ab
něčím
ste.
A
po
přejeme
si
do
uchem
je
u
ses
toho
rozlišuje
ale
přeci
jenom
myslí
si
něco
matou
že
nastává
v
rostou
stav
nenasycené
stav
na
sice
nosti
a
stav
přeci
se
nosti
a
já
mířím
k
tomu
aby
vám
to
lezlo
z
krku
ke
stavu
přeci
se
nosti
a
tam
může
nastat
krystalizaci
to
dopadá
tak
že
usnete
to
je
stav
přes
cnost
takže
jsou
tady
mezi
vámi
lidé
kteří
jsou
při
cení
ustavičně
to
nevadí
ty
jsou
blízce
toho
vysokého
hlubokého
poznání
zatím
chápu
není
to
zatím
slyšet
ale
je
tomu
tak.
Tak
prosím
vás
jestliže
já
přeci
mám
před
o
tom
jestli
to
mi
tady
spěla
v
pozor
a
přesto
mluvím
tak
věřte
že
to
neříkám
z
rozumu
rozumu
by
stačilo
jenom
on
to
věděl
a
přestal
by
de
nýbrž
já
to
dělám
z
důvodu
že
ve
vás
něco
střádá
a
co
se
střádají
jinde
než
paměti
já
když
mluvím
o
těchto
věcech
tak
jsem
tady
tak
jsem
dovolil
předtím
nebo
dovoluji
mezi
tím
pořád
ještě
aby
ta
milost
boží
mnou
působila
to
si
myslíte
že
to
je
normální
milost
kterou
už
beztak
zažíval
ten
ne
ten
něco
malinko
navíc
nám
z
toho
moc
ale
malinko
navíc
a
toto
malinko
navíc
je
tady
přítomno.
A
tím
si
jíte
svoje
nitro
a
tím
ho
oživuje
te
lite
než
vypučí
semeno
tak
se
musí
zažívat
já
tady
zalívá
nic
jiného
než
by
vám
neříkám
že
tím
že
se
mu
zaleze
že
začne
růst
to
neříkám
já
říkám
že
jsem
zažil
a
že
za
dívám
a
vzpomenete
si
ještě
za
leta
že
semeno
bylo
za
lito
a
že
právě
nečekaně
vyrostlo
nečekaný
roste
a
bude
z
toho
veliká
rostou
hospodáře
že
už
vyrostlo
ale
než
lap
po
té
dělam
která
byla
o
sta
tou
půdou
která
byla
osla
je
vaše
tělesnost
važte
si
já
si
vaš
vážím
vaší
mysli
ať
jste
vědomí
nebo
nevejde
matce
spící
nebo
položíte
a
se.
A
to
chápete
nebo
nechápe
jak
si
vaší
přítomnosti
velice
vážím
z
toho
důvodu
že
znamení
tyto
věci
dělám
a
to
není
není
země
tak
že
já
mám
klidný
svědomí
kdyby
to
nikdo
neslyšel
nic
se
nestane
protože
to
za
tím
to
nikdo
neslyší
nic
se
nestal
tam
se
to
ukládala
to
slyšeli
tak
že
se
byste
udělali
řekli
byste.
Děkuju
mockrát
pánbu
a
budešli
byste
je
zbytečný
tady
by
ti
den
má
to
že
není
tetě
není
nasycena
vobčas
přesto
se
na
ale
to
je
něco
co
bych
já
nazval
relativním
přelidněné
rozumíte
to
já
vám
to
ze
mě
spisu
u
si
vědom
termín
a
vy
světce
to
relativní
příliv
mění
mezopotámii
například
vzniklo
relativní
přelidněné
když
jim
tam
všich
tam
bylo
čtyřicet
miliónů
tehdy.
Dneska
nikam
daleko
méně
lidí
a
je
tam
relativní
přelidněné
to
je
to
záleží
na
mírových
prostředcích
a
jich
použití
oni
tam
tedy
mě
vzali
zavodňovací
kanály
a
celou
ty
pozastaví
krásně
odělenosti
ne
to
je
tou
ze
tří
čtvrtý
eště
víc
možná
tak
tam
je
zakotveno
dochází
dříve
než
tehdy
ve
starověku
to
dlouho
nebyly
přeliv
na
když
by
o
tom
proti
tak
dělali
vývoje
a
já
se
někam
jinam
taky
že
ne
já
si
to
si
něco
jiného
tak
tohleto
je
relativní
přesvědčen
že
ve
stavu
v
jakém
jste
jste
přesvědčeni
podo
se
nesmí
do
vás
příliš
z
toho
sou
ale
když
si
odpočineme
trošičku
tak
ta
relativní
přesvědčen
ustoupí.
Odpočinek
podívejte
co
je
to
a
myslím
láska
boží
napřed
je
odtamtud
začnu
potom
se
dostanu
k
té
lásce
lidské
a
až
na
závěr
láska
boží
to
je
uvolněn
činnost
boží
v
člověku
její
dáno
plače
je
dána
svoboda
není
překáželo
a
tak
ona
miluje
tak
konkrétně
já
sem
moc
věl
když
se
mi
to
dovolil
že
jsem
se
vzdal
sama
sebe
tento
aby
vona
mohla
působit.
To
je
dvacátého
prvního
jedenáctý
třicet
let
sem
a
to
asi
třeba
to
strašilo
šaty
noci
to
pořád
jmenuje
dokolečka
tak
tam
od
té
chvíle
jsem
netrpěl
protože
bůh
jednal
a
bůh
mě
tak
miloval
že
ani
jedna
rána
to
mě
nedotkla
jo
a
všichni
dostali
nařezáno
bůh
mě
tak
miloval
že
sem
neměl
hlad
a
všichni
měli
la
umím
tak
miloval
že
všichni
ježíše
na
ne
a
tak
dále
trápili
se
měli
utrpení
já
ne
že
ano
tak
to
je
tomu
říkám
konkrétní
láska
ne
miloval
a
dokonce
velkodušně
a
rovnou
a
dostávají
nařezáno
vod
rád
do
večera
o.
Ale
já
teďka
mluvím
jenom
o
tom
jak
se
mi
to
jevilo
u
mě
von
mě
zřejmě
miloval
a
ty
byste
řekl
který
protekčně
což
není
pravda
pochopitelně
protože
nevědí
mu
za
do
zákulisí
a
to
je
to
je
špatné
proč
mě
takhle
miloval
jinak
než
ti
ostatní
proč
oni
dostával
a
se
dáno
když
se
ke
mně
přidali
říkali
my
víme
že
nejsem
nastane
žádný
nářez
tak
my
za
tomu
hm
bych
kostele
drželi
při
tom
apelplatzu
a
přitom
pochodování
s
těmi
esesmany
a
tam
svého
vyčerpá
nařezáno
při
kopal
maličký
způsobem
tíhl
byli
tam
zlé
louži
byla
zima
ty
tam
jsme
jedinou
že
museli
svým
tělem
tím
rovní
v
těch
touží
se
museli
zbavit
toho
sledu
pro
trhu
ten
let
a
když
se
stali
tak
ho
říkal
vy
prasata
jak
jste
vyvolený
a
na
kopal
nás
kdekoliv
ta
kdykoli
špínu
viděl
a
tamto
způsobil
pochopitelně
jak
se
to
tam
těžko
pralo
to
co
je
vám
jasný
to
to
to
jsou
to
byli
těžkosti
ale
oni
si
všimli
že
já
sem
deme
světím
a
mě
nesvolil
na
zem
měl
stranou
takhle
stát
a
dívat
se
na
to.
A
oni
tam
roli
a
oni
byli
na
kopni
tak
oni
řekli
mně
a
proč
si
také
ne
lehl
aby
dostal
nakopáno
to
se
bál
to
a
tak
a
se
to
vůbec
se
nebál
já
jsem
zůstal
stát
kde
vy
ste
roli
já
sem
mezi
vámi
stál
a
to
je
pravda
to
se
stala
von
to
neviděl
že
tam
slovo
měl
neviděl
se
tam
stálo
mě
neviděl
takže
já
jsem
rovnat
nemusel
a
voni
mě
viděli
to
nebyla
být
seno
toto
a
smyslu
z
toho
mockrát
to
synovi
asi
no
dvakrát
ale
jíme
přímý
přiroz
to
neunese
to
eště
trapný
dožije
měli
udělali
případně
do
je
o
německu
nebo
tak
nějak
právě
a
nebo
jevit
já
jsem
ho
velice
vděčen
totiž
se
nevzal
takový
veliký
úkol
ale
že
to
protekce.
A
byl
to
byla
záležitost
že
já
jsem
se
ocitl
na
jiné
úrovni
na
které
tak
kterou
ten
esesman
ani
neviděl
ale
to
není
dopovězeno
všecko
protože
jak
vám
mě
neviděl
žaludek
že
my
se
sem
neměl
hlad
to
to
nebude
esesman
to
byla
moje
tělesnost
a
taky
ta
tělesnost
se
ocitla
na
jiné
úrovni
tak
jsem
si
mohl
klidně
dovolit
o
čem
sat
spáse
bez
jakýchkoliv
prostředků
ochrany
no
a
zřejmě
jsem
se
asi
nenakazili
možná
že
lámal
by
se
nezoufali
lékaři
který
tam
dostali
byli
netroufali
se
nemáme
žádné
prostředky
ona
ta
spálen
vodejde
sama
v
naší.
To
taky
odešla
ale
já
jsem
se
nebál
čili
druhá
stránka
lásky
boží
je
ta
že
vlivem
toho
že
on
nás
miluje
my
se
přestaneme
bát
protože
se
cítíme
v
jeho
náruči
my
můžeme
krást
protože
on
který
všechno
má
jemuž
všechno
patří
je
při
tom
oděj
se
neuplatnil
já
jsem
třebas
nepotřeboval
zase
znovu
víc
protože
jsem
bral
z
kraj
se
jiných
kteří
měli
hlad
a
tak
dále
jenže
já
jsem
to
udělal
na
několikrát
a
mockrát
ne
aby
si
nemysleli
že
sem
nějaký
zázračný
člověk
takže
nemusím
mít
já
jsem
nepotřeboval
jíst
a
já
jsem
jedl
to
maličko
se
vám
tam
dávali
většinou
aby
nepoznali
že
jsem
někde
jinde
a
kdyby
byl
těch
pět
tisíců
nejedl
tak
jsem
měl
vůbec
nestalo
no
a
pak
byl
byl
býval
na
tom
zdravotní
líp
nedbá
byl
neměl
ohled
na
ty
ostatní
a
tady
se
mu
další
věci
že
jsem
měl
ohled
na
ty
ostatní
tak
velký
že
jsem
dokonce
kvůli
nim
je
a
to
bylo
pro
mě
utrpení
protože
já
jsem
jedl
jenom
pro
to
aby
neviděli
zázrak.
A
z
jed
jednoho
z
bodu
a
já
jsem
je
do
taky
proto
aby
vůbec
byli
schopni
jíst
protože
oni
by
si
mysleli
ten
člověk
nám
tady
umře
ne
máme
ho
rádi
a
my
s
minutu
smíme
se
to
tak
nějak
to
sem
nemohl
způsobit
tudleto
čili
byla
to
láska
k
bližnímu
která
nevycházela
země
já
jsem
ji
předtím
neměl
se
ne
já
jsem
ti
první
ní
vyšel
takhle
oceán
na
ka
jsem
myslel
jenom
na
sebe
v
tom
koncentráku
a
teprve
potom
až
jsem
se
dostal
za
to
do
toho
odosobnění
tak
jsem
nebyl
oceán
čili
je
tady
odpověď
na
to
co
je
to
láska
boží
že
je
to
láska
boží
třebas
k
bližnímu
láska
k
bližnímu
je
od.
Ohlas
lásky
boží
takže
si
že
člověk
myslí
že
miluje
tak
je
to
bůh
který
v
něm
je
a
tak
dále
bůh
něm
poznával
bohem
všechny
vůbec
žije
a
je
existuje
a
proto
člověk
existuje
taky
sám
tak
ta
protekce
nebyla
u
mě
nýbrž
oni
byli
na
té
zvířecí
úrovni
kde
se
to
oni
na
ní
zůstali
a
kde
se
tohleto
děje
oni
se
strachoval
a
proto
se
to
co
s
ní
dělo
pořád
kdyby
se
byli
dostali
na
mou
úroveň
a
to
mohli
tou
dobrovolně
musel
jenom
přivolit
já
sem
je
tomu
taky
měl
tato
kázání
se
tam
prováděl
a
říkají
tobě
se
to
říká
nestane
se
to
by
to
říká
to
není
bolest
tvoje
nýbrž
to
je
bolest
úrovně
na
které
se
ocitá
a
jak
se
z
té
úrovně
dostane
tak
je
po
bolesti
takže
já
jsem
mohl
říct
kde
je
ta.
Bolest
na..
Download XML • Download text
• Waveform view