EN | ES |

88-14A

88-14A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


ještě není ale není ničím jiným než meditační aparátem bychom přirovnat tomu had samočinného protože ten fa jen ten je to na vás může nás jeho a v a dokonce se hnout není inteligenci inteligence jeho počít pochází od boha jeli tomu tak pravý ona dál jako že je ne třeba se namáhat abychom pochopili krásu hradu tohoto ačkoliv je rozdíl mezi ním a bohem jako mezi stvořitelem a stvořením protože i hrad ten totiž duše je tvor. Tedy není třeba se namáhat pochopit tu krásu hradu totiž čím více budete namáhat to pochopit rozumem tím se vám to pochopení bude dávat pochopit tu krásu toho hradu znamená setkat se že možný jenom za okolností takový že se člověk s ním setkává že s tou krásou toho hradu setkal sedmnácti e po prvně tak to mělo tento následek že jsem nic nevěděl pro toho že je to tak mocné že nemohu z toho víc. Jednou jsem tam napadl a sem tam vědomě svým vědomím takže od doby jsem nebyl tím nevědomým nýbrž z moci boží která přepadne na se on nevěděl že přepadne jak jsem to nesloužil z moci se ty věci chápat chápat tedy znamená být tím tak přitahování jinak tomu neporozumíme být tím tak přitahování že nic jiného vás tolik nepřitahuje že jestliže je ty co se radí a je te především království boží tak člověk který je takhle přitažené bohem ho nehledá jsem ho nikdy nezačal nedat nikdy se ho nehledal ve svém byl vždycky při tažen a nově přitažené do další fáze v toho přitahování a mohutnějšímu stávání tak že jsem nepotřeboval hledat to nedělám nějakou výjimku ale. Je to cesta opačná shora do kterou svatá terezie zná ale nesmí oni mluvit protože v tom začátku svého věku jako dítě usne začla obrázek na tom obrázku bylo znázorněno že pán ježíš nabízí život věčný samaritánce ženě pěti de tele se maminky co to znamená řeka vyvede milosrdný a i takové nehodné ženě nabízel život věčný toho svatá terezie pochopila v tom smyslu jsem teďka vykládal že i pro tato spáse je připravena pochopit co to znamenalo že nemohla nic jiného dělat než za tím kristem. Nemohla utéct vod studny pane nýbrž začla pít z toho věčného pramene po kterém se nejvíc na tom říká lidi von mám nápoj po kterém se neši nabízí ten národ život věčný a samo sebou utekla ale ta nemohla utect protože toto neměla nápovědu dybych to měla zná povězme to mi stalo nastala přeměna víš. O které předtím neměla zdání že by mohla vůbec nastat že na taková že ona z toho se tím přeměnil vycházela k tomu co ještě bylo nepřemohl budovat se svým tou tělesností která ještě nebyla přeměna ale ten duch dožil na takové úrovni je že věděl o tom o moci která je jednou přemohla sem v těch sedmnácti let taky věděl ne to přemohlo a když jsem se díval nazpátek na těch sedmnáct let předešlý tak jsem říkal tam taková moc vůbec nebyla nebyla není v životě žádného člověka do toto nezažil čili tady počínali protože musím začít někdo nikdy se o tom o metafyzické zkušenosti která telat opačnou povahu než zkušenost světská rozumová smyslová je to toho čemu říkají zen buddhisti mu. A čemu říkají taoisté šest set třicet kristem v samo přicházející bez žádosti toho člověka jako v naší to není zvláštního jsou tři druhy u a to jeden druh vo ne co nezavedl tento nižší sami zažíváme že totiž jsme živi moci boží o sme si tady vysvětlit a začalo tomáš a beze to moci bychom vůbec ani neexistoval ne sklon něco dělali čili toto není ší umíme a mezi ale vono je jenom jednoho jenomže my máme přístup k spodní části toho nebo mu. A to je pří slibem že máme přístup k celému ta samovolnost která by dobře ruce ty v třebas všechny pochody na samočinně probíhající tato moc jednou bude řídit naše spočinout vědomé spočinout příbytku boží a k tomu pravého nastat terezie vedle a o tom ona to pže vím že jenom jednou hůl a kdyby to nebylo takže vůbec nemůžeme na hrudi na rovné s rovným se stýká. Stačí výrok to jemnosti božské že duše ne stvořena k jeho obrazu abychom vystihli velikou její hodnot krásy si vás není vyprat to není pravda to je pravé nám za těch okolností ve kterých ona žila že k bůh tím obrazem u studny vyslovil si stvořena k obrazu božímu pro nás ne my to přečtete my to vidíme nám to nic neříká my se na to nedíváte. Málo litovat a se tam by se platí viny ani sebe samé neznáme a nevíme kdo jsme zabije bylo velikou nevědomostí celým kdyby se někoho tady kdo by byl čím on tedy je on pak by se neznal a nevěděl kdo byl jeho otec matka a které země byl něco takového velmi nesmyslné jak nepoměr větší je s nerozumná když nepečujte abychom věděli kdo jsme nýbrž je tělem svým se zapaluje a jen tak namátkou víme že máme i duše duši protože jsme to slyšeli nebo nám to víra pravý ale málokdy uvažujeme také jaké statky jsou duši uložený nebo kdo lidí v jejím nitru nebo jak nesmírná je její cena my jsme si řekli před chvílí že to lidském nitru líp na úrovni ráje na úrovni nebe ráje a to potom se to tam přelej. A taky jsme ale ještě neřekli o nesmírné cenu lidské duše ta nesmírná cena lidské duše nespočívá v tom co oněmíme my známe duševní vlastnosti a podle vlastností usuzujeme na velikost duše jenže duševní vlastnosti které potřebuje je v tomto světě začne se vybíjet teprve od narození a nedospěje než určité výši velice chatrné malé nízké. A před se mohu dostat protože pocházejí z narozené duše zde na světě ze smrtelné duše která se ovšem zrodila z nesmrtelné duše vlivem transformace které je schopno lidské tělo lidské tělo je schopnost transformace to je nejdůležitější názor matce odlit od těla že nesmrtelnou duši předělá vlivem tohoto transformátoru ta se předělá ty ne tohoto tamto tou smrtelnou duši která nabírá pokud to unese schopnosti takové aby mohla vnímat tento svět a aby mohla taky před sebe je by udělat přestože se ti jak se dostat za tento svět může ale nemůže ho dosáhnout těmito schopnosti které se ve smrtelné duše šivy vinno tak to je ta nesmírná cena duše nás protože možnost se dostat nazpátek do věčnosti. Po tak je tak málo dáme abychom se vším pečlivostí aby ti abychom se vší pečlivosti chovali její krásy setká naše starosti odnáší jen ke hrubé obuvi nebo nás kolem hradu to je chtěl jako když se ty vyš anděla to znaku a ří se jenom toho těla toho cena v tom a je tam toho moc zvířata pevné rad viděl se která nadále co je to proti tomu andělů to vůbec nic a to je jenom hrubá obra nebo jenom na kolem hradu a to je málo my se točíme okruhy a tu vydáváme za všechno. Pozorujeme tedy že tento hrad jak řečeno toho komnat některé vysoko jiné dolů oběti po stranách ve středu je také s nejcennější zenech níž se odehrává nejtěžší věci mezi bohem a duši upozorňuji že nej tajně ší věci které to dala mezi bohem a se odehrála pořád ale jenom ten našeho vědomí to znamená ono to jde shora dolů kdežto my zdola nahoru na to nebo smrtelné duše kterou my tady ta tady vytvořila nahoru do nemít přeměněna radikálně se na aby mohla vůbec sledu a první takový hledí zaživa svatá terezie při studni když našla obrázek s tou samaritánkou no a pokud takový obrázek nenajdeme tak své deme a. Ale ty tajné věci nejkrajnější ze všech přebere dva je mezi bohem a duší také vědomě se dostaneme aspoň na úroveň čtvrtého lotosu to znamená do nitra tam kde to souvisí ta se se se do souvisí nese živým jenom bez našeho vědomí to znamená ono to jde že hora dolů kdežto my zdola nahoru na to nedovím rozumíte tak asi šesté smrtelné duše kterou jsme tady za se vytvořila nahoru neohlí deme tak musí mít přeměněna radikálně přeměna aby mohla vůbec velet a první takový zhlédnuti zaživa svatá terezie při studni když našla ten obrázek s tou samaritánkou no a pokud takový obrázek nenajdeme tak z vedeme ani. Ale ty tajné věci nejkrajnější ze všech se lidové mezi bohem a duší také vědomě se dostaneme aspoň na úroveň čtvrtého lotosu to znamená do nitra tam kde to souvisí naše srdce ve souvisí se srdcem živým živým srdcem božím je tam naše srdce tady hrudi ale je neživé řekl to je neživé to není že pravý život to život je takový kde se to srdce stýká s bohem to je ovšem zapotřebí prodělat takovou změnu kterou nařizuje ježíš kristus a on nařizuje milovati budeš pána to nařizuje budeš milovat to je nařízení pána boha svého z celého srdce svého z tohoto srdce nemůžeme milovat boha protože není celé to je jenom malinký udržel ale on chce abychom celého srdce milovali když se nás abych ho celo srdce věnovali tak musí se toto částečné srdce vrátit do srdce celého spojí tam je. Neboť ta smrtelná duše pořád vyplývá z nesmrtelné spoj tady jenom po přeje o pátek to je proti směru kterým se tím dáváme víte na cestě bývá člověk duchovní směla tak se mu kolikrát zdá že ne dotor že stoupá proti vodě a nějaký vrchol tak to je ta první fáze to není nic vysokého ale to je ta možnost z toho spojení s tím co uvnitř duše existuje no. Ty nejkrajnější věci mezi bohem a duší spočívají v tom že se duše dovídá že je dcerou boží a že tedy jako dcera patří k němu jen aby si vzpomněla aby v tomto světě dále se ne toulal jako promarňuje dcera nýbrž jako na vracejí sice dcera tento život být na vracejí se celou na vracení se duší k bohu jestliže je něčím jiným neříkám že je chybně žitý ale je to veliká veta z povalování toho celého pochodu ano. Tak můžete se kdykoliv zeptat je nutno abyste se to podobenství pamatoval na kráčí bůh dát aby vám jim poněkud znázornil milosti jich dopřává duším a roli mezi nimi pokud se mi to ovšem vidí možným všecky poznat nikdo nedovede při jejich množství a tím tak méně ten kdo je tak nevědomý jako jsem upozorňuju vás že nikdy nemůžete všechno co bůh co poznává bůh poznávat mluvil o poznání o lásce taky tam platí totéž protože nemáme být nikdy bohem nýbrž máme být nevěstou boží a pokud se tady někdo včera nebyl. Na to že se zdá že ne tak vám musím od nevěstě něco říct protože když to pochopíte včas nebudeme potom spolu muset sápat nebyl jsem k tomu vracet během tohoto výkladu o duši která je nevěstou boží nikoliv bohem nikoliv tím králem nebo tím ženichem je na mluveno ve velice jasně na dvou místech evangeliích a na jednom místě méně jasně bez jeden. Čili na třech místech ale tam je to vyjádřeno obrazem velice vzdáleným řek bych protože to řečí tak je to obraz obrazu ale co ježíš kristus žil to nebyl obraz obrazu nýbrž to pro pouhý obraz jenom obraz první ruky čili ten náš život který tady žijeme ten obraz z první ruky z toho se především pouště ale v tomto obrazu není patrná nesmrtelná duše že to není ježíšův život nýbrž je to jenom lidský život a to je ten zase ještě vzdálen tomu ježíšovu není tak dokonalý pochopitelně tak vám ten obraz. Obrazů slovem ježíšovým připomenu je tam na dvou místech ten obraz byli pozváni družičky na svatbu a přinesli si olej bez oleje bez svatebního roucha by se tam byly nemohli dostat všechny usnuly neboť ženich nepřicházel když se prohlásil nebo bylo slyšet že přichází pět li družice zjistilo že olej dohořel řekli my se vrátíme my si ho nebe koupit víme že když se vrátili že uši ženich nepřijal tamty kdo měli dosti oleje přijal a voni se zúčastnit to je svatby ale co tam chybí nevěsta že nic je tam zůstal že se na duše nemá tvar. To není žádná formulka antoníne to nemá trvat to se nedá pojmenovat proto jste zoufalý z toho co ta individualita nesmrtelná ten za duše a kde to je napojeno va vejít jak my si to pojmenoval tak to nepochopíte pochopit znamená pojmenovat a vás mezitím co tady budu vykládat co chvíli budu zdržovat při tom aby když toto pochopili podle aby se tomu nedávali jméno. Abyste tomu nedávali formu abyste to jenom to moje pochopení zažívali že to pochopení mám ze stejného pravého jako svatá terezie takže vám ho mohu přednést a jakmile poznám že se ho třebas jenom za nehýtek zdržuje tak se dost nepřemýšlejte vo tom neodstupujete o tom co jsem řekl jenom to zažíváte o to vám budu říkat zažíváte to znamená mrse svůj rozum a by vám do toho nemluví se nemůže to formulovat se nesnaží to rozkládat analyzovat to je všechno návrat do na povrch zůstane na hlubině budeme zajídat často na hlubinu ale když na nezůstal me dokud co nedovím třebas jenom rybičku ale aspoň něco tak nemáme právo tamtud od je no tak to je první podobenství. A druhé podobenství podobné tomuto je že král udělal svatební hostinu na kterou pozval všechny svoje přátele tak se vy mluvil protože měl něco na práci vymlouvat výmluvu to přeložím do slzet češtiny to je starostlivost on se staral o něco jiného a pro že máme plnou hlavu z toho střeva se o to abychom ty věci pochopili že taky tak to nemůžeme pochopit nestarejte se nestačili se ani o to jestli to pochopíte po ne pokud se vám zdá že to chápete v pořádku von se to jenom zdát ale poznám že jste to pochopili aspoň kousíček zastavím a řeknu dost nepřerušíte neustupuje úsudek je nemoc vůle bezmocnost vůle to je úsudek proto jsem na to tak přísný. Kdyby nejlepší tak je to nemoc protože duše vnitřní nepotřebuje přemýšlet ne my to moc musíme dělat samo sebou ale jestliže chceme se dostat trošku dál tak musíme umět vložit do soustavy trvale oblasti nějakou mezeru k starou je vidět slunce a to je nula neuvažoval my jsme pod blahou plnou mraků. A to jsou naše myšlenky naše úsudku naše straší a tak dále naše smáli tosim to světem výhrad soustá sounáležitostí a to všechno musíme rohu aspoň chvíli se budu snažit pomocí zabiti rozhovor a nic víc na víc si netroufám my se mi to podaří a jak se mi to podaří tak sem řeknu za stavte ona zastupuje třebas tohleto ale za stavte svou mysl to stačí vteřina a pak zase může přemýšlet že ono to dlouho nevydrží v čověk ne si to vydržíte tři vteřiny tak je to moc. Vona tedy nevydržíte být ničím ale když vydržíte sedmkrát za tuto dobu co tady budeme být potři vteřiny ničím tak je to slibný začátek k tomu abyste vy poddaná kteří ničím a abyste se vy násobení dvanácti dostali samoty někde se musí začít není záležitostí mého aby vás do toho samoty to stal ani to není žádoucí protože on se to taky obejít. Teď jdu dál málo bujeme jaké taky jsou duši ženy nebo do vlivy ji mít nebo jak nesmírná zase třeba to se mu čelo takhle tak málo dbáme toho abychom se vším pečlivosti uchoval krásu všechno na se nese ubírá jenom hrubé o průběh to jsem taky před pozorujeme tedy že tento hrad jak řečeno mnoho komnat některé vysoko to jsem taky přeje nutno abyste si toho toto podobenství pamatoval snad kráčí bůh dát abych vám jím poněkud znázornil a milosti jich popřává duším i rozdíly mezi nimi pokud se mi to ovšem vidí možným všecky poznat nikdo nedovede při jich množství tím pak méně ten kdo je tak nevědomý jako jsem sem dočetli. Všimněte si že nemluvím o své nevědomosti to není pokora vůbec ne oni považuju za úžasně pokorou vůbec nebyla pokorou protože ona byla nevědomé absolutně nevědomé kdyby věděla že je co by smrtelná duše absolutně nevědomé tak by nemohla tyto věci chápat vnitřně to by mu nejmenší znalost výběr vadila v tom aby se otevřela ta milost poznání božího poznání boží vstupuje jenom tam kde nepřekáží poznávání zevní neboť to je asi tak jako když proti sobě mu dva proudy ze zevnějšku ze smyslů z rozumu a od boha jsou proti sobě a oni se vždycky setkají na úrovni ab našeho vědomí na tom úseku dál to nejde jestliže ale ten náš proud který jde z toho sporu z úrovně ab zastavíme. Tak najednou ta moc boží z jeho poznáním proudí volně tím úsekem ab a odnesen k němu z toho co ji poprvně u těch lékařů stalo se mi při poznávání správného stal jsem sedmnácti letech a to nebyl neni definitivního nýbrž to jenom bylo řek bych prohlubování se ten prostřed je prohlubování tohoto procesu poznání tak když ona říká nic nevím tak ona si toho obavy jenom a daleko lépe než že nepotřebuje nic vědět aby věděla co potřebuje říct to je to co říkal ježíš kristus nestarejte se o to co budete mluvit duch boží vás bude informovat. Tak tak to ona myslela čili to nebyla pokora to byla vědomost ona věděla odkud to že to nemá z se o které my víme čili jako taková je ničím čili ono nám tady říká o všudy a ta nebo uni a tak v těch se buddhistů přesně vo tom mluví ovšem evropský kdo křesťansky je to zcela jasné. Dáli vám jich bůh těch milostí bude mám velikou útěchu poznání že je možno něco takového tedy ona říká vlastně tady poprvně v této knize že bůh nám může dát tu milost abychom ty věci chápali vnitřně a ne z pozice toho kdo nic neví o na ty věci neska chápe když to psal to chápala ale sama to nevěděla. Ona věděla že je to milosrdenství boží je to charisma zdarma daná záležitost a tak k tomu budu muset pořád přidávat že celý tento život je zdarma daný vod boha že to celé charisma ano že není tam výjimkou ta modlitba nebo ty milosti který tam dostaneme jako ona tady musí říkat musí říkat aby narazil nýbrž ten život který není ve zlu postaven nýbrž dobru od boha pocházející ten celý je tou milostí o kterou se můžeme opřít a čím dokonaleji se o ni opře a my žijeme v životě který jsem ne v klášteře tím rychleji se dostaneme k tomu poznání které ona . A po slouží mu to aspoň k tomu aby vede byl boží velikost a jeho dobrotu jako nám neškodí pozoroval toho co v nevyjde než hodí a co je rozkoší vlažných konce stoho spíše těšíte a hledíme do světci čeho oni používají zrovna tak vám neškodí vidíme li že bůh tak veliký může se i v tomto vyhnanství s díle ty červům tak za páchal že může je milovati dobrota tak nesmírná a milosrdenství bez konce. Čili bych tady a budu muset příště přeložit věci protože to kultu atman člo v nebi jest a co je rozkoší blažený přestavuje si musíš si představovat podle názoru tehdejší teologie a ještě dnešním že vstupujeme do věčné blaženosti toto a se vodnaučí myslet to co si ležím my vstupujeme do sat čit ananda ano leta blaženost a jestliže netouží do celé stačit ananda to znamená do poznání do existence boží a do jeho lásky. Tak to nejsme ještě v nebi tak blaženost je jeden příznakem ji to na mravy to je správně řečeno ale ona se může odvolat jenom na to je chyba že se nesměla odvolat na celé satčitananda to mohla edan a to ho musí žensky jméno věnovat nemusím to říkat indicky to znamená na se mohla a dneska jsem mými ústy odvolává mohla shodovat a odvolává se takhle co duše osvobozené v nebi zažívají není jen blaženost nýbrž existence boží láska boží poznání boží v takové míře jak to progresivní jejich postupu dovoluje neboť to nebe není statické záležitost nýbrž dynamický rozvoj jestliže tady vidíme nějakou vědami ku tím že dítě se stává do své člověkem a tak dále tak tam ten vina ismus kdybych to chtěl nějak znázornit poměrem tak bych říkal ten je větší než ten ten na mus na tomto světě asi jednak milionu takže jak vás tento dynamiku přepadl třebas maličkosti tak smaže okamžitě tento ženami mus lidský zavrhnete ho jako něco zrůdného to je ovšem chyba ale stane se to takže z díle ty se červům za páchal. To je jenom výrazně znázornění toho za ona považuje lidské tělo když ho nesmí považovat za nepostradatelným nástroj kterým se přetváříme na věčnost po mém přesvědčení jeví se veliký nedostatek pokory a lásky k bližnímu člověka je muž by bylo na škodu poznání že bůh může udělejte takových milostí v tomto vyhnanství neboť jak bychom jinak nepocítil na dost. Popřává li bůh takových milostí našemu bratru když mu nic nebrání abych propůjčil i některé z nás jak bychom se netěšil projevuje li vede prost božská veliké věci buď si v kamkoliv dyť někdy tak činní je aby ukázal jak děl o slepci když se apoštolové otázali zda je slepý pro hříchy své či pro hříchy svých rodičů a tak se stává že činí své divy na některých lidech ne proto že by byli světě ješi než je nýbrž proto aby se zjevila jeho velikost jak vidět u svatého pavla na svatém pavlu a magdalénou tato věta je předaná na svatém pavlu se magdaleny aby to bylo znázornění česky překládal to přidal. Kdyby se abychom i abychom jejich spálili v jeho tvorech víte jakmile se člověk naučí milovat vyžít jako sama sebe a to se může naučit ho tedy že ztratí pocit oddělenosti aspoň částečně od všeho tvorstva tak ho musí milovat jsem v těch sedmnácti stačil jenom malinko ten pocit oddělenosti a to mělo ten následek že jsem na celým listem plakal že tohleto ne že jsou vnitřně dva ti by to trvalo ten páč a nemoh jsem se toho zbavit byl to se ještě pasáž jsem dostal ujištění ne slovy pro všechny ta milost tady je neplač nad a udělejte co málo proto aby se jim tam milost dostal aspoň suchu. Tu by se mohlo říci že věci takové jsou nemožné a dobře dávat slabým po horší než s menší je ztráta pak lidi to nevěřící takový to nevěří než neopsal užitku těm jimž bůh těch milostí uděluje ti se budou těšit a pozorovat tím větší la chce k onomu ješi tak veliké milosrdenství když veliká jestli jeho moc a velebnost na to vím že mluvím k lidem u nichž není takového nebo bezpečen sví protože vědí a věří že bůh podává ještě mnohem větší důkazy lásky vím také že do by tomu nevěřil zkušeností se nepřesvědčí bůh velmi rád nekladu li se meze jeho působení. Prosím vás tady vysvětlil a přeci to nebudu opakovat člo je to ne klást meze jeho působení to opakuji my slovy protože vono kdybyste měli poslouchat tuto svatou terezii jak on tam píše tak to usnete se nepo osmé stránce maximálně všichni jak to ste protože to prostě není číně jednak pro ten nehorázně tvrdý překlad literární správný bez ducha ale bez ducha ale co toto působení je když ona se přesvědčila jako sje se přesvědčil sedmnácti letech a boha šesti letech u studny se přišla že bůh všem nabízí život věčný nejenom nějaký samaritánce tak u tvořil první předpoklad milovat bližního jako sama sebe protože když pán bůh miluje tak je když toho nejsem schopen abych všechny miloval člověk do je mi protivnej toho miluju méně kdo je mi milejší to mi více tak se musím štípnout a musím se to zakázat prosím vás nalít si zakazovat toto je nosný člověk to si zakáže. A toto ho proto pryč od něj nemohu se jim zabývat není hutného tvora před tváří boží do byl hnusně než ten kdo chtěl zabít a říkal mi počkej si zabiju napřed toho před tebou jako rozděleno vám napřed musím zabít to byl nosný tvor a mých očích to byl postel boží po se měl nějakou předehru kterou jsem to natrénoval tenhleten pole sem si to nová to sami tady trénuju ten pohled protože jsem ji děl posla božího tak se mu musel být co by bohu vděčen. A jako jsem byl vděčen nemohl jsem se litovat že budu zabit a co se stalo víte takže ta terezie nám tady říká snažte se o milováni bližního tak takového jaký je ne takového jakého si přejete mít neboť pán bůh miluje všecky berte si z něho příklad když nedovedete ho milovat a kde vám to krku tak aspoň od něho otec utečte ale ne abyste ho začli nenávidět nebo nějak podceňovat pamatujte co že je to vaše slabost je od něho utíkat. Kdyby byl ježíš kristus utekl od malomocných tak je nemohu vyléčit a bylo nebezpečí zákazy neutekl a byl to opravdu vnitřní červ my s jiného nebyly moje i za to vděčni jenom jeden z deseti aspoň poděkoval tak my musíme být na mysli ne to co dělá to co se nám chce dělat musíme v tomto smyslu a právě zde začít s potírání vlastní vůle naší naše vůle nám říká nehodný nevíme se ho my se svými od něho vzdálit a považovat za nehodné jenom proto že by nás mohl k něčemu své temu nemá být vedeni že vás také svádí. Tak se musí stát zázrak abychom to vydrželi že by nás nesvedl jsem vám tady vysvětlil takový zázrak třebas včera s vlaku je jsem sem zase se tam samosebou dějou zázraky jako vždycky hned po brně přišel umoří vybírat zde k kontrolní jsem držel jako první zem ku takhle před jeho tváří ale von čekal na ty ostatní který ho zatím bavili to obilí lidé ale ne moc bavil jeho náramně to držel tu zde ku a on odešel se říkal podívejte se se tady před chvilinkou můj nových takhle si představuju i nový života. Ne platit ne platit je dar ma to jsem dále neřekl neboť od boha to zdarma dostáváme všecko je to příkaz od boha když při káže tak nemůže nechat na za to zaplatit pochopitelně jeho příkaz von tam všechno do posledního halíře pro nás připraveno a ne jenom tady ale na věčnosti je všechno od linoši připraví že my se se mu řekli takhle jsem s tím začal a proto jsem mohl nakonec odolat a ono jich bylo šest do těžko odolat a sedmý voják abych se s nimi napil si ovce. Že on mi to oni se ten chlast trapně voni bych ho tak rád chlastal jenom se co je příjemné není třebas správné a jsem věděl že je to nesprávné tak jsem jim vysvětlil jsem mezinárodní organizování komu takový ten že se to nemůžu pít oni to nechali vysvětlit že si sto nechali vysvětlit tak se je světlu něco o věčném životě ovšem nejmenoval jsem to takhle ale vám říkám že zázraky jsou připraveny všude tam kde se člověk sebe od říká. Jakmile se řeknete částečně jakmile sebe zapřete je tady zázrak nebo menuje se to zázrak ano to zrovna není je to něco přirozeného nebo nejpřirozenější z přirozeného se tam stalo to bylo přirozené a voni to nazvali jako nepřirozeným neznáte si co je to radost ze života když jsme znáte a jsem měl příležitost vim říci jo kdybych nevěděl co je na tom světě nejblíže tak bych zaručeně chlastal že bych větší blaženost neznal než ten chlap ale protože jenom daleko větší blaženost než tenhleten chlast tak nepotřebuju něco zvnějšku například u slovo věci a odkud z vnitřku a co to je prázdnota duše. Právně ta šli a ta my máme podle nějakýho eckharda do něco vědět o prázdnotě a ne prázdnoty to nejde ježíš kristus byl promarnil na kříži svůj život který tady žil kdyby byl se nevyprázdnil od všeho a to předtím se vyprázdnil od vědomí věčnosti když se tady narodil a tak dále mezi tím pomoc těch vyprázdnění a my to vyprázdnění se konat na každém rohu protože po malinkých částečkách se vyprazdňuje za stavte ne sebe. To stačí to nevydržíte mám takhle budu do vás ale musíte okamžitě jak zazl za stavte začnu musíte okamžitě zastavit mysl se to udělali špatně že se to musí to za vteřinu sem to musel zrušit ale to musím pocit aspoň dostanu na tři vteřiny prosím vás kdybych to dostal kdyby to dotáhl na dvanáct což nedoufal tak by se vám objevil lou vědomí o bohu objevilo si vy se byste byli vědomě s bohem dvanácti na to nepočítam že by ale dostanu je se které třetiny tak války budete tušit to tušení bude tak mocné že z částečně promění tu odejdete pomocí svatých terezii a pomocí mého evu. Teď zastav te to je se teď si je tady napsán proto se nebude podobného u těch vás jež by pán nevedl na cestě této to znamená marast krát že když neklade meze jeho působení a budu chtít abyste obsah nechali mezi jeho působení že vy věci to tady vykládám kát v paměti někdy ne to neumíte uložit. A sami se duše te že to ukládat daleko hlouběji duše a neví jestli je tomu ale tím zamezujeme nebo kladete před překážky působení božímu tady přede mnou to cítím když jsem se celý de víc tak za konce řeknu prosím vás vám to radši napíšu protože kte tak velké překážky že vám to ani nemohu říct proto se nechtěl aby následky bylo co nejméně abyste mi kladli co nejmenší překážky tomu působení božímu sám kladu mu velké překážky ještě k tomu než se zatím se jiš se našemu krásném a rozkoší hradu a vy jsme jak bychom se do něho dostali zdá se že tu dím něco proti zdravému rozumu neboť jeli hladem tím duše patrno že ne třeba vcházel protože vím že hrad a duše jedno jest a podobně by se vzdává ve smyslem nazývat někoho podívat někoho do pokoje když be by

Download XMLDownload textWaveform view