EN | ES |

88-11B-19

88-11B-19


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


rodiče by měli od útlého mládí učit tomuto ty se u nás narodila proto že my jsme si přáli aby se během toho svého života do věděla když sise s tímto tělem které máš pochází z nás se narodil v mamince ale tím co je za tím tvé duševní vlastnosti a všechno onomu tomu říkáme duše to se nenarodilo mamince to tam ještě vůbec nebylo teprv okamžiku když se narodila tak se začlo formovat teprv zastav duší která o které dneska víš jak proto se pomá si myslí že si hada to si si v okamžiku smrti nevěděl každej toto nevěděla že se narodila že si ho ka to tím mohli říkat haha niko jako anebo ne jak si mohli říkat na to si nereagovaly ani si nekouká kolem sebe. Ale přesto si pocházela z věčnosti tak duše není něco co začne existovat v okamžiku smrti nýbrž co existoval života i smrti ale o souč existuje dávno a bolest po této smrti a to ovšem stálice dneska se k tomu dítě by se tomu neříkal daleko pomaleji doufám že to manžela je potom rozvedu a to dítě smířit s tím že a začne asi nekonečná dní vidět kolem sebe svět. se narodí také slepé když nevidí a smiřuje s tím že to co vidíte pravda to je skutečnost ustává se na svou maminku na své okolí patro že se mu napřed oživí pro tento svět matou to jsou smysly které napřed máš napřed musíš ice teprve potom z rád a všechno ostatní ale kdyby deptal mlíko tak se neuži když musí začátku chuť. A ti řeknu to je velice těžké mít o začátku života chuť protože jakou chuť si potřeboval mít v mateřském těle když tam devět měsíců povídala a z uteče žili nebo se tomu říká nuly pořád do tebe teklo těch celá otrava a to nebyla jenom léčen potravu vůbec ne to nebyla mylná patra v mamince si užívala všecko co tam maminka jedla z toho všeho si bral a všechno to samo nemusela si potom stavová ruku byla si tím živena a byla se tím vyvíjela on je to vyvíjelo tebe a když si věděla že se to děje. Ale ti teďka musím ještě odvésti co dál my jsme součástí ty a všichni lidé nejsme jenom součástí své rodiny myslíš ale vy jste vším měřítku součástí tohoto státu jsme i si jedním jednou z občanskou tohoto státu ale tento stát by nemohl sám o sobě vůbec existovat kdyby nebyl součástí všech státu na světě čili my jsme také součástí všech těch státu dohromady se že tam nežijeme na tom nezáleží ty jsou na sobě závislé a vině řekli že neví ostatní státu tak že nás život státní by se nehájím spolupracovat ostatními státy abychom měli tu úroveň kterou máme to je tak mohutná spolupráce která se pořád zvětšuje pořád sme víc se závislí že na druhým že dneska si nemůžeme postavit nějakou hlavičku mezi národy musím se smířit že třebas je jinak oni myslí tak my s nimi musíme spolupracovat tak ty se musíš v tomto světě napřed naučit myslet jako člověk který spolupracovat napřed se smy spolu zač kam se svou maminkou a tak viníkem ale tam se nesmí zastavit nýbrž musí žít. Ke spolupráci s uměním ke spolupráci s technikou to znamená musí se naučit hrát zpívat naučit počítat všecko co to musí na aby mohla dále jít za to dál a kdyby se zastavil u techniky u toho že on počítat anebo že mu dobře hrát tak by se mohla být dobrou hudební tří mohla bys třebas být dobrou matematiku nebo čímkoliv jiným ale co by to bylo partnera by se zastavila pamatuji si pro život. Že se nikdy nesmí zastavit ti to řeknu pohádkou jo do vody jednou honza šel do světa ale ne proto aby tam hledal štěstí ale šel tam proto že se chtěl něco dovědět a říkal tady všechno znám o jeho ohlas byli s venkovský rodiny uvíznu řecku co se doma udělá to nebaví protože to umím nechci tou nesmrtelnou čit jiným věcem a šel a přijde na jedno místo kde v nějaké chaloupce žije nějaká babička a říká on okam tak jdeš dna naučenou do světa láska to je dobré umět se toho hodně naučíš. Tak je tady by drž u a babička naučila tolika věcem kterým se doma nemohl naučit les například kožky to vona doma neměla doma neměl při proč tomu nebo umět o šetřit koně a mnohé jiné věci a jednoho dne řekl ten honza babičko jsem šel do se ta pro to aby se něčemu doved vodnaučil a všechno umím čemu s učila postě dál. A babička řekla no to je chováli hodné se kte naučit ještě více věcem podívej se ale mně to stačí dokonce života a ty chceš jestli něco že to složit ještě víc prosim takový pyšný že chceš něco víc vy na nejsem v na toužím po tom něco víc vědět toto budí pro tebe takovou naší silou životě pořád to užít dál a babička řekla ale musí dostat nějakou vysluž za to že si u sloužil no jsem se mnohé mu naučil to je dostatečné výšky ano to je pravda ale ti něco dám. A tady může zvolit mám tady moc věcí to nebudu říkat a co co může o nabízela ale mám tady taky toho koníka kterého si chodil pást toho ti dám a na toho si sedni umíš ovládat a její dát sestře to je tisíc kilometrů to to je veliká vzdálenost a kdybyste měla tohoto koně kdybyste měl tohoto koně tak se tam vůbec nedostaneš lidské metrů to bys každého koně utahal na tohleto ho neukázal řecky na pás a ono se skočí ten dál kousek a tak to pude ten se nem a on si na toho koně sedl a ten kůň začal na něho mluvit lidskou mysl řečí a honza říkal přesvědčit co si to nakonec se člověk ne a ne kvůli. A ten on řekl tomu honzovi víš co se ty na to nepřišel on říkal nepřišel jsem tvoje zkracován mysl to je pohádce všechno symbol pohádce není nic takové jak to tam líčí to byl znak jeho povídavé mysli ale nemysli si že ti dovedu k ta e byli k tomu síly po kterém ty touží tam nedovedu dovoleno to je sestře dál nemohu. A opravdu krátké době ten kůň dovedl toho honzu to druhé sestře a tak říkala no tebe posílá moje sestra aby dělal přesně co ta sestra naučila toho honzu a ty než tady jsem proto aby se naučil dalším věcem ale ti něco řeknu ti naučím mnoho věcí nových toho koně pošle pryč to nemůže dál potřebovat ale ti naučím mnoho jiných věcí a který věci my naučíš naučím hledat. A jedna co je správné a on se a řekl to je nějaké divné hledat se správné ta tvoje se straně nikdy tak kou úlohu nedala aby dal co je správné tam je prostě správného učila rovnou radši se stav ne nikdo z lidí nemůže mít vědomí o tom co je správné jedině to jsem strašně stará jsem se během životem naučila poznávat správné od nesprávného tak teprve pustím dál ti naučím rozeznávat správné ti naučím vzdávat správné tak pustím abys to správné poznal. A on říkal babička a kdypak to bude chuti záleží čistě na tobě kdy to bude když budeš všem poslouchat tak to bude brzo když nebudeš poslouchat tak to budu vůbec nebude a nebo tebe trvat velice dlouho a on říkal babičko doslova tím bude poslouchat protože chci jednat správně to je správné řekla babička jenom jestli vydržíš a vono mu dávala úkoly které jako to těžko vykonat na řekla my tady máme studánka a ta studánka nedává vodu a jsem do stránky dycky chodila pro vodu a teď není vody tak musím dořekl to není dobrá voda. To co nám ku vyčistí a přes my s ním bodu to musíš počet se usadí a špínu a pak je tu čistou přinést poznám i ten první úkol vykonal že si že tady je nemluvím o během mysli nýbrž o studni pramení zdroji mysli a von vyčistil tu studánka a přinésti se čistou van se na to odívala dělal oda je absolutně čistá a ono to si vykoná správně dostaneš další úkol bude daleko těžší. A řekla tady mám takovou vysokou skálu na skále denně se objeví orel který tam přináší nějakou věc kterou tam nechá a druhý den pílí při přichází druhý relace si tu věc co sebere nikdo neví tu věc odkud přinesla který to přinesl a tam ji se ten druhý orel koná ty tam budeš ale tak abych ti ten první orel neviděl on tam přinese nějakou věc ty se věci zboříš a budeš se snažit utéci skály dokud nepřijdete druhý oral a přece s tu věc. On to babičce slíbil a dával pozor tam přiletí ona nevěděli to je to ale asi jestli letí pro něco nebo ten který tam něco přináší tak se mu díval a doba a on něco oba měl tak to byl orel který tam něco přináší a jsem žádnou a jsem oleje od dožil rychle aby nepřevedl ten druhý ne sebe a mu zase ale byl na poloviční cestě a přešel to vývoje se to sebral tak musel druhý den znovu do toho zase tam ten první přinesl něco a ale on byl na poloviční cestě na skále tak se tam dostal dříve než ten druhý orel co si pro to přinesl přišel a sebral to a vodnesl do babičce a babička to vzal do ruky a řekla tak v tomhletom je potom tomu je poselství pro nás pro lidi. A on za řekl a můžeme že si to přečíst a babička řekla můžeme si to přesvědčit rozvi tu stránku najdeš tam smutek otevřel tu spánku a jsem takový svý do papír a babička řekla čti on říkal no jsem se naučil číst ve škole ale to je tomu nenosím je nějaká jiná než takové kritika tomu nerozumím babičko přečti mi to a říkal na to tady nejsem abych ji to přečetla dím sestře a ona ti to přečte ale ta moje sestra je deset tisíc kilometrů de a ty nemáš koně. Nevíš je tam dostaneš a nikdy to když je to nikdo nic nepřečte taky nepřečtu se mu e ta moje cesta která to vyčíst tak se na cestě po poznání nebo za to že se něco poznat nedostaneš a on si vzpomněl že to je babičce udělal jednu dobrou věc že ji oklestit sudánu vyčistil a přenesl babič se vodu a řekli co by se taky napil napil se sklonil se na to studánka napil se jak se napil a jednou se sly povstala bila a říkala do to je sme studánky. A on za říkal to je to je který osvobodil tvůj pramen takže znovu dává vodu a jsili to ti kteří osvobodil od toho mohu od pošle tak jsem ochotna jedno přání tísni no to jsem rád ne že to bude přání těžké se potřebuju do tak sestře babičky neboť ta jediná umi které vytk a tam je napsáno jak je další můj úkol nevadí vám to vám takhle rozebírám by vám to vysvětlil do byste zírali panečku a tak. Ona on ten honza řekl prosím tady bude ten vytk a ty mně dopra rychle k sestře babičky neboť ona umíš jediná ten vite a ta víra řeka byla ti to udělám ale musíš něco udělat co ti ne napovím. Sou ti napovím ani slovem a když to neuděláš nepomohu a víckrát tím nikdo nepomůže on se podíval na tu víru podíval se na tu studánka a říkal si kde může být odpověď co mám udělat sklonil se nad tou studánka a znovu se napil ta víra zmizela a on se ocitl před chaloupku třetí sestry. Strefil se bylo to správné to od něho chtěla tak studánka se mu platila za to že ji tak osvobodil a ta třetí se ztra řekla sem tebe čekám neboť splnit třetí úkol rozvine vite o rozvinu ten svět ek a říkal dyť tomu rozumím dyť to čtu a najednou tomu rozuměl a vy mně to je sestra říkala že nikdo jiný tomu nerozumí ani kdo ji to nepřestane ty jejich sestra a tomu rozumím tebe vůbec nepotřebuju říká. A ty nevíš proč tomu rozumíš proč pak si to dříve tomu nerozuměl po to podívej neuměl přečíst proto sem tady nebyla protože jsem tady tak tomu rozumíš a tak to můžeš číst čti dokud jsem tady nebo dělat to za chvilinku nebudu on četl ztratila se peníze na dívají a on říkal to je nádhera jak si jsem netoužil po tom abych a nějakou princeznu co mně bylo do ale babičko. To je zvláštní mám teďka takovou neodolatelné touhu tu princeznu najít že tady neudržím a tu princeznu pudu hledat a ono to babička řekla budešli že tu princeznu opravdu jenom hledej princeznu a ne ten užitek pro sebe ti neříkám že to bude tvoje žena nebo že z toho že nějaký království vůbec nemá tady úkol hledat tu princeznu a že si tím úkolem nadšený to je mi důkazem že si také schopen do není naše přátelé to takový úkol hledat svou nesmrtelnou duši ten nenajde a ovšem není nadšen z vlastní iniciativy to byla byla ta babička že se na jeho duše a. A on říkal ale jak to mám udělat to nevím víte ještě dál vyprávět na že to bude o to a tak řekni končím a ona to babička řekla že ti nemohu říci jak to udělat a jaký máš najít jenom ti pořád tím směrem jak si sem přišel pořád dál nebral se by se nazpátek vzpomínají na nesmí na tu na ty dvě moje sestry ti posloužili co ti posloužil tou ti nepo slouží slyší kristu posloužil když se narodil co po sloužilo třiceti letech když opustil rodinu co pouze na kříž zemřel mu dále sou nemohlo pozvu se to nemohlo opakovat sem to jenom tak dokonalých to po a ne ta poměr to byl vysledovat beztak nebudu tečka a nic řeknu ještě něco s tělem di a na cestě najdeš všecko co budeš potřebovat k tomu aby se s tam správně dostal aby stupni se tu osvobodil a on zjistil na cestě něco co bych tam asi člověk neviděl. On tam zjistil například že tam na prostředku cesty která je pro pomoz určena roste strom vysoký strom a říkal snad tady nebudu jenom sám že tady z to napřed si tak to nemá co dělat a ten strom protože měl pod babičky učený se ke pil všecky věci který potřeboval pro svoji činnost tak tu ten strom pokácel a jak ten to pokácel ten strom říkal tys pokácel tak mně nestaly ležet na cestě mocí člo podvolit stranou aby ta cesta byla sví znát ostatní mysli na ty ostatní ti to nebudu všechno líčit vždycky když něco provedl. Tak mu bylo řečeno že to udělat také pro ty ostatní které kteří půjdou zatím takže odstraňovalo překážky z cesty fakticky to bych si po vymyslet koních chtěl si je nebudu myslet to že tady přepočítá před praze a teď se ocitnu v tom práci kde měla žít napsaná ten byl smutným rouchem po tažen všichni tam plakal i král a říkal ustat dlouho je ztracena nevíme jak a nikdo ji nemůže osvobodí někdo to nedokáže na někdo neodvažuju protože kdo šli nikdy se nevrátil a on za říkal ale . Jsem odstranil deset překážek cesty takže i kdybych neuspěl při tom hledání princezny tak mají za mnou za mnou volnou cestu ty ostatní které kteří probu za se spolehnout na to že za mnou půjdou svobodně a volně jiní lidé a ty tu princeznu konečně osvobodí a král řekl no si dobrý člověk že si myslel že nebudeš to ty který tu mysle tou osvobodí nýbrž že si cestu osvobodil a tím taky přístup ostatní lidi. A ale abys neřekl že ti nepomohu tak ti dám na cestu prstem který tady ta princezna nechala než se ztratila ona právě neměla tento se na ruce když jsem najednou ztratil vítě nemohu krátit a přišel do hradu nějakého cár čaroděje a čaroděj mu říkal co tu chceš o neprozradil se tam se a říkal mám tenhleten prstem. A nutí ho nabídnout člo říkal ukaž ten prsten ale nedám ho z ruky se na ni po zdálky on si ho otočil tak ruce ten honzík a říkal ten čaroděj říkal a děti to je to ten princezny kterou věřím a vona s mine chce manžela dokud nebude mít ten prsten ty přinesl ten prstem taky není žádná překážka vona si veze za manžela. A on za řekl no to je v pořádku ale patří ten prv ten princezně dovol abych ten princ prstem dal nárok roku to je princezny a von ji to vono přivedl to honzu princezně von se pokoji tíze říkal neutekl ten prostředek a říká ty jsi ohromný měly na by neměl ten červ ano moc bych byla bývala měla ten prstem po svých rodičích ale který když ho mám. Puč mi ho na ta se o na prst v tu chvíli tam nebyl ten čaroděj míchat ani ten čaroděj a tak blízko bylo do toho království toho krále že přestože mezitím ujal deset tisíc koutu eště dalších tisíc a tak dále tak voni byli ubral toho krále toho království a toho palác při víta je tam poznali tu princeznu pochopitelně byla svatba a pohádky on. No a to ho čtvrtý osmdesát osm jako se liší spočívá v tom že my se můžeme přesvědčovat na tom jak s nedělené buňky v matčině těle třebas začnu odtamtud za devět měsíců je hotový člověk že může dost dojít ve zkratce zkratce časoprostorového procesu. Který trval normálně miliardy let ke zkratce devíti měsících ale ze života ježíše krista víme a kdybychom rozuměli symbolice dneska se k tomu rozumově na to přijít že dojde odejít ještě daleko větší zkratce že například dejme tomu on když se narodil na tomto světě a asi několik po narození si se dověděl od těch svatých tří králů že z věčnosti pochází o to nevěděl byl hloupej jako my jsme. Tak jestliže on se to dověděl že pochází z věčnosti tak potom vědomě z věčnosti ty věci bral a do věčnosti prováděl ska návrat do věčnosti ve zkratce provádět rozumíte zkrátka krví málo máte fáze kdy musel být ještě poddán tomuto světu toto rodině v této společnosti jáprotože se nemůže a. Když pro dal tuto první zkratky nastav mezera stará vstupem do jordánu a čtyřicet dní na poušti překonávání satana se tomu říká tak to je všechno symbol tam co tam neexistuje ale to bylo čtyřicet dní jenom když došlo k další zkratce řídí vobě to byla plakat a neko a když to byl na nebe což je naším údělem tam máme dojít tak to vůbec nestalo žádný čas prostě si tam vstoupil takže my. Tímto způsobem můžeme pochopit co vlastně na tom svaté své pouti máme dělat navíc oproti zvířeti a bych to řekl takhle kdybychom neměli ten transformační stupeň přeloženo do češtiny tuto tělesnost tomu říkám transformační stupeň takového druhu že bychom mohli transformovat během zkratky to je tento život pozemský celý život pozemský dočasný na věčný transformovat takhle tak bychom vlastně nevyužil správně tohoto transformační ho stupně ten tam sama stupeň vite to jako začli samozřejmým počítači my je máme ale my je plně neužívám. A myslím že v naší nebo by se sme na tom je na světě jako že jenom státu nejhůř že nevyužívám tu kapacitu těch samočinných počítačů se nám platný že to máme máme takový transformátor v sobě a my to použijeme třebas na jednu milionu a s tím sedneme tady to je tedy veliká veliké plýtvání na tomto stupni se plýtvat tak jako plýtvám příroda ale prosím vás to neopakuje příroda plýtvání způsobem že z milionů je se třebas narodí jednali ba ostatní jsou si požaduju vzájemně a toho se ty stane a stačí to na reprodukcí toho rodu to stačí ale na jenom nejde o reprodukcí tohoto rodu lidského nýbrž nám jde o to abychom se z pouhé reprodukcí dostali k dynamiku vývoje. Abychom se dostali k opravdové revoluci no a v tomto smyslu budu dneska provádět výklad o cestě oddanosti totiž křesťanská náboženská věda abych tak řekl ta nejlepší z toho co v tom ten náboženské věděl to není to je vyzvraceli jako je třeba do patřila ta ta je z avily tak ta si je vědoma toho že toto urychlí je možné a ona dokonce to rozdělil a do sedmi fází sedm komnat tady hrad nitra co dneska ho budou praví a a co v první komnatě udělat sou druhé třetí sedmé a tak dále totéž jed indové pochopitelně jenomže. Každý z těchto jak ta svatá terezie taky indové všichni dohromady nějakou věc podceňuje při tom a každý z jiné strany abych to řekl radši podobenství napřed že vám to nebude stačit to podobenství z to seberu do jiného obrazu ale si myslím že to nedokážu líp než obrazem že to nedokážu přímo za říct že kdyby to byl ježíš kristus dokázal přímo říct to co se nějaký kabrňák tak by to byl řekl a on to nedokázal ani řečí říct on mnoho podobenství uvedl ale žádné podobenství není dokreslit co prokázal svým životem jsem tady včera ukazoval a to musím zopakovat že například dejme tomu v podobenství o moudrých a nemoudrých pannách který které šli jako družičky na svatbu chybí nevěsta. Že nich tam přijde nakonec na tu svatbu ale nevěřte se vůbec nedostavil a vůbec tam nepostradatelná s tímletím si nevěděli křesťany radu a nevěděli rady ale indové to obešli tím způsobem obešli že kázali a kážu spojení s věčným tím životem vědomé spojení s věčným životem to není nic špatného to je výborná věc protože znají taky principy je za jakých se to stane může uskutečnit ale není to ani zdaleka to o čem věděla svatá terezie ta je dál než ty jógy. O mater on o spiritual říká o manželství duchovním a to se musí uzavřít když uzavíráme manželství v tom co se na těle jsme se přede za nebo trénink na tamto manžele aby ta věděla že vývoj chtěl jak ho můžeme provést končí duchovním manželstvím a ne jenom nějakým spojením s nějakou nějakým věčným životem spojení s životem je uvědomění si toho že jsme součástí věčného života to je málo protože dlouhou dobu po tomto uvědomění u poprvně nastalo v sedmnácti letech z toho padáme a ty pády do tohoto stavu oddělenosti pocitu orientu kruté jsou krutější než si tady žít se všemi trablí které tady máme protože poprvně mezi ostatními lidmi pociťoval že jsem tady ve vězení a každý kdo to zažil začal být tady si uvědomovat že tady ve vězení kdežto vysvětli žijete krásně jako když jste na svobodě hotovosti vůbec nemá nic společného jsem si tedy uvědomoval by ty jsi byl si nejsi svobodný a dokud nebudeš vědomě ustavičně propojen bez možnosti rozhoduji Tak nebudeš svobodný a o tom nešlo o tu svobodu protože na začátku tohoto procesu se dostavilo a taková zaujatost pro ten věčný život nesmí nic ti vůbec ne jsem o to nestál u vo to stát ani nebudu nikdy taková zaujatost že jsem nemohl nic jiného dělat než za tou věčností jít přátelé nešlo než to to jinak a tak přesta oddanosti pro byla absolutně snadná protože ono nebylo možno jednat jinak nebylo možno když třebas ten můj zpovědník říkal když jsem šel po druhý do zpovědnice. Tak řekne hříchy tak říkal voni nejsou mně to nejde o říkal no to co to jeho ano to nejde to si to tady ještě nebylo ne říkal nejde mi to když je přítomen majetníky pokladu tak jako zloději tam nemůžu krást musím počkat vodejde a von neodejde on nebo nešel on je tady tak to je v pořádku říkal tak ten zpovědi chodila dává dycky a to budu hrát a je vám rozhřešení ale ani označení nebude a tak zkrátka a dobře že to takhle hrál spolu on potřeboval tyto zkušenosti který sám neměl nebo nějak se zrodu a jsem potřeboval zase se dovědět z teologie co voni a co sem nevěděl to sem se tedy také dověděl ale to nestarám se zvířetem. Zvíře se neproviňuje když je oddán oddané to se ta oddanosti všechno všechno cesta živých tvorů když je oddán malinké sféře omezené sféře svého druhu ten druh je omezen na nějakou poutanost k něčemu která je nepřekonatelné a my tomu říkáme uni což je tedy hrozné to je nepřekonatelné poutanost něčím co je v něm zakotveno v tom zvířeti jako v nás jako do a jiný život taky zvířecí v podstatě ale další ještě kdy jsou tam nejenom genetický kód. A tak to zvíře prostě tak za podobno že ono ani netouží něco jiného dělat ani nemůže něco jiného dělat protože jako mně nešlo řešit třeba třeba o pochopitelně a kam hříšní jen to tam panečku a je to nešlo protože prostě tady byla ta poutanost řek bych křesťanské nadpřirozená o sem vám nařezáno nepovažuju za to považuju za velice přirozené jako je přirozené že to zvíře třebas jako včela nemůže dělat nic jinýho než to co dělá včela a vona je tady čtyřicetkrát déle než člověk na tomto světě to se dneska a vona ovce krát déle dělá totéž co dělá ta včela před těmi miliardami let a. Když si třebas vezeme máme nějaké a jak krátké pojednání ze života včel vystačí pojednání toho druhu máme ze starýho registruje tisíce lidí před naším letopočtem a ta včela se choval stejně jako není včela a měli na ni uli měli na stejný principy protože ona se nezměnila od doby to je ona jako člověk ten den ho jako stálice jako že toto je něco stále ho věčného se ho jako věčná bytost jako kdybych měl vžít do věčnosti a taky žiju jenomže ty vnitřním s tou vnitřní podstatou o které nemám zdání když dokud jsem oddán tomu co z toho prej a to je tento život se dožije vyzařování věčného života a záření jako každé svůj začátek a mohla svůj konec protože to pomazání ale není to neskutečné to sáhni skutečné že to žádná iluze jenomže začátek a konec. Takže na zvířeti nemůžeme chtít aby dělal to co člověk ale na člověku bychom měli chtít aby nedělal jenom to co dělá zvíře a bohužel my jsme mentální bytost jednající na úrovni zvířete že máme větší schopnost a puma myšlenek nebo tak to je to nás moc nejvyšší od zvířete my nežijeme na mentální úrovni žijeme na zvířecí úrovni a taky neseme všechny následky toho že tam žijeme jako asi bych to řekl takhle jenom porovnání maličký jako zvíře pokud se všímá nebo drží a ono se musí držet úrovně své není za to trestán nýbrž život víte probíhá hladce. Tak když se člověk řídí zvířecím způsobem jednání u dovím a tak dále podvědomím tak je za to tvrdě trestán protože je puzen v tamtoho zdroje v kterém normálně nevíme k tomu aby šel dál aby se za tuto hranici aby překonal tu hranici toho ježíše v jordánu a na kříži ty dvě hranice musí překonat a vono se mu o tom ani nezdá ani vo tom neví ale se mu to zdá nebo neví on to dělá ten život je tak moudře způsobem jako život k včely jako život rostliny že musí dělat i to o čem vůbec nemá zdání. Takže se přibližuju fakticky svým životem pomalinku přirozeným stylem jako zvíře věčnému životu že je to pomalý na těžkopádný sestup no ale může se stát nějakému jedinci a ono se to děje každému tvoru jenomže ne třebas jako v předškolním věku ale v dospělém věku že se dostane do situace kterou nemůže řešit i při lepší vůli mu to nejde nemá k tomu vůbec si a říká tady jsem bezmocen jako třebas lidi před nějakou katastrofu dejme tomu na potápí se loď neměli žádný záchranu slony a museli se nechat utopit no tak nebylo z toho východiska v takové situaci se člověk ocitne často během života. Říkám často tak říkám denně to musím převést do správného symbolismu neboť tento stav bdělého tento bdělý stav tu vlastnost že my se jim unavím a my to nevydržíme a od něho odejdeme jakmile usneme spíme si odpočineme zase jsme schopni vzletu do toho bdělého stavu ale neměl bych ho se tímto pusta vyšším opakováním zdržovat bychom měli jít za to protože mi z toho stavu spánku nemáme vědomě nic my nevíme že je to spánek beze snů ve jsme to vlastně byli a k zkušenost že jsme tam nabýval. Kdežto dejme tomu promiňte mně když spí husa tak ona kde je a ona si z toho do tohoto bdělého stavu přináší zkušenosti takže když rozumím husám a byl jsem s nimi v tom transu tak voni je přilil to si tam bylo dobře viď a neměl si tělo to je krásná svoboda voni to považujou za vrchol toho proč není pravda ale voni dál nemohu jenom to nemám za zlé ale protože mi to ukázali se školním věku nejméně stokrát todleto tak sem jim vděčen za to že že způsobili starého typ že ve mně jste noty který není normálně v člověku minut takže jsem potom dostal sen nenormální že jako stav vědomí. Bez pocitu tělesnosti považuju za přirozenou záležitost a za přirozenější než se cítit masa a kosti a vám řeknu to je opravdu přirozenější než cítit se jestlipak by se cítíte z masa a kosti když se něčemu věnujete duševně vůbec ne pomyslíte na svou tělesnost když za něčím míříte co není vaše tělo se řeklo tří to do teče to nesmíte myslet na své tělo kdybyste mysli na seděl tak se neztratíte na záporn ju ale máteli se ztratit na něco za úrovní tohoto těla musíte na zapomenout a to my umíme dobře to tento život nás v tom trénuje. A ten na nás tom taky spánek že zapomeneme dokonale na tento život v bdělém stavu a proto jste schopni tvrdě spát zkuste si plánovat než ne ten usnete vůbec dokud ten pán neživí tak neuznáte musíte opustit nejenom činnost ale také mentální činnost myšlení musíte opustit to znamená my se dost dostat za mysli jak se do za mysl to neznamená že ji potřeme ale ta mysl ještě jinou podobu při které se nemyslí a ona přesto myslí zůstává my tedy rozlišujeme mysl pohybovou. A mysl nepohyboval a tato nepohyboval mysli je základem pohybové mysli a tak je to ze vším našem životě co tady pohybuje ty naše ruce nohy to naše mysl ty naše půdy a ne co všechno co by pověst je jenom následek toho zdroje pohybové nemusíme o vět někde na nebesích to je v nás ten nepohyboval a tu si velice cením zkušenost svatý terezie že ona říká v tom hradu nitra jestliže hledáte království boží někde mimo sebe. Tak si zbytečně stěžujete cestu protože všechno je ve vás připraveno jiní i nebe peklo nic není mimo vás záleží jenom na vás kam vstoupíte a jakého jaké jste schopnosti tam vstoupit a pravdu jenomže vás upozorňuju na jednu věc.

Download XMLDownload textWaveform view