EN | ES |

Text view

88-08A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A tak si na piš dnešní za tu že je patnácti ho ne patnáct tého dubna osmdesát osm a pokračuje tak jak je to možné ne že by to nebylo ji východisko ale že rozumem nestačíme oživit sobě to co je poznáním poznáním je vědomost vědění které není člověka které je obecně platné které tu prostě je které nezačne se člověk do toho dostane nýbrž když se do toho dostane tak zjistí že v tom odliv byl svaté terezie tomu moc vleze měla ře říká ale to tam říká no mezi dávky a toto jsem překladatel nepochopil že je to sebe a jsem si přeci to ona a tady mám k nám to přešlo abyste věděli že překládám poctivě ona říká jsem do toho stavu. Touhy po bohu přišla bez svého přičinění a taky dokonaleji než on protože ona věřila jsem a nevěřil jak jsem se to teď a slova prosím vás to teďka podobná promiňte mi to on si to musí taky člověk nějak zasloužit přeci jenom něco dycky o se to musí vložit ale si představte moje rodina byla silně katolicky založená a je pokud se ještě naživu nich a nutili k tomu ani nepotřebovali moc abych chodil do kostela abych se modlil abych konal všechno co katolík vykonává a jsem všechno vykonávat. jsem se modlil podle ho mládí nikdy se modlitbu ne vynechám a dělal jsem všechny úkoly které katolík dělat ještě možná to přeháněl proč protože jsem byl poddán rodině a ne bohu tomu nevěřím a babička jednoho dne si tam latu scénu řekla výš z toho tvého kluka nikdy nic nebude protože tento s náma všechno hraje maminka oponoval a říká to nehraje sem nedavno si zjistil jsem modlí jsem se modlil každý den když je sám daleko lépe než když na něj dáváme pozor každé slovy slova zvlášť pomalinku a. Že nikdo na nevěděl že jako někdo nejde na dveřmi a posloucháme proč se to dělá protože jsem měl na mysli poslušnost rodině a je zajímavý že jsem vlastně do nevím po kolikáté ho roku pořád dbal na rodinu a ještě jsem nevěřil na ježíše krista že neza jsem symboliku jeho života když těch prvních to je bál na rodinu za přednost rodině například i v tom že musel být toho co jeho otce ale když ho odebral z toho kláštera a toho kostela tak je poslechne a von šel a tak zdaleko sem šel i například dejme tomu mně se brali z toho gymnázia protože nebyly prachy teď ale teče budu zase dostal zaměstnání a říkal prachy jsou na tu vysokou školu pudeš nějakým zpožděním se na tom vysokoškolské a šel jsem na tom řekou školu ale jsem mu říkal stisku sem se kočku nechci to je ten velice obecně zajímavá kapitola nemám vůbec žádný zájem být konáme a on říkal no jo ale jsem zavinil že se nedostane tisku školu tak prosím na to ti uli jsem říkal no kvůli tobě jsem věděl co je správné že správné být poddán dně. A tak jsem mu říkal mně to sice vůbec nebude bavit to udělat proti vlastní vůli ale kvůli tobě na tu školu budu a šel sem samozřejmě strejček říkal podívej se když teď mám trvale zaměstnání do zástupcem nějaké veliké filmy velkory léčil atakdále teď mám stále zaměstnání tak nemusíš pospíchat přitom si tom studiu klidně soud na zkoušku kdy chce než to všechno platí to musí vědom na plány byla klademe žtak nesl na tom sem tam na to koupil ňáký když. No ale my jsme to se dobře jenomže s tak dobře že budu vím toho pomalého studia se nepropadal ale se se s kudy jsem chtěl ještě nedostal zase další kapitolu třebas z lidský hodinu něco kovaný a zkoušku jsem měl na to čas který to takhle šlo a bylo tak nešlo že jo a tato platí tak tam to byla skromnost no tak teď ale s rozumem že sem se ztopil vemem vono případně voda možná obor a dostal se do koncentráku kdybych se byl nespojil tak se neosvo dostat sice kdyby se byl vocas co ze zbylo ten koncentrák naučil být ničím a tím tedy něco znamenat v tomto oboru. A bych se byl dobrovolně ničí nestal v těch dvou čtyř letech svého mladí svého věku a tak teď těch šestadvaceti zase bych byl sám osobně se takhle dokonale nevzal sama sebe vzdal a takže sem měl tohleto privilegium vedle svatý terezie že jsem se před tím než jsem tam vstoupil vzdal celého života když to von se vzdala jenom těžkých lehkých a všech hříchů to to je málo a celá křesťanská tradice tímhletím trpí že s tíha jenom ctnosti nebo nectnosti a snaží se dosáhnout nutností a to není celý život celý život není ani ctnostný ani nectnostný ten je jak tomu dycky říkám neutrální ale není to pravda to jsou události který by to stíhá ctnosti a nectnosti se vůbec nedostane k pochopení těhletěch věcí a není událostmi vede a von tak dalo se mi vite nebyla. A to je nejvyšší dotek je jeho síla a taky toho jejího velkého utrpení proč ho trpěla v tom vězení neboť toto poslední do psala ve vězení inkvizičním to víte to nebylo román veze toho to to to bylo rána a týrání proč to na to udělal za pět měsíců přes to to byla velká odvozeno a s tím to násilnice způsobem dostala k tomu že se vzdala svýho života ale neznala se z práce že kterou pro tu duchovní změna udělat tak ono to šlo k oklikou protože ona věřila tradici nebo donutili aby tady civěli a tradice bylo na špatné stezce a jedno pomalinku se z toho vymaňuje a dej to velice pomalu potom bude mít čas během toho týdne se s tím vypořádat protože bude muset s pořádat no. Takže jsem chtěl říci že každé zlo v rámci dualismu se dobro ale dokonce toho tak daleko že když se zdá člověk toho koukolu dobra a zla které je osobně vtělo do jeho tělesnosti a do události okolo toho tak pak se vymkne buď na čas nebo natrvalo na těch pět měsíců a vůbec událostí ty budovat pro něho nejsou to víte když jsem koncentráku kde trpěl ne tak a tam trpěl v do neměl jsem a a tak dále neměl jsem strach tak mohu právem by vám říkat že jsem se vymanil z dualismu a co nebylo my musí si nim. Co nebýt toho esesmana tak se to nestalo dycky někdo to musí způsobit vedle toho člověka aby neměli dojem že to že si to zasloužil to víte možná jsem se vzdal toho života snáze by se dal kdokoliv z vás ale to je není zaviněno tím že jsem měl jisto i z totu že zemřu nýbrž to způsobeno tím že jsem mockrát předtím se vzdával svých vůle když jsem poznal například to správné ano čili trénoval kdyby to bylo bývalo na to nová no tak jsem to najednou neshodl. To to e terezie to poznání základní tedy ne celé to je proces poznávací co šesti letech dejme tomu na přesně datum neznáma ale bylo to tak asi a jak to že to unesla protože to bylo oděno do obrazu a tomu říkám že obraz je vždycky modlete umírat čem jo mírové tak aby to to člověk unesl že vona v tom poznání a tím že našla ten obrázek u studny na kterém ježíš kristus nabízí že pěti mužů věčný život a vona nabyla jistotu živou jistotu že když to věnoval ženě takže je to také pro ni a pro každého člověka. Přes obraz kdežto takže ona to přestane obraz mohla unést neunesl no to třebas i mez která na to přes obraz nešla že nás ti letech no to zahyne ale když na to slast rozebrat tak ona potom v obrazové nebo v tom rozumem způsobu chápání věci pokračovala jak se světit z toho co vám budu číst vám tu terezii budu totiž jíst ona všechno chápala obrazně nebo přednášel a to obrazně a bylo to vlastní ten obraz ale ono mezi tím prozrazuje že je za tím obrazem dávno jo to tam ten překladatel vůbec na to nestačil překládal bezvadně a kdyby měl tu atman ty jako tak by skákal roste se to platný bylo je to mrtvé ten překlad je mrtvý živ onen překladatel překládal živou osobu svou mrtvi bych tak řekl a tím tam mnoho věcí splachuje země. Přešel no a teď poraďte samozřejmě předstírám že budete radit si nenechám radit ale poraďte udělej to přesto protože tím chci říct že nebudete zavázáni tím co poradit mám to je to stavu terezy přeložit znovu a komentovat co jste ji znamená dílo to je v české jsi asi dvě stě padesát nebo jestli je šedesát stránek tiše neo malinkého formátu a u to bude zvali a asi zrovna tolik a ona se ještě něco víc to bude komentáře bude to cesta oddanosti neboť křesťani jsou třetí oddanosti maří to jsou odborníci jo na světě není takovým kovaný odborníkem křesťani když sem ještě mystikové tedy ona byla taky. Tak mám to udělat to znamená půl roku se budu tím muset zaměstnat on musel odložit toho konce on říká to že ano a děkuju z vaše rozhodnutí to udělám i bez vašeho rozhodnutí ale jsem vláčen je přitakávat jak budu říkat jenom do toho jak anička tak alenka nebudu nikoho menoval dál jo na cestě uvedly strachem. A se jim nedivím protože indové říkají že ne nějaký těžký hřích ale strach že je největší překážkou na duchovní cestě a mají asi pravdu ono těch překážek je víc a u každého nějaká jiná ale dejme tomu těchto dvou byla překážka zde protože jsem například tu aničku chtěl za doby kdy jsem tady žil sem se ještě vůbec neznali měl k tomu aby tento strach překonal. Ona říkala vím jeho jako překonat se pustím do práce a ono ho to na neleze to tedy vám řeknu to je překonávání strachu tkví takový je nejlépe zaškrtit že voni se voni přerušil to praví poznání pro se svým no vono totiž když se kouká když se kouká zblízka na tak mile se taky pramení to pravda vůbec ne jsem lajdák a línej chlap no to se vám nezdá. Protože to nedělám kdežto oni to chtěli dělat ten rozdíl když dva dělají totéž není to totéž voni se chtěli let přátelé představte si to a ono se jim to podařilo všechna čest to svou machři oni dovedou unikal pánu bohu to vám řeknu to taky dovedl jenomže uměli události byly tak silné že jsem chtěl nebo nechal se jenom neptal a pro to začlo sat přeškolním věku je operacích tak se mi neptal nikdo stali prostě život jsem měl dojem že o sebrali a pryč a maminka měla ta úkol jaký lékaři k tomu pověřil aby mně se života se vrátil aby vrátila do života to na škodu vykládal to jenom ostatním ještě musím říct a vono opravdu někdy ský o toho života vrátila takže lékařských řekl po první operaci podívejte se matkou kdy to na vás nevím jak matku to dítě kde pokárán se ta lékař doktorka v a to sem koukal a co jsme my si teďka dělali koukal sem nepoznával jsem své ty rady a. Ten lékař řikal tak tomu dítěti nebude chutnat jíst tomu děti nebude chutnat spát to dítě není v tomto světě to je my jsme ho my jsme nemohli jinak než za vědomí o operovat ale my jsme ho vymanili někam kam sami ne trpme a jestliže vodtamtud nedostanete nazpátek tak prostě není schopnost života říkal vám na pravdu matkou myslím ani nechoďte jestliže on vás nepozná jako matku a jestliže nás nepozná jako své mučitele a maminka řekl a jak to mám udělat a ten moudrý doktor je vede to sebral řekl ho mají nenapadne mu vnucovat myšlenku že ste jeho matka. Nýbrž na určitou hrát nejde si hračky které mělo rádo dítě a e se znovu naučí s nimi hrát a jak se naučí hrát sladkým tak vás také pozná jako matku víte a to mně připomíná že tak úplně neměli nepravdu ti indové když říkají že celý ten vesmír se veselý dění že je to hra a ta hraje nejblíž tomu malinkej ště v v hře vesmírové a není ještě v individuální řek jednotlivce a oni dostali do hry vesmíru ty lékaři která není zřetelné pro člověka který si hraje individuálně ale s individuální lese do hry vesmír nado přejít on je tam dostali takže když jsem příště přišel maminka napít co nejdřív například si za čtrnáct dní protože jsem se nedostával pořád k tomu abych ji poznával a tak dále konečně přišla a lékaři hned z pustili kdo je ta paní. A ona a jsem říkal mám a kdo jsme my a on ten podíl nedo toho ne do toho nedo to a křičel že nechte dostal ani vidět říkal matko děláte to dobře měla by se dostat metodu koukejte s mise za dveře mi to bude znovu operovat než si to a to dítě rozmýšlí že se to nerozlišovat malo za čtrnáct dní se vrátilo k vědomí tohoto světa a k tomu pocitu oddělenosti od vesmírové hry to si to jak je to jáčko v tom věku ještě labilní než se vás nado přeplavit na druhý břeh. U když za čtrnáct dní dalších přišla nebo nevím jak to to na tom neřekl maminka ale po příští operaci se stalo totéž jsem matku nepoznával sem nepoznával jako své ty rady tak on říkal tak matkou víte jak na to je to čínou když jsme ani ne sdělí do plzně my se zůstali v praze a to u nějakých sedlák a tady byla jedna zajímavá věc kterou jsem nikdy ještě neříkal že ty se náčiní doma klavír hra a jsem si tou jednou rukou se sádře takhle bral na tom klavíru jsem tam pociťoval barvu těch to. Takže dneska stejně jako neschopen rozlišuju očko modré a tak dále všechny barvy přikládám jakobe tom příklad je to markétky stejný překlad on ne nebudete jsem to to je to nově ani čárku nic toho sebou tam jako toto je říkám druhé straně nemůže být třebas krebs to je kerning taky tytéž toneříká bará no víte tohleto způsobilo že jsem tady vůbec mezi vámi protože když ti. Ty husy mně vzdali do svého tranzu tak jsem je tam viděl ve žluté barvy je sem tam neviděl těla jejich sem neviděl sem viděl u nechtí hlavou ale jasnou zlu neslo vo tak ale v těle ale neusadil a s po sobě jsem se díval v tom transu sem tam byl mockrát minimálně stokrát po sobě se díval a tak jsem sebe nevěděl tam se neměl tělo bolet bych se tam měl tělo v tom stavu do které on dostali tělo nemáme jsem přesvědčil že tělo je jenom prostředek k tomu aby viděl tento svět to splněno čili sy ale to je vedlejší hlavní je že naučil odevzdávat barvy. A jsem poznal že žluté barvy je proti ho lehce to naučili si oni nemají žádného lékaře promiňte mně lékař tvoje laská věd a že nemají a přesto musí mít lékaře a mají tu schopnost z toho že není nejsou jenom tělesný a že nejsou jenom tělesní a dovedou do stavu nedělo ctnosti a musí se dostat do toho do těch se nosti denně v tom spánku ne a tím si obnovuje to vědomí netělesnosti a sounáležitosti s s tou netělesnosti a tam v netělesnosti dokonce jsou dokonaleji obsaženy než tělesnosti když tam s je tělesná tak se čínou se teta za sou sebou ale tam se vzájemně nevštípí vůbec. když ji leta nevyznal ze sebe tam se nevědomou mají nějakou přidali za cíl tam se cítí jako celek to stádo se cítí jako celek jako jednota takže když potom vyjdou z tohoto stavu tak se cítí být tím dotyčném stále čili ten stádový prvek se mých pěstuje právě pomocí toho tranzu a vám řeknu to velice pomohlo na dvě straně že jsem se nemohl tak odděleně tvářit třebas k ostatním lidem jako ostatní lidé jsem je považoval přeci jenom trošičku za sebe sama trošičku malinko si husy jsou po této stránce dál ne člověk smět se s tím že rostlina a zvíře je dále člověk po stránce odtělen dělení. Že totiž dovede žít netělesně a si myslím že to zvlášť dobře dovede rostina pokud se zase nemožnost to vůbec sledovat to vám nebudu líčit to boha několik hodin přednáška v se zajímavá pro přírodovědce a jsem proto že jsem takhle vnikl do přírodní vědy zezadu studenty tak jsem chtěl jít řece víte to taky způsobil s by byl nikdy tak se nezaujala silnou no zkrátka sme jednota veškeré stvoření do posledního a tomu vesmíru sme jednota takže dejme tomu před tím neseslal do koncentráku tak jsem tu jednotu vnitřní modlitbě poznával poznával živě poznával jsem samo sebou myslel. Že sem na vrcholu věcí to není pravda jsem na na začátku a jestliže například svatá terezie bojuje proti těžkým hříchům ale ctím hříchům a myslí si že to je jako všechno co stačí udělat tak tento věci se mýlí protože povětří stránce to stačí ale pak je třeba se osvědčit ještě v zevním životě a to vona teprve dodatečně se musela osvědčit osvědčil se pochopitelně jsem vám neřekl a také vám sem to dlužen mám oni říct že ona nebyla takovou nějakou. Nutnou svatou že vona byla velice radostná osoba a radost rozjímala všude kolem sebe protože byla původem všech ty na po otci tak chodila do všecky rodin vona jednadvacátém roku se dostal do konce do toho kláštera do doby živa společenským životem četla tedy vety nebyli četla takový ty román jako o neklam os dneska že a tak něco to to je úplně drželo takže ono například ve třinácti letech chtěla uteče si bratříkem. Do zevním malou toho sou klepy bych měl říkat na nic nerozdělil víte aby jako mohla zemřít pro krista pro víru v krista a to vypadá velice román a zřejmě to bylo navozeno to hromadit četbou ale nebylo to jenom ono on toužila po tom poznání chudý studny tomu kristu dokonale patřit bez ohledu na tuto tělesnost který to bylo jedinečné ji no tu úroveň dělal se tam školit mu může ji tam prostě zabijou a za tím chtěla jít o se a nepodařilo oni tam doma nepustili převtěale technikou takový nepouští ale další zajímavá věc že tehdejším dívám se dopřávalo studiu. Jejím bratřík vi dali studiu ale jiné naučili číst a psát a vona ta ženská četla bibli latině a dokazuje jak ji podrobně rozumí ale nejenom zevně a ne vnitřně tomu smyslu těch biblickým věcí a se vám to budu jednou vykládat to nebude tento týden možná že něco z toho ano tak žasnete co vona věděla jak to dovedla tají před inkvizicí že kdyby tohleto byla řekla tak potřebovat celou toti v tom stavu jak se tehdy nacházel a ještě se dneska nachází v tom stavu dali. No a vona se tomu se la vyhnout a to se dělá škrt stačit sem musel zachovat naživu aby se dostala tomu co úkol udělat takže ono to píše řádový sestrám toto všecko a ty řádově sestry neměli možnost si to provést životě se žili opravdu přísně klášterním životem a ona ještě k přísnost přidala ale jsem tady mluvil o nějaké a o nějaké další a že a abych to do říkal tyhlety dvě samozřejmě nežili v klášteře. Ale měli a mají schopnosti se dostat modlitbou tak řeknu jako my si to neřeknu k životu vědomě žitému životu ovšem je musím tuhlety v a o ničem ujistit jestliže se někdo k tomu životu dostat. Tak se musíme představí napřed se musí mrtvi toto svatá terezie nedělal dobře napřed musí být ničím musel smířit s tím že je to strašně bolestivé protože pořád byl aspoň něčím maličký ale něčím byla člověk je pořád ještě něčím a musí být ničím aby mohl být něčím takže bych to obrátil na svůj příklad to jde nejsnáz když jsem když ten esesman ujistit že zabije popel z toho života nezbylo nic v mysli vidíte a tím jsem se mohl s tím životem rozloučit ven stav vám chybí byli to si se rozloučit se sebou. Voni dvě a o vědě a a proto jste z toho utekli je to tam tohleto to je výborný a tyto pětkrát přečtou ono to nepomůže protože ten strach je tak velký že člověka zase přemůže jenom je si potěšit tato dvě a že pán bůh neztrácí nikdy trpělivost jako trpělivost musel se mnou mít když lékaři bez mi vůle pochopitelně sebrali z vědomí tohoto světa vědomím ponechali ale vědomí čisté a to nebylo vědomý životnost je ta to se to dneska vím jak je si pán bůh tohoto světa vědomí přede si to jinak než my jsme si vědomi konkrétně když by se konkrétně vědomí něčeho takhle tady jsou například ve vadí šaty nebo něco ve větru přede mnou tak to to vidění těch velikých útěk mně brání aby pronikl krve vědomí jako takové konkrétní vědomí je mrtvé vědomí neboť je to vědomí v rozsahu ab to je malinký úseček kdežto toto vědomí je bez mezer a bez konce a bez začátku takže když se esesman řekl že zabije tak to bral. Jako že to je jste že je mu nebylo vyhnutí a tím jsem se dověděl to co vám ska říkal prodělal jsem konec je ta napřed a plus a konec jet a teprve potom stvoření světa a teprve potom všecko co je mezi tím a nový konec světa protože tahleta nebo tenhleten proces není něčím jednorázový jak jsem vám to líčí třebas kristu to se tak nedá znázorněno to musel znázornit jednorázově ale je to proces který je na pokračování o například dejme tomu když se narodil tento svět musel se vzdát vědomého soužití s otcem to se vzdal tak se narodil stejně hloupý jako každý dítě. A pak mu ti svatí tři králové vzali dali zase nazpátek to vědomí že od otce pochází to je dost brzo že jo vtělený bůh to ne to on to potřeboval za jeden život všechno ukázat do všech detailů tak se musel všechno přihrává velice včas no a potom se znovu vzdal postem řeci letech a znovu se dal na kříži tak to nebudu dál rozvádět to se vám všechno odcházel ale vždycky byl znovu ničím. Takže minimálně třikrát a vám řeknu jsem byl čtrnáctkrát ničím v předškolním věku přechodech ale jak kdy jsem se dostal k tobě zase za čtrnáct dní nebo ještě za míní že ano totiž nemůžeme zabránit těm smyslům aby nepřijímal nějaké zkazí ze zevního světa a tím zase zbudují dojem že to je skutečnost která je jediná rozumovou to zpracovává to všechno je kolotoč začarovaný kruh tak bych chtěl za ty dvě a aspoň tu jednu upozornit na jednu věc. Že totiž pán bůh není jenom trpělivý ale jestliže se duše lidská ocitá v situaci že je schopna vlivem toho co předcházelo do tohoto stavu z nico vtělí bych tak se dostávat tak on netrpěli to je obraz stojí za dveřmi a klepám z druhé strany za nás to klepání se začli z druhý strany na nás a nejsme li se do našeho vědomí dostat ovšem li se tam dostat musí ty hranice porazit tohoto vědomí protože toto do toto vědomí dokud nemá poradit hranice a smysly a be rozum cit tak nemůže komunikovat s ty vyšším vědomím protože to vědomí te přes hranice tak bych chtěl tyhlety dvě a ujistit že se nemínil deptat ale že se jim chtěl dodat naději že oni se aniž vím jak oni se dostali do takového vývojově do stádia že jsou vnitřně připraveni vnitřně ne zevně nic připraven na to sebe se vzdát. Ale to co se v nich děje to oni posuzuje když jako to odplývá ten život to není pouhou zevními známkami a ne vnitřní mi ty nepomohu postřehnout takže voni třebas jako říká ta druhá a za to že se že srdce a nevím co všecko a to je satori nemůže to mně straší a no tak to jsou zevní známky kdežto vnitřní známky jsou něčím na i kdybyste překonali ty ni stránky věci. Ty vnitřní znaky tohoto stavu tak ještě to o vrcholné vítězství nýbrž to je jenom vnitřní vítězství a být že doplněno tím zevním proto se staráte režie musel do toho vězení a tak dále upozorňuju vás že ona velice snadno zakládat kláštery ale musel si je všechny vydat vy modlitby upad musela prostě jít hlava nehlava na to jinak bych se to po nepodařilo že a hodně odporu tomu zakládá oni nebyli proto abyste tak spříznili všecko no tak je otázka jestli ta přísnost kterou na navrhoval když by byla bývala nebyla přitom ona to byla taky je to jako se omlouvá i ta se samo by stačilo na to aby se někdo někam dostal kdybyste byli vy a se nepřesně na sebe to není způsob jak jsem na to dostat. To si všimněte ježíše krista jak jednal se svými učedníky v ničem nebyl na přísný v ničem na nebyl při zní nebuďte na sebe přísný i dvě přísné pojďte ve všem si plete ho na ste te to vím co všechno můžete dělat zabijete manželům nebo že to co prosím vás on tady doufám není aby to dneska me mezitím a očima všechno to je to nic se nestane ani žádnému styku se mi opustíte ale nesmíte se starat přátelé jakmile se staráte konat jak máte strach o svůj život. Ta svatá terezie byla v takovém stádiu že sedla na koně ovládal bezvadně koně každý člověk ti musel badat hodně tehdy ona měla neměla studium za sebou ale ovládání koleno se musela učit před nepřešlo ale školním věku se a rajtovala bezvadně na koni a tak i přes kruté proudy rozhodný řek ona sito mazal že se sedí těžká boha tu nic že si to takhle mašíruje na koni přes řeku a modlí se aby to přemohla ten proud přemohla a ty kláštery založila přes odpor těch proudu a přes odpor ne z těch kteří proti tomu byli samotném řádu mám k dispozici komentář ale krátký jenom sou matka poznámky to od jednoho karmelitánka který nyní žije a který vydal tu svatou terezii nezměnil na ni ani slovo pochopitelně doplňuje to poznámka mi takový malými že to je odvolán na to a to nebo to a to na ten a ten žák nebo tak nějak a to je velice užitečné takže vy to potom když to doplním aspoň v tomto smyslu cit snadno přeberete které tam samozřejmě velice snadno uvádí ten koník vydavatele takové řádu karmelitánek. Ty von si snadno prověřil bibli ale jak ona musela tu číst bibli tu jaký vodešel a to to je podivuhodné že to nedělá o takových věcech který si tam člověk nevšimne při normální četbě to je nemožné například dejme tomu toho si všiml jediný na jednom místě ten český překladatel že říká milosrdný boží je tak velká že že si ho to nemůžeme udělat ani představu a český překladatel do dal něco co tam je svaté terezie není se smiloval nad malou a na lotrem na kříži to tam nepsal a on to věděl no tak to není takový zázračného ale byl dal to tam a vydává to za slovo svatý terezie to vona neřekla ale zase na druhé straně daleko věcí víc věcí zrušil no to nevadí on to překládáte on nerozlišuje například mezi porád komnat mezi posedlo ale vám napřed si říct že je velice důležité pro nás že ona věděla že ty příbytky u boha nejsou mimo člověka že jsou uvnitř jeho vlastním nitru. Takže vy a nebojte se to ve vás je jenomže je to něco jiného co neznáte takže vás to lék proto že je to tak mocné že to zruší všecko čím jste dosud žili a po co jste se starali nemyslete že budete bezstarostný něco jiného nastoupí na místo starosti daleko duší ho daleko lepšího si vzpomínám zase že když jsem byl překvapen tou milostí boží že jsem najednou poznával bez jeho přičinění bez své vůle že on je ve mně moji vlastní nesmrtelnou podstatou. A tak jsem zkrátka nemohl mít starosti nemohl jsem řešit takže vás mohu klidně odkázat nám hříchy těžké jenom za šest šiku dělal jsem nic že kdybyste pánu bohu dovolili do vás vstoupit tak byste mohli chtít řeči a nechtěli bys a nemohli byste jsem nemohl řešit to nebylo mým přičiněním to byla moc boží která do město pia a kterou nepochopil ani ten bezvadný páter urban prosím ty sem de do spojeni a říká že ti to nejde řešit to není možné to dosud nikdo neřekl se a nejde to nejde to protože když je přítomen majiteli. Tak zloději nemůže krást jeho poklady tomu přeci tak drzí přeci není a taky bych musel pod věž pece krást kdybych dělal hříchy no ale on nejde o dělání hříchu vodejde o střelím styl života ten celý styl života se obrátil samozřejmě jsem byl mládě takže vidí a se nemusíte bát vy máte sebou ku života který jsem neměl za sebou takže jsem okamžitě jakou zahodil všecko jídlo pití matku zase znovu jako při jako těch operacích to sám se stát před nemáte tuto předlohu a ona musela krmit chodit vodit do školy navodit ne ale posílat je tam a tak dále no a v škole dostala sem například dejme tomu předto bible ne z bhagavdgitu jednu jedinou větu jestli se jim tam citoval tak nenechte od to říkat znovu jsem síla koncentrační říká krišna jsem to necivěl. Ještě je jo v ještě ne jsem vám to podle při země psů tam se mohlo dělat co se chtělo on si byla své on byl do zeptal kovaný ten doktor kabát a nebo na nás ležet mu říkáme takže my jsme dejme tomu si tam stali úlohy by další kte a další hodiny a jsem četl tato bytu podle vidí si přečetl tuhletu větu jsem síla koncentrační a jestli byste nezačli to co tak se to vůbec nepřečetl přečetli nejsem to přečtěte že je to světlo právě přečti a jsem to přečetl takže jak jsem to přetlak přestal vnímat hodinu jako takovou a jsem věděl které pozor tady je můj domov. O to nesouvisí vite tady je můj domov z této síly je můj domov a není to síla je to síla boží samo sebou takových momentů bylo daleko více sem tam vybral v tom kázání v v tom textu tedy nemáte zřejmě u sebe a se to nedostanete se byla jenom namátkou něco ne ale když mi to takle vod neslo do toho světa neohraničená smysly a rozumem to z rozumu nemohlo by se ci to je můj domov to nic sestrou tak vám chci ti říci že takhle poznáte že ste živý. A byl živým z počátku je pro okolí velice obtížné protože mně to maminka musela nevíte začátku ale pak jsem si se do podle za sem studoval dále víte sem to dokonce vystudoval no ale ty první momenty jsou velice obtížné u vás vy a a to nebude tak ze jak si představujete protože máte zkušenosti z tohoto světa. Nepotřebuje zkušenosti je tohoto světa ty stojí za vámi jako za mnou stal zkušenosti s tou s těmi operacemi tak za vámi stojí ten dosavadní váš život a to jsou také operace to je soustava operací to své do vás něco v operoval neboť není cennější ho prostředku a to právě svatá terezie z avily dost dobře nechápe není se nižšího prostředku na cestě k bohu a cestě oddanosti než tenhleten život se všemi trablí se všemi radosti a tak dále proto že kristus začátku jsem neštítí ani radostí ani bolestí obojím bohu vedl sám sebe samosebou a ostatní pokud se dali. Tak to je asi všecko je modlitby budu teďka vlastně vás provádět celý ten týden a by to byl ten napsáno ne u vás provázal vlastně stupni modlitby ale prakticky to letý jak to taková neleze u svých sester řádový pěstoval takže vy se dovíte o každém stupni modlitby prakticky jak to tam u zažívali protože vona s nimi vlastně šla a ta modlitba je rušena jenom tím a to se musí odstranit co nejdřív o čem vona mluví takhle to potom budu citovat originálu dneska to řeknu jenom ta usnuli ty člověče se ztotožňuje s tímhletím tělem a považuješ to tělo za sebe. Tak se chová jako zvíře ovšem toto neměla pravdu protože si víře se nepovažuje jenom za tělo ho váš se jako prostě nižší tvor ale ty nejsi jenom tělem to jenom obal toho toho nitra a když tedy se modlí.

Download XMLDownload textWaveform view