88-07B
88-07B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Věříme
převtělování
je
mu
to
musela
převést
na
úroveň
převtělování
aby
tomu
rozoumek
taky
rozuměl
ale
vono
to
ve
skutečnosti
je
jinak
on
ten
obřadu
prováděl
na
základě
ideí
třiatřiceti
lidí
který
to
před
tím
prováděli
a
který
se
zdá
zněly
a
on
se
uměl
o
ně
opřít
on
už
rozšířil
tak
svoje
vědomí
že
se
uměl
obs
vědomí
všech
lidí
kteří
toto
před
ním
přechá
předat
se
tím
dělali
a
toho
zachránilo
před
tím
bláznovství
takže
mu
tak
druha
řekla
ty
se
říká
zbavit
se
spojil
s
touto
představou
těch
třiceti
lidí
kteří
se
zdání
a
opřel
se
o
ni
a
už
se
nevzdálím.
Já
musím
říct
že
kdybych
se
byl
ne
opřel
jak
jsem
věřil
že
sem
byl
nějakým
tím
spisovatelem
a
zkušenosti
toho
spisovatele
a
nebyl
si
to
přečetl
jaký
on
dělal
hlouposti
a
jaký
dělal
si
prostě
na
druhé
straně
tak
jsem
opakoval
všechny
jeho
neomalenosti
a
nemohl
jsem
se
chopit
všech
předností
ale
protože
jsem
si
to
přečetl
a
byla
jsem
to
jako
že
je
to
fakticky
moje
předcházející
vtělení
to
mě
nikdo
nevysvětlí
že
to
není
protože
sem
všechno
ve
francii
poznával
ne
tak
jsem
prostě
nedělal
to
co
on
dělal
špatně
stavem
se
dělat
jenom
to
co
on
dělal
dobře
a
já
jsem
měl
tendenci
dělat
špatně
to
co
on
dělal
špatně
a
dělat
a
měl
jsem
dělat
dobře
toto
měl
dělat
dobře
ne
si
ušetřili
vlivem
víry
v
převtělování
dobrých
patnáct
let
přechodu
z
jedné
úrovně
na
druhou
a
byl
to
blud.
Jako
byla
chybná
víra
těch
kterým
si
že
pán
bůh
pustil
ale
pomohlo
to
li
ti
staří
židé
mysleli
si
že
pán
bůh
to
stvořil
a
no
až
už
o
tom
otec
ne
co
je
nesprávné
ale
když
on
zároveň
řekl
že
se
tomu
to
je
jeho
a
že
tomu
přitom
vládě
tak
on
se
s
opět
konec
který
byl
správný
pro
to
stačilo
k
tomu
myslit
žili
nemůžu
vás
bohužel
po
těšit
milionkrát
cestami
úžasnou
sílu
jestli
ta
žena
nebo
ten
muž
co
tam
dělal
toho
kněze.
Byli
prokletí
někým
a
ta
jejich
to
prokletí
mělo
svou
sílu
bylo
životní
ten
člověk
se
do
toho
vložil
celobytostně
stačí
celobytostně
se
vložit
tak
bych
jenom
řekl
na
účet
těch
co
proklínají
prosím
tě
buď
tak
dobrý
a
neprohlídneme
protože
to
podepsala
má
takovou
moc
že
já
jsem
proti
tomu
slabý
to
jsem
si
do
honem
co
mám
udělat
než
abys
ně
pro
tak
jestli
vona
nebo
někdo
pro
pro
toho
kapitola
složeno
mysli
někdo
pro
tak
to
nepůsobil
pán
bůh
nýbrž
to
prokletí
toho
konkrétní
prokletí
toho
člověka
jako
s
tím
zlomkem
to
bylo
stejný.
Po
sem
říkal
mockrát
no
nevadí
tam
to
možná
nemáte
ale
v
gottwaldově
extazi
bratři
šťastní
a
dva
inženýr
a
jeden
byl
schopným
a
druhým
neschopným
inženýrem
a
ten
schopný
in
v
paříži
nebo
ve
francii
na
stráži
a
začnete
dělat
tam
vodkoukal
si
dvacet
vynálezů
který
se
tady
zde
udál
potom
a.
Ten
kon
u
vás
kopal
do
vět
jeho
vědy
nalézt
a
jiné
konat
aby
scho
a
všechno
možná
dozrát
už
jsem
s
čili
moc
miliard
už
dneska
korun
a
dostal
kát
vyznamenání
řád
práci
a
tak
dále
veliký
peníze
ale
protože
toho
za
šest
neděl
tolik
vynalezl
nebo
vodkoukal
ve
francii
a
bylo
mu
to
trans
sám
jako
to
to
hlásit
tak
to
polovičku
naučil
svýho
svému
bratru
a
tak
si
potom
vyznamenání
si
voba
dva
do
tý
prahy
a
měli
tam
je.
My
tam
let
letadlem
a
ten
bratr
ten
neuměl
za
svou
ten
ten
už
je
mrtev
tak
toho
mou
pomlouvat
tam
ten
kdo
ještě
živ
ten
ten
umělý
tak
to
matou
ten
neuměli
bratr
prostě
nechtěl
sednout
do
letadla
směr
v
no
to
dalo
prostě
nenašel
nebo
si
myslel
že
ho
nezaš
vono
nesmí
ne
zkusil
a
odmítal
odmítá
ale
nakonec
ten
jeho
bratr
ten
inteligentně
jí
řekl
podívej
se
o
to
tady
všechno
přihrál
máli
to
skryto
na
tom
že
ty
neseš
let
letadlem
a
my
to
máme
odmítnut
když
to
letadlo
tady
je
jenom
k
dispozici
tak
to
já
za
to
udělám
ostudu
já
řeknu
že
jsem
to
vynalezl
sám
a
tohleto
že
mu
řekl
tak
on
říkal
to
ne
to
mi
nedělej
to
to
to
ne
dalo
toho
letadla
vstoupim
vstoupili
do
letadla
ale
letěl
do
prahy
ten
kdy
se
eto
tě
zhoršovala.
Praha
je
nevzal
na
tam
e
stál
tak
je
poslali
nazpátek
do
brna
brno
je
ne
vzalo
byla
tam
ustala
tak
je
podstaty
dobra
stavy
bavil
a
už
je
neházelo
benzín
tak
hlásili
že
musí
při
stát
protože
jinak
by
padli
někam
bez
toho
bez
té
pohané
ty
tak
budoval
šikovně
hlásila
máte
se
mateřské
latině
odešlo
ať
vás
přijmou
který
mě
i
nejmenší
prostředky
k
tomu
aby
osvítili
dobře
tu
plochy
tak
ho
nešlo
osvítili
tu
toho
jak
uměli
a
voni
opravdu
šťastně
při
stali
vámi
vod
toho
anály
byl
by
malém
narazili
oni
prvky
a
všechno
pustili
že
aby
byl
vidět
ohraničeni
toho
prostoru
voni
při
stáli
a
letadlo
tak
tak
nehlava
rovnal.
Teď
byli
dob
byli
zase
tam
nedostali
se
včas
do
té
prahy
kde
měli
to
vyznamenání
přímo
bylo
asi
jedná
dní
noci
a
dověděli
se
že
ten
rychlík
patří
vůz
hlava
rovnal
klín
nad
ladem
neboť
do
něj
na
je
pes
a
všechny
zabil
kdyby
tam
byl
vědami
ale
byli
oni
tak
je
taky
zabil
ne.
Ale
teď
pro
vaší
radost
vám
řeknu
jednu
kličku
ten
živý
který
přesta
po
smrti
za
rok
zemřel
na
rakovinu
a
to
mě
eště
ní
ještě
to
jako
vrací
těla
měl
už
to
vlastně
se
eště
takového
nedá
ne
tak
je
to
co
třebas
podá
počátku
nevíme
a
za
no
tak
si
prodloužíš
od
o
rok
že
nešel
do
toho
už
nešel
toho
vlaku
a
tam
ten
je
živ
až
dodneška
ale
když
si
přestat
když
to
me
karmicky
jako
indové
k
já
to
do
jednoduše
jeden
neměl
zemřít
neměl
to
v
karmě
a
druhý
měl
zemřít
co
ta
karma
chudinka
měla
dělat
když
se
tedy
jednoho
letadla
jak
rozlišit
tak
přestali
dva
metry
vod
hada
že
ano
no
a
za
ten
zemřel
potom
za
za
rok
se
o.
A
říkám
plný
ruce
práce
tak
ta
mír
to
je
jejich
mé
matka
toho
šťastný
ho
brna
že
ano
to
živa
a
je
to
na
fakultě
vojenské
techniky
mně
tak
si
to
dobře
pamatuje
a
ono
je
takhle
založen
jako
že
jsem
nikdy
neberu
že
nás
dost
a
musím
to
jednou
udělat
tak
aby
se
to
nebude
mě
nehezké
že
ano
jednou
byla
nádraží
asi
možná
vzpomínáte
jenom
tak
jako
prospro
prosebníka
já
jsem
ji
nevzal
já
nejsem
protekční
a
tak
není
to
karma
a
co
to
je
vite
na
to
není
rozumová
odpověď
my
nevíme
o
té
vnitřní
přítomnosti
toho
nebo
onoho
takže
nemůžeme
rozhodnout
rozumově
rozumět
to
rozute.
To
analyza
si
se
se
pohybuje
na
povrchu
protože
je
taky
o
nic
jiného
nejde
zvládnout
ten
povrch
takže
celá
technika
může
být
postavena
analýzy
a
teprve
výslednice
musí
být
syntéza
ty
navíc
proti
se
musí
spojit
do
nějaké
syntézi
to
znamená
hotový
výdělek
nebo
způsob
jak
se
další
pacient
to
už
je
syntéza
a
výběrová
dokonce
sice
z
těch
maličký
pokusím
vybrat
to
co
je
vhodné
pro
toho
pacienta
to
musí
dělat
nějakou
syntézu
tak
prosím
vás
já
nejsem
proti
analýzu
ale
říkám
že
analýza
je
povrchové
že
se
s
tím
dá
jakákoliv
technika
zavést
zvláště
tedy
samočinných
počítačů
to
je
analytický
způsob
a
moc
se
s
tím
dokáže
ale
nedá
se
s
tím
provést
nic
do
hloubky
poznání
duchovní
žádný
samočinné
počítač
neobe
Protože
ten
analytiky
který
dokonale
ovládá
programování
například
ten
ví
ten
můj
přístroje
ví
není
tam
latina
nula
je
tam
latina
jedna
tak
von
ovládá
vlastně
když
to
veme
duchovně
já
jsem
takhle
vyučoval
analytiky
to
gomory
už
už
vůbec
vada
ví
že
jako
tohleto
je
něco
co
je
hlubšího
než
pouhá
syntéza
než
boha
analýza
a
tak
se
mi
říkal
podívejte
se.
My
jsme
v
dualismu
a
proto
všechny
technický
problémy
můžete
analýzy
objevit
nepotřebujete
začít
se
svým
této
dobrota
vy
ste
si
toto
našli
ale
jakmile
jednou
budete
chtít
třebas
krůček
udělat
za
povrch
věcí
tak
musíte
opustit
analýzu
a
začít
se
syntézou
no
tak
to
se
dá
samo
sebou
rozveden
jak
a
to
je
nebudu
dneska
provádět
to
bych
tady
dostal
s
vámi
na
další
den
ale
bylo
by
to
zajímavá
kapitola
programování.
A
nebo
co
říkal
karel
že
bude
třeba
s
tím
etiku
je
jenom
částečná
praha
není
pra
celá
pravda
protože
nestačí
provést
po
analýzy
syntézu
to
já
teďka
čím
dál
tím
vidím
na
té
syntéze
jogi
toho
a
dopise
ten
provádí
analýzu
kterékoliv
jogy
ale
kdyby
na
konci
každé
kapitoly
dělá
syntézu
ale
teď
už
se
dochází
dochází
takovému
závěru
že
to
sice
zase
vede
k
nějakému
poznání
hlubšímu
ale
z
toho
pří
poznání
které
zasívá
nos
není
konečným
bodem
vývojovým
nýbrž
nějakým
prostředím.
A
to
má
pravdu
a
jestli
toto
neroz
vede
on
tak
věřte
mi
že
já
mu
to
neodpustí
a
já
to
rozvedu
já
sem
doplním
proč
a
to
by
mělo
stačit
podle
karel
ale
ne
podle
mě
mělo
stačit
nestačí
tam
protože
jak
syntéza
tak
analýza
tak
se
k
rozumu
a
rozum
nestačí
ten
musí
být
zkusit
momentu
opuštěn
co
prosím.
Prosím
vás
nestavte
proti
tomu
koan
jako
například
dejme
tomu
že
von
neodpovídá
ani
synteticky
ani
analyticky
a
přeci
jenom
je
to
správné
řešení
třebas
jak
se
dostane
husa
tes
tohleto
týl
ve
kterém
když
tam
rostla
tak
že
se
nemůže
sestoupit
stav
nahoru
ano
jak
na
to
před
tím
když
byla
malá
taky
ještě
pro
táhli
ne
ale
teď
už
si
pro
tahnout
nemohou
jak
osvobodit
tu
husu
a
ne
rozbít
ten
de
mi
že
on
a
a
tak
dále
a
koán
by
zněl
není
husa
de
mi
ženu
a
tím
se
nic
neřeší
jim
nešlo
o
řešení
jim
šlo
o
to
aby
ten
člověk
opustil
rozum.
To
je
jsem
nebo
analýza
tak
ten
se
nemohl
dostat
za
rozum
a
do
věčnosti
a
on
jim
to
o
to
abyste
člověk
starověkosti
takže
to
není
správné
co
oni
vyřešil
hned
tam
husa
to
je
snadné
ale
není
to
správné
ale
zcela
tom
správného
je
že
ten
kdo
to
takhle
vyřešil
ten
musel
překonat
rozum
a
to
je
znakem
jeho
vysokého
duchovního
poznání.
To
to
je
naopak
by
každá
si
to
za
přidržuje
se
rozumu
syntéza
bez
rozumu
není
syntézou
který
z
těch
prvků
rozumem
vydobýt
dedukované
ch
se
dostane
ten
člověk
indií
k
tomu
základu
že
ano
a
je
to
pořád
rozum
jenom
se
kombinuje
ind
ke
vedu
k
ale
to
je
otázka
logiky
nic
víc
a
dojít
až
za
to
nejde
o
ale
já
ti
řeknu
jiné
koan
no
viděl
jsem
jak
po
trati
jde
nosorožec
a
měl
jsem
strach
že
je
že
je
něco
za
jeden.
A
co
ale
von
se
naštěstí
zmenšoval
a
zmenšoval
až
nebo
takový
malinký
prasata
které
jsem
dokázal
jít
do
ruky
a
s
dotoho
trati
a
bylo
po
nebezpečí
nebo
jiný
byl
jsem
za
tebou
někde
na
ten
venkova
a
tam
byla
prudká
veliká
řeka
tam
taková
řekla
není
de
a
jsem
alenko
ale
byla
tam
potká
a
ty
jsi
nastupoval
do
takové
lodičku
velice
vraty
jako
s
bych
takovým
orfických
něco
a
chtěl
se
pomocí
padla
nebo
ty
čet
dostat
na
druhou
stranu
přes
tu
rozbor
že
od
jsem
ti
říkal
prosím
tě
nedělej
to
tam
musíš
utonout
a.
Já
jsem
přeci
se
na
to
řeknu
dal
takže
tadyhle
se
nedá
už
logikou
na
to
jít
ani
v
tom
prvním
případě
ani
v
tom
druhém
případě
proč
se
to
procházka
zmenšovalo
proč
ten
bylo
nepůsobil
na
toho
člověka
který
na
takový
vraty
čun
nastupoval
že
se
tady
jsou
jiné
hodnoty
nebo
jiný
ochrání
nebo
jiné
prvky
které
způsobují
že
ochranu
logicky
pojatou
nepotřebuje
ten
člověk.
Jak
jsem
se
chránit
já
vám
to
řeknu
konkrétněji
jak
jsem
se
chránit
proti
esesmanovi
které
mně
řekl
počkej
si
až
za
do
vraždím
tuhletoho
tak
zabiju
tebe
ochrana
byla
v
tom
že
jsem
opustil
sám
sebe
že
jsem
se
vzdal
svého
života
bez
lítosti
podškrtávám
bez
lítosti
kdybych
to
byl
neudělal
tak
mě
zabil
a
to
je
rozhodující
při
tom
a
to
byla
ta
největší
ochrana.
A
kde
je
tady
logika
já
jsem
nejednal
bloc
podle
nějakých
logickým
předpisů
že
ho
vůbec
ne
a
toto
právě
indové
nebo
k
číňani
chtějí
od
těch
svých
žáků
aby
nelogicky
na
to
šli
jo
aby
odhodil
mysle
a
nechali
si
rozhodnou
nemysl
neboť
to
je
ta
je
základem
mysli
dokud
se
nepropojuji
mysli
do
nemysli
tak
pořád
se
to
snaží
nějak
logicky
řešit
vono
to
nejde
život
se
nedá
jeho
není
logická
záležitost
to
jsou
ty
děti
opuštěné
toho
matkou
to
nelidská
záležitost
se
logicky
nedá
vysvětlit
to
je
koan
pro
pro
rozum
to
rozum
to
nevysvětlím
ale
já
vám
řeknu
na
to
je
tak
skvělé
a
jednoduché
vysvětlení
když
si
nevíme
te
potaz
rozum
že
byste
nad
tím
žasli
mě
tam
v
tom
koncentráku
nevadili
stovky
mrtví
denně
a
nebyl
jsem
necítil.
Kdybych
byl
býval
nesmrtelný
tak
jsem
vedle
těch
lékařů
kteří
tam
byli
se
mnou
v
tom
koncentráku
nebyl
tím
který
ošetřoval
ty
splátek
tam
nebyli
žádný
léky
žádná
ochrana
nic
ale
žádná
ochrana
já
jsem
klidně
ty
pacienty
se
stalo
ošetřoval
nic
se
mi
nestalo
protože
jsem
věděl
co
dělám
tady
je
ta
odpověď
je
jsem
že
je
to
správné
jsem
je
oko
že
jsem
jednal
správně
a
ne
o
to
jak
to
na
mě
dopadne
to
je
pravda
že
člověk
se
musela
do
napodobuje
aby
se
dostal
do
spojení
s
bohem
přitom
základ
je
nepohyblivý
té
moudrosti
ale
není
v
tom
celá
pravda
já
tohleto
takhle
dycky
tvrdím
ale
teď
vám
říkám
že
to
není
celá
pravda
já.
To
zatím
takhle
tvrdím
protože
to
od
i
ostatní
a
vím
že
tomu
tak
je
ale
že
to
není
celé
totiž
taky
vím
co
nemám
říkat
musíte
prominout
že
když
jste
moc
drzí
tak
já
neodpovídá
se
bych
nevěděl
ale
že
to
nemám
říct
že
bych
má
tak
řeknu
proč
ježíš
kristus
udělil
svým
učedníkům
pokoj
až
po
zmrtvýchvstání
proč
ne
dříve
na
to
že
budete
jak
chcete
ale
nejsnáze
si
odpovíte
tím
způsobem
ne
nevložíte
je
že
si
řeknete
no
tak
dostali
se
do
fáze
kde
už
se
to
dalo
udělat
ne
to
je
nejsnazší
odpověď
není
tak
úplně
nesprávná
před
tím
by
to
byli
nesebrali.
To
se
mi
napovídáte
mi
tady
že
v
té
první
fázi
kdy
byli
učedníky
páně
potřeboval
více
nevědomosti
než
vědomosti
protože
vy
jí
neunesli
tak
jste
měl
neunesli
být
a
kdežto
potom
už
jí
unesli
nakou
vědomost
o
jesi
vědomost
měla
podobu
neosobní
pokoj
co
cení
splnitelná
ho
to
je
stav
čili
on
pomalinku
ty
učedníky
dostával
z
osobního
vedení
které
převáděl
po
ty
tři
roky
do
neosobní
vedení
které
přidalo
po
tom
duchu
svatým
žádnou
ale
mezi
tím
za
nějaká
mezi
fáze
přechodová
ježíš
pokoji
na
si
učedníky
tak
jim
usnadnil
tu
mezi
fázi
do
toho
seslání
ducha
svatýho
to
znamená
do
mistrovství
ducha
oni
zkrátil
rozumíte
kdyby
to
byl
neudělal
tak
ji
prodloužil
ne
tak
berte
takhle
že
to
byl
pomůcka
ten
pokoj.
Do
toho
otcova
patnáct
ho
dubna
devatenáct
set
osmdesát
osm
to
se
nedostane
osobní
stránky
to
je
cesty
poznání
a
je
tam
povídáno
ještě
velice
dobře
něco
podle
eckharta
tomu
ale
nemohu
citovat
protože
to
bych
musel
ten
spis
lekne
sebou
a
jsme
se
o
nestál
toneříká
tady
nebude
stránky
ale
končí
ta
cesta
poznání
tímto
způsobem
jakým
šakti.
E
devátém
století
snažil
jsem
meditací
dostat
také
k
nějakému
poznání
a
ono
mu
to
pořád
nešlo
tři
roky
meditoval
na
pokraji
pravé
a
a
za
tři
roky
prostě
toho
nechala
odebrat
za
hledáním
mistra
aby
mu
někdo
pomáhal
noty
pochybnostmi
rostlin
a
jde
okolo
břehu
řeky
já
nevím
které
a
vidí
tam
nějakého
ho
jogina
jak
sedí
v
pozici.
A
tak
se
před
ním
pokolení
a
řekne
mu
že
má
ty
asi
pochybnostmi
jestli
by
mu
ten
jogin
ty
pochybnostmi
nerozptýlí
a
ten
jogin
povstal
je
tam
řečeno
že
si
s
dělal
něco
z
ruky
měl
země
dokud
ovázanou
a
prosil
doprostřed
prsou
něco
podobného
udělal
z
ovšem
kopance
a
na
ramakrišna
s
tím
vivekanandy
ne
a
v
tom
se
tomu
všech
tělo
hlavě
a
on
tam
píše
nebo
jde
jesi
ta
jeho
spisu
ten
den
jsem
poprvně
viděl
slunce
kulatou
vám
to
potom
vysvětlím
do
této
poučení
ani
to
vy
to
takhle
mluvíme
o
to
jasně
že
předtím
viděl
uteku
a
to
je
od
mládí
ne
protože
jsem
viděl
soukat.
A
začal
jsem
v
nejšťastnější
člověkem
mezi
lidmi
a
začal
jsem
žít
začal
jsem
jít
tak
tohleto
musím
vědět
že
protože
suzo
zřejmě
byl
veliký
zasvěcenec
a
tomuto
moc
dobře
rozuměl
tak
říkal
my
si
neuvědomujeme
že
jsme
ještě
nezasvětí
konečně
ješ
kristus
říkal
jsme
všichni
mrtvi
ne
na
jenže
to
dá
o
tom
neřekl
nic
proč
a
já
tak
si
je
to
možné
když
přeci
cítíme
vidíme
slyšíme
a
tak
dále
a
on
tam
říká
ten
žlutý
jako
komentář.
Poznáte
snadno
člověk
který
nabyl
pravého
poznání
že
totiž
od
té
chvíle
nemá
strach
žádný
tíž
se
jí
žádné
starosti
nebo
ji
se
smrti
a
vůbec
mu
nic
nechybí
to
je
pravý
příznak
toho
že
je
živ
neboť
je
živ
věčným
životem
toto
už
ne
píše
to
přidávám
a
ten
jesi
život
nemá
ne
obsahuje
jako
strasti
nebo
utrpení
čili
to
trpí
ten
ještě
není
na
té
cestě
poznání
tak
daleko
aby
se
tam
oživil
samozřejmě
na
jiných
cestách
než
poznání
to
oživení
vypadá
trošku
jinak
je
výsledek
je
tentýž.
Například
dejme
tomu
svatá
terezie
které
teďka
bude
zeď
příští
dnech
hlavní
na
tom
člověku
tak
ta
psala
ten
svůj
poslední
spis
to
jest
hlad
nitra
žaláři
k
tomu
se
ne
přiznal
inkvizičním
že
vás
to
nebyl
obyčejně
žák
stojí
byli
hlava
nehlava
takže
ona
si
jenom
stěžuje
že
ji
brní
hlava
přestože
mě
brní
hlava
a
mám
zázraky
nebo
že
by
ne
tak
to
píšu
ale
víc
na
to
jesiže
je
do
to
zavinil
nebo
svět
nějaká
kerou
to
ne
píše
a
vono
to
byl
ten
žaláře
tam
byla
po
zlo
roku
a
já
se
dneska
nedivím
té
svaté
terezii
že
předtím
než
jsem
se
dostal
do
toho
koncentráku.
Ona
mě
osobně
prozradila
že
moje
cesta
je
podobná
její
to
jsem
ještě
nebyl
koncentráku
ale
tam
jsem
byl
taky
tak
jako
když
tam
nejsem
jo
vám
líčil
že
ta
je
vona
v
tom
žaláři
přestože
ji
byli
mě
tam
nebyli
byla
jako
když
tam
není
a
taky
napsal
to
někam
syčí
spis
prosím
vás
jak
to
že
ji
a
mě
nebyli
protože
ona
šla
jinou
cestou
než
já
ona
měla
i
východisko
má
nerozuměla
všemu
rozumím
výborně
událostem
tak
ty
události
pracovali
proti
ní
těm
událostem
je
tak
je
třeba
rozumět
nejistě
podceňovat
to
na
zná
těžké
hříchy
lehké
hříchy
boj
protivovi
žábu
na
to
to
všechno
našeho
vysvětlím
postupně
během
toho
tý
nebo
teďka
nemůžu
najednou
ale
boji
proti
událostem
nebo
vypořádávání
se
to
dalo
slušnou
vůbec
neznám.
Pro
ně
je
tak
jenom
trpná
ani
víc
skutečnost
trošku
přehání
právě
mají
někde
mít
protože
ve
trpnosti
by
se
k
tomu
poznání
dostal
tadyhle
to
nemá
místo
tak
končí
prostě
ten
suzo
já
jsem
to
s
ním
právě
dokončil
tam
co
se
nedostali
tím
že
říká
cesta
poznání
musí
mít
ve
sk
živo
mu
v
živé
mu
životu
ne
k
mrtvému
ve
kterém
člověk
žije
před
tím
poznáním
a
svatá
terezie
vo
tom
mluví
tímto
způsobem
kdo
pochopil
to
co
já
jsem
pochopil
vo
to
neříká
co
to
já
jsem
pochopil
a
říkala
jak
jednom
osoba
o
které
von
tady
mluvím
ne
a
a
velice
pokorná
do
to
pochopil
ten
nemůže
řešit.
Ten
ve
to
mu
nehrozí
hřích
a
já
si
pamatuju
že
v
tom
sedmnáctém
roku
jsem
velice
uživil
toho
petra
který
mě
zpovídal
to
doktor
urban
že
se
mu
při
zpovědi
další
řekl
on
je
poznal
dalších
zpověď
já
mně
to
nejde
že
říkal
v
potu
eště
nebylo
nejde
jak
to
jde
samo
musel
detailně
mysle
a
při
stoly
proč
by
to
někde
sešit
a
je
to
tím
že
toto
poznání
nebylo
země
že
se
o
nepřál
zrovna
jako
svatá
terezie
se
to
pozvání
poslání
nebo
ani
asi
poslání
snese
ani
to
poznání
si
nepřála
to
prostě
na
ní
spadlo
jenomže
narozdíl
ode
mě
manit
spadlo
šesti
letech
na
mě
to
spadlo
a
sedmnácti
letech
po
různých
přemetů
který
jsem
předtím
potřeboval
udělat
a
tak
bych
jako
chtěl
k
tomu
jenom
říci
že.
Mám
teďka
práci
třebas
velikou
s
tím
nějakým
plně
nějakém
a
jestli
se
vším
sám
a
řešili
ostatními
aby
na
cestě
poznání
dělal
jako
jeden
krok
na
celou
tu
dobu
co
jsem
tam
kázal
v
plzni
to
vám
budiž
pro
vás
velikou
útěchu
neudělali
ani
krok
na
cestě
poznání
a
já
jsem
už
dva
roky
mluvil
o
cestě
poznání
že
jo.
Download XML • Download text
• Waveform view