EN | ES |

88-07B

88-07B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Věříme převtělování je mu to musela převést na úroveň převtělování aby tomu rozoumek taky rozuměl ale vono to ve skutečnosti je jinak on ten obřadu prováděl na základě ideí třiatřiceti lidí který to před tím prováděli a který se zdá zněly a on se uměl o opřít on rozšířil tak svoje vědomí že se uměl obs vědomí všech lidí kteří toto před ním přechá předat se tím dělali a toho zachránilo před tím bláznovství takže mu tak druha řekla ty se říká zbavit se spojil s touto představou těch třiceti lidí kteří se zdání a opřel se o ni a se nevzdálím. musím říct že kdybych se byl ne opřel jak jsem věřil že sem byl nějakým tím spisovatelem a zkušenosti toho spisovatele a nebyl si to přečetl jaký on dělal hlouposti a jaký dělal si prostě na druhé straně tak jsem opakoval všechny jeho neomalenosti a nemohl jsem se chopit všech předností ale protože jsem si to přečetl a byla jsem to jako že je to fakticky moje předcházející vtělení to nikdo nevysvětlí že to není protože sem všechno ve francii poznával ne tak jsem prostě nedělal to co on dělal špatně stavem se dělat jenom to co on dělal dobře a jsem měl tendenci dělat špatně to co on dělal špatně a dělat a měl jsem dělat dobře toto měl dělat dobře ne si ušetřili vlivem víry v převtělování dobrých patnáct let přechodu z jedné úrovně na druhou a byl to blud. Jako byla chybná víra těch kterým si že pán bůh pustil ale pomohlo to li ti staří židé mysleli si že pán bůh to stvořil a no o tom otec ne co je nesprávné ale když on zároveň řekl že se tomu to je jeho a že tomu přitom vládě tak on se s opět konec který byl správný pro to stačilo k tomu myslit žili nemůžu vás bohužel po těšit milionkrát cestami úžasnou sílu jestli ta žena nebo ten muž co tam dělal toho kněze. Byli prokletí někým a ta jejich to prokletí mělo svou sílu bylo životní ten člověk se do toho vložil celobytostně stačí celobytostně se vložit tak bych jenom řekl na účet těch co proklínají prosím buď tak dobrý a neprohlídneme protože to podepsala takovou moc že jsem proti tomu slabý to jsem si do honem co mám udělat než abys pro tak jestli vona nebo někdo pro pro toho kapitola složeno mysli někdo pro tak to nepůsobil pán bůh nýbrž to prokletí toho konkrétní prokletí toho člověka jako s tím zlomkem to bylo stejný. Po sem říkal mockrát no nevadí tam to možná nemáte ale v gottwaldově extazi bratři šťastní a dva inženýr a jeden byl schopným a druhým neschopným inženýrem a ten schopný in v paříži nebo ve francii na stráži a začnete dělat tam vodkoukal si dvacet vynálezů který se tady zde udál potom a. Ten kon u vás kopal do vět jeho vědy nalézt a jiné konat aby scho a všechno možná dozrát jsem s čili moc miliard dneska korun a dostal kát vyznamenání řád práci a tak dále veliký peníze ale protože toho za šest neděl tolik vynalezl nebo vodkoukal ve francii a bylo mu to trans sám jako to to hlásit tak to polovičku naučil svýho svému bratru a tak si potom vyznamenání si voba dva do prahy a měli tam je. My tam let letadlem a ten bratr ten neuměl za svou ten ten je mrtev tak toho mou pomlouvat tam ten kdo ještě živ ten ten umělý tak to matou ten neuměli bratr prostě nechtěl sednout do letadla směr v no to dalo prostě nenašel nebo si myslel že ho nezaš vono nesmí ne zkusil a odmítal odmítá ale nakonec ten jeho bratr ten inteligentně řekl podívej se o to tady všechno přihrál máli to skryto na tom že ty neseš let letadlem a my to máme odmítnut když to letadlo tady je jenom k dispozici tak to za to udělám ostudu řeknu že jsem to vynalezl sám a tohleto že mu řekl tak on říkal to ne to mi nedělej to to to ne dalo toho letadla vstoupim vstoupili do letadla ale letěl do prahy ten kdy se eto zhoršovala. Praha je nevzal na tam e stál tak je poslali nazpátek do brna brno je ne vzalo byla tam ustala tak je podstaty dobra stavy bavil a je neházelo benzín tak hlásili že musí při stát protože jinak by padli někam bez toho bez pohané ty tak budoval šikovně hlásila máte se mateřské latině odešlo vás přijmou který i nejmenší prostředky k tomu aby osvítili dobře tu plochy tak ho nešlo osvítili tu toho jak uměli a voni opravdu šťastně při stali vámi vod toho anály byl by malém narazili oni prvky a všechno pustili že aby byl vidět ohraničeni toho prostoru voni při stáli a letadlo tak tak nehlava rovnal. Teď byli dob byli zase tam nedostali se včas do prahy kde měli to vyznamenání přímo bylo asi jedná dní noci a dověděli se že ten rychlík patří vůz hlava rovnal klín nad ladem neboť do něj na je pes a všechny zabil kdyby tam byl vědami ale byli oni tak je taky zabil ne. Ale teď pro vaší radost vám řeknu jednu kličku ten živý který přesta po smrti za rok zemřel na rakovinu a to eště ještě to jako vrací těla měl to vlastně se eště takového nedá ne tak je to co třebas podá počátku nevíme a za no tak si prodloužíš od o rok že nešel do toho nešel toho vlaku a tam ten je živ dodneška ale když si přestat když to me karmicky jako indové k to do jednoduše jeden neměl zemřít neměl to v karmě a druhý měl zemřít co ta karma chudinka měla dělat když se tedy jednoho letadla jak rozlišit tak přestali dva metry vod hada že ano no a za ten zemřel potom za za rok se o. A říkám plný ruce práce tak ta mír to je jejich matka toho šťastný ho brna že ano to živa a je to na fakultě vojenské techniky mně tak si to dobře pamatuje a ono je takhle založen jako že jsem nikdy neberu že nás dost a musím to jednou udělat tak aby se to nebude nehezké že ano jednou byla nádraží asi možná vzpomínáte jenom tak jako prospro prosebníka jsem ji nevzal nejsem protekční a tak není to karma a co to je vite na to není rozumová odpověď my nevíme o vnitřní přítomnosti toho nebo onoho takže nemůžeme rozhodnout rozumově rozumět to rozute. To analyza si se se pohybuje na povrchu protože je taky o nic jiného nejde zvládnout ten povrch takže celá technika může být postavena analýzy a teprve výslednice musí být syntéza ty navíc proti se musí spojit do nějaké syntézi to znamená hotový výdělek nebo způsob jak se další pacient to je syntéza a výběrová dokonce sice z těch maličký pokusím vybrat to co je vhodné pro toho pacienta to musí dělat nějakou syntézu tak prosím vás nejsem proti analýzu ale říkám že analýza je povrchové že se s tím jakákoliv technika zavést zvláště tedy samočinných počítačů to je analytický způsob a moc se s tím dokáže ale nedá se s tím provést nic do hloubky poznání duchovní žádný samočinné počítač neobe Protože ten analytiky který dokonale ovládá programování například ten ten můj přístroje není tam latina nula je tam latina jedna tak von ovládá vlastně když to veme duchovně jsem takhle vyučoval analytiky to gomory vůbec vada že jako tohleto je něco co je hlubšího než pouhá syntéza než boha analýza a tak se mi říkal podívejte se. My jsme v dualismu a proto všechny technický problémy můžete analýzy objevit nepotřebujete začít se svým této dobrota vy ste si toto našli ale jakmile jednou budete chtít třebas krůček udělat za povrch věcí tak musíte opustit analýzu a začít se syntézou no tak to se samo sebou rozveden jak a to je nebudu dneska provádět to bych tady dostal s vámi na další den ale bylo by to zajímavá kapitola programování. A nebo co říkal karel že bude třeba s tím etiku je jenom částečná praha není pra celá pravda protože nestačí provést po analýzy syntézu to teďka čím dál tím vidím na syntéze jogi toho a dopise ten provádí analýzu kterékoliv jogy ale kdyby na konci každé kapitoly dělá syntézu ale teď se dochází dochází takovému závěru že to sice zase vede k nějakému poznání hlubšímu ale z toho pří poznání které zasívá nos není konečným bodem vývojovým nýbrž nějakým prostředím. A to pravdu a jestli toto neroz vede on tak věřte mi že mu to neodpustí a to rozvedu sem doplním proč a to by mělo stačit podle karel ale ne podle mělo stačit nestačí tam protože jak syntéza tak analýza tak se k rozumu a rozum nestačí ten musí být zkusit momentu opuštěn co prosím. Prosím vás nestavte proti tomu koan jako například dejme tomu že von neodpovídá ani synteticky ani analyticky a přeci jenom je to správné řešení třebas jak se dostane husa tes tohleto týl ve kterém když tam rostla tak že se nemůže sestoupit stav nahoru ano jak na to před tím když byla malá taky ještě pro táhli ne ale teď si pro tahnout nemohou jak osvobodit tu husu a ne rozbít ten de mi že on a a tak dále a koán by zněl není husa de mi ženu a tím se nic neřeší jim nešlo o řešení jim šlo o to aby ten člověk opustil rozum. To je jsem nebo analýza tak ten se nemohl dostat za rozum a do věčnosti a on jim to o to abyste člověk starověkosti takže to není správné co oni vyřešil hned tam husa to je snadné ale není to správné ale zcela tom správného je že ten kdo to takhle vyřešil ten musel překonat rozum a to je znakem jeho vysokého duchovního poznání. To to je naopak by každá si to za přidržuje se rozumu syntéza bez rozumu není syntézou který z těch prvků rozumem vydobýt dedukované ch se dostane ten člověk indií k tomu základu že ano a je to pořád rozum jenom se kombinuje ind ke vedu k ale to je otázka logiky nic víc a dojít za to nejde o ale ti řeknu jiné koan no viděl jsem jak po trati jde nosorožec a měl jsem strach že je že je něco za jeden. A co ale von se naštěstí zmenšoval a zmenšoval nebo takový malinký prasata které jsem dokázal jít do ruky a s dotoho trati a bylo po nebezpečí nebo jiný byl jsem za tebou někde na ten venkova a tam byla prudká veliká řeka tam taková řekla není de a jsem alenko ale byla tam potká a ty jsi nastupoval do takové lodičku velice vraty jako s bych takovým orfických něco a chtěl se pomocí padla nebo ty čet dostat na druhou stranu přes tu rozbor že od jsem ti říkal prosím nedělej to tam musíš utonout a. jsem přeci se na to řeknu dal takže tadyhle se nedá logikou na to jít ani v tom prvním případě ani v tom druhém případě proč se to procházka zmenšovalo proč ten bylo nepůsobil na toho člověka který na takový vraty čun nastupoval že se tady jsou jiné hodnoty nebo jiný ochrání nebo jiné prvky které způsobují že ochranu logicky pojatou nepotřebuje ten člověk. Jak jsem se chránit vám to řeknu konkrétněji jak jsem se chránit proti esesmanovi které mně řekl počkej si za do vraždím tuhletoho tak zabiju tebe ochrana byla v tom že jsem opustil sám sebe že jsem se vzdal svého života bez lítosti podškrtávám bez lítosti kdybych to byl neudělal tak zabil a to je rozhodující při tom a to byla ta největší ochrana. A kde je tady logika jsem nejednal bloc podle nějakých logickým předpisů že ho vůbec ne a toto právě indové nebo k číňani chtějí od těch svých žáků aby nelogicky na to šli jo aby odhodil mysle a nechali si rozhodnou nemysl neboť to je ta je základem mysli dokud se nepropojuji mysli do nemysli tak pořád se to snaží nějak logicky řešit vono to nejde život se nedá jeho není logická záležitost to jsou ty děti opuštěné toho matkou to nelidská záležitost se logicky nedá vysvětlit to je koan pro pro rozum to rozum to nevysvětlím ale vám řeknu na to je tak skvělé a jednoduché vysvětlení když si nevíme te potaz rozum že byste nad tím žasli tam v tom koncentráku nevadili stovky mrtví denně a nebyl jsem necítil. Kdybych byl býval nesmrtelný tak jsem vedle těch lékařů kteří tam byli se mnou v tom koncentráku nebyl tím který ošetřoval ty splátek tam nebyli žádný léky žádná ochrana nic ale žádná ochrana jsem klidně ty pacienty se stalo ošetřoval nic se mi nestalo protože jsem věděl co dělám tady je ta odpověď je jsem že je to správné jsem je oko že jsem jednal správně a ne o to jak to na dopadne to je pravda že člověk se musela do napodobuje aby se dostal do spojení s bohem přitom základ je nepohyblivý moudrosti ale není v tom celá pravda tohleto takhle dycky tvrdím ale teď vám říkám že to není celá pravda . To zatím takhle tvrdím protože to od i ostatní a vím že tomu tak je ale že to není celé totiž taky vím co nemám říkat musíte prominout že když jste moc drzí tak neodpovídá se bych nevěděl ale že to nemám říct že bych tak řeknu proč ježíš kristus udělil svým učedníkům pokoj po zmrtvýchvstání proč ne dříve na to že budete jak chcete ale nejsnáze si odpovíte tím způsobem ne nevložíte je že si řeknete no tak dostali se do fáze kde se to dalo udělat ne to je nejsnazší odpověď není tak úplně nesprávná před tím by to byli nesebrali. To se mi napovídáte mi tady že v první fázi kdy byli učedníky páně potřeboval více nevědomosti než vědomosti protože vy neunesli tak jste měl neunesli být a kdežto potom unesli nakou vědomost o jesi vědomost měla podobu neosobní pokoj co cení splnitelná ho to je stav čili on pomalinku ty učedníky dostával z osobního vedení které převáděl po ty tři roky do neosobní vedení které přidalo po tom duchu svatým žádnou ale mezi tím za nějaká mezi fáze přechodová ježíš pokoji na si učedníky tak jim usnadnil tu mezi fázi do toho seslání ducha svatýho to znamená do mistrovství ducha oni zkrátil rozumíte kdyby to byl neudělal tak ji prodloužil ne tak berte takhle že to byl pomůcka ten pokoj. Do toho otcova patnáct ho dubna devatenáct set osmdesát osm to se nedostane osobní stránky to je cesty poznání a je tam povídáno ještě velice dobře něco podle eckharta tomu ale nemohu citovat protože to bych musel ten spis lekne sebou a jsme se o nestál toneříká tady nebude stránky ale končí ta cesta poznání tímto způsobem jakým šakti. E devátém století snažil jsem meditací dostat také k nějakému poznání a ono mu to pořád nešlo tři roky meditoval na pokraji pravé a a za tři roky prostě toho nechala odebrat za hledáním mistra aby mu někdo pomáhal noty pochybnostmi rostlin a jde okolo břehu řeky nevím které a vidí tam nějakého ho jogina jak sedí v pozici. A tak se před ním pokolení a řekne mu že ty asi pochybnostmi jestli by mu ten jogin ty pochybnostmi nerozptýlí a ten jogin povstal je tam řečeno že si s dělal něco z ruky měl země dokud ovázanou a prosil doprostřed prsou něco podobného udělal z ovšem kopance a na ramakrišna s tím vivekanandy ne a v tom se tomu všech tělo hlavě a on tam píše nebo jde jesi ta jeho spisu ten den jsem poprvně viděl slunce kulatou vám to potom vysvětlím do této poučení ani to vy to takhle mluvíme o to jasně že předtím viděl uteku a to je od mládí ne protože jsem viděl soukat. A začal jsem v nejšťastnější člověkem mezi lidmi a začal jsem žít začal jsem jít tak tohleto musím vědět že protože suzo zřejmě byl veliký zasvěcenec a tomuto moc dobře rozuměl tak říkal my si neuvědomujeme že jsme ještě nezasvětí konečně ješ kristus říkal jsme všichni mrtvi ne na jenže to o tom neřekl nic proč a tak si je to možné když přeci cítíme vidíme slyšíme a tak dále a on tam říká ten žlutý jako komentář. Poznáte snadno člověk který nabyl pravého poznání že totiž od chvíle nemá strach žádný tíž se žádné starosti nebo ji se smrti a vůbec mu nic nechybí to je pravý příznak toho že je živ neboť je živ věčným životem toto ne píše to přidávám a ten jesi život nemá ne obsahuje jako strasti nebo utrpení čili to trpí ten ještě není na cestě poznání tak daleko aby se tam oživil samozřejmě na jiných cestách než poznání to oživení vypadá trošku jinak je výsledek je tentýž. Například dejme tomu svatá terezie které teďka bude zeď příští dnech hlavní na tom člověku tak ta psala ten svůj poslední spis to jest hlad nitra žaláři k tomu se ne přiznal inkvizičním že vás to nebyl obyčejně žák stojí byli hlava nehlava takže ona si jenom stěžuje že ji brní hlava přestože brní hlava a mám zázraky nebo že by ne tak to píšu ale víc na to jesiže je do to zavinil nebo svět nějaká kerou to ne píše a vono to byl ten žaláře tam byla po zlo roku a se dneska nedivím svaté terezii že předtím než jsem se dostal do toho koncentráku. Ona osobně prozradila že moje cesta je podobná její to jsem ještě nebyl koncentráku ale tam jsem byl taky tak jako když tam nejsem jo vám líčil že ta je vona v tom žaláři přestože ji byli tam nebyli byla jako když tam není a taky napsal to někam syčí spis prosím vás jak to že ji a nebyli protože ona šla jinou cestou než ona měla i východisko nerozuměla všemu rozumím výborně událostem tak ty události pracovali proti těm událostem je tak je třeba rozumět nejistě podceňovat to na zná těžké hříchy lehké hříchy boj protivovi žábu na to to všechno našeho vysvětlím postupně během toho nebo teďka nemůžu najednou ale boji proti událostem nebo vypořádávání se to dalo slušnou vůbec neznám. Pro je tak jenom trpná ani víc skutečnost trošku přehání právě mají někde mít protože ve trpnosti by se k tomu poznání dostal tadyhle to nemá místo tak končí prostě ten suzo jsem to s ním právě dokončil tam co se nedostali tím že říká cesta poznání musí mít ve sk živo mu v živé mu životu ne k mrtvému ve kterém člověk žije před tím poznáním a svatá terezie vo tom mluví tímto způsobem kdo pochopil to co jsem pochopil vo to neříká co to jsem pochopil a říkala jak jednom osoba o které von tady mluvím ne a a velice pokorná do to pochopil ten nemůže řešit. Ten ve to mu nehrozí hřích a si pamatuju že v tom sedmnáctém roku jsem velice uživil toho petra který zpovídal to doktor urban že se mu při zpovědi další řekl on je poznal dalších zpověď mně to nejde že říkal v potu eště nebylo nejde jak to jde samo musel detailně mysle a při stoly proč by to někde sešit a je to tím že toto poznání nebylo země že se o nepřál zrovna jako svatá terezie se to pozvání poslání nebo ani asi poslání snese ani to poznání si nepřála to prostě na spadlo jenomže narozdíl ode manit spadlo šesti letech na to spadlo a sedmnácti letech po různých přemetů který jsem předtím potřeboval udělat a tak bych jako chtěl k tomu jenom říci že. Mám teďka práci třebas velikou s tím nějakým plně nějakém a jestli se vším sám a řešili ostatními aby na cestě poznání dělal jako jeden krok na celou tu dobu co jsem tam kázal v plzni to vám budiž pro vás velikou útěchu neudělali ani krok na cestě poznání a jsem dva roky mluvil o cestě poznání že jo.

Download XMLDownload textWaveform view