EN | ES |

Text view

88-05A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


tomu zjevení se mi to ostatní čemu říkáme inspirace a intuice jeví jako odpad poprvní ta inspirace blízkým odpad nebo důležitějšího spad nebo dokonalejší odpad než ta intuice která se mi zdá být dokonalejším pozdějším nebo odvozen jím od panem ano ale není to víc než odstavte takže teď to vysvětlím jednoduchým způsobem napřed inspiraci umělecké tak jestliže řecku chtěl by někdo inspirován umělecký pro to dělali jednoduše každý rok a každý smrtí rok zvláště žitě důkladně se prováděla pouť athéna délos naostro délos neměl svatými jak apolona. tak artemis to byli sourozenci božští tam se koná pouť proč protože ta pouť byla symbolem od něčeho odejít někam se dostat tam se ještě nikam zase když přišli na na dost ten byl prostě na deru ale nikam do věčnosti se nedostali jenom od něčeho odešli a když odešli dokonale třebas vedeme tomu s athena když pustili a cenil vy se všemi těmi inteligence tam tedy vládli tak byli konečně aspoň na déle připraveni k tomu aby se jich ujal a potom teď ale bylo zapotřebí aby prošli řadou hrů tam byla ta bylo strmou nebo sloup zradí nebo prostě řada zůstala od toho přístavu k tomu chrámu to apolona a artemis. A ten řek musel jít vokolo..těch mnoha a musel z vědět že některý ten lev je jeho a musel sebe odevzdat když sebe neodevzdal tomu lhu upřímně tak v tom chrámu a porodu byl zbytečný nemohl byl apolona prase nenastala jestliže ale nejenom opustil a sem. Ale své odevzdal tomu a říkal tak výtku ty si teďka my a buď tady počkej si na se vrátím jo si zase to svý vezmu protože tam v atenách ho zase budu potřebovat ale teď u athena musím být bez něj by mně ten inspirovalo ten můj apolona a jestliže tímto přípravem-tímto-touto přípravou víte že lidská představa úžasnou moc dostal do toho chrámu apolona a pokud to byla žena do chrámu artemis jo to tam byly vedle sebe jsou jejich zbytky e zachování velice dobře zachovány jejich zbytky. to byly mohutné chrámy když se tam takle ocitl tak se mohlo stát a stálo se v každém případě je to to správně provedl ten člověk že když jsem ve své představy je vzdal sama sebe tak se do míry vzdal sama sebe že mohl být inspirován nic víc než inspirován to není konec. zasel správné živé východisko které dostal zvaných živý východiskem potom je dovolte aby o těch živých východiskem ještě více promluvil ano následující protože my nemáme ústech na cestě protože neznáme žádné živé východisko všechna východiska která známe jsou mrtvá že jsme celý mrtvý musíme aspoň jenom východisko oživit abychom z něho mohli zase k rovnocennými životu jenom živé se stýká s živým a ne mrtvé s mr..se živým to nejde. tak když tam někdo přišel takhle s tím živým východiskem tak ten a potom jeho ujal a vám řeknu jak když například tam přišel feidias ten známý sochař. se ujal tak že byl tím a polem tak nadšen že hned na tom dolu vybudoval prý svých svou nejkrásnější sou devět let vysokou toho boha a prana ho z tesařství viděl to byla cha mohutná že ty jsi leta stála bez porucha a nikdo se netroufal i vnitřní teprve nějak vydáte vám století najednou zmizela nebyli duše se tím co tam přišli ne jenom o těch který se duši neochotně ch který jsem zatím se ne vyzpovídal a to jsou ve náčiní že ji za zbourali že si jiného sebrali ale byli toho schopni že voni uka jednou taky z hrobu svatýho marka jeho tělo odnesen tak že ano to byla republika kdy sama roku republika svatého marka to nebyla benátská....ukradli toho svatýho. vojensky násilím z toho jeho hrobu... z koptický církve křesťanský voni neměli moc se bránit to je ska že toho lidstva do svou neuměli jezdit na moři tak v tom os nechat ukázat a oni to mají dneska benátkách v tom chrámu svatého marka založil na tom tu republika kdy sama jako že ano ale jsem to škodil ten tam postavil tu sochu toho apolona a odnesl si něco čemu říkají v řecku entusiasmus tomu říkám zaujetí. A indové mně o tom zaujetí pro tuhletu věc řekli že si zaujat to mi říkal ten....který ze začátku vedl dva měsíce jenom Říkal dál nepovedu protože za dva měsíce si udělal pokrok který jsem udělal z..za dvacet let to z toho důvodu že ho udělal ne že by se nějak schopný že si měl entusiasmus jsme nadšení vesmí zaujetí když sem na to ne technikou víte jaký je rozdíl mezi technikou co to to stojí energie to je ten nesnít vědy a co je to pouhé zaujetí entusiasmus takže ten feidias byl považován potom..když tvořil další sochy za odrazu napojování a... apolona a když potom vytvořil dvanácti metru pana athena uvnitř kroku le to taky zmizela se vším ...Tak to prý byl div světa. to bylo božské pro dílo voni prostě ta sochu měla schopnosti úprava ne přivézt ke zjevení ale inspiraci to nadšení toho freuda přešlo přes tu sochu do toho kdo se vystavit tomu záření toho ideální ideální proporcí to je palestiny si při tom vzpomínám to se stalo době před vnikám a krok a přece dem před těmi do chodili za apolónem na ostrov délos protože tam se chodilo asi tak vod šestého století před naším letopočtem tam nebyla ta svatyně ten byl vzývá někde jinde na tom nezáleží de ale pravý o tom. ovšem bájeslovným způsobem homer ve své illias si přečtěte než se pustili řekové do boje s těmi pojali tak protože jim protěžoval pas a se nic athena ona si je dala shromáždit na břehu mužském mimo dostřel pro ta byla od břehu stále a definovala před něm se zlatým tím a zlatým mečem pomalu před nimi před celý bokem definovala každému se ukázala každému vnukat sílu aby přemohl tyto jan a pak zmizela říká homer. je to báj ale je to hezky vymyšlený vám řeknu si taky..libuju v tom hezky vymyšlenym tak pravdivé v tom vy myšlení že se to i mohlo stát a A tak pallas atena si tam zařádila no ovšem trvalo to deset let ne... než to dokázala přemoci ty dané bohy který byl zase na druhé straně že ano a proto říkal platon a to bylo dávno po trval pochopitelně u nás se nesmí o těch božích vašich mluvit co je u nás zakázáno nosti protože. Říkal po něm před ním hra kraj to ty ani nestvořil nic ani žádný člověk nestvořil tento svět to je věčné tvoření které samovolně pořád kde kupředu a pořád se mění tamta he že ano to by se tak ho se tam neříká že ta malé psáno to se nesmí říkat oni h neříkají je tam psáno jo to mám napsaný a s h. No a tak napsaný o tom tak říkám pan ta o teďka se polepšil tak on říká ale protože ta hmota se ustavičně mění ta stvořená hmota ne stvořená stvořená ustavičně mění tak nemá pravdu ten materialista který říká že hmota je věčná ta je věčná asi tím způsobem jako je věčný lidské pokolení ve svých potom ch kdyby nebylo potom tak by bylo po věčnosti a takže není hmota a není tvar hmoty a jen pro její motto úplně jiným než byli třebas předtím a přeci otci než byli předpisu to se pořád mění to je to patra čili ta po stránce není věčná a to pan. A takle to dobře věděl a taky to vysvětluji nebo říká no jo to sice nikdo nevytvořil ale je tady je nebyl je tady zákon moudrosti který vším vládne a tento ustavičně vytváří tak tato nemáme rozvádět ale jsem moc rád že jsem kdysi o tohotěch šel okolo knížek který si dostoupil v takových pozicích a vyhmát jsem tudletu knížku a eště jednu jinou protože se mi líbil ten okraj to je to za a tam jsem před několika dny našel tuto pasáž z herakleita jo kde byl celý reprodukován v těch hlavních myšlenkách a byly tam taky který se materialistům nehodily a proto si je vynechali a proto moh-může být moji no takže bych řekl tímto způsobem inspirace mezníky pohledem nebo nějakým zjevením nýbrž to je odlesku toho zjevení které respektive takže když například dejme tomu nějaký pan mozart amadeus nadání hudební. tak to bylo způsobeno dvojím s..že totiž jednak ovládal noty hudbu ovládal klavír k tomu ode musí otec bez vůle syna že že ho nutil k tomu klavíru od předškolního věku takže on od předškolního věku moh koncertovat být dokonalí si způsobem jako dítě a to je jedna věc a druhá že před ním všichni znali noty a to je záležitost inspirace pokud byl inspirován těmi nota tak zkáza inspirovaný věci a pokud pil ind byl veden tou technikou která za tím je tím řemeslem kterému se musel naučit o tom klavíru toto komu nenutil tak v houbě vidíme dvě schází nebo dvě tváře jedna a jednak řemeslné a jedna umělecká inspirovaný nadšení že ano entuziasmus. v tom bohužel tyto věci na tom. Pannu marii tak jasně rozlišuju že poznám kdy je řemeslníkem a kdy je umělcem a to de-mě de následkem toho hrozně z krku nemilosrdně si pomáhá řemeslem když mu nevytratí inspirace a nikdo to nepozná do nerozezná do neměl zjevení ale do měl zjevení každý to rozezná tady je to řemeslné a tam je to uměl sou lidé kteří toho řemesla tomu přidával daleko méně jsou to umělci hudební anebo umělci jiní výtvarní to je jedno myslím že ten stáj feidias přidával toho řemesla hodně k tomu že měl důkladně za sebou školu řemeslu atenách někde takže dělal skvělé sochy ale nebylo v nich ducha nic v tom pouhé řemeslo ale od chvíle co týkat entuziasmus vod toho apolona byl v tom duch a my litujete že se toho tak málo zachovalo jsem od těchto inspirovaný Viděl nebo měl jsem před sebou jenom jednu sochu chá vede milý milost že ano která je vystaven důvodu a vám řeknu nemá ani hlad ani ruce ani nohy jenom tělo ale když si dáte poradit tím kus to dem. A postavíte se na určité místo tak ta moucha pro vás o živé ale nejenom že dýchá ale ona vy hlavu a ruce a ona je inspirovaný tělem živým tělem a jestliže a to se potom pustím do těch živých východisko jenom ji hodí řekne dál se nedostanem dneska to je začátek věci. že bez živého východiska se nedá jít o přešlapuje na místě musíme najít živé východisko našel ho je jdi a. Našeho mozart našeho komentuj neudělal malovat a jak skvěle maloval a neuměl ten neuměl vůbec tu techniku Ten nebyl dobrým řemeslníkem a jak skvěle maloval že byl inspirován No ale nebudu tady plýtvat časem někam jinam a pro jenom o tom třetím do zvuku zjevení a to je tušení. Nebo intuice vy tomu říká tomu říkám tušení před ducha tak to je na stejné úrovni si toho vůbec neváží promiňte mně to je moje záležitost to přijmete jako správné nýbrž jako že nestranně tady vyjádřím i klidu na sama sebe neprávem to podceňuju ale pro sebe právem ale kdybych vám to takhle řekl že by nemáte právo se o to opřít tak bych vám křivdil vy máte právo o intuicí se opřít. a kdyby naši umělci a vědci se o intuici byli neopírali polovička všech nejlepší vynálezů se vůbec nevyskytla ale oni byli oni budovali na intuici většina z nich a pokud na . Budovali tak to bylo něco lepšího než co by byl bez nich třebas pouhou techniku dokázali tak proč si to smím dovolit to co si nesmíte dovolit by protože jestliže sice občas ale si jenom někdy poznávám co co je správné tak z toho povstává jistota třebaže i ta jistota je relativní toho jistota a vám takhle to jistoty mohu zatím jít a mohu to uskutečnit protože v této jistě není jenom přesvědčeni že je to správné ale v tom moc to uskutečnit kdežto v normální intuici je to je moci daleko méně ale je tam nějaká eště je tam eště nějaký zbyteček tam je toho ti není ale u . Prostě všechno jde kupředu jenom sérii dalším se naší celí že ven a ne intuicí a ne inspirace nejsem těm věcem inspirován nýbrž pořád zažívám zjevení bez star bez předmětu bez představy. A z toho mluvím a vkládám to do představ tvaru samosebou někdy se mi nepodaří protože je to vedlejší ten obraz aby vystihl tento obraz jako předtím třebas přetřídí protože na musím zapomenout abych měl přístup k tomu co je za tím obrazem musím se nemohu toho neřek že že to jako se držet z osobní vůle a z toho říká každá představa a kdybych se že osobní vůle tak zamezí přístup k tomu co je za osobní vůlí a za osobní dvojí je ta svoboda nemůže být žena. s..s... osobní vůle bylo možné to to by to bylo krásné ono nejde. Ta svoboda je....vůlí boží nejmenším zrníčka svobody zažíval tím že jsem z vůle boží něco zažíval a ne z vlastní a přesto měl oprávněný je výrok ježíše krista kdybys chtěla řekl to zkracuju u studny měla bys život věčný to zkracuji samo to takhle neřekl ale bez tak to tento význam to znamená chtít je začátek dobrý a není to dobrý konec do konce to nejde o to kdyby vona to byla chtěla opustil a těch svých mužů pět který jsme měla by se na ni se sypal jako vody to by bylo a to nebylo neštěstí oni by ji možná zabili ty jsi moje ty jsi moje tys moje říkal být pět najednou to by bylo ještě a to se nemohlo stát protože ona vod toho utekl a myslím že jsem sil správně intuici intuice je taky poznávání najednou. bez postupného pronikání do toho vím a z toho usuzujou že je to jedinečně správné co bych neměl jestli za tím nejde hned moc to uskutečnit jenom o tom vím že to tak je tak je to jenom intuice není to zjevení zjevení za tím je dycky ohromná ježíši bylo zjeveno že je jedno s otcem a proto mohl dělat zázraky toto proto mohl vstoupit na kříž a vstát z mrtvých a tak dále všechno co máte dělat tak je to všechno bych byl tak on se rád kdyby to šel ještě jednou autentické a mohl bych kdo tedy a to asi předělá protože to..předělám jak to chápu. to řeknu po svým to je jedno to nemusí bhaga... v bhagavagítě se praví. velice důležité že ti činnost sama o sobě člověka nenechává v klidu a protože ho nenechává v klidu nedovoluje mu aby se dostal do toho klidného zdroje ze kterého veškerá činnost a že to vesmírová část a nebo osobní činnost člověka pochází A následkem toho se nemůže setkat s tou věčností a proto když v činnosti nachází klid nakonec tak to je činnost bych řekl že to oživený východisko činnosti ano to je jedno v tres proto tomu že říkat přes to jedno z východisko které potom bude dokonaleji ještě provedeno nebo vysvětleno teďka zaslíbil stačí to On tak že se ho váš. No a když v víru čím nás totiž veškerá činnost je činností boží čili pochází z klidu bůh není neklidný když něco dělá k nemusí at rukama nohama když se něco provést i to ho nezastiňuje me protože to je primitivní způsob provádění činnosti lže z tohoto principu klidu vycházím do činnosti tak se v činnosti neztrácím jako v neklidem prostředí jo ale musím tedy předtím si vydobýt ten vstup do toho zdroje toho klidu ano... všechno jo dobrý To ji těm věcem přišel jako slepý k houslím chudáci učedníci museli se napřed zříct svých rodin mohli tři roky dělat zázraky ježíšem kristem nevěděl jak tomu přišli protože co jim nemohl vysvětlit co se vyzvěte takže oni se strašit divili tedy že ty do za to v tom mu tu moc česky řečeno že ty zázraky dělají ale dělali je to se nemusíme vědět jak to přijde ani panna maria nevěděla kterak se to může tady muže nepoznává že zrodí ze sebe ježíše krista ten potřeboval a stalo se to kdyby se dějou z moci boží a ne z naší tak tedy teďka toho nechám tohoto dedukované protože bych pořád jenom analyticky na to šel a chci na to jít intenzity protože to považuji za užitečnější no tak když se narodíme... tam na tento svět ..tak je nám předloženo jedno z nejdůležitějších které vesmíru existuje na cestě do věčnosti. A to je tělesnost nejenom všelijaká tělesnost ale právě ta tělesnost lidská o který dobře vědí indové že na je napojeno sedm lotosů to znamená sedm úrovní vědomí přestože jsme v tom prvním a to ještě nemáme pořádně otevřeno tak je tam ještě další šest absolutně otevřený ch no a to všechno je obsaženo v člověku v lidské tělesnosti Čili napřed promluvím o tét-o tomto východisku to je nám ukázáno z milosti boží správné východisko správné ano ale vede k něčemu vede k vědomému poznání toho věčného života nebo přiznání že je to existuje vůbec jenom tehdy když je to východisko živé jak mně živé tak přemůže. Tou svou svým poznání které v něm obsaženo v tom smyslu že nemohu zůstat u východiska že to východisko začnu používat prakticky že ti východiskem to se prodělat k dalšímu druhému a třetímu východisko nebo tam sou minimálně tři východiska a jak ježíš kristus naznačil svým životem od nuly do třiceti od třiceti do třiatřiceti od třiatřiceti do vstoupení na nebesa a seslání ducha svatýho to jsou tři fáze musí projít a ježíš kristus to ukázal svým životem ...takže... nazval všechny lidi kteří se se tady narodili nazval je mrtvými. A říkal nemilosrdně nechať mrtví pochovávají mrtvé ale se tady starají pochovat svého mrtvého není jenom nějaká starost nýbrž to je symbol toho že zachovat se nemilosrdně vůči toho v tom který jsem měl po se měl rád když teďka k něčemu jenom že ho potřebuju pochovat je nesprávné podle názoru lidského se mu nevěnovat on po stránce že ho pochoval ne to bych měl aspoň to dok a to byla vděčnost veliká místo tak bral lidsky ale ježíš kristus říkal ano se pochovávají s a proti tomu nic nemám se jim dává úcta ale to dělají ti mrtví ty chceš-li býti živý to nesmíš dělat ty poď za mnou mrtví pochovávají mrtvé prosim vás řízně mluví o tom jak používat správně takzvaného mrtvého východiska. Jít za kristem znamená oživit tohleto východisko a to zase řeknu protože moje východisko bylo právě ta tělesnost živá to řeknu pomocí toho pomocí živé tělesnosti kterou jsem nabyl tom předškolním věku z těch operacích za vědomí ale způsobem takovym-že to chudinka-ta živá tělesnost byla chudinka taková. jenom občas s si uvědomovala že je živa co to že si uvědomovala že živá že když jsem tu tělesnost použil takovým absolutním způsobem ji víc použít nemoh že sem byl opravdu požívači v pravém slova smyslu se vztekal že mně něco nejde to je taky poživačnosti jako dítě jsem dopadl sekal jsem mlátil sem a nadával jsem na poměl že mně to nejde. A když jsem se z tekl do takové míry že jsem dál nedokázal se ztekat že šla pěna vod huby se nedá říct od úst tak najednou jsem poznal že je to situace podobná těm operacím za vědomí se postavim na hlavu dělám co chci ty lékaři vy dycky přemohl dycky nutili dalšího operaci a ztrátu sama sebe a tak jsem klidně na vrcholu svých živost když jsem se propojil celobytostně to to propojení celobytostně nutné bez té-bez toho se nevzdáte sebe celého na tom vrcholu toho propojení od sebe samovolně odstoupil jsem si neříkal vzpomínám si na lékaře ale voni do ten stereotyp samovolného odstupňovány vnukli voni ho in-voni tim inspirovali protože je to ještě čtrnáctkrát opakovali během dvou r..dvou let to nebylo jeden za dru..za dnem nýbrž během dvou let tažen přidržovat u tohoto přechodu z tohoto mrtvého těles..té mrtvé tělesnosti do živé naučil stereotyp . Jak..

Download XMLDownload textWaveform view