88-04A
88-04A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Je
má
dokud
tu
této
tupí
tak
s
tím
tak
z
něho
nebude
mít
jiného
ne
toho
nic
lou
toku
se
jeho
a
tomu
se
si
nemůžu
přát
když
víme
nestarat
kousíček
k
tomuto
jako
proviním
do
toho
toho
za
ním
že
bude
mě
novým
jak
jsem
ho
při
vědomosti
máte
pořádné
proměnit
nemoh
on
se
provinil
protože
je
to
my
toho
osobní
vůle
no
čili
to
de
funk
hříchu
hřích
rovná
se
mu
osobní
vůle
toho
drží
toho
obepíná
n
svou
fa
a
tak
dále
to
a
ten
pád
to
je
úrovně
je
tak
vinou
záži
dosti
že
já
když
tam
padl
z
těch
síly
který
jsem
se
plně
věnoval
tak
mě
trvalo
rok
až
čistotě
než
jsem
se
dostal
do
situace
ve
své
sal
ticho
ten
bez
lítosti
přestavbě
čí
dovětkem
cesta
po
tom
toužit.
Cesta
víc
v
tom
tělem
stavu
rovnovážně
jako
jsem
v
něm
předtím
byl
protože
každá
úroveň
má
svůj
rovnovážný
stav
jenom
že
to
má
své
konce
jak
mi
se
dostane
na
konec
určitého
stupně
a
toho
vě
po
rovnováze
tam
a
oni
to
to
stavu
že
po
rovnovážné
případu
pana
to
není
jeho
vina
nýbrž
to
je
vina
pokroku
a
to
nepovažuju
za
vinu
každý
pokrok
vede
k
těmto
koncům
těmto
přechodu
a
ono
je
opravdu
chybné
když
člověk
na
to
velký
a
vyklá
to
jinak
než
takhle
o
jako
to
říkám
to
musí
krát
tak.
Že
je
to
nepřekonatelné
přechod
do
další
fáze
a
že
on
si
může
vybrat
to
má
právo
buď
se
mi
se
staví
přestane
zůstat
u
toho
u
toho
hořícího
města
to
není
gomory
pak
už
se
sloupem
anebo
se
dát
s
tím
abrahamem
na
cestu
kyčli
vůbec
nemyslím
že
mu
to
nějak
pomůže
když
si
nepomůže
pán
mu
pán
sobě
překoná
a
to
je
v
moci
člověka
tohleto
vracení
se
svět
nevracel
se
po
nevzpomíná
to
že
tam
bylo
tak
něco
výtečného
a
vám
bylo
něco
také
no
ani
to
ani
ono
to
jsou
přechodné
stavy.
To
se
je
musíš
umět
jednou
přejít
bez
lítosti
ne
by
byl
se
malinko
litoval
když
se
ten
esesman
řekl
ještě
za
zabiju
jenom
jsme
na
to
počkej
když
to
momentu
ještě
sebe
litovat
tak
nezabil
sůzo
ode
mě
neutekli
že
měl
to
zabíjet
ale
když
já
jsem
sebe
nelitoval
tak
jsem
to
existoval
který
ho
páru
o
to
hrůzou
odešel
protože
mě
neviděl
udát
no
viz
něco
konám
potom
neviděl
nikdo
kdo
mě
na
mě
namířenou
pušku
a
nesedět
tí
střílel
do
se
tou
puškou
vodešel
vidím.
Že
jsem
nebyl
na
úrovni
pro
bylo
moc
a
nebudete
máte
fáze
a
po
něm
na
nějaké
úrovni
jiné
ještě
pána
dualismu
a
na
kterém
on
byl
na
jiné
úrovni
to
dualismu
na
nižší
úrovni
musí
ti
smířit
tam
platili
zákon
jiné
než
na
vyšší
diktovala
rama
taky
své
noze
žil
pořád
eště
domu
když
jsem
byl
v
tom
koncentráku
trošku
né
ale
už
tam
neplatilo
nic
tudletoho
táta
věci
někdo
myslí
ta
bohu
pana
vítovo
nepochopí
potom
okolnost
takže
je
čeho
si
někdo
myslí
že
já
jsem
ho
přiměl
takovému
zážitku
aby
se
vracel
až
to
co
rozený
to
bourání.
Toho
co
bylo
mezitím
tak
vás
upozorňuju
na
jednu
věc
že
základní
omyl
je
v
tom
že
tím
že
to
myšlenkové
odbourává
tak
fakticky
to
ne
odbourat
protože
ten
já
sem
ho
taky
tomu
za
lidskou
neměl
nikomu
jsem
nikom
tomu
zatemnila
já
jsem
mu
to
zase
mohl
vysvětlit
že
to
indové
znají
most
za
toto
vtělení
a
strašit
a
tak
dále
ale
ne
narodil
se
nikoho
my
to
dělal
a
tak
jsem
mu
dál
metodu
jak
to
má
udělat
takže
on
tu
metodu
absolutně
neznáteli
jako
by
za
nám
jak
se
tomu
dostat
a
takže
on
mi
tady
prozrazuje
tím
svým
zážitkem
že
vůbec
neví
co
je
to
dostat
se
za
hranice
této
úrovně
zakletá
věší
a.
Podstatou
toho
jak
se
dostanu
to
úroveň
je
překonat
tato
trestal
si
to
to
to
prostoru
nikoliv
nějakým
posune
toto
dělá
nýbrž
umístění
se
jinde
v
tom
prostoru.
Z
toho
věčného
jde
cestou
časnou
a
tamto
kamenovat
je
pochod
který
von
absolutně
neovládá
to
tomu
že
stát
o
nějaké
kromě
o
nějakém
lístu
a
tak
dále
toho
jako
ve
své
přestavá
musí
chápat
že
lidstvo
jenom
součástí
nějakého
většího
celku
a
čili
to
podobno
taky
matkou
pokoj
tady
nevím
o
tím
pásku
a
tak
dále
to
je
všechno
to
slovech
ho
skvělé
představy
ale
když
někdo
ví.
Jak
se
chtěl
věcem
dochází
tak
ví
že
tohleto
je
čisté
fakta
slovní
a
není
to
vůbec
žádný
skutečný
zážitek
a
to
já
to
nebudu
vysvětlovat
dopise
že
by
ho
musel
přísně
no
to
by
zaručeně
nepovažoval
za
nakou
velkou
výhodu
no
tak
já
bych
chtěl
říct
že
to
co
tady
je
to
se
mu
zdálo
že
je
to
překonání
toho
co
časového
úseku
není
překonání
svatou
řekli
z
toho
důvodu
že
k
němu
duševně
že
on
se
neocitl
zatím
časovým
úsekem
nýbrž
z
jednoho
že
to
byl
se
ku
všem
do
jiného
úseku
nějaké
světskou
možná
si
to
je
možný
ono
se
ale
jenom
dost
ale
ne
okolo
to
tak
je
vidět
těch
následcích
tohleto
by
mělo
čili
ono
možno
se
dostat
do
jiného
časového
úseku
z
tohoto
ve
kterém
právě
žijeme
jenom
oděno
není
možno
aby
se
ocitl
v
jiném
časem
úseku
když
bych
mezi
to
nepřešel
před
věčností
kdybych
například
ta
stěl
třeba
ocitnout
v
době
césar.
To
je
osobní
teď
kopat
a
žil
si
tam
jako
teď
tady
žiju
tak
vědomě
si
žil
tak
bych
musel
se
dostat
na
před
dovésti
a
odtamtud
po
pro
byla
naděje
se
dostat
do
kteréhokoliv
času
úseku
ne
tedy
že
bych
postupně
se
přibližoval
k
tomu
podoby
toho
co
je
za
to
ne
to
pěkně
volná
no
to
za
nýbrž
to
je
tamto
se
o
to
mi
pochopena
nějaký
pohyb
že
já
teďka
se
k
vám
tam
kam
tam
svého
nějakého
malinkého
kantorovi
zde
a.
Jenže
kvantu
vědomí
by
byl
do
věcem
za
nově
rozumíte
mně
a
to
neví
vo
to
leta
on
si
myslí
to
je
tohleto
co
se
dělat
to
jde
jenom
když
se
člověk
starém
vědomí
věčné
bytosti
boha
věčného
základu
která
věčnosti
přichází
v
rohu
sebrat
a
tak
vědomi
už
na
si
vědom
to
asi
o
tom
o
tom
tím
že
je
to
jasný
dětmi
když
to
se
bylo
to
byl
fakt
že
se
tak
nakukal
ale
on
měl
takových
dojem
že
za
tou
opozici
lidí
stojí
vše
odpouštějí
láska
ne
abych
se
nedívali
na
co
ji
opozici
měla
stavy
okolo
nýbrž
bůh
nestranně.
Tomuto
mo
říkám
ho
pokud
evan
mi
ta
sekta
český
rozhodnu
rovnou
každého
miluje
i
ty
kterým
mu
oponuji
který
tím
souhlasím
a
co
od
toho
člověka
taky
to
aby
tak
duše
ta
byla
milován
čili
tohleto
byla
inici
to
byla
správná
vysoko
jak
má
klovat
a
intuice
správná
není
jenom
vědět
jak
ale
ví
moc
k
tomu
abych
to
kopal
já
doufám
že
mu
potom
bylo
takové
něco
z
té
moci
kterou
už
vaší
sypal
bude
umět
zacházet
tak
aby
mohl
milovat
ty
postu
obočím
si
ty
opozici
k
tomu
ten
se
nedá
mýlit
to
že
je
proti
těm
okolním
některým
vystupoval
ježíš
kristus
velice
bohatou
a
řek
bych
není
mně
no
laskavě
vy
to
farizeové
nebo
učíte
ráno
to
bylo
proto
že
nešlo
o
nějakou
opozici
nýbrž
šlo
o
chybných
zůstat
zákon
a
že
si
mysleli
když
si
formu
je
plný
zákon
celý
kdežto
forma
ta
byla
zvěstováno
mojžíšem.
A
duch
toho
zákona
byl
zvěstoval
eliášem
ale
dokud
nevim
jak
toho
mojžíše
tak
to
eliáše
takový
vůb
žádné
stíny
kdybych
našli
jenom
s
tím
duchem
tak
by
to
byla
taky
chyba
žák
vo
ješi
eliáš
elíša
ruce
to
má
být
správně
ten
plníte
ocitlo
ducha
toho
eliáš
a
tak
taky
šos
zbabral
to
je
následkem
začít
si
se
obojí
forma
i
ta
forma
namarupa
to
říkají
indové
i
ten
duch
toho
jinam
a
to
právě
je
věc
velice
důležitá
a
já
bych
mu
tedy
přál
abych
budoucnosti
nedal
té
z
výklad
v
tomto
klidu
nebo
v
této
láskou
otravné
tímže
někdo
je
lásky
hodný
a
někdo
to
lásky
ho
temení
než
v
bůh
všechny
miluje
stejně
to
nelidská.
A
je
tak
vaším
je
tady
řeč
o
tom
jestli
naše
podstata
je
prázdné
vědomí
tak
zdánlivě
nech
po
soto
prázdné
vědom
protože
se
nám
z
pohledu
zvnějška
jeví
jako
prázdné
když
on
se
ocitl
a
jenom
proto
o
to
pravda
ocitli
po
kterékoliv
těch
čtnáct
operací
ty
něco
ocitl
správné
vědomí
dokonce
blaženém
správně
vědomí
takže
mě
nechybělo
nic
z
toho
co
jsem
toto
vědomí
vkládal
v
tomto
životě
to
své
jáství
tomu
mesiášem
odstoupil
od
toho
aby
mě
byli
při
tom
nechali
tak
jsem
umřel
v
tom
blaženství
velikém
zasetí
jsem
se
naštěstí
mě
v
tomu
nechali
tak
že
se
mi
to
vy
ještě
jako
spousta
čidla.
Ale
je
pod
toto
prázdno
naplněna
lidskou
vůli
nebo
doplněno
lidskou
vůlí
tím
je
pozměněnou
a
tím
vzniká
nepravá
individualita
lidská
je
tomu
takhle
není
tomu
takhle
protože
sice
je
pravda
že
lidská
bude
pozměňuje
čisté
vědomí
všemi
možnými
způsoby
jeho
pozměnit
my
svěřit
jenom
vůbec
nemůžeme
setkat
to
vědomí
je
vždycky
zamíchá
to
z
naší
osobní
vůlí
naším
osobní
představou
z
naší.
To
naším
počínám
našimi
činy
indii
nu
že
řeknu
naší
karmou
to
je
takovou
toho
tedy
to
moc
protože
neví
se
klesal
není
přesto
pravda
že
to
vědomí
který
je
základem
toho
co
se
na
to
navěšují
je
opravdu
prázdné
vědomí
je
obecně
syna
a
když
ji
něco
obecně
plně
tak
je
tuhle
vším
a
protože
je
plné
vším
tak
se
z
toho
specificky
ho
hlediska
lidského
je
chápe
jenom
to
nebo
ono
výlučně
něco
co
nemůže
mít
obecně
platného
vůbec
pochopit
a
mýma
k
tomu
rozumět
doufám
že
jo
tak
jeho
je
dojem
že
je
to
prázdné
a
ono
to
prázdnou
není
je
to
všeobecně
plně
vším
un
v
tom
vědomě
je
všechno
a
to
tam
všechno
unášení
tak
by
muselo
nastat
sebe
se
citovat
to
která
nastal
u
mě
jedovaté
listopadu
třicet
víra
obecně
známá.
No
to
postupem
o
tom
okapu
abyste
si
na
tom
člověku
který
to
zažil
prověřil
jak
se
to
má
vlastně
tolik
to
musí
zažívat
to
je
zákonitost
když
jsem
byl
zákonitost
po
tím
no
v
tom
přímo
potí
za
tím
je
tak
bych
to
mělo
opakovat
taktak
ji
tolikrát
jenom
ji
že
to
zákon
taky
prováděna
to
nejde
že
než
ztratí
sama
sebe
zapřít
sama
sebe
a
pak
se
tam
objeví
co
je
všeobecného
v
tom
přitakával
litovali
tam
je
co
bylo
před
stvoření
světa
to
bylo
po
konci
to
bude
po
konci
světa
co
bylo
před
začátkem
a
při
začátku
světa
a
co
je
chy
udržování
toho
světa
všecko
tam
je
ovšem
celýho
vesmíru
myslím
všechno
páně
a
protože
tam
všechno
na
jedné
haldě
tak
byste
zvnějšku
k
tomu
přibližuju
tak
je
to
řek
bych
bez
váhá
o
tak.
To
je
to
že
si
ho
zavedli
ale
když
se
tam
nepřibližuje
já
nýbrž
to
své
já
opustím
tak
vzniku
vnitřku
navenek
vnitřní
to
vypadne
šachu
a
něco
stáhnu
okatě
a
si
to
bude
velice
konkrétní
konkrétní
zážitek
stvoření
světa
tak
jsem
ho
částečně
vylíčil
v
tom
komentáři
pohodě
ano
vě
nebo
když
chovám
si
to
dobře
všimnete
protože
to
je
z
tohoto
zážitku
je
zasáhlo
jedenáctý
třicet
devět
za
to
kousek
jak
to
stvoření
vlastně
bylo
že
my
jsme
procesí
padá
na
nikdo
z
nás
nevynechal
ráji
vrozená
nebyl
v
ráji
pokoušen
hadem
všichni
jsou
věi
pokušení
hadem
všichni
jsme
tady
jsem
přišli
po
tom
pokušení
a
potom
pádu
z
ráje
v
okamžiku
narození
ano
čili
toho
věčný
případ
opakování
no
tak
to
přešlo.
Nebo
ty
bytosti
tam
na
tom
druhým
břehu
nese
sou
aby
se
jim
lhal
a
není
k
prosím
teďka
tady
pro
mě
není
abych
nemohl
do
umře
pomlouvat
taky
že
si
životem
že
mi
dělají
to
dořešil
že
ale
ona
ví
že
to
co
vy
neumí
a
dokonce
i
nechce
uskutečnit
to
sem
představit
kdyby
to
neučinila
kdyby
neměla
ty
svoje
starosti
a
tak
to
seco
že
by
to
pán
bůh
asi
ten
nezastavím
a
tak
latina
toho
pánu
bohu
plete
a
a
to
je
ta
lež.
To
je
ta
pravá
drzá
lež
na
toto
se
padá
já
potřebám
mají
a
vona
pod
auto
že
ano
cítím
s
touto
sestrou
velice
velice
srdečně
tak
je
že
jsem
rád
že
věcem
sám
jsem
po
té
stránce
je
horší
na
tom
že
je
něco
dárci
až
to
ale
si
to
práci
nedalo
teď
to
dovolit
aby
to
nebylo
podruhý
tak
já
jsem
tady
proto
abych
prozradil
že
to
nespravedlivý
způsob
života
vůči
pánu
bohu
že.
Prostě
přeci
jenom
něčemu
ještě
rozumím
víc
než
pán
bůh
a
já
ale
řeka
alenko
a
na
to
ten
toho
vo
mně
musí
občas
ukázat
a
teď
si
tomu
rozumějí
teď
si
pod
autem
teď
s
málo
mého
ruku
a
vyletím
tě
z
toho
straší
dalo
pravou
kde
mně
do
toho
mluvíš
že
ano
pokorou
dát
nemůže
dělat
to
co
dělá
ty
starosti
se
na
jedné
straně
usnadňují
že
ne
straší
pocitové
a
na
druhé
stanete
stěžují
že
nemůže
tou
rukou
dělat
to
co
dělat
předtím
tože
ono
je
třeba
pánboha
tou
rukou.
Ani
jeden
ú
náš
zbytečně
nestvořil
neboť
si
představuje
chudák
pán
bůh
že
musíme
všemi
úly
pomáhat
a
ono
musíme
pomáhat
ne
tady
odsud
to
je
taky
dobrý
ale
není
to
to
nejsprávnější
je
na
ještě
že
odstupovat
od
sebe
něco
sebe
vzdát
své
osobní
vůle
nebo
osobní
vůle
je
to
co
překáží
mezi
mnou
a
bohu
a
co
jedině
stojí
v
tom
že
já
si
nemohu
uvědomit
že
jsem
věčnou
bytostí
na
to
a
na
rozdíl
ode
mě
má
ještě
taky
strach
kte
věčnosti
který
to
je
směšný
potkalo
že
ano
atalyto
je
to
už
tady
paní
kolegyně
mazáčová
výše
to
je
nadávka
teď
jsem
ji
právě
nadal
paní
doktor
tam
paní.
Kolegyně
jí
potřebuji
vynadal
co
by
si
říkal
tak
jak
se
nadává
ne
to
já
si
tam
sva
paní
doktorka
paní
kolegyně
a
podobně
a
to
je
nadávka
jednou
jsme
řekl
pane
živě
než
to
byla
nadávka
a
je
mi
líto
že
že
to
nepochopil
no
to
nevadí
ale
dost
dobře
ví
ježíši
řeknu
ty
zvrhá
anička
paní
doktorka
no
tak
výkony
uhodilo
že
je
to
s
nimi
svým
strašně
zle
že
bych
měl
naší
zabil
do
vnitřně
a
byla
by
strašně
šťastná
kdyby
se
mi
to
podařilo
že
jak
to
nedokáže
obsa
se
bylo
opustit
tato
nosti
je
se
dává
dobře
pozor
aby
to
neudělal
bych
ni
ostatním
v
upozornim
protože.
On
to
za
mě
udělal
esesman
to
je
to
je
klas
a
to
dělali
lékaři
a
pak
nastane
kope
si
počkej
a
u
jsem
měl
já
jsem
mohl
čekat
svítí
zdání
nebo
jsme
říkal
je
to
zbytečné
který
to
vás
že
to
byl
tak
no
tak
tyto
jistý
sou
ty
dvě
mate
no
si
že
ten
ho
pokud
to
chcete
mluví
o
mnoha
já
a
my
v
mnoha
těla
kam
malo
stanoven
ale
vyvodila
je
místo
u
nich
tím
tělo
vraha
vaší
a
tak
dále
okolo.
Vůbec
noc
moh
tam
menuje
já
jsem
je
všechny
a
nepoval
protože
ten
zbytečně
se
zabývat
tou
indickou
znalostí
těch
mých
kde
se
cítí
to
já
být
domovem
ale
nic
z
těch
domovů
kde
se
cítí
domovem
není
pravý
domovem
nýbrž
jenom
představou
že
tam
je
domovem
čili
není
to
pravé
kde
on
má
právo
spočinout
že
má
právo
se
za
bydlet
ani
nejvyšším
neby
se
nesmí
zabydlit
to
je
teprve
zdržování
kam
se
hrabe
václav
se
svým
zdržováním
proti
tomu
kdo
se
zabili
v
nejvyšším
nebi
a
analýza
pokoje
i
poměr
a
prosím
vás
toto
očistou
cheme
nebo
to
potřebě
tak
že
jediný
uchem
to
odborníkem
dualismu
platí
takzvané
nízké
páry
dvojic
ké
zásady
koukají
k
tomu
zákon
dualismu
a
potom
vyšší
a
nejvyšší
nejvyšším
jedním
z
nejvyšších
párů
dvojic
je
stvořitel
a
stvořené
to
je
tak
jenom
to
jsou
taky
jenom
páry
dvojic.
Které
existují
jenom
řádu
dualismu
za
ním
není
stvořitele
není
spojeného
to
je
třeba
vysvětlovat
tři
totalně
zdlouhavé
a
jak
bych
to
vysvětlil
tak
byste
mi
řekli
jako
ty
kterým
jsem
vykládal
o
abstinent
ví
někde
na
moravě
řekli
jsem
vám
to
řekl
a
tam
to
tomtoto
jinak
by
se
tomu
nato
bude
jako
jako
matce
zaseto
to
skalický
rozumí.
Jak
je
lepšího
uměle
a
kaina
kou
vodou
nebo
něčím
a
to
znamená
pojetí
tohoto
světa
to
je
ta
opasek
pobiju
to
je
to
potom
ale
tak
že
já
tímto
způsobem
poslat
nebudu
ale
řeknu
to
co
jsem
tady
ráno
už
před
seslal
protože
oni
jsou
ti
dotyčný
který
jsem
to
řekl
si
jisti
tím
že
se
při
tom
nebudou
slovo
dobru
že
to
řeknu
asi
úplně
jinak
než
to
říkal
žena
že
jsem
rozhodnu
to
řekl
síně
ono
mi
to
ale
nepude
protože
já
nevím
co
jsem
říkal
na
v
jenom
o
čem
se
mluvil
obsah
vy
já
vím
termín
oč
od
jde
ale
to
jsem
přitom
řekl
ani
slovo
nevím.
To
já
umím
zapomenout
že
se
má
zapomenout
já
to
abych
to
mohl
vzít
z
toho
pokladu
ve
kterém
je
všecko
tak
musím
zapomenout
na
háv
které
jsem
který
sem
tomu
dal
já
musím
z
toho
hlavu
vody
to
není
obyčejná
stařecké
zapomnětlivost
to
je
nesmírně
veliké
umění
které
dokáže
jenom
ten
komu
je
dáno
aby
nebyl
svůj
je
mně
dáno
já
jsem
si
to
nedal
ale
je
mi
to
dáno
takže
když
já
teďka
budu
mluvit
o
tom
co
je
jsou
to
meze
techniky
a
co
je
za
těmi
mezemi
techniky.
A
že
je
nebezpečné
se
povolovat
jenom
technickým
způsobem
kupředu
a
je
to
technika
čistě
hmotná
že
se
vynalézat
věci
jako
třebas
tu
do
vesmíru
a
tak
dále
a
to
se
prováděná
těch
částečkách
už
a
tomu
anebo
ať
už
je
to
duchovní
pokrok
že
začnu
chápat
věci
nebo
vnímat
věci
které
jsou
za
touto
úrovní
v
obojím
je
založeno
nebo
ukryté
veliké
nebezpečí
když
u
toho
ustrnout
tak
se
ocitnu
v
nebezpečné
fázi
krizově
je
a
nako
kolem
když
se
dostanu
na
horší
mez
jak
jimi
lidských
možností
tak
se
dostanu
do
krizový
ho
období.
Lidstvo
pokud
to
tak
vidím
neska
je
takové
krizově
fázi
kdy
bude
moci
ještě
mnoho
přidat
k
tomu
rozumovému
pochopení
vesmíru
a
všeho
moc
tak
ale
už
je
to
na
takový
hranicích
že
je
normální
člověk
bez
velké
ruce
nemůže
pochopit
a
nic
třebas
pojem
relativity
to
říkal
a
ta
je
mi
líto
ale
to
se
jí
době
vysvětlit
nedá
to
je
to
pro.
To
je
relativity
proti
tomu
ostatním
před
se
po
té
aktivity
eště
dalšího
z
toho
narozen
to
všechno
základem
spojena
vypad
byli
se
lidi
drželi
toho
že
to
co
znají
je
absolutně
pravda
tak
by
nemohl
jít
dojít
pojmu
jak
vy
a
kdyby
byl
si
pojmout
vy
tak
by
nosí
k
tomu
co
vám
teďka
taky
říkám
když
kam
jsem
to
stejně
ráno
jako
to
říkám
teďka
takže
ho
doslova
ani
slovo
tam
nestojí
ani
tam
na
kameni
nezastavím
kde
stálo
kdybych
to
říkal
odpoledne
tak
to
vo
říkat
zase
úplně
jinak
a
nebudeš
uznáni
odporovat
tomu
tom
zajímavý
že
tam
odsud
mohu
brát
a
je
to
činíte
tamto
bere
tím
ty
tam
toho
je.
Dispozicí
čili
to
je
ten
zázrak
rozmnožení
své
bůh
já
tak
já
ustavičně
nic
nezažívám
čivo
tamtud
deru
s
tím
víc
odtamtud
mohu
dávat
a
tím
méně
toho
ubývá
vůbec
toho
neužíval
tak
že
kdyby
ho
tehdy
ještě
dvanáct
kus
odpadu
jenom
těch
pásku
a
doby
če
tak
tadyhle
tomu
zrovna
bude
taky
tak
takže
jestliže
dneska
lidstvo
že
za
rozdílný
a
tomu
třebas
krásná
věc
víte
že
to
dělá
pomocí
obrovských
energii.
Tak
my
si
musíme
uvědomit
že
byl
středověku
a
byl
starověký
když
se
totéž
dělalo
ale
bez
těch
dalších
dalších
daleko
přirozenější
způsobem
například
opakovanou
dospěla
a
to
je
vyrobil
těžká
voda
a
z
toho
se
taky
dal
rozbít
a
tam
to
vzali
člově
alchymisté
a
vy
se
s
tebou
a
tak
to
věděli
z
toho
kou
literou
zemí
ne
z
toho
spisu
máte
to
někdo
řekl
to
někdo
šel
to
tak
si
to
někdo
pučte
aby
se
to
jesli
tam
to
krásně
řečeno
oni
to
dokázali
to
sami
ska
s
velikými
těžkostmi
zakazujeme
tomto
deme
čistě
technicky
a
ne
inspiraci
jako
na
sešli
ti
velicí
alchymisté
tak
musím
do
toho
vkládat
čím
dál
těžkopádně
prostředky
takže
dejme
tomu
v
semeni
shodovat
ho
normy.
Běhu
nějaké
družice
okolo
země
tak
musíme
překonat
to
pře
tíže
tu
tíhu
zem
kou
aspoň
do
té
míry
aby
mu
se
volně
mohli
pohybovat
potom
okolnosti
země
a
to
je
málo
tetě
potom
odpadají
ho
budí
tak
byste
svou
stali
svami
a
tak
dále
ale
to
jsou
úřady
energie
jak
když
například
bychom
se
chtěli
dneska
dostat
jenom
na
nějakou
jinou
dala
by
to
byli
kdybychom
se
bavili
světí
světlo
tak
by
to
byli
světelné
roky
čili
i
touto
rychlostí
by
pobožně
pomalé
a
přeci
jenom
pánbůh
musí
být
pozici
aby
nepotřeboval
tohoto
těžkopádné
proto
učeného
vám
aby
mohl
být
čili
přítomný.
Má
být
čili
si
to
tak
tímto
způsobem
to
nedělal
on
to
dělá
tím
že
je
ve
všem
obsažen
že
už
tam
je
takže
když
se
dostanete
na
jeho
pozici
pokřtí
no
a
tak
na
faktem
ta
nebo
na
jiné
galaxii
nebo
kdekoliv
na
zemi
jako
ten
kde
on
je
taky
nikde
stejnou
měrou
je
nikde
jako
je
všude
čili
té
všem.
Download XML • Download text
• Waveform view