EN | ES |

88-04A

88-04A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Je dokud tu této tupí tak s tím tak z něho nebude mít jiného ne toho nic lou toku se jeho a tomu se si nemůžu přát když víme nestarat kousíček k tomuto jako proviním do toho toho za ním že bude novým jak jsem ho při vědomosti máte pořádné proměnit nemoh on se provinil protože je to my toho osobní vůle no čili to de funk hříchu hřích rovná se mu osobní vůle toho drží toho obepíná n svou fa a tak dále to a ten pád to je úrovně je tak vinou záži dosti že když tam padl z těch síly který jsem se plně věnoval tak trvalo rok čistotě než jsem se dostal do situace ve své sal ticho ten bez lítosti přestavbě čí dovětkem cesta po tom toužit. Cesta víc v tom tělem stavu rovnovážně jako jsem v něm předtím byl protože každá úroveň svůj rovnovážný stav jenom že to své konce jak mi se dostane na konec určitého stupně a toho po rovnováze tam a oni to to stavu že po rovnovážné případu pana to není jeho vina nýbrž to je vina pokroku a to nepovažuju za vinu každý pokrok vede k těmto koncům těmto přechodu a ono je opravdu chybné když člověk na to velký a vyklá to jinak než takhle o jako to říkám to musí krát tak. Že je to nepřekonatelné přechod do další fáze a že on si může vybrat to právo buď se mi se staví přestane zůstat u toho u toho hořícího města to není gomory pak se sloupem anebo se dát s tím abrahamem na cestu kyčli vůbec nemyslím že mu to nějak pomůže když si nepomůže pán mu pán sobě překoná a to je v moci člověka tohleto vracení se svět nevracel se po nevzpomíná to že tam bylo tak něco výtečného a vám bylo něco také no ani to ani ono to jsou přechodné stavy. To se je musíš umět jednou přejít bez lítosti ne by byl se malinko litoval když se ten esesman řekl ještě za zabiju jenom jsme na to počkej když to momentu ještě sebe litovat tak nezabil sůzo ode neutekli že měl to zabíjet ale když jsem sebe nelitoval tak jsem to existoval který ho páru o to hrůzou odešel protože neviděl udát no viz něco konám potom neviděl nikdo kdo na namířenou pušku a nesedět střílel do se tou puškou vodešel vidím. Že jsem nebyl na úrovni pro bylo moc a nebudete máte fáze a po něm na nějaké úrovni jiné ještě pána dualismu a na kterém on byl na jiné úrovni to dualismu na nižší úrovni musí ti smířit tam platili zákon jiné než na vyšší diktovala rama taky své noze žil pořád eště domu když jsem byl v tom koncentráku trošku ale tam neplatilo nic tudletoho táta věci někdo myslí ta bohu pana vítovo nepochopí potom okolnost takže je čeho si někdo myslí že jsem ho přiměl takovému zážitku aby se vracel to co rozený to bourání. Toho co bylo mezitím tak vás upozorňuju na jednu věc že základní omyl je v tom že tím že to myšlenkové odbourává tak fakticky to ne odbourat protože ten sem ho taky tomu za lidskou neměl nikomu jsem nikom tomu zatemnila jsem mu to zase mohl vysvětlit že to indové znají most za toto vtělení a strašit a tak dále ale ne narodil se nikoho my to dělal a tak jsem mu dál metodu jak to udělat takže on tu metodu absolutně neznáteli jako by za nám jak se tomu dostat a takže on mi tady prozrazuje tím svým zážitkem že vůbec neví co je to dostat se za hranice této úrovně zakletá věší a. Podstatou toho jak se dostanu to úroveň je překonat tato trestal si to to to prostoru nikoliv nějakým posune toto dělá nýbrž umístění se jinde v tom prostoru. Z toho věčného jde cestou časnou a tamto kamenovat je pochod který von absolutně neovládá to tomu že stát o nějaké kromě o nějakém lístu a tak dále toho jako ve své přestavá musí chápat že lidstvo jenom součástí nějakého většího celku a čili to podobno taky matkou pokoj tady nevím o tím pásku a tak dále to je všechno to slovech ho skvělé představy ale když někdo . Jak se chtěl věcem dochází tak že tohleto je čisté fakta slovní a není to vůbec žádný skutečný zážitek a to to nebudu vysvětlovat dopise že by ho musel přísně no to by zaručeně nepovažoval za nakou velkou výhodu no tak bych chtěl říct že to co tady je to se mu zdálo že je to překonání toho co časového úseku není překonání svatou řekli z toho důvodu že k němu duševně že on se neocitl zatím časovým úsekem nýbrž z jednoho že to byl se ku všem do jiného úseku nějaké světskou možná si to je možný ono se ale jenom dost ale ne okolo to tak je vidět těch následcích tohleto by mělo čili ono možno se dostat do jiného časového úseku z tohoto ve kterém právě žijeme jenom oděno není možno aby se ocitl v jiném časem úseku když bych mezi to nepřešel před věčností kdybych například ta stěl třeba ocitnout v době césar. To je osobní teď kopat a žil si tam jako teď tady žiju tak vědomě si žil tak bych musel se dostat na před dovésti a odtamtud po pro byla naděje se dostat do kteréhokoliv času úseku ne tedy že bych postupně se přibližoval k tomu podoby toho co je za to ne to pěkně volná no to za nýbrž to je tamto se o to mi pochopena nějaký pohyb že teďka se k vám tam kam tam svého nějakého malinkého kantorovi zde a. Jenže kvantu vědomí by byl do věcem za nově rozumíte mně a to neví vo to leta on si myslí to je tohleto co se dělat to jde jenom když se člověk starém vědomí věčné bytosti boha věčného základu která věčnosti přichází v rohu sebrat a tak vědomi na si vědom to asi o tom o tom tím že je to jasný dětmi když to se bylo to byl fakt že se tak nakukal ale on měl takových dojem že za tou opozici lidí stojí vše odpouštějí láska ne abych se nedívali na co ji opozici měla stavy okolo nýbrž bůh nestranně. Tomuto mo říkám ho pokud evan mi ta sekta český rozhodnu rovnou každého miluje i ty kterým mu oponuji který tím souhlasím a co od toho člověka taky to aby tak duše ta byla milován čili tohleto byla inici to byla správná vysoko jak klovat a intuice správná není jenom vědět jak ale moc k tomu abych to kopal doufám že mu potom bylo takové něco z moci kterou vaší sypal bude umět zacházet tak aby mohl milovat ty postu obočím si ty opozici k tomu ten se nedá mýlit to že je proti těm okolním některým vystupoval ježíš kristus velice bohatou a řek bych není mně no laskavě vy to farizeové nebo učíte ráno to bylo proto že nešlo o nějakou opozici nýbrž šlo o chybných zůstat zákon a že si mysleli když si formu je plný zákon celý kdežto forma ta byla zvěstováno mojžíšem. A duch toho zákona byl zvěstoval eliášem ale dokud nevim jak toho mojžíše tak to eliáše takový vůb žádné stíny kdybych našli jenom s tím duchem tak by to byla taky chyba žák vo ješi eliáš elíša ruce to být správně ten plníte ocitlo ducha toho eliáš a tak taky šos zbabral to je následkem začít si se obojí forma i ta forma namarupa to říkají indové i ten duch toho jinam a to právě je věc velice důležitá a bych mu tedy přál abych budoucnosti nedal z výklad v tomto klidu nebo v této láskou otravné tímže někdo je lásky hodný a někdo to lásky ho temení než v bůh všechny miluje stejně to nelidská. A je tak vaším je tady řeč o tom jestli naše podstata je prázdné vědomí tak zdánlivě nech po soto prázdné vědom protože se nám z pohledu zvnějška jeví jako prázdné když on se ocitl a jenom proto o to pravda ocitli po kterékoliv těch čtnáct operací ty něco ocitl správné vědomí dokonce blaženém správně vědomí takže nechybělo nic z toho co jsem toto vědomí vkládal v tomto životě to své jáství tomu mesiášem odstoupil od toho aby byli při tom nechali tak jsem umřel v tom blaženství velikém zasetí jsem se naštěstí v tomu nechali tak že se mi to vy ještě jako spousta čidla. Ale je pod toto prázdno naplněna lidskou vůli nebo doplněno lidskou vůlí tím je pozměněnou a tím vzniká nepravá individualita lidská je tomu takhle není tomu takhle protože sice je pravda že lidská bude pozměňuje čisté vědomí všemi možnými způsoby jeho pozměnit my svěřit jenom vůbec nemůžeme setkat to vědomí je vždycky zamíchá to z naší osobní vůlí naším osobní představou z naší. To naším počínám našimi činy indii nu že řeknu naší karmou to je takovou toho tedy to moc protože neví se klesal není přesto pravda že to vědomí který je základem toho co se na to navěšují je opravdu prázdné vědomí je obecně syna a když ji něco obecně plně tak je tuhle vším a protože je plné vším tak se z toho specificky ho hlediska lidského je chápe jenom to nebo ono výlučně něco co nemůže mít obecně platného vůbec pochopit a mýma k tomu rozumět doufám že jo tak jeho je dojem že je to prázdné a ono to prázdnou není je to všeobecně plně vším un v tom vědomě je všechno a to tam všechno unášení tak by muselo nastat sebe se citovat to která nastal u jedovaté listopadu třicet víra obecně známá. No to postupem o tom okapu abyste si na tom člověku který to zažil prověřil jak se to vlastně tolik to musí zažívat to je zákonitost když jsem byl zákonitost po tím no v tom přímo potí za tím je tak bych to mělo opakovat taktak ji tolikrát jenom ji že to zákon taky prováděna to nejde že než ztratí sama sebe zapřít sama sebe a pak se tam objeví co je všeobecného v tom přitakával litovali tam je co bylo před stvoření světa to bylo po konci to bude po konci světa co bylo před začátkem a při začátku světa a co je chy udržování toho světa všecko tam je ovšem celýho vesmíru myslím všechno páně a protože tam všechno na jedné haldě tak byste zvnějšku k tomu přibližuju tak je to řek bych bez váhá o tak. To je to že si ho zavedli ale když se tam nepřibližuje nýbrž to své opustím tak vzniku vnitřku navenek vnitřní to vypadne šachu a něco stáhnu okatě a si to bude velice konkrétní konkrétní zážitek stvoření světa tak jsem ho částečně vylíčil v tom komentáři pohodě ano nebo když chovám si to dobře všimnete protože to je z tohoto zážitku je zasáhlo jedenáctý třicet devět za to kousek jak to stvoření vlastně bylo že my jsme procesí padá na nikdo z nás nevynechal ráji vrozená nebyl v ráji pokoušen hadem všichni jsou věi pokušení hadem všichni jsme tady jsem přišli po tom pokušení a potom pádu z ráje v okamžiku narození ano čili toho věčný případ opakování no tak to přešlo. Nebo ty bytosti tam na tom druhým břehu nese sou aby se jim lhal a není k prosím teďka tady pro není abych nemohl do umře pomlouvat taky že si životem že mi dělají to dořešil že ale ona že to co vy neumí a dokonce i nechce uskutečnit to sem představit kdyby to neučinila kdyby neměla ty svoje starosti a tak to seco že by to pán bůh asi ten nezastavím a tak latina toho pánu bohu plete a a to je ta lež. To je ta pravá drzá lež na toto se padá potřebám mají a vona pod auto že ano cítím s touto sestrou velice velice srdečně tak je že jsem rád že věcem sám jsem po stránce je horší na tom že je něco dárci to ale si to práci nedalo teď to dovolit aby to nebylo podruhý tak jsem tady proto abych prozradil že to nespravedlivý způsob života vůči pánu bohu že. Prostě přeci jenom něčemu ještě rozumím víc než pán bůh a ale řeka alenko a na to ten toho vo mně musí občas ukázat a teď si tomu rozumějí teď si pod autem teď s málo mého ruku a vyletím z toho straší dalo pravou kde mně do toho mluvíš že ano pokorou dát nemůže dělat to co dělá ty starosti se na jedné straně usnadňují že ne straší pocitové a na druhé stanete stěžují že nemůže tou rukou dělat to co dělat předtím tože ono je třeba pánboha tou rukou. Ani jeden ú náš zbytečně nestvořil neboť si představuje chudák pán bůh že musíme všemi úly pomáhat a ono musíme pomáhat ne tady odsud to je taky dobrý ale není to to nejsprávnější je na ještě že odstupovat od sebe něco sebe vzdát své osobní vůle nebo osobní vůle je to co překáží mezi mnou a bohu a co jedině stojí v tom že si nemohu uvědomit že jsem věčnou bytostí na to a na rozdíl ode ještě taky strach kte věčnosti který to je směšný potkalo že ano atalyto je to tady paní kolegyně mazáčová výše to je nadávka teď jsem ji právě nadal paní doktor tam paní. Kolegyně potřebuji vynadal co by si říkal tak jak se nadává ne to si tam sva paní doktorka paní kolegyně a podobně a to je nadávka jednou jsme řekl pane živě než to byla nadávka a je mi líto že že to nepochopil no to nevadí ale dost dobře ježíši řeknu ty zvrhá anička paní doktorka no tak výkony uhodilo že je to s nimi svým strašně zle že bych měl naší zabil do vnitřně a byla by strašně šťastná kdyby se mi to podařilo že jak to nedokáže obsa se bylo opustit tato nosti je se dává dobře pozor aby to neudělal bych ni ostatním v upozornim protože. On to za udělal esesman to je to je klas a to dělali lékaři a pak nastane kope si počkej a u jsem měl jsem mohl čekat svítí zdání nebo jsme říkal je to zbytečné který to vás že to byl tak no tak tyto jistý sou ty dvě mate no si že ten ho pokud to chcete mluví o mnoha a my v mnoha těla kam malo stanoven ale vyvodila je místo u nich tím tělo vraha vaší a tak dále okolo. Vůbec noc moh tam menuje jsem je všechny a nepoval protože ten zbytečně se zabývat tou indickou znalostí těch mých kde se cítí to být domovem ale nic z těch domovů kde se cítí domovem není pravý domovem nýbrž jenom představou že tam je domovem čili není to pravé kde on právo spočinout že právo se za bydlet ani nejvyšším neby se nesmí zabydlit to je teprve zdržování kam se hrabe václav se svým zdržováním proti tomu kdo se zabili v nejvyšším nebi a analýza pokoje i poměr a prosím vás toto očistou cheme nebo to potřebě tak že jediný uchem to odborníkem dualismu platí takzvané nízké páry dvojic zásady koukají k tomu zákon dualismu a potom vyšší a nejvyšší nejvyšším jedním z nejvyšších párů dvojic je stvořitel a stvořené to je tak jenom to jsou taky jenom páry dvojic. Které existují jenom řádu dualismu za ním není stvořitele není spojeného to je třeba vysvětlovat tři totalně zdlouhavé a jak bych to vysvětlil tak byste mi řekli jako ty kterým jsem vykládal o abstinent někde na moravě řekli jsem vám to řekl a tam to tomtoto jinak by se tomu nato bude jako jako matce zaseto to skalický rozumí. Jak je lepšího uměle a kaina kou vodou nebo něčím a to znamená pojetí tohoto světa to je ta opasek pobiju to je to potom ale tak že tímto způsobem poslat nebudu ale řeknu to co jsem tady ráno před seslal protože oni jsou ti dotyčný který jsem to řekl si jisti tím že se při tom nebudou slovo dobru že to řeknu asi úplně jinak než to říkal žena že jsem rozhodnu to řekl síně ono mi to ale nepude protože nevím co jsem říkal na v jenom o čem se mluvil obsah vy vím termín od jde ale to jsem přitom řekl ani slovo nevím. To umím zapomenout že se zapomenout to abych to mohl vzít z toho pokladu ve kterém je všecko tak musím zapomenout na háv které jsem který sem tomu dal musím z toho hlavu vody to není obyčejná stařecké zapomnětlivost to je nesmírně veliké umění které dokáže jenom ten komu je dáno aby nebyl svůj je mně dáno jsem si to nedal ale je mi to dáno takže když teďka budu mluvit o tom co je jsou to meze techniky a co je za těmi mezemi techniky. A že je nebezpečné se povolovat jenom technickým způsobem kupředu a je to technika čistě hmotná že se vynalézat věci jako třebas tu do vesmíru a tak dále a to se prováděná těch částečkách a tomu anebo je to duchovní pokrok že začnu chápat věci nebo vnímat věci které jsou za touto úrovní v obojím je založeno nebo ukryté veliké nebezpečí když u toho ustrnout tak se ocitnu v nebezpečné fázi krizově je a nako kolem když se dostanu na horší mez jak jimi lidských možností tak se dostanu do krizový ho období. Lidstvo pokud to tak vidím neska je takové krizově fázi kdy bude moci ještě mnoho přidat k tomu rozumovému pochopení vesmíru a všeho moc tak ale je to na takový hranicích že je normální člověk bez velké ruce nemůže pochopit a nic třebas pojem relativity to říkal a ta je mi líto ale to se době vysvětlit nedá to je to pro. To je relativity proti tomu ostatním před se po aktivity eště dalšího z toho narozen to všechno základem spojena vypad byli se lidi drželi toho že to co znají je absolutně pravda tak by nemohl jít dojít pojmu jak vy a kdyby byl si pojmout vy tak by nosí k tomu co vám teďka taky říkám když kam jsem to stejně ráno jako to říkám teďka takže ho doslova ani slovo tam nestojí ani tam na kameni nezastavím kde stálo kdybych to říkal odpoledne tak to vo říkat zase úplně jinak a nebudeš uznáni odporovat tomu tom zajímavý že tam odsud mohu brát a je to činíte tamto bere tím ty tam toho je. Dispozicí čili to je ten zázrak rozmnožení své bůh tak ustavičně nic nezažívám čivo tamtud deru s tím víc odtamtud mohu dávat a tím méně toho ubývá vůbec toho neužíval tak že kdyby ho tehdy ještě dvanáct kus odpadu jenom těch pásku a doby če tak tadyhle tomu zrovna bude taky tak takže jestliže dneska lidstvo že za rozdílný a tomu třebas krásná věc víte že to dělá pomocí obrovských energii. Tak my si musíme uvědomit že byl středověku a byl starověký když se totéž dělalo ale bez těch dalších dalších daleko přirozenější způsobem například opakovanou dospěla a to je vyrobil těžká voda a z toho se taky dal rozbít a tam to vzali člově alchymisté a vy se s tebou a tak to věděli z toho kou literou zemí ne z toho spisu máte to někdo řekl to někdo šel to tak si to někdo pučte aby se to jesli tam to krásně řečeno oni to dokázali to sami ska s velikými těžkostmi zakazujeme tomto deme čistě technicky a ne inspiraci jako na sešli ti velicí alchymisté tak musím do toho vkládat čím dál těžkopádně prostředky takže dejme tomu v semeni shodovat ho normy. Běhu nějaké družice okolo země tak musíme překonat to pře tíže tu tíhu zem kou aspoň do míry aby mu se volně mohli pohybovat potom okolnosti země a to je málo tetě potom odpadají ho budí tak byste svou stali svami a tak dále ale to jsou úřady energie jak když například bychom se chtěli dneska dostat jenom na nějakou jinou dala by to byli kdybychom se bavili světí světlo tak by to byli světelné roky čili i touto rychlostí by pobožně pomalé a přeci jenom pánbůh musí být pozici aby nepotřeboval tohoto těžkopádné proto učeného vám aby mohl být čili přítomný. být čili si to tak tímto způsobem to nedělal on to dělá tím že je ve všem obsažen že tam je takže když se dostanete na jeho pozici pokřtí no a tak na faktem ta nebo na jiné galaxii nebo kdekoliv na zemi jako ten kde on je taky nikde stejnou měrou je nikde jako je všude čili všem.

Download XMLDownload textWaveform view