88-02A
88-02A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Ona
si
musela
moc
roli
a
to
zavinili
ne
a
nemohla
všechno
říct
ale
je
tam
svatyto
stránky
sou
v
této
kapitole
která
je
vynechán
já
to
nebudu
dál
číst
protože
by
vás
nezajímala
ale
je
to
tam
by
nechám
za
na
tom
kosti.
Jak
tomu
jak
podle
mého
mínění
za
něco
takhle
že
má
nepřeje
abych
do
toho
se
míchal
do
toho
zdánlivé
rozporu
mezi
indickým
pojetím
cesty
a
mezi
křesťanským
pojetím
cesty
protože
chce
asi
říci
že
není
v
tom
omyl
že
duše
lidská
je
nevěstou
a
ne
bohem
kdežto
indové
říkají
že
se
musíme
absolutnosti
s
bohem
a
tak
dále
to
není
pro
ně
příbytek
u
boha
a
teďka
v
tomto
posledním
mluví
o
příbytcích
už
panečku
tak
možná
jestli
ještě
takhle
bude
mluvit
dál
že
my
dá
svolení
k
tomu
abych
to
vysvětlil
i
bez
svatý
terezie
a.
Já
jsem
byl
takový
pravý
do
to
nevysvětlím
počkám
až
si
to
do
jiní
a
velik
aby
protože
zase
ještě
vod
setina
že
bez
její
vůle
a
to
nechci
dělat
to
s
tím
za
točí
takovým
způsobem
to
s
tím
nepočítam
samo
sebou
že
sem
budování
anebo
bude
mě
cesty
no
jsem
že
ale
odjedu
i
cesty
je
odvolán
na
jiný
pracovišti
nebo
jinou
funkci
nebo
někam
jinam
a
nemusím
já
ustupovat
protože
ono
všeho
mocí
ustupovat
takový
mu
sobě
si
vrcholným
ne
člověk
sme
sám
sobě
středem
a
to
není
správné.
To
je
to
nic
nedali
sebe
se
to
vůbec
protože
když
mám
životnou
když
mám
ž
živou
tělesnost
tak
nepotřebuje
realizovat
ona
ta
život
na
živá
tělesnost
sama
realizuje
ježíš
kristus
měl
živou
tělesnost
a
potom
mohl
oživovat
tělesnost
je
ho
dokonce
mohl
křísit
to
tak
na
ono
se
nedostal
pochopitelně
ale
přeci
jenom
nějaký
život
ní
je
které
maje
tělesnosti
jiný
než
hmotný
no
a
vědomě
tam
tak
může
taky
tímto
vědomím
někde
jinde
působit.
Říkal
jsem
že
blaženém
nejvyšší
vůle
který
člověk
může
nabýt
když
si
člověk
vezme
to
indické
sat
čit
ananda
tak
je
podezřelá
proč
napřed
je
v
tom
jmenováno
stát
potom
čit
a
potom
ananda
přeložil
do
češtiny
sat
je
existence
čit
je
vědomí
v
té
existence
a
blaženost
je
následek
té
existence
a
toho
vědomí
správný
následek
čili
ta
existence
naše
je
s
tím
jenom
měl
by
správný
následek
blaženém
životě
v
takovém
který
bychom
nepovažovali
za
blaženost
lidskou
nýbrž
to
je
blaženost.
Já
bych
řekl
podle
koho
se
božská
ale
to
vám
nic
neřekne
to
blaženost
to
já
jsem
nerozeznal
vůbec
delší
dobu
jako
blaženost
vůbec
jsem
si
myslel
že
nejsem
blažený
oni
psal
mou
cenný
samozřejmě
ale
že
to
co
zažívám
není
blaženost
bez
kte
čos
jestliže
člověk
může
svým
životem
jít
k
bohu
vědomě
a
dělá
to
z
radostí
ne
z
násilí
ne
z
donucení
tak
je
to
konkrétní
obsah
blaženosti
ono
to
má
jiný
konkrétní
obsah
než
jak
normální
blaženosti
představujeme
ano
a
tak
já
je
si
myslím
že
na
té
věčnosti
tímto
způsobem
člověk
jde
k
tomu
bohu
a
už
si
to
nepřeje
ono
to
jde
samo
dokud
si
člověk
přeje
například
poznání
tak
není
na
vrcholu
své
cesty
dokud
si
přeje
posmrtného
blaženost
není
na
vrcholu
své
cesty.
Má
nějaký
střed
své
vůle
ale
až
ztratí
tenhleten
střed
až
je
bez
středu
tak
je
potom
na
vrcholu
podle
mého
názoru
pro
a
to
je
ve
stavu
ve
kterém
o
kterém
nemůže
ani
říct
že
je
to
něco
co
by
si
byl
přál
nýbrž
co
je
tu
tak
asi
jako
to
něco
existuje
tak
je
to
z
duch
té
existence
bez
toho
jemu
na
drama
že
sem
se
existuje
z
toho
ananda
by
nemohl
ta
je
zajímavé
že
když
to
přeložím
z
tý
toho
sanskritu.
Tak
sat
čit
ananda
jenom
ananda
z
toho
na
konci
je
rodu
mužského
a
je
rodu
mužského
fakticky
kdežto
to
předtím
nemá
rodu
vůbec
sat
tam
jsou
taky
podstatná
jména
která
do
nemají
ne
nic
tak
žádný
roztaženýma
van
a
ano
to
rodu
mužského
to
znamená
je
to
ve
smyslu
aktivním
je
to
něco
co
člověka
přemáhá
co
člověk
co
se
jedná
to
jasně
mužsky
tak
nějak
jedná
tak
řekl
v
tomto
smyslu
je
to
vrchol
etotiž
ta
ananda
mě
přemáhat
vlastně
od
těch
sedmnácti
let
a
nic
a
předtím
jenom
chvilkama
já
sem
to
záda
nepovažoval
považovat
za
nějaké
poznání
ale
esiže
tam
nastával
rovnováha
na
nějaké
vyšší
úrovni
čili
posunovat
se
rozvážněji
úrovně
na
vyšší
tak
už
to
nebylo
pouhé
poznání
nýbrž
přes
un
přetvoření.
Znovuzrození
tou
to
byl
součást
nou
zrozovat
ho
principu
procesu
nebo
co
takový
tady
za
pravdu
svaté
terezii
že
nebe
musíme
nalézt
de
na
světě
na
zemi
tak
by
ztratili
sami
sebe
kteří
to
nenalezli
vše
k
tomu
je
třeba
nějaká
oběť
nějaká
disciplina
které
nebyly
schopni
on
přeci
nebudu
sebrat
né
nikdo
z
těch
do
toto
zatracení
mezi
ty
kteří
by
byli
ochotni
sebe
obětovat.
Kdyby
byli
sebe
bez
pardonu
bez
obracení
a
bez
vámi
ne
a
bez
výhrad
obětovat
sebe
tak
by
dali
svaté
terezii
za
pravdu
že
já
jsem
dal
vlastně
za
pravdu
teprve
jednadvacátýho
jedenáctý
třicet
devět
kdy
sem
nechtěně
ani
chtěně
ani
nechtěně
sem
se
vzdal
tohoto
života
takže
jsem
provedl
největšího
bytě
říkal
ježíš
kristus
víc
nemůže
věnovat
ne
svůj
vlastní
život
ne
a
toto
voni
nevěnoval
nikdo
z
nich
do
je
proti
tomu
a
když
to
ta
věc
je
stojí
a
padá
z
lidmi
kteří
nejsou
na
této
úrovni
tak
se
nemůže
hnout
kupředu
toto
nemůže
tady
se
přijmout
nemůže.
To
by
musel
ně
přijít
já
nevím
nějakým
někdo
zbytek
do
měli
na
to
ovšem
právo
s
tím
bysem
vládnu
jako
ježíš
kristus
třebas
a
vyhnat
je
z
toho
chrámu
jako
kupčíky
aby
to
šlo
a
u
tý
doby
to
nepude
no
ale
to
není
jediný
co
je
tam
chybný
ho
celá
dogmatiky
kdyby
se
vzala
na
už
československu
teďka
vyžít
a
dogmatiky
celá
to
byste
mohli
polovičku
z
toho
vyškrtat
jako
špatnýho
a
naprosto
zavádělo.
Se
vy
ste
jestli
zlo
duch
by
ještě
položen
tak
potřetí
jak
se
to
položil
ty
podívej
se
jestliže
se
mluví
u
kristu
a
ta
nebo
kristus
sám
nebo
ježíš
kristus
sám
mluví
o
něčem
co
doporučuje
lidem
tak
celá
nadal
většina
je
doporučitelná
je
od
něho
doporučen
ale
je
tam
příkaz
jediný
příkaz
je
tam
a
to
je
příkaz
lásky
ten
se
nedoporučuje
to
znamená
to
se
přikazuje
a
prosím
tě
udělejte
dělej
si
ten
rozdíl
kdo
tito
přikazuje
bůh.
Ty
si
to
nemá
právo
přikazoval
bůh
je
to
přikázal
ježíš
kristus
to
přikázal
učedníkům
tím
způsobem
že
je
dostal
na
úroveň
těch
kteří
dám
do
veškerou
silou
svou
jenom
z
této
stránky
a
to
je
přikázal
na
víc
si
taky
netroufal
oni
měli
veškerou
svou
silou
ty
věci
dělat
a
pak
se
to
mělo
odtamtud
podávat
to
ostatní
po
dávat
tomuto
hlavním
příkazu
ale
jestliže
ten
napsáno
milovati
budeš
bližního
jako
sebe
samého
tak
se
neptá
člověk
sám
sebe
jestli
je
ochoten
nebo
není
ochoten
nebo
nebo
jestli
má
možnost
nebo
nemá
možnost
nebo
jestli
chce
nebo
nechce
nebo
on
se
do
toho
nesmí
vpravo.
On
musí
to
vzít
jako
příkaz
tady
mám
bližního
a
toho
musím
milovat
jako
se
tady
mám
boha
a
to
ho
musím
milovat
z
celého
srdce
a
tak
dále
a
vůbec
nebudu
se
sebou
debatovat
jestli
ho
mám
milovat
nebo
nemám
milovat
nebo
jestli
ho
málo
mi
vyvo
nebo
moc
miluju
to
je
pořád
na
stejné
úrovni
pořád
na
chybné
úrovni
když
já
chci
ho
milovat
to
je
osobní
vůle
a
věř
mi
to
že
kdyby
mě
to
bylo
dopřáno
abych
osobní
vůli
ho
miloval
tak
se
ta
celá
cesta
zvrhl
zrovna
jako
to
je
jidáš
ost
ví
nic
jinýho
to
není
já
bych
mu
pořád
napovídal
ale
tohleto
jsem
je
nemohlo
stát
protože
já
jsem
měl
dojem
že
ho
nemiluju
to
jsem
měl
jedinou
přednost
přes
svatou
terezií
bylo
na
si
se
a
že
ho
miluje
a
já
jsem
věděl
že
ho
nemiluju.
Protože
taky
jsem
ho
nemiloval
on
mě
miloval
my
si
myslíme
že
když
tomu
přidám
něco
málo
ze
své
lásky
že
to
je
hodně
ale
on
nám
ježíš
kristus
najednou
případě
ukázal
co
je
to
dělat
zázrak
jenom
zázrak
copak
věc
lásky
že
když
někdo
byl
tam
od
narození
slepý
tak
on
zamíchal
ze
svých
sliny
blaho
namazal
mu
to
na
oči
a
poslal
klid
ní
ku
stříleli
aby
viděl.
Tam
ukázal
jak
málo
lidského
je
třeba
k
tomu
je
třeba
je
to
přidat
ale
tak
málo
že
to
vůbec
nedá
nazvat
podstatným
protože
v
jiným
případě
to
vůbec
nedělal
to
je
jenom
z
toho
řek
bych
i
tato
důvodu
že
chtěli
dem
ukázat
co
lidského
do
toho
vstupuje
dobrá
vůle
to
jsem
chtěl
milovat
to
je
pra
to
byla
dobrá
vůle
ale
kdyby
byl
se
dostal
do
toho
stavu
že
bych
byl
já
uměl
milovat
ho
ne
se
to
by
bylo
zle
do
toho
mě
pán
bůh
nesměl
pustit
a
já
vám
řeknu
nepoznal
jsem
člověka
ani
z
těch
anály
svatých
který
byl
o
sobě
mohl
říct
že
umí
milovat
boha.
A
když
si
to
někdy
myslel
jako
třeba
to
ta
terezie
že
do
toho
vkládá
všechno
nejde
to
umíral
že
do
toho
vkládá
všecko
tak
bylo
z
toho
krutě
vyveden
rozeným
utrpením
když
svatý
terezie
to
trvalo
osmnáct
let
o
to
utrpení
kdyby
byla
tohleto
si
nepožádá
a
tak
by
to
utrpení
vůbec
nebylo
jak
se
to
to
si
za
viděla
sama
pak
bůh
se
si
nebude
slyšela
utrpení
to
není
v
jeho
intenzita
ona
si
to
sama
vyžehlilo
že
chtěla
všechno
do
toho
vložit
ze
sebe
ze
svým
vlastní
vůle.
A
když
ta
vlastní
vůle
ne
ustoupí
která
říkám
pořád
tam
kalibán
tak
se
z
učit
ho
bodu
člověk
ne
hne
do
určitýho
bodu
je
ta
vůle
nutná
a
to
je
při
tom
východisku
o
kterém
jsem
dneska
mám
je
vůle
nutná
ale
i
tam
v
tom
východisku
neplatí
to
co
platí
o
normálním
vůlí
byla
to
normální
velice
já
jsem
to
východisko
našel
oživené
to
udělala
straně
do
jiný
za
mě
ne
já
tam
mám
lidsky
nějakýho
pomocníka
a
to
se
to
budete
na
vědomí
že
to
nejste
nikdy
vy
který
způsobuje
takovou
změnu
znovuzrození
celé
probíhá
nikoliv
vůle
lidské
nýbrž
z
vůle
boží
a
když
se
budete
zažít
být
znovuzrozen
nedosáhnete
ale
vůbec
nic
ale
ani
špetku
znovuzrození
dostanete.
Protože
tam
lidská
vůle
osobní
vůle
vy
naberete
mínění
že
je
to
správné
to
nestačí
vy
se
musíte
musíte
být
bez
vlastnění
i
a
nejhorší
a
nejtěžší
a
nejtíž
ospravedlnitelný
a
nejtíž
pochopitelný
nejme
právě
vlastní
vůle
v
této
věci
dyť
jací
dělám
dobře
když
si
milovat
boha
to
mě
nikdo
nebylo
nevyložil
že
to
nebylo
se
stěl
bylo
ne
boha
že
ono
mi
to
nešlo
jak
jsem
mohl
přijít
na
to
že
mě
to
že
že
že
by
mě
to
šlo
když
von
mě
miloval
bůh
ano
tak
mě
to
nemohlo
jít
abych
já
miloval
že
by
miloval
tak
že
jsem
nemohl
bez
něho
žít
ani
den.
Nikdy
od
sedmnácti
let
jenom
ty
tři
dni
tam
v
tom
koncentráku
to
se
cítil
opuštěn
od
něj
ale
prosím
vás
to
sou
tři
dni
a
jinak
nikdy
nic
a
to
jenom
proto
že
my
tě
ukazu
vrchol
té
lásky
zase
bůh
kázal
sám
z
vlastní
iniciativy
já
si
myslím
nevymyslel
ani
tě
lékaře
ani
toho
esesmana
ty
to
byla
sama
privilegia
prosím
vás
že
mě
chtěl
zabít
ni
nechtěl
těch
tisíc
dvě
stě
student
tu
nikoho
zabít
že
jsem
ohluchl
hned
v
té
různě
než
jsem
tam
byl
to
tam
lidi
četli
ještě
studentů
to
bylo
samá
privilegia.
No
abych
pochopil
konečně
jaká
je
vůle
boží
a
se
jim
musím
podřídit
ale
tam
to
konce
jako
po
těch
pět
měsíců
ta
vůle
boží
ve
mně
vládla
a
už
jsem
věděl
že
nemiluju
a
už
jsem
netoužil
po
tom
milovat
do
ještě
touží
potom
že
mi
chce
aby
miloval
tak
hodně
se
vzdálený
tomu
vrcholu
duchovní
cesty
vrcholu
honíte
sty
je
život
boží
v
člověku
a
ne
život
člověka
v
bohu
jo
boží
v
člověku
to
je
opačně
než
jak
si
to
představujeme
nás
žije
zapůsobí
a
jak
říkal
co
ty
pavel
ten
byl
na
vrcholu
čili
jsem
už
ne
já
živil
ně
kristus
té
vono.
To
byl
učedníkem
páně
jak
tak
by
se
to
poznali
že
se
snažím
milovat
ne
ten
nemůžete
přijít
na
to
že
bůh
ve
mně
miluje
na
to
nemůžete
zvnějšku
přijít
a
je
to
von
ti
lituje
a
já
jsem
jenom
mu
podávám
to
je
disciplína
oddanosti
diskusi
nic
víc
kdyby
to
byl
příkaz
lásky
bylo
to
dáno
až
na
lidské
vůle
si
bude
milovat
nebo
ne.
Tak
by
každý
přišel
na
to
na
co
jsem
přišel
já
že
nejsem
schopen
to
já
jsem
na
to
přišel
příliš
bych
na
to
všichni
ti
jsem
schopen
se
mi
to
platný
když
já
nejsem
schopen
že
mě
pán
bůh
jako
doporučuje
na
von
nedoporučuje
nařizuje
když
nařizuje
tak
prostě
musím
a
to
je
výtečné
protože
musím
odosobňovat
protože
ona
mě
ta
láska
nejde
od
ruky
teprve
vždycky
tehdy
když
je
to
proti
mé
vlastní
vůli
proti
mé
vlastní
vůli
vono
by
bylo
pro
mě
i
dneska
příjemnější
se
doma
vážkách
a
nebi
tedy
v
brně
že
ano
to
vo
tom
nepochybujte
no
ale
je
to
proti
mému
li
že
já
tady
jsem
o
to
budete
na
vědomí
kdyby
to
nebylo
proti
jeho
věta
vám
vůbec
do
těch
bude
třech
nemůžu
ani
jevit
jsem
tady
zbytečný
to
je
příkaz
no
který
není
slyšet
ale
který
já
jako
jako
jako
takový
chápu
jo
to
je
v
pořádku
podívej
se.
A
kdyby
byl
tuhletu
otázku
dal
někdo
k
ježíši
přibližný
svýho
otce
to
je
živý
bůh
a
je
věčně
než
ten
syn
že
ano
jak
říkal
ježíš
o
sobě
kdyby
to
byl
udělal
by
ho
poslal
k
nějakému
strašně
otravné
bližnímu
kterou
by
ten
dotyčný
musel
pomoci
a
kdysi
by
kdyby
se
tam
nesetkal
s
živým
bohem
tak
mu
nebylo
jiné
pomoci.
Jakmile
ti
učedníci
páně
se
chtěli
k
tomu
živou
bohu
dostat
protože
k
mrtvému
po
smrti
nechtěli
při
pochopitelně
ho
prý
žije
o
bohu
ne
je
poslal
za
bližním
aby
jim
pomáhal
on
se
mohl
divit
kde
brali
tu
sílu
to
je
správné
protože
mi
to
neřekl
já
mám
tady
dávám
sílu
k
tomu
to
nepotřeboval
on
to
prostě
když
udělali
oběť
když
udělali
oběť
a
von
dělal
velkou
běžným
opustili
své
rodiny
začátku
učednictví
nikdo
nešel
za
svou
rodinou
že
ano
tak
na
takové
oběti
byli
schopni
se
stýkat
z
živým
bohem
aspoň
pomocí
zázraků
začít
přáno
ale
kdo
není
na
začátku
svého.
Co
je
přímé
cesty
ochoten
udělat
oběť
ale
velkorysost
tak
ten
se
živým
bohem
nikdy
nesetká
a
jeho
cesta
není
živá
to
je
cesta
mrtvýho
člověka
si
předstírá
něco
napravená
takový
dopis
z
té
tebe
že
si
něco
ten
člověk
předstírá
to
tyto
o
tom
ještě
budu
mluvit
a
budu
ten
dopis
mít
v
ruce
a
budu
vám
to
přednášet
z
toho
za
slovem
to
co
von
tam
píše
ten
dotyčný
abyste
viděli
celé
to
mrtvá
cesta
mrtvýho
člověka
má
všelijaký
zážitky
ale
co
to
platný
je
to
všechno
mrtvé.
Kdežto
když
například
ten
zacheus
chtěl
věnovat
všechen
svůj
majetek
protože
to
ježíš
odmítl
to
nevadí
on
už
to
vnitřně
udělal
tak
našel
se
s
ježíšem
kristem
že
ano
našel
se
živým
bohem
předal
se
s
ním
takže
přibližný
znamená
od
kaž
na
k
tomu
v
té
sebe
oběti
k
tomu
sebezápor
já
řeknu
se
zapři
sama
sebe
a
já
s
ním
tam
přivedl.
Tam
taky
je
to
příkaz
zapři
sama
své
to
není
prosím
tě
jestli
chceš
tak
bys
moh
taky
zapřít
né
za
přes
bez
my
svůj
kříž
to
jsou
samý
příkazy
to
hlavní
je
něco
co
lidská
vůle
nedokáže
nedokáže
ale
když
když
se
po
dovolí
tomu
příkazu
znamená
opustí
svou
osobní
vůli
která
dokáží
něco
jiného
než
tohleto
sebezápor
dokáže
osobní
vůle
bylo
takové
míry
jak
by
měla
tak
se
člověk
setká
s
živým
bohem
ovšem
musí
ho
následovat
to
je
ten
poslední
článek
toho
když
to
nebude
následovat
tak
se
zase
brzo
ztratí
ten
živý
kontakt
to
musí
být
denní
následování
ano.
Tak
bych
říkal
copak
nevidíte
že
všechno
vaše
životě
kapsa
mu
že
se
o
tom
nestará
se
ani
v
nejmenším
abyste
dýchali
a
tak
dále
to
dělá
nevidíte
činnost
boží
nevíte
v
jeho
činnosti
jeho
samého
kdybych
byl
sprostý
na
vás
aby
takhle
řekla
vodbyla
velice
krát
se
tedy
odkázal
bych
vás
na
živého
boha
tím
s
to
tak
sprostý
nebudu
sem
říkal
co
by
dělal
kdybych
byl
že
jo
je
takhle
sprostý.
V
tom
lidském
životě
ve
kterém
se
ale
zhruba
voni
nedovede
postarat
sami
svou
vůlí
o
to
hlavní
se
nemůže
vlastní
vůli
postaveno
to
postranní
to
jo
ten
život
nepovažujeme
za
zázrak
kteří
ote
považujeme
za
pocházející
od
boha
to
nevidíme
tvář
boží
kdežto
ghos
opravdu
říká
stvoření
je
oděv
boží
to
je
správný.
Ten
oči
to
do
které
ona
se
dostala
ale
odkud
pomohla
těm
duším
je
člověk
se
svým
osobním
míněním
nebo
svědomím
v
posmrtném
stavu
a
jestliže
má
tedy
svědomí
špatné
tak
má
tak
musí
být
očištění
to
vědomí
že
jo
od
toho
špatného
svědomí
a
ona
když
mu
vnukl
svoji
jistotu
o.
O
spravedlivosti
boží
a
dovedla
to
do
toho
člověka
vtěsnat
tak
ho
zbavila
těhletěch
těžkostí
posmrtném
stavu
ano
čili
ona
se
domnívám
že
je
to
že
mu
pomohla
očistce
ovšem
všimněte
si
že
tam
nikdy
neříká
kam
pomohla
jenomže
on
pomohl
z
toho
očistce
ale
kam
tam
není
těle
si
to
dobře
to
tam
nestojí
co
tam
se
to
četli
to
máte
doma
kam
pomohla
ne
je
peklo
bili
dně
ne
on
tam
neděle
malo
tam
byste
nedali
že
on
ty
představy
neměl
že
dělá
špatně.
Kdyby
byl
měl
tak
je
tam
on
neměl
on
se
tím
nezatěžoval
s
těmi
hrozným
věcmi
co
dělal
a
čemu
dal
podnět
ne
pro
se
čistý
jako
lilie
ne
někteří
jeho
spolupracovnice
protože
ty
už
jako
pohybovali
o
tom
vytrvá
ale
on
o
sobě
nepochyboval
on
si
mysleli
že
má
pravdu
a
tak
je
čistý
jako
to
právě
říkali
správně
tam
už
v
nestanovil
když
jsem
četl
třeba
sum
bará
tu
že
jsem
ji
potom
dál
nejenom
tu
plakala
tu
tele
součásti
aparáty
tak
jsem
se
tam
načetl
že
ti
co
napadli
neprávem
tu
zemi
toho
ardžunu
byli
si
se
potřen
dostali
se
do
ráje
a
nikoliv
do
pekla
protože
mě
čistý
svědomí.
Že
nemůže
za
sebe
rušit
jedna
paní
mně
řekla
že
se
cítí
úžasně
povznesená
stromu
nebo
když
se
dívá
na
strom
nebo
když
pozoruje
rostou
kvetoucích
nebo
celých
strom
a
řekl
jsem
ji
který
ten
to
máte
tak
člověku
probíhá
síla
shora
dolů
a
kdežto
ve
stromu
zdola
nahoru
a
když
se
díváte
na
strom
tak
aniž
víte
se
přijete
k
tomuto
pnutí
nahoru
a
to
vás
osvobozuje
od
té
zemi
a
proto
si
ji
tak
povznešená
a
vám
jsem
řekl
jesiže
jsem
jí
řekl
se
mě
řekl
že
totiž
ten
stromy
se
zažívá
tu
blaženost
tvůrčí
a
proto
vydrží
na
tom
jednom
místě
stát
nejen
se
protože
ta
blaženosti
je
věčná
a
on
si
věční
radosti
žije
daleko
dokonaleji
než
než
my
a
když
mě
v
mém
přeškolním
věku
hledali
tam
v
té
radava
pod
orlíkem
tak
věděli
kde
mě
mají
hledat.
Stal
jsem
u
pravice
a
pojímal
sem
a
to
už
maminka
říkala
dělal
tam
mnoho
nové
vše
týmově
se
tam
tam
ho
najdete
když
mě
hledali
ne
a
má
to
ale
pár
husy
a
musí
se
pasou
a
von
u
nich
nikdo
není
může
při
umřít
do
žita
to
ten
zodpovědný
člověk
ona
řekla
no
ale
tak
já
tam
já
vím
kde
je
o
ně
na
té
borec
a
když
přišla
maminka
nebo
voni
ke
mně
a
vyčítali
mi
to
já
sem
říkal
podívej
se
já
jsem
se
nemohl
zbavit
dojmu
že
ta
porobit
je
součást
mého
života
který
já
potřebuju
a
tak
jsem
se
domluvil
zůstal
že
se
budou
pást
o
tu
až
tam
jsem
se
domluvil
tak
voni
se
postoupil
zrašit
a
nejdou
si
to
bylo
za
to
bojovníci
nahoře
nedojdete
žita
protože
jsem
se
domluvili
a
voni
opravdu
z
to
pořád
pomohli
domluvu
říkali
opakovali
aby
ji
nepřekročil
že
ještě
si
to
pořád
říkají
kde
se
mají
pás
a
když
někdo
voči
z
toho
z
meze
tak
tím
ten
hlavním
ta
hlavnímu
a
ona
pominula
to
jsme
si
neřekli
ten
se
budeš
pátou.
A
ona
skočil
hlavu
a
utekla
jak
byla
ší
pána
těmi
ostatními
jste
mně
zařízený
bezvadně
tak
se
moh
být
bojová
a
dělalo
mi
to
moc
dobře
že
jsem
z
tou
proviní
se
stýkal
všem
že
to
byla
zrovna
borec
to
já
nemůže
dneska
pochopit
protože
to
je
dost
hrubé
záření
to
měl
být
spíš
takový
nějaký
strom
jako
líp
nebo
nebo
příznak
takovýho
které
mě
k
a
tam
měla
blízko
porobit
jsem
chodil
porobit.
A
ty
mravenci
kteří
lezli
po
té
porobit
zdola
nahoru
a
shora
dolů
ty
mě
nikdy
než
štíply
a
tu
ruku
kterou
jsem
objímal
já
jsem
byl
jenom
jednou
rukou
se
toto
nemohl
to
by
bylo
moc
bolelo
tu
obcházeli
takhle
přes
ní
při
udělali
cestu
ne
a
při
dal
jako
by
tam
byl
uka
nebyla
ale
ty
mě
byli
důkazem
že
ustavičně
do
zdola
nahoru
a
ustavičně
shora
dolů
a
to
je
ten
princip
cesty
vracet
se
k
tomu
svýmu
původu
a
zase
z
něho.
Download XML • Download text
• Waveform view