EN | ES |

87-37A-596-73_od_konce

87-37A-596-73_od_konce


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ten duch na prahu další úrovně nesmí područí prostředků kterými se na tu úroveň došlo to je důležitá věta kdyby byl v područí prostředků kterými se na tu úroveň došlo tak by byl ani závislý bůh není závislý na svém stvoření to je zásada ale všechno tvoří ono je na něm závislo ale on na tom stvoření není závislý absolutně svobodný tím že tvoří stav nestává se nesvobodným ano to to berte na vědomí když to vůbec rozumět tomu čemu říkáte pauza nebo odliv nebo stagnace nebo ten nános smyslu ten dáno z ducha jak pro nazývá svatý jan z kříže to je všechno způsobeno tím že prostředky se opouští aby se osvobodil duch těch prostředků ano tak jakým duchem dosavadní vašich prostředků. Je váš stav je to duch prostředků který užíváte stav který užíváte to je duch prostředků které užíváte ovšem pokud se nemysli o tom jsem stavu že je to místo obydlí když si o tom jsem stavu myslíte že to místo obydlí no tak to není duch nýbrž to je omyl a kdyby jako byl ježíš kristus šel do nebe jak se to jevilo tím učedníkům směrem nahoru do obla tak to je nemožné to se mohlo stát ani to někde nestalo věci to všichni viděli jako předtím v dělo padesáti je eliáše vstupoval do nebe ohnivém voze viděli ale nestalo se to. Neboť tyhlety věci jako znovuzrození stáňo jako znovuzrození ty se nastávají ty sou my jsme vnitřně a to říkají bude ještě správně všichni osvíceni kdyby se teprve mělo stát že všichni s bohem spojeni by se teprve mělo stát nestane se toho souvisí který se nemohou stát které jsou toto je od věčnosti pro nás připraveno přátelé to se nestává ne věci vašem životě se stávají z vstanete nebo nedo máte ten o dělat něco vyvede te dobré nebo za to se stává ale v tomto případě celou zrození není jednadvacátý listopad třicet devět let sem něco stalo jak to pořád musím vyšlo bys tomu rozuměli ten je nastolit patřit set devět je dokument o tom co je. Tak když jsem tím prošel tak bych mluvil spravedlivě a nemluví vám pořád lež prah prostou lež tak bych řekl to se mi nestal jednadvacátého listopadu když se mi to jako by stalo že jsem byl svědkem tak sem jenom řešil že to je od věčnosti sem s bohem spojen nemůžeme si toho nebyl vědom a teď se budete ptát proč si tedy pán bůh přeje abychom si to jednou toho jednou byli vědomi a proč to tak důležité pro toto o tom máš dojít jaký to význam širší než pouhé lidství no tak na to je třeba právě odpovědět. Kdyby člověk nebyl v vazby s veškerým pozemsky vesmírovým časoprostorem na jedné straně a s tím bezčasovým a většina se druhé a kdyby obojí nemělo stejnou platnost a nebylo stejně rád tak to co říkám by nebyla pravda ale vono je to reálné proto že je to vzájemně propojeno a že když přejdu do vědomého spojení s bohem. Tak mohu vědomě toto propojení zdokonalovat z lidského hlediska na úrovni lidské a ta úrovni lidská je nejvýš ze všech úroveň všech tvorů čili protože to zase všechno dohromady propojeno tak tím táhnu tam se spolu spasitelem s pánem ježíšem kristem ano a to se od vás ce čili nesmírně obtížný úkol být spolu spasitelem a proto musíme být vědomí ježíš kristus když je víc spasitelem musel být si vědomí toho že je spasitelem ne nevědomě to dělat nevědomým spasiteli spoluprace mši ni a to je velký rozdíl on z nás především ze svých učedníků dělal vědomé spolu spasitele. A dal totiž způsobem že například oni si uvědomovali koho mají po kří že věděli koho mají pokřtím neboť viděli viděli že je to povedu cha svatého na ty které mají postit to se i sám petr který měl ducha svatýho za sebou že se tomu divu je že ten duch svatý sestupuje na pohany a naštěstí pavel mezi pavle a ježíšem nestála tradice která kterou on překročil jednu jedním skokem že se vzdal tradice ačkoliv ne úplně říkáš ale on se jich chtěl vzdát a dobrou vůli měl. Tak se stalo to že mohl svatýho petra napomenout a když mu když sestupuje do svatý na musíme pokřtít a petr potom souhlasem ale nemůže se nikdo z říct úplně tradice to není možné ani svatý pavel ani svatý petr ani my kdokoliv a si zvlášť na vám záležet na tom abych se abych nebyl vázán tradicí ale byl svobodný protože vím kolik udělala chyb ale nemohu se ji říct úplně protože ona taky chybě nedělala taky tam byli v osvícení kteří mluvili pravdu nebo obraz pravdy správně by stěhoval a těmi se musím řídit si nemoci jak bych křivdil věci jen bych ji ulíval takže dejme tomu je správné v křesťanské tradici že. To je tradice která se nám nezdá že některá dogmatu třebas doma nepodvolili početí jsou doma správným nebo je počet panny marie to si nemohu dovolit přestat to doma něco říkat protože vím že je to dogma správně vyhmát nutné ale sedm dní nebo šest dní a sedmý odpočíval pán bůh dělal svět to dogma to je taky dogma ale když je bráno takhle doslova tak je to nesmírně veliký bod který staví vědu proti náboženství a činí náboženství něco nevědecký takže vědec který to takhle bere do matiky ten musí říct tak to je náboženské a to není vědecké kdežto jsem tady proto. Abych dokázal přes právně náboženské je správně vědeckého a co je nesprávně vědecké je pouze nesprávně dogmatiky například dejme tomu úsek ab se tabulka ho věc v pořádku dokud ho potřebuje aby byl tím ta bu ale jakmile se dostane za úroveň tohoto tak musí ho používat jako prostředku a ne jako cíle aby mu to dobře myslelo aby mu to něco objevil to ne nebo někomu pomohl to taky ne to nestačí. Takže tadyhle věda dneska kolísá nebo jenom úrovni někoho kdo se za šacovali za mříže se sám uvěznili svého úseku ab no a tam bude mít ještě tisíce a tisíce let co vynalézat tomto úseku ab než se toho nabalí za mnoho tisíc let postavu lidé kteří kterým bude stačit úsek ab a nedostanou se do jeho konce není to možné to je nekonečný množství možnosti tam ale my nemůžeme čekat těch nikoliv let že nám jde o to abychom se tady za tento rámec a ono již relativně stačí málo uskutečnit v tomto ab úseku aby se mohlo jít dát relativně málo. Říkám u každého jinak tak relativita znamená u každýho jiným na míra třebas u prostého člověka tak malá míra že pro toho mentálně dospělého člověka je to neúnosné že by to nikdy nedokázal tak například jako mentálně vyspělejší než bere třebas svatý josef kupertinský bych nikdy nezbyla mysli kříž tr i nemohli vyhnout tam ty tesaře. A on nepomyslel na to že někdy tu nějaká přítěž život ženská chopil se jednoho rána a veliké s tím povětří a když když ten kříst rovně potřen tak křičel lich honem to tam založ te dole aby se to dnes aby to nespadl nebo bych padl i s tím vono mu šlo o něj aby tam s tím nespadl že on teďka viděl že je na výši neví jak se ta nevěděl a se tam dostal ne tohleto se nemůže stát jako mentálně dospělé bytosti nemůže a si myslím že se dál mentálně než byl svatý dospět taky že jo ale protože nejsem takovým prosím světem jakým byl von mně to nejde bych se ze žádným ránem neze kdybych přestal mít půdu pod sebou že a on se vnesl. Tak tato byli schopni jenom prostě jak si a proto ježíš kristus nelhal když řekl blahoslavení oči jestli svěřil tyto věci prostým tohoto světa a ne tím moudrým on myslel ty mudrce náboženské ale i tak je to platné i pro dnešní svět kdo se drží jenom literu v každém oboru ten není schopen jít dál například dejme tomu mluvím s nějakým procesem teologie a říkal no ale to co říkáš je nebi plytké to bibli není a tím odsoudí. Jenže opravdu neříkám nic co by bibli nebylo a tím odsoudí taky jeho jenomže jak mu to vysvětlit že říkám zdánlivě co úplně jiného co by byly není on v tom poznali že to je nebyl lidské ale nic neříkám co bych o čem by nevěděl když to bibli je vím to by bije jenomže je tam takovým způsobem že von to ten teolog nemůže poznat tak to je první článek do kterého jsem se chtěl dostat s vámi jsme to když třebas se bibli praví nikodémovi to pravé konkrétně je ježíš kristus když mu lidem chce od něho aby jim vysvětlil jak se dostat do království božího ta volá nezrodí šli se znovu nevejdeš a on říká to mám znovu vstoupit do lůna matčina a odtamtud se znovu narodit mu říkal ne pravým tobě nezrodí znovu a tyto opakuje takhle isidy a z ducha nic ve se než to rozepisuje z vody a z ducha nevědomostí nebeské tak to tam přesně a to říkám pozemským způsobem protože nebeské řeči byste vůbec nerozuměli. Tak jak to ten ježíš myslel že zde na tomto světě se zrozujeme s hmoty motýl matčiny a v duchovní se znovuzrozen z vody z vody duchovní a z ducha který je také na duchovní straně pochopitelně taky duchem jenom nic čím hmotným ani ta voda není něčím hmotným tak si křesťani zbytečně myslí to je forma a ani ten duch není žádným binon nýbrž to je opravdu duch to není žádná forma to je duch toho přerodu a si myslím že. Platí tady to co řekl eckhart o těchto věcech jestliže někdo se znovu zrodí tak se nez nezradil v čase ani v prostoru řiká ekhart nýbrž uvědomil si to své zrození z boha a protože si ho nedovede uvědomit obvykle jinak než jako proces postupu tak si ho uvědomuje jako voda to je křest vodou k tomu k tam není mluveno křtu vodou ale my si to přidám to abychom vyšli tradici vstříc voda jak víte teče zásadně shora dolů takže to dovíte tak že si budeš uvědomovat jak od boha na tebe to přichází že si tím chycen ctím nadřazen poután říkají katolíci. Tak to začne ale skončí to tím že ty budeš tím duchem svatým osvícen napřed dlouhou dobu budeš muset nechat to na sebe sebe tím ovlivňovat tak to začíná této ta voda ale pak to nebude no ovlivňovat tak to bude přemožen duch je v který přemáhá člověka a jestliže dejme tomu ti učedníci páně tehdy apoštolové jako svatý petr a pavel dy se to stalo ve musí apoštoly byli po seslání ducha svatého. Tak oni tím duchem vládli ten duch předcházel vodě ano k tomu křtu tedy jo on to brali vodou ne se to ště ji taky od aby to dokumentoval a že ta představa lidská je velice důležitá nese se po opomíjet tak taky ho pokřtili taky ho pokřtili vodou protože ducho pokřtil duch totiž dělá i to přeplývání shora dolů ze začátku že ano se nejeví jako přemáhání člověka nýbrž jako ne nápadné pomalé přeplývání ducha do lidského života se stane tak mocným to přeplývání že člověka přemůže on ten duch po tom zásahu lékařů do milovat třináct let takhle pomalinku přeplývá přikrývat přidával něco přeměňovala připravil pudu k tomu aby najednou tady byl byl to křest duchem byl. Byl tak přes vodou byl prostě jedno od druhého se nedá oddělit je to proces kontinuální proces který v každém člověku probíhá je to ve mně nebo ve vás jenomže u člověka víry to probíhá samovolně nenásilně a to probíhalo veškerou silou takzvanou mohou a u těch učedníků taky když byl nepoznali tu veškerou sílu tak neměli za co se chytit. Oni totiž by se byli jenom víry a ta víra byla byl mohla dovést maximálně pod kříž dál ne chtěli se dostat z oblasti víry do oblasti čistého poznání museli násilím být převedení přes nějakou hranici takže jsem na teďka předvedl nějakou hranici kterou považujete za stagnaci nebo za temnou noc nějakou ducha smyslů ale není to stagnace je to mezera je to období zrání které jsem vám doufám líčil jak vypadá a které musí probíhat proběhlo v každém životě života ježíšova probíhalo na první zrání do třiceti let tam něco do třeti let dozrál a když jste si všim a potom druhé tři roky a tak dále potom tak radši dobu ne ale toto zrání které tam probíhalo bylo jenom následkem toho co je člověku připraveno od věčnosti. Bylo to nástrojem tohoto co je celý to život je následkem toho co je berte to na vědomí prosím vás a nevěšte hlavu když to jde tak po dobrém a zcela přirozeně to je daleko lepší než tím násilím tak e ti co tím násilím stan dostali násilím byli odvolán z tohoto světa apoštolové zmizeli násilnou smrtí že na svatého jana a to ten ne proto nezmizel násilnou smrtí protože u dál dvojnásobnou věc miloval bez ohledu na sebe to bylo v po tím křížem tam šel bez ohledu na sebe že je byl v nebezpečí života a to byla jedna věc a druhou že byl ochoten se sebe zříci dokonale sebe zříci kdežto svatý partner s jenom myslel že je opatrný a neudělal to ale von se zřekl. Sebe a věnoval své synovství matce ježíšově a ono věnovala zase své mateřství nemůže to bylo kole řeknu ti se prosím takže ježíš kristus svým způsobem jednání i svým kázáním podporoval člověka dvojím způsobem a to nám vadí jednak v jeho činorodosti aby správně jednal jednal nebyl trpný jenom aby správně jednal ale máli správně jedna musí vědět co je správné a v tom musí být trpný a kdyby nebyl trpný tak se to nedoví sem říkal jenom to čistý myslí že to dostaneme čili on je podporoval i v čisté mysli kde je trpnost může jako se uplatnit i v tom činorodým počínání že ho že něco dělali jedna dobrý skutky od začátku do konce. Čili když se takhle rozdíl rozvíjíme na svítit analytiky tak tomu jako přispívá me k tomu abychom tomu správně rozuměli protože on to všechno dělal dohromady jo ježíš kristus když někomu radil nezrozuje znovu z vody a potom z ducha a my si řekneme tak napřed musím z vody a potom musím z ducha tak zapomínáme na jednu věc že to to znovuzrození se neděje v čase a že tam není něco napřed a něco potom vůbec ne a jestli nám se to jeví protože to připomínáme do časů jako napřed vodou on tomu dal průchod tou řečí ježíš kristus prosím. Tak je to v pořádku ale nebylo to napřed když ono to je ono se opravdu ten člověk jakoby myslí si napřed musí očistí a teprve potom může být osvícen říká si člověk čím se očista maří magdalena z těch svých hříchů soustavně páchali do chvíli kdy si lehla přežije krista to je snadná očista uznat svoji slabost a lehnout si k někomu k nohám a když si dělej si s tím co to toho mohu po krk ne. To bych si také pře to byl ideál lite todle to a to taky dál něco dělá se nikdo neptal jestli chci být operován se nikdo neptal v sedmnácti letech jestli chci poznávat pána boha nikdo ne se nikdo neptal a vás taky ne to boha tomu připojit jestli k na to ste narodit vás tady porodil a byli jste tady že ano to je všechno dáno příkazem a příkazem shora takže berte o to takhle a pak tyto škatulky vám budou v pravý čas na pravé místě velikým požehnáním ale za to co je za tím do velikým prokletím upozorňuju čili tam dej ježíš toto hada jako jednotu nedívejte z toho dvojnost když on chce když on napřed říká tomu liknavě neznovuzrodíš sice znovu nevejde království nebeského neříká mu vody a z ducha přede sto dobře protože vám to nechal znovu prostoru aby se leta napřed jenom neznovuzrodíš li se znovu ale protože. Pan nikodém byl analytický duch to je ta a co tady jak jak se to může stát ne na tak dále tak mu to musel rozpitvat na dvě fáze vodou a duchem nemě je tomu to za zlý to byl požadavek nikodém a nikoliv požadavek ježíše krista a on mu to proto takhle vysvětli a taky svým životem jak to tak vypadá takhle tím procházel napřed by k těm vodou někde v jordánu a pak byl ště duchem někde když se vzdal svého ducha on musel totiž svého ducha napřed své co toho přidal síly duchem se toho musel opustit on tam se tam vzdávala při ži jenom svého ducha nikoliv ducha božího a je dávám ti svého ducha říkal svého toho slova svého se tam všimněte to ne chybně přeloženo a nestaví vynecháno. A teprve když se vzdal svého ducha tam si tak tam byl duch čistý duch čistá nepřinese čistého vědomí nejenom vědomí čisté lásky a čisté ananda a čit ananda bylo a tím se mohl tedy ocitnout v oblasti ze které není návrat tento svět myslím že to je vysvětleno eckhart nesrozumitelný eckhart nesrozumitelný jenom tradici kdo myslí tradici tradičně tomu je absolutně nesrozumitelný a to von si přál proto jaký to byl diplomati byl opravdu diplomati on věděl že teologové tomu nesmí porozumět okamžitě popraví. A prosil je k tomu musí porozumět a ty tomu taky pro měli marně se sou ptá jak to mohli ty ho poslouchat v tom kolik na který nem nebo někde jinde jde on kázal když to byly prosté když je pravděpodobné že ani teologové tomu nerozuměli podle by ne ty tomu vůbec nerozuměli ale ti prostě jde ano ty vy totiž unešení tou jeho řečí plně nepotřebovali vůbec rozumět tomu co říká ale ty byly tak dokonale unešení že upadat extazí a přičemž nerozuměli ani slovu a tím snáze propadal do extaze mám na mysli konkrétní případ třebas panen která nerozuměla tomu branton vi ale byla na pokraji extazi při tom uctívání brantonem. A na to se si nesmírně ti vážil protože tam jsem pochopil že rozumem chápat není všecko jsem ji často vyčítal proč se drží brantona když tomu nerozumí se když se tomu taky rozum o tady se to rozumělo a on z toho držela nerozuměla tomu ale poslání se toho držela ne skvělá člověk se za celá žena moha kdekomu na tomto světě ale protože pomáhá tak to bylo v nejlepším pořádku a to paní černá je mi příkladem takový učedníků kteří taky ještě datum teprve porozuměl šlo duch svatý a přesto poslouchali ne a řídili se ježíšem kristem. A jak je to s tím že v tom podobenství o hřivnách ježíš ten ho správ pan dává někomu jednu hřivnu druhému dvě třetímu pět nestojí počet každému člověku je to nějaká předurčenost nebo nějaká větší dispozice jednoho než druhého ani jedno ani druhé bych chtěl abych to mohl vysvětlit ale to bych dal ránu kdyby to vysvětlil tím podobenstvím o tom slepému od narození a tu ráno napřed tím o a potom teprve se pustit dalšího podle toho jak jsem tomu porozuměl co ten ježíš řekl ten učedníkům. Teď se tr či se dobře ho pře prosím něčeho druhá a to ne to nestačí rukama drž se rukama tam druhou taky se držel do se držet než se s ky nýbrž prosím držet není není drž se to tam je nejdůležitější z toho držte ho teď asi ne ne upadneš my jsme vod narození slepý jak tady jsme vy i ale míra slepoty je různá. To je ta jedna dvě nebo tři nebo pět nebo kolik se hřiven mi na slepoty je různá a proč proč protože nemáme jenom k dispozici to věčné které pro každého stejně veliké ale máme k dispozici to genetické které od rodičů není stejně veliké ty se nedrží no to nevadí teď není ta potřeb ale když se zrodíš rodičů které kteří byli méně cení jo tak se naučí taky méněcennosti se rodí z geniální rodičů tak si možná taky bez taky možný ale je to nepravděpodobné že ta genialita nebyla způsobena nějakou chorobou nýbrž přirozeným způsobem budeš taky a patrně geniální ne ale bývá by se pravdou že. Slon porodil my nižší a to je takový jedno přísnýho když jeli se to přišlo na to se děje v lidské totiž jsme u velkým velikán lidských neviděli po tom stvo stejně veliké jako byli oni to jsme málo kdyby byli čili ono se děláš kr i tomu i genetice od boha k tomu děláš to ale dělá se škrt i tomu božímu tou genetikou když a to je právě těžko pochopit tam logika nestačí protože my deme dalekým míry tak je etika to jakými ten pán bůh že on totiž jednu vlastnost si můžeme mluvit o vlastnostech u boha se ti ochotně vstupuje genetice ochotně. A kdyby to nedělal tak by byl proti svému stvoření od ho musí milovat to musí milovat by tečka jako keni vraha jako velice ctnostného člověka to to nepochopitelné ale přesto si to kdyby byl na místě pána boha a neměl si vyvražděna ty prahy ne nebo ty špatný lidi nebo ty méněcenné lidi a měl si to podržovat vedle sebe a měl se vzájemně působily jako je zapotřebí zase působily jak byste udělal kdybys miloval stran strany že by stranili tomu dole a nestranně tomu jde horší tam v tom podobenství o těch silách je řečeno že ten hospodář nestranně jedna že. Zavrhl toho kdo tu hřivnu zakopal jenom proto že ji zakopal nezavrhl ho tím že mu odevzdal oku ji odevzdával také ještě nezavrhl ne to by bylo chybná vnitř určen a není v tomto oboru tam není čas tady se časově vysvětlit to je ta nevýhoda veliká se sobě by to bylo výhodnější ale prosím my to říkalo nic takže on ho zepředu k tomu aby zakopal i ono mu to jenom potom nakonec vyčetl že zakopal a tam to moh pochválil že že s hospodařil ano. A tak bych chtěl říct jestli se toto jestli jsem někdy řekl že to je hospodaření celým životem jo a jinde a cože to hospodaření jenom s nějakou hřivnou jsem to jednou tak jednou ona tak obojí je pravdivé protože my se máme kdybych byl by byl velice náročný na van naučit hospodařit s celým životem ne to se o nás chce a v tom podobenství je to znázorněno takto pak se ovšem mluví o hřivnách který zase dostali a ne o městech jo to je to druhé pojetí a tak jsem tehdy asi mluvil o tom pojetí to si možná nepamatujeme kde za hřivny dostali víc hřiven zase a ne města. Čili kde se mu byl o kontinuální procesu který pokračuje ten začátek nějakého počtu tady jmenoval no a v tom případě se to týká celého lidského života celého lidského života že totiž jakmile v lidském životě překonáme určitou krizi která je na na tím že se musíme vyrovnat s něčím novým co máme dělat co jsem předtím nedělali a co nám ze začátku mu může jít na nervy protože jsme měli dostalo sme to udělali jako si to koncentráku to bolesti těch prvních tří dnů jsem toho dost a teďka byla nová va že jo. Jenže bylo jedno tedy stojíš ale kdyby byla dáno váha jenom nová hřivna další jako se to jenom povolenost je tak jsem to jenom snáze našel rozumíš ale nebyl jsem v tom městě jsem tam tehdy v tom městě byl již ne ten rozdíl těch dvou výkladů a taky těch dvou verzi který se u ježíše tam jsou oboje ve jednou je to s těmi hřivnami a toto město není to vždycky z města protivný na to že tam není ve dověděli jste to s hřivnami můžeme to městě ano je to jasný a to není chyba tisku nýbrž tam je brát u vah celý život a celý život nezačíná tady na světě a nekončí tady na světě to je proces který je. Přidávám k něčemu co je něčeho co ještě není ano že se ti sil nějaká posloupnost když jde o to podle toho podobenství dal hřivny hřivnu další pokud tam ty hřivny v sešle odevzdám pochopitelně jinak se dal nedostanou musím se jsem dostalo podaří odevzdat i ty co jsem nastřádal musím odevzdat to by potom stanu další jiné hřivny které nejsou z těch čtyř co sem jako měl to je důležité tak potom samozřejmě je tady vysvětlen proces stavu nebeského že tam se do nekonečna různým druhem posloupnosti nabírá k tomu co je k tomu co říkám chybně bude. Ale co je připraveno takže nějaká posloupnost je připravena a pro každého jiná posloupnost ano a to neznamená že von třebas by se nedostal stejně daleko jako ten těch pět hřiven nebo jedno stejný protože to při tom posloupnosti se dostanu takový nekonečný výšek rozumíte oba dva že když byste se matematik zeptali nekonečnost míru tři copak je to zase konec nekonečnost mínus plus plus tři zase nech to nekone přátele takže matematici si tuhletím vědí rady u sebe matematice to jsem rád že je to nepěstovala marie tu pavědu vaší ona své hnidy pro vás se nedokonalosti ona své konce ono totiž tou vyšší matiku a vším tuhletím povídání o nekonečnou a o přímou svou dvou. Jsou běžných příkaz který se nekonečno stýkají to všechno jsou axiomy a to není pravda jo to je na této čárky víry kdybychom tam nastěhoval nebo kdybychom před si předsevzal jiné čárky víry tak místo kdoví matematiky nebo ano metry vznikne jiná ne ukrajoval jako že dneska si šedesáti a ve zen a bude to fungovat my všechno bezvadně ale bude to všechno v luftě postavený o nebude to nic trvale skutečnost nebudete ubrat to obraz pravdy jako atam orgán a tak se na to podívat a budeme dělat to moc hezky po těle a tohleto jsem nepoznal ani přitom že se musel tu matiku sečte protože jsem při propadl jak v myslím a ti se jednou a tak jsem byl nucen na rozdíl od jiných zkoušek tomuto se pořádně naučíte tak abych nepropadl to jsem našel kvůli blbej matce propadl na vysoké škole na vysoké musím technickém že jak se toho naučil jsem to naučila ňákém toho jsem se ocitla okraji toho poznání že matematika se podobá logika že tedy logika je kruh vzduchu a ta matka taky a na čem je založen ten. To v matce není obsaženo ale pětkou a to bylo obsaženo ano to a k tomu ještě rozuměl jenom okrajové ale přes tom nějak by při mystické to bral ne ale ještě tomu rozumět obrazně jenom ale si to mohlo ale ty matce to po chcešli po něm tomu nikdo nerozuměl takhle takže pro je to opravdu jenom logicky řetězec nějaký ano který jako dělá tomu člověku dobře šimrání po těle a moc se s tím vysvětlit v oblasti hmoty jako my jiný člověk tady řekl že třebas potom se nepohybuje vlastně žádnou lichotí to tady že tak obrovská že jako se to nedá je to neměřitelné a to je pořád. Pohyb když je neměřitelné ono mít na možnost možnosti moc to se neměřitelné moc nos neměřitelné tak tak to není bez ve samoty není to za hmotou není to je to prostě neměřitelné to si můžeme tomu přidat to si můžeme k tomu přidat ale to hezký že to přidávám ale my z toho časem slavíme. To zamíchá můžu čekat na matiku to při znají my dobře víme že každá lidská představa obrovskou cenu dokonce tvůrčí význam ale co je to tvůrčí význam představy to je činnost v rámci času prostorem a ne za ni čili ta představa musí být opuštěná jakmile se ocitneme na okraji bezčasovosti tam taky nemá co dělat představivost. Takže jestliže ježíš kristus třebas byl si vědom toho že je spojen s otcem a přál si aby ho učedníci byli tak spojeni s otcem jako on s tím jedno jest měl právo na to protože tak tomu taky jedna ale byla to jeho představa která mu umožnila toto říct toto vyřknout bez osobní představy by to byl nevyslo takže i této představy spojení s otcem se musel vzdát na kříži protože každé představy i nejjemnějsím si člověk musí umět stát během cesty ano. Protože jiný úkol daleko menší nesměl ježíš kristus a protože menší úkol tak musí ve větší silo aby ho vůbec mohl zvládnout totiž nezáviď větší silou než kristus protože kristus ježíš totiž padl ježíš byl menší než otec že ano a jestliže potom dokázal že po zmrtvýchvstání a nanebevstoupení nebyl menší byl stejný seděl po pravici jak tam bylo řečeno v tom jenom podobenství tady konečně po pravici tak pak nebyl větší ani menší byl stejný jo otče my můžeme být větší než ježíš za svého života když to vyžaduje náš způsob cesty nebude ti nebudeme tím lepší nebudeme tím hodnější když budeme taky nedobrý jako byl on protože měli dělat jenom relativní dobro ne a nic víc. Ale budeme ho třebas moci učinit daleko více silně pochybuju ale budeme moci teoreticky daleko více než ježíš kristus protože ona to měl tři roky a byla tam sáhodlouhý život a jestliže my a jsem si vědom že tomu tak je se mi žijeme třebas sedmdesát pět let jako a pořád bereme z náruče boží všechno co pro život potřebujeme tečku my jsme nabral síly co se to se ježíš kristus nemohl nebyla tolik si za třicet let dyť tam krásně názoru vším se s jeho života jak ta síla mu taky utíkal a jak jenom přitom že si někdo řekl a sebral musí ale jak například zemřelo asi padesát šedesát mláďátek v v tom betlémě aby ježíš mohl být živ panečku začátku začal vraždit viďte. Vraždu těch mláďat mou čám sami nezavraždil pochopitelně ale kdyby ta vražda byla prošla tak se nejistě herodes v tom že je zabil ježíše rozumem a von se musel ujistit v tom že zabil ježíše neboť by byl všechno mláďátka v tom betlémě pojem musel mezi nimi být také ježíš a když se včas uklidili ježíš do egypta tak to uniklo herodesovi že von je naživu a do smrti se to nedověděl neboť za do roku zemřel a ježíš se potom vrátil k jeho synovi ano a ne k tomu původnímu herodesovi to tam všechno bezvadně vysvětleno tím dějem. Měl představu o bohu proto ježíš představu o bohu proto že byl poddán do třiceti let tradici rodině tradiční rodině všemu takže on si musel s tím životem v rodině taky při vzít k tomu tu představu to by nebyl fakticky to bylo nějaký předstírá oni nepředstíral on byl poddán rodině a tak dokonale že když dáti letech byl v tom co bylo jeho otce přesto odešel dal přednost tomu co chtěl o něm rodina a vrátil se k rodině čili nic nepředstíral ne nic naprosto. To se vám to byl případě to není na jeho kontroly to hned to poznáte během deseti minut a tohle neprorazí to je tak začátku ale jak jsem vám říkal tobě vlastně že když jsem vyšel z operace z každé ze které jsem ztratil vědomí bolesti tak jsem vždycky se ocitl v takovém blaženém nezá o cokoliv na tomto světě takže lékaři říkali když to dítě matko vy nedostanete z tohoto stavu tak zemře protože mu nebude chutnat ani jíst to možná že přeháněl ale nebude mít poměr k tomu světu jako normální člověk a následkem toho nebude z něho normální člověk tak vy ho musíte naučit vrátit aby se vrátilo do světa tak říkali před matkou. Karlička poznával že tu paní maminku ne nepoznával podívej se jsem tam díval jako ukazoval v díval ale to byla pro cizí dám a poznáváš nás kdepak se mně podal bych je byl poznat tak se vzdával protože měl strach že ve obnovu o život a jsem nevyřvává vyvine se nebral jako vzduch že matko s tuhletím nám sem podruhý nechoďte taky by nebylo možné abyste s ním podruhý přišla protože to to dítě by se dožil to by to žilo prostě protože to nemá zájem o tento svět nemá zájem a to nebyl za že ani volo ani o pití ani oni ani o spánek ale jak tomu je udělat ona říkají podívejte se nese se si rozdělili úlohy vy budete zastávat tu úlohu člověka který vrací po našich operaci za vědomí to dítě nazpátek do světa a když to neprovedete tak jsem ani nebudete ostří protože to dítě bude vy živé nebude mít chuť životu a podobně a jak to mohu dělat on vás musí poznávat jako svou matku a o to se snažte no dyť mi tady říkáte maminka jim říkám stavu ne a tak dále ani to nepomáhá takhle tak na to nemůžete by ho muset naučit hrát. A hrad kterou rád kterou měl před nějak ústy se sem se seznámit znovu tou hračkou berou pryč protože se mají zájem o tom sem se unesl nějaká instituce tak to a zkrátka ona naučila hrát za dva dny naučila hrát a dycky jsem si hrál tak vo letech sou dos abych taky jedl ne a něco nedal za pít a asi teď za tři dni jsem poznával jako matku dřív ne a takže asi za čtrnáct dní tam přišla s tím dítětem a dítě jak si šlo do operačního sálu nebo i těm lékařům tak šlo vykřikovat začne křičet říkal nedo to nedo to ne a panečku oni řekli výborně maminko aby by se domě dostat plakat protože vy jste ho vrátil a do života maminku.

Download XMLDownload textWaveform view