87-33A
87-33A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
všimnu
pravých
stigmat
u
svatého
františka
z
assisi
tam
není
pochyby
že
to
byla
pravá
stigmata
z
těchto
důvodů
že
on
nešel
za
tím
aby
si
z
vmýšlel
do
smrti
páně
aby
měl
aby
měl
dost
aby
dostal
nějaký
stigmat
byl
první
těma
ti
anebo
ve
třináctém
století
první
před
tím
nikdo
ty
stigmata
nenosil
a
von
je
najednou
měl
proč
je
najednou
on
měl
protože
za
tím
se
ta
teologie
tak
hmat
litoval
že
když
neviděla
materiální
následky
víry
tak
se
přestávalo
věřit.
A
bylo
třeba
aby
na
svět
byla
přiveden
důkaz
že
ježíš
kristus
opravdu
umřel
na
kříži
a
prvním
takovým
který
to
dokázal
byl
svatý
františek
asi
si
dokázal
to
na
svém
těle
ne
protože
byste
byl
přál
ne
protože
by
se
byl
do
toho
vmýšlel
ale
že
byl
vědomím
prosťáčkům
který
se
odevzdával
bohu
celému
životu
ježíše
krista
jako
příkladu
samo
sebou
i
to
i
to
i
to
utrpení
na
kříži
jako
příkladu
který
má
následovat
a
stalo
se
na
hoře
a
ta
vena
ne
že
anděl
ho
anděl
ho
potil
těmi
stigmaty
ne
on
nečekal
že
jsem
se
takhle
stane
on
se
do
toho
předtím
nevmýšlejte
tady
bylo.
Takže
on
zase
nad
tím
že
on
nehodný
člověk
který
by
si
nikdy
netroufal
nosit
dány
kristovi
najednou
je
má
mu
říkal
jak
si
to
zasloužím
ne
jiný
poměr
víte
to
tam
tento
chtěl
nepravým
to
že
ten
si
to
vůbec
nepřál
se
stal
nositelem
těch
stigmat
a
tak
taky
i
nižší
události
v
ži
vyvy
lidském
životě
mají
takovou
povahu
například
jsem
se
nikdy
do
sedmnácti
let
nepřál
abych
věděl
o
své
nesmrtelné
podstatě
protože
jsem
měl
někdo
věřil
jsem
věřil
na
chemii
to
je
daleko
odnesen
podstaty
jsem
na
povrchu
věcí
a
ale
najednou
se
a
podstata
přejdou
stála
poutní
skutečnosti
která
předčí
a
skutečnost
toho
pro
světa
to
bych
jako
katolík
měl
považovat
za
nadpřirozené
že.
Jenomže
protože
já
jsem
před
tím
všechno
co
se
obdobného
dělo
ale
na
nižší
úrovni
se
mnou
jak
sem
se
poznával
tu
pravdu
že
jsem
z
toho
měl
moc
která
nebyla
normální
která
byla
nad
normální
nepovažoval
za
nadpřirozené
nepovažoval
pro
jsem
nevěděl
co
je
to
nepřirozené
nikdo
mě
nepoučil
na
to
taky
nestará
totiž
to
má
božství
mohou
být
ukradeno
celé
že
do
sedmnácti
let
a
tak
já
jsem
nevěděl
že
to
nadpřirozené
a
tak
jsem
i
tohleto
se
mnou
stalo
v
těch
sedmnácti
letech
že
jsem
věděl
najednou
že
jsem
nesmrtelný
ve
své
podstatě
a
že
každý
člověk
ve
své
podstatě
nesmrtelným
já
tak
jsem
vám
dva
a
půl
dne
plakal
na
lids
tem
že
to
nevědí.
A
z
toho
je
vidět
a
upřímně
jsem
plakal
z
toho
je
vidět
že
jsem
si
to
nevymyslel
protože
mně
jich
bylo
líto
hrozně
líto
že
za
tím
bohem
nejdou
když
tam
mají
já
sem
nevěděl
ještě
kterak
znovu
obnovit
extatik
ve
které
se
mi
tohleto
už
sem
si
to
uvědomil
ale
věděl
jsem
zároveň
že
získám
prostředek
kterým
se
dovím
o
těch
věcech
po
jsem
si
říkal
a
teď
budu
mluvit
ačkoliv
to
nebudu
přímo
říkat
o
svatém
mým
rouchem
ale
věřte
že
mluvím
o
svatém
nim
ruchu
že
já
víckrát
o
něm
já
se
nebudu
zmiňovat
přímo
já
jsem
byl
asi
týden
před
velikonoce
mi
rok
přihází
a
já
jsem
říkal.
Jednak
nevím
přesně
co
mám
dělat
abyste
stav
spojení
s
bohem
se
vrátil
vím
jenom
že
se
má
a
musím
vrátit
do
otcova
domu
a
být
s
ním
a
nestát
o
nic
víc
než
o
to
opravdu
vůli
ví
nestal
ale
musím
se
k
tomu
nějak
připravit
o
se
být
hoden
aspoň
trošičku
toho
abych
mohl
k
němu
vstoupit
a
tak
jsem
jako
z
poměl
sem
taky
katolicky
ste
si
to
toto
toto
trvalo
že
a
tak
jsem
šel
k
nejlepší
mu
knězi
o
kterém
jsem
věděl
že
je
to
opravdu
jsem
měl
správně
o
tom
že
je
výtečný
knězem
jsem
šel
k
páterovi
urban
doktor
urban
to
je
číslo
jedna
františkán
ne
vedoucí
takového
řádu
všechno
ty
časy
řadu
který
jí
skutky
republice
a
já
jsem
k
němu
šel
na
generální
zpověď
na
asie
a
při
těch
exerciciích
se
dělo
tohleto
že
se
museli
tři
dni
mlčet
ale
on
nám
správně
říkal
když
budete
mlčet
jenom
ústně
to
není
pravé
mlčení
musíte
mlčet
taky
vnitřně
to
znamená
zdát
všechny
starosti
co
by
se
zabývali
svými
starosti
po
ty
tři
dni
a
si
přestavujete
na
hody.
A
tak
ste
vnitřně
snažte
se
nemít
starosti
a
když
budete
muset
myslet
tak
my
se
ten
duchovní
věci
materialista
tur
všude
si
něco
podněcuje
ho
ne
ale
nemluvte
přitom
vůbec
ne
promluvme
celý
den
já
jsem
opravdu
ty
tři
dni
toho
mlčení
zachovával
já
vám
řeknu
kdo
tímto
vnitřním
mlčení
zachovává
jenom
tři
dni
svýho
života
tento
klid
k
tomu
se
obrátí
nitro
navenek.
Pramen
vody
živé
člověka
krista
jí
a
každého
kdo
toto
udělá
snahou
žeby
jediný
který
to
dokázal
protože
jsem
měl
předtím
tu
zkušenost
bych
ji
předtím
nejde
se
také
nedokázal
to
nebylo
země
to
nebyla
nějaká
výjimka
ale
že
před
temnou
už
stalo
vědomí
že
sem
nesmrtelná
bytost
tak
jsem
pro
ni
byl
ochoten
taky
tudleto
udělat
abych
nemusel
se
po
ní
zánět
sise
jako
to
bylo
moje
třebas
lajdácky
nebo
nebo
touha
snadno
taky
všemu
dostat
to
je
jedno
to
nebudu
kralovat
ale
zkrátka
já
sem
přistoupil
po
těch
třech
dnech
ke
zpovědi
a
svatýmu
přijímání
a
zase
jsem
znovu
plakal
takže
ten
kněz
říkal
no
přeci
pokud
já
vím
protože
to
to
byl
můj
zpovědník
tam
neměl
si
žádný
hříchy
který
by
to
nestali
za
tolik
pláče.
A
já
jsem
říkal
a
co
ti
ostatní
kteří
nepláču
tak
každá
a
nechal
klekat
to
bylo
velice
moudré
todleto
to
byl
vopravdu
moudrý
člověk
když
sem
byl
při
té
zpovědi
a
teď
se
věřil
na
převtělování
to
sem
říkal
když
to
ní
pane
jedna
věc
vám
bude
asi
vadit
já
věřím
na
převtělování
sem
to
říkal
to
je
to
budu
dávat
znovu
ne
nebo
mám
tím.
Kdy
mě
nedáte
rozhřešení
protože
na
věřím
na
převtělování
a
von
se
mi
zeptal
a
odkud
to
víš
synu
a
já
jsem
říkal
pěkný
syn
já
to
není
z
weinfurtera
oni
vidí
o
kře
a
jiných
spisů
který
jsem
četl
tak
říkáš
všeho
no
tak
to
ti
dám
klidně
rozhřešení
protože
to
neví
z
zase
vyš
to
byl
si
své
ven
a
my
si
potom
až
spolu
budeme
sami
a
já
si
tě
vy
žádám
abychom
sami
mohli
být
my
si
to
potom
vyříkám
a
stačím
rozený
dostaneš
a
ti
k
tomu
svatému
přijímání
a
všechno
to
proveď
máš
dobrou
vůli
tak
jenom
ještě
jsem
vám
říkal
že
jeden
svých
zase
který
já
jsem
na
víc
říkal
on
nepřijal
jako
hřích
taky
jsme
se
museli
tose
dostali
při
té
společně
a
dovědět
a
říkal
já
jsem
nevěřil
na
pána
boha
a
teďka
vím
že
pán
bůh
je
no
to
je
přeci
hrozné
říkal
že
si
žil
bez
boha
když
si
neměl
příležitost
se
dovědět
že
je
to
není
hřích
já
nepřijímám
toto
jako
to
jiří.
Sem
říkal
jestli
to
nepřijme
tak
já
hned
v
té
zpovědi
se
odejdu
tože
to
je
můj
největší
hřích
já
dneska
nemohl
žít
bez
boha
byto
nejde
a
on
říkal
když
vám
to
nejde
on
říkal
když
ti
to
nejde
tak
to
v
pořádku
a
dal
mělo
řešení
ale
o
tom
si
potom
promluvíme
a
tak
to
si
tomu
asi
o
to
dlouhé
povídání
za
tři
hodiny
já
to
provedu
za
pět
minut
ale
v
tom
bylo
obsaženo
toto
já
se
těch
mystiků
o
kterých
mluví
padnout
já
si
vážím
protože
je
to
jako
kněz
při
své
profesore
prohlašovat
protože
by
to
vypadalo
že
sem
kacíř
ale
ví
proč
já
si
vážím
já
si
ji
vážím
protože
mě
zbavili
bolesti
hlavy.
On
já
jsem
měl
porvé
bolesti
hlavy
žádný
lékař
žádné
prášky
mě
z
toho
nedostali
ale
já
jsem
se
setkal
s
jedním
weinfurtrovi
a
to
měl
říkal
no
mistr
nám
řekl
jak
se
to
dělá
aby
člověk
se
zbavil
se
prášky
bude
cti
hlavy
otáčet
se
myslí
kolem
svého
těla
úzce
pralo
viděl
až
k
nohám
přestavovat
si
to
že
se
otčím
svou
myslí
kolem
svého
těla
a
nám
a
potom
zase
od
těla
zpětně
nazpátek
až
hlavě
a
vypustit
to
ven
a
já
jsem
to
udělal
a
bylo
po
bolesti
a
tak
vono
v
nich
něco
je.
A
aby
říkal
abych
teďka
můžu
s
tebou
mluvit
otevřeně
mohu
může
proč
já
nebudu
nic
k
nikomu
říkat
těm
vašim
ovečka
které
máte
v
tom
klášteře
pochopitelně
já
tam
nebudu
v
tom
klášteře
nikdy
že
fungovat
jako
váš
nich
tak
já
ti
to
řeknu
co
se
týče
toho
převtělování
my
taková
teologie
říkáme
že
málokdo
po
smrti
přijede
nebe
protože
tím
životem
se
tam
nedostal
že
většina
lidí
příliš
do
očistce.
A
teprve
až
se
očistí
tak
přijde
do
nebe
tak
prosím
tě
já
bych
tě
radil
myslí
že
ta
tvoje
četná
převtělování
jsou
tím
očistcem
které
následuje
který
následuje
po
tomto
životě
že
my
se
tím
ne
zabýváme
nezpíváme
to
jednotlivými
životy
to
možná
užitečnější
než
když
si
člověk
myslí
že
jako
sou
to
jednotlivé
životy
protože
taková
ro
takové
rozdělení
takové
rozkouskování
asi
v
duchovnu
u
pána
boha
neexistuje
ale
když
si
to
myslíš
já
tě
při
tom
nechám
ale
uvědomili
že
jestli
sou
taková
nějaká
převtělování
tak
je
to
očistec.
A
nikomu
to
ne
kaž
že
je
nějaké
ká
neměl
taková
kázání
že
převtělování
nýbrž
říkají
k
oči
a
my
si
si
v
duchu
že
to
je
to
převtělování
a
nikomu
to
neříkej
tak
on
mě
už
je
litovat
co
ste
si
toho
takový
dobrý
s
ne
a
já
jsem
dlouho
takhle
švindloval
před
každým
na
tom
tak
je
švindlovat
tomu
budu
říkat
že
převtělování
a
to
káže
taky
ani
dál
se
už
nevěřím
že
ho
to
je
ten
to
věřil
abych
se
s
vane
velice
dobře
nebo
po
smrti
velice
dobře
domluvil
a
no
a
tak
vám
řeknu
že
to
že
se
prováděl
pro
provedl
tu
generální
zpověď.
No
to
svaté
přijímání
tak
jsem
se
tehdy
bez
bolestně
bez
esesmana
poprvně
pořádně
vyprázdnil
od
sebe
a
tím
ke
mně
měl
přístup
mělo
přístup
k
to
čemu
vy
říkáte
nadpřirozené
ale
ono
to
nebylo
ani
tehdy
nadpřirozené
ono
to
bylo
pro
mě
přirozené
teď
už
nemu
jako
katolík
ne
tím
jako
zkušený
člověk
že
kdo
se
drží
jenom
této
teologie
tak
není
zkušený
je
to
dobrá
pomůcka
dobra
který
nám
musím
nemohu
nic
mít
ale
jakmile
dostane
člověk
zkušenost
která
je
dál
tak
od
do
hodí
pomůcku
kdo
se
naučí
chodit
od
odhodit
berle
nebo
netočil
ch
že
ano.
A
já
myslím
že
se
jakou
klid
kterou
je
to
dobré
ale
je
to
tápání
po
čtyrech
není
to
správný
pochod
kupředu
žádná
teologie
žádné
slovo
které
vám
tady
abych
to
nevadil
na
jakou
teologii
žádné
tou
tedy
pak
tady
předvádím
není
ničím
jiným
než
berou
to
není
to
pravé
to
pravé
je
vlastní
vaše
poznání
tomu
musíte
spět
dospět
a
to
musím
se
musí
žít
pro
mě
důležitější
moje
vlastní
poznání
než
to
co
někde
přečtu
a
než
to
co
od
někoho
přijmu
no
a
to
vlastní
poznání
při
tom
stupni
toho
zážitku
který
mám
já
vnitřně
vypadá
takhle
že
tím
oral
někde
tady
na
zákoně
ke
mně
stejně
pomlouvá
pán
bůh
jako
tím
takzvaným
svatým.
A
tak
já
nemohu
rozporu
já
sem
ho
neodmítl
já
sem
mu
srdečně
přitakával
já
jsem
věřil
že
von
v
těch
prostředcích
které
má
dispozici
nachází
všechno
co
v
té
chvíli
stačí
že
by
na
víc
nestačil
a
že
by
ho
za
tíži
při
živu
říkal
jesi
věřící
a
co
je
to
za
pořádek
ne
musel
chlubil
tím
že
je
a
cestou
jako
to
má
jaký
takovou
to
má
přednost
proti
věřícím
on
mně
říkal
ty
i
věřící
já
jsem
říkal
nejsem
no
tak
si
můj
jak
já
jsem
věřící
pro
neví
jak
já
jsem
nevěřící
když
vím
a
nemusím
věřit
to
to
samo
na
to
se
neptal
tak
se
mu
taky
neřekne.
To
by
si
že
si
ba
má
se
tam
líbili
že
jo
to
litoval
že
se
odešel
tak
já
taky
v
tej
dělá
v
tom
něco
co
jsem
to
bych
se
mi
nevíte
za
zády
a
se
dostanou
k
věcem
kterým
který
nemá
daný
tušení
jazyka
neprosím
byli
se
mnou
v
tom
večeřadla
tak
jste
k
tomu
přišli
jenomže
tam
by
z
té
nešli
protože
jste
fajnovka
tuhletím
byste
se
nebavil
protože
byste
utekli
se
fajnovka
to
já
zase
ne
já
takhle
fajn
nejsem
abych
rozlišoval
při
jeden
obe
příjemného
to
je
vrcholně
nepříjemné
todleto
že
ale
pro
mě
to
nebylo
nepříjemné
pro
mě
to
bylo
užitečné
ta
jsem
pociťoval
jaké
mě
mluví
bůh.
Žádný
z
vás
my
tak
patrně
nemluví
o
přítomnosti
boží
jako
ten
vožralka
a
musím
vám
říct
že
totéž
se
dělo
ovšem
na
vyšší
úrovni
ježíšem
kristem
že
nejdokonaleji
nebo
dokonaleji
než
farizeové
aspoň
promluvil
a
k
němu
ta
maří
magdalena
která
se
před
ním
složila
na
zem
a
litoval
dosavadního
života
to
bylo
víc
než
co
dělali
ty
farizeové
který
neměli
čeho
litovat.
To
je
okolo
sebe
směrem
dolů
a
potom
nahoru
spěla
lovit
má
ten
význam
jako
když
to
člověk
dovede
modliteb
mě
provést
to
znamená
bez
přerušena
bezstarostně
a
tak
dále
a
z
vírou
tak
to
má
ten
význam
že
uspořádá
buňky
v
lidském
těle
to
je
uspořádány
magické
ho
pole
takže
člověk
se
harmonie
velice
prudce
ne
bije
se
do
tam
než
to
tam
zkratky
jako
třetím
když
mohu
vod
hlava
tak
tam
zkratky
byli
takže
budu
tak
okamžitě
účinku
já
potom
mě
nemůže
bolet
hlava
než.
Máli
to
zharmonizována
ty
buňky
tedy
to
pole
a
etické
člověku
tak
se
to
musí
provádět
úžasně
pomalu
proč
jinak
to
jednou
nezam
než
budete
si
těch
to
nemá
vůbec
žádný
význam
ale
děláte
pomalinku
ovšem
to
vyžaduje
potom
velikou
soustředěnost
tak
za
jednou
to
harmonie
člověka.
Toto
je
tady
já
sem
říkal
bez
kontrolní
myšlenek
kontrolní
myšlenka
nesprávná
je
dělám
to
dobře
kontrolní
myšlenka
správně
dělám
to
být
přitom
vědomě
že
to
dělám
neztratit
tu
kontrolu
nad
tím
to
tak
to
musím
té
správné
já
se
musím
co
chvíli
upozorňoval
na
to
musím
pořád
jedno
člověka
který
analytické
povahy
na
to
že
když
nedokáže
zapomenout
na
co
se
má
zapomenout
a
kdy
jsem
má
na
to
zapomenout
a
neudělá
niko
kupředu
a
musel
by
musím
říkat
co
na
co
to
proč
to
teďka
mysíš
jindy
na
to
myslet
když
jsem
například
zaváděla
tvorové
tak
si
musel
na
to
myslet
aby
se
to
zavedli
správně
ale
teď
na
to
myslet
a
dlouze
mi
to
vykládá
analyticky
co
jak
se
to
tedy
dělali
to
je
zbytečná
stát
ta
časový
já
to
nebudu
za
chvilinku
já
budu
pryč
to
sem
se
si
mohli
mezi
tím
mluvit
o
ten
neřekne
nikdo
tak
prostě
přestane
se
můžeš
pro
tu
chvíli
co
se
mnou
mluvíš
zdát
vzpomínky
na
ostatní
svůj
život
když
se
nevdá
jenom
pro
tu
chvíli.
Když
se
neznáš
tím
že
se
třebas
s
tím
a
nese
doktorem
že
si
já
nevím
čím
jsem
měla
se
nevzdal
si
o
profesor
ní
tak
by
vám
tyto
věci
nemohl
říkat
já
jsem
nesmím
vzdát
jenom
toho
přístupu
k
tomu
bohu
který
je
samovolný
a
mě
v
tom
stála
nějaká
moje
nerodí
tak
by
se
to
rázem
vzdával
oporu
z
vás
že
ona
mluví
o
božství
ne
a
o
tom
že
přestala
být
věřící
to
vás
tam
to
tam
vadí
ne
a
tak
říká
dostane
já
jsem
vod
tý
chvíle
jsem
poznal
to
božství
nevěřící
neboť
tam
kde
sem
ho
poznáva
tam
nebyl
ani
bůh
ani
svatý
ani
anděle
toto
vám
vadí.
Nikdo
to
se
dostane
k
bohu
než
ten
který
byl
předtím
tak
svatý
jako
byl
než
byl
stvořen
jako
než
jsem
byla
stvořena
tak
jsem
byla
tak
svatou
že
pomocí
této
svatosti
když
se
k
ní
znovu
dopracuji
že
a
to
je
tedy
výsledek
zdát
s
ná
tak
se
mohu
zase
k
bohu
vědomě
vrátit
no
a
to
vám
že
do
hlavy
jak
je
to
možné
že
by
to
bylo
tak
výsad
jenom
pro
takový
malinký
procentíčko
lidí
ne
tak
především
bych
vám
chtěl
říct
že
ta
taji
nemohla
odmyslet
tisíc
dvě
stě
let
trvající
tradici
že
všechno
bylo
stvořeno
a
už
to
není
stvořeno
ono
všechno
podle
této
tady
se
bylo
stvořeno
a
už
to
není
dál
to
to
hotová
věc.
Takže
ona
musí
každá
duše
překonat
stvořené
aby
se
dostal
do
nestvořeného
to
znamená
aby
byla
taková
jaká
byla
před
stvořením
je
tam
řečeno
a
teprve
pak
může
toho
bohu
a
to
se
neděje
tím
že
ten
člověk
to
zase
znovu
prodělá
ne
to
by
byla
taková
neomalenost
toho
na
to
nemohla
vysvětlit
taková
neomalenost
jako
když
ten
nikodem
přišel
za
ježíšem
a
říkal
no
prosím
tě
ty
říkáš
že
já
musím
se
znovu
narodit
z
vody
a
z
ducha
a
to
musím
tedy
se
znovu
zrodit
zřejmě
a
mu
nebo
musím
vstoupit
do
lůna
matčina
a
on
říká
ani
to
ani
to.
Ty
božským
věcem
rozumíš
proto
já
to
říkám
takhle
pozemsky
aby
se
po
ní
měl
takovou
nějakou
páru
o
tom
co
s
tím
si
ří
ale
není
to
takhle
říká
a
zase
pokračoval
klidně
jako
když
mu
nikdo
nic
neodporoval
a
musíš
být
znovuzrozen
před
tím
se
kterých
než
touto
došlo
tak
říkal
tomu
nikodem
obě
nikodem
k
němu
přichází
kterak
co
mám
udělat
abych
se
dostal
k
bohu
aby
byl
spasen
a
von
říkal
znovuzrodit
se
musíš
on
říkám
to
mám
znovu
vstoupit
do
lůna
matčina
on
říkal
jako
by
to
neslyšel
ježíš
co
von
řekl.
Musí
se
znovu
zrodit
z
vody
a
z
ducha
ti
mu
vlastně
odporoval
ale
nevysvětlil
mu
jak
je
to
nesmysl
znovu
vstoupit
do
matčino
a
tou
se
znovuzrodit
znovu
se
rodit
na
tomto
světě
to
je
nesmysl
úplně
smysl
ale
z
vody
a
z
ducha
ten
ho
co
jiného
tak
ona
tuhleta
katraj
prožila
z
vody
a
z
ducha
když
prožila
z
vody
a
z
ducha
tak
se
ocitá
nestvořeném
to
znamená
u
boha
ne
v
duchu
dál
to
nejde
seslání
ducha
svatého
tak
dále
ne
takže
byla
jako
přes
tvoření.
Ti
kteří
se
dostali
k
seslání
ducha
také
ty
byli
jako
přes
tvoření
taky
se
jich
vnitř
stvořeného
ne
dotýkalo
oni
to
klidně
nechali
popravit
ale
jako
by
je
nepopravovalo
ne
to
nebyly
trpící
když
je
mučili
z
radostí
i
do
toho
utrpení
běžný
postoj
měli
protože
byli
ve
své
podstatě
nesmrtelní
byli
před
stvořené
stvořeními
ne
tak
asi
tak
takhle
ho
na
to
myslí
katraj
neměla
k
dispozici
tudlety
vědomosti
který
vám
tady
říkám
tak
se
směla
přepočteno
tradici
a
tak
říkal
všechno
bylo
stvořeno
před
to
netvoří.
To
by
dneska
ví
že
to
tak
není
že
všechno
stvořeno
takže
vy
můžete
tuletu
pasáž
z
katraj
škrtnout
anebo
předělat
tímto
způsobem
dvojtečka
protože
jsme
ustavičně
tvoření
pořád
v
boha
vycházíme
a
kdybychom
nebyli
ustavičně
tvoření
a
pořád
se
vším
co
máme
k
dispozici
s
boha
nevycházel
tak
nejsme
schopni
se
vrátit
k
bohu
a
my
musíme
se
vrátit
po
té
linii
toho
tvořen
nestvořeného
takže
ona
říká
já
jsem
se
potřeboval
vrátit
po
linii
toho.
A
já
topředělám
teďka
vnější
z
vědomosti
na
linii
tohoto
voře
mého
na
říká
stvořeného
za
svolení
ona
se
doma
a
vy
asi
protože
tak
bude
děti
nějaká
ne
a
neska
se
vrátit
pohani
toho
tvořen
aby
se
dostal
na
kořen
toho
tvořen
ho
do
ne
stvořeno
aby
byl
takový
jaký
jsem
byl
přes
polem
a
to
nepotřebujete
provést
nějak
zázračně
nebo
se
provádí
zcela
přirozeně
že
já
zapřu
sama
sebe
a
já
sebe
znám
jenom
jako
stvořeného
nebo
stvořeného
tak
zapřu
všechno
čím
se
cítím
být.
Já
jsem
to
dokázal
třebas
vlivem
toho
esesmana
tam
zase
ten
esesman
tou
pomohl
to
koncentráku
že
já
jsem
tam
prostě
nebyl
svůj
sem
se
vzdal
tak
tím
tak
to
myslel
ta
kraji
že
ona
říkala
musíš
se
ocitnout
stavu
přesto
stvořením
a
jak
jsem
si
přes
předvedl
tom
se
životě
to
se
dá
během
života
udělat
na
to
šup
když
se
člověk
vzdá
sama
sebe
a
potom
následuje
krista
vezme
svůj
příliš
následek
esiže
je
recept
ježíše
krista
jenomže
tehdy
ten
její
mistr
e
kartu
rozuměl
ale
nemohl
to
tak
veřejně
říkat
za
že
možná
ani
katrai
se
dověděla
co
si
všechno
on
postím
myslel
ani
slovy
by
se
to
neodvádím
jako
co
věděl
to
poznával
začít
přednášce
vydáte.
Z
devátého
bylo
to
devátého
devátého
desátý
osmdesát
sedm
některé
věci
vyžadují
do
plnění
protože
nají
máme
do
času
tak
já
přeruším
ze
svých
myšlenek
jenom
tehdy
až
budete
hodně
tvrdě
spát
že
mě
vadí
když
mě
do
toho
někdo
chrápe
a
dokud
e
spát
potichu
tak
já
budu
za
tak
to
u
tebe
podivu
pá
tak
já
budu
pokračovat
já
věřím
že
to
nespadne
to
co
budu
říkat
a
neschopné
a
těžko
pochopitelné
ale
budu
pokračovat
přes
vaše
mrtvoly
protože
dneska
tady
poslední
den
a
potřebuju
se
dostat
k
nějakým
konci
abyste
mě
potom
neobtěžoval
co
to
ta
hloubka
vědy
to
vás
naznačil
a
a
nemohl
jsem
se
ví
dostat
dál
tak
první
hloubka
vědy.
Kdyby
byl
neřekl
že
jsme
otevřenou
soustavu
že
biologickou
tak
bych
musel
do
ještě
daleko
víc
ale
co
to
je
ta
otevřená
soustava
biologická
že
totiž
máme
daleko
větší
možnosti
než
který
používáme
a
že
tutéž
nás
rezervy
které
zvíře
nemá
a
proto
je
uzavřenou
soustavou
biologickou
života
utrženo
se
do
stavu
života
to
sou
ty
rezervy
jak
je
máme
rezervy
první
rezervou
která
je
nejméně
znatelné
je
náš
tvrdý
spánek
to
zvíře
nemá
vono
se
sice
řekne
že
spíš
jako
jdu
de
na
tom.
A
že
to
je
asi
vzor
prvého
spánku
není
člověk
dovede
trčím
způsobem
spát
než
ten
bude
k
a
proto
si
já
říkám
že
to
první
rezervy
protože
život
jak
jsem
vám
tam
řekl
jinde
jeden
jediný
celek
a
tedy
tvrdý
spánek
patří
k
tomu
bdělém
stavu
to
nejsou
dvě
hodnoty
od
sebe
oddělené
tady
s
tim
a
tam
se
sem
viděli
nýbrž
spím
abych
mohl
být
bdělý
tak
je
to
správný
to
je
účelově
věta
prosím
vás.
Čili
účelem
bdělého
uče
spánku
tvrdého
je
bdělý
stav
a
u
čelem
bdělého
stavu
je
tvrdý
spánek
i
takhle
to
jde
do
toho
vás
musím
trošičku
zasvětit
kdyby
člověk
totiž
tvrdě
nespal
tak
by
to
mělo
za
následek
že
by
se
unavil
až
k
smrti
o
tom
nepochybujete
jestliže
ale
z
tohoto
bdělého
stavu
občas
nejdéle
večer
přejde
do
spánku
a
pokud
možno
tvrdého
tak
degeneruje
své
síly
a
druhý
den
je
za
své
bdělí
správně
bdělý
není
unavený
když
správně
pít
já
sem
už
minule
přednášce
říkal
že
to
není
jenom
regenerovat
to
odchod
do
jiné
úrovně
vědomí.
Která
s
tímto
úsekem
vědomí
který
začíná
smysly
jako
vstupem
a
končí
rozumem
jako
pracovat
el
ský
tvorem
v
tomto
uteku
do
tohoto
úseku
vědomí
se
nevejde
tvrdý
spánek
já
ho
tam
nemohu
vnímat
pro
toho
se
nedá
říct
že
bych
nespal
já
s
ním
této
nevnímám
a
ne
zevního
taky
tu
jednotu
rodin
to
taky
nevadí
že
to
nevnímám
protože
vás
to
tady
jednou
souvisí
a
my
se
můžeme
si
z
jogický
přesvědčit
to
souvisí
protože
když
člověk
neumí
tvrdě
spát
tak
mu
ho
bolí
hlava
nebo
nebo
nic
dal
dále
unaven
a
podobně
spíte
že
dobře
máte
už
svůj
věk
že
když
se
vám
zdá
moc
snu
což
není
to
jí
spánek.
Tak
nejste
tak
čiperný
jako
že
sem
vám
vůbec
nic
nezdá
že
to
byl
spánek
panečku
a
co
to
tedy
je
prosto
potřebujeme
protože
my
z
věčného
života
pocházíme
se
součástí
daleko
většího
celku
života
než
který
se
nám
jeví
lidsky
jako
tvrdý
spánek
a
byli
stav
věčnosti
pocházíme
a
přes
časný
do
časo
do
věčnosti
vcházím.
Tak
se
musíme
podívat
na
ty
složky
toho
časného
života
a
hlavním
složkami
zhruba
řečeno
je
bdělý
stav
a
spánek
tvrdý
spánek
pod
pominu
prosím
vás
stavy
polovědomý
který
má
mají
taky
nějaký
význam
ale
ztra
se
to
přednášky
nebudu
se
ti
bavit
a
pominu
spánek
se
sem
protože
symbolika
snu
to
je
velice
hezká
vě
a
důležitá
možná
ale
pro
tu
moji
přednášku
to
nemá
význam
to
a
všechno
vynechám
já
se
musím
vždycky
pomoci
tak
abych
dělal
syntézu
jenom
taky
na
takové
úrovni
která
je
únosná
i
syntéza
nesmí
moc
jako
přehánět
a.
Tak
jestliže
jsem
dejme
tomu
v
tom
matčině
těle
dělal
něco
co
se
podobá
spánku
tak
si
uvědomte
vy
matky
v
nám
to
můžete
potvrdit
že
ne
vždycky
to
dítě
spal
ve
vás
klidně
taky
tam
kopal
a
čím
se
ho
blíž
k
tomu
přerodu
do
tohoto
světa
vstupu
do
toho
to
že
to
tak
tím
víc
kopal
tím
víc
se
hlásil
o
životu
muselo
protože
by
se
bylo
nevyvinul
ona
to
byly
masti
pulz
v
ní
takový
stavy
že
nevěděl
o
tom
že
kope
to
pochopitelné
taky
si
nevzpomínal
nějaký
pochod
a
kopal
jako
ve
snu
si
svou
jiná
me
třebas
že
něco
děláme
a
vono
se
to
on
je
to
projev
to
reakce
na
to
že
třebas.
Se
nám
zdá
o
minulém
nula
podobě
to
ne
tak
to
necháme
taky
stranou
já
tady
ukazuju
jenom
jak
veliké
pasáže
nechám
stranou
že
já
se
hoře
pádem
blížíme
k
tomu
co
chci
říct
že
totiž
v
tom
prvé
spánku
jsme
v
takovém
duševním
stavu
že
je
nesrovnatelně
výše
nechá
jí
se
v
daleko
za
tímto
bdělým
stavem.
Protože
ale
navazuje
na
bdělý
stav
a
ne
na
spánek
tak
proto
ježíš
kristus
radil
bděte
neboť
nevíte
dne
ani
hodiny
prosím
vás
vono
je
nutné
být
bdělý
z
toho
důvodu
že
potom
budu
spát
hleďte
já
vám
to
dokážu
ježíšovi
my
slovy
je
že
mi
podobenstvími
když
tam
těch
šest
pane
moudrých
a
těch
šest
pane
nemoudrých
čekal
na
toho
ženicha
všechny
usnuly
a
pěkně
tvrdě
ten
spánek
byl
vložen
mezi
mezi
ten
bdělý
stav
a
mezi
to
poznání
tomu
já
říkám.
Mezi
doba
nebo
pauza
nebo
nutná
mezera
která
ve
které
se
něco
vyplňuje
taky
budu
říkat
co
se
tam
vyplňuje
na
to
všechno
doufám
že
na
to
je
poskytne
si
my
předčasně
usnete
že
přitom
se
v
rádo
usíná
protože
to
je
vám
novinkou
a
co
je
nové
to
se
těžko
spravuje
a
velice
to
za
tže
organizmus
to
si
budete
připadá
jako
po
velice
těžké
mdlo
to
je
únavné
těžké
jídlo
to
je
celý
organismů
na
ven
pro
tím
právem
právním
toho
těžko
stravě
temného
tak.
Co
je
to
tam
mezera
a
co
to
ten
bdělý
stav
a
co
to
ten
tvrdý
spánek
já
už
vyřeším
všechny
věci
jedno
za
druhým
tak
především
bdělý
stav
je
řek
bych
nejzazším
mez
do
které
se
se
s
tím
vědomím
můžeme
dostat
od
čistého
vědomí
čisté
vědomí
není
bdělý
stav
prosím
vás
to
bude
věc
zkušenosti
to
vám
nemohu
volat
ale
vím
to
protože
jakmile
jsem
přišel
z
těch
operací
za
vědomí
tak
mně
obral
o
bdělý
stav
kdybych
byl
živ
žil
v
bdělém
stavu
tak
jsem
cítil
bolest
kdybych
se
tím
možná
trápil
ale
oni
mě
tu
dělo
sebrali.
Za
cenu
vstupu
kdo
čistého
vědomí
takže
i
když
ta
operace
končila
a
on
končila
později
než
já
jsem
jako
tam
přestal
zvát
tak
i
když
končila
tak
já
jsem
nepoznával
matku
nepoznával
jsem
prostředí
toto
lidské
tento
svět
ale
byl
jsem
při
vědomí
tak
to
je
taková
řek
bych
pauza
nebo
takový
přechod
kterým
jsem
mnoho
věcí
vysvětluje
to
normální
člověk
který
to
neprošli
nemá
tuto
zkušenost
a
neměl
se
o
tom
jak
obrázek
já
si
vy
udál
dělám
o
tom
jasný
obrázek
ježíš
kristus
říká
podobenství
o
marta
syna
dělá
nebo
panna
kdyby
byli
všechny
neumřeli
neusnul
pardon
tak
ne
to
další.
Že
najednou
bylo
slyšet
hlu
ty
proud
ten
probudil
i
ty
tvrdě
spící
jenomže
jedny
z
nich
neměli
olej
a
druhé
měli
olej
tak
co
je
to
dít
to
není
nespadne
bdělost
pravá
nýbrž
mít
olej
a
ten
olej.
Se
chová
i
během
spánku
to
je
doba
uchovávána
ona
je
tam
se
nic
jiného
neděje
než
se
uchovávána
olej
a
jestliže
ho
dost
tak
tam
nevyvodí
kdyby
toho
spánku
bylo
příliš
mnoho
tak
by
vy
hoře
prosím
člověk
který
začal
spát
a
spása
tak
by
nakonec
umřel
že
ale
tam
to
bylo
tak
úměrné
že
oni
se
probudili
včas
a
šlo
toho
byli
pozváni
tím.
Kdo
měl
tu
svatbu
oni
nebyly
nevěstou
voni
nevě
byli
ženichem
oni
byli
něčím
třetím
to
třetí
to
je
ta
bdělost
a
připravenost
to
je
to
třetí
čili
tento
život
nás
dokonale
připravuje
k
tomu
dokonale
připravuje
prosím
podškrtávám
dokonale
že
můžeme
vejít
do
svatební
síně
já
jsem
měl
neska
příležitost
vystou
můžete
zopakovat
do
podle
to
předvádět
na
svatebním
šatu
to
dělat
nebudu
teďka
protože
bych
denně
plýtvat
časem
by
by
se
to
potřebovali
ale
ta
páska
to
nechce
já
prosím
vás
kdybyste
to
vyškrtnout
budu
říkat
já
vám
je
to
bez
krátce
řeknu
jo.
Jestli
mnoha
podobenství
i
líčil
jak
se
přiblížit
k
tomu
králi
král
tam
jednom
podobenství
slabý
svatbu
a
z
ve
své
známé
všichni
se
vymlouvat
že
nemají
čas
možná
že
nemají
možná
že
mají
ale
tak
dokonale
se
vymlouvat
že
ani
jeden
nepřichází
z
pozvaných
ježíš
kristus
z
toho
vyvozuju
nakonec
vidíte
já
jsem
sem
přišel
na
tuto
zem
abych
pozval
tyhlety
lidi
zde
žít
neboť
to
se
dá
předpokládat
že
především
ti
ke
kterým
já
přijdu
si
to
vezmou
za
své
a
pozvání
přímo
ale
podívejte
se
na
to
ten
můj
národ
nepřijímá
moje
pozvání
tak
budoucnost
bude
vypadat
v
křesťanství
tak
že
ti
židi
vůbec
nebudou
křesťany
že
vůbec
nepůjdu
do
toho
království
božího
podle
mých
sto
ale
pou
tam
cizí
národové
které
já
pobíráme
je
na
křižovatky
cesta
života.
A
to
se
taky
stalo
kolik
a
židů
se
stalo
křesťany
a
sledoval
krista
ale
taky
platí
kolik
křesťanů
se
v
krista
neumí
to
je
teprve
dva
tisíce
let
po
jeho
smrti
tak
se
nedivím
až
budete
sečít
let
po
a
smrti
tak
se
tomu
rozumět
víte
to
je
to
co
jsem
říkal
okatě
teď
říká
toto
jsem
odvolal
pro
to
co
jsem
násl
protože
ta
tisíc
se
teprve
církev
tomu
doroste
měl
pravdu
a
to
co
já
dneska
hlásám
říkám
vytištěno
může
teprve
jednadvacátém
století
ne
on
říct
svolení
k
tomu
ale
to
neznamená
že
si
myslím
že
to
uskuteční
teprve
vidiny.
A
ti
to
už
skutečný
za
deset
tisíc
let
a
já
budu
nebudu
nahoru
v
pekle
musel
to
bylo
třeba
nebi
tak
budu
s
toho
velikou
radost
že
ta
potřeboval
za
těch
deseti
buďte
tak
dobrý
a
postavte
to
na
nohy
to
je
prosím
vás
to
není
co
bych
jako
vám
říkal
jako
básnicky
když
dneska
k
a
je
to
poslední
den
vašeho
života
nasadí
ze
stromu
říká
utr
nezasahujete
ho
pro
sebe
nýbrž
pro
budoucí
pokolení
to
dělejte
nemyslete
při
svém
počínání
životním
na
sebe
se
ten
na
budoucnost
musí
vám
taky
o
věc
a
čím
víc
se
vám
půjde
o
věc
tím
se
bude
vyjít
zkrachovat
a
doba
deseti
líc
let
která
ještě
nám
chybí
k
tomu
abychom
dospěli
k
těmto
věcem
který
vám
dneska
tady
přednáším.
Tak
je
to
pořád
stejné
že
teďka
jsem
se
dostal
těch
k
tomu
šatu
když
tedy
nepřišli
ti
co
byli
pozváni
tak
ježíš
říkal
jděte
na
křižovatky
a
by
mi
tam
každého
koho
tam
potkáte
mrzáky
a
chtět
a
všecko
šli
a
přivedli
ale
někteří
z
nich
se
podobali
těm
obecným
padám.
Oni
si
vzali
sebou
olej
jiným
symbolem
roucho
svatební
a
víte
že
tito
nebyli
vy
kázání
ze
svatební
síně
a
tady
v
tomto
podobenství
není
napsáno
jako
tam
v
tom
prvním
vo
těch
pannách
když
oni
říkali
my
si
pro
ten
olej
přijdeme
a
na
koupíme
a
za
klepáme
on
říkal
neznám
vás
neznám
vás
odmítl
je
definitivně
pozor
na
to
to
je
smysl
toho
budete
buďte
připraveni
protože
tadyhle
v
tomto
oboru.
Je
účelné
připravenost
nic
víc
nemůžete
dělat
než
připravit
se
to
ten
olej
byl
to
roucho
svatební
nechce
se
od
vás
ještě
abyste
něco
víc
udělali
jenom
mi
touhou
jenom
i
ten
olej
přátel
a
jiný
při
předán
zase
mluví
o
něčem
jiném
trpělivost
například
to
je
taky
druh
připravenosti
na
vinici
a
tohleto
já
bych
moh
moc
dlouho
o
tom
může
a
to
byste
se
asi
otrávil
ale.
Jestliže
jsem
můžeme
připravit
to
znamená
disponovat
k
tomu
přijetí
království
boží
tak
pak
začíná
mít
význam
jak
bdělý
stav
tak
spánek
tak
i
všechny
ostatní
stavy
mezi
tím
který
nebudu
tady
jmenovat
protože
ta
připravenost
nesmít
jednostranná
tak
se
nesmí
dělám
a
z
této
úrovni
přátelé
ta
připravuje
nos
se
provádí
tak
je
na
úrovni
spánku.
Tam
jste
na
zcela
jiné
úrovni
vědomí
takže
nemáte
bez
tušení
že
to
má
souvislost
touto
úrovní
jak
je
to
vzdálenost
svou
výškou
a
svou
hloubkou
především
hloubkou
vy
totiž
se
díváme
na
stvořené
nebo
na
vesmír
z
vnějšku
a
tam
v
tom
tvrdé
spánku
se
díváme
z
vnitřku
z
hloubky
samo
sebou
nevidíme
zase
sem.
Download XML • Download text
• Waveform view