EN | ES |

87-33A

87-33A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A všimnu pravých stigmat u svatého františka z assisi tam není pochyby že to byla pravá stigmata z těchto důvodů že on nešel za tím aby si z vmýšlel do smrti páně aby měl aby měl dost aby dostal nějaký stigmat byl první těma ti anebo ve třináctém století první před tím nikdo ty stigmata nenosil a von je najednou měl proč je najednou on měl protože za tím se ta teologie tak hmat litoval že když neviděla materiální následky víry tak se přestávalo věřit. A bylo třeba aby na svět byla přiveden důkaz že ježíš kristus opravdu umřel na kříži a prvním takovým který to dokázal byl svatý františek asi si dokázal to na svém těle ne protože byste byl přál ne protože by se byl do toho vmýšlel ale že byl vědomím prosťáčkům který se odevzdával bohu celému životu ježíše krista jako příkladu samo sebou i to i to i to utrpení na kříži jako příkladu který následovat a stalo se na hoře a ta vena ne že anděl ho anděl ho potil těmi stigmaty ne on nečekal že jsem se takhle stane on se do toho předtím nevmýšlejte tady bylo. Takže on zase nad tím že on nehodný člověk který by si nikdy netroufal nosit dány kristovi najednou je mu říkal jak si to zasloužím ne jiný poměr víte to tam tento chtěl nepravým to že ten si to vůbec nepřál se stal nositelem těch stigmat a tak taky i nižší události v ži vyvy lidském životě mají takovou povahu například jsem se nikdy do sedmnácti let nepřál abych věděl o své nesmrtelné podstatě protože jsem měl někdo věřil jsem věřil na chemii to je daleko odnesen podstaty jsem na povrchu věcí a ale najednou se a podstata přejdou stála poutní skutečnosti která předčí a skutečnost toho pro světa to bych jako katolík měl považovat za nadpřirozené že. Jenomže protože jsem před tím všechno co se obdobného dělo ale na nižší úrovni se mnou jak sem se poznával tu pravdu že jsem z toho měl moc která nebyla normální která byla nad normální nepovažoval za nadpřirozené nepovažoval pro jsem nevěděl co je to nepřirozené nikdo nepoučil na to taky nestará totiž to božství mohou být ukradeno celé že do sedmnácti let a tak jsem nevěděl že to nadpřirozené a tak jsem i tohleto se mnou stalo v těch sedmnácti letech že jsem věděl najednou že jsem nesmrtelný ve své podstatě a že každý člověk ve své podstatě nesmrtelným tak jsem vám dva a půl dne plakal na lids tem že to nevědí. A z toho je vidět a upřímně jsem plakal z toho je vidět že jsem si to nevymyslel protože mně jich bylo líto hrozně líto že za tím bohem nejdou když tam mají sem nevěděl ještě kterak znovu obnovit extatik ve které se mi tohleto sem si to uvědomil ale věděl jsem zároveň že získám prostředek kterým se dovím o těch věcech po jsem si říkal a teď budu mluvit ačkoliv to nebudu přímo říkat o svatém mým rouchem ale věřte že mluvím o svatém nim ruchu že víckrát o něm se nebudu zmiňovat přímo jsem byl asi týden před velikonoce mi rok přihází a jsem říkal. Jednak nevím přesně co mám dělat abyste stav spojení s bohem se vrátil vím jenom že se a musím vrátit do otcova domu a být s ním a nestát o nic víc než o to opravdu vůli nestal ale musím se k tomu nějak připravit o se být hoden aspoň trošičku toho abych mohl k němu vstoupit a tak jsem jako z poměl sem taky katolicky ste si to toto toto trvalo že a tak jsem šel k nejlepší mu knězi o kterém jsem věděl že je to opravdu jsem měl správně o tom že je výtečný knězem jsem šel k páterovi urban doktor urban to je číslo jedna františkán ne vedoucí takového řádu všechno ty časy řadu který skutky republice a jsem k němu šel na generální zpověď na asie a při těch exerciciích se dělo tohleto že se museli tři dni mlčet ale on nám správně říkal když budete mlčet jenom ústně to není pravé mlčení musíte mlčet taky vnitřně to znamená zdát všechny starosti co by se zabývali svými starosti po ty tři dni a si přestavujete na hody. A tak ste vnitřně snažte se nemít starosti a když budete muset myslet tak my se ten duchovní věci materialista tur všude si něco podněcuje ho ne ale nemluvte přitom vůbec ne promluvme celý den jsem opravdu ty tři dni toho mlčení zachovával vám řeknu kdo tímto vnitřním mlčení zachovává jenom tři dni svýho života tento klid k tomu se obrátí nitro navenek. Pramen vody živé člověka krista a každého kdo toto udělá snahou žeby jediný který to dokázal protože jsem měl předtím tu zkušenost bych ji předtím nejde se také nedokázal to nebylo země to nebyla nějaká výjimka ale že před temnou stalo vědomí že sem nesmrtelná bytost tak jsem pro ni byl ochoten taky tudleto udělat abych nemusel se po zánět sise jako to bylo moje třebas lajdácky nebo nebo touha snadno taky všemu dostat to je jedno to nebudu kralovat ale zkrátka sem přistoupil po těch třech dnech ke zpovědi a svatýmu přijímání a zase jsem znovu plakal takže ten kněz říkal no přeci pokud vím protože to to byl můj zpovědník tam neměl si žádný hříchy který by to nestali za tolik pláče. A jsem říkal a co ti ostatní kteří nepláču tak každá a nechal klekat to bylo velice moudré todleto to byl vopravdu moudrý člověk když sem byl při zpovědi a teď se věřil na převtělování to sem říkal když to pane jedna věc vám bude asi vadit věřím na převtělování sem to říkal to je to budu dávat znovu ne nebo mám tím. Kdy nedáte rozhřešení protože na věřím na převtělování a von se mi zeptal a odkud to víš synu a jsem říkal pěkný syn to není z weinfurtera oni vidí o kře a jiných spisů který jsem četl tak říkáš všeho no tak to ti dám klidně rozhřešení protože to neví z zase vyš to byl si své ven a my si potom spolu budeme sami a si vy žádám abychom sami mohli být my si to potom vyříkám a stačím rozený dostaneš a ti k tomu svatému přijímání a všechno to proveď máš dobrou vůli tak jenom ještě jsem vám říkal že jeden svých zase který jsem na víc říkal on nepřijal jako hřích taky jsme se museli tose dostali při společně a dovědět a říkal jsem nevěřil na pána boha a teďka vím že pán bůh je no to je přeci hrozné říkal že si žil bez boha když si neměl příležitost se dovědět že je to není hřích nepřijímám toto jako to jiří. Sem říkal jestli to nepřijme tak hned v zpovědi se odejdu tože to je můj největší hřích dneska nemohl žít bez boha byto nejde a on říkal když vám to nejde on říkal když ti to nejde tak to v pořádku a dal mělo řešení ale o tom si potom promluvíme a tak to si tomu asi o to dlouhé povídání za tři hodiny to provedu za pět minut ale v tom bylo obsaženo toto se těch mystiků o kterých mluví padnout si vážím protože je to jako kněz při své profesore prohlašovat protože by to vypadalo že sem kacíř ale proč si vážím si ji vážím protože zbavili bolesti hlavy. On jsem měl porvé bolesti hlavy žádný lékař žádné prášky z toho nedostali ale jsem se setkal s jedním weinfurtrovi a to měl říkal no mistr nám řekl jak se to dělá aby člověk se zbavil se prášky bude cti hlavy otáčet se myslí kolem svého těla úzce pralo viděl k nohám přestavovat si to že se otčím svou myslí kolem svého těla a nám a potom zase od těla zpětně nazpátek hlavě a vypustit to ven a jsem to udělal a bylo po bolesti a tak vono v nich něco je. A aby říkal abych teďka můžu s tebou mluvit otevřeně mohu může proč nebudu nic k nikomu říkat těm vašim ovečka které máte v tom klášteře pochopitelně tam nebudu v tom klášteře nikdy že fungovat jako váš nich tak ti to řeknu co se týče toho převtělování my taková teologie říkáme že málokdo po smrti přijede nebe protože tím životem se tam nedostal že většina lidí příliš do očistce. A teprve se očistí tak přijde do nebe tak prosím bych radil myslí že ta tvoje četná převtělování jsou tím očistcem které následuje který následuje po tomto životě že my se tím ne zabýváme nezpíváme to jednotlivými životy to možná užitečnější než když si člověk myslí že jako sou to jednotlivé životy protože taková ro takové rozdělení takové rozkouskování asi v duchovnu u pána boha neexistuje ale když si to myslíš při tom nechám ale uvědomili že jestli sou taková nějaká převtělování tak je to očistec. A nikomu to ne kaž že je nějaké neměl taková kázání že převtělování nýbrž říkají k oči a my si si v duchu že to je to převtělování a nikomu to neříkej tak on je litovat co ste si toho takový dobrý s ne a jsem dlouho takhle švindloval před každým na tom tak je švindlovat tomu budu říkat že převtělování a to káže taky ani dál se nevěřím že ho to je ten to věřil abych se s vane velice dobře nebo po smrti velice dobře domluvil a no a tak vám řeknu že to že se prováděl pro provedl tu generální zpověď. No to svaté přijímání tak jsem se tehdy bez bolestně bez esesmana poprvně pořádně vyprázdnil od sebe a tím ke mně měl přístup mělo přístup k to čemu vy říkáte nadpřirozené ale ono to nebylo ani tehdy nadpřirozené ono to bylo pro přirozené teď nemu jako katolík ne tím jako zkušený člověk že kdo se drží jenom této teologie tak není zkušený je to dobrá pomůcka dobra který nám musím nemohu nic mít ale jakmile dostane člověk zkušenost která je dál tak od do hodí pomůcku kdo se naučí chodit od odhodit berle nebo netočil ch že ano. A myslím že se jakou klid kterou je to dobré ale je to tápání po čtyrech není to správný pochod kupředu žádná teologie žádné slovo které vám tady abych to nevadil na jakou teologii žádné tou tedy pak tady předvádím není ničím jiným než berou to není to pravé to pravé je vlastní vaše poznání tomu musíte spět dospět a to musím se musí žít pro důležitější moje vlastní poznání než to co někde přečtu a než to co od někoho přijmu no a to vlastní poznání při tom stupni toho zážitku který mám vnitřně vypadá takhle že tím oral někde tady na zákoně ke mně stejně pomlouvá pán bůh jako tím takzvaným svatým. A tak nemohu rozporu sem ho neodmítl sem mu srdečně přitakával jsem věřil že von v těch prostředcích které dispozici nachází všechno co v chvíli stačí že by na víc nestačil a že by ho za tíži při živu říkal jesi věřící a co je to za pořádek ne musel chlubil tím že je a cestou jako to jaký takovou to přednost proti věřícím on mně říkal ty i věřící jsem říkal nejsem no tak si můj jak jsem věřící pro neví jak jsem nevěřící když vím a nemusím věřit to to samo na to se neptal tak se mu taky neřekne. To by si že si ba se tam líbili že jo to litoval že se odešel tak taky v tej dělá v tom něco co jsem to bych se mi nevíte za zády a se dostanou k věcem kterým který nemá daný tušení jazyka neprosím byli se mnou v tom večeřadla tak jste k tomu přišli jenomže tam by z nešli protože jste fajnovka tuhletím byste se nebavil protože byste utekli se fajnovka to zase ne takhle fajn nejsem abych rozlišoval při jeden obe příjemného to je vrcholně nepříjemné todleto že ale pro to nebylo nepříjemné pro to bylo užitečné ta jsem pociťoval jaké mluví bůh. Žádný z vás my tak patrně nemluví o přítomnosti boží jako ten vožralka a musím vám říct že totéž se dělo ovšem na vyšší úrovni ježíšem kristem že nejdokonaleji nebo dokonaleji než farizeové aspoň promluvil a k němu ta maří magdalena která se před ním složila na zem a litoval dosavadního života to bylo víc než co dělali ty farizeové který neměli čeho litovat. To je okolo sebe směrem dolů a potom nahoru spěla lovit ten význam jako když to člověk dovede modliteb provést to znamená bez přerušena bezstarostně a tak dále a z vírou tak to ten význam že uspořádá buňky v lidském těle to je uspořádány magické ho pole takže člověk se harmonie velice prudce ne bije se do tam než to tam zkratky jako třetím když mohu vod hlava tak tam zkratky byli takže budu tak okamžitě účinku potom nemůže bolet hlava než. Máli to zharmonizována ty buňky tedy to pole a etické člověku tak se to musí provádět úžasně pomalu proč jinak to jednou nezam než budete si těch to nemá vůbec žádný význam ale děláte pomalinku ovšem to vyžaduje potom velikou soustředěnost tak za jednou to harmonie člověka. Toto je tady sem říkal bez kontrolní myšlenek kontrolní myšlenka nesprávná je dělám to dobře kontrolní myšlenka správně dělám to být přitom vědomě že to dělám neztratit tu kontrolu nad tím to tak to musím správné se musím co chvíli upozorňoval na to musím pořád jedno člověka který analytické povahy na to že když nedokáže zapomenout na co se zapomenout a kdy jsem na to zapomenout a neudělá niko kupředu a musel by musím říkat co na co to proč to teďka mysíš jindy na to myslet když jsem například zaváděla tvorové tak si musel na to myslet aby se to zavedli správně ale teď na to myslet a dlouze mi to vykládá analyticky co jak se to tedy dělali to je zbytečná stát ta časový to nebudu za chvilinku budu pryč to sem se si mohli mezi tím mluvit o ten neřekne nikdo tak prostě přestane se můžeš pro tu chvíli co se mnou mluvíš zdát vzpomínky na ostatní svůj život když se nevdá jenom pro tu chvíli. Když se neznáš tím že se třebas s tím a nese doktorem že si nevím čím jsem měla se nevzdal si o profesor tak by vám tyto věci nemohl říkat jsem nesmím vzdát jenom toho přístupu k tomu bohu který je samovolný a v tom stála nějaká moje nerodí tak by se to rázem vzdával oporu z vás že ona mluví o božství ne a o tom že přestala být věřící to vás tam to tam vadí ne a tak říká dostane jsem vod chvíle jsem poznal to božství nevěřící neboť tam kde sem ho poznáva tam nebyl ani bůh ani svatý ani anděle toto vám vadí. Nikdo to se dostane k bohu než ten který byl předtím tak svatý jako byl než byl stvořen jako než jsem byla stvořena tak jsem byla tak svatou že pomocí této svatosti když se k znovu dopracuji že a to je tedy výsledek zdát s tak se mohu zase k bohu vědomě vrátit no a to vám že do hlavy jak je to možné že by to bylo tak výsad jenom pro takový malinký procentíčko lidí ne tak především bych vám chtěl říct že ta taji nemohla odmyslet tisíc dvě stě let trvající tradici že všechno bylo stvořeno a to není stvořeno ono všechno podle této tady se bylo stvořeno a to není dál to to hotová věc. Takže ona musí každá duše překonat stvořené aby se dostal do nestvořeného to znamená aby byla taková jaká byla před stvořením je tam řečeno a teprve pak může toho bohu a to se neděje tím že ten člověk to zase znovu prodělá ne to by byla taková neomalenost toho na to nemohla vysvětlit taková neomalenost jako když ten nikodem přišel za ježíšem a říkal no prosím ty říkáš že musím se znovu narodit z vody a z ducha a to musím tedy se znovu zrodit zřejmě a mu nebo musím vstoupit do lůna matčina a on říká ani to ani to. Ty božským věcem rozumíš proto to říkám takhle pozemsky aby se po měl takovou nějakou páru o tom co s tím si ří ale není to takhle říká a zase pokračoval klidně jako když mu nikdo nic neodporoval a musíš být znovuzrozen před tím se kterých než touto došlo tak říkal tomu nikodem obě nikodem k němu přichází kterak co mám udělat abych se dostal k bohu aby byl spasen a von říkal znovuzrodit se musíš on říkám to mám znovu vstoupit do lůna matčina on říkal jako by to neslyšel ježíš co von řekl. Musí se znovu zrodit z vody a z ducha ti mu vlastně odporoval ale nevysvětlil mu jak je to nesmysl znovu vstoupit do matčino a tou se znovuzrodit znovu se rodit na tomto světě to je nesmysl úplně smysl ale z vody a z ducha ten ho co jiného tak ona tuhleta katraj prožila z vody a z ducha když prožila z vody a z ducha tak se ocitá nestvořeném to znamená u boha ne v duchu dál to nejde seslání ducha svatého tak dále ne takže byla jako přes tvoření. Ti kteří se dostali k seslání ducha také ty byli jako přes tvoření taky se jich vnitř stvořeného ne dotýkalo oni to klidně nechali popravit ale jako by je nepopravovalo ne to nebyly trpící když je mučili z radostí i do toho utrpení běžný postoj měli protože byli ve své podstatě nesmrtelní byli před stvořené stvořeními ne tak asi tak takhle ho na to myslí katraj neměla k dispozici tudlety vědomosti který vám tady říkám tak se směla přepočteno tradici a tak říkal všechno bylo stvořeno před to netvoří. To by dneska že to tak není že všechno stvořeno takže vy můžete tuletu pasáž z katraj škrtnout anebo předělat tímto způsobem dvojtečka protože jsme ustavičně tvoření pořád v boha vycházíme a kdybychom nebyli ustavičně tvoření a pořád se vším co máme k dispozici s boha nevycházel tak nejsme schopni se vrátit k bohu a my musíme se vrátit po linii toho tvořen nestvořeného takže ona říká jsem se potřeboval vrátit po linii toho. A topředělám teďka vnější z vědomosti na linii tohoto voře mého na říká stvořeného za svolení ona se doma a vy asi protože tak bude děti nějaká ne a neska se vrátit pohani toho tvořen aby se dostal na kořen toho tvořen ho do ne stvořeno aby byl takový jaký jsem byl přes polem a to nepotřebujete provést nějak zázračně nebo se provádí zcela přirozeně že zapřu sama sebe a sebe znám jenom jako stvořeného nebo stvořeného tak zapřu všechno čím se cítím být. jsem to dokázal třebas vlivem toho esesmana tam zase ten esesman tou pomohl to koncentráku že jsem tam prostě nebyl svůj sem se vzdal tak tím tak to myslel ta kraji že ona říkala musíš se ocitnout stavu přesto stvořením a jak jsem si přes předvedl tom se životě to se během života udělat na to šup když se člověk vzdá sama sebe a potom následuje krista vezme svůj příliš následek esiže je recept ježíše krista jenomže tehdy ten její mistr e kartu rozuměl ale nemohl to tak veřejně říkat za že možná ani katrai se dověděla co si všechno on postím myslel ani slovy by se to neodvádím jako co věděl to poznával začít přednášce vydáte. Z devátého bylo to devátého devátého desátý osmdesát sedm některé věci vyžadují do plnění protože nají máme do času tak přeruším ze svých myšlenek jenom tehdy budete hodně tvrdě spát že vadí když do toho někdo chrápe a dokud e spát potichu tak budu za tak to u tebe podivu tak budu pokračovat věřím že to nespadne to co budu říkat a neschopné a těžko pochopitelné ale budu pokračovat přes vaše mrtvoly protože dneska tady poslední den a potřebuju se dostat k nějakým konci abyste potom neobtěžoval co to ta hloubka vědy to vás naznačil a a nemohl jsem se dostat dál tak první hloubka vědy. Kdyby byl neřekl že jsme otevřenou soustavu že biologickou tak bych musel do ještě daleko víc ale co to je ta otevřená soustava biologická že totiž máme daleko větší možnosti než který používáme a že tutéž nás rezervy které zvíře nemá a proto je uzavřenou soustavou biologickou života utrženo se do stavu života to sou ty rezervy jak je máme rezervy první rezervou která je nejméně znatelné je náš tvrdý spánek to zvíře nemá vono se sice řekne že spíš jako jdu de na tom. A že to je asi vzor prvého spánku není člověk dovede trčím způsobem spát než ten bude k a proto si říkám že to první rezervy protože život jak jsem vám tam řekl jinde jeden jediný celek a tedy tvrdý spánek patří k tomu bdělém stavu to nejsou dvě hodnoty od sebe oddělené tady s tim a tam se sem viděli nýbrž spím abych mohl být bdělý tak je to správný to je účelově věta prosím vás. Čili účelem bdělého uče spánku tvrdého je bdělý stav a u čelem bdělého stavu je tvrdý spánek i takhle to jde do toho vás musím trošičku zasvětit kdyby člověk totiž tvrdě nespal tak by to mělo za následek že by se unavil k smrti o tom nepochybujete jestliže ale z tohoto bdělého stavu občas nejdéle večer přejde do spánku a pokud možno tvrdého tak degeneruje své síly a druhý den je za své bdělí správně bdělý není unavený když správně pít sem minule přednášce říkal že to není jenom regenerovat to odchod do jiné úrovně vědomí. Která s tímto úsekem vědomí který začíná smysly jako vstupem a končí rozumem jako pracovat el ský tvorem v tomto uteku do tohoto úseku vědomí se nevejde tvrdý spánek ho tam nemohu vnímat pro toho se nedá říct že bych nespal s ním této nevnímám a ne zevního taky tu jednotu rodin to taky nevadí že to nevnímám protože vás to tady jednou souvisí a my se můžeme si z jogický přesvědčit to souvisí protože když člověk neumí tvrdě spát tak mu ho bolí hlava nebo nebo nic dal dále unaven a podobně spíte že dobře máte svůj věk že když se vám zdá moc snu což není to spánek. Tak nejste tak čiperný jako že sem vám vůbec nic nezdá že to byl spánek panečku a co to tedy je prosto potřebujeme protože my z věčného života pocházíme se součástí daleko většího celku života než který se nám jeví lidsky jako tvrdý spánek a byli stav věčnosti pocházíme a přes časný do časo do věčnosti vcházím. Tak se musíme podívat na ty složky toho časného života a hlavním složkami zhruba řečeno je bdělý stav a spánek tvrdý spánek pod pominu prosím vás stavy polovědomý který mají taky nějaký význam ale ztra se to přednášky nebudu se ti bavit a pominu spánek se sem protože symbolika snu to je velice hezká a důležitá možná ale pro tu moji přednášku to nemá význam to a všechno vynechám se musím vždycky pomoci tak abych dělal syntézu jenom taky na takové úrovni která je únosná i syntéza nesmí moc jako přehánět a. Tak jestliže jsem dejme tomu v tom matčině těle dělal něco co se podobá spánku tak si uvědomte vy matky v nám to můžete potvrdit že ne vždycky to dítě spal ve vás klidně taky tam kopal a čím se ho blíž k tomu přerodu do tohoto světa vstupu do toho to že to tak tím víc kopal tím víc se hlásil o životu muselo protože by se bylo nevyvinul ona to byly masti pulz v takový stavy že nevěděl o tom že kope to pochopitelné taky si nevzpomínal nějaký pochod a kopal jako ve snu si svou jiná me třebas že něco děláme a vono se to on je to projev to reakce na to že třebas. Se nám zdá o minulém nula podobě to ne tak to necháme taky stranou tady ukazuju jenom jak veliké pasáže nechám stranou že se hoře pádem blížíme k tomu co chci říct že totiž v tom prvé spánku jsme v takovém duševním stavu že je nesrovnatelně výše nechá se v daleko za tímto bdělým stavem. Protože ale navazuje na bdělý stav a ne na spánek tak proto ježíš kristus radil bděte neboť nevíte dne ani hodiny prosím vás vono je nutné být bdělý z toho důvodu že potom budu spát hleďte vám to dokážu ježíšovi my slovy je že mi podobenstvími když tam těch šest pane moudrých a těch šest pane nemoudrých čekal na toho ženicha všechny usnuly a pěkně tvrdě ten spánek byl vložen mezi mezi ten bdělý stav a mezi to poznání tomu říkám. Mezi doba nebo pauza nebo nutná mezera která ve které se něco vyplňuje taky budu říkat co se tam vyplňuje na to všechno doufám že na to je poskytne si my předčasně usnete že přitom se v rádo usíná protože to je vám novinkou a co je nové to se těžko spravuje a velice to za tže organizmus to si budete připadá jako po velice těžké mdlo to je únavné těžké jídlo to je celý organismů na ven pro tím právem právním toho těžko stravě temného tak. Co je to tam mezera a co to ten bdělý stav a co to ten tvrdý spánek vyřeším všechny věci jedno za druhým tak především bdělý stav je řek bych nejzazším mez do které se se s tím vědomím můžeme dostat od čistého vědomí čisté vědomí není bdělý stav prosím vás to bude věc zkušenosti to vám nemohu volat ale vím to protože jakmile jsem přišel z těch operací za vědomí tak mně obral o bdělý stav kdybych byl živ žil v bdělém stavu tak jsem cítil bolest kdybych se tím možná trápil ale oni tu dělo sebrali. Za cenu vstupu kdo čistého vědomí takže i když ta operace končila a on končila později než jsem jako tam přestal zvát tak i když končila tak jsem nepoznával matku nepoznával jsem prostředí toto lidské tento svět ale byl jsem při vědomí tak to je taková řek bych pauza nebo takový přechod kterým jsem mnoho věcí vysvětluje to normální člověk který to neprošli nemá tuto zkušenost a neměl se o tom jak obrázek si vy udál dělám o tom jasný obrázek ježíš kristus říká podobenství o marta syna dělá nebo panna kdyby byli všechny neumřeli neusnul pardon tak ne to další. Že najednou bylo slyšet hlu ty proud ten probudil i ty tvrdě spící jenomže jedny z nich neměli olej a druhé měli olej tak co je to dít to není nespadne bdělost pravá nýbrž mít olej a ten olej. Se chová i během spánku to je doba uchovávána ona je tam se nic jiného neděje než se uchovávána olej a jestliže ho dost tak tam nevyvodí kdyby toho spánku bylo příliš mnoho tak by vy hoře prosím člověk který začal spát a spása tak by nakonec umřel že ale tam to bylo tak úměrné že oni se probudili včas a šlo toho byli pozváni tím. Kdo měl tu svatbu oni nebyly nevěstou voni nevě byli ženichem oni byli něčím třetím to třetí to je ta bdělost a připravenost to je to třetí čili tento život nás dokonale připravuje k tomu dokonale připravuje prosím podškrtávám dokonale že můžeme vejít do svatební síně jsem měl neska příležitost vystou můžete zopakovat do podle to předvádět na svatebním šatu to dělat nebudu teďka protože bych denně plýtvat časem by by se to potřebovali ale ta páska to nechce prosím vás kdybyste to vyškrtnout budu říkat vám je to bez krátce řeknu jo. Jestli mnoha podobenství i líčil jak se přiblížit k tomu králi král tam jednom podobenství slabý svatbu a z ve své známé všichni se vymlouvat že nemají čas možná že nemají možná že mají ale tak dokonale se vymlouvat že ani jeden nepřichází z pozvaných ježíš kristus z toho vyvozuju nakonec vidíte jsem sem přišel na tuto zem abych pozval tyhlety lidi zde žít neboť to se předpokládat že především ti ke kterým přijdu si to vezmou za své a pozvání přímo ale podívejte se na to ten můj národ nepřijímá moje pozvání tak budoucnost bude vypadat v křesťanství tak že ti židi vůbec nebudou křesťany že vůbec nepůjdu do toho království božího podle mých sto ale pou tam cizí národové které pobíráme je na křižovatky cesta života. A to se taky stalo kolik a židů se stalo křesťany a sledoval krista ale taky platí kolik křesťanů se v krista neumí to je teprve dva tisíce let po jeho smrti tak se nedivím budete sečít let po a smrti tak se tomu rozumět víte to je to co jsem říkal okatě teď říká toto jsem odvolal pro to co jsem násl protože ta tisíc se teprve církev tomu doroste měl pravdu a to co dneska hlásám říkám vytištěno může teprve jednadvacátém století ne on říct svolení k tomu ale to neznamená že si myslím že to uskuteční teprve vidiny. A ti to skutečný za deset tisíc let a budu nebudu nahoru v pekle musel to bylo třeba nebi tak budu s toho velikou radost že ta potřeboval za těch deseti buďte tak dobrý a postavte to na nohy to je prosím vás to není co bych jako vám říkal jako básnicky když dneska k a je to poslední den vašeho života nasadí ze stromu říká utr nezasahujete ho pro sebe nýbrž pro budoucí pokolení to dělejte nemyslete při svém počínání životním na sebe se ten na budoucnost musí vám taky o věc a čím víc se vám půjde o věc tím se bude vyjít zkrachovat a doba deseti líc let která ještě nám chybí k tomu abychom dospěli k těmto věcem který vám dneska tady přednáším. Tak je to pořád stejné že teďka jsem se dostal těch k tomu šatu když tedy nepřišli ti co byli pozváni tak ježíš říkal jděte na křižovatky a by mi tam každého koho tam potkáte mrzáky a chtět a všecko šli a přivedli ale někteří z nich se podobali těm obecným padám. Oni si vzali sebou olej jiným symbolem roucho svatební a víte že tito nebyli vy kázání ze svatební síně a tady v tomto podobenství není napsáno jako tam v tom prvním vo těch pannách když oni říkali my si pro ten olej přijdeme a na koupíme a za klepáme on říkal neznám vás neznám vás odmítl je definitivně pozor na to to je smysl toho budete buďte připraveni protože tadyhle v tomto oboru. Je účelné připravenost nic víc nemůžete dělat než připravit se to ten olej byl to roucho svatební nechce se od vás ještě abyste něco víc udělali jenom mi touhou jenom i ten olej přátel a jiný při předán zase mluví o něčem jiném trpělivost například to je taky druh připravenosti na vinici a tohleto bych moh moc dlouho o tom může a to byste se asi otrávil ale. Jestliže jsem můžeme připravit to znamená disponovat k tomu přijetí království boží tak pak začíná mít význam jak bdělý stav tak spánek tak i všechny ostatní stavy mezi tím který nebudu tady jmenovat protože ta připravenost nesmít jednostranná tak se nesmí dělám a z této úrovni přátelé ta připravuje nos se provádí tak je na úrovni spánku. Tam jste na zcela jiné úrovni vědomí takže nemáte bez tušení že to souvislost touto úrovní jak je to vzdálenost svou výškou a svou hloubkou především hloubkou vy totiž se díváme na stvořené nebo na vesmír z vnějšku a tam v tom tvrdé spánku se díváme z vnitřku z hloubky samo sebou nevidíme zase sem.

Download XMLDownload textWaveform view