87-30A
87-30A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
kdo
nerozlišuje
dobře
tak
toho
nevezmou
zasel
to
je
spo
a
trvá
několik
hodin
tak
kdyby
například
dejme
tomu
to
by
mohla
van
já
vás
taky
vodorovné
prosím
vám
svá
to
se
váže
a
všechno
vrozené
odkud
není
odpověď
to
být
ká
kde
to
v
něm
je
no
tak
já
si
pomáhám
tím
způsobem
že
mě
říkám
ale
to
je
pomůcka
taková
přelila
můžete
mít
potřít
zvíře
jako
takové
představuje
transformační
systém
jestli
je
tady
nějaká
životní
síla
a
ona
všude
proudí
v
tom
nesmím
to
vidíme.
Rostlin
žijou
a
my
s
ní
v
ní
žijeme
a
jestliže
tady
nějaká
síla
životní
ze
které
my
jsme
schopni
žít
tak
tato
síla
vstupuje
různým
způsobem
a
v
různé
kvalitě
do
veškerého
ty
do
veškeré
hmoty
prosím
vás
v
tomhletom
je
chyba
základní
připomene
laskavě
že
jsem
řekl
chybu
síla
vstupuje
do
veškeré
hmoty
protože
já
budu
v
tomto
chybném
pokračovat
dál
tím
že
já
s
tou
chybou
pokračuji
takhle
to
dělat
kasty
on
pokračuje
s
tebou
on
v
jakou
slibu
udělal
pokračuje
že
ta
síla
ze
které
to
všechno
pochází
tady
je
a
vstupuje
do
organismu
tak
jiným
stylem
jinou
měrou
a
dokonce
jinou
kvalitou
tu.
To
je
do
husy
než
třebas
domě
protože
v
té
huse
jsou
jiné
orgány
přes
které
ta
síla
přicházející
zvnějška
musí
projít
a
jak
tam
projel
tak
se
pozměním
takže
v
tom
změnou
projde
přes
orgán
ve
kterém
je
zakotvena
signalizaci
husí
a
ta
husa
okamžitě
začne
se
vyjadřovat
nebo
signalizaci
husím
způsobem
ano
takže
není
třeba
míra
učit
house
mluvit
nebo
syna
dva
pokusím
způsobu
jakmile
je
to
s
house
živo
umí
podle
věku
tak
si
umí
signalizaci
jako
každá
husa
já
se
o
tom
přesvědčil
když
jsem
poslouchal
asi
před
rokem
takový
nějaký
alkantary
sníme
o
krátký
usa.
A
ani
a
ten
tu
obecnou
sílu
uvědomovací
třebas
jaký
na
zvete
to
je
jedno
nebo
životní
přemění
no
třebas
signalizaci
musí
nebo
na
schopnosti
husy
za
nával
je
doba
tou
od
nejdete
sklidit
a
neumím
a
tato
umí
to
musí
přejít
před
ní
orgán
v
organismu
si
de
to
je
už
zakotvena
takový
orgán
existuje
nebo
je
zastaví
nebo
je
takový
ten
nepotřebovali
já
se
něco
podobného
říkal
u
těch
lékařů
se
musí
bu
když
říkám
zvnějšku
do
všeho
tvorstva
vstupuje
síla
která
způsobuje
že
je
někdo
je
živý
tak
jako
husa
někdo
jako
člověk
někdo
je
živý
jako
kámen
že
a
tak
dále
to
to
síle
indové
říkají
šakti
která
prolíná
celý
vezmi.
Mír
a
já
jsem
říkal
olivere
vědomě
tady
páchá
chybu
abych
moh
něco
vysvětlit
co
bych
nemohl
vysvětlit
kdybych
tu
chybu
neudělal
do
zachází
jak
to
na
začátku
toho
výkladu
on
ve
mně
to
dovolil
a
já
jsem
celou
hned
věci
mohl
vysvětlit
ale
teď
si
dávejte
pozor
já
to
říkám
budu
říkat
úplně
opačně
a
vysvětlím
další
škálu
hodnot
kterou
bych
tím
prvním
způsobem
nevysvětlil
neříkám
že
je
to
vrcholná
pravda
ale
je
to
blíže
pravdě
ten
obraz
který
teďka
budu
předvádět
je
bližší
pravdě
než
že
kdo
nás
vstupuje
nějaká
síla
a
já
říkám
teď
úplně
opačně
všechno
roste
z
vnitřku
jestli
to
roste
zvnitřku.
A
to
máme
důkaz
když
se
se
semene
se
znamení
to
roste
třebas
ten
strom
jestli
všechno
roste
zvnitřku
tak
pak
to
není
něco
co
by
přicházelo
z
vnější
co
přichází
z
vnitřku
a
jestli
je
to
přichází
z
vnitřku
a
nepřekážet
to
z
vnějšku
pak
tedy
bych
si
menší
část
teď
co
hmoty
třebas
nebo
času
a
prostoru
a
tak
čte
obsaženo
něco
všeho
že
z
další
čest
další
prostor
další
hmota
živo
a
tak
dále
protože
se
může
přesvědčit
že
tomu
tak
v
přírodě
je
tak
na.
A
byla
jiného
než
abychom
teď
ještě
olivere
když
mě
to
dovolíš
zavedli
třetí
logiku
že
uhodí
způsob
je
pravdivý
z
vnějšku
i
z
vnitřku
jo
a
zase
to
není
správně
ale
ne
ty
vysvětlíme
další
věci
které
bychom
si
nemohli
bez
toho
to
kompromisu
vysvětlit
ale
byste
mě
si
pravdu
ani
se
moc
ti
nepřiblížil
ale
celá
řada
dalších
lidí
bude
spokojena
tím
tím
výkladem
ale
já
jsem
si
dobře
vědom
že
je
to
obraz
a
víc
běžel
obraz
obrazu
a
řekl
bych
správcové
toho
starý
měl
tak
ste
si
tady
vykládal
že
já
teďka
vyvodím
z
toho
že
všechno
roste
zvnitřku
tohleto
jestliže
je
bůh
činitelem
jediným
činitelem
a
on
je
jediným
činitelem
a
protože
nitru.
Všeho
tak
není
stejný
není
patrný
že
se
s
ním
nestýkáme
nevidíme
my
necítíme
nic
takového
protože
my
můžeme
cítit
jenom
to
co
přichází
více
méně
zvnějšku
přičemž
tělo
je
tak
něco
vnějšího
že
bolesti
tak
je
to
taky
vnější
záležitost
vemem
k
tomu
orgánu
který
to
pociťuje
takže
k
tomu
se
dá
říci
že
protože
působí
z
vnitřku
tak
působí
neviditelné
takže
my
nemůžeme
sledovat
jeho
činnost
nám
vysvětluje
proč
je
bůh
nevlní
a
že
by
bylo
zbytečné
se
stane
o
to
jak
je
to
možné
když
to
nevidíme
to
je
nejlepším
pořádku
jenomže
a
já
bych
mohl
vyvozovat
další
pětadvacet
věci
třebas
nebo
stovky.
Je
to
takle
vnitřku
všechno
jde
jenomže
zkuste
si
jak
to
dělal
dítě
toho
matce
kterýho
jsem
překládal
vo
argumentovat
tomu
dítěti
takhle
všechno
je
svou
pravou
podstatou
uvnitř
a
to
co
je
na
tím
to
všechno
jenom
narůstá
té
vyrůstají
podstaty
a
dítě
říká
tak
je
pán
bůh
jako
věčná
podstata
ve
všem
o
ká
ano
a
to
dítě
vzalo
jablko
a
začlo
ho
krájet
do
kola
na
po
napolovic
a
říkal
a
ne
ten
pán
bůh
vevnitř
by
měl
být
dostalo
na
čtvrtou
zase
tam
nebyl
a
rozuměno
ho
na
malinký
částečky
tam
nebyl
a
takhle
tímto.
Způsobem
při
kloub
na
kloub
si
nelze
protože
když
si
rozdělit
atom
ještě
na
součásti
a
tomu
nedostali
se
se
dovnitř
to
zevní
stránka
toho
nitra
jestli
to
takhle
berete
tak
jsme
hodně
blízko
pravdě
tří
stránka
věci
a
všeho
a
svého
vesmíru
nemá
charakter
času
a
prostoru
času
a
prostoru
čili
to
za
časem
a
za
prostorem
nebo
načase
a
to
se
jak
chcete
a
když
tedy
z
nich
když
tedy
říká
a
už
se
přiblížím
hodně
pravdě
všechno
vzniklo
z
vnitřku
tak
říkám
že
celý
dějový
proces
vesmíru
jako
vidíme
při
zrodu
a
tak
dále
vznikl
a
vzniká
z
něčeho
co
nemá
děj
co
nemá
prostor
ne
a
právě
to.
Protože
to
nemá
prostor
a
nemá
děj
tak
je
to
pravé
jenom
to
je
pravé
co
není
závislo
na
nějakém
vývoji
tam
není
vývoj
je
to
nepohyblivé
a
teď
ale
začíná
být
rozpor
v
tom
jak
z
nepohyblivého
je
možno
vytvořit
jak
to
tam
mu
tady
tvořil
něco
co
je
bylo
člověk
vesmír
pohybu
zase
ty
pomohu
logicky
ale
zase
to
nebude
vono
mystik
tím
můžete
síly
ale
já
se
s
tím
osobně
nesmiřuju
jestliže
tato
dání
ve
ver
je
v
tomto
případě
nepohyblivé
a
já
v
té
za
ně
pouštím
věci
do
prostoru
že
si
že
je
to
síla
prana
nebo
takového
tak
nepohyblivého
pochází
to
pohyblivá
sem
stylem
pustil
a
jakou
charakter
má
to
nepohyblivé.
A
dycky
charakter
čili
základ
všeho
je
dynamické
je
to
skutečnost
nepohyblivý
dynamické
ho
charakteru
to
znamená
všechno
z
může
pocházet
nic
z
toho
při
tom
nebude
nic
k
tomu
nepřibere
zůstává
to
samosebou
je
to
absolutně
nezávislé
čili
tady
se
musíme
smířit
nelogičnost
už
je
absolutně
nezávislý
na
svém
tvorstvu
ale
ne
že
se
o
něm
nestará
toto
protože
my
je
dynamické
povahy
ta
jeho
podstata
vyzařuje
do
toho
tvorstva
a
to
záření
to
jsme
my
když
jsme
vyřádíme
té
nehmotné
neměnné
ale
dynamické
povahy.
Boží
více
logikou
nedá
říct
já
tuhle
ten
systém
tradice
to
je
mohamedánským
sobecký
systém
považuju
za
nejlepší
jaký
náboženské
vzati
existuje
no
ale
neodpovídá
to
na
všechno
pochopitelně
to
jenom
logika
a
samo
sebou
že
by
se
našli
dé
ty
říká
proč
je
tomu
tak
jak
to
s
tady
ta
dvojnost
fakticky
je
dvojí
přirozenost
jedna
božská
nehnutá
a
druhá
tady
ta
přirozenost
nižší
a
to
je
v
pohybu
tak
když
řeknu
že
je
tomu
tak
tak
u
protože
není
podstatného
rozdíl
mezi
prvním
a
druhým
z
toho
důvodu
že
podstatou
pořád
všechno
vyvěrá
všechno
je
jednotě
to
je.
Že
mě
na
tom
nezáleží
o
tom
nevíme
a
zároveň
nelžu
protože
tedy
ta
dvojnost
je
řád
který
existuje
jenom
řek
bych
na
určité
vývojové
úrovni
jak
jsem
o
tu
úroveň
bych
u
dostanete
už
ten
řádné
ist
přestože
tam
třebas
tělesně
žijete
já
jsem
pět
měsíců
po
tohoto
poznání
byl
ve
vašem
dualistickém
řádu
a
to
se
mně
neklam
v
něm
nebyl
fakticky
já
jsem
jenom
do
něho
na
víře
odněkud
odjinud
zachovávají
si
tělo
se
všemi
schopnostmi
protože
tím
si
jenom
jenom
tím
si
vysvětluji
že
jsem
v
koncentráku
zrovna
to
bylo
že
jsem
měl
šíře
hlad
že
jsem
trpěl
se
že
se
nebyl
vy
a
tak
dále
tak
to
je.
Prosím
skutečnost
která
mám
nemohu
jako
vnucovat
ale
pro
mě
je
to
dokonalý
vysvětlením
že
jednota
mezi
boží
skutečností
a
mezi
tím
co
vyvěrá
ustavičně
z
ní
ne
přebylo
stvořeno
na
to
a
to
dělá
a
to
je
toto
stvořené
a
že
vlivem
té
jednoty
záleží
na
tom
tamto
vyvěrá
a
to
už
je
časoprostorová
záležitost
aby
to
změnil
svou
povahu
když
to
vyvěrá
do
toho
člověka
tak
to
začne
mít
jinou
povahu
nikoliv
věčnou
a
já
musím
jako
člověk
se
všemu
na
tomto
světě
učit
nemohu
vědět
jako
víře
to
má
přenosu
privilegium
zvíře
přes
to
že
se
neučí
se
do
rozumí
živým
v.
Že
ten
letec
sil
že
je
nejenom
se
svým
druhem
a
taky
s
okolím
blízkým
druhý
že
jepice
rozumí
sou
sou
už
tíž
si
rozumí
kočka
cem
že
jo
ale
vono
to
není
záležitost
řeči
to
je
řeší
oni
by
si
ještě
rozuměli
ale
se
signalizaci
ale
to
záležitost
záření
tvorové
stojící
na
opačné
škále
záření
si
nerozumí
a
stojí
proti
sobě
a
tím
zachovávají
dualistický
řád
a
úrovni
zvířecí
protože
se
mohou
potom
požíral
ne
bez
hlad
bez
to
že
by
dělal
nějaký
hřích
a
dělali
to
proto
jiné
zázemí
které
mají
v
sobě
a
když
to
vezmu
protože
se
taky
zvířata
za
ten
jiný
konec
třebas
lidský
tak
mu
říct
proč
se
člověku.
Něco
líbí
a
něco
se
nelíbí
protože
to
neodpovídá
toho
času
záření
které
je
v
tom
člověku
nebo
odpovídá
podle
toho
se
ten
člověk
proč
to
řeknu
jednodušeji
proč
se
mu
líbí
ženě
a
že
mě
se
a
naopak
že
ano
a
že
na
se
líbí
muži
ne
protože
je
to
jiné
záření
to
by
nám
každý
číňan
který
se
v
tom
vršku
vyznáte
jo
že
ne
převažuje
jiný
že
třeba
dej
jan
a
tak
se
vzájemně
přitahuje
zrušeno
záření
a
nebudou
se
přitahovat
to
mi
stačilo
třebas
kdybyste
muži
střílí
hormon
ženský
tak
přestane
mít
chuť
po
ženský
ch
a
naopak
to
udělat
vedeno
tak
zase
se
jim
nebudou
líbit.
Že
nýbrž
jenom
ženy
a
je
to
zase
to
experiment
ně
udělal
než
se
to
nedoporučuje
dělat
na
jednom
člověku
víc
než
jedenkrát
toto
udělal
ne
něko
víckrát
a
chudák
má
z
toho
dnešní
těžkosti
toto
dělali
s
lékaři
boku
se
daleko
nedostane
že
já
nepochopil
ani
důvody
proč
něco
bylo
stvořeno
a
když
nepochopí
důvod
proč
to
bylo
stvořeno
bo
je
to
stvořeno
tak
pořád
mu
nadávat
co
to
ten
pán
bůh
udělal
že
je
tady
takové
utrpení
tyto
byl
odpustil
tak
já
sem
netrpěl
já
jsem
měl
naštěstí
tu
příležitost
jednat
několik
let
člověkem
který
hrozně
trpěl
protože
měl
záchvaty
bolesti
na
celé
straně
těla
tak
nesnesitelné
že
si
myslel
že
spáchá
sebevraždu
ale.
Nadával
a
jakmile
se
dostal
z
té
bolesti
ven
tak
zvadl
ne
tři
hodiny
ni
pominuly
ty
bolesti
tak
zase
pána
boha
chválila
za
to
že
už
ty
bolesti
nemá
já
sem
ho
dycky
zažil
jenom
v
tom
případě
že
ho
chválila
že
byl
bez
bolesti
a
říkal
to
co
při
tomto
výklad
nazývá
vnitřním
není
místně
vnitřní
vnitřně
čeho
nýbrž
to
je
vnitřní
ve
smyslu
duchovním
to
znamená
za
touto
úrovní
vědomí
kterou
já
ní
mám
to
není
časoprostorová
záležitost
nýbrž
to
je
úroveň
vědomí
za
touto
úrovní
vědomí
je
vyšší
úroveň
vědomí
třebas
boží
a
to
zjednoduším.
A
z
té
všechno
pochází
a
nejenom
z
toho
vědomí
ale
se
existence
boží
a
z
té
ho
lásky
z
toho
poznání
takže
vnitřní
tomu
nesmíte
myslet
jako
třebas
ti
co
se
koncentruje
do
nitra
voni
se
koncentruju
do
nitra
a
říkají
my
ne
taky
mířím
vůbec
ne
vůbec
ne
kdyby
sebe
hlouběji
tam
hloubi
i
vnitřního
tam
nenajdou
přátelé
a
to
z
toho
zoufalí
tak
prostě
to
radí
všeho
mezi
střední
dokonce
pán
ježíš
radil
svaté
markétě
marii
a
laoc
aby
do
nitra
soustřeďovacího
srdce
žilo
proč
to
pan
ježíše
na
diváka
to
je
jsou
do
pranice
je
to
chybné
ale
chybí
tam
v
tomto
receptu.
Jeden
velice
důležitý
článek
mezera
mezera
musíš
přejít
přes
spolku
morana
né
slyšíte
československý
chybě
moravský
jinou
novinkou
ano
tenká
na
tam
je
na
to
tu
s
českou
tak
tam
je
přes
ne
moravy
kde
je
vaše
vina
vy
mravní
jedni
to
je
ta
poslat
mezi
těmi
dvěma
jinam
a
to
je
to
nejdůležitější
byli
těší
než
tady
mate
já
se
zpívá
na
duchovní
cestě
tato
poznat
je
tak
užitá
že
bez
ní
se
nikdo
kdybych
měl
a
obejít
neobejde
a
nemůže
se
dostat
dál
na
každé
cestě
musíte
projít
pomlou.
Ona
je
ježíšově
životě
označena
tím
že
oni
věřili
učedníci
páně
a
pak
přestali
věřit
a
zrovna
z
toho
stavu
kdy
přestali
věřit
to
je
pokra
se
zrodila
něco
co
už
vírou
nebylo
co
bylo
poznáním
kde
je
poznání
tam
není
třeba
věřit
pavle
potřebu
já
věřím
že
je
to
se
jí
to
vím
a
tak
je
to
s
tou
cestou
k
bohu
tam
nepotřebuju
věřit
přes
určitou
míru
když
sebe
dokonaleji
věřím
tak
mému
velkému
žasnu
a
k
mému
velkému
zklamání
jednoho
dne
už
věřit
nedokážu
protože
to
dopracuji
logicky
tak
daleko
jako.
Tenhleten
muž
a
ono
už
mi
to
nejde
protože
je
logika
se
nesrovnává
vírou
no
co
víra
předkládá
nemělo
by
ké
svět
byl
stvořen
za
šest
dní
a
sedmý
den
pán
bůh
odpočíval
je
to
lidské
není
když
ani
vědecké
to
není
takže
když
mi
věda
všechno
a
vy
na
tvrdí
že
nábožensky
názor
je
nevědecký
neni
pravda
vůbec
ne
z
čeho
vydobyl
tuto
zkušenost
mojžíš
říkal
za
šest
dní
zase
mí
den
odpočinku
se
to
všechno
stalo
kdy
doby
ze
svého
stavu
vnitřního
že
zažíval
tuhletu
pomohu
voni
možná
zažíval
v
podobě
obrazu
tej
to
vaše
zní
a
sedí
nenapoví
s
všechno
dohromady
ale
já
jsem
tuto
oku
začli
v
koncentráku
když
mě
ten
esesman
chtěl
vzít
ten
život
a
já
jsem
ten
život
odevzdal.
Jak
se
odevzdal
na
stará
po
mokrá
už
jsem
nebyl
živý
jako
předtím
a
nebyl
jsem
mrtvý
protože
mě
zabil
a
nebyl
jsem
ještě
živý
nově
jak
s
těl
ježíš
kristus
do
se
nezrodí
z
vody
a
z
ducha
a
tak
dál
nevědomosti
nebeskou
tam
byla
nějaká
pomazala
díl
než
nějakou
vteřinu
ale
byl
a
bez
té
poly
by
byl
se
neocitl
mezi
živými
nově
ži
nově
narozeným
nebo
tomu
zrození
to
přestavujete
navrch
bo
tam
říká
no
a
já
vám
teďka
promluvím
o
té
pomlce
která
je
tolik
ta
a
na
které
většina
lidí
na
celém
světě
ať
indii
a
nebo
křesťanství
nebo
jinde
zkrachl
po.
A
nemůže
jít
a
protože
zapomněla
že
je
to
nutné
že
například
dejme
tomu
věřící
nemůže
pochopit
proč
pochybuje
dělá
pokání
a
prosím
o
to
aby
pochybnostmi
byli
za
ty
neboť
ti
to
pokušení
a
čím
víc
prosím
větší
pochybnostmi
má
a
nebo
čím
výrok
větší
pokušení
na
něho
přicházejí
aby
nevěřil
a
on
to
při
mým
přestupuje
jako
pokušení
poučení
o
antonína
znáte
že
všechno
to
co
čeho
se
chtěl
vzdát
najednou
před
tím
stálo
já
vám
to
předvedu
jenom
aby
vám
to
bylo
snadné
pochopení
na
příkladu
koncentrace
když
se
soustřeďuje
ta
chcete
věční
stoje
mysli
tak
se
vám
tam
tebe
zrovna
kolik
myšlenek
který
se
nepokládal
že
by
se
vám
mohli
bez
který
nestojíte
a
to.
Sám
nikdy
přes
den
ne
pletou
do
mysli
a
najednou
v
tom
soud
proč
tam
jsou
na
to
že
sama
po
viď
protože
zapomínáte
na
pokud
se
správně
chcete
začít
koncentrovat
tak
musíte
nechat
splynout
myšlení
to
znamená
napřed
se
pořádně
vyspět
prosím
vás
na
to
abyste
přitom
neusnul
když
byste
tento
návod
dělali
bez
pořádného
vyspání
proto
je
dobře
to
dělat
ráno
a
ještě
se
přitom
umýt
tak
bych
byl
šestý
tak
jestliže
já
jsem
dobře
vyspalý
tak
neustupuje
pomlce
ta
pokazí
vám
že
si
klidně
třeba
teho
já
to
říkám
jenom
jako
návod
to
jiný
všeobecně
platného
já
musím
to
nějak
vysvětlit
konkrétně.
Třebas
ti
lehnu
říkám
třeba
to
nemusí
být
a
sleduju
své
myšlenky
se
jak
plynou
že
se
mu
pozorovatelem
a
myšlenky
se
zpomaluje
ve
svém
toku
zůstanu
nakonec
ne
hnutím
pozorovatelem
a
to
je
předpoklad
pro
správnou
koncentrace
já
to
takovýmto
způsobem
nedělám
ale
je
to
jeden
z
návodu
indických
indové
tuhletu
je
odcházejí
mají
mistra
který
se
stará
o
to
aby
se
jich
mysl
vyprázdnil
a
vy
se
to
má
koncentroval
a
když
potom
přijde
na
konec
když
se
dostanete
jeho
a
de
nebo
nebo
ten
žák
nakonec
toho
vedení
toho
mysl
a
ten
mistr
nedá
nedokážu
vést
si
myslíte
žák.
Že
když
jste
což
tedy
veliký
omyl
byl
jednou
jeden
král
a
to
povídání
a
měl
tam
v
tom
malém
království
tisíc
se
svatých
na
břehu
řeky
a
protože
v
indii
je
dobrá
taková
zvyklost
že
ty
svatý
se
musí
živit
ze
státní
pokladny
tak
on
je
všechny
musel
říct
a
byl
už
hnedle
žebrákem
a
tak
si
zavolal
většího
mudrce
než
se
tam
seděli
na
tom
břehu
ten
král
a
říkal
o
co
já
já
už
nemám
co
jim
dát
ale
nemohu
odmítnut
za
musí
být
přeci
radava
tí
jsou
oni
už
zvýšena
odpuštěním
a
von
říkal
ten
velký
svatý
to
jednoduché
má
tady
to
království
taky
nějaké
že.
Přivede
tam
krásné
ženy
ať
se
tam
před
těmi
svatými
ukazují
denně
kýžený
taky
ještě
kromě
těch
svatých
a
stalo
se
tohleto
že
jeden
za
druhým
těch
světců
přicházel
k
tomu
králi
a
říkal
králi
dovol
mi
abych
se
oženil
a
vodešel
z
té
své
svatosti
a
za
čas
přišel
ten
mudrc
ke
král
byl
zavolání
a
král
pro
něho
udělal
velikou
hostinu
protože
na
to
měl
a
ulice
ptal
kolik
je
tam
těch
svatých
bylo
ani
jeden
tak
takhle
to
dopadá
s
těmi
indickými
zasvěcenci
vy
stav
to
je
pokušení
v
tom
to
bude
nosili
ky
záznam
je
ženě
to
je
jedno
sem
se
pokušení
a
voni
na
to
zahrnout
nebo
odejdou
ten
se
svatost.
Podívejte
se
třebas
na
vivekananda
odešel
si
z
indie
a
jedl
jenom
normální
evropský
nebo
americkému
stravu
zahynul
na
to
sice
no
ty
devíti
letech
zahynu
na
skoku
svou
mysl
jak
jsem
ti
já
radil
o
sto
podaří
dejme
tomu
tak
je
se
mu
ho
zjistíš
že
se
nekoncentruje
že
nevíš
ani
čí
si
a
že
si
prostě
ta
krásně
lebedit
že
je
ti
blaženě
ale
s
panem
bohem
se
nesetká
čím
je
to
jednoduše
kdyby
byli
ty
učedníci
jak
tomu
si
zase
na
jejich
život
životě
ukázat
kdybych
tomu
od
když
dlouhým
povídáním
od
toho
odpoutáme
já
se
nechci
vyhnout.
To
je
otázce
kdyby
byli
ti
učedníci
tři
roky
nedělali
zázraky
pro
bližního
při
kterých
ji
nesmělo
jít
o
ně
nýbrž
o
to
aby
někomu
pomohli
jo
aby
mu
vy
bližním
tak
by
nemohli
ani
při
od
tu
svoji
víru
ani
by
se
nemohli
správně
soustředit
tak
na
to
dílo
boží
na
toho
ducha
který
v
tom
je
že
my
potom
v
duchu
chodili
a
kázal
aby
apoštoly
museli
napřed
se
osvědčit
drobné
pomoci
bližnímu
loži
zázraky
drobné
pomoci
bližnímu
a
teprve
když
měli
zájem
o
to
aby
pomáhali
bližnímu
a
dokonce
zvali
že
tam
kde
sami
pomocí
nemohli
čím
se
jim
po
to
aby
pomohly
tomu
bližním
živu
pro
to
šlo.....
Download XML • Download text
• Waveform view