EN | ES |

87-30A

87-30A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A kdo nerozlišuje dobře tak toho nevezmou zasel to je spo a trvá několik hodin tak kdyby například dejme tomu to by mohla van vás taky vodorovné prosím vám svá to se váže a všechno vrozené odkud není odpověď to být kde to v něm je no tak si pomáhám tím způsobem že říkám ale to je pomůcka taková přelila můžete mít potřít zvíře jako takové představuje transformační systém jestli je tady nějaká životní síla a ona všude proudí v tom nesmím to vidíme. Rostlin žijou a my s v žijeme a jestliže tady nějaká síla životní ze které my jsme schopni žít tak tato síla vstupuje různým způsobem a v různé kvalitě do veškerého ty do veškeré hmoty prosím vás v tomhletom je chyba základní připomene laskavě že jsem řekl chybu síla vstupuje do veškeré hmoty protože budu v tomto chybném pokračovat dál tím že s tou chybou pokračuji takhle to dělat kasty on pokračuje s tebou on v jakou slibu udělal pokračuje že ta síla ze které to všechno pochází tady je a vstupuje do organismu tak jiným stylem jinou měrou a dokonce jinou kvalitou tu. To je do husy než třebas domě protože v huse jsou jiné orgány přes které ta síla přicházející zvnějška musí projít a jak tam projel tak se pozměním takže v tom změnou projde přes orgán ve kterém je zakotvena signalizaci husí a ta husa okamžitě začne se vyjadřovat nebo signalizaci husím způsobem ano takže není třeba míra učit house mluvit nebo syna dva pokusím způsobu jakmile je to s house živo umí podle věku tak si umí signalizaci jako každá husa se o tom přesvědčil když jsem poslouchal asi před rokem takový nějaký alkantary sníme o krátký usa. A ani a ten tu obecnou sílu uvědomovací třebas jaký na zvete to je jedno nebo životní přemění no třebas signalizaci musí nebo na schopnosti husy za nával je doba tou od nejdete sklidit a neumím a tato umí to musí přejít před orgán v organismu si de to je zakotvena takový orgán existuje nebo je zastaví nebo je takový ten nepotřebovali se něco podobného říkal u těch lékařů se musí bu když říkám zvnějšku do všeho tvorstva vstupuje síla která způsobuje že je někdo je živý tak jako husa někdo jako člověk někdo je živý jako kámen že a tak dále to to síle indové říkají šakti která prolíná celý vezmi. Mír a jsem říkal olivere vědomě tady páchá chybu abych moh něco vysvětlit co bych nemohl vysvětlit kdybych tu chybu neudělal do zachází jak to na začátku toho výkladu on ve mně to dovolil a jsem celou hned věci mohl vysvětlit ale teď si dávejte pozor to říkám budu říkat úplně opačně a vysvětlím další škálu hodnot kterou bych tím prvním způsobem nevysvětlil neříkám že je to vrcholná pravda ale je to blíže pravdě ten obraz který teďka budu předvádět je bližší pravdě než že kdo nás vstupuje nějaká síla a říkám teď úplně opačně všechno roste z vnitřku jestli to roste zvnitřku. A to máme důkaz když se se semene se znamení to roste třebas ten strom jestli všechno roste zvnitřku tak pak to není něco co by přicházelo z vnější co přichází z vnitřku a jestli je to přichází z vnitřku a nepřekážet to z vnějšku pak tedy bych si menší část teď co hmoty třebas nebo času a prostoru a tak čte obsaženo něco všeho že z další čest další prostor další hmota živo a tak dále protože se může přesvědčit že tomu tak v přírodě je tak na. A byla jiného než abychom teď ještě olivere když to dovolíš zavedli třetí logiku že uhodí způsob je pravdivý z vnějšku i z vnitřku jo a zase to není správně ale ne ty vysvětlíme další věci které bychom si nemohli bez toho to kompromisu vysvětlit ale byste si pravdu ani se moc ti nepřiblížil ale celá řada dalších lidí bude spokojena tím tím výkladem ale jsem si dobře vědom že je to obraz a víc běžel obraz obrazu a řekl bych správcové toho starý měl tak ste si tady vykládal že teďka vyvodím z toho že všechno roste zvnitřku tohleto jestliže je bůh činitelem jediným činitelem a on je jediným činitelem a protože nitru. Všeho tak není stejný není patrný že se s ním nestýkáme nevidíme my necítíme nic takového protože my můžeme cítit jenom to co přichází více méně zvnějšku přičemž tělo je tak něco vnějšího že bolesti tak je to taky vnější záležitost vemem k tomu orgánu který to pociťuje takže k tomu se říci že protože působí z vnitřku tak působí neviditelné takže my nemůžeme sledovat jeho činnost nám vysvětluje proč je bůh nevlní a že by bylo zbytečné se stane o to jak je to možné když to nevidíme to je nejlepším pořádku jenomže a bych mohl vyvozovat další pětadvacet věci třebas nebo stovky. Je to takle vnitřku všechno jde jenomže zkuste si jak to dělal dítě toho matce kterýho jsem překládal vo argumentovat tomu dítěti takhle všechno je svou pravou podstatou uvnitř a to co je na tím to všechno jenom narůstá vyrůstají podstaty a dítě říká tak je pán bůh jako věčná podstata ve všem o ano a to dítě vzalo jablko a začlo ho krájet do kola na po napolovic a říkal a ne ten pán bůh vevnitř by měl být dostalo na čtvrtou zase tam nebyl a rozuměno ho na malinký částečky tam nebyl a takhle tímto. Způsobem při kloub na kloub si nelze protože když si rozdělit atom ještě na součásti a tomu nedostali se se dovnitř to zevní stránka toho nitra jestli to takhle berete tak jsme hodně blízko pravdě tří stránka věci a všeho a svého vesmíru nemá charakter času a prostoru času a prostoru čili to za časem a za prostorem nebo načase a to se jak chcete a když tedy z nich když tedy říká a se přiblížím hodně pravdě všechno vzniklo z vnitřku tak říkám že celý dějový proces vesmíru jako vidíme při zrodu a tak dále vznikl a vzniká z něčeho co nemá děj co nemá prostor ne a právě to. Protože to nemá prostor a nemá děj tak je to pravé jenom to je pravé co není závislo na nějakém vývoji tam není vývoj je to nepohyblivé a teď ale začíná být rozpor v tom jak z nepohyblivého je možno vytvořit jak to tam mu tady tvořil něco co je bylo člověk vesmír pohybu zase ty pomohu logicky ale zase to nebude vono mystik tím můžete síly ale se s tím osobně nesmiřuju jestliže tato dání ve ver je v tomto případě nepohyblivé a v za pouštím věci do prostoru že si že je to síla prana nebo takového tak nepohyblivého pochází to pohyblivá sem stylem pustil a jakou charakter to nepohyblivé. A dycky charakter čili základ všeho je dynamické je to skutečnost nepohyblivý dynamické ho charakteru to znamená všechno z může pocházet nic z toho při tom nebude nic k tomu nepřibere zůstává to samosebou je to absolutně nezávislé čili tady se musíme smířit nelogičnost je absolutně nezávislý na svém tvorstvu ale ne že se o něm nestará toto protože my je dynamické povahy ta jeho podstata vyzařuje do toho tvorstva a to záření to jsme my když jsme vyřádíme nehmotné neměnné ale dynamické povahy. Boží více logikou nedá říct tuhle ten systém tradice to je mohamedánským sobecký systém považuju za nejlepší jaký náboženské vzati existuje no ale neodpovídá to na všechno pochopitelně to jenom logika a samo sebou že by se našli ty říká proč je tomu tak jak to s tady ta dvojnost fakticky je dvojí přirozenost jedna božská nehnutá a druhá tady ta přirozenost nižší a to je v pohybu tak když řeknu že je tomu tak tak u protože není podstatného rozdíl mezi prvním a druhým z toho důvodu že podstatou pořád všechno vyvěrá všechno je jednotě to je. Že na tom nezáleží o tom nevíme a zároveň nelžu protože tedy ta dvojnost je řád který existuje jenom řek bych na určité vývojové úrovni jak jsem o tu úroveň bych u dostanete ten řádné ist přestože tam třebas tělesně žijete jsem pět měsíců po tohoto poznání byl ve vašem dualistickém řádu a to se mně neklam v něm nebyl fakticky jsem jenom do něho na víře odněkud odjinud zachovávají si tělo se všemi schopnostmi protože tím si jenom jenom tím si vysvětluji že jsem v koncentráku zrovna to bylo že jsem měl šíře hlad že jsem trpěl se že se nebyl vy a tak dále tak to je. Prosím skutečnost která mám nemohu jako vnucovat ale pro je to dokonalý vysvětlením že jednota mezi boží skutečností a mezi tím co vyvěrá ustavičně z ne přebylo stvořeno na to a to dělá a to je toto stvořené a že vlivem jednoty záleží na tom tamto vyvěrá a to je časoprostorová záležitost aby to změnil svou povahu když to vyvěrá do toho člověka tak to začne mít jinou povahu nikoliv věčnou a musím jako člověk se všemu na tomto světě učit nemohu vědět jako víře to přenosu privilegium zvíře přes to že se neučí se do rozumí živým v. Že ten letec sil že je nejenom se svým druhem a taky s okolím blízkým druhý že jepice rozumí sou sou tíž si rozumí kočka cem že jo ale vono to není záležitost řeči to je řeší oni by si ještě rozuměli ale se signalizaci ale to záležitost záření tvorové stojící na opačné škále záření si nerozumí a stojí proti sobě a tím zachovávají dualistický řád a úrovni zvířecí protože se mohou potom požíral ne bez hlad bez to že by dělal nějaký hřích a dělali to proto jiné zázemí které mají v sobě a když to vezmu protože se taky zvířata za ten jiný konec třebas lidský tak mu říct proč se člověku. Něco líbí a něco se nelíbí protože to neodpovídá toho času záření které je v tom člověku nebo odpovídá podle toho se ten člověk proč to řeknu jednodušeji proč se mu líbí ženě a že se a naopak že ano a že na se líbí muži ne protože je to jiné záření to by nám každý číňan který se v tom vršku vyznáte jo že ne převažuje jiný že třeba dej jan a tak se vzájemně přitahuje zrušeno záření a nebudou se přitahovat to mi stačilo třebas kdybyste muži střílí hormon ženský tak přestane mít chuť po ženský ch a naopak to udělat vedeno tak zase se jim nebudou líbit. Že nýbrž jenom ženy a je to zase to experiment udělal než se to nedoporučuje dělat na jednom člověku víc než jedenkrát toto udělal ne něko víckrát a chudák z toho dnešní těžkosti toto dělali s lékaři boku se daleko nedostane že nepochopil ani důvody proč něco bylo stvořeno a když nepochopí důvod proč to bylo stvořeno bo je to stvořeno tak pořád mu nadávat co to ten pán bůh udělal že je tady takové utrpení tyto byl odpustil tak sem netrpěl jsem měl naštěstí tu příležitost jednat několik let člověkem který hrozně trpěl protože měl záchvaty bolesti na celé straně těla tak nesnesitelné že si myslel že spáchá sebevraždu ale. Nadával a jakmile se dostal z bolesti ven tak zvadl ne tři hodiny ni pominuly ty bolesti tak zase pána boha chválila za to že ty bolesti nemá sem ho dycky zažil jenom v tom případě že ho chválila že byl bez bolesti a říkal to co při tomto výklad nazývá vnitřním není místně vnitřní vnitřně čeho nýbrž to je vnitřní ve smyslu duchovním to znamená za touto úrovní vědomí kterou mám to není časoprostorová záležitost nýbrž to je úroveň vědomí za touto úrovní vědomí je vyšší úroveň vědomí třebas boží a to zjednoduším. A z všechno pochází a nejenom z toho vědomí ale se existence boží a z ho lásky z toho poznání takže vnitřní tomu nesmíte myslet jako třebas ti co se koncentruje do nitra voni se koncentruju do nitra a říkají my ne taky mířím vůbec ne vůbec ne kdyby sebe hlouběji tam hloubi i vnitřního tam nenajdou přátelé a to z toho zoufalí tak prostě to radí všeho mezi střední dokonce pán ježíš radil svaté markétě marii a laoc aby do nitra soustřeďovacího srdce žilo proč to pan ježíše na diváka to je jsou do pranice je to chybné ale chybí tam v tomto receptu. Jeden velice důležitý článek mezera mezera musíš přejít přes spolku morana slyšíte československý chybě moravský jinou novinkou ano tenká na tam je na to tu s českou tak tam je přes ne moravy kde je vaše vina vy mravní jedni to je ta poslat mezi těmi dvěma jinam a to je to nejdůležitější byli těší než tady mate se zpívá na duchovní cestě tato poznat je tak užitá že bez se nikdo kdybych měl a obejít neobejde a nemůže se dostat dál na každé cestě musíte projít pomlou. Ona je ježíšově životě označena tím že oni věřili učedníci páně a pak přestali věřit a zrovna z toho stavu kdy přestali věřit to je pokra se zrodila něco co vírou nebylo co bylo poznáním kde je poznání tam není třeba věřit pavle potřebu věřím že je to se to vím a tak je to s tou cestou k bohu tam nepotřebuju věřit přes určitou míru když sebe dokonaleji věřím tak mému velkému žasnu a k mému velkému zklamání jednoho dne věřit nedokážu protože to dopracuji logicky tak daleko jako. Tenhleten muž a ono mi to nejde protože je logika se nesrovnává vírou no co víra předkládá nemělo by svět byl stvořen za šest dní a sedmý den pán bůh odpočíval je to lidské není když ani vědecké to není takže když mi věda všechno a vy na tvrdí že nábožensky názor je nevědecký neni pravda vůbec ne z čeho vydobyl tuto zkušenost mojžíš říkal za šest dní zase den odpočinku se to všechno stalo kdy doby ze svého stavu vnitřního že zažíval tuhletu pomohu voni možná zažíval v podobě obrazu tej to vaše zní a sedí nenapoví s všechno dohromady ale jsem tuto oku začli v koncentráku když ten esesman chtěl vzít ten život a jsem ten život odevzdal. Jak se odevzdal na stará po mokrá jsem nebyl živý jako předtím a nebyl jsem mrtvý protože zabil a nebyl jsem ještě živý nově jak s těl ježíš kristus do se nezrodí z vody a z ducha a tak dál nevědomosti nebeskou tam byla nějaká pomazala díl než nějakou vteřinu ale byl a bez poly by byl se neocitl mezi živými nově ži nově narozeným nebo tomu zrození to přestavujete navrch bo tam říká no a vám teďka promluvím o pomlce která je tolik ta a na které většina lidí na celém světě indii a nebo křesťanství nebo jinde zkrachl po. A nemůže jít a protože zapomněla že je to nutné že například dejme tomu věřící nemůže pochopit proč pochybuje dělá pokání a prosím o to aby pochybnostmi byli za ty neboť ti to pokušení a čím víc prosím větší pochybnostmi a nebo čím výrok větší pokušení na něho přicházejí aby nevěřil a on to při mým přestupuje jako pokušení poučení o antonína znáte že všechno to co čeho se chtěl vzdát najednou před tím stálo vám to předvedu jenom aby vám to bylo snadné pochopení na příkladu koncentrace když se soustřeďuje ta chcete věční stoje mysli tak se vám tam tebe zrovna kolik myšlenek který se nepokládal že by se vám mohli bez který nestojíte a to. Sám nikdy přes den ne pletou do mysli a najednou v tom soud proč tam jsou na to že sama po viď protože zapomínáte na pokud se správně chcete začít koncentrovat tak musíte nechat splynout myšlení to znamená napřed se pořádně vyspět prosím vás na to abyste přitom neusnul když byste tento návod dělali bez pořádného vyspání proto je dobře to dělat ráno a ještě se přitom umýt tak bych byl šestý tak jestliže jsem dobře vyspalý tak neustupuje pomlce ta pokazí vám že si klidně třeba teho to říkám jenom jako návod to jiný všeobecně platného musím to nějak vysvětlit konkrétně. Třebas ti lehnu říkám třeba to nemusí být a sleduju své myšlenky se jak plynou že se mu pozorovatelem a myšlenky se zpomaluje ve svém toku zůstanu nakonec ne hnutím pozorovatelem a to je předpoklad pro správnou koncentrace to takovýmto způsobem nedělám ale je to jeden z návodu indických indové tuhletu je odcházejí mají mistra který se stará o to aby se jich mysl vyprázdnil a vy se to koncentroval a když potom přijde na konec když se dostanete jeho a de nebo nebo ten žák nakonec toho vedení toho mysl a ten mistr nedá nedokážu vést si myslíte žák. Že když jste což tedy veliký omyl byl jednou jeden král a to povídání a měl tam v tom malém království tisíc se svatých na břehu řeky a protože v indii je dobrá taková zvyklost že ty svatý se musí živit ze státní pokladny tak on je všechny musel říct a byl hnedle žebrákem a tak si zavolal většího mudrce než se tam seděli na tom břehu ten král a říkal o co nemám co jim dát ale nemohu odmítnut za musí být přeci radava jsou oni zvýšena odpuštěním a von říkal ten velký svatý to jednoduché tady to království taky nějaké že. Přivede tam krásné ženy se tam před těmi svatými ukazují denně kýžený taky ještě kromě těch svatých a stalo se tohleto že jeden za druhým těch světců přicházel k tomu králi a říkal králi dovol mi abych se oženil a vodešel z své svatosti a za čas přišel ten mudrc ke král byl zavolání a král pro něho udělal velikou hostinu protože na to měl a ulice ptal kolik je tam těch svatých bylo ani jeden tak takhle to dopadá s těmi indickými zasvěcenci vy stav to je pokušení v tom to bude nosili ky záznam je ženě to je jedno sem se pokušení a voni na to zahrnout nebo odejdou ten se svatost. Podívejte se třebas na vivekananda odešel si z indie a jedl jenom normální evropský nebo americkému stravu zahynul na to sice no ty devíti letech zahynu na skoku svou mysl jak jsem ti radil o sto podaří dejme tomu tak je se mu ho zjistíš že se nekoncentruje že nevíš ani čí si a že si prostě ta krásně lebedit že je ti blaženě ale s panem bohem se nesetká čím je to jednoduše kdyby byli ty učedníci jak tomu si zase na jejich život životě ukázat kdybych tomu od když dlouhým povídáním od toho odpoutáme se nechci vyhnout. To je otázce kdyby byli ti učedníci tři roky nedělali zázraky pro bližního při kterých ji nesmělo jít o nýbrž o to aby někomu pomohli jo aby mu vy bližním tak by nemohli ani při od tu svoji víru ani by se nemohli správně soustředit tak na to dílo boží na toho ducha který v tom je že my potom v duchu chodili a kázal aby apoštoly museli napřed se osvědčit drobné pomoci bližnímu loži zázraky drobné pomoci bližnímu a teprve když měli zájem o to aby pomáhali bližnímu a dokonce zvali že tam kde sami pomocí nemohli čím se jim po to aby pomohly tomu bližním živu pro to šlo.....

Download XMLDownload textWaveform view