87-27A
87-27A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Sám
zabíjen
tak
zabíjet
nesmím
toto
kdyby
zvíře
vzalo
za
své
tak
opravdu
veme
za
své
to
nemůže
tam
on
nemůže
tento
příkaz
mravní
vůbec
potřebovat
to
zvíře
a
myslíte
si
že
se
to
dá
vysvětlit
pudeme
sebezáchovy
že
je
tam
ten
příklad
do
toho
vtělen
do
není
pud
sebezáchovy
pude
sebezáchovy
je
způsob
udržování
druhu
a
někdy
to
udržovala
většinou
tak
udržování
druhu
také
de
přes
mrtvoly
já
neznám
mnoho
udržování
druhů
tedy
tohoto
putovat
by
nešlapalo
po
někom
jiném
vezměme
si
třebas
dejme
tomu
husu
která
žere
trávu
že
trávu
no
tak
to
je
pud
sebezáchovy
pro
který
žere
trávu
ale
zabíjí.
Prosím
to
tak
to
to
mají
nenadáváš
a
ne
na
rada
ne
vlažní
dobře
to
zvíře
totiž
jedná
půdě
a
intenzivně
a
jestliže
se
hloupá
té
do
hnízda
tak
a
ohmatáním
ta
mláďata
tak
ten
pták
je
opustí
je
že
zvíře
padne
z
hnízda
malinký
zvířátko
ta
matka
ho
opustí
ta
ho
nejde
krmit
pohlídl
tak
prosím
vás
ty
jednají
čistě
účelově
podle
svého
pudu
účel
je
diktováno
půjde
tak
to
je
trošičku
a
nešel
mi
tady
vykládáte
no
bude
museli
byste
trošičku
se
být
zajímat
o
ty
přírodní
vědy
abyste
věděli
že
tomu
je
opravdu
tak
jak
já
to
říkám
já
sem
to
dost
kloudně
studoval
tu
biologii
jsem
měl
na
studovaný
a
tam
to
to
platí
pořád
to
tom
toto
zůstalo
toto
už
věci
dávno
věděli
jak
se
zvířata
chovají
když
mě
ale
zřejmě
tomu
svíce
přivede
svoje
mládě.
Abych
se
s
ním
zatočil
nebo
aby
ho
vyléčil
nebo
abych
mu
nakrmil
tak
to
nevyvozujete
toho
že
by
ho
vy
opustil
to
zvíře
to
malinký
svoje
dítko
to
neopustí
pozor
tak
tady
ještě
je
něco
jiného
než
pouhý
ale
o
tom
nebudeme
nikam
mluvit
potřeb
a
by
se
nemohl
za
ani
o
kousek
dál
prosím
vás
je
tam
něco
jiného
za
tím
stavu
toho
je
tam
něco
jiného
není
tam
jenom
pud
a
ist
to
já
bych
nerad
abyste
to
přijali
jako
s
celý
způsob
správného
myšlení
to
není
ale
zhruba
řečeno
zvíře
ji
na
účelově
a
účely
je
dán
obsahem
vrozeného
pudu
a
institutech.
Víte
vy
by
my
bychom
kdybychom
toto
chtěli
zařízeno
takhle
pravdivé
tak
bychom
museli
se
vrátit
do
podob
a
institucí
života
to
znamená
neměli
bychom
být
vyvolal
vychováváni
lidmi
nýbrž
zvířaty
a
pak
by
se
zjistilo
jako
se
zjišťoval
několika
případech
listí
tě
bylo
vychováno
zvířaty
že
to
zvíře
se
stane
zvířete
u
to
dítě
se
stane
zvířetem
a
nebude
už
nikdy
člověkem.
V
tom
měli
strach
moji
vychovatele
a
to
se
mnou
stane
protože
já
jsem
anděl
těm
zvířatům
no
totiž
ta
zvířata
je
do
daleko
na
na
jeli
daleko
jednodušší
princip
života
to
je
úžasně
platí
způsob
to
je
tam
nejsou
žádný
a
není
třeba
dělat
kompromisy
tam
není
třeba
se
rozhodovat
dlouze
no
rozhodovat
se
tam
je
třeba
ale
není
třeba
váhat
není
třeba
být
v
rozporem
to
je
důležité
tam
voni
nejsou
v
rozporem.
Voni
například
váhají
třebas
po
jedeme
na
to
že
to
nebo
půjdeme
na
to
že
to
ty
vědí
že
tam
nesmějí
ne
tak
tady
zábrana
že
to
nedo
nařizuje
nechoďte
na
žito
ne
to
je
neklečí
jiným
jako
jiného
ale
co
my
máme
těžkostí
zármutku
a
radostí
toho
nic
takového
neznají
protože
jejich
život
je
v
celku
záležitostí
vrozenou
kdežto
ná
život
jako
celek
je
záležitostí
naučenou
a
jak
nás
to
naučil
člověk
od
člověka
tak
to
lidský
daleko
nedokonale
než
to
co
je
vrozeno
takže
ten
to
zvíře
žije
dokonalejším
způsobem
daleko
to
se
dá
bezradnost
než
člověk
protože
my
máme
všechno
naučeno
a
to
co
je
nám
vrozeno
to
jsme
dávno
za
pudil.
Například
to
vám
budu
tvrdit
ale
vy
to
nemusíte
věřit
a
já
se
ono
to
přesvědčit
mám
vrozenou
řeč
ale
nikdo
po
vás
z
vás
už
voni
neví
já
jenom
vzdáleně
si
na
ni
pamatuju
protože
se
sem
žil
s
těmi
zvířaty
ale
máme
vrozenou
řeč
co
myslíte
že
ta
řeč
kterou
jsme
se
naučili
já
to
je
češtině
že
je
to
dokonalejší
než
ta
vrozená
že
ani
matný
na
onou
duchu
to
je
tak
nedokonalé
že
čechem
jen
ci
pokud
se
vzájemně
neučí
tomu
cizím
jazyku
a
nemá
tak
hlavu
velikou
aby
se
nám
čili
všemi
si
aby
se
lidem
rozuměl
kdežto
vrozené
řeči
na
to
vás
upozorňuju
rozumí
všichni
všechna
zvířata
jenom
člověk
ji
nerozumí
protože
už
se
ji
vodnaučil
vodnaučil
se
ji
proto
že
se
začal
učit.
Protože
je
soustavou
otevřenou
zvíře
ti
nenapadne
aby
se
učil
něčem
aby
se
učil
něčemu
navíc
co
není
jeho
je
osm
není
vrozené
to
se
chová
podle
vrozených
svých
způsobů
a
proto
je
šťastně
jí
než
my
a
moudřejší
je
než
my
ovšem
vliv
velice
úzkém
okruhu
samosebou
moc
moudrost
vět
velice
omezená
ale
je
to
moudrost
a
čistá
moudrost
a
tam
se
vždycky
obdivovali
jak
to
zvíře
které
vraždí
je
čisté
jako
lilie.
A
to
se
nemůže
stát
u
člověka
kdyby
vraždil
tak
je
ne
čistý
jako
satanáš
že
ano
berte
toto
prosím
vás
na
vědomí
při
tom
mým
výkladu
že
člověk
opravdu
po
vstává
z
veliké
nejistoty
k
té
čistotě
kdežto
zvíře
v
té
čistotě
žije
když
jsem
se
s
nimi
ocitl
s
těmi
husami
v
tom
jejich
tranzu.
A
neměli
jsme
těla
tak
jsme
byli
všichni
nevinni
jako
lilie
pusta
nemělo
tělo
já
jsem
neměl
tělo
sem
si
zjistil
tak
jsme
se
nepovažovali
ani
za
husy
ani
za
lidi
nýbrž
za
existenci
jednotu
existenci
přátelé
to
je
pocit
já
jsem
v
té
době
ne
ze
zažíval
větší
blaženost
než
si
po
spatně
mi
husami
v
tom
jejich
tranzu
to
byla
syntéza
a
ne
analyza
syntéze
na
úrovni
stáda
za
tím
a
byla
to
sintéza
to
je
začátek
v
každé
vědě
jak
se
má
jít
do
vnitř.
Věda
má
také
úrovně
ale
bohužel
jak
dneska
se
chová
a
jak
dneska
bádá
tak
to
se
udržuje
na
jedné
jediné
úrovni
do
jejich
den
do
ježíše
vůbec
ne
do
její
hloubky
než
to
zvíře
každé
zvíře
de
do
takové
hloubky
života
kam
až
stačí
dojít
tam
mohu
ten
organismus
transformační
kam
to
může
dovést
takže
husa
kdyby
denně
nebyla
v
tranzu
tak
by
nemohla
žít
jako
husa.
To
zemřela
by
ta
potřebuje
žít
transu
a
kdyby
člověk
denně
nespal
tak
by
nemohl
jít
přátelé
on
musí
také
být
nikoliv
tranzu
ale
aspoň
na
chvilinku
tvrdé
spánku
a
když
někdo
říká
že
třebas
jsou
takových
výuky
že
celý
život
nespal
do
tří
člověk
na
če
si
o
tom
není
pravda
on
musel
aspoň
chvilinku
pán
když
si
to
ani
nevšiml
že
spí
a
dokonce
tvrdě
spát
neboť
bez
toho
by
ztratil
rovnováhu
lidského
života
která
je
zachovávání
automaticky
spontánně
že
já
se
unavím
životem
zde
v
tomto
světě
na
této
úrovni
a
přejdu
na
úroveň
tapasja
ve
kterém
nevím
tohleto
dí
spánek
ve
kterém
nevím
o
tomhletom
světě.
Čili
život
se
ve
mně
chová
jako
hloubka
a
ne
jako
povrch
vědec
se
dnešní
vědec
se
kteří
životu
chová
jako
k
jeho
povrchu
na
to
upozorňuju
ať
jsem
zubama
nebo
v
technice
nebo
čímkoliv
jiným
sem
na
povrchu
a
to
je
chyba
o
to
vedlo
už
velkým
katastrofa
a
mohlo
by
ve
eště
k
větším
jestli
toto
nepochopíme
jestli
nestojíme
těch
hloubek
jestli
si
nebudeme
pořád
myslet
to
je
chyba
to
myslím
že
ten
spánek
jenom
odpočinek
to
není
jenom
odpočinek
my
musíme
zde
odstoupit
od
analýzy
a
musíme
i
k
syntézi
života
tak
abychom
už
nespali
tak
tvrdě
že
bych
ho
dopadli
tak
dobře
jako
husy
já
musíme
dopad
tak
o
to
všecko
si
oni
jsou
transu
a
voni
vědí
že
v
tom
transu
bili
voni
vědí
že
také
neměli
tam
tělo.
Čili
voni
vědí
že
sou
schopni
žít
i
netělesně
když
to
my
to
vůbec
toho
nejsme
si
vědomi
jakmile
věda
si
začne
být
vědoma
toho
že
člověk
je
bytostí
která
je
schopna
žít
bez
těla
no
to
bude
nedozírné
následky
i
v
té
analýzy
vědecké
a
ve
všem
ve
všech
oborech.
Víte
já
vám
to
řekne
a
to
způsobem
je
to
jenom
náznak
prosím
vás
ale
berte
to
možná
že
vám
to
bude
stačit
když
ne
tak
vám
řeknu
hlubší
případy
lékařka
která
mě
měla
vyplnit
takhle
velkou
radici
chtěla
užít
místní
a
nestre
umrtvené
z
něho
řekla
prosím
vás
ne
že
to
na
periferii
těla
já
odtamtud
odved
pozornost
a
až
ji
od
vedu
tak
vám
řeknu
a
vypadat
to
má
pro
to
hluboký
toho
má
kořeny
a
to
musím
všechno
do
dostat
ven
ka
vypadat
to
až
vám
řeknu
teď
já
jsem
jí
říkal
teď
a
vona
to
vypadala
a
já
sem
ani
lekne
to
necítil
a
to
z
toho
dojdu
že
se
dovedou
do
tý
míry
zbavit
pocitu
tělesnosti.
Do
takové
míry
abych
necítil
třebas
to
panen
tam
někde
na
hoře
se
do
do
zbavit
pocitu
celé
tělesnosti
neboť
mně
to
naučili
husy
že
jo
předtím
lékaři
ale
zaručuju
vám
že
kdybych
se
byl
nenaučil
zbavit
se
pocitu
tělesnosti
to
není
cíl
to
je
prostředek
tak
jsem
nepoznal
věčný
život
jestli
život
není
tělesný
to
je
hloubka
ale
tělesná
já
ne
jestli
tento
případ
vám
stačí
ani
se
dovedete
představit
jaké
obzory
ještě
čekají
vědu
vůbec
to
nebudete
představit
ale
ježíš
kristus
to
naznačil
a
já
se
obrátím
s
důvěrou
na
něj.
Prosím
vás
nebyl
to
zázrak
co
teďka
budu
líč
léčí
líčit
bez
námahy
vrátil
z
dra
zla
slepýmu
to
nebyl
zázrak
to
byla
jenom
cesta
do
hloubky
stvořeného
kde
to
hraničí
z
nestvořeným
a
tam
někde
je
taky
zdroj
nehnutá
zdroj
zraku
přátele
a
když
já
sestoupí
k
nenutíme
zdroji
zraku
tak
odtamtud
mohu
to
co
z
něho
vychází
léčit
bez
námahy
je
vona
co
takhle
vypadá
věda
která
je
do
hloubky
a
tu
za
tím
pokud
víme
prováděl
jenom
ježíš
kristus
ukázal
úžasnou
budoucnost
vědy.
Já
vím
jak
na
to
šel
a
tak
vám
musím
říct
že
pokud
bylo
zapotřebí
tak
jsem
ty
zázraky
taky
prováděl
a
nechtěl
jsem
ne
provádět
ani
je
neumím
provádět
ale
voni
se
prováděli
samovolně
on
to
všechno
dělal
samovolně
on
nemusel
tohleto
tuhletu
analýzu
dělat
tak
to
lou
já
dělám
pro
vás
to
je
na
lite
zbytečná
pro
jeho
to
byla
nýbrž
lesa
on
byl
v
tom
roli
takže
z
toho
zdroje
dělal
tuhlety
zázraky
to
je
pochopitelné
pro
mě
to
je
samozřejmé
nemohl
ani
jinak
a
co
to
indové
prosívá
takový
věci
a
takový
učení
takovým
mudrci
dohoní
to
než
pochopit
necítit
že
byl
faktem
bůh
vůbec
ne
tak
na
to
jde
zvnějšku
ne
na
to
jde
analyticky
do
která
to
šel
synteticky
vnitřku
spočívá
vývoj
zvířaty
je
jich
jednání
je
vrozené.
To
je
otázka
lehké
protože
jestliže
zvíře
se
narodí
tak
ještě
není
hotové
není
dospělé
a
vyvíjí
se
dospělosti
má
taky
svůj
věk
vyspělosti
té
celý
vývoj
zvířete
dospěje
do
zákona
který
je
do
něho
vložen
že
toto
je
říkáte
tady
celý
dvojí
se
tak
pak
neplatí
daleci
zvíře
totiž
se
nám
jeví
z
toho
hlediska
pohledu
běžného
jako
ustálení
tvor
ne
my
například
bychom
když
děláme
analýzu
třebas
moh
z
doby
starýho
egypta
a
já
nevím
modliby
až
do
dneška
tak
vím
že
se
na
ni
vůbec
nic
nezměnilo
na
mouše
zůstal
stejná
protože
ono
se
z
mouchy
nedá
moc
to
udělat
dalšího
při
tom
úzkém
profil
přitom
velmi
řek
bych.
No
úzkém
prosil
to
hezky
že
že
no
ale
ještě
bych
se
to
dalo
ti
že
to
je
specializovaná
tvor
tak
úzce
a
má
k
tomu
tak
úzké
tak
úzkou
řadu
do
malou
řadu
prostředků
aby
tu
specializace
mohlo
provádět
že
tam
odsud
není
východisko
něčemu
vyššímu
poukazem
mouchou
jako
stálice
v
oboru
biologie
kdežto
dejme
tomu
slon.
To
je
složitější
tvor
než
moucha
tak
má
taky
biologickou
základnu
složitější
tam
by
se
mohla
tam
by
se
mohl
nějaký
vývoj
už
za
znamenat
takže
dejme
tomu
v
oblasti
slona
máme
mmu
ta
na
jedné
straně
a
duše
nějakýho
papír
třebas
a
americkému
což
je
pořád
slon
ale
je
to
vývoj
nějaký
který
byl
způsobem
prostředím
ve
tvém
ten
slon
žil
v
vynucení
tak
jiné
a
jižní
americe
než
třebas
v
indii
a
než
africe
že
ano
maličký
snad
dlouhý
uši
prosím
tě
smí
bylo
by
správné
já
se
tady
říká
dělat
si
analýzu.
Podstaty
trojí
u
než
do
něho
vstoupím
a
ne
vstupovat
dokud
si
neprovedl
někdy
provedu
ji
tak
dokonale
jaký
musel
provést
konstrukce
a
vynález
se
čili
reprodukovat
ho
nemohu
to
je
nemožné
to
bych
musel
mít
tu
rodiče
ho
tu
nemám
že
je
to
absolutně
zbytečné
počínání
ale
není
zbytečné
počínání
toho
konstrukce
který
měl
něco
takového
vyrobit
tam
je
to
nutné
čili
když
například
tady
někdo
léčí
tak
tam
ta
analýza
je
nutná
a
když
někdo
jde
za
poznáním
duchovním
tak
musí
od
toho
odstoupit.
Vývoj
úrovni
vědomí
je
možný
řím
obecně
řečeno
ne
zvířata
člověk
že
někde
v
tom
organizmu
fyzickém
organismu
je
zamontován
transformační
aparát
který
ještě
nebyl
použit
a
nebo
byl
byla
opuštěn
a
transformace
která
původně
byla
na
a
tím
se
podnítí
a
transformace
jiná
já
bych
to
řekl
nějakou
odborně
jo
máme
lépe
třeba
a
je
pravděpodobné
že
k
něčemu
někdy
sloužilo
k
více
účel
než
dneska.
Dneska
dělá
jenom
neplech
ale
kdysi
asi
patrně
ne
čili
ono
dohrálo
nějakou
transformační
úlohu
která
byla
nutná
za
určitého
vývoje
toho
lidstva
byste
přes
uvádí
prošli
a
tak
taky
za
krmila
za
klaněl
tohleto
možná
že
jsme
měli
kdysi
vocas
a
teď
je
to
taková
kostele
malinká
a
že
nás
na
otc
bylo
toho
otce
zapotřebí
já
myslím
že
kdyby
ve
velká
neměla
otáz
že
vy
vyskočila
ze
stromu
jenom
jednou
a
tvrdě
by
dopadlo
na
sem
že
ano
a
proč
bychom
my
měli
mít
ten
vocas.
A
já
jenom
tím
si
říci
že
to
je
zády
to
byl
logická
že
my
jak
já
se
znám
a
možná
že
se
znám
víc
než
se
baví
možná
tak
my
máme
ještě
takových
asi
když
to
vemu
na
tisíce
jo
jenom
z
tisíce
ne
otevřený
ch
transformační
ch
středisek.
Máme
tisíc
máme
stojí
otevřeno
čili
asi
tak
desetkrát
víc
blíž
eště
moh
otročil
my
se
můžeme
vyvíjet
krásně
že
je
otevírat
nová
střediska
ale
zvíře
nemá
tuhletu
možnost
to
se
pořád
pohybuje
od
hmotnou
svého
těla
do
tranzu
kde
je
netělesně
a
tam
to
končí
a
zase
nazpátek
to
je
velice
úzká
houpačka
právě
proto
nemá
taky
ty
stresy
ty
těžkosti
a
ty
radosti
jako
má
člověk
ten
nemá
tolikrát
dosti
to
zvíře
ani
tolik
strasti
jako
má
člověk
ale
čím
víc
se
otevře
těch
středisek
tím
narůstá
utrpení
a
taky
radosti
prosím
my
sem
hoden
aby
vešel
po
střechou
ale
tolik
si
slovem
a
uzdraven
bude
služebník
můj
se
ano.
Ale
to
znamená
projev
vůli
projev
vůle
je
tak
silný
že
když
ji
projeví
třebas
jenom
slovem
tak
to
bude
působit
kladně
nesmysl
uzdravení
třebas
řekni
slovo
to
znamená
vyjádřit
svou
vůli
že
to
bude
doprovázet
slovem
to
není
to
hlavní
to
je
symbol
toho
co
má
udělat
že
má
užít
své
vůle
ano
jenže
to
jasný
že
takhle
musí
být
je
jinak
je
to
nesrozumitelné
že
když
řekl
toho
takže
někoho
zakletá
provedu
to
ne
ale
jeho
on
věřil
ten
člověk
že
jeho
vůle
tak
silná
že
kdyby
jenom
slovem
dal
najevo
že
souhlasí
tak
by
ten
člověk
byl
si
jist
že
se
to
napravil
všecko.
Vůbec
kdybychom
vzali
katolickou
mši
svatou
jako
s
dějí
podstatě
jak
se
jevil
ze
začátku
ry
křesťanské
tak
to
byla
eva
boha
vy
si
jiného
než
než
dospělo
lidstvo
nebo
křesťan
potom
aby
to
bylo
víc
než
nebo
krátce
než
než
dospěl
toho
aby
to
bylo
sebeobětování
jako
seto
není
dneska
le
měl
to
bez
tím
to
bylo
to
jim
to
trvalo
ale
původně
tam
še
oni
si
s
ní
nevěděli
křesťani
e
rady
neuměli
tam
sebe
při
obětovat
tak
tam
přinášely
oběti
ne
které
měli
zastupoval
toho
kdo
se
neuměl
obětovat.
Ale
později
se
chtělo
od
člověka
aby
se
při
té
šli
obětoval
sebe
když
už
se
naučil
pomocí
oběti
se
sám
obětovat
se
musel
na
to
nějak
natrénovat
toto
sem
já
v
této
oběti
který
se
ti
pochovávám
já
to
neumím
tak
jak
je
nesu
třebas
tenhleten
chléb
nebo
co
to
víno
to
sem
já
když
takhle
to
nezačlo
myšlen
v
tomto
ten
člověk
ne
vychoval
tak
se
nenaučil
ani
sám
sebe
a
obětovat
proto
já
jsem
dejme
tomu
v
tom
rozboru
že
svatý
postupoval
tak
že
se
už
tohleto
opomenul
a
že
jsem
místo
oběti
hmotné
užíval
vztah
třebas
k
činnosti
nebo
vztah
k
lásce
a
to
měl
by
to
měla
být
oběť
toho
člověka
ne
té
činnosti
té
lásky
ale
to
byla
oběti
na.
Ta
činnost
nebo
ta
láska
toho
člověka
která
zastupovalo
člověka
celého
kdyby
totiž
člověk
nemiloval
z
celého
srdce
z
celé
mysli
celé
duše
a
tak
dále
z
celé
síly
tak
to
nepravá
láska
nebo
ho
ježíš
kristus
tím
mohl
dovolit
říct
minulý
miluj
miluj
na
řídit
celého
srdce
a
tak
dále
všechno
celého
ne
z
poloviny
a
více
v
tom
začínalo
při
tom
živi
to
tak
ještě
ne
nedokázali
tak
tam
nosili
oběti
napřed.
A
to
ale
je
začátek
věcí
tak
bychom
neměli
u
toho
zůstat
tam
šestá
by
měla
vypadat
tak
že
já
se
tam
do
sebe
obětovat
já
dycky
ukazuju
na
tu
lambertíny
ne
z
roku
třicet
tisíc
třista
třicet
tři
v
byla
která
chápala
tu
objevím
se
svatou
tak
že
tam
přistupuje
ježíš
kristus
a
že
vstupuje
do
těch
lidí
ne
ale
oni
ji
do
do
z
nich
to
tak
nechápal
že
když
tam
má
ten
kristu
z
nich
žít
tak
oni
se
musí
vzdát
sebe
dva
tam
nemohou
být
ten
který
je
pomíjející
tam
nemůže
být
tou
který
je
nepomíjející
ten
pomíjí
si
musí
a
postup
místo
k
tomu
nepomíjejícím
tak
ona
to
udělala
a
umřel
okamžitě.
Tak
to
byla
poctivá
dívka
a
ta
poctivě
pochopila
správně
smysl
šesté
přemysl
satan
má
smysl
syntézi
to
se
tam
napřed
rozkládá
na
evangelium
a
tak
dále
všechno
ostatní
proměňování
požehnání
proměna
to
se
nakonec
spojí
do
toho
přijímání
těla
páně
a
jestliže
se
něco
vědomě
ne
rozložil
tam
je
to
účelné
tak
se
to
nemůže
taky
složit
já
si
musím
být
vědom
těch
složek.
Tak
já
ti
tu
mši
svatou
eště
jednou
předvedu
jo
protože
je
to
nikdy
toho
není
dost
to
se
o
tom
řekne
jestliže
tam
přichází
k
ně
z
toho
sání
božímu
prosím
já
to
znamená
postavu
promiň
tak
tam
nepřichází
on
nýbrž
on
tam
přichází
vědomě
se
svou
mladostí
kdyby
tam
přišel
starý
nebo
ustrašen
nebo
starostlivý
tak
tam
nejde
správným
způsobem.
Od
tam
musí
radostným
mládí
svým
neboť
vnitřně
nestárne
já
sem
věčná
bytost
která
vypadl
a
z
ráje
vypadl
od
boha
a
že
tam
vracím
já
jsem
ten
nehynoucí
tvor
který
ale
si
toho
není
neska
vědom
a
potřebuje
tam
být
na
skrze
vrátit
k
tobě
otce
tak
tady
je
máš
mladého
ne
ustalo
a
takže
to
to
se
modlí
i
kněz
který
je
velice
starý
a
je
nad
hrobem
a
jestliže
člověk
takhle
nepřistupuje
k
té
či
svaté
tak
není
tam
dobře
to
všechno
ostatní
o
neprovedl
tuto
analýzu
to
je
analýza
v
podstatě
sem
věčná
bytost
nestárnoucí
mladá
a
jenom
tahleta
věčná
podstata
moje
se
může
spojit
s
věčnou
podstatou
boží
a
tak
že
ta
syntéza
dopadá
vědomě.
Dopadne
vědomě
a
ne
že
se
toho
nebudu
mluvit
domů
tak
to
je
první
bod
ne
dále
je
zapotřebí
jak
se
ti
zkratce
tým
si
domnívali
aby
člověk
si
zopakoval
slova
o
tom
a
těch
kteří
byli
přitom
třebas
když
stali
ježíš
kristus
tady
žil
to
je
o
tom
a
nebo
těch
kteří
uměli
k
tomu
bohu
odejít
jako
třeba
svatý
pavel
nebo
tak
takže
my
můžeme
rozdělit
tu
další
část
na
dvě
stránky
tělo
a
duši
a
napřed
deme
tělem.
Tak
já
se
dívám
na
epištoly
které
co
věčnou
o
svatého
pavla
jako
na
tělo
své
oběti
a
na
evangelium
jako
na
duši
své
oběti
já
bych
musel
ti
detailně
ukázat
proč
je
to
první
tělo
a
proč
se
to
druhé
duší
a
vždycky
ukázáno
na
jinou
stránku
duše
a
na
jinou
povahu
těla
ale
je
to
pořád
jedno
a
totéž
tělo
a
jedna
a
tatáž
duše
smrtelná
duše
a
smrtelné
tělo
a
s
těmi
a
tam
musím
vejít
čili
vešel
jsem
se
svou
mladosti
věčnou
podstatou
bez
tý
by
to
všechno
ostatní
nebylo
ničemu
masem
vešlým
smrtelným
tělem
smrtelnou
duší
a
tak
bych
moh
tak
dál.
Download XML • Download text
• Waveform view