EN | ES |

87-27A

87-27A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Sám zabíjen tak zabíjet nesmím toto kdyby zvíře vzalo za své tak opravdu veme za své to nemůže tam on nemůže tento příkaz mravní vůbec potřebovat to zvíře a myslíte si že se to vysvětlit pudeme sebezáchovy že je tam ten příklad do toho vtělen do není pud sebezáchovy pude sebezáchovy je způsob udržování druhu a někdy to udržovala většinou tak udržování druhu také de přes mrtvoly neznám mnoho udržování druhů tedy tohoto putovat by nešlapalo po někom jiném vezměme si třebas dejme tomu husu která žere trávu že trávu no tak to je pud sebezáchovy pro který žere trávu ale zabíjí. Prosím to tak to to mají nenadáváš a ne na rada ne vlažní dobře to zvíře totiž jedná půdě a intenzivně a jestliže se hloupá do hnízda tak a ohmatáním ta mláďata tak ten pták je opustí je že zvíře padne z hnízda malinký zvířátko ta matka ho opustí ta ho nejde krmit pohlídl tak prosím vás ty jednají čistě účelově podle svého pudu účel je diktováno půjde tak to je trošičku a nešel mi tady vykládáte no bude museli byste trošičku se být zajímat o ty přírodní vědy abyste věděli že tomu je opravdu tak jak to říkám sem to dost kloudně studoval tu biologii jsem měl na studovaný a tam to to platí pořád to tom toto zůstalo toto věci dávno věděli jak se zvířata chovají když ale zřejmě tomu svíce přivede svoje mládě. Abych se s ním zatočil nebo aby ho vyléčil nebo abych mu nakrmil tak to nevyvozujete toho že by ho vy opustil to zvíře to malinký svoje dítko to neopustí pozor tak tady ještě je něco jiného než pouhý ale o tom nebudeme nikam mluvit potřeb a by se nemohl za ani o kousek dál prosím vás je tam něco jiného za tím stavu toho je tam něco jiného není tam jenom pud a ist to bych nerad abyste to přijali jako s celý způsob správného myšlení to není ale zhruba řečeno zvíře ji na účelově a účely je dán obsahem vrozeného pudu a institutech. Víte vy by my bychom kdybychom toto chtěli zařízeno takhle pravdivé tak bychom museli se vrátit do podob a institucí života to znamená neměli bychom být vyvolal vychováváni lidmi nýbrž zvířaty a pak by se zjistilo jako se zjišťoval několika případech listí bylo vychováno zvířaty že to zvíře se stane zvířete u to dítě se stane zvířetem a nebude nikdy člověkem. V tom měli strach moji vychovatele a to se mnou stane protože jsem anděl těm zvířatům no totiž ta zvířata je do daleko na na jeli daleko jednodušší princip života to je úžasně platí způsob to je tam nejsou žádný a není třeba dělat kompromisy tam není třeba se rozhodovat dlouze no rozhodovat se tam je třeba ale není třeba váhat není třeba být v rozporem to je důležité tam voni nejsou v rozporem. Voni například váhají třebas po jedeme na to že to nebo půjdeme na to že to ty vědí že tam nesmějí ne tak tady zábrana že to nedo nařizuje nechoďte na žito ne to je neklečí jiným jako jiného ale co my máme těžkostí zármutku a radostí toho nic takového neznají protože jejich život je v celku záležitostí vrozenou kdežto život jako celek je záležitostí naučenou a jak nás to naučil člověk od člověka tak to lidský daleko nedokonale než to co je vrozeno takže ten to zvíře žije dokonalejším způsobem daleko to se bezradnost než člověk protože my máme všechno naučeno a to co je nám vrozeno to jsme dávno za pudil. Například to vám budu tvrdit ale vy to nemusíte věřit a se ono to přesvědčit mám vrozenou řeč ale nikdo po vás z vás voni neví jenom vzdáleně si na ni pamatuju protože se sem žil s těmi zvířaty ale máme vrozenou řeč co myslíte že ta řeč kterou jsme se naučili to je češtině že je to dokonalejší než ta vrozená že ani matný na onou duchu to je tak nedokonalé že čechem jen ci pokud se vzájemně neučí tomu cizím jazyku a nemá tak hlavu velikou aby se nám čili všemi si aby se lidem rozuměl kdežto vrozené řeči na to vás upozorňuju rozumí všichni všechna zvířata jenom člověk ji nerozumí protože se ji vodnaučil vodnaučil se ji proto že se začal učit. Protože je soustavou otevřenou zvíře ti nenapadne aby se učil něčem aby se učil něčemu navíc co není jeho je osm není vrozené to se chová podle vrozených svých způsobů a proto je šťastně než my a moudřejší je než my ovšem vliv velice úzkém okruhu samosebou moc moudrost vět velice omezená ale je to moudrost a čistá moudrost a tam se vždycky obdivovali jak to zvíře které vraždí je čisté jako lilie. A to se nemůže stát u člověka kdyby vraždil tak je ne čistý jako satanáš že ano berte toto prosím vás na vědomí při tom mým výkladu že člověk opravdu po vstává z veliké nejistoty k čistotě kdežto zvíře v čistotě žije když jsem se s nimi ocitl s těmi husami v tom jejich tranzu. A neměli jsme těla tak jsme byli všichni nevinni jako lilie pusta nemělo tělo jsem neměl tělo sem si zjistil tak jsme se nepovažovali ani za husy ani za lidi nýbrž za existenci jednotu existenci přátelé to je pocit jsem v době ne ze zažíval větší blaženost než si po spatně mi husami v tom jejich tranzu to byla syntéza a ne analyza syntéze na úrovni stáda za tím a byla to sintéza to je začátek v každé vědě jak se jít do vnitř. Věda také úrovně ale bohužel jak dneska se chová a jak dneska bádá tak to se udržuje na jedné jediné úrovni do jejich den do ježíše vůbec ne do její hloubky než to zvíře každé zvíře de do takové hloubky života kam stačí dojít tam mohu ten organismus transformační kam to může dovést takže husa kdyby denně nebyla v tranzu tak by nemohla žít jako husa. To zemřela by ta potřebuje žít transu a kdyby člověk denně nespal tak by nemohl jít přátelé on musí také být nikoliv tranzu ale aspoň na chvilinku tvrdé spánku a když někdo říká že třebas jsou takových výuky že celý život nespal do tří člověk na če si o tom není pravda on musel aspoň chvilinku pán když si to ani nevšiml že spí a dokonce tvrdě spát neboť bez toho by ztratil rovnováhu lidského života která je zachovávání automaticky spontánně že se unavím životem zde v tomto světě na této úrovni a přejdu na úroveň tapasja ve kterém nevím tohleto spánek ve kterém nevím o tomhletom světě. Čili život se ve mně chová jako hloubka a ne jako povrch vědec se dnešní vědec se kteří životu chová jako k jeho povrchu na to upozorňuju jsem zubama nebo v technice nebo čímkoliv jiným sem na povrchu a to je chyba o to vedlo velkým katastrofa a mohlo by ve eště k větším jestli toto nepochopíme jestli nestojíme těch hloubek jestli si nebudeme pořád myslet to je chyba to myslím že ten spánek jenom odpočinek to není jenom odpočinek my musíme zde odstoupit od analýzy a musíme i k syntézi života tak abychom nespali tak tvrdě že bych ho dopadli tak dobře jako husy musíme dopad tak o to všecko si oni jsou transu a voni vědí že v tom transu bili voni vědí že také neměli tam tělo. Čili voni vědí že sou schopni žít i netělesně když to my to vůbec toho nejsme si vědomi jakmile věda si začne být vědoma toho že člověk je bytostí která je schopna žít bez těla no to bude nedozírné následky i v analýzy vědecké a ve všem ve všech oborech. Víte vám to řekne a to způsobem je to jenom náznak prosím vás ale berte to možná že vám to bude stačit když ne tak vám řeknu hlubší případy lékařka která měla vyplnit takhle velkou radici chtěla užít místní a nestre umrtvené z něho řekla prosím vás ne že to na periferii těla odtamtud odved pozornost a ji od vedu tak vám řeknu a vypadat to pro to hluboký toho kořeny a to musím všechno do dostat ven ka vypadat to vám řeknu teď jsem říkal teď a vona to vypadala a sem ani lekne to necítil a to z toho dojdu že se dovedou do míry zbavit pocitu tělesnosti. Do takové míry abych necítil třebas to panen tam někde na hoře se do do zbavit pocitu celé tělesnosti neboť mně to naučili husy že jo předtím lékaři ale zaručuju vám že kdybych se byl nenaučil zbavit se pocitu tělesnosti to není cíl to je prostředek tak jsem nepoznal věčný život jestli život není tělesný to je hloubka ale tělesná ne jestli tento případ vám stačí ani se dovedete představit jaké obzory ještě čekají vědu vůbec to nebudete představit ale ježíš kristus to naznačil a se obrátím s důvěrou na něj. Prosím vás nebyl to zázrak co teďka budu líč léčí líčit bez námahy vrátil z dra zla slepýmu to nebyl zázrak to byla jenom cesta do hloubky stvořeného kde to hraničí z nestvořeným a tam někde je taky zdroj nehnutá zdroj zraku přátele a když sestoupí k nenutíme zdroji zraku tak odtamtud mohu to co z něho vychází léčit bez námahy je vona co takhle vypadá věda která je do hloubky a tu za tím pokud víme prováděl jenom ježíš kristus ukázal úžasnou budoucnost vědy. vím jak na to šel a tak vám musím říct že pokud bylo zapotřebí tak jsem ty zázraky taky prováděl a nechtěl jsem ne provádět ani je neumím provádět ale voni se prováděli samovolně on to všechno dělal samovolně on nemusel tohleto tuhletu analýzu dělat tak to lou dělám pro vás to je na lite zbytečná pro jeho to byla nýbrž lesa on byl v tom roli takže z toho zdroje dělal tuhlety zázraky to je pochopitelné pro to je samozřejmé nemohl ani jinak a co to indové prosívá takový věci a takový učení takovým mudrci dohoní to než pochopit necítit že byl faktem bůh vůbec ne tak na to jde zvnějšku ne na to jde analyticky do která to šel synteticky vnitřku spočívá vývoj zvířaty je jich jednání je vrozené. To je otázka lehké protože jestliže zvíře se narodí tak ještě není hotové není dospělé a vyvíjí se dospělosti taky svůj věk vyspělosti celý vývoj zvířete dospěje do zákona který je do něho vložen že toto je říkáte tady celý dvojí se tak pak neplatí daleci zvíře totiž se nám jeví z toho hlediska pohledu běžného jako ustálení tvor ne my například bychom když děláme analýzu třebas moh z doby starýho egypta a nevím modliby do dneška tak vím že se na ni vůbec nic nezměnilo na mouše zůstal stejná protože ono se z mouchy nedá moc to udělat dalšího při tom úzkém profil přitom velmi řek bych. No úzkém prosil to hezky že že no ale ještě bych se to dalo ti že to je specializovaná tvor tak úzce a k tomu tak úzké tak úzkou řadu do malou řadu prostředků aby tu specializace mohlo provádět že tam odsud není východisko něčemu vyššímu poukazem mouchou jako stálice v oboru biologie kdežto dejme tomu slon. To je složitější tvor než moucha tak taky biologickou základnu složitější tam by se mohla tam by se mohl nějaký vývoj za znamenat takže dejme tomu v oblasti slona máme mmu ta na jedné straně a duše nějakýho papír třebas a americkému což je pořád slon ale je to vývoj nějaký který byl způsobem prostředím ve tvém ten slon žil v vynucení tak jiné a jižní americe než třebas v indii a než africe že ano maličký snad dlouhý uši prosím smí bylo by správné se tady říká dělat si analýzu. Podstaty trojí u než do něho vstoupím a ne vstupovat dokud si neprovedl někdy provedu ji tak dokonale jaký musel provést konstrukce a vynález se čili reprodukovat ho nemohu to je nemožné to bych musel mít tu rodiče ho tu nemám že je to absolutně zbytečné počínání ale není zbytečné počínání toho konstrukce který měl něco takového vyrobit tam je to nutné čili když například tady někdo léčí tak tam ta analýza je nutná a když někdo jde za poznáním duchovním tak musí od toho odstoupit. Vývoj úrovni vědomí je možný řím obecně řečeno ne zvířata člověk že někde v tom organizmu fyzickém organismu je zamontován transformační aparát který ještě nebyl použit a nebo byl byla opuštěn a transformace která původně byla na a tím se podnítí a transformace jiná bych to řekl nějakou odborně jo máme lépe třeba a je pravděpodobné že k něčemu někdy sloužilo k více účel než dneska. Dneska dělá jenom neplech ale kdysi asi patrně ne čili ono dohrálo nějakou transformační úlohu která byla nutná za určitého vývoje toho lidstva byste přes uvádí prošli a tak taky za krmila za klaněl tohleto možná že jsme měli kdysi vocas a teď je to taková kostele malinká a že nás na otc bylo toho otce zapotřebí myslím že kdyby ve velká neměla otáz že vy vyskočila ze stromu jenom jednou a tvrdě by dopadlo na sem že ano a proč bychom my měli mít ten vocas. A jenom tím si říci že to je zády to byl logická že my jak se znám a možná že se znám víc než se baví možná tak my máme ještě takových asi když to vemu na tisíce jo jenom z tisíce ne otevřený ch transformační ch středisek. Máme tisíc máme stojí otevřeno čili asi tak desetkrát víc blíž eště moh otročil my se můžeme vyvíjet krásně že je otevírat nová střediska ale zvíře nemá tuhletu možnost to se pořád pohybuje od hmotnou svého těla do tranzu kde je netělesně a tam to končí a zase nazpátek to je velice úzká houpačka právě proto nemá taky ty stresy ty těžkosti a ty radosti jako člověk ten nemá tolikrát dosti to zvíře ani tolik strasti jako člověk ale čím víc se otevře těch středisek tím narůstá utrpení a taky radosti prosím my sem hoden aby vešel po střechou ale tolik si slovem a uzdraven bude služebník můj se ano. Ale to znamená projev vůli projev vůle je tak silný že když ji projeví třebas jenom slovem tak to bude působit kladně nesmysl uzdravení třebas řekni slovo to znamená vyjádřit svou vůli že to bude doprovázet slovem to není to hlavní to je symbol toho co udělat že užít své vůle ano jenže to jasný že takhle musí být je jinak je to nesrozumitelné že když řekl toho takže někoho zakletá provedu to ne ale jeho on věřil ten člověk že jeho vůle tak silná že kdyby jenom slovem dal najevo že souhlasí tak by ten člověk byl si jist že se to napravil všecko. Vůbec kdybychom vzali katolickou mši svatou jako s dějí podstatě jak se jevil ze začátku ry křesťanské tak to byla eva boha vy si jiného než než dospělo lidstvo nebo křesťan potom aby to bylo víc než nebo krátce než než dospěl toho aby to bylo sebeobětování jako seto není dneska le měl to bez tím to bylo to jim to trvalo ale původně tam še oni si s nevěděli křesťani e rady neuměli tam sebe při obětovat tak tam přinášely oběti ne které měli zastupoval toho kdo se neuměl obětovat. Ale později se chtělo od člověka aby se při šli obětoval sebe když se naučil pomocí oběti se sám obětovat se musel na to nějak natrénovat toto sem v této oběti který se ti pochovávám to neumím tak jak je nesu třebas tenhleten chléb nebo co to víno to sem když takhle to nezačlo myšlen v tomto ten člověk ne vychoval tak se nenaučil ani sám sebe a obětovat proto jsem dejme tomu v tom rozboru že svatý postupoval tak že se tohleto opomenul a že jsem místo oběti hmotné užíval vztah třebas k činnosti nebo vztah k lásce a to měl by to měla být oběť toho člověka ne činnosti lásky ale to byla oběti na. Ta činnost nebo ta láska toho člověka která zastupovalo člověka celého kdyby totiž člověk nemiloval z celého srdce z celé mysli celé duše a tak dále z celé síly tak to nepravá láska nebo ho ježíš kristus tím mohl dovolit říct minulý miluj miluj na řídit celého srdce a tak dále všechno celého ne z poloviny a více v tom začínalo při tom živi to tak ještě ne nedokázali tak tam nosili oběti napřed. A to ale je začátek věcí tak bychom neměli u toho zůstat tam šestá by měla vypadat tak že se tam do sebe obětovat dycky ukazuju na tu lambertíny ne z roku třicet tisíc třista třicet tři v byla která chápala tu objevím se svatou tak že tam přistupuje ježíš kristus a že vstupuje do těch lidí ne ale oni ji do do z nich to tak nechápal že když tam ten kristu z nich žít tak oni se musí vzdát sebe dva tam nemohou být ten který je pomíjející tam nemůže být tou který je nepomíjející ten pomíjí si musí a postup místo k tomu nepomíjejícím tak ona to udělala a umřel okamžitě. Tak to byla poctivá dívka a ta poctivě pochopila správně smysl šesté přemysl satan smysl syntézi to se tam napřed rozkládá na evangelium a tak dále všechno ostatní proměňování požehnání proměna to se nakonec spojí do toho přijímání těla páně a jestliže se něco vědomě ne rozložil tam je to účelné tak se to nemůže taky složit si musím být vědom těch složek. Tak ti tu mši svatou eště jednou předvedu jo protože je to nikdy toho není dost to se o tom řekne jestliže tam přichází k z toho sání božímu prosím to znamená postavu promiň tak tam nepřichází on nýbrž on tam přichází vědomě se svou mladostí kdyby tam přišel starý nebo ustrašen nebo starostlivý tak tam nejde správným způsobem. Od tam musí radostným mládí svým neboť vnitřně nestárne sem věčná bytost která vypadl a z ráje vypadl od boha a že tam vracím jsem ten nehynoucí tvor který ale si toho není neska vědom a potřebuje tam být na skrze vrátit k tobě otce tak tady je máš mladého ne ustalo a takže to to se modlí i kněz který je velice starý a je nad hrobem a jestliže člověk takhle nepřistupuje k či svaté tak není tam dobře to všechno ostatní o neprovedl tuto analýzu to je analýza v podstatě sem věčná bytost nestárnoucí mladá a jenom tahleta věčná podstata moje se může spojit s věčnou podstatou boží a tak že ta syntéza dopadá vědomě. Dopadne vědomě a ne že se toho nebudu mluvit domů tak to je první bod ne dále je zapotřebí jak se ti zkratce tým si domnívali aby člověk si zopakoval slova o tom a těch kteří byli přitom třebas když stali ježíš kristus tady žil to je o tom a nebo těch kteří uměli k tomu bohu odejít jako třeba svatý pavel nebo tak takže my můžeme rozdělit tu další část na dvě stránky tělo a duši a napřed deme tělem. Tak se dívám na epištoly které co věčnou o svatého pavla jako na tělo své oběti a na evangelium jako na duši své oběti bych musel ti detailně ukázat proč je to první tělo a proč se to druhé duší a vždycky ukázáno na jinou stránku duše a na jinou povahu těla ale je to pořád jedno a totéž tělo a jedna a tatáž duše smrtelná duše a smrtelné tělo a s těmi a tam musím vejít čili vešel jsem se svou mladosti věčnou podstatou bez by to všechno ostatní nebylo ničemu masem vešlým smrtelným tělem smrtelnou duší a tak bych moh tak dál.

Download XMLDownload textWaveform view