87-26A
87-26A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
tak
jsem
říkal
že
by
bylo
nutné
aby
člověk
šel
při
svém
počínání
i
vědeckém
do
hloubky
co
tou
hloubkou
rozumím
najít
kořen
toho
co
z
něho
je
odvozeno
že
já
mám
schopnost
tady
něco
vnímat
tak
to
pochází
z
nějakého
kořene
který
nevnímám
na
tom
nezáleží
živo
nevnímám
ježíš
kristus
se
nám
nám
nabízí
když
možnost
abychom
od
začátku
mělo
života
pochopili
že
na
tom
nezáleží
že
nevíme
o
tom
kořenu
ale
abychom
brali
na
vědomí
že
tady
je
a
že
se
s
ní
ho
pochází
právě
to
nejlepší
ten
pocit
věčného
nerozdělené
ho
života
tak
bych
řekl
třebas
láska.
Ekonomika
rovno
duší
že
nemiluju
protekčně
svou
rodinu
před
někým
jiným
bohatého
před
chudym
nebo
dobrého
se
špatným
a
tak
dále
tohleto
jestli
se
neučí
zároveň
vědeckým
odporem
tak
ten
vědec
není
schopen
opravdu
ve
svém
působení
dělat
ani
desetinu
toho
co
by
měl
a
mohl
udělat
kdyby
toto
nerozlišoval
já
myslím
že
tady
by
se
mohl
odvolat
ještě
aspoň
na
jednu
duchovní
oblast
a
to
je
ta
osm
s
se
říká
o
cestě
do
věčnosti
že
jestliže
tam
člověk
rozlišuje
ale
to
o
cestě
příjemné
od
nepříjemného
že
ani
první
krok
na
té
cestě
neprovedl.
A
ono
je
pravda
že
když
se
třebas
studuje
tak
je
tam
mnoho
nepříjemných
věcí
kterým
se
musí
naučit
a
toto
překonávání
nepříjemného
je
velice
užitečné
ono
si
nakonec
smíří
a
musím
vstou
dělat
dokonce
z
toho
zkoušku
ale
tak
je
to
z
celém
životě
zařadím
záležitostí
musí
být
rozlišováno
od
nesprávný
musíme
přesně
odolat
správné
od
nesprávného
po
se
musí
tam
musíme
být
neroz
kompromisní
ale
nesměl
na
va
příjemné
od
nepříjemného
to
musí
zůstávat
stranou
je
to
správné
a
nesprávné
pak
ovšem
je
otázka
jako
záva
správné
a
toto
jak
se
s
nás
pane
to
není
zbytečné
v
žádné
vědě
neboť
jestliže
věda
ste
rozoumek
na
určitém
na
určité
úrovni
do
všech
konců.
Tak
se
dochází
k
takovým
koncům
nebo
k
takovým
okrajem
vědu
takovým
okrajovým
obratem
vědy
že
tento
okraj
byly
se
ocitá
na
opačném
pouta
letím
okraj
vědy
a
voni
tím
věci
z
té
ho
oboru
proti
sobě
stojí
tvrdě
a
to
by
se
nemohlo
stát
by
věděli
že
to
jejich
starých
možnost
se
dostat
na
tento
okraji
nebo
na
tam
ten
je
způsobem
z
jednoho
jiného
kořene
čili
já
bych
byl
pro
to
aby
se
ve
výchově
pamatoval
na
to
aby
ta
sil
nejenom
vědec
byl
vychováván
souběžně
s
tím
že
se
učí
něčemu
povrchním
znalosti
této
si
toho
tohoto
světa
omezení
aby
se
učil
taky
té
hloubce
toho
z
čeho
to
z
něm
všeho
ustavičně
vzniká
aby
nepodléhal
dojmu
pochybený
křesťanské
tradice
něco
bylo
stvořeno.
Když
my
dneska
jsme
přesvědčeni
o
tom
že
všechno
je
stvořeno
že
všechno
pořád
zaniká
to
vzniká
zaniká
co
má
začátek
má
taky
konec
a
tak
dále
a
tak
tomu
aby
přistupoval
protože
to
nakonec
musí
přispět
mu
k
tomu
aby
překonal
běh
času
a
prostoru
kdyby
byl
člověk
například
si
vědecké
činnosti
štvanim
a
myslel
na
to
že
tomu
věnuje
příliš
čas
tak
by
se
brzo
unavil
a
vůbec
by
nebyl
nerušeně
by
byl
velice
rušen
tím
během
času
člověk
když
je
opravdově
správně
činný
a
to
je
správná
činnost
tak
nepomýšlí
na
člo
napomíná
se
nepomýšlí
na
prostor
na
tečka
teorie
jsou
spodní
jeho
mysli
a
tak
myslím
že
tím
chci
říci
a
myslí
že
je
to
chápete
že
pochybená
výchova
člověk.
Že
ta
výchova
nesměřuje
k
tomu
aby
člověk
pochopil
já
to
řeknu
před
nábožensky
že
jsme
děti
jednoho
boha
ve
hodech
nenábožensky
že
ve
všem
uvnitř
je
nějaký
zdroj
jednak
existence
jednak
lásky
jednak
poznání
všeho
prostě
co
tu
existuje
co
tady
děláme
a
tento
zdroj
není
náš
nýbrž
tento
dvou
prostě
je
takže
je
to
existence
která
je
a
ve
to
je
ta
existence
naše.
To
je
malinký
úsek
té
existence
která
je
a
na
tom
že
ta
existence
je
se
nedá
nic
změnit
žádnou
existencí
naší
to
znamená
když
já
zapomenu
pro
existenci
naší
na
existenci
která
je
v
té
veliká
chyba
protože
já
se
dostanu
na
povrchu
je
ci
ale
když
vůbec
nevím
že
existuje
nějaká
existence
která
je
vedle
té
mé
která
která
se
stane
které
se
něčím
stávám
na
kraj
dospívá
vstanu
tak
dále
tak
to
opravdu
je
největší
neřest
jaké
se
mohu
dopustit
v
tomto
škodě
já
potřebuju
být
vychováván
k
tomu
abych
věděl
že
existuju
jako
takový
tomu
sem
vysvětlit
pochopitelně
že
miluje
jako
takový
že
poznával
jako
takový
že
je
to
dáno
povahou
mého
organizmu
a
ta
povaha
mého
organismu
že
nepochází
jenom
ode
mě
nebo
od
mých
rodičů
tak
podívejte
se
povaha
organismu.
Tam
jsem
o
tom
dlouze
mluvil
před
tím
než
se
sem
přišli
kdy
tří
organizmu
má
povahu
otevřené
biologické
soustavy
to
znamená
nikdy
není
jak
to
řeknu
lidově
nikdy
jestli
je
normální
není
spokojen
sám
se
sebou
pořád
se
chce
přerůst
pořád
se
něco
nového
nabýt
to
není
tak
úplně
špatné
a
nebo
něčemu
se
naučit
něco
získat
a
tak
dále
nebo
nějaké
špatnosti
ztratit
to
v
nejlepším
pořádku
do
určité
doby
ale
toto
nemá
tuto
tendenci
nemá
zvíře
a
žádný
jiný
tvor.
To
stojí
moc
ne
toto
že
lidem
má
schopnost
transformovat
jenom
svět
kolem
sebe
na
svůj
ven
ani
víc
kdežto
jenom
je
schopnost
transformovat
svůj
duševní
stav
na
svůj
duševní
stav
vymaní
tohoto
světa
my
jsme
imponuje
řekl
proti
experimentu
zvířete
a
dále
my
jsme
ještě
tvory
kteří
jsou
schopni
my
protože
máme
rezervě
střediska
vjemů.
Tak
jsme
schopni
pronikat
za
tuhletu
úroveň
tohoto
světa
na
pod
dále
než
zvířata
se
třebas
přesvědčil
o
sch
že
oni
jsou
schopny
proniknout
svým
vědomím
aniž
by
ho
ztratili
do
tranzu
kde
nemají
tělo
čili
husa
aby
mohla
existovat
povede
vědět
vědět
o
tom
že
ni
závislá
své
tělesnosti
a
toto
musí
věk
zvíře
je
by
to
bylo
strašný
nespravedlivé
když
tam
vzájemně
vraždí
ta
zvířata
najednou
to
dělal
to
že
vraždíme
i
my
ale
oni
se
vzájemně
vraždí
by
to
pociťoval
jako
velké
příkoří
a
když
o
ně
ale
vědí
také
že
nemají
jenom
tělo
že
že
existujou
tak
bez
těla
tak
se
jim
to
snáze
umírá
daleko
snáze
člověku
který
do
toho
vůbec
nemá
páru
a
to
je
milosrdná
ta
přírodu
nařknou.
Tak
vidíte
že
u
zvířat
to
nepotřebuje
ji
nikam
dál
ta
jeho
vědomost
nebo
to
jeho
schopnost
se
rozšiřovat
než
rozšířit
se
až
do
stavu
netělesnosti
vědomé
netělesnosti
kdežto
u
člověka
je
tenhleten
stav
vědomé
netělesnosti
zbytečný
nepotřebuje
ho
vědět
on
se
bez
ní
obejde
von
se
chová
jako
oddělená
tělesnost
jednoho
od
protože
má
jiný
úkol
který
souvisí
s
tou
oddělenou
tělesností
například
kdybych
měl
posuzovat
hlavních
lidí
tak
se
musí
být
ocitl
oddělen
pocit
ním
tím
pocit
oddělenosti
od
toho
dobýván
do
mě
to
před
spojuje
ne
kdybych
to
nějak
směřoval
tak
sem
se
že
nejsem
schopen
vůbec
nic
jeho
v
tomto
oboru
a
to
platí
o
všech
oborech
když
bych
operoval
tak
musím
nemusí
být
operován
musím
být
operacemi
prosím
vás
a
pocit
oddělenosti
od
narození
až
po
řekl
bych.
Určitou
dospělost
mentální
je
absolutně
nutný
člověk
bez
své
dospělosti
stává
mentálně
dospělý
a
tam
pozor
ten
pocit
oddělenosti
se
stává
ne
velikým
nebezpečí
nejenom
pro
toho
člověka
ale
i
prosil
pro
celý
to
temení
rozpis
může
něco
vyvést
ze
svého
pocitu
oddělenosti
já
jsem
v
čem
on
je
němec
něco
co
tedy
může
odnést
široké
daleké
okolí
dneska
se
to
zase
taková
že
se
můžeme
tím
úplně
líčit
ti
to
pocit
oddělenosti
a
kdyby
se
vzbudil
uměle
třebas
nepoz
oddělenosti
tam
už
ne
už
není
pro
inteligenci
těch
lidí
tam
už
nemůže
třebas
být
to
mentálně
dospělý
tak
se
musí
nějak
citově
odložit
aby
se
ještě
vzbudil
čelit
to
vede
se
dobře
si
to
vět
odložit
aby
i
vědec
byl
schopen
vraždit
ve
jménu
našim
ne.
Tak
tohleto
nám
dneska
hrozí
ještě
horší
vším
způsobem
a
proto
říkám
že
věda
dneska
v
tom
stádiu
ve
kterém
se
nachází
není
vědou
protože
zapomněla
na
to
že
na
té
úrovni
na
které
je
se
v
připojuje
v
tak
nebezpečný
vodách
že
může
se
chovat
zcela
ne
vědecky
co
chvíli
a
může
to
být
katastrofální
dokonce
tak
bylo
by
třeba
aby
se
ten
člověk
nejenom
že
od
mládí
připravovat
k
tomu
že
jednou
byl
dospělý
a
v
té
dospělosti
by
měl
zároveň
dorůst
pocitu
neoddělenosti
jednoho
od
druhého
co
k
tomu
je
zapotřebí.
Tady
něco
za
nedbalo
náboženství
a
hodin
za
nedbala
a
nemůžeme
to
krát
za
vinu
vím
vědě
že
toto
věda
neska
neví
a
že
se
to
nevyučuje
na
školách
tedy
ačkoli
komenský
těl
abys
to
vřelo
ale
to
byl
to
byla
výjimka
nýbrž
my
to
musíme
přičítat
tuto
vinen
a
konkrétně
tedy
jestliže
od
roku
tři
sta
jedenáct
roku
třicet
dvacet
čtyři
s
o
taky
nevy
velikým
římské
se
podařilo
kompromis
on
byl
ochoten
přestat
pronásledování
křesťanů
jejich
vražděním
a
oni
se
chtěli
zachovat
naživu
pochopitelně
když
muže
se
nic
sleví
z
ježíšova
učení
tak
voni
slevil
v
tomto
směru
bude
mít
majetek
a
budeme
vraždit
prosím
vás
jestli
tohleto
své
byli
a
jsou
nejlepší.
Předpoklady
pro
to
aby
člověk
se
cítil
oddělenou
bytostí
a
že
mohu
jako
vraždit
do
sem
abych
jsem
to
já
nemohu
mohu
vlastnit
když
někdo
vedle
mě
nemá
vůbec
nic
a
tak
dále
proto
například
dejme
tomu
první
křesťané
a
obce
prvních
křesťan
ve
skutek
apoštoly
vidět
neměli
vlastnictví
nevlastnili
nic
nýbrž
všechen
majetek
měli
společný
a
když
nechtěli
ten
válek
mít
společné
ze
všemi
tak
by
je
trestán
smrtí
za
to
že
porušoval
ten
základní
kristu
princip
nebudeš
vlastnit.
A
on
je
už
přeci
ty
učedníky
tak
tvrdě
učil
nevlastnění
že
více
učinit
nemohl
oni
přeci
skončili
ty
tři
roky
svého
učednictví
tím
že
už
neměli
vlastní
rodiny
že
neměl
nic
takového
nic
žádný
majetek
ale
měl
ježíše
krista
a
von
je
zbavil
ještě
toho
ježíše
krista
že
vstoupil
potupnou
to
tím
způsobem
na
svý
na
kříž
tak
je
to
pravda
fakticky
všeho
oni
se
nakonec
soustředili
na
to
jediné
na
chystá
a
o
se
jim
zmařil
přes
ten
si
to
nebyl
zmařen
ale
on
se
jim
zmařil
to
bylo
záměrně
aby
jim
ukázal
základ
povinnosti
nevlastnit.
No
a
oni
potom
toho
hrdinně
zastával
a
zakládal
komuny
komunismus
křesťanský
ale
to
zkrachlo
i
například
táboře
který
na
to
taky
vzpomněli
že
to
má
být
eště
tedy
patnáctém
století
na
to
jít
pominuly
že
ale
například
tam
bude
to
zkratka
za
půl
roku
někde
jim
to
vykládal
to
tam
společně
si
na
shromážděni
pro
dobro
všech
a
tím
končil
tím
končilo
křesťanství
tam
a
tady
protože
tak
dlouho
už
je
po
tom
co
končilo
křesťanství
tak
teďka
bylo
nutno
v
tom
náboženství
neklepe
ten
stav
který
do
kterého
se
dostali
křesťani
bylo
nutno
do
matou
to
co
nám
zbylo
z
toho
už
se
nesmí
slevit
to
je
základní
dogma
křesťanské
dogmatiky
te
přilákal
téma
třeba
se
do
matiky
a
opravdu
tohleto
byl
další
neřest
to
je
tradice
že
totiž
kdekoliv
stanuli
tak
tam
to
bylo
dobré
ne
kolik
stanuli
tak
odtamtud
měli
odejít
měli
jít
dál
takže
poslední
taková
úchylkami
stala
ve
třináctém
století
když
se
na
deklaroval
v
katolické
církvi
a
ta
byla
tedy
rozhodující
mši
italem
ještě
před
tím
hmatem
že
to
co
hlásal
svatý
tomáš
akvinský
je
jedině
pravda.
To
bylo
velice
prospěšné
pro
sjednocení
křesťanských
názorů
na
věc
se
je
to
ale
platné
když
by
se
na
tom
jako
že
se
na
to
uzákonili
ji
by
a
tím
ta
tím
zůstal
stát
tak
už
za
padesát
let
to
není
pravda
copak
zasto
to
dneska
při
tom
pokoje
víme
dobře
to
bylo
platnou
začátku
tohoto
století
že
je
a
to
je
poslední
nejmenší
částečkou
moci
neska
je
absolutní
blud
že
ano
a
když
to
náboženství
si
řeklo
dost
tady
jsme
na
výši.
To
se
odsoudil
k
zániku
že
po
něm
někdo
dneska
šlape
tak
je
to
vina
náboženství
ale
ne
teprve
od
roku
tři
sta
jedenáct
až
tři
sta
dvacet
čtyři
ale
tím
že
zapřel
a
pronásledovalo
všecky
kteří
měli
metafyzickou
zkušenost
běda
když
někdo
přesáhla
tu
úroveň
toho
co
hlásal
tomáš
akvinský.
A
už
ježíš
když
přestal
úroveň
těch
ježíši
farizeů
když
někdo
přestal
tu
úroveň
tak
to
bylo
v
očích
církve
tak
špatné
že
ho
upalování
hranice
veřejně
inkvizice
a
první
dobyl
upálen
v
uvozovkách
neboť
on
tomu
vyhnutí
že
emigroval
itálii
byl
svatý
tomáš
akvinský
jakmile
to
napsal
tak
zjistil
že
tu
chvíli
zase
už
vidět
víc
tu
že
se
tedy
jeho
duch
to
pořád
kupředu
a
jenom
že
mu
to
nějaký
varoval
z
ruky
ve
schodě
spe
že
a
uzákonili
tam
toto
když
si
doví
kterákoliv
sekta
kterékoliv
náboženství
tak
to
znamená
jeho
úpadek
tak
hluboký
že
potom
jeden
z
druhým
se
tam
v
té
církvi
nebo
v
tom
náboženství
přemysla
někomu
byli
uprosit
nesto
vidíme
na
sedmi
válce
slunit
protiví
tu
té
válka
náboženská
ať
se
říkají
ať
si
říkají
to
chtěl
oni
to
letět
ale
to
je
válka
jedině
který
uznávají
jenom
ohled
a
druhý
tedy
ukázali
to
usuzování
máme
tak
jeho
následovníky
jeho
příbuzné
a
protože
ti
kteří
poznával
jenom
mohameda
vraždili
vy
si
ty
přílišný
tý
rodiny
aby
se
mohli
aby
se
musel
jít
držet
jenom
toho
mohameda
tak
voni
si
vám
to
dodneška
neopustili
a
denně
se
na
denně
každý
rok
několikrát
se
dělají
na
té
i
naostro
marně
se
přísahám
smrt
všem
těm
kteří
také
visel.
Tohleto
není
novinka
která
začíná
lidé
mohamed
takle
u
zavraždil
ježíše
neboť
ježíšem
řekl
u
vás
byl
přeci
člověk
který
se
menoval
eliáš
to
je
celý
našeho
národa
a
ten
vstoupil
zažívat
do
nebe
a
jestliže
náboženství
nedokáže
aby
člověk
zažíval
vstoupil
do
nebe
tak
je
náboženství
chybným
nikdy
nevznikal
po
tomto
světě
teprve
přijete
do
nebe
on
říkal
podobenstvím
ovšem
se
to
vy
se
neodvážil
a
podobenství
svýho
života
především.
Tady
jsem
vstoupil
do
nebe
tady
v
tomto
jsem
neumřel
na
kříži
a
ukázal
jsem
dal
sem
svůj
příklad
vám
tady
musím
vstoupit
do
nebe
jak
to
nedělá
tak
je
to
nepravé
náboženství
které
dříve
nebo
později
musí
být
z
toho
světa
vyhlazeni
to
není
moje
náboženství
to
není
moje
víra
to
není
můj
příkaz
svůj
příkaz
je
tady
a
nikdy
de
tím
se
rozešel
samo
sebou
s
farizej
proto
na
nikoho
po
nikom
tak
nejel
jako
po
farizeji
odpouštěli
hříchy
největší
smysly
já
nevím
co
všechno
všechno
byl
ochoten
odpustit
ale
to
že
oni
nezastávám
názor
že
je
možné
s
těle
vzkříšení
v
těle
jsem
ska
modlíme
v
tom
věřím
v
boha
věřím
vzkříšení
tě
já
prosím
více
člověk
který
ví
že
je
to
možné.
A
ne
že
to
věřil
jak
se
nikdy
nezačalo
věřit
a
že
tady
člověk
mezi
vámi
který
to
ví
že
to
je
tak
věřte
mi
že
ten
zastává
obro
náboženství
že
nábožensky
založen
když
nemusí
hlásat
pane
bože
sem
pane
bože
tam
na
tom
nezáleží
ale
tento
ježíšem
říkal
prosím
vás
mě
nezachytí
já
nezemře
já
sem
navěky
živ
k
věčnosti
přicházím
do
věčnosti
se
vracím
berte
to
na
vědomí
a
dokud
by
toto
neberte
hlásat
a
nebudete
sami
toto
provádět
tak
máte
klíč
k
tomu
víte
jak
se
to
dělá
sami
necháte
jiným
braňte
vcházet
a
to
vám
nemohu
trpět
z
té
hrobě
zbílené
mi
a
tak
dále
dovíte
jakým
je
pěkně
nadával
svatosti
víc
jinému
nadával
jinému
ne
láli
jiného
prolínal
jenom
tyhlety
protože
oni
mu
řekli
no
my
si
kážeme.
Dítě
za
vraždíme
už
ho
chtěli
kamenovat
voni
utekl
z
prostředka
nich
že
ano
ale
pak
ho
ukřižovali
ale
von
říkal
ukázal
jednou
rukou
na
své
srdce
a
druhou
na
chrám
různém
ský
a
řekl
jim
s
bože
tento
chrám
já
ho
za
tři
dni
postavím
to
příčit
stal
z
mrtvých
a
tento
chrám
byl
jeho
vnitřní
chrám
jednou
rukou
karta
si
to
na
sebe
použil
si
toho
neviděli
při
tom
aby
byl
chvála
ten
ná
ten
dispozic
jakého
puma
ti
to
to
musel
takhle
dělat
na
to
jenom
takhle
vít.
Takže
to
já
za
lidí
kteří
to
poslouchali
říkali
ti
posouvá
on
se
po
porazit
tenhleten
chrám
nebo
náhle
má
k
tomu
abychom
chrám
který
se
stali
i
čtyřicet
šest
let
zbourali
jakpak
on
říkal
i
kdybyste
zbourali
tenten
chrám
tak
já
ho
znovu
buduju
protože
jsem
věčná
bytost
kdokoliv
z
nás
přijde
k
poznání
že
z
věčnosti
pochází
a
do
věčnosti
se
vrací
ten
nezemře
ten
nezemře
by
utek
dobře
na
tom
nezáleží
já
už
například
nezemře
že
už
jsem
dávno
totiž
zemřel
jednadvacátém
letu
třicet
devět
jak
a
může
člověk
dvakrát
zemřít
to
je
nepochopitelné
pro
mě.
Když
jako
červ
kdybych
zmíral
toto
tělo
to
sem
já
který
míra
já
už
jsem
zemřel
a
ježíš
kristus
to
ovšem
ukázal
že
to
je
i
v
těle
provést
tak
že
se
že
to
tělo
se
nerozpadl
o
měl
na
mysli
eliáš
je
že
ten
zemřel
nezemřel
ztopil
nebe
devět
století
před
ním
a
od
tý
doby
nikdo
takže
ty
farizeové
stali
se
a
tak
dále
by
v
vykládala
říkali
vono
už
to
je
na
vás
takzvaná
existenci
to
to
už
je
ni
možné
to
říká
budí
ale
je
on
říkal
víte
pro
tři
body
protože
kdybyste
to
měli
dokázat
tak
musíte
z
se
zbavit
sebe
sama
že
sebe
zapřít
a
vzít
svůj
kříž
a
následovat
né
a
ani
jednoho
z
toho
nejste
schopni
a
do
toho
nedělá
nemůže
být
vzkříšeni.
Tak
prosím
vás
berte
na
vědomí
že
i
my
z
věčnosti
přicházíme
že
k
tomu
se
vtělujete
do
genetické
základny
vtěluje
do
genetické
základny
ale
nejsme
jenom
jí
jenom
se
do
nich
chtěl
ujme
z
věčnosti
se
vtěluje
me
do
tohoto
těla
a
to
pomalinku
pěkně
to
nejde
najednou
napřed
pořádně
mateřským
těle
a
tam
jsme
ještě
v
ráji
a
teprve
v
okamžiku
narození
padáme
z
toho
ráje
kde
jsme
nepotřebovali
stravu
kde
jsme
nepotřebovali
nesměl
vy
hlad
nepotřeboval
dýchat
a
podobně
že
to
za
nás
dělala
matka
to
je
ráj
a
z
toho
každý
z
nás
padá
či
kdepak
je
dneska
naše
zkušenost
mojžíšova
že
to
bylo
za
šest
dní
a
sedmý
den
tam
bůh
odpočíval
to
je
nevědecký
taky
že
je
ale
von
si
tu
zkratky
toho
pádu
převedl
do
šesti
dnů
já
vám
to
předvádím
do
šesti
do
devíti
měsíců
což
je
ty
otec
matky.
A
je
to
přechod
z
věčnosti
do
tohoto
světa
a
jestliže
já
věčnosti
pocházím
a
má
a
tomu
musíte
bože
věřit
že
sem
se
o
to
neřeči
abyste
se
o
tom
přesvědčit
mám
aparát
který
dokáže
všechno
čas
né
to
jsem
tady
nabyl
je
toho
vzdám
převést
na
věčné
tak
pak
jak
je
možná
cesta
z
věčnosti
do
tohoto
časného
tak
snadná
je
cesta
k
snadná
a
samovolná
je
cesta
časného
do
věčného
tam
tomu
je
narození
se
ve
věčném
životě
co
je
se
konalo
i
za
dvacátého
jedenáctý
třicet
devět
bylo
samovolné
já
si
to
nepřál
za
se
o
tom
nestal
já
jsem
nevěděl
že
je
to
nastane
to
na
to
si
nepřál
ty
lékaře
a
to
už
všecko
sám
před
ním
říkal
o
to
jde
samovolně
čili
nebojte
se
že
byste
to
nedokázali
to
dokáže
každý
z
vás
každý
z
vás
ale
musí
být
mentálně
dospělý
víc
proč
nedokáže
to
vy
vystou
ten
přelož
já
se
divím
že
jsem
přitom
nezemřel
ale
jenom
že
mě
třeti
li
nějaká
že
jsem
dostal
toho
poznání
jenom
strašně
málo
vně
to
neskočil
ale
každý
to
dokáže
a
opravdu
bude
živ
a
nezemře.
Já
stojím
pevně
na
pozici
existenční
cesty
a
to
říkám
to
tady
ovšem
nedávejte
podstata
existenční
cesty
je
z
věčnosti
přichází
do
věčnosti
se
vrací
člověk
pro
věčně
jaký
úkol
který
tě
svěřený
ale
všechno
od
narození
až
po
okamžik
smrti
je
příkaz
pocházející
z
věčnosti
příkaz
ne
tvoje
vůle
nebo
vůle
rodičů.
To
sám
pochopíte
na
světě
té
ty
jsou
tady
příkazu
protože
jedno
zvíře
doplňuje
druhé
zvíře
vy
udržujou
nějakou
rovnováhu
přírodě
kterou
by
se
marně
snažil
udržet
člověk
nýbrž
sebe
vědomější
ale
sebe
vědečtěji
tu
jedno
tu
jednotu
přírodě
a
tu
rovnováhu
by
neudržel
máme
ska
rezervace
že
ano
a
musíme
tam
občas
střílet
to
slonů
přestože
je
hlava
jíme
to
prosím
vás
příroda
dělá
to
jinak
ta
vraždí
úměrně
tomu
té
rovnováze
kterou
zachovává
čili
jestliže
to
možné
u
zvířat
že
oni
jsou
tady
příkazu
tak
je
to
možné
u
člověka
a
já
vám
ska
řeknu
že
někdy
se
stává
že
ten
příkaz
vám
začíná
být
dění.
Nevíte
že
to
od
pána
boha
na
tom
nezáleží
jako
na
zvete
na
to
voni
nedají
na
názvu
nezáleží
co
co
si
pod
tím
myslíte
představa
o
bohu
to
věčného
představa
lidská
ta
nic
neznamená
já
jsem
nikdy
představu
lidskou
o
bohu
neměl
a
už
se
bez
ní
obejdu
do
smrti
to
je
to
to
něco
co
mně
neska
vyvrchol
ně
před
překáželo
no
ale
může
se
ho
stát
tedy
já
se
vracím
myšlence
že
najednou
v
tom
masem
životě
pocítíte
něco
jako
příkaz
toto
musím
udělat
to
bych
nebyl
člověkem
kdybych
toto
neudělal
a
jestli
to
neuděláte
tak
to
není
jenom
záležitost
vašeho
svědomí
ale
to
je
záležitost
dalšího
pokroku
duchovního.
Já
jsem
nechce
tady
byli
vy
dva
tři
teďka
už
toto
vykládal
na
podobenství
o
hřivnách
kdy
ten
hospodář
před
si
odchodem
rozdal
hřivny
jednomu
služebníků
jednu
druhému
dvě
třetinu
pět
to
je
příkaz
hospodaří
tento
příkaz
se
může
splnit
jenom
tak
jenom
tehdy
když
to
co
pociťuje
jako
příkaz
není
země
nýbrž
je
jasně
cítím
že
to
příkaz
který
přesahuje
rámec
mé
osobnosti
a
to
se
vám
často
stává
o
všem
rovný
příklad
je
vyšší
než
jsem
já
ne
a
vadila
někdy
velí
abych
my
ne
zabíjel
nepřítele
například
to
by
bylo
to
bylo
něco
vyššího
že
ano.
Například
to
jste
já
jsem
si
proto
šel
schválně
na
daný
ho
ještě
jednou
že
ten
ovládal
tento
případ
tento
cítil
on
tam
nebylo
v
tom
svému
bohužel
já
jsem
marně
tam
sledoval
ten
tomu
nerozuměl
ten
léčitel
a
tam
nebylo
ale
ani
vyjádřil
slovně
já
jsem
tady
z
příkazu
božího
abych
hlásal
ahimsá
neškození
aby
ukazoval
jak
nenásilím
se
přichází
k
vyšším
hodnotám
než
pouhé
smrti
že
se
uměl
jako
zvíře
to
není
důstojný
člověka
nezáleží
na
tom
jestli
já
při
tom
umřu
ale
jestli
si
zachováte
tuto
moji
ideu
to
byla
vznešená
idea.
A
proto
že
v
ní
byla
taková
obrovská
síla
jak
to
člověk
se
drží
takové
myšlenky
která
je
na
jeho
úrovní
na
úrovni
pouhého
lidství
tak
to
má
sobě
tak
velkou
se
jako
to
mělo
v
té
indii
nebo
to
přemohlo
takovou
obrovskou
víš
jakou
já
angličan
myšlenka
neškození
nic
jiného
v
tom
nebylo
podívejte
se
na
to
ještě
jednou
si
na
to
budete
moc
té
myšlen
a
neškodí
si
stále
vybrat
tu
myšlenku
z
toho
a
tahleta
myšlenka
byla
myšlenkou
ježíšovou
o
něm
řekl
zase
již
ve
starém
zákoně
ani
stéblo
nedolomí
nalomené
stéblo
on
se
taky
tak
chová
na
rozdíl
od
některých
zasvěcenců
nešel
nikdy
hluchý
kolem
neštěstí
člověka.
Plakal
plačícím
a
radovat
se
za
radujícími
i
radoval
se
s
radujícími
on
nešel
duše
a
ni
kolem
radosti
takže
první
zázrak
udělal
v
káni
genetické
a
pro
mě
je
vodu
na
to
mu
říkám
bezohledné
držení
se
zásady
radujte
se
radujícími
a
plače
stačí
ne
sám
nad
sebou
to
je
úplně
pokřivené
a
nerada
se
taky
ne
obou
ale
blahoslaveni
plačící
řekl
on
neboť
oni
budou
potěšeni
a
já
vám
řeknu
jestli
si
církev
to
vysvětluji
až
po
smrti
to
je
největší
rána
kterou
si
dává
ty
budou
potěšeni
tady.
Jestliže
já
jsem
si
naplakal
toho
více
než
kterékoli
dítě
v
plné
věku
tak
se
byl
téměř
okamžitě
po
těšen
a
jakým
způsobem
jak
jste
nikdo
za
tím
potěšen
nebyl
pokud
já
mám
zprávy
o
tom
že
já
sem
vlivem
toho
co
mě
dělali
a
když
jsem
se
vyvalí
pro
se
bývá
nemohla
byste
nenesete
toho
utrpení
já
jsem
se
dostal
do
stavu
ze
kterého
jsem
přicházel
k
vědomí
o
moci
která
dokáže
víc
než
člověk
to
bylo
potěšení
které
jste
nepoznali
až
na
umělce
tento
může
dokázat
anebo
člověk
který
to
dělá
bez
ohledu
na
sebe.
Takže
jestliže
člověk
miluje
bližního
jako
sebe
tak
to
je
první
takový
vstup
kde
se
obrací
od
smrti
zvířecí
k
věčnému
životu
neboť
zapomíná
sebe
zapírá
sám
sebe
milovat
tuhletoho
padoucha
to
těžké
si
říká
ale
proč
se
mi
jeví
jako
padouch
protože
mu
je
sice
padnou
protože
já
ho
posunuje
ale
on
potřebuje
moji
pod
o
ni
potřebuje
a
to
musí
stranou
můj
úsek
já
si
pamatuju
viktoria
skvělou
události
zval
žádném
ne
jak
on
ukladl
dva
setni
tomu
knězi
a
přistihla
při
tom
poli
čista
odvede
ho
k
tomu
bez
a
říká
mu
pane
on
tady
ukladl
ty
z
vlasti
seno
utíká
vod
vás
těmi
svými
při
prvními
a
on
říkal
tomu
policií
to
by
nene
ten
je
nekradl.
On
tady
zapomněl
ještě
čtyři
a
dal
mu
ty
ty
si
to
byl
člověk
který
miloval
rovno
věrně
každého
bez
ohledu
na
jeho
vlastnosti
podívejte
se
jak
to
má
těžké
pán
bůh
kdyby
takhle
nemiloval
to
by
to
dopadlo
plně
na
tom
světě
on
miluje
pobývati
něco
obra
kterými
chtěl
zavraždit
jako
v
některých
se
měl
být
vražděn
a
kdyby
ho
nemiloval
toho
vraždě
mého
stejně
jako
toho
vraždilo
tak
by
nebyl
možný
řád
dualismus
tak
by
člověk
tady
neměl
místo
na
tomto
světě
tak
by
nemohl
provádět
svůj
dobrý
úkol
nebo
by
se
dostat
do
věčnosti
a
jenom
lidsky
sva
se
můžete
dostat
jenom
jako
li
jako
člověk
ne
jako
zvíře
se
můžete
se
do
věčnosti
a
ten
musí
ten
člověk
musí
projít
volit
řádem
a
tam
musí
mít
stejnou
vládu
relativní
dobro
jako
za
týnu
prosím
berte
to
to
na
vědomí
a
chovejte
se
prosím
vás
ve
svém
životě
podle
toho
tak
teď
bych
chtěl
říci
jestliže
tomu
je
takhle
pak
bychom
se
měli
seznámit
s
tím
co
je
to
zapřít
sama
sebe
především
neboť
to
je
ten
návod
se
to
vzít
svůj
kříž
přesto
následovat
krista.
A
já
vám
to
ve
zkratce
řeknu
protože
už
mi
moc
času
nezbývá
ale
upozorňuju
vás
že
tuhletu
kapitolu
zvláště
o
tom
co
jsem
řekl
předtím
trošku
sem
napsal
už
a
dostane
se
to
to
na
těch
stránkách
které
dostanete
a
to
je
ještě
nepřestal
tak
se
to
potom
přečtěte
ještě
radši
na
novo
tože
ono
je
to
lepší
čisté
setkat
aby
to
člověk
dostal
pořádně
do
hlavy
já
jsem
to
včera
jednomu
z
vás
nebo
především
nemenoval
naditovat
ty
body
který
je
třeba
projít
a
taky
bylo
dobře
kdybych
je
tady
přečetl
abych
se
k
tomu
nebo
ne.
Ale
znám
nazpaměť
to
nekonal
on
pořád
to
tam
běží
ne
ale
když
má
člověk
někde
přednášet
na
velikosti
a
má
v
ruce
text
do
kterého
se
třebas
vůbec
ne
podívá
tak
jestli
daleko
jistější
protože
se
může
kdykoliv
podívat
tak
já
se
cítím
být
také
velice
jist
tím
že
mám
ruce
tak
který
už
je
hotový
takže
to
tak
velkou
jistotou
tu
říkat
co
tady
nečtu
teďka
to
to
nestojí
napsáno
novým
já
tu
na
to
nevidím
ale
mám
tak
dybych
nevěděl
tak
se
to
toho
podívám
ano.
My
tím
že
vstupujeme
do
tohoto
světa
a
je
to
zase
něco
jiného
já
říkám
k
toho
budu
vybírat
jenom
to
co
on
nemohl
pochopit
ten
dotyčný
který
si
to
psát
my
vstupujeme
do
tohoto
života
proto
abychom
se
stali
spolu
obětmi
s
kristem
abychom
obětovali
svůj
život
a
tohleto
nemusíme
vědět
ale
je
tomu
tak.
Kdokoliv
ztratí
svůj
život
nalezne
jej
někdo
jiný
čili
musíme
musíme
odhodlat
tento
život
ztratit
abychom
je
jim
nalezli
v
té
ta
oběť
a
proto
s
všichni
pořádní
lidé
hledají
způsoby
jak
ztratit
svůj
život
nenásilně
ne
nějakou
sebevraždou
a
jak
ho
ztratit
tak
aby
ho
člověk
nabyl
a
tady
v
tom
je
jedna
veliká
potíž
kterou
ještě
dneska
musím
stačit
chtě
nechtě
že
mi
tady
jednou
říkal
neska
musím
z
této
úrovně
která
je
trošku
jiná
to
znovu
opakovat.
Budeteli
chtít
ztratit
svůj
život
budeteli
ho
poctivě
odevzdávat
bohu
a
já
tady
mám
člověka
který
ho
poctivě
odevzdávám
a
není
on
sám
jejich
míst
takových
lidí
to
ono
se
mu
to
nepodaří
dyť
já
poctivě
to
prohlašuji
říká
dělá
to
poctivě
nejenom
prohlašuje
a
to
poctivě
cítím
že
chci
bohu
patřit
že
mu
si
už
o
na
vono
mi
to
nejde
musí
ten
život
nebere
ode
mě
a
já
mu
ho
nejsem
schopen
předat
protože
já
se
dostávám
do
situace
že
zase
pozoruju
že
to
život
můj
to
poznáte
snadno
protože
máte
se
starosti
těžkosti
tak
to
je
vážit
žijou
do
starosti
vaše
tváři
vod
zase
je
váš
zase
to
nejste
z
jeho
pryč
ale
kdybych
ste
neměli
starosti
jako
když
to
neměl
takové
starosti
tak
byste
o
ni
přišli
on
ale
ukazoval
že
k
tomu
aby
se
přišlo
o
život
je
třeba
projít
několika
přechodným
fázemi
největší
fáze
je
že
vědomě
žitého
života
od
přešel
do
tohoto
bídné
platného
údolí.
To
už
máme
za
sebou
čili
že
jsme
se
vtělili
milosti
boží
sem
na
tomto
světě
a
to
byla
milost
pože
kdepak
okolo
smylu
vidíte
život
lidský
že
kterého
jediného
se
je
možno
vrátit
do
věčnosti
že
toto
máme
za
sebou
tak
tak
devadesát
procent
bez
které
cesty
máme
už
za
sebou
sme
lidmi
to
si
moc
vaše
vy
ale
není
to
všecko
těch
procent
budu
teďka
vykládat
těch
bývají
deset
procent
a
ty
spočívají
v
tom
že
ty
se
nedají
provést.
Jedním
ve
sem
nýbrž
přestávkami
kde
se
jako
by
nic
nedělo
ale
že
ta
představa
je
nutná
jako
odliv
a
příliv
na
moři
kdyby
byli
jenom
příliv
tak
se
ta
plaví
země
by
byl
jenom
odliv
moře
byl
by
scho
a
to
moře
boží
milosti
musí
být
na
určité
úrovni
abychom
z
něho
mohli
čerpat.
Takže
ježíš
kristus
ukázal
první
po
mlu
na
první
překážku
hned
po
narození
že
totiž
ho
chtěl
jeruzaléma
jo
chtěl
herodesa
a
to
je
první
překážka
kterou
my
musíme
překonat
že
rozum
na
říká
to
herodes
toto
je
jediná
test
v
tomto
jeho
mínění
ho
musíme
zabít
ne
celého
ale
v
tomto
jeho
mír
on
potom
vládl
dál
přeci
už
mu
to
ježíš
nik
musíme
uniknout
mu
uniknou
tam
kde
zrovna
o
nevládne
po
celém
světě
neprávem
rozoumek
má
hranice
své
vlády
a
tam
kde
má
své
hranice
tam
to
je
egypt
tam
utekli
žiš
kristus
tam
se
bezpečně
dostáváme
dál.
A
teprve
až
se
herodes
umře
to
znamená
ta
stránka
rozumu
která
stojí
jasně
proti
tomu
pokroku
do
věčného
života
která
nám
překáží
v
tom
v
té
myšlence
že
z
věčnosti
přicházíme
byl
nosti
se
vracíme
až
ta
na
nedělá
potíže
tak
můžeme
se
vrátit
nazpátek
do
nazareta
a
můžeme
považovat
ve
své
činnosti
a
takových
místně
jí
u
život
provádět
dál
jak
to
nebudu
nemám
nakonec
k
čas
ale
ne
taková
nejtragičtějším
nebo
nedramatické
jí
udál
životě
lid
člověka
a
taky
ježíše
krista
je
ukřižování
na
kříži
že
ano
tam
tedy
nemohu
to
vynechat
a
bohužel
naše
církevní
tradice
se
omezuje
jenom
na
tuhleto
že
to
byl
sice
tajemství
pro
tedy
není
ale
protože
neví
co
je
předtím
a
nevíte
za
tím
nerozumí
tomu
co
je
za
tím
rozumíte
co
je
předtím
tak
je
to
obrovské
tajemství
já
řekové
tajemství
kdybych
já
můj
vnouček
a
to
je
jednání
církve
který
mu
je
deset
let
říkal
dědečku
a
jak
to
tak
rychle
počtem.
Vono
je
to
násobení
a
ty
to
jenom
sečítá
ono
je
to
dělení
a
je
to
jenom
odečítá
a
ty
příliš
ke
kterému
výsledku
sem
říkal
to
nejenom
to
ale
kdybych
začal
integroval
derivovat
tak
bych
tak
to
to
ještě
pořád
pomalé
a
na
co
to
je
já
jsem
řikal
to
polaritu
potom
je
to
vyšší
matka
naučíme
tomu
já
sem
ho
musel
naučit
za
půl
hodiny
logaritmovat
a
von
je
teprve
byl
v
páté
třídě
no
to
víte
on
to
tu
chvíli
pochopil
a
kdybych
se
ho
dneska
ptal
už
se
neví
zase
nic
ale
měl
tou
tak
jsem
nemohl
odepřít
tak
toho
sama
nestačí
takže
máteli
osobní
vůli
bohu
patřit
nestačí.
Ten
svatý
petr
říkal
ježíši
kdyby
i
na
smrt
šel
já
půjdu
tebou
a
za
tebou
a
nevzal
se
tě
měl
touto
ho
měl
ale
jež
mu
říká
jasně
dříve
než
kohout
zakokrhá
třikrát
mě
zapřeš
to
věděl
ježíš
protože
co
věděl
ne
že
by
byl
petr
halda
ale
že
se
má
rád
petr
a
že
sebe
nezná
a
protože
se
máme
rádi
to
znamená
sebe
se
dokonale
nezapřeli
tak
také
nemůžeme
být
spojení
vědomě
s
bohem
nic
se
nestalo
potom
se
stalo
další
věci
které
způsobily
poznání
toho
svatého
petra
a
tak
dále
ale
přesto
musel
zemřít
následně
smrtí
jako
my
násilnou
smrtí
zemřeme
to
že
umírání
v
těle
to
násilná
smrt
to
není
normálního
přátelé
na
existenční
cesty
je
to
zcela
nenormální
záležitost
a
je
zajímavé
že
ježíš
kristus
nezemřel
tedy
ale
že
ho
učedníků
všichni
zemřeli
tou
násilnou
smrtí.
Download XML • Download text
• Waveform view