EN | ES |

87-26A

87-26A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A tak jsem říkal že by bylo nutné aby člověk šel při svém počínání i vědeckém do hloubky co tou hloubkou rozumím najít kořen toho co z něho je odvozeno že mám schopnost tady něco vnímat tak to pochází z nějakého kořene který nevnímám na tom nezáleží živo nevnímám ježíš kristus se nám nám nabízí když možnost abychom od začátku mělo života pochopili že na tom nezáleží že nevíme o tom kořenu ale abychom brali na vědomí že tady je a že se s ho pochází právě to nejlepší ten pocit věčného nerozdělené ho života tak bych řekl třebas láska. Ekonomika rovno duší že nemiluju protekčně svou rodinu před někým jiným bohatého před chudym nebo dobrého se špatným a tak dále tohleto jestli se neučí zároveň vědeckým odporem tak ten vědec není schopen opravdu ve svém působení dělat ani desetinu toho co by měl a mohl udělat kdyby toto nerozlišoval myslím že tady by se mohl odvolat ještě aspoň na jednu duchovní oblast a to je ta osm s se říká o cestě do věčnosti že jestliže tam člověk rozlišuje ale to o cestě příjemné od nepříjemného že ani první krok na cestě neprovedl. A ono je pravda že když se třebas studuje tak je tam mnoho nepříjemných věcí kterým se musí naučit a toto překonávání nepříjemného je velice užitečné ono si nakonec smíří a musím vstou dělat dokonce z toho zkoušku ale tak je to z celém životě zařadím záležitostí musí být rozlišováno od nesprávný musíme přesně odolat správné od nesprávného po se musí tam musíme být neroz kompromisní ale nesměl na va příjemné od nepříjemného to musí zůstávat stranou je to správné a nesprávné pak ovšem je otázka jako záva správné a toto jak se s nás pane to není zbytečné v žádné vědě neboť jestliže věda ste rozoumek na určitém na určité úrovni do všech konců. Tak se dochází k takovým koncům nebo k takovým okrajem vědu takovým okrajovým obratem vědy že tento okraj byly se ocitá na opačném pouta letím okraj vědy a voni tím věci z ho oboru proti sobě stojí tvrdě a to by se nemohlo stát by věděli že to jejich starých možnost se dostat na tento okraji nebo na tam ten je způsobem z jednoho jiného kořene čili bych byl pro to aby se ve výchově pamatoval na to aby ta sil nejenom vědec byl vychováván souběžně s tím že se učí něčemu povrchním znalosti této si toho tohoto světa omezení aby se učil taky hloubce toho z čeho to z něm všeho ustavičně vzniká aby nepodléhal dojmu pochybený křesťanské tradice něco bylo stvořeno. Když my dneska jsme přesvědčeni o tom že všechno je stvořeno že všechno pořád zaniká to vzniká zaniká co začátek taky konec a tak dále a tak tomu aby přistupoval protože to nakonec musí přispět mu k tomu aby překonal běh času a prostoru kdyby byl člověk například si vědecké činnosti štvanim a myslel na to že tomu věnuje příliš čas tak by se brzo unavil a vůbec by nebyl nerušeně by byl velice rušen tím během času člověk když je opravdově správně činný a to je správná činnost tak nepomýšlí na člo napomíná se nepomýšlí na prostor na tečka teorie jsou spodní jeho mysli a tak myslím že tím chci říci a myslí že je to chápete že pochybená výchova člověk. Že ta výchova nesměřuje k tomu aby člověk pochopil to řeknu před nábožensky že jsme děti jednoho boha ve hodech nenábožensky že ve všem uvnitř je nějaký zdroj jednak existence jednak lásky jednak poznání všeho prostě co tu existuje co tady děláme a tento zdroj není náš nýbrž tento dvou prostě je takže je to existence která je a ve to je ta existence naše. To je malinký úsek existence která je a na tom že ta existence je se nedá nic změnit žádnou existencí naší to znamená když zapomenu pro existenci naší na existenci která je v veliká chyba protože se dostanu na povrchu je ci ale když vůbec nevím že existuje nějaká existence která je vedle která která se stane které se něčím stávám na kraj dospívá vstanu tak dále tak to opravdu je největší neřest jaké se mohu dopustit v tomto škodě potřebuju být vychováván k tomu abych věděl že existuju jako takový tomu sem vysvětlit pochopitelně že miluje jako takový že poznával jako takový že je to dáno povahou mého organizmu a ta povaha mého organismu že nepochází jenom ode nebo od mých rodičů tak podívejte se povaha organismu. Tam jsem o tom dlouze mluvil před tím než se sem přišli kdy tří organizmu povahu otevřené biologické soustavy to znamená nikdy není jak to řeknu lidově nikdy jestli je normální není spokojen sám se sebou pořád se chce přerůst pořád se něco nového nabýt to není tak úplně špatné a nebo něčemu se naučit něco získat a tak dále nebo nějaké špatnosti ztratit to v nejlepším pořádku do určité doby ale toto nemá tuto tendenci nemá zvíře a žádný jiný tvor. To stojí moc ne toto že lidem schopnost transformovat jenom svět kolem sebe na svůj ven ani víc kdežto jenom je schopnost transformovat svůj duševní stav na svůj duševní stav vymaní tohoto světa my jsme imponuje řekl proti experimentu zvířete a dále my jsme ještě tvory kteří jsou schopni my protože máme rezervě střediska vjemů. Tak jsme schopni pronikat za tuhletu úroveň tohoto světa na pod dále než zvířata se třebas přesvědčil o sch že oni jsou schopny proniknout svým vědomím aniž by ho ztratili do tranzu kde nemají tělo čili husa aby mohla existovat povede vědět vědět o tom že ni závislá své tělesnosti a toto musí věk zvíře je by to bylo strašný nespravedlivé když tam vzájemně vraždí ta zvířata najednou to dělal to že vraždíme i my ale oni se vzájemně vraždí by to pociťoval jako velké příkoří a když o ale vědí také že nemají jenom tělo že že existujou tak bez těla tak se jim to snáze umírá daleko snáze člověku který do toho vůbec nemá páru a to je milosrdná ta přírodu nařknou. Tak vidíte že u zvířat to nepotřebuje ji nikam dál ta jeho vědomost nebo to jeho schopnost se rozšiřovat než rozšířit se do stavu netělesnosti vědomé netělesnosti kdežto u člověka je tenhleten stav vědomé netělesnosti zbytečný nepotřebuje ho vědět on se bez obejde von se chová jako oddělená tělesnost jednoho od protože jiný úkol který souvisí s tou oddělenou tělesností například kdybych měl posuzovat hlavních lidí tak se musí být ocitl oddělen pocit ním tím pocit oddělenosti od toho dobýván do to před spojuje ne kdybych to nějak směřoval tak sem se že nejsem schopen vůbec nic jeho v tomto oboru a to platí o všech oborech když bych operoval tak musím nemusí být operován musím být operacemi prosím vás a pocit oddělenosti od narození po řekl bych. Určitou dospělost mentální je absolutně nutný člověk bez své dospělosti stává mentálně dospělý a tam pozor ten pocit oddělenosti se stává ne velikým nebezpečí nejenom pro toho člověka ale i prosil pro celý to temení rozpis může něco vyvést ze svého pocitu oddělenosti jsem v čem on je němec něco co tedy může odnést široké daleké okolí dneska se to zase taková že se můžeme tím úplně líčit ti to pocit oddělenosti a kdyby se vzbudil uměle třebas nepoz oddělenosti tam ne není pro inteligenci těch lidí tam nemůže třebas být to mentálně dospělý tak se musí nějak citově odložit aby se ještě vzbudil čelit to vede se dobře si to vět odložit aby i vědec byl schopen vraždit ve jménu našim ne. Tak tohleto nám dneska hrozí ještě horší vším způsobem a proto říkám že věda dneska v tom stádiu ve kterém se nachází není vědou protože zapomněla na to že na úrovni na které je se v připojuje v tak nebezpečný vodách že může se chovat zcela ne vědecky co chvíli a může to být katastrofální dokonce tak bylo by třeba aby se ten člověk nejenom že od mládí připravovat k tomu že jednou byl dospělý a v dospělosti by měl zároveň dorůst pocitu neoddělenosti jednoho od druhého co k tomu je zapotřebí. Tady něco za nedbalo náboženství a hodin za nedbala a nemůžeme to krát za vinu vím vědě že toto věda neska neví a že se to nevyučuje na školách tedy ačkoli komenský těl abys to vřelo ale to byl to byla výjimka nýbrž my to musíme přičítat tuto vinen a konkrétně tedy jestliže od roku tři sta jedenáct roku třicet dvacet čtyři s o taky nevy velikým římské se podařilo kompromis on byl ochoten přestat pronásledování křesťanů jejich vražděním a oni se chtěli zachovat naživu pochopitelně když muže se nic sleví z ježíšova učení tak voni slevil v tomto směru bude mít majetek a budeme vraždit prosím vás jestli tohleto své byli a jsou nejlepší. Předpoklady pro to aby člověk se cítil oddělenou bytostí a že mohu jako vraždit do sem abych jsem to nemohu mohu vlastnit když někdo vedle nemá vůbec nic a tak dále proto například dejme tomu první křesťané a obce prvních křesťan ve skutek apoštoly vidět neměli vlastnictví nevlastnili nic nýbrž všechen majetek měli společný a když nechtěli ten válek mít společné ze všemi tak by je trestán smrtí za to že porušoval ten základní kristu princip nebudeš vlastnit. A on je přeci ty učedníky tak tvrdě učil nevlastnění že více učinit nemohl oni přeci skončili ty tři roky svého učednictví tím že neměli vlastní rodiny že neměl nic takového nic žádný majetek ale měl ježíše krista a von je zbavil ještě toho ježíše krista že vstoupil potupnou to tím způsobem na svý na kříž tak je to pravda fakticky všeho oni se nakonec soustředili na to jediné na chystá a o se jim zmařil přes ten si to nebyl zmařen ale on se jim zmařil to bylo záměrně aby jim ukázal základ povinnosti nevlastnit. No a oni potom toho hrdinně zastával a zakládal komuny komunismus křesťanský ale to zkrachlo i například táboře který na to taky vzpomněli že to být eště tedy patnáctém století na to jít pominuly že ale například tam bude to zkratka za půl roku někde jim to vykládal to tam společně si na shromážděni pro dobro všech a tím končil tím končilo křesťanství tam a tady protože tak dlouho je po tom co končilo křesťanství tak teďka bylo nutno v tom náboženství neklepe ten stav který do kterého se dostali křesťani bylo nutno do matou to co nám zbylo z toho se nesmí slevit to je základní dogma křesťanské dogmatiky te přilákal téma třeba se do matiky a opravdu tohleto byl další neřest to je tradice že totiž kdekoliv stanuli tak tam to bylo dobré ne kolik stanuli tak odtamtud měli odejít měli jít dál takže poslední taková úchylkami stala ve třináctém století když se na deklaroval v katolické církvi a ta byla tedy rozhodující mši italem ještě před tím hmatem že to co hlásal svatý tomáš akvinský je jedině pravda. To bylo velice prospěšné pro sjednocení křesťanských názorů na věc se je to ale platné když by se na tom jako že se na to uzákonili ji by a tím ta tím zůstal stát tak za padesát let to není pravda copak zasto to dneska při tom pokoje víme dobře to bylo platnou začátku tohoto století že je a to je poslední nejmenší částečkou moci neska je absolutní blud že ano a když to náboženství si řeklo dost tady jsme na výši. To se odsoudil k zániku že po něm někdo dneska šlape tak je to vina náboženství ale ne teprve od roku tři sta jedenáct tři sta dvacet čtyři ale tím že zapřel a pronásledovalo všecky kteří měli metafyzickou zkušenost běda když někdo přesáhla tu úroveň toho co hlásal tomáš akvinský. A ježíš když přestal úroveň těch ježíši farizeů když někdo přestal tu úroveň tak to bylo v očích církve tak špatné že ho upalování hranice veřejně inkvizice a první dobyl upálen v uvozovkách neboť on tomu vyhnutí že emigroval itálii byl svatý tomáš akvinský jakmile to napsal tak zjistil že tu chvíli zase vidět víc tu že se tedy jeho duch to pořád kupředu a jenom že mu to nějaký varoval z ruky ve schodě spe že a uzákonili tam toto když si doví kterákoliv sekta kterékoliv náboženství tak to znamená jeho úpadek tak hluboký že potom jeden z druhým se tam v církvi nebo v tom náboženství přemysla někomu byli uprosit nesto vidíme na sedmi válce slunit protiví tu válka náboženská se říkají si říkají to chtěl oni to letět ale to je válka jedině který uznávají jenom ohled a druhý tedy ukázali to usuzování máme tak jeho následovníky jeho příbuzné a protože ti kteří poznával jenom mohameda vraždili vy si ty přílišný rodiny aby se mohli aby se musel jít držet jenom toho mohameda tak voni si vám to dodneška neopustili a denně se na denně každý rok několikrát se dělají na i naostro marně se přísahám smrt všem těm kteří také visel. Tohleto není novinka která začíná lidé mohamed takle u zavraždil ježíše neboť ježíšem řekl u vás byl přeci člověk který se menoval eliáš to je celý našeho národa a ten vstoupil zažívat do nebe a jestliže náboženství nedokáže aby člověk zažíval vstoupil do nebe tak je náboženství chybným nikdy nevznikal po tomto světě teprve přijete do nebe on říkal podobenstvím ovšem se to vy se neodvážil a podobenství svýho života především. Tady jsem vstoupil do nebe tady v tomto jsem neumřel na kříži a ukázal jsem dal sem svůj příklad vám tady musím vstoupit do nebe jak to nedělá tak je to nepravé náboženství které dříve nebo později musí být z toho světa vyhlazeni to není moje náboženství to není moje víra to není můj příkaz svůj příkaz je tady a nikdy de tím se rozešel samo sebou s farizej proto na nikoho po nikom tak nejel jako po farizeji odpouštěli hříchy největší smysly nevím co všechno všechno byl ochoten odpustit ale to že oni nezastávám názor že je možné s těle vzkříšení v těle jsem ska modlíme v tom věřím v boha věřím vzkříšení prosím více člověk který že je to možné. A ne že to věřil jak se nikdy nezačalo věřit a že tady člověk mezi vámi který to že to je tak věřte mi že ten zastává obro náboženství že nábožensky založen když nemusí hlásat pane bože sem pane bože tam na tom nezáleží ale tento ježíšem říkal prosím vás nezachytí nezemře sem navěky živ k věčnosti přicházím do věčnosti se vracím berte to na vědomí a dokud by toto neberte hlásat a nebudete sami toto provádět tak máte klíč k tomu víte jak se to dělá sami necháte jiným braňte vcházet a to vám nemohu trpět z hrobě zbílené mi a tak dále dovíte jakým je pěkně nadával svatosti víc jinému nadával jinému ne láli jiného prolínal jenom tyhlety protože oni mu řekli no my si kážeme. Dítě za vraždíme ho chtěli kamenovat voni utekl z prostředka nich že ano ale pak ho ukřižovali ale von říkal ukázal jednou rukou na své srdce a druhou na chrám různém ský a řekl jim s bože tento chrám ho za tři dni postavím to příčit stal z mrtvých a tento chrám byl jeho vnitřní chrám jednou rukou karta si to na sebe použil si toho neviděli při tom aby byl chvála ten ten dispozic jakého puma ti to to musel takhle dělat na to jenom takhle vít. Takže to za lidí kteří to poslouchali říkali ti posouvá on se po porazit tenhleten chrám nebo náhle k tomu abychom chrám který se stali i čtyřicet šest let zbourali jakpak on říkal i kdybyste zbourali tenten chrám tak ho znovu buduju protože jsem věčná bytost kdokoliv z nás přijde k poznání že z věčnosti pochází a do věčnosti se vrací ten nezemře ten nezemře by utek dobře na tom nezáleží například nezemře že jsem dávno totiž zemřel jednadvacátém letu třicet devět jak a může člověk dvakrát zemřít to je nepochopitelné pro . Když jako červ kdybych zmíral toto tělo to sem který míra jsem zemřel a ježíš kristus to ovšem ukázal že to je i v těle provést tak že se že to tělo se nerozpadl o měl na mysli eliáš je že ten zemřel nezemřel ztopil nebe devět století před ním a od doby nikdo takže ty farizeové stali se a tak dále by v vykládala říkali vono to je na vás takzvaná existenci to to je ni možné to říká budí ale je on říkal víte pro tři body protože kdybyste to měli dokázat tak musíte z se zbavit sebe sama že sebe zapřít a vzít svůj kříž a následovat a ani jednoho z toho nejste schopni a do toho nedělá nemůže být vzkříšeni. Tak prosím vás berte na vědomí že i my z věčnosti přicházíme že k tomu se vtělujete do genetické základny vtěluje do genetické základny ale nejsme jenom jenom se do nich chtěl ujme z věčnosti se vtěluje me do tohoto těla a to pomalinku pěkně to nejde najednou napřed pořádně mateřským těle a tam jsme ještě v ráji a teprve v okamžiku narození padáme z toho ráje kde jsme nepotřebovali stravu kde jsme nepotřebovali nesměl vy hlad nepotřeboval dýchat a podobně že to za nás dělala matka to je ráj a z toho každý z nás padá či kdepak je dneska naše zkušenost mojžíšova že to bylo za šest dní a sedmý den tam bůh odpočíval to je nevědecký taky že je ale von si tu zkratky toho pádu převedl do šesti dnů vám to předvádím do šesti do devíti měsíců což je ty otec matky. A je to přechod z věčnosti do tohoto světa a jestliže věčnosti pocházím a a tomu musíte bože věřit že sem se o to neřeči abyste se o tom přesvědčit mám aparát který dokáže všechno čas to jsem tady nabyl je toho vzdám převést na věčné tak pak jak je možná cesta z věčnosti do tohoto časného tak snadná je cesta k snadná a samovolná je cesta časného do věčného tam tomu je narození se ve věčném životě co je se konalo i za dvacátého jedenáctý třicet devět bylo samovolné si to nepřál za se o tom nestal jsem nevěděl že je to nastane to na to si nepřál ty lékaře a to všecko sám před ním říkal o to jde samovolně čili nebojte se že byste to nedokázali to dokáže každý z vás každý z vás ale musí být mentálně dospělý víc proč nedokáže to vy vystou ten přelož se divím že jsem přitom nezemřel ale jenom že třeti li nějaká že jsem dostal toho poznání jenom strašně málo vně to neskočil ale každý to dokáže a opravdu bude živ a nezemře. stojím pevně na pozici existenční cesty a to říkám to tady ovšem nedávejte podstata existenční cesty je z věčnosti přichází do věčnosti se vrací člověk pro věčně jaký úkol který svěřený ale všechno od narození po okamžik smrti je příkaz pocházející z věčnosti příkaz ne tvoje vůle nebo vůle rodičů. To sám pochopíte na světě ty jsou tady příkazu protože jedno zvíře doplňuje druhé zvíře vy udržujou nějakou rovnováhu přírodě kterou by se marně snažil udržet člověk nýbrž sebe vědomější ale sebe vědečtěji tu jedno tu jednotu přírodě a tu rovnováhu by neudržel máme ska rezervace že ano a musíme tam občas střílet to slonů přestože je hlava jíme to prosím vás příroda dělá to jinak ta vraždí úměrně tomu rovnováze kterou zachovává čili jestliže to možné u zvířat že oni jsou tady příkazu tak je to možné u člověka a vám ska řeknu že někdy se stává že ten příkaz vám začíná být dění. Nevíte že to od pána boha na tom nezáleží jako na zvete na to voni nedají na názvu nezáleží co co si pod tím myslíte představa o bohu to věčného představa lidská ta nic neznamená jsem nikdy představu lidskou o bohu neměl a se bez obejdu do smrti to je to to něco co mně neska vyvrchol před překáželo no ale může se ho stát tedy se vracím myšlence že najednou v tom masem životě pocítíte něco jako příkaz toto musím udělat to bych nebyl člověkem kdybych toto neudělal a jestli to neuděláte tak to není jenom záležitost vašeho svědomí ale to je záležitost dalšího pokroku duchovního. jsem nechce tady byli vy dva tři teďka toto vykládal na podobenství o hřivnách kdy ten hospodář před si odchodem rozdal hřivny jednomu služebníků jednu druhému dvě třetinu pět to je příkaz hospodaří tento příkaz se může splnit jenom tak jenom tehdy když to co pociťuje jako příkaz není země nýbrž je jasně cítím že to příkaz který přesahuje rámec osobnosti a to se vám často stává o všem rovný příklad je vyšší než jsem ne a vadila někdy velí abych my ne zabíjel nepřítele například to by bylo to bylo něco vyššího že ano. Například to jste jsem si proto šel schválně na daný ho ještě jednou že ten ovládal tento případ tento cítil on tam nebylo v tom svému bohužel jsem marně tam sledoval ten tomu nerozuměl ten léčitel a tam nebylo ale ani vyjádřil slovně jsem tady z příkazu božího abych hlásal ahimsá neškození aby ukazoval jak nenásilím se přichází k vyšším hodnotám než pouhé smrti že se uměl jako zvíře to není důstojný člověka nezáleží na tom jestli při tom umřu ale jestli si zachováte tuto moji ideu to byla vznešená idea. A proto že v byla taková obrovská síla jak to člověk se drží takové myšlenky která je na jeho úrovní na úrovni pouhého lidství tak to sobě tak velkou se jako to mělo v indii nebo to přemohlo takovou obrovskou víš jakou angličan myšlenka neškození nic jiného v tom nebylo podívejte se na to ještě jednou si na to budete moc myšlen a neškodí si stále vybrat tu myšlenku z toho a tahleta myšlenka byla myšlenkou ježíšovou o něm řekl zase již ve starém zákoně ani stéblo nedolomí nalomené stéblo on se taky tak chová na rozdíl od některých zasvěcenců nešel nikdy hluchý kolem neštěstí člověka. Plakal plačícím a radovat se za radujícími i radoval se s radujícími on nešel duše a ni kolem radosti takže první zázrak udělal v káni genetické a pro je vodu na to mu říkám bezohledné držení se zásady radujte se radujícími a plače stačí ne sám nad sebou to je úplně pokřivené a nerada se taky ne obou ale blahoslaveni plačící řekl on neboť oni budou potěšeni a vám řeknu jestli si církev to vysvětluji po smrti to je největší rána kterou si dává ty budou potěšeni tady. Jestliže jsem si naplakal toho více než kterékoli dítě v plné věku tak se byl téměř okamžitě po těšen a jakým způsobem jak jste nikdo za tím potěšen nebyl pokud mám zprávy o tom že sem vlivem toho co dělali a když jsem se vyvalí pro se bývá nemohla byste nenesete toho utrpení jsem se dostal do stavu ze kterého jsem přicházel k vědomí o moci která dokáže víc než člověk to bylo potěšení které jste nepoznali na umělce tento může dokázat anebo člověk který to dělá bez ohledu na sebe. Takže jestliže člověk miluje bližního jako sebe tak to je první takový vstup kde se obrací od smrti zvířecí k věčnému životu neboť zapomíná sebe zapírá sám sebe milovat tuhletoho padoucha to těžké si říká ale proč se mi jeví jako padouch protože mu je sice padnou protože ho posunuje ale on potřebuje moji pod o ni potřebuje a to musí stranou můj úsek si pamatuju viktoria skvělou události zval žádném ne jak on ukladl dva setni tomu knězi a přistihla při tom poli čista odvede ho k tomu bez a říká mu pane on tady ukladl ty z vlasti seno utíká vod vás těmi svými při prvními a on říkal tomu policií to by nene ten je nekradl. On tady zapomněl ještě čtyři a dal mu ty ty si to byl člověk který miloval rovno věrně každého bez ohledu na jeho vlastnosti podívejte se jak to těžké pán bůh kdyby takhle nemiloval to by to dopadlo plně na tom světě on miluje pobývati něco obra kterými chtěl zavraždit jako v některých se měl být vražděn a kdyby ho nemiloval toho vraždě mého stejně jako toho vraždilo tak by nebyl možný řád dualismus tak by člověk tady neměl místo na tomto světě tak by nemohl provádět svůj dobrý úkol nebo by se dostat do věčnosti a jenom lidsky sva se můžete dostat jenom jako li jako člověk ne jako zvíře se můžete se do věčnosti a ten musí ten člověk musí projít volit řádem a tam musí mít stejnou vládu relativní dobro jako za týnu prosím berte to to na vědomí a chovejte se prosím vás ve svém životě podle toho tak teď bych chtěl říci jestliže tomu je takhle pak bychom se měli seznámit s tím co je to zapřít sama sebe především neboť to je ten návod se to vzít svůj kříž přesto následovat krista. A vám to ve zkratce řeknu protože mi moc času nezbývá ale upozorňuju vás že tuhletu kapitolu zvláště o tom co jsem řekl předtím trošku sem napsal a dostane se to to na těch stránkách které dostanete a to je ještě nepřestal tak se to potom přečtěte ještě radši na novo tože ono je to lepší čisté setkat aby to člověk dostal pořádně do hlavy jsem to včera jednomu z vás nebo především nemenoval naditovat ty body který je třeba projít a taky bylo dobře kdybych je tady přečetl abych se k tomu nebo ne. Ale znám nazpaměť to nekonal on pořád to tam běží ne ale když člověk někde přednášet na velikosti a v ruce text do kterého se třebas vůbec ne podívá tak jestli daleko jistější protože se může kdykoliv podívat tak se cítím být také velice jist tím že mám ruce tak který je hotový takže to tak velkou jistotou tu říkat co tady nečtu teďka to to nestojí napsáno novým tu na to nevidím ale mám tak dybych nevěděl tak se to toho podívám ano. My tím že vstupujeme do tohoto světa a je to zase něco jiného říkám k toho budu vybírat jenom to co on nemohl pochopit ten dotyčný který si to psát my vstupujeme do tohoto života proto abychom se stali spolu obětmi s kristem abychom obětovali svůj život a tohleto nemusíme vědět ale je tomu tak. Kdokoliv ztratí svůj život nalezne jej někdo jiný čili musíme musíme odhodlat tento život ztratit abychom je jim nalezli v ta oběť a proto s všichni pořádní lidé hledají způsoby jak ztratit svůj život nenásilně ne nějakou sebevraždou a jak ho ztratit tak aby ho člověk nabyl a tady v tom je jedna veliká potíž kterou ještě dneska musím stačit chtě nechtě že mi tady jednou říkal neska musím z této úrovně která je trošku jiná to znovu opakovat. Budeteli chtít ztratit svůj život budeteli ho poctivě odevzdávat bohu a tady mám člověka který ho poctivě odevzdávám a není on sám jejich míst takových lidí to ono se mu to nepodaří dyť poctivě to prohlašuji říká dělá to poctivě nejenom prohlašuje a to poctivě cítím že chci bohu patřit že mu si o na vono mi to nejde musí ten život nebere ode a mu ho nejsem schopen předat protože se dostávám do situace že zase pozoruju že to život můj to poznáte snadno protože máte se starosti těžkosti tak to je vážit žijou do starosti vaše tváři vod zase je váš zase to nejste z jeho pryč ale kdybych ste neměli starosti jako když to neměl takové starosti tak byste o ni přišli on ale ukazoval že k tomu aby se přišlo o život je třeba projít několika přechodným fázemi největší fáze je že vědomě žitého života od přešel do tohoto bídné platného údolí. To máme za sebou čili že jsme se vtělili milosti boží sem na tomto světě a to byla milost pože kdepak okolo smylu vidíte život lidský že kterého jediného se je možno vrátit do věčnosti že toto máme za sebou tak tak devadesát procent bez které cesty máme za sebou sme lidmi to si moc vaše vy ale není to všecko těch procent budu teďka vykládat těch bývají deset procent a ty spočívají v tom že ty se nedají provést. Jedním ve sem nýbrž přestávkami kde se jako by nic nedělo ale že ta představa je nutná jako odliv a příliv na moři kdyby byli jenom příliv tak se ta plaví země by byl jenom odliv moře byl by scho a to moře boží milosti musí být na určité úrovni abychom z něho mohli čerpat. Takže ježíš kristus ukázal první po mlu na první překážku hned po narození že totiž ho chtěl jeruzaléma jo chtěl herodesa a to je první překážka kterou my musíme překonat že rozum na říká to herodes toto je jediná test v tomto jeho mínění ho musíme zabít ne celého ale v tomto jeho mír on potom vládl dál přeci mu to ježíš nik musíme uniknout mu uniknou tam kde zrovna o nevládne po celém světě neprávem rozoumek hranice své vlády a tam kde své hranice tam to je egypt tam utekli žiš kristus tam se bezpečně dostáváme dál. A teprve se herodes umře to znamená ta stránka rozumu která stojí jasně proti tomu pokroku do věčného života která nám překáží v tom v myšlence že z věčnosti přicházíme byl nosti se vracíme ta na nedělá potíže tak můžeme se vrátit nazpátek do nazareta a můžeme považovat ve své činnosti a takových místně u život provádět dál jak to nebudu nemám nakonec k čas ale ne taková nejtragičtějším nebo nedramatické udál životě lid člověka a taky ježíše krista je ukřižování na kříži že ano tam tedy nemohu to vynechat a bohužel naše církevní tradice se omezuje jenom na tuhleto že to byl sice tajemství pro tedy není ale protože neví co je předtím a nevíte za tím nerozumí tomu co je za tím rozumíte co je předtím tak je to obrovské tajemství řekové tajemství kdybych můj vnouček a to je jednání církve který mu je deset let říkal dědečku a jak to tak rychle počtem. Vono je to násobení a ty to jenom sečítá ono je to dělení a je to jenom odečítá a ty příliš ke kterému výsledku sem říkal to nejenom to ale kdybych začal integroval derivovat tak bych tak to to ještě pořád pomalé a na co to je jsem řikal to polaritu potom je to vyšší matka naučíme tomu sem ho musel naučit za půl hodiny logaritmovat a von je teprve byl v páté třídě no to víte on to tu chvíli pochopil a kdybych se ho dneska ptal se neví zase nic ale měl tou tak jsem nemohl odepřít tak toho sama nestačí takže máteli osobní vůli bohu patřit nestačí. Ten svatý petr říkal ježíši kdyby i na smrt šel půjdu tebou a za tebou a nevzal se měl touto ho měl ale jež mu říká jasně dříve než kohout zakokrhá třikrát zapřeš to věděl ježíš protože co věděl ne že by byl petr halda ale že se rád petr a že sebe nezná a protože se máme rádi to znamená sebe se dokonale nezapřeli tak také nemůžeme být spojení vědomě s bohem nic se nestalo potom se stalo další věci které způsobily poznání toho svatého petra a tak dále ale přesto musel zemřít následně smrtí jako my násilnou smrtí zemřeme to že umírání v těle to násilná smrt to není normálního přátelé na existenční cesty je to zcela nenormální záležitost a je zajímavé že ježíš kristus nezemřel tedy ale že ho učedníků všichni zemřeli tou násilnou smrtí.

Download XMLDownload textWaveform view