EN | ES |

87-13B

87-13B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Byla pravá síla v naší mysli šli pravá síla naši milíčově v tom že ne uvažujeme v určitém rozhodujícím okamžiku že ne strachujete že nelitujete to nejvíc za za zlé svým učedníkům ježíš že se strachoval prosím vás tohleto nepatří do víry ta náboženská víra se končím dostávám spočívá v tom že se při nemoh nemám snažit o to jenom abych věřil nějakou představu o boha to je málo musím přestat se starat mít strach. Čili v okamžiku strachu se budu utíkat k tomu bohu nezůstává se s ním strašně sám to je hrozný co je to marasmus duševní kdežto oni když měli strach na tom jezeře tak probudili pána ježíše probuďte ho probuďte v sobě na stené o se říká v řecký probuďte se prosit něte to znamená voni tam burcovali toho ježíše oni vlastně v něm pro prosil ten ježíš to její vnitřní který pravé toto prosím vás dělejte máte právo abyste prosili a bude vám otevřeno prosí který o zdraví bude vám otevřeno zdalipak. Otec který miluje syna hodí po něm kameni je po něm chce chléb to ne taky po vás nehodí kameni ž byste ti zdraví ale upozorňuju vás na to že to je prostředek a kdybyste se ta hrou stalo že by se zaměnili za cíl to zdravý nemá ani tu dovy se nevrátí pozor na tuhletu maličkost ani se dostat přes to prostředek dál k tomu poznání víra malými účinek poznávací musí být prostředkem přestože může být velice silná musí být prostředkem upozorňuju vás no kdežto indové když si na to šli tím zavázáni těch nohou že ta pranou a odcházet oni si představovali ten lotos a. Když se člověk je na podívá z blízka to jich představu těch lotosů máte doufám doma někde v obrozené tak se přesvědčíte že to bylo velice těžké ten obraz vtěsnat třebas do toho místa kde kam oni ho kladou třebas o vadit ani to je tak něco a při čtvrtý obracel zdola že ano a manipulace a kupec a tak dále to je velice těžké tak oni vědí my se je taky tomu učí že mají si představovat třebas tu svadhistanu v jakékoliv velikosti a dycky jenom v takové velikosti aby to mohli svým vědomím obsáhnout aby celou viděli aby ten lotos viděl rozvinutý aby se tam mohli myslet na těch splácí tak si slabý který mají při řeka tedy tam viděli tu barvu čili oni myslí na veliký a přitom musí podržovat ve vědomí to místo kam ten to spatří to musí vidět veliký ale musí zároveň mít v úvahu se při my mysli v tom místo kam ten to s to velice obtížné že ano si myslím že to bez mistra vůbec nejde to je to představa si ten obraz tak velike třeba jako tuto stěnu a vědět že je tam v tom místě. To nevím jestli byste to dokázali ale my indicky nejdeme takže my ty představy nebudeme mít a oni ty představy na i proto aby živili své vědomí na úrovni našich mu aby tam nesměli nýbrž aby tam byli vědomě jako se vědomi v tomto světě když jsou když to dokážou to se musí několikrát opakovat mockrát opakovat tam být vědomě za tím co mi tam jenom sníme nebo jsme jako dřeva nic není nemyslíte tak oni mohou potom do třetího lotosu. Ale když nedosáhnu otevření tohoto druhého tou zvukově tak on se co otevřel po určitý těžkosti ale oni na to vyčerpají celou sílu kdežto voni tolika otevírají svadhistanu druhý lotos se jim otevírá řek bych samovolně po volně se otevírá a totéž platí o třetinu tos manipuře kde se to musí tak dlouho zaběhl se povah otvírá a nepotřebuje to usídlil vynakládáte na to aby se vám objevil ve vaší mysli vaší představ vaše zvukově představě a ono to ve vás je to a teď si řekneme jednu důležitou věc že totiž celá ta duchovní cesta pomocí této cesty hlasy spočívá na smrtelné čtveřice. To znamená že když s ten váš stůl vědomí stojí na čtyřech nohách ce tak to ten blahý následek že z něho můžete vykročit dál že jsou na něho obrazy další napsaný obrazy moudrosti kterých se můžete všímat a kterým dal modlo a duchovní život je to moderní duchovního života pochopitelně lito modlo tak je to činnost tak to není nehnutostí čili vidím nemůžete získat poznání tadys vědom prostředek museli zase jenom prostředek no ale jsem jsem se dostal doufám do pole se řekne co na víc bych teďka kdybyste dovolili malinko přerušil tak své řeči a zeptal se vás na tyhlety čtyři lotosy a ty čtyři úrovni vědomí jestli víte co jsem tím ještě říci co to ta úroveň je ale abyste se nestali nejapně tak vám něco povím hned co by se mohli ptát a bylo by to nejaké a odpověď nejapně na nejaké otázku kterou jste nevyslovil ne jak odpovím. Tyto lotosy nejsou místem nýbrž jsou stavem jsou stavem mysli a jako takové mají schopnost nás z toho úzkého stavu ab převádět do daleko širšího stavu to ten význam že přednější ři toho mého duševního stavu nejsem poután necítím se spoután jako předtím jsem svobodě řečem dal to svobodnější je to cesta ke svobodě to zase proces který bychom mohli říct nazval jako cesta ke svobodě tak to jsem chtěl jenom říci odpovědět na tuhletu otázku že to postupné osvobozování ti otevírání těch proto ano. A když sem by bylo jinam svou myslí do tohoto světa tak to ten následek že tento svět zmizí a že indové si myslí že to iluze následkem toho to nepravda to je nezmýlím mysli zmizel ne vědomí zmizel ale se slony pořád trvá to že zmizel mém i nimi na kriste pořád trvá ale von zmizí takže mám zase dojem potom že to co potom vidím nebo to co potom vnímám jedině pravé se dostanu na kteroukoliv úroveň to co právě zažívám považuju za pravé a to co nevidím nebo nevnímám to považuju za nepravé nebo za překonané takže když takový ind. To může všech sedm lotosů tak si myslí že všechno je neskutečné všechno je iluze neboť on se možná ocitl taky za těmi úrovněmi nad nimi možná nebo když se ocitne neseme tak jenom tu považoval za skutečnost a ztratí všechno za iluzi to samo sebou milý názor ale tento omyl svůj klad že žně umožňuje se od toho odpoutat a když bych jako to prožil za skutečné všechno dohromady tak se o to neopomíjet baví že to že ta skutečnost širší zkušenost a čiší skutečnost než dát ta normální na tom prvním stupni. A to je na cestě poznání nedostatek veliký kdybych nepodceňoval to předešlé tam musím to předešlé podceňovat pro v sedmnácti letech toto všecko co tady dneska vidíte a si pře stýkáte bylo neskutečné to byla iluze byl to omyl pochopitelně ale vynesl za tuhletu iluzi že jsem se od toho snadno odpoutal sem to neznal odešel jsem od toho sem se dal jako je nesprávné kdybych hodinu před tím býval toto považovat za iluzi a ve správné to momentu toho obrácení jsem to musel považovat za iluzi a tento omyl byl správným omylem jak dycky říkám ano. Podstata mysli je zcela jiná než její projevy že totiž je pravda což tedy jako indové možná ají to na no mohamedáni že ustavičně všechno z boha prýští čili i schopnost myslet všechny naše schopnosti otá prýští přes ten organizmus lidský transformační původně to nebyla ta nebo ona konkrétní schopnost kterou máme nýbrž za těmi schopnosti nějaký zdroj ze kterého všechno se dostává do pohybu a je více to ten pohyb se jako nějaká konkrétní vlastnost to je pohyb toho co není v pohybu čili se k definici po krůčcích dostávám že mysl je vědomí které není v pohybu. To je podle mého názoru dost přibližný začátečnický definice protože ono to není jenom vědomí ono to není celé vědomí ale je to bych teďka v tom po lepším je to znak vědomí bez pohybu je to jeden ze znaků domů bez pohybu a není schopna ta mysl někde být kde není pro ni prostředí připraveno kde nemá zázemí v tom smyslu lidského mozku třebas ne a nebo lidského organizmu mysl může existovat jenom nebo za tím se mi zdá že může extatikem tam kde pracuje mozek to je samozřejmě omyl takže jsem říkal že to je začátečnický k definice se kterou si věčné lidí večera filozof největších stačí dokonce života ale tedy duchovně to nikam nevede. Duchovně daleko snazší nebo správnější uvědomovat že když je v boha všechno pramení když pramení z něho existence všeho a ustavičně pramení když pramení z něho ustavičné poznávání všeho a když pramen z něho láska ke všemu ale ustavičně ne někdy při stvořeném to ne teď pořád že tomu takhle je že toto všechno z něho ustavičně prýští tak i ta mysl něčím co z něho prýští není totiž žádný výjimky dána vina není možná to je mysl je to co prýští pořád také z boha. No a prýští přes náš organismus mozkové že a tak dále a tím se zavrhuje pomocí toho ab ale i když se takle nenabalí tak existuje po tom jako něco čím setkáme na druhé úrovni svadhistaně mysl není přemýšlivou mysl ni uvažující není emotivním není citová na úrovni svadhistany když tam ocitnu se jako vědomou a bytost tak my se se mi jeví jako schopnost překlenout povídavou mysl. A dostat se za kapacitou mysli ta mysl která není povídavá a přesto si to všechno rozmýšlí a nerozmýšlí vím že to je strašně těžko zpovídá vám to vysvětlím prosím ne to bude jenom počkejte času musím jít tak nějak čínsky napsat abyste věděli že v tom sou rozporu hodné záležitosti ale není v tom žádného spor mysl která nepřemýšlí. Která neuvažuje která není v pohybu bych řekl že je pravou myslí no ale jaká je to mysl když vůbec o ničem neuvažuje když vůbec nemá žádný pohyb to pro nás není mysl proto ji číňani říkají že je to nemysl čili to co se číňan jeví jako ne mysl že se nějakým procesem tomu nedost to je zdroj k této pohybové mysli sem se dostal v definici ke zdroji pohybové mysli a prosím vás ji tady opustím že se nectím zabývat dál no možná že bych se měl ale možná že mi to promiňte se nebudu se budu za víra těmi stupni toho vědomí ano tak ten obraz na zveme. Kde tedy byl diamant bych černý ch ukazuje že je to obraz skutečnosti a nikoliv skutečnost sama protože obraz je dycky konglomerátu proti v a tím se vyjadřuje ta jednota a tady to bylo znázorněno bílým a černý to jsou ty dvě základní dvojic jo který jako vy mohli být rovno o jiné dvojic ale to nevadí to stačí abychom tomu porozuměli že tento obraz není tedy skutečnosti samou nýbrž je to obraz moudrosti ano. By manželce že teď si pochopil že vona je pěkný prezentovali dopustil jedné základní chyby kterou jsem nevěděl že jsem nejsem neřekl pohybují vám přijme udělal nikdy ty hřivny který měli hospodařit s ti učedníci nebo ti služebníci toho mistra nebo toho a podaří to nebyl prezentovali to byli brali jako prezentovali bylo dopad ty by jenom propůjčené čili co to manželce říkal to byl vopravdu neomalený vtip a vona to chudák spolkla ji lituju se s ním setkám umí tu možnost tak řeknu co s prozradil protože to je nemožné todle to takhle to prezentovali. Kdyby byl to považovali za prezentovali tento to zakopal to nepodal za prevence ne nesnažil ani si něco udělal a on to považuje za prevence dokonce pěkný tento jestliže ježíš říkal že ho otec miloval nebo miluje tak nějak že tak je to vtav syna k otci jeli tu stav syna otci naznačen tak není mezi mi jednota neboť je mezi mi rozdílnosti vědomi je toho druhého jenomže tady zapomínáte na jednu věc. Že ten otec je všemohoucí vševědoucí a tak dále čili nejvyšší milosrdný a podobně a to by se mít tak když tento stav synovi tak je to součást jiného principu a to principu všemohoucnosti a vy z tohoto co mi tady říkáš je vidět že nerozumíš principu všemohoucnosti a právě bych se měl od toto o tomto změnit protože jak my si myslíme že je všemohoucí bůh tak to není pravda protože celo za všemohoucnost že stvořil tento vesmír tak nedokonalý tam vzájemně všechno bere ne a dokonce se jako to pobití vraždě tady lesní strašně moc tu zániku pane po živé tvory co je to za způsob tvoření. Tak to je takhle na to řeknu konce rovná abych to nepravá to je stav spočívá v tom že jestliže projev v boha je podle našich představ nebo podle toho co zjišťujeme takový že on působí jednak jako stvořitel jednak jako spasitel to znamená ten kdo z toho stvoření něco odvolává nazpátek k sobě čímž to vlastně ruší a jako osvětitel který tomu dává ducha teď do toho vkládá ducha pak je tady stav mezi těmito třemi projevy. Při že tedy je to v ta mezi třemi řek bych uměle vyprodukovali projevy božími tak je to ne stav umělý ale tak který pomáhat naší představy o bohu protože mi ho známe nebo milou mimo nastoupit tím že vidíme na kostele na jiné stopě že ho vidíme jako spasitele na jiné stopy jeho vidíme jako osvětitel tyhlety vztahy dohromady teprve vytváří tu jednotu. To je jedno tady taky ve vztazích přátele že nesmíte si jednu jeden strach otrhaný všechny vztahy které jsou na světě i ty nejkladnější jsou příznakem jednoty co nemá mezi sebou stav není jednotné rozumíte co toje vysvětlení jaká je to zkušenost mýti a při mnoha těchto otázkách a odpovědech hraj o z strany například hraje hlavní roli metafyzická zkušenost a. Vy například že třebas jo tam máš že například že člověk zpočátku svého života pozemského se přidává především tomu vztahu stvořitele tomuto stvořenému a protože se v tom stvořeném ž dokonale ale byl dokonalejší nebo plněji nebo úplně dospěl stvořeným ne a teprve pak k tomu přidává další. Zjev nebo další vztah že se bůh v tom stvořeném neprojevuje jako stvořitel nýbrž také jako spasitel a také jako osvětitel rozumíš a to je pořád pochopení které se jak tak zdá rozumově vysvětlit ale že to působí všechno pohromadě jako jednota to se rozumově pochopit nedá a to promiňte že to taky rozumové vystou protože. Co to je za jednotu, když Ježíš dostane od otce přiděleného Jidáše, který ho zradí a posta- postaví ho na kříž, že ano? Jaká je to jednota? Je. To je totiž záležitost dualismu. Byl poslán jednou do duálního světa, tak tam musí mít k dispozici relativní dobro a relativní zlo. A jenom tím, že ho dokonale využije do konce. Tak se dostane za to. Není možno se dostat za dualismus, když v něm nesestoupíme na jeho dno. Tím, že jsme se narodili na tomto světě, jsme vstoupili na dno dualismu. Přičemž zůstala nám jedna jediná věc vědomí, která se rozšiřovala pomocí tohoto systému tělesného na vědomí třebas boží, o bohu nebo tak nějak. Tak teprve když jako se rozvinu do míry, že jsem, že nepotřebuju dále zůstat pomocí stavu stvořeného ke stvořiteli a stvořitele ke stvořenému, tak mohu se plně věnovat tomu dalšímu vztahu spasitele ke stvořenému. A když toto zvládnu jako oficielně ke stvořenému. A to je postup, který se nedá vyjádřit nebo vysvětlit tím, že to vemu z prostředka a řeknu: ty vztahy značí, že tady není jednota. To je zprostředka vzaté. Ty stavy jsou jiné při zvládání mistrovství třebas prvního, to sebepoznání než na tom druhém, než na tom třetím. A je tato jinakost, tato přeměna těch stavů něčím, co by odporovalo jednotě boží? Vůbec ne. Protože to jsou vztahy, a tamto je bůh. Tady zaměňuje například někdo z vás následky za příčinu a bůh je příčina všeho a tato přišli na se projev různých vztazích a to víte nebude to bylo trvat my jsme v partnerském stavu k veškeré mu stvořenému celému vesmíru který vesmír je naším partnerem ale řek bych vzdáleně na nás sobce. Sice ne tak vzdáleně abychom se bez něho modlím obejít to ne ale ne tak naléhavé jako třebas partnera se kterým musíme žít tak si to si musíme pořád stýkat ale jestliže si vybere člověk partnera se kterým se musí stýkat celý život to znamená i v případech vy on jedná jinak než jak si to představuju tak samozřejmě to hrad nervy ne a to je to nejúčinnější na cestě poznání že jestliže mně to nehraje nervy nýbrž si uvědomuju že je to nejlepší prostředky jeden z nejlepších prostředků po řečeno dokonaleji jakým se může od sebe odpoutat a tedy zapřít sama sebe. Tak je to moc dobré dopadne si je správně pochopeno není opravdu v život nepovažuju života za něco tak jarního jak jsem vychován se poznání a sebevzdání než právě manželský partner stvo ta osobně například dejme tomu jsem se téměř ničím neshodl v tom manželkou která si vzala rozli ale o to že jsem si ji vypučí pána boha jako právem se této byl veliký rozdíl sem ale vona řekla no si ale beru a jsem říkal no to to vím ale tebe ne mám tady ke správně a tak to považuju i když tyto nevíš na ty matky ke právě . No a potom za pět za šest let poznala že měla ve správně protože jsem za těch šest let vyrůstalo víc než ty koncentrákem a vším se přes to koncentraci protože to bylo opravdu padnete z jejich strany i z za to za i s ji za pravý konec že ona si dala líbit příklad mýho života a sem si dal líbit příklad jejího života. A obě jsme se dali neptal se proti němu jsem jenom jedno začátku za reptal to jsem narazil na krutý odpolední manželky protože on neřekla jenom na nechoď násilím přemlouvat v tom co jako ta dále bodem škole je tvrdohlavá měnili ona jiná nebude mít tak známe ale my jsme se vzájemně vypadávali čili to je známé tříbení právě partner si vzájemně tříbení my když jsme součástí toho vesmíru to úžasné vzájemně případem nemohu toho taky vodejít nemůže spáchal sebevraždu ne to je pravda se nemohu znali vesmír ale on na dotírá jenom tak vzdáleně mohu usnout mu že tím unavit ale to tadyhle to. Ty problémy manželským svým vyřešit sám osobně nemohu to není koho přenést ne tak dále a to je na tom výtečné že to je naléhavá je partner tví asi tak jako být naléhavá ta budí osvobozující myšlenka když nemá v sobě tu naléhavost tak člověka neosvobodí šlo ji převádím k ostatním myšlenkám přestože by měla mít funkci osvobozuji taky nemá protože jsem ji no přiřadil to musím na dřeli no jsem tehdy nadřadili protože konečně pochopil že to je ta nejvyšší za tím fáze toho mého vývoje na všechny ty vztahy předešlé. A tak jsem se k tomu choval jako něčemu nadřazen co se musí za každou cenu provést tak jak to ten partner ský vztah vyžaduje no a naše se k tomu přišel na kloub za šest let a si myslím že my toho času jak teďka žijeme z ta zem realitě jsme v dualismu zákonitosti dualismu podléháme zákonitosti dualismu a podléháme zákonitosti tak dlouho dokud potřebujeme abychom byli vychováváni klady i zápor páry dvojic a protože v této situaci v jaké jsme není jinak možné než abychom v tom pokračovali. Tak kde je hřích není hříchu kde je ctnost nebudu odpovídat ale prosím vás není to hřích v tom smyslu jak takový tomu poklade to slovo nýbrž to je chyba chyba čí my jsme si vymysleli to stvoření vůbec je to chyba boží ho takhle na dokonale tvořil vůbec ne. Ale můžu považovat za chybu to že umožnil abych na vrcholu toho stvořeného byl ten který se obrátit cestu zpět je v tom chyba na samý otázky který mají charakter otázky řečnická na terezii sami správně odpovíte a doufám na všechny a čili není to ani hřích ani chyba byla to byl to nějaký prvotní hřích náš se vypadli z ráje li ti mi ten hřích zažíváme ještě když se rodíme na tento svět to je totéž co se nestal někdy milost že to není že na intuicí záležitost přítomná záležitost my padáme zde na tomto světě z ráje prosím vás tak se věci mají je to hřích je to nás hřích je to chyba boží. Je to milostivě připojení se k jeho tvůrčí a spasitelské činnosti tak to beru že totiž my to pociťujeme jako bolest to je subjektivní záležitost pochopitelně bychom to také mohli jako to třebas pociťuju jako nejvyšší milost sem neplecha jenom tři dni v koncentráku že jako je to milost protože jsem tam to sem chápal jako opuštěno od boha jsem byl tak by jako ty ostatní zvířata tam a jakmile jsem přišel tím že jsem vzdal sam sebe svůj vlastní život tomu že je tomu zcela opačně že je to milost že je to ukázka nejvyšší lásky že se tam by. Tak něk prosím by jako dostat bytí tak v chvíli jsem se přestal litovat a v chvíli jsem se stal tam svobodným na dobu pěti měsíců a neměl jsem žádné utrpení čili udělejte totéž a budete taky svobodní jak je to všechno to je ta vůči idea tuhleto to je vám tady jménu celou řadu vůči chodí osvobozující i vy se ale ani jedné nechopí te protože správně mi to řekl jeden můj dobrý známý v plzni ke kterým chodím jednou za čtrnáct dní říkal jak mohu jednat jako ty když mám svou rodinu mohu ji hodit přes palubu nevšímat si ne a a to nemá na ni záležet. A teď to přeci nedokážu to je moje manželka to sou děti a tak dále sem říkal jo protože to je manželka věděti opravdu nic jiného dělat nemůžeš ty musíš se s nimi radovat tím říši mi plakat v nejlepším pořádku dokonce ježíš kristus plakal nad ale u na nazare který byl je není jenom jeho přítel nebyl to nějaký blízkým příjem přítel a von nad ním plakal a plakal nad ním ne proto že by bylo beznadějné že by ho byl nemohl vzkřísit nýbrž přestože věděl že z ostří tak na něm plakal nemějte nemyslete si že lety vztahy k vašim nejbližším jsou překážkou na cestě nýbrž jsou výchovný prostředkem sem mu říkal tomu x ne toho di přes palubu ale jiným způsobem na to jít jak na výchovný pořád to je hřivna se kterou vám hospodařit a pečlivěji nejsi bych to vlastnil. Jestli to dosud vlastní prostředek jsem mu řekl tak teďka přestaň asi s tím hospodařit není to tvoje a je to boží že to takovýho vznešenýho jak nikoho jako je bůh tak se s tím musí zodpovědni daleko lépe a dokonaleji zpovědi když je to pro tebe co si ty proti bohu to uzná ale to ten pojem správcovstvím není jasný říká si mohu něco nalhávat sem co chvíli před přesvědčím že to vlastním že to ne je to ne nespravuje to vlastním ale jaký je rozdíl mezi vlastnictvím a správným správcovství tak osvobozující že nic osvobozuji že ji a není a jaký je rozdíl mezi tím a mezi vlastnictvím že totiž když vlastním tak počítám že to bude mít pro nějaký výsledek když spravují tak to bude mít účinek jenom u toho správce že sem mu vyhovět že sebe poslušnost že jsem byl poslušný čili správcovství je záležitost discipliny poslušnosti než to vlastnictví je záležitost sebelásky diametrálně rozdíl. Prosím naše pojetí hříchu je takové že takové takový hřích neexistuje protože jak my ho pojídám to to přináší odplatu zlou kdežto hřích jak by se měl pojímat není tady proto abychom za to byli zle odměňováni trestáni nýbrž je tady proto abych aby nás vychovával čili vždycky tenhleten výchovný pod text tak to není tak bych do smět hříchem nýbrž je to dycky taky něčím jiným otče nevíme že děláme. I když to je to že opravdu řešíme protože nám to třeba dělá dobře to řešení obyčejně to nejlepší co člověk může dělat že ano na to vy podle mýho chlast že a tak to mám nejradši ze všeho ale to není to hlavní rada tam takže to je můj hřích že ano ale není to jediný co přitom dělám si přeci když tak ráda stan si to co kameni ne že jo a to nevím to si přitom neuvědomuju ale si je kain a vám taky špatný příklad tím přátelům že ho to že nejsou tak k tomu jako to taky si neuvědomuju a tak dále sem ve stavu jiným lidem a čili ten hřích je vztah k také k jiným lidem a takhle si ho nevykládám. bych tedy hříchu nechtěl moc mluvit protože není to v ma kterým by se dal zabýval jsem se přesvědčil jenom ale jedné věci že když jsem měl v sedmnácti letech možnost být tak nutkavě připoután k skutečnosti že jsem nesmrtelná bytost tak nešlo hřešit kde kde byl najednou ten hřích a proč tu terezii ch je protože není ve mně tahleta nutkavost. Patřit tomu bohu nejenom to ale jsem odpověděl tomu důstojný pánu při první zpovědi potom jsem obrácení vy se mu říká že se nemůže řešit že mi to nejde on říkal no tak ona ti to nejde tak jak mi to vysvětlí to všem lidem jde mně osobně to jde říkal a jsem mu říkal jednu věc ty jsem metafyzická zkušenost jak může zloději krást že tam přítomen majetek majetníky těch věcí tomu to nemůže o by byl přitom chycen a to není žádoucí pro toho zloději čin von krásný nebude jak můžu krást dělat hřích tedy jak by tomu říkáte katolíci když je přítomen ten kdo je bez hříchu. To je nad tím kdo je tak vznešený že by ho místní jeho přítomnosti nemohou nic špatného dělat či nemohu řešit on říkal tak jestli pociťuješ tu přítomnost boží tak je to v nejlepším pořádku ale chodem ke zpovědi pořád aby vždy neříkali že si vetřu toho stačí opustit nikdy tak se k němu chodil dycky ego te absolvo a slovo dycky řekl z toho rozhřešuju z toho toho hříchu a žádného řeku ne ve odešel pro. To ty dva toto že člověk se tady učí aspoň polovičku když to dovídá to manželství vzdát se polovičku sama sebe a to je dost to je to co radil ježíš kristus svýmu nějakýmu zachei bohatém sedla kori který mu chtěl dát všechen svůj majetek po říká ne nech si polovinu a čili oni si mohou polovinu svou nechat ale není to nic špatného ale když jako někdo jako třebas můj syn se nechce že jim to dostává sám to je špatný život to je nepochopení on potom v hodině smrti se s tím setká to bude strašně těžká smrt kdežto tuhleti lidé kteří berou správně partnerských vztah bych byl rád kdyby ho brali správně se budu snažit ještě o tom něco řídit samozřejmě tak ty budou mít sladkou smrt protože budou vědět že. Přišli o něco o co měli přijít co třeba těžce nesli během života že musí v něčem dělat ústup ky ve kterým se jim nechtělo stupni dělat ale co potom zjistili že umenšuje jejich jáčko a tím nic roste něco věčného napřed bez jejich vědomí a potom čím dal vědoměji tak například vám to řeknu zase na svém případu jsem vstupoval do stavu manželskýho teprve po třetí dvou a tehdy jsem. K tomu přistupoval jako posled poslední zkoušce daleko větší než vstoupit do koncentráku nebo by čtrnáctkrát operován při vědomí to sem si byl dobře vědom proto jsem to odkládal sem měl nařízení roku čtyřicátého čili čtyřicet vstoupit do stavu manželskýho a jsem to odložil přitom jsem se žádnou ženskou nechodil do roku čtyřicátého pátého z toho důvodu že se měl do toho nechtělo to bylo vli těžké sousto pro jsem nechápal dobře co ten manželský vztah k němu e ještě dát navíc proti svatosti se považoval za svatýho. To vždycky říkám přišli jste pomoc že jste mi nevěděli v době protože jsem měl aspoň to je násobnou svatozář ne dneska nemám nic se o to přišel no ale tehdy jsem to nechápal ale přes že se to nechápal tak sem do toho vlezl že se říká všechno nemůžeš člověče napřed rozumem pochopit protože není rozum vrcholným skut tokem nebo rozhodovat tele o tom co je správné a co je nesprávné šli nechápe ale víš že to máš udělat tak to udělej tak jsem to udělal jenže sem musel a to je ten rozdíl mezi vaším vstupem do manželství a mezi mým by to nemusíte dělat ale sem musel před manželským stavem upozornit manželku že si ji neberu. Že před tváří lidí i před tváří boží si beru ale vnitřně je to jenom partner který svěřím ne darovaný nýbrž svěřený hospodaření s ním jako zase jemu nebo prosím vás to je zase komentář k ježíšovi ježíšově životě když on věřil sem hospodář svým třem služebníkům hřivny a ta manželka je taková živa a ten manžel taková hřivna se věřilo takovou hřivnu tak to nedělal z toho důvodu aby hospodařili pro sebe. To znamená oni s tím musí dobře hospodařit tak že z jedné hřivny měly více hřiven čili jako by to dělali pro tebe to musí dělat ba lépe než kdyby to dělali pro sebe to se na povrchu nepozná že nehospodaříte pro sebe to musí být pečlivější hospodaření než že by to dělal člověk pro sebe a to co jsem říkal manželce buď bez toho svatě se neberu ale v ruce mou hospodařit jako s hřivnou a to znamená pečlivěji než normální manžel řeka to se nepředstavil ale dám si to předvést dala si to předvádět šest let a teprve za šest let přišla na to že mám pravdu že sem byl pečlivější manžel než ona pečlivější ve že ona pečlivý manželkou a říkala mně mezi těmi šesti lety často krát neříkej mi že nejsi starostlivý neříkej mi že že nás nevlastní kdy tyto děláš tak pečlivě že nejsem schopna toho se říkal ne ne vás nevlastním ani chvíli ne kdyby vás vlastnil tak vás rovnou popravit při tom svém poznání nesměl se vlastnit ztrácet měl zakázáno kdybych je byl vlastně tak voni mi tehdy zemřeli protože my je toto břemeno bylo odňato. Právem a voni by měl se byli by dosloužil zkrátka by bych zakopal tu hřivnu a všimněte si jedné věci že když ti tři služebníci hospodařili s těmi hřivnami že každý nebo ty dva z těch tří viděli si další hřivny to znamená hospodařili správně jako by pro sebe že hospodaří lépe protože to bylo prostoře a věděli že ten hospodáře přísný bude vyžadovat účet a to se stane na konci každého života nejdéle na konci každýho života jsem měl trošku se nečekal nakonec mýho života se mnou se toho ve třech letech vono se toho v sedmnácti letech svému se toho šestadvaceti letech a se mnou se učil v třiceti dvou letech když jsem vstupoval do stavu manželka se musel a kapse minulý rozpočet řekne začít vodu li znova. A začal jsem znovu nic jsem neměl jenom jsem hospodařil s tím co nebylo moje narodil se děti nebyli moje byli z rukou božích převzato ano eště že jsem přitom dělat experimenty kterými jsem to trošičku porušil no ale to nevadí sem totiž to nová to narození těch dětí přesně na určitý datum potom se chtěl řešit se pravda se na astrologie a těch všech věcech že on se přesvědčuje v tom je a co v tom není no a jestliže jsem toto dělal šest let tak manželka. Manželka píše na to že mám pravdu že bezstarostně jsem pečlivější než se starostí jak se do vašeho života bloudí starost je pořádné péči žádná péče je možná jenom s klidným vědomím když například dejme tomu se snažíte petře třebas dodělat tu školu beztak.

Download XMLDownload textWaveform view