EN | ES |

87-11

87-11


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


sem se třeba zaměstnanci tebe odejít a nejsme že třebas máme doma děti a manželku ale jsou oněch bodem a tak dále to znamená máme nejednou taková partner sví životě nebo celý svět e po nás partnerem tom mysl že tam nějak dobýváme berte zájem jeden za druhým ne a nejsme neřeší me nic konkrétně neřeší misku plně když si proto nejvíc se ním a proto jsem byl toho posedne na konec manželskýho može ta z toho důvodu že ten manžel. Musí brát v každém případě když tam manželka o něho není ohled na manželku se no čili to je partner sví trvale a takhle se pojímat partner si ke světu mám trvalý poměr ke světu jako k něčemu ne to stranu vy bož to považuju svou manželku a ty taky svou za nepostradatelnou že ano to je ti a takže to stačí když si čte teďka to stačí šepři sebou život že teďka bude nebe trvat že to krásné no ale to nesmíš špatně vychovávat již při tom to výborné tak tady nedo nebezpečí že by si hříčka že ano to ne. No tak mám tady svědky za sváže se i tady mám a ale jaká je to vymoženost proč mi to je to dáno ten byl třetinu letech když se nepo nejmíň ta a když jsem jako to považoval za největší příkoří který se mně stalo promiňte mně přátelé že jsem vstoupil do stavu manželskýho tento partnerských vztah kdyby se správně začal promiň že to tak říká ten by se měl začít tak jako že to že ta manželka i celý ten svět pochopitelně celý ten svět je mi propůjčen ta moje tělesnost se všemi schopnosti lidskými to je to jsou vypadne ři co všichni na stejnému úrovně partnerském ty jsou mi všichni propůjčený než se věnovali to není moje prosím vás. Vyš jestli tomu takhle tak je to šťastný začátky jakéhokoliv partner tví si vzpomínám a potom se spodní aby na listy jo když se spojí nám že jsem třebas to partnera v životě měl malou skleničku slyne kde jsem byl v první stole váze maminkou moc taky ještě jenom na zádech jenom a jsem tam dostal od z toho náměstí to je na vinci takovou skleničku malou a tu jsem měl tak rád dával mi do toho výškou a jsem nikdy třeba ti to nemoh pít veliko z toho sem byl ochoten i ta moji že to byl o prostě partner jsem pořád tu skleničku měl takhle na očích abych ji viděl kristovo toho kraje a kdy jsem nepla byla prostě se mnou a maminka ji asi tak ještě předškolním věku dobyla opatření si uklízet to jsem hrozně plakal každého to partner se musíme umět vzdát to znamená ty to partneři tam není jako cíl nýbrž to partnery v každém případě prostředek. Dal sem se musel vzdát třebas písničky že ano jsem proplakal strašně do do boha do dneška je mi líto a myslím že vy jak se odpoután a si vzpomínám jako že to byla uleví láska s klička a to bylo a padne potom se musel moc takovýhle divný partnerů kamene ne a tak dále a všechny jsem musel opustit protože za list ve krva tele mi do školy a tam jsem takové lidi oči nebo dělat vám to říkám proto že mám zkušenosti opravu že jsem sestoupil na dno toho partner sví hned v útlém mládí a to z toho důvodu jsem vedlo o sestoupit na jedno že jsem začali poměr k neživým věcem. vím že to mám vsugerovat nemá cenu ten téměř bezcenné ale vám to přesto řeknu protože to dobře někteří víte že jsem si šel matky větu nepřistoupíme vono to poli to protože si tam je zbavit rádo u ne tak my petříka prvního bodem být čtyry možná něco malinko víc nějakých věci ale víc moc ne do pěti let maximálně že jsem na to skočil tak dokonale že sem chápal že stojí se tomu bolí stoličku to bojí bolí vy říkáme listí čku aby se stojíte správné maříka tak říkám obojí tvar abyste si tudy po svém nohou aby tykáme okolí splní. Špatně je někomu to bolí my říkáme a to ale bolelo ano to říkám takhle to že je to vystihuje spíš ten vnitřní stav a jsem pochopil z toho to matka nevěděla že mám to vnitřní schváleno o který jsem vám třebas v tom mluvil že jsem poznával že ten výrok matčin je správný to ta vnitřní pravda která odpovídala na všechno co je správné a nesprávné neřekla je to nesmysl neřekla mně stroje to nemůže bolet ono je přeci neživá on mně řekl je živá a jsem následovala mít takovýhle poměr k věcem strom svou stalo po stálice že ano to jsem měl to životu v skleničku a do dneška je tomu tak nepovažoval dejme tomu. Za úplně mrtvé třebas tuhletu studuju sklonil to skleničku nebo tohleten tohleto užitku to je v mých rukách když ji mám ve svých rukách takový musím držet pro je to záležitost hmatu životem jiného druhu než pohybovým a protože je životem jiného druhu než pohybovým tak je líčíte podstatě neboť ta je pohyblivá čili mám o bych říci daleko bližší partnerském poměr než vím věcem než živým ty mého dobře ztratit to je to vůbec trápit nemůže to poslouchá to mých rukách necháte seděla co chci. A takže jsem se naučil protože jsem nechápal svý tělo jako sebe nýbrž jako partnera jako prostředek na cestě nejdůležitěší a všech prostředků to pravda tak jsem také ostatní všechno o tom světě považoval za prostředek a protože vykládal třebas partner sví manželů tak jsem si uvědomil teprve třiceti dvou letech že to je ze všech partner sví které jsem s tím zažíval nejdůležitější protože s tou že si munar chci tak se neozve se mohu hodit na zem a se musím výpočet boží to bolí protože ono je to nepoutá totiž to vědomí je někde u vnitřní nemůže bolet ale je to život ale když třebas mám partnera že dožití tak musím se naučit s ním vycházet za všech okolností. To znamená on mi ten partner třebas nejde na ruku on si dělá po svém mana do právo taky svou vůli a nesmím samozřejmě v každém případě ta vopravdu to musím znát tu moudrost že to vědom obraz moudrosti a ne o osel se musím držet obrat ale musím se zažít podle toho jako že svá práva každý partner aby bude muset. A všem ten bu spočívá že přestávám být s vůli a jestliže jsem se oženil třetinu letech tak jsem čekal proto tak dlouho že jsem čekal na moment kdy si budu moct mít manželku jsem to odkládal a nemít i to znamená mít ji svěřeno své vo věčnosti moje manželka jako hlavní partner životní byla svěřena z věčnosti jako tohleto my svěřeno od věčnosti ne od vás do toho budete odnesl sen ale nebudu ke se to neukrad protože to není moje. My my to po tu chvíli svěřeno abych na tom mohl vyložit voni se důležitou moudrost rmou ost to pomněte obrazovou dosti jako tam ten třetí nebo čtvrtý to stejné ovšem ty základy vám budu pořád chybě třeti se toho myslíte a toho že všechno stvořené pochází od boha nejenom že jednou dovoleno a že pořád je vytvářena že pořád ve své existence jako ženo ve svém poznání udržováno ve své lásce no prosím vás tahleta s. Když tohleta na ten nás se mám ruce tak vyčkat to vite mně to řeč tam musí svým způsobem poznávat musí ta si tam vůli tam musí milovat tu svou vnitřní strukturu se miskou fyzickou tak tak ta sní vyzpovídat tam tam nespokojen proto proto nemá charakter rady onoho prost prostředu který tedy se vy vy září nebo tak ona nevyslovuje tolik jako trošku do ona musí někam jít si vlivem za miliardy let třebas takže taky zále proto protože není úplně se osten kdyby jako byla tak by na zářila vůbec ale to to jsou takové eminence fyzickou chemický který vás nebudu opakuje nepotřebuju sám pro sebe pro ty tak onou dotekem i pro vás. To je že čím vyšší organismus tím vám bude klást větší odpor proti vaší vůli a to znamená vás pa bude zbavovat to vaší osobní vůle zda vy se osobní vůle a místo nic správné vrchol moudrosti ovšem pravý obraz jenom pravý obraz moudrosti proto on ten člověk v tom snu měl pořád na mysli mistra i když se mistr s ním nebyl všimni se on měl pořád na mysli jako by s ním byl přestože s tím ten mistra nebylo musí něm musel zajít o neměla ani ponětí jakých poměrech ten mistr žije nebuďte mistr. Musí ten vnitřní mistr protože jakou toto cenu ta tělesnost a to všechno kralování v tomto světě musí do toho všechno věnovat to k dispozici neslyším nic nechat ten žije velice bídně zaručeně rozumíš v tom to je přímo dojemné co von toto všechno věnuje kdybychom my takhle milovali ten svět jako on miluje a při tom řek bych nestranně protože by se to třeba ne nehodný že ano a on se a proto nás nezlomí to není božské tak bychom pomocí toho obrazu zvítězili za obrazem mluvil se bychom se mu dosti samou tedy to je smysl toho snu. A že do toho se musí investovat všecko a na různých úrovních pochopitelně ne na najednou všechno ale jestliže se šťastně začne sem budu neměl tu schopnost se sem neměl k těmto věcem k těm věcem neska vykládám rozumím teprve od jednadvacátého listopadu třicet devět předtím jsem se bez stavu se ote a to je po čem to tak on se tak dělal jsem nevěděl proč teprve víte co to znamená bych byl nikdy nevstoupil o tom oni. Tak jako vy vás obdivuju že totiž ten nepříteli při tom du budu byl býval měl i tak revoluce tak sem po manželce střílel protože občas mi to dělala jinak že ke jak si představoval opravdu že jsem neměl jiné sem doma měl a neměl jsem nabytým takže nestřelí jsem jenom vyhrožoval jako vám by rozli abych vás nenašli střelil a no a to to konečně byla sobě zblízka toho byl střílet že o zásadně dělal něco co jsem si přestáváme by mělo být jinak jenomže jsem si byl dobře vědom toho že k tomu člověku křivdí. Že nebyl vtělen k tomu účelu hlavně aby to zbavil osobní vůle sem nějakou se o výchově dětí ale ona měla poctivou představu jinou poctivou kdyby poctivou no tak sem měl právě za končit ale na poctivou katolickou křesťanskou pravdou je chtěla abychom váhal co nebylo z za ovšem ne jsem samozřejmě tím že jsem se přikročit ji stranu stoprocentně na její stranu jsem věděl že jako nástroj musím být svým jako on je potřít potřebovat jemu ten následek umět vzít do ruky přátelé tak ničím cizím mu jako pán zmocním musí být si náporem třetí musí být jedno tělo se správně živíme nás do ruky tak máte vem že to on tím na tom zásluhou bytostí tím nástrojem tak jsem vládl svou manželkou a tu vo tom vůbec nevěděla. Pochopitelně by to byl nějaký to při rovnosti to proti srsti a a to jsem takhle jsem do toho vstoupil jenom jsem byl schopen tohoto potom se strašně odříkat abych v tom vydržel jsem viděl jsem to jenom věděl tak být ale umět to potom prakticky provádět je velice těžké protože jakmile se tam manželka dostala k tomu poznání žije tam správně a to bude naše let manželství v tu chvíli ale v tu chvíli propadlý úzkost tak velké byly ta stě na to že úzkost že ten život ztratit když se člověk do takové tomu dosti tak svůjživot ztrácí aby nový moh nalézt a vona to počala sekala jako. Jednak sehnání úzkost takže chtěla ji spáchal sebevraždu a tento stav po chvíli kdy jako v chvíli co přiznala že mám pravdu a kdyby přede mnou jsi klepe jako před sebou ty na jsem samo sebou dostal za ustalo a to pořádně většině no ale od chvíle pět let sme set padesát no čtyřicet padesát jedna padesát pět čtyři roky čtyry fakticky bázni a jsem to musel nou čil klidně ne než ta sama ven bál se občas tahat sebevraždu skočit z okna podle že a kdyby byl nepřišel tebe neza prahy a to. Nebude být deset minut ovšem tak to pokračoval a ve ji smrti ale oni deset minut ošetřil a nových ve se přestal bát čili upozorňuju vás na to ten odpor který vám tady partner a celý ten svět to je slavný máte na vnitřní podstatě a bude bude moci být o starým v tu chvíli jak je které by poznáte že ten odpor není to podstatné že po toleto odporuje to nebo na o proti vot toho partnera koleno svět u nemyslím ano manželku je to že by se máte odnaučit osobní vůli neboť tam osobní vůle vám vadí v tom poznání pravému rostina tohleto berte na vědomí že to je smysl partner si s tímto světem a tam je to rozepsáno podobně jako v písni o perly ale to dokonalýho rozepsáno takže si na to můžeme potom vydám tou by vysvětlování to domněle a tím místě jenom říci že máte hendikep proti mně že když jsem dostal nějaký návod vám tykadlem návod. Tak sem měl proti vám tu výhodu velikou výhodu že jsem podle něho nechtěl pro sebe něco docílit sem ho chtěl jenom následovat ten o rozumíte ten noe rozumíte mně nešlo to abych podle toho národu něco dokázal to mělo jenom o poslušnost od disciplínu kdybyste tohleto do i překonat tuto jemu vzkaz nějaký světem například tím závod návodem který je tady ten aby to jako by to nebylo provaz nýbrž jako by to pro správné a kdy vám to stačilo jako správné aby se správně dali tak by to bylo bych ten neměl ten nikam ende a ve by se na tom stal jako jsem byl třebas. V tom předškolním věku když jsem poznal co je správné nebyl jsem proč to jsem k čemu to pro bude dobré protože to většinou stalo proti vně proti vlastní vůli bych to byl tak vlastní vůle nikdy neudělal to bylo vidět že vlastní vůle a taky to je zase zamanou toto oproti vůli a na nedodělal prosim vás ale to bylo proti neměli jsem to dělal z toho nařízení to vnitřního ne vnitřní povinnosti jednat správně kdysi přestože bych tohleto byl nepoděkoval manželský tak by byl vám nemohl vůbec toto bych nezvládl bych větší dělí kteří jsou padne stavu třebas že nebo národu nebo ke straně nebo je to byli být padl stavu by by jako jste taky znali. Že měl první lásku stranu že tady na prach ne a bylo tak taky dobré tak dybych se mohl bez poradit budu kolik a celí stavy mohu poradit věřícím jeho potřeb povede manželi každým a nemusím vědět konkrétně jak na to nýbrž obecně vím a z konkrétní sto vod toho obecného sku krevní zásadně snadno ovšem musí člověk znát poměry pochopitelně tak jak blesk kolem no. jsem vám říkal a to je to obsaženo že svatá terezie z avily když toto poznala že ježíš kristus se potřeboval znovu pro ni obětovat na kříži ale kdyby osobně pro neumřel na kříži tak vona se nenarodil ve věčném životě rozumíte protože ona říkala: zoufalstvím vždy shledávám (to překládám ze španělštiny), že ačkoliv se snažím všemožně, nemohu umřít. A bych chtěla umřít. kristem a on potom když ji provedl svou vlastní smrtí. Tak ji ukázal jednu věc že nic za to nechce prý tak hluboce zavazovat to ne z jeho stavem se to nebyl všech něco na něco to je tam vůbec ne zavazovat že ona zanechal veškeré skrupule veškerá předsevzetí a stezka se nezvedeným úzkým to ne ale ono to se jíst normálně na se chorály a jenom proto že věděla že pro toho krista který žije který mu jedná který chodí její mnoha a který pracuji a rukama musí své tělo živit a vona ho najednou jasný před tím postavila převažovala minimálně zvol ne co méněcenného a teď ne. Takže to by to nemělo pojímat ze strany boží je to nestará láska která si nevyžaduje ani to aby ji aby byla v nejmenší odměňováni protože přeci ten bůh si přeje aby to jeho tvorstvo všechno se vrátilo k němu co udělal pro otce ten marnotratný syn a jak byl přijat otcově domě to je dojemné že ale co udělám vůbec nic jenomže si vzpomněl a když člověk bere vážně takhle to partner svý životní tak si musí pomocí tohoto prostředku vzpomenout ovšem musí zachovat ty principy které jsou tady v pohádce a které jsem teďka vysvětlil ve zkratce hlavně to že ona to je těžký od vás chtít jen si o toho nebude nic přát jako si ten bůh nepřeje ta ho musí následovat pro sebe nic z toho že někdo se znovuzrodil to si nežádá vůbec nic na zpět z toho ale kdyby člověk nazpět nic nedával. Tak by musel do mi dalo a nemohl být vůbec ani chvilinku tady žít ta svatá terezie vod chvíle co udělat s ježíšem na kříži a tam se taky znovuzrodil nebyla schopna dělat něco pro sebe tím dělal pro sebe aby získal to poznání kdepák teď vůbec nic teď když ji chytli třebas při tom jak jednat celý zvířátko křepelku tak celou to za bezostyšně to s měla před všemi říkal že křepelka tak se plakat znamená ona živila toho ježíše krista v sobě zrovna tohleto my děláme a to je vlastně jediné co o nás váhu celým to nějaká oděna jemu ale je to služba na nejvyšší kterou sobě děláme protože ji za chováme svoje tělo tak ta chováme prostředek který je ze všech nejdůležitější a bez nich by věčného by se to se nikam nedostali. No to jsou všechno takový účelový řeči který bych neměl věc to ten nesprávné a to musím taky takhle obchodní dycky vysvětlit jak se to takhle obchodní ky samozřejmě nevysvětlil nepotřebuje se taky vysvětlovat mně to nevadí že to že to nevím nebo že to tak nedělám nám to vadilo kdyby takhle dělal kdyby takle hodni ky myslel při tom to ne no a takže tomu králi který je při umírající mistrů je jasně řečeno nemůžeš vděčnost prokázat to není možné nebo nemáš vůbec ve svém celém království pozemském tolik bohatství jako do tebe ten sportem vložil tak to nemůže být za vděčen za to nemůžeš toto musel nese od měnit nebo by si to sebral to bohatství a se aby se lkal zase z toho co se mu dal co se dílo dal ne on tam by stoho použil aby se k němu mohl vrátit. Tak to je bezvadně vysvětleno tady marnotratném synu že je tím že se vrátil tak vlastně to platil no a to je ten že třeba že on toho mistra ale dbá že ani nevede dál jeho stav tak se to mu vrátil aspoň v okamžiku kdy se obrátil na pravý bok no to znamená chtěl zemřít pro tento svět ten prostředek těl opustit ano jako překonaný neboť na této cestě a dáme to ve třech va nebo že je fázích vy vykládalo je jak ten prostředek pozbývá platnosti ten první obraz smazal se a tak dále že ano a nastoupil na to druhý obraz a zase to je obraz moudrosti žádná mu nama. A zase dohrál roli a a čím dál tím tíž se toho člověk říká tam se to musí se škrt že ano jak se se těžko říkal svatosti šestadvaceti letech se nestali na to třeba se nepovažovali za svatý neby tak byl být jako ale jsem považoval sebe za svatého tak to jsem se strašně vzdával svatosti najednou sobě do stavu manželskýho platit za za člověka mého který se sešel se svatosti no to přeci za prominutí se z toho musel vzdát to se ode chtělo a se dovolat pochopitelně jak se za jak nejvilnejlepším sem takhle provést ale musím říct že. To způsobuje že komplexně dneska věci chápu e se to nato nazvat nebo vím jak z toho nebo jak pomocí toho někam dospět jak vládnout bych tak řekl v tom svém království nebo v tom vašem království jak radí zamyslet ne vládli a tak dále takže sem na stě tím co jsem teďka brně říkal těm dvěma manželům začal takovou sérii praktický hrad a první tých je partnerských která bude pro vás strašně závazné a protivná protože vám řeknu nejprotivnější bylo když mně manželka nechtěla poslechnout a sem ji to nesměl mít za zlé. Vem si přestat když ho napřed svými dětmi utekla na půdu protože je nedovedla zkrátit jak jak jsem měl chuť i říct prosím tak to nejsi na místě když nedovedete ten poručit to před tím i na půdu musím potom zmlátit chudáka ten ku aby se mu všechno napravilo že ano a pak to a potom balast roky a vím že to bylo iracionální že ne nebyla před smrtí to kolego to přestal roku roku padesát pět a dělila do roku o sest jedna a bez dalších potíží žádný najednou neměla tak to je vidět že to bylo všechno hraně ne ona to nehrála ale na oba dva abychom se něčemu naučili to všechno je hra je to jako na jeviště všechno o. jsem ne taky takhle podobný se tak na to ženské náměstí to jsem plzní ještě nebyl jsem byl že o valdo jsem ti jak oni hrajou při nástupu do trvale a při tom vzájemné orání sebe a hned potom jsem se setkal se skupinou jeptišek které měli příšerný masky na tváři a ty mně ukázali jak tomu rozumět a oděli potom koanem z druhé strany toho náměstí za kostelem dostat na jedné ta ne bylo bylo to divadla na druhé straně byly ty jeptišky tady jsou taky ty dvě strany krásně v tom snu ukázány. Že to scéna je to jako divadla ale přes to divadle vůbec není je to tak vážně hra že není váženějším li na světě že je protože to výchovný a v jakém bys tu výchovna že my dává sílu moc dodržet to co se v hře chce abych držel teď se když se člověk toho okamžitě chopí tak moc to uskutečnit jestliže váhá jako jsem vám třebas toho modlit ve dotoho nechtělo tak jsem strašně moc ubral síly jak se to to kontrolu šest let než jsem tu manželku ne přemluvil ale převedl na svou stranu ale se to mělo další čtyř roky těžkostí v jejím duševním stavu protože to bylo příliš velký skok na že tak to se vám všechno nemusí stát v to právě přenosu musel na sobě nést abych vám o ukázat k smrti a nemá tam bych ho správně jenom to že jsem to partner svý bral jako věc od bohu jako hřivnu od boha ale to tedy nemůžete to to se to si musíte na tt protože si myslíte si že sami partnera vybral není to pravda jakmi si nevybral vy partnerku nebo partnera tak zrovna tak se si nevybral tento svět přátele to nevěříme také přihází vtělení byste si to nevybral to je provázal. Vy jste se vstoupili s věčnosti a dyby to kráčíte nedejte nějaká převtělování jsem žádná převtělování neměl to byl to všechno posedlosti který kterými člověk je posedán a správně posedá protože to potřebuje tu posedlost my se my se po sedli vlastnit vlastněním z vlastní vůlí všechno prostě pro sebe a to je nesprávné a z toho jak jsem vám z toho dostal než postupným budování takže prosím teďka řeknu první otázku jak to teďka říkal se spojen co ti tam jako vadí nebo co co si nevěříš že lid postě dej si to toho nedovedu poučeni někdo by popsal toho císaři při. No a s tím že tím si prostě nezačal ale tím si začal italem že padáte byl vzdej prosím promiň jak musím opravit protože ty musím určitou škálu hodnot první řadě jako proč tam nebyla být doba v tom palác že nebo nepropadal bylo to vědomně zaručeně ale nevíš jak to bylo vedlejší totiž tento svět pro nás není něčím z dobrým opravdu ne ten palác to je tento svědek kterým žijeme ten vnitřní svědek kterém žijeme ano my to žijeme vnitřně my to nevidíme my jsme jenom svědky toho že pomocí svý potí ab nevycházíme jenom zevní stránku věci ale my to také žijeme vnitřně a tohleto žito vnitřně vypadá bez oso to zevní to jsou samé od doby prosím vás buďte tak dobrý a přijete si v pátém čísle vědy a života teďka v květnu s osmdesát sedm mo těch větách jak žijou jo. A co ty doby v všechno za bezvadný článek ten spojí za to aby byl při vzat do moudrosti duchovní tak tam se dovíte že všechna ta látka za tady nemohou být v pohádce ukázána protože jsou jenom proto abychom se drželi v tom úzkém okruhu ab smysly a rozum a cit a a to je naše vodítko to je naše východisko ze které jsem vycházet a proto musím celou řadu základem abychom tam na to nalil jako ty včely nebo emalaci na ty květy a podobně a ne že tam stran obdobného a proto tam není například ta matka nebo to prostě. Pohlavní záležitosti tam nejsou ve uvedeny z toho důvodu na to prosím za to zamilovanost je něco jiného že totiž to jsou také vdovy který my máme být chyceni a udržování v tomto okruhu svých zájmů a ty musíme pěstovat tak dlouho dokud nás to baví dokud ovšem bylo by dobře to být si vědomi toho zázemí. Ten je bez do ale je to nádherný palác že jo panečku a voni tam nejsou od rovně nádherný jak to víš že bych zasluhoval nezasluhoval je to výborné protože vnitřně to je nádhera která nespočívá v nějakých vzdor nějaké výrobě nýbrž ve vnitřní velikosti podstaty ano ta naše přirozené je úžasně mohutná stavba kterou my jako nemůžeme chápat mi chápe jenom ty ozdobit zatím jo. No tak to první co jsem těch zodpověděl to vidí to je ono dyť tady všechny ty lidi na tomto světě a všechny ty předměty prostředky k tomu duchovnímu vývoji ty s nevýhodou se sebou vzájemně ty se ty se k sobě netají esi prostě do po svém jednají po svém přestože jednají pro tu věc jenom to je mně jako by oni věděli ale voni se na o sebe netočí. Dejme tomu to by mu konkrétně moje manželka ty jsi roky to tak mála na nedbala na ta souzeni domácnost protože prostě se bál o sebe no tak to je jako když se neuteče k tomu druhému který ten svět pokorně může jít a čím dál ustraší tím bude pořád přechází víc a více a nebudu si mít ty styky jako před tím že ano a to je v pořádku takhle ty věci musel vypadají že tady nejsou pro . Nýbrž pomocí těchto prostředků se dostávám kupředu a kdyby na všichni hleděli a kdyby všichni vědomě pomáhali to by bylo velice snadné bych nemohl sebe překonat abych pořád se pociťoval ve svém áčku proto když kristus musel tady všecko musel vzdát všechno napřed rodině ve třiceti let potom žáků že potom veškeré prestiže před lidmi a tak dále svého ducha všeho se musel napří vzdát tak je to utne čili to se ke mně neobracelo ani ten bůh se k němu potom neobracelo tváří nýbrž on vracel se ho nějak se mu za se potřebu stalose všechno to ode obrátilo že jo to bylo správné toto zastávala pochopitelně tech vlil jsem zažíval ale z toho že to vokolo tak jsem poznal že to je absolutně nutné tuhleto aby se za sebe jako nemluvili prosím lidé taky v tom složek to tím. To my totiž nechápeme že všichni kdo tady jednají ty a do konečně ten jedná tak zdaleka neví co dělá na to pořád víc bazírovat tom ano že kromě toho co víme že děláme to hlavní co nevíme že děláme to hlavní přitom jo kdyby byli dejme tomu jak jsem vám často říkal ti židi věděli že učí ježíše krista že tím postaví ano křesťanství že by to neudělal tak se a vůbec nevzniklo tady bylo vůbec nemučili ne ale voni tímhletím že dělali to co neví jednají provedli to hlavní pro postavy křesťansky nebo to by bylo nevzniklo to je to na někdo v tom židovský. Tím je pomáhají ne tady závislost o které voni nevědí a pro tu závislost jedna jiné jedné a téže scéně oni ji nevypadají netýkají ceny ano musíme člověku nestanou v lásce toto bez toto pochopení není možné milovat svého nepřítele jako svýho přítele není možno a není možno milovat bližního jako sebe sama není možno to je věc záležitost poznání jakmile člověk toto poznání musí být faktické ne nauka ne naučené manou a studovat nebo přijmout za správné to taky nesmí to se musí zažít ten to začne pravdou v tom koncentráku když se mně poznal toho mistra který dostává do věčnosti že. Když celém tom ději nebylo člověka který by měl vize nějakou zbraň a to je prosím správné protože my jednáme s lidmi naprosto ne ozbrojen mi zásadně proč bychom měli mlče sebe nebo když se třeba vzájemně bijeme tak ten meč není vidět my přejeme svou vůlí rozdílnosti svých vůlí a metoda jinou vůlí osobní jenou vůlí to jsou třeti osobní vůlí to jsou ty naše meč kdežto u ženy která uni předpokládá byl meč že to nebylo to nebyla vlastně ji vůle nýbrž to byl její úkol. Že na vůči tomu muži úkol to je takový velice ho nosný bílým meč hle se ho nosný to je ten budí úctu proto ty máš o něm takový dojem ty jsou neviděl a taky najde něho nevidíš ten mez ne ale máš se dojem že ten me ležel na jim hříchu nebo na těle nebo na bude boku nebo tak tam mělo nemělo trošku no kdyby ho drželo do ale to to je pocit po pocit na na tom nezáleží konečně měla ho v rukou ona ho v rukou no. A to je právě záležitost veškeré o panenství že ten druhý partner je to žena nebo musíte jedno meč kterým může rozvazovat sobectví nikdo jiný než se druhý partner a to nemusí být ve stavu třebas takovým manželským kdyby například dejme tomu moje maminka v tom útlém mládí byla nevracela do tohoto života neboť lékaři neřídili nechoďte mi maminko stím do dalšího operace dokud to dítě nebude normálně při sobě dycky když jsem z operace vyšel tak jsem v těch lékařích neviděl svý katany a tam se předtím bál křičel sem léta se operovat ne a jakmile jsem vyšel z operace tak jsem nepoznával nic své katany jsem se jich nebál a dělali to považuje za neštěstí hotové říkali půjdete se maminko předtím se proti nám stavěl měl strach o život a teď mu vo nic nejde to von je úplně bez života nevo mi ho sem dokud nás a ve vás nebude dět všechno normálně by ve vás musí pět matku zvete se ho jestli jste jeho maminka. Ono to marie země pálila sem nevěděl matku jsem nic jsem na jednu se nebát lékařů no to bylo nemožné řekli to je nemožný stav kdybychom takle nechali taky lepšího aby to dítě zemřelo o nerozeznáváme nemusí rozeznávat a takže my tam matka vedla vedla květu k vlastnictví na to se musí člověk naučit vlastnit v tom manželství se by se budete muset přesto to fáze musíte projít jsem před ním nepotřeboval projít ale protože jsem šel poměrně po jenom manžela po určité zkušenosti pože poznání ale vy to fázi musíte projít manželství nebo v tom hlavním partner stvo člověk povolání a tak dále protože to musí být vaše povolání vaše malinko váží vot a teprve tím že to překonáte že to není vaše že to vám svěřené. To musíte poznávat že konečně pomocí události a okolností které se vsunou ko toho jakmile se takle věci přestat pat tak teprve potom se dostane za tenhleten první těžký bo tato první úskalí které je nutno v tomto partnerském stavu k tomuto celému světu překonat ano je mi je třicet rozumět a za sebe a potom to tam ty tři obrazy které se předtím tím těžím způsobem vada se prostě s nějakým obrazem nevěří co to tím ale von něco pro tu chvíli říká například dejme tomu ty kriticky ten časoprostorový poměr k tomuto světu mám poměr se co prostorových začátku a musím vod začátku mít než ho smaž protože kdybych nechápal časoprostoru ve tak tak jsem vedle ve svém povolání hmatem musím rozeznat jaká je zárodku žít ko a mezi mnou ano nějaký pustim na tem. No a to říkám jenom do takové malinkém úkonu ale ovšem možné kdyby byl zmařen tak ty bych se neteklo do do zubechjsem mu dodneska by to dopadlo jako to dopadlo to bych dlouho to nedělal a prosím vás to přičesaná nevnímal ty kriticky jsou třeba jo je tam v tomto snu zde jedno za druhým kdežto ve skutečnosti jedno na druhém de totiž ten obraz časoprostorový mám zárodek jsem ho vedou viděl přesné smazal jako ne hlavní hledal jsem podníceni když to najdu tak buduju na tom základu časoprostorový rozumíte neboť to je na tomtéž tole ten tuto moje tělesnost rozumíte to není kde jinde nezasel tam kde jsem předtím bojoval jsem přišel kupředu a petr to. To je bezvadně vysvětleno ovšem musím tam ty zase odtrženo časoprostorové jedno za druhým kdežto pro je to jako jedno na druhém bych tak řekl proč v tom snu je to tam bylo a vole na forma s tou protože který jsem tělesností musím pevně stav na této zemi prosím vás to je důležité pevně to byl pevný stůl říká že obaleno na se divil jsem myslel že se to co si všim to dělník i to je zajímavé to znamená je na rozměrů delší a druhý kratší no to je asi vysvětlitelné tím že. nemohu šablonovitě všechno z toho světa přejímat musím rozdávat krátké dlouhé jo bližší nebo delší znějš a tak dále to se asi při tom obrazu na chce sem opravdu světa čili schopnost rozlišovací kterou mám jako každý běžný člověk tu nesmí zrušit to je tam asi to rozdílnosti těch vazeb v těch déle ji řek ukázáno jinak starosti. Proč něco v tom snu připomíná kolika se anděla francouzsky komu to žili to je který dělal jenom synu ale přitom vnitřně byl moudrý že v hře která je opravdu řek bych hrou la školou víceméně jestli ta moudrost obrovská na tom ver a bylo by tuhleto ta moudrost dav v tváři a na tom obrazu který jsem měl dřív na stěně třebas vy jste nebo na stěně je teďka obraz někoho do kterého se jsem schopen za milovat totiž jsem schopen milovat tento svět novým způsobem ne jako obraz ale jako skutečnost pomocí nichž se dostal kupředu a kdybych ho neměl rád tak. Ale měl rád tak bych nemohl pomocí něho kupředu břímě te si ježíš kristus nikdy do do třicátý let nechodil nikom dejme tomu nějaké hostiny nebo tak ani by ho byli tam nepřijali protože neuměl dělat zázraky nikdo třeba nevážil co ten druh nebo jsem vás nebo tesař mohl být někde nějak váže nebyl ale jakmile měl tuto schopnost že sebe správně poznával tak jsem mohl taky správně radovat kdežto vy se někdo raduje z nás obyčejných lidí tak se je protože mu to dělá dobře ale von se radoval proces rada tradují my a ne ze svému on plakal plačící mi a ne pro sebe. A to právě je tam jasně ukázáno vadné na káni galilejské tomu se říká on deset minut aby to nám to bylo žil ale je to krásně znázorněno u toho lazara který zemřel tři dni byl mrtev jeho hrobu zpečetěn tak dále a nebyla naděje ho vzkřísit on věděl že ho vkřísí a on na zaplakal ne ním nad tím za nad ním plakal ho sestry on měl s nimi soucit to viděl při ho vzkřísí ale on si to lidské zachovával protože toho je nutno toho tomu musíme sloužit do konce života takže aby nám vono mohlo sloužit musíme krmit jako ta svatá terezie potom když vyšla přes určitou jako úroveň na. Je zajímavo že v tom lidském těle a tam se to všechno odehrává lidským těle nikoliv nějak po smrti v tomto životě tam není mezi ta na smrt ty co jako umře si potom ta prostě nejsou ne ty co dobra roli ty tam neumíral nýbrž ty sou vytaženi prostředky se vysazuje nový se přicházejí že ano to je ta dialekticky toho ježíšova života že něco se musí opustit a něco se musí přebrat jak člověk do matiky žije to je vrchol neštěstí jak se dělá dogma že takhle to musí být a pořád jinak to ne nejde tak to si zabránit pokroku on musí pružně reagovat na to co právě dělat se správné jsem vám říkal někdo klepe ne. jsem vám říkal že nikdy podle toho jsem poznával za správné z toho vnitřního hlasu se nemohl tu věc vykonat jako před tím dycky nově to správné nebo podařilo dycky nově nikoliv postaru aby se nemohl v tom zabít let aby to na to moje že by to našel svůj styl životní tak to bylo mu tak to byl můj styl ale jsem se nemohl v tom zabít protože jsem vždycky se na mně chtělo bych nově věci říše přistoupil k tomu jako k ne nikoliv svému ta pravda nepochází země nýbrž obrazu moudrosti a jestliže ten mistr tam umírá v takové místnosti která není pravidelně některé anomálii skála prosím vás takovým bytě no to je to nepřešlo že ano a von tam snědení ukazuje. Nebo ten východ není na pravém místě a mohl tam ty děti možná budeš chtě víc ale i kdyby si ji menoval čtyřicet v tom tak všechny budou mít takovou nelogičnost sobě protože by v tom nelogické že by něco takového vnitřního modlit on tady existovat a při vidí jenom věci logické jedno z ho vyplývající všechno na této úrovni je tak uspořádá jako že tam nechybí to je uzavřená oblast vědomí. Úroveň první muladhara pomocí to vnímám je uzavřená bratra že jsem vychováván k tomu abych věřil že je to jediná skutečnost že ano a moje daná spasitel víra jinou víru obyčejně člověk nemá a čím dál tím je víc kteří mají jenom tuto jednu víru čili činná víc je věřících lidí byli kteří věřili taky dříve se vědomí hodně nábožensky a ty potom věřili dvěma pánům a to nebylo dobře tamto tamto pořádně nevěřil a k tomu taky pořádně nevěřím ani dovést v tom to to si pořád ještě žejo to a podobně to že proto nebude rozebírat ale jisto je že tento stav tedy zažíváme divím toho zásahu materialismu je po stránce jenom po jeden stran že správný věčem za správným pochopitelně že ustaven míře. Pokud se mu to podařilo se mu to bohužel nedaří že začínám věřit jedinečné skutečnosti jedinečnosti a to je tento svět čili mám základu víry jednotlivost základu víry to ovšem no ne těžko je mít zachovat protože každou nutno se mnou cloumat to světě ta toho základna víry je daleko víc otřesné temná než kterákoliv vyšší protože každou pílí se mi ten ta moje stavba bourá něco nejde nebo něco nepřijímáme stane že ano. bych řekl bych řekl vy mluvil politicky že není tady zachovávání nějaká linie stejná že ni je se mění jo podle toho kam sou půs toužím tam je nová linie tam s tím musím nějak smiřovat musím být tady taky na myslet se abych byl pružný a to je vedle partner tví v tomto životě nejdůležitější prostředek vývojový zachovat si pružnost jednání pružně jednat podle okolností tak nemohu být událostmi veden když nejsem pružný se postavil na horu k tomu si být jako před tím ne nikdy ne tak to nikdy nebude když jenom jednou jedenkrát jsem byl nějakým způsobem vedle a pak se se jinak pro nepředvídal temně a ten správný protože to nezačlo být nikdy . Takže když se tam ztratil vo na zemi na které ten mistr ukazuje to je ukázka toho že se dojde k tomu že budu přítomen smrti mého vůdce duchovního rozumějí na kříži tak to kladu vode na místě ho mohu opustit dříve ne a on mi taky smí ho pustit protože on je prostředkem to je ta moudrost prostřed tam je to je obraz o obrazem moudrosti pořád i nad v tom poslední nedaří obraz kdyby to byl obrat tak do toho kladně nepatří že sem se to kladeno nemohli ale když je to je o obraz tak tím klademe tam mohu jednat to to znamená ti učedníci se ztratili víru mistra nic se nestalo naopak byli schopni se dostane do bytostí ducha že ano toto věřící lidé nechtějí pochopit a myslí si že udělali špatně že ten petr zapřel toho mistra nebo to všechno se to všechno je zákonité. začnu od doby no jak je to tou plnosti například při rodině kdybych neměl třebas jako klamný rys utáhl řemeslo můžete říká klavír hlad tak nemohu tu ruchu nemohu bez rostliny umělecky působit že a nemoh ani reprodukovat umělecky bez lodi musím přes hlavu vinou a nemyslete si že by vás de rodinu že tím se stáváte jednostranný nebo neplodný naopak tím se schopni reprodukovat všecko nemá dokonalou týnu třebas ve ře na klavír tak může reprodukovat i nejtěžší skladbě že ano a ne vždycky pořád jenom jednu kterou se prací naučil ta ručím k tomu aby mohl cokoliv provést ne rozumíte tak to je smysl syny. Tady musíme z symboliky ježíšova krista chápat že on utne sk zvládl poměr k tomuto světu do těch třeti let to trvalo mu to ale vládl to byla ruky a teprve potom mohlo přitom umění v fakticky žít jako někdo kdo poslouchá nikoliv sebe nemá osobní vůli nýbrž poslouchal mně otce bože boha ne ne se zdá že obrovskou vůli že obrovskou moc a to se zdá jsem v malém totéž se tak vypadal koncentráku je tam obrovskou moc za sebou že nikdy nebyli a se mu hodit puškou namířeno na sebe toho nepadá jako obrovská moc žádnou se neměl. On ji nemá oni ježíš kristus neměl tu tu moc a vona byla za ním protože on se naučil mistrovství prvnímu a to bylo mistrovství sebepoznání že sem jednadvacátého listopadu třicet let sebe poznal správně v celé to stvoření neboť jsem součástí stvoření zanik tohoto světa poslední soud znovuzrození to je sebepoznání smí nic víc jenom todleto to je začátek teprve pravé duchovní cesty se tam zažil ano když někdo stojí na svém je ja nevím kdo ale když je to člověk na to je na tom kdo když například dejme tomu někdo nemá tyto duchovní znalosti a stojí na svém tak je to osobní vůle a se k němu si pane ko sedmi se musím s ke se musím umět postavit. Protože je to nemoudré ano a jestliže v tom poznávám moudrost tak se postavím za to samosebou a ne proti tomu když to poznáváme jako moudré tady musím schopnost dolovat nic jiného mi nezbývá čili je to můj názor a vy že je to můj názor tak musím dobře zkoumat jestli je to moudrý anebo nemohl vina o do jaké míry mně jde při tom o sebe nebo osobní prestiž a do jaké míry mně jde o věcmi když mně jde více o věc a čím místě a je tomu tak ji mít za tím musím stát a čím méně mně jde o tu věc a m a deme o sebe tím méně na tom názoru musím trvat jo naopak bych neměl na něm pro ano. On do z vás měl sen o tom jak se prochází těmi úrovněmi vědomí a velice duchaplně mu to bylo vysvětleno ovšem obrazně no a to dneska vyložím na obrazu svého života ovšem pomohu si vědomostmi a moudrostí indickou i křesťanskou a vším možným čím si pomáhat mohu tak zkrátka dneska vám vykládám svůj život když von třebas nebudu mluvit pořád jako život lidský normální ský že bych ale naruby obrácený a jsem ho začátku mám život naruby obrácen a proč prosím vás tím se nemohu chlubit a taky to není z ke chlubení protože lékaři ho obrátili naruby. Jestliže lékaři když čtrnáctkrát za sebou operovali při vědomí ale vědomí vždycky zachovali neuspaly mně jsem neusnul prosím v těch při těch operacích jsem byl bdělý ale nevnímal jsem jejich týrání jsem se vždycky znovu bál toho jejich týrání to musím předeslat než abyste dobře rozuměli tomu co potom dál budu říkat tak vždycky když jsem z operace vyšel tak to dopadlo jedním způsobem že jsem nepoznával svůj maminku nepoznával jsem tento svět nepoznával jsem ty lékaře jako se to moji tyranů a oni říkali maminko matce říkali takle mně s tím vaším synem příště nechoďte kdyby vás nepoznával jako matku kdyby nás nepoznával jako své ty rány tak jsem nesmíte přijít by ho musel naučit jist pře teďka mu to nebude chutnat při dyž ztratil ten svět kontakt za světem zatím i kontakt s potravou a ono mu on vás nebude poznávat jako svou matku vy musíte vnuknout myšlenku že že je matku že ste jeho matka že to svět její jeho světem čili to všechnu naším způsobem jeho muset naučit za se vlastnit voni velice prudce od naučili vlastnit. Což my se těžko od naučíme dokonce života ale lékařů se to podařilo za čtrnáctkrát operaci za vědomí poznává to byla mrcho založen nevěděli že to dělají pochopitelně léčil oku měl hleděli zachránit život ale oni mně způsobili toto velice dobře a nechci říct na trvalo protože máme něco ze dycky za dva za tři dni podařilo něco světit že jsem že ona je moje matka a že to je můj svět ale ze začátku to nešlo na řekl jsem z toho byla zouf jsem na tomu plakala protože ty si nesměl přijmout tento svět jako svůj kde si žil nevím ale ty jsi byl jako mátoha ty jsi nevnímal to jako své ty si to vnikal vnímal jako něco neutrální ho set vůbec netýká no ale když lékaři řekli že jestli budu takhle vypadat je ty budeš takové vypadat tam přijdeme pout že odmítnut další operaci. No tak jsem si to jsem dělal všechno možné abych naučil a jíst že nechtěl st pít spát považovat za matku život tento za svůj život a tak dále a když se mi to podařilo tak jsem teprve šla operaci voni mně řekli při co nejdřív že ten ni se bude nebo tvořit aby zase to nepřerostl přes původní úroveň ale ne kolik te než to dítě bude v takovém stavu že budete to svět brát jako svůj vlastní svět a sem tam přišel po druhé a lékaři řekli matko udělal že to výborně protože on se bojí on se nám zase bojí a když se operace vyšel tak se nás vůbec nebál to byla hrůza. Cesta a to bylo obrácení čeho tohoto světa že a von sama se vona nepoznával jako ty chce a asi jsem křičel nedo toho nedoorej jsem byla podruhé roku nebo tak něco přesné a nedo to nedo toho ale oni přivázali a říkali to výborné to musíte dělat pořád sito pomoc krát no to to mohli dobře i když přeci když jsem se k nim nehlásil a předtím jsem byl tak prvně proti nim a teď jsem nepoznával že přeci kou týrali to všechno odešlo všechna paměť na tento svět odešla je na ty nejprudší zásady do toho života to všechno odešlo. No tak to oni věděli že takhle vy nemohli operovat dál protože věděl že není nebude chutnat že musím se najíst to musím aby získal klepe neměli transfuzi které on museli stravou se mi to muselo dostat nazpátek no tak maminka tam prostě vodila a vždycky shledali že to umí čím dál líp ale vždyť se se znovu bát se znovu nastolí to vlastnění tohoto světa velice prudce že ty smysly jsou vstupem kterým vstupuje tento svět takže nemohu zabránit tomu aby nevnímal smyslově a čelit počet způsobují že se za se ztotožním brzo s tímto světem a to pak okatě z vás a vás nikoho z toho nikdo nebere tak se tam zavedený a marně se snažíte o tom poznat to království boží protože děláte pro sebe tak to není možné to pro toho kterého nemáte mít a toho se nikdy nestali mít tak tady je ten zakopané pes. No a sem přestává být a teď du kousek dál eště musím se všimnout je za tři začátku protože abyste věděli jak potom ten stav který sem si přenesl o těch lékařů kde jsem považoval tento svět za nikoliv svůj jak zvláštním způsobem doprovázet celý život do sedmnácti let že když jsem si pře bral ten svět jako svůj to je pravda jako normální slově po sane byl normální ale stalo se mně že se opakovala situace při těch operacích ne jako operace ale jako něco co jsem nedokázal čemu se nedokázal zdolat tomto světě čas se mi stávalo a dítěti se dostává každém si postaví hlavu ne a vrozena spojí na svém a sem tak proč sta na svém a vono mně to nešlo potu bylo třeba nerozumné na čem jsem stál že my to maminka za kázala odvedla snažil se od moji pozorovat od toho ona nikdy nebyla protože měli to ala v tom stavu jsem ku sádře a tak dále a tak nebyla nýbrž ne říkala. Tak mírně abych jako nebyl nerozumný že toto mně nemůže svěřit toto pro nemůže udělat a tak dále a jsem vám poznal jako u těch lékařů když jsem se vzdal bolesti a přestal jsem cítit že jsem byl převedeme se nebolely vzdal to byla moje záchrana jsem se dokázal vzdát protože to bylo tak malé ještě nepatrné že ještě bylo schopnost se sama sebe vzdát toto kdyby to dneska s ním dělali tes tak tak by se ten člověk zbláznil neobe přitom umřel protože to je jako vane nám to bylo na začátku věřit takže toho se z toho sedm vys líc a čtrnáctkrát se z toho dalo myslí ale ono to nebylo návrat do toho našeho to procentní když jsem se vždycky dostal k něčemu přičemž jsem zrušil a chtěl jsem to dokázat a vono mi to nešlo tak sem měl řek bych paměťně. Zamontováno ve vědomí že něco na tom světě se dokázat nedá že poměry jsou silnější než se a že od toho musím ustoupit jsem od toho občas ustupoval od toho co jsem chtěl mermomocí prosadit tam byly dva důležité momenty pro každý život po život každého člověka prosím vás tyto momenty jsou obecně platné proto vám to říkám ne proto to ten svůj život to je to jenom strach že totiž sem se vztekal prosím na to neradím ale jsem se s tím v tom vzteku obecně řečeno se celý propojil jsem byl jenom tak nic jiného než se. A jestliže jsem byl takhle bytostně propojen ani kousek z mého ho šlo stranou všechen byl investovat to bylo celé investoval řeknem zájem byl by sta do toho aby něco prosadil a jsem od toho odstoupil tak sem od toho odstoupil tak dokonale jako při těch operacích protože mně to naučili že jsem nepociťoval tou se k tomu vrátit a jsem nikdy potom když se to ode od vrátilo ta touha to prosadit se k tomu nevracel to je rozdíl od toho zlatého klíče toho foxe to je amerika ismus k obchodník protože to ne nějak tomu nikdy nevracel jsem prostě to to vypadl mého vědomí jako ten život předtím vypadl to z mého vědomí a se k tomu nevracel to strašně důležité pro vás aby co vám nejde po že k tomu nevraceli. Když jsem například o tom v koncentráku daleko později v šestadvaceti letech a něco jsem pod byl postaven před to že život nejbližší okamžitý někdo vezme tak sem věděl že není možno mu odporovat a kdybych to byl dělal z lítosti jenom lítosti nad sebou tak je ten esesman zabil ale jsem byl tak natrénoval v těch sedmnácti letech že jsem ten život odevzdal bez lítosti a nebyl jsem zabit jak vidíte naopak ten život jsem ztratil a ten život který ztratí člověk ten nalezne že ano ale věčný vystou časného to který našel ten věčný život daleko mohutně ji než sedmnácti letech daleko dokonaleji než sedmnácti letech ale tomu se dostanu později si ty si jenom že tím že sem občas se vrátím do toho předškolního věku. Se vzdal toho co jsem celobytostně předtím chtěl že sem od toho odstoupil dokonale protože jsem poznával vlivem své paměti že to nemohu prosadit protože jsem ji to považoval za operaci sem to pro jako za operaci že takového tak jsem prostě se ocitl v čistém vědomí a v tom čistém vědomí je obsažena moudrost obraz moudrosti a mám na mysli pořád ten tvůj sen a všimli toho že to ta ji jinými obrazy totéž toti vzdal a kdykoliv jsem. Tu moudrost správně pochopil a řeknu co je to správně pochopit tak ta moudrost přinesla něco co jsem nečekal že přenese ani kdy se to vod nechtěl moc uskutečnit to co jsem pochopil zase chápal jako správné takže jsem prostě místo toho že jsem nemohl prosadit to co jsem chtěl posadit získal moudrost ve které jsem prosazoval něco zcela jiného třebas než tamto. Co bylo ale správné takže jsem se potom naučil postupně rozeznávat správné od nesprávného takže když lidi okolnosti záležitosti lidské matka všichni to se mnou to dobře mysleli radili tak jsem vlivem tohoto tréninku začal rozeznávat co ty okolnosti životní co ta matka radí správně a co radí špatně co radili správně jakmile náhodou radili svatě ne vždycky tak jednou se stane poradili správně tak to jsem se snadno chopil jako něčeho co mám uskutečnit když jsem se toho okamžitě chopil okamžitě chopil tak to o sobě takovou moc že se celé okolí mohlo unavit co to dítě dělá to viděla jedno dokázalo něco provést tolik toho sebou co ale to dítě nemohlo ve svém věku provést protože jsem jednal správně. Tak tady v pohádce je to bezvadně zamontováno je se to jednat správně ale není to tak po lopatě jako se na šlo tedy tam je to velice po lopatě napsáno mém životě že totiž člověk se musí zastavit ve své vlastní vůli že to co se děje v tom lidském životě jako výchova jako škola výchovna do věčnosti abych dorostl do vědomé věčnosti do vědomé chápání si to je škola jejích základním úhelným kamenem nebo předmětem nebo obsahem učí va je zbavit se vlastní vůle ale vždycky jenom do takové míry jak může být na hranice na vůlí která co je správné čili bolí boží jak tomu říkáme nábožensky tomu nábožensky neříkal protože jsem na boha nevěřil není třeba k tomu vůbec nějaké víry v boha o to šlo i bez víry a byl dneška nevěřím pokud i ten nepotřebuju věřit to poznávám a tak. První tedy úkol je zaměnit svou vůli a než ona se zamění za tu vůli boží tak musí se dostat napřed do služby vůli boží tak se pohádek to bylo za zrno tak že napřed ten starý král musí zemřít který ještě vládl podle vlastní vůle a potom se musí nabýt nový krát nebo musí vládnout další král který vládne lajdácky jako by zná ne podle vlastní vůle jako by to to bude nevkládal to tam bezvadně znázorněno let a jsem takovýmto způsobem skok k věcem nejdůležitějším ve svým životě jako bych to nedělal a přitom všichni říkali jak kolik ty do toho vkládá vůle to je jedinečné dybych měl tvoji vůli říkali moji přátelé dospěli mém věku bych všechno v životě prosadil. A jsem vůli vůbec neměl ale von to navrhl padalo jako že mám vlastní vůli velice silnou a že nelpím na to aby bylo provedeno to co chci aby se provedlo ve skutečnosti že jsem to nechtěl nýbrž jsem poznával co je správné a byl jsem ve službách toho správného rozumíte mi ten život naruby a to nikdo z neško nepozná takže u ježíše krista ani jeho vlastní učedníci nepoznali že von je synem božím a že on to nedělá z vlastní vůle že on o sobě mohl říct kdybych něco udělal maličkost pro pro sebe z vlastní vůle ty tím chtěl říct tak nevěřte a on nikdy pro sebe nic neudělal přičemž upozorňuju vás na jednu věc že on musel v životě dělat něco co vypadalo jako tvrdé. Hájí vlastní vůle třebas oni ho chtěli kamenovat a voni zmizel takže ho ukamenovat nemohli o to přeci ochrana vlastního života vůbec ne on věděl co je správné a že v době by neměly být ještě ukamenovat nebo protože on ukazoval cestu tak to o existenční to znamená celým životem eliáš tedy padá jako vrah protože král na něj poslal své vojsko a vono všechno zničil to vojsko zničil ohněm tu schopnost že o něm od ničím o spálil. A to by byla jako že by byl vrah ne dělali dvacáté sen totéž von hájil jenom ten život který potřeboval k tomu do končení existenční cesty ježíš kristus také ten život musel hájit tak dlouho dokud se nedostal do hrobu a dokud neptal z mrtvých a do před tím nesmí být nesměla být napřed ukamenovat to by bylo dopadlo špatně čili jednám jako kdyby na tom životě strašně záleželo jako kdybych hlavní smysl života viděl v tom pozemském životě a ho tam vidím v tom smyslu úplně naruby který obrácen že je to nejdůležitější prostředek kterým se do věčnosti mohu dostat a bez něho bych neudělal ani krok proto se všímám proto například nenavštíví ani lékaře protože kdybych neměl tohoto lékaře který toto který více je sprác tak byste mi nikdo z řeka i ty nejlepší vůbec nepomohli. A berte na lékař který co je správné mně pomáhá jedinečně způsobem ten zná všechny léky a v krajním případě sáhne i k léků obranným třebas ústy takže jsem za poslední patnáct let třebas vzal jeden jednu pilulku jednu pilulku a čili prim takže nemusí že bývá my opovrhoval ta jedna vila apno způsobem se začal ihned po ti a tak si atena šla nebo co to bylo okamžitě přes novo ale ne a se ne sem se nemusel orat jsem věděl správné vzít pilulku a tito protože nikdy žádný pilulky neberu to toto okamžitě působí daleko jinak než u člověka nevě nabýt všelijakými všemi medikamenty ne na to medikamenty je nejdu protože to je to je hrozně těžkopádné. A možná že je dobře že je dneska lékaři nemají tolik medikamenty jako protože ono v tom není první recept to že my se nedostaneme nikdy když to děláme to vědeckých za vědecké asistence měl jsem nebyl k míře která je únosná pro ten obrany sou aby nepřivedla ten okamžiku do nějaké zpětně vazby tak dále někam kam se nemá dovést prosím po tom nejsem aby lékaři přestali dávat neříkáme ty oni to jinak nedovedou ale je to strašně těžkopádné záležitost ten můj lékař tento tímto způsobem vůbec nedělá ale vidíte od lidová je jednu pilulku a církev nu když mu to nešlo. Tak se mu to někdy nejde aniž jsem si to přál jsem tímto životem kráčel nevědomě do věčného života jsem nikdy nepřestal v tomto životě dělat něco co přímo slouží tomu vstupu do věčného života a co to je nechtí to pro sebe sem nevěděl že je to slouží k stopu do věčného života co jsem dělal v tom útlém mládí to je první věc a za druhé nedělat to šablonovitě není na to nějaký recept nějaké dogma mu život je absolutně nedotkl co vždycky v tom útlém mládí co výborně po sloužilo k řešení určité konkrétní záležitosti. To podruhé k řešení téže záležitosti bylo naprosto bezcenné sem musel přistupovat k úplně nově celobytostně ne pamětně k tomu novému řešení abych našel prostředek kterým je by vyleje no vyvedl z šlamastiky nebo z toho těžkosti tělesné ale který posunul zase krok dál tímto způsobem že se zachoval tyto tato dvě pravidla tak se ve mně co přálo o čem jsem nevěděl že jsem města a to bylo to čemu říkají křesťanství zásluha zásluha o život věčný čili když to potom člověka po trefí tak tomu říkají milost nesnese ten člověk nebyl nějak omilostněn záhadně pánem bohem nýbrž on si něco střádali nevěděl vo tom my si všichni životem střádáme všichni. Jak tady jsme všichni kdyby poslouchali modlo i ten si střádá protože si protože o tom neví jestli střádá to je správné to nedělá proto abys strádal aby se a záko ten křesťan který střádá ve ctnostech zásluh nej na tom zle ale těmi ctnostmi které při tom pěstuje se nikdy nedostane k tomu vědomému spojení toho si dokázali všichni asketi voni dělali strašně dobře všecko asketicky modlit a co všechno a vono to k tomu spojení nevedla takže ta svatá terezie přestala skvělá asketicky po osmnáct letech vola. to překládám než pláště proměn s hrůzou konstatuji že nemohu zemřít vnitřně a to je to co potřebuju abych nebyla tady na tom větě pro sebe nýbrž pro tebe krista takže to jako ten asketů chybí proto si vybral třebas ten watse přes a potom ten ghos za tím účelem abych jako s nimi spolupracoval jako člověk který nešel nikdy do samoty nýbrž to řešil řek bych za pochodu za pochodu tímto životem a to je budoucnost této cesty za pochodu to dělat vůbec nepř doba ne vědět o bohu na tom nezáleží jsem nikdy na něj nevěřil protože ten bůh který vám předkládala jako dokonalého dokonalou bytost. Tomu jsem nemohl věřit a vím co ti protože jsem se přesvědčoval že takovýho nic neexistuje to mně bylo jasné jsem po poznával z toho pramene že je to nesprávné ten není dokonaleji podle vzoru člověka ten není ničím podle vzoru člověka máme být podle vzoru božího podle obrazu božího a ne on po obrazu lidského my si ho představuje podle obrazu lidského a to je a ten naší kdy je chabé to není vševědoucí podle obrazu lidského nebo všemohoucí nebo tak nějak ne při tom on je tím vším ale jinak než to představujeme svatbu přede to během dopoledne se k tomu dost abychom vesele jak je to jinak trošičku o hodně jinak. Ale splnil jsem tuto podmínku kterou když člověk nesplní tak nemůže se dostat do vědomí věčnosti zažívání věčnosti sedmnácti let jsem můžeme toho tolik a stálo než jsem to věděl že když bylo za to proti vůli studium přírodních věd a jsem nevěděl že jsem ty přírodní vědy studoval od útlého mládí že daleko dříve než jsem studoval na školách nebo že se že jsem studoval přírodní vědy neboť jsem byl ve styku s těmi zvířaty těmi rostlinami s těmi narostly k tomu budu mít ještě příležitost se vrátit a budu se muset k tomu vrátit tak proto jsem vám teďka dal do ruky a doporučuju alenko aby se to přečká páté číslo vědy a život o těch rostlinách buď tak dobrá a krok na sem to krátký článek to přečti to pro tebe jako lékař ku to pude veliký význam jo ale tam ještě mnoho jiných věcí pěkný kterých stojí za přečti ale to je ten článek je pro vás určen a tak se vrátím k tématu. Jestliže jsem žádal něco o čem jsem nevěděl že žádám takže sem to nemohl dělat pro sebe se podívat tomu že bráno který sebral nad kori cesty a on to ta věčná pravda celá na poklady naší cesty a nemy nemíním neznámý ji nepoznáváme budím poznávali tak bych to dělal z vypočítavosti jsem to vypočítavosti nedělal a moji všichni přátelé narozdíl od prosím téměř dycky přátele mají tu nevýhodou proti mně tyto nevýhodu nemáš že není tak vypočítavý ne si tak vypočítavý jako většina mých přátel kdybys nebyla schopna takhle něco dělat kvůli věčnosti ty jsi ochotna dělat protože je to správné ovšem máš to nevýhodu že to nepoznáváš jako správné že váhá že uvažuje že se musí rozhodovat že ta pra když to jsem měl protože začal s tím daleko dřív než ty s tím začal teprve. To nechci říkat vod chvíli si byla vráceno tento život jo do tohoto života po těch operacích tuhleto tam si začal takhle ty do věci chápat ovšem nevěděla si proč a jak a že ta to změna v tobě stala tak se v tom stala protože jsem tehdy když jsem chtěl dotáhl života zasáhnout o sem dosáhnout osobně to byla osobní zásad to lety snad jasno a kdyby nebyl býval osobní kdyby se byl do tebe nezapřel neopsal tak to nedopadlo takle ale to je vedlejší ale jak to dopadlo to si nevěděla jsem věděl jak to dopadlo alenky bude někdo jiný eště bude tapas strašně bude ta pak od toho ti nemohu zachránit ale ji pude o věc. A tak kromě malinký indům na vysoké škole si to dělala pro věc víš nejenom pro ty zkoušky ty si myslíš že to ty zkoušky pak to s tím neví co si dělala které každé taky si mysleli že zachraňuje můj život a oni fakticky uvedli na duchovní cestu rozumíš a ti tím co děláš a že to a pořádně myslel si že to děláš kul zkouška potom chutnou jinému to je jedno děláš tohleto na pozadí to na ten pozadí vědomý je a to jeho nevymřela ji na cestě do věčnosti a to marní a tomu věří nebo nevěří jakou dodneška nevěří a není není mi to na závadu hlavy stole dělá nezáleží na tom síla je nebo co že se to dělá nebo to nedělá a ty to děláš prosím jenom o jednu věc. Chápání věcí tohoto světa díváme li se a chápeme li jednu a tutéž věc je nutný ku to je proces růst růst růst do správného pochopení nikdy to nebude úplně správné pochopení dyk te obraz ale je to růst je to proces po bez ten život je celý procesem proto například alenku tím musím říct jednu věc když si například bereš takového člověka jako je ten oliver. Tak v chvíli co si ho vezmeš je to někdo jiný než ko s tělem s a čím dál je to jiný člověk protože to je proces tady v tomto světě si nemůžeš nic říct takže dneska máš jinýho olivera než si to vzal úplně jiného bere vědomí a pořád bude jiný a on taky jinou a není ku než kterou si za a to by nemělo nechoval ty lidi ty partnery nýbrž měl by v tom vidět správnou výchovu že na tomto světě a čím je to živější organismus tím méně jenom to nemůžeme si něco brát toto na řetu není nic pro nás nýbrž to je na jenom svěřeno oliver je ti svěřeno ty říci že se na jemu svěřeno když jsem toto začal chápat nebo manželka začla chápat šest let po tom co jsem si vzal že jsem si nevzal tak jsem o této proměn ustavičné o tomto prostředku proti věděl o to útlého mládí takže jsem si nemohl něco vzít v tomto světě a si nemohu něco vzít si neberu ani vaší pozornost prosím vás ani vaší pozornost je neberu jsem rád že jste pozor. Ale vím jenom že do míry jste pozor jak vám to správné vás to dovolí takže vy si klidně vynechat to nehodí se škrt a ten podle toho vzoru to vás strašně těžce jako chrám u každého přát to je ovšem to způsobuje že nemůžete dosáhnout to co sem třeba dosahoval přeškolním věku to nemůže dosáhnout protože děláte no řka jsem při tom si nesměl dovolit jak jsem poznal něco na správné v tom dělat nejmenší škrt jsem to musel brát tak jak se to jde ale kdybych to byl v podruhý jak sem to před tím byla tak to nestačilo na to bylo úplně na špatně jsem se nectím poprosil takže i ten princip moudrost je moudrost je o obraz možnosti oblast mohu ti je pro vy vnitřně pro vnitřním významným promění ano je to je to závislé pro na nezávisle pro a to je moudrost sama. Proč tvůj otec měl tenhleten sen protože jsem tam vykládal jak vyprat partnerských vztah to brně a vít udělal tu neplech že to uznal ne že by to byl dělal uznal to za správné a to že to manželka uzná za správné po šestiletém manželství kdy vo tom vůbec nechtěl ani mít řeč tak to způsobilo okamžité vedení u něho to způsobilo okamžité vedení kterému ovšem ona nerozuměla jenže jsem tomu tak dokonale rozuměl jako rozum jeho vedení protože se dívám na tu pravdu a ne na tu a ten obraz pravdy se obraz pravdy se mi jeví v rámci pravdy a součást pravdu jako nebo obal pravdy a v tom poznávám obal pravdy no a tak. Víte co stačí na této cestě udělat stačí to přímou za správné a strefit se do toho že je to správné fakticky je to co to co uznal za správné ten partnery tak se budu v něm teďka babič strašně dlouho tak to prostě on přijal za správné ne že by to chtěl dělat eště to ale podstatné a je mu dává na pomocná ruka k tomu aby to mohl takle provádět teprve to pochopí tak bude tím vázán a si budu moct rozmýšlet mu to dát pochopit tak aby tomu dobře rozuměl protože by to bylo strašně závazné ti to řeknu jenom tak jedné se tin bych to tak správné se dvou se tím jedné se tin naší ještě mým aby se jako neměl příliš velkou tíhu na svých bedrech protože jsem okamžitě vod chvíli z toho manželka přijala začal mít velikou tíhu na svých bedrech se musel nést. Tak teď bych chtěl říci že člověk který jde touto cestou neví vo tom nechce nic navíc oproti ostatním lidem slibuje si od toho života jenom tolik co ostatní lidé to znamená něco pro tento život a ne pro nějaký život věčný čili z hlediska věčnosti něco trošku chybného neboť on vyhraňuje toto z toho ostatního no to vylučuje on to eliminovat to je chyba tak je to správné v tom smyslu že nechce království boží uchopit. jsem hledal království boží především od tří let to opakuju tom že jsem jednal podle správného někdy občas bez ohledu na sebe čili hledat správné neboť sledovat správné nebo poslouchat správné to je všechno správně řečeno znamená bez ohledu na sebe to je správná cesta o které při které nepotřebuju žádnou víru nic než poctivou touhu jít za správnou věcí pod ti od toho zastal třeba se to zcela světská věc si při ženy vzpomínám na ten okřídlený výrok toho kubánci který nedával pozor na to co se mu vykládalo. O tom kde mají chybu v ro to ru že on jich spálili jen na to milion korun a voni zaleze let spály sedm a nedával pozor a dva jo z různý dávali pozor tajíte a sem to překládal češtiny a tady se a by se lovil se jim to a tento pozor dával jsem říkal věda va te potom říkal ne máme rozděleno práci o to se nestarejte a když potom se našli tu záležitost tu chybu na tom dotor tak ji objevil to ten co pozor nedával že o to zakopl v opravy kde byli hotovo opravu a když se potom při do města plzně a on chtěli o nich abych ji pomáhal při něku ech. Že mi okolo kostela svatýho františka trati ského tedy kostela tak on mně říkal znáte tohle toho svatého ukázáno svatýho jana nepomohu se říkal znám a jak vy ho znáte nou a spoje ukaž na každé studna ukaž je studánky naruby a tak teďka musím prozradit řekl jsem se modlil tomuto svatýmu jo pomůcky mu aby osvítil abychom našli tu chybu na tom ro tou se říkal sem tohleten svatý byl.

Download XMLDownload textWaveform view