EN | ES |

87-10

87-10


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Na jak je to s vírou, která je přímo souhlasem je přímo souhlasem z božím rozum smrtí na člověkem jak praví ale dalšího je patrno že profesor her o lidské smrti. Prosim vás, lidská smrt je obhajitelná neboť co začíná to taky musí končit. to taky musí končit ale tímto způsobem jak to on teologicky hájí opravu spravedlivé není protože mám právo vlastně s klidným svědomím zařídit teprve tehdy se udělal pro život věčný tímto životě všechno co jsem mohl no a to sem použil neděje kdokoliv je tak zaujat bohem že zapomíná na sebe zapomíná na sebe musí se smířit s tím aby toto smíření že ztratí svůj....život který vlastní který vlastní nemohl by se tedy setkat se nosti vy běh neztratil bude mu totiž jen z bude mu totiž jen věčné které se nedá vlastnit a rovné s rovným se tak spojuje jestliže tedy na konečně svolí ke ztrátě svého života po nějakém tom podle v době v hrobě těla které však bez vědomí člověka zůstává živé stává do věčného života a teprve pak zjišťuje že nebyl bohem odsouzen k smrti nýbrž v životu o němž by se potom mohl by. Vyjádřit ježíšem že byl předtím odsouzením na tomto světě jen mrtev protože nepoznával celý život ovšem ježíš předtím odsouzením poznával co je život neboť se dal odsoudit za nás byl a je zástupnou obětí za nás za všechny pasáž o vlastnění jako on největší překážce spásy je správná na některé malé nedopatření aby byl hříchem musí být chybným krokem a chybných kroků je mnohem více chybných kroků je mnohem více než toho co nazýváme hříchem chybném že být dokonce něco co původně bylo za jiných okolností správné a naopak a podobně je tomu se hříchem podobě ani vlastnění se nedá vždycky kategorii prohlásit. Za chybu nebo hřích ježíš dovedl například na sobectví učedníků postavit dokonalou lásku k bližnímu a k bohu čili původně za ním aby šli oni původně za ním aby získali osobním spásu popřípadě aby se zachránili před hrozí konce tam avšak postupně se měnili že svatý jan evangelista to je největší chyba naší teologie a všech církví že si myslí že nějaká budoucnost po smrti nám kyne že nějaká budoucnost po smrti nám kyne vůbec žádná na nekyne nýbrž bůh je to již naší přítomnosti a toto zjistí zase záleží a patří jen do oblasti metafyzické zkušenosti nelze si je potvrdit. Úvahou přijdu váhu na to že tomu tak je nemá tato úvaha onu závažnost a sílu které jsou doprovodim jevem zkušenosti mám v plzni jednoho člověka je to herec na plzeňské výron se naučil v tomto je poslané u něho tím povoláním hereckém on dovede se vžít do každé hle čili i dole a kdyby to neuměl že hercem i dole hledající ho boha jenže to všechno na úrovni tak nezávazné jako jeho hranatí víte takovými jsme všichni že on si na jeviště odehrál tu svou roli a vy je se do toho dokonale ale jakmile z toho jeviště přijde tak běda kdyby byl třebas kecal nebo kdybych byl nevím nějakým on musí být zase tím kým byl předtím než na to jeviště vstoupil byl předtím než na to jeviště vstoupil a tohleto my děláme že my se a s modlíme a v chvíli upřímně třebas jdeme k bohu ale potom se z toho dostaneme za se ven do světského života a začneme fanda tomuto životu jsem mluvil nedavno člověkem který velice hluboce se umí modlit jeho modlitba by se dala na zbourá nazvat mystickou není to pravda ale dala by se při dobré vůli také nazvat a von mně říká víš když o z své modlitby tak jsem nadšen pro věčný život a vydržím je to to nadšení toto zaujetí pro věčnost někdy hodinu někdy dvě někdy celý den ale nikdy ne dva dni protože život je tak naléhavé tak na utočí že zbavíte to vnitřní pochody se mu říkal takový již tím si dokazuje že si neměl vůbec žádnou dotazu zkušenost. Že to se do toho jenom vmýšlel protože když je to to metodická zkušenost ne zatím tak jsem byl tím tak zasažen že jsem do dneška bylo to v sedmnácti letech nemohl to v sedmnácti letech nemohl na nic jiného přednostně myslet než na tohleto věčné co v člověku je a to z toho především vám musím vodě jsem to nebyl který to způsobil protože to se tím jsem potom vůbec netoužil a vůbec sem to neznal a najednou jsem po něčem i metodu že než potom let čím je to byla to moje touha není to moje toho nebyla to moje touha předtím to nebyla moje touha po tom taky ne jak potom bylo těžké se vybavit z myšlenky chybné že to je moje přednost mně to dalo velikou práci protože zalekne c takového počínání sem se považoval za svatého nebyla to pravda to sem byl musel jsem se z toho vynález tím koncentračním tvorem kde jsem poprvně začal mistra kte život že v přijdu. Vo život předtím nikdy ne takže tady se ří bych se dal záhad který že není budoucnosti to znamená že není musíme tomu bohu jít a na vypořádat že po smrti se tam dostane výtečné krišna nerv myšlenka o sebe zřeknu kristově na nás se chce abychom jejich v tom následovali neboť i my přicházíme z věčnosti a do věčnosti se může ve vrátit jen po jakém si pro dej dualistické zákonitosti se kterou se úzce je úzce spojeno zapomenutí na otcův dům to je třeba vyprodané k tomuto světu aby se dostavila toto vzpomínka a ne se to lépe do prokázat nebo udělat nebo uskutečnit než. Promrhá ním všeho co jsem od toho otce dostal přístupu do tohoto světa jsem byl vybaven vším co potřebujeme pro život v dualismu nejideálnější promrhá ním toho všeho je přestat to mít škoda že takhle nerozumíme marní sti marto trpnosti nýbrž bereme ji doslova a provádíme také tak naše vybavenost pro život je výtečně než tušíme abychom celou tu prosím to je ten olej v lampách moudrých panen setkali bychom se se ženichem kdybychom to dovedli se se ženichem kdybychom to dovedli říkám tomu využití transformační schopnosti lidského těla že sienská tradice bohužel příkladem z příkladu ježíše a života protože mu nerozuměl jako komplexní mu příkladu pro celý lidský život vytvořila nábožensky systém to co není náboženská a to není správné po. Úplně ježíšova příkladu říká tato tradice pro život ježíš si nedovolil do cti let nic z toho co se potom po jeho třicítce jevilo jako vyloženě nábožensky žitý život jen jednou ve dvanácti letech se projevil nábožensky ale hned se k vrátil a byl s ní-byl oddán nebo poddán jak chcete tak dlouho a tak dlouho dokud se tato poddanost nestala samovolnou do doby bylo u něho samovolné to že musel být k bohu že toto vědomí bez svého přičinění měl teď jsem tady z toho vědu konal a to ještě přečtu než ten komentář vlastní začnou říkat protože lidský život se čím dál tím více pohybuje mimo náboženské oleje nábožensky systém stále méně co říct. Si lidskému životu jako celku život se stále více řídí znalosti přírodním zákonů a to v tom nejširším smyslu slova mám na mysli například pokrok v lékařství v technickém vybavení života a podobně a k nim si lidé vymýšleli zákony podle světských potřeb malý člověku ani neví proč by si se měl řídit nějakými náboženským mámi ale jej život soustavně učí čeho se ze sebe vzdávat a tak jsme všichni připravován z různých východisko i při nábožensky ne žitém životě ke smrti podle ježíšova návodu nezáleží na tom jak se menuje to vůli čemu se sebe životě vzdávám na úplnosti s jakou to činíme víte například když jsem se věnoval stoprocentně přírodním vědám nekonstantní přírodním vědám. Tak nezáleží na tom že to bylo zcela světské ono to dokonale připravil za podmínky že na to rezignuju dokonale je to připravilo k tomu přijetí boha a kdybych na se šel možná býval náboženské tak dokonale dopadlo protože bych byl si přál něco pro sebe a tady jasně přát pro sebe něco zcela jiného než co jsem našel tak to bylo se mnou vždycky něco jiného jsem si přál než to co jsem našel a si myslím že tady hezky let tomu odpovídá ta píseň o perle že on našel něco na co úplně zapomněl na celý ten úkol když jsem se přimknu těm přihodila na se zapomněl na ten duchovní úkol a to byla moje velká vymoženost a to je dneska nemají poměr k bohu ani k náboženskému životu ale tím že se něčemu pořádně věnují že se něčemu pořádně věnují tak mohou se k němu dostat stejně jistě jako ten kdo to zatím náboženským životem de bych řekl že daleko jistě že on si nepřeje nic do pana bohnic od něho nežádá a to je ten správný poměr milujícího on neví že ho miluje jsem taky nevěděl že ho miluju musí myslíte že si stavte se vyvede stoprocentně že z že nemiluje pána boha to dělá pořádně tak je pána boha tohleto je prosím vás a když například dejme tomu -ta maří magdalena ta maří magdaléna byla dokonalou prostitutkou tak se o ni vyjádřil že kristus pořádně milovala pána boha ne nebo to nepochybujte a čili on tady nedělá bůh rozdíl mezi tím co děláme dobře nebo špatně nýbrž jak to děláme jestli plným zaujetím. A tohleto právě tomu hercem abyste všichni takovými hercem postrádal u nás to pořád taky že tomu přikládáme tu závažnost kterou by to v sobě mělo mít se již není pro nás tak závazné a závažné že například se modlíme to byla závažnost od prvního okamžiku mým vlivem protože to na padlo na spadlo ne ta modlitba byla pro a jinak to pro vás taky není tak závažná že jsem od prvního okamžiku kdy jsem do modlitby vnitřní vstoupil jsem měl jistotu že vede ke svědomím spojení s bohem jistotu a jestliže tu jistotu nemáte a to ho musí být nějakým způsobem propůjčena tak nemůžete mít ideu správnou osvobozující při modlitbě to zpráva opozici idea je. Ty jistotu že vás to co používáte vede k bohu a že vám to neslouží jenom pro chvíli modlitby nýbrž pro celý život jít si do modlitby pro požehnání na celý život na celý celou dobu mm v jeho modlitby jsem dělal čárku také svými let že jedině modlitba nemůže dovést bohu takže jsem celý den když jsem se nemoh modlit chodit do školy a musel jsem taky dělat něco jiného světského jsem se těšil na večer nebudu muset to světské konat že se zdrhnout tomu bohu do náruče toto těšení se na ten večer to bylo to zaujetí které bylo vlastně modlitbou sem to nepovažoval za modlitba a to bylo dokonalá modlitba protože dokonale modlitbu hraje roli právě to zaujatost jestliže není tak jestli je to mechanické nějaké cos odříkání i třebas jména božího. Tak to nevede k vědomému spojení s bohem který to se mně vůbec nestalo jestli chcete si sami na sobě zjistit kdy je máte naději aby se to stalo anebo vy musíte vědět že to nestane tak vám to prozradím podle jednoho znaku jestliže se vám do vaší modlitby pletou světské myšlenky tak to nemůže nastat a jestliže vaše zaujatost je tak velká že se tam nevedou do zaujatosti žádné vedlejší myšlenky tak je nemáte mně se od začátku žádná cizí myšlenka dole modlitby nepletlo nikdy jsem s nimi nebojoval jsem nikdy neseděl na dvou židlích to všechno ne vlastní vůle anebo vlastního přilil pochopitelně to všechno bylo vysloužená tím že jsem nevěděl že to mu sloužím že jsem nevěděl že sloužím bohu tím že se věnuju třebas přírodním vědám že jo to nese neviděl tak jsem to kvůli tomu nedělal jsem to dělal kvůli přírodním vědám. A proto jsem to dělal pořádně tak to za následek že to přivedlo k tomu poznání boha čili bych radil jako nejlepší způsob jakým se dostat k osvobozující ideji která osvobodí od zaostalosti a od své smrti která je zvířecí smrtí a ne lidskou abyste si všechno v tom životě co děláte dělali koně pořádně a když to nebudete všechno dělat pořádně a kloudně tak aspoň něco co je hlavního vašem životě abyste dělali správně tak například se tam tadyhle alenky co si myslíte že je hlavního vašem životě že voni všichni říkají a my se to tam nenašli pro tento návod a my se to četla taky koncentraci tak by se to potom přečtete a bude buď měla to za prone ne. Co mysleli že v našem životě hlavní že by že byste se pomocí toho mohla potom že by to ostatní mohlo svézt kdyby se to hlavní dělalo jo že by to jako přetah to hlavní by přestal to vedlejší pochopitelně a to by bylo osvobozující myšlenka říkáte prosím to musíte vět každým to máme trošku jinak než by vás ale nikodéma jako pak řečí neumí pan manou my všechny řeči to mít viďte vám to nemohl říct jak bych to říkal bez něho aby při tom nebyl že si dovedu sobě něco nalhávat že se mi to hodí to na nás pro vás je utiší vaše váš poměr k manželky. To je otrava viďte takovýho manžel mně takovýhle poměr tedy by všechno přepisovalo a ale je to důležité protože to že máte vnoučata že máte děti to jenom následkem to že se vzala tuhletoho pana manžela takže musíte jít ke kořenu věcí víte je to otravné vím my takovýhle o manžela alenko tak sebe lituju ještě že tady není proto to říkám bez něho více no takže to je vej boží vše a proto se toto na vás chce a to by bylo pro vás osvobodí myšlenka a jde a která byla z osvobodil od smrti fyzické kdyby se takhle nalezen svýho manžela ale prosím vám jak by z toho vyčkat to není pravá lásky a jsem si myslel že pána boha nemiluju protože nemám k němu ten citový poměr napřed mu třebas taky vozit nějakou na jednu stranu tváře na druhou že jo když. Budete najednou aby ta druhá nelitoval tak výtečně na tu druhou a tak když něco vyvede jo že tady není ten výborný k hlásí jak se tak tváří proti naší vohně jako by tady vodou není on se do toho dobře vžil a tak vám to řeknu protože každém životě jsou nějaké klíčovýklíčovou a kdybychom tohleto dovedli vystihnout a vypořádal se s tím tak bychom našli snadno osvobozující myšlenku pro bylo první osvobodili myslel neko v tomto životě poměr k nim vědom že se milou lásku neměl ale pro dospělého člověka nebo pro člověka který nemá takovýhle zájmy tak proto to je něco jiného on si musí umět najít tuto klíčovýklíčovou sloužit ale musí si přitom dávat dobře pozor že to se týká ještě někoho druhého notoricky musí někoho druhého týkat aby toho druhého neska dělal jsem ty přímo. Řeka bych nemohl ne to byl ten druhý ale když je to osoba tak by se ti toho pu osob mohla klidně schází ty si říkat panečku a to oni mám dobrý že ano že si může dovolit to chci ona na trpí ne ale vona na něho trpět nebude víc než dosud ale ona to vezme za jiný konec on je klíče věčnému životu a proto se říká ve starém zákoně muž a žena bude budou jedno tělo a protože je k tomu třeba dvou tak to jednotili musí pracovat pro to druhé tělo ovšem se setkáte nejde svým manželem on tady dneska není tak mu to prosím vás taky řekněte protože když on to budete zase ze své strany vůči vám tak to bude jedinečné tak to velice rychle pude kupředu si to dovedu představit to tak je že to taky obecně platné protože dokud ta manželka moje. To co jsem řekl před svatbou že si ji neberu to brala rezervou všechno co myslím a jak ji tak jakmile poznala že to že jsem si nevzal bylo to nejlepší a naše manželství že ji mám od pána boha totiž svěřený a že se jednám daleko lépe než bych jednal člověkem který ho jsem si vymyslel jako že je to připadá sem si to vymyslel jsme se vzdali přeci ne jakoby ovšem ne jsem začátku věděl že si ji neberu ona se tedy vzal ale to nevadí ta chyba z její strany že si brala se dva opravit z strany jsem si ji nebral a že jsem taky nikdy neustoupila od toho že ji mám od pána boha o to člověk nesmí ustoupit a když mám od pána boha tak s musím hospodařit jako hřivnou od pána boha ji nesmí nechat ladem a to je strašná otrava pro toho partnera a jsem tedy. To jsou manželku nechá nenechávat ten mít způsobem že jsem vedení trpělivě ukazoval příklad toho nevlastnění protože a ona zkoušel vrcholně dak pan manžel vás nebo tebe ten nezkouší vůbec ten na to ještě nevíte by měl tak zkoušel na to přijde to bude zlé ještě že dneska na tom že tady není nemůžete začít buď tak dobrá začínali ty víš před před onoho tento případě ono totiž jde o tohleto že musíme začít u sebe nikde jinde není správně ne u manžela nebo u toho partnera musím předcházet příklad když jsem šest let předcházel takhle příkladem a nedbal jsem na to že manželka podle mého názoru špatně vychovává děti že se špatně staví k životu že vidět plná strachu a všelijakých. Problémů které jsem dávno neměl sem jim potom nepodceňoval nýbrž jsem ji považoval nástroj byl kou božích který jsem převzal a celé svoje jednání jsem považuje za práci na poli kde mám všecko od pána boha ry dejme tomu že ta manželka byla s tím tou motykou že nebo nevím co to co se tam zasadil všecko to byli ty děti a všechno mám vod toho pána boha a to se mi nevykládal tuhleto vůbec jsem jenom přes vodou říkal mám od pána boha aktivně máš taky abych vychovával tebe a ty vychovala mně ona vychovává tím že s tím nesouhlasila že chodila do kostela kam bych byl nechodil a jsem s tak poctivě chodil do kontradikce všemi dětmi třemi že vyhodili proto ze školství to se mu dělal do sté a neslevil jsem vyhodili ze školu Prostý protože kantor tedy chodil do kostela a tak provokativně za třemi dětmi ten ve školství nemá nic společného nemá s ním společné nemá tam být a teprve když vyhodili ze školství ale když prostě viděla že jsem pořád neobe že si vedu nikoliv své ale že trvám na tom postoji vůči bohu když on je přední a všechno co je božského k manželce je taky před samotnou tak jsem v začal vlastně umoří ji samou to vám nemohu to bych musel konkrétně vykládat svůj život a to byste asi neměli přepilný ost a kdybyste chtěli se o tom dovědět táhli tak jsem tuto cestu kterou navrhuju to sem celou prošel protože ta manželka by nesměla být umřít dřív než jsem to všechno prodělal ne byla pro opice na tak dlouho dokud jsem neztratil a nemuseli vyměnit za jinou. To si vnu že nějak se musel podivu odevzdat bohu a taky jsem ji odevzdal bohu když umíral sem jim od boha přijal tak jsem zase od boha tak sem jim sebou vrátil a vona následkem toho po smrti zažívá úžasný požehnání proti tomu pro jeho ostatním moje matka je tam vo mnoho věc déle posmrtném stavu a vona pořád ještě potřebuje tělo a moje manželka to o nepotřeboval se seno týká duševně ne jako svatá terezie tam je to snadno s manželkou je to snadno ne která musím vyprovokovat k tomu abyste se mnou setkala protože ona přece jenom svý osobní zájmy svatá terezie jako každý svatý vůbec osobní zájmy nemají ty se ve vůbec neznají a kdyby za nějakým osobním zájmem šli tak by obra by museli odtamtud spadnout že on na to spadnout nemá nedá že oni ty osobní zájmy nemají to ji dávno smazaný moji opravdu smazané své ta jich individualita to je zajímavé tam existuje jenom proto že nejsou svý a proto jsou do. Konal individualitou ta svatá terezie například dokonale poučuje ovšem co dělá dobře a co dělal špatně během tohoto života ale dokonale takže dejme tomu za vysoko skoky studia to je tole dlouho mně hlásila stránku ve svém spisu to e jsem nemoh mít nebo španělské aby jenom unesení pražské ji tam do toho spisu vy jasně depresi on se sta dokonalosti a zastane třebas to šedesát čtyři a svými si stranu je taková a taková myšlenka teď měj jmenovala a ta je špatně se ostatní z toho smyslu a ještě něco my tam menoval jiného si může vzít za správné a může sledovat ale tam to nelidská cesta není nikdy dokonalá a jsem tedy taky dokonale nebyla tak se tam musí něco vyškrtnout a něco se tam musí přidat no takže totéž platí pro jakékoliv partnerském někdo nemá takového životního partnera jako. Třeba vy ste ho ztratila ne to nevadí toho druhého přemýšlejte vo tom letím druhým prosím vám neříkejte že to váš syn by se moc cítil to ne to si může tajně myslet ale není takový padl by moh být vaším si se divím jak do toho mohla porodit zabije ten druhého vnitřně ho oboje do jaké míry ho zabije o něm to jeho jáství do takové míry ho stavu ho vkřísí životu a kdyby nebylo zapotřebí druhého a tak bych vám toto vůbec neříkal ale to to je zapotřebí takže dejme toho vašem případě dyť toto mysíte že ten doví tak pokusy to myslíte tak prosím vás řízně na svýho syna velice řízně protože to si to zasluhuje a si myslí že je to nezasluhuje nebo zase když si myslíte že to. Jinak správné že a von to dělá řízně do toho ale nemilosrdně že bude to váš syn tak není to správný poměr pokud je to váš tvůj manžel tak to není správný poměr to nebyla moje manželka tudleto to byl partner vod boha svěřený a jenom po stránce jenom do míry to bylo správné tomu teďka dělá dobře že je padne od boha s řek je schopen se protože to tam bylo notesu je ne vůbec ne to tam není to to se to kázání pro manželku tam není postu to stačí ono je čili to nevíš protože ona musí být trošičku na výši proti tedy víš si vůbec netroufám na tobě jít to co chci na manželce protože ona je lepší než ty víš to se dělat. A můžu jedině odstavit na vedlejší kolej aby vůbec byl schopen toto slyšet hodna ne myslel tak něco říct proti vy abyste trošku cítil mému jo jo to by seděl hodilo budeme sami s je to řeknu protože není proti ženě něco takovýho říkat co říkám proti tobě to není slušné ani a tak dále řečeno někde jinde ve svatém písmu že totiž ženou jedna zcela jinak než muži z toho důvodu že je považuju za daleko schopní na této cestě než jsme my jenomže vo tom neví a o to jsou na tom ty zase hůl a tedy musím chtít při nich že voni mají načase schopnost tak roz jet jevem toho že překonali milio tu třeba letli vývoje. Ona této zemi že můžou v tom daleko plynule pokračovat než my my jsme to nikdy v sobě nerozešli ale oni to rozdělí když narodil i děti tak to v sobě moji božích za prosili lékaři pomohli tím že upravit metabolizmus tím že dali pít mých u něho stejně něco jinýho ne jakmile mu regulují takhle třebas jenom stravu ne nepodcenil této na správný způsob tak to musí zmizet protože zelené na a maso působí jinde než například mlíko jestli se strefí tím nevím asie tak by i sami lékaři mohli pomoci k tomu dal je mezi vámi někdo no samozřejmě že je jenže když jsem ti určil manžela jako tak nemůže zároveň janíčka na dvou židlích nemůžeš sedět ale mohla by tím být například staví proto jsem to. A říkal vy ste spojitý nádoby a léčit janíka když největším vít to chyba a vona dobře že jaká spojitost je mezi na mezitím dítětem že jo na dálku že musí být někdo jako tak víte sním je ne tak tam může na něj působit ovšem upozorňuju že to že bude v kolektivu dětí to považuju za velice kladný způsob daleko lepší než stravou nebo nějakou nějaký zařízení metabolizmus to protože to dítě bude narážet na celou řadu obdobný příkladů a bude se muset s nimi vyrovnávat bude odcházet od sebe k těm druhým jako odcházel teďka k ve ke své matce a bylo to pro ni pro něho levou řeknem bylo mu dobře u matky že tak jakmile mu začne být dobře u těch. Dětí tam v tom v škole tak je vyhráno že von se brzo zbaví potřeby živit nějaký umělým způsobem ten automatismus dvě oni mu to budou živit děti ostatní protože ty jsou opravdu něčím co není z toho člověka přímo toho se automat jeho zmatku jedna nýbrž oni představujou náhražka to automatismu dvě to je náhražka ale je to automatismus dvě ražen a k tomu je třeba ovšem celý kolektiv lidí aby to na to stačil on tam bude mít celý kolektiv děti a která na to stačí bude mi to neradil víte takové dětské výchově tam tedy opravdu jeden jedno dítě drží druhé jsem nikdy do takovýho inici ne to je to se nechodil ale co teďka ta drahocenný kdyby nechodila do družině tak by neměla polovičku kladných vlastností. A že nám musí brát ohled a byla bezohledné pána boha nese se to totomu druhému říct pochopitelně protože pán bůh nehraje nějakou výsostná roli ten hraje přízemní roli ten se stará o detaily přízemní ho pozemského života kdyby něco vynechal jako méněcenné tak by to zahynulo on se musí do všeho vcházet svým vědomím upozorňuju vás na to to je velice z našeho hlediska velice obtížná záležitost věnovat se i tomu co je proti němu nebo tak nějak jo jeho láska je absolutně nestranně on musel milovat stejnou měrou ne o něco méně toho esesmana tetě zabít jako některý se měl být zabit stejnou měrou a nebyla to žádná protekce to my nemůžeme pochopit. Pět todleto vůbec to je nesnažil to pochopit ale z toho z situace jednadvacátýho jedenáctý třicet devět vím že tomu tak je že bůh nestranně miluje všechno všechno své tvoří nestaví se k němu za teta kvantita zatím jo rovnou ost učí všemu a to alenkou potřebovat ekonomika jsem taky latinu o rovnou ost to znamená manžel je protivný rovno duše s ním jedna jako když je mýlí a když je milý nebudu se nemá vo něco líp než když je protiva protože mu to to polohy a myslel by si že musí být mýlí no to od toho tady není musím být vůči němu milý v každém případě stejnou měrou že bych do dosáhl jenom toho že by byl milý za všech okolností tak se tak dokonale odosobní Tak dokonale tím že budu při něm a budu muset ukovat tak se dokonale o co svým že přestanu být svůj protože je věci jdou proti srsti anebo jdou po slasti že ano a kdyby tohleto u takového partnera se mnou nebylo tak by to bylo výtečné dlouho je trpělivá toto cesta k ne v ji znám a to je potom hrůza když se setne to s není k vydržení vyšší je to tak no tak pole žiju s nebo ty asi tak a tak prosím ve na vědomí že tato ten intermezzo je způsoben věkem a ne zlepšování se alenky ne to není se na musí. Ta pod fousy jen to je a to se mi to hezky baví na určitých vite a před tolika lidmi a voni to všechno vydrží totiž voni dobře vědí že to v každém životě takhle ne to není jenom tadyhle a že to je běžný stav věcí že není možné že by se jenom dva partneři radili protože to by bylo k nevydržení k to by totiž se k ničemu ne vychovali a nikam by to nevedlo ale takhle když na sebe narážejí tak je vidět že poctivě jdou svou cestou každý máme své východisko a jeho se tohoto východiska se musíme držet ale to východisko není na věky stejné to východisko se mění během života ježíš kristus o tom mluvil svým životem napřed byl poddán rodině pak sloužil bližnímu a pak to žijou. Dokud svatýmu jedině jsem minimálně tři východiska která se ale totálně liší od sebe je to pravda tak v lidském životě to nejsou tři změny v tom východisku nýbrž je jich stovky tisíce za každé situace musím umět pružně volit jiné východisko a musím zkušeností vět které mám volit tedy jak jsem vám tvářit výja k tomu druhému nebo k těm lidem nebo v politik přistupovat kdybych měl nějaký nějaký dogma kterým bych se řídil tak jsem jednak směšný a jednak nic pořádně nevyřeší vždycky podle situace se zařizuji ano standa otce ale ti vám to oni dovolí to ne to musíte volit cit manželé že a ty jsou rozboru pro. A zbav rozkladu že tak ten rozklad bych bych rád něm pokračoval bych řekl že my nevíme že děláme něco jiného než to co víme a chceme udělat my si myslíme že to co chceme udělat je to jediné co děláme moh si nám do toho něco někdo mluví takže to nemůžeme provést ale při přesto ale chceme něco vykonat ze své vlastní vůle tak vám řeknu že to není to hlavní je aby se to podceňovali protože to chvíle ale to de to hlavní hlavní je to že nevím o tom co ještě dělám a vůbec o tom nic nevím a nesmíme toho vědom a jednám něco jinak jinak podle mění lidi sekal za jim účelem než kam fakticky mířím kdyby byli to řeknu příkladem ježíš života ježíše krista kdyby se tam je všechno obsaženo kdybych byl ty. Židi ty vedoucí církve věděli když opravuju ježíše že vůbec začínají vytvářet křesťanství že ho staví na nohy že by vůbec nikdy nevzniklo kdy bylo nepopravili to je nám jasný tak by ho byli nikdy nepopravili protože to dobrého nikdy nepřáli tomu křesťanství ale že to nevěděli když to hlavní co dělají že nevěděli že nevěděli co dělají tak to mělo za následek že o nechali popravit čili on říkal bože opustim rod nevědí co činí dělal něco výborné ho o tom ale nevěděli tak vy taky je dyž si nedáte nebo tak to nevíte co děláte ne abyste si od tyto naše dávat ale že opravdu děláte vedle toho nadávání to je negativní stránka věci tak. Co pociťuje proto se vám tady teďka například čtvrt hodiny asi nadávám možná že u hodiny a myslím že to v sobě pozici nějakou stránku a kdybych se byl neodvážil to takhle vzít za praktický konec tak z těch našich řečí toto nebylo to hlavní ale vono je toto hlavní pro ty ostatní nejenom pro vás ona že si z toho vy tolik nevezmeme a možná že žádná dvojic manželky toho nevezme tolik jako třebas někdo na není v takovém partnerském stavu protože se doví například který ukazuju že dělá něco jiného o čem neví že to dělá a to si buďte dobře vědomi že to je v každém případě tomu říkám potom řízení událostmi on vyvolává události totiž za které nemůže přímo svou vůlí a protože si to že za nejde tato událostí a ono se to vyklá jako taková řek bych indie a. To ind du koná událost potom kdy se ukáže být hlavním že ano takže o takové indové ne události ježíš kristus řekl zavrhli jste kámen úhelným protože jste ho neznali nevěděli se že jsem tím kamenem úhelným a to ve vašem životě aby i o těch každého člověka kamenem úhelným je to co neví že dělá dělá to co že dělá ale je si vědom že zase je vás semeno o kterém neví které je a jaké je a k čemu je jo ale obecně se přece jenom říct něco o tom že zase váž o věčný v tom druhém ano nebo v tom světě že slouží že je nějakým způsobem partnerem pána ježíše krista a když toho dvě ve budete z rukou božích tak jste partnery božími ne to je ten druhý je zástupce to jsem je jenom pověřen cem v rukou božích je no proto že to ona se naopak taky tak tak jo. Je to jasný a tomu řeknu jenom o tom že abych se toho rychle zbavil jsem si vám všeobecně známý že ten esesman když chtěl zabít ne tak ve mně vyvolal stav to sem se vzdal svýho života kdybych se byl nemusel vzdát něk tomu byl nenutil svým postojem se ho nevzdal jsem se ho vzdal tak to mělo za následek toto všechno co my tady ode slyšíte že se mrtví vnitřně ne způsobilo prosím totiž mi vopravdu si musíme uvědomovat že si čteme v dualismu a pokud se z něho nevybaví tak musíme si smířit s tím že pokud konáme relativní dobro to považuje za relativní dobro musíme zároveň se smířit s tím že vyvoláme relativní zlo a když konáme relativní zlo vědomě jsme zlý tak nemůže musím se smířit s tím že nasadíme dobro a to řeknu na příkladu tak když jsem studoval na střední škole. Tak jsem tam měl protivu takovýho jednoho ve třídě který dneska po smrti že a nebudu jmenovat a jsem tehdy byl tak zabili nepřítelem smrti nebo uzavření nebo školení že jsem před ním hájil mouchu na von kterou on chtěl zabít jo hájil jsem tak dlouho jsem tu ho mouchu vyhnal ve dneska bych ji zabil sám ale tehdy jsem byl to začátku takový důsledně a tak jsem mu zabránil v tom aby ji zabil a von přitom nedávali jsem byl bez nevím co všechno a ty mouky jsou škodlivé a měl byl všem třebas pravdu to je jedno a jsem měl soucitu mouchou pro ta moucha byla živým tvorem jako je čeká vyhnal a on zatím měl čas pořádně vydat a ještě mně na tlouct že se mu vůbec nebrání protože kdybych se vo byl bránil a on zatím měl jiný možnosti ještě se uplatnit třeba o něm jsem prostě se nechal být aby se odvrátila jeho pozornost. Nebyl mohu tak byl mně se misto moh si sedne nechal být tak asi jsem to bral a potom eště mu se roste li že jsem se nechal být tak mám mně sedl předčí doby a představa že si který se nikdy nedělal to vám je nebudu ani jmenovat nosný věci na sedl a oni jeho ovšem nebralo vážnou to považovat za blázna ale dívali se divně cenná to budu říkat se usmívej nic se na to ani se mu neodporoval že to není pravda co na říká a to se stalo dejme tomu roku třicet třicet dva a teď byl rok třicátý devátý se dostanu do koncentráku a tenhleten člověk se do koncentráku nedostal protože o nebyl vysokoškoláka ho on přišel jak jsem se dostal koncentrace že jsem v tom centru že jakmile mamince a říkali tohleto paní makoňovi mysle provinil proti v. Ovšem musí nu jsem ho byl za to eště že chtěl chránit mouchu a že se mu na vymýšlel že si který nikdy neudělal to potřebuju ocit protože to byl jeden jediný člověk který nezná těl za to že sem ho mlátil že neplatil to co jsem za slovo al potřebuju se s ním vypořádat kdyby se vrátil z toho koncentráku tak prosím vás nedě to z každé a jsem přijdu jakmile se vrátil z koncentráku von tam byl jako na koni klekl si přeje mnou a řekl se tady dostávám do polohy takové abych se nemohl bránit eště jsem ochoten si dát co vás na to ruce abych ti nemohl vrátit ani jednu ránu kterou mně dáš prosím pořádně z mláďátek dokud neznáte tak tu vinu jsem namlátil pořád nosí sebou udělej mi to. A jsem říkal ne ty jsi nevěděl co činí ty jsi činil veliké dílo na sobě udělal provedl si veliké díl na sobě že si z osm let na to musel myslet a že si se odhodlal od prosit a ty věci polepší daleko nejlepší je když si to vypořádám sám se sebou protože to nevzdáváme rozdíl mezi mnou a tebou niž nejsi ty nebo tak ti radím aby si z přečetl knížku hledání na nenajdete taková malinká knížka tady stezka a on se tam dočet ten. Máme dotazovat do sem ne a on se do to vzal do sem a jemu se o býval tak ohromná příšera že přišel zase znovu a říkal prosím to jsem tak příšerná po tom ra se ukázala povel satan málo jsem říkal ne s tím musí přestat jsem ti chtěl jenom ukázat že kdo je člověk že není to to pravé to božské tak teď ti říkám že ty nejsem satanášem nýbrž ty si vnitřně bohem k tomu se obrázek tomu božském on se potom na o náboženství a tak dále dneska umřel ale to že se mu tedy neodporoval jsem nevěděl co se to tak je nám správné ne že jsem dělal něco navíc o čem jsem bránil mouchu a jsem na víc obrátil člověka na nějakou cestu ne se vůbec ne čili to bylo to hlavní a ta moucha byla pronáším vedl. Tím je to jasný tak takhle to vypadá s tím vedlejším hlavním že nikdy nemůžeme včas říci že co je hlavní a co je vedlejší musím jít tu škálu hodnota říct toto je hlavní ne ale jestli to bude opravdu hlavní to je vedlejší to musíme mysli dál to nic nedělat to musím nechat tomu vyššímu řízení na to vyšší moudrosti partnera jsem od začátku své cesty duchovní měl jednoho partnera jsem v koncentraci do míry věřil že je mně provede k bohu že k němu že sním spojí že to byl nepostradatelným pro partner čili tím druhým může být například vnitřní modlitba poměr k bohu ale musí to být a za tím to bude ten druhý to se změní a pak to budete trní je mít bude to rychlejší a shodně než přes partnera hmotného před tedy. Je ptal zní a tam vždycky to může dopadnout jinak než prostoře stavu jem a sebe neustále odkázáni protože mít někoho rád který je daleko odměnou těla to není to se neprovinil pravá láska protože nejen nemůže jít na nervy ale když ho mám blízko panečku ten den kolikrát manželka šálení jsem v tom případě utekl že ano aspoň to třeba počítat do desíti a utéct těch deset někam stranou než jako ten sekt přejde a jak přešel jak jsem se se mnou radil a to dělám tím způsobem jako ty vám to předvedu na své tváří že teď se užívám a to dohledu stáhnout do úplnýho smutkem smutná tvar tečka ani stopa smíchu no a jsem zase ve se. Ne takhle musí člověk sebou se ovládat protože s partnerem kterým jsem pořád pohromadě je třeba také umět hrát hrát protože když jsem si vědom toho že něco je pro něho dobré musím být u světit vědom a třebas to není pro dobro ale pro něho pro jeho dobro to je tak to musím umět za hrát tak abych mu dával na vědomí že na tom záleží půli mně třebas někde zase jenom kvůli ale kdyby to bylo vždycky kvůli němu tak bych ho příliš stavěl na na za prostě na takový místo kam nezá nenáleží bych mu příliš jako protěžoval zkrátka musíme to vždycky dělat podle okolností to je není žádný takový dogma který by se dalo vyřešit. Ale zaručeně hledáte do nějakého druhého partnera musí vám jít na nervy nejméně na nervy a to vám půjde když bude blízko vás to tadyhle dejme tomu ben je strašně dobrá osoba ale mlu milován ale von dobře že to není tak všechno pravda panečku ten dovede jít na nervy manželce a no ale to je v pořádku to je pořád to je pořád ubožejší sobě kdyby daleko od sebe tak se to bylo horší tak by se na nevešly a při taky svoje mínění a to se týká tak přímo manželky ale to se týká dětí jejich celý tak jde vším vina to jsou různé názory mezi nimi že je to sem si všiml šlo to nikdy nebyl. Říká dali na prosím ty kroky rozvádět tady domov li nebo to přímo křičí nebo tak to je to působí za naprosto tuhlety klepy musím dělat jak se dostanou do klepu abych zmeškali ještě vlito mně strašně baví víte při aspoň ve jak do od vidím a že tedy opravdu nejsem tady jenom proto abych si tady bych tady dobře měl nýbrž jsem tady aby si prověřil tu ci a s a porovnali protože když přijde člověk za čas jednou mezi lidi tak pozná tu změnu na nich pozná než to že pořád před sebou tak se to se řecku takže vo manželé které se pořád se o tak nepovažoval za se ani za moc dobré ani zamotalo že jo a všelijaké se považuje. A to nemohu spadnout do této úrovně rovno stáří bych tak řekl to sem nedaří protože vás vidím jenom jednou začas a když ta příklad takovýho stáňa kalibán vidím jedno za čtrnáct dní z víckrát ne tak musím jednat s ním úplně jinak než s vámi musím soustavně ho držet v šachu nezávislý z předstírá ním nenávisti ho postoje vůči němu ten co vode musel snést jak ho odstoupím při každé příležitosti jakmile vám najevo že dělá špatně ale představit a říkám stáníčka ty jsi nejlepším přítelem tak teďka ti něco řeknu a to je mu to dávám napřed po hlad že a po pětkrát lístu že to nemůže vydržim za jak na ko tak zase ho pohladit a zase tak. To vám řeknu to je člověk který se tak zvláštním způsobem rád že na to sám nepřijde že se rád a to mně jde na nervy že on si myslí a von chce upřímně asi přeje dělat dobře upřímně to jste poznali přeci do ho znáte není upřímně člověk který by si přál všem sloužit nenáročně že a on si by to myslí ne že je dobrý to že není a on si myslí že to líp nejde dělat a ono to dei bez vlastní vůle a tohle a nemoh vodnaučit kam smí vlastní vůle ji a cit to partnerem je to důležité vědět kam smí vlastní vůle a kam nesmí protože tam nezmůže tam všechno jenom po plete a myslím že ještě bych k tomu bylo dobře připomenout že pokud ta vůle někam patří že ji tam musíme Prosazovat ne se z stěhovat a pokud tam nepatří je třeba se s stáhnout pryč a že když jako máme partnera boha o jako tak pak samozřejmě musíme s ním jednat jinak než lidským partnerem po něm vševědoucí nejvýš moudrý všudy přítomný a tak podobně ovšem ne tak je to lidé berou jinak takže musím jako s takovým sněd na ho nesmím degradace své mysli pochopitelně no ale je to tedy tato ohleduplnost vůči bohu kterou on nepotřebuje abychom byli ohromnou to nepotřebuje to potřebuju být vůči němu ohledu plní tak to musím brát o když vám partnera boha potřebuju tu pohledu bod učiním a vůči bližnímu a ne ty bližní čili mně nesmí záležet a to že že bližní odmítá protože to taky potřebuju abych k němu byl láskyplný to potom. Nebo taky musím brát stejnou měrou ohled na sebe jako na toho bližního kdybych miloval bližního více než sebe tak nedělám správně musím sebe milovat stejnou měrou jako bližního to je základ z každého správného sebepoznání a jednání s lidmi ovšem opatrně protože s bližním bližním platí milovat bližního jako sama sebe ale o bohu toto neplatí že větě budeš pána boha z celého srdce svého z celé mysli z celé duše své a zeši síly své tam platí jenom maximum vůči bohu musím tu lásku provaz maximálně musí člověku jenom partnerském pozor na to dovnitř modlitbu tak to berte v nejširším slova smyslu nejlepší vnitřní modlitbu mou je správný postoj jo pozitivní postoj ke všem věcem i klidem. Například to všechno v něm vzdáleně napřed protože máme ještě doufám fyziku času a že mojí vnitřní modlitbou například je že si vezmu tuhletu že do ruky a snažím se se ztotožnit vnitřní podstatou zisk to je mysli modlitba vám nedostupné protože vy nepovažujete neživé předměty za neživé ne to do předškolního věku považuju i stoličku za živou že ano tím více je pro živa taková krásná říka jako je todle to že tak to je pro život a ten život je uvnitř toho kdybyste co nejdokonaleji rozdělil a tuhletu žít ne ani kousky nikdy se dovíte že nedostanete. Kdybyste a na a to mi rozdělil a to na tento ště dál třebas kam se to vůbec buducnosti dát dělit tak se dovnitř hmotné dostanete to je za jakýmkoliv dělení a tak vám toto říkám napřed takhle vzdáleně protože mi tato řeknu blíž blížíme a pořád blíží jak to vydržíte tak ta tam to potom skončím a se se dostanu k modlitbě kterou budete schopna udělat tak tam končím protože ti se patrně chopíte kdy totiž musí napřed říše žádný předpis potopy pro vás předpis nebyl to nemůžete dělat takový to nikam nedovedl tak vím že žádný předpis který se mít v ruce nevede k tomu cíli ke kterému se ve byla to dovedlo zrovna tak například jsem tady mluvil o těch dvou manželi tak to nevede přímo k síly to ale pomáhá aby se ten člověk nebo ty dva partneři k tomu cíli přiblížit takže vnitřní modlitba jenom tehdy vede k síly když . A úplně přirozeným způsobem chápu za prostředek chápu jak prostředek který tam vede jsem například tu mlčí modlitbu kterou jsem dělal po mantrická cvičení faktickým podobný weinfurterovi ne takové považoval za posled který k tomu bohu vede kdybyste znala takovou modlitbu která vás takhle vede k bohu tak to by byl nejlepší prostředek samozřejmě ale jestliže takovou modlitbu neznáte jestliže jste se s takovou molo nesetká která by vás svazovalo spojovala vědomě s bohem jako že jsem se s ním nesetkala tak máš upozorňuju na jednu věc chopte se znovu oběti že svaté máte ten spis doma a je tam takový vývod vědy činnou činnosti sou jsem se se některým z těch dvou případů na to jít protože u vás dejme tomu ta činnost. Není tím hlavním nýbrž si na mými láska za svého před toho dovětků lásky a snažil s tu ši svatou praktikovat láskou k bližnímu věcem lidem podívejte se to nemohu ukázat jako příklad že je to je nerozumné co vám teďka řeknu a abyste viděli jak nemožně ta láska prolíná mou činnost a vám řeknu že lituju teďka podali tu prože se z toho ještě nenapil ale kdyby se toho napl tak budu litovat že to ten zbytek nemůže nikdo pomněte že to musí mít to je láska k věci a to vím že je to ne napodobitelné protože jsem se v předškolním končil milovat věci podle vnitřně ji podstaty protože ta maminka řekla nemluví lito. Ono ji to bolí čili podstata vždycky byl život který je na povrchu není vůbec vidět svaté to vody je život který na povrchu vůbec není vidět když ho nedám tam kam patří třebas mělo sku nebo že ho nechá vyplývat do určité míry tak se proviňujou proti tomu životu který je v tom vy tam nikdo nedá jde a taky to tam není vím že tam je tak prosím vás takhle je život například vám se k vaším umrtví příkladu v ženě která se protiví vaší sestře to je tentýž život jako v vaší sestře který je křivděno ten život a kdybys to takhle brala tak by to dopadlo jako s ten svatý františek a saje učedníky v době kdy svatýho než kosti byl svatým tak. to si je na a město alence spolu právě bojovali šedesát let jenom šedesát nebyla to občas va a mezi těmi náměstí ž je že neměli pro jak zbraně se my se nemohli pořád na padat osobně takhle a svatý trans asi si řekl svým žákům co to nemůžeme nechat my je musíme smířit a oni mu řekli jak tam na to nepotřebuju být ani stačíte vy dva bratři jít před ty brány dva před ty brány lorem ci e dva před ty brány světy a tam se modlete aby je abyste s mířili budete pánu bůh aby se s mířili a oni se modlili upřímně a když se delší dobu modlili nevím si to bylo hodiny nebo dni a nevím zase to nepamatuju z toho tak. Když šli ty občanem toho města a ptali se proč vím františkán dva tady ste a modlíte se pořád a oni řekli my se modlíme proto abyste se smířil s tím druhým městem a a to myslím ne nesmíříme my víme to jsme nepřátele a voni tam by jsme v on tam budu jeden byli zase ne a tak oni řekli prosím vás kdy jsme vám řekl že se nesmíříme co se za nás po se pořád modlíte za na ano a budeme se modlit tak dlouho dokud se nesmí říct a neví jak dlouho se ti se modlili hodiny nebo ne nebo měsíce ale zkrátka a dobře vyšli z toho vítězně obě dvě města přišla k těm františkán a říkala přestaňte se modlit nás je vám líto takovým takových svatých lidí že v těch lotr svině a nebo setina lotova levá jenom líto my se. Uli vám s míříme mířili se a ta města vod doby žila v dokonalém soudu za života toho svatýho anička z asi tak takle by to dopadlo i svatých sestra to nepřítel k kdybyste je všechny brala kdyby se za opadla stejnou měrou e kvantita rovnou modlila ano a to je ten to ta nejlepší vnitřní modlitba všem přát to smíření vlastní a smíření s bohem ano tak to je jenom návod těch návodů je víc pochopitelně jednotu váhy je ta ta že na na to znamená v probíhají různé proudy ve vesmíru a vy některým podléhat jo nevíte který kdybyste tu na no měla znala tak by se to nedělal a podle statický hodin to ne ale když byste to. V sobě tak byste ustoupil o činnosti a kdyby se to necítila sobě tak byste začli shrnul a tím byste navodil pružnost že sem organismu která by vás do provázal i před i při těch vůli kdy to nepříznivé pohádka nemůžu takhle obecně radit protože je to prosím vás v tom hotovi ten komentáři oboje ty typy nánosu tam napsáno tak se vám při tom na tom názvu totiž tolik nezáleží ale bude to teprve vysvětleno když vám neřeknu povstat věci tak ten ti za nic neřekne ale co tam na to von a to bylo tam to tam asketicky napsáno jo jsem to jenom přeložil a komentoval trošičku malinko málo protože počítám s tím že budu to muset. To daleko více teďka komentuj a překládám že na jogu to znamená o cestu poznání který kterou považuju za cestu na kterém jsem nějaký krůček udělal a právě proto si myslím že bych měl právo to komentovat no a tak to ovšem vyžaduje hrozně dlouhou dlouhou dobu než to pravé protože že bych nad tím zahájila je toho moc tak že se nedobude zase takový tu půs to spis aby máš znaky vlastně jeden jeden díl vlastně to řekl být po smrti podle toho co mně řekli velice vznešené bytosti které tomu moc do rozuměli tak jsem si nemohl dovolit slibovat nějaký čeřínek někomu když jsem věděl že že budu po smrti sval teďka přesluhuju partií si to tak to nemůže být protože nevím jestli to zítra bude platit že on takže to opravdu který jsem to nikdy nevstupoval a. Ještě jednou ale nemohu tam ji z toho důvodu to jeden z důvodů a pěti které mám proto protože opravdu nevím ani hodiny a kdyby pustili tady tohoto vězení pozemského tak bych jim byl jedině za to vděčen nelpím na tom životě ani bych nechtěl minutu ho prodloužit ani minutu neřkuli hodinu nebo ani bych si nepřál se vrátit do jakékoliv situace minulé a opakovat si třebas mládí nebo cokoliv jiného nebo nějaký střední věk nebo mít nějakou schopnost na víc ani schopnost navíc nechci mít protože jsem rád že jsem blbej protože to ne to nezavazuje když to moudrost této oblasti je strašně závazné rukouto uskutečnit a váš život je takového druhu. Že vás ustavičně nutí uskutečnění všimněte si kam chodíte je chtě ráda to nebudu za vás řík a to je správné ale víte že o tom vy a je to správné pěstuje tak nemůžu věřit ani n astrologie že buď budu věřit a lásku boží a pak se to by je může tady možná láska anebo je tady možný osud když je tady to se potom přitom nikdo nevyznal člověk kdy vy tady funguje osud by tomu že dělá kompromisní vy tady funguje oslabit funguje láska boží podle ne funguje vůbec žádný osud nýbrž vždycky láska boží ale jestli na tomu říkám osten se nevyznám v funkci lásky dejme tomu jsem si v koncentráku myslel ty první tři dni že jsem tam nějak trestu nebo že tomu osud nebo že jsem dělal něco špatně. A sem nevěděl že to největší projev lásky se pán bůh mém vědomí opustil jsem tam zažil to co ježíš kristus na tom kříži že jsem to sjednocení který se měl z boha najednou ztratil sem si ji ani v duchu nepředstavoval že by to mohlo mým životě nastat ono to nastalo byl to osud byla to láska vyprat jako osudové jsem nebyl nebyl jsem touze aby se tam sebrán a jsem nebyl ze sem byl hotovým kantor ne že jsem si chtěl ještě děním spí a to jsem se tam dobře při tom bylo ne a vy se tam moc ještě naštudovat suverénně z těch duchovních věcí tak jsem tam zůstával a ona mně sebrali no no tak to byla láska hrnete podle toho kde stojí slunce nějakým svým zákona to je tedy asie která se vůbec nemůže nazývat eště ani astrologie. Sem narozen jsem si astrologie nastudoval celou to jsem se musel napřed přesvědčit než to začnou kritizovat co v tom je a se přesvědčil že jsem narozen si se ve střehli ale důležité je a ten den a jeden z mám ve váhá a ten určuju víc moji povahu podle astrolog ne fakticky jenomže tyhlety vlivy jsou opravdu jejich únosná nebo jejich dosah je to přeháněl protože když si to vezmete že to tak malinké částečky sto padesát milionů kilometrů je vod nás ke slunce a nějak hraje velkou roli třebas ne který daleko víc eště kilometrů od se anebo menuje a tak dále nekyne takové malinké součásti by měli vliv. Za lidskou povahu takové nepatrné hmotné jsou částky li v tom nesmírné vesmíru když by mi jenom soustavu sluneční ty stářím ani nejsou patrný stali mikroskop tak je tam nevidíte že jo tak to je prosím můj názor že příliš před sejmi vliv hmoty a jejich záření a v tom je ta hlavní chyba nějaký vliv tady je například měsíce viděl jak vytahuje moře jak stává od može náhodu tak taky stoupá příliv to jsem viděl tak když to vliv na moře a na nějaký náměstí tak von by to na mělo vliv taky na ty ostatní lidi no ale to je nejbližší planeta že která nás působí a slunce taky samozřejmě jenže jestli je to ten div astrologie který tomu si silou naší a stroje o tom nějak pochybuju protože jsem se zároveň protože jsem. Na něco šel tak jsem to šel kloudně poučil o astrologie indické a tam se dejme tomu marsu připisovalo jiná hodnota úplně ne působení než mým připojme to je dáno v zemi by slouží kou indii a vono jim to těm indům vychází protože když budu věřit astrologie tak se mi to podle toho bude dít a rozumíte když tomu nebudu věřit tak se mi to podle toho dít nebude protože tady je moje můj činitel jak v tom hlavního ne ta astrologie on je představa úžasnou sílu když například dejme tomu a tím budu tady končit věřím že tohleto je hlavní můj svět že to můj svět že že tady je podstata mého života a tamto prostě je nějaký přídavek do kterého se teprve sápu tak nejsem schopen tam dojít tam nahoru a toho duchovna ale kdyby tohle kdyby se ten střed změnil. A tohleto byl přídavek a tam to byl střed tak by se situace změnila a kdybych se do toho jenom vmýšlel od mládí se o tom přesvědčuju u svých vnoučat že učím se do toho vmýšlet ano onom okamžitě se změní takzvaný osud jejich na po dobu co se vmýšlí tak mají jiný osud čili je to věc představy vy číňani říkají že nejtěžší pro bylo pro ty mudrce odnaučit ty žáky že myslí přitem myšlení řeckem nemyslí a oni tam jsem to četl vyčítají mistrovi jak to mám udělat ten je nedáš na to nějaký návod abych nemyslel břich tam pořád břicho myslící životem se toho plete a mysle říkám se nemyslí ale méně přestali se mysleme myslí to tak to vadilo a totéž se stane. Že s těmi hvězdami vadí protože na to věříme vy mezi nebem a zemí které jsou daleko mocnější než astrolog se nikdy ne odvolává na nějaký astrolog stav von je prostě věcem a von dokonce věcem není a to je to nejlepší na tom nemyslete si že ty starozákonní proroci a esence kteří porovnali příchodu ježíše krista a popsal jehova jeho umožní všeho je učednictví a tak dále že ty byli věci ani vás to padnou ty tou cestou šli po které potom šli jíš kristus tak věděli že je to zákonité že tak to musí dopadat takže když oni věděli že kdyby přišel mesiáše by musel jít tou cestou kterou oni li tak mohli klidně předvídat to je věda. To není věštectví věda taky předvídá svou to věci ne kdyby věda neuměla svět a tak není vědou je a musí předvídat kdy to taková pavědu jako třebas meteorolog musí pře mysli předvídat jak to nebyly proroci to byli vědci neřídit cestou prošli takže moji říct kdokoliv bylo v budoucnosti procházet bude mít ty potíže a ty přednosti a to se s ním bude dít proto když se od vám na svou cestu po vám říci jaké potíže budete mi že to je zákonité nás toho hledím s čím to podobenství nebo knížky třebas kterou nazývám komentář k svrchovaný to nosti dvacet tak tam se uvidím se s celou života myslím že naposled toto životě detailně proto abych ste si z toho vyvodili své vlastní závěry to znamená vono to nebude probíhat jako u ale. Je to obdobné na se se myslelo analogicky a vyjde vám to e se ni budete se o v sobě vyznat nikomu nepřeju abyste museli tolik toho prodělat jako když to stačí to přečíst a zařídit se podle toho a třebas předvídat říká první s tou válku nevím o této válce taky více to máte jaký předvedl ale to pro válku předvídal tím způsobem že když se v tom latinské textu ne v tom francouzské který je dneska přeložen do francie vyškrtnout všechna výměna která nezačí čí sice římské a ti co jsou čísly se mi římském jako k jiné v se to všechno se čte dohromady a to dává tisíc devět set čtrnáct začátek v této války a on si žil někde v očistou letí tří nebo pět no tak by se na co to je. Že to že to vychází a když tady například říká o této válce že v ženy aby se potom přes velkou řeku tak by se tam to byla taková by tvá a přes vizte ta ho dál ne přes slo řeku je nějakou vědomost něčemu otázka jesli přisuzuje správně on neví od čeho z čeho to pochází jak mi tady správně říkáte je to sal ale on se může taky strefit sto do ne náhodou že někdy to vezme on neméně vodkud taky on to jenom tak řekl aby vás pokoji odkud to vzal by byl by by to nenašel ale myslí si třeba to tam našel a vám řeknu něco zajímavého pro to to stránce zkušenost zase musím na to vzít jsem kdysi hádal svýmu příteli tělo bytost. To prosadil že můžu pomlouvat co se si vo včel aby mu z ruky hádal z ruky co se s ním stane a sem si vzal tu ruku a říkal jsem no za měsíc a protože mi bylo trapný za měsíc a sem říkal a za den potká velice závažná záležitost to rodině on žil z rodiči a se svým dědečkem ten dědeček zaměří a za den zemřel ne myslíte že to v ruce bylo myslete se to se ruky vyčetl a myslím že to byla astrologie vůbec ne a myslí že to bylo vědět vůbec ne ale to bylo od někud vod jenom takže ten debakl taky neví odkud to bylo jo se mi že to říká to je nerozhodující ale neví vím jenom i odkud to nemohlo být a odkud to bylo o tom pomluvu protože byl tady nějaký smysl toho že se mu to odhadla von totiž potřeboval ke mně získat nějakou důvěru potom se s námi. Stalo všechno jsem mu odít odmítl by řeku tancem v jeho magii ne a on neměl ke mně do vyrovnat tak když se mu to odhadla začla mít ke mně zase důvěra se ho přetavena mystiku a tak to mělo tento smysl od uto potom mohlo pocházet když tohleto smysl se tímhletím jedním odhad se napravil ne o tak takhle je v tom v historii francie a jenom do tisíce asi tři tisíc do tří tisíc let do roku tři tisíce ne podívejte se jsem to dostala mám měl jinak latinsky a jednak francouzsky a to francouzským mají k dispozici řešit hlediska se musel v rodit dat knihovně vědecké v praze a je to nemám ale musím vám říct že jedině správné je to v platit ten na nic text že si to potom hadu si přeložili tím smazali vůbec tupě. Nehodnost celého toho jeho smějí on totiž předvídal tak správně že když si latinsky to vezmete do ruky tak on to psal pro jindřicha čtvrtýho s počet si vy a s indii žil to byl manžel tímto jak to smrt to byla nej bohatší žena itálii jo a on si ji za za manželku a skončil skončil nakoupit při zápasu lidí že on gomory ne angličan em a von se ptal na svůj životopis a ten ostrovu řekl že zemře ve zlaté kleci tom. A on měl zlaté hledí která jako zlaté les ovšem se mu dostal záhadně způsobem pod to a za šel do mozku a bylo po něm takže on zavřel vlasti a von když jako věděl že to bude ve atak lety všechny zlaté klece a všechno dal pryč ne a nebylo mu to nic platné zemřel za jak ten zase a musí těl to nebyla žádná astrologie vůbec ne tak se mějte tady dobře přátelé a co dost druhého květnu devatenáct set osmdesát sem se brně rozdělil nějaký povídání o partner sví a myslím že jak křesťanství tak indie výšin dělají jednu chybu že ten svět se vším všudy nepovažujou za rovnoprávné partnera s bohem. To je veliká chyba ono to být zajištění to pomoc k tomu aby ten člověk se ne zamiloval do světa a aby ho nepostavil na tří tu věc o stránku která je po ti jenomže to další nevýhodu a ta je tu si budeme my dneska vysvětli když víme jak to fakticky s tím světem je že to tělesnost pořád na to kladu tak velký vlast tak velký význam že nic není významnější ho než právě ta tělesnost a to ho sne právě vidět že totiž tam k lidi nevychází z těla ten moudrý s tam žije do konce těle ten sem nemá být znám pokud nemohu anebo končí když umírá ten mistr v tom těle ten mistr to těle to je naše vnitřní a našem těle rozumíte. A je tam jenom extravertním všechno je to v jiný stěny do děje ale to vůbec to to není děj pro je to prostě složení člověka a jak s ním zacházet detailně vysvětleno jestliže například dejme tomu v tom v tísně opravené je zhruba řečeno že ten královský syn oděv královský ten mu ten vzal to jsou sami ty diamant že ano to všechno to stejné že jemu jemu taky skryta dem že který dostal na toho to opak a tak dále a on musí sestoupit do egypta to znamená musí se živit jenom zemí musí být jenom kralovat na této zemi a to je absolutně nutné aby kraloval jedna této zemi aby zvládl tohleto pozemské aby bylo opravdu obnovím vládcem přestože je tomu. Musí dělat samovolně prosim vás ne nějak chtěně a kdyby to nedělal samovolně tak nepřejde přes třicátýho v symbolice ježíšova života on se musí se samo a tité vládě na světem to je tam taky bezvadně řečeno ještě je tam důležité že to než když on se naučí vládnout pomocí moudrosti tak si musí být vědom toho že vládne pomocí obrazů moudrosti nikoliv moudrostí samo a i ta poslední pravda je že moudrost je obraz moudrosti o moudrosti že ano to je pořád to stali zažíváme jenom obrazem moudrosti ale je to obraz moudrosti a my to nesmíme potřebuje protože to opravdu to tři vstoupit. To je mně protože jsou tři hlavní stupně na cestě ale ten první se penze sum tak poměrně snadno ten druhý tíž a ten třetí tak my se zůstává do konce života protože ono vím protože on ten čtvrtý to je ten mistr ale to se tam dovolil spojuje to tam nedá vám protože ono totiž on si s tím neví o dobře rady ty to tam střed že v tom neslyšel a no tak ale ten mystiku to vlastně vyřeší že říká dycky pořád žiju toto obrazu než čtvrtý a ten zase obraz moudrostí o tom není se o to při věci ale při káže to tentýž obraz moudrosti jenomže potom svými ve strany setkají jestliže napřed tento svět vím je jako něco jako páry dvojic jako že je to. A po láska nenávist že to tak dále všechny páry dvojic tak nakonec musím ten svět milovat tak jako ho miluje bůh na tom nej do jemnější ne z připoutanosti nýbrž tak jako hlu je nestranně neboť on se zády neobrací ke svému stvořenému a nic k tomu nejhorší maříka by byl nepoznal býval v tomto třetím jo obrazu že ten esesman je pomocníkem božím tak zabil nemoh zabít protože byl na úrovni toho obrazu moudrosti který je v fázi vést ano pra on to nebylo skutečnost ten ma nebyl pánem bohem ne byl to obra moudrosti anebo obraz skutečnosti jak jsem to je jedno na cestě oni nemate mluví o moudrosti tedy naváděl na cestu poznání a do. To je jako to předešlo obecnému že to obraz skutečnosti to je šest všeobecně takové že tahleta ten sen ten uvádí člověka na cestu poznání ano zatím způsobem protože mu to nevykládá slovy ono to co ona která otroka na dějem protože děj je ta moudrost to že je to před do do děje to je podstata moudrosti se bez si potom neska všechno je vytržen a necivím znovu jo když dovolíš ale ti to musím říct jenom obecně aby věděl že mou je ten děj ten jenom ty odstupy tam to všecko v tom prostoru pro ději a v tom prostoru proti je ta moudrost že člověk neumírá se na. Rodí nýbrž určitý věk aby dozrál ne a ta doma zrání tam báječně znázorněna dvanácti do třiceti šesti a přes tři a tak dále pořád tam čísla jsou taem jeli temné že těmi třemi pořád všechny a tři jedna slibný na této cestě to všechno půjdete obraz je zaslíbení a nikoliv dosažení ono to vlast neuvažuje nic dosažení nýbrž ukazuje jakým způsobem zaslíbení může se provést jak se může k tomu člověk disponovat k tomu skutečnosti aby se dostal ano pomocí toho obrazu čili kdybych to obrátil naruby tu pohádku obrátil na naší skutečnost ve které žijeme to udělám dneska je lidová neudělám že by mu je jenom o tom se tady velice zajímavý ale stačí napřed tomu hromadně takle rozumět když se díváme na tento svět a chápeme ho jako rozporu plné. Záležitosti že to tam to vzájemně bije tak to je naprosté nepochopení moudrosti toho obrazu moudrosti to je tedy způsob který je v fázi vývojové první absolutně nutný protože ono to dostává do vnitřního boje a musím se na jakou stran dycky postavit není to nestranným způsob jednání ale je to anděl třebas tomu dobru nebo tomu světlo nebo čemukoliv jinému se musím rozhodovat a se musím stavět na nějakou tu tu v dvojnosti to je do na které musíme se na jakou postavit potom třebas nitrem tam postavil se měl podstatě krmila tomu že jiná věc ale první fáze je že všechny ty rozpory musím vyrovnat to se nedá vyrovnat inak než se ve poznáním. Jakmile poznávám a pravé své poznání z toho spočívá že jednající nebo milující jsem také milovaný to je to pravé poznání a ten milovaný je ti milujícím tento tento vnitřní sebepoznání ale fakticky to musí poznávat tak tím jsem dokončil tu první fázi tedy bezvadně rozvedeno tu první fázi toho mistrovství sebepoznání teprve potom jakmile toto prohlédnout je možno kralovat vládnout toto svině tak jako bych nevládl on to nedá dělal asketi zdá a no tak by se to tak dalo vykládal jak se to říká je to není pravda samozřejmě on to dělal samovolně pomocí moudrosti protože on od jakým se obrazem. Ale že ano tohleto ale no a tak bych ti chtěl říci že ježíš kristus bylo třiceti let zvládl tuhletu samovolnost v tom řízení tohoto světa a tak spočívala v tom že cítí byl zajedno s tím otcem ovšem bylo to provizorium pochopitelně protože se v tom kázal na kříži že to jedno zvládnutí po za rty první ho a druhého mistrovství teprve zastává kříž a aby se vzdali mistrovi ducha tak je třeba se toho obrazu dělo mého zříci no a tohleto tady dál ten se nejde ten nejde do oblasti ducha ten zůstává na konci druhé fázi vývojové to znamená sebepoznání zvládnout v v říši ano tu liší zvládnu pomocí sebepoznání tak to je zhruba všechno no a teď to řeknu konkrétněji ano tak si myslím že jesiže my se s tím že ten stýkáme jenom tak že třebas jsme za .

Download XMLDownload textWaveform view