EN | ES |

87-08

87-08


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Myslím že bych řekl tohleto říkají gnostici není možno jedno kdo to říká není možno dosáhnout nesmrtelnosti těle dokud nebude splněn počet těch do na cestě umírají a jsem si to velice toto cenu co cenu znám jsem si uvědomoval že. Je tomu i v nejvyšší přírodě i v hmota že se tam vzájemně zabíjejí tamten teče když nám zazpíval to písničky tak to vyžaduje tolik mu se žranici a hnisu že je to váhal jeho těla za jeden den čili to je kvantu tam řeknu to je ohromné násilí se tam přírodě a my to pozorujeme jako jako krásnou píseň ptáčka strašně špatný pohled že jsem nevidím kdy vem toho že jsem se ocitl jednou ne teď ale tehdy v tom bohu ne v tom kristu to nevidím jenom po stránce toho utrpení nýbrž po stránce výslednice po stránce toho procesu vývojového ve kterém bohužel von to nemoh viset proč a vím proč ve kterém je nutné toto zlo tato bída toto strádání tato smrt. A vím taky kdy je to nemožné a kdy je to nesprávné bylo by nesprávné kdyby tam byli bývali zabili a nemohli ani zabít míře na končila protože jsem nebyl v oblasti kde se střílí na boha svět se nedá jsem tehdy von žil ve mně tak prosím vás za a za vás trpí ty děti to tam umírají to si toho si buď tak jak tomu rozumím nás nevědí proč. to dycky vykládám svým pach látku tímto způsobem že vykládá pohádku o tom jak ten honza vstoupil do služby toho čaroděje ten při ten čaroděj příroda ukladl se vám to on nevěděl ten honza že v tom žebrákovi vlastně slouží tomu čaroděj by to byl dělal také dělal ze skutek osten stavný. O chránit těch terno když majíce ne ten věděl proč to dělá měl vysoce eticky založený člověk no takových je málo ale dal velký kus práce musíme se smířit s tím že na tom světě je třeba ještě mnoho vykonat pro lidstvo a že každý okamžik dobrý co tady jsme když jsme schopni a pokud jsme schopni jim pomáhat nějak. A tato knížka píseň o perle a především ta píseň o perle bere materiál jednak s ze znalosti evangelií a ježíše krista tedy a jednak se znalosti dřívějších než je křesťanství a všechno to kloubí dohromady a zajímavé na tom je že je to vlastně tentýž výklad jako je podobenství o marnotratném synu ale převedený do takového hávu který je srozumitelnější že totiž je z toho vidět že tihleti nosti ov v této době a patrně i křesťani ještě věděli co je to být marnotratným syna jaký to význam a jak se s tím hospodařit s tím marnotratní. Totiž je tam něco co v našem naší tradici křesťanské je navíc a že to tam vadí v naší tradici tam přidáno něco co tam původně křesťanství nebylo tradice se uchýlil do na úroveň na které bylo židovské před vstupem ježíše krista na tento svět že totiž neznali jak celým životem jít k bohu. Dejme tomu věděli jenom že musí udržovat nějaké nějaká pravidla ten moji jim napsal o tom celý dokonalý zákon že se chovali jich život do všech detailů takže něco nemohl a něco mohli a přesně věděli co mohou a co nemohou tam téměř nechybí nic co by mohl a co by nemohli vědí tedy ovšem dokonale ale to jim nepomohlo k tomu aby pochopili ducha toho zákona protože patrně sám mojžíš toho ducha neovládal to je vidět z jeho životopis. Kdežto byl po něm žil nějaký eliáš a ten toho ducha toho starého zákona dokonale ovládal on věděl že ten bůh izraelský je strašně žárlivý řečeno lidsky a že chcete ho člověka mi opravdu pro sebe jak to takhle vyjadřovali lidsky o to tak fakticky není ale ono tak vypadalo a že tedy je žárlivě hledí na to aby nekouknu bylo volně pravo nýbrž se řídili jenom jeho příkazy a jeho zákazy a že ty zákazy a příkazy ježíš se shrnou dohromady a to von málo dost hrnou posledně to shrnul páté eliáš vypadají tak že celým životem k tomu bohu mám jít celým životem se tam nesmí být žádná mezera. A to my jako dneska křesťani i židi se dopouštěli těch chyb že myslet si že něco přednost na cestě a něco mu může být nechám stranou čím víc toho nechám stranou a nepo všimnu to ve svém životě a tím je to později překáží ze začátku ne ale později mi to překáží do míry že se musím nějak s tou překážkou vypořádat ve musím odstranit cesty když se se mi nemusel od toho jana opak že jsem se toho vzdal třebas jenom ale nechal jsem to stranou mně pomáhala abych šel kupředu a nestačí že toho vzdát na naučit úrovni nýbrž musím si to vzít ten ranec a musím s tím jít. Za tím úkolem který je tady krásně znázorněn v tomhletom písni o perle tam je řečeno ze začátku a to je to co teďka právě jsem vyložil že když jsem byl malé dítě užíval sem v otcově královském palác bohatství a nad byto v těch kteří ne vychovali rodiče ne však vpravil na cestu a z východu z naší vlasti poslali mně pryč. Z bohatství svých poklad připravili pro zavazadla velké ale lehké abych je sám unesl jeden zlato z hůry tříbila s velké poklad ice chali do nis indie perly říše diamant mi dali do opak ale svlékla my šla ta a draka mu který udělali z lásky i půl prvý plášť u svytý na míru a uzavřeli se mnou smlouvě zapsal do mysli abych nezapomněl se vstoupíš do egypta a při neseš odtud jednu perlu která je tam blízkosti ticho draka obecně si ten šat draka i plášť jenž na něm spočívá ten po němž touží a budeš se svým bratrem zvěstovat naše království tak tady je vysvětleno těmito slovy všechno co potřebuje poznatek duchovní cesty. Že totiž opravdu my jsme byli a v tom podobenství o marnotratném synu to není dost dobře jasné dětmi v království boží nebo v otcově domě dětmi a že jsme byli posláni sem tam je to řečeno že on si vybral ten syn co o tom od otce patřilo to že se bral na si to vybral a jestli to vybral tak s tím šel do světa a to byl vlastně úkol s tím nějak hospodařit a von s tím kupodivu hospodařil tím způsobem že to všechno promarnil a to je duch taky hospodaření to promarnit a myslím že nám to celkem nejde tak dobře jako tomu marnotratnému synu ono mu to šlo bezvadně ale to je naše chyba že tak bezvadně neděláme. Na bych to taky tak nebýval neuměl tak promarnit všecko co se dalo kdybyste byli na nevyspali to přeškolním věku ty lékaři kteří způsobili že jsem jako by pýchu pomocí všechno promarnil jsem promarnil ty začá začínající život tak dokonale že po každé operaci za vědomí jsem se neznal k tomuto světu vůbec jsem tam ten svět se ještě taky neznal ten ze kterého jsme přišli všichni a tento nový jsem taky nezačí a jsem úplně vedle. A to byla veliká výhoda jak dneska vidím že jsem aspoň ničemu nepatřil a vono se potom z toho vyvinulo že jsem něčemu patřil ale když se nestanou napřed ničím a to si berte do hlavy jako tadyhle je to krásně znázorněno tak se nemůžete něčím potom stát v tom království božím kdyby byla svatá terezie z avily se považovala za něco co by stálo. Za takovou řeč kterou to vyjádřit způsobem je tohleto činím tak by byla nemohl udělat ani krok kupředu ona se nesměla považovat za někoho kdo je hoden milosti ona věděla že totiž ta maří magdalena která se složila k nohám ježíšovým vopravdu nebyla ničeho hodna a taky se jako taková musela cítit a proto byla vzata na milost kdyby se cítí být něčeho hoden tak ta milost mně mine přátele. A tadyhle to je krásně řečeno v této bázni že ten člověk zapomíná na to své království na to své na ten svůj královský původ neteče a že tedy nemůže si myslet že je něčeho hoden protože neví že je královským synem jo na to zapomene a taky ten marnotratný syn na všechno zapomene zapomene otcovský dům tak dokonale že dokud se mu dobře daří tak na něj vůbec ani nevzpomene čili špatně se daří tím na tomto světě nevím co je v nejlepším pořádku protože sice ona ale vyhovujete k bo tak si nevzpomene je tak tvrdý jako karel makoň panečku to ten máte v čem hlásit. No a na takové janovi a na všechny z vás v menší nebo větší míře e velkým že tam ještě na vít a se tak do šlape že si musíte vzpomínat a kdybyste jako kdyby se na vás také nedošlo povalil tak byste si nevzpomenu li a je tedy důležité vědět že v této písni o perle než se pustím dalšího výkladu se mluví o návratu toho syna po i potom když si vzpomněl do otcova domu. Ale jako vyšle odtamtud jako dítě a my všichni když říká že měl toho svět přicházíme se jako děti který kterými jsme byli v tom království božím tam se měli svůj bit svý příbytek to je od věčnosti tam ale jako děti sme o tamti tak se vracíme jako dospělí lidé tam když tam přijdeme tak jsme dospělí tak jestli se neodhodlal k tomu tímto životem marnotratným dospět tak se tam nevrátíme že tady musíme stát dospělými zde tady v tomto životě musíme dospět proto ježíš kristus do třiceti let a tomu trvalo nejí dospívá v tomto světě to nám řídí a tuhletomu znali ježíše krista to nechybělo to vědomí že ježíš kristus musíte ti let ukazoval jak se dospívá jak se tady stává pořádným třebas tesařem. A pořádným poslušným synem svých rodičů nebo svého okolí prosím vás vy vracet dáti letech tam ukazoval těm mudrcům v synagoze co všechno a oni se mu divili tak mohl klidně u toho zůstat a on poslušný sklonil hlavu a byl oddán své rodině jak se tam praví v tom evangeliu do těch třiceti let to znamená on čekal poctivě na ten růst dospěje a člověk musí dospět mentálně to znamená vono mu to musí dojít že toto je zapotřebí aby on to musí rozumově přijmout proto to vás pořád le jhu nejvíc neos nelé ju než to abyste rozumově přijali že to že tady žijete v tomto světě absolutně ne že to není jenom vězení ale že je to záměna aby se v něm vyrostly. A teprve vyroste te a budete dospělý můžete jít trošku dál kdybych byl nebyl býval mentálně dospělý dejme tomu v sedmnácti letech tak s tam nemohla potkat ta věčnost jakým způsobem když se to podle zkušenosti do jedné věty ne se člověk stává mentálně dospělý jsem totiž tehdy těch před těmi sedmnácti lety měl jednu jedinou lásku a nikdo před tam ani potom jsem neměl a to byli přírodní vědy a do toho jsem byl tak zabráno že nic pro neexistoval a než přírodní vědy ani i na tom gymnáziu se studoval především tohleto a potom se o tom byl vynikající taky ostatní je tolerovali říkali si tak to bude jednou přírodovědce se za tolerovali se neumím tak třebas latinsky nebo nevím co nějakou matiku jsem tak neuměl jako jako něco zvolte ch přírodních věd a takže dávali hezký známky ale protekčně protože říkal ten člověk čím chce být a to v tomto věku je zvládne říkali v tomto mladí věku a tak jako nejednou drželi je ruku. A vám to říkám proto že co je co je tedy dospělosti když to z obecným dospělosti je umět patřit jediné maďar to pořádně když v životě tento život dělám pořádně když v něm nejsem lajdák když to beru všechno vážně podrobně a hledím v tom být dokonalý jsem kdekoliv na místě třebas které nebaví to je jedno tak dospívá velice prudce upře do toho do zralosti mentální takže jsem opravdu byl zralý mentálně v těch sedmnácti letech z tohoto důvodu a ještě z jednoho že když jsem nemohl pokračovat a při dospělosti dycky k tomu dojde že v tom s jediném co jste dokonale zvládli nemůžete pokračovat to tam je vždycky obsaženo to je zdánlivě zásah z vnějšku a věčnosti je to vnitřní zralost která vás k tomu dovede jo že to nemůžete pokračovat tak pokud se litujete tak nejste ještě mentální rozplývat se přestanete litovat. Tak v chvíli se dorostli do vědomě žitého věčného života a to jsem je jednoho dne v dubna mého roku ty ce třicet stalo plzeňské mu vědecké knihovně a tak tam okamžitě přede mnou stála věčná podstata člověka a jsem teď začal jenom litovat že ostatní lidé o tom nevědí že sme věc vnitřně věčný že jsme vlastně bohové vnitřně a že sem chovají jako kdyby byli jenom pomíjejícím vody. A tak jsem opravdu dva dni nad tím proplakal zase sem všechny jako tady někdo ukazuju ne náhodně taky každého vodí koho najde na ulici protože smilování a dobré srdce tomu nemohu mít za zlé jenže vono von mi tam vodí lidi nedospělé a s těmi nic nepomůže nevypořádám je musím například list napřed musíš přijmout mentálně nějaké věci které jsem tehdy do těch sedmnácti let musel přijmout nějakých byl nebyl schopen pokračovat v cestě dál takže jestliže bychom rozuměli správně životu ježíše krista tak bychom věděli že musíme napřed se dělat v prvním mistrovství které ukazoval do třiceti let. Sebepoznání dostal takové míry sebepoznání na to se dosáhne jinak než je poctivě dělám toto co s tím zájem nemá společnost tento svět poctivě beru a když se ho poctivě bral jako ty přírodní vědy sem byla poctivě tak se to ostatní tomu bylo přidáno proto jsem se vlastně trénoval v tom čemu my říkáme náležitost k jedinému je že jsem to dělal konkrétně protože jak mohu náležet úplně k něčemu co nepoznávám o čem nic nevím jak mohu především hledat království boží nevím co to je to se svým jindy nesetkal jak to mohu především hledat když vůbec o tom neví nic a prosím vás tady je právě není příkladem karel makoň nýbrž je příkladem svatá terezie která taky nevěděla nic ukrátil božím vůbec nic. Ale poznal se školním věku že když se ježíš kristus smiloval nad ženou pěti mužů za tou samaritánkou že se u studni a sliboval je život věčný takže je to patrně znak milosrdenství boží obecný zabilo test božího že tedy smiluje i nad a to stačilo jako osvobozující idea a to by vás chtěl dneska vnutit tuto myšlenku že pokud nemáte osvobozujícím myšlenku tak vám nic žádná koncentrace nic vám nestačí k tomu abyste se osvobodili protože ono stačilo jenom tohleto jedno když on svěřoval věčný život nebo slibovat život že pěti mužů tak zajisté je je to obecný znak že to v každém pro každého připravenost i pro je terezku a v tom se nemýlil a protože tomu takhle. Taktně věřila tak to byla pro ni osvobozující myšlenka která stačila sama o sobě k tomu aby se dostala z tohoto vězení pomíjejícího života do věčného života sem se o to snažil toto vám přednes v kapitole o koncentraci v tom komentáři k mu k tomu osoby ale marně jsem to dal přečíst svým přátelům sou tvrdý hrozně a nenašli tam tuhletu myšlenku že toto musí oni provést ze své životě dokud to nepovedou tak neříkám že to marné se soustřeďuju nebo že dělají dobrotu nebo že je ctnostně ale nevede to k vědomému spojení s bohem ale kdežto tahleta myšlenka vede ke svědomí spojení s bohem je situace se tak obrátí že zdánlivě zvnějšku tomu člověku přichází pomoc k tomu aby mohl toto provést a toto ten ten člověk který psal píseň o perle věděl a si ho vážím ještě z jiných důvodů že totiž on věděl i o tom že k tomu není třeba více životu. Že k tomu je třeba jeden jediný život kdybys tady marně to hledali nenajde tam že ho mezi tím musel zemřít než se dostal do toho království zase svýho otce tak to tam nenajdete a ani v podobenství o marnotratném synu najdete že on mezitím zemřel někde tam u těch žráčů ne někde anebo u těch vetřu se kterými nakonec jedl ne nezemřel ho si vzpomněl a šel čili tomto životě si musíme vzpomenout a za jakých okolností my si vzpomínáme to se ještě nedoříkal je nám úplně zle jako je mu bylo tomu mantramu synu a přestaneme se litovat že při tom přijdeme asi boží vod. Nebo že ten život nebude k ničemu to je stejný druh lítosti a to jsem v chvíli jak jsem toto oželil a to je ve všech těch spisech stejně a tak se můžu opřít o svou zkušenost na rozumím tuhletomu jak jsem tohleto přečetl tak se nedáte tak jsem věděl že to ten život který jsem prožil to je důležité že oni tehdejší lidé ještě věděli že se to všechno udělat za jeden život každý z nás jak se tady aby jste malý nebo starý v tomto životě to je dosáhnout ovšem je tady jedna těžkost která se netýkal ale týká se všech vás mně jsem říkal a protože jsem k tomu přišel násilí a vás se netýká se týká proto že na přirozenou cestou a cestou víry to je cesta přirozená a tam vás čeká to nebezpečí že zkrátka si budete tu spásu psán budeteli si tu to souvisí s tou vírou ale upozorňuju vás na jednu věc je to zpočátku velice důležitý hnací prostředek bez kterého by se na cestě víry byste se neobešli nezažijete o přes palubu. kdybych si byl přál na své cestě kdykoliv spásu osobní tak jsem z celou cestou poznání zkrachovala ale když to budete přát tak pudete kupředu víte to je ten rozdíl musím mít rozumní pro jinou cestu než je moje proto nejsem příkladný učedníci páně si všichni přáli spásu osobní a proto se ho chopil oni měli strach dvojí věci že nedostanou se ke spáse a za druhý že je zahynou při nějakém konce světa o které se a tehdy myslelo že nastane brzo že jo tak obojí je tak strašilo že šli za jsem kristem protože mysleli že uniknout zkáze světa a druhé že se pomocí toho spasitele dostanou k bohu když potom samozřejmě ten spasitel byl ukřižován a nebránil se z čeho oni soudili že byl popraven nebylo to pravda. Tak ztratili tu víru a to je na této cestě jak v po svou cestu tu jsou sebespásu tak v toho ježíše krista a to na této cestě víry je absolutně nutné abyste ji ztratili držte se víra naší stratí to tak se přestaňte litovat že s který ztratili protože kdyby se byli litovali a jako byste litovali tak jim ani pán ježíš nemohl pomoci je tažen jim seslal ducha pokoje aby se upokojili dokud se neopakoval tak nebyli schopni přímo ducha svatýho on mezitím musel přijít duch pokoje aby přestali mít z toho těžkosti že se takhle všechno zhroutilo tady stavba o sebe spáse a a tak dále tak že tadyhle se nemanipuloval nýbrž jedním životem to je důležité. A totéž říká ježíš kristus jedním životem jediným on vede člověka k bohu čili nemám církvi za zlé že je proti převtělování protože co je do toho když bych tomu věřil ne že by to bylo špatné můžu mu vyřešen myšlenek že každá víra ničemu pomáhá je to ale jenom jedna jako nějaká víra která musí být obou rána jednou sem měl právě tuhletu víru jsem neměl víru jako vy běžnou náboženskou ale měl jsem víru v předcházejících vtělení a ta byla velice silná přesně měl důkazy jsem na všechno potřeboval důkazy a se důkaz že jsem do totožný spisovatele ne francii byl a jasné důkazy a viděli o tom ježit moji přátelé že ty důkazy mám doby měl takový důkazy tak by nikdy nepřijal názor že to převtělování není každý by se dušoval že to je. Ale jsem jednadvacátého listopadu se vzdal dokonale svého života jeho že jsem položil to se odevzdal jsem ho jsem vod něho odstoupil když odstoupíte otco života a vy vám překáželi tam nějaký rozích vtělení tak byste neodstoupil úplně musíte odstoupit od každé vzpomínky na překládají vtělení jsem v chvíli přestal mít vtělení rozumíte jsem neměl žádný majetek kdybych by měl malinký majetek třebas z minulosti nějaký tak jsem nemohl přes ten moment přejít dál a ten esesman by byl zabil. A nezabil jenom proto že jsem také přestal vlastnit předcházející vtělení ačkoli to velice prospělo že jsem na to věřil protože jsem se vyvaroval velikých chyb který by byl opakoval z toho takzvaného předcházejícího vtělení a naopak jsem vzal na sebe ctnosti které tam jsem třeba nevyvinul úplně ale malá jsem tomu a malinké adamovi společenské jsem ty ctnosti mohl vyvinout tentokrát a tak to velice pomohlo k mentální dospělosti. Takže víra kterou vy máte vám pomáhá k mentální dospělosti ale přirozeným způsobem a ne takovým násilí nikým jako to šlo u u svatý terezie to co také přirozeným způsobem že to postupně se jich stav zhoršovala ale postupně ne najednou že na někdo skočil a připravili o život jako se zdálo přechodným věku že kdo o život připravuje nemůže se omylu vod nenapomínal ale věřte mi to že by byli připravili kdyby byli sami působily a musela po boku jich působit moje matka která musela vracet do života ze kterého voni víry a říkali dokonce kdybych kdyby ona nevrátila do toho života že vůbec se mnou nemusí chodit na další operaci protože by byli bezmocný že bych přestal jíst a to bych se by neměl novou krev podobně zemřel bych. Tak to jsem zatím odůvodnil z této tísně že mluví o jednom jediném vtělení a že ukazuje cestu jak jedním jediným vtělení se dostat nazpátek vědomě do toho království my tomu říkáme království boží ale upozorňuju vás že na jednu věc která je tady velice pod držena a kterou po trhu ježíš kristus svým výrokem kterým řekl hledejte království boží především ta svatá terezie prosím vás měla taky své osobní zájmy ale ty nevadili v tom. Hlavním poslání člověka a království boží především ona to považoval za daleko důležitější že to království boží hledá a pro sebe sobecky pro sebe to za začátku potřebné tak totiž i který je kristus se zásadně opírat o vrcholné sobectví svých učedníků takže opřete se o své soboty buďte rádi že se máte rádi a že chcete do toho nebe to vám nemůže vadit ale jak se dostanete jednou pod kříž tak se dále dostanete duchu svatýmu se dostanete když z toho nesleví na tento debakl vás připravuju napřed ano protože jestliže si nedáte ode říct tak budete být bičování budete prostě nuceni ano že se to ho zříci. No a se zase vrátím k písni o perle podobá se to tomu podobenství o mantram tím taky v tom smyslu že se tady mluví o tom promarnění že ten člověk který jde o toho otcova domu všechno promarní to co to je že zapomene na otcovský dům to je podstata toho promarnění kdyby byl nezapomněl otcovský mu tak nebude vůbec schopen to promarnit tím hlasem a s těmi dívkami nebyl by schopen býval a ne protože zapomněl tak to promarnil tak to je důležité by kteří se přesune o život na tomto světě tak to všechno promarňuje přes se tím pánem dokazujeme se zapomněli na na věčný život jako by nebyl to je nejlepším pořádku přátel do určitý doby tady ta relativita těch prostředků u ježíše krista podškrtnu ta se mi etapa my podstatě na to zjednodušuju v jeho životě napřed učí sebepoznání do třiceti let potom učí jak tímto sebepoznání se dostat k lásce k bližnímu jako k sobě samému to druhý ten druhý mezi toti pravá svým jako sama sobě a sedí mistrovství ducha a to po kříži nebo za kříže nebo po něm a dál a bohužel křesťanská církev do dneška a všichni všechny nejenom katolíci ale všichni pochopil jenom že nějaké sebepoznání že k tomu by mělo dojít ale ostatní vůbec ne. To lásku toho pravé tao lásku k bližnímu vůbec nepoznali vůbec není to to je voni nevědí že pravá ska bindo není láska člověka nýbrž láska boha v člověku k divné člověku a nemohu mít druhého bližního tak jako sebe když ho nepoznávám jako sama sebe a pak ho teprve začlo milovat a kdy ho poznám jako sama sebe když jsem tak vědomě spojen s bohem že to že to dělám pro něho vlastně to toho boha v tom druhém člověku a je je tam začíná pravá slabý čili nejsem to který miluje ale je to bůh který ve mně miluje toho bližního rozumíte a to je teprve láska by jím a to se nemůže dostavit ve než potom sebepoznání že jsem vnitřně božské podstaty jo. A to nám to ještě přišel bych vám radil tuhletu píseň budete číst budete znovu studovat ježíše krista jeho život aby se s ním je do vzali to že to co vám po určitou dobu bezvadně slouží smysl se s tím že vám to nebude sloužit nadále třebas a to jeden duch smíření který na vás chci a druhý že budete muset k tomu co jste dříve nedělali teď něco nového dělat co jste předtím vůbec nepotřebovali dělat. Ježíš kristus do třiceti let vůbec nedělal zázraky vůbec nesloužil bližního nýbrž sloužil k mentální dospělosti vlastní proto tam není nic oni řečeno není třeba kdyby tam bylo slovo navíc tak je to všechno chybné že on opravdu nám tam prozrazuje a o to potom komentuje tím těmi podobenstvími nám tam prozrazuje že roste jenom mentálně do míry aby se moh sebe poznat dokonale tak. Teď za snu ještě dál ovšem ježíš kristus to tady nemůže být tak přímo napsáno ačkoliv to tady taky jak proti němu stáli ty egypťani ježíš kristus totiž se rozcházel s velice jak víte a to na není to s jasné jak mohl při lásce kterou měl tak hnusně se střeva s těmi farizeji zažíval hrob z bíle mými a nevím čím vším. A to se stalo proto že oni na sebe narazili v praxi náboženské že on jim vnucoval myšlenku že musí sami vstoupit tam a tou branou kterou jim ukázal eliáš melchisedech henoch a všichni ty zase se ve starém zákoně a že když nevstupuju přestože znají ten klíč protože ti musel být znám tady jsem se například dověděl že tihamer zachová nová byla obecně známá v době těch prvních křesťanů a těchto nich na prvních do styků byli před představím tak voni to znali ale sami nacházeli a jiným brali ji vcházet opravdu. Sem nerozešli jenom tak že jako byli hrob zbílené mi kdepak voni se rozešli to byl vnitřním nesouhlasím nimi že zanedbávali prostředky ti farizeové které měli v ruce protože se jim to dělal dobře že je zanedbával voni dostávali přeci od lidí důvěru a sou důvěra i boha to je prostředky k životu a toho voni se nechtěl vzdát oni byli těmi nepravými kteří za zau jak se praví deváté desáté kapitoly svatého jana pásly ty ovce zam du a on říká dost za mzdu pasou ovce to si tam přečtete statek kapitole svatýho jana jo nejsou pravým mystici když přijde tak utíkají. Nenechají napospas tomu velkou ty ovce kdežto on ne on neutekl on se k těm o když musel se od nich vzdálit tak se se k nim se se zatím že ano musel a a vším že se něco ukázal proto se vzdálil ale řekli napřed opět maličko a neuzříte by to neska víte nějak tak dále čili oni mi řekl že neutíká že je pořád s nimi do skonání světa do skonání věku a kdyby nebyl tak bytostný mi dopadlo špatně tak on jim říkal prosim vás devět století před mým zásahem na tomto světě říkal ježíš kristus žil mezi vámi eliáš a ten jediný jak je psáno bibli a všem před tím o těch předcházejících taky vstoupil na nebesa i s tělem. A vy musíte hlásat tuto cestu že i s tělem v těle musíte stát z mrtvých a vy jste mrtví a vy ste kosti na ty mlčí a tak dále že jo když jste mrtví a vy musíte vstát z mrtvých a jestli nestanete z mrtvých tak sami to neděláte a jiným eště brání ty aby voni vstali a oni říkali prosím ta cesta toho eliáše devět století je opuštěno jak to na nás chce abychom obnovili to na nás nechtějí my jsme ochotni třeba v tom halil jsem vzdát těch vymožeností že nám ty lidi důvěřoval o syna všechno že měli vopravdu bohatý stůl pořád prostředek to považuje byli ochotni ano ale tvrdili to ježíšovi list po krycí tak je tak nazývá nepraví pastýři a oni m říkal tak prosím vás vy musíte znovu po cestě jít a znovu musíte vědomě v tomto těle stát z mrtvých mysle teďka mrtví a z těch mrtvých musíte stát oni řekli prosím tak to napřed sám ukaž. A tak dobře rozbor se tento chrám ukázal na sebe a ho za střední postavit tak to byla dohoda voni rozbor jeho chrám oni ho popravili a stoprocentně eště opic li do boku a prostě mučilo že nebyla nejmenší jistí života v něm a von za tři dni reprodukovat ten život vstal z mrtvých a samo sebou tímhletím se operoval i při tom soudu proti ježíši kristu že ti nepraví světci říkali on říkal chrámu jeruzalémem že ho tvoří nesmí odborným pomine a že ho zase ale potom za tři dni postaví a my jsme ho byste stavěl čtyřicet šest let to je veliké román i proti práci kterou jsme na tom vynaložili to by byl neměl říkat čili je hoden smrti o toto jsou si to přiznali ti izraeli že to je ho za to je že to veliké rovní a že je odevzdat a ještě měli jednou takový to tam nebudu říkat co se sem tak by nehodí nebo není to je to vedlejší ale sami křivě sject ho do dostali k popravě. si vzpomínám že on ježíš kristus při posledním soudu nebo před posledním soudem když věřil o konec si konci světa taky řekl že budou vás vláčet po soudech odsoudí vás budou vás popravovat zahyne mnohý z vás ale pamatujte si že ani vlásku nebude při ani v lás naší hlavy nespadne bude pokřivené že jsem pořád sami co to je za řeč budou popraveni dvou v posudek vláčen a nic se jim nestane dyť usoudil v téže větě no to je nesmyslné to si vás tam žádný nesmysl není to je dokonalá pravda teď si vztah vám to převedu na svou zkušenost ano. My jsme byli jako vysokoškoláci sedmnáctý listopad všichni za jaké popraven do tak ano a ne bok tak to byl koncentrační tábor německy a všichni jsme tam vstupovali musíte se podepsala protože německá víte to přála aby měla dokument že jsme byli dál souzeni že jsem byl řádně souzeni a kupodivu všichni se byli souzeni v magnetu kde sme nikdy nebyly před tím a jsem jediný ne všechny si to pot prověřil během letec podepsala glejt který se každý podle pěstoval lékaři na měl nějaký jiný přestup ky a jsem měl přestup nejhorší ze všech ohromnou čest že jsem totiž byl ve třech rozvedl za hraničí ch světské amerika anglicky chtěl jsem sebou větle a měl sem ten nevyslo a tak dále nebudu to všechno sem pletlo celá stránka a byl jsem odsouzen trestu smrti ale potom soudu když jsem se odvolal prý. Tak mně dal do životní nuceně práce omilostnil ne tak že jsem teďka nauce du do života pracích abyste věděli na čem jste a jsem to samo sebou podepsala jako ostatní to podepsala že ty měli lehčí provinění než nikdo z nich nebyl odsouzen k smrti jsem byl odsouzen nutili ježís nemluví nepravdu v větě budou vás soudit budete odsouzeni se to dělá jsem byl odsouzen k smrti aby to ani vlásek na hlavy jsem o tehdy ještě měl nebyl by zkřiven jo prosím vás tak extatik se to zažije jsem to zažil na se čos ti jak se to všechno pravda tým konceptu a pro to byl konec světa todleto. Protože jsem tam zažil konec to sem tam zažil nejenom on tam mluví o věcech před koncem světa jsem tam zažil konec si tak jsem to podepsala jeden den a za třetí jsem ten konec je to zažil že ten nesetkám dal ten život to byl pro konec světa a ne jenom to tam do toho okamžiku se vešel on to nebylo vůbec časový okamžik se všeho poznání o stvoření světa o konci světa o posledním soudu a o znovuzrození na všechno vešlo a ne vydalo to ani vteřinku všechno toto pozná a pomalinku to všechno probíhalo jako děj to tam probíhalo takže jsem tou chvílí porozuměl stvoření. Ale v šesti dnech ale zlomku vteřiny jak to pomalinku šlo kupředu a vím jaké v tom obrazu jsou chyby nebo přednosti to mojžíšovi obrazu a podobně no takže ten v tom ježíši kristu nic neodporuje tam nejsou žádné pro zahrady abyste věděli ale to není je všechno pro že vám to říkám vám to říkám hlavně proto aby se dostal k tomu v existenční cestě že tam totiž ježíš kristus hlásal existenční cestu ani to znamená živý stát v tomto těle bez ve smrti. To na kříži to nebyla pravá toto se z toho dostal za tři dny ne ale bez smrti fyzické a bez následujících vtělení nechtěli na něj aby mluvil o převtělování toho nemluvil protože to by byl síla on ukazoval cestu jedním životem jak se dostat k tomu poznání k tomu vědomému životu ale ani jeden z jeho učedníků ani svatý jan tohoto nedosáhl během života museli umřít kdežto panna maria jediná byla na nebe vzata. Čili ne učedník ale panna maria jeho matka byla na nebe vzata a nebyla by byla bývala nebe vzata prosím vás byla opravdu nebe vzata tomu dobra ono to bych nevěřil jsem tomu taky těch nevěřil že jsem ale přesvědčil toho jednadvacátého listopadu třicet de se tomu opravdu tak bylo tak dneska vím že byla nebe vzata z toho důvodu že svatý jan se pod křížem za tu matku ježíšovu obětoval kdyby se byl neobětoval tak vona to taky nedosáhl ta je totiž třebas spolupráce dvou lidsky a to tam ježíš kristus jasně ukazuje jenomže musíme tomu rozumět. sem měl spolupráci bohu se mnou spolupracoval esesman kdyby nebylo bývalo spolupráce esesmana tak prosím vás dneska tady spolu neseme jsem k tomu konci světa nedošel sem musel mít bezvadné ho esesmana vraha jako někoho jako měl ježíš kristus ty vrah který ho tam křižovali to byli spolupracovníky tohleto my nechápeme jako spolupráci protože nás někdo třebas vraždí a je to spolupráce a když ten jan se vzdal svýho života pro pannu marii a on vědomě se vzdal svýho života pozemského pro panu marii tak ji povznesl do toho stavu že ona vstát z mrtvých živ těle v živém těle a tak jsem asi dneska jediný křesťan pokud je znám ty křesťany který vo tom že toto dogma je správné jenomže si ho špatně vysvětluje si myslím že bude nějaký fyzický konec světa po kterém všichni vstaneme z mrtvých to není možné to se musí stát aktuální mít to křesťanství bereme jako historicky jenom to je málo my to musíme s aktualizovat my to musíme žít v tomto životě řecky na to uměl henoch a to uměl taky skládal této písni oper takže tam jasně dokazuje že jak ta existenční ze stavy padá a že to hlásal ježíš kristus a tak dále. Tak proto od doby co jsem se toto dověděl vynikám jak se vám zdá velikou trpělivosti že vám ty věci pořád dokolečka opakuju přestože nevidím to tento výsledek že byste vstal z mrtvých jsem to svou u nikoho neviděl jo viděl jsem u těch pěti v tom koncentráku starý zmrtvých všichni ale proč a protože by ne jenom ne z nějakého důvodu technických chyby to ne to se snažíte překonat to taky dokážete překonat ale je. Že vám chybí vědomí že bezprostředně máte umřít právě máte umřít a že se toho života vzdává to voni se těch pět z těch tisíci dvou set studentů jediných těch pět set vzdal tohoto života vnitřně a to je důležité to vnitřní vzdání takže jistotu že tam mřou jsem s ním o tom mluvil všichni měl nitru si tam mřou a proto měli otevřený dveře do království božího a ta svatá terezie se dříve dostal do království božího než měla úplnou jistotu že umře protože měla zánět nervů v celým těle museli nosit v prostěradle aby se dostal bez do kostela a byla tak by se ta ne říkal nemám co bych ti bože dal jsem všechno vydal a to byl správný stav že opravdu nikdo z nás nemá nic co by bohu dal protože chováme vod boha půjčené. Prosím vás co ti lidé on tam ježíš kristus komentuje tím svůj život co ti lidé kteří ty silnici dostali hřivny vod svýho hospodáře aby s nimi hospodařili co na těch hřivnách bylo jejich to byly hřivny odpadá a ne jejich co bylo ježíšovo na těch letící ale těch říká který si dal věnovat vod toho mladíka když na cítil těch pět tisíc nebo sem si hladový nebylo nic jeho po tam jasně všude ukazuje že ze svého nic nedává že ho dává otcova povolení a jeho majetku že on je jediným majetníkem toho všeho co na propůjčeno i ten jidáš vůle propojen od otce všichni o byli propůjčený o otce a on si hospodařili tak propůjčen a nic si pro sebe nenechal. Tohleto nám chybí a to těm pěti tam v tom koncentráku nechyběl a protože oni se vzdali svého života což vy neděláte ani se budete přesto jak by to bylo možné že byste se ho vzdali abyste při tom neumřeli veliké dělá vám to nemám za zlé toho lite na dvou představu do jistých představy se to prostě nevejde todleto to nemůžete provést li to za vás provede pán bůh když se mu dokonale odevzdáte a tak. Abyste si nemysleli že vám moc toho chybí va chybí jenom to abyste pustili pána bohu ke slovu na boha ke slovu aby se mu dovolili aby toto na vás provedl a vám řeknu to dvě fáze jednou vnitřně jednu vnější se mu to po velkých těžkostech dovolil aby při mši koncentracích které měli charakter extaze je to moc silný aby při těchto extázích si vzdal aby zbavil tohoto života ne jsem to konečně dokázal jak jsem si mysleli že jsem svatý omyl jsem mu zevní život eště tím nedal takže teprve v koncentrace dověděl že zevní život je pořád ještě můj když vy se mu odevzdal úplně ani tam samosebou i ten její život no tak to všechno každého z nás čeká nejenom ale i vás. A to za člověka neudělá člověk sám za sebe nýbrž na to musím pomocníka ve slanýho od boha takže jsem právem viděl v tom esesmanovi jsem viděl posla božího a on jim byl a nezáleží na tom že byl esesmanem a vrahem na tom nezáleží byl poslem božím to eště pořád nejsem věci od toho pravého výkladu že totiž jestliže v ne ve a devátém století vstoupil nějaký pan eliáš do nebe na ohnivém voze a bylo přitom přítomno padesát ozbrojen jak je tam řečeno v bibli plus elíša ten jeho žák. Tak bych vám o tom měl něco víc řekl říci protože to je pohádkově řečeno to je přesně do do děje a to je třebas někdo do pochopení lidského jako byli schopni tehdejší lidi kteří to psali voni viděli všech padesát let viděli jak stoupá v tom ohnivém voze na nebe a říkali si nebe je místo ne a stoupá se tam ohnivém voze a nestaví vůz nemáme k dispozici že ano tak to je nemožné tak ho nechali a elíša který toho nemusel nechat ten to právě zabrzdil celý ten postup že totiž nechtěl od toho eliáše aby ho dostal do nebe. A on by byl mohl být platným pomocníkem k tomu když to mohl esesman tak proč by to byl nemohl eliáš kdyby to mohl kdyby to to byl přál ale když je to člověk nepřeje a to co sobectví musí ze začátku mít tak se mu taky nestane ale jsem si tam když pomáhal ten esesman nepřál se dostat do království božího to z pravda jenže jsem vlastně z těch poznání a ne na cestě v jiné tak ten byl třebas eliáš a všichni ostatní před ním takže i některé si se vzdálili rozcházejí tento pravé to jenom jenom jiné východisko budu pokračovat to nevyjádřil protože bych se dostal tak vůbec to předto je náš tomu elíšovi řekl proto na sobě cítil brzdu u odejdu do nebe. A on říká nepustím mistře se modlete se tak ten den co mu to to říkal eliáš tak on se držel ten elíša se držel toho svýho mistra aby mu toho nebe neutekl že si myslím že to někam na nějaké místo jinak jinam než kam on ten elíša může že se o tak dlouho ten eliáš mu řekl tak teď řekni co ode vlastně chceš než se rozloučení říkal ne nepředpokládal co byl schopen pojmout dvojnásobný o svého ducha to byla to je dost nejasného ducha toho bych si přál říkal budeš to mít a když viděli všichni ostatní jak stoupá ten do nebe na tom voze tak on jediný chytl pláč který on shodil a v tom von materialisté ducha svého jenom ducha svého toho ducha kterého odložil ježíš kristus na kříži. Ježíš kristus na kříži odevzdal svého ducha ne ducha vo tom není možno tím nezvládneme ale svýho ducha můžeme odevzdat odevzdával boží a těch odevzdáno svého ducha a toho ducha se chopil a s tímto všechno postavil na hlavu no tam to haslo si neříkám že je vinen jenom nějaký elíša ale prosím situace se vyhrotila tak že vod doby nikdo nešel k tou cestou nikdo každý končí u toho pláště chytl se těch zázraků a toho všeho opomene děl ohromné zázraky vlivem toho du následného ducha ale to předváděl těm oboje tu ten ta bili přítomným že po přeženu přešel po suchu vy tam prostřed ten plášť ne takže uvěřili že ten elíša je mistrným žákem toho svýho mistra. No ale pořád se trošku vymyká mně to nejde kupředu promiňte mně trvá mi to moc dlouho vite než se do víte něco o existenční cestě ale je třeba pořád vidím co je třeba ještě vynaložit píle a péče aby vám tam nechybělo nějaký kamene za kterých by se zavrhli a pro ty by se taky vono to nemá souvislost ono to se bytost tímto naším životem a k tomu se musím dostat že bez tohoto života totiž by nebylo možno vstoupit do království božího když bychom neměli toto živé tělo tak nemůžeme k tomu bohu se dostat. myslím že toto dobře dokumentoval svatá terezie z avily že podobě kdy jako byla spasena a ona byla na tomto světě mezi spasenými a kdy jejíma rukama pracoval kristus a jejíma nohama chodil krista se to se nemusel namahat jednou chytili přitom jaksi postavim aby nekompromitoval přeci my poddaným od vám bylo sestavené kláštera jak si potravu křepelku ne a voni čekali že aspoň nějakou kusu nechá pro ty ostatní nebo na to snědla všechno. A tak ji konečně zaplatili co to děláš a ona řekla usmál a se a říkal když křepelku tak se tu ona totiž my musíte potom spasení vědět jednu věc že musíte to tělo pořád živit pro toho ježíše krista který krz potil pusou on by nemohl nimi působit z toho neživil že se stali nesmíte dělat víc ale taky ne méně než ho živit takže vona ho živila do doby byla vrcholná asketicky která toho jedna velice malá potom spolkla najednou nebo ta celou křepelku že ho to maličkost se provede dobrý zvíře ona se krmila potom pořádně aby ten kdo se mohl o to vyvedlo opřít takže nepodceňujte i když jste spaseni jako že nejste a ani potom se nesnažte vo to podceňovat svoje tělesnost ta tělesnost musí být v pořádku ne nezanedbá vite lékařskou péči to znamená vite živu správnou tím neříkám že byste měl makrokosmos ale stavová živu nezanedbá i ježíš kristus žádnou akrobat neznal ale eště že ji neznal protože by nám to kreslil ke silo pojetí ježíše krista ten je co co bylo na stole prostě to jedl a tím jeho staral byla tak petra že unesl to poznání které měl otce jinak by to byl neunesl akrobat kou by to neunesl to byl při tom se byl. Ono na to si nemohl dovolit musel vydržet takže on svůj první zázrak počíná tím že mění vodu víno no prosím vás vy jakoby otci a vegetář a a není jako jsem třebas chytněte za nos jesi jestli to uznáváte v ježíše krista správné a my musíme znát sprác a správným všechno co on dělal ovšem my si nemůžeme dovolit to co on dělal kdybychom tak chlastal jako on chlastal těch svatých a těch všech že rancích který se zásadně účastňovat a pak bychom došli nám by to za chutnalo abychom v tom zahynuli tělesně jo vím například nej nebo nepiju třebas nepiju alkoholu protože vím že v chutná že by tna že voní voni i sekala se nemohu začít koupit protože mně to strašně o a vy ste opustil abych zopakovali novo druhou to je mi jasné a vidí zase na to na a tak se ucha tam možná za týden jo. To zase se tak dalece znám že jsem takhle slabý co něte to to je fakt že ale to že jsem takový tak vypadá na to neznáte vám to říkám jenom proto abyste věděli že není příkladný člověk nýbrž je příklad ježíš kristus z toho se chopte toho se držte a ne někoho nějakýho třebas karla makoně to nemů nic proti němu že je to výborné že čím jsem se dostal k existenční cestě tak konečně prosím vás dovolte abych se na ni pustil v čem se liší existence stavu v krev jógy. Čím se liší neboť čím je navíc že každá jóga charakter exkluzivní cesty a ty každý život lidský který nezná vůbec jeho ku charakter exkluzivní cesty také k bohu ale exkluzivní cesty a to znamená česky přeloženo do češtiny jakým prostředkem kterému dáváme přednost jít kupředu k tomu bohu do věčnosti kde žili s kristus hlásal celým životem to je základ existenční cesty takový jací jsme máme k bohu jít a ne čekat se změníme kdyby byla ta maří magdalena ce krále změní a ne praštila svým životem k nohám ježíše krista tak to smí takhle nedopadlo ona musela obrátit na štveráku bych tak řekl ano a obrátila a my takhle musel sem v životě obracet se z toho hrobu musíme se obrátit potu no tak v první první slovo o exist cestě že první cestou i cestě slovo protože ježíš kristus měl aby celistvě člověk šel k bohu když například ten bohatý mládenec vod mládí ctnostně žil a to se vo to například křesťani snaží o ctnosti život tak to nestačilo. On říká tak to nestačí ježíš kristus říká ty musíš a co máš rozdat chudým a pak mně musí následovat a on zesmutněl a nenásledovat že to ten představit že von se zbavili všeho svého předvoji nestavit a co pak teprve sebe teprve potíž ale to zase ti učedníci páně se aspoň zbavili všeho svého jak si aspoň mysleli oni se nezbavili všeho svého protože oni toužili po tom se dostal do království božího s tam osobně ale to nebylo své to to by voni sami no ale zbavili jste dy všeho svého a to byl slibný začátek se modli stát učedníky mámeli se stát učedníky tak musíme se zbavit aspoň svého to stačí ale to stačí tři roky po které se držíme máme možnost a máme schopnost máme povinnost rezervy ale potom to nestačí potom se musíme zbavit sama sebe a víme se svatýho petra se sám sebe nezbavil ani v okamžiku kdy vedly toho ježíše krista na tu popravu. A potom toho trpce litoval že ho zapřel že sebe jsem zbavil svého se zbavil ale sebe ne no a tak potom se musel zbavit i sebe tamto zase přeháněl ten svatý petr tím způsobem že se chtěl dát popravit že ještě nebyla než by to ještě nebylo důležité a nebylo to na místě protože ještě představou nějaký úkol ho musel anděl ve vězení a podobně to znáte z těch apoštolská myslím že tímhletím jsem první krok na cestě vysvětlil když se tím další krok a dalším krokem na cestě je že nejenom celým svým životem jít ale že v tom musí být duch. Do kterého se také musím umět vzdát ježíš vlastně eliáš znal ducha cesty od toho lenocha meli ze jak který ho předcházeli kteří mu předcházeli ale on se musel jeho vzdát toho ducha aby mohl k tomu do toho nebe se dostat on se musel vzdát i toho že si přál třebas toho nebe se dostat to všechno musí se odstranit a čili oni sice mocen člověk se musí stát ničím a to je to co z křesťanství jasně pochopil nebo měl možnost to na vysvětlit dejme tomu mistr eckhart že se vzdal. Toho co něčím ještě něčím byl že je v plzně říkají a oni občas mu to dneska neříkej by se to několikrát za trhal my se před vámi ctíme takovými malými když posloucháme vaše řeči protože toto s mise to neuskutečnil nic jsem říkal no tak v tom není chyba že cítíte malý mi to by mělo být v pořádku ale je toho eště strašně moc ještě těmi malými a se nikým necítím a že se malý a jsem ničím a jenom do míry do jaké míry se ničím ne takové míry jsem schopen se jít dál no tak. myslím že jsem vysvětlil dva kroky první a těch dalších padesát vy set litovat nebudu protože ty jsou všechny obsaženy v symbolice ježíšova života všimli ste si znovu ježíšova života on tam učí třem mistrovstvím napřed sebepoznání potom aplikace toho sebe poznání na lásce když mu a k bohu a potom mistrovství ducha které ukázal od kříže nahoru a si to přečtete to pochopíte to se taky pochopit ještě pořád rozumem tak potom řeknu třebas třetí nebo čtvrtý krok a za tím neřeknu nic víc ty v tom brzdí upozorňuju vás o tom nevíte a byl by těmi stoprocentně těmi zabrzdili vo třetímu nemohou vůbec mluvit. Odcházím od toho to tématu a dostat se k tématu dalšímu tak kdybyste chtěli ale protože teďka co mi budete klást otázky co jsem nedoříkal tak upozorňuju vás že otázky budete krásy jenom v takové míře aby tam nebylo ani zmínka o třetím a dalším kroku to jsem jist že budete kát otázky tak hloupé že o dalším dokud se z toho vůbec nic dovíte budete špatně krát otázky jednu za broučky budete klást a se budu tvářit jako že plete správně a budu jenom rozvádět to co jsem teďka řekl takovou hru to pěstujou se svými přáteli abyste věděli že je to hra proradná protože jsem si jist tím že voni si sami zabraňuji. A ne ale oni sami si zabraňuji dalšímu pokroku tak teď mi ty zábran jmenuje proti a další roky jsou vysvětlení vo tom ježíše krista jak tam tak mně podívejte to je to detailně vysvětlováno je ne bych to vysvětloval tak detailně jako je to větší kristu vysvětleno tak toto by nebyly to by nestačilo to byste stačil spis který o tom píše o tom předtím kroku jako je umění následovat krista ten máte k dispozici tam je třetí krok obsažen ale tak že ho tam vůbec neví čtete a bych ho mohl říct to tak že by se to dalo z toho vyčíst ale co bych vás odsuzoval že kdybyste vy myslela schopni víc než ty dva roky podniku a víc ne. A protože k tomu potřebujete mentální dospělost a vy nejste mentálně dospělý všimněte si jedné věci že tady ten syn z toho království z toho svýho otce přichází jako malé dítě my se na ten svět přicházíme jako malé děti proto děti v v řeči ježíše krista mají přednost před dost jinými lidmi protože my musíme od toho dětství které jsme si přinesli z toho království božího pokračovat dál nesmíme ho překročit my musíme stát se znovu jako děti jako děti jo teprve se staneme takovými jako jsou děti tak jsme schopni toho třetího kroku. Vám nechal přečíst tobě například a tady vám to co napsal pan profesor her o tom nevlastnění abyste si uvědomili on to vyprávěl hezky obsah jako ode taky že to je ale jak on tam něco ke sne svýho tak je to hned za sebe dle a tak jsem vám to učil pro to aby se mohl dneska oponovat doufám že teďka byl v tom pokračovat abyste se mohli opřít ohled a o mně a abyste se snažili jako dostat se za tyto dva texty nad bych tak řekl. Tak budu pokračovat ano především bych chtěl říci že protože jsme dětmi jak přicházíme se na tento svět tak si nesmíme dělat nic z toho že musíme dospět že z tohoto života se máme dostat jako dospělý jsem vám mluvil o mentální dospělosti takže když jsem třebas sedmnácti let nedosáhl mentální dospělosti tak to je jenom základ k dalšímu pokroku to je začátek slibný začátek toho dalšího co se se mnou dělo ale není to konec cesty když jsem například dejme tomu v koncentráku ve svých dvacetiletý a ne dvaceti sedmi letech zažil konec světa poslední soud. Tak jsem se znovu ocitl na tom začátku na ten se ocitl jednou u těch lékařů kteří kolem věku podruhý v těch sedmnácti letech potřetí při těch extazí bez představy a postrkem v tom koncentráku že ten esesman sebral nebo chtěl sebrat ten život sem se tam ocitl v tom nic a odtamtud jedině možno pokračovat dál protože jenom rovný s rovným se setkává a ten ta přirozenost boží je nic a nic naší přirozenosti se může setkat potom ničem protože seno ti boží říká eckhart a myslím že je to správné ne pro vás který se to včera psali prosím vás vy tvrdý dva aparáty za za bděte za škola pásky a tady si to nechte tady jsem taky zabrzdit že máme povinnost být v tom kontaktu ale na druhé straně si musím uvědomit že jednou z něho musíme být abychom se mohli dostat ještě dál a co je to to ještě dál. Tak to je tohleto že totiž jestliže se dostal do kontaktu s bohem tak jsem poznal jenom jediné poznal jsem sám sebe propojí podstatu a je mi nade všemi o nadevše důležitá takže se držím zuby nehty to je málo to zvládnutí vlastně prvního mistrovství toho mistrovství sebepoznání a člověk musí po cestě dál musí milovat bližního jako sebe a musí zvládnout tu třetí to třetí mistrovství toho ducha. A to se může po kříži který jsem to dělal třebas v tom koncentráku ale jako to jistotu prodělává najednou tak jsem to prodělával na cestě poznání postupně od toho lékařského zásahu a pořád dál do dneška a nejtvrdší zásahem na této cestě bylo byl můj stav manželským to upozorňuju to byl to bylo daleko těžší než například odolat tomu esesmanovi nebát se ho a ne nelo i litovat se nelitovat se. Takovým způsobem jsem vstoupil do toho manželskýho že se všechny důvody se vytažena tam musel vstoupit ne že bych měl něco proti ženě nebo proti manželce ale prože sem to absolutně nepotřeboval a nevěděl jsem proč tam mám slova když si přitom ještě za dávám se lidmi že těmi pro které platí jako světec ne a jsem musel z toho slevil tím se to nevydržel to držen tak samo sebou žen že ano tak to to to vůbec tak nebylo jenomže jsem to musel všechno sem se nikomu nemohl vysvětlovat pochopitelně vím jak milosrdně se tvářil všichni tím moji přáteli sem to byl toho matky no tak konečně si se umořil a si přirozený no a no tak prosím. Protože ten kdo dospěl mentálně a z toho vyplývala vyplývalo poznání nesmrtelné podstaty sebepoznání správné co se stalo mi sedmnáctém věku by měl obrovskou potíž z toho kontaktu se dostat o by to dělalo bývalo v sedmnácti letech ohromnou potíž protože ono to nešlo když jsem se dostal k tomu knězi že jsem vám včera říkal tak nemoh pochopit jak to že nemůžu řešit ono to nešlo lze se nedo v tom kontaktu tak tomu to vysvětlil nezpůsobí sem říkal to tím že když je přítomen majetek velikých pokladu a jsem zloději jak mohu před jeho tváří krást jsem nemoh krát protože von byl přítomen jestliže je přítomen tak nemohu cestou kontaktu zříci a jestliže se ho zříkám a musím se ho zříci aspoň na tom kříži tak to je pro veliké utrpení. Ale nesmíme nesmím z toho dělat debakl to není debakl nýbrž to je nutná mezera nutný od di abych vydržel to ostatní ano se odpovězen s bohem tak přeci na tom něco jiného než to tady vytk vysvětluju je protože tenhleten svět se ustavičně vnucuje ustavičně a tak mám dovoleno pochopitelně i když ten kontakt bych měl tím věčným životem se vzdálit do tohoto světa. Ale nikdy se nesmím vzdálit do míry abyste n kontakt ztratil a to by se mohlo stát takže dejme tomu ti učedníci páně se mohli talon a jako vlastní podniku samostatný a to měl tendenci jidáš toho všem je hotová zrada hotová zadal jíš krista a voni taky provedl a to bude jenom proto že měl vin svůj názor na tu cestu a po svém si to chtěl dělat nic špatného v tom nebylo on byl velice ne člověk a velice dobrý učedník páně prosím. A voni to nikdo nenapsal ono bylo eště tři další také a to se ale který se s jsou praví to se neví oni to dejme tomu lépe jest nebo snáze nebo dokonaleji nebo se přibližuje pravdě když to všechno zavrhneme to co není ve mámeli protože se v tom džungli na nevyzná jsem se že si to přečetl tak by se tuto čun li tak si vzájemně odporuju ty jednotlivé sekty a není třeba zatím bubra vůbec to nemá kromě svatýho jana evangelisty mi a říka páně všichni museli následně smrtí zemřít. Protože oni všichni dokázali svým životem že nemiluji toho ježíše krista tak jako svatý jan kdyby svatý jan se byl neocitl pod křížem kde mu hrozila smrt fyzická smrt že mohli říct to je jeho učedník na kříž s ním že ano to mu hrozilo ale o sobě vůbec nevěděl on tam šel jako někdo který umíral na kříži zatímco ježíš kristus umírá na kříži umíral pod křížem a aby jeho smrt byla totální tak ten svůj život jmenoval panně marii tím vlastně vnitřně umřel takže když von umřel nemohl být popraven dojít nemohl násilím umřít mohl žít jedině sešlostí věkem. Je to znamená to tělo dohrálo svou roli ale nemuselo být zbaveno násilím uprostřed dobrého života plného života nemusel být zbaveno násilím tohoto pozemského života stačí to a pro svatý jan umřel jinak než to je násilně než ostatní a říkám protože správně pravý dogmatiky která to dobře vystihla katolická že na nebi. Naděje a víra pominou protože jsou zbytečné a ostatní šli jenom cestou víry kromě ja stý na než se především cestou lásky a nadějí na věčný život to všechno pominulo když šel ježíš kristus na kříž měli po naději jejich mistr byl ničen takže byla zničeno jiných spása kdežto svatý jan neměl tuto víru v popředí přestože by žil pochopitelně taky ale nebyla to hlavní vedoucí přísluš ji jeho života moře ty neměl ani naději na věčný život protože on ho prostě v sobě pociťovali koš ježíše miloval ne. A protože ho miloval nadevše tak tou láskou v tom království božím byl nezáleželo potom jak to tělo jeho se jde z tohoto světa a on se ocitl nejdéle pod tím křížem a nejdéle v království božím proto se mohl klidně vzdát svého života ve prospěch na nimi aby vona také mohla o to království boží vstoupit i v těle že ona jediná dokumentoval existenční cestu toho svýho syna jo žádným učedníci nedopustil a ani ani jeden z nich to znamená ježíš kristus ukazoval cestu existenční ale sám nedokázal ani na jednom z učedníků aby to dosáhl nedosáhl to co eliáši dosáhl voni nedosáhli a se teď tak myslím že tou pověřen ne se teď půjdeme dál se ti vrátím eliášovu. Protože to co viděli těch palec a ozbrojen a ten elíša jsem ho stoupá v ohnivém voze na nebe to bylo to byla skutečnost převedená do obrazu voni viděli obraz skutečnosti obdobně jako učedníci páně tři na hoře tabor viděli obraz skutečnosti že se stýká ježíš kristus eliášem a s mojžíšem. To tedy je pravda že v tom styku byl soustavně ale ne na hoře tabor a ne že byste byli vyprávěl a oni to viděli jako se jako že si vyprávět znamená vědět to dějově vyměnilo dáno nic jiného než vidět to dějově oddělené do děje to znamená to je tak oproštěna milion s smělo se tam ukazuje je na miliony na toho co v pravdy je to pravda ale je na miliony na z toho když vidí obraz a mně bylo vlivem těch lékařů ušetřeno jsem prošel svého že jsem nikdy obrazné opravdu neviděl čili tu skutečnost vidím taková jaká je ovšem nedovedu jít obrazem protože znamená řečí vyjádřit takže pořád to co vy slyšíte zase jenom obraz a není to celá pro hlavou to dokonce potírat. Vědecky a dobře potři že to není pravda protože je to součást taková takové pravice které nemáte momentálně přístup tak že to můžete potřou jinou části po které by jdete to mně nevadí protože vím šel šel listem jinou cestou a ten v nejlepším pořádku takže co to bylo že on ohnivý von se vstoupil do nebe to bylo za tím dějem za tím dějem bylo jeho tělo které se dostalo do stavu ohně bych tak řekl takového že stoupala do do toho stavu nebe jako hmotné tělo by to nebylo schopno o se musí přetvořit ta transformace je taková že se přemění to hmotné tělo v oheň to bylo krásně znázorněno. U ježíše krista tím sesláním ducha svatého že ten oheň shora sestupoval na ty učedníky a plameny ohnivé byly vidět na těch učednících sestoupil duch svatý ano to je ten oheň kterým vystupoval do nebe ten eliáš úplně totéž ne že kdo v tom vidu souvislost bych tam taky neviděl kdybych to nevěděl najednou vedle sebe v tom zážitku který netrval si vůbec žádném času a voni ne ne ne dostali do situace protože to byli obyčejný zdroj neši aby to bezčasově je mohli vidět ne se ti nedá poznávat no ale jsem to tehdy poznával bezčasově a poznávám to dosud tak proto vo tom mohu bez přemýšlení bez úvahy mluvit kdybych ho toho ča uvažovat tak by to nebyla ani ta částečka pravdy když považuju tak uvažuje jenom o tom jak to vyjádřit česky víte moje váhání tak to není že bych váhal co máme říct nebo jak to vlastně je celá vůbec nepotřebuju přemýšlet kdyby teďka dál třetí někdo otázku proč svatý jan nezemřel že jo tak bych odpověděl zase jinak protože si nepamatuju jsem předtím řekl a vy byste snadno poznali že je to jedno a totéž a viděli byste jaká je v tom obrovská síla když v člověku mluví duch že on nemluví slovy jenom člověk musí slovy zase převádět. Nějak do toho prostoru a času do děje řeč je přesta děj to je ději to se odněkud někam to jde kdežto to co je nemě jako poznání odněkud někam nejde to je to jsem právě překvapil kdo by když jsem neznal vůbec tyhlety věci z toho třeba toho kláštera ve vyšším brodě ne tam taky byli aby děly sme ty dva nadpis že se mu říkal když ten ta ukazoval v těch knihovně že z těch knihách je moc velká moudrost ale že to není to pravé tože to pravé ta moudrost trvá ta prostě je zase nestává moudrost tím že se ne napíše že se vyjádřím nebo tak nějak tak sem mu to třeba žil jednu větu a druhou tu byla volá láska nevzniká tím že miluju někoho nýbrž láska jako taková je a to je ta pravá láska a on ten převod říkal hochu drahý ty jsi vrcholně věřící a poznávající jsem říkal důstojný pane ani nevěřím ani nepoznávám. A říkal to my neříkej a říkal by tam mají těžký poměry že tam toho času sedm čechů a šest němců a ty potřebovali aspoň jednoho dalšího čechem tam při tak tam zval nese se na to se mu odporoval tím způsobem že řikal to za prachy a nemohu ani živobytí budu nemůže to brát tak k vám nebudu patřit ne se rozešli ne ve zlém ale dobrem zam tam slabý ne vy tam šel po se mysli ho tam nezařízli o tam dneska dávno lesu ne ale ten nadis tam znovu viděli sem si znovu vzpomněl ale tu sem si ho neopsal to latinsky neumím bych si to dneska možná věci vysvětlil líp. Ta lásku k tak ta láska kterou měl ten svatý jan to nebyla láska janovi on nemiloval ježíše krista to to není vidět nýbrž on byl miláček páně ježíš ho miloval a on to cítil že ho ježíš takhle miluje a on se k tomu jenom přidával byl přitom ničím a von ne vzal si za úkol do ho pannu marii smrti nýbrž ta matka mu byla předána to on si nevymyslel vůbec to si vymyslel se pán ježíš zase on čili on nic nepřidal k své lásce neboť ta byla všechno obsaženo ježíši kristu a. Ano oni nepochopil oni zažil ne to je ten veliký rozdíl to je veliký rozdíl pochopit a zažít veliký pochopitelně rozumem obsáhnout kdežto zaží znamená vědět o tom aniž to chápu sem například to a to vedete jako rozeznat a vám to eště jednou předvedu v tom útlém mládí potom se mi ti lékaři pustili z uzdy sem nechápal kterak je to možné že poznávám správného něco co není předtím v mém rozumu a co není předtím vůli a jsem poznal něco za směs občas za správné a když jsem to poznal za správné tak jsem se toho chopil a byla v tom seže okamžitě toho chopil obrovská moc to uskutečnit a to není tedy pochopení nýbrž to je vyvraceni se ze sebe do oblasti poznání celá pravda rozumíte jsem samosebou tehdy chápal jenom malinkou část tak jsem byl schopen jako dítě to unést ale i to byl slibný začátek tomu dalšímu protože někde se musí začít a to se začíná nikoliv u sebe nýbrž od sebe pryč ta cesta celá je od sebe plynou a ne k sobě. Když třebas sebepoznání který ukazuje ježíš kristus tím prvním tím prvním mistrovství do třiceti let vypadá jako cesta k sobě není to cesta k sobě to je cesta od sebe a dokonale se stav od sebe protože on se odvrátil od rodiny které společnosti to kterou předtím žil a nepatřil své vůli ani vůli rodiny kdo je matka kdo jsou bratři to řekl poctivě nýbrž vůli otcově čili byl to cesta od člověka k bohu ano nikdy nedělal nic pro sebe a kdyby byl udělal něco pro sebe tak o tom řekl že by mu neměli věřit ale oni pro sebe neudělal tak mohli věřit. No podívejte se jsou některé přežívat zvyk nebo omyly který se člověk nedovede zbavit například když jsem měl tolik důkazů o se přehání vtěleným kdybyste měl okolo z vás jsem s tím omlouvat ale předpokládám že kdybyste okolo vás měl ty důkazy jako jsem měl o předcházejícím vtělení tak by se k tomu nejenom věřili byste věděli jako sem nevěděl tak opravdu bylo. vám opakuju z toho jeden moment když jsem přišel na zámku myslím že na zákonu těm deníkem toho spisovatele tak ten kus to když jsem ho požádal o to aby nechal do nich nahlídnou říkal to nesmíte protože to je to padesát let staleta starší a tady by si někdo do toho ho maloval tak by se to otupoval a nebylo by to dispozici budoucím věku mám povinnost pro nikomu neukazoval že když napřed každém je psanou a povolení do toho nalít potom mohu dát a to tady na tu dobu dvaceti let se vest je byli dva lidi toho druhu takže nikdo z toho nezahlídl udělal potom vrátit opis něčeho jo o to a to některé stránky a vodešel s tím se to potřebovat nějaký rukou nějakého životopis po totiž no spisovatele. A vám nemohu udělat tedy výjimku když dva lidi to teprve viděli a je nejlepších ni bůh máš vod klade mi fáze a vyvede máte sem říkal svýmu přítelem to vy který tam se mnou byl prosím odejdi z této místnosti a odešel ste výsostná a jsem k tomu kus to dovy dal dvaceti francais okamžitě jsem byl z bouřkou z akademii facek a měl jsem se kamkoliv podívat a podíval jsem se a tohleten moment který vám chci znovu zdůraznit jsem on říkal a co chcete z toho věci řikal cokoliv nechce výběr se si jenom tam v jednou ho a to mně bude stačit pro by takovéhle svazky svázaná ne. Dohromady připadá tem a ještě tuhý dneska na bohu stranách tak to vidím dodneška a on ten jeden z překladatel a ten ten nebo tam toho třebas ta von to rozvázal a jsem to takle otevřel hmátl jsem dovnitř a tam bylo psáno do dne toho a toho nevím který ho ten dotyčný spisovatele začal dělat to písmenové cvičení který sem v tento život začal dělat která i letech a myslel jsem si že jsem ho vyčetl z weinfurtra kvete vůbec nebylo a to mně stačilo prosím vás kdybyste měli tento jediný důkaz tak nám to stačilo k tomu abyste věděli a věřili že jste byli tímto tisíc spisovatelem mi to stačilo že ano svatý jan se ocitl pod křížem s pannou marií. Tak samosebou ježíš kristus na kříži to nepovažoval za něco náhodného nýbrž za příležitost aby to co se dávno připravoval že ježíš kristus musel ukázat svým životem že je to cesta s chutná i pro obyčejného smrtelník a že se tomu cestou jít k bohu bez fyzické smrti použil příležitosti která byla na svatém janu a páně marii dokonale připravena ale nedokončená k tomu aby je dal dohromady aby tam nechyběl ten druhý který musí při tom být aby se ta cesta dokončil jako u byl ten druhý třebas ten esesman že ano takže ona nepotřebovala zemřít jsem taky v tom koncentráku nepotřeboval zemřít jako ostatní tam potřeboval ještě třeba zemřít ne a takže ona se dostala tímto způsobem na nebesa byla vzata na nebe narozdíl od ježíše krista tam vstoupil že ona tam byla vzata nanebevzetí pády marie se říká že. A sancio přijetí na to znamením latinsky nebo španělsky že celá řada mém názvu se menuje než španělské světě a s si ana nebyl vzetí panny marie tak to je zajímavé že je takový názvy masti a a s si on dneska se ptal těch kubánci neví se to ani neví to to nebe vzetí panny marie že mají byli to městě zeme ano. A vono tak neviděli byly do se to tak vláře neví co to tam taková bydlí třebas to sancio ku a neví o to byl že sem a o že ano svatý jakub a jaký to velký význam pro křesťanství svatý jakobe tomu nevědí tak jsem všechno vysvětlil pochopitelně neodešli jak přišli tady dokročil to slovenský beze vode tak myslím že si to stačí tak bych nestačí to že to čí dobu že když to nestačí také do dál tak tomu procesu toho předán nesmrtelné duše což je symbol panny marie. Tomu člověku který miluje musí dojít v tom okamžiku mystické smrti na kříži jo to je technický vysvětlení jenom technické vysvětlení ne dříve ne později kdyby došlo pozici tak je to je něco promeškal protože ten kdo umírá ten sílu předáni ježíš kristus tím že se vzdával po ten ského životu měl sílu předat toho jana který ještě žil to nesmrtelné duši nesmrtelné duši musí být náš život který odchází který odcházíme tohoto světa být předán tam nesmí mít minut mezera protože ta nesmrtelná duše se musí vod ten lidský život starat ta tam ta mezera opravdu nevznikla než ježíš kristus umřel byl dovršilo se to že svatý jan získal nesmrtelnou duši pro svůj život a ona získal zase nazpátek.

Download XMLDownload textWaveform view