EN | ES |

87-01B

87-01B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


z řekla tady v tomto světě tohoto si tohoto těla takže co tady dosáhne člověk tam to jako na talíř hotové ne ale ještě zajímavější věc při tom že ta manželka se to je ta dána v praze která po velice jako se jich stýkal a teďka celých pět let se daně nezdálo vo mamince a jenom tehdy po smrti těsně ale potom ne a říkala mně nedavno že je to divné že ta matka tak se od něho odvrátila jenže matka nemohla se projevit protože neměla tělo a ona se s to spánku setkat jenom tělesně na to neumí na jinak. Vono ti ta moje manželka vypučí janově zemřevší ženy tělo. něho se na vlita a představili se daně takže je na znají poznala že to její matka ale jiný tělo to viděla že to není ona ale vnitřně že je to vona tak se objevila moci by mně po povídali ne jaký triky užívat v teďka řka a moje manželka že a to bylo říka eště jiných krizích každou chvíli mně překvapím novým vynálezem jak si tam dovede zacházet v tom záhrobní životě po svém jak se tam formulovat ten život úplně formovat lépe řečeno lépe než tady dotazem tuhý nese tak choroba jako tam ten životem se snadno formovat tak to je asi tak všechno Je tam, vodpovím vám způsobem Krišnovým. Mahabharáta, jejíž součást je Bhagavádgíta, pokračuje dál ve vyprávění po tej Gítě. A ten Ardžuna, který bojoval proti těm nepřátelům, kteří nespravedlivě napadli jeho říši a zvítězil na poli Kurukšetra, ten Ardžuna se ptá Krišny: a co se stalo s mými nepřáteli, kteří nesprávně a neprávem napadli, zabíjeli u nás, kradli, nevím, co všechno dělali. A on říkal: pojď se mnou. A uvedl ho do ráje a všichni jeho nepřátelé tam seděli, jeden vedle druhýho, šťastní a spokojení. Protože voni měli dojem, že dělali spravedlivý boj. si myslím, že ten Hitler si taky myslel, že to dělá dobře, že je pověřen od Boha. A to ho zachraňuje, že von je teďka v ráji. Nikde v pekle. Nýbrž v ráji a je mu tam moc dobře. je všechno událost devátého ledna devatenáct set osmdesát tři tak podívejte se a praví a to podotýkám že to je to bude číst eště v tom komentáři taky že duch se nedá definovat že tedy v obou můžeme mluvit pokud mluvíme nějakým význam slovním jenom tak že to můžeme velice vzdáleně obrazně znázornit ale nemůžeme vyslovit pravdu co je bůh co Nejenom mluvil o tom co člověk dělat ale žil tak jak člověk žít a to se von jako teolog neodvažuju neodvažoval dneska by se od váže neodvažoval následovat krista v tom jak on žil a jsem se tady se stáňou nebo a to mluvil že dneska vám vysvětlím a řekli byste to se to dělá budu vás dále si ty děláte to chcete proti jsem to odmítala to přečtou tak si to teprv potom věří na sobě že dneska řeknu co vlastně ten ježíš kristus svým životem učil jaký návod dávat od začátku tady totiž jsou námitky proti tomu řídit se ježíšem kristem v tom smyslu že on si od narození uvědomoval že od boha přichází a že k bohu se vrátit kdežto my kteří to vůbec ne. Jenom je ne jak ho můžeme následovat tak to je mylná argumentace todleto to vám potom vysvětlím doufám že se mi to podaří ale nevysvětlím vám to způsobem slovními jenom nýbrž ukázkou detailní ukázkou ježíšova života nevím tam se dostanu protože to je strašně náročná záležitost ale odvolám se na všechno co s ním dělo a co o něm víme nebudu ji přidávat jenom budu to vysvětlovat způsobem který je asi ne zvyklý tak začnu hned třebas s tím příchodu ježíše krista na svět svatý jan evangelista říká na počátku bylo slovo to slovo bylo u boha bůh byl to slovo a nic není stvořeno co by nebylo složeno st skrze všechno je tedy stvořeno ke sto světlo boží to si to svítí nás to slovo svítí v nás se mýho neobsáhne. No nepoznávají a tak dále ale to tím říká na počátku se říká na počátku tak měl někde pán bůh počátek ne tohleto nedošlo vacovi že bůh neměl ani nakolik církvi to nedošlo že se tam nemluví o bohu na počátku bylo slovo ale ten počátek není počátkům smyslu božím nýbrž počátkům stvoření na počátku stvoření by tam mělo by si tam někdo za z toho co je tam dál napsáno nazván napsáno že on to nepospojuju bylo slovo u boha to znamená ono to necítil tady v tom stvoření a jak se začnou stvořit tak to sestoupil do těch temnot to stvoření se nazývá temnota mi tam svítí ale my to nepoznáváme ne že tam svítí to si ho tvé pro nás zahalená naší nevědomostí tak to je asi taková první kapitola k tomu abyste chápali ten o. Od ježíšův jinak že tedy není tady obsaženo to co jako si myslíte že ten dostat ke člověka že totiž od znal čáku neví že od boha pochází to není jeho nedostatek nýbrž to je stav o kterém evangelista jan dobře a se kterými ježíš kristus musel dobře počítat a teď vám vysvětlím jak s tím počítal a jak přesto mohl ukázat přesně cestu po které se jít o smažte to teďka dál že totiž mysli že o tom neví že to světlo nesmrtelné v sobě že totiž je nesmrtelným ve své podstatě tak to není nedostatek nýbrž to je za určitých okolností veliká přednost. Kterou před ostatním tvorstvem který si to styl kdyby to je to neví tak to nemá stejnou funkci jako kdyby to věděl on totiž je tam jedna věc že ti organismus lidský je nějaký jiným organizmem než je třeba zvířecí rostliny nebo třebas buněčný je z kompletní a následkem toho více může provést čili předejde ten výklad a řeknu člověk je transformátorem jak často tvrdím který může všechno věčné které v něm je objevit pomocí transformační schopnosti to znamená pomocí toho faktu že všechno konečné ustavičně vyplývá a to tam ve vacovi bohužel není ustavičně. Vyplývá z toho věčného ne bylo stvořeno ale ustavičně je tvořen kdyby přestalo být stvořeno tak to přestane taky existovat to stvoření spočívá v tom že je to aktuální stav stvoření je aktuální stav to nejradši vykládá tímto způsobem vám tady lékaře tak se to mohlo tady atom opakovat prosím vás za stav ten lékař stvo jestli vám to nepůjde tak jestliže třebas v tom matčině těle si zopakujeme od nedělené buňky všecko přes prvky mozky životě chy opičáctví a z matky se dostaneme do tohoto světa tak jsem se o tomhletom dověděl nikoliv lékařských níž nic a nevěděl jsem se téma se děje ale byl jsem si jist. Jednou věcí že v matce sem byl v ráji co stalo se to mít jednadvacátého jedenáctý třicet devět a že předtím jsem do toho ráje přišel prosím vás to byl stav bezčasový sem si to pomalinku všechno dovídal a časově to nestálo vůbec ani zlomek vteřiny ano takže jsem se dovídal že člověk od boha přichází když se ocitne jako zárodek v matčině těle a k bohu se vrací matčině tělesté způsobem že je v ráji padne z ráje při na tento svět to je okamžik pádu z ráje každý z nás padl z ráje ne takhle to cítí vod jedna dost ho jedenáctý třicet devět či není to nějaká událost se stala je pro nás pro všechny aktuální a když takhle vidíte ježíše krista tak potom a všechno velice. Snadno srozumitelné na počátku to je pro nás pro každého počátek požádáte našeho stvoření našeho vchodu to z tohoto světa my jsme tou tmou do které to světlo nebo ve kterém to světlo září tak asi a jestli potom se stane že my se ocitneme v tomto světě a máme k dispozici konečně všecko čím bychom se mohli nazpátek vrátil to znamená transformační schopnost jak všechno čas ne které bezčasového sešlo zase se změnit na bezčasové jestliže to nevyužil tak teprve tady v tomto světě našem běžném životě je nám hrozí něco čemu říká vane jinak jinou vůbec neexistuje když se nikde v přírodě invoni neexistuje to znamená cesta zpět jedině u člověka. Existuje něco co je vole cesta zpět to znamená opomíjení používání nebo zpáteční tví nebo zaostalosti protože on totiž může kdekoliv na této cestě od narození se zabili a jakmile se zabydlí dejme tomu budu na někoho sva ukazovat třebas tady na ale on kdyby se zabila v tom co tady na tom chtěl dosáhl tak to to byl za následek totéž co mohl jejího tatínka že ti bude padesát tak se bude považovat za starou ono že se považuju o skládali ale tehdy se podle starou že dál to nejde vole bych to šlo protože v lidském organismu se děje totéž srdcem vesmíru ustavičně se tam něco nového staví protože to je tvoření je aktuální stav věcí pořád se něco. Ve stavu je a pořád je co bourá všechno současně no a organizmu padesáti letech o člověka se toho hodně zboural a ne do takové míry se to postavilo tam něčeho ubírám ubývá třebas buněk některých a na tak dále a takže když to člověk takhle posuzuje tak si může i zoufat což by nebylo správné a za druhé jestliže se s tím smíří a to je horší se s tím běží ještě že dobře tam se ti nesmířil kdyby se s tím smířil že to tak předností půjde teďka tu grade a smrti no tak opravdu jim všechno opustí všechno ztratí nic ne nabude a ten život je vzorem nouze cesty zpátky čili kdyby to řeka lékařsky jakmile se člověk narodí tak musí vznikat celá řada nový buněk. Ale zároveň celá řada buněk musí o tu míra ta výměna látková tam je že ho chtěl buněčný a výchova a to ale na takže nové buňky nastupuje na ty za ty starý ty nemají takovou života tak by složili celý život dána buňka to nevyřeší že jo musí se vyměnit jenom myslím že se rozhoduje to to není všechno pokud tak vy namyslím tak dělali lékařsky a jinými my jsme totiž jinou vodou za sedm letech jsme byli přes sedmi lety tuto do jiného života jinými prostředky novými prostředky a to to si máme velice vážit a na to máme dále budovat také je tím že člen že ježíš kristus nemohl když chtěl ukázat správně jak jednat hlásat nějaké věčné zákony platné od začátku lidského života do konce nezměněné. Tak jak to bere třebas církev nýbrž on musel si být vědom toho a proto je pro nás výhodné že si byl vědom nesmrtelnosti že musí svým životem na ukazovat pro živost lidského a právě vlas lidské špatně chápe a vlivem toho že je to se mění tak také pro měli vo prostředků kterých je nutno používat na cestě no a to ale se nedá vysvětlit pouhým slovem někým nařízení protože člověk neví kdy se to nařízení chopit tak by se ho je opustit ale to se jenom vysvětlit ježíšovým životem pokud se v tom ježíšově životě my vyznáme a podle něho jdeme tak nasadím rovnou. A ten jeho život jestliže on ve dvanácti letech svého života řekl když se ztratil k těm rodičům a byl dva dni nedění na vono hledali našeho v chrámu a vy týkaly mu jak se jim mohl ztratit říkal copak nevíte že musím být v tom co je mého otce tam totiž vykládat v tom chrámu o bohu a voni to vykl ale přes to je poslechl aby m poddán do těch třeti let čili dost dlouho od dvanácti otřepete to je ještě dost dlouhá doba no a čili jak toto setrvat a jak toto naší aby a jak se toto pochopit patu že on nás předešlo samozřejmě v tom smyslu že věděl to co my se teprve dovíme a nemohl jinak na to jít než z tohoto vědění ale upozorňuju vás na jednu věc že on který byl člověkem Poznávající na mluvím jak o něm jako o člověku jako za člověka člověkem poznávající učí a je schopen učit lidi věřící tak toto musíte si v prvním na prvním kroku uvědomit že nás věřící učí někdo kdo poznává čili nepotřebuje věřit neříkám že je nevěřící a nepotřebuje věřit protože věci poznává správně a jedině ten je schopen nás nás věřící poučit upozorňuju vás že nestarejte si do svědomí ste věřící nebo nevěřit věří protože vy jste všichni věřící jenomže někdo věříme neomaleně ji a někdo rozumějí nebo inteligentně ji ne neomaleně taková že se ohradíme v těch vědomost tech které mám a považuji je za konečné. Například rozumové schopnosti považuji za konečné schopnosti to je neomalenost protože podal jsem ruku tady ano protože tak opravdu pane neměl co říct na tamto zřejmě nekončilo takže ježíš kristus před sebou ateisty to jsou lidi věřící neomaleně v to že hmota čas a prostor jsou jedinou skutečností to je neomalené víra pro toho kdo se dostal v víře aspoň trošku dál ve víře copak poznání ale to se dostal k poznání dál ten tohleto musí zavrhnout o zkušenost spočívá v tom kterou nám ukazuje že musí být člověk v tom co je jeho otce poleze krva jsem tak musel to šlo přednesla abyste pochopili tu první větu . Musím být v tom co je mého otce my tam musíme být my tam vopravdu sme to toho není vybřednutí že vo tom nevíme co není rozhodující my jsme tam stejně jako ten ježíš dvanácti letech a jako přivedena rozený když mi vstoupíme na tento svět tak se ocitáme v tom co je otcovo toto stvoření je boží stvoření to není něco jemu cizí o kterého by se mohl odvrátit zády jak správně říká va nikdy se to nestalo že by zavrhl taky není správné toto všechno považovat za nějaký omyl nebo nedopatření že se to všechno zvrhl se spadlo z ráje vůbec nic takovýho to je dramatizace obrazové která je velice užitečná pro například ale pro ty křesťany dva tisíce let takhle to vás palec pořád dětsky to není požehnání protože voni si říkají tady nějaký zlý de. To nějaký satan tady způsobil proti pánu bohu a ono se to zlo prosim vás to ne to se vůbec nestalo i když ten pád zažíváte by znovu při narození na tomto světě jenže to takhle dramaticky se zažívat to no vono se to dramaticky zažívá prosím vás není dítě kteří by který by to bralo tak třebas hodny děti že ano všichni a aby to byla tak stoprocentně že by s tím byli dokonale spokojeni tam se nemuseli starat o stravu kam se nemusel stávat od dýchání tam nemuseli nikým zápasit o svůj život vůbec nemuseli se bát nic takového tam zánět tam neexistoval to byl pravý ráj že jsem se porozumět stavu ráje tak porozumíte člověku který je v mateřském lůnu to je ráj a z tohoto ráje mi přicházíme sem na svět takže ježíš kristus že jak jsem přijdeme na svět tak jsme pojedli. I ze stromu poznání ze stromu poznámka měl správné řečeno dobra a zla my jsme se dostali do dualismu a jestliže jsme se dostali do dualismu tak se nemůžeme zříct toho zdroje ze kterého jsme přišli my musíme být pořád v tom co je toho otce a to je to je to naše věčné nitro to je ten to to naše vni vnitřní věčné to je v tom všem musíme být zdali nevíte že musím být v tom co je mého otrb musíme všichni tak by my tam jsme do toho nevíme to není rozhodující rozhodující se tam musíme být nes toho není vyhnutí kdy se se zabili tak z toho není mým pnutí vy jste prostě v tom berete to řeknu konkrétněji berete svou existenci svoji la. A sku svoje poznání všecko berete ustavičně od boha z nesmrtelnosti to znamená kdybyste to považovali ten zdroj za nepohyblivý jako že to není pohybový to ani dyc časoprostorového pro nemá pohyb ani časový ani prostorových ani vzdálenosti i takového to nemá tak byste asi pochopili taky zároveň že ten ježíš kristus na ukazuje cestu spoj do nehnu tého zdroje od začátku do konce a to je smysl spásy protože dokud se v pohybu tak nejsme jak se říká křesťansky spaseni ale jakmile se ocitneme ve zdroji kde ten pohyb není tak se cítíme absolutně svobodnými ono nezáleží na tom pocitu napřed je to jenom pocit vím. A ta se to jenom pocit ještě skutečnost ale podívej se to musí stát skutečnosti a ne pouhým pocitem to znamená jak říká správně ghose a se k tomu ještě dostanu v tom komentáři k ho slovy musí člověk nebo když se dostane prostou jako on ustavičně si je vědom toho že do něho moudrost boží existence boží láska boží vv a že kdyby toho nebylo tak by nebyl ničeho schopen aby se mi domluvil alence tak budu pokračovat takže ta by nebyla schopna promiň a jedné myšlenky kouká nebo nekone kdyby toto na pozadí jejího myšlení ustavičně nefungoval že bere k tomu náboj z toho nehnutá žádný stroj který by neměl pevný základ nemůže žádný pohyb pro provádět. On musí mít pevný a tento pevná ka máme nevíme o něm ale máme takže ježíš kristus nám prozrazuje vod těch fáze to zkrátím abych se dostal aspoň v první věci ke konci nám prozrazuje že člověk se v tomto životě naučit mistrovství kterému říkám sebepoznání a jestliže to znamená se obrátit přes vše třeba jsou účastni nebo svou svý zájmem k sobě aby sebelépe poznat aby poznal taky svoji vnitřní nesmrtelnou podstatu a když toto pozná tak zvládl první mistrovství a o něm mu lžu o mnoho s mluvit samozřejmě které navrhuje ježíš kristus jestliže toto nezvládne. On učil ještě dalším dvěma mistrovstvím tak je těžko myslitelné že by ta druhá dvě mistrovství také zvládl on totiž potom pocit ti letech začíná učit lidi těmto věcem učedníky dělá zázraky a ne ty to všecko to bych nazval mistrovství mistrovství vědomí souvislosti s bližním hodně to z užije o to jsem přemýšlí jako zúžil aby to bylo příliš roce tak rozbředne čeho to znamená druhá fáze život pro bližního abych tak řekl k tomu jsme nuceni tak ko tak i když o tom nic nevíme zase nevíme že jsme nuceni k tomu ale nikdo vás by si ani na chleba neví dělal kdyby jako toto nedělal pro společnost například my jsme nuceni pro tu společnost něco dělat o taky pro svorno. A tak dále abychom vešli se nebo abychom v této fázi obstáli takže my nějakým způsobem všichni v této druhé fázi také se pohybujeme v tomto druhém mistrovství mámeli však ale za sebou to prý mistrovství tak ubohé že jsme se tam ani neuvědomil li že jsme nesmrtelná podstata vevnitř tak tam přicházíme do tohoto druhé fáze se strašně malým věcem a vono je to na náš nás je musíme bojovat o to abychom tomu bližnímu byli prospěšný za všech okolností když nám to není třebas příjemné a proto je žito fázi druhou uvádí tyto. Předpisy zapři sama sebe násl vezmi svůj kříž pro nebudu vysvětlovat dneska protože to nemá cenu to by vo vloh ve to všechno víte o se minulá potom nejenom zapři ten kříž následuj to je znalost jeho života a za čtvrté nerozeznáme příjemné od nepříjemného tyto čtyři věci když člověk na druhém v tom druhém mistrovství zvládne relativně nějak tak může pomýšlet na to že setká s duchem konečně neboť ta každá fáze kterou tady jmenoval charakter tenleten že se toho prvního vzdáme abychom mohli vstoupit do toho druhýho toho zlýho se dáme tomu stopy do toho třetího to tam na ji životě ježíše krista byla jasně znát. On se vzdal své rodiny ve třiceti letech že ano to je matka kdo svoji bratři aby moh sloužit bližnímu bez ohledu na svou rodinu že by jako zanedbával nebo tak nějak že jo a potom když přišel na kříž musel odstoupit od svých učedníků musel se taky zdát všech svých přátel všech výdobytky lásky který tady prokazoval všeho se musel vzdát čili na každém rozmezí mezi těmi stupni je třeba se vzdát toho minulého a teprve pak jsme schopni překročit ten práh do dalšího stupně samo sebou to překročení toho prahu tam někde mezi druhým a třetí mistrovstvím je velice obtížné nebo na nesrozumitelné z toho důvodu že tam se dokonce vzdává ježíš kristus svého ducha tady snažím se definovat a von se ho vzdává co to je zdá se svého ducha to aspoň to musím vysvětlit protože bez toho by ten výklad. To byl úplný ducha božího jak jsem vysvětlil před tím máme všichni a z něho ustavičně žijeme a co to můj duch potom k tomu co mám aniž se o to vím že to mám od boha pořád dáváno v existenci vládce poznání něco musím přidat se v tom svým životě podobá tomu služebníků kterému bylo dáno buď jedna hřivna nebo dvě nebo pět že ano a musel s tím hospodařit ne pro sebe nýbrž pro toho hospodáře že a tomu se podobal a jestliže jsem v takové situaci od maron že jsem dostal k dispozici jakou hřivnu tento život a mám s hospodařit s tak zkrátka musím s ním podíl jako se hřivnou boží to hospodáře a ne se svou. Takže při tom odevzdávání svého ducha jde o to odevzdat všechno co jsem k tomu duchu božímu který do mně plyne bez mého vědomí přidal ze své vůle ze svého počínání ne když s musel na hlavu postavit všechny zázraky jako by byl nedělal ne se od toho odstoupit v kříže ne sestoupil nic takového prostě odevzdal všeho co navíc k tomu duchu ze sebe přidal nesmírně obtížné ano a to je to poslední mistrovství že byl opravdu ničím ovšem on se člověk stává ničím na těch předešlých stupních taky když padne třebas z ráje v okamžiku když se narodila tento svět vím že lékaři mu pomáhají k tomu aby a to dítě křičel a kdyby nebyly vykřikne tak by třebas na ni nezačlo dýchat to je pravda ale on je to taky stav nespokojenosti. Dítěte do kterého se uměle třebas to tím lékařským zásahem to dítě uvádí a ta nespokojenost potom člověka vede kupředu a jiní to něco špatného nýbrž něco velice užitečného ano mezi duší lidskou mezi nesmrtelným a mezi bohem jako ne není nevím bůh ne velice rychle se s těmi pořádá nelogicky samosebou lidově příkladem to je nejsnazší to znamená definovat to vy to se definovat příkladem jestliže jsem dejme tomu s těmi husami bez tebe vám vede to za pravdu že jsem že jsem měl vám nalžu v tom transu sebe tam neviděl jako tělo ale byl jsem tam díval jsem se po sobě čím. Očima své duše jsem se díval po sobě sebe sem neviděl očima své duše se díval po husách a neviděl jsem je tam ale věděl sem že tam jsou taky věděním duše toto je vlastně nejzazším rozsah toho co nazýváme duševními schopnostmi že totiž definice duše vy nestane se dala říci vysvětlit takhle že je to souhrn lidských vlastností jednak nám známým jednak nám neznámých vlastností ano takže tady například se vás upozorňuju na neznámé vlastnosti abyste věděli že chtěl vlastnostech lidských k duše toho daleko více než jak tušit a to z toho důvodu že ve nikdy nedáte dohromady všechny smysly a nikdy nevinen například nemůžete najednou vidět najednou cítit najednou hmatat. Že najednou to nejde například se přednostně díváte nebo přednostně teďka posloucháte to je jednostranný způsob víte si tady například klamou třeba hodinky ale protože posloucháte taky hodinky neslyšíte to je veliký nedostatek kdyby to to ne taky slyšet a když tady klamou ne a neslyšíte to ta matka za na tak duchem příkladu že ty schopnosti jsou omezené zaujetím smyslovým že to lidské je zaujato a ty směrem zaujatosti vidí jednostranně nebo chápe nebo vnímá jednostranně i tento svět ano ale duše schopnost v tento svět vnímat když nemá pociťuje snést že zbaven pociťuje neko třebas při tom stavu s těmi o sami vnímat tento svět celistvě ale jenom v tom stavu ve kterém se nachází například jsem. Zaručeně vnímal zase svět s těmi husami ale nebyl když se co van tvar tam neexistovala tvar nebo název namarupa tam neexistoval to by bylo někde mezi věčném a mezi tomuto skutečností nebyla to ještě věčnost ale byla to nejzazším schopnost duše lidské duše takže když jsem třebas stýkám se svou manželkou po je smrti tak vím že třebas vedle je jasně to vím že je vedle a vím co si myslí jenomže ji nevidím necítí nemam protože jestliže jsem schopen jít postřehnout tak nesmí pocit tělesnosti to prosím vás de aniž by to pozorujete protože to stačí bezčasově se odpoutat od toho těla no to. U tady vysvětlovat kde to takže neupadnu tady do tranzu nebo ne dneska si se zažili a nepozorujete že ten si mluvil třebas masem to nepoznáte protože to je kde to je kde sem to bude s těmi husami ve jsem to byl ten odpověď na to to je nikde to se neděje nikde z toho co tady je to tady na tom co se není ale cestu to velice reálné není tedy nereálné to co tady nikde není to je reálné prosím vás nevím jestli je vám to vštípit o tom myšlenku ale pro je to ztra jasné tady takhle dneska pohlíží na svět tak jsem si ho samosebou po lidem úplně jinak jsme třebas normální člověk se nenormální tedy tu realita vidím daleko širší než by takže například nemohu a mluvil na se k alence se zjevit ten na nějakým problémem v tom vůbec nejde nejde protože všechno. My problémy jsou někde a ono je to nikde vynese mi tam nikde jsou vyřešena jestli je pán bůh se mohu si tak tam je to v řešena tak jestliže to mám také řešit pokud to řeším rozumem tak se zapadnou v nějaké kleci ze které není východisku to je vyčleněnou nosti rozumíte ale jak se že se s odved to znamená přestanu na to myslet a to jsem se to sem se učil od útlého mládí a sem vám to vysvětloval mockrát tak poznávám co správné takže nemám nejsem na rozpacích ohledně svého života mezi kam o jiných učiní ale se tobě nejsme na ostatní co mám právě udělat a to je velice důležité a když například s domě jako že se dopouštím ustavičně chyb protože na to nedám že mám toto rozšířené vědomí že ono se normálně nemůže projevovat to by se mohlo. Ale nepustím ke slovu to sem povídavý jsem z pohledu maje mysli ustane v pohybu jak vidíte a jak je v pohybu tak nemůže vnímat tuhletu moudrost nemůže a tak například se mi včela stalo že jsem a to je takový příklad velice hezký psal opravy z tělem za opravy k tomuto vlasy abyste měli všechny opravy dispozici a jsem omylem otevřel komentář a psal jsem opravy komentář obecný protože jsem měl k marš svěch a ne nepodíval jsem si na oceanu a sval jsem opravit toho komentáře ale sotva jsem začal tak se si vzpomněl jo zítra jede do gottwaldova a musíš tomu příteli zdejším předat to jeho samo patří tak se o telefonovat jen do se tady je do gotvaldova. Buď tak dobrý přijít okamžitě si pro ty listy a mám celý komentář o to a on tam přijde a říká co to píšeš no píšu opravy v tom z zvrhlosti toho vracet se na to podívám a vy že píšu opravy ke komentáři tak to vezmu za stroje na to bych nepřišel by to byl možná celé voprav znovu a to je práce ne nějakých sto stránek opravovat a von mně zachránil takovýmto způsobem se umřeš problémy že sem veden událostmi přátelé přál bývá to aby se takhle byli vedeni události ale bezvadně ne že by se tam nebloudila dlouhý ale ne dlouho ten život na této úrovni je tak drahocenný že vás tam zhora nenechají dlouho bloudí nechali ale vás od vedou podo převedou on by žtak ho přítele jendu. A ten vám tohleto řekne oni nenesl jsem si ale všimli šlo bych si byl lepším mluvit se to nesmím a bude sem přišel bez toho že by to byl opravil nebylo by se nic stalo a byste nemohli například na správně popisovat nebo tak dál tak to se jenom momentálně uvedl ale stála byl tady svědkem že co to otce se mnou pořád ustavičně jsem opravován abych nemohl něco udělat a jsem rasem například za tím jediného člověka přesvědčil v tomto na tomto světě a to je stáňa že to nemá za zlé že něco nemohu a že něco musí musím být v tom a to jsem byl zase v tomto celé otcovo že on si přeje duch aby dělal užitečné věci a ne neužitečné že ano tak jsem byl v jak se jiným způsobem je v tom co je otcovo on to konečně přiznává ale byli leta že. Je nutil k tomu aby abych zažil podle jeho vůle no to to to dávalo a jsem vždycky na tom musel tvrdě doplácel no to nevadí doplácel sem to by byl co jsem to oplatil na tebe ale jsem měl na mysli jednu věc že nejste sám na světě že je taky nějakej stáňa na světě a aspoň jeden člověk na světě by se měl do do vědět co je to řídit se vůlí boží že a je mu to dělá strašné potíže vám to dělá stejné potíže zbavit se vlastní vůle ale ne předčasně nýbrž včas a jsem toto všechno potřeboval říct toho důvodu abych moh letli znovu ten výrok těch dvanácti letech kde von ten ježíš kristus se vzdává své vůle že musí být v tom co je jeho otce to byla jeho vůle to nebyla jenom vůle otcova on musel on on totiž se cítil být. Povinován že to byl jeho pocit takže von se svou vůlí do toho du od vůle ustoupil se že to bylo daleko důležitější než být poddán rodině ale věděl by že by nám nemohl ukázat co je za prvně a především zapotřebí udělat princip jo taky začátku je třeba udělat takhle to míru na každém znovu na každém stupni toho stvořeného a vývojového stvořeného že třebas se odevzdávat tomu stupni stoprocentně tomu stupni a tam fungovat když jsem lékařem tak jsem lékařem když jsem vytažena tak jsem kaše ale jestliže to víra s tím nedělám pořádně nejenom že může vykonat vlak nebo že musím vrátit mašinérie ale jsem ne prokázal mistrovství v tomto oboru. A jakmile se tam neosvědčíme nemohu se osvědčit v něčem vyšším čili co nás učí v těch třicet let prvních myš kristus jakmile není pro vás samozřejmostí že své věci musíte dělat pořádně relativně stoprocentně tedy latině jak vám to de ne ne abyste se proto mou těžko to nejde to ne ale lodi do toho co se do toho klidně vložit může když se tam ale kokol něco neklidně to není správné to není jenom přestanou ale to je ne dotažena že tím neklidem se člověk zbavuje mnoha svých sprostý které li še klidný pečlivě ano ale nikoliv neklidně jo to ale kolik dneska m znalost si to budu takové do boží tak skok něčím by pro někoho se musím soustředit na. Tak to ti to je to tomuto prvnímu mistrovství dobře rozumět tak prosím vás donutí abych to napsal protože vysvětlení k tomuto prvním stupni není v ten tom životě ježíše krista od narození do třeti obsaženo ale v tom jak von to komentoval proto to komentoval tím že ve světě letech odešel od svého rodiny například on to komentoval že nedobrá že dělal dobré pro bližního bez ohledu na sebe že je řekl co kdybych cokoliv udělal pro sebe nevěřte mně to je mistrovství které nedokázal tam dělat do třiceti let ale on komentoval kam ten člověk dospěje a kdy jak poznat že je na konci toho prvního mistrovství tahle alenka sedi les hlavu na tím co tady jsem vybavil z toho ježíše krista upozorňuju vás na to že to co jsem vybavil z toho balíku kterým se dověděl jednadvacátého. Listopadu třicet devět se vybavil no to se nedá mířit tak nepatrnou část že kdybych to by byla všechno tak mně tady všichni opustíte a bych si to měl za zlé že byste řekli tvrdá jeho řeč dojímá porozumět a kdyby zůstal radši v plzni to by by byl strašně nerad protože to je hrozně náročné a teď to řeknu to co ježíš kristus ukázal svým životem strašně náročné protože to vůbec náročné není a to musím vysvětlit náročné to dělat tak hloupě jako to normální člověk dělá to je náročné to je strašně náročné protože dělat to dělá sám ale jestliže si člověk neví to sice ale nutím se kulatou měl vnutit že přeci. Jeho život od někud pořád prýští a že to není vyprýštěné lůna matčina to bylo ale že to je ustavičné prýští jeho poznání a tak dále do takové míry jak to unesu tak pak samozřejmě žije v bohu a žije věčným životem současně s tím co cokoliv dělá jakmile tohleto nastane tento stav v něm tak vám upozorňoval odporuju že se vůbec nemusí namáhat a jestliže toto mistrovství dosáhne tak to nedosáhne tím způsobem jako prosím vás tak a ještě musím ukázat jak se to nemá dělat když jsem v sedmnácti letech nevěda o tom že to na přijde najednou poznával. Poli nesmrtelnou podstatu tak první ne jedinou reakcí na to bylo že sem zavrhl celý tento svět chtěl jsem něho odejít ale konkrétně přestal jsem jíst pít spát studovat řeklo maminka země byla zoufal protože musela krmit a tak dále copak do školy pociťovat se maličko a vím že je naše ta karma oblíkla to trvalo sní tohleto za tu dobu bych se byl zabil protože jsem nepochopil že tento život lidský smysl to jsem to tam nebylo obsaženo v tom bylo obsaženo my je jedna věc...

Download XMLDownload textWaveform view