EN | ES |

86-41A

86-41A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To nevím jsem třebas těla milou a tak to jsem na výstup a tak dále ale do z vás jsem přišel jenom s pánem bohem nikdo nikdo z vás to tady ste a pane to z toho se nese najdeme na úrovni na které to vykládám jsem přišel jenom s pánem bohem a ne z karlem makoněm a proto proto je jakoby rozuměno a rozuměno není že správné porozumění by bylo že by se z toho museli chopit do výslovně úžasná moc kdybyste to od nejhor. J promiňte mi že se každýho tak zle dotýkám jsem s takovým nestydí že je to muž nebo žena tak tak je celé ohmatáním vite prach prostě protože musím udělat tak by jak onou a tu diagnozu nemohou udělat než při prohlídce pacienta si ho detailně pohlíží musím vědět že to je padouch který nešika se na tak dále to všechno musím vědět přesně z čeho to pochází a o to se na jeden společný jmenovat el převést všichni to berou od lidí tento svět berou z tohoto vesmíru a neberou to od toho pána boha ze kterého ten vesmír pořád výší mocně te se aspoň jedné věci prosím vás buďte tak dobří a to co zastávají súfiové. Emanační teorie to znamená všechno z boha ustavičně vychází nikdy nic nebylo stvořeno nýbrž je stvořeno a bude a kdyby nebylo kdyby nebylo soustavně stvořeno a kdyby nebylo soustavně bourá no jako tady teďka bourám hlavně a netvoří kdyby se obojí dohromady pořád nesou bylo tak ten vesmír přestane existovat a to není v záměru boží pochopitelně neboť s ním nějaký záměr vyšším duchovním. No tak prosím vás nebyli jste stvoření nespadli z z ráje nejste prokletí nemáte ježíš říct nic takového nemáte ale pozor pak byste z ráje máte dědi říct stresové obojí je vedle sebe pravdivé to je logika která nám nejde do hlavy protože je to nelogické v tom stavu v jakém jste jste padli z ráje. V tom stavu v jakém se nectíte být z z toho na je nepadli kdybysme vypadli z ráje kdybysme vypadli z nebe tak se nikdy tam nevrátíme my sme odtamtud nevypadlo my jsme jenom zapomněli rozdíl ježíš kristus nám to taky tak vykládá ten marnotratný syn zapomněl na otcovský dům obral co mohl my taky jsme si narozením pokraji co jsme mohli se co k tomu přidali nebo se něco promarnili ale tímto haslo kdežto kdypak si vzpomněl ten marnotratný syn mu bylo zle nečekejte na ten moment z vám bude zle prosím vás mimo nečekejte na ten moment to je plýtvání silami. Jak tady z tak jste pouze se to nedávali nejpozdější způsobem tak ste jenom zapomněli marnotratní synové a dcery nic víc povedlo ale ste jimi a vzpomenete si a ježíš kristus se snažil aby si člověk vzpomněl podobrém kdežto se mnou na cestě poznání i s ježíšem na jeho cestě poznání to neslo nikdy po dobrém to šlo vždycky po zlém on se musel rozdej cestu rodinou a to zaručeně nebylo po dobrém von se musel rozdělit z učedníky to zaručeně bylo podobrém oni nemohli pochopit proč to udělal ne ale na této vaše těchto trhá nemusí být tam to může jít plynule proto von zásadně stavěl na víře ježíš kristus vírou toho nakupu. Protože se mohl spolehnout na tom že nemá před sebou žádného člověka jiného než věřícího bez ohledu je že jeden si říkal že je věřící a teďka že nevěrci vším jak tu jste se v říci protože věříte v tento život kdybyste tento život nevěřili a to je víra která vyžaduje veliký sebezápor někdy tak byste se šli ze života nějakou sebevraždou nebo tak to tomu přestali věřit to neděláte čili vy tomu věříte čili vy musíte si uvědomovat že vaše přirozená základna je víra víra v tento světa nestydí nesmíte se za to že se ti zdravý vyhrát lékaře kde můžete nesnažte se to baalovi to je nesprávné proto lékaři velice dobře a nejvíc lékaři spolupracuji protože oni mně jdou do ruky že ano i ty léčitele a všichni protože ježíš kristus narozdíl od indických zasvěcenců napřed léčil tělo a teprve vyléčil tělo tak někde málokde mohl vyléčit taky tu cha málokde ale někde přeci jenom. Protože to tělo ve věčně případu když bylo to od požádán tak vždycky vyléčil ale toho ducha ono to v tomu nešlo to tam vidíme případy že mu to vůbec nešlo že musel odmítnut celou řadu lidí dobře založených jako třebas těm ote bohatý nebe dobře založen ale musel od nich nou protože se nevzdal svého ani svého my se musíme vnitřně umět vzdát svého a ne eště sebe to bychom umřeli v chvíli oni si museli sebe zachovat učedníci i za cenu zapřením krista i za cenu zrady na kristu i to měl ji dovoleno. My se nemůžeme že přicházet sebou a se sebou nepřicházím my se nemůžeme návodné se jít rozumíte ten návod vám jde kolem vědním uchem to posloucháte druhým dopouštíte ven a to je sebe obrana to je se obrana toho jáčko který je ještě potřebujete které ještě nemá být zabito to se to křesťanu mluví zabít sam sebe nebo co to ježíš kristus neradil za příjem ne zabít to je rozdíl li a tak jsem pro to jenom se naučit zapírat a ne sebe zabíjet to tedy pro ne. Ten na to rodina se neumím ale latiníci říkali cokoliv děláš dělej poctivě ale přitom to nepřesně překládám ale přitom příliš že ji kam to vede jo tam to vede k jakému konci jakému účelu je to děláno a no tak jsem přesvědčen o jedné věci a proto vás tu mám že vy opravdu se díváte na ten smysl toho správně to je jediné to vám to vaše v tom nebrání se které jsem přišli to je vám pomocníkem v tom abyste pochopili a bez ho by se to nepochopili jaký smysl to naše setkání to moře víte to promrháte k napřed vím ne ovšem někdo to ale no tak když to napřed vím tak proč to říká protože ono není možné to promrhat beze zbytku ten marnotratný syn v tom podobenství probíhal se ty všecko k tomu ne nebyl ani ne náležet. Ale pro nad zůstala vzpomínka která se dostala na vadit neměl čím to překrývat těmi penězi neměl na tom světě a tak jsem si je že co tady říkáme že zanecháváme vás stopu a jde nejde o nic jiného než o tento stopa prvek rozumíte kterých vpašováván do vaší existence jako člověk si nemohu víc toho dovolit to nejde nejsem ježíš kristus ženit ale my si že kdyby na vás někdo nahlížet tak z podání anebo s odstupem času dycky občas tak by zjistil že prodělává te změnu pro tyto stopy o tom věčném o kterém jste se dověděli a které samo sebou taky svým způsobem praktikuje te. Tak nezoufejte si nad sebou protože je kde cestou víry a to je přestože považujeme víra na přirozenou záležitost to je věc absolutně přirozená protože přirozeně věříme v tento životem přirozená víra náboženská víra je možná něčím přirozený dejme tomu ale je založen na přirozené víře v tento život no a to je východisko kterého se neznáte zváště pomuc lékaři to byste nemohli zase léčit a to bych vám taky sem považuj taky za lékaře na tomto svém místě kde jsem taky nemohl léčit když neudělám na rozdíl od vás udržování opravdu vých neudělám tu údržbou jak bych měl to vím dobře ale. se omlouvám tím že ono se to nesměla proti vůli toho člověka a vona ta vůle vaše je nepřekonatelné my totiž pořád si vedete svou a to na určité fázi vývoji důležité například když berete ten kříž a ne tu žita abyste k tomu přidali svou vůlí ale jindy když sebe zapíráte ta vůle musí odpadal pro tu chvíli sebezápor musí vývod pardonu víra vůle zase sebrat a zase se musí působit a jakmile se dočerpá všechna ta moc boží tak zase se musí počkat na další závan toho božího ducha s jeho mocí a tak to je dokolečka čili ono to jde no sto podobá klepání no si na to nejde se sta víra je cesta klepání klepejte a bude otevřeno a tam jsou mezery mezi každým klepat jak by to klepání nebylo a ono to jiným systém neděláním nejde na cestě víry. No a když na vás nechci čtrnáctinásobné operaci při vědomí a koncentrák a to všechny nes nestre věci se divili mém životě že na to na vás nemohu chtít plným právem nechci tak musím se smířit s tím že to cestou víry a to je cesta ne pomalá ale cesta přirozená dej jedno za druhým de přirozenou cestou takže ani nepozorujete že je to jde to je van kterýmu se přizpůsobuje se kterým souhlasí to nebo nesouhlasí a to je to taky patří nesouhlasí no a tím to jde kupředu i tím že nesouhlasí te a tím že děláte proti tomu něco. Vidí do toho dualismu tím způsobem že vidí že to správné se kloubí stejnou měrou nesprávným tak pochopil jednu velice důležitou věc dualismu ovšem trpí tím velice s tím pochopením je křižován vlastně že totiž relativní zlo zrovna jako relativní dobro sou rovnocení partneři do konce našeho vzestupu duchovního a kdyby nebyl rovnocenný partnery bychom jedno podceňovali a druhé přeceňovat tak tím to druhé co potřebujeme vyburcuji k větší činnosti jenom k nese si ten činnosti kdybyste drželi třebas jenom ctnosti který by ty která by se sva jenom to sta tak vás začne honit satanáš potřen nebo poslepu nebo okolo barák jako svatýho jana zlý proč nás nehodí že mi to takhle neska ukuje kdypak se může roztříď relativní zlo trati dobra po konci světa to se ve mně stalo jednadvacátého listopadu třicet devět nastal pro konec světa a tehdy zlo nemělo vůbec žádnou platnost vedle dobra no čili naivní dobro relativní zlo byli v ústraní byli poslušným. Sluhy že kteří sloužili tomu vládě boží to se nemůže v našem případě i není takhle stát protože nejsme v tom stavu kdy nám vědomě vládne bůh v tom stavu nejsme tak jsem to stavu vnější a mám právo o tom mluvit o pět ti jenom měl jako kdo že když si to bez mezer byste si tu fungovalo a vím pro to potom nefungoval tak všechno vím tak tak je to v pořádku rozumím co je to stav nebe aspoň to vím a mohu potom vykládat. A samozřejmě kdybych jako to chtěl by vám chtěl podle odebrat další dotaz tak bych říkal no z nebe se nepadá taky že ne se o tom tu nepadá jenom neuvědomuju že tam sem od doby v tom nevystřelil to je ten rozdíl takže měla když tady s vámi mluvím tak mluvím zebe a proto si dobře nerozumíme ježíš kristus řekl tomu nikodémovi jak ti to mohu říkat způsobem nebeský když ani pozemskému nerozumíte. No takže ten rozpor že když děláte něco správného o ne se vám to jeví jako relativně také nesprávné víte obojí stránku věci tak si uvědomte že je svou to dvě stránky jedné a téže mince které říkáme dualismus a že v rámci toho důležitou se musíte smířit s tímto pohledem že ho máte to je nepříjemné to je nepříjemné a nerozumíte mezi příjemným a nepříjemným do nemáte ne ten pohled nepříjemný ten je jako o tom na to zdánlivě líp ne o někomu ho aby se na tom líp to že ten nepříjemný pocit máte ale pak se na vás chce něco navíc aby z toho doba a v sobě překonat ano když vím co je správné a vím jak to nese nesprávné zase následky tak je to v nejlepším pořádku protože to vím a nosíme. Podobá te o sluh jedné balíky zodpoví který stál mezi nima otec ty slávy nebo něco takovýho co jste jednoho pro osla kterou ostatek vaše paní a on umřel hlavy že se nemoh rozhodnout pro tu nebo pro onu otec jo a měl dvě otec vedle sebe a neumřel by hlady kdyby se byl rozhodl ten doktor moc dobře rozuměl my musíme se umět rozhodovat učedníci páně se rozhodli zcela špatně pro sebe spásu to není možné. A o tom že byli vrcholný sobci tak co by si vybral něco menšího než spásu ne asi vlivem se ho sobectví a to by tak dokonale soboty jste že jo jako byli voni to byli sobci to je daleko let lépe na tom než jedenáct učedníků páně neříkám dvanáct než jedna a učedníků páně se na tom víla lépe takže s tím se u těžce prosím vás ale ale voni se rozhodli voni se rozhodli za tou osobní svatou což byl nesmysl a museli být od toho čas od tažení za tři roky byli potom všem co se jim podařilo a že neměli vůbec žádné potíže ty tři roky vůbec žádné potíže a oni se museli od toho odtáhne se že do toho zříct takže oni si cestou víry a cesta víry je toho. Ražení že vy se musíte zříct co vám třebas šlo před tím a vono to teďka nejde protože vy se tou odrostl tomu prostředku ale rozhodnete se třeba hloupě pro nějaké řešena rozumíte se stoprocentně a když to je moc špatný tak se brzo jako to naplní rozumíte by to brzo splníte a tím to bude tíž splnitelná a taky my to rozhodnutí správnější a ne nesprávného vás přisouzeno že to rozhodnutí těch učedníků bylo. Vopravdu dobré ve srovnání s ostatními nejste především království boží to bylo správné třeba že pro sebe proč je nesprávné stejnou měrou nesprávné jako správné ale také se s ním přeci myslet takhle učedníci páně nebo jim zabránil š kristus jejich tupou zabráno nepouštěli k pravdě říkal to to nemůžete dneska pochodu moh být to překáželo že se to pochopili a při je duch svatý o tom to potom překážet nebude tak počkejte se na to ducha svatýho jo buďte tak dobrá a zatím se rozhoduji jak vám to napadne když to považujete za správné rozhodnete se astronoma dete obe to od začátku do konce s odpuštěním be ale to mám nesmí vadit protože vy jste člověk máte právo na neomalenosti. Nesmí se mít rád se to očistu děláte bytosti jako tady vám tyto květy každý vím že to na to svých zapomenete že není to blbost anebo to dokonce způsobí rozpory který jste předtím třebas neměla přece ke no no vidíte a jsem rád protože je to v pořádku ježíš kristus o sobě řekl ono to vypadá jako zákon přinesl jsem přítelem ale meč a ne klid ale oheň a jestli z toho ří tak jsem rád že dokud to nehoří tak to není v pořádku dokud se člověk pohybuje tak že mu to všechno jde bez pomoci boží jakoby tak to se ještě pohybuje na roven se a nejde ještě do toho vršku jo ale do toho vršku dete jak vám něco nejde jdete do vršku to je v pořádku ale ne plakat dy jdete do vršku že vám to nejde buďte jako entra plakal když šel z vršku mu to samo šlo protože věděl že potom půjde zase do vršku opačně to dělejte to byl velice moudrý pán beneš ten člověk který to psal to byl duchovní zasvěcenec jo a jsou takový duchovní ražen nikde než tímto článkem způsobem a jinak se nedají předestřít člověku než švandovně podle pořád typu jak jste si všimli protože to je všechno hlásky todleto. Jdou po spolu páry dvojic jdou po spolu a jestliže bych jeden pár chtěl vyloučit tak způsobí rovnováhu ve svém organismu duševním který by mohl stát i byla z ina že a to nesmím dělat a musím klidně jak říkal ježíš kristus nechat růst to byl do žní kdybyste to chtěli vytrhat ce čas to na ne nedělejte to taková zlá no tak je to v pořádku a tak byste porušili i tu dobrou úrov pošlapali byste i to obilí rozumíte čili nebylo by ani z toho nic ani z toho mysle zatím v rámci dualismu a musíte pochopit že z toho není vybřednutí jiné než zapři sama sebe tak dále jo jak to je při. Aby si ty žili tří člověk je starostlivý člověk ne a tím že se stará tak vlastně ukazuje že ty věci na své úrovni dělá správně rozumíš ale jakmile se dostane na úrovni na které vedl ježíš kristus své učedníky tak ta starost nemá žádnou platnost tak se musí přestat starat kdybych se například staral teďka před vámi o své věci tak že je schopen ani jednu větu tady dohromady že mám plnou hlavu vlastní starostí kdyby vám to předvedl kolik bych starostí mohl mít tak by se divili že a jak to že to zapírám jak to že na to neukazuju co mám starostí potože je nemá. To je ten dualismus ne že bych šel okolo a mně se dotýká ale ten de skrz jako celý vesmír kde skrz nás všechny celý vesmír nás z nás všechny jde jenomže von mnoho od mnohých složka toho vesmíru který zná jde mi nevíme kdybyste se například dejme tomu nějakým záhad způsobem zázračným ocitli na úrovni třebas manipury třetí úroveň že v těch sedmi lotosech. A vás tam třebas dovedl třeba je tam dovedu chodit dejme tomu před víc před vám předkládána takovou nějakou básničku legenda jsem tam jako doma na manipuře ve mou vás za ručičku a odved vás do manipury vy tam se svým vědomím přijdete se mnou ale to se to by se stalo a vidíte tam sebe spát spát vidíte sebe ode dva do když se bdělém stavu a to svatý stany to je druhý stupeň tam taky vás uvidím spícího od vás do anahaty tam a s u tím taky spícího odevzdá do vyšly do dny dosahuje uvidím jako spícího a řeknete dyť tu sem sem v celém vesmíru ale jsem tam spící jsem tam ještě neživé ano. A jenom ten kdo vstupuje shora je tím životem toho prostředí do kterého vstupuje vy si myslíte že zatím životem je to vaše strava vaš vaší lo to není pravda ne tím jste živi že se krmit jsem to poznal v tom koncentráku prosím vás když někdo nemá pět měsíců hlad a nepotřebuje jít a jenom proto aby to nebylo nápadné že nejí a že nespí je a že nepotřebuje a nepotřebuje spát a tak dále. Tak jsem to dělal jako ostatní ale kdo to živil ten kdo nás všecky živý tedy starosti na by nebyla schopna ze kterého ke které máme chléb nebylo by schopna existovat kdyby bůh do toho svoji existenci nevkládal čili on je původcem chleba našeho a když je to takhle zažívám že on je původcem tak ten chleba nemusím mít pochopitelně a kdyby to bylo pravda že že ho musím mít tak bych po smrti zemřel o to že ho i nebudu ale když po smrti ne zemřu tak je vidět že nepotřebuju s tento chleba a že jsem živ dál tak to složitá uvědomujete uvědomění si obalu oděvu a ne podstaty. Od je z musí být v spravování a tomu vy spravování říkáme jíme jem to je vyprávění oděvu aby v nás nespadl aby neměl díry rozumíte to není nic víc než tohleto kdežto to co je za tím to není oděv například dejme tomu když se stýkal do svou manželkou nebo když se stýkám a dost nebo tak vysoko chodit ale chtěl bych husami tak v tom stavu husí ho spánku oni tam nemají tělo které nemusí být vyvoláno oni tam se nevrní v tom stavu na nemají chuť žrádla ty husy tam prostě jsou jsou tam v ráji husím a jsem tam byl s nimi díval jsem se po nikde věděl jsem se tam jsou tam společně vstoupili se ani jedno tělo husí neviděl. Díval se to tedy po sobě to jsem byl takový všetečka a sem tam taky sebe neviděla a byl jsem tam on dělal se zase důkladně po sobě a nevěděl jsem sebe se tam byl co by duše a když se setkám takhle s manželkou tak taky sebe nevidím jiné vidím a setkám se s ním a setkáváme se daleko dokonaleji než v těle protože se nesetkáme přes přes reproduktorem přes transformátor nýbrž bez něho jenom duše z duší a to je daleko snazší daleko dokonalejší tak ta duše nepotřebuje stravě o vás rozlišujte přesně mezi starostí a péči. Když totiž i pečuje bezstarostně věřte mi že pečuje me daleko dokonaleji když máme starost ta starost ruší protože je nevíme si to nebo ono to způsobuje starost své celý paní zuzanovy případ a jakmile bychom ale jenom pečovala a to máme povinnost pečovat například vyvo to dítě nebo tak tak je to bezstarostně daleko dokonalá péče je například o vás musím pečovat teď bezstarostně kdybych měl starost jestli to uskutečníte nebo neskutečný nebo jestli něco nezanedbá třebas doma co vy nešlo musím být absolutně bezstarostný ale o to pečlivější nejsem rušen vlastní starosti to jsem tak myslel nebuďte rušena bez pečlivosti svou starostlivostí tak jsem to chtěl říct jednou větou ano. Že ta starostlivosti rozporné ta starostlivost totiž vždycky vás přivádí do rozporu zásadně protože debatovat na to řeknu například ježíš že ježíš života ježíše krista že tam je všechno obsaženo i voni tomu li na tom jezeře který bylo rozboří tak to bylo způsobeno jejich starostí to zvyšoval vlny a zvyšoval bouřku ta starost vyslovil tu bouřku za starost přiváděla člověka nebo ty lidi do těch těžkostí které tam zažívali a takže prvně jim ježíš neřekl copak to tedy odstraní tu bouřku nýbrž že co se staráte. Vyčetli že se tady kdyby se nestarali třeba nejsem s vámi to my ti si tady spal ne taky zdá že pán bůh znám spí vedeni ne a on je s námi a pak je po starosti ale musím je přitom pečlivý voni tu bouřku za odstranil že ano ale nikoliv kul jejich starosti nýbrž aby ukázal jakou špatný jak by špatný e starostlivost neboť ta zvyšuje bouřku těžkosti tresty a tak dále než to péče je odstraňuje to je rozdíl to totiž si říká a co bych se hlásila se svými starosti o ni ostatní toho řeknou dost se s vlastním starosti ale ježíš kristus svým příkladem ukázal něco jiného se člověk vyjádřit aby. Jako ten kristus jako by pochopil vám to vysvětlím na příkladu jo když třebas za ním kde nebo křičí to řeknu ještě jednodušším případě křičí nějaký slepý mrzák na rohu ulice ježíš mu se nade mnou napomínali ho učedníci a říkají nekřičel nemá jenom tebe na světě ne ale on křičí ještě víc a ježíš říká nechte ho křičet dobře. Co mu chybí tomu mrzákovi slepýmu ale přijde k němu a předstírá předstírá co chceš ode a kdyby to přesně on potřebuje aby se vyjádřil potřebuju abyste alenka vyjádřila protože tím ze sebe se jm něco co dovedl na sebe vzít ježíš kristus který udělal zázrak že on ten mrzák mu to řekl tím se ten zázrak stál když mu to byl neřekl tak se nemohl vůbec provést ten zázrak von to musel do sedí to samo sebou nedovedu tak vzít alenko jako že myslíme kristus ale nevím částečně odejmu vaše těžkosti tím že to řekne. se se mi to řekla tak je dovedu částečně vyloučit ty těžkosti jsem takhle mluvil s těmi jsem měl pohromadě všechny hlavní ti důležitější léčitele z toho kudy co měl povoláním a tak jsem takle s ním mluvil prosím vás nechte pacienta když víte co musí být vypovídat nechte ho vyříkat to tože to to subjektivní názor se kterým jako lékař nemůžete třeba souhlasit a byl doktor lékař to by lékař ten jeden léčitel tak citlivý lékař se říká ale nechte mu to posílá ne přetrhuje mu řeč než kte mu to všechno vyříkat a berte to jinak než jako léčitel berte to jako ješ kristus on to neříká vám on to říká tomu hladčeji který stojí za vámi. Protože on uzdravuje jediný ten hlavní léčit v jenom léčit a on zdráv je a tak prosím vás když tohleto budete dělat se je mně říkal tak vaše lese praxe bude daleko úspěšně než když to děláte jako třebas nějaký závod a lékař stojíte si že přijdete do říma ono vám je píše na vás čas to je špatný a tak tohleto jako jestli tele nedělejte nezáleží na počtu kusů nýbrž z leží jak to provedete jestliže pacient z vaší ordinace neodchází napolovic uzdraveni tak jste tam zbytečný jako léčitele. Tak se tak zbytečný jako obyčejný lékař který to dělá jako řemeslo to se řemeslné nedělá vít to dobře víte když to děláte zdarma že to řemeslo není a tak prosím vás chovejte se důsledně podle toho jak vám tady radím by to všichni slíbili tak sem zjednal jestli to dokážou se je opravdu zvedl manit jsem nedával víc než vám vyprostili a podobně to je málo padouši málo říkal vy se hrnete do nějakýho žita a vůbec tomu nerozumíte že vám řeknu co to je a teď jsem to vyložil v nám to všechno brali chudáci lituju to neměli voni se měli zapřít a oni se nezapřeli protože oni uznali že to jako nevěděli že jako to dělají z vlastní nejlepší vůle tam li no jeden poukaz proti mně a to bylo. Děláme to zadarmo děláme to s touhy pomoci bližnímu na tom nemůže být špatného říkám nic špatného na tom není ale hodně hloupého v tom je protože vaše vůle je dobrá ale je to vůle lidská to znamená vůle bezmocná a tak se musíte smířit s tím že řadě případů nepomůžete. Kdežto kdybyste jednali z vůle boží tak ten váš projev dobročinnosti bude mít dycky úspěch vždycky uspěl a ne jenom někdy dycky ale jestliže učedníci páně jak se jim to říkal někdy nejednali z vůle ježíšovi který je oděl tou obrovskou mocí léčitelskou nýbrž ze své vlastně říkal že to je ta nás těžký případ to nedokážeme při za jsem kristem že jim to nejde on říkal no jo vono vám to nejde protože to to se provést jenom pomocí modlitby a co je to modlitba co to je ta modlitba to vám znovu opakuju se že to několikrát říkal on přišel k tomu pacienti ze kterého nedokáží vydat zlého ducha a von se nad ním modlil voni se na něj dívali jen si jsem při tom byl tak vím jak to dělal. V tom stavu bezčasovým toho konce světa jsem taky byli učedníkem ježíšo rozumíte tam patří do linie vývojové to patří být učedníkem ježíše krista a tak jsem taky byl při tom jak se modlil nad tím ze kterýho chtěl vyhnat toho zlýho ducha ani slovo neřekl nýbrž vstoupil do něho to byla ta modlitba vstoupil do něho a ten duch tam neměl právo nebylo pro něho tam místo tak vystoupil z něho. Vstup do toho pacienta sem říkal ten nebojte se tam vstoupit a vy budíte zlého ducha kterému on říká ta a ta nemoc to je moderní způsob vyjadřování ale není to nic jiného než lidu protože kdyby ten člověk měl vaši aur tak by ho samotná karma a ochránila před například se infekce a nebo by mu to nic chci nedovolila trpět v tom těle a tak dále on by se vyléčil. A mnoho věcí takový se mi říkal na co zírali protože například vím že zvířata rozumí ře umí zvířata vidí aur mine mi to nepotřebuje ale asi tak to potřebuje ke své praxi ale my a ne nejsem nesim na na cestě tělesné tak auto nepotřebuju vidět to by bylo kdybych věděl u vás aur to bych vás všechny vyhnala zkvasí ale ještě je to nevidím to jsem rád protože vaše eva mění chvíli od chvíle nemáte stejnou a to sem to je na omylu on jim tam říkal o auta sem říkal tak to ten nesprávný pole to není něco statické ho někdy je věčný kdy je menší někdy je taková někdy je ona káně když třebas učili kubánci lovit. Bezpečně žraloky tak mně říkali ty musíš mít aur ze které se za rok pozná že nemá sežrat to znamená ty se nesmíš bát jak se bojíme jak máte zrak máte ru při které na vás může veškerá těžkost jakmile se přestanete bát je podle toho se jara máte jinou aur není člověk žádný takového dobíral jednu a tutéž aur pořád my se každou chvílí a to je ta schopnost naše jedinečná že můžeme aur změnit. To tam taky ten jeden z těch léčitel říkal u vás vidím takovou a takovou ru ne a říkal tak dost to my tady neži který mu chtěl chováli ne nás nade co se říká tak dost jsou vidíte není klam ale neříkejte nic vo tom to je nerozhodující co vidíte to vyléčit tělem ten nerozhodující to nepochybovali ale vrodil se na něho opravdu tam nikoho tak nese přil jako tyhlety léčit kteří to nejmíň zasloužili protože dělají to dobrovolně. S dost velkým nebezpečí že ano že budou osvěcováni z různých stran by si něco nepovede a přesto to dělají a bez praně neberu za to nic to je oni moc a ty si zasluhovali největší vynadáš ty protože co bych na vás někomu tedy si z toho nic se říct z toho nic beze musel a k tomu kde je to někam padne že ano nějakou úrodnou du. V tom do toho chrámu asklepiovi tam u dnešního i smíru čili bývalé směry chodili stovky a tisíce pacientů denně a voni je museli nějakým řádným způsobem odbavit byli pověstný že jim to jdeš člo dobře a jak si počínat s takovými pacienty kteří tam přijdou třebas postoje nebo po tisíc ovce dyť jsem se díval na ten chrám jak je veliký ten asketi chrám mohl obsáhnout tak tři tisíce lidí bez tlačení ce. A věřím že byl pro to tak veliký aby je moc obsáhnout když tam vstoupí kdybys to tisíce pacientů než jemu lékaři je to léčitel nebo tak se z toho zblázní že ano ale on se z toho ten asklepiovi bůh nezbláznil byli mezi tím pacienty nechtí kteří byli tím pobyt v tom chrámu při kterém se jim neřekl těm pacientů ani slovo byli vyléčeni a kdo tím nebyli spokojeni nebo nebyly vyléčení ty měli právo projít takovou nějakou chodbu taky jsem ji viděl. Takovou úzkou chodbu malou a ta vedla do chrámu syna a s klepáte se menoval tele shora když to nevyřešil par otec tak se toho ujal syn a ten to udělal zvláštním způsobem že ti kněží přivedli toho pacienta do spánku mám dojem že ho přivedl do takového spánku zvířecího jako to dokážou husy se ho to kázali se mnou husy že uměli to co husy nic víc a to je tam a to není obyčejný spánek a v tom transu se člověku něco zdá na co nemůže zapomenout takže on ráno s tím živým snem s co vlastně prožil tam v tom tranzu přichází v tomu knězi a vykládám mu nerozumí tomu ani slovo jenom víc co tam zažil vykládám mu co tam zažil a von podle toho udělá diagnózu a on podle toho zařídí léčení a ten pacient ve věčně případu prý byl vyléčen takže to málo zisk i z mír to to je směr atena klepu sem byl největší neměl nejlepší povězme všech těch asketi on ze své těch chrámů a sklepů a boha o byla asi pětadvacet. Na celém tom blízkém východě protože to tam dobře uměli měli tam totiž vedle boha od se taky boha syna a to pochopili křesťanství a proto v této oblasti křesťanství se nejdříve za hnízdě lo prvně kdo k kde kázal křesťanství byl svatý pavel a to bylo v eses na malo a sem po lotrovi tam prvně zakotveno křesťanství a teprve potom přišel do evropy potom protože to tam osudu podle tak přišel chyb fyzickým píše další mystiku padesát šest padesát osm ten svatý pavel je tam eses blízko toho asklepiovi panny marie stýká se s osobně a tykal se svatým lukáše příkaz se svatým janem který tam žil ještě dlouho s svatým pavlu protože do žil asi devadesáti pěti let tak bere z nich všechno a prostě poučuje se od nich mnohých více zvláště ten svatý jan ho mohl nohy ech poučit to učit čem svatý pavel nevěděl protože byl žit a neradil se zříct svých některých předsudků starozákonních ano nedovedl se toho zříct. Takže dejme tomu které shora sto vám doznat ku řecky napovídá asi že to nějaký přenášení nějaké síly to je ta televize naše že jo z toho otce na toho syna že on také ten otec převedl nějakou sílu na svýho syna aby ten syn jako menší než otec působil daleko lépe než otec pro tu malost kterou měl to nic kterým byl nakonec to tomu šířit a to je to nejlepší působení to to bylo jedinečné jak to ti řekové dobře ovládali. Jak před předešli několik století křesťanství tím že měli boha syna boha boha otce že ano a že tím prakticky léčili například to že jenom léčili ale tam též ještě blíže tomu sílu déle za panna marie přímo u prahu toho života panny marie po smrti ježíšově bylo artemis on byl chrám artemis div se jeden se sedmi tvůj a proč ženskému božství se postavil takový krásný chrám že ta dělala větší divy než asklepiovi člověka k duchovnímu životu jako se v smíru nebo nesmírně nebo asketi on léčil to tělo tak když to nikomu nestačilo tak šel do chrámu. V viny že římské tam a tam artemis a tam byl vyléčen ze své duchovní radosti ne zajímat že přímo v tomtéž místě žila panna maria a v tomtéž místě vznikl první chrám panny marie a tam na malé malé asii vznikla a to fiat svatá moudrost to znamená konstanty veliký roku tři sta sedmnáct postavil jako křesťan první křesťan na trůně římském postavil tam chrám svaté moudrosti panně marii svaté moudrosti panně marii neboť měl na mysli ten termín přitom moudrost ta panna maria největší moudrost jakou může vůbec člověk produkovat na tomto světě se to vtělí člověka no a opravdu musíme říct že. Udělal dobře ten konstanty jen že včas mariánský kulhal zatímco v evropě teprve svatý františek zavedl ku mariánský to je třináctém století jenom pět maria ku začíná svatým františka měli co dělat abych si v asii a kdežto tam to existovalo od narození ježíše a protože ta artemis měla blízko k nějaké prý bohyní mate vesmíru a voni to zřejmě.

Download XMLDownload textWaveform view