86-41A
86-41A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
To
já
nevím
já
jsem
třebas
těla
milou
a
tak
ví
to
jsem
na
výstup
a
tak
dále
ale
do
z
vás
jsem
přišel
jenom
s
pánem
bohem
nikdo
nikdo
z
vás
to
tady
ste
a
pane
to
z
toho
se
nese
najdeme
na
té
úrovni
na
které
já
to
vykládám
já
jsem
přišel
jenom
s
pánem
bohem
a
ne
z
karlem
makoněm
a
proto
proto
mě
je
jakoby
rozuměno
a
rozuměno
není
že
správné
porozumění
by
bylo
že
by
se
z
toho
museli
chopit
do
výslovně
úžasná
moc
kdybyste
to
od
nejhor.
J
promiňte
mi
že
se
každýho
tak
zle
dotýkám
já
jsem
s
takovým
nestydí
že
ať
je
to
muž
nebo
žena
tak
tak
je
celé
ohmatáním
vite
prach
prostě
protože
musím
udělat
tak
by
jak
onou
a
já
tu
diagnozu
nemohou
udělat
než
při
prohlídce
pacienta
já
si
ho
detailně
pohlíží
já
musím
vědět
že
to
je
padouch
který
nešika
se
na
tak
dále
to
všechno
musím
vědět
mě
přesně
z
čeho
to
pochází
a
o
to
se
dá
na
jeden
společný
jmenovat
el
převést
všichni
to
berou
od
lidí
tento
svět
berou
z
tohoto
vesmíru
a
neberou
to
od
toho
pána
boha
ze
kterého
ten
vesmír
pořád
výší
mocně
te
se
aspoň
jedné
věci
prosím
vás
buďte
tak
dobří
a
to
co
zastávají
súfiové.
Emanační
teorie
to
znamená
všechno
z
boha
ustavičně
vychází
nikdy
nic
nebylo
stvořeno
nýbrž
je
stvořeno
a
bude
a
kdyby
nebylo
kdyby
nebylo
soustavně
stvořeno
a
kdyby
nebylo
soustavně
bourá
no
jako
já
tady
teďka
bourám
hlavně
a
netvoří
kdyby
se
obojí
dohromady
pořád
nesou
bylo
tak
ten
vesmír
přestane
existovat
a
to
není
v
záměru
boží
pochopitelně
neboť
má
s
ním
nějaký
záměr
vyšším
duchovním.
No
tak
prosím
vás
nebyli
jste
stvoření
nespadli
z
té
z
ráje
nejste
prokletí
nemáte
ježíš
říct
nic
takového
nemáte
ale
pozor
pak
byste
z
ráje
máte
dědi
říct
stresové
obojí
je
vedle
sebe
pravdivé
to
je
logika
která
nám
nejde
do
hlavy
protože
je
to
nelogické
v
tom
stavu
v
jakém
jste
jste
padli
z
ráje.
V
tom
stavu
v
jakém
se
nectíte
být
z
té
z
toho
na
je
nepadli
kdybysme
vypadli
z
ráje
kdybysme
vypadli
z
nebe
tak
se
nikdy
tam
nevrátíme
my
sme
odtamtud
nevypadlo
my
jsme
jenom
zapomněli
té
rozdíl
ježíš
kristus
nám
to
taky
tak
vykládá
ten
marnotratný
syn
zapomněl
na
otcovský
dům
obral
co
mohl
my
taky
jsme
si
narozením
pokraji
co
jsme
mohli
já
se
mě
co
k
tomu
přidali
nebo
se
něco
promarnili
ale
tímto
haslo
kdežto
kdypak
si
vzpomněl
ten
marnotratný
syn
až
mu
bylo
zle
nečekejte
na
ten
moment
z
vám
bude
zle
prosím
vás
já
mimo
nečekejte
na
ten
moment
to
je
plýtvání
silami.
Jak
tady
z
té
tak
jste
pouze
ať
se
to
nedávali
nejpozdější
způsobem
tak
ste
jenom
zapomněli
marnotratní
synové
a
dcery
nic
víc
povedlo
ale
ste
jimi
a
vzpomenete
si
a
ježíš
kristus
se
snažil
aby
si
člověk
vzpomněl
podobrém
kdežto
se
mnou
na
cestě
poznání
i
s
ježíšem
na
jeho
cestě
poznání
to
neslo
nikdy
po
dobrém
to
šlo
vždycky
po
zlém
on
se
musel
rozdej
cestu
rodinou
a
to
zaručeně
nebylo
po
dobrém
von
se
musel
rozdělit
z
učedníky
to
zaručeně
bylo
podobrém
oni
nemohli
pochopit
proč
to
udělal
ne
ale
na
této
vaše
těchto
trhá
nemusí
být
tam
to
může
jít
plynule
proto
von
zásadně
stavěl
na
víře
ježíš
kristus
vírou
toho
nakupu.
Protože
se
mohl
spolehnout
na
tom
že
nemá
před
sebou
žádného
člověka
jiného
než
věřícího
bez
ohledu
je
že
jeden
si
říkal
že
je
věřící
a
teďka
že
nevěrci
vším
jak
tu
jste
se
v
říci
protože
věříte
v
tento
život
kdybyste
tento
život
nevěřili
a
to
je
víra
která
vyžaduje
veliký
sebezápor
někdy
tak
byste
se
šli
ze
života
nějakou
sebevraždou
nebo
tak
to
tomu
přestali
věřit
to
neděláte
čili
vy
tomu
věříte
čili
vy
musíte
si
uvědomovat
že
vaše
přirozená
základna
je
víra
víra
v
tento
světa
nestydí
nesmíte
se
za
to
že
se
ti
zdravý
vyhrát
lékaře
kde
můžete
nesnažte
se
to
baalovi
to
je
nesprávné
proto
já
lékaři
velice
dobře
a
nejvíc
lékaři
spolupracuji
protože
oni
mně
jdou
do
ruky
že
ano
i
ty
léčitele
a
všichni
protože
ježíš
kristus
narozdíl
od
indických
zasvěcenců
napřed
léčil
tělo
a
teprve
už
vyléčil
tělo
tak
někde
málokde
mohl
vyléčit
taky
tu
cha
málokde
ale
někde
přeci
jenom.
Protože
to
tělo
ve
věčně
případu
když
bylo
to
od
požádán
tak
vždycky
vyléčil
ale
toho
ducha
ono
to
v
tomu
nešlo
to
tam
vidíme
případy
že
mu
to
vůbec
nešlo
že
musel
odmítnut
celou
řadu
lidí
dobře
založených
jako
třebas
těm
ote
bohatý
má
nebe
dobře
založen
ale
musel
od
nich
nou
protože
se
nevzdal
svého
ani
svého
my
se
musíme
vnitřně
umět
vzdát
svého
a
ne
eště
sebe
to
bychom
umřeli
v
té
chvíli
oni
si
museli
sebe
zachovat
učedníci
i
za
cenu
zapřením
krista
i
za
cenu
zrady
na
kristu
i
to
měl
ji
dovoleno.
My
se
nemůžeme
že
přicházet
sebou
a
já
se
sebou
nepřicházím
my
se
nemůžeme
návodné
se
jít
rozumíte
ten
návod
vám
jde
kolem
už
vědním
uchem
to
posloucháte
druhým
dopouštíte
ven
a
to
je
sebe
obrana
to
je
se
obrana
toho
jáčko
který
je
ještě
potřebujete
které
ještě
nemá
být
zabito
to
se
to
křesťanu
mluví
zabít
sam
sebe
nebo
co
to
ježíš
kristus
neradil
za
příjem
ne
zabít
to
je
rozdíl
li
a
tak
já
jsem
pro
to
jenom
se
naučit
zapírat
a
ne
sebe
zabíjet
to
tedy
pro
ne.
Ten
na
to
rodina
se
neumím
ale
latiníci
říkali
cokoliv
děláš
dělej
poctivě
ale
přitom
to
nepřesně
překládám
ale
přitom
příliš
že
ji
kam
to
vede
jo
tam
to
vede
k
jakému
konci
jakému
účelu
je
to
děláno
a
no
tak
já
jsem
přesvědčen
o
jedné
věci
a
proto
vás
tu
mám
že
vy
opravdu
se
díváte
na
ten
smysl
toho
správně
to
je
jediné
to
vám
to
vaše
já
v
tom
nebrání
se
které
jsem
přišli
to
já
je
vám
pomocníkem
v
tom
abyste
pochopili
a
bez
ho
by
se
to
nepochopili
jaký
smysl
to
naše
setkání
má
to
už
moře
víte
to
promrháte
k
já
už
napřed
vím
ne
ovšem
někdo
to
ale
no
tak
když
to
napřed
vím
tak
proč
to
říká
protože
ono
není
možné
to
promrhat
beze
zbytku
ten
marnotratný
syn
v
tom
podobenství
probíhal
se
ty
všecko
k
tomu
ne
nebyl
ani
ne
náležet.
Ale
pro
má
nad
ně
zůstala
vzpomínka
která
se
dostala
na
vadit
už
neměl
čím
to
překrývat
těmi
penězi
neměl
na
tom
světě
ní
a
tak
já
jsem
si
je
že
co
tady
říkáme
že
zanecháváme
vás
stopu
a
mě
jde
nejde
o
nic
jiného
než
o
tento
stopa
prvek
rozumíte
kterých
vpašováván
do
vaší
existence
jako
člověk
si
nemohu
víc
toho
dovolit
to
nejde
nejsem
ježíš
kristus
ženit
ale
my
si
že
kdyby
na
vás
někdo
nahlížet
tak
z
podání
anebo
s
odstupem
času
dycky
občas
tak
by
zjistil
že
prodělává
te
změnu
pro
tyto
stopy
o
tom
věčném
o
kterém
jste
se
dověděli
a
které
samo
sebou
taky
svým
způsobem
praktikuje
te.
Tak
nezoufejte
si
nad
sebou
protože
je
kde
té
cestou
víry
a
to
je
přestože
považujeme
víra
na
přirozenou
záležitost
to
je
věc
absolutně
přirozená
protože
přirozeně
věříme
v
tento
životem
přirozená
víra
náboženská
víra
už
je
možná
něčím
přirozený
dejme
tomu
ale
je
založen
na
přirozené
víře
v
tento
život
no
a
to
je
východisko
kterého
se
neznáte
zváště
pomuc
lékaři
to
byste
nemohli
zase
léčit
a
to
bych
já
vám
taky
já
sem
považuj
taky
za
lékaře
na
tomto
svém
místě
kde
jsem
taky
nemohl
léčit
když
neudělám
na
rozdíl
od
vás
udržování
opravdu
vých
neudělám
tu
údržbou
jak
bych
měl
to
já
vím
dobře
ale.
Já
se
omlouvám
tím
že
ono
se
to
nesměla
proti
vůli
toho
člověka
a
vona
ta
vůle
vaše
je
nepřekonatelné
my
totiž
pořád
si
vedete
svou
a
to
na
určité
fázi
vývoji
důležité
například
když
berete
ten
kříž
a
ne
tu
žita
abyste
k
tomu
přidali
svou
vůlí
ale
jindy
když
sebe
zapíráte
ta
vůle
musí
odpadal
pro
tu
chvíli
sebezápor
musí
vývod
pardonu
víra
vůle
zase
sebrat
a
zase
se
musí
působit
a
jakmile
se
dočerpá
všechna
ta
moc
boží
tak
zase
se
musí
počkat
až
na
další
závan
toho
božího
ducha
s
jeho
mocí
a
tak
to
je
dokolečka
čili
ono
to
jde
no
sto
podobá
klepání
no
si
na
to
nejde
se
sta
víra
je
cesta
klepání
klepejte
a
bude
otevřeno
a
tam
jsou
mezery
mezi
každým
klepat
jak
by
to
klepání
nebylo
a
ono
to
jiným
systém
neděláním
nejde
na
cestě
víry.
No
a
když
já
na
vás
nechci
čtrnáctinásobné
operaci
při
vědomí
a
koncentrák
a
to
všechny
nes
nestre
věci
se
divili
mém
životě
že
na
to
na
vás
nemohu
chtít
plným
právem
nechci
tak
musím
se
smířit
s
tím
že
mě
to
cestou
víry
a
to
je
cesta
ne
pomalá
ale
cesta
přirozená
dej
jedno
za
druhým
de
přirozenou
cestou
takže
ani
nepozorujete
že
je
to
jde
to
je
van
kterýmu
se
přizpůsobuje
té
se
kterým
souhlasí
to
nebo
nesouhlasí
a
to
je
to
ví
taky
patří
nesouhlasí
no
a
tím
to
jde
kupředu
i
tím
že
nesouhlasí
te
a
tím
že
děláte
proti
tomu
něco.
Vidí
do
toho
dualismu
tím
způsobem
že
vidí
že
to
správné
se
kloubí
stejnou
měrou
nesprávným
tak
pochopil
jednu
velice
důležitou
věc
dualismu
ovšem
trpí
tím
velice
s
tím
pochopením
je
křižován
vlastně
že
totiž
relativní
zlo
zrovna
jako
relativní
dobro
sou
rovnocení
partneři
až
do
konce
našeho
vzestupu
duchovního
a
kdyby
nebyl
rovnocenný
partnery
bychom
jedno
podceňovali
a
druhé
přeceňovat
tak
tím
to
druhé
co
potřebujeme
vyburcuji
k
větší
činnosti
jenom
až
k
nese
si
ten
né
činnosti
kdybyste
drželi
třebas
jenom
ctnosti
který
by
ty
která
by
se
sva
jenom
to
sta
tak
vás
začne
honit
satanáš
potřen
nebo
poslepu
nebo
okolo
barák
jako
svatýho
jana
zlý
proč
nás
nehodí
že
mi
to
takhle
neska
ukuje
kdypak
se
může
roztříď
relativní
zlo
trati
ně
dobra
až
po
konci
světa
to
se
ve
mně
stalo
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
mě
nastal
pro
mě
konec
světa
a
tehdy
zlo
nemělo
vůbec
žádnou
platnost
vedle
dobra
no
čili
naivní
dobro
relativní
zlo
byli
v
ústraní
byli
poslušným.
Sluhy
že
kteří
sloužili
tomu
té
vládě
boží
to
se
nemůže
v
našem
případě
i
mé
není
takhle
stát
protože
nejsme
v
tom
stavu
kdy
nám
vědomě
vládne
bůh
v
tom
stavu
nejsme
tak
jsem
to
stavu
vnější
a
mám
právo
o
tom
mluvit
o
pět
ti
jenom
měl
jako
já
kdo
že
když
si
to
bez
mezer
byste
si
tu
fungovalo
a
vím
pro
to
potom
nefungoval
tak
všechno
vím
tak
tak
je
to
v
pořádku
já
rozumím
co
je
to
stav
nebe
aspoň
to
vím
a
mohu
potom
vykládat.
A
samozřejmě
kdybych
jako
to
chtěl
by
vám
chtěl
podle
odebrat
další
dotaz
tak
bych
říkal
no
z
nebe
se
nepadá
taky
že
ne
já
se
o
tom
tu
nepadá
jenom
neuvědomuju
že
tam
sem
já
od
té
doby
už
v
tom
nevystřelil
to
je
ten
rozdíl
takže
měla
když
tady
s
vámi
mluvím
tak
já
mluvím
zebe
a
proto
si
dobře
nerozumíme
ježíš
kristus
řekl
tomu
nikodémovi
jak
já
ti
to
mohu
říkat
způsobem
nebeský
když
ani
pozemskému
nerozumíte.
No
takže
ten
rozpor
že
když
děláte
něco
správného
o
ne
se
vám
to
jeví
jako
relativně
také
nesprávné
víte
obojí
stránku
věci
tak
si
uvědomte
že
je
svou
to
dvě
stránky
jedné
a
téže
mince
které
říkáme
dualismus
a
že
v
rámci
toho
důležitou
se
musíte
smířit
s
tímto
pohledem
že
ho
máte
to
je
nepříjemné
to
je
nepříjemné
a
nerozumíte
mezi
příjemným
a
nepříjemným
do
nemáte
ne
ten
pohled
nepříjemný
ten
je
jako
o
tom
na
to
zdánlivě
líp
ne
o
někomu
ho
aby
se
na
tom
líp
to
že
ten
nepříjemný
pocit
máte
ale
pak
se
na
vás
chce
něco
navíc
aby
z
toho
doba
a
v
sobě
překonat
ano
když
já
vím
co
je
správné
a
vím
jak
to
nese
nesprávné
zase
následky
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
protože
to
vím
a
nosíme.
Podobá
te
o
sluh
jedné
balíky
zodpoví
který
stál
mezi
nima
otec
ty
slávy
nebo
něco
takovýho
co
jste
jednoho
pro
osla
kterou
ostatek
vaše
paní
a
on
umřel
hlavy
že
se
nemoh
rozhodnout
pro
tu
nebo
pro
onu
otec
jo
a
měl
dvě
otec
vedle
sebe
a
neumřel
by
hlady
kdyby
se
byl
rozhodl
ten
doktor
moc
dobře
rozuměl
my
musíme
se
umět
rozhodovat
učedníci
páně
se
rozhodli
zcela
špatně
pro
sebe
spásu
to
není
možné.
A
o
tom
že
byli
vrcholný
sobci
tak
co
by
si
vybral
něco
menšího
než
spásu
ne
asi
vlivem
se
ho
sobectví
a
to
by
tak
dokonale
soboty
jste
že
jo
jako
byli
voni
to
byli
sobci
to
je
daleko
let
lépe
na
tom
než
jedenáct
učedníků
páně
neříkám
dvanáct
než
jedna
a
učedníků
páně
se
na
tom
víla
lépe
takže
s
tím
se
u
těžce
prosím
vás
ale
ale
voni
se
rozhodli
voni
se
rozhodli
za
tou
osobní
svatou
což
byl
nesmysl
a
museli
být
od
toho
čas
od
tažení
za
tři
roky
byli
potom
všem
co
se
jim
podařilo
a
že
neměli
vůbec
žádné
potíže
ty
tři
roky
vůbec
žádné
potíže
a
oni
se
museli
od
toho
odtáhne
se
že
do
toho
zříct
takže
oni
si
cestou
víry
a
cesta
víry
je
toho.
Ražení
že
vy
se
musíte
zříct
co
vám
třebas
šlo
před
tím
a
vono
to
teďka
nejde
protože
vy
se
tou
odrostl
tomu
prostředku
ale
rozhodnete
se
třeba
hloupě
pro
nějaké
řešena
rozumíte
se
stoprocentně
a
když
to
je
moc
špatný
tak
se
brzo
jako
to
naplní
rozumíte
by
to
brzo
splníte
a
tím
to
bude
tíž
splnitelná
a
taky
my
to
rozhodnutí
správnější
a
ne
nesprávného
vás
přisouzeno
že
to
rozhodnutí
těch
učedníků
bylo.
Vopravdu
dobré
ve
srovnání
s
ostatními
nejste
především
království
boží
to
bylo
správné
třeba
že
pro
sebe
proč
je
nesprávné
stejnou
měrou
nesprávné
jako
správné
ale
také
já
se
s
ním
přeci
myslet
takhle
učedníci
páně
nebo
jim
zabránil
š
kristus
jejich
tupou
zabráno
nepouštěli
k
té
pravdě
říkal
to
to
nemůžete
dneska
pochodu
moh
být
já
to
překáželo
že
se
to
pochopili
a
při
je
duch
svatý
o
tom
to
potom
překážet
nebude
tak
počkejte
se
na
to
ducha
svatýho
jo
buďte
tak
dobrá
a
zatím
se
rozhoduji
té
jak
vám
to
napadne
když
to
považujete
za
správné
rozhodnete
se
astronoma
dete
obe
to
od
začátku
až
do
konce
s
odpuštěním
be
ale
to
mám
nesmí
vadit
protože
vy
jste
člověk
máte
právo
na
neomalenosti.
Nesmí
se
mít
rád
dá
se
to
očistu
děláte
bytosti
jako
já
tady
už
vám
tyto
květy
každý
vím
že
to
na
to
svých
zapomenete
že
není
to
blbost
anebo
to
dokonce
způsobí
rozpory
který
jste
předtím
třebas
neměla
přece
ke
no
no
vidíte
a
já
jsem
rád
protože
je
to
v
pořádku
ježíš
kristus
o
sobě
řekl
ono
to
vypadá
jako
zákon
přinesl
jsem
přítelem
ale
meč
a
ne
klid
ale
oheň
a
jestli
z
toho
ří
tak
jsem
rád
že
dokud
to
nehoří
tak
to
není
v
pořádku
dokud
se
člověk
pohybuje
tak
že
mu
to
všechno
jde
bez
pomoci
boží
jakoby
tak
to
se
ještě
pohybuje
na
roven
se
a
nejde
ještě
do
toho
vršku
jo
ale
už
do
toho
vršku
dete
jak
vám
něco
nejde
jdete
do
vršku
to
je
v
pořádku
ale
ne
plakat
dy
jdete
do
vršku
že
vám
to
nejde
buďte
jako
entra
plakal
když
šel
z
vršku
už
mu
to
samo
šlo
protože
věděl
že
potom
půjde
zase
do
vršku
opačně
to
dělejte
to
byl
velice
moudrý
pán
beneš
ten
člověk
který
to
psal
to
byl
duchovní
zasvěcenec
jo
a
jsou
takový
duchovní
ražen
nikde
než
tímto
článkem
způsobem
a
jinak
se
nedají
předestřít
člověku
než
švandovně
podle
já
pořád
typu
jak
jste
si
všimli
protože
to
je
všechno
hlásky
todleto.
Jdou
po
spolu
páry
dvojic
jdou
po
spolu
a
jestliže
já
bych
jeden
pár
chtěl
vyloučit
tak
způsobí
rovnováhu
ve
svém
organismu
duševním
který
by
mě
mohl
stát
i
byla
z
ina
že
a
to
nesmím
dělat
a
musím
klidně
jak
říkal
ježíš
kristus
nechat
růst
to
byl
až
do
žní
kdybyste
to
chtěli
vytrhat
ce
čas
to
na
ne
nedělejte
to
taková
zlá
no
tak
je
to
v
pořádku
a
tak
byste
porušili
i
tu
dobrou
úrov
pošlapali
byste
i
to
obilí
rozumíte
čili
nebylo
by
ani
z
toho
nic
ani
z
toho
mysle
zatím
v
rámci
dualismu
a
musíte
pochopit
že
z
toho
není
vybřednutí
jiné
než
zapři
sama
sebe
tak
dále
jo
jak
to
je
při.
Aby
si
ty
žili
tří
člověk
je
starostlivý
člověk
ne
a
tím
že
se
stará
tak
vlastně
ukazuje
že
ty
věci
na
té
své
úrovni
dělá
správně
rozumíš
ale
jakmile
se
dostane
na
úrovni
na
které
vedl
ježíš
kristus
své
učedníky
tak
už
ta
starost
nemá
žádnou
platnost
tak
už
se
musí
přestat
starat
já
kdybych
se
například
staral
teďka
před
vámi
o
své
věci
tak
že
je
schopen
ani
jednu
větu
tady
zá
dohromady
že
mám
plnou
hlavu
vlastní
starostí
kdyby
vám
to
předvedl
kolik
bych
starostí
mohl
mít
tak
by
se
divili
že
a
jak
to
že
to
zapírám
jak
to
že
na
to
neukazuju
co
mám
starostí
potože
já
je
nemá.
To
je
ten
dualismus
ne
že
bych
šel
okolo
mě
a
mně
se
dotýká
ale
ten
de
skrz
ně
jako
celý
vesmír
kde
skrz
nás
všechny
celý
vesmír
nás
z
nás
všechny
jde
jenomže
von
mnoho
od
mnohých
složka
toho
vesmíru
který
zná
jde
mi
nevíme
kdybyste
se
například
dejme
tomu
nějakým
záhad
způsobem
zázračným
ocitli
na
úrovni
třebas
manipury
třetí
úroveň
že
v
těch
sedmi
lotosech.
A
já
vás
tam
třebas
dovedl
třeba
je
tam
dovedu
chodit
dejme
tomu
před
víc
před
vám
předkládána
takovou
nějakou
básničku
legenda
já
jsem
tam
jako
doma
na
té
manipuře
ve
mou
vás
za
ručičku
a
odved
vás
do
té
manipury
vy
tam
se
svým
vědomím
přijdete
se
mnou
ale
to
se
to
by
se
stalo
a
vidíte
tam
sebe
spát
spát
vidíte
sebe
ode
dva
do
když
se
bdělém
stavu
a
dá
to
svatý
stany
to
je
druhý
stupeň
tam
taky
vás
uvidím
spícího
od
vás
do
anahaty
tam
a
s
u
tím
taky
spícího
odevzdá
do
vyšly
do
dny
dosahuje
uvidím
jako
spícího
a
řeknete
dyť
já
tu
sem
já
sem
v
celém
vesmíru
ale
já
jsem
tam
spící
já
jsem
tam
ještě
neživé
ano.
A
jenom
ten
kdo
vstupuje
shora
je
tím
životem
toho
prostředí
do
kterého
vstupuje
vy
si
myslíte
že
zatím
životem
je
to
vaše
strava
vaš
vaší
lo
to
není
pravda
ne
tím
jste
živi
že
se
krmit
já
jsem
to
poznal
v
tom
koncentráku
prosím
vás
když
někdo
nemá
pět
měsíců
hlad
a
nepotřebuje
jít
a
jenom
proto
aby
to
nebylo
nápadné
že
nejí
a
že
nespí
je
a
že
nepotřebuje
a
nepotřebuje
spát
a
tak
dále.
Tak
jsem
to
dělal
jako
ostatní
ale
kdo
mě
to
živil
ten
kdo
nás
všecky
živý
tedy
starosti
na
by
nebyla
schopna
ze
kterého
má
ke
které
máme
chléb
nebylo
by
schopna
existovat
kdyby
bůh
do
toho
svoji
existenci
nevkládal
čili
on
je
původcem
chleba
našeho
a
když
je
to
takhle
zažívám
že
on
je
původcem
tak
ten
chleba
nemusím
mít
pochopitelně
a
kdyby
to
bylo
pravda
že
že
ho
musím
mít
tak
bych
po
smrti
zemřel
o
to
že
ho
i
nebudu
ale
když
já
po
smrti
ne
zemřu
tak
je
vidět
že
nepotřebuju
s
tento
chleba
a
že
jsem
živ
dál
tak
to
složitá
uvědomujete
uvědomění
si
obalu
oděvu
a
ne
podstaty.
Od
je
z
musí
být
v
spravování
a
tomu
vy
spravování
říkáme
jíme
jem
to
je
vyprávění
oděvu
aby
v
nás
nespadl
aby
neměl
díry
rozumíte
to
není
nic
víc
než
tohleto
kdežto
to
co
je
za
tím
to
není
oděv
například
dejme
tomu
když
se
stýkal
do
svou
manželkou
nebo
když
se
stýkám
a
dost
nebo
tak
vysoko
chodit
ale
chtěl
bych
husami
tak
v
tom
stavu
husí
ho
spánku
oni
tam
nemají
tělo
které
nemusí
být
vyvoláno
oni
tam
se
nevrní
v
tom
stavu
na
nemají
chuť
žrádla
ty
husy
tam
prostě
jsou
jsou
tam
v
ráji
husím
a
já
jsem
tam
byl
s
nimi
díval
jsem
se
po
nikde
věděl
jsem
se
tam
jsou
tam
společně
vstoupili
já
se
ani
jedno
tělo
husí
neviděl.
Díval
se
to
tedy
po
sobě
to
jsem
byl
takový
všetečka
a
já
sem
tam
taky
sebe
neviděla
a
byl
jsem
tam
on
dělal
se
zase
důkladně
po
sobě
a
nevěděl
jsem
sebe
se
tam
byl
co
by
duše
a
když
se
setkám
takhle
s
manželkou
tak
taky
sebe
nevidím
jiné
vidím
a
setkám
se
s
ním
a
setkáváme
se
daleko
dokonaleji
než
v
těle
protože
se
nesetkáme
přes
přes
reproduktorem
přes
transformátor
nýbrž
bez
něho
jenom
duše
z
duší
a
to
je
daleko
snazší
daleko
dokonalejší
tak
ta
duše
nepotřebuje
stravě
o
vás
rozlišujte
přesně
mezi
starostí
a
péči.
Když
totiž
i
pečuje
bezstarostně
věřte
mi
že
pečuje
me
daleko
dokonaleji
když
máme
starost
ta
starost
ná
ruší
protože
je
nevíme
si
to
nebo
ono
to
způsobuje
starost
své
celý
paní
zuzanovy
případ
a
jakmile
bychom
ale
jenom
pečovala
a
to
máme
povinnost
pečovat
například
vyvo
to
dítě
nebo
tak
tak
je
to
bezstarostně
daleko
dokonalá
péče
je
například
o
vás
musím
pečovat
teď
bezstarostně
kdybych
já
měl
starost
jestli
to
uskutečníte
nebo
neskutečný
nebo
jestli
já
něco
nezanedbá
třebas
doma
co
vy
nešlo
já
musím
být
absolutně
bezstarostný
ale
o
to
pečlivější
já
nejsem
rušen
vlastní
starosti
to
jsem
tak
myslel
nebuďte
rušena
bez
té
pečlivosti
svou
starostlivostí
tak
jsem
to
chtěl
říct
jednou
větou
ano.
Že
ta
starostlivosti
rozporné
ta
starostlivost
totiž
vždycky
vás
přivádí
do
rozporu
zásadně
protože
debatovat
na
to
řeknu
například
ježíš
že
ježíš
života
ježíše
krista
že
tam
je
všechno
obsaženo
i
voni
tomu
li
na
tom
jezeře
který
bylo
rozboří
tak
to
bylo
způsobeno
jejich
starostí
to
zvyšoval
vlny
a
zvyšoval
bouřku
ta
starost
vyslovil
tu
bouřku
za
starost
přiváděla
člověka
nebo
ty
lidi
do
těch
těžkostí
které
tam
zažívali
a
takže
prvně
jim
ježíš
neřekl
copak
já
to
tedy
odstraní
tu
bouřku
nýbrž
že
co
se
staráte.
Vyčetli
že
se
tady
kdyby
se
nestarali
třeba
nejsem
s
vámi
to
my
ti
si
tady
spal
ne
taky
zdá
že
pán
bůh
znám
spí
vedeni
ne
a
on
je
s
námi
a
pak
je
po
starosti
ale
musím
je
přitom
pečlivý
voni
tu
bouřku
za
odstranil
že
ano
ale
nikoliv
kul
jejich
starosti
nýbrž
aby
ukázal
jakou
špatný
jak
by
špatný
e
má
starostlivost
neboť
ta
zvyšuje
bouřku
těžkosti
tresty
a
tak
dále
než
to
péče
je
odstraňuje
to
je
rozdíl
to
totiž
si
říká
a
co
já
bych
se
hlásila
se
svými
starosti
o
ni
ostatní
toho
řeknou
dost
se
s
vlastním
starosti
ale
ježíš
kristus
svým
příkladem
ukázal
něco
jiného
má
se
člověk
vyjádřit
aby.
Jako
ten
kristus
jako
by
pochopil
já
vám
to
vysvětlím
na
příkladu
jo
když
třebas
za
ním
kde
nebo
křičí
já
to
řeknu
ještě
jednodušším
případě
křičí
nějaký
slepý
mrzák
na
rohu
ulice
ježíš
mu
se
nade
mnou
napomínali
ho
učedníci
a
říkají
nekřičel
nemá
jenom
tebe
na
světě
ne
ale
on
křičí
ještě
víc
a
ježíš
říká
nechte
ho
křičet
ví
dobře.
Co
mu
chybí
tomu
mrzákovi
slepýmu
ale
přijde
k
němu
a
předstírá
předstírá
co
chceš
ode
mě
a
kdyby
to
přesně
on
potřebuje
aby
se
vyjádřil
já
potřebuju
abyste
alenka
vyjádřila
protože
tím
ze
sebe
se
jm
něco
co
dovedl
na
sebe
vzít
ježíš
kristus
který
už
udělal
zázrak
že
on
ten
mrzák
mu
to
řekl
tím
se
ten
zázrak
stál
když
mu
to
byl
neřekl
tak
se
nemohl
vůbec
provést
ten
zázrak
von
to
musel
do
sedí
já
to
samo
sebou
nedovedu
tak
vzít
alenko
jako
že
myslíme
kristus
ale
já
nevím
částečně
odejmu
vaše
těžkosti
tím
že
mě
to
řekne.
Už
se
se
mi
to
řekla
tak
je
dovedu
částečně
vyloučit
ty
těžkosti
já
jsem
takhle
mluvil
s
těmi
já
jsem
měl
pohromadě
všechny
hlavní
ti
důležitější
léčitele
z
toho
kudy
co
měl
povoláním
a
tak
jsem
takle
s
ním
mluvil
prosím
vás
nechte
pacienta
když
víte
co
musí
být
vypovídat
nechte
ho
vyříkat
to
tože
to
to
subjektivní
názor
se
kterým
jako
lékař
nemůžete
třeba
souhlasit
a
byl
doktor
lékař
to
by
lékař
ten
jeden
léčitel
tak
citlivý
lékař
se
říká
ale
nechte
mu
to
posílá
ne
přetrhuje
mu
řeč
než
kte
mu
to
všechno
vyříkat
a
berte
to
jinak
než
jako
léčitel
berte
to
jako
ješ
kristus
on
to
neříká
vám
on
to
říká
tomu
hladčeji
který
stojí
za
vámi.
Protože
on
uzdravuje
jediný
ten
hlavní
léčit
v
jenom
léčit
a
on
už
zdráv
je
a
tak
prosím
vás
když
tohleto
budete
dělat
se
je
mně
říkal
tak
vaše
lese
ká
praxe
bude
daleko
úspěšně
než
když
to
děláte
jako
třebas
nějaký
závod
a
lékař
stojíte
si
že
přijdete
do
říma
ono
vám
je
už
píše
na
vás
čas
to
je
špatný
a
tak
tohleto
jako
jestli
tele
nedělejte
nezáleží
na
počtu
kusů
nýbrž
z
leží
jak
to
provedete
jestliže
pacient
z
vaší
ordinace
neodchází
už
napolovic
uzdraveni
tak
jste
tam
zbytečný
jako
léčitele.
Tak
se
tak
zbytečný
jako
obyčejný
lékař
který
to
dělá
jako
řemeslo
to
se
řemeslné
nedělá
vít
to
dobře
víte
když
to
děláte
zdarma
že
to
řemeslo
není
a
tak
prosím
vás
chovejte
se
důsledně
podle
toho
jak
vám
tady
radím
by
to
všichni
slíbili
tak
sem
zjednal
jestli
to
dokážou
já
se
je
opravdu
zvedl
manit
jsem
nedával
víc
než
vám
vyprostili
a
podobně
to
je
málo
padouši
té
málo
říkal
vy
se
hrnete
do
nějakýho
žita
a
vůbec
tomu
nerozumíte
že
já
vám
řeknu
co
to
je
a
teď
jsem
to
vyložil
v
nám
to
všechno
brali
chudáci
já
lituju
to
neměli
voni
se
měli
zapřít
a
oni
se
nezapřeli
protože
oni
uznali
že
to
jako
nevěděli
že
jako
to
dělají
z
vlastní
nejlepší
vůle
tam
li
no
jeden
poukaz
proti
mně
a
to
bylo.
Děláme
to
zadarmo
děláme
to
s
touhy
pomoci
bližnímu
na
tom
nemůže
být
špatného
já
říkám
nic
špatného
na
tom
není
ale
hodně
hloupého
v
tom
je
protože
vaše
vůle
je
dobrá
ale
je
to
vůle
lidská
to
znamená
vůle
bezmocná
a
tak
se
musíte
smířit
s
tím
že
řadě
případů
nepomůžete.
Kdežto
kdybyste
jednali
z
vůle
boží
tak
ten
váš
projev
dobročinnosti
bude
mít
dycky
úspěch
vždycky
uspěl
a
ne
jenom
někdy
dycky
ale
jestliže
učedníci
páně
jak
se
jim
to
říkal
někdy
nejednali
z
vůle
ježíšovi
který
je
oděl
tou
obrovskou
mocí
léčitelskou
nýbrž
ze
své
vlastně
říkal
že
to
je
ta
nás
těžký
případ
to
nedokážeme
při
za
jsem
kristem
že
jim
to
nejde
on
říkal
no
jo
vono
vám
to
nejde
protože
to
to
se
dá
provést
jenom
pomocí
modlitby
a
co
je
to
modlitba
co
to
je
ta
modlitba
to
vám
znovu
opakuju
se
že
to
několikrát
říkal
on
přišel
k
tomu
pacienti
ze
kterého
nedokáží
vydat
zlého
ducha
a
von
se
nad
ním
modlil
voni
se
na
něj
dívali
jen
si
já
jsem
při
tom
byl
tak
vím
jak
to
dělal.
V
tom
stavu
bezčasovým
toho
konce
světa
jsem
taky
byli
učedníkem
ježíšo
rozumíte
tam
patří
do
té
linie
vývojové
to
patří
být
učedníkem
ježíše
krista
a
tak
jsem
taky
byl
při
tom
jak
se
modlil
nad
tím
ze
kterýho
chtěl
vyhnat
toho
zlýho
ducha
ani
slovo
neřekl
nýbrž
vstoupil
do
něho
to
byla
ta
modlitba
vstoupil
do
něho
a
ten
duch
tam
neměl
právo
tý
nebylo
pro
něho
tam
místo
tak
vystoupil
z
něho.
Vstup
té
do
toho
pacienta
sem
říkal
ten
nebojte
se
tam
vstoupit
a
vy
budíte
zlého
ducha
kterému
on
říká
ta
a
ta
nemoc
to
je
moderní
způsob
vyjadřování
ale
není
to
nic
jiného
než
lidu
protože
kdyby
ten
člověk
měl
vaši
aur
tak
by
ho
samotná
karma
a
ochránila
před
například
se
infekce
a
nebo
by
mu
to
nic
chci
nedovolila
trpět
v
tom
těle
a
tak
dále
on
by
se
vyléčil.
A
mnoho
věcí
takový
se
mi
říkal
na
co
zírali
protože
já
například
vím
že
zvířata
rozumí
ře
umí
zvířata
vidí
aur
mine
mi
to
nepotřebuje
ale
asi
tak
to
potřebuje
ke
své
praxi
ale
my
a
ne
já
nejsem
nesim
na
na
cestě
tělesné
tak
já
auto
nepotřebuju
vidět
to
by
bylo
kdybych
já
věděl
u
vás
aur
to
bych
vás
všechny
vyhnala
zkvasí
ale
ještě
je
to
nevidím
to
jsem
rád
protože
vaše
eva
mění
chvíli
od
chvíle
nemáte
stejnou
a
to
sem
to
je
na
omylu
já
on
jim
tam
říkal
o
té
auta
sem
říkal
tak
to
ten
nesprávný
pole
to
není
něco
statické
ho
někdy
je
věčný
kdy
je
menší
někdy
je
taková
někdy
je
ona
káně
když
mě
třebas
učili
kubánci
lovit.
Bezpečně
žraloky
tak
mně
říkali
ty
musíš
mít
aur
ze
které
se
za
rok
pozná
že
tě
nemá
sežrat
to
znamená
ty
se
nesmíš
bát
jak
se
bojíme
jak
máte
zrak
máte
ru
při
které
na
vás
může
veškerá
těžkost
jakmile
se
přestanete
bát
je
podle
toho
se
jara
máte
jinou
aur
není
člověk
žádný
takového
dobíral
jednu
a
tutéž
aur
pořád
my
se
každou
chvílí
a
to
je
ta
schopnost
naše
jedinečná
že
můžeme
aur
změnit.
To
tam
taky
ten
jeden
z
těch
léčitel
říkal
já
u
vás
vidím
takovou
a
takovou
ru
ne
a
říkal
tak
dost
to
my
tady
neži
který
mu
mě
chtěl
chováli
ne
nás
nade
co
se
říká
tak
dost
jsou
vidíte
není
klam
ale
neříkejte
nic
vo
tom
to
je
nerozhodující
co
mě
vidíte
to
vyléčit
tělem
ten
nerozhodující
to
už
mě
nepochybovali
ale
vrodil
se
na
něho
opravdu
já
tam
nikoho
tak
nese
přil
jako
tyhlety
léčit
kteří
to
nejmíň
zasloužili
protože
dělají
to
dobrovolně.
S
dost
velkým
nebezpečí
že
ano
že
budou
osvěcováni
z
různých
stran
by
si
něco
nepovede
a
přesto
to
dělají
a
bez
praně
neberu
za
to
nic
to
je
oni
moc
a
ty
si
zasluhovali
největší
vynadáš
ty
protože
co
bych
na
vás
někomu
tedy
si
z
toho
nic
se
říct
z
toho
nic
beze
já
musel
a
k
tomu
kde
je
to
někam
padne
že
ano
nějakou
úrodnou
du.
V
tom
do
toho
chrámu
asklepiovi
tam
u
dnešního
i
smíru
čili
bývalé
směry
chodili
stovky
a
tisíce
pacientů
denně
a
voni
je
museli
nějakým
řádným
způsobem
odbavit
byli
pověstný
že
jim
to
jdeš
člo
dobře
a
jak
si
počínat
s
takovými
pacienty
kteří
tam
přijdou
třebas
postoje
nebo
po
tisíc
ovce
dyť
já
jsem
se
díval
na
ten
chrám
jak
je
veliký
ten
asketi
chrám
mohl
obsáhnout
tak
tři
tisíce
lidí
bez
tlačení
ce.
A
já
věřím
že
byl
pro
to
tak
veliký
aby
je
moc
obsáhnout
když
tam
vstoupí
kdybys
to
tisíce
pacientů
než
jemu
lékaři
ať
je
to
léčitel
nebo
tak
se
z
toho
zblázní
že
ano
ale
on
se
z
toho
ten
asklepiovi
bůh
nezbláznil
byli
mezi
tím
pacienty
nechtí
kteří
byli
tím
pobyt
v
tom
chrámu
při
kterém
se
jim
neřekl
těm
pacientů
ani
slovo
byli
vyléčeni
a
kdo
tím
nebyli
spokojeni
nebo
nebyly
vyléčení
ty
měli
právo
projít
takovou
nějakou
chodbu
taky
jsem
ji
viděl.
Takovou
úzkou
chodbu
malou
a
ta
vedla
do
chrámu
syna
a
s
klepáte
se
menoval
tele
shora
když
to
nevyřešil
par
otec
tak
se
toho
ujal
syn
a
ten
to
udělal
zvláštním
způsobem
že
ti
kněží
přivedli
toho
pacienta
do
spánku
já
mám
dojem
že
ho
přivedl
do
takového
spánku
zvířecího
jako
to
dokážou
husy
se
ho
to
kázali
se
mnou
husy
že
uměli
to
co
husy
nic
víc
a
to
je
tam
a
to
není
obyčejný
spánek
a
v
tom
transu
se
člověku
něco
zdá
na
co
nemůže
zapomenout
takže
on
ráno
s
tím
živým
snem
s
co
vlastně
prožil
tam
v
tom
tranzu
přichází
v
tomu
knězi
a
vykládám
mu
nerozumí
tomu
ani
slovo
jenom
víc
co
tam
zažil
vykládám
mu
co
tam
zažil
a
von
podle
toho
udělá
diagnózu
a
on
podle
toho
zařídí
léčení
a
ten
pacient
ve
věčně
případu
prý
byl
vyléčen
takže
to
málo
zisk
i
z
mír
to
to
je
směr
atena
klepu
sem
byl
největší
neměl
nejlepší
povězme
všech
těch
asketi
on
ze
své
těch
chrámů
a
sklepů
a
boha
o
byla
asi
pětadvacet.
Na
celém
tom
blízkém
východě
protože
to
tam
dobře
uměli
měli
tam
totiž
vedle
boha
od
se
taky
boha
syna
a
to
pochopili
křesťanství
a
proto
v
této
oblasti
křesťanství
se
nejdříve
za
hnízdě
lo
prvně
kdo
k
kde
kázal
křesťanství
byl
svatý
pavel
a
to
bylo
v
eses
na
malo
a
sem
po
lotrovi
tam
prvně
zakotveno
křesťanství
a
teprve
potom
přišel
do
evropy
potom
protože
to
tam
osudu
podle
tak
přišel
chyb
fyzickým
píše
další
mystiku
padesát
šest
až
padesát
osm
ten
svatý
pavel
je
tam
eses
blízko
toho
asklepiovi
panny
marie
stýká
se
s
ní
osobně
a
tykal
se
svatým
lukáše
příkaz
se
svatým
janem
který
tam
žil
ještě
dlouho
s
svatým
pavlu
protože
do
žil
asi
devadesáti
pěti
let
tak
bere
z
nich
všechno
a
prostě
poučuje
se
od
nich
mnohých
více
zvláště
ten
svatý
jan
ho
mohl
nohy
ech
poučit
to
učit
čem
svatý
pavel
nevěděl
protože
byl
žit
a
neradil
se
zříct
svých
některých
předsudků
starozákonních
ano
nedovedl
se
toho
zříct.
Takže
dejme
tomu
které
shora
sto
vám
doznat
ku
řecky
napovídá
asi
že
to
nějaký
přenášení
nějaké
síly
to
je
ta
televize
naše
že
jo
z
toho
otce
na
toho
syna
že
on
také
ten
otec
převedl
nějakou
sílu
na
svýho
syna
aby
ten
syn
jako
menší
než
otec
působil
daleko
lépe
než
otec
pro
tu
malost
kterou
měl
to
nic
kterým
byl
nakonec
to
tomu
šířit
a
to
je
to
nejlepší
působení
to
to
bylo
jedinečné
jak
to
ti
řekové
dobře
ovládali.
Jak
před
předešli
několik
století
křesťanství
tím
že
měli
boha
syna
boha
boha
otce
že
ano
a
že
tím
prakticky
léčili
například
to
že
jenom
léčili
ale
tam
též
ještě
blíže
tomu
sílu
déle
za
panna
marie
přímo
u
prahu
toho
života
panny
marie
po
smrti
ježíšově
bylo
artemis
on
byl
chrám
artemis
div
se
jeden
se
sedmi
tvůj
a
proč
ženskému
božství
se
postavil
takový
krásný
chrám
že
ta
dělala
větší
divy
než
asklepiovi
člověka
k
duchovnímu
životu
jako
se
v
smíru
nebo
nesmírně
nebo
asketi
on
léčil
to
tělo
tak
když
to
nikomu
nestačilo
tak
šel
do
chrámu.
V
té
viny
že
římské
tam
a
tam
artemis
a
tam
byl
vyléčen
ze
své
duchovní
radosti
ne
zajímat
že
přímo
v
tomtéž
místě
žila
panna
maria
a
v
tomtéž
místě
vznikl
první
chrám
panny
marie
a
tam
na
malé
malé
asii
vznikla
a
já
to
fiat
svatá
moudrost
to
znamená
konstanty
veliký
roku
tři
sta
sedmnáct
postavil
jako
křesťan
první
křesťan
na
trůně
římském
postavil
tam
chrám
svaté
moudrosti
panně
marii
svaté
moudrosti
panně
marii
neboť
měl
na
mysli
ten
termín
přitom
moudrost
ta
panna
maria
největší
moudrost
jakou
může
vůbec
člověk
produkovat
na
tomto
světě
už
se
to
vtělí
člověka
no
a
opravdu
musíme
říct
že.
Udělal
dobře
ten
konstanty
jen
že
včas
mariánský
kulhal
zatímco
v
evropě
teprve
svatý
františek
zavedl
ku
mariánský
to
je
třináctém
století
jenom
pět
maria
ku
začíná
svatým
františka
měli
co
dělat
abych
si
jí
v
asii
a
kdežto
tam
už
to
existovalo
od
narození
ježíše
a
protože
ta
artemis
měla
blízko
k
nějaké
prý
bohyní
mate
vesmíru
a
voni
to
zřejmě.
Download XML • Download text
• Waveform view