EN | ES |

86-36A

86-36A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


v chvíli kdyby například zapojit se sebou v zahradě getsemanské za sebou ty žáky vy světa sebou vzal abychom to dobře pochopili jako být věc toho svýho čas že tam vzal voni mu usnuli že tamto je taky velice symbolické takže měl jsem že tomu rozumíte že třeba ustavičně se stává něčím v tomto světě jakmile otevře ráno oči stává se někým kdo někam něco chce někde udělat to jsteli a kdyby tomu tak nebylo tak tato světem žete vůbec vy musíte být svým to světě musíte být s tady nemáte co dělat tří. Tak tady říkáš že si člověka spoutává při dětem citu to je taky také pravda také pravda ale to druhé také zní takto také člověka odpoutává od sama sebe protože když třeba a co znamená dělá sstupně cestu poznání to poznání duchovního že když něčemu citově patřím zapomínám na sebe a tím přestávám být svůj a to se kupodivu nejsnáze dociluje citem nikoliv jinou lidskou vlastností vám řeknu oliver by byl nešťasten kdyby tímto způsobem se vnitřně neosvobodí on ho to vnitřně osvobozuje co na jako toho sloužit stáni on kdyby to tak nedělal tak by měl špatný svědomí on by říkal bych se si nemohl takhle zachovat jako ty. No nebudu to konkretizovat protože to by bylo pomlouvá ale on by ono mi to ono mu udělal vědomě sobě synovi vůbec nedělalo protože on citu poměr jako něčemu co spojuje jeho s tím co kombinuje kdežto cit vadí no ale mně vadí ho držím v šachu protože vím že když přesáhne určité meze že způsobuje mně i tomu koho mám rád veliké těžkosti a naopak mně připoutává tam kde bych přijdou ten neměl zmohu je prostě svobody no čili obojí pravda tak si to prosím vás každým ste při přebrat o musíte si říct jestliže můj ty že takový že na sebe při něm zapomínám tak je doučit míry vtisk v pořádku říkám do určité míry pokud je neutah pokud země nesedli že to nesmí být. A neříkám že bych třeba dejme tomu tím že by byla paní kam jakou pra aby byl se že z kůže to ne na by to byla se věděla bejval ale byl by to procent ne kterým vycházel jak se nechat vidí at a si myslím že strana byl nesčetněkrát přítomná nemůžu lovit to ovoce toho ře neznám ale ta jeho tady nám dobře nesčetněkrát vidí ran než někam za se odpustil je si viděl našem a vůbec jim to neměl za zlý jako kdyby se nic nestalo to je v nejlepším pořádku to je něco co bych nikdy nedokázal abych aspoň vzpomínal žijete člověk křivdil. Ale von ovšem nechci o tak úplně stavět jako nějaký takový svatozáře na nějaký proč si umírá tedy to jste li žasnu na jakým proton si ne ty velký že si zapomene a ty malinký na tomto ne a to je způsobilo těmi tou soustavou po věr prosím tady bere nepřivede svého života takovou soustavu po věr jakou takle stáňa cukr jet nevím co všechno maso je je co je na si společné jet víš nejsou nejlepší to to by nebyl žádný jed to případě by se totiž nežil na úkor jiných tvorů tak si je tak to je ti povrchně odbourat. Nekonečný při běh je zapaluje film který podle mého názoru kromě jiného co vy sami z toho pochopíte a vykládat nebudu to pochopitelně co jiného co tam tak je správně to třebas chápe jako tady říkal že oliver ale budu říkat to co jste to nepochopili nebo se těžko pochopit protože jak vám říkám sil začal běžet a jsem plakal radostí protože ten chlap tes který je hlavním představitelem začal vykládat pohádku. A před přes si napřed knížce a to se mu to zdálo a to páry se vžil a tak dále a ti když jsem začal vykládat pohádku pohádky dětem v tom raném věku když jsem chodil do první do do třetí třídy obecné tak se vyprávěl takovým způsobem jsem se do pohádky lidsky vžil to byl ten případ tohoto chlapce jsem nikdy nevykládal pohádku abych ji byl neprotivil ta pohádka se umíte toto rodila v hlavě se do vyžíval takže dejme tomu jako teď kována podle. Vtipů nějaký že něco nebo krytu bratří nebo tak znám je tak se nemohu se tomu vyhnout a pomáhám si tím dějem který ale kdyby byl vykládáte dokonce ten a princeznu jako se tady taky vykládal tak sem neříkal ale jako boží a co vám státi a se mistrně někdo ji a nikdo ji nemoh najít a honza potom naše pak to bych to by byl vykládal takhle označil do světa jenom tak protože chtěl zkusit svět. Tolika jenom svůj vlastní život že do do světa tedy jako maličtí jsem šel do světa a si představuje to který do toho světa se do toho žil a na cestě potká dědečka potká moudrost nese sto moudrostí setkal u těch lékařů to byla úžasná moudrost ne tak zmrzačení a za vědomí kdyby to byli neudělali za vědomí tak to nebylo k ničemu že to udělej sevědomě že ještě pan lasky neexistoval to bylo veliký brně těmi klidnými cesty a tak dále a tak zkrátka jde o cestě a potká dědečka a ten dědeček mu říká tam kde ho si kultu do světa abych poznal svět ale to je sice hezké ale když kdež tak nastanou a nevíš co v tom světě hledáš tak tam patrně nejdeš služeb by se ti je toho tolik že nebude si to pravé umět vybrat ti řeknu co to pravé je to pravé je najít princeznu. se ztratila takhle samo vona je takhle hezky ky a těm kluku vedle kteří se prahy o místo vede měly se asi neškolil se to chtěli vysvětlí a slibovat tam ty ty prostě se do toho užívali se mnou jsem dával na pozor aby se do toho taky čili jsem nepokračoval dokud jsem toho nežili takže voni se mnou přišli poslední ti potkali se mnou toho dědečka a dali se zlákat aby nedali princeznu a jsem nevěděl do kaizr en je ale říkal jsem ta princezna byla velice tušit protože v tom království kdo musel vládnout král byl starý a potřeboval aby jeho dcera byla naživu aby si vzala nějakého honzu a kraloval potom dál aby to království nebylo bez krále aby aby věděl kam jde. A takže takhle jsem začal si pohádku takže jinak než jak se normálně to říká jo jsem hledal místo své místo v pohádce jsem tam byl tím honzo rozumíte a tak dále a teďka se tam v tomto děje v tomto svýmu děje tohleto kluci hodí nějakýho chlapce ne který je jedním hlavním představitelem tam a von před nimi utíká tak by se nedostane vůbec do školy protože von se chová před těmi do popel něco takového kotelny ho nebyli aby no a oni ho nenajdou k tomu vámteď ne tak teď když přejde. Ta jejich zloba a voni se o to dostanu do školy tak on zajde k něku ctí do kleci antipatie a ty kvalita to byl a tam najde knížku starou knížku a ten atak mu řekne no a toto není pro tebe chlapče a jenom tak naopak to říká protože že jakmile se vzdálit chápete knížku sebere a bude číst a on se opravdu vzdálil ten stařec vrnět vzdálil se a ten čapek beru knížku a probíhá ten případ toho ne snad se ne princezny ale ohrožen ho života králové fakta ne. Krámu na fakta ohrožen a jestliže bude ohrožen a královna sie tak s bude ohrožen celý svět kdo je královna hada to jste vy ženy to nejste mi víme nejsme můžeme tady se začal to tu věc tak chápat jasně že tady se chování žena s jejím posláním. neboť jaká je to královský fakta umět za nevytrhnout dopravit nedělené buňky do stavu hotového člověka přeskočit pro tři miliardy let vývoje života na této planetě za devět měsíců to žádný mužský nedokáže k tomu že dokázal jenom žena ovšem zase ale víte jaké asi takového jako ve starověku tomu rozuměli že totiž jednu ztotožňovali se zemí. Nebo symbolizovali zemí a vodou kdežto muže ohněm a vzduchem to znamená že na tomu zákroku nedělené buňce dodá sebe svou živou zem a do na ji taky budu by taky dodneška v vodě žijeme byl vnitřními samá voda my se neklidně my jsme ještě nevyšlo z oceánu vody tam by se pořád v matky to je vody a to je ona ta žena pořád sme její. Tak tady jsem jako všech všechno chápal a šel jsem dál si tam tam by nechám i které tihleti a tam se dramaticky způsobem líčí jak to z doby kamene šlo odpoledne dobu a je tam například ten chorou tažnou kamene jak tam teďka miluje lítat je a je láska že ti opravdu živá hmota stravu je živ i neživou hmotu a tím z dělá vyšší život jo a to je tedy velice důležité pochopit že jste neživé se samovolně vytváří živá řekněme si to duše fotografie ano a to je podstata stvoření kdyby nás nevidělo ti slunce tak ten život tady není že jo to je to to genese a. Teď ta pohádka jde dál a to v tomto smyslu že ten chlap se dovídá když pohádky že je ohrožen kralovat asie to znamená ta žena ve svém poslání udělat z neživé hmoty nebo jednoduché živé motykou tak složitý a tak dokonalou že z toho člověka to je ohrožen tím že neuznává svět jako kralovat asi na v své úlo světu neznámá je prostě uvězněna asi jako jediná princezna a tak ten kluk se dovídá v pohádky že jenom jediný chlap nebo muž může tu král fakta osvobodit a to je nějaký atrejem volá s těmi všemi tvory toho atrejem aby se aby přišel o to byli který kály ten mudrc říká ten tam a tonou všechno líčit taky znázorněn že je ten atrejem může osvobodit tu princeznu královnu a zase a může ji dostat na to místo tam patřím potom bych te na konci kapat to teďka všem nebo budu říkat a. Teď vidíme tu pohádku probíhat i na tur znamená jako by to nebyla pohádka kdyby jako by to byl skutečný děje a te přichází na volání toho národa a toho mudrce do je k tomu mudrci na ty tu stupně se atrejem to je jasné do styku malinko je to předěláno jako se to ateista řekl to je zatím ji si promluvme směl od váží a trv du no. Takže jedno od váží člověk může to dokázat že v sobě to pravé ženství osvobodí ta jeho vnitřní trpnost kdyby nebyl totiž trpný se to musí nebože tak se nedostane tam navrch neosvobodí to král pan tady on taky ze sebe musí je to muž nebo žena zrodit novýho člověka musíme znovu znovu znovu zrodit víte a to k tomu potřebuje zase to ženství vnitřní tu trpnost i tu aktivitu toho atrejem a kolika mluví o aktivity jako by to bylo to hlavní člověk taky si říká že to co dělá že je to hlavu a vono je taky tohle to nedělá že totiž ta chaloupky existuje trpně existuje někde za mřížema to je ale jedno existuje a to náro k tomu sílu fakticky. A teď ten a kterej bere si na prsa o tom bude takový od znak mysli toho si dobře všímejte je modrý a zlatý pro betelně váhali jsou to je to totéž co lékaři mají tam v tom že to vědom hubou a je to tady na prostor je to uprostřed tady uprostřed lidské bytosti tady na je klíč k celé bytosti ano v tom co chci lidské to lidském srdci se otevře tomu duchovnímu tam je klička tomu bohatství duchovní no tak on to trčí na sobě neztrácí to dostává koně na kterého se dáte mysl bez mysli to nejde ale nejde to do určité doby a po určité doby to nejde proto že to myslel takže to my ztrácí ku se utopí vaří a marně se snaží toho koně vytáhnout a ten tu tam zapadá postupně že a on ho musí nechat utopit. A kde sám těžko se prodělal strašně bych říci a v těžkostech kupředu a přichází zase by nechám několika bytost strašně dlouhé jenom vám dávám takové krišna abyste se jak se čeho si tím se tam řídit a přichází k takovému starci který mu říká že když se tu královnu osvobodit takže musí projít mezi dvěma svým dámy a že kdo si přeje něco pro sebe že neprojde že za svým kani která ho uvidí jako uvítali poprskal svět zraku a von tam taky jak mnozí před ním jdou sednu úplně na prach je nutí takže nikdo se k král dostává protože se něco přejou pro tebe ta jsou velice důležitý věci víc pro sebe že jo a ježíš kristus chce řídila pro věc o tu královnu. No a tak ono mu opravdu oni ji nejde ono mu jde o tu královnu vona vo nakonec vidí že ten atrejem ne ani si nechce pro sebe žít tak ho nechali projít a on se dostává ještě později těžkostech do toho království tráva ten konečná představuju kde spatřuješ tu královnu tamti je to mladá žena dívka asi tak patnácti let nebo je to let a možná že ještě vaší že na konci si mu je to na představuju a ne pobrat a ta udává najevo že mu věčná na to že ji svobodě. To aktivní člověku to je jak všechny tak mu že je osvobodí jenom pro čisté ještě čisté jestliže tu čistou trpnost to na je nás také čista proto je u ježíše krista přirovnal že by to spali se narodil a tak dále jo to je tady nevysvětloval to je tím obrazem no tak tam to končí ale mezi tím ještě nastává mnoho jiných věcí ale nejzávažnější se všeho je to že von se tam stýká se svým zrakem tam v zemi zrakem říkám svým je to jeho zrak protože ho poslouchá bezvadně znázorněn zrak zvíře rupa ti veliký a lítat takže s ním etika on potřebuje přenáší ho přes velké veliké překážky to lidské to je ten drak není jenom. Něco co by člověka než malo nýbrž co ho přináší také přes velké překážky a to je to lidské na které on si se ho ovládá ho neposlouchá když on ho ovládá a to lidské ho do náš znovu do toho města odkud ta pohádka do čeho končil do toho kostela a tak dále jo našel knížku a mezi tím ale a to je důležitý moment z toho z výšky jak letí vidí pod sebou toho atena tom koni tak se koně a kterej a mají si vzájemně konec daleko přátelé mají si vzájemně ten a to je ji zasloužit mysl že to vyšší smysl potom než normální mysl a ten patra ovládá svýho draka tam je to no potřebovali to draka orání svou mysl tak jeho být všechno nesmí hmotě bude přidáno když budeš dělat království boží ano to je tam krásně vylila mává to sem moc se rozplynout se za jak jsem tam plakal při tom na dosti jak ten autor to bezvadně pochopil. No tak to je asi tak a všechno co tak to tomu říkáš člověk totiž často symbol něco ty ten pohádce často upadá zoufalství a to ta pravá nic otá který se zase člověka všímá lásce všechnu ničit ohrožuje všechno této tohoto zoufat se sme v tomu se odvolávat to je jedna z nejhorších překážek že propadám zoufalství na světě vzdám nic nedokážu ano taky že to všechno jak víte noc pomocník tomu potřebuju a teprve pak to dokážou ale nemohl o tom říct že by to kráva sní silou například nemohu říct že jsem dokázal aby ty lékaři nic operovali. A toto dělali voni a a potom všechno ostatní zase někdo jiný ten esesman po sebe bylo se to jak jsem si nevymyslel jsem nevěděl že bude klid oni život že ano nic jsem si nevymyslel sám nic jsem sám nezpůsobil do všechno bylo způsobeno vnitřní pokrok přivede k životu to co životu přivést tak se to tu je a jenom to jenom to pomoci jo pomáhání to ano tak to to je smysl toho. Řekl zpočátku to měl velice rád svoji matku a že von všechno konal pro tu svou matku celou tu pohádku prožíval pro svou matku že ono si v královna protože spatřovaly svoji matku rozumíte to taky je matka to byla a protože matka musím musem pře ne nebo tak něco nevím tak von měl k citových vztah a ten ho tou pohádkou vedl ne takže nové jméno ta matka musela dostat ne konkrétní matky nýbrž matky jako takové ne dejme tomu to nové jméno byla matka a ne moje maminka rozumíte mi si tak. A to zase mého devátý osmdesát šest opakování čeřínku ve zkratce tak bych to co do čtyř pěti bodů ale vysvětlím je po čeřínku vy to znamená ty body jsou ježíš kristus svým životem podal přesný předpis k tomu jak ho následovat do vědomě prožít prožívané ho věčného života a ty tři body čtyři pět vypadají to jak mi stačí na to čas vypadají takhle chcešli kdo za mnou přijít zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj a to jsou tři body a čtvrtý by byl rozlišuji tedy správné od nesprávného při této cestě pochopitelně ale zároveň nerozlišuj příjemné od nepříjemného jakmile rozlišuje příjemné od nepříjemného a to je případ nás všech nás všech. Všechno postaví na hlavu a to předtím vůbec nepůsobí my se musíme totiž podívat v také na život ježíše krista nemůžeme se radit jenom s jeho výroky my se musíme poradit také z průběh jeho života ten nám co říci a víte dobře že on nerozlišoval mezi příjemným a nepříjemným vrcholně nerozlišoval přestat si to že to byl člověk tedy který se tady narodil a věděl o své věčné minulosti že byl předtím u otce a když se tohoto vzdal a sestoupilo tohoto těch bych nového údolí jak my tomu říkáme tak musel se dokonale zapřít nesměl rozlišovat. Příjemné od nepříjemného protože tam v tom nebi bylo všechno příjemné a tady byli mnohé věci velice nepříjemné a kdyby se byl k nim stavěl zády tak se provinil proti svému otci protože otec ho jsem poslal otec se nestaví ke svému tvoru zády zásadně ne to je chybný dojem křesťanů že si myslíme jsem je viděl tam ty věřící v koncentráku že na zpovědi opouští že nám neradím že se kam se staví zády nene my se stavíme záži k němu my mu nerozumíme a my odmítám aby nás vedl protože to vedení boží je velice náročná záležitost z našeho hlediska my totiž musíme se mise dát vézt do toho vložit ty tři první body jak jsem říkal že zapři sama sebe vezmi svůj kříž a tak dále to zlou vysvětlím pochopitelně a teprve pak nás svý bůh vést. Ale když to neuděláme tak nás nevede on nesmí mimo to zakazujeme ona totiž ze sebe vyčlenil svou vůli a my ho můžeme tohoto svou vůlí v tom jsem úzkém okruhu individuální života potírat učila vůli boží mi zásadně potírám vůli boží máme na to právo a ne na to všechny prostředky abychom to udělali a tak vše můžeme i člově celý to by vraždit a pán bůh nemůže ani prstem uli dal a je to součást jeho všemohoucnosti že nás nechá takhle jednat součást jeho všemohoucnosti který my je špatně rozum to to ne vykládáme dobře ale nebudu přestupovali ten okruh toho čeřínku tak bych se byl za dělám se na začátek. Tak především se budu pořád odvolávat například ježíše krista nebudu to říkat jenom tak podle jeho výroku nýbrž také podle jeho života a za druhý jak vám nařízeno se na vás tím protože jsem něco z toho uskutečnil ne všechno v toho ježíše krista pochopitelně ale kdybych jako tvrdil nebo kdybych zamotalo že jsem to prožil tak tomu co říkám nedodal váhu musím za tím co říkám stát svou zkušeností za tím stojím svou zkušeností s mantry říkám ten smysl s kterou jsem nesčetněkrát prožil a vím jak na to aby na to jak na to dětsky a jak na toho ji potom jako dospělý člověk jak se to jako starý člověk neska se veme jak starý člověk na to jít zase jinak než ten střední zralý člověk a jak se jinak než to dítě. No a zase v rámci dětství a přední ho věku a stáří na se ukažte to individuálně přibarveno protože člověk totiž máli na této cestě správně postupovat musí z nejvyšší míry sebe poznání když sebe člověk nepoznává toleruje svoje špatnosti protože nechce znát nechce se k nim znát tak se vymyká z vedení božího člověk musí přiznat svoji slabost a dokonce do míry že vždycky okolnosti donutili. Že jsem byl nanovo ničím jsem se uznal za tak ne hodného že jsem nebyl jenom maličký ale ničím znovu ničím v předškolním věku při těch opravy by se byl čtrnáctkrát ničím protože jsi měl dojem že lékaři berou život a jsem jim ho odevzdal ten život pak se ho odevzdal v sedmnácti letech pak se odevzdal během nějaký extazí to o tom nemluvím a potom se ho nevzdal šestadvaceti letech v tom koncentráku čili ale tam jsem odevzdal opravdu se totálně ale prosím vás dycky jsem ho stál odevzdal a vytk ten život byl zase mu na se no to můj protože jakmile se vrátíte z toho odevzdání do tohoto života tak znovu se na vás nepíšu šesti vašich smyslů a vašeho rozumu který to zpracovává takže vy se se začínáte okamžitě být svým. si pamatuju tedy a začnu moc se se zkušenosti když jsem přišel z operace když jsem tam při vědomí byl týrán tak dlouho jsem přestal tu bolest vnímat tak ty lékaři potom řekli mamince že jako nebudu normální prostě nevnímám podle a jsem při vědomí že budu zvolenou bytostí ale maminka to byla hotový stráži anděl jakmile jsem přišel z operace a vona zjistila že nejsem její že nevnímám jako matku nýbrž jenom jako člověka. Tak při pamatoval tak říkala karle podívej se jsem to je matka jsem ti odvedla vod těch lékařů když nebude třeba se tam víckrát nenechám trápit uklidní se a tak dále a jsem pomalinku začal mít chuť tíhl jsem přestane k jídlu ona musela učit znovu přesto že jsem před tím než se na operace šel byl nejhlavnější na světě a nebýt též rovnosti tak jsem tu infekce od toho kloubu nedostal to nebyla jenom infekce přicházející zvnějška ale z vnitřní potřeb toho člověka byl tak nenajde dítě že prostě. Byl pře učinili na ten svůj věk jeden a půl roku a takového se snadno všechno chytá který je malou imunity takže byla nějaká infekce někde to nebylo po mém otci který zemřel při toti roku předtím tam někde byla nějaká nestre jsem se chytil protože jsem v tom měl jaksi příležitost a možnosti a dostal se do toho kloubu no jsem budu pořád takhle na to odvolávat to že byste nevěřili že mám s tím zkušenosti o kterých tady mluvím že tady je jsem se dával vést ježíšem a nevěděl jsem o tom. A maminka která byla věřící znovu přiváděla na správnou cestu mockrát životě učila jíst pít v sedmnácti letech znovu když jsem třeba na te konečně po poznal že jsme nesmrtelné bytosti tak co pro toto smrtelné znamenalo rázem přestalo to znamenat v nic to neznamenalo prostě a jsem opustil tenhleten svět vnitřně se ho opustil to to nejlepší opuštění jakém můžete udělat jenomže bylo by to dopadlo tragicky protože jsem přestal jíst se stal jsem pít přestal jsem spát jsem jenom chtěl patřit tomu bohu no a vona musela krmit osm dní ne tak anděla straní se měl neby nejsem pochopitelně ale se vrátím argumentu a ten zní chcešli za mnou přijíti to znamená do vědomě žitého věčného života ve kterém von žil od narození a před tím samo sebou pořád a potom zase tak musíš sebe zapřít. Sebe zapřít co to je to málo kdo co to je jsem to také nevěděl to nikdo nevysvětlil to učili radikální způsobem napřed lékaři a potom ostatní okolnosti jakmi učili tomu lékaři člověče malý ty se to ožiješ s tím člověkem který vnímá tento svět jako jedinou skutečnost a myslí si že je to jeho život život na této planetě že toho jeho život oni mně řekli tím že odváděl od vnímání tohoto světa toto není tvůj život ty můžeš bez tohoto světa smyslů a rozumu existovat jsem v operaci když jsem přestal vnímat bolest existoval bez rozumu bez pomoci rozumu a bez pomoci smyslů a jako vědomí jsem existoval jsem byl vědomí a umíte. A to vědomí vlivem toho že nebylo spoután smysly a že nebylo spoután rozumem který by byl ty smyslové vjemy strachoval tak se rozběhl to vědomí ne příliš daleko protože ten malý organismu by to byl nesnesl by se bylo mohlo rozběhu a s pánu bohu ale to se nestalo rozběhl se mnou takzvaného žlutého světla ale i tam do toho bylo moc hodně proti tomu co člověk normálně zažívá takže když jsem se potom třeba setkal s husami po těch třech a půl letech a on tam znovu toho že světa při přivedli tak jsem si upamatováváte jsem to zlé světlo viděl cit operaci ale tam neříkala nic ale dával mně program bezeslovní program tak že ty husy dejme tomu ve mně poznali někoho který byl schopen toho čeho sou schopni husy prominutí. A není ale toho schopen normální člověk ale zvíře toho eště schopno je zvíře nespí normálně nýbrž je v tranzu ve kterém že stoupnout rozšířit svoje vědomí na úroveň žlutého světla to znamená řekneme tak na čtvrtou úroveň z těch sedmi lidských jo možných a tak musíme tam doprava i protože na ve mně poznali zřejmě člověka který byl schopen být tou husou schopen to zažívat co oni a nedal jim to velkou práci a trvale do vadily do tohoto stavu takže jsem s nimi spal na břehu řeky vltavy a zažíval jsem to žluté světlo do kterého mně napřed bez programy dovedli lékaři ale teletem tam dovádějí program to znamená tím je tam napovídali sy náš bratr. My si vzájemně rozumíme beze slov samo se mi to říkali jsem v tom stavu tého světla s nimi v tom transu byl tak že oni tam v tělesně nebyli tak žádnou husu nevě neviděl v tom žlutém světle ale ne jsem se tam se mnou sou věděl jsem jasný mi zase místo tu že tam se mnou jsou a takže když jsem vyšel ven husy zůstali husami ale ve mně poznali svého bratra takže něco navíc nic zůstal ale tam z toho jejich stavu zůstalo daleko více než těch ste zajímavý u si nemohli pokročit z toho svého stavu dál oni nemají ten transformátor jako my lidé aby to transformovaný ještě na vyšší úroveň kdežto u to pořád transformoval za vyšší úroveň než je žlutou nazývám barvou které jedno ale to jsou bezeslovní symboly které se nedali slovy vyjádřit a vděčím tedy husám za mnoho že se tohleto všechno stalo jsem tady říkal ostatním ale se žíti nebyli vám to řeknu ještě znovu sem si to prověřil přečtěte dny dny v praze prosím tohleto si dej se jenom ty. A tam jsem hlídal čtyři prasata a ve vnoučata a protože rodina byla pryč a jenom vnoučata byli v praze a prasata z byli v praze a ty prasata sem musel krmit ty vnoučata se musel obchodovat přijdou ze školy nebo tak nějak a tak jsem to dělal musím říct že s těmi prasaty se to ukázalo být daleko snazší než s těmi lidmi člověk je složitější bytost než víře a protože jsem uměl husí řeč. Tak když jsem poprvně přišel v pravici která měla tři mláďata dávat jídlo tak ona ukazovala mně dávala mi najevo sem kupodivu rozuměl ten signál to že se divil podle huse mi rozuměl že by nám nebo že nezná že podezřívám z toho že jim si ukradeno ta prasata malá abych šel pryč posílá velice rychle pište mezi mnou ani byla přehrada a že je nemohla napadnout ale kdyby se byla odradilo ta před ráda tak nenapadlo a po kousal ano aby nevím jak. Tak jsem říkal dyť ti nerozumím ty mluvíš jako si jenom že to hrozná a a ono je to tentýž signál mus a když vyhne ostrov nahoru tak je to zase signál kázat a dolů přitakávali a tak dále takže tato dvojic signál může být ta za svým přitakávat sem a neutrální způsobem vyslovená a to je úžasný a vono to platí pro husy pro kočky pro slepice pro prasata ale česká nebo konaná nebo čínská toto jsou prasata čínská a oni mluví jako česká prasata tam nenastal z nějaké zmatení jazyku jako babylonu nýbrž oni si vzájemně rozum když si když se třebas vraždí oni se vraždí po dohoda bych tak řekl přestože ten kdo je vražděn se brání ale je v tom dohoda obrovská dohoda tak že nakonec ten kdo je vražděn v tom okamžiku vraždy nepociťuje nenávist vůči tomu kdo ho vraždí nýbrž se s tím směřuje k tomu něco takového neznáme kdyby nás je do vraždil tak se s ním nesmíříme že ale že jsem tohleto zažil jsem se smířil s tím kdo chtěl zavraždit před tím než zavraždil tak ani nezavraždil. Tak to jsou všechno zkušenosti se nesouvisí se zvířaty se vším možným čili jsem potom tam v prostě si chodil ještě další tři dni a po druhém poznala byl jsem jejím přítelem přestože jsem ji předtím říkal zase signálem točí čím dej mi ta svoje prasata vono se to měl vrhal z toho jsem poznal že dobře rozumí daně sežrala obraz ale jak jsem to odvolal tak zase se mnou smířila a teď prostě jsem ji krmil a vona kdybych ji byl pustil z ohradu tak by neutekla byla by šla za mnou jako oddaný mladší bratr nebo sestra jo to bez levá dával najevo že ji mohu klidně pustit že neuteče že půjde se mnou když ji dovedu někam den něco dobrého a vona měla na na jabko a jsem říkal na nějaké taji přinesl nevěřím tak jsem ty akademii než abych ji pustil ven že by němu la utéct protože tam byla otevřená cesta na silnici a tam být volo něco přejet aby třebas neposlouchala no tak tolik jsem vám chtěl říct jak ty zkušenosti jsou nejenom barvitě ale všestranné co jsem nabyl v tedy se školním věku jsem potom nabýval postupně takže když vám řeknu zapři sama sebe tak si říci. Člověk se zapírá jenom do míry do jaké se zná to dítě si myslelo v tom předškolním věku do těch třech a půl let že je in zvířetem tím tělesným člověkem to že on toto tělo jako vy sito hloupě myslíte promiňte že říkám slovy hloupě a to počet třikrát vy ste hloupě myslíte že byste to tělo nejste to je váš prostředek a to je bída veliká že to považujete za pro za za cíl života to všech to nastavuje te a se chci děláte máte s tím veliké trablí a vůbec ne i když zemřu jako vy pochopitelně nebudu mít lety potíže co máte vy k každýho dne protože toto je prostředek který slouží tomu duchu který ve mně vládne ne a to je správný žák podle názoru ježíše krista a ne opačný. Ale my se na konci otčenáše modlíme neuveď nás v pokušení protože nejste ti nikdo vinen touto hlouposti toho není výčitky že byste byli hlouběji než nýbrž tím je vinen bůh který nás přivádí do toho pokušení že my jsme tímhletím že jsme těmito lidmi těmito těle takže se modlíme neuveď nás v pokušení na konci otčenáše přeje vrchol všeho co tam je řečeno a jestliže se máme dostat na na tu úroveň kdy nejsme pokoušení tomuto skutečnosti která je od boha stvořená čili jim jsme pokoušení že je to jediná skutečnost to jako neříká že máme vyhráno ale máme hodně předkládána. No ale se pořád vzdaluju od toho původního tématu takže člověk se zapře když přijdete se zapřel přechá letech tak malinko přestože se zapře upřímně celý tak malinko proto že se málo zná jsem se znal jen jako tělo a tempem husím naučil zná se taky jinak než jako tělo protože jak jsem se stýkal s těmi husami to nebylo tělesné stýkání dyť jsem se tam poprvně s nějakým tvorem v tom žlutém světu setkal a von neměl tělo na to zíral v tom žlutém světle jak to je tady husy se mnou sou po se měl jistotu že tam jsou ale nemají tady tělo. A eště netají rozumíme si bez štěbetal toutéž vnitřní řečí nesmrtelného bych tak řekl kterou všichni mluvíme aniž o tom víme máme ji cit zásobě v sobě tak ale jsem se potom přesvědčil jsem se nemýlil protože když jsem potom z toho pranu husí vyšel tak ty husy my začli vykládat jak se mi tam dařilo se ptali jak se tam cítil jestli je poznávám a ji z toho vyvodím důsledky to říkal ano a jaké důsledky z toho mám vyvodit ani řekli nás vraždí lidé za staň se nás jestliže tedy jako malé dítě jsem se vzdal vlivem těch lékařů sama sebe vždycky. Tak jsem se vzdal jenom v tom jak jsem se poznával a jsem se poznával jenom jako člověk s tělem jsem se neznal jako někdo jiný kdyby ti někdo řekl že s ním do jiné než petr tak úrovně ří přeci prostě petr a to je tvoje tělo ale to je tvoje tělo to je správný výraz to není si ty to je tvoje tělo do mysli si tyhlety věci ty který ho to je si někdo jiný než to tělo vy se správně vyjadřuje me to je moje tělo ale špatně to chápeme s tím co je jenom moje z toho děláme sebe a to nejsem. Ale ani ani nápad to jeden z mých prostředků kterým žiju a bez kterého bych se nemohl obejít naprosto nepostradatelným prostředek je ten můj třebas petr nebo karel nebo jak se jmenujeme jednou ale je to prostředek k životu a ne život sám kdežto jsem samotný život každý z nás je plamenem života které správnější způsoby den a hoří takovým způsobem že dohoří protože ztotožňujeme se s tímto tělem a nedá se s tím zatím v našem věku nic dělat my to zatím jako lidstvo neumíme přejít z tohoto života do věčného řekněme jak bych tak řekl se vším všudy i s tím tělem to nám nejde uměli to lidé ve starověku jako třebas henoch melchisedech eliáš ježíš ale my to neumíme ono jich bylo tisíce co to uměli tohleto ale nechtějme to.

Download XMLDownload textWaveform view