86-33A
86-33A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Příklad
známo
že
tím
že
se
se
stali
lidmi
nastal
čas
když
se
máte
vrátit
k
bohu
to
byste
měli
poslat
a
vy
to
nepoznáváte
a
já
jsem
taky
nepoznával
vlastní
lesem
to
prostřední
článek
tam
chybí
vy
se
musíte
chopit
víry
a
to
se
vám
nabízí
abyste
tento
článek
prostředí
mi
plnili
abyste
měli
v
ruce
prostředky
kterými
se
dostanete
kupředu.
No
boží
trestech
právě
tomu
přišli
kteří
se
zprávu
o
kalich
jež
ke
smysl
pirátská
jejich
obětí
on
jim
na
to
řekl
myslíte
že
tito
najdeš
byli
větší
hříšníci
než
ti
ostatní
že
to
znamená
na
že
se
museli
že
to
museli
vytrpět
ne
ka
vím
vám
ale
nebudete
li
činit
pokání
všichni
podobně
zahynete
víra
chce
aby
člověk
byl
pokřtěn
to
znamená
aby
se
mu
snadno
dělalo
pokání
udělat
všechno
pro
to
aby
žil
ctnostně.
Ovšem
pokání
není
jenom
žít
ctnostně
v
té
něco
víc
jít
k
bohu
protože
to
může
být
taky
samoúčelné
to
ctnostné
jednání
a
to
nesmí
být
nebo
myslíte
že
o
nich
osmnáct
na
které
padla
věž
siloe
a
zabila
je
byli
větší
vinici
než
ostatní
obyvatel
jeruzaléma
ne
v
pravým
vám
ale
nebudete
li
činit
pokání
všichni
právě
tak
zahyne
například
událostech
které
se
děly
tam
padla
nějaká
se
silo
a
paní
do
zavřeno
zabilo
on
v
tom
viděl
znamení
které
využil
pro
jako
mezích
nebo
jako
u
kazatel
na
cestě
a
on
tady
ukazuje
se
to
vedení
událostmi
ten
prostřední
článek
tam
pří.
O
podobenství
o
neprotekční
potom
jim
odpověděl
toto
podobenství
jeden
člověk
měl
na
své
vinici
fíkovník
přišel
si
pro
jeho
ovoce
ale
nic
na
něm
nalezl
řekl
vinaře
hle
už
potřebujete
přicházím
pro
ovoce
z
tohoto
fíkovníku
a
nic
nenalézám
bytě
je
poč
má
kazit
i
tu
zemi
on
odpověděl
pane
po
necho
ještě
tento
rok
a
jejich
kopám
a
po
hnojem
snad
příště
podle
se
ovoce
jestliže
né
další
její
porazit.
Víte
nikdy
nemám
teď
tady
radí
ježíš
kristus
ho
na
někým
kdo
nic
ne
nebo
nad
sebou
o
kterém
se
vám
zdá
že
nic
nenesete
žádné
ovoce
nese
máte
právo
žít
v
čase
a
víte
že
čas
nejenom
hodí
rány
je
jsou
třebas
hluboké
časem
se
tedy
nejenom
honí
rány
hluboké
ale
časem
také
narůstá
něco
co
před
tím
v
čase
nebylo
uzdravení
v
sobotu
podobenství
ho
synem
zrno
podobenství
o
rychle
odtud
odejdi
protože
herodes
těch
se
zabít
oním
řekl
je
te
a
věříte
té
lite
hle
já
vyháníme
démony
a
uzdravuje
dnes
i
zítra
a
třetího
dne
dojdu
svého
cíle
a
však
dnes
zítra
a
pozítří
musím
jít
svou
cestou
neboť
není
možné
aby
prorok
zahynul
mimo
jeruzaléma.
No
nevím
jestli
tomu
rozumíte
ale
je
to
vedlejší
celkem
protože
tady
nechybí
jenom
prostřední
článek
se
mi
tam
masem
být
ale
smysl
toho
není
dobře
vysvětlen
by
bych
pochopíte
že
on
tady
mluví
že
dokud
nebude
popraven
na
kříži
toužíme
rozumíte
tak
to
jsou
ty
dva
nitrem
a
dokud
nestane
zmrtvých
to
je
ten
třetí
den
tak
on
musí
jednat
a
ať
mu
ten
říká
co
chcete
vládce
on
jednat
bude
dokud
nebude
popraven
čili
tomu
herodesovi
nezbyla
nic
jiného
nezodpovím
ale
že
beztak
ty
dva
dni
vyjdou
a
ten
třetí
den
na
stane
to
že
stane
z
mrtvých
ná
řeknu
jeruzalémem
dobře
znáte
přečtěte
si
ho
dobře
pro
uzdravování
sobotu
o
hostinách
to
je
to
před
ním
misto
to
je
mi
jasný
jak
se
vyhýbal
té
svatbě
vymlouval
se
rozhodnutí
pro
krista
při
ní
veliké
zástupy.
To
je
stavění
věže
na
písku
výrok
osoby
podobenstí
o
ztracené
ovci
podle
ztracené
plnění
si
to
je
všechno
podobenstí
ta
marta
já
jsem
ta
podobenství
hodně
často
vykládal
já
nejsem
ochoten
vykládat
znovu
protože
toto
je
vysvětlil
v
celkem
za
to
všechna
podobenství
se
dají
redukovat
na
jednu
myšlenku
je
to
analogické
vysvětlování
něčeho
co
není
v
čase
a
prostoře.
A
logické
proto
že
se
to
časoprostorový
mi
údaj
vysvětluje
a
tato
analogie
má
povahu
náboženskou
protože
náboženství
nemůže
udělat
nic
víc
než
a
logicky
něco
vysvětlovat
tak
třebas
dejme
tomu
vše
svatá
to
je
analogie
toho
co
se
dělo
při
večeři
páně
a
po
ní
a
je
to
zase
a
ta
betléma
se
analogie
toho
co
se
děje
v
nitru
zkušeností
a
analogie
to
může
jenom
zdá
velice
vzdáleně
vysvětlit
a
pak
to
strhne
do
oblasti
náboženské
to
nevadí
tam
do
se
spokojí
s
analogie
ale
ne
všichni
když
jsou
analogicky
schopni
myslet
tak
to
má
v
pořádku
a
může
s
tou
narodí
to
náboženství
náboženství
a
tou
vírou
řídit.
To
je
já
bych
to
říkal
řekl
jedním
jednou
větou
to
co
je
tady
že
ta
doba
po
trvalo
toho
sou
si
aby
se
zastal
jejího
zájmu
a
on
pořád
to
oddaloval
protože
ho
učila
ne
pokoj
tak
nakonec
dal
pro
za
své
a
všechno
jí
všemu
ji
pobo
takže
to
se
vysvětluje
jako
přítel
neodbytný
el
neodbytný
to
je
daleko
věší
zemí
jinde
změním
jeho
dělo
než
tady
a
ale
tady
ten
závěr
je
dobrý
ujišťuji
že
se
jí
brzo
zastane
ten
syn
člověka
ale
nalezne
si
n
člověka
víru
na
zemi
až
přijde
ono.
Tak
buďte
neodbytní
a
neodbytní
správně
neodbytní
se
tehdy
když
se
nerozvíjí
te
tím
že
vás
někdo
odbyl
když
ne
malo
myslíte
nad
tím
že
nemáte
úspěch
neodbytnost
nespočívá
v
tom
že
křičí
te
a
do
máte
se
v
tom
jedině
ne
to
je
spíš
zevní
stránka
věci
na
této
cestě
víry
a
to
si
viděli
je
především
třeba
pokud
je
to
možné
nezval
mysl
ně
protože
úspěch
se
nedostavuje
bez
a
že
to
vysvětlit
uzdravení
slepého
u
jejich.
My
se
je
ježíš
blíže
ti
lich
seděl
u
cesty
jeden
slepec
a
žebra
když
slyšel
že
kolem
prochází
zástup
ta
se
co
se
to
děje
řekli
mu
že
tudy
jde
ježíš
nazaret
tu
volá
ježíši
silu
david
smiluj
se
mu
to
bylo
velice
čestné
pojmenování
se
mu
david
ti
kteří
šli
před
ho
napomínali
aby
mlčel
on
však
tím
více
křičel
si
od
vidu
smiluj
se
nade
mnou
ježíš
zastavil
a
přikázal
aby
ho
k
němu
přivedli
když
se
přiblížil
ježíš
se
ho
ta
za
co
chceš
abych
pro
tebe
učinil
od
odpověděl
pane
ať
vidím
ježíš
mu
řekl.
Pohlédnu
dostat
jo
klavír
tě
uzdravila
je
hned
prohlédl
a
šel
za
ní
osoba
boha
a
všechen
lid
který
to
viděl
vzdal
bohu
chvála
je
klasicky
vysvětleno
jak
nejsnáze
ježíš
von
dal
všech
doznat
ale
jak
nejsnáze
dělal
zázraky
věděl
co
od
něho
chcete
slepec
dal
se
tam
přivést
a
byl
by
tam
sám
došel
prosím
vás
jak
on
tím
těmi
událostmi
nýbrž
řekli
lhali
já
to
tak
nazývám
úrov
na
ní
to
lhát
hlava
připravoval
zázrak.
Aby
to
všechno
dobře
vyšlo
on
věděl
jaké
průvodní
zjevy
to
musí
mít
on
se
dal
přivést
lidmi
se
dal
přivést
sám
to
věděl
daleko
dokonaleji
od
jí
se
a
poučit
co
ten
dotyčný
se
a
on
to
věděl
sám
dokonaleji
proč
se
dával
poučit
viďte
a
tak
je
to
řeka
se
z
té
poslední
fáze
kde
se
zase
ptá
nazvu
já
chci
vidět
a
von
to
slyší
a
von
tam
si
tak
něho
říká
co
si
přeješ
prosim
vás
by
to
slyšel
není
to
ani
není
to
je
příprava
zázraku
a
už
nebudu
muset
pořád
říkat
že
lžu
že
já
nikdy
nelžu
já
ve
vás
připravuju
zázrak
protože
mně
to
nejde
a
vím
ale
já
ho
připravuju.
A
vědecky
podle
toho
co
poznávám
kdyby
se
byl
ten
slepec
nevyjádřil
kdyby
byl
nepochopil
že
předal
právo
nad
sebou
ježíši
kristu
právo
aby
jednal
ježíš
kristus
za
něj
který
si
nedovedl
od
té
slepoty
od
pomoci
tak
by
byl
měl
pořád
tu
slepý
slepotu
svou
ale
on
tu
slepotu
předal
ježíši
kristu
tou
svou
vírou
víra
má
tuto
schopnost
že
tu
vaší
nevědomost
to
je
slepotu
předat
jemu
a
tím
jste
se
slepoty
uzdraveni
musíte
si
takhle
počínat
že
ji
předat
tomu
ježíši
kristu
a
budete
ustaven
ale
ihned
a
ne
až
za
nějakou
dobu
ježíš
to
jde
úplně
potom
potom
mu
to
jde
snadno
jinak
mu
to
ani
jemu
přestože
takhle
moc
nejde
podle
touto
nejde
za
mysle
si
hluboce
na
tímto
podobenství
je
příležitost
pětkrát
doma
se
vám
teďka
řekl
že
tady
je
základní
chyba
na
cestě
víry
že
to
je
tou
vírou
zůstáváte
u
sebe
že
to
vaše
víra
ne
ty
musíte
se
vším
i
tu
svoji
těžko
i
tu
svoji
bylo
předat
ježíši
kristu
aby
to
věčné
se
staral.
Aby
to
věčné
zařídil
co
by
zařídit
nemůžete
kdybych
byl
se
nevzdal
řešení
vlastního
když
jsem
vyčerpal
všechny
prostředky
tak
jsem
nikdy
se
nedobral
toho
řešení
božího
se
vyprázdnil
od
svého
tak
vždycky
řešení
ale
neomylně
vždycky
ne
jednou
a
no
jednou
ne
vždycky
fungovalo
to
to
seděla
ten
slepý
já
jsem
zažíval
zase
s
tě
poznáním
ubohého
mládí
kdykoliv
jsem
vyčerpal
všemi
prostředky
a
on
tam
vyřvával
do
toho
do
dost
dlouho
že
ho
on
více
podal
všechny
moc
všechny
své
prostředky
odevzdal
toto
moje
těší
ten
proti
toto
aby
to
bylo
jisté
že
to
odevzdal
třeba
v
těle
tak
aby
mu
to
řekl
opravdu
upřímně
protože
měl
tentokrát
ježíše
před
sebou
a
tak
po
jeho
upřímnosti
nebylo
pochyby
jak
to
udělal
výraz
začla
fungovat
víra
jeho
ho
sbalilo
sleposti
je
to
v
tom
si
nás
ceho
jasný
že
to
je
velký
škrt
a
to
opakuji
přes
je
to
kapitola
dvacátá
verš
chci
řikáte
první
až.
Totiž
tady
je
škrt
se
jednou
se
jedno
dogma
který
je
chybné
mysle
těm
kdo
matematika
me
ani
která
dogma
sou
chybná
a
to
je
taky
chybné
že
spasitelský
úkol
začíná
od
narození
ježíše
krista
ten
david
už
se
stýkal
hospodinem
a
pravý
při
tom
styku
s
hospodinem
že
nazýval
mesiáše
pánem
řekl
hospodin
mému
pánu
mému
pánu
slova.
Čili
už
tady
syn
boží
existoval
vedle
boha
otce
jo
už
tedy
a
měl
funkci
že
radil
na
vědomi
a
to
byli
rady
spojovací
jo
tak
já
se
von
ti
byli
levice
poslouchal
řekl
učedníkům
dejte
si
pozor
na
zákoníky
kteří
se
rádi
procházejí
v
dlouhých
za
říc
mají
v
olivera
na
ulití
ch
přední
místa
při
na
vás
a
před
ním
místa
na
hostinách
výdeji
do
my
v
do
a
dlouho
se
na
oko
modlí
ty
postihne
ten
nejpříhodnější
to
malé
znamenalo
veliké
před
poli
pádu
chrámu
taky
znáte
počátek
pět.
Tady
ten
počátek
by
je
zajímavý
tím
že
míchá
události
které
se
fakticky
staly
z
vnitřními
stavy
ale
beznadějně
to
mají
chápou
hromadí
takže
cítil
jako
do
dneška
neroste
a
jest
toho
celá
vedle
protože
něco
se
stalo
něco
jste
nestalo
tak
buď
se
nestrefili
de
pak
on
zároveň
líčí
vnitřní
stav
a
zároveň
zevní
události
tomu
odpovídající
vždycky
totiž
každému
vnitřnímu
stavu
odpovídají
zevní
události
lépe
řečeno
všechno
se
z
nitra
rodí
navenek
když
nitro
nastane
nějaká
neplecha
tak
ta
nepravé
do
zemích
událostí
voni
potřela
mesiáše
museli
i
zevně
za
to
trpět
a
to
je.
Věc
historická
ale
věc
vnitřní
je
ta
že
my
vlastně
i
svou
vírou
jakou
zase
máme
potírám
mesiáše
a
tak
za
to
musíme
trpět
no
považujeme
teda
nebesích
mimo
mimo
sebe
a
tak
dále
a
to
je
nesprávné
to
je
totéž
co
dělali
židi
když
nepřijali
mesiáše
nebo
když
si
ho
chtěli
přivlastnit
obojí
obojí
chyby
se
do
dopouštíme
nic
ne
aby
on
nám
sloužil
na
té
naší
cestě
a
my
máme
na
té
naší
že
s
těch
víry
sloužit
jemu
když
on
to
nepotřebuje
tam
to
není
účelového
je
princip
který
je
potřebný
na
té
cestě
pro
nás
abychom
byli
cestu
abychom
byli
bohu
oddáni.
Velké
sou
žení
tohleto
vám
musím
vysvětlit
protože
to
byste
na
to
asi
nepřišli
když
uvidíte
že
jeruzaléme
odlučuje
dvojka
tu
poznáte
že
se
přiblížil
jeho
zkáza
tedy
ti
kdo
jsou
v
usnu
ať
pr
hnout
do
ho
ti
kteří
jsou
v
jeruzalémě
a
z
něho
odejdou
a
kteří
jsou
na
venkova
a
do
něho
nevchází
poněvadž
jsou
to
dny
od
paty
v
níž
se
má
naplnit
vše
co
je
psáno
běda
těhotný
a
kom
o
ně
dnech
neboť
bude
veliké
jsou
žení
na
zemi
a
ně
proti
tomuto
lidu
přijdou
padnou
ostří
neče
budou
jako
zajat
od
vedení
mezi
všecky
národy.
Po
jeruzalému
budou
šlapat
pohané
dokud
se
jejich
čas
neskončí
budou
znamení
na
slunce
na
měsíci
na
ně
vzdát
na
zemi
úzkost
národů
bez
raného
kam
se
podíl
kam
se
odít
před
jevem
balících
se
moře
lidé
budou
zmírat
strachem
a
očekáváním
toho
co
přichází
na
tento
celý
svět
neboť
možnosti
nebeské
se
za
chvíli
a
tehdy
už
víš
na
člověka
přicházet
v
oblaku
a
moc
a
mocí
a
v
moci
tedy
by
tady
mělo
být
a
je
z
mocí
tak
je
taky
dobré
a
velikou
slávu
když
se
toto
já
bych
řekl
moci
no
tady
je
ste
pro
zemí
o
člověka
když
se
toto
začne
dít.
Napři
te
se
a
zvedněte
hlavy
neboť
vaše
vykoupení
je
blízko
kdyby
tohleto
tam
neřekl
těžko
bych
to
považoval
za
vnitřní
stav
a
když
tohleto
tak
k
tomu
říkal
tak
bych
řek
těl
jíst
to
přesně
líčí
události
některé
historické
které
se
staly
a
že
například
budou
jeruzaléma
šla
porozuměla
pak
pohané
ale
nejzajímavější
z
historického
lidské
je
na
tom
ta
ten
detail
že
budou
odvedení
mezi
všecky
národy.
Nikdo
je
mezi
všechny
národ
neodváděl
na
to
ani
je
řím
neměl
aby
tolik
lidí
někam
rozsahu
neměl
prostředky
ale
byli
odvedení
mezi
všechny
národy
ne
těmi
pohany
byli
odvedení
tam
nic
víc
není
řečeno
to
je
tak
projev
historicky
založeno
že
já
to
musím
vysvětlit
protože
oni
byli
prvními
který
se
dok
osm
desátého
po
kristu
protivili
proti
jednotě
říši
římské
chtěli
z
ní
vystoupit
marka
ba
spol
udělali
od
dali
od
takový
nějaký
povstání.
Tak
on
když
je
potřel
tak
věděl
že
by
se
tohleto
mohlo
opakovat
kdekoliv
jinde
protože
to
bylo
první
případ
kdy
se
ta
říši
a
rozkládat
potom
se
do
skála
neji
strana
cha
nemohli
tomu
zabránit
tak
těl
zákon
ono
se
u
zákonitě
taky
nic
nedá
na
věky
za
bezpečen
aby
říše
dostala
celá
aby
se
každý
dal
od
dají
když
ten
zákon
musel
znát
ten
se
mu
vštěpovali
na
školách
oni
měli
školství
a
tam
se
učilo
taky
zákonodárství
není
z
bát
zákon
byl
jediný
římské
žádný
zákon
nebyl
jiný
a
v
tom
zákoně
znělo
žádný
bylo
áno
žádný
žit
nesmí
mít
pozemky
v
celé
říši
římské
a
byl
to
národ
pastvu
a
zemědělci
a
v
celé
říši
vim
nesměl
vlastnit
podle.
Vít
to
znamenalo
ti
zemědělci
ty
nebyly
nikdy
obchodník
nejlepším
obchodník
byli
v
té
době
řekové
arménii
tam
ty
národové
arabové
i
východ
tyto
bylo
čistokrevné
pastvy
a
zemědělci
a
teď
nesměli
mít
pudu
nesměli
být
zněl
nesměli
být
pastvy
tak
samozřejmě
ří
říše
tím
krátí
a
tak
se
tam
ty
vety
z
války
dosadili
jako
správce
těch
pozemky
a
tyto
prodali
ne
a
otrocky
pro
něj
rasem
tomu
noty
židi
museli
otročil
když
samozřejmě
to
každému
nešlo
po
svou
si
aby
otročil
tak
mu
nezbylo
nic
jiného
když
nechtěl
být
otrokem
ve
své
vlastní
zemi
a
to
je
dvakrát
těžší
než
by
otrokem
někde
jinde
se
na
to
není
vidět
tolik
tak
se
vystěhovat
byli
vystěhovat
do
všech
koutů
světa.
Tam
začlo
stěhování
židů
do
všech
tu
světa
to
dneska
dodneška
platí
o
jsou
na
celém
světě
protože
uzákonili
to
zákon
ský
a
teď
na
nato
se
stala
jedna
věc
zajímavá
že
roku
čtyři
sta
sedmdesát
šest
padla
říše
vím
z
do
rukou
bral
ale
ty
barbaři
neměly
zákonodárství
nesmírně
si
vážil
vymstí
zákona
protože
taky
nějaký
pořádek
museli
doma
mít
se
zmocnili
té
říše
tak
nastolil
vím
ský
zákon
za
svůj
vlastní
zákon
a
tam
bylo
že
žit
nesmí
pozemky
tak
teďka
i
v
těch
zemích
barvách
germáni
tak
kde
jinde
kam
ani
ty
ta
vojsko
římská
nikdy
nepřišla
žijí
nesměli
protože
tam
vládl
že
z
ský
zákon
tam
mít
pozemky
tak
chudáci
třebas
ve
člověku
ty
židi
museli
se
živit
buď
řemesla
v
tom
byli
dycky
skvělý
anebo
obchodovat
tom
li
také
skvělý
naučili
se
to
voni
se
naučili
všem
skvělým
věcem
jenomže.
Křesťan
měl
zakázáno
brát
roky
to
bylo
správně
když
jde
o
věr
který
je
má
s
potřebný
charakter
a
tehdy
se
věr
jiný
nevyskytl
než
uvě
potřebný
charakteru
ne
charakteru
protivní
výron
aby
se
založila
nějaká
to
mana
to
nebylo
tak
když
někdo
si
vyučuje
protože
neměl
na
život
bytí
tak
neměl
to
z
čeho
splatit
tak
propadal
potom
hrdlem
tomu
kdo
mu
učil
a
když
ještě
takže
bylo
zakázáno
brát
roky
když
to
někomu
budí
tak
mu
to
musíš
učit
z
vlásku
ne
říkal
křesťanství
protože
nebyla
nebyl
věrný
než
potřebný
a
takže
cílem
nějak
tehdy
pravdu
začátkem
toho
křesťanství
ale
později
už
ne
no
ale
žiji
nebyli
křesťany
takže
ji
se
to
netýkal
oni
půjčit
a
putovat
na
roky
ale
opravdu
nekřesťanské
kroky
já
vám
řeknu
nebylo
výjimkou
dvě
stě
procent
roku.
To
je
hrozné
takže
oni
si
rovnou
okupovali
lidi
oni
si
okupovali
celé
státy
oni
byli
faktickým
pány
ve
státy
kde
měli
být
jenom
příslušníky
toho
státu
protože
si
vy
počkal
především
králové
takže
jim
patřili
ti
židi
ne
totiž
tykáme
patře
těm
židům
samo
se
říkal
když
jim
to
přerostlo
přes
hlavu
to
nemohli
to
zaplatit
tak
udělali
dycky
pohromy
na
židy
to
bylo
hrozné
propůjčena
do
zprávy
dána
země
zaslíbená
vo
nic
přivlastnili
a
voni
v
tom
trendu
přivlastnění
pokračovali
i
když
přišel
spasitel
voni
si
ho
taky
přivlastnili
on
kdyby
byl
neutekl
nahoru
nějakou
horu
do
ústraní
jak
jsem
si
tam
už
přečtli
tak
ho
udělali
králem.
Oni
ho
chtěli
mít
to
byl
způsob
myšlení
který
musel
být
bez
špatným
koncům
oni
nemohli
z
toho
vytěžit
to
duchovní
protože
kristus
řeci
nepřišel
k
tomu
aby
naše
majetky
rozmnožoval
nýbrž
abychom
všechno
rozdali
chudým
aspoň
vnitřně
abychom
to
tomu
nezáleželo
ne
tak
to
myslel
on
tomu
náleželi
čili
zato
to
nepravý
konec
tak
prosím
tak
je
to
ne
těžko
hájí
ten
malinký
stát
škole
se
mu
to
stali
ne
a
tak
vidíme
že
jako
to
vypadá
dva
tisíce
let
set
takhle
otázce
chudáci
no
a
tak
to
je
tres
hrozný.
Jaká
tady
byla
příčina
není
to
nic
věčného
jenomže
příčina
pro
tento
zmr
je
hlubšího
ražení
než
příčina
jejich
zajetí
třeba
babylonu
nebo
někde
tam
z
toho
třebas
to
padesát
let
ale
oni
také
se
dali
snadno
koupit
za
peníze
třebas
do
egypta
to
nebylo
nedobrovolně
můj
se
tam
dali
na
venkova
a
ono
jich
on
jim
tam
bylo
dobře
egypt
není
bez
smyslu
židovskýho.
Případu
zemí
zasvěcenců
nýbrž
zemí
plných
hrnců
a
oni
si
vod
těch
plných
hrnců
nechtěli
odejít
takže
když
je
násilím
přemluvil
mojžíš
který
byl
měl
egypt
výchovu
egypt
zasvěcení
tak
oni
a
vynikal
protože
měl
na
ty
egypt
zasvěcence
tím
že
měl
ještě
nepřeje
od
toho
hospodina
tak
voni
museli
když
přetrhl
tamty
egypt
řečen
museli
ho
poslechnout
nebo
konečně
ho
poslechl
to
do
přemlouvání
veliké
tak
oni
museli
vymřít
všichni
do
z
egypta
vyšli
a
ani
jeden
z
nich
se
nedostal
až
na
toho
až
na
to
ani
ani
ten
mojžíš
ne
oni
prostě
vymřeli
proto
že
pořád
měli
na
mysli
ty
plné
hrnce.
A
kdyby
ti
plné
hrnce
v
té
zaslíbené
země
nebyly
tak
by
začal
reptat
a
vrátili
by
se
do
jiného
otroctví
tak
musel
se
zařídit
čtyřicet
let
putování
opouští
aby
vymřeli
aby
si
nikdo
na
ty
plné
hrnce
nepamatoval
takže
ježíš
se
něco
děje
takhle
zdlouhavě
jako
dneska
že
dva
tisíce
let
třebas
téměř
neměli
vlastní
stav
a
tak
je
to
proto
aby
zapomněli
na
to
že
něco
vlastnili
když
to
měli
spravovat
tady
tady
ten
rozpor
je
sáhodlouhý
a
Ben
Gurion
je
zakladatel
tohoto
státu
který
vznikl
teď
to
jeho
rukou
složila
anglická
vláda
státní
moc
že
Ben
Gurion
-e
byl
zasvěcenec
opravdový
židovský
je
za
kladen
to
stavu
tak
von
jako
zasvěcenec
měl
právo
ten
stát
založit,
ale
klade
ji
na
srdce
ne
vlastněte
ten
stát
hajte
ho
jako
nejlepší
správci
ale
když
ho
začnete
za
se
vlastnit
bude
vám
se
sebrán
protože
vlivem
tohle
se
u
vás
zrodil
spasitel
tak
vy
ste
se
dostali
do
stádia
vývojového
ve
kterém
nejsou
ostatní
národy
byste
před
přesto
se
ho
odsoudil
před
honili
jste
tím
že
se
u
vás
zrodil
dostali
se
lidi
sví
do
krve
že
se
u
vás
zrodil
do
krve
národa
tedy
toho
že
už
neska
musíte
být
správci
a
ne
majetníky
a
to
se
podívejme
na
židy
že
tak
daleko
většina
z
nich
ještě
nepokročili
Rotschildové
a
jiní
největší
boháči
světa
jsou
všichni
židé
dneska
když
nejsou
pronásledování
a
takže
Ben
Gurion
jim
mluvil
do
duše
a
oni
si
ho
vážil
oni
věděli
že
má
pravdu
takže
on
mě
velice
ctěn
ale
voni
to
uznávali
ale
neprováděli
to,
rozumíte.
Proto
musí
být
pořád
sužováni
nepřáteli
ze
všech
stran
aby
věděli
co
jim
ještě
chybí
že
to
není
v
pořádku
jakmile
přijmou
to
vše
jsou
správci
bylo
mít
absolutní
pokoj,
nikdo
je
nebude
ohrožovat
protože
voni
se
u
nejvyšší
příbuzný
těch
arabů
voni
se
zatím
hádaj
arabové
sami
mezi
sebou
napřed
se
musí
dostat
tyto
hádající
se
bratři
od
sebe
si
sami
sobě
odpustit
a
pak
už
bude
krůček
k
tomu
ale
aby
odpustili
izraeli
neplechy
to
každá
neberte
politicky
to
je
nerovnováha
mezi
vnitřním
a
vnějším
vnější
se
posuzoval
rychleji
kupředu
tou
technikou
než
vnitřek
který
se
po
svá
kupředu
umění
žít.
My
neumíme
žít
a
máme
velikou
techniku
nemů
protože
tak
jsme
dětmi
kteří
neví
jak
vládnout
s
tou
technikou
pouhým
nožem
se
můžeme
zabít
a
čím
ten
muž
budeme
mít
dokonalejší
povahu
tím
dokonaleji
se
budeme
zabít
zabíjet
když
se
nezlepší
me
vnitřně
čili
platí
zase
že
obrana
stane
tím
že
se
dohodnou
nějaké
moci
že
se
budou
mít
zbraně
nebo
já
nevím
co
nýbrž
toho
protože
voni
vzniknou.
Takový
nějací
lidé
jiní
kteří
nebudou
sice
ve
vláda
ch
ale
budou
dělat
to
ismus
mezinárodní
a
ty
už
se
dostávají
k
moci
a
trvám
se
dostanou
k
moci
takové
podob
bude
podobat
mládí
moci
a
budou
přečíst
a
nebude
proti
nim
vůbec
možnost
zakročit
proti
takovému
hitlerovu
se
nebo
zakročit
té
měl
tak
voči
ne
ale
nedalo
se
pro
ně
mu
zatočil
proto
je
dokonale
z
organizován
oči
sku
branu
že
jsem
zažil
vlastní
na
vlastní
kůži.
Takže
vy
táto
ti
mají
v
dnešní
době
vedeno
pro
tu
techniku
když
se
hodní
techniky
tak
největší
a
nejhroznější
vraždy
i
uprostřed
neinteligentní
ho
a
nej
pokrokový
ší
ho
a
nej
pokročí
jejího
technicky
náro
jako
byl
že
německy
národ
mohou
páchal
takové
věci
a
mou
celý
svět
definovat
to
udělali
pro
míchá
ny
vnitřní
zkušenosti
z
konce
světa
s
místním
pádem
jeruzaléma
rozumíte
on
na
tom
obrazu
pádu
jeruzaléma
a
říše
židovské
líčí
vnitřní
stavy
to
je
od
vane
děláte
nějaký
experiment
třebas
nějakou
vnitřní
koncentraci
a
zbuduje
to
ve
vás
tady
proti
kterým
jste
slabý.
Tak
s
tím
přestaňte
nedělejte
to
protože
by
se
mohlo
stát
že
by
se
tím
spálili
no
křesťanských
dobrých
svatých
se
spálili
například
nic
tím
koncentrací
a
to
nikomu
nepřeju
a
já
jsem
měl
v
plzni
sám
jeden
případ
že
nějaká
dívka
která
se
dověděla
právě
o
vnitřní
koncentraci
zapálil
tam
světlo
a
to
tak
prudce
hořelo
že
ona
si
já
jsem
jí
na
to
nepřivedla
přítel
čtyrma
já
musím
pomohl
protože
už
je
po
smrti
že
on
mě
chtě
bát
telefonovat
prosím
tě.
Jak
se
co
mám
dělat
já
jsem
řekl
jenom
o
vnitřní
koncentraci
nějaké
spolupracovnice
a
vona
to
začla
dělat
a
ono
v
ní
tak
rozhodl
světlo
uprostřed
prsou
že
začla
celá
hoře
ona
už
je
několik
hodin
ve
van
že
studoval
kterého
se
musí
vyměnovat
protože
ona
za
chvilinku
je
vaří
c
aby
teplota
nepřestala
přes
takovou
výši
která
by
ji
smrti
a
co
s
tím
mám
dělat
já
jsem
říkal
no
ať
ta
dívka
zůstane
vně.
A
budeme
muset
to
zařídit
jinak
zkrátka
my
jsme
ten
oheň
uhaslo
asi
jako
v
tom
terno
byl
obdobným
způsobem
že
jsme
ji
nechali
poletovat
tou
vodou
ne
že
v
té
vadné
zůstala
a
ono
to
vždycky
uhasne
ale
ona
už
od
té
doby
nechtěl
od
duchovních
cvičeních
vůbec
on
ještě
žije
vůbec
slyšet
když
mě
dořekl
mystice
tak
utíká
vod
toho
že
se
toho
bojí
protože
to
má
takový
následky
to
ani
mělo
on
říkal
divadelní
činnou
než
přál
to
s
já
dělal
a
u
mě
to
žádný
tyto
neroste
je
to
to
není
kde
řečeno
by
to
mělo
stejné
následky
prosím.
Že
já
bych
to
odpověděl
hlavně
antoníne
dávej
pozor
von
to
má
vyžene
předcházejících
vtěleních
takže
co
my
nedokážeme
tak
on
najednou
dokáže
protože
už
má
připravenost
vnitřní
z
minulých
vtělení
o
to
dělat
tři
třicet
krát
jak
stojí
psáno
ramakrišnovi
když
na
ten
na
té
mrtvolu
soustřeďoval
jeho
přítel
se
zbláznil
a
von
měl
vidění
matky
káli
ne
a
ptá
se
matky
káli
proč
já
mám
tu
čest
a
o
se
zbláznil
ty
se
už
zbláznil
přijat
ti
životech
předtím
ale
je
to
hezky
řečeno
dalším
pro
to
je
by
abyste
tomu
věřil
a
si
trošku
podle
pře
tu
ener
naši
ale
je
to
člověk
který
jak
ho
známe
na
všechno
je
důsledně.
My
tak
se
nejde
me
na
nic
jako
on
nikdo
z
nás
to
nemyslím
o
jeho
rodině
nikdo
z
nás
jako
on
a
pro
tu
důsledně
ty
projevy
tady
jsou
ty
účinky
tady
jsou
ovšem
upozorňuju
tě
nejsou
to
účinky
mystické
kdyby
toho
účinky
myslíte
tak
bych
to
nebyl
to
jsou
účinky
sidhis
které
musíme
umět
porazit
za
které
se
musíme
umět
dostat
a
já
se
mě
pochybuju
že
byste
to
sám
dokázal
takže
ti
radím
zanech
toho
nebo
to
dělej
tak
jemně
ce
přejeme
abys
narazil
na
tohleto
síly
abych
se
ne
nerozhází
rozdmychá
jako
nějaký
indi
vaše
na
v
brně
do
smrti
je
nesnesl.
Ty
bych
pokračoval
v
tom
s
že
to
bude
je
tam
v
tomto
líčení
vnitřní
stavů
lidsky
líčí
na
dvojnost
jeden
a
horách
jeden
mě
sty
a
tak
do
si
tam
tu
staň
tam
do
si
tam
satan
tady
nemysli
že
nějakým
pohybem
v
tom
tvém
vnitřním
rozvoji
něco
dokážeš
že
že
před
něčím
můžeš
utéct
když
se
ti
tam
daří
špatně
nemůžeš
když
správně
chápeš
duchovní
postup
postoj
tak
změna
místa
nebo
polohy
jak
by
si
ho
tady
jiný
myslí
ten
to
že
vyřeší
věc
nevyřeší
nebo
relaxace
místo
neklidu
nevyřeší
ty
věci
zůstaň
tam
kde
si
a
tam
očekávají
věcí
příští
víte
celá
ta
cesta
ať
je
to
cesta
víry
nebo
poznání
musí
mít
znakem
znak
že
se
jako
se
pomalu
čas
jak
jsme
se
narodili
tak
jste
se
z
pomalu
jí
následky.
Na
té
cestě
znamená
si
nemá
být
následek
příliš
bezprostřední
a
krutý
nebo
za
ty
příliš
blažený
to
je
jedno
a
já
budu
říkat
všichni
byste
srozumitelnější
tak
musíme
trošičku
mít
trpělivost
a
vydržet
nebýt
tak
puzením
sebelásku
abychom
nešel
utíkali
jíme
nějakou
růst
v
sobě
takhle
utect
to
ne
tím
se
to
nevyřeší
kdykoliv
se
někomu
radil
utečte
dycky
špatně
ale
sám
sebe
by
tomu
nikdy
neradil
já
jsem
například
neuteče
světa
a
měl
jsem
všechny
předpoklady
by
se
stal
utekl
se
asketicky
no
tak
to
jsem
každý
klášter
mně
otevírá
dveře
ale
vopravdu
doslova
žáka
limě.
A
neudělal
jsem
to
protože
jsem
měl
zprávu
nitra
že
správné
je
zůstat
tam
kde
jsem
a
to
je
smysl
tohoto
člověk
ten
je
stě
poznání
to
nepozná
ale
je
mi
to
tady
pěkně
rozepsáno
já
to
nebudu
vykládat
a
je
mi
to
pro
mě
bezvadně
rozepsán
co
nemám
dělat
co
mám
dělat
na
střeše
sem
dělal
že
jsem
těhotný
já
těhotný
na
to
víte
my
přichystejte
se
mě
nemá
tě
dvojic
dvořáka
k
dětem
von
je
mi
za
badat
kali
a
kdy
tu
maří
ze
sebe
sem
říkal
počkejte
počet
nějak
dlouho
trvá
na.
Tak
to
je
syna
ale
my
jsme
těhotný
jak
myšlenkami
tak
taky
budoucí
mi
stavy
a
budoucím
pokrokem
všechno
je
ná
zárodku
my
máme
u
nás
zárodku
všech
sedm
úrovních
vědomí
například
a
my
bychom
neměli
utíkat
z
tohoto
vědomí
které
už
je
rozvinuté
protože
se
shlídne
v
nějakém
jiném
vědom
který
si
vážím
víta
že
je
mu
proti
toti
třebas
nějaký
ten
astrál
dyť
tam
nemáme
co
dělat
přátelé
dyť
tady
máme
rozvinutý
život
k
rodu
chyb
alá
a
když
tady
no
ne
se
učím
skákat
tak
nejsem
náborem
nedostanu
vysvědčení
svobodné
ho
na
možná
berte
to
na
vědomí
to
je
toto
poučení
toho
po
a
kdyby
tam
jiné
nebylo
tak
by
toho
bylo
dost
deme
dalo
se
s
tím
a
to
mu
prý.
Vypravoval
jim
podobenství
podívej
se
na
výkon
nebo
na
jiných
strom
když
se
už
ale
nají
sami
víte
že
je
to
je
blízko
tak
i
vy
když
uvidíte
že
se
to
děje
věřte
že
vysokost
boží
a
mentální
vám
že
nepomine
toto
pokolení
než
se
to
všechno
stane
nebe
a
země
pominou
ale
má
slova
nikdy
nepomřou
mějte
se
na
pozor
aby
vaše
srdce
nebyla
obtíže
na
nesjednotíš
opis
tvým
a
starosti
o
živobytí
a
by
vás
onen
den
nepřekvapilo
jako
pat
neboť
přijde
na
všechny
kteří
přebýval
na
zemi
buďte
bdělý
a
prostě
v
každý
čas
abyste
měli
sílu
uniknou
všemu
tomu
co
se
bude
dít
a
mohli
stanovit
mohli
stanout
přeci
nesla.
Jestliže
se
chováme
jinak
že
každému
z
nás
každého
z
nás
čeká
smrt
či
všechny
věci
to
se
zde
byli
líčeny
různá
služ
strach
při
tom
a
tak
dále
tak
když
nebudeme
dbát
těch
jeho
radou
zvlášť
důležité
které
tady
jsou
jmenovány
tak
nestaneme
přeci
ne
člověka
před
bohem
před
svou
vnitřní
nesmrtelnou
podstatou
té
syn
člověka
protože
mu
říká
svým
člověka
že
i
když
se
říká
syn
člověka
kdy
syn
boží
jde
o
to
abychom
vnitřně
chápali
ty
věci
jako
svůj
vnitřní
úkol
ano.
Mas
ležím
s
příprava
který
končí
večeře
stanovení
večeře
páně
mezi
tím
že
bych
se
u
toho
mohl
zastavit
když
nastala
hodina
u
sedl
ke
stolu
a
dvanáct
apoštolů
s
ním
řekl
je
velice
sem
toužil
jisti
s
vámi
tohoto
beránka
svoji
že
beránka
on
s
nimi
chtěl
ho
jíst
po
beránka
a
on
se
k
tomu
hlásí
se
s
nimi
bude
toho
beránka
jíst
nás
po
propadl
u
vás
u
u
tohoto
ne
ten
mýma
sle
u
těch
na
ne
na
jednu
neumí
nazvat
dost
dobře
tam
tam
propadl
chudák
na
pět
ne
to
co
do
člověka
vchází.
Velice
jsem
toužil
si
sami
tohoto
beránka
dříve
než
budu
trpět
neboť
vám
pravím
že
ho
již
nebudu
jíst
notak
on
možná
se
polepší
dokud
vše
nedojde
naplnění
v
království
božím
no
tak
máme
mate
naději
přátelé
hathajogin
že
i
pan
ježíš
se
polepší
vzal
kalich
do
za
kalich
dal
dík
a
řekl
vezměte
a
poddávejte
mezi
sebou
neboť
vám
pravím
že
o
této
chvíle
nebudu
píti
plodu
ji
jiné
ré
vy
dokud
nepřijde
království
boží
pak
za
chléb
vzdal
jí
ky
láma
a
dávali
m
se
slovy
to
to
jest
mé
tělo
které
se
za
vás
vydává
to
činíte
na
mou
páku
a
právě
tak
když
bylo
po
večeři
vzal
kalich
a
řekl
tento
kalich
je
nová
smlouvat
zpečetěn
mou
krví
která
se
za
vás
projev
představte
si
to.
Že
toto
je
tak
důležité
že
se
to
dělo
v
rozhodujícím
o
každou
jeho
života
a
my
jsme
to
dodneška
nepochopili
ani
katolická
církev
ani
někdo
jiný
protože
převedli
to
do
nějakého
obřadu
já
neříkám
že
z
milosti
boží
když
to
ten
že
ta
druhá
strana
ten
přijímají
třebas
při
té
zpovědi
a
přitom
přijímání
bere
vážně
a
vírou
že
on
to
sám
nezpůsobí
a
že
ten
kněz
na
druhé
straně
mu
k
tomu
nepomůže
když
tam
tomu
věří
a
tak
dále.
Download XML • Download text
• Waveform view