EN | ES |

86-33A

86-33A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Příklad známo že tím že se se stali lidmi nastal čas když se máte vrátit k bohu to byste měli poslat a vy to nepoznáváte a jsem taky nepoznával vlastní lesem to prostřední článek tam chybí vy se musíte chopit víry a to se vám nabízí abyste tento článek prostředí mi plnili abyste měli v ruce prostředky kterými se dostanete kupředu. No boží trestech právě tomu přišli kteří se zprávu o kalich jež ke smysl pirátská jejich obětí on jim na to řekl myslíte že tito najdeš byli větší hříšníci než ti ostatní že to znamená na že se museli že to museli vytrpět ne ka vím vám ale nebudete li činit pokání všichni podobně zahynete víra chce aby člověk byl pokřtěn to znamená aby se mu snadno dělalo pokání udělat všechno pro to aby žil ctnostně. Ovšem pokání není jenom žít ctnostně v něco víc jít k bohu protože to může být taky samoúčelné to ctnostné jednání a to nesmí být nebo myslíte že o nich osmnáct na které padla věž siloe a zabila je byli větší vinici než ostatní obyvatel jeruzaléma ne v pravým vám ale nebudete li činit pokání všichni právě tak zahyne například událostech které se děly tam padla nějaká se silo a paní do zavřeno zabilo on v tom viděl znamení které využil pro jako mezích nebo jako u kazatel na cestě a on tady ukazuje se to vedení událostmi ten prostřední článek tam pří. O podobenství o neprotekční potom jim odpověděl toto podobenství jeden člověk měl na své vinici fíkovník přišel si pro jeho ovoce ale nic na něm nalezl řekl vinaře hle potřebujete přicházím pro ovoce z tohoto fíkovníku a nic nenalézám bytě je poč kazit i tu zemi on odpověděl pane po necho ještě tento rok a jejich kopám a po hnojem snad příště podle se ovoce jestliže další její porazit. Víte nikdy nemám teď tady radí ježíš kristus ho na někým kdo nic ne nebo nad sebou o kterém se vám zdá že nic nenesete žádné ovoce nese máte právo žít v čase a víte že čas nejenom hodí rány je jsou třebas hluboké časem se tedy nejenom honí rány hluboké ale časem také narůstá něco co před tím v čase nebylo uzdravení v sobotu podobenství ho synem zrno podobenství o rychle odtud odejdi protože herodes těch se zabít oním řekl je te a věříte lite hle vyháníme démony a uzdravuje dnes i zítra a třetího dne dojdu svého cíle a však dnes zítra a pozítří musím jít svou cestou neboť není možné aby prorok zahynul mimo jeruzaléma. No nevím jestli tomu rozumíte ale je to vedlejší celkem protože tady nechybí jenom prostřední článek se mi tam masem být ale smysl toho není dobře vysvětlen by bych pochopíte že on tady mluví že dokud nebude popraven na kříži toužíme rozumíte tak to jsou ty dva nitrem a dokud nestane zmrtvých to je ten třetí den tak on musí jednat a mu ten říká co chcete vládce on jednat bude dokud nebude popraven čili tomu herodesovi nezbyla nic jiného nezodpovím ale že beztak ty dva dni vyjdou a ten třetí den na stane to že stane z mrtvých řeknu jeruzalémem dobře znáte přečtěte si ho dobře pro uzdravování sobotu o hostinách to je to před ním misto to je mi jasný jak se vyhýbal svatbě vymlouval se rozhodnutí pro krista při veliké zástupy. To je stavění věže na písku výrok osoby podobenstí o ztracené ovci podle ztracené plnění si to je všechno podobenstí ta marta jsem ta podobenství hodně často vykládal nejsem ochoten vykládat znovu protože toto je vysvětlil v celkem za to všechna podobenství se dají redukovat na jednu myšlenku je to analogické vysvětlování něčeho co není v čase a prostoře. A logické proto že se to časoprostorový mi údaj vysvětluje a tato analogie povahu náboženskou protože náboženství nemůže udělat nic víc než a logicky něco vysvětlovat tak třebas dejme tomu vše svatá to je analogie toho co se dělo při večeři páně a po a je to zase a ta betléma se analogie toho co se děje v nitru zkušeností a analogie to může jenom zdá velice vzdáleně vysvětlit a pak to strhne do oblasti náboženské to nevadí tam do se spokojí s analogie ale ne všichni když jsou analogicky schopni myslet tak to v pořádku a může s tou narodí to náboženství náboženství a tou vírou řídit. To je bych to říkal řekl jedním jednou větou to co je tady že ta doba po trvalo toho sou si aby se zastal jejího zájmu a on pořád to oddaloval protože ho učila ne pokoj tak nakonec dal pro za své a všechno všemu ji pobo takže to se vysvětluje jako přítel neodbytný el neodbytný to je daleko věší zemí jinde změním jeho dělo než tady a ale tady ten závěr je dobrý ujišťuji že se brzo zastane ten syn člověka ale nalezne si n člověka víru na zemi přijde ono. Tak buďte neodbytní a neodbytní správně neodbytní se tehdy když se nerozvíjí te tím že vás někdo odbyl když ne malo myslíte nad tím že nemáte úspěch neodbytnost nespočívá v tom že křičí te a do máte se v tom jedině ne to je spíš zevní stránka věci na této cestě víry a to si viděli je především třeba pokud je to možné nezval mysl protože úspěch se nedostavuje bez a že to vysvětlit uzdravení slepého u jejich. My se je ježíš blíže ti lich seděl u cesty jeden slepec a žebra když slyšel že kolem prochází zástup ta se co se to děje řekli mu že tudy jde ježíš nazaret tu volá ježíši silu david smiluj se mu to bylo velice čestné pojmenování se mu david ti kteří šli před ho napomínali aby mlčel on však tím více křičel si od vidu smiluj se nade mnou ježíš zastavil a přikázal aby ho k němu přivedli když se přiblížil ježíš se ho ta za co chceš abych pro tebe učinil od odpověděl pane vidím ježíš mu řekl. Pohlédnu dostat jo klavír uzdravila je hned prohlédl a šel za osoba boha a všechen lid který to viděl vzdal bohu chvála je klasicky vysvětleno jak nejsnáze ježíš von dal všech doznat ale jak nejsnáze dělal zázraky věděl co od něho chcete slepec dal se tam přivést a byl by tam sám došel prosím vás jak on tím těmi událostmi nýbrž řekli lhali to tak nazývám úrov na to lhát hlava připravoval zázrak. Aby to všechno dobře vyšlo on věděl jaké průvodní zjevy to musí mít on se dal přivést lidmi se dal přivést sám to věděl daleko dokonaleji od se a poučit co ten dotyčný se a on to věděl sám dokonaleji proč se dával poučit viďte a tak je to řeka se z poslední fáze kde se zase ptá nazvu chci vidět a von to slyší a von tam si tak něho říká co si přeješ prosim vás by to slyšel není to ani není to je příprava zázraku a nebudu muset pořád říkat že lžu že nikdy nelžu ve vás připravuju zázrak protože mně to nejde a vím ale ho připravuju. A vědecky podle toho co poznávám kdyby se byl ten slepec nevyjádřil kdyby byl nepochopil že předal právo nad sebou ježíši kristu právo aby jednal ježíš kristus za něj který si nedovedl od slepoty od pomoci tak by byl měl pořád tu slepý slepotu svou ale on tu slepotu předal ježíši kristu tou svou vírou víra tuto schopnost že tu vaší nevědomost to je slepotu předat jemu a tím jste se slepoty uzdraveni musíte si takhle počínat že ji předat tomu ježíši kristu a budete ustaven ale ihned a ne za nějakou dobu ježíš to jde úplně potom potom mu to jde snadno jinak mu to ani jemu přestože takhle moc nejde podle touto nejde za mysle si hluboce na tímto podobenství je příležitost pětkrát doma se vám teďka řekl že tady je základní chyba na cestě víry že to je tou vírou zůstáváte u sebe že to vaše víra ne ty musíte se vším i tu svoji těžko i tu svoji bylo předat ježíši kristu aby to věčné se staral. Aby to věčné zařídil co by zařídit nemůžete kdybych byl se nevzdal řešení vlastního když jsem vyčerpal všechny prostředky tak jsem nikdy se nedobral toho řešení božího se vyprázdnil od svého tak vždycky řešení ale neomylně vždycky ne jednou a no jednou ne vždycky fungovalo to to seděla ten slepý jsem zažíval zase s poznáním ubohého mládí kdykoliv jsem vyčerpal všemi prostředky a on tam vyřvával do toho do dost dlouho že ho on více podal všechny moc všechny své prostředky odevzdal toto moje těší ten proti toto aby to bylo jisté že to odevzdal třeba v těle tak aby mu to řekl opravdu upřímně protože měl tentokrát ježíše před sebou a tak po jeho upřímnosti nebylo pochyby jak to udělal výraz začla fungovat víra jeho ho sbalilo sleposti je to v tom si nás ceho jasný že to je velký škrt a to opakuji přes je to kapitola dvacátá verš chci řikáte první . Totiž tady je škrt se jednou se jedno dogma který je chybné mysle těm kdo matematika me ani která dogma sou chybná a to je taky chybné že spasitelský úkol začíná od narození ježíše krista ten david se stýkal hospodinem a pravý při tom styku s hospodinem že nazýval mesiáše pánem řekl hospodin mému pánu mému pánu slova. Čili tady syn boží existoval vedle boha otce jo tedy a měl funkci že radil na vědomi a to byli rady spojovací jo tak se von ti byli levice poslouchal řekl učedníkům dejte si pozor na zákoníky kteří se rádi procházejí v dlouhých za říc mají v olivera na ulití ch přední místa při na vás a před ním místa na hostinách výdeji do my v do a dlouho se na oko modlí ty postihne ten nejpříhodnější to malé znamenalo veliké před poli pádu chrámu taky znáte počátek pět. Tady ten počátek by je zajímavý tím že míchá události které se fakticky staly z vnitřními stavy ale beznadějně to mají chápou hromadí takže cítil jako do dneška neroste a jest toho celá vedle protože něco se stalo něco jste nestalo tak buď se nestrefili de pak on zároveň líčí vnitřní stav a zároveň zevní události tomu odpovídající vždycky totiž každému vnitřnímu stavu odpovídají zevní události lépe řečeno všechno se z nitra rodí navenek když nitro nastane nějaká neplecha tak ta nepravé do zemích událostí voni potřela mesiáše museli i zevně za to trpět a to je. Věc historická ale věc vnitřní je ta že my vlastně i svou vírou jakou zase máme potírám mesiáše a tak za to musíme trpět no považujeme teda nebesích mimo mimo sebe a tak dále a to je nesprávné to je totéž co dělali židi když nepřijali mesiáše nebo když si ho chtěli přivlastnit obojí obojí chyby se do dopouštíme nic ne aby on nám sloužil na naší cestě a my máme na naší že s těch víry sloužit jemu když on to nepotřebuje tam to není účelového je princip který je potřebný na cestě pro nás abychom byli cestu abychom byli bohu oddáni. Velké sou žení tohleto vám musím vysvětlit protože to byste na to asi nepřišli když uvidíte že jeruzaléme odlučuje dvojka tu poznáte že se přiblížil jeho zkáza tedy ti kdo jsou v usnu pr hnout do ho ti kteří jsou v jeruzalémě a z něho odejdou a kteří jsou na venkova a do něho nevchází poněvadž jsou to dny od paty v níž se naplnit vše co je psáno běda těhotný a kom o dnech neboť bude veliké jsou žení na zemi a proti tomuto lidu přijdou padnou ostří neče budou jako zajat od vedení mezi všecky národy. Po jeruzalému budou šlapat pohané dokud se jejich čas neskončí budou znamení na slunce na měsíci na vzdát na zemi úzkost národů bez raného kam se podíl kam se odít před jevem balících se moře lidé budou zmírat strachem a očekáváním toho co přichází na tento celý svět neboť možnosti nebeské se za chvíli a tehdy víš na člověka přicházet v oblaku a moc a mocí a v moci tedy by tady mělo být a je z mocí tak je taky dobré a velikou slávu když se toto bych řekl moci no tady je ste pro zemí o člověka když se toto začne dít. Napři te se a zvedněte hlavy neboť vaše vykoupení je blízko kdyby tohleto tam neřekl těžko bych to považoval za vnitřní stav a když tohleto tak k tomu říkal tak bych řek těl jíst to přesně líčí události některé historické které se staly a že například budou jeruzaléma šla porozuměla pak pohané ale nejzajímavější z historického lidské je na tom ta ten detail že budou odvedení mezi všecky národy. Nikdo je mezi všechny národ neodváděl na to ani je řím neměl aby tolik lidí někam rozsahu neměl prostředky ale byli odvedení mezi všechny národy ne těmi pohany byli odvedení tam nic víc není řečeno to je tak projev historicky založeno že to musím vysvětlit protože oni byli prvními který se dok osm desátého po kristu protivili proti jednotě říši římské chtěli z vystoupit marka ba spol udělali od dali od takový nějaký povstání. Tak on když je potřel tak věděl že by se tohleto mohlo opakovat kdekoliv jinde protože to bylo první případ kdy se ta říši a rozkládat potom se do skála neji strana cha nemohli tomu zabránit tak těl zákon ono se u zákonitě taky nic nedá na věky za bezpečen aby říše dostala celá aby se každý dal od dají když ten zákon musel znát ten se mu vštěpovali na školách oni měli školství a tam se učilo taky zákonodárství není z bát zákon byl jediný římské žádný zákon nebyl jiný a v tom zákoně znělo žádný bylo áno žádný žit nesmí mít pozemky v celé říši římské a byl to národ pastvu a zemědělci a v celé říši vim nesměl vlastnit podle. Vít to znamenalo ti zemědělci ty nebyly nikdy obchodník nejlepším obchodník byli v době řekové arménii tam ty národové arabové i východ tyto bylo čistokrevné pastvy a zemědělci a teď nesměli mít pudu nesměli být zněl nesměli být pastvy tak samozřejmě ří říše tím krátí a tak se tam ty vety z války dosadili jako správce těch pozemky a tyto prodali ne a otrocky pro něj rasem tomu noty židi museli otročil když samozřejmě to každému nešlo po svou si aby otročil tak mu nezbylo nic jiného když nechtěl být otrokem ve své vlastní zemi a to je dvakrát těžší než by otrokem někde jinde se na to není vidět tolik tak se vystěhovat byli vystěhovat do všech koutů světa. Tam začlo stěhování židů do všech tu světa to dneska dodneška platí o jsou na celém světě protože uzákonili to zákon ský a teď na nato se stala jedna věc zajímavá že roku čtyři sta sedmdesát šest padla říše vím z do rukou bral ale ty barbaři neměly zákonodárství nesmírně si vážil vymstí zákona protože taky nějaký pořádek museli doma mít se zmocnili říše tak nastolil vím ský zákon za svůj vlastní zákon a tam bylo že žit nesmí pozemky tak teďka i v těch zemích barvách germáni tak kde jinde kam ani ty ta vojsko římská nikdy nepřišla žijí nesměli protože tam vládl že z ský zákon tam mít pozemky tak chudáci třebas ve člověku ty židi museli se živit buď řemesla v tom byli dycky skvělý anebo obchodovat tom li také skvělý naučili se to voni se naučili všem skvělým věcem jenomže. Křesťan měl zakázáno brát roky to bylo správně když jde o věr který je s potřebný charakter a tehdy se věr jiný nevyskytl než uvě potřebný charakteru ne charakteru protivní výron aby se založila nějaká to mana to nebylo tak když někdo si vyučuje protože neměl na život bytí tak neměl to z čeho splatit tak propadal potom hrdlem tomu kdo mu učil a když ještě takže bylo zakázáno brát roky když to někomu budí tak mu to musíš učit z vlásku ne říkal křesťanství protože nebyla nebyl věrný než potřebný a takže cílem nějak tehdy pravdu začátkem toho křesťanství ale později ne no ale žiji nebyli křesťany takže ji se to netýkal oni půjčit a putovat na roky ale opravdu nekřesťanské kroky vám řeknu nebylo výjimkou dvě stě procent roku. To je hrozné takže oni si rovnou okupovali lidi oni si okupovali celé státy oni byli faktickým pány ve státy kde měli být jenom příslušníky toho státu protože si vy počkal především králové takže jim patřili ti židi ne totiž tykáme patře těm židům samo se říkal když jim to přerostlo přes hlavu to nemohli to zaplatit tak udělali dycky pohromy na židy to bylo hrozné propůjčena do zprávy dána země zaslíbená vo nic přivlastnili a voni v tom trendu přivlastnění pokračovali i když přišel spasitel voni si ho taky přivlastnili on kdyby byl neutekl nahoru nějakou horu do ústraní jak jsem si tam přečtli tak ho udělali králem. Oni ho chtěli mít to byl způsob myšlení který musel být bez špatným koncům oni nemohli z toho vytěžit to duchovní protože kristus řeci nepřišel k tomu aby naše majetky rozmnožoval nýbrž abychom všechno rozdali chudým aspoň vnitřně abychom to tomu nezáleželo ne tak to myslel on tomu náleželi čili zato to nepravý konec tak prosím tak je to ne těžko hájí ten malinký stát škole se mu to stali ne a tak vidíme že jako to vypadá dva tisíce let set takhle otázce chudáci no a tak to je tres hrozný. Jaká tady byla příčina není to nic věčného jenomže příčina pro tento zmr je hlubšího ražení než příčina jejich zajetí třeba babylonu nebo někde tam z toho třebas to padesát let ale oni také se dali snadno koupit za peníze třebas do egypta to nebylo nedobrovolně můj se tam dali na venkova a ono jich on jim tam bylo dobře egypt není bez smyslu židovskýho. Případu zemí zasvěcenců nýbrž zemí plných hrnců a oni si vod těch plných hrnců nechtěli odejít takže když je násilím přemluvil mojžíš který byl měl egypt výchovu egypt zasvěcení tak oni a vynikal protože měl na ty egypt zasvěcence tím že měl ještě nepřeje od toho hospodina tak voni museli když přetrhl tamty egypt řečen museli ho poslechnout nebo konečně ho poslechl to do přemlouvání veliké tak oni museli vymřít všichni do z egypta vyšli a ani jeden z nich se nedostal na toho na to ani ani ten mojžíš ne oni prostě vymřeli proto že pořád měli na mysli ty plné hrnce. A kdyby ti plné hrnce v zaslíbené země nebyly tak by začal reptat a vrátili by se do jiného otroctví tak musel se zařídit čtyřicet let putování opouští aby vymřeli aby si nikdo na ty plné hrnce nepamatoval takže ježíš se něco děje takhle zdlouhavě jako dneska že dva tisíce let třebas téměř neměli vlastní stav a tak je to proto aby zapomněli na to že něco vlastnili když to měli spravovat tady tady ten rozpor je sáhodlouhý a Ben Gurion je zakladatel tohoto státu který vznikl teď to jeho rukou složila anglická vláda státní moc že Ben Gurion -e byl zasvěcenec opravdový židovský je za kladen to stavu tak von jako zasvěcenec měl právo ten stát založit, ale klade ji na srdce ne vlastněte ten stát hajte ho jako nejlepší správci ale když ho začnete za se vlastnit bude vám se sebrán protože vlivem tohle se u vás zrodil spasitel tak vy ste se dostali do stádia vývojového ve kterém nejsou ostatní národy byste před přesto se ho odsoudil před honili jste tím že se u vás zrodil dostali se lidi sví do krve že se u vás zrodil do krve národa tedy toho že neska musíte být správci a ne majetníky a to se podívejme na židy že tak daleko většina z nich ještě nepokročili Rotschildové a jiní největší boháči světa jsou všichni židé dneska když nejsou pronásledování a takže Ben Gurion jim mluvil do duše a oni si ho vážil oni věděli že pravdu takže on velice ctěn ale voni to uznávali ale neprováděli to, rozumíte. Proto musí být pořád sužováni nepřáteli ze všech stran aby věděli co jim ještě chybí že to není v pořádku jakmile přijmou to vše jsou správci bylo mít absolutní pokoj, nikdo je nebude ohrožovat protože voni se u nejvyšší příbuzný těch arabů voni se zatím hádaj arabové sami mezi sebou napřed se musí dostat tyto hádající se bratři od sebe si sami sobě odpustit a pak bude krůček k tomu ale aby odpustili izraeli neplechy to každá neberte politicky to je nerovnováha mezi vnitřním a vnějším vnější se posuzoval rychleji kupředu tou technikou než vnitřek který se po svá kupředu umění žít. My neumíme žít a máme velikou techniku nemů protože tak jsme dětmi kteří neví jak vládnout s tou technikou pouhým nožem se můžeme zabít a čím ten muž budeme mít dokonalejší povahu tím dokonaleji se budeme zabít zabíjet když se nezlepší me vnitřně čili platí zase že obrana stane tím že se dohodnou nějaké moci že se budou mít zbraně nebo nevím co nýbrž toho protože voni vzniknou. Takový nějací lidé jiní kteří nebudou sice ve vláda ch ale budou dělat to ismus mezinárodní a ty se dostávají k moci a trvám se dostanou k moci takové podob bude podobat mládí moci a budou přečíst a nebude proti nim vůbec možnost zakročit proti takovému hitlerovu se nebo zakročit měl tak voči ne ale nedalo se pro mu zatočil proto je dokonale z organizován oči sku branu že jsem zažil vlastní na vlastní kůži. Takže vy táto ti mají v dnešní době vedeno pro tu techniku když se hodní techniky tak největší a nejhroznější vraždy i uprostřed neinteligentní ho a nej pokrokový ší ho a nej pokročí jejího technicky náro jako byl že německy národ mohou páchal takové věci a mou celý svět definovat to udělali pro míchá ny vnitřní zkušenosti z konce světa s místním pádem jeruzaléma rozumíte on na tom obrazu pádu jeruzaléma a říše židovské líčí vnitřní stavy to je od vane děláte nějaký experiment třebas nějakou vnitřní koncentraci a zbuduje to ve vás tady proti kterým jste slabý. Tak s tím přestaňte nedělejte to protože by se mohlo stát že by se tím spálili no křesťanských dobrých svatých se spálili například nic tím koncentrací a to nikomu nepřeju a jsem měl v plzni sám jeden případ že nějaká dívka která se dověděla právě o vnitřní koncentraci zapálil tam světlo a to tak prudce hořelo že ona si jsem na to nepřivedla přítel čtyrma musím pomohl protože je po smrti že on chtě bát telefonovat prosím . Jak se co mám dělat jsem řekl jenom o vnitřní koncentraci nějaké spolupracovnice a vona to začla dělat a ono v tak rozhodl světlo uprostřed prsou že začla celá hoře ona je několik hodin ve van že studoval kterého se musí vyměnovat protože ona za chvilinku je vaří c aby teplota nepřestala přes takovou výši která by ji smrti a co s tím mám dělat jsem říkal no ta dívka zůstane vně. A budeme muset to zařídit jinak zkrátka my jsme ten oheň uhaslo asi jako v tom terno byl obdobným způsobem že jsme ji nechali poletovat tou vodou ne že v vadné zůstala a ono to vždycky uhasne ale ona od doby nechtěl od duchovních cvičeních vůbec on ještě žije vůbec slyšet když dořekl mystice tak utíká vod toho že se toho bojí protože to takový následky to ani mělo on říkal divadelní činnou než přál to s dělal a u to žádný tyto neroste je to to není kde řečeno by to mělo stejné následky prosím. Že bych to odpověděl hlavně antoníne dávej pozor von to vyžene předcházejících vtěleních takže co my nedokážeme tak on najednou dokáže protože připravenost vnitřní z minulých vtělení o to dělat tři třicet krát jak stojí psáno ramakrišnovi když na ten na mrtvolu soustřeďoval jeho přítel se zbláznil a von měl vidění matky káli ne a ptá se matky káli proč mám tu čest a o se zbláznil ty se zbláznil přijat ti životech předtím ale je to hezky řečeno dalším pro to je by abyste tomu věřil a si trošku podle pře tu ener naši ale je to člověk který jak ho známe na všechno je důsledně. My tak se nejde me na nic jako on nikdo z nás to nemyslím o jeho rodině nikdo z nás jako on a pro tu důsledně ty projevy tady jsou ty účinky tady jsou ovšem upozorňuju nejsou to účinky mystické kdyby toho účinky myslíte tak bych to nebyl to jsou účinky sidhis které musíme umět porazit za které se musíme umět dostat a se pochybuju že byste to sám dokázal takže ti radím zanech toho nebo to dělej tak jemně ce přejeme abys narazil na tohleto síly abych se ne nerozhází rozdmychá jako nějaký indi vaše na v brně do smrti je nesnesl. Ty bych pokračoval v tom s že to bude je tam v tomto líčení vnitřní stavů lidsky líčí na dvojnost jeden a horách jeden sty a tak do si tam tu staň tam do si tam satan tady nemysli že nějakým pohybem v tom tvém vnitřním rozvoji něco dokážeš že že před něčím můžeš utéct když se ti tam daří špatně nemůžeš když správně chápeš duchovní postup postoj tak změna místa nebo polohy jak by si ho tady jiný myslí ten to že vyřeší věc nevyřeší nebo relaxace místo neklidu nevyřeší ty věci zůstaň tam kde si a tam očekávají věcí příští víte celá ta cesta je to cesta víry nebo poznání musí mít znakem znak že se jako se pomalu čas jak jsme se narodili tak jste se z pomalu následky. Na cestě znamená si nemá být následek příliš bezprostřední a krutý nebo za ty příliš blažený to je jedno a budu říkat všichni byste srozumitelnější tak musíme trošičku mít trpělivost a vydržet nebýt tak puzením sebelásku abychom nešel utíkali jíme nějakou růst v sobě takhle utect to ne tím se to nevyřeší kdykoliv se někomu radil utečte dycky špatně ale sám sebe by tomu nikdy neradil jsem například neuteče světa a měl jsem všechny předpoklady by se stal utekl se asketicky no tak to jsem každý klášter mně otevírá dveře ale vopravdu doslova žáka limě. A neudělal jsem to protože jsem měl zprávu nitra že správné je zůstat tam kde jsem a to je smysl tohoto člověk ten je stě poznání to nepozná ale je mi to tady pěkně rozepsáno to nebudu vykládat a je mi to pro bezvadně rozepsán co nemám dělat co mám dělat na střeše sem dělal že jsem těhotný těhotný na to víte my přichystejte se nemá dvojic dvořáka k dětem von je mi za badat kali a kdy tu maří ze sebe sem říkal počkejte počet nějak dlouho trvá na. Tak to je syna ale my jsme těhotný jak myšlenkami tak taky budoucí mi stavy a budoucím pokrokem všechno je zárodku my máme u nás zárodku všech sedm úrovních vědomí například a my bychom neměli utíkat z tohoto vědomí které je rozvinuté protože se shlídne v nějakém jiném vědom který si vážím víta že je mu proti toti třebas nějaký ten astrál dyť tam nemáme co dělat přátelé dyť tady máme rozvinutý život k rodu chyb alá a když tady no ne se učím skákat tak nejsem náborem nedostanu vysvědčení svobodné ho na možná berte to na vědomí to je toto poučení toho po a kdyby tam jiné nebylo tak by toho bylo dost deme dalo se s tím a to mu prý. Vypravoval jim podobenství podívej se na výkon nebo na jiných strom když se ale nají sami víte že je to je blízko tak i vy když uvidíte že se to děje věřte že vysokost boží a mentální vám že nepomine toto pokolení než se to všechno stane nebe a země pominou ale slova nikdy nepomřou mějte se na pozor aby vaše srdce nebyla obtíže na nesjednotíš opis tvým a starosti o živobytí a by vás onen den nepřekvapilo jako pat neboť přijde na všechny kteří přebýval na zemi buďte bdělý a prostě v každý čas abyste měli sílu uniknou všemu tomu co se bude dít a mohli stanovit mohli stanout přeci nesla. Jestliže se chováme jinak že každému z nás každého z nás čeká smrt či všechny věci to se zde byli líčeny různá služ strach při tom a tak dále tak když nebudeme dbát těch jeho radou zvlášť důležité které tady jsou jmenovány tak nestaneme přeci ne člověka před bohem před svou vnitřní nesmrtelnou podstatou syn člověka protože mu říká svým člověka že i když se říká syn člověka kdy syn boží jde o to abychom vnitřně chápali ty věci jako svůj vnitřní úkol ano. Mas ležím s příprava který končí večeře stanovení večeře páně mezi tím že bych se u toho mohl zastavit když nastala hodina u sedl ke stolu a dvanáct apoštolů s ním řekl je velice sem toužil jisti s vámi tohoto beránka svoji že beránka on s nimi chtěl ho jíst po beránka a on se k tomu hlásí se s nimi bude toho beránka jíst nás po propadl u vás u u tohoto ne ten mýma sle u těch na ne na jednu neumí nazvat dost dobře tam tam propadl chudák na pět ne to co do člověka vchází. Velice jsem toužil si sami tohoto beránka dříve než budu trpět neboť vám pravím že ho již nebudu jíst notak on možná se polepší dokud vše nedojde naplnění v království božím no tak máme mate naději přátelé hathajogin že i pan ježíš se polepší vzal kalich do za kalich dal dík a řekl vezměte a poddávejte mezi sebou neboť vám pravím že o této chvíle nebudu píti plodu ji jiné vy dokud nepřijde království boží pak za chléb vzdal ky láma a dávali m se slovy to to jest tělo které se za vás vydává to činíte na mou páku a právě tak když bylo po večeři vzal kalich a řekl tento kalich je nová smlouvat zpečetěn mou krví která se za vás projev představte si to. Že toto je tak důležité že se to dělo v rozhodujícím o každou jeho života a my jsme to dodneška nepochopili ani katolická církev ani někdo jiný protože převedli to do nějakého obřadu neříkám že z milosti boží když to ten že ta druhá strana ten přijímají třebas při zpovědi a přitom přijímání bere vážně a vírou že on to sám nezpůsobí a že ten kněz na druhé straně mu k tomu nepomůže když tam tomu věří a tak dále.

Download XMLDownload textWaveform view