EN | ES |

86-32A

86-32A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To to je to nikde není zaznamenáno žádným písma takovým inspiraci moc nevěřím ne se mi to ale o padám je že sem se to byl věrný tak že totiž ten vadou matou vybídl protože ho chtěl provokovali o ježíše ne moc chtěl mu dokázat že přestože měl k nemocným že tyhlety nemocné nezmůže kterým je ta jejich nerozpojenosti mnozí mu to protože přetáhl se toho hlavního činitele ne tak to je důvod. Ježíš ty zázraky nemusel dělat jenom na podkladě víry okolí a to okolí potom tou vírou pomáhalo aby se dostalo víra tvá zdravé a tak dále jenom uzdravila ne vzkřísil pochopitelně ale on on byl člověkem tedy poznávajícím od svého narození odtud přichází a kam de a to poznání je tak silné že tak je tak obrovskou mocí že dělá zázraky jsem se o něm přesvědčil jenom v malém že to malinký zázraček udělal že sem malém tou mocí obrovskou něco konal se to magik dycky ten potom když se než byl strašný říkala jsem žasl že když si třebas souhlasili tím svoji radila. Nějaké druhé třetí alternativ třebas někdy po prvně se strefil jaksi na to skočil jakou silou to dělal a to nebyla síla moje topí nebyla dětská síla toho z šel na to stoho strach jak jsem na to šel celou osobnosti a protože to byla vůle boží která tady začla působit jelikož to bylo správné tak v tom byla tak velká síla to vám říkám pořád dokolečka ne to není třeba na zdůvodněna. Že když matoušovi vykládal ježíš tohleto takže mu vykládat celý okruh on ho uzavřel ten opusť ten marnotratný syn od boha přišel a k bohu se vrací a on při tom hýření a ži života užívání vůbec na to nepřišel že od boha pochází to na to zapomněl pokud se vám nebo to ani taky nevíme že teďka se nedo uvědomil člo je před tím než mířil co je před tím mantram nota mu říkal vzal si svůj podíl od otce a proto si moh říc říct z toho podílu svých v ne ze svých penězi můžete si to vydělali ne to je to jsou tady od kterým směl hospodařit pro boha. Takže on si ho tam dovedl k tomu případu celník přímo od otce on se s ním vrátil k otci jeho duchu a duchem svým ho přivedl do na tu hostinu a takže by si ho tam přivede tak nějaké právo nebo možnost jeho odvést uzavřel takzvaný velká okruh od boha k bohu to je největší okruh kterými můžeme svým životem provést ne. No jsem prohlásil že lépe by bylo o jedna vy se prohlásil kdyby se byl nenarodil tak vono na potom těžký úkol se zrodí ti tedy je velice problematické lépe by bylo že se nerad ale osobně totiž tohleto je záležitost uměních ty věří že jako to taky jedna rodina ke dyc hodím ty věří že to musel být velicí zasvěcenci kteří jako velicí zasvěcenci vtělili ale z toho co tak čtu to evangelium pozoruje že to byl obyčejný prosti lidé kteří podlehli tomu dojmu že bude prone světa takže byli to podle mého názoru sobci vypočítavý žádný velký zasvěcenci. My si pořád jako nedomysleli jak křesťanech smířit s tím že obyčejný člověk jaký je že může být bohem milován a vy z vinen do největší výšin prosím vás to nám pořád chybí to je v tom je s celým vod řeků kterým tohleto nechybělo bohové u nich byl nevrní byli s tvý proti sobě bojovali viďte u trojka je ty jedny stály na straně to je drží stáli na straně řeka a to nám nejde do hlavy tohleto jak je to možné ale když si pochopíte když ty všimnete že na všemi těmi bohy se kým stav pro nosily čas čili že to nebyly bohové v našem slova smyslu nýbrž času podléhat tvorové tedy stvoření. Tak celé nebe řecké je nebes svěřených bohů a taky o tom stvoření bohu se tam mluví takže to je něco jiného než křesťanský bůh který je nestvořený ano si myslím že proto odmítal platon mluvil o uvě o božích toho odmítal říkal v naší společně se obočí ch nemluví protože on mluvil o nestvořené o věčném ve svých spisech. A to je na daleko vyšší úrovni než bylo to co se hlásal která tam vy teologie tato hlásal ale užitečnější protože je to bylo bližší člověku na stvořeném ale vyšší na vyšší úrovni ukazovala to stvořené na nižší úrovni a jak ta vyšší úrovní stvořeného to je jedinečný a této mytologii protože my si neuvědomujeme že na nás působí i ty vyšší stvořené úrovně například všech těch úrovní vědomí v naše našem těle jsou stvořeno záležitosti a voni nás dovedou na okraji stvořeného dále zajímavo že i ježíšův život jeví soustavné stopy hathajogin že on se chtěl do těla vědomě a to musí hathajogin docílit že. že že se dovídá že vědomě od boha pochází a on vlastně od první okamžiku si bude toho vědom hasne samo sebou ten na konci ale jestli vědom do si vědom toho že od boha pochází tím mohl dokonale využít hmotu to nikdo kdo si tohleto neuvědomujeme notu správné neužívá protože neví proč je tohleto například neví proč ten automatismus a proč se zrovna takhle utvářen jako jaké jsou že tamta ne fyzicky ale duchovně jak se jak tam ty transformační centra působí takže ten haslo například . O všech dva a padesáti tisíců průchodů v lidském těle a padesát jsem na to zíral a on to všechno zvládne protože ono je to tam automaticky uspořádáno v tom lidském těle to nadis a on je oživuje podle potřeby takže například potřebuje se od motto je určitý průchod. Tou jednou nadis a když se de a on se to naučí protože se naučí bez tehdejší ten nemoc se učí ho provází provádět tou nadis která kde ne k nevidíte nosti a on je nevlní bych to neuměl ale voni když těmi tak se ho neviditelný a to je velice výhodné pro jejich styk nehmotné neviděl takže proti jich styk třebas přes oceán jako přišel za mnou v indii ale nedělá mu to vůbec žádné potíže on se napíchni tu nadis vil se ke mně že ano a tady se se že sem se z dostal ven jako když se vy foukat a byl pro hmotný tedy jenom v mém vědomí byl hmotný absolutně hmotný takže sahal na . Když učil tu pozici to byla první cesta a říkal ho tité moc namáháš dlouho a zbytečně stanou čím je předtím si do pozice říkal takhle za to ten například velice špatná kostru nesl jako ta moje ten takhle mně to na rovnal za se museli takhle to rovnal že je to na rovnal tak začal se mnou takové kývá se hejno ne z poloze kolmé ale nějaké poloze tadyhle někde se zastavil a tam jsou zablokovat to ho toho no kolena svou prošli vozem jsem přestal tělo cítit a on to ani neříkal ale vím že chtěl abych teď nasadil všechny síly na svůj. Na svoji poutanost k bohu na ten smysl koncentrace a my se vrátil ke smyslu o pozice ke smyslu koncentrace jsem se soustřeďoval abych bohu patřil a je zajímavé že jsem předtím cvičil do nohou a ty nohy byli teďka z kříže tak že jsem nemohl do nich svědčit tak se tam jsem poprvně písmena vlastně neříkal nýbrž jsem rovnou spěl do toho do věčnosti ale vono to potom zase nešlo když jsem z pozice vyšel za se musela se od písmen pohyb tam zpět to znamená učili třebas celé tělo si uvědomovat a vůbec se ho neuvědomit si ho uvědomovat si že a neuvědomoval se to stalo absolutně lehké. Takže to asi spěl k nevinosti a ten nehodnost to tomu nerozumím proč ta měla pochopitelně my jsem žádný mistr ale je to zajímavé jak von to snadno zvládl protože to bylo ve stavu kde jsem mu nemohl odporovat že jsme nevěděl že nespí jsem ale vědomí a ráno jsem se večer i to se mnou začal ráno se probudil a byl jsem tu ho sedmý osmdesát šest v čeřínku teď tím. A byl jsem napomenut svou chtěnou žákyni že jsem dost nevy asi postavení herodesa a kdo opravdu to nečetl ode na sem si myslet že si to všichni četli tak ten o tom neví a vono to na cestě víry je strašně důležité aby tomu člověk rozuměl proč ten herodes se staví tolik proti tomu nižší protože život ježíšův je životem který koutu který označuju cestu víry a na cestě víry platí ještě po narození. Toho ježíše lidském tu je dost vznešená pasáž cesty míry ta víra totiž dokáže svou mocí zrodit v lidském nitru ježíše v této době ještě existuje ale rozum tak mohutný že je vládcem zevním vládcem ale a neměl by měli by nemělo by to neví tolik do toho mluvit ale on do toho chce mluvit on se zabít toho vnitřního vládce který teprve povstává protože že za tím bezmocný že je dítětem bezmocným že když to neudělá tentokrát tak to si udělá nikdy k tomu rozumu ta víra přerůst přes jeho výsostná postavení tak chce ho zabit upozorňuju na to že víra neměla by podceňovat vládu rozumu která existovala před tím než člověk věřil než si to plavě srovnal tak že odebral kus moci rozumu a předal víře a tak musel ježíš kristus se před tím skryt. Prosím vás nikdy z toho nedělejte že víra protože ruku v ruce z vírou nepostupuje úměrně poznání nemůže se postavit proti rozumu proti herodesovi dost dlouho to nejde proto vznikají ty jeden z důvodů proč týkají ty rozpory mezi náboženství vědou tam je rozum a tady je víra ale co se dělat při tom ten rozum tím že vnímal pomocí smyslů něco a dal si dohromady článku víry. Nakonec být přemožen ale než se to stane tak proti němu stojí malé dítě víry malí složené proto aby se v něj věřilo no tak to musíte jít protože to byl vtělený bůh ale aby se v něm věřilo to je pro nás pos svý pronásleduje vám rozum stojí i s tím dokonce v této pasáž do vznešené proti vaší víře tak klidně rozumovou argumentace nechte stranou to znamená utečte od . Neříkám mějte ti te se to sem bylo by to dobré ale ten odpor budí zase proti tlak ale utečte od to znamená hleďte zbavit se nemůžete vyřízit to nemůžete rozumem to nevyřeší a pro vaše rozumí to tady nevyřeší všecko že rozum přijde s novými a z novým námitka mi tak lepší je na nedbat kdybych byl věřící se ta si to jsou myšlenky hloupé které mluví proti víře a tu hloupost rozumovou nemohu se s ním mohu shodovat nemohu se vás se podle nemohu řídit protože on ten rozum říká jsem mu chci klanět a ve skutečnosti o chce zabít tak je to ta to oboje to rozumu to je něco tak proradná že ježíš kristus se z toho vymaňuje například jak mu to píšou ti jeho učedníci že takhle voják se mluví. A kdo si nenajde tu spojku tak si myslí jsou že ten že to písmo je soustava rozporů a rozum a víra soustava rozporů do určité doby jakmile převáží to poznání a víra vést k poznání když nevede není to víra která by byla dost podporováno skutky jakmile podporoval a skute tam vede a jakmile tedy s těmi skutky tak dělá podporováno vzroste do míry že se může postavit rozumu ale bylo by dobře počkat aspoň rok stál symbolicky říká než ten herodes umře umřel ten herodes další postoupil rada mladší to někdo jiný. On neumřel rozum úplně ale na tou nastoupí něco nového se přeci jenom jeho ten herodes číslo dvě ten samo sebou řádil taky ale proti ježíši kristus se neodvážil přímo on totiž zabil jana aby se je mu pomilovat ježíši to si jan neuvědomuje že to je v podstatě povstání protože na něj si netroufal ten moc dobrou povězme i lidem a on si to letěl mezi dem rozloží na to byl závislý na říma ne a kdyby se ještě postavily proti mu lidé jeho národa to by nevydržela na trůně pochopitelně tak zabíjel tak okolo ježíše a protože se mu zdálo že jan křitel je jeho nejlepší přítel že ho pokřtil a když zavedl nějakou novinku v tom židovské vlastně tou tím křtem tak udělal celkem politický správný tak že. Ale nevím že sem si to politicky je to tak duchovně jak to říkám že totiž ten rozum moc jenom po tom takovou že se nemůže kasta přímo proti ježíši to proti tomu novému životu v nás a když ten ježíš vzroste je dospělý ale může jako ty postranní větvi od tak myslím že tomu je rozumět rozum bylo to vysvětleno takže voni se vrátili z za rok z toho egypta ta rodina se vrátila pátek do nazareta když se dozvěděl že zemřel herodes. Když ten markantní rozum přestal mít vládu přeloženo do češtiny to věřící člověk pozná poznání jist víry je jiného druhu než poznání na přímočařejším nějaké cestě poznání která se provádí skokem tak a bych se zase věnoval tomu možno ještě něco máte. By byli on tady pravý a to je případ sem něco že nemluvím o synu božím mluví o synu své ka mluví o nás vám znovu zdůrazňuji že na cestě víry musíte do víry při při brát to co nám naše tradice nepředpisuje musíte jít posílit o víru v syna člověka že my jsme od boha přišli a jestliže nevěříme že tento syn člověka od boha přišel tak nemůžeme být spaseni kdo uvěří si na člověka bude spasen pravý se v jiném evangeliu. Tam se odvolává totiž ježíš na to hada na poušti ne a přirovnává se k tomu hadu na poušti a říká tam o synu člověka že kdo nevěří vina člověka nemůže být spasen a my musíme uvěřit to není takové jak se to katolická církev bere nebo křesťani že všichni uznají krista ten nemožné musím věřit v toho syna člověka že ho jeho podstata je boží když tomu nevěřím tak pořád jenom boha někde v nebesích člověk víry ho musí za v sobě jak to říkal svatý pavel to je nutné prosím vás to není nějaká novinka pavlovi nýbrž ježíš říkal království boží je mezi vámi. No to je ono a něco se to vzali že on si tam žije ježíš kristus vy nezi nimi ne ono je ne přišlo je mezi vámi je mezi námi tedy takže syn člověka musí mnoho trpět na této cestě jsem mnoho trpí mnohokrát je zavržen no především jde o vnitřní stavy je zavržen rozumem a my víte že napřed se předtím rozm utíkat do egypta ne a tak dále a potom se musí jinak také ještě s tím rozumem jednat to tam bude v postupně o tom řešena em jsme všemu dostanu asi ne ale vám tady máme jenom návody obecné jak ve víře postupovat a jaký chránit protože my musíme také umět chránit. Tak teď dál je tady kapitola lesa o následování čem pak řekl do celý ty za mnou zapři sám sebe neska dne svou kříž a následuj neboť kdo by chtěl zachránit svůj život ten o něj přijde do však přijde o život pro mně zachrání jejich jak může dneska člověk přijít o život pro ježíše krista protože ho v sobě přátelé kdybychom ho považovali jako že umřel tak že se to neplatí to je velká chyba to velká chyba tradice takže oni si myslí třebas běžní katolíci že toto neplatí protože je tady to pro mne a to je tam správné pro toho božího pro to božské co je v nás to je pro mne ano. Jaký prospěch člověk který získá celý svět ale sám sebe ztratí nebo z maří kdo se stydí za mně a za slova za toho se bude stydět syn člověka přijde slávě své prosím vás rozumíte co je to je to syn člověka otcově a svatá své i otcově a svatý anděl sem to nedočetl říkám vám popravdě někteří z těch kteří tu stojí neopustí smrti dokud nepatří království boží beze spojky řečeno že to před tím je e se mluví o vnitřních stavech ta říká to předtím to jsou vnitřní stavy vylíčeny vnitřní stavy spásy takže tady někteří s vás to zažijí neboť je to vnitřní postup ale on tam nedá tu spojku ono se ve starověku takhle mluvilo to je starověký způsob mluvení že se řekl začátek a je se řekne konec mám největší vztek když takhle mluví. Opičí jako va ho a jiní začátek a konec a potom musím psát sáhodlouhé komentáře abych doplnil ten prostředek že tomu konci se nedá rozumět protože se začne víte že z toho začátku a v úrovni toho začátku se přemýšlí o tom konci co že nesmysl a voni k tomu naváděl ale tady se k tomu starověkým způsobem myšlení nevadilo protože to bylo tajné tedy seco a všechno bylo tajemné mystéria všude byla takže se to na kolo jak si začalo a řeklo se jaký to výsledek a mezitím se řekou nic pot to se zasvěcovali tajně do toho prostředka. Tak to je příznak tedy si ho způsobu myšlení todleto neboť ty jsou psali ty v tom žili v tomto tajemství tehdejší doby ale ježíš kristus řekl přeci jak jsem tam četl všechno bude zřejmé nic nebude tajné a my se bych že hlavním úkolem tedy částečně to napravím je spočítáno v spočívá v tom že nemám to nejvyšší přednášet ale ten prostředek jak k tomu nejvyššímu se dostat tak to by bylo jasné proměněný nahoře. vám to přečtu protože z toho vznikly zase veliké bludy v křesťanské tradici budete muset ale dávat dobře pozor na každé slovo a vám ta slova budu číst na které chci abyste dávali pozor dvakrát po ne jako staň za týden po této rozumově vzdal ježíš sebou petra jana a jakuba tedy ty extatik a vystoupil nahoru aby se modlili a když se modlili nebyla jeho tvář nového vhledu a jeho roucho bylo zářilo a hle rozmlouvali s ním za muži byli to mojžíš a eliáš z jevily se v slávě a muži o jeho cestě kterou měl do konat v jeruzalémě. Tak sem to viděli než se člověk dostane do hloubky extáze tak na jím začátku než se do toho dostane to vidí obrazové protože přichází s nebo odchází z těchto obrazů tak ty obrazy kam mou ho doprovázejí rozumíte pak se objeví to co budu dále číst i obrazy zmizí a pak zase bude vycházet z toho a se bude přecházet pomalinku do této obrazotvornost obrazy on bude nakonec vidět jak chci mojžíš a meli eliáš odcházejí ale mezi tím ji nesou vidíte. E tady nám přesně říkají jak poznáte extazi ti co si máte myslet o těch obrazech když například dejme tomu máte sen a nějaké obrazy jsou v něm tak to je bůh začátek anebo konec něčeho co se tam zažívali a nikdy ne prostředek tak to jsou okrajové záležitosti to není to podstatné takže když se ten se dostane ke mně a říkáte mi nějaký obraz z toho snu tak tam musím napřed rozdělit začátek konce a toho musím vložit podstatu těch věcí protože jak to skončilo a jak to začlo podle toho se bezpečně na usuzovat co je ve prostřed ovšem toho v dní tak vznešený že se pohybuje tam v tom prostředku a co jsem tak podívejte se. Petra a jeho druhy obešel těžkých spánek a teďka po druhé za kok tam petra a jeho druhy obešel těžký spánek na to nemusím říkat toho pro že sem to přede ll že oni se dostali do hloubky toho zjevení kde to nemělo povahu představ nýbrž obsahovou povahu takže i když na daleko nižší úrovni třebas na astrálně vyjádřen pohybuju třebas ve styku s tou manželkou se dostanou do hloubky. To zlo poměrně daleko nižší úrovni než je tadyhle to tak tam nevidím obrazy tam neslyším nějakou řeč rozumíte nýbrž se s tím obsahově stýkám i když jsem byl s těmi husami že tak se stýká s obsahem husy tam byli obsahu těla tam neměla neměli že že všechno obdobné jak dole tak napaří hermes sme jistot ale nesmíte si myslet že jsem byl tak vysoko to není pravda jsem byl jenom zůstali anebo teď s jinou matou to je velice nízko ale je to obdobné analogické ano takže rozumím jevem tou toho taky tuhletomu že je obešel těžký spánek. Ta úroveň jejich vědomí na to nestačilo takže do vědomí se to nedostalo co si tam všechno říkali on ten styk nebylo totiž říkání voni si obsahově pomohli daleko rychleji řečí kdyby ke mně pán bůh mluvil tak je to maximálně by byl při tom velice toleranci učit tomu zjevení protože je to začátek nějak se rozví a ne zjevení samo a nemohl bych ale pochopit proč pán bůh ke mně mluví protože bez řeči se obsahem to vyjádřit najednou a nesčíslnou nekonečně větším obsahu takže jsem který jsem zažil jednou najednou bez časových potřeb zažít třebas celé krista a tak dále všechno jeho mínění a tak jsem aby se nemoh smířit najednou že my to vykládali když se mně zdá sen nes tak je to pro trest a který dějový se tak hned špekuluju kde jsem se provinil tak na to přijdu proč sem jeto vzdá povídavě to je veliké provinění. Protože to přicházím o všechno co se do řeči vůbec nevejde a do děje se vůbec nevede to pravé není přeci v ději to pravé není v žádném symbolu v žádném obrazu řeč je obraz sečte symbol pravdy není to pravda sama tak to s vám potřeboval říct že je beze těžký spánek když se probral spatřuji jeho slávy patři jenom tu slávu a ty dva muže kteří byli s ním. V tom se tím může od něho vona v tom se tím muži nekoktám v tom se tím muži od něho začali vzdalovat to byl konec jak jsem vám říkal začátek konec zjevení prostředek ji unikl jsem tady kvůli vám proto abych ten prostředek vykládal sem vycházel ano prostředek oni totiž jim tomu ježíši dodal sílu provedení toho dalšího von není nebyl oddělenou bytostí on potřeboval sílu nechci říct zdola že oni byli osvobozenými idejemi eliáš to znamená do individuality jich se přimíchal tech zkušenost. Z tohoto světa převzato která nikdy se nemusela od toho centra věčného individualitě oddělit a měla ten ten smysl že kdokoliv potřebuje tu zkušenost lidskou tak z této věčné individuality může být předán rozumíte takže tímto způsobem vedou svatí obyčejného člověka o o například svatá terezie petr mu řekl mistře je dobré že jsme zde udělejme tři stany jeden tobě jeden mojžíšovi je jde elíšovi nevěděl co nevěděl co mluví než to nevěděl li nevěděl je tady omluví než. To odpověděl do po věděl přišel oblaku a za styl je který je znovu přišel obla a za tím je prosím než to odpověděl přišel oblast a za síly ježíš nevěděl že tam řečeno jo si to čtu dobře co co mluví co oni mluví nebral to je přeloženo do češtiny nebral na vědomí že chtějí aby tam zůstaly protože to nebylo správné. To po určité době asi tak po dvou letech když to začlo to rozeznávání u správného od nesprávného jsem nedbal vůbec na to co mluví matka co proti tomu co dělám a co je správné a vůbec sem to ani neslyšel nakonec jako když to neříká to dítě se chová stěžovali se moje slova svý moje maminka svým přítelkyně jako když neslyší ti lékaři měli asi přeci jenom pravdu že to dítě bude rozdělené že to bude nějaká schizofrenii panečku to byla pěkná staneme tatáž jako tady ježíš kristus nebyla je na vědomí to nebylo správné to co říkají tam si neměli udělat tam pro tři že ano. Tak ale teď přišel obla a za síly je protože oni když toto vyjadřovali třebas slovy tak ten symbol slovní byl vzdálen ještě představě tohoto světa a oni se měli vzdálit s tamního světa vnitřního kde si ty stany chtěli postavit a tak jsem do tohoto světa zdejší ch představ zdejšího okruhu představ tak museli zase projít tím obratem nevědomost jak se tomu bez starověku říkalo u toho dosa ale o paty a jinde u těch prvních mystiků že člověk nemůže poznávat boha než v oblaku nevědomosti v temné oblast to nevědomosti panečku to je řeč. Oni opravdu byli na tom tak že začátek extaze zažili a to jim bylo srozumitelné pak přešli vešli do toho oblaku měli z toho skvělý dojem skvělý dojem a to bylo vedlejší že měli z toho skvělý dojem ale oni z toho je to co mu a to si to vy ale je vedlejší vedle toho že si odtamtud přinesli veliké povznesení trvalé povznesení do dalšího života když takhle hluboce procházeli extazi. A ten obla je zastíní když se od sti v oblaku z mocně se jich bázeň na cestě tam i zpět kabátem tady je a z oblaku se ozval hlas toto je můj vyvolený syn toho poslouchejte když se hlas ozval byl ježíš sám víte tam to si potom si je sami bohem k tomu co sem a říkal to by se to liší prodlužoval oni útlý a nikomu tehdy neřekli i o tom co viděli potřebujete ještě nějaké vysvětlení přátelé. No to jsem to všechno asi napsáno sestupuje nebo jsem zažíval jak tady jiného druhu ta si jsou různých druhů vám to jako proč voni tak a takhle si tak tuším do tak je tuším není to v ale proč při tom se vstupuju zažívali strach to je způsobeno tím že voni z výšky upadají do úžasné hloubky te to když usínáte tak jenom z druhého ze úrovni se dostat na první a sukně s vámi uká to s vámi a taky můžete si to to se mu stalo velik neteče vite někdy nevím aspoň. Tak se při sestupu druhé stupně dolů do prvního je takový základ strachu nebo tak moment upnutý strachem bych tak řekl ale když se stoupá nahoru voni tady ten strach nezažívali jaký jsem zažíval a to z toho asi jednoduchého důvodu m s že se tam sem neměl pravdu že se tam není všechno napsáno voni asi měli extazi připraveno pro člověka představami a ty představy který překlenutí extazi jim odbavili ten strach voni viděli eliáše mojžíše to jsou představě jich které měly on mojžíši a div eliáš to nebylo to podstatné na mojžíšovi jenom i potřebovali to rozeznat tak to ta schopnost rozeznávací je nám dáno prosím on byl při tom pomocníkem. No ale to je vždycky takový pomocí sám jež někoho nevidíme ale jenomže jsem šel opravdu do jiné extaze ten ztratil na místě z toho důvodu nechci se omlouvat že jsem neměl projít do nějakého oblaku nevědomosti nýbrž jsem měl projít do základu stvořeného o tom tvořen ho a to nestvořené se měl zažívat no a přeci jenom když si člověk vyhne si mi mohutnost mi duševní zažívat todleto a potom zažívat nekonečno k tomu předpoklady že nesmrtelnou podstatu. Ale je to veliký skok tadyhle na cestě poznání se dělají pořád skoky a dělali se při každé extazi dejme tomu že podle mého za mnou bylo čtrnáct při každé každé další extazi tento strach předcházel vlastně extazi ale ta extaze byla bez obrazu ale nebyla to ten bylo nebyl to temný obula nýbrž čím dál tím víc sem se ztotožňoval s tím co se tam dělo s tou prázdnotou to byla pravda to bych to nemohl nazvat oblaku nýbrž to bylo nic všeobsažné nic které člověk ze začátku lkal jak je možné že do toho nic se vejde všecko to je nemožné to je nelogické a ono se tam všecko vejde jak z toho ničemu povstat a tak dále ty otázky se mi tam samo sebou nejel tam mysl nepracoval povídavě ale potom jsem si to jako přebíral řekla si a proto jsem se asi bál to si hlupák tes říkala se bát nebudeš. Ještě máme uzdravení posledního chlapce to nechám do vás proveď utrpení jednu jsem tady provedl nebudu ji podruhé opakovat spor provest tento spor o provest vím je z jedno důležitý možná že něco podstatného vynechá a to mi potom připomene přišlo jim na mysl kdo z nich je asi největší když ježíš poznal čím se v mysli obírat ne vyslýchali si je vzal dítě postavil je vedle sebe a řekli do přijme takové dítě do příjme takové dítě nekoktám to říkám schválně do příjme takové dítě. Ve jménu mém přijímáme a kdo přijme mne přijme toho který poslal kdo je nejmenší mezi všemi vámi ten je velký tady je ta otázka takové dítě že totiž jim řekl dokud se nesmí žít s tím že vaše mysl musí být tak prostá jako je mysl dětská. Tak to dítě jako takové se nepřijali ale jakmile se s tím smíříte že víra se neznáš že složitostí rozumových úvah se strach to v nejvyspělejší š kristus se nebojoval co se strachujete ne to hrozně vadí na cestě víře jako se vás jesi to tolik vadí tak věřme ježíši kristu že jak člověka břicho vést že největším hříchem je strach povídavost že nejsme dětmi a a že dokonce to platí že je do nepřijme takové dítě nepřiměje krista to napřed ne zjednoduším svoje svoji mysl svoje námitky a námitky které by mohlo ještě vnést maximálně dítě a ty nejsou námitky dospělo člověk se uvědomuju poučuju ty malé ta malá vnoučata. Jaké oni mají v námitky to jsou námitky které vyvrátím bravurně znamená to dítě ještě není daleko vzdáleno tedy od toho původu moudrosti a dospělým ty námitky vy vracím velice těžko ne že bych se slovně nevytvořím chce ale oni se oni to berou oni souhlasí mluvím za vás to sem ale oni se vrátí zase k povídavé starosti mysli. To nemohu zakročit a budou říkat sám to a ten makoň kecal když ono to není k ničemu kvůli vám to není k ničemu ne kvůli jsem to mohl jenom na šrot a proto ty se na to to slovo o tom dítěti to je zvlášť důležité a to když člověk jste tak jako to přejde a říká no tak co to znamená to přejít nemohu že rozumím tomu prostředku k tomu obsahu toho činí čemu vznešenému ale tomu obsahu který je návodným hned učedníků proti sama sk vesnici to nic o rozhodnutí k následování ta jsou taky někdy probírání místní události se do toho zamícháno a to my vynechám když se umíráš cestou. Chtěl když se ubírali cestou řekl mu do si budu následovat kamkoliv půjdeš ale ježíš mu odpověděl lidi mají doupata a ptáci zda ale syn člověka nemá kde by hlavu složil když mu někdo řekl kamkoliv půjdeš budu následovat či přes měl představu o tom že viděl před sebou ježíše že někam jde že je do věčného života že také ho bude následovat tím že pude za ním osobně krok za krokem ale on říkal ty i ty nevíš co říkáš nemám jako syn člověka ovšem z velké s to ten na ten naše pravé tady nemám domov. My to nikdo z nás tady nemá domov do po tady máme do to marné abychom se dostali do mu jinom sedíme na dvou židlích když to moc dobře dopadá tady nemám domov jenom ptáci mají hnízda a liší mají doupata to znamená.

Download XMLDownload textWaveform view