86-32A
86-32A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
To
já
to
je
to
nikde
není
zaznamenáno
žádným
písma
takovým
inspiraci
moc
nevěřím
ne
se
mi
to
ale
o
padám
je
že
sem
se
to
byl
věrný
tak
že
totiž
ten
vadou
matou
vybídl
protože
ho
chtěl
provokovali
o
ježíše
ne
moc
chtěl
mu
dokázat
že
přestože
měl
k
nemocným
že
tyhlety
nemocné
nezmůže
kterým
je
ta
jejich
nerozpojenosti
mnozí
mu
to
protože
přetáhl
se
toho
hlavního
činitele
ne
tak
to
je
důvod.
Ježíš
ty
zázraky
nemusel
dělat
jenom
na
podkladě
víry
okolí
a
to
okolí
potom
tou
vírou
pomáhalo
aby
se
dostalo
víra
tvá
tě
už
zdravé
a
tak
dále
jenom
uzdravila
ne
vzkřísil
pochopitelně
ale
on
on
byl
člověkem
tedy
poznávajícím
od
svého
narození
odtud
přichází
a
kam
de
a
to
poznání
je
tak
silné
že
tak
je
tak
obrovskou
mocí
že
dělá
zázraky
já
jsem
se
o
něm
přesvědčil
jenom
v
malém
že
to
malinký
zázraček
udělal
že
sem
malém
tou
mocí
obrovskou
něco
konal
se
to
magik
dycky
ten
potom
když
se
než
byl
strašný
mě
říkala
já
jsem
žasl
že
když
si
třebas
souhlasili
tím
svoji
radila.
Nějaké
druhé
třetí
alternativ
třebas
někdy
po
prvně
se
strefil
jaksi
na
to
skočil
jakou
silou
to
dělal
a
to
nebyla
síla
moje
topí
nebyla
dětská
síla
toho
z
ní
šel
na
to
stoho
strach
jak
jsem
na
to
šel
celou
osobnosti
a
protože
to
byla
vůle
boží
která
tady
začla
působit
jelikož
to
bylo
správné
tak
v
tom
byla
tak
velká
síla
to
vám
říkám
pořád
dokolečka
ne
to
není
třeba
na
zdůvodněna.
Že
když
matoušovi
vykládal
ježíš
tohleto
takže
mu
vykládat
celý
okruh
on
ho
uzavřel
ten
opusť
ten
marnotratný
syn
od
boha
přišel
a
k
bohu
se
vrací
a
on
při
tom
hýření
a
ži
života
užívání
vůbec
na
to
nepřišel
že
od
boha
pochází
to
na
to
zapomněl
pokud
se
vám
nebo
to
ani
taky
nevíme
že
teďka
se
nedo
uvědomil
člo
je
před
tím
než
mířil
co
je
před
tím
mantram
nota
mu
říkal
vzal
si
svůj
podíl
od
otce
a
proto
si
moh
říc
říct
z
toho
podílu
svých
v
ne
ze
svých
penězi
můžete
si
to
vydělali
ne
to
je
to
jsou
tady
od
kterým
směl
hospodařit
pro
boha.
Takže
on
si
ho
tam
dovedl
k
tomu
případu
celník
přímo
od
otce
on
se
s
ním
vrátil
k
otci
jeho
duchu
a
duchem
svým
ho
přivedl
do
té
na
tu
hostinu
a
takže
by
si
ho
tam
přivede
tak
nějaké
právo
nebo
možnost
jeho
odvést
uzavřel
takzvaný
velká
okruh
od
boha
k
bohu
to
je
největší
okruh
kterými
můžeme
svým
životem
provést
ne.
No
já
jsem
prohlásil
že
lépe
by
bylo
o
jedna
vy
se
prohlásil
kdyby
se
byl
nenarodil
tak
vono
na
potom
těžký
úkol
se
zrodí
ti
tedy
je
velice
problematické
lépe
by
bylo
že
se
nerad
ale
já
osobně
totiž
tohleto
je
záležitost
uměních
ty
věří
že
jako
to
taky
jedna
rodina
ke
dyc
hodím
ty
věří
že
to
musel
být
velicí
zasvěcenci
kteří
už
jako
velicí
zasvěcenci
vtělili
ale
z
toho
co
tak
čtu
to
evangelium
pozoruje
že
to
byl
obyčejný
prosti
lidé
kteří
podlehli
tomu
dojmu
že
bude
prone
světa
takže
byli
to
podle
mého
názoru
sobci
vypočítavý
žádný
velký
zasvěcenci.
My
si
pořád
jako
nedomysleli
jak
křesťanech
smířit
s
tím
že
obyčejný
člověk
jaký
je
že
může
být
bohem
milován
a
vy
z
vinen
až
do
největší
výšin
prosím
vás
to
nám
pořád
chybí
to
je
v
tom
je
s
celým
vod
řeků
kterým
tohleto
nechybělo
bohové
u
nich
byl
nevrní
byli
s
tvý
proti
sobě
bojovali
viďte
u
té
trojka
je
ty
jedny
stály
na
straně
to
je
drží
stáli
na
straně
řeka
a
to
nám
nejde
do
hlavy
tohleto
jak
je
to
možné
ale
když
si
pochopíte
když
ty
všimnete
že
na
všemi
těmi
bohy
se
kým
stav
pro
nosily
čas
čili
že
to
nebyly
bohové
v
našem
slova
smyslu
nýbrž
času
podléhat
tvorové
tedy
stvoření.
Tak
celé
nebe
řecké
je
nebes
svěřených
bohů
a
taky
o
tom
stvoření
bohu
se
tam
mluví
takže
to
je
něco
jiného
než
křesťanský
bůh
který
je
nestvořený
ano
já
si
myslím
že
proto
odmítal
platon
mluvil
o
uvě
o
božích
toho
odmítal
říkal
v
naší
společně
se
obočí
ch
nemluví
protože
on
mluvil
o
nestvořené
o
věčném
ve
svých
spisech.
A
to
je
na
daleko
vyšší
úrovni
než
bylo
to
co
se
hlásal
která
tam
vy
teologie
tato
hlásal
ale
užitečnější
protože
je
to
bylo
bližší
člověku
na
stvořeném
ale
vyšší
na
vyšší
úrovni
ukazovala
to
stvořené
na
nižší
úrovni
a
jak
ta
vyšší
úrovní
stvořeného
to
je
jedinečný
a
této
mytologii
protože
my
si
neuvědomujeme
že
na
nás
působí
i
ty
vyšší
stvořené
úrovně
například
všech
těch
úrovní
vědomí
v
naše
našem
těle
jsou
stvořeno
záležitosti
a
voni
nás
dovedou
až
na
okraji
stvořeného
dále
zajímavo
že
i
ježíšův
život
jeví
soustavné
stopy
hathajogin
že
on
se
chtěl
do
těla
vědomě
a
to
musí
hathajogin
docílit
že.
Ví
že
že
se
dovídá
že
vědomě
od
boha
pochází
a
on
vlastně
od
první
okamžiku
si
bude
toho
vědom
hasne
samo
sebou
ten
až
na
konci
ale
jestli
vědom
do
si
vědom
toho
že
od
boha
pochází
tím
mohl
dokonale
využít
hmotu
to
nikdo
kdo
si
tohleto
neuvědomujeme
notu
správné
neužívá
protože
neví
proč
je
tohleto
například
neví
proč
ten
automatismus
a
proč
se
zrovna
takhle
utvářen
jako
jaké
jsou
že
jí
má
tamta
ne
fyzicky
ale
duchovně
jak
se
jak
tam
ty
transformační
centra
působí
takže
ten
haslo
například
ví.
O
všech
dva
a
padesáti
tisíců
průchodů
v
lidském
těle
a
padesát
já
jsem
na
to
zíral
a
on
to
všechno
zvládne
protože
ono
je
to
tam
automaticky
uspořádáno
v
tom
lidském
těle
to
né
nadis
a
on
je
oživuje
podle
potřeby
takže
například
potřebuje
se
od
motto
je
určitý
průchod.
Tou
jednou
nadis
a
když
se
de
a
on
se
to
naučí
protože
se
naučí
bez
tehdejší
ten
nemoc
se
učí
ho
provází
provádět
tou
nadis
která
kde
ne
k
nevidíte
nosti
a
on
je
nevlní
já
bych
to
neuměl
ale
voni
když
těmi
tak
se
ho
neviditelný
a
to
je
velice
výhodné
pro
jejich
styk
nehmotné
neviděl
takže
proti
jich
styk
třebas
přes
oceán
jako
přišel
za
mnou
v
indii
ale
nedělá
mu
to
vůbec
žádné
potíže
on
se
napíchni
tu
nadis
vil
se
ke
mně
že
ano
a
tady
se
se
že
sem
se
z
ní
dostal
ven
jako
když
se
vy
foukat
a
byl
pro
mě
hmotný
tedy
jenom
v
mém
vědomí
byl
hmotný
absolutně
hmotný
takže
sahal
na
mě.
Když
mě
učil
tu
pozici
to
byla
první
cesta
a
říkal
ho
tité
moc
namáháš
dlouho
a
zbytečně
stanou
čím
je
předtím
si
do
té
pozice
říkal
takhle
mě
za
to
ten
například
velice
špatná
kostru
nesl
jako
ta
moje
ten
takhle
mně
to
na
rovnal
za
se
museli
takhle
mě
to
rovnal
že
až
je
to
na
rovnal
tak
začal
se
mnou
takové
kývá
se
hejno
ne
z
té
poloze
kolmé
ale
nějaké
poloze
tadyhle
někde
se
zastavil
a
tam
jsou
zablokovat
to
ho
toho
no
kolena
svou
prošli
vozem
já
jsem
přestal
tělo
cítit
a
on
to
ani
neříkal
ale
vím
že
chtěl
abych
teď
nasadil
všechny
síly
na
svůj.
Na
svoji
poutanost
k
bohu
na
ten
smysl
té
mé
koncentrace
a
my
se
vrátil
ke
smyslu
o
té
pozice
ke
smyslu
koncentrace
já
jsem
se
soustřeďoval
abych
bohu
patřil
a
je
zajímavé
že
já
jsem
předtím
cvičil
do
nohou
a
ty
nohy
byli
teďka
z
kříže
né
tak
že
jsem
nemohl
do
nich
svědčit
tak
se
tam
jsem
poprvně
písmena
vlastně
neříkal
nýbrž
jsem
rovnou
spěl
do
toho
do
té
věčnosti
ale
vono
to
potom
zase
nešlo
když
jsem
z
té
pozice
vyšel
za
se
musela
se
od
písmen
pohyb
tam
zpět
to
znamená
učili
třebas
celé
tělo
si
uvědomovat
a
vůbec
se
ho
neuvědomit
si
ho
uvědomovat
si
že
a
neuvědomoval
až
se
to
stalo
absolutně
lehké.
Takže
to
asi
spěl
k
té
nevinosti
a
ten
nehodnost
to
já
tomu
nerozumím
proč
ta
měla
pochopitelně
my
jsem
žádný
mistr
ale
je
to
zajímavé
jak
von
to
snadno
zvládl
protože
to
bylo
ve
stavu
kde
já
jsem
mu
nemohl
odporovat
že
jsme
nevěděl
že
nespí
já
jsem
ale
vědomí
a
ráno
jsem
se
večer
i
to
se
mnou
začal
ráno
se
probudil
a
byl
jsem
tu
ho
sedmý
osmdesát
šest
v
čeřínku
teď
tím.
A
byl
jsem
napomenut
svou
chtěnou
žákyni
že
jsem
dost
nevy
asi
postavení
herodesa
a
kdo
opravdu
to
nečetl
ode
mě
na
sem
si
myslet
že
si
to
všichni
četli
tak
ten
o
tom
neví
a
vono
to
na
cestě
víry
je
strašně
důležité
aby
tomu
člověk
rozuměl
proč
ten
herodes
se
staví
tolik
proti
tomu
nižší
protože
život
ježíšův
je
životem
který
koutu
který
označuju
cestu
víry
a
na
cestě
víry
platí
ještě
po
narození.
Toho
ježíše
lidském
tu
už
je
dost
vznešená
pasáž
cesty
míry
ta
víra
totiž
dokáže
svou
mocí
zrodit
v
lidském
nitru
ježíše
v
této
době
ještě
existuje
ale
rozum
tak
mohutný
že
je
vládcem
zevním
vládcem
ale
a
neměl
by
měli
by
nemělo
by
to
neví
tolik
do
toho
mluvit
ale
on
do
toho
chce
mluvit
on
se
zabít
toho
vnitřního
vládce
který
teprve
povstává
protože
ví
že
za
tím
bezmocný
že
je
dítětem
bezmocným
že
když
to
neudělá
tentokrát
tak
to
už
si
udělá
nikdy
k
tomu
rozumu
ta
víra
přerůst
přes
jeho
výsostná
postavení
tak
chce
ho
zabit
upozorňuju
na
to
že
víra
neměla
by
podceňovat
vládu
rozumu
která
existovala
před
tím
než
člověk
věřil
než
si
to
plavě
srovnal
tak
že
odebral
kus
moci
rozumu
a
předal
jí
víře
a
tak
musel
ježíš
kristus
se
před
tím
skryt.
Prosím
vás
nikdy
z
toho
nedělejte
že
víra
protože
ruku
v
ruce
z
vírou
nepostupuje
úměrně
poznání
nemůže
se
postavit
proti
rozumu
proti
herodesovi
dost
dlouho
to
nejde
proto
vznikají
ty
jeden
z
důvodů
proč
týkají
ty
rozpory
mezi
náboženství
má
vědou
tam
je
rozum
a
tady
je
víra
ale
co
se
dá
dělat
při
tom
ten
rozum
tím
že
vnímal
pomocí
smyslů
něco
a
dal
si
dohromady
článku
víry.
Nakonec
má
být
přemožen
ale
než
se
to
stane
tak
proti
němu
stojí
malé
dítě
víry
malí
tě
složené
proto
aby
se
v
něj
věřilo
no
tak
to
musíte
jít
protože
to
byl
vtělený
bůh
ale
aby
se
v
něm
věřilo
to
je
pro
nás
pos
svý
pronásleduje
vám
rozum
stojí
i
s
tím
dokonce
v
této
pasáž
do
vznešené
proti
vaší
víře
tak
klidně
rozumovou
argumentace
nechte
stranou
to
znamená
utečte
od
ní.
Neříkám
mějte
ti
te
se
jí
to
sem
bylo
by
to
dobré
ale
ten
odpor
budí
zase
proti
tlak
ale
utečte
od
ní
to
znamená
hleďte
zbavit
se
jí
nemůžete
vyřízit
to
nemůžete
rozumem
to
nevyřeší
a
já
pro
vaše
rozumí
to
tady
nevyřeší
všecko
že
rozum
přijde
s
novými
a
z
novým
námitka
mi
tak
lepší
je
na
ně
nedbat
já
kdybych
byl
věřící
se
ta
si
to
jsou
myšlenky
hloupé
které
mluví
proti
mé
víře
a
já
tu
hloupost
rozumovou
nemohu
se
s
ním
mohu
shodovat
já
nemohu
se
vás
se
podle
ní
nemohu
řídit
protože
on
ten
rozum
říká
já
jsem
mu
chci
klanět
a
ve
skutečnosti
o
chce
zabít
tak
je
to
ta
to
oboje
to
rozumu
to
je
něco
tak
proradná
že
ježíš
kristus
se
z
toho
vymaňuje
například
jak
mu
to
píšou
ti
jeho
učedníci
že
takhle
voják
se
mluví.
A
kdo
si
nenajde
tu
spojku
tak
si
myslí
jsou
že
ten
že
to
písmo
je
soustava
rozporů
a
rozum
a
víra
té
soustava
rozporů
až
do
určité
doby
jakmile
převáží
to
poznání
a
víra
má
vést
k
poznání
když
nevede
není
to
víra
která
by
byla
dost
podporováno
skutky
jakmile
podporoval
a
skute
tam
vede
a
jakmile
tedy
s
těmi
skutky
tak
dělá
podporováno
vzroste
do
té
míry
že
se
může
postavit
rozumu
ale
bylo
by
dobře
počkat
aspoň
rok
stál
symbolicky
říká
než
ten
herodes
umře
umřel
ten
herodes
další
postoupil
rada
mladší
to
už
někdo
jiný.
On
neumřel
rozum
úplně
ale
na
tou
nastoupí
něco
nového
se
přeci
jenom
jeho
ten
herodes
číslo
dvě
ten
samo
sebou
řádil
taky
ale
proti
ježíši
kristus
se
neodvážil
přímo
on
totiž
zabil
jana
aby
se
je
mu
pomilovat
ježíši
to
si
jan
neuvědomuje
že
to
je
v
podstatě
povstání
protože
na
něj
si
netroufal
ten
mě
moc
dobrou
povězme
i
lidem
a
on
si
to
letěl
mezi
dem
rozloží
na
ně
to
mě
byl
závislý
na
říma
ne
a
kdyby
se
ještě
postavily
proti
mu
lidé
jeho
národa
to
by
nevydržela
na
trůně
pochopitelně
tak
zabíjel
tak
okolo
ježíše
a
protože
se
mu
zdálo
že
jan
křitel
je
jeho
nejlepší
přítel
že
ho
pokřtil
a
když
zavedl
nějakou
novinku
v
tom
židovské
vlastně
tou
tím
křtem
tak
udělal
celkem
politický
správný
tak
že.
Ale
nevím
že
sem
si
to
politicky
je
to
tak
duchovně
jak
to
říkám
že
totiž
ten
rozum
má
moc
jenom
už
po
tom
takovou
že
se
nemůže
kasta
přímo
proti
ježíši
to
proti
tomu
novému
životu
v
nás
a
když
už
ten
ježíš
vzroste
už
je
dospělý
ale
může
jako
ty
postranní
větvi
od
té
tak
myslím
že
tomu
je
rozumět
rozum
bylo
to
vysvětleno
takže
voni
se
vrátili
z
za
rok
z
toho
egypta
ta
rodina
se
vrátila
pátek
do
nazareta
když
se
dozvěděl
že
zemřel
herodes.
Když
ten
markantní
rozum
přestal
mít
vládu
přeloženo
do
češtiny
to
věřící
člověk
pozná
poznání
jist
víry
je
jiného
druhu
než
poznání
na
přímočařejším
nějaké
cestě
poznání
která
se
provádí
skokem
tak
a
já
bych
se
zase
věnoval
tomu
možno
ještě
něco
máte.
By
byli
on
tady
pravý
a
to
je
případ
sem
té
něco
že
nemluvím
o
synu
božím
mluví
o
synu
své
ka
mluví
o
nás
já
vám
znovu
zdůrazňuji
že
na
cestě
víry
musíte
do
té
víry
při
při
brát
to
co
nám
naše
tradice
nepředpisuje
musíte
jít
posílit
o
víru
v
syna
člověka
že
my
jsme
od
boha
přišli
a
jestliže
nevěříme
že
tento
syn
člověka
od
boha
přišel
tak
nemůžeme
být
spaseni
kdo
uvěří
si
na
člověka
bude
spasen
pravý
se
v
jiném
evangeliu.
Tam
se
odvolává
totiž
ježíš
na
to
hada
na
poušti
ne
a
přirovnává
se
k
tomu
hadu
na
poušti
a
říká
tam
o
synu
člověka
že
kdo
nevěří
vina
člověka
nemůže
být
spasen
a
my
musíme
uvěřit
to
není
takové
jak
se
to
katolická
církev
bere
nebo
křesťani
že
všichni
uznají
krista
ten
nemožné
já
musím
věřit
v
toho
syna
člověka
že
ho
jeho
podstata
je
boží
když
tomu
nevěřím
tak
pořád
jenom
boha
někde
v
nebesích
člověk
víry
ho
musí
za
v
sobě
jak
to
říkal
svatý
pavel
to
je
nutné
prosím
vás
to
není
nějaká
novinka
pavlovi
nýbrž
ježíš
říkal
království
boží
je
mezi
vámi.
No
to
je
ono
a
něco
se
to
vzali
že
on
si
tam
žije
ježíš
kristus
vy
nezi
nimi
ne
ono
je
ne
přišlo
je
mezi
vámi
je
mezi
námi
tedy
takže
syn
člověka
musí
mnoho
trpět
na
této
cestě
jsem
mnoho
trpí
mnohokrát
je
zavržen
no
především
jde
o
vnitřní
stavy
je
zavržen
rozumem
a
my
víte
že
napřed
se
předtím
rozm
utíkat
do
egypta
ne
a
tak
dále
a
potom
se
musí
jinak
také
ještě
s
tím
rozumem
jednat
to
tam
bude
v
postupně
o
tom
řešena
em
jsme
tě
všemu
dostanu
asi
ne
ale
já
vám
tady
máme
jenom
návody
obecné
jak
ve
víře
postupovat
a
jaký
chránit
protože
my
musíme
také
umět
chránit.
Tak
teď
dál
je
tady
kapitola
lesa
o
následování
čem
pak
řekl
do
celý
ty
za
mnou
zapři
sám
sebe
neska
dne
svou
kříž
a
následuj
mě
neboť
kdo
by
chtěl
zachránit
svůj
život
ten
o
něj
přijde
do
však
přijde
o
život
pro
mně
zachrání
jejich
jak
může
dneska
člověk
přijít
o
život
pro
ježíše
krista
protože
má
ho
v
sobě
přátelé
kdybychom
ho
považovali
jako
že
už
umřel
tak
že
se
to
neplatí
to
je
velká
chyba
to
mě
velká
chyba
tradice
takže
oni
si
myslí
třebas
běžní
katolíci
že
toto
už
neplatí
protože
je
tady
to
pro
mne
a
to
je
tam
správné
pro
toho
božího
pro
to
božské
co
je
v
nás
to
je
pro
mne
ano.
Jaký
prospěch
má
člověk
který
získá
celý
svět
ale
sám
sebe
ztratí
nebo
z
maří
kdo
se
stydí
za
mně
a
za
má
slova
za
toho
se
bude
stydět
syn
člověka
až
přijde
slávě
své
prosím
vás
už
rozumíte
co
je
to
je
to
syn
člověka
otcově
a
svatá
vě
své
i
otcově
a
svatý
anděl
já
sem
to
nedočetl
říkám
vám
popravdě
někteří
z
těch
kteří
tu
stojí
neopustí
smrti
dokud
nepatří
království
boží
beze
spojky
řečeno
že
to
před
tím
je
e
se
mluví
o
vnitřních
stavech
ta
říká
to
předtím
to
jsou
vnitřní
stavy
vylíčeny
vnitřní
stavy
spásy
takže
tady
už
někteří
s
vás
to
zažijí
neboť
je
to
vnitřní
postup
ale
on
tam
nedá
tu
spojku
ono
se
ve
starověku
takhle
mluvilo
to
je
starověký
způsob
mluvení
že
se
řekl
začátek
a
je
se
řekne
konec
já
mám
největší
vztek
když
takhle
mluví.
Opičí
jako
va
ho
a
jiní
začátek
a
konec
a
já
potom
musím
psát
sáhodlouhé
komentáře
abych
doplnil
ten
prostředek
že
tomu
konci
se
nedá
rozumět
protože
se
začne
víte
že
z
toho
začátku
a
v
úrovni
toho
začátku
se
přemýšlí
o
tom
konci
co
že
nesmysl
a
voni
k
tomu
naváděl
ale
tady
se
k
tomu
starověkým
způsobem
myšlení
nevadilo
protože
to
bylo
tajné
tedy
seco
a
všechno
bylo
tajemné
mystéria
všude
byla
takže
se
to
na
kolo
jak
si
začalo
a
řeklo
se
jaký
to
má
výsledek
a
mezitím
se
řekou
nic
pot
to
se
zasvěcovali
tajně
do
toho
prostředka.
Tak
to
je
příznak
tedy
si
ho
způsobu
myšlení
todleto
neboť
ty
jsou
psali
ty
v
tom
žili
v
tomto
tajemství
tehdejší
doby
ale
ježíš
kristus
řekl
přeci
jak
jsem
tam
četl
všechno
bude
zřejmé
nic
nebude
tajné
a
my
se
bych
že
hlavním
úkolem
tedy
částečně
to
napravím
je
spočítáno
v
spočívá
v
tom
že
nemám
to
nejvyšší
přednášet
ale
ten
prostředek
jak
k
tomu
nejvyššímu
se
dostat
tak
to
by
bylo
jasné
proměněný
nahoře.
Já
vám
to
přečtu
protože
z
toho
vznikly
zase
veliké
bludy
v
křesťanské
tradici
budete
muset
ale
dávat
dobře
pozor
na
každé
slovo
a
já
vám
ta
slova
budu
číst
na
které
chci
abyste
dávali
pozor
dvakrát
po
ne
jako
staň
za
týden
po
této
rozumově
vzdal
ježíš
sebou
petra
jana
a
jakuba
tedy
ty
extatik
a
vystoupil
nahoru
aby
se
modlili
a
když
se
modlili
nebyla
jeho
tvář
nového
vhledu
a
jeho
roucho
bylo
ně
zářilo
a
hle
rozmlouvali
s
ním
za
muži
byli
to
mojžíš
a
eliáš
z
jevily
se
v
slávě
a
muži
o
jeho
cestě
kterou
měl
do
konat
v
jeruzalémě.
Tak
až
sem
to
viděli
než
se
člověk
dostane
do
té
hloubky
té
extáze
tak
na
jím
začátku
než
se
do
toho
dostane
to
vidí
obrazové
protože
přichází
s
nebo
odchází
z
těchto
obrazů
tak
ty
obrazy
kam
mou
ho
doprovázejí
rozumíte
pak
se
objeví
to
co
budu
dále
číst
i
obrazy
zmizí
a
pak
zase
až
bude
vycházet
z
toho
a
se
bude
přecházet
pomalinku
do
této
obrazotvornost
obrazy
on
bude
nakonec
vidět
jak
chci
mojžíš
a
meli
eliáš
odcházejí
ale
mezi
tím
ji
nesou
vidíte.
E
tady
nám
přesně
říkají
jak
poznáte
extazi
ti
co
si
máte
myslet
o
těch
obrazech
když
například
dejme
tomu
máte
sen
a
nějaké
obrazy
jsou
v
něm
tak
to
je
bůh
začátek
anebo
konec
něčeho
co
se
tam
zažívali
a
nikdy
ne
prostředek
tak
to
jsou
okrajové
záležitosti
to
není
to
podstatné
takže
když
se
ten
se
dostane
ke
mně
a
říkáte
mi
nějaký
obraz
z
toho
snu
tak
já
tam
musím
napřed
rozdělit
začátek
konce
a
toho
musím
vložit
podstatu
těch
věcí
protože
jak
to
skončilo
a
jak
to
začlo
podle
toho
se
bezpečně
na
usuzovat
co
je
ve
prostřed
ovšem
toho
v
dní
tak
vznešený
že
se
pohybuje
tam
v
tom
prostředku
a
co
jsem
já
tak
podívejte
se.
Petra
a
jeho
druhy
obešel
těžkých
spánek
a
teďka
po
druhé
za
kok
tam
petra
a
jeho
druhy
obešel
těžký
spánek
na
to
nemusím
říkat
už
toho
pro
že
sem
to
přede
ll
že
oni
se
dostali
do
té
hloubky
toho
zjevení
kde
už
to
nemělo
povahu
představ
nýbrž
obsahovou
povahu
takže
i
když
na
daleko
nižší
úrovni
třebas
na
té
astrálně
vyjádřen
pohybuju
třebas
ve
styku
s
tou
manželkou
se
dostanou
do
té
hloubky.
To
zlo
poměrně
daleko
nižší
úrovni
než
je
tadyhle
to
tak
já
tam
nevidím
už
obrazy
já
tam
neslyším
nějakou
řeč
rozumíte
nýbrž
já
se
s
tím
obsahově
stýkám
i
když
jsem
byl
s
těmi
husami
že
tak
se
stýká
s
obsahem
husy
tam
byli
obsahu
těla
tam
neměla
neměli
že
že
všechno
obdobné
jak
dole
tak
napaří
hermes
sme
jistot
ale
nesmíte
si
myslet
že
já
jsem
byl
tak
vysoko
to
není
pravda
já
jsem
byl
jenom
zůstali
anebo
teď
s
jinou
matou
to
je
velice
nízko
ale
je
to
obdobné
analogické
ano
takže
já
rozumím
jevem
tou
toho
taky
tuhletomu
že
je
obešel
těžký
spánek.
Ta
úroveň
jejich
vědomí
na
to
nestačilo
takže
do
vědomí
se
to
nedostalo
co
si
tam
všechno
říkali
on
ten
styk
nebylo
totiž
říkání
voni
si
obsahově
pomohli
daleko
rychleji
řečí
kdyby
ke
mně
pán
bůh
mluvil
tak
je
to
maximálně
by
byl
při
tom
velice
toleranci
učit
tomu
zjevení
protože
je
to
začátek
nějak
se
rozví
a
ne
zjevení
samo
a
nemohl
bych
ale
pochopit
proč
pán
bůh
ke
mně
mluví
protože
bez
řeči
se
obsahem
dá
to
vyjádřit
najednou
a
nesčíslnou
nekonečně
větším
obsahu
takže
já
jsem
který
jsem
zažil
jednou
najednou
bez
časových
potřeb
zažít
třebas
celé
iš
krista
a
tak
dále
všechno
jeho
mínění
a
tak
já
jsem
aby
se
nemoh
smířit
najednou
že
my
mě
to
vykládali
když
se
mně
zdá
sen
nes
tak
je
to
pro
mě
trest
a
který
dějový
se
tak
já
hned
špekuluju
kde
jsem
se
provinil
tak
na
to
přijdu
proč
sem
jeto
vzdá
povídavě
to
je
veliké
provinění.
Protože
to
přicházím
o
všechno
co
se
do
řeči
vůbec
nevejde
a
do
děje
se
vůbec
nevede
to
pravé
není
přeci
v
ději
to
pravé
není
v
žádném
symbolu
v
žádném
obrazu
řeč
je
obraz
sečte
symbol
pravdy
není
to
pravda
sama
tak
to
s
vám
potřeboval
říct
že
je
beze
těžký
spánek
když
se
probral
spatřuji
jeho
slávy
už
patři
jenom
tu
slávu
a
ty
dva
muže
kteří
byli
s
ním.
V
tom
se
tím
může
od
něho
vona
v
tom
se
tím
muži
já
nekoktám
v
tom
se
tím
muži
od
něho
začali
vzdalovat
to
byl
konec
jak
jsem
vám
říkal
začátek
konec
zjevení
prostředek
ji
unikl
já
jsem
tady
kvůli
vám
proto
abych
ten
prostředek
má
vykládal
sem
vycházel
ano
prostředek
oni
totiž
jim
tomu
ježíši
dodal
sílu
provedení
toho
dalšího
von
není
nebyl
oddělenou
bytostí
on
potřeboval
sílu
nechci
říct
zdola
že
oni
byli
osvobozenými
idejemi
té
eliáš
to
znamená
do
té
individuality
jich
se
přimíchal
tech
zkušenost.
Z
tohoto
světa
převzato
která
už
nikdy
se
nemusela
od
toho
centra
věčného
té
individualitě
oddělit
a
měla
ten
má
ten
smysl
že
kdokoliv
potřebuje
tu
zkušenost
lidskou
tak
z
této
věčné
individuality
může
být
předán
rozumíte
takže
tímto
způsobem
vedou
svatí
obyčejného
člověka
o
o
například
svatá
terezie
mě
petr
mu
řekl
mistře
je
dobré
že
jsme
zde
udělejme
tři
stany
jeden
tobě
jeden
mojžíšovi
je
jde
elíšovi
nevěděl
co
nevěděl
co
mluví
než
to
nevěděl
li
nevěděl
je
tady
omluví
než.
To
odpověděl
do
po
věděl
přišel
oblaku
a
za
styl
je
který
je
znovu
přišel
obla
a
za
tím
je
prosím
než
to
odpověděl
přišel
oblast
a
za
síly
ježíš
nevěděl
že
tam
řečeno
jo
si
to
čtu
dobře
co
co
mluví
co
oni
mluví
nebral
to
je
přeloženo
do
češtiny
nebral
na
vědomí
že
chtějí
aby
tam
zůstaly
protože
to
nebylo
správné.
To
po
určité
době
asi
tak
po
dvou
letech
když
to
začlo
to
rozeznávání
u
mě
správného
od
nesprávného
já
jsem
nedbal
vůbec
na
to
co
mluví
matka
co
má
proti
tomu
co
já
dělám
a
co
je
správné
a
vůbec
sem
to
ani
neslyšel
nakonec
jako
když
to
neříká
to
dítě
se
chová
stěžovali
se
moje
slova
svý
moje
maminka
svým
přítelkyně
jako
když
mě
neslyší
ti
lékaři
měli
asi
přeci
jenom
pravdu
že
to
dítě
bude
rozdělené
že
to
bude
nějaká
schizofrenii
panečku
to
byla
pěkná
staneme
tatáž
jako
tady
ježíš
kristus
nebyla
je
na
vědomí
to
nebylo
správné
to
co
říkají
tam
si
neměli
udělat
tam
pro
tři
že
ano.
Tak
ale
teď
přišel
obla
a
za
síly
je
protože
oni
když
toto
vyjadřovali
třebas
slovy
tak
ten
symbol
slovní
byl
vzdálen
ještě
představě
tohoto
světa
a
oni
se
měli
vzdálit
s
tamního
světa
vnitřního
kde
si
ty
stany
chtěli
postavit
a
tak
jsem
do
tohoto
světa
zdejší
ch
představ
zdejšího
okruhu
představ
tak
museli
zase
projít
tím
obratem
nevědomost
jak
se
tomu
bez
starověku
říkalo
u
toho
dosa
ale
o
paty
a
jinde
u
těch
prvních
mystiků
že
člověk
nemůže
poznávat
boha
než
v
oblaku
nevědomosti
v
temné
oblast
to
nevědomosti
panečku
to
je
řeč.
Oni
opravdu
byli
na
tom
tak
že
začátek
extaze
zažili
a
to
jim
bylo
srozumitelné
pak
přešli
vešli
do
toho
oblaku
měli
z
toho
skvělý
dojem
skvělý
dojem
a
to
bylo
vedlejší
že
měli
z
toho
skvělý
dojem
ale
oni
z
toho
je
to
co
mu
a
to
už
si
to
vy
ale
je
vedlejší
vedle
toho
že
si
odtamtud
přinesli
veliké
povznesení
trvalé
povznesení
do
dalšího
života
když
takhle
hluboce
procházeli
extazi.
A
ten
obla
je
zastíní
když
se
od
sti
v
oblaku
z
mocně
se
jich
bázeň
na
cestě
tam
i
zpět
kabátem
tady
je
a
z
oblaku
se
ozval
hlas
toto
je
můj
vyvolený
syn
toho
poslouchejte
když
se
hlas
ozval
byl
už
ježíš
sám
víte
tam
to
už
si
potom
si
je
sami
bohem
k
tomu
co
sem
a
říkal
to
by
se
to
liší
prodlužoval
oni
útlý
a
nikomu
tehdy
neřekli
i
o
tom
co
viděli
potřebujete
ještě
nějaké
vysvětlení
přátelé.
No
to
jsem
to
všechno
asi
napsáno
sestupuje
nebo
já
jsem
zažíval
jak
tady
jiného
druhu
ta
si
jsou
různých
druhů
já
vám
to
jako
proč
voni
tak
a
já
takhle
si
tak
tuším
do
tak
je
tuším
není
to
v
té
ale
proč
při
tom
se
vstupuju
zažívali
strach
to
je
způsobeno
tím
že
voni
z
té
výšky
upadají
do
úžasné
hloubky
te
to
když
usínáte
tak
jenom
z
druhého
ze
úrovni
se
dostat
na
první
a
sukně
s
vámi
uká
to
s
vámi
a
taky
můžete
si
to
to
se
mu
stalo
velik
neteče
vite
někdy
já
nevím
já
aspoň.
Tak
se
při
sestupu
už
druhé
stupně
dolů
do
prvního
už
je
takový
základ
strachu
nebo
tak
moment
upnutý
strachem
bych
tak
řekl
ale
když
se
stoupá
nahoru
voni
tady
ten
strach
nezažívali
jaký
jsem
zažíval
já
a
to
z
toho
asi
jednoduchého
důvodu
m
s
že
se
tam
sem
neměl
pravdu
že
se
tam
není
všechno
napsáno
voni
asi
měli
extazi
připraveno
pro
člověka
představami
a
ty
představy
který
překlenutí
extazi
jim
odbavili
ten
strach
voni
viděli
eliáše
mojžíše
to
jsou
představě
jich
které
měly
on
mojžíši
a
div
eliáš
to
nebylo
to
podstatné
na
mojžíšovi
jenom
i
potřebovali
to
rozeznat
tak
to
ta
schopnost
rozeznávací
je
nám
dáno
prosím
on
byl
při
tom
pomocníkem.
No
ale
to
je
vždycky
takový
pomocí
sám
jež
někoho
nevidíme
ale
jenomže
já
jsem
šel
opravdu
do
jiné
extaze
ten
ztratil
na
místě
z
toho
důvodu
nechci
se
omlouvat
že
já
jsem
neměl
projít
do
nějakého
oblaku
nevědomosti
nýbrž
já
jsem
měl
projít
do
základu
stvořeného
o
tom
tvořen
ho
a
to
nestvořené
se
měl
zažívat
no
a
přeci
jenom
když
si
člověk
vyhne
si
mi
mohutnost
mi
duševní
zažívat
todleto
a
potom
má
zažívat
nekonečno
má
k
tomu
předpoklady
že
má
nesmrtelnou
podstatu.
Ale
je
to
veliký
skok
tadyhle
na
té
cestě
poznání
se
dělají
pořád
skoky
a
dělali
se
při
každé
extazi
dejme
tomu
že
podle
mého
za
mnou
bylo
čtrnáct
při
každé
každé
další
extazi
tento
strach
předcházel
vlastně
extazi
ale
ta
extaze
byla
bez
obrazu
ale
nebyla
to
ten
bylo
nebyl
to
temný
obula
nýbrž
čím
dál
tím
víc
sem
se
ztotožňoval
s
tím
co
se
tam
dělo
s
tou
prázdnotou
to
byla
pravda
to
já
bych
to
nemohl
nazvat
oblaku
nýbrž
to
bylo
nic
všeobsažné
nic
které
člověk
ze
začátku
lkal
jak
je
možné
že
do
toho
nic
se
vejde
všecko
to
je
nemožné
to
je
nelogické
a
ono
se
tam
všecko
vejde
jak
z
toho
ničemu
povstat
a
tak
dále
ty
otázky
se
mi
tam
samo
sebou
nejel
tam
mysl
nepracoval
povídavě
ale
potom
jsem
si
to
jako
přebíral
řekla
si
a
proto
jsem
se
asi
bál
to
si
hlupák
tes
říkala
už
se
bát
nebudeš.
Ještě
máme
uzdravení
posledního
chlapce
to
nechám
do
vás
proveď
utrpení
jednu
už
jsem
tady
provedl
nebudu
ji
podruhé
opakovat
spor
provest
ví
tento
spor
o
provest
vím
je
z
jedno
důležitý
možná
že
něco
podstatného
vynechá
a
to
mi
potom
připomene
přišlo
jim
na
mysl
kdo
z
nich
je
asi
největší
když
ježíš
poznal
čím
se
v
mysli
obírat
ne
vyslýchali
si
je
vzal
dítě
postavil
je
vedle
sebe
a
řekli
do
přijme
takové
dítě
do
příjme
takové
dítě
já
nekoktám
já
to
říkám
schválně
do
příjme
takové
dítě.
Ve
jménu
mém
přijímáme
a
kdo
přijme
mne
přijme
toho
který
mě
poslal
kdo
je
nejmenší
mezi
všemi
vámi
ten
je
velký
tady
je
ta
otázka
takové
dítě
že
totiž
jim
řekl
dokud
se
nesmí
žít
s
tím
že
vaše
mysl
musí
být
tak
prostá
jako
je
mysl
dětská.
Tak
to
dítě
jako
takové
se
nepřijali
ale
jakmile
se
s
tím
smíříte
že
víra
se
neznáš
že
složitostí
rozumových
úvah
se
strach
to
v
nejvyspělejší
š
kristus
se
nebojoval
co
se
strachujete
ne
to
hrozně
vadí
na
té
cestě
víře
jako
se
vás
jesi
to
tolik
vadí
tak
věřme
ježíši
kristu
že
ví
jak
má
člověka
břicho
vést
že
největším
hříchem
je
strach
povídavost
že
nejsme
dětmi
a
a
že
dokonce
to
platí
že
je
do
nepřijme
takové
dítě
nepřiměje
krista
to
napřed
ne
zjednoduším
svoje
svoji
mysl
svoje
námitky
a
námitky
které
by
mohlo
ještě
vnést
maximálně
dítě
a
ty
nejsou
námitky
dospělo
člověk
já
se
uvědomuju
poučuju
ty
malé
ta
malá
vnoučata.
Jaké
oni
mají
v
námitky
to
jsou
námitky
které
já
vyvrátím
bravurně
znamená
to
dítě
ještě
není
daleko
vzdáleno
tedy
od
toho
původu
moudrosti
a
já
tě
dospělým
ty
námitky
vy
vracím
velice
těžko
ne
že
bych
se
slovně
nevytvořím
chce
ale
oni
se
mě
oni
to
berou
oni
souhlasí
já
mluvím
za
vás
to
sem
ale
oni
se
vrátí
zase
k
té
povídavé
starosti
vé
mysli.
To
už
já
nemohu
zakročit
a
budou
říkat
sám
to
a
ten
makoň
kecal
když
ono
to
není
k
ničemu
kvůli
vám
to
není
k
ničemu
ne
kvůli
mě
já
jsem
to
mohl
jenom
na
šrot
a
proto
ty
se
na
to
to
slovo
o
tom
dítěti
to
je
zvlášť
důležité
a
to
když
člověk
jste
tak
jako
to
přejde
a
říká
no
tak
co
to
znamená
já
to
přejít
nemohu
že
já
rozumím
tomu
prostředku
k
tomu
obsahu
toho
činí
čemu
vznešenému
ale
tomu
obsahu
který
je
návodným
hned
učedníků
proti
sama
sk
vesnici
to
nic
o
rozhodnutí
k
následování
ta
jsou
taky
někdy
probírání
místní
události
se
do
toho
zamícháno
a
to
my
vynechám
když
se
umíráš
cestou.
Chtěl
když
se
ubírali
cestou
řekl
mu
do
si
budu
tě
následovat
kamkoliv
půjdeš
ale
ježíš
mu
odpověděl
lidi
mají
doupata
a
ptáci
ní
zda
ale
syn
člověka
nemá
kde
by
hlavu
složil
když
mu
někdo
řekl
kamkoliv
půjdeš
já
tě
budu
následovat
či
přes
měl
představu
o
tom
že
viděl
před
sebou
ježíše
že
někam
jde
že
je
do
věčného
života
že
také
ho
bude
následovat
tím
že
pude
za
ním
osobně
krok
za
krokem
ale
on
říkal
ty
i
ty
nevíš
co
říkáš
já
nemám
já
jako
syn
člověka
ovšem
z
velké
s
to
ten
na
ten
naše
pravé
já
já
tady
nemám
domov.
My
to
nikdo
z
nás
tady
nemá
domov
do
po
tady
máme
do
mě
to
marné
abychom
se
dostali
do
mu
jinom
sedíme
na
dvou
židlích
když
to
moc
dobře
dopadá
já
tady
nemám
domov
jenom
ptáci
mají
hnízda
a
liší
mají
doupata
to
znamená.
Download XML • Download text
• Waveform view