EN | ES |

86-31B

86-31B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Člověk který je věřící a nemá dojem že s ním kristus je tím ježíš je kristus tedy je dneska kristus mít neříkat tak ty mají mít toto všecko připraveno jinak je to jejich chyba že nejsou na cestu připravený jak penězi tak zbraním musí se umět bránit nesmí na toho druhou tvář když mu je do zle do jedné něco to všechno platí úplně vopačně přátelé. Takže co tady ježíš radí tam je to dycky na dvakrát rada oni říkají ti co nevěří že to je to omyl za omylem nebo rozpor za os pole vůbec ne kdyby se všimli znaky okolností to radí tak proto to radí jak se s poměry se změnily on přesně že duchovní rady musí odpovídat poměrům ve kterých člověk žije jo jasno a teďka že na sytil v jiném poměru početí než jak je to třebas u svatého jana když se apoštolové na vrátili vypravoval ježíši co všechno činil zále sebou a odešli do města bez detaily. Byla se chudým v duchu neboť ježíše království nebeské představte si to že chudým v duchu slibuje to nejvyšší království nebeské neboť o vlastně říká vyprázdní svoji mysl to je duch nemáš tam nic tak že si absolutně chudý zastaví změnu myslícího principu jak to indicky ovládal a tak máš království nebeské tam to začíná opravdu tím vyprázdnění duchu jak my se povídá tak to nemůže vést přímo do království nebeské když si to takhle že jsou lidi tady kterým radím aby povídavě se zkoncentrovat ne tak co je to za proradnosti strany protože vím že tohleto nedokázal. Ani jeden ze stav přímo by se tím vodradil a kdyby se dostal do toho do chudoby ducha že by tam mi tam měl prázdno tu tak by tam přišlo místo jednoho satanáše sedm dalších a u síly se tam a ten by řád toto z toho byla mediumity zkrátka protože člověk který by měl touto cestou jít chodobou v duchu tak by musel mít úžasnou touhu po bohu musel být nutkání poutanost velikou ten si může tuto cestu dovolit bych ji byl nikdy neměl ale proč se mi najednou objevila v sedmnácti letech. Protože jsem byl na připravován tím vyprazdňováním mysli tou chudoba ducha kterou jsem pěstoval při tom rozlišování správného ano kde sem nepracoval ze svého ducha nýbrž s prázdnoty ducha že sem tam chudý v tom duchu tak proto se to výjimečně na hodilo tak těm do pláču neboť oni budou potěšeni to dobře že pláč je houpačka když člověk do je schopen nebo umí často plakat nebo snadno se mu pláče k tomu se stane taky raduje veselý ale co platí na nižší úrovni obyčejný pláč obyčejný zármutek to platí také a vyšší a on mluví o vyšší úrovni o boží úrovni že. Potěšení plačícím náleží bych to řekl takhle že znám lidi kteří například vstupem na jiný stupeň duchovní přitom vstupu na jiných stupeň duchovní plakal srdečně plakal a bylo to mělo to za následek protože plakal třebas na svou minulostí aby začlo si lidstva prostě plakal a to je duchovně plakal tedy ne pro to nějak vše budu ji někdo něco udělal nikdo jim neudělal ale potom se taky takhle radovali to mělo hned zásad a nová se to želva jenom jednou když jsem měl tu generální zpověď vůbec v praze a tak tam jsem si opravdu pořádně zaplakal posvě ale potom to mělo za následek radost kterou jsem zažíval asi tak. Roky plášť trval dva dni a na dostával za roky tak vono je to tím že jsem ten pláč nepromrhat a že jsem tu radost taky nepromrhat on třebas tím umět zacházet tak je to pro sebe člověk že pro sebe nerad jestli nepřeje to natahoval jako harmonikou ani ten pláč ani tu radost. Byla totiž jiný ani dostanou zemi za dědictvím to je zajímavý způsob blaze tisíc neboť oni dostanou zemi za dědictví co co ho to napadlo zemi za tví co to je copak potřebuje tisíc člověk zemi aby dostal do země dědictví země je symbolem francouzsky nehnutostí pro dosti topornost že a jestliže tedy někdo je tisíc dostane za odměnu zem to znamená ustálenosti. A to je dobrá vlastnost čili kdybyste chtěli být v něčem ustálení navo teď ticho se krásný návod toto dále praze těm kdo hladovění a ží z po spravedlnosti neboť oni budou nasycení prosím vás berte to zase duchovní potože hladový a žízní pro spravedlnosti tak to je hlad jiný trošičku zároveň žízní postaven libosti. To je touha po spravedlivosti po spravedlivém životě prostě o prá popravu a oni bylo rozlišeni v tom smyslu to není naší cení nějakým chlebem když víte musíte přitom tedy když hadovi takže i postavit zkrátka čteme to jak se to číst po spravedlivosti do hladovění a žízní rozumíte mají touhu být spravedlivý. A tak se to podobá hradu a žízní rozumíte ta jejich touha a když mají takovou letu u tak budou nasycení to spravedlivosti to znamená jim se bude v jejich životě se za spravedlivost bude projevovat oni budou moci zradit na to na tu kartu že spravedlivost bude působit protože takhle žíznil po spravedlivosti ale odevzdat třídě po po pochopitelná na zemi osobním neboť oni do jdou milosrdenství to je pochopitelné také blaze těm takže on nám tady říká vlastně jinými slovy opusťte a bude vám odpuštěno blaze těm kdo mají čisté srdce neboť u zří boha. Bez jenom do působí pokoj neboť oni budou nazván syny božími manit dos sou pronásledování pro spravedlnost nebo jejich nekradl nebeské no tak to je snadno vysvětlitelný co to zbytek kdybyste s těmi o tom blahoslaveni nejsou to napsal celý spis tak nemám touhu tou tady opakovat jo to lítosti lap nestaví pod dobu ale na svíce asi ti všem domě tak si to vaše světlo před mi abyste viděli vaše dobré skutky a zdali slávu našemu otci a ne nebesích domníváte se jsem přišel zrušit zákon nebo proroky nepřišel jsem zrušit nýbrž naplnit ten. Výrok je doplňovat zvláštním způsobem dokud nepomine země ale to říkají pokud a jinde země a nebe ne pominou no tak jste stejně dokud nepomine země a nebe nebo nebe a ze nepomine jediné písmeno ani jiná částka se zákonu pokud dokud se všechno nestane doby tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učili di bude v království nebeském vyhnán za nejmenšího době je však zachovával učil ten byl e v království nebeském vynášet kým neboť vám pravým nebude li vaše spravedlnost o mnoho přestavovat pro jedno stránku a farizeů jistě nevědět království nebeského on si totiž všiml že ty farizeové a zákoníci velice dbají na znalo zákona a to co se v zákoně přiká aby dělali že oni dělají ale oni si počínali způsobem řek bych hr lidí když s mých lidí on na tohleto byli hledí a to způsobilo že vlastně celý zákon ne zachovával že unikala celá podstata vnitřní toho zákona. Pýchou se to nesrovnává do všechno plní a přitom je pyšný přičemž bohatství je a vlastnictví je duch pýchy že to moje a neprávním mínění neboť moje nic není všechno je boží ne jsem pyšní na něco co moje není to to to bylo hrozný konce doby zabil bude vydán soudu jak vám pravím že i ten kdo se hněvá na svého bratra bude vydán soudu do snižuje svého bratra bude vydán rádi a do svého bratra tatraj. Propadne o ni vemu peklu ří tedy svůj dar na oltář a tam se opomene že tu bratr něco proti tobě ne svůj dal před oltáře již se ne na prvé s smířit se svým bratrem potom teprve při kamene svůj dal amen to z toho vychází amen pravím jak vám nebo ti že odtud nevyjde dokud nezaplatíš do posledního soudu ale do prosím e e čili to říkáte že karma ale on musí se smířit prosím vás se svým bratrem a se svým nepřítelem nesmím předtím e tam že nesmí nadávat že že se musí smilovává nesmí ponižovat svého bratra a to je to placeni posledního halíře. Rozumíte to by bylo snadný nemám ani halíř a to bych byl rovnou v nebi to není správné mínění že řemeslo že karmicky nebo peněženku teprve po vy taky nevymyslel že je to karma že z tohoto světa odvede pokud všechnu karmu si nedělá nikdy si neuděláš jak si ji od děláš tím že jednáš správně jenže odpouštíš nenadáváš na poměry vina mi kteří dneska žijeme v tomto dvacátém století v tak pohnut době že každou chvilinku je nějaká válka nebo někdo někoho nenávidí ve velkém jeden svou se jednal proti druhýmu my od tohoto musíme umět odstoupit protože to nesprávnou budeme takhle vadit třebas ten nebo oné straně. Tak to není ani dyť to co vám říkají oboru stran paní k nenávisti označování nepřítele kdo je ty nepřítelem jak se máme chovat nepříteli prosím vás opatrně s tuhletím to není spásen posledního halíře to je naopak získává dluh dalších a velikých a splácíte jsem to viděl v koncentráku kdybych byl trošičku anděl těm věcem oproti těm esesmanům to jsem nemohl a jsem neměl přce příležitost ne se malý se vůbec zbavit ale jsem nesměl je považovat za lepší své přátele než třebas ty ty vězně kteří tam tak trpěli jsem musel milovat. Pomocí božské lásky a tak dybych byl ji vnucoval protekčnosti ihned odpadl abych to byl ztratil to nebe rozumíte to za sem takhle vypočítavý nedělal pochopitelně jsem o tom nevěděl že by byla odpadlo protože to byla ta obrovská moc která přemohla sem nemohl nemilovat se mana jak jsem musel vidět po slabšího to je důležité tohleto abyste si uvědomovali že to není tak snadné toto pochopit že von tady kristus opravdu si přeje vnitřní ozbrojen těm by se dal volně říci nebo hromadně nebo úr nebo jednou větou že člověk poslední halíř patláte. Rozumíte že láskou se nejrychleji spát a nevíra něj splácí kde je karma žádná že je láska ta karma to není z nějaký karmický zákon tady jmenoval vůbec o něm tady nejde na to to je hrubé nepochopení ježíše krista oni se o to nemají starat o mají jenom vyprá pracovat ze své na znamení nesouhlasí s tím že je nepřijali víc ale k nenávisti je nemá. On neříká když vás někde vyhodí tak ne opomene jim napřed pořád vynadal pořádně než vodejdete nebo jim aspoň hodit kmen do vokna to neříká nýbrž prože a ne on karlově neměli ale nebude aspoň po homer střechu nebo nevím nebo dejte někomu tam dítěti nějakého pohlaví nebo nějak nic takového on říká míru jo o dají te jim znamení že ne na jich správně a tím znamení že nejedná správně bylo vyprávět prosby to bylo takový obecný znamení zrovna jako znamení mezi zvířaty správným je že na sebe hledí že je nejsou nepřátel ačkoliv vypadají jako nepřátele mezi proti med ne proti vedu to přestane sebe hleděl a označilo si že nejsou nepřáteli a vy protože bych byl nerad kdybyste si to příště nevšímají na jiných. Že totiž se snažím o topit vaší vděčnost sk něco ke slu nebo někoho nabodnu nebo co to takovýho to je úměrné to je uměle o tu povím vaší věčnosti abych abyste si nemysleli že to dělám jenom špatně sloužím nic víc jsem otrok rozumíte jsem ve službě a když to jako službu a na to zřejmě za to něco bere tak co byste ho prosím vás to byste mu byl vděčný dyť za to strašně beru přátele no kdybyste brali tolik co tak byste koukali co to je aby se to poklady ruce od citovosti ho plat. Od odplatit protože to by jako se nemělo vynechat slyšeli jste že bylo řečeno oko za oko zub za zub to je pravá karma však vám pravím abyste se zlým nejednali jako on s vámi ale kdo uhodí do pravé tváře nastav mi druhou to je prostě láska a to je tam to nahoře neboť když toto děláš zaplatí do posledního haléře tak je to míněno a tomu kdo by se s tebou chtěl soudit o košili nehnu i svůj plášť do donutí k službě na jednu míry ji s ním pryč vy s ním dvě do prostí tomu dej ale do svých chce od tebe vypůjčit od toho. Sem se neodvrací neodvrací tak podívejte se bych chtěl toto přivézt na pravou míru když totiž si vezmete s ježíše krista a právě tuhletu kapitola považuje to za hlavní tak se stáváte vrcholným kacíře protože toto jediné von neřekl a vy to musíte chápat kontextu když toto například si pan nějaký pan chelčický výborný muž nebo nějaký toto toto vybral když še krista jako to hlavním to absolutní ahimsá neškození nastavení druhé tváře tak porušil tu rovnováhu toho učení ježíše krista. On ježíš kristus nebyl jenom pro toto a my víme kdyby pro toto když například dejme tomu učedníci chodili s ním jsem protože jsem byl poučen o ježíši a to řeknu takhle nebyl poučen od ježíše jednadvacátého jedenáctý třicet devět a pak jsem tam byl ještě pět měsíců nejaké krátce tak jsem svým postupoval čem který jsem tam měl říkal teď dokud jsem s vámi dodám ve všem radím nevyjdete se ani jedné ráně netuž potom abyste se vyhnuli ne vystavujete se samosebou ale když vás uhodí někam že ho tak. Prosím vás nemějte mu to za zlé a trpme třebas druhé zen to je jedno hlavně mu to nemějte za zlé nevyčítejte mu to nepovažujte to za příkoří ono se třebas startovat že přišel a to bylo první tři dni on bylo listopad byl chladný a byl mokrá a byli tam velké louži tak velké jako třebas polovička této místnosti a jak ten esesman nás vodil on nás učil první dni abychom jeho komuny německy rozuměli jo ta stavy stát stravou borská ek a tak rychle a pokus a to všechno se sek museli naučit a on jak nepřišli ke kasty tak řekl hyne tady si lehne žít zro tady se rozute tady se to čte to blátě. A když jsme to přerozoval tak nám potom říkal vy prasata česká jak jste špinavý to vysvětlí nám pochopit dali ani nás ani nám to nikdo nevybral a kaluž byla hluboká a studený a my jsme nemohli se chovat do tepla když tohleto udělal tak vlivem toho jaký jsem měl školení od toho ježíše krista to jednadvacátého jedenáctý jsem se na něho vůbec nezlobil jenže ono to u dopadlo trošičku jinak voni všichni roli jsem se dotýkalo že nevešel. Náhodou takže von nechal stát ukazuje a ostatní rovný a on ještě kopal by se to dovoloval ne a proto mlátil po všech částech oděvů které byly začně jak ty si prase říkal ne a oni nebyli prasaty a že byli od něho takhle zničeni po ničení a po špíny a tady snad říkáte to bylo snazší když my se to nestalo a my se nikdy nic takovýho nestalo než když by se mi to bylo přímo stalo že se potom vůbec nic takovýho nedělo jsem byl mi nechával jsem do toho se nikdy nedostal a ani dejme tomu v těch třech ne by se to tou dělo jsem aspoň mohl přitom jenom být jenom jsem ho litovat a to jsem z toho ním to al ty co takhle museli trpět do nebo všechno rozvádět že vono v tom byl taky nějaký ten ze stupni ano. Tak vám řeknu tam jsem pochopil že tito lidé i kdyby se bránili jak by chtěli tak by tomu neunikli k tomu trápení čili museli za těch těžkých podmínek nastavit druhou tvář kdybych byl třebas to kážu než jsem došel k tomuto poznání se bránil nějak tomu esesmanovi tak zabil se může směl bránit že řekl tady postoj a počkej a zabiju to před tím a to potom zabiju tebe musel jsem pozor stát že sem ani být pohoda sem mu se stát pozor čekat zabije. Tak to bylo ještě před tím než jsem získal to poznání ale to učilo k tomu abych mu začal odpouštět abych věděl že to zbytečný odpouštět nebo odpouštět to vůbec nějak chovat ráně nebo jako nepřítel k nepříteli protože to na věc nic nezmění on je beztak zabije jsem byl jist že zabije eště že jsem měl tu hloupou jistotu nezabil jak vidíte a jsem měl od boha danou jistotu jak ten bůh tady to víte to to dojmy s tak to je pořád jak moh člověka klam i když to vyjadřuje třebas slovy jak které dycky zasazeno do toho rámce dvojnosti a nemodlil ani k bohu v okamžiku když ten zabíjel ten esesman toho vedle jsem nenese nebo pane bože uměli nebo něco takovýho vůbec na vůbec nemyslel. Je na sebou vůbec neodevzdal tak to fakticky bylo na nic z toho nebyl čas jsem prostě sebe opustil to je správný pojem jak se to nedá to ale obyčejně neříkám protože mluvím k věřícím ale teď se to trošku přes sestřelili protože se zapomínám že mluví k věřící a ty by no mají to vědět neboť praví sebezápor je opustit sebe zde na cestě se chce od tebe přivolit panna maria přivolila předtím přivolil ježíš když chtěl když sestoupil kristu když vstoupil sem na zem ale to se nás netýká panna maria přivolila pán ježíš přivolil ten se na to přesahuje ten přivolil k tomu aby byl zničen na tom kříži on sebe zmařil to ne že by ho byl někdo zmařil to bylo od začátku kdybych jmenoval těch pětadvacet bodů mezitím tak to byli různé stupně přivolení rozumíte tomu. Aby to nepřivedl k takovému stavu vyš jakýmu že by sebe omluvil to přeci takhle dělat nemohu protože tu praxi nemá a jak to všechno jmenoval po prone vám tam panem mám to někým a pak tak to vona to pro ne pasuje prosím to by byl na to že on je tak hezky vymyšlený že by se s mou za kterýkoliv od tohoto vymyšleného příděl svého postavit a říci bok statický bych a všechnu to temnost by na tom vypotřeboval do poslední od dnu že vono mi to nejde protože nemám to tak každý boj musí nějakou praxi na jiné mám nemám na klavíru vezmu ale kam to pokorou přeci na. Protože se na cestě víry a cestě víry se odevzdává postupně takže co nejde dnes nejde zítra nejde za měsíc že za dva měsíce za rok a tak dále máme před sebou život ze které můžeme ve víře v zůstat a to bych právě chtěl ukázat do čas pro to evangelii možná že se to moji dostanu že to šestá všech možná to rovnou řeknu naplno. Ty předpisy z toho evangelia po ch pocházející vypadají tak že člověk by mohl ve víře plynule zůstat a že by ta víra způsobila že by se sebe vzdal a dokonaleji než jsem to udělal na cestě poznání za pomoci lékařů ještě za pomoci lékař protože ježíš kristus zaručeně nelhal když tomuto věřil nebo věděl že to takhle nesprávné když vedl cestou víry. A ta rakovina že se menuje fyzická smrt které nikdy nikdo nejde je to ty pacienti kteří jsou tam na rakovinu se vidí nějak v nějak divné nové situaci vy jste situaci stejné jenomže na rakovinu zemřeme třeba sebe a něco jinýho ale zemřeme nikdo tady věčně není jenom ten pocit že jako by se byli věčný způsobuje že dáme ten strach který ten pacient který ten pocit věčnosti který ji máme intuitivně on ztratil. A tak myslím sem to se to není v našich poměrech lékařské světě možné si myslím že takový pacienty potřeboval se na to ního ne ošetření no nemocnicí protože tomu by bylo třeba jedovaté se vývoji jeho osobní lidské duše proto jsem trnul když jsem se dověděl že tady těch pacientů bude mít třebas šestnáct nebo osmnáct to nebudu stačit protože to chce individuální přístup to víte dobře takže když mám poradit v tomto případě nedokonale rakovinou nýbrž v tom případě že bez tak můžeme ne jak to do smrti dodělat tak opravdu jsem vám ukázal v kalech že to je že jsem si musel každýho zvážit váš své stranou ale i mu do víte vo tom. Toto takhle mu de muset udělat ten taky lékař jenže on tam na to nemá prostředky se něco udělat aby ho překoná ten strach abych udělal ale něco podobného co si dělá tam někde v tom konce ta a on to tam jiné na to sedí a tam ve uši když jsme nebyli velice letech toho nevím jim operován když neměla cestou míry a jak jiný slovy to řeknu na plně dovol kostí je pán opravdu tak všemohoucí abych to okamžiku mezi si to nic ty vzpomenu měl schopen tak oslabí jak máme na mysli. Člo není v moci boží prosím bych odpověděl chci sestře říct proto tady jsme ti jenom říkám že i na tu víru by se mělo jít vědecky proto tady ovšem bez odlákat do jak to za sebou jde vám říkám připomínku k víře ste si vynechává mně k kapitoly který přímo k víře nech nemluví. A tys tam se k tomu pořádku že to zase znovu provedeme po kolikáté provést vás celým životem ježíše krista po po formovat detailně abyste viděli jak na každém kroku ta víra postupuje jak se při tom opačně třebas chovat než na počátku nebo v jiné fázi nebo trošku pozměněné tak to nemohu lidi než jak to vyjádřit ježíš kristus my životem to mně promiňte protože jsem si jednu věc že život karla makoně nebo kohokoliv jiného ani v vás není příkladný individuálně odvozený evan různá záležitost od univerzálně platného předpisu ježíše krista ale že málokdo dovede analogicky to pro sebe si vzít. Když to od vodí jenom analogicky pro sebe tak je na náboženské cestě a musí náboženskou cestou jít to zná musí cestou víry to předpokládám že to jste schopni ale když jde ještě z analogie ty tisíc se ty této dvacet tak že to je metafyzika je za analogie tak na to de prudčeji a rychleji ale musí překonat v určité fázi jak si říkají š kristus dokonce i víru že na to pořád vodím teď se o to nepřekonají předčasně. A držet se tak dlouho jako obdobně jsem se držel rozumu citu a všechny ty schopnosti když jsem řešil to co být správné co začátku chybí začátku chybí potřeba jednat správně kdybych měl tuto potřebuje na správně tak všechno ostatní je bude přidáno nemusím mít žádnou jinou na ni jiným motýl ale ta potřeba co chvíli uniká protože život se vedle řítí kupředu takovým způsobem. Že nemám čas se že o tom ce správné nebo nesprávné prostě jeden situace a se svý musím podvolit ne země neptá špekuluju co strašné nebo je správné tak ono to přeci jenom i v tom životě víry vede z milosti boží situací kde člověk se musí zastavit když je to správné nebo nesprávné a možná že u jiného ne ale právě u toho člověka cesty víry se situace vyhovují tak aby se musel stále rozhodovat mezi správným a nesprávným myslím že to na cestě vy sami poznáváte zatím co jiní lidé se nepotřebuju rozhodovat vy protože jste věřící se rozhodnout musíte když se narozen tak jste proradnosti opravdu tu cestu pod kopat pokrat světech na které se díte nebo podezřelá te ji tak k tomu vede ježíš kristus tuhletomu způsobu. To je ku byly se nemůže pořád si to to jednou dosáhl protože musí být podníceni k tomu aby znovu dosahoval to musí být motivaci nový kdyby to šlo postavil aby to rozeznal to by bylo krásné ale člověk víry je proto věří že není syst v chvíli co věří nýbrž jenom věří ale když je svést tak to ta vás chvilku pak to zase vypadne zase do míry ale neměl by tuto chvilku považovat za něco co by se mělo udržet protože jakmile se to chce udržet tak se to ztratí kdyby to člověk píli nechtěl udržet tak mám dojem že by se to nestrašilo jsem nikdy nechtěl udržet protože jsem šel jinou cestou. To co jsem na cestě nabyl no tak to ztratilo ale třebas to trvalo to dlouho než se to ztratilo nebo se to neztratilo úplně ono se to na cestě víry taky nikdy neztratí to byste mezi námi nebyl kdyby se vám to bylo všechno ztratilo i to s o mentálně na výši proč protože máte tady přítele který umírá ne to váš přítel a to je něco jiného když ho svým způsobem vlastním to než když máte pacienta před sebou kterého nevlastnit s tím pacientů kterého vlastní to dycky hůř na působit to mám nějakou režie ku paní kamenickou a ta koho vlastní toho nevyléčí koho nevlastní toho obyčejně obyčejně vyléčí začně způsobem. A protože podle kam se to opravdové odosobnění toho by okolo dobře pochopil že jo ji lékaře na obvodní asi ne protože co tam tím pacienta nemajíc společného pořád ale tady ten mu by si na krku potřeba jednat správně se definovat jako povinnost vrátit se do otcova domu to je jednoduchý jenom není na to místo si toho když jsem třebas mluvil s tím celník na hranici tarvisia. A on mně říkal v mém domě i tady na stanici se vedoucím celkem všechno klape staň se skřípe protože jsem řízný a bezohledný jak vůči rodině tak vůči svým podřízení od tam byl vedoucím celkem to říkám a ale mně to takhle nebaví tady stojím před vámi abych směl abyste mi dal právo z tohoto způsobu odejít abych to dělal jiným způsobem takovým trošku kristovým a ne tím lidským strohým nebo kdy táto a jsem říkal podívejte se my si to seděla takhle nově tak se musíte stát novým člověkem že ten starý to nedovede. A on říkal jak no ten předpis říkám svým přátelům třebas dvacet nebo třicet dva eště víc let a oni se dosud nedokážou tím řídit tohlento chy předpis jak jsem ho teďka vyslovil jednou větou a on říkal a za jak dlouho byste to mohl vyříkat říkal za půl hodiny a protože zpětně je přijít vlak tak jsem si vodil že zapojení se nepředpokládal že bych jsem mu to jenom dalekou naději jako ten okolo dělá jo a za půl hodiny vyléčit z toho dosavadního způsobu života on říkal za po hodiny tak se šel podívat a vlastně půl hodin spodní vezme to dělali bych vám rád ten recept řekl zrovna znovu co jsem je mu říkal tím podobenstvím samo marnotratném synu neboť jenom to se mu řekl a on se toho chopil a podle toho se řídil ale to dneska neřeknu z moci boží protože nejsem k tomu dneska oprávněné protože nemám před sebou jednoho jediného člověka. A bych někomu trošku malinko prospěl ale většině bych vzal vítr z plachet protože oni mi řekli tvrdá je tvoje řeč do poslouchat a to řekne taky pacient kdybyste to přehnal a chtěl mu nakukat že je to špatné říkal to von by buď spáchal sebevraždu a nebo by nebo odešel k někomu jinému domu to neříká nebo nevím jestli takovou možnost ale nebo by vám přestal věřit protože on by se tak necítil tak zle. Nebo taky vy poděkoval a on by ale taky možná jenom poděkovat tak je to možný to není ještě všecko ne se přesvědčil v koncentráku že některé jsou kteří jsou tak špatné situace tak bez nedělené situaci že jim rozví buď okamžitá nebo jíst s později během toho pobytu v koncentráku tak lpěli na životě víc než člověk který normálně není v tom nebezpečí na tom bídné životě kdy jim to pořád o život tak lpěli že to bylo přímo nerozumné protože oni si tím vlastně stěžovali situaci tak ovoce ale to není případ léčitele protože jsem nebyl lékařem tam že chci říct že. Je to někdy i taková choroba která ohrožuje člověka jako tam třebas smrt ohrožoval někdy požehnání bych byl rád kdybych aspoň se dověděl vás že jste někdy tam zažil nějaké obrácení člověka třeba dočasne on umřel ne ale obrátil se předtím jo katolík například nebo křesťan který věří na sebe spásu aspoň čas poslední chvíli obrátil v tom smyslu že by se snažil o něco nového milost bližního jako sama sebe a podle toho by jednal tak by přestal toužit po spáse sebe nýbrž by se začal žít do těch ostatních spolu trpící ch lidí a začal by si přát taky pro kdyby si někdo přál aspoň spásu pro dva lidi tak by to lepší ježíš si předepsán pro sebe a takže ta práce na věci vypadá tak že ten dělené na vinici pracuje opravdu pro toho spát to by bylo nejlepší. Že by nebyla sval vůbec nějak pro nějaký třebas velký kolektiv nýbrž by opravdu obrátil se od sebe k bohu no tak ono nám v tom sestava jak sem vám vylíčil moc věcí vadí je tady moc dávat v tradici chybné a ty závady prosím vás přečtěte si to potom je třeba odstranit když slyšel ve vnitřek tyto závady tradice vadí tak nemůže to být víra která by vás přímočaře byla tak bohu a nesmíte věřit na nic z toho co tam u krista nebylo potom vám tady študia se pochopit stav tom kristu je a že co chce přidáno stanici neříkám všechno špatně se přihlásili to ne ale většina toho je přidáš špatně. Takže návrat ke kristu to je to první co by člověk měl udělat to jsem se uvolil tedy nebo pro jsem začal noze rozebírání ježíše krista a to dělám začátku toho týdne jenomže tak jenom jak k tomu dojde situaci během toho dne zvyšuje ta intenzity potřeby se zvyšuje tím že i když tu potřebu nemám tak se snažím napřed správně jednat dlouho se snažím o to abych jednal správně a nakonec se to obrátí a mám potřebu správně jednat tam je ten před tamleten přechod ano jinak to nejde když se nesnažím správně jednat. V tedy z donucení řek bych že že vím že by to bylo dobré tak nikdy nena nabydu potřebu správně jednat mluvím toto tvor potřebné nebylo by lépe kdyby ho vy měnil vy se tady jenom trápit osobně bych to nevydržel mám ovšem osobně možnost ho vyměnit jak chci kdy chci a žádný lékař a to lepší že sem spravedlnost taky sem to nespáchal sem prostě vyměnil toho těm kdo usne a ve spánku usne bych byl pak slo hotovo on my se vyvolil spánku snu to bylo šikovně ne a jsem to udělal úmyslně opak na to de a tak mu řeknu podívej se je to veliké trápení s tímto tvým tělem bych byl bych chtěl radil aby z toho tělo zaměnil za lepších den nebudeš mít dáno bolest ne. A on řekne kdybych měl důkaz že takové tělo mám ne tak bych to okamžitě udělal to obyčejně řekne řeknu nejlepší způsob jak si to dokázat dáme si to vzdát a dneska usne ano znovu navštívím tak my řekneš se tím zdálo a opravdu se mu to zdálo jak přišel mezi ty který zemřeli. No tak přikázal jeden po tak jestli je to pravda tak jsem se věděl s tím a s tím když jenom divné že voni jsou všichni mladších a nebyli takový mladí a tak dále a některé výměna jak jsem říkal no tak si to dej vzdát ještě jednou a myslel třebas někdy museli pětkrát nechat zdát než on se smířil s tím že ještě nikde jinde živ pože my bohužel ve spánku ne jako si toho přitom mýlí tím spánku ve spánku se jako dřeva anebo máme ten a je to jenom sen ale vy tam nežijeme že ten člověk se musí naučit a ono to jde snáz před smrtí než jindy tam žít protože je tady uvolnění jestli na něm poznám že umírá tak uvolnit se pro jiný život de velice snadno. Že mu to své šikovně při hraje a že ho přitom sleduje to musí sledovat jestli to den poznat že tam žije tam jenom nesmí že moje manželka strávený řekl jsem nebojím že ho tam žila no a byla to taky rakovina je pravda i není vám řeknu jak je to pravda a jak to pravda není ano když třebas jak je to pravda že ztrácí tu možnost co spojit se s bohem protože nemá celou transformaci.

Download XMLDownload textWaveform view