EN | ES |

86-29B

86-29B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A ta idea totiž která tvoří nějaký balík nějaký celek organicky tomu říkám balit jedno se tvoří nějaký organický celek svého převest stejnou měrou špatnosti i dobroty takže dejme tomu když se do chtěl pan svatou bych tak tam byly všechny tendence toho způsobu životního uplatnění které on ale všechny do všech detailů si to později přečetl říkal jsem no todleto to jsem byl satori a to mi do nevykládá že v tom balíku v tom v ideji a za všechno zachováno protože to je tak jemná záležitost že nic neztrácí tak rychle tedy jak se ztrácí po tak nějak asi vyzařuje a taky tak asi to stratí na vývoji nevím kdybychom si dneska vyvolali ten balík třeba césar nemocného starověkého člověka tak jestli by bylo všechno obsaženo co ten sezdal dělal jaké měl spády a jaké měl přednosti možná že by byl tam nebylo spíš by tam v tom balíku ještě bylo jaké měl přednost takže bychom se kdybychom se ho dotkl. Kdybychom měli schopnost vybírat si a to zase jenom tím pověřen svatý mluvím prosím vás při země ne ten si může vybrat třebas dejme tomu nějakého co jara když kdyby na mělo být dělené podle názoru toho svatého podle názoru toho svatého ne podle názoru božího ten nemá názory ale ten svatý názory to je individualita kdyby nám mělo být jenom jak to myslel celé za s tím nebo oním a jak zažil třebas to svoje zasvěcení kam to došlo on byl zasvěcen řecku ne on byl zasvěcencem a proč takový se dělal takový pěkný války ne a tak dále. Proč mu ty lety jeho milost na to nebudu všechno říkat proč ale to by asi všechno v tom balíku dneska obsaženo nebylo ono by tam asi bylo jenom třebas jako že zasvěcen v tom řecku co tam získal z jakým nábojem ho poslal tohoto světa a on to potom ří užil na poli politické a válečné žila podstatě hlavně čili on to usměrnit potom tu možnost protože nevchází nebo těm balíkům uleví jako do čisté nádoby nýbrž jako do hlavy v plné různé horama a vono se to s tím musí organicky spojit a se to u něho organicky spojilo takže on byl geniální při tom vedení pytel třebas nikdy ji neprohrál toho je kumšt. A při vyhnán vyhrané bitvě dělal pět další věci že ještě protože to byla pro jeho maličkost vést správně pravé křídla neveřil točit to nebo ono braní ustupovat nebo nebo jít kupředu to všechno takhle detailně žil to měl kontinuální v hlavě i když diktovala tři dopisy zároveň svým přátelům a hrál ve vrhá aby protože se nutil že tak. Tak je bylo vidět že to zasvěcení k neusne bylo že jo a něco bylo ale o to nezbavilo ho to těch lidských těžkostí a slabostí jako třebas by nestačilo bývalo nikomu kdyby jenom v sobě zrodil krista jako malé dítě máme svědky na to tady že voni místo aby s ním třebas utíkali do egypta tak voni si s ním doma zavřeli a kolíbky. A tedy vám řeknu byli to hezké chvilky ale to končilo protože oni a brzo to dítě nechci říct umřelo ale stalo se nazpět k sobě on nemůže umřít pochopitelně takže oni o něm dneska vůbec nevědí nic do vzpomínají jak to promrhali a nevědí jak ovšem nejsnazší je vyčistíme pochopitelně že jsem tím vinen to taky někteří z nich udělali těch kalů roku sedmdesát tři a neopomněl opomene o tří to vydržel pochopitelně jak vidíte ale to jich povědomí o věčném životě to nevydržel to asi odpoután. Pro totiž také mluvíš jako člověk tady mám dotaz když někdo se vtělí z těch svatých protože deseti je toho zapotřebí aby se chtěli jo on to dělá vědomě von se převtěluje prosím tam je to bezvadné tamto klape to převtělování a tak jestli pak bych on se vtělí a je zaměstnán tady ne na tom světě tím aby například trojí to dítě se dostalo brzo k tomu poznání které si sebou přinesla které čeká jenom zázemí jeho vědomí ne se bude moci uplatnit tak plus práce bych tak řekl tak kdo plný ruce práce. To podstatné nemá ne ruce to není to tak přes a města to pořád jako by nic nedělá rozumíte to to jsou sty které zůstávají ne nutné protože kdyby nebyly nehnutá tak nemohu zůstat u boha tam je všechno nehnutá tam je ve stavu definitivní všecko ano tak i ten právě vtělený svatý kdyby jako člověk měl tu schopno tak by mohl promlouvat nebo jednat člověkem že ho který tady žije a potřebuje jeho pomoc tím se nevymyká z pomoci ale pomněte orientu je na konkrétní pomoci no takže ta pomoc by nebyla tak konkrétní jako třebas toho nevtěleného svatého který nemá to věc dělat a když ho jako někdo požádá tak je strašně rád že je zaměstnáte eště že jo tak asi tak tonete na toho člověka. To co je to vyvíjí tam se to přidaný individualitě rozumíte to jsem tady říkal ale to tam nějak ušlo u toho svatýho se to přidaný se to v ta je věčná věřte atman je věčný ne na tom se nedá nic vyvíjet ale člověk který prosí všem mu pomoci takže když by obě prosil za něco co není ve vůli boží tak kdybyste se na hlavu postavili a nevím kdybyste mučili abyste se. Se dali do krve abyste při měli svatého policie se tady rozezná do krve tak prosím pomoc tak vám nepomůže protože von se nebude boží vůli příčit když to není ve vůli boží tak konto neudělá čili je dobré modlit svatý malé jakmile jste vyslyšeni tak to není ve vůli boží a je to zbytečné to aspoň víte to že že to není ve vůli boží tak například dejme tomu tady tento člověk je tady veden ke správnému pořád jednom kuse takže kdykoliv ho nesprávného on ono se mu to projeví tak než u individuálně to popadne hrozná hrůza hrozné malomocenství ducha a tak to by si měl říct tady něco zatrhli a tady ženou ke správnému. Von si to třeba neřekl ale von k tomu to roste tuhleten dotyčný takže potom nebude mít pocity úpadku nebo s tísně nosti jenom bude špekulovat co kde vyvedl bude za tím na pravý a bude to v pořádku rád rázem se to ale vono to budu muset odčinit ne to uznat stačit a ona příklad včera urazil boha ne protože politicky vyvracel politicky vyvracel on si to ani nebyl vědom a o zvyklí a politik pořádně tím stýkáme to co bylo tady v pravdě řečeno to znamená urazil boha to nelze urazit pochopitelně ale protivil se téhleté pravdě po toho o tom o pojal hrůza pochopitelně ale jak to dělá politik ten když nechce lhát nebo by to bylo příliš průrazný želže tak reformujeme tak že se to dělá podle principu nehodí se škrtněme. A potom se mu podaří vyvrátit protivníka a nepustí to ovšem ke slovu aby tam dodal to co chybí v tom hlavní toho x ypsilon aby to tam dodal jsem ovšem po zradil toho dotyčného ne protože jsem nechtěl bych v tom pokračoval to pojal dojímá hrůza tak jsem říkal je tady politika ří tak jsem ho nemoc zastavil on může začal pokračovat podle systému neodstranili způsobem to nemůžeme tady trpět si tes když vykládáte ježíše krista ani slovíčko tam neví nechám tam chybí že třebas textu je slovo neužitečný vynecháno ho tam to dám tam být. To umíte a pak potom je hrůza nechytneš ale kdybych něco vynechal nemám klid přátelé nemám klid a musím se k tomu vrátit a musím činit tvrdé pokání všechny oprostit kterým jsem politickými způsobem podal hlásí do těší kristu a no a potom teprve kousek dál a bylo to zodpovězeno prosím ono jestliže v mládí člověk zájem o něco co v jeho rod není tamto tak to mi tady napovídáte že to není z genetického záznamu ještě i o to ne to hlavní pochybuju protože vono při tom genetickém záznamu nejsme rozepře informováni co se tam dostane navrch při tom jak se ten člověk rodí takže on se tam může zrodit nějaký pradědeček seno pro a tam že od to tento od nebo toto pokolení ani předešlé vůbec nic neví tak prosím když vy loučím tuhletu možnost což není úplně oprávněnost tedy to dělat ale ži vyloučí my totiž prostředek s určitou mírou chyby. Tak pak platí že je tam začíná míchat něco připravovat něco co ten člověk bude potřebovat při svém dalšímu růstu jak si se ho dotýká nějaký balík ne který přispět nějak dalšímu růstu toho člověka takže jestli je to třebas konkrétně mytologie tak on se z mytologie poučit jak k tomu bohu jít protože dejme tomu kdybych byl v pozici někoho třebas který tuhlety zájmy tak bych věděl o něm tohleto že budu mluvit za tu osobu člověk tam nechci jmenovat jo. dejme tomu láli že ano uli mám sklony takové že jimi dost dobře stále nevládnou ono to brzo tahle tam brzo tam tak se dopouštím chybnou budu starat v oblasti dobra relativního i oblasti zla po pletu dobré takže to není tolik dobré jak by to mohlo být a po pletu zlé takže to není ani tolik zlé jak by to mohlo být takže ono je to svým způsobem ochrana ale vono tam něco vadí v tom. Abych to takhle nedělal dál něco zabraňuje mně neuvádí že ulili nevím že existuje nějaká mytologie a velice dobře vypracovaný například řecká nebo indická kde se tyto věci bez mezer řeší ji na ostrov délos přeji kolem strom sou pořadí . Popadne si svého v to znamená sebe celého tam ty tam na ten ro na ten délos dělal lodí ale nepotřeboval si toto ještě dělal jenom sám měla ale teď si tam a de do a temna chrámu to si žena nejde do oponovat sám a tam se chceš obětovat chceš sebe přinest jako oběť aby ta ateisti udělala něco ze svému dosti dělila něco se svému dosti to nemůže udělat protože v době není místo pro tu její moudrost čili mstí musíš popadnout svého tam musí taková jaká si ne taková jaká sebe nýbrž taková jaká si a aby si vzala celou. Takovou jaká si to je nejvíc nejnadějnější tam bude úplně prázdno tobě takže a těmi se tam může vtělit celá do tebe veškerou svou moudrostí kdežto když tam půjdeš třebas jako křesťanství navrhuje jenom se svou ctností ten svatý který šel pánu bohu jenom se ctnosti tento měl vždycky zlé a dycky málo toho věděl málo moudrosti se do něho vlilo ale láli u na tom potom tak dobře že do se vlije takové množství moudrosti boží kolik se tam vůbec vejde a kolik unese moje křehké tělo duševní tělesné tělo eufe když dala otázku. Co s těmi postižen mi zdravotní který se s tím táhnou celý život a ne není vybití musí se s tím tahnout a to na jak to souvisí s láskou boží a když ta ne straně dělal zázraky aby křísil třebas mrtvé a napravil nějakou chorobu a nevyléčitelnou a ta to nechává běžet na tom mohu bezvadně odpovědět zatím zkušenosti protože to to malinké pochopí těla nechává může že ano a dokonce opustí aby se to pochopí stalo protože je si vědom toho že bez toho skromní bych . On je zná vůbec nepřišel k tomuto poznání a za druhé kdyby se to nějak řekl tomu napravila přestal být chromý tak myslím že bych si toho života bez chromosti začal i teď třebas tolik vážit oproti vám který jste chromý a vůbec nic toho neváží te že bych zabrzdil celý vývoj svůj a ten můj život třeba dokonce tohoto vtělení by byl sterilní duchovně protože bych se těšil z toho že mohu být jako ostatní lidé ano to je pravděpodobné kdežto vám to nebrzdilo váš normální stav v toto těšení vám nepřináší protože to budete jako samozřejmou věc ale bych to zaručeně jako samozřejmou věc nebyla z vlastní vůle. Něco z toho můžete uskutečnit ale z vůle boží můžete uskutečnit všecko a když vlastní vůle jenom něco málo tak by bylo užitečné se otevřít vůli bolí boží aby se uskutečnilo všechno co se v do toho lidského organizmu vejít ale protože my se neotvírá ani vědomé ani nevědomě vůli vůli boží tak uskutečňuje z toho svou vlastní vůlí málo teď tady přistupujete k tomu uskutečnění těch skvělý de ježíšových svou vlastní vůlí čili to bude strašně málo co přijmete ale. To je řečeno povrchně z vlastní vůli přistupujete ale máte vnitřní potřebu a ta není jo ty ideje uskutečnit a to není vaše vlastní vůle to pochází od boha čili není pravda to co jsem vodě řekl nýbrž je pravda ta že nikoliv jem z vlastní vůle to děláte ale děláte to především z vůle boží jenomže nepouští te vědomě ke slovu a to je chyba puste vědomě ke slovu tak že a šla o těch věcech budu mluvit berte to nikoliv od otroka karla nýbrž berte to od pána boha a jestliže budete vidět uvidíte že ten otrok to nějak špatně interpretace vám to bude zdát neprávem při držte o a říkal citem si pouhý otrok a správnu kterou neseš. Si patrně pokroutil ve své hlavě buď tak dobrý a opravte tam to se mi nezdá tam to se mi nezdá zastavuje na každém kroku to je otroky to zasluhuje a jestliže v hlavě tu zprávu to hlásí od svého pána tak on si vzpomene co vynechal nebo co pokroutil a on to napraví jo tak takhle bych jako to odpověděl probral v minulosti z toho ježíše krista život který předcházel životu fyzickému životu vlastního ježíše a teď se pustím do fyzického života vlastního ježíše neboť to považujete za něco co je následování hodného že bych ten říct že je to omyl protože vy musíte se napřed naučit následovat toho ježíše krista než se narodil to tam symbolicky než se narodil v betlémě a u nás než se narodil v nás dnes nás není narozen. A čili jestliže podceňujeme to co se dělo ve starém zákoně tak především vám bude vadit to že budete vidět kolem sebe utrpení a na sobě o třebas bude zažívat a budete považovat za veliké příkoří od pána boha jak se na to může dívat a jak to může dopustit nebo protože nebudete chápat smysl toho utrpení nebo toho relativního zla vůbec obecně a my víme když jsme překročili ten starý zákon do toho nového že smysl toho všeho byl ten aby se narodil mesiáš prosím vás to je smysl veškerého utrpení v celém vesmíru aby se z něho zrodil mesiáš spasitel aby se mohlo přejít do spasitelském úkolu čili že požírá pták housenku. Že tak jakýkoliv zlo se děje kdekoliv že je se proto aby se zrodil mesiáš to je trošku silné že ano ale takhle tomu rozumím nikoliv rozumem nýbrž tím se na spadlo toho jednadvacátého listopadu třicet devět ale je to správné takže jsem velice tohle ranní vůči zlu relativnímu a velice mírně posuzuje relativní dobro nestaví se k němu tak příliš praně protože vím že smysl jenom součet se zlem relativním. Takže když někdo prožívá takové relativní dobro tak jenom čekám se bude prožívat to relativní zlo a kdyby prožíval obojí dohromady i ta na určité úrovni tak by se vůbec nemohl krok nou dál a mu přeju aby se hnal dál tak mu musím přát obojí neříkám tady lékař aby přáli pacientů to zlo ono to s tebou zase nějaké dobro o kterém třebas ten tou není otázkou lékaře on tam léčí to zlo tak že co co by se o to stará ale ono to nějakým způsobem který on třebas nechápe souvislost relativním dobrem a to není celá souvislost relativní dobro relativní zlo pořád se učení v oblasti dualismu ale ono to také souvislost výchozího bodu s tím bodem výchozím z toho dualismu ono to připravuje všecko. Řekne to co se mu říkáme spása nebo vykoupení nebo spasitelským úkol nebo příchod mesiáše ale nebudu předbíhat teď jsme v okamžiku narození páně a s tím souvisí něco s je nového oproti starému zákonu a to je křest to ve starém zákoně nebylo obsaženo ale dříve než učedníci páně křtili ctil svatý jan a není nikde psáno a bylo by to asi chyba kdyby tam psané bylo že křtili tak ježíš kristus ten byl pokřtěn ale nekřtil. Křtili jeho učedníci a o k tomu měl abych čtyři by byl rád kdybyste pochopili proč ježíš nekřtil a proč křtili jeho učedníci ale nemám čas se tím teďka zabývat prosím vás tu otázku je poklade po voběd si se dostat do obě protože máme krátký draku dobu někam takže ten křest on provedu nebo vysvětlím z jiné strany než proč křtili zrovna učedníci to je vedlejší věc to je věc velice záhadná tedy zatím pro nás ale teď se potřebujeme dovědět proč se vůbec křtilo v celém tom starém zákoně největší potíž dělalo pokání. To znamená obracení se k dobru oni chvilinku byli tváří k dobru relativnímu a ku by tváří odvrácení od toho a dělali zlo relativní chvilinku stavěli si za tele a chvilinku poslouchali mojžíše no tak prosím vás tohleto k tomu chtěl udělat ježíš přítrž aby byla nějaká stálost v tom postupu směrem k bohu neboť on je mi vás líto že tomu nevěříte přišel hlavně proto aby lidi uvěřili že v jednom životě to jde protože ten i bylo běžně známo že k tomu aby to šlo se dostat k bohu je třeba mnoho a mnoho vtělení to nebylo zakotveno ne ve víře izrael ale bylo to v celém blízkém orientu. Ani indie to tak ve mně nevěřil a jako blízké orientu řecku a tak dále ty tomu co procentní věřili pittera platon ty tomu všechno věří a dokonce svatý augustin který se na to koukal když slova ty no to a říkal se o pomoc ale to jsou znovu to je přímo jeho výrok znovu vtělení platón a jeho druzí protože vykládají to co on ale trošku to vylepšila a takhle se tedy tělo protože to pokání postupovalo příliš pomalu tak pomalu že to trvalo dva tisíce let zhruba než pomocí toho pokání účelového pokání ne aby byl člověk před sebou hezký to měla účel přijetí nebo při volání my jsme si vše aby to pokání vyneslo tenhleten smysl tohle ten cíl na povrch a vono to oba pomalu je to pro dva tisíce dete se to mělo převést na jedno jediné vtělení to musela být vdechnuta do pasáže správného pokání protože bez toho nepřijde mesiáš musela by jemu tak být nová síla. A tak prostě přišel člověk jehož jméno bylo jan říkám mu jan křitel pro pře křtil a křtil ku pokání jak říká ne duchem ne k tomu přijetí ducha říkal po mně přijde jiný který křtí duchem a k duchu přibližuje jenom tu s tím aby se usnadnil pokání ulil ovšem on tím že usnadnil to pokání tím křtem tak vůbec umožnil aby to za jeden jedno vtělení člo. Jinak bylo oprávněné aby si mysleli že je víc vtělení to bylo oprávněné po kristu to oprávněné není protože ono to předtím nešlo tak rychle že to pokání dalo hrozně moc práce kdežto pokřtěným křesťanu ale pokřtěným za řádný okolností by to neměl nemělo dělat vůbec žádnou potíž aby překročit to fázi pokání tak rychle že by ještě byl předtím ladem a mohl jít za tím bohem ten způsobem že s ním vědomě spojuje. Tak co to vlastně do to ten jan byl že ve takovou obrovskou moc že popohnaly co se po celých dva tisíce let nedalo po pohnut no on na sebe musel vzít zkušenost největšího z největších ze starém zákoně a musel na nic stavět nesměl si znovu vymýšlet on se musel stát během svého života eliášem a dost brzo takže když se ho ptali city ten eliáš říkal ne ale vzal jeho úkol na sebe měl tu moc eliáše takže on svým křtím převracet člověka tak že mohl dospět k vědomě k bohu za jeden život a jak to že to vona eliáš měl tu moc no protože on vlastně. To ten křest jiným způsobem provedl na sem učiní učedníkovi elíšovi že mu předal moc svoji než umřel tak věděl že umře to jenom zopakuju protože kteří to moh pro žádné vědí a se to možná šesti mých piš někdo a nemám nakládat jestli takže nemohu to všem před předložit tak než umřel tak jeho nejmenší žák elíša který s tím chodil zrovna tak jako o chodil svatý jan a vina stupně tedy miláček páně s ježíšem tenhleten elíša mu řekl když mu mistr prozradil že brzo odejde k hospodinu nepustím mistře nepustím sem mu tak dlouho chodit mně vezmeš tomu hospodinovi a on říkal to je to ti nemohu vzít tady se mi líto ale chtěně co jiného tak on říkal chci dvojnásobnou to jeho ducha a tím předurčenost křest. On způsobil tím že mu toho dvojnásobný ho ducha předal veliký skok u toho eliáše kupředu a ten přes jak ho prováděl svatý jan jak ste viděli tak na tom ježíši způsoboval obrovský skok kupředu a u těch křesťanů taky obrovských kroku před ale přestože voni byli všichni pokřtěni tak z těch listů apoštolů hlavně svatýho pavla víme že byli pořád chybující a ten kopnul tak dokonalý jako třebas u toho ježíše krista to nebyla je zajímavo že svatý pavel bez toho křtu že ano že byl i se dostal do nějaké výše nějakým skokem ale tak ten osedlá použít taky způsobem než ten pochopitelně a tím ten který dneska proděláváme se vůbec nedá pořídit. Protože ten křest který si tak se tedy prováděl se neprováděl z iniciativy a iniciativy toho do křtil nýbrž se prováděl z vůle boží jak víte se skutku apoštolská že na koho sestoupil duch svatý teprve toho pokřtili čili projevila se tady vůle boží jestli pak to takhle dělá kněz no von to dělá tak jenomže si to tak jenom říká vy říká on říkal o vzývá ducha svatého aby se vstoupil na to pokřtěného nebo toho které vám příst aby ho osvítil aby ho provázal po cestě a ještě mu dává patro na toho korán a tak dále aby ho při tom podporoval že vono se zevně to děje. Ale do jaké míry se to děje vnitřně to je otázka tady nezáleží jenom na tom knězi ale záleží také na dospělosti toho těm myslím že veliká chyba že se zásadně křtím děti jsem to teď no totiž není v tom úplnost totální ale že se zásadně dělá takhle to si ta církev nevěří že kdyby ten člověk dospěl bez že by byl ochoten se dát pokřtít a že by vstoupíme si křesťany mám jenom jednoho člověka. Kterého který byl dospělý a se svým sem se dobře znal a které o dospělém věku postily a jsem se stal jeho toto je pro člověk který žije v praze samozřejmě že tohoto člověka mám na starosti ne vás ale je von toho člověk odnese potom jsem byl tvorem ještě u toho pavlík čte to je dítě malé to bylo hle po narození takže tamtud odpovědnost nemám tak velkou protože se tam přestoupil jeden předpis že by se mělo počkat ten člověk aspoň tomu to šk rozumí jenomže tak úplně to pravda není protože křtili je skut apoštoly bych je to řečeno všechny co tam byly i set mi všechno to pokřtili když na to sestoupil duch svatý jimi. Se to je byli zástupy i s dětmi to se musí či napřed je a oni to poctil nakoupil svatý a ono to děti nevynechal tedy z toho je patrno to tam přímo není pochopitelně to tam není a to jsou skon textu všechny věci v bibli se musí číst ne rozkouskovaně tedy analytický nýbrž synteticky jo a pak z toho něco vyjde většího než při analytické četbě a třeba může objevit nějakou pravdu místní ale nikoliv komplexní souvislost to to tam potom mizí. Takže potom se ptáte na každou prkotina protože je vám není známa celistvost celek ze kterého každá ta prkotina pochází takže kdybychom opačně na to šli z celku na na části a ne z části na celku na celé jak na to jdeme tímto životem tak by to bylo když se jsem odešel od věty kdo byl ten jan on o sobě tvrdí že nebyl eliáše protože se a přišli ptát a to nebudu prosim vás předčítat dopad tomu věříte že to řekl četl jste to ale ježíš když byl na tutéž věc dotazován je ten jan který křtí protože přeci se křtilo. Tím který přijít před konce světa eliáš který přijít před koncentrací ano zajisté je to eliáš který přijít pře konce světa jsem včera říkal kvůli vám to řeknu ještě jednou že oba dva mu jednu a tutéž pravdu a jeden říkal není to eliáš a to říkal sám jan o sobě nejsem eliáš který při ti konce světa a ježíš který taky nelhal říkal ano je to eliáš a opadla mluvi pravdu to musím ve vaší hlavě ta dohromady že oba domluvili pravdu tak ten. Jan křtitel říkal že není eliáš protože věděl jenom že úkol eliáš a to by se není eliáš on jasně vykonával úkol který to si toho si byl vědom to co udělal eliáš na elíšovi svému žáku on dělal na svých těch ne že přenášel toho ducha který ho sám měl na . Tak víte jak starý zákon nám napovídá to co se v novém zákoně děje kdežto ježíš mohl říci že je to eliáš protože v něm viděl poselství eliáše viděl opravdu celého eliáše bez mezer bez mým to byl pro něho eliáš protože on kdyby byl řekl to je jenom poselství eliášova tak by musel odvolat že se blíží konec světa a že to tam někteří kteří ten kolem zažijou a eliáš měl přijít před koncem je ta je ježíš kristus hlásal konec světa je tady je za vámi před vámi tam se ty ano je tak taky tady ten eliáš. se zdánlivě také přeliv a není to pravda je to snad jasný ne že to že nikdo z nich nelhal jenomže zen ko ke kontextu ježíšova života ježíš musel něco vyjádřit jinak jenom vyjádřit jinak poslední to bylo stejné než ten který v tomto kontextu nežil a víme že svatý jan přítel tomto kontextu nežil že záhy byl popraven že neměl se stát učedníkem páně jenom své další učedníky posla ježíši kristu aby to šli zkusit ještě u toho ježíše krista protože nevěděl že pro umře tak bych tuto kapitolu tu nerad skončil protože je to velice důležitá kapitola bez toho a byste ptal že je tomu rozumět abyste k tomu něco chtěl ještě podus. Prosím dochází v našem životě k nějakému takovému křtu který usnadňuje pokání bych řekl mohlo by k němu dojít i při tom co dělají kněží v katolické církvi že křtí kdyby to jak ten kněz tak ten ctěn a tak ten kor vzali za ten vnitřní konec a ne za tu zevní podobu toho křtu. Takže jsem takový přes provedl u nedospělé jsem to nemoh provést s tím dospělým prahem že ano který jako dospělý se dal pokřtít jsem musel napřed přemluvit kněze aby věděl kdy ten křest působí tak jak působil na rozhraní starého a nového zákona to jsem se mi podařilo takže než jsem přišel k tomu jednomu gottwaldov knězi na ten křest tak. Byl ochoten ten kněz to dělat tak jak se mu to přenesl vnitřně dělat země nemusela to nic něčeho formulací byli v pořádku ale nebyl v tom duch tak jsem mu toho ducha přednesl jaký je duch toho křtu a on to přijal on si souhlasili a říkal že v tom duchu bude tedy při minimálně aspoň toho jednoho kterému tam přivede také se mi podařilo přemluvit k hmota to znamená podporou sílu aby ta podpora síla působila nebo pomáhala tomu pokřtěným. Takže ten za pomoci pokřtěný pra žák dostal do ruky do vínku jenom jednu jedinou moji knížku a to je výklad evangelia svatýho jana a ona mu podivuhodně stačí do dneška říká on že ještě krát a mimo to ji taky trošku prožívá takže tady je vidět že ten kor působí přes ten dar ot totiž nemá být tak starý aby mohl dostatečně dlouho podporovat toho svého mocen ce a to se tady stalo se stalo v padesátých těch ten křest a ještě jsem dneska říct tak ještě ho můžu pořád podporovat ale na jeho žádost sem nedbal abych mu další než přihrál nýbrž jsem ho nechal při tom emalaci a na protože nejsem přesvědčen že je správné že všechno čtete ale kdyby se tam za jednu jedinou větu a to je se drželi. A byla ovšem vyzvednete z toho celku patřičně řek bych reprezentativní tak by nastoupilo celý to dlouhé povídání svatá terezie z avily si vzala v předškolním věku jenom jednoduchý když mohl ježíš kristus se snížit k ženě pěti mužů samaritánce proč by ne ke mně a to ji stačilo aby do byla vítězství to stačí do bytí vytěžila bych to obecně rozvedl a řekl bych pán bůh miluje celé své stvoření nikdy se od něho neodvrátil není prože nějaký satan pokusil se od toho zkazit a že ho zkazil a proto nastal pád z ráje to to to všechno nastalo ale nebylo to prokletí nebyla to dílo satanova nebo byla to domluva to prosim vás že. Toho joba je to byla jasná píti z věřila a dobrovolná dobou a ve satanem a hospodinem než se ten jo dostal k tomu hrozném utrpení než na něho vsadili tento balík tam je to je jasně vidět on po narození nebyl trpící on se naopak ta velikým boháčem a měl jsem moc dobře nic mu nechybělo ale nese na něj vyspalý hospodin satanášem a přidělil mu takové obrovské utrpení protože se vadily nevím kde že si ukáže nebo zradili se že ten hospodin že on to ten job vydrží a ten satan že to ten job nevydrží. No a tak je to z naším životem vypadá to symbolicky tak jako když se satanáš radil hospodinem jestli to vydržím nebo ne a někdy to nevydrží nedo vydrží ale v každém případě je to ten jo je úžasně dobrou dobrým svědectví o tom že než se něco v našem životě začne dít tak to proběhne v nedějové oblasti. Vědomí věčného kde se to dokonale připraví takže je to vite na tělo toho ve tvém to potom řádí je to člověk který je mrzákem i betlém anebo člověk šťastný a kterému nic nechybí dycky je to na něho dobře ušit k tomu byste mohli že je to předurčení ne něco co je mu dáno jako hřivna aby s hospodařil. Jobovy bylo v určitém okamžiku svěřena hřivna a mohu říct že byla svěřena hřivna poměrně brzo jsem nerozuměl tomu ale v sedmnácti letech tak hřivna byla poměrně srozumitelná a hru měl jsem že je to hřivna čím žiju že je to hřivna teprve jednadvacátého listopadu třicet devět a to mně bylo hnedle sedmadvacet let. Takže nic si z toho nedělejte že i u člověka nedělej že se nad sebou nám to sebou hůl u člověka který jde cestou poznání to takhle pomalu jde cestou víry to takhle pomalu nejde tam pak byste došli tam se kaše po malých krůčcích takže nevíte že bubera te nebo si myslet že je ze nazpátek jako vrací ale ono to není pravda tím vy vy nemůžete když věříte být vokradeni o víru vy musíte pořád přeci věřit kam je zapotřebí čili nesmíte mít jistotu. Víra se si není jistota kdežto jsem měl vždycky jistotu žádnou víru když to tu která platila ovšem jenom pro ten okamžik za chvíli neplatila protože z vyprchal ta moc jistoty jak jsem to uskutečnil tu jistotu to bylo po jistoty jsem kráčel vlastními schopnosti se k dalšímu debaklu a tam jsem se nad sebou nerozčilovalo nebo pro nerozčilovalo to způsobilo že znovu nastoupil a ta schopnost rozlišovací od boha pocházející a znovu na dal novou silou jsem to vyčerpal a proto si takhle cením ježíšův život že on zásadně tenhleten princip ukazuje svým životem vždycky po nou novými schopnosti novými silami ale hlavně novým smyslem života bych byl nemohl. V sedmnácti letech přijmout nových smysl života kdybych byl třebas jenom malém okukováni na ty přírodní vědy který jsem byl nucen opustit nebo kdybych se byl litoval že se je musel opustit to byly to by bylo nemožné jsem to musel celé zavrhnout byla to chyba takhle z dnešního hlediska ale který to byla chyba správná a kdybych se byl nedopustil tak jsem se neodvrátil od jednoho smyslu života který byl příště světské povahy k novému smyslu života který byl čistě duchovní povahy.

Download XMLDownload textWaveform view