86-22A
86-22A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Tak
tak
tam
za
tím
bude
jenom
ta
obloha
a
ne
ten
pán
bůh
na
obloze
víte
ve
boha
nemůžeme
ani
v
největší
hloubkách
vesmíru
že
ne
uvnitř
čeho
a
ne
někde
daleko
vod
nás
to
je
vše
veliká
naděje
že
není
daleko
od
nás
čili
když
někdo
provádí
uklidnění
mysli
zastavení
mysli
od
nu
je
tyhlety
oblaku
a
ne
nejde
za
tím
mít
vy
jste
na
se
hathajogin.
Začátek
tohoto
říkání
proč
ve
vědomí
nemám
boha
jaké
jsou
toho
důvody
až
tady
du
k
tomu
co
už
máme
tak
říct
říkám
hlavním
důvodem
proč
nemám
ve
vědomí
boha
který
je
ve
mně
je
ten
že
moje
představa
nebo
ve
své
představy
bez
té
představě
toho
boha
oběti
vy
zji
stavím
ho
mimo
sebe
a
pak
si
počínám
tímto
vadné
způsobem
odstraňují
řek
bych
vytrvale
kontinuální
bez
mezer
existující
slon
svých
myšlenek
která
stojí
mezi
mnou
a
bohem
a
snažím
se
po
odstranění
této
slony
najít
při
zastavení
myšlenek
k
tomu
říká
dělati
soustředění.
Najít
za
tím
boha
jenže
najdu
jenom
obnovu
prázdnou
a
žádného
boha
ne
najdu
dělám
tu
chybu
že
ho
stavím
mimo
sebe
že
ho
a
mimo
sebe
a
já
ho
musím
hledat
v
sobě
čili
že
bych
chtěl
říct
chabá
věc
je
tady
ještě
jedna
jedna
no
vono
ji
víc
ale
hlavně
jedna
že
totiž
mně
chybí
mě
šidí
taková
projít
mé
vůle
abych
já
si
přál
nadevše
najít
království
boží.
A
ten
bůh
to
není
něco
mlhavého
to
je
jeho
vláda
jeho
království
když
mě
nejde
o
to
aby
kraloval
ve
mně
za
sebe
mně
a
neděle
na
nebesích
tak
taky
ho
nemají
mě
musí
upřímně
jít
o
to
aby
ve
mně
kraloval
čili
nestačí
relaxace
nebo
vyprázdnění
mysli
nýbrž
musí
tam
paralelně
existovat
touha
po
odevzdání
sebe
k
tomu
bohu
já
mu
potřebuju
vnitřně
patřit
a
tuto
touhu
nemám
protože
patřím
tomuto
světu
tak
je
není
nejmenší
naděje
že
bych
touto
cestou
touto
chybnou
cestou
které
občanem
také
mystická
cesta
mylně
se
dostal
k
bohu
tak
to
už
je
všechno
že.
Jak
to
napravit
protože
ta
nebyla
otázka
jak
to
nejde
a
proč
to
ne
no
proč
to
je
tady
otázka
byla
ale
zaručeně
by
měla
být
doplněno
odpovědí
proč
jak
to
a
za
jakých
okolností
to
de
tak
to
jde
za
těch
okolností
které
jsou
opak
toho
co
tady
bylo
řečeno
ale
já
to
řeknu
konkrétněji
jeli
jsmeli
máme
různá
východiska
já
teď
předpokládám
že
naše
východisko
je
víra
své
lidé
kteří
věří
že
bůh
je
v
nás
a
že
se
máme
k
němu
dostat
do
vědomí
o
něm
dostat
tak
musíme
odstranit
překážky
které
jsou
v
ně
toho
boha
který
je
uvnitř
to
znamená
které
jsou
v
naší
mysli
lepším
a
našich
představách
a
v
naší
touze
začnu
pomalinku
začnu
s
tou
touhou.
Že
tam
je
tam
to
bude
nejtěžší
a
budu
se
muset
vzít
a
s
tím
ještě
znovu
potýkat
abych
neska
nestačil
ta
touha
to
je
ta
zaujatost
pro
boha
ta
není
tak
velká
aby
vynikal
nad
tou
zaujatostí
já
jsem
si
jist
že
když
tady
vaříte
třebas
obě
nebo
jít
té
nebo
cokoliv
děláte
nebo
posloucháte
tak
je
vaše
zaujatost
větší
než
celková
zaujatost
to
co
to
poznání
boha
o
tom
jsem
přesvědčen
protože
by
tomu
tak
nebylo
tak
už
byste
opravdu
hledali
především
království
boží
především
království
boží
je.
Přát
si
především
tohleto
a
ví
tomu
vstříc
tím
že
se
vzdávám
v
rozhodne
okamžiku
pro
sebe
to
dostat
čili
tady
je
další
se
dostává
k
další
chyb
a
to
je
otázka
té
vůle
že
vůlí
neumí
nic
jiného
učinit
než
všechno
chtít
pro
sebe
nebo
pro
někoho
toho
vidím
koho
znám
ale
ne
pro
boha
kterého
neznám
proto
ho
vlastně
nechci
nic
a
takže
vůlí
se
nemůže
dostat
na
konec
této
cesty
to
nejde
když
se
nakonec
cesty
může
dostat
bez
té
své
vůle
tak
ví
musíte
ztratit
v
čas
pravý
čas
ne
předčasně
a
ne
pozdě
když
to
přetáhneme
tak
už
ta
vůle
vás
že
ne
nazpátek
a
říkat
k
tomu
stagnace
já
nevím
co
všechno
nemůžou
už
mi
to
nejde
a
podobně
a
když
ji.
Nemáte
dosti
no
tak
zase
od
sebe
nejde
neodejdete
já
jsem
teď
vlastně
pořád
mluvil
negativně
metafyzika
jak
říká
tady
ale
pak
ba
ta
tím
to
negativním
způsobem
myslí
tak
mě
je
to
jako
dost
blízké
protože
já
jsem
na
to
šel
zkušenosti
a
on
tomu
říkáme
ta
fyzika
té
zkušenosti
se
dostal
zkušeností
zápisu
za
hmotu
ano
tak
sem
já
jsem
metafyzické
podle
jeho
terminologie
který
člověk
se
zkušeností
a
ta
zkušenost
mi
ale
napovídá
tuhletu
věc
že
neměl
jsem.
Touhu
nikdy
toho
boha
poznat
neměl
jsem
do
sedmnácti
let
neměla
potom
už
taky
nepotřeboval
si
to
zařídil
že
to
je
ukázal
že
to
že
touží
po
mě
že
on
si
mě
bere
dycky
se
mi
takhle
nějak
bral
tak
se
zase
vůbec
nemusel
vyvinout
touhu
po
bohu
rozumíte
ale
kdyby
ale
ale
když
jsem
třebas
v
tom
předškolním
věku
já
jsem
odtamtud
to
tou
zkušeností
vyprázdnil
se
od
své
vlastní
vůle.
A
chtěl
jsem
jednat
předtím
správně
ale
vyprázdní
se
se
od
tohoto
chtění
protože
jsem
zjistil
že
to
jde
se
vyprázdnil
od
toho
chtění
to
docílit
i
od
toho
druhého
co
jsem
tady
říkal
tak
temně
nastala
prázdnota
a
jak
se
stal
prázdnota
tak
už
tam
byl
projev
boží
já
jsem
to
jako
tak
ne
klasifikoval
ale
byla
to
obrovská
moc
která
ze
mě
nebyla
a
která
mě
dávala
jistotu
poskytoval
jistotu
že
to
a
to
je
takhle
správné
a
poskytoval
mě
moc
abych
to
realizoval
uskutečnil
čili
já
znám
i
pro
věřícího
cestu
tímhle
tím
pádem
z
toho
předškolního
věku
i
to
dítě
mi
tak
tady
radí
jak
na
to
že
totiž
je
třeba
ctít
já
jsem
vždycky
chtěl
i
v
tomto
oboru
chtít
se
dostat
tomu
bohu
té
nejlepší
pořádku
dycky
jsem
chtěl
něco
do
du
dělat
správně
ale
pak
je
třeba
plnit
postupně
tyhlety
podmínky
odstoupit
od
toho
chtění
až
vyčerpám
všechny
své
lidské
možnosti.
Ještě
jednou
po
vyčerpání
všech
lidských
možností
ne
dříve
odstoupit
od
té
vůle
od
toho
chtění
tedy
v
klidu
bez
lítosti
ono
to
nejde
to
stačí
konstatovat
nevycházel
z
toho
klidu
a
teď
když
to
nemohu
já
mohou
třebas
něj
ní
poradit
i
se
třebas
poraď
pro
někdy
stačí
se
dívat
kolem
sebe
a
ten
pohled
kolem
vás
vám
poradí
někdy
je
to
tak
a
mě
to
čím
dál
tím
po
čím
dál
později
to
bylo
takhle
protože
ježíš
kristus
nám
ukazuje
právě
zrušit
vedení
událostmi
matce
si
to
a
ne
vedení
tak
drobné
maličkostech
jako
já
jsem
měl
v
tom
předškolním
věku
události
byli
významné
od
začátku
jeho
života
a
vedly
ho.
Že
je
to
tady
vykládal
svatý
josef
život
je
ven
panny
marie
a
vždycky
ty
události
měli
vzápětí
svolení
toho
koho
se
dotýkaly
svoji
la
panna
maria
svolil
svatý
josef
a
tak
dále
a
tím
ten
ježíšek
zůstal
naživu
to
jsou
ty
první
fáze
a
první
stupeň
svolení
samozřejmě
já
to
beru
z
prostředka
protože
nemáme
ska
tolik
času
ale
zase
k
tomu
vrátím
protože
to
svolení
už
existovalo
před
narozením
ježíše
krista
jenomže
ono
je
to
jedno
z
nezačnu
toho
důvodu
že
ono
je
jde
o
něco
časového
protože
ten
bůh
ve
mně
tak
jako
tak
je
a
oni
se
jenom
řek
bych
rozebírali
dveře
klepejte
a
bude
vám
otevřeno
a
to
znamená
otevřeno
směrem
k
bohu
protože
už
tam
je.
On
už
na
vás
čeká
víte
to
mně
dycky
připomíná
ten
případ
ramakrišny
s
tím
latu
to
byl
vožralka
do
poslední
žáka
ma
krišnu
a
přišel
požene
samo
sebou
protože
právě
předtím
byl
ještě
se
pořádně
napil
aby
posadil
že
před
mistrem
už
to
nebudu
dělat
a
přišel
tedy
poslední
a
mistr
mu
říká
synu
já
ti
ví
tam
že
tedy
opravdu
pro
nás
pro
všechny
i
když
deme
naposled
je
při
vítáni
vod
mistra
vnitřního
připraveno
jako
bylo
připraveno
pro
marnotratného
syna
který
se
vrátil
po
dlouhé
době
do
toho
otcovského
domu
že
se
tomu
jsem
syn
který
tam
zůstal
divil
tak
buďte
si
nimi
sty
tím
že
otec
na
nás
čeká
my
my
nevíme
jednak
že
v
nás
je
jedna
nevíme
žádná
čeká
a
potom
nejme
že
nás
má
rád
a
my
si
pořád
mysle
já
málo
miluju
nebo
tak
nějak
to
to
je
všechno
hezké
to
je
možná
pravda
později
se
dojme
že
nevíme
nemilujeme
vůbec
ale
ze
začátku
umíme
se
snažit
o
tu
lásku
musím
mít
tu
snahu
a
to
se
postupně
teprve
odbourá
to.
Je
to
moje
anebo
moje
láska
nebo
prostě
celá
ta
cesta
má
další
háček
že
totiž
mám
při
jí
vycházet
z
vlastnění
a
to
de
nepomine
protože
kdybych
já
si
nepřál
toho
boha
z
začátku
pro
sebe
kdybych
vlastnění
v
tomto
smyslu
brzy
opustil
tak
bych
neměl
vůbec
hmoty
v
proč
bych
toho
pána
boha
nedal
protože
čáku
já
nedovedu
nic
než
kam
ti
vě
pro
sebe
něco
mít
protože
to
je
pokračování
toho
co
dělám
v
tomto
životě.
Kon
jako
zvíře
které
ani
darmo
nehrabe
že
ano
a
tak
to
dělám
i
na
cestě
k
bohu
samozřejmě
to
se
musí
postupně
opravit
říkám
postupně
a
čím
méně
tam
bude
mezer
čím
to
bude
plynulejší
tím
lépe
protože
kdybych
ste
opustili
tuhletu
tendenci
a
chtěli
nahradit
jinou
vyšší
tak
nemáte
na
to
za
tím
abych
řek
motivaci
ale
lépe
by
bylo
řečeno
nemáte
proto
důvody
protože
neznáte
nikoho
než
z
toho
než
sebe
a
pro
koho
si
to
máte
přát
než
pro
toho
koho
znáte
takže
bychom
si
zbytečně
předstírali
že
byste
mohli
sebe
takhle
rychle
opustit
samozřejmě.
On
je
to
v
životě
tak
zařízeno
že
když
se
unavím
v
tom
vlastnění
sebe
tak
usnu
a
spím
a
tam
sebe
nemám
čili
já
ten
trénink
pořád
prodělává
v
tom
nevlastnění
samo
sebou
když
s
kým
se
svém
tak
tam
pořád
vlastním
ještě
ale
jak
spí
tvrdým
spáchám
proto
vám
doporučuju
že
jeden
z
nejlepších
léků
ze
začátku
je
tvrdý
tvrdý
spánek
tam
se
ta
si
odpočaté
od
vlastnění
a
druhý
den
ráno
musel
tím
chtějí
začít
znovu
vlastnit
lite
musíte
si
o
počala
a
byl
do
večera
se
tím
vlastnění
unavíte
a
se
můžete
a
tak
dále
je
to
jak
tomu
říká
velice
cukatůra
a
hezky
řečeno.
A
jinak
než
tou
cukatůra
to
nejde
tak
co
tato
a
má
ještě
jednu
zvláštní
povahu
která
je
velice
důležitá
že
se
tam
řídí
omyly
s
pravda
mi
nebo
se
správným
rozhodnutími
a
že
ji
rozhodnutí
která
jsou
správná
o
kterých
já
jsem
například
mládí
nepochybovali
jsou
správná
by
dneska
z
nich
ani
jedno
nebylo
správné
a
teď
prosím
vás
velice
pozor
abych
se
dobře
vyjádřil
kdyby
to
nebylo
jasné
tomu
říkal
ve
zkratce
tak
mě
připomeňte
že
totiž.
V
tomto
případě
že
něco
provedete
proti
sobě
to
znamená
pro
pána
boha
vopravdu
že
se
budete
radit
odevzdat
jestliže
se
mu
odevzdáte
se
který
správný
a
tak
se
posune
na
té
úrovni
svého
dosahování
a
už
jste
vy
né
pozici
a
kdybyste
týmiž
prostředky
chtěli
se
po
sou
dál
vůbec
to
nejde
jak
to
že
mi
ta
koncentrace
ze
začátku
šla
a
teď
mě
nejde
protože
s
tím
ž
prostředky
to
nejde
a
nestačí
techniku
změnit
nebo
změnit
mantram
nebo
to
ne.
Změnit
obsah
neni
mysl
změnit
odpoutání
míru
odpoutání
jako
z
toho
a
tak
dále
a
tak
dále
čili
já
jsem
poznal
v
předškolním
věku
já
se
pořád
radím
s
tím
dítětem
že
když
se
něco
poznal
jako
správné
do
sem
od
boha
k
tomu
moc
abych
to
provedl
provedl
jsem
to
a
podruhý
jsem
zase
byl
před
otazníkem
co
správně
dál
dělat
a
chtěl
byl
bych
spol
jsem
si
jak
jsem
to
předtím
rozřešil
tomu
mocí
boží
tak
jsem
to
dělal
stejně
jako
předtím
a
ono
už
mi
to
vůbec
nešlo
protože
tam
chyběla
ta
moc
boží
protože
já
jsem
v
jiné
pozici
a
do
té
pozice
už
se
zase
nevyšla
já
musím
zase
tu
pozici
neznámo
nabídnout
na
tu
pozici
na
které
jsem
a
to
můžete
zase
udělat
jenom
pán
bůh
který
je
přijde
vědoucí.
Čili
já
musím
zase
se
smířit
s
tím
že
se
musím
vyprázdnit
od
touhy
na
novo
to
takle
opakovaně
dělá
naplním
se
vyprázdním
se
rozumíte
se
vyprázdním
od
své
touhy
za
se
vyprázdním
od
lítosti
že
mě
to
nejde
to
taky
musím
za
se
vyprázdním
od
touhy
tím
že
se
vyprázdním
něco
dokázat
to
tyto
tři
věci
musím
do
tě
udělat
a
teprve
pak
jsem
prázden
od
sebe
a
takle
když
jsem
prázden
od
sebe
tak
je
velká
naděje
že
tam
má
právo
že
dáváme
bohu
právo
tam
vstoupit
o
tam
vstoupí
zase
s
tou
mocí
zase
my
tu
moc
vypotřebujete
tím
že
to
realizujeme
a
je
zase
po
ní
a
při
příští
případě
musím
zase
novou
silou
jinými
prostředky
nanovo
jako
by
to
dělal
poprvně
do
toho
jít
takže.
Nějaký
recept
říci
na
tuto
cestu
není
možné
ale
ono
to
takhle
tragické
něk
to
ukazuje
já
to
ukazuju
velice
bez
krátce
ježíš
říkal
že
jedním
a
tímtéž
prostředkem
na
cestě
víry
držíme
dost
dlouho
židovský
národ
prostředkem
víry
že
k
nim
přijde
mesiáš
vydržel
přibližně
tisíc
sedm
set
dvacet
let
že
ovšem
taky
nám
to
je
symbol
zaměří
ají
no
a
ježíš
vydržel
z
rozhodnutím
panny
marie
devět
měsíců
a
narodil
se
a
pak
musela
nastat
nová
rozhodnutí
nová
svolení
a
nová
rozhodnutí
a
pomocí
nich
začátku
se
prolil
rozhodnutí
například.
Ten
svatý
josef
je
za
těhotnou
pannu
marii
to
bylo
hodince
odvážné
potom
dal
na
andělský
hlas
utekl
do
egypta
a
tak
dále
tak
tohleto
když
se
stalo
tak
ježíše
byl
na
chvilinku
zachráněn
a
on
už
potom
nabyl
vědomí
že
od
boha
pochází
a
k
bohu
se
vrací
tak
a
do
s
tím
vydržel
tímto
argument
základním
vydržel
do
třiceti
let
tento
argument
mu
říká
říkal
jemu
a
měl
by
to
naší
víře
taky
na
po
napovědět
ty
si
sem
člověče
obdobně
sestoupil
jako
ježíš
kristus
od
boha
se
sem
přišel
jenomže
z
domova
boha
a
máš
tady
obdobný
úkol
jako
kristus
abys.
Ři
žil
toho
prostředí
do
kterého
si
zasazen
tak
aby
z
něho
vydědil
dokonale
rozvinutí
svého
já
svého
života
jakmile
to
uděláš
a
teď
si
to
tak
ani
minutu
nesmí
přešlapovat
toto
přešlapování
třebas
malou
chvíli
řeknu
nějaký
ten
nebo
měsíc
nebo
rok
to
je
malá
síle
který
je
nosti
zač
stačí
k
tomu
aby
se
všechna
milost
trati
a
dlouho
bychom
ji
potom
nenašli
přiletí
kristus
jakmile
dozrál
a
já
vám
potom
tito
bude
ale
tajili
jak
se
dozraje
jak
se
to
pozná
všecko
on
řeknu
tak
neměl
matku
zde
na
zemi
neměl
zde
rodinu
neměl
zde
společnost
byli
za
to
třebas
vděčen
a
ani
tu
vděčnost
vzpomínal
a
odešel
do
jordánu
a
tak
dále
a
takhle
to
jde
na
cestě
víry
tak
tam
to
ukazuje
svým
životem
tak
já
myslím
že
dál
jsem
to
nedovedl
přes
ten
den
o
snažím
to
brzdit.
Otázku
jako
rekapitulací
z
dneška
kdy
a
jak
odstupovat
od
vlastní
vůle
kdy
a
jak
já
napřed
řeknu
jak
nebo
napřed
do
a
to
my
bychom
dohromady
podívejte
se
řeka
a
teďka
před
chvílí
že
moje
vůle
mě
vede
k
tomu
abych
žil
pro
tento
svět
abych
zde
dosáhl
cílů
světských
časných
jestliže
já
si
přeju
dosahovat
v
tomto
světě
cokoliv
a
jenom
v
tomto
světě
je
to
moc
hezké
já
to
potřebuju
pro
rozvoji
svého
já
ale
jakmile
ten
rozvoje
nastane
tak
už
je
to
satanskou
dílo
napřed
přes
paní
na
místě
a
potom
to
dílo
zasta
novo
já
už
provádím
něco
čeho
bych
se
řekl
vole
a
nebo
tak
nějak
a
já
bych
neměl
kráčet
nazpátek
on
nazpátek
nelze
totiž
na
to
kráčet
ono
se
zdá
jenom
padnou
čili
já
padáme
já
to
cítím
jako
krutý
pád
jestliže
já
to
odsouzení
sama
sebe
takže
já
bych
řekl
jakmile
člověk
dospěje.
Aspoň
fyzicky
tak
už
by
měl
nabýt
představu
o
tom
že
když
bude
mít
jenom
touhu
uskutečnit
cokoliv
nejlepšího
na
tomto
světě
že
to
ho
bezpečně
přivede
jedině
do
hrobu
nikam
dál
tam
ztratí
tento
svůj
život
protože
ho
pořád
hledal
nic
jo
nehledal
než
jsem
to
život
jak
to
je
kristus
říkat
a
jestliže
on
jakmile
toho
schopen
mentálně
jak
dozrává
a
fyzickém
ženské
zlosti
by
ta
mentalista
mohl
začínat
taky
dozrávat
tak
on
musí
k
tomu
přidat.
Touhu
přenes
se
přes
svou
smrt
protože
by
mohl
pochopit
že
je
tady
od
boha
poslán
ne
nám
tomu
za
tím
účelem
aby
sobě
posloužil
přechodně
až
do
smrti
čím
dál
tíže
protože
bude
chatrné
jeho
zdraví
třebas
nebo
nebude
mu
to
myslet
a
nebo
nebude
mít
ty
fyzické
a
duševní
vlohy
už
dispozici
nýbrž
aby
k
tomu
přidal
co
bůh
chtěl
od
ježíše
neboť
my
ho
máme
následovat
jeho
příkladu
na
říkal
následuj
mě.
A
co
nám
říkal
svým
příkladem
že
pomáhali
těm
pomáhali
dem
k
té
věčné
spáse
čili
protože
my
jsme
bytost
neoddělená
od
ostatního
vesmíru
tak
když
pomáháme
kterémukoliv
nejmenšímu
z
bratří
svých
celému
vesmíru
pomáháme
ne
to
nesmíme
dělat
tak
dejme
tomu
rozplizle
že
se
spokojujeme
si
něco
modlíme
za
spásu
celýho
vesmíru
to
je
nepravděpodobné
že
se
něco
dokáže
ale
on
je
to
velice
protivné
se
starat
o
nějakého
protivu
který
mě
jde
na
tělo
jo
a
který
je
blízko
protože
čím
bližší
nám
člověk
je
tím
se
víc
tím
přetáhl
protože
ho
má
svůj
vlastní
názor
si
vlastní
život
a
nejde
přesně
naší
cestou
a
mysli
ho
se
mstít
podle
vlastního
programu.
Čili
my
taky
tím
že
tomu
bližnímu
třebas
nejbližším
napřed
pomáháme
to
potom
neplatí
později
ale
ze
začátku
to
po
takhle
tam
to
a
dělali
tykat
změn
tak
my
se
tím
zbavujeme
prudce
sebe
a
o
to
tu
jde
takže
jsmeli
na
cestě
víry
tak
bychom
měli
věřit
především
že
milujeme
li
bližního
a
pro
otravné
ho
bližního
děláme
všechno
co
bychom
udělali
pro
sebe
točíme
začínáme
přicházet
do
situace
miluj
bližního
jako
sebe
začínáme
říkám
tak
vlastně
plníme
ten
hlavní
příkaz
lásky
který
jste
jedné
části
který
nám
ježíš
tady
předestře
svým
životem
a
koneckonců
víme
že
to
potichu
učedníků
ustavičně
vyžadoval
tak
bych
se
šel
dál.
Prosím
vás
kdy
já
mám
otázku
na
se
na
zapo
mil
kdy
a
jak
který
hospoda
od
vlastní
vůle
to
je
otázka
z
rámcová
a
už
z
toho
co
jsem
teď
řekl
je
vidět
že
ne
vždycky
stejně
ale
vždycky
tak
jak
už
poznávám
že
mně
vlastní
vůle
vadí
to
je
nejlepší
způsob
jak
to
poznat
když
například
já
jsem
měl
nejlepší
vůli
nějakou
na
po
meditaci
nebo
modlitbou
se
k
bohu
dostal
a
ono
už
to
nemá
účinek
spojovací
začátku
je
to
naplňoval
co
se
po
ní
radostí
nebo
tak
a
to
byl
trní
takový
příznak
toho
spojení
to
že
to
byla
dost
celkem
bez
příčina
a
tady
byla
a
neměla
nějaký
konkrétní
pro
těšen
ne
takže
to
bylo
by
už
to
mělo
spojovací
účinky
začáteční
a
teď
už
to
není
tak
bych
měl
uvažovat
jestli
bych
neměl
od
toho
způsobu
vůle
ustoupit
a
přejít
na
nový
smysl
toho
svého
duchovního
cvičení
nebo
snažení
a
já
to
zase
předvedu
na
svém
případě
bych
dalo
zapomněl
prostředku
řeči
protože
budou
zenu
vě
o
co
od
byla
řeč
tak
abych
abyste
věděli
že
mám
mluvit
o
tom
tím
mám
opustit
tento
způsob
vůle
jakým
jsem
dosud
zpíval.
To
je
také
když
já
jsem
třebas
opustil
v
útlém
mládí
svou
vůli
a
vyprázdnil
jsem
se
to
už
nebo
všechno
opakovat
do
detailů
a
na
dostavila
se
moc
a
pomocí
té
moci
se
něco
provedl
tak
to
je
prosím
nedostačující
tehdy
když
například
se
za
miluju
do
tohoto
světa
při
tom
což
se
mně
může
stát
já
se
zamiloval
jako
v
podobě
přírodních
věd
to
je
jedno
do
čeho
a
pak
by
se
zamilován
do
tohoto
světa
jakýmkoliv
způsobem
tak
se
tento
způsob
přechodného
zpracovanou
dycky
ticho
vstupu
do
vůle
boží
s
mocí
jeho
stane
zadní
nebo
jak
se
to
říká
česky
nepřijatelné
a
já
už
nemám
v
tom
úspěch
ono
se
třebas
i
vyprat
tato
schopnost
tu
moc
vůbec
boží
se
sní
shledal
a
tak
bych
radil
aby
se.
Tento
způsob
zavrhl
volně
zavrhl
ono
to
nejde
proto
že
už
to
dohrálo
svou
roli
a
já
musím
se
smířit
s
tím
že
se
tady
ode
mě
chce
další
míra
odosobnění
další
míra
sebezáporu
a
ta
větší
míra
zase
bude
znamenat
další
přiblížení
to
je
zákonité
a
to
platí
na
všech
stupních
když
mě
to
nejde
nějakým
prostředkem
byste
větší
míru
odosobnění
a
zase
to
půjde
chvíli
a
toto
zase
nepůjde
protože
to
je
ten
zákon
ano
ale
upozorňuju
vás
že
toto
není
celková
odpověď
protože
jde
o
změnu
smyslu
života.
Můj
smysl
života
do
sedmnácti
let
byl
jenom
jednat
správně
a
to
je
nedostačující
také
smysl
křesťanského
života
je
být
ctnostný
be
totéž
to
na
cestě
víry
zpočátku
stačí
ale
dostal
se
dostanete
s
tím
do
těch
mých
sedmnácti
let
rozumíte
když
to
dobře
dopadne
ale
vono
to
tak
dobře
dopadne
na
cestě
víry
já
tam
budu
muset
ještě
mnoho
doplnit
proč
protože
já
jsem
se
předsíni
dobrovolně
celý
sebe
vzdával
kdežto
vy
se
vzdáváte
na
cestě
ctnosti
jenom
svých
místností
a
ta
ctnostný
stránka
kterou
byste
i
ne
co
standard
jak
já
zůstává
v
některých
částech
zkrátka
ladem
těká
překáží
vám
na
té
cestě
je
tou
největší
překážkou
takže
je
vy
musíte
tohleto
změnit
jak
k
tomu
ste
z
mý
že
se
totálně
odpovíte
do
toho
od
toho
dosavadního
způsobu
dosahování
to
znamená
že
se
odklonit
o
toho
že
byste.
Se
osvědčili
v
něčem
rozumíte
v
tom
nebo
onom
konkrétním
to
nestačí
to
je
to
co
se
tomu
vůbec
ké
mu
mládence
bohatém
dařilo
že
se
osvědčovali
ve
ctnostech
ve
všech
ctnostech
nestačilo
to
on
musel
se
vzdát
všeho
co
měl
prosím
vás
to
je
ten
dosavadní
mysl
který
do
života
kterýho
se
musí
vzdát
přeberte
si
převést
převedení
tento
smysl
takhle
do
toho
svého
konkrétního
života
a
jaký
byl
do
výmysl
nemít
ten
majetek
že
ano
čili
já
jsem
umět
to
zase
bylo
snazší
proto
že
já
jsem
na
boha
nevěřil
že
sem
měl
vlastně
svůj
život
nějakou
tou
chemií
a
jakými
přírodní
vydali
a
a
to
bylo
moje.
Je
z
toho
vytrhli
a
tak
dále
to
znáte
všechno
naspal
proto
jsem
rád
jsem
to
mohl
tolikrát
opakovat
abych
nemusel
znovu
a
znovu
říkat
a
mohu
já
to
poukaz
a
měli
tady
důkaz
o
tak
je
ale
u
vás
to
bude
trošičku
obtížnější
protože
vy
tam
bude
trestat
svoje
ctnosti
a
svoje
neřesti
těch
ctností
si
budete
budete
ochotni
se
jí
zdát
ale
těch
nectností
jsem
říkal
doufám
ale
těch
ost
budete
si
myslet
ty
ctnosti
vám
mají
září
dál
ale
řeknu
vám
o
radu
o
sebe
vyprázdnění
o
sebezápor
tam
není
v
čem
se
máš
sebe
sebe
zapřít
ale
máš
se
vůbec
zapřít
to
znamená
musíš
odejít
od
dosavadního
smyslu
života
že
se
budeš
vylepšit
postupně
to
by
se
vylepšila.
Podle
některých
z
liší
odborníka
tisíc
vtělení
ano
a
ještě
by
to
na
to
nestačilo
no
vod
který
tuto
chybu
dělají
potřebujou
věřit
v
převtělování
a
já
jim
to
nemám
za
zlé
protože
při
tomto
smyslu
života
jaký
oni
vedou
opravdu
k
tomu
potřebuju
strašně
mnoho
času
ale
my
ne
protože
my
se
řekneme
toho
způsobu
vy
nebyli
ctnostní
proto
abychom
se
někam
dostali
to
znamená
ono
to
bylo
vypočítavý
něco
za
něco
já
budu
ctnostný
a
ty
mě
za
to
poskytne
nějaké
přiblížení
sebe
ke
mně
prosím
vás
na
dalším
stupni
se
na
cestě
víře
chce
abyste
přestali
šetřit.
S
pánem
bohem
se
nesmí
obchodovat
něco
za
něco
to
dopadá
i
manželství
špatně
když
ty
mně
tak
já
tobě
a
když
ti
je
ne
tak
já
tobě
taky
ne
no
to
je
hrozné
manželství
takový
kšeft
je
kšeft
ale
není
manželství
a
my
chceme
uzavřít
manželský
svatej
úzký
vazeb
s
bohem
a
tam
v
tomto
svazku
šest
nemá
vůbec
žádnou
cenu
takže
jestliže
třeba
ti
učedníci
páně
se
vzdali
svých
rodin
toho
co
měli
nejradši
a
šli
za
tiše
kristem
vírou.
Tak
a
nebyli
schopni
se
vzdát
sami
sebe
svého
už
ano
ale
sami
sebe
ne
to
ne
nech
tak
ježíš
kristus
je
nutil
ustavičně
provádět
skutky
lásky
nezištně
skutky
lásky
aby
sebe
odbourali
aby
se
bral
od
boha
nemohu
nic
jeho
radit
než
provádět
skutky
lásky
soustavně
ne
se
vnucovat
ho
pytel
ně
ale
láskyplně
na
všechno
jít
a
připomeňte
mi
zítra
že
jí
láskyplně
na
neutrální
věci
života
těch
je
většina
je
velice
těžké
já
o
tom
dobře
víme
já
vám
musím
taky
na
tyto
věci
poradit
protože
by
jste
byli
na
holičkách
při
své
neutrální
činnosti
a
to
nelíbíte.
Já
bych
teď
myslím
této
toto
venku
musel
měl
končit
protože
opravdu
to
to
bude
vydat
už
detailněji
rozbor
máme
tam
napsáno
co
se
má
dělat
teď
tam
musí
nastat
nějaká
rovnováha
mezi
modlitbou
a
činem
a
to
samotné
mě
budete
tak
několik
hodin
na
vysvětlení
a
zase
to
nebude
jeden
recept
nýbrž
to
bude
soustava
receptu
která
se
bude
měnit
podle
stupně
vývojového
to
je
duše
ano
tohleto
dneska
jsem
vám
slíbil
že
promluvím.
Já
jsem
vás
si
bude
že
pro
mluvím
o
rovnováze
svým
modlitbou
a
činnost
ale
bohužel
než
budu
moci
s
klidným
svědomím
v
tom
přistoupit
musím
vám
předložit
několik
kapitol
historie
které
se
vám
bohu
za
příliš
podlehl
se
tohoto
tématu
ale
víte
v
tom
jednadvacátém
listopadu
třicet
devět
byste
se
to
všechno
dověděl
to
bylo
tak
sobě
přiléhavé
všechno
protože
to
bylo
v
jednom
balíku
že
já
to
do
dneška
nemoh
rozloučit
a
tam
také
v
tom
balíku
bylo
tohleto
že
totiž
v
tom
dualistickém
řádu
do
kterého
je
člověk
vložen
bohem.
Nemá
se
vždycky
stejně
vlivem
toho
jak
je
schopen
zacházet
s
tím
božím
poselství
tak
já
to
nebudu
sledovat
u
všech
národů
u
kterých
bych
to
mohl
sledovat
že
mně
to
bylo
ukázáno
jak
to
probíhalo
u
všech
národů
uteku
máju
číňan
hebrejské
ale
já
si
všimnu
jenom
toho
navazuje
těsně
na
sebe
a
to
je
budu
a
hebrejskou
křesťanská
aspekt
zrození
ježíše
krista
v
rámci
této
kultury.
A
tam
teď
prosím
vás
právě
dobře
pozor
já
bych
já
to
budu
třebas
několika
opakovat
různých
obměnách
protože
to
bude
pro
vás
obe
taková
bo
s
jako
objev
stránka
věci
že
totiž
já
jsem
taky
na
dostal
že
totiž
ten
hospodin
ve
starém
zákoně
jen
jedná
jako
přísný
spravedlivý
bůh
který
trestá
chyby
až
do
třetího
až
čtvrtého
pokolení
těch
izrael
posílá
svůj
milovaný
návod
klidně
do
na
sto
padesát
let
do
zajetí
a
když
to
nestačí
tak
zase
znovu
do
zajetí
a
tak
dále
a
do
prostý
a
je
to
jejich
je
to
jeho
milovaný
národ.
Jak
je
tohleto
možné
protože
nám
se
tady
líčí
já
vynechám
strašně
moc
a
řeknu
jenom
ten
konec
napřed
tady
liší
jak
se
k
člověku
chová
příroda
a
život
když
je
na
této
úrovni
starého
zákona
a
na
té
úrovni
je
po
narození
zase
křikem
a
tam
to
svou
veliké
těžkosti
v
tom
mládí
a
trestáni
vod
rodičů
který
se
nemůže
nebo
od
společnosti
kterému
se
nemůže
vyhnout.
A
to
je
symbolem
toho
je
těch
dva
tisíce
let
tři
bližní
před
kristem
až
do
krista
kdy
tímto
způsobem
byl
veden
národ
židovský
abyste
vůbec
mohl
dočkat
spasitele
čili
tady
tvrdě
dopadá
karma
proto
já
to
jak
tomu
říkáme
karma
ve
skutečnosti
dualismus
na
té
úrovni
na
které
žil
tehdy
ten
židovský
národ
takže
tam
se
neříká
tamní
by
se
říká
hospodin
budete
sta
dvacet
šivy
do
třetího
až
čtvrtého
pokolení
no
tak
se
taky
dělo
po
si
můžete
z
té
historii
já
jsem
se
to
ty
páně
vzal
kdybyste
se
někde
muže
na
to
podívat.
To
si
mysíte
prověřit
nemluvím
něco
špatného
chybného
to
je
takhle
to
bylo
čili
takhle
je
to
z
člověkem
až
do
chvíle
kdy
si
tímto
způsobem
až
ne
žádným
jiným
vysloužit
narození
ježíše
v
betlémě
jakmile
si
vysluž
těmi
dvěma
tisíci
lety
prosím
to
všechno
v
jednom
životě
toto
narození
ta
je
řada
svolení
to
napřed
starozákonních
proroků
potom
panny
marie
to
všechno
probere
postupně
pochopitelně
tak
už
ten
život
toho
ježíše
po
dobu
těch
třiceti
let
je
uchráněn
například
slovy
herodesa.
A
všech
jiných
takových
věcí
které
by
tam
mohli
dělat
stejnou
neplech
to
ve
starém
zákoně
dělal
hospodin
tomu
národu
že
trestal
okamžitě
jejich
přestup
tam
už
z
toho
nebylo
zapotřebí
tam
je
člověk
vychováván
novými
prostředky
prosím
vás
úplně
diametrálně
rozdílným
tedy
to
se
nedá
vůbec
rovná
se
starým
zákonem
ale
je
to
navazování
na
ty
prostředky
kdyby
tam
ty
nepředcházelo
kdyby
ta
karma
předcházela
tak
by
se
potom
nemohl
ježíš
z
té
karmy
vy
vymanit
a.
Proto
já
jsem
tak
tvrdě
proti
karmě
protože
my
máme
být
už
na
úrovni
od
narození
ježíše
krista
těmito
prostředky
už
můžeme
klidně
vládnout
ovšem
ona
to
dobře
nepůjde
protože
jsme
toho
krista
v
sobě
nezradil
ale
ono
je
zvláštní
pravidlo
rovnováze
které
vždycky
praví
že
jedna
složka
musí
poněkud
předbíhat
to
druhu
tu
druhou
aby
ji
táhla
a
to
je
správný
způsob
rovnováhy
že
jednat
a
to
škrt
tahne
druhou
ale
ne
vždycky
stejná
například
ne
vždycky
modlitba
že
by
ta
hladiny
nebo
že
by
činy
ta
vymodlit
to
prosím
vás
jednou
to
jednou
ono
a
jdou
taky
středové
a
jednou
obojí
dohromady
tak
to
si
všechno
musíme
říct
a
já
se
i
zatím
říkám
takovém
takový
kokr
a
jestliže
potom
ježíš
kristus
jak
se
nám
to
jeví
v
tom
evangeliu.
Přišel
zjevením
které
se
dostalo
svatému
josefu
napřed
panny
marie
potom
svatému
josefu
přišel
snadno
z
dosahu
toho
herodesa
tak
toto
takhle
snadno
ve
starém
zákoně
nešlo
tam
když
si
dovolil
nějaký
prorok
říkat
toto
byste
neměli
dělat
a
měli
by
si
a
tamto
tak
ho
buď
zabili
nebo
kamenovali
protože
nebylo
jim
to
příjemno
a
ono
to
také
nebylo
příjemno
pro
ješ
a
matku
jeho
a
josefa
odstěhovat
se
od
vzali
zařízené
ho
řemesla
kde
měli
postavilo
bytí
nazaretu
až
tam
někam
do
egypta
to
byla
dozrát
vzdálenost.
Ale
dělo
jsem
to
bez
těžkostí
protože
měli
za
sebou
už
určité
poznání
člověk
může
nastoupit
vyšší
formu
vedení
teprve
za
určité
míry
poznání
nebo
za
určitého
stupně
víry
což
je
obdobné
pilně
a
musí
být
živá
tak
dále
a
když
potom
přejde
touto
fází
tak
mu
může
být
zase
anebo
je
písem
úplně
nově
podle
nový
zákonitostí
co
se
ježíši
vůbec
mohlo
stát
za
dobu
těch
tří
let
když
ho
chtěli
kamenovat
unikl
z
prostředka
nich
že
chtěl
udělat
králem
unikl
z
prostředka
nich
byl
neviditelný.
Tak
nemohli
bez
jeho
vůle
ho
ukřižovat
nemohli
mu
vlast
na
věc
kříži
on
si
mohl
dovolit
například
vyhánět
kupčíky
chrámu
a
to
by
si
byl
málokdo
mohl
dovolit
on
by
se
nabízí
původem
každý
měl
veliká
práva
ale
přesto
ubohým
radí
nem
vedle
těch
ostatních
že
nebyl
žádný
a
žádná
část
nebyla
takže
on
si
najednou
nemohl
vkročit
a
vzít
důtky
a
vyvádět
někoho
z
chrámu
že
to
všechno
udělal
proto
abychom
my
věděli
co
se
děje.
Že
bůh
v
tomto
případě
když
už
jsme
na
té
úrovni
po
jordánu
už
důtkami
vyhnání
ten
starověký
smysl
člověka
kupení
něco
za
něco
to
už
se
na
té
úrovni
ježíšově
po
křtu
v
jordáně
a
po
přeložím
satana
nemůže
dít
do
tam
nepatří
to
pánbůh
důtkami
vyhnání
z
toho
vnitřního
našeho
chrámu
ten
chrám
to
je
vnitřní
rámce
někdo
za
jistých
ram
a
proto
o
něm
mohl
ježíš
kristus
říct
byste
ho
slavil
čtyřicet
šest
let
ale
já
ho
z
bourám
a
za
tři
dni
ho
postavím
a
to
bylo
to
byl
hlavní
argumenty
jeho
ukřižování
že
ho
on
se
proti
tomu
neprotivil
při
tom
soudu.
A
neříkal
že
by
to
byl
neřekl
on
neodporovat
sám
li
světci
že
to
řekl
že
se
rouhal
tedy
a
že
chtěl
opravdu
bodech
oni
při
těch
zázracích
které
on
dělal
si
mysleli
že
by
to
bylo
možné
aby
ho
byl
upřel
že
vlastně
ohrožoval
celou
jich
náboženskou
kulturu
a
kdyby
to
byli
nevzdali
za
tu
náboženskou
stránku
tak
ten
pilát
by
byl
vůbec
nesouhlasil
s
tím
odsouzením
ježíše
ale
ti
řítí
že
získám
měla
dobrou
jednu
stránku
že
totiž
nesoudil
lidi
pro
jich
náboženské
vyznání
a
tam
nechává
plnou
svobodu
a
sou
dělal
jenom
po
po
pro
politické
stránce
nesmí
by
se
postavit
na
vlastní
politické
nohy
takže
to
byla
dovedla
toho
herodesa
že
jo
pod
dohledem
římané
velice
přísným
ale
trpí
ty
saduceové
a
ty
farizeové
ti
měly
absolutní
sboru
zámcích
náboženství
to
víte
třebas
na
svatém
pavlu
že
on
prošel
školou
gamalielem
ne
jejího
cestu
který
jí
doby
a
ten
ho
uvedl
asi
v
krátké
době
do
samadhi
protože
on
už
jako
dítě
že
jo.
Byl
na
této
úrovni
asi
tak
byl
to
mladí
když
držel
šaty
toho
svatýho
eště
pána
který
byl
kamenovat
a
to
už
to
to
zasvěcení
měl
jak
to
vůbec
dokázal
tak
brzo
a
vydržel
to
fyzicky
to
si
dovolil
vysvětlit
jenom
tím
že
měl
opravdu
fyzickou
podstatu
velice
silnou
že
se
to
vůbec
vydržel
já
jsem
to
těžko
v
sedmnácti
letech
by
držel
to
první
samadhi
to
to
šlo
o
krk
a
u
tuhletoho
člověka
ne
čili
on
musí
být
veli
on
tam
na
východě
dřív
vyspělí
asi
oni
sedmnácti
letech
jsou
asistovat
ně
fyzicky
daleko
dál
neši
to
je
tak
se
to
vysvětlil.
Tak
já
jsem
vás
provedl
celou
to
historii
abych
vám
teďka
mohl
detailně
ukázat
proč
se
s
vámi
děje
to
nebo
ono
proč
musíte
tolik
trpět
protože
jste
učit
fázi
vývojové
a
nesmíte
na
to
žehrat
protože
je
to
zažívání
dualismu
na
té
úrovni
na
které
jste
tak
nutné
že
bez
něho
to
nejde
dál
a
pro
proč.
Download XML • Download text
• Waveform view