EN | ES |

86-22A

86-22A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tak tak tam za tím bude jenom ta obloha a ne ten pán bůh na obloze víte ve boha nemůžeme ani v největší hloubkách vesmíru že ne uvnitř čeho a ne někde daleko vod nás to je vše veliká naděje že není daleko od nás čili když někdo provádí uklidnění mysli zastavení mysli od nu je tyhlety oblaku a ne nejde za tím mít vy jste na se hathajogin. Začátek tohoto říkání proč ve vědomí nemám boha jaké jsou toho důvody tady du k tomu co máme tak říct říkám hlavním důvodem proč nemám ve vědomí boha který je ve mně je ten že moje představa nebo ve své představy bez představě toho boha oběti vy zji stavím ho mimo sebe a pak si počínám tímto vadné způsobem odstraňují řek bych vytrvale kontinuální bez mezer existující slon svých myšlenek která stojí mezi mnou a bohem a snažím se po odstranění této slony najít při zastavení myšlenek k tomu říká dělati soustředění. Najít za tím boha jenže najdu jenom obnovu prázdnou a žádného boha ne najdu dělám tu chybu že ho stavím mimo sebe že ho a mimo sebe a ho musím hledat v sobě čili že bych chtěl říct chabá věc je tady ještě jedna jedna no vono ji víc ale hlavně jedna že totiž mně chybí šidí taková projít vůle abych si přál nadevše najít království boží. A ten bůh to není něco mlhavého to je jeho vláda jeho království když nejde o to aby kraloval ve mně za sebe mně a neděle na nebesích tak taky ho nemají musí upřímně jít o to aby ve mně kraloval čili nestačí relaxace nebo vyprázdnění mysli nýbrž musí tam paralelně existovat touha po odevzdání sebe k tomu bohu mu potřebuju vnitřně patřit a tuto touhu nemám protože patřím tomuto světu tak je není nejmenší naděje že bych touto cestou touto chybnou cestou které občanem také mystická cesta mylně se dostal k bohu tak to je všechno že. Jak to napravit protože ta nebyla otázka jak to nejde a proč to ne no proč to je tady otázka byla ale zaručeně by měla být doplněno odpovědí proč jak to a za jakých okolností to de tak to jde za těch okolností které jsou opak toho co tady bylo řečeno ale to řeknu konkrétněji jeli jsmeli máme různá východiska teď předpokládám že naše východisko je víra své lidé kteří věří že bůh je v nás a že se máme k němu dostat do vědomí o něm dostat tak musíme odstranit překážky které jsou v toho boha který je uvnitř to znamená které jsou v naší mysli lepším a našich představách a v naší touze začnu pomalinku začnu s tou touhou. Že tam je tam to bude nejtěžší a budu se muset vzít a s tím ještě znovu potýkat abych neska nestačil ta touha to je ta zaujatost pro boha ta není tak velká aby vynikal nad tou zaujatostí jsem si jist že když tady vaříte třebas obě nebo jít nebo cokoliv děláte nebo posloucháte tak je vaše zaujatost větší než celková zaujatost to co to poznání boha o tom jsem přesvědčen protože by tomu tak nebylo tak byste opravdu hledali především království boží především království boží je. Přát si především tohleto a tomu vstříc tím že se vzdávám v rozhodne okamžiku pro sebe to dostat čili tady je další se dostává k další chyb a to je otázka vůle že vůlí neumí nic jiného učinit než všechno chtít pro sebe nebo pro někoho toho vidím koho znám ale ne pro boha kterého neznám proto ho vlastně nechci nic a takže vůlí se nemůže dostat na konec této cesty to nejde když se nakonec cesty může dostat bez své vůle tak musíte ztratit v čas pravý čas ne předčasně a ne pozdě když to přetáhneme tak ta vůle vás že ne nazpátek a říkat k tomu stagnace nevím co všechno nemůžou mi to nejde a podobně a když ji. Nemáte dosti no tak zase od sebe nejde neodejdete jsem teď vlastně pořád mluvil negativně metafyzika jak říká tady ale pak ba ta tím to negativním způsobem myslí tak je to jako dost blízké protože jsem na to šel zkušenosti a on tomu říkáme ta fyzika zkušenosti se dostal zkušeností zápisu za hmotu ano tak sem jsem metafyzické podle jeho terminologie který člověk se zkušeností a ta zkušenost mi ale napovídá tuhletu věc že neměl jsem. Touhu nikdy toho boha poznat neměl jsem do sedmnácti let neměla potom taky nepotřeboval si to zařídil že to je ukázal že to že touží po že on si bere dycky se mi takhle nějak bral tak se zase vůbec nemusel vyvinout touhu po bohu rozumíte ale kdyby ale ale když jsem třebas v tom předškolním věku jsem odtamtud to tou zkušeností vyprázdnil se od své vlastní vůle. A chtěl jsem jednat předtím správně ale vyprázdní se se od tohoto chtění protože jsem zjistil že to jde se vyprázdnil od toho chtění to docílit i od toho druhého co jsem tady říkal tak temně nastala prázdnota a jak se stal prázdnota tak tam byl projev boží jsem to jako tak ne klasifikoval ale byla to obrovská moc která ze nebyla a která dávala jistotu poskytoval jistotu že to a to je takhle správné a poskytoval moc abych to realizoval uskutečnil čili znám i pro věřícího cestu tímhle tím pádem z toho předškolního věku i to dítě mi tak tady radí jak na to že totiž je třeba ctít jsem vždycky chtěl i v tomto oboru chtít se dostat tomu bohu nejlepší pořádku dycky jsem chtěl něco do du dělat správně ale pak je třeba plnit postupně tyhlety podmínky odstoupit od toho chtění vyčerpám všechny své lidské možnosti. Ještě jednou po vyčerpání všech lidských možností ne dříve odstoupit od vůle od toho chtění tedy v klidu bez lítosti ono to nejde to stačí konstatovat nevycházel z toho klidu a teď když to nemohu mohou třebas něj poradit i se třebas poraď pro někdy stačí se dívat kolem sebe a ten pohled kolem vás vám poradí někdy je to tak a to čím dál tím po čím dál později to bylo takhle protože ježíš kristus nám ukazuje právě zrušit vedení událostmi matce si to a ne vedení tak drobné maličkostech jako jsem měl v tom předškolním věku události byli významné od začátku jeho života a vedly ho. Že je to tady vykládal svatý josef život je ven panny marie a vždycky ty události měli vzápětí svolení toho koho se dotýkaly svoji la panna maria svolil svatý josef a tak dále a tím ten ježíšek zůstal naživu to jsou ty první fáze a první stupeň svolení samozřejmě to beru z prostředka protože nemáme ska tolik času ale zase k tomu vrátím protože to svolení existovalo před narozením ježíše krista jenomže ono je to jedno z nezačnu toho důvodu že ono je jde o něco časového protože ten bůh ve mně tak jako tak je a oni se jenom řek bych rozebírali dveře klepejte a bude vám otevřeno a to znamená otevřeno směrem k bohu protože tam je. On na vás čeká víte to mně dycky připomíná ten případ ramakrišny s tím latu to byl vožralka do poslední žáka ma krišnu a přišel požene samo sebou protože právě předtím byl ještě se pořádně napil aby posadil že před mistrem to nebudu dělat a přišel tedy poslední a mistr mu říká synu ti tam že tedy opravdu pro nás pro všechny i když deme naposled je při vítáni vod mistra vnitřního připraveno jako bylo připraveno pro marnotratného syna který se vrátil po dlouhé době do toho otcovského domu že se tomu jsem syn který tam zůstal divil tak buďte si nimi sty tím že otec na nás čeká my my nevíme jednak že v nás je jedna nevíme žádná čeká a potom nejme že nás rád a my si pořád mysle málo miluju nebo tak nějak to to je všechno hezké to je možná pravda později se dojme že nevíme nemilujeme vůbec ale ze začátku umíme se snažit o tu lásku musím mít tu snahu a to se postupně teprve odbourá to. Je to moje anebo moje láska nebo prostě celá ta cesta další háček že totiž mám při vycházet z vlastnění a to de nepomine protože kdybych si nepřál toho boha z začátku pro sebe kdybych vlastnění v tomto smyslu brzy opustil tak bych neměl vůbec hmoty v proč bych toho pána boha nedal protože čáku nedovedu nic než kam ti pro sebe něco mít protože to je pokračování toho co dělám v tomto životě. Kon jako zvíře které ani darmo nehrabe že ano a tak to dělám i na cestě k bohu samozřejmě to se musí postupně opravit říkám postupně a čím méně tam bude mezer čím to bude plynulejší tím lépe protože kdybych ste opustili tuhletu tendenci a chtěli nahradit jinou vyšší tak nemáte na to za tím abych řek motivaci ale lépe by bylo řečeno nemáte proto důvody protože neznáte nikoho než z toho než sebe a pro koho si to máte přát než pro toho koho znáte takže bychom si zbytečně předstírali že byste mohli sebe takhle rychle opustit samozřejmě. On je to v životě tak zařízeno že když se unavím v tom vlastnění sebe tak usnu a spím a tam sebe nemám čili ten trénink pořád prodělává v tom nevlastnění samo sebou když s kým se svém tak tam pořád vlastním ještě ale jak spí tvrdým spáchám proto vám doporučuju že jeden z nejlepších léků ze začátku je tvrdý tvrdý spánek tam se ta si odpočaté od vlastnění a druhý den ráno musel tím chtějí začít znovu vlastnit lite musíte si o počala a byl do večera se tím vlastnění unavíte a se můžete a tak dále je to jak tomu říká velice cukatůra a hezky řečeno. A jinak než tou cukatůra to nejde tak co tato a ještě jednu zvláštní povahu která je velice důležitá že se tam řídí omyly s pravda mi nebo se správným rozhodnutími a že ji rozhodnutí která jsou správná o kterých jsem například mládí nepochybovali jsou správná by dneska z nich ani jedno nebylo správné a teď prosím vás velice pozor abych se dobře vyjádřil kdyby to nebylo jasné tomu říkal ve zkratce tak připomeňte že totiž. V tomto případě že něco provedete proti sobě to znamená pro pána boha vopravdu že se budete radit odevzdat jestliže se mu odevzdáte se který správný a tak se posune na úrovni svého dosahování a jste vy pozici a kdybyste týmiž prostředky chtěli se po sou dál vůbec to nejde jak to že mi ta koncentrace ze začátku šla a teď nejde protože s tím ž prostředky to nejde a nestačí techniku změnit nebo změnit mantram nebo to ne. Změnit obsah neni mysl změnit odpoutání míru odpoutání jako z toho a tak dále a tak dále čili jsem poznal v předškolním věku se pořád radím s tím dítětem že když se něco poznal jako správné do sem od boha k tomu moc abych to provedl provedl jsem to a podruhý jsem zase byl před otazníkem co správně dál dělat a chtěl byl bych spol jsem si jak jsem to předtím rozřešil tomu mocí boží tak jsem to dělal stejně jako předtím a ono mi to vůbec nešlo protože tam chyběla ta moc boží protože jsem v jiné pozici a do pozice se zase nevyšla musím zase tu pozici neznámo nabídnout na tu pozici na které jsem a to můžete zase udělat jenom pán bůh který je přijde vědoucí. Čili musím zase se smířit s tím že se musím vyprázdnit od touhy na novo to takle opakovaně dělá naplním se vyprázdním se rozumíte se vyprázdním od své touhy za se vyprázdním od lítosti že to nejde to taky musím za se vyprázdním od touhy tím že se vyprázdním něco dokázat to tyto tři věci musím do udělat a teprve pak jsem prázden od sebe a takle když jsem prázden od sebe tak je velká naděje že tam právo že dáváme bohu právo tam vstoupit o tam vstoupí zase s tou mocí zase my tu moc vypotřebujete tím že to realizujeme a je zase po a při příští případě musím zase novou silou jinými prostředky nanovo jako by to dělal poprvně do toho jít takže. Nějaký recept říci na tuto cestu není možné ale ono to takhle tragické něk to ukazuje to ukazuju velice bez krátce ježíš říkal že jedním a tímtéž prostředkem na cestě víry držíme dost dlouho židovský národ prostředkem víry že k nim přijde mesiáš vydržel přibližně tisíc sedm set dvacet let že ovšem taky nám to je symbol zaměří ají no a ježíš vydržel z rozhodnutím panny marie devět měsíců a narodil se a pak musela nastat nová rozhodnutí nová svolení a nová rozhodnutí a pomocí nich začátku se prolil rozhodnutí například. Ten svatý josef je za těhotnou pannu marii to bylo hodince odvážné potom dal na andělský hlas utekl do egypta a tak dále tak tohleto když se stalo tak ježíše byl na chvilinku zachráněn a on potom nabyl vědomí že od boha pochází a k bohu se vrací tak a do s tím vydržel tímto argument základním vydržel do třiceti let tento argument mu říká říkal jemu a měl by to naší víře taky na po napovědět ty si sem člověče obdobně sestoupil jako ježíš kristus od boha se sem přišel jenomže z domova boha a máš tady obdobný úkol jako kristus abys. Ři žil toho prostředí do kterého si zasazen tak aby z něho vydědil dokonale rozvinutí svého svého života jakmile to uděláš a teď si to tak ani minutu nesmí přešlapovat toto přešlapování třebas malou chvíli řeknu nějaký ten nebo měsíc nebo rok to je malá síle který je nosti zač stačí k tomu aby se všechna milost trati a dlouho bychom ji potom nenašli přiletí kristus jakmile dozrál a vám potom tito bude ale tajili jak se dozraje jak se to pozná všecko on řeknu tak neměl matku zde na zemi neměl zde rodinu neměl zde společnost byli za to třebas vděčen a ani tu vděčnost vzpomínal a odešel do jordánu a tak dále a takhle to jde na cestě víry tak tam to ukazuje svým životem tak myslím že dál jsem to nedovedl přes ten den o snažím to brzdit. Otázku jako rekapitulací z dneška kdy a jak odstupovat od vlastní vůle kdy a jak napřed řeknu jak nebo napřed do a to my bychom dohromady podívejte se řeka a teďka před chvílí že moje vůle vede k tomu abych žil pro tento svět abych zde dosáhl cílů světských časných jestliže si přeju dosahovat v tomto světě cokoliv a jenom v tomto světě je to moc hezké to potřebuju pro rozvoji svého ale jakmile ten rozvoje nastane tak je to satanskou dílo napřed přes paní na místě a potom to dílo zasta novo provádím něco čeho bych se řekl vole a nebo tak nějak a bych neměl kráčet nazpátek on nazpátek nelze totiž na to kráčet ono se zdá jenom padnou čili padáme to cítím jako krutý pád jestliže to odsouzení sama sebe takže bych řekl jakmile člověk dospěje. Aspoň fyzicky tak by měl nabýt představu o tom že když bude mít jenom touhu uskutečnit cokoliv nejlepšího na tomto světě že to ho bezpečně přivede jedině do hrobu nikam dál tam ztratí tento svůj život protože ho pořád hledal nic jo nehledal než jsem to život jak to je kristus říkat a jestliže on jakmile toho schopen mentálně jak dozrává a fyzickém ženské zlosti by ta mentalista mohl začínat taky dozrávat tak on musí k tomu přidat. Touhu přenes se přes svou smrt protože by mohl pochopit že je tady od boha poslán ne nám tomu za tím účelem aby sobě posloužil přechodně do smrti čím dál tíže protože bude chatrné jeho zdraví třebas nebo nebude mu to myslet a nebo nebude mít ty fyzické a duševní vlohy dispozici nýbrž aby k tomu přidal co bůh chtěl od ježíše neboť my ho máme následovat jeho příkladu na říkal následuj . A co nám říkal svým příkladem že pomáhali těm pomáhali dem k věčné spáse čili protože my jsme bytost neoddělená od ostatního vesmíru tak když pomáháme kterémukoliv nejmenšímu z bratří svých celému vesmíru pomáháme ne to nesmíme dělat tak dejme tomu rozplizle že se spokojujeme si něco modlíme za spásu celýho vesmíru to je nepravděpodobné že se něco dokáže ale on je to velice protivné se starat o nějakého protivu který jde na tělo jo a který je blízko protože čím bližší nám člověk je tím se víc tím přetáhl protože ho svůj vlastní názor si vlastní život a nejde přesně naší cestou a mysli ho se mstít podle vlastního programu. Čili my taky tím že tomu bližnímu třebas nejbližším napřed pomáháme to potom neplatí později ale ze začátku to po takhle tam to a dělali tykat změn tak my se tím zbavujeme prudce sebe a o to tu jde takže jsmeli na cestě víry tak bychom měli věřit především že milujeme li bližního a pro otravné ho bližního děláme všechno co bychom udělali pro sebe točíme začínáme přicházet do situace miluj bližního jako sebe začínáme říkám tak vlastně plníme ten hlavní příkaz lásky který jste jedné části který nám ježíš tady předestře svým životem a koneckonců víme že to potichu učedníků ustavičně vyžadoval tak bych se šel dál. Prosím vás kdy mám otázku na se na zapo mil kdy a jak který hospoda od vlastní vůle to je otázka z rámcová a z toho co jsem teď řekl je vidět že ne vždycky stejně ale vždycky tak jak poznávám že mně vlastní vůle vadí to je nejlepší způsob jak to poznat když například jsem měl nejlepší vůli nějakou na po meditaci nebo modlitbou se k bohu dostal a ono to nemá účinek spojovací začátku je to naplňoval co se po radostí nebo tak a to byl trní takový příznak toho spojení to že to byla dost celkem bez příčina a tady byla a neměla nějaký konkrétní pro těšen ne takže to bylo by to mělo spojovací účinky začáteční a teď to není tak bych měl uvažovat jestli bych neměl od toho způsobu vůle ustoupit a přejít na nový smysl toho svého duchovního cvičení nebo snažení a to zase předvedu na svém případě bych dalo zapomněl prostředku řeči protože budou zenu o co od byla řeč tak abych abyste věděli že mám mluvit o tom tím mám opustit tento způsob vůle jakým jsem dosud zpíval. To je také když jsem třebas opustil v útlém mládí svou vůli a vyprázdnil jsem se to nebo všechno opakovat do detailů a na dostavila se moc a pomocí moci se něco provedl tak to je prosím nedostačující tehdy když například se za miluju do tohoto světa při tom což se mně může stát se zamiloval jako v podobě přírodních věd to je jedno do čeho a pak by se zamilován do tohoto světa jakýmkoliv způsobem tak se tento způsob přechodného zpracovanou dycky ticho vstupu do vůle boží s mocí jeho stane zadní nebo jak se to říká česky nepřijatelné a nemám v tom úspěch ono se třebas i vyprat tato schopnost tu moc vůbec boží se sní shledal a tak bych radil aby se. Tento způsob zavrhl volně zavrhl ono to nejde proto že to dohrálo svou roli a musím se smířit s tím že se tady ode chce další míra odosobnění další míra sebezáporu a ta větší míra zase bude znamenat další přiblížení to je zákonité a to platí na všech stupních když to nejde nějakým prostředkem byste větší míru odosobnění a zase to půjde chvíli a toto zase nepůjde protože to je ten zákon ano ale upozorňuju vás že toto není celková odpověď protože jde o změnu smyslu života. Můj smysl života do sedmnácti let byl jenom jednat správně a to je nedostačující také smysl křesťanského života je být ctnostný be totéž to na cestě víry zpočátku stačí ale dostal se dostanete s tím do těch mých sedmnácti let rozumíte když to dobře dopadne ale vono to tak dobře dopadne na cestě víry tam budu muset ještě mnoho doplnit proč protože jsem se předsíni dobrovolně celý sebe vzdával kdežto vy se vzdáváte na cestě ctnosti jenom svých místností a ta ctnostný stránka kterou byste i ne co standard jak zůstává v některých částech zkrátka ladem těká překáží vám na cestě je tou největší překážkou takže je vy musíte tohleto změnit jak k tomu ste z že se totálně odpovíte do toho od toho dosavadního způsobu dosahování to znamená že se odklonit o toho že byste. Se osvědčili v něčem rozumíte v tom nebo onom konkrétním to nestačí to je to co se tomu vůbec mu mládence bohatém dařilo že se osvědčovali ve ctnostech ve všech ctnostech nestačilo to on musel se vzdát všeho co měl prosím vás to je ten dosavadní mysl který do života kterýho se musí vzdát přeberte si převést převedení tento smysl takhle do toho svého konkrétního života a jaký byl do výmysl nemít ten majetek že ano čili jsem umět to zase bylo snazší proto že jsem na boha nevěřil že sem měl vlastně svůj život nějakou tou chemií a jakými přírodní vydali a a to bylo moje. Je z toho vytrhli a tak dále to znáte všechno naspal proto jsem rád jsem to mohl tolikrát opakovat abych nemusel znovu a znovu říkat a mohu to poukaz a měli tady důkaz o tak je ale u vás to bude trošičku obtížnější protože vy tam bude trestat svoje ctnosti a svoje neřesti těch ctností si budete budete ochotni se zdát ale těch nectností jsem říkal doufám ale těch ost budete si myslet ty ctnosti vám mají září dál ale řeknu vám o radu o sebe vyprázdnění o sebezápor tam není v čem se máš sebe sebe zapřít ale máš se vůbec zapřít to znamená musíš odejít od dosavadního smyslu života že se budeš vylepšit postupně to by se vylepšila. Podle některých z liší odborníka tisíc vtělení ano a ještě by to na to nestačilo no vod který tuto chybu dělají potřebujou věřit v převtělování a jim to nemám za zlé protože při tomto smyslu života jaký oni vedou opravdu k tomu potřebuju strašně mnoho času ale my ne protože my se řekneme toho způsobu vy nebyli ctnostní proto abychom se někam dostali to znamená ono to bylo vypočítavý něco za něco budu ctnostný a ty za to poskytne nějaké přiblížení sebe ke mně prosím vás na dalším stupni se na cestě víře chce abyste přestali šetřit. S pánem bohem se nesmí obchodovat něco za něco to dopadá i manželství špatně když ty mně tak tobě a když ti je ne tak tobě taky ne no to je hrozné manželství takový kšeft je kšeft ale není manželství a my chceme uzavřít manželský svatej úzký vazeb s bohem a tam v tomto svazku šest nemá vůbec žádnou cenu takže jestliže třeba ti učedníci páně se vzdali svých rodin toho co měli nejradši a šli za tiše kristem vírou. Tak a nebyli schopni se vzdát sami sebe svého ano ale sami sebe ne to ne nech tak ježíš kristus je nutil ustavičně provádět skutky lásky nezištně skutky lásky aby sebe odbourali aby se bral od boha nemohu nic jeho radit než provádět skutky lásky soustavně ne se vnucovat ho pytel ale láskyplně na všechno jít a připomeňte mi zítra že láskyplně na neutrální věci života těch je většina je velice těžké o tom dobře víme vám musím taky na tyto věci poradit protože by jste byli na holičkách při své neutrální činnosti a to nelíbíte. bych teď myslím této toto venku musel měl končit protože opravdu to to bude vydat detailněji rozbor máme tam napsáno co se dělat teď tam musí nastat nějaká rovnováha mezi modlitbou a činem a to samotné budete tak několik hodin na vysvětlení a zase to nebude jeden recept nýbrž to bude soustava receptu která se bude měnit podle stupně vývojového to je duše ano tohleto dneska jsem vám slíbil že promluvím. jsem vás si bude že pro mluvím o rovnováze svým modlitbou a činnost ale bohužel než budu moci s klidným svědomím v tom přistoupit musím vám předložit několik kapitol historie které se vám bohu za příliš podlehl se tohoto tématu ale víte v tom jednadvacátém listopadu třicet devět byste se to všechno dověděl to bylo tak sobě přiléhavé všechno protože to bylo v jednom balíku že to do dneška nemoh rozloučit a tam také v tom balíku bylo tohleto že totiž v tom dualistickém řádu do kterého je člověk vložen bohem. Nemá se vždycky stejně vlivem toho jak je schopen zacházet s tím božím poselství tak to nebudu sledovat u všech národů u kterých bych to mohl sledovat že mně to bylo ukázáno jak to probíhalo u všech národů uteku máju číňan hebrejské ale si všimnu jenom toho navazuje těsně na sebe a to je budu a hebrejskou křesťanská aspekt zrození ježíše krista v rámci této kultury. A tam teď prosím vás právě dobře pozor bych to budu třebas několika opakovat různých obměnách protože to bude pro vás obe taková bo s jako objev stránka věci že totiž jsem taky na dostal že totiž ten hospodin ve starém zákoně jen jedná jako přísný spravedlivý bůh který trestá chyby do třetího čtvrtého pokolení těch izrael posílá svůj milovaný návod klidně do na sto padesát let do zajetí a když to nestačí tak zase znovu do zajetí a tak dále a do prostý a je to jejich je to jeho milovaný národ. Jak je tohleto možné protože nám se tady líčí vynechám strašně moc a řeknu jenom ten konec napřed tady liší jak se k člověku chová příroda a život když je na této úrovni starého zákona a na úrovni je po narození zase křikem a tam to svou veliké těžkosti v tom mládí a trestáni vod rodičů který se nemůže nebo od společnosti kterému se nemůže vyhnout. A to je symbolem toho je těch dva tisíce let tři bližní před kristem do krista kdy tímto způsobem byl veden národ židovský abyste vůbec mohl dočkat spasitele čili tady tvrdě dopadá karma proto to jak tomu říkáme karma ve skutečnosti dualismus na úrovni na které žil tehdy ten židovský národ takže tam se neříká tamní by se říká hospodin budete sta dvacet šivy do třetího čtvrtého pokolení no tak se taky dělo po si můžete z historii jsem se to ty páně vzal kdybyste se někde muže na to podívat. To si mysíte prověřit nemluvím něco špatného chybného to je takhle to bylo čili takhle je to z člověkem do chvíle kdy si tímto způsobem ne žádným jiným vysloužit narození ježíše v betlémě jakmile si vysluž těmi dvěma tisíci lety prosím to všechno v jednom životě toto narození ta je řada svolení to napřed starozákonních proroků potom panny marie to všechno probere postupně pochopitelně tak ten život toho ježíše po dobu těch třiceti let je uchráněn například slovy herodesa. A všech jiných takových věcí které by tam mohli dělat stejnou neplech to ve starém zákoně dělal hospodin tomu národu že trestal okamžitě jejich přestup tam z toho nebylo zapotřebí tam je člověk vychováván novými prostředky prosím vás úplně diametrálně rozdílným tedy to se nedá vůbec rovná se starým zákonem ale je to navazování na ty prostředky kdyby tam ty nepředcházelo kdyby ta karma předcházela tak by se potom nemohl ježíš z karmy vy vymanit a. Proto jsem tak tvrdě proti karmě protože my máme být na úrovni od narození ježíše krista těmito prostředky můžeme klidně vládnout ovšem ona to dobře nepůjde protože jsme toho krista v sobě nezradil ale ono je zvláštní pravidlo rovnováze které vždycky praví že jedna složka musí poněkud předbíhat to druhu tu druhou aby ji táhla a to je správný způsob rovnováhy že jednat a to škrt tahne druhou ale ne vždycky stejná například ne vždycky modlitba že by ta hladiny nebo že by činy ta vymodlit to prosím vás jednou to jednou ono a jdou taky středové a jednou obojí dohromady tak to si všechno musíme říct a se i zatím říkám takovém takový kokr a jestliže potom ježíš kristus jak se nám to jeví v tom evangeliu. Přišel zjevením které se dostalo svatému josefu napřed panny marie potom svatému josefu přišel snadno z dosahu toho herodesa tak toto takhle snadno ve starém zákoně nešlo tam když si dovolil nějaký prorok říkat toto byste neměli dělat a měli by si a tamto tak ho buď zabili nebo kamenovali protože nebylo jim to příjemno a ono to také nebylo příjemno pro ješ a matku jeho a josefa odstěhovat se od vzali zařízené ho řemesla kde měli postavilo bytí nazaretu tam někam do egypta to byla dozrát vzdálenost. Ale dělo jsem to bez těžkostí protože měli za sebou určité poznání člověk může nastoupit vyšší formu vedení teprve za určité míry poznání nebo za určitého stupně víry což je obdobné pilně a musí být živá tak dále a když potom přejde touto fází tak mu může být zase anebo je písem úplně nově podle nový zákonitostí co se ježíši vůbec mohlo stát za dobu těch tří let když ho chtěli kamenovat unikl z prostředka nich že chtěl udělat králem unikl z prostředka nich byl neviditelný. Tak nemohli bez jeho vůle ho ukřižovat nemohli mu vlast na věc kříži on si mohl dovolit například vyhánět kupčíky chrámu a to by si byl málokdo mohl dovolit on by se nabízí původem každý měl veliká práva ale přesto ubohým radí nem vedle těch ostatních že nebyl žádný a žádná část nebyla takže on si najednou nemohl vkročit a vzít důtky a vyvádět někoho z chrámu že to všechno udělal proto abychom my věděli co se děje. Že bůh v tomto případě když jsme na úrovni po jordánu důtkami vyhnání ten starověký smysl člověka kupení něco za něco to se na úrovni ježíšově po křtu v jordáně a po přeložím satana nemůže dít do tam nepatří to pánbůh důtkami vyhnání z toho vnitřního našeho chrámu ten chrám to je vnitřní rámce někdo za jistých ram a proto o něm mohl ježíš kristus říct byste ho slavil čtyřicet šest let ale ho z bourám a za tři dni ho postavím a to bylo to byl hlavní argumenty jeho ukřižování že ho on se proti tomu neprotivil při tom soudu. A neříkal že by to byl neřekl on neodporovat sám li světci že to řekl že se rouhal tedy a že chtěl opravdu bodech oni při těch zázracích které on dělal si mysleli že by to bylo možné aby ho byl upřel že vlastně ohrožoval celou jich náboženskou kulturu a kdyby to byli nevzdali za tu náboženskou stránku tak ten pilát by byl vůbec nesouhlasil s tím odsouzením ježíše ale ti řítí že získám měla dobrou jednu stránku že totiž nesoudil lidi pro jich náboženské vyznání a tam nechává plnou svobodu a sou dělal jenom po po pro politické stránce nesmí by se postavit na vlastní politické nohy takže to byla dovedla toho herodesa že jo pod dohledem římané velice přísným ale trpí ty saduceové a ty farizeové ti měly absolutní sboru zámcích náboženství to víte třebas na svatém pavlu že on prošel školou gamalielem ne jejího cestu který doby a ten ho uvedl asi v krátké době do samadhi protože on jako dítě že jo. Byl na této úrovni asi tak byl to mladí když držel šaty toho svatýho eště pána který byl kamenovat a to to to zasvěcení měl jak to vůbec dokázal tak brzo a vydržel to fyzicky to si dovolil vysvětlit jenom tím že měl opravdu fyzickou podstatu velice silnou že se to vůbec vydržel jsem to těžko v sedmnácti letech by držel to první samadhi to to šlo o krk a u tuhletoho člověka ne čili on musí být veli on tam na východě dřív vyspělí asi oni sedmnácti letech jsou asistovat fyzicky daleko dál neši to je tak se to vysvětlil. Tak jsem vás provedl celou to historii abych vám teďka mohl detailně ukázat proč se s vámi děje to nebo ono proč musíte tolik trpět protože jste učit fázi vývojové a nesmíte na to žehrat protože je to zažívání dualismu na úrovni na které jste tak nutné že bez něho to nejde dál a pro proč.

Download XMLDownload textWaveform view