EN | ES |

86-21B

86-21B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


to nebylo třikrát po malých to mně se míchal daleko pomalej a tak jsem měl osvícenosti sem to poradit byl že a klidně si z vody choval tak se mu to bethesda tak sem byl eště tu a tak jsem to tohle pořádně šla mluvil jsem to bude teprve si uvědomil že na tobě mluvil a říkal si co co co co ode pak si byl říkal jsem říkal no dyť jsem tady byl vedle tebe nebyl jsem dal ten pryč zase nazpátek takže vím že potři no to si prosím musí být odpuštění podle tu uchem a tam si taky nebyl a tak co podpoře se nestačil schovat tak jsem mu říkal výšku děkuju ti mockrát . Jsem asi při soustředění nevíte a proto se asi moje maminka musela ode nebo stěhovat aby nebyla toho svědkem než jsem začal být nemyslel to naučit hathajogin přátele a jsem na to nepotřeboval vůbec přijít že to naučil voni tak ty mistři nás učiním na co ani nepřejdeme že nás tomu naučili ten bůh nás něčemu učí že nás převádí z jednoho stupně na druhýho on nás tam převádí on je tím spasitelem on není jenom stvořitelem o jen tak tím spasitelem to nás vede k sobě čili z jedné úrovně i ty víry vás převádí na jinou úroveň víry věřte tomu to je jeho moc a vy vo tom nevíte a nevadí panna maria taky nevěděla porodila syna a tak to je asi mysli dopovězeno vám o těch věřících o víře prověřit my no protože bych chtěl abyste si svou víru zle organizaci tak aby tam nebyly to jsem říkal dopoledne a tam jsem skončil..jsem návod žádný eště nedal si zabránil těm hlubokým propast jak jsem říkal dopoledne jak si pamatuju těch nocí smyslů a nocí ducha odůvodním napřed ty noci co je když to když vám to nebudu definovat tak nemůžete pochopit k tomu ten další výklad tak podívejte se jestliže člověk vstupuje na tento svět tak jsou mu do vínku dány smysly a jemu do vínku dán rozum smysly jako pro pusť vědomí božího pro set a z umenšeno patřičně do podoby poprskal. Které dosáhnu jenom do oblasti rozumu a tam se vjemy smyslové zpracovával takže latiny správně říkali že nemůže být v rozumu co napřed nebylo ve smyslech a tak byli moudří čili oni říkali jste zaplatí v tomto rámci vědomí úzkém rámci vědomím mezi smysly jako vjemem mezi vstupem a mezi vstupem a ten výstup povahu obou stranou jednak konto stoupá do hlavy ne to je jeden výstup a za druhým pomocí toho muže nic co udělat teď protože potřebujeme pro vnímání tohoto světa jedině smyslů a rozumu abychom si z toho upředli celistvý obraz Abychom měli pevnou půdu pod nohama tak to potřebuje právě jenom pro vnímání tohoto světa pro nic jiného a protože jsme takhle dobře zařízený na vnímání tohoto světa nemůže se nám vůbec objevit něco jiného než ten a ten svět to je uzavřená kapitola pro a do smrti do přeháním protože byste potom za skočili to mám šel jaké takové lidí dobře informovaný že když usnu tak se vymyká z tohoto úzkého rámce ab mu říkám a posun poslo vám se na straně a i na straně be jednou na straně b to znamená rozumu a jenom na straně a smyslů posouvá mi se na straně a smyslové tak upadá do tranzu který. Asi znám z vás jedině to bylo tom ráji těch zvířat a když s rozšiřuju vědomí tam nahoru tak za ten rozum tak mám naději otevřít čakrami že ano a dostal se třebas přes všechny úrovně nahoru tak chtěl jsem říct mystice tady jenom proto abychom to s vnímali ale jsou tady ne proto ale jsou tady mají tyhlety následky že se nemohu z toho vězení vidění tohoto světa vnímání tohoto světa dostat za ten jemu všemu jenom věřit protože zatím vjemem musím všemu jenom věřit protože křest smysly mi to nepřizpůsobíme se mi to nezprostředkuj smysly tak mi to nezprostředkuj ani o. Rozum přátelé čili kde je ta moje víra o to se to se o smysly se nemůže opřít jestli se bohužel katolická církev tolik opírá o smysly myslím tím pozlátkem v kostelích a tak dále tak to je jejich slabina dlouho to byla síla se to prohlédl a protože by ho to brzdí a co se týče toho rozumu takže ještě to řeknu takže na cestě duchovní křesťanské mystické aby člověk se setkal s bohem prvně je třeba odstranit ta vrátka která při víra vědomí pocházející smysly rozumíte a tomu se říká ten noc smyslů se ty smysly za ten ten případ. To k tomu bohu tomu se ta vrátka neotevřou tak ten přístup k tomu bohu tady není že jsem vůbec staročesky to se občas stane ale když se toto stane tak při do toho úseku vědomí ab daleko větší množství vjemů mimo smyslových takže se začnou dít zázraky tam tomu říkají křesťani charisma milosti zdarma rada duchovní smysly se objeví místo smyslů hmotných nebo v takových obyčejných přirozených a to znamená ta vrátka se všelijak modifikovat a to a nebudu to rozvádět protože to se asi ani netroufal ani v tom spisu který máte v ra možná že máte spis mystika čtyři manit někdo ho a. Cože přestane a tam je to se ještě kam jsem taky to citoval z těch své všech pramenů křesťanských katolických tedy no a teď ale co se děje při a dál nahoru od k táám nastává v tom úseku a-b vědomí strašné přehuštění to znamená říkají kam si dvě sta pro blesk to ten člověk úžasná pokušení protože ty síly které jsou se tam nadržuje protože tam přitéká pořád nikam nevy ústí tak jednou pokušení satana podruhý nějaké a pokušení smyslná nevím co všecko a dělal všechny možné lotroviny ale není tím vinen jenom vina je v tom že neumí otevřít ty dvířka nahoře rozumu to naráží na rozum od se naopak o to dělal jenom tím způsobem primitivním že rozumu se bojí že ho právem považuje za neschopný ho aby pojal do sebe tyhlety boží věci říká věřím protože je to nesmyslné říká rozum svatýmu augustin že to nesmysl že to nemá roz není rozumné nevěří přesto věří tak definuje víru to je něco co je posvátného ale je to nesrozumitelné pro tak tomu přesto věřím aby ho z toho doteky tak to je pravá víra které se mi sem augustina velice hezká jenomže znaky augustin si nevěděl že to tím rady nevěděl si nevím s tím protože on on totiž augustin prostě nevěděl rady to bylo takovýho letý světec proto. Že augustin než začal být uznávaný křesťanským světcem tak dokonale se studoval novo platon ten je znal nazpaměť řeknu jenom jeden jeho výrok on říká si nemohu pomoci ale když tak vstupy novo platón tak to bylo samo sebou hnutí které tak si to a tak prstem tak si myslím že to byli převtělení co je svatý augustin převtěleni platón a jeho druzí že mluví jako ten platón taky že říkají novou platón přes opírají o dílo jako by to opisovali ale voni byli převtělený tak z toho musel samozřejmě slevit protože ono tady ještě nebylo zakázáno nevěřit na převtělování ale tak. Celkem se to jenom tolerovalo protože origenes který žil ještě před tím svatým augustinem eště plynule na převtělování věřil antoníne a ještě je svatým otcem a měl sám za života veliké potíže protože propagoval převtělování ne origenes otec církve že to ještě potom napřed museli mučit ty hlavní zastánce to se dělalo velice šikovně ty se odborně a teprve pak se na to svolal konci aby tam neměly zastánce který by mohl vůbec odporovat a tento potom odhazoval když tam ty byli popraven velice jednohlasně jedno jedno mysl tak pardon a tak tak se taky dociluje jedno mysl ost jo. Popravě člověk nebo plus a je to jedno mysle to je moc stará záležitost tudleto deme dál tak tihleti svatí jako by augustin s tím nevěděl rady samo sebou nevěděl se dělají a ne stá terezie ani svatý jan křížem měli s tím veliké potíže a ještě si s tím nevěděl rady ani v nové době ten prema svatý páter pio neviděl to honil ďábel povede a a povalovali no prostě bylo zle a mám jednoho oblíkat ho a to je ja vy nej ř arský je proto tak milý že si myslel že je to poslední svatý který ho dělá byl honil okolo farizeje ne moc dobře informován ne bezpečně si paty že se několikrát se obecnou. A toto našem okolo hlad okolo ale a bylo to vidět všichni to viděl jak o ten satanáš tam honí ochot variant odolal a taky nebyl popraven ale pověst velikého svatého se jednou ocitl v komůrce přípravě těch léků a oběma de la všeho možného sestry zdravotních tak to jeptišky dobroslavy a ta vám jsem k přišel martou a ta řekl vás jenom tak nepustím od sebe viděl se mnou poprvně a naposled vás nepustím od sebe jenom tak vám najdu vašeho svatého vašeho patra neopakuju to obrázku dlouho nehledal a vytáhla mně. Ráje ského jana z vane a říkala mně to je váš vám v tom říkal to by to to je můj svatý ale pojem se na horní pravý okraj ten obraz a musím někdy se dost ukázat tam takovém jako zjevení v takovém oblaku je svatá je nové a že pro napaří že a to tam připojila na kladně ze velkou a pak se stala patron kou paříži a jiný zase se tam do popravit a hlavu odnesli si mu biskupy sedni že ano to voni mi takový zásnub zvláštní a svatý jeden z citoval pod paží a to připlula roste faktu tak dopadli váží co řík ona odhadla to a řekla mi ale taky se modlete. K svaté je nové sem to překládám češtiny protože von zase když byl v úzkých do ten ďábel moc honil tak se obrátil na svatou jinou s a ta ho uchránil před tím ďábel tak že von před ním neutekl a před co tou jenom u to měl vítr a utekl jsem nepotřeboval toto použít pro se ještě ďábel malé žalostný nikdy nehodil a asi patrně se jsme pobratřili že ano a takže že jo protože ten je nazývám taky arcilháři to jeho hlavní přítomen pyšní lehla tak si to otřepete si tak v domě a nebude to moc daleko od toho co máte no to se to tam nedá tak teď jak odbourat tu překážku těch smyslů a máme máme nedovoloval překážku smyslů. Tak je další otázka a jak od boha to tu překážku na druhé straně toho rozumu a ne neníli třeba začít s tím rozumem a teprve potom si myslili a tak dále a tak dále víte na to není jeden recept na to je recept pro každého člověka jiný a kromě toho postupně vždy jiný to je při těchto receptech na znovu budování víry živé víry tak těžké protože církev měla ve zvyku všechno na deklarovat to nejde to se pár kroků velice snadno protože v ruce člověk dere ale ten to síla pomine brzo se přejde přes hranice působnosti toho dere. By bylo dobré něco občas vysvětlit to co vám tady tu je strašně málo z toho by to by se mělo vysvětlit kdy to to hoří staletí a tisíciletí a za tím všichni kdo tyto reformu přede mnou dělali nejsem první pochopitelně tak ty vod byly upálen jako savonarola a nebo byli před koncem jako třebas nějaký pan eckhart anebo museli se uchýlit ze své vlasti například z říma svatý tomáš akvinský do silu a asi dostal ve francii to bylo dost daleko a že by to byl neudělal tak to s ním dopadlo špatně a to je jejich církevní otec a církevní učitel neskácel tak se poměry a otčenáš století že jo tak proto církvi dost. Dlouho no a sto let než po světla a všem ona by ho tak brzo bývala nepostavil mezi svaté kdyby se byl nevyskytl nějaký algela původem španěl velice řízný nich a ten všechny ty poznámky toho svatého tomáše akvinský ho sebíral srovnal zařadil a vlastně vydal tu smut logika takže to co máme v smět teologie to je zkonfiskovali asi tak z dobré prý poloviny toho co řekl svatý tomáš akvinský a je to uspořádáno to je další vlastně druh modifikovat valnou byl španěl to víte ty byly ostří to byla inkvizice takže to prošlo rukama albertova to s v církvi exist. Na do smrti a taky to existuje takže by tam mělo být napsáno tomáš akvinský pomlčka algela že aby to bylo správné ale toto se neříká přesto jsou klepy ne tak jak víte vode dříve tak ten svý tomáš to chtěl spálil na to že víra se nedá na deklarovat takže celá vám tady všechno budu říkat tak to stojí všechno proti tomu co nám tady řekl jeden doktor jak vypadá víra jako poslušnost tomu co hlásá svatá církev takhle víra vypadat může a my to účinné když ta církev takovou moc aby si to prosadil ale jakmile tu moc nemá. Tak toto není účinné protože postavou lotrovi a jiní a budou to hlásit jinak no prosím pro něho tento svět nebyl něčím co by stálo po boku boha a čemu my pán bůh anděl a co by podporoval a co by měl rád nýbrž byl ve zlu postaven satana řádí od hora dolů v každém patře i v podzemí a běda když člověk stvořenému horu je a to je tedy špatné pojetí tohoto světa protože se ty mi nebudeš mít říkat máš břicho jako ale podívej se to tam bude to tam doufám ty nevymazal ne no to eště to dovoluje to jsem rád. Kdežto bůh plní za svým stvořením bůh miluje přestože v tom stvoření vidíš takové neplechy toto tady vás víra nesmí nechat na horách tady vám to musí víra umět vysvětlit proč je takové velké utrpení člo jak to pán bůh může dovolit protože ti všichni věřící aby to vysokoškoláci je nevede druhýho na tomto zkrachli před víme roky se svou vírou v koncentráku za pouhý jeden den jak je to možný de násl pán bůh nechal ten si svět stvořil a vodešel vod toho jinak bych ty esesmani nás tady nemoh jak trápit a to ještě by to říkají prutem ale předtím jenom říkali bůh není protože toto by nemoh trpět tak tak to dopadlo s tou vírou za tři dni ale u jako nevěřícího to takhle dopadnout nemohlo jsem na nová a boha nenadáváš že jsem ty se věděl o něm že je a nevěřil. A věděl jsem že je jenom se nechápal proč tak taky trpím jo že to z věřte je tam se mnou o tom ty vysokoškoláka si promiňte mně sem a jak někdo abyste z dělání ta zvěst tam je se mnou že trpí tej no měrou jako to jsem nemoh pochopit čím jsem se provinil s ten mělo jako tato věř která horuju tomuto světu a životu to jsem nevěděl jenomže pán bůh miluje nestranně kvantita rovnou šos stejnou dost rovnou všechno a je to velice těžko pochopitelné pro člověka hlavně pro věřícího že miluje stejně vraha jako vražděného a si teďka přečtete a to si chtě přečtěte kapitolu vod toho panna bacil. Jak potíže s tím svatý tomáš akvinský aby to dostal nějakou úroveň aby křesťan ne odpadl když vidí to zlo to budete ruka tomuto za práci eště více budete koukat jak to bravurně vysvětlím nes abych odůvodnil proč to zlo tady e a že se nemusel mít vůbec žádné potíže nějakýho svatýho augustina nebo svatýho tomáše a ského protože jsem nešel přes představy to je to že člověk který začne s představa těžko rozezná kdy pře ještě řídí představou a i se jim neřídí a protože si neodejdeme zvláště syn poslušný církve všechny představy z o její toho tradice zbourat tak některé ponechán a tím že některé ponechán. Takhle toho ale vnese úplný z matek svatý tomáš akvinský to k této kapitole zlo a dobro zmatení ostatní svou výborné kapitoly ale todleto to jsem u nepovede jsem rád se s tou kapitolu znovu seznámil ačkoliv ne s celou možná svému znovu smut logiky to budu komentovat tak tuto kapitolu vozu a dobru možná celou napřed přednesu slovy svatýho tomáš akvinský ho a teprve potom ji budu komentovat ne abych ho potřel ale abych dostal tam kam on se dostal když to chtěl spálit jenomže voni ho hrozily smrtí když to spálí že to považuje za nejlepší lo na obranu církve a tak radši utekl to jak se ztratila kdy jsem byl nebo. Úspěšné a tám je to hlavou a neúspěch tady je a nemohl se z toho vymanit není jednoduchý protože bych musel jet jak ten neúspěch vypadal jaké byl kvality ale něco obecného se přeci říct že totiž nepovažujte to se musím bohužel něco vložit toho zla a dobra kdybychom byli podněcováni k dobru jenom dobrem tak bychom ani to dobro nerozeznal takže bychom nemohli být ani podněcováni světlo bez mi by neexistovalo musí tam být obojí a proto je tady zlo abychom se mohli za dobrem vůbec ubírat z relativním dobrem se můžeme ubírat jenom tehdy když poznáme a stýkáme se velice tvrdě z relativním zlem něco jiného ho jo u absolutní. O dobra vedle toho nemusí být žádný stín a taky není že ano ale třetí če relativní dober a relativní vzal tam musí stát ruku v ruce obnovovat tak si řekněte mámli nějaký neúspěch která říkám no obecně nevíte recept není všeho všestranně ta uplatní tak je to proto abych si uměla vážit lépe relativního dobra protože teď je na řadě úspěch a kdybych předtím neměla neúspěch tak mně to bylo samozřejmé a mám to řeknu jiným způsobem zdá za lidi z cesty řídit nově vyškolený z auto školy méně krát udělá havarií než o trní protože si příliš věří. Nebo předčasně věří takže vy když pro jdete tou školou utrpení nebo neúspěchů tak buďte bez starosti že po tom bude následovat úspěch brilantně a všimněte si to že tomu tak bylo a bude tomu i nadále a když se zatím neobejde te bez toho to neúspěchu proto že byste si nevážila toho úspěchu a toho dobra tak to za tím půjde touto cestou ale když budete si vědoma toho článek tak to bude snazší a že na se z toho se sebete jo překážkou víry v některých případech mezi je jmenoval o své kam nebudu varovat a budu muset jít a bez pozvu opakovat detailně tak pak můžeme dělat dvojí buď můžeme odstranit jeho řeč řekne řekne mu m a do toho nemáš co mluvit. A to nepůjde vždycky protože ono se bude ukazovat že ta racionální je taky k něčemu dobrá toho se mám nepovažuje odbourat anebo to děláme inteligencí způsobem že ho oděje me lepší kvalitou že jo uděláme kvalitně že ho s kvalitní m tu činnost rozumovou je to studium a nebo bádání nebo rozjímání cokoliv ale spalte a když ho spona učíme poslušnější než je dosud ta ta poslušnost ta mraku roli aby ten rozum sem nevynikal zašli kontroly tak pak navodíme proces který bude na kraj se pohybovat na kraji mentální dospěl ty říkal nebude to na mentální dospět ale bude se podívat na kraji mentální zpěli a tam platí to řeknu jenom přirovnáním to že. Nižší stupeň to mentální dospělost se naplnil vodou poznání které existuje na této úrovni a my jsme my na tom plave e se svým vědomím ne že se ocitli na úrovni vyššího stupně nebylo třebas skákat nýbrž jenom přejít na břeh rozumíte čili to říkám jinak člověk rozvinout svůj život samo sebou ji rozumově vše straně rozvinout aby měl usnadnění přístup k těm vyšším věcem to není věc tak exkluzivní jako třeba u toho prosťáčci váš kam se nemůžeme stát ale vzdělání mi se můžeme stát ten svatý dominik radoval jednu skvělou věc nepovažujte se někomu předávat duchovní vědomosti které jste sami nezažili. Vámi zažití ale tradice jiným předávati říká to byla jeho zásada to se mi na něm moc líbí na tom dominikovi předává něco co protože to když to přidáte a máte to s to předali a nemáte to zkušenost nemáte z toho zkušenost tak to není závazný závažné pro ty ostatní tedy to ten fa sám nezažil toto může tvrdit a se může to postavit sem zažil a my to nebudete věřit pojďte se mnou a vás zabiju a pak to mu budete věřit protože kdybych to na vás pustil tak vás to zabije jak tady jste jeden z vedle dvo a tak byste potom věřili na věčnosti a uvěřil bych všichni okolo vás protože von by byl mrtvý on by vodešel vode mrtví to bych ovšem napřed musel zavolat sami a pak si udělat tu veden pokud že nábožensky život a čivo víry je život nábožensky. Vyžaduje také pravidelnost že se duše musí sytit jako se svítí tělo a tedy musí se sytit dvojím způsobem činností a modlitbou činnost nesmí odporovat modlitby a modlitba jestli podle činnosti to bohužel křesťanství se ne pěstuje vůbec o tom neví a z činnosti která odporuje modlitbě se zpovídám a tím se to se napravit což není pravda ta činnost byla provedena tak se neměla provést tak že to je nenábožensky a modlitba zase se modlí bezhlavě bez toho že kdybychom věděli co tam se modlíme tak o to otčenáš mechanicky a tím zase je modlitba oddělená od činnosti de musíme do toho investovat svoje. Vědomí takže sedíme na dvou židlích neexistuje rovnováha prosím vás alenko by ta dobrá rovnováha mezi modlitbou a činností to zítra ještě také pořádně abych nezapomněl na za ty bolí který si pořád schváleno kapsy a to dneska nechci řikat protože to jsou takový základní vody a není to tak jednoduché jak jsem to psal svých spisech protože to taky stupně a byl bych a by mezi modlitbou a činností jak tam totiž ta rovnováha není to aspoň si můžeme říct tak z toho vznikají další potíže jenom ta temná noc smyslů a ducha to je něco jiného ale v tom v této nerovnováhy mezi modlitbou a činnosti vznikají ještě větší potíže než těch nocí ano protože lidská bytost je jednota a. Jak ta jednota se nezachová tak zní začínají na těžko k technicky mířit proudy náboje které směřuje proti sobě zájmy se střádají ztráty tak musí tam mělo by tam vejít a oslabení toho následuje protože si to vzájemně vybídka mi říká třebas je nařídil jedné pražské střední školy vrcholný komunista e výborný mystik říká prosím jak je to možný ráno než práce tak mezi tu nebo soustřeďuju poctivě a vyjdu tak si zbroji že si říkám. Že ten den nezapomenu na to své duchovní poslání se podle toho budu tak jednat jako řídil nebo jako pracují v škole ale během dvou nese to vykouřilo se na nastanou situace kde musím řešit třebas konfliktním situace v klidu to nemohu řešit a je po všem je po pohodě vysvětlím laskavě jak to mám udělat aby se dobré předsevzetí za dvě hodiny ne vykouřilo za tím se mu leda odpověď to do že teprve přepi věty mi to říkal a vám někdy dost času ho nechám krizi ve vlastní stále jsem mu dal jenom své spisy k dispozici a se s se sem si pro vyvolá že další a tak tenhleten člověk to vám to říkám za di hodin je vyřízen. Čili se silou kterou nabral modlitbě modlitba zřejmě stojí proti činnost to se nesmí stát takzvané konfliktním situace se musí řešit jako modlitba přeci modlitba ani kompletní situace a najednou činnost je konfliktním jak je to možné protože to setká věc ne to je jedna stránka je jenom ztracené věci to je rub a jít jedné mince to se nemůže rozdělit to nemůžete si oddělit rub otce to zkusil by to museli rolí proti nějak polovina to by to se představa být to minci byla znehodnocení onen život lidský když je na prostoru modlitba činnosti tak to vám říkám jako abyste věděli o čem co nám tam máte něco napsáno tak nedělo co všechno ještě zbývá udělat a on to ještě víc a tak chtěli byste eště bych mohl něco od tak rozporem osvobodit. To je protože jsme to mockrát opakovali a ani nemusí být protože to neslyšel jenom někteří z vás a spor mezi modlitbou totiž rozpor samotné modlitbě spočívá v tom že se obyčejně prosebně modlím a prosím za věci které třebas modlitbou přivolám ale protože nejsou ve vůli boží a voni se splní z jaké moci se splní že jsem modlím a vono se to splní a není to vůli boží je to splnění proti vůli boží to by se kam to nej naše na odpověď ale meškat nebudu totiž a nedě nehraje z odpovídat všechno by bylo špatně je to magie je to magie a většina katolík se modlím magicky magicky způsobem. Protože nedbá na vůli boží a říká toto bože udělej tamto nedělej předpisuje mu panečku to je pěkný hlupák jak kterému se modlí když mu obyčejný věřící musí takhle napovídat prosím vás tohleto přemohl tobě nedělejte nejsem proti prosebné modlitbě ale musíte ji zreorganizovat to je křehká hada tu musíte opravdu chránit před náraz takových ve hlouposti jak by se s museli radši skončit si netroufal plný devět nezaslouží své cesty se modlit jsem nevěděl že pán bůh sem měl přeci modlit modlit jinak než bože dej větší lásku k sobě než čemukoliv jinému protože jsem tu lásku postrádá víte a on za devět let vyslyšel a tak ze město ho bylo z čili kdybych se byl nemodlil ten taky jeden z důvodů takhle tak jsem dostal do koncentráku ho chtěl ukázat se to láska božích. Ti co je to učit člověka ce boží když naučí člověka se boží tak ho odnaučí si myslet že je to ten člověk který miluje ne tak že ten člověk pozná že se to nedá naučit že se jenom připojit k kráse boží a tou láskou boží působit neboť jinak by nebylo možno milovat z celého srdce z celé duše z celé síly a tak dále protože když se do toho vloží pán bůh tak je to to snadno možné ale jinak byste z vlastní vůle tak to nejde to byla extaze nikoliv poznat vaší nýbrž extaze citová ze pěti a když se ten cit rozboří v extazi tak bylo těžko ho zastavit takže on potom překypovala citem vůči všem nejenom to ale přitahovat. A tou září druhé pohlaví tak mocně že pokud to byl muž tak se na něho ženy lety jak to bude no a tak jsem muži ti například dejme tomu svatá terezie měla co dělat po tomto světlo mysím zpovědním který soustavně chtěl sváděl a ona sice modlo a ale prosím vás to byl pěkný zpovědník ne ale kdyby byla neprošli tak voni nestali a nebyla moc hezká znám noe prostě měla v sobě aur velikou že jo řešena voni sice neviděl ale cítil a ta ho přitahovat citové extaze dovádí nebo přivádí nebo povyšuji ten cit že na vyšší úroveň on ten kanálem je otevřený takže ten člověk je citu plný vůči lidem. Ne a když ale protože člověk není všemohoucí otevře ňáký jiný karle kterým se dostal extaze například toho poznání ne tak zase lépe a snáze poznává takže eště myslí že takhle se zlepšuje a on totiž nemusí být také schopen to poznání zvládnout nebo ho správně použít protože v tom je obrovská moc a ono ho to může svádí sváděl aby to poznání zneužil my jsme například před eminence která zneužívá tohleto to byla ten byl třeba cestě poznání ale zneužíval a vydržel při tom francouzsky nacionalismus že ano a krve žízní o velikou šedá eminence do toho extatik. Bernard z klervó zakladatel citem a ského řádu vznešená postava skvělé myslící nechci musela do svědomí ale měl te extazi tolik že byl jmenován doktorem extatickým všeobecně za svýho života von rozpoutal druhou křížovou válku prosím vás po tolika extazí si dovolil myslet že francouzi jsou na tom cestou tur křesťanskou ta zdaleko že mohou převracet východ a mohamedány a todleto tak teď se kterou budou se poučoval rozpoutal jsem jiný po sou tu dobu napřed napřed ta první extaze tak kosti a že jsem nebyl schopen žádného hříchu. Ale pak bych si to podle vila extaze obyčejně potom polevit a není že ano tak potom úžasem jsem byl přístupen všelijakým špatnost em ano myšlenky všelijak a tak dále ale musím říct že po tu dobu devíti je pěti měsíců v koncentráku jsem vůbec neměl ani jednu nečistu myšlenku nebo neměl jsem nenávidí učí těm co tam tak zle dělali a to bylo kumšt který nemít a to z toho důvodu že jsem nežil jsem byl ve vleku boží ne tak že si myslím že teprve když je člověk v tom stavu řek bych totálního spojení trvalého spojení neextatické o spojení s bohem neextatické o spojení s bohem tak dělá dobře upozorňuju vás. Že proti tomu abyste to vnímali stojí nejvíce vašem představa že bůh je něco mimo vás že je to obě a to je vrcholně spojeno s představou objektivního světa vedle vás takže vy spojujete boha objektivní světem jenže je v tom malinká a objektivní světě je pro vás ten a bůh který s tím omylem spojujete je neviditelný takže neučíme ho neviditelný když od tam zasazuji te a von je subjektivně je nemá čili je to záležitost chybných představa kam se to takhle že a teď se říká pocit tak je to pro celí je to záležitost chybí se stav musí napřed odbourat to chybné představy no a tedy chybné přeříkáv. V tom věčné napřed vědecky jevy za ti pohádka mi ho máme sobě to je ovšem další chybou proč nemůžeme boha v sobě vnímat je teta že vnímáme své a je odvozeno od věčného takže my zatím vnímáme jenom odvozenina z tou jste to tože to sem za tím co jsem vnitřně tím nesmrtelným bohem šetřit a takže je to to to hlavní věc překážku ale se a vrátím k představě tak představa která se vytvoří. tam to světě postupně mi to nespadne nespadne tak ta je tak silná že nejsou mezery tak bychom mohli zapnout těch představ nejlépe si zpřítomnit nebo zpřístupnit tím nebo prostě si odůvodnit nebo i porozumět tím že si představujeme jako zásluhu mraků plynulý bez mezer mezi obnovou čímž je bůh a mezi sebou číst čí sme my ovšem to je představa věčná toto jenomže je chybná v tom smyslu že my boha starý ve vedle sebe a čili kdybychom rozvinuli tu zákonu těch oblaku tak tam za tím bude jenom ta obloha a ne ten pán bůh na projevíte ta boha nemůžeme ani v největší hloubka vesmíru ve uvnitř všeho. A ne někde daleko vod nás to je naše veliká naděje že není daleko od nás čili když někdo provádí uklidnění mysli zastavení mysli od u je tyhlety.

Download XMLDownload textWaveform view