EN | ES |

86-16A

86-16A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Pak i při jenom tím že dokonale se vzdal svého života vono se vzdal svého života a tím se vyprázdnil a tím z usadil sobě místo pro tu milost matky kani tak to byla jenom taková záhodno matky káli jakým způsobem se konečně k němu dostala jemu náš be nebo mu do vnitřní duše nebo tak nějak protože on by tam ve jinak nepustil protože jsi zamanul že on ji musí mít ne na se musí zjevit a ona se nemůže zjevit ona se nikoho nemůže projevit tato nesmrtelnost to si to jenom přeje protože ten kdo si to přeje není tím pro koho je ta nesmrtelnost připravena toto malé jenom přechodné která dopravit plnosti tohoto života. Abychom z toho snáze šli dál a pak se tam svaté nemyslím začne přesto nešla povahu se m říkal ale když se tohoto v plné jeho rozběhu jak to ježíš kristus kazatele letech vzdáme to je jedno z nejlepších věcí co můžeme udělat jedna ohromná věc která když uděláme v této zralosti v tomto stádiu zlosti tak se těžko dostaneme do jordánu a musím říci že samozřejmě jordán není ještě nějakým vrcholem ne ale to si potom budeme moc mysleli detailní nese k tomu dostaneme tak je to teďka jasné to nikdo z nás nebo je pravidlo koncentraci tak by ho to vždycky bavilo nýbrž bude dělat koncentraci že ho to nebaví tak a když toto nebude bavit tak dejte na slova svatý terezie z avily že říká dycky že mně to nešlo tak to bylo to nejúspěšnější co. Jsem mohl kdyby zažít sem se dověděl teprve potom jsem to všechno přežila to jsem se musela zapírat abych k tomu vůbec přistoupila ale vona se zapřel když vám to jde jako to šlo k tomu nebylo žádného za sebezáporu třeba ten zebe sebezápor u totiž předcházel tak na úrovni koncentrace toho nebylo zapotřebí dalšího sebezáporu jo jsem přišel dodat nějaké hloubky koncentrace tak najednou jsem byl překvapen že se na mně chce nějaký sebezápor jaký panečku takovýhle jaký se teďka chce na vás daleko hrubší sebezápor s o živo podle mého názoru tehdejšího no tak prosím vás pravidelnost na duchovní cvičení je moudrostí kterou znali zatím si ega tamta že ne. Ty kapka pro vrtá kamene to ani to pán bůh nevydrží víte když takle na něj pořád drze to dotírá te jednou z otráveně podruhý ještě víc ne ale nikdy toho nenecháte to je ohromné než to kdyby to bylo nešlo tak jsem toho asi nechal sem opravdu utíkal od koncentrace ta s bohem spojovala že to bylo příliš na silné byste asi nikdy neudělal nikdo nevím alenka tamhle ano proto s cítím velice se to stejné setam jako jsem byl sek tobe taky slavný národ na to to nic si z toho nedělejte že jo tak prosím vás napravili jsme to je to jak je to tedy s tím. Že koncentrace pochází od boha to to to konstelaci ucházet to po od boha aby měla no a proto učit že pochází u boha to si jestliže mám pravdě do zachovávat a nemám zajištěno toto a nemám zajištěnou tuhletu touhu od boha tam to vede tak mám tam něco jiného neboť ta touha se prosím vás neprojevuje vždycky opičí způsobem pohladit takhle pozadu nebo pohlavně to ne nebo po hřbet to není opičí touha po psíka nebo to ne i ta vytrvalost ve které setrvávat je projevem vzácný projevem této touhy boží ale. Lepším protože nevíte žádný úspěch nevíte že by to někam vedlo vzdáte se svého přepadení no to nikam nevede no to je ohromné kdybych moh vás k tomuto přimět abyste byli trpěli tak ve trpělivě jak je trpěli bůh neboť mi o něm nevíme jak bude se o trpěli do sedmnácti let když jsem nevěděl že vede a velice výsostná ani se mu do to nebyl vděčen nemohl jsem protože jsem nevěřil a von přesto z toho vyvodil sedmnácti letech přítomnost svoji ne je to sice málo ale začátek dobrý ne tak tím to vysvětlujeme těmi že on s námi opravdu svatou trpělivost že nás nechá celý život a přece nás sem přivedl on a sem před na tento svět abychom se s ním spojili za jejím účelem nás nepřivedl neza tím to jediným. To si nechá líbit než že mi to neuskutečníte no to je sprosťárna by pánem bohem tak budu střílet všechno to posteli on to neudělal to cíli nejenom novou nebo někde a tím budete kantor do žaludek že jo ale být na místě pána boha to by to líto přátelé tedy jenom po ožení stavitel mohu břemeni kdo jim svěch při koncentraci může říkat dorost nebo při modlitbě vnitřní zvolil důvodu že buď si od toho něco slibujete a to je zaručený je úspěch ti zaručuje ten neúspěch modlitbě a nebo že to děláte jenom jako povinnost to znamená mechanicky a ne z vervou nevynese se tomu dostatečně a to jsou trpělivosti ne se při tom klidně byste měli být to jsou hlavní vadou protože vám. To nejde prosím ŘÍkáte, když si to nesmím přát to spojení ne a jak jako s jaký smysl tak koncentrace když vlastní vůlí tomu be nejde po manu vůli tedy napsala když vlastní vůlí to nejde prosím vás když to vlastní vůlí nejde ale je to ve vůli boží abych se s ním spojil je to v dělo vůli aby se s ním spojil tak se svou vůlí podvoluji jeho vůli že to dělá povolení jeho vůli a ne moje jenom moje po tom moje vůle pochopitelně a je to pod vůle jeho vůle prosím vás toto je mu ska by vám neměla uniknout a k tomu je potom třebas samo sebou trpělivost a vzdání se toho účinku čím ten účinek je vzdálenější tím let. Vší protože si musím být jist a to bych byl rád kdybyste přidali ke své víře že bůh si to opravdu přenese se mnou spojit jestli toto nepřijme to do oblasti své víry tak opravdu je to k ničemu a lepší je sedět anebo hledět nebo do bylo nebo něco jiného nebo páchal nějaký neřesti obě za alkoholu nebo nevím co jste se všechno dokázali ale takhle ta vůle lidská smysl protože vyhovuje vůli boží co tam dělám přitom se dávám svou vůlí vůli boží vydělat vlastně to co jsem dělal dovětkem při tom když jsem poznal co je správné vy to vírou poznáváte co je správné že si to bůh přeje to je základní poznání správného že si bůh toto spojení přeje a ne si to přeje tak v tom je určitá síla a se síly ho. Spím a vy trvám když vy trvám je to v pořádku dostaví se to aniž si to přeju jsem prostě bojoval pomocí síly boží od je jsem vždycky tobě měl za zlý jednu jedinou věc ne víc a to sice vyčítal víc věcí ale fakticky to byla jenom jedna věc prostě za zlý že zásadně klec otázky z pozice pocitu oddělenosti ale ti pravím a to nejsem s malým že od boha pochází a k bohu se vracíš když tohleto přijmeš doví pusté víry tak by ta otázku podruhý krást nebudeš jestli od boha pocházím bůh mně sem na ten svět poslal tak je to zase tak to není jeho vůle abych tady u vás. Nýbrž je to jeho vůle abych se o tu dostala se k němu že tady svěřil nějak nějakou maličkost nějaký malinký pod koček z jeho velkého úkolu vesmírového ano kterého jsem ho chopit ne jako svého ale jako jeho úkolu mám ho provést on kupodivu chce abych s ním zpracoval neboť v této spolupráci moje spása ježíš pravé pro tuto spolupráci svých učedníků získal ty učedníky tak dalece že přežili jeho smrt to že je opustil a tak dále kdyby byli s ním nespolupracovali v tom pomáhání bližnímu tak by byli nepřešli přes tu svoji by odpadly jako ten jidáš no ale tak ještě jednou jestliže by mělo být jasné že bůh nás sem nepouští do toho světa proto aby nás tady nechal na holičkách aby nás tu opustil nýbrž aby měl. Možnost si nás k sobě vzít pak je to vůle jeho ta tu poletuje nýbrž tato je abychom jemu patřili abychom se s ním spojili abychom s ním žili vědomě ano no no a tam naše dobrovolná vlastní vůle jsem se nevyjádřil přesně je vůle naší nesmrtelné individuality no přesně řečeno je tak jak jsem to řekl protože ten úkol se tady narodit nebere na sebe přímo bůh ale jeho příbytek kterým je ta naše individualita rozumíš oni předává tento úkol a vona učit ka zařídí s tím vy hledáním těla někdy se taky splete že jo a s tím rozvíjení tohoto lidského života a se vším ostatním rozumíš tomu. Tak je to naše nesmrtelné které si to přeje konkrétně tomu říkám nesmrtelná duše to je jedno tak nás vede to nás do smrti neopouští ta zájem aby to dopadlo takhle jak říkám proto svatá terezie malá ježíškova s lidi říkala když opustil u otec syn a duch svatý a všichni svatí tak panna maria neopustili nesmrtelná duše jaký mohla opustit dokud byla naživu obsa sem mohla tykal opřít a ona mně zachránila z těch největších těžkostí tady říká za šest dní přijde sedmá neděle a se domnívám se vo to sem že to ty nechceš říct se domnívám použiji se domnívám že říkáš pán bůh nejenom tvoří ustavičně svět to že probíhá těch šest dnů. Ale on tak je ustavičně nečinný v tom pravém slova smyslu že jako by nic nečinil on je taky tím hnutím prahu jo který netvoří přitom že on tvoří na jedné straně také on netvoří také on je nehnutá kdyby nebyl nenutí tak není bohem on musí být ve své vnitřní podstatě nenutí a říkáš copak když se které nehnutostí boží svým pohybem dostanu upozornit že se nedostaneš když byl pořád v pohybu připomínám jedno krásné přirovnání s tím studia na pamatuj si to na to měl buddha neměl ho to on jenom tak říká nějakou legenda velkého nepřítele a ten nepřítel si přál toho pudu zabít a poštveme za ním běžel a křičí zastav se gotamo nemohu zabít těch těch cizí. Ta být ta stav se abych chytl tím počtem a gotama buddha mu říká prosím ty hrou peníz ty nikdy nechytneš protože jěžíš a stojím a ty zásadně běží a jenom proto dosahuješ za stave a do sáhneš neboť on není v pohybu on je za pohybem ta mysl být zastavena kdybych byl ponechán býval jenom při tom vyslovování slovo božího nikam jsem se nedostal ale záhy to přešlo k zastavení mysli ovšem to bylo z vůle boží pochopitelně to přemohla protože předtím trénink přemáhat od toho útlého mládí ne se něco na slouženo ale ty to máš na slouženo taky to a to je nejvíc mrzí že to nepřizná a že to nevíš. Ale bych byl rád kdybyste neopíral o své zásluhy taky kdybych se o začal opírat tak to nikam nevede když bych rád kdybyste opírali jenom o tu vůli boží která tady je a která těch se k sobě přivést tady říká říkal jsem že mechanické koncentrovat nikam nevede že ale když to člověk spojí s vírou si to pán bůh přeje mechanicky pořád se koncentruje a je při tom vytrvalý jestli pak to taky někam vede víš ty mně připadá jako abrahám který smlouvat s hospodinem když utíkali když měl se ta sodoma a gomora zahynout a začal smlouvat abraham hospodin tímto způsobem jestlipak by by tam bylo pětačtyřicet spravedliví jesi pak by zachránil gomoru a sodomu umím se potom se. Pro poli těch tvory tam mělo být to na tom teďka nezáleží a hospodin říkal do tam budete třicet spravedlivých tak zachráním pro těch pětačtyřicet spravedlivých celých ty tisíce které tam žili jo a nebude zničeno tak mu říkal dobře tak kdybych tam bylo třicet jestli pak myslet že se zachránilo tak řetu a kdybych tam byl jenom patnáct ještě by zachránil ne ale ne eště bych zachránil a vono mi tam patnáct nebylo tak on říkal hospodin patnácti tam není po točí slo nepudu a to to v každé smlouvat se své meze sebe si svý lidi a i neboť za hubí to město ale i z těch z hezky deseti lidí se kterými on šel jednal o to váže na se obrátila a. Neměla říkají astrologové a teologové a je tam nastala ruce že jo a tam tak to nic zlo nějaký a při tom všem takže ze země sešel nějaká solný poda se prostě z mrzelo v tom nebo tam rozli nebo náledovaly nebo tak nějak no tak no tak jednocení které není správné ale které napovídá že my si nevěděli di rady tak si pomáhají různým způsobem zrovna jako ty a tak chce a že se znát míru kdy to ještě jde tolik je tehdy když do toho vložíš svůj život a co ty děláš když to bude všechno mechanické ale trpělivé ale bude v tom ta víra. A a z pocházející přirozeně pocházející ne dobrý ale v dobrou vůlí prováděných život tak ta míchanina přestane a není třeba nic u ustupovat protože se najde vono ten den přejde do modlitby u některých duší z modlitby to přechází do dne u to ze dne přešlo do modlitby taky a ten je hned ta modlitba nebyla to mechanická ale proto to bylo tak bezprostřední ale nevadí te to bude nějakou dobu trvat to nesmí znechutit protože zřejmě je třeba aby ses osvědčil trpělivosti a tomáš přesto velikou jak vy ne. Tak to je vysvětleno pokora je vlastnost která je na této cestě velice důležitá jelikož bez se člověk nemůže zbavit svého nezbavili se svého nemůže se svého malého nemůže se spojit tím velkým lásky bohem který vím píli čili měli bychom se o tu pokoru nejenom zajímat ale snažit se u sebe docílit obdivuju katolické kněze kteří jsou pokorný v tom smyslu že věří své tradici tak a jsou tak poslušný že když s nimi mluvím a vysvětlím jim že někde ta tradice skřípe a nemá pravdu jinde že pravdivá tak oni odmítnut. Ty pasáže které neuznávám také neznal a jim říkám je to v pořádku když je to moderní způsobem myšlení překonáno oni říkají je to v pořádku protože je to náš závazek niž ský být poslušen tomu na co jsme přísahaly takže první známkou pravé pokory je poslušnost přátelé to je důležité si uvědomit čili kdo není poslušný jako se říkat tak ten patrně není taky pokorný s tím se musíte smířit ovšem pokora ještě ještě jiné známky pokra pravá pokora ma jednu z hlavních známek správné poznání který nejsem pokorný jsem byl asi marně vyučování v tom jak pokorný dali si s tím. Velice práci tam nahoře neboť z lékaři napřed učili pokoře tím že vyhnali z toho vědomí které jsem měl o tomto světě a pak jsem z prázdnoty postupně poznával do sedmnácti let se správné někdy v tom malém a tedy musím říct že pravá pokora podle zkušenosti kterou mám spočívat také v tom že člověk se neopírá především o vlastní vůli nýbrž o vůli toho který ho na ten svět poslal pokud je věřící nebo pokud je vědo vedoucím jedna věc další třetí záležitost je že pravá pokora pochází z vnitřního poznání že když člověk nemá vnitřní pozna. Orání tím je bytě a že tady od boha byl sem poslán a může ho ustavičně udržuje zde na tomto světě že o živý že to všechno od něho pochází tak když toto poznání nemá tak nemůže být pokorný za pak si myslí že když ustupuje všude nebo podřizuje se někomu nebo který něco je příliš trpný takže to je pravá pokora ne pokud neustoupila sní bude není pokorný a k dycky mu to je ta jeho ustupoval přes nějakou mez přes kterou on nedokáže svou vůlí a vy bůh ne se ukáže není pokorný a další známkou pokory je láska láska která pramení z nestal. A tím víte a je to taková láska která není náročná na odměnu si myslím že pravou pokoru ukázal jež několikrát to ta běžná pokladna ukázána tím že někdo se modlil vzadu krámu ten bublina a tam ten ve předložil eště že nejsem jako ten bubik který neplní všechny ty příkazy nedává ty desátky a nemodli se praví čas a tak dále a to jsem lepší nebyl pokorný a ten po pia se jenom byl v prsa a považoval se za člověka nehodné ho postavil se na místo toho svého představeného tak to je běžné ovšem nezůstávejte u ježíše krista. U jednoho příkladu berte si o pokory pokoře všechny příklady které tam jsou a ty hlavní příklady o pokoře vycházejí z jeho z jeho života on byl opravdu pokorný beránka když například se modlí za ty kteří ho křižuje neboť oni nevědí co činí ne to je pravá pokora když se vzdává svého svých přátel svých učedníků které velice rád to je pravá pokora čili to sebevzdání je jedním z pravým znaků pokory a ježíš kristus dokazuje že se ne zlobí jako třebas se zlobí ale on nikdy na toho kdo s ním nesouhlasí nýbrž on u apriorně odpouštím ho. Pro s odpouštět velkoryse odpouštět víc velkorysý vůbec velkorysost vůbec je znakem pravé pokory a tak to asi všechny znaky pokory které tak na které si tak vzpomínám a chtěl bych k tomu jenom říci že pokorně srdce je přístupno lásce z celého srdce jiné než pokorný srdce není přístupno ani této lásce ačkoliv to nejsnáze přístupná člověku nejsnáze přístupná láska tak opatrně s tou pokorou jestliže nemáte ty vlastnosti které se tady vyjmenoval tak to není pravá pokora nepravou znaku nepravé pokory je vmýšlet se do pokory že chci být pokorný je to hezké že chci být a pak se do toho vmýšlí madam úkony pokory pomocí toho v myšlení jsem uměle pokorný. To není pravá pokora tak příkladem toho byli někteří farizeové a kteří si mysleli že pokorně slouží bohu když všechno dělají co vám si o nich přál ale on říkal vy plníte jenom zákon ale neplníte jejich jeho ducha čili to nebyla pravá pokora tak se to ukazoval že tomu tak a tak bych řekl proč je ta pokora tak příhodná pro vstup vědomí božího do lidské mysli protože pokora neodporuje tam kde se odporovat nemá ona dycky v sobě obsahuje dycky v sobě určitý stupeň poznání který člověku nedovolí aby odporoval tam kde normálně nepoznali člověk odporuje. Takže pokora se odevzdává snáze a ta na této odevzdanosti je potom postaveno to poznání boha čili pokora především odevzdanost odevzdanost bohu ovšem nejenom trpná ale odevzdanosti činná když například dejme tomu učedníci páně konali ty dobré skutky pro bližního tak to byla daleko účinnější pokora než kdyby byli seděli nohou kristovým a nedělali nic protože tato pravá pokora byla způsobena tím že věděli že to nedělej vlastní silou nýbrž silou boží kdybychom si my vliv domě toho že nežijeme z vlastní síly by se síly boží s jeho pomoci do lásky že ho poznání tak bychom dokázal být pokorně jsem byl pokus jenom pět měsíců životě a. Když jsem nemohl nedokázal jsem nevědět že jsem tam z moci boží že jsem byl přímo vzat z rukou katolíci jeho mocí a že to vydrželo těch pět měsíců tak to je marta dotaz přesně jak zní by s něho mohl a opakovat aby se to sem vest je zákon i když se mysleno podmínky ten zákon osobní tedy nastoupí do své působnosti čili milost je zákonitá jsem při tom když jsem to komentoval to vysvětlil ale udělám to znovu tady se lišíme východiskem že totiž vás těmto věcem a těmto názorům došel představ kdežto jsem v . Milosti došel bez představy totiž v tom předškolním věku kdy ty lékaři před zdali představu že toto je jediná skutečnost a opakovali to mockrát sebou tak tenhleten moment způsobil že považuju milován kdežto a nemůže to považovat za zákon protože šel na to z opačného hlediska byl vlastně s špatný neřeknu ale von ten svatá řeknu co jiného co jsem nechtěl říct to je bezvadný jak je to funguje ten nos to mám v nasednou taky v číně. Tak si správně řekl a tam na tu milost měli obdobné hledisko zastával jako at totiž ten člověk který byl veden tím mistrem musel mu dlouhou dobu sloužit než se vůbec měl pozvat v tom jejich ašramu von to nez naším to nějaký klášterem vůbec do toho zasahovat nesmím chtít od nich nic musel dlouho dobu sloužit a teprve pak po dlouhé době se mohl dostal přitom hojnost bytí pochopitelně to byla hlavní sluha toho žáka a když to všechno vydržel když jako se naučil to všechno před trpět tak po tom mu bylo teprv poskytnut nějaké zasvěcení zvláštním způs. Jobem ne evropský ne třebas indickým nýbrž takovým nechci říct vacovi protože on to vod nich ne ale takovým způsobem ve kterém milost nehrála žádnou roli oni totiž tam i dotyčný když například neuspěli tak se vod těla li do jinýho kláštera zkoušeli své štěstí anebo se vrátili začal do původního kláštera nebo od toho vůbec byli a nic se nestalo protože to byla exkluzivní cesta pro jedince připravena a ne pro celek ale si myslím o vacovi že on je si dobře vědom toho kolektivního vedení ježíše krista potřebou ježíše kris tam dobře zná je byl evangelisty farář a on taky . Že ta milost sestupovala na celé zástupy a že von ji potom ti učedníci páně křtili cele zástup a jenom ty na které se vstoupila milost boží v podobě ducha z sestoupením ucha ov to byli se zopakoval svatého na jaké toto bylo působení milosti boží to bylo zákonité neod tam kdo byl nakloněn to přijal do se odevzdal k tomu způsobu myšlení ten byl tím duchem navštívím do oponoval tak na těle nebyl by vy jsme svatýho pavla který pokud oponoval ži kristu žádnou milost zažíval jakmile se ale vzdal tomu je sytit tak tu milost měl potom soustavně čili je to zákonité když z toho pavla to vidět i s těch skutků apoštolská ch a i z toho ježíše krista když vlastní jeho života toto tuto kapitolu. Vynechám jak vlastně života je to vidět protože to je dlouhá kapitola to bych nestačil teďka provést ale bude třeba ukázat také během toho týdne jak ta milost zákonité působí bych to jenom ve zkratce řekl vy se leh abyste si nemysleli nějak nikam že totiž jako on dobrovolně přišel na tento svět aby tomu citu sloužil tak taky dobrovolně ta boží vůle působí na každém do se podobně odevzdá jako ten ježíš kristus čili splnil se podmínky se vstupů milosti jak na ježíši tak na těch učednících učedníci se vzdali svých rodin toho co nejradši splnili podmínky milosti milost sestoupila nesplnili podmínky další a tak ta milost zdál nepůsobila ne do úrovně a kam. splňoval podmínky o asi tak zhruba logika je takováhle jestliže z nitra všechno pramení tak prosím nechtěj aby to vpravil všechno najednou to by byla potopa vono to prýští pomalu a u člověka který jako plynule odvolává vyšší fázi milosti boží tak to opravdu jenom do míry plyne do vědomí aby si uvědomoval tento svět a nic víc jo ale protože to plyne pomalu tak to plyne tím mocněji čím se víc k tomuto proudu člověk otevře to je moje zkušenost že ti lékaři otevřeli nějaký vety ne a tím se tedy otevřel taky ten pramen větší měrou by. To to odpovědnost větší než normální člověk li byste člověkem normální se týče odpovědnost a kdybych byl odpovědnost neměl aby byl jako ji neplnil ty povinnosti z toho pocházející tak to všechno zhasla že to nezas do zaviněno tím že to poměrně brzo začel to dítě ještě nemělo tolik rozumu aby to rozumem přebylo jsem ještě nepotřeboval utíkat před herodesem rozumíš kdežto když to potká lékařského tak teď herodesem musí utíkat takže když to potkal nějaký si toho nějakýho muže ptám někde v těch hodech ne který se do sice čtrnácti den a ony a prošel tou smrtí klinickou tak sice trvale přestal kouří hlas to a tak dále ale dál to nevede jsem se přesvědčil že aby nastoupil nějakou aktivní cestu to nevede tam to nevede takže platí také při tom to jsem řekl. Že ten proud se pozastavuje jakmile tomu nedáme my placen dovolení aby se to mohlo stát ano a tak je to opravdu vývoj který jde z nitra protože bůh to přeje ale to nitro je následně dobýváno násilím trpí to byli násilí v tom že nemůže se uplatnit jak by jak by jako se chtělo platit že on se po který zříkáte součástí jeho milosti že se zříká své všemohoucnosti v tom smyslu že nás nechá dorůstat to je klamný velkého předmětem soustředění netrvá s pravidla dlouho vede k nějaké vnitřní a vnější události která náhle. Roz tříští objekt a ztotožnění náhle končí a v jediném vyprat okamžiku vize čisté běžet to být asi vize poznává čisté vědomí tam tam to nemá být se škrtnuto poznává čisté vědomí bez jakéhokoliv objektu do ztotožnění v poli pozornosti poznává sebe sama a bezprostředně vede k značné obtížnou a nebezpečné tohoto cvičení jsme je vylíčil pouze v hrubých bych ačkoliv v něm o něm existuje. Roztáhl literatura pokud by se někdo o něm chtěl více dovědět je důležité si zapamatovat že celý průběh cvičení je spíše vůlí velkého než malého to jsme tady vykládali jestliže někdo nemůže anebo je anebo nechce provádět cvičení je to velké kdo nechce druhý způsob je daleko ho vhodnější pro lidi ží í ve větě a ačkoliv se stát. Dosti ačkoliv první způsob po že tam musí být člověk činný když je ve světě ne svůj proti ježíšek v historii západnímu ale ačkoliv jako první způsob svůj prostředek historii nápadní spiritual ty je zvlášť katolický pro které si spíše českou než jim do stisku na tak se odvolává a nějakého autora činna mající chladno a příznivý klá podle být tedy než indie které na na nevadilo čistě kontemplativní koncem. Proti duchovnosti vyžadují dlouhá období neuvědomovali si vnějšího světa jo tak obsahuje sice jako každé duchovní cvičení značně vyšší stupeň koncentrace a jasné pozornosti ale nejde v něm o odstranění vědomí všech objektu a dojmů na jediný naopak jde o schopnost udržet svoje normální a všední vědomí a současně se od něj odpoutat to znamená že člověk začíná objektivně pozorovat pro myšlenek dojmů pocitů a zážitku který myslí neustále plyne. My místo aby se ho snažil řídit a zasahovat do něj nechává její prostě volně plynou ale za tím co se vědomí normálně dává proudem u naše v tomto případě je důležité že pozoruje a plní jím a a není jím unášení čínské metafyzické tradici se to nazývá uši čili bez myšlenkou bez myšlenek ideou ost. A označuju to stav vědomí jem člověk prostě přijímá zážitky jak přicházejí ani v specificky čínské do nichž na jedné straně zasahujeme a aniž se s nimi na druhé straně ztotožňujeme no když je to za by nevadí posuzuje je posuzuje je vytváří o nich ne vytváří o nich teorie nesnaží se je řídit čím měnit nějak jejich povahu nechává jim volnost ale byli právě tím čím jsou dokonalý člověk uvozovkách říká čuangce užívá své mysli. Jako zrcadlo ne zmocňuje se ničeho nic nezamítá přijímá ale nepřivlastňuje si musím se musíme to jasně rozlišovat jednak od spoléhá vyprázdnění mysli jednak od běžného neukázalo káni mysli kapacita mysli obrovský rozsah a podobá se prázdnotě vesmíru když se člověk postaví a vyprázdní mysl padá do prázdnoty nerozlišování vesmír obsahuje slunce měsíc hvězdy a jsou vědí velikou zemi shora. A z řekami všechny kávy a rostliny dobré i špatné dobří špatní lidé špatné i dobré věci nebe i peklo to vše je v prázdné vesmíru prasata přirozenosti ke která je ve všech lidech je právě jako vesmír přirozenost velké velkého v sobě aha za hrnu je všechny objekt a tím je právě od obraz obraz obraz obrovská za hrnu je všechny oběti vidí. Všechny bytosti lidské nelidské takové jaké je jsou zlé a dobré špatné věci i dobré věci a ani je neopouští ani se od nich nena kazí je jako prázdnota vesmíru to je vůli a tak dále nějaký člověk který to napsal číňan liší také se to liší od obyčejného těká mysli protože je sme zdůraznil proud dojmu po že pozorujeme pro domů jak pozorujeme jsme zdůraznil pozorujeme pro domů klidně a pozor ale bez jakékoliv posuzovali když to nějakou dobu provádíme objevíme že existuje. Základ či nejvnitřnější střed vědomí který vždy tak to pozoruje a jestliže em proudu zážitků i když se zdá že jsme zcela ponoření ve vřavě tohoto proudu je to ovšem čisté vědomí velkého které nikdy není opravdu a principem omezené zážitky konečného světa a však tímto duchovním cvičením si velké uvědomuje svou principy svobodu a rozdílnosti od proudu událostí a do bych tady měl několik nábytek abyste si nemysleli že sem se sou po svatým pořád velké si uvědomujete jako tak ne proto pro ty argumenty které tady jsou jmenovány sobec nepadá sku váhu a. A potom jsem..

Download XMLDownload textWaveform view