86-14B
86-14B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Radil
a
to
k
tomu
právě
tady
mířím
abyste
přáli
lidskou
vůli
k
tomu
změnu
této
zákonitosti
abyste
se
nesnažili
trčet
v
té
zákonitosti
protože
aby
se
ten
tady
toto
zákonitosti
protože
jste
pokaždé
každou
chvíli
jinde.
A
to
je
jedno
proč
a
druhé
proč
že
my
jsme
tadyhle
v
tom
stavu
v
jakém
sme
v
tom
to
vědomí
jsme
v
extatickým
stavu
jak
jsem
na
jiných
místech
říkal
to
znamená
že
nejsme
v
normálním
stavu
to
sedla
normální
ale
my
sme
v
extatickým
stavu
vyhozeni
království
božího
ex
extatický
a
teprve
když
jsme
v
tom
království
božím
tak
jsme
normálním
stavu
čili
já
v
tom
koncentráku
jsem
byl
v
normálním
stavu
jako
je
člověk
na
nebi
a
kdežto
ty
se
nenormálním
stavu
jako
je
člověk
na
této
zemi
ano.
Tak
to
je
důležité
abyste
si
uvědomovali
že
každou
chvíli
jsme
jinde
a
se
trošku
posunutý
v
tom
stavu
ve
kterém
jsme
že
jsme
do
sku
potí
nahoru
nebo
dolů
podle
toho
co
právě
děláme
a
čím
slovy
já
me
a
kam
nás
pud
naše
lidská
přirozenost
takže
není
to
předurčenost
taková
strohá
o
které
by
člověk
mohl
říct
nelze
jinak
ze
ono
možná
nelze
odolat
tomu
aby
člověk
neusnul
to
při
zvášť
dobře
uvědomíte
a
budete
mě
poslouchat
týden
ale
je
možnosti
pomoci
od
mnoho
jiných
věcí
a
protože
se
možnosti
od
pomoci
tak
je
vidět
že
máme
už
tou
svobodu
v
rámci
té
úrovně
na
které
jsme.
Já
to
říkám
protože
kdyby
tato
svoboda
tam
nebyla
tak
ty
úrovně
nikdy
nevy
padnete
a
nejenom
že
vypadám
při
každém
už
nutí
z
jedné
úrovně
a
vcházím
druhé
ale
kdykoliv
začneme
z
nějakou
vnitřní
modlitbou
chrání
prováděnou
tak
dokonce
překonáme
všechny
úrovně
vědomí
které
jsou
stvořené
to
stvořené
úrovni
lidmi
stvořené
kdežto
vědomí
samotné
je
nestvořené
a
při
správné
vnitřní
modlitbě
vstupujeme
do
nestvořeného
by
je
tomu
mám
o
tom
věta
tolika
nebo
jaká
duchovního
já
musím
napřed
lékařského
hlediska
normálně
bych
řekl
že
váhat
zlobě
dostatek
k
krve
mozku
od
od
krmení
mozku
že
je
to
on
přem
a
dobře
známo
mohou
příčině
ještě
jiné
úlevu
například
tak.
Ale
že
by
se
s
ním
taky
krve
nevzal
tak
řekl
každé
taky
může
nastat
zloba
nebo
může
nastat
znova
setkáním
se
z
vyšší
úrovní
na
kterou
nemáme
jak
se
říká
takže
my
tady
například
stáňa
říkal
o
jednom
člověku
který
by
setká
některými
mi
tak
ty
lidi
u
něho
podají
do
bot
před
ním
padli
tak
ho
protože
setkali
s
úrovní
na
kterou
nejsou
připraveni
ta
úroveň
z
něho
vyzařování
že
překonala
jich
osobní
záření
přemohla
já
oni
upadli
do
domluvy
třicet
zatím
to
potom
vysvětlil
no
ale
ta
zloba
má
také
smysl
duchovní
a
to
je
smysl
odpočinku
člověk
který
žije
pořád
bez
ta.
Extatické
musí
extaze
pořád
padat
a
opa
je
jedním
spád
extaze
jo
jedním
druhů
který
u
některých
lidí
je
absolutně
nevyhnuli
například
u
mě
který
jsem
byl
mockrát
pod
ražen
v
tom
v
čem
pozná
žení
by
nejste
že
jsem
totiž
nemělo
se
to
životní
sil
že
jsem
měl
dostatek
krve
ani
složení
správné
že
by
jsem
čtrnáctkrát
operoval
na
ale
nikdy
mě
nebyla
dodáno
krev
to
silné
za
dva
roky
takže
já
jsem
ještě
šesti
letech
nesměl
chodit
do
školy
protože
je
učitele
mě
řekli
že
na
to
nestačím
e
duševně
ale
tělesně
že
bych
omdlíval
taky
jsem
odliv
ve
škole
často.
A
já
jsem
tam
ulíval
s
dvojí
důvodů
jednak
že
jsem
byl
sláb
že
jsem
neměl
dostat
krve
a
takovýho
všeho
a
jednak
že
jsem
zažíval
obsah
obrovskou
bolest
tady
na
pravé
straně
to
nám
mě
pronásleduje
až
do
dneška
ale
ne
tak
a
kudy
co
to
tam
je
tady
na
pravé
straně
to
nevím
že
lékaři
přišla
to
se
to
slepý
třeba
není
a
já
třeba
taky
ne
já
nevím
co
to
je
prostě
to
je
ta
to
nezáleží
ono
to
je
a
já
jsem
měl
tak
velkou
bolest
že
jsem
upadl
do
bezvědomí
to
ten
vědom
ne
do
toho
stavu
jako
v
těch
lékařích
kdy
jsem
byl
vědomí
ale
do
jsou
pa
do
bez
vědomí
a
já
dneska
vím
že
i
tato
zkušenost
byla
velice
užitečná
já
jsem
nemoh
vo
tom
šířit
proseb
to
bylo
strašně
dlouhá
přednáška
psychicky
holičkách
ale
věřte
mi
zatím
sto
takhle
je
jenže
i
tam
oba
má
svůj
smysl
ano
když
ji
měsíc.
Když
jsem
vlivem
toho
svého
duchovního
snažení
dospěl
také
k
tomu
že
se
mohu
v
noci
pro
budit
jakoby
tělo
spí
a
já
začnu
nikoliv
s
ní
nebo
nepokračuje
vesmí
nýbrž
začnu
na
té
úrovni
kam
jsem
vstoupil
jako
ve
snu
začnu
si
tam
žít
tak
žít
jako
tady
vědomě
žiju
tak
si
ji
tam
a
tak
protože
tam
žiju
tak
vědomě
jako
tady
bavím
ji
než
tady
teďka
si
a
setkává
s
bytostmi
které
jsou
tam
vědomé
rozumíte
a
zjišťuju
si
že
je
tady
široká
oblas
vědomí
kde
je
daleko
více
těch
vědomí
než
tady
na
tom
moci.
Jestliže
tedy
tam
to
lid
jestliže
tam
v
tom
světě
najednou
začnu
jednat
s
bytostmi
které
jsou
obdobné
naším
bytostem
tady
toto
lidi
dejme
tomu
zvířata
rostliny
a
hmotné
než
živé
věci
zrovna
jako
tady
tak
se
mi
vždycky
zmocňuje
pocit
který
mám
když
přijdu
do
nějakého
jiného
města
že
jsem
předtím
nežil
já
jsem
myslím
nevylil
tak
se
tam
například
přijde
do
paříži
zastavím
se
tam
třebas
tato
nejdůležitější
ulici
a
pozoruju
a
poslouchám
ty
lidi
a
říkám
si
jak
je
to
možné
že
tito
lidé
si
tady
žijou
pro
sebe
na
tomto
místě
světa
v
takovém
obrovské
konglomerátu
oslu
lidí
nestaly
se
okolo
okolní
svět
a
my
si
tam
někde
v
československu
žijeme
zrovna
tak
nějakém
menším
hnízdě
taky
se
staráme
jak
při
otco
to
přicházíme
o
jaké
společenství
to
přicházíme.
Co
co
nám
to
tady
o
co
jsme
ochuzeni
jak
to
že
nevíme
o
tom
že
si
takle
žije
někdo
někde
a
že
mu
nic
nechybí
a
vono
mu
chybí
vlastně
všecko
protože
von
ten
život
je
daleko
i
na
této
úrovni
roz
rozšíření
jí
než
jak
ten
člověk
to
vnímá
co
tím
chci
říct
že
kdybych
se
ocitl
a
že
tam
kdybych
se
ocitl
ještě
na
vyšší
úrovni
třebas
na
úrovni
andělské.
Tak
bych
dívali
se
směrem
kolem
sebe
kdyby
se
tam
jako
zastavil
na
tom
národě
u
těch
andělů
a
díval
se
kolem
sebe
tak
už
bych
nezažíval
jenom
andělskou
úroveň
nýbrž
všechny
tři
úrovně
podníceni
tři
úrovně
vědomí
po
ní
já
bych
si
byl
jí
vědom
jenže
byl
nemohl
do
ní
zasáhnout
do
těch
úrovní
tří
podle
podle
mnou
protože
já
bych
se
ocitl.
V
jiné
my
to
čtu
bych
tak
řekl
rozumíte
a
moje
úroveň
bytost
tu
by
nesouhlasila
z
jejich
já
bych
měl
tu
schopnost
jejich
my
trčet
na
sobě
pozorovat
ale
oni
nebyli
o
něm
neměli
bys
větnou
vazbu
ono
mi
to
nazpátek
na
ně
nešlo
takže
vy
by
si
mě
neuvědomovali
já
je
jo
takhle
to
dopadá
čím
se
víc
rozšiřuje
vědomí
a
to
dopadá
tak
to
svoboda
tak
se
rozšiřuje
svoboda
rozumíte
takže
kdyby
byl
na
sedmé
úrovni
ta
ta
svoboda
je
taková
že
já
celý
vesmír
bohu
vnímat
anblok
najednou
všechno
co
se
kde
děje
a
nevadí
mi
to
še
všude
něco
děje
a
nebudu
tím
zmatení
tím
rozptýlen
ono
to
taky
ke
mně
nebude
moci
nikdy
přistoupit
já
budu
pořád
stát
na
tím
bych
tak
řekl
ale
budu
o
všem
vědět.
A
kdybych
se
ocitl
za
tou
jednou
úrovni
toho
vědomí
tedy
na
úrovni
boží
tak
to
rozšířené
vědomí
by
bylo
toho
druhu
že
by
bylo
vědomím
samotným
a
už
by
nebylo
žádným
z
těch
sedmi
stupňů
vědomí
do
těch
sedmi
stupňů
vědomi
by
samo
sebou
vědělo
viděl
a
zasahoval
by
do
těch
nižších
stupňů
vědomí
tím
způsobem
že
by
do
ní
vkládal
toto
vědomí
své
vědomí
tak
jak
by
ta
úroveň
tím
svým
sítem
na
to
stačila
aby
to
prosila
například
člověk
svým
svou
dycky
existenci
prosim
vás
svou
esence
a
tak
dále
anebo
prostor
svou
existencí
časoprostoru
doprostřed
vás
nějakým
způsobem
toto
vědomí
nekonečné
ano.
A
tak
bych
pochopil
že
jestliže
já
tady
na
tomto
světě
jsem
proti
něčemu
a
pro
něco
zase
faktem
tak
se
stavím
vlastně
aniž
to
vím
proti
té
nesmírné
lásce
boží
která
ani
proti
ničemu
není
ani
pro
nic
není
a
proto
může
do
všeho
zasahovat
jako
by
zasahovala
jakoby
zasahovala
ale
mocně
do
toho
zasahuje.
Jako
že
já
existuju
a
že
my
tady
v
tom
to
je
nepřetržité
moc
njasa
ve
kterém
není
nejmenší
mezera
to
je
toho
vědomí
božího
například
mu
vědomí
tak
si
uvědomuje
že
tento
svět
tak
je
to
dál
tak
ho
vědomí
z
a
taky
ho
lásky
o
existence
jeho
že
ho
do
dohromady
no
ale
stačí
to
takhle
řeknu
tak
takhle
to
vypadá
s
tou
svobodu
takže
svoboda
je
pro
člověka
připraveno
tehdy
a
tam
a
vo
takových
okolností
kdy
on
už
jako
je
v
učení
u
tohoto
vědomí
božího
kdy
z
něho
ustavičně
bere
ale
nikoliv
pro
sebe
nýbrž
z
vůle
boží.
Takže
ví
co
se
tam
může
vzít
a
je
taky
svědkem
toho
že
si
nemůže
žít
to
k
čemu
brání
ještě
jeho
tělesnost
takže
měl
pravdu
svatý
pavel
že
asi
po
smrti
to
budeme
všechno
vnímat
daleko
dokonaleji
než
když
musíme
teďka
sme
závislí
na
tom
lidském
organismu
že
nám
to
dušičku
omezuje
říkám
trošičku
ono
záleží
na
tom
jakým
způsobem
vystavte
ten
lidský
organismus
to
do
jiné
úrovně
protože
se
může
stát
někde
tedy
cestou
existenční
třebas
jako
ten
henoch
že
ho
byste
na
úroveň
existence
boží
a
pak
tam
existence
boží
chápete
tyto
věci
už
zde
na
světě
dokonaleji
než
třebas
někdy
po
smrti
jako
asi
tomu
bylo
u
toho
moc
už
vývoje
ten
věčné
individuality
nehnete
nějakou
roli
v
tom
já
jsem
byl
ve
jednoho
půl
až
to
půl
letech
operován
čtrnáctkrát
při
vědomí
a
tak
dále
při
se
tím
to
vědomostem
který
tady
vykládám.
Tak
teď
vás
usadím
ale
mně
ale
tomu
nevěřte
jenom
se
jenom
ty
usadit
protože
jsem
kantor
původem
není
jiné
indové
to
než
jedné
jediné
není
nějaký
rozdíl
mezi
mou
divil
toho
a
vaší
není
moje
vyvinutý
než
ta
vaše
neboť
jde
o
jednu
jedinou
individualitu
rozumíte
jakýpak
vývoj
my
jsme
podlehli
tomu
darwinismus
a
té
vývojové
teorii
pašuje
me
ji
všude
kam
nepatří
jsem
vůbec
nepatří
lidská
individualita
nesmrtelná.
Ta
soustavně
se
přibližuje
k
bohu
věčně
od
věčnosti
do
věčnosti
a
má
se
přiblížit
k
nekonečno
a
protože
do
konec
na
se
přiblížit
je
nemožné
tak
se
může
donekonečna
přivolat
a
nebude
nikdy
lepší
nebude
nikdy
horší
nebude
nikdy
blíž
nebude
nikdy
dál
u
jede
si
centimetrů
na
této
cestě
a
udělat
si
miliony
kilometrů
na
této
cestě
nikam
jste
nepo
pošle
protože
jste
pro
provedli
pohyb
jenom
kdybyste
pohyb
neprováděli
tak
poznáte
pokroku
do
znáte
ve
svém
vědomí
pokroku
v
tom
smyslu
že
on
je
bez
pohybu
bůh
aby
se
ocitli
také
bez
pohybu
takže
jste
se
ocitli
tváří
v
tvář
bohu.
Já
jsem
v
sedmnácti
letech
se
poprvně
ocitl
dost
jako
vy
vyhraněně
bez
pohybu
předtím
dycky
když
jsem
poznal
to
správné
že
to
bylo
jenom
tak
lidskou
lovit
ale
potom
bez
poledne
se
ocitl
a
bez
pole
se
ocitl
v
tom
koncentráku
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
tak
se
mohl
zažít
celý
ten
pohyb
bez
nároku
na
čas
a
tak
to
potom
zažívá
ne
jako
neskutečná
ale
ten
pohyb
bez
nároků
na
čas.
Tak
zažívá
ten
pohyb
veškerého
stvořeného
a
ten
takzvaný
pokrok
a
ten
vývoj
bůh
bez
nároku
na
čas
rozumíte
to
to
je
nepředstavitelné
ale
pro
mě
je
to
jako
pochopitelné
protože
jsem
to
zažil
mně
to
jako
zkušenost
je
to
pochopitelné
rozumí
samo
sebou
i
můj
na
tím
stojí
jak
je
to
možné
ale
my
po
moje
že
kdyby
bůh
byl
sebe
méně
časový
časoprostor
ví
tak
by
nebyl
bohem
tak
bych
na
to
prostě
nestačil
a
to
se
tady
všechno
děje
a
on
musí
být
za
tím
časem
a
za
prostorem.
No
takže
já
jsem
na
to
nepřišel
individuality
která
byla
jinak
minuta
než
ta
vaše
nýbrž
na
tom
poli
individualita
je
jedno
jediné
pole
tam
vykvetl
nějaký
víte
a
ten
kvete
měl
tu
a
tu
podobu
jako
to
vidí
na
poli
na
které
ukazoval
ježíš
vedle
roucha
nádherné
ho
ucha
samou
nová
asi
tak
to
píše.
Podívejte
se
já
jsem
vám
říkal
že
není
víc
individualita
jedna
jedna
lidská
individualita
lidská
při
vaz
te
k
lidská
jenom
proto
že
vona
toho
času
působí
na
člověka
jak
ho
známe
takže
chtěl
je
se
třeba
do
člověka
mysle
vtělení
této
věčné
jediné
věčné
individuality
by
vy
který
říkají
indové
a
man
a
atman
svým
způsobem
paralela
nebo
totéž
co
brahmu
jenomže
vtělený
tělem
takže
v
nás
je
vtělený
atman
ta
lidská
individualita
proto
lidská
že
se
dotýká
lidské
existence
a
působí
v
lidské
existenci
a
tak
se
nám
jeví
jako
někde
pokročilí
někde
méně
pokročilá
a
je
to
způsobeno
nedopatřením
že
my
se
dívám
na
to
zvnějšku
a
ne
z
vnitřku
vnitřku
není
pokročil
jí
nebo
méně
pokračuje
já
nebyli
je.
Ale
jak
dovoluje
ten
zevní
organizmus
aby
se
to
co
je
věčné
dokonale
projevilo
navenek
jaké
míry
se
má
provést
nebo
může
projevit
to
je
vážit
událostí
které
v
tom
životě
panu
jo
a
jestliže
bych
je
uměle
ty
události
na
vodil
a
můžeme
je
uměle
navodit
tak
bude
pann
matný
vývoj
takzvaný
té
individuality
a
není
to
vývoj
že
jenom
vývoj
mého
vnímání
které
ustavičně
stejné
a
věčné
a
dokonalé
vnitřní
individuality
ano
tak
to
se
dochovala
to
první.
Prože
realizace
svrchovaný
toto
nosti
jak
to
já
vím
aniž
jsem
to
zatím
četl
toho
matce
aspoň
to
potom
srovnává
co
dát
my
za
tím
uskutečňuje
svoje
ztotožnění
provádíme
ztotožnění
s
tímto
světem
se
svým
tělem
se
svou
duší
smrtelnou
smys
ho
nosti
se
vším
co
tady
máme
k
dispozici
provádíme
tuto
ztotožnění
to
je
ztotožnění
které
by
van
zval.
Stvořitelské
činností
spolupráce
na
stvořitelské
činnosti
ta
stvořitelský
činnost
jde
od
boha
do
toho
rozložením
do
té
ska
otá
že
rozdělení
jediného
mnohé
čili
cesta
od
boha
pryč
a
relace
svrchovaný
toto
nosti
ten
nejvyšší
toto
nosti
s
bohem
spočívá
v
tom
že
se
vracíme
nazpátek
do
otcova
domu
ano
čili
po
po
bereme
všechny
ty
součásti
které
se
jak
se
to
pěkně
rozebral
v
naší
mysli
po
skládáme
dohromady
a
s
celým
tím
rancem
pudeme
k
tomu
pánu
bohu
tak
se
dostaneme
do
jeho
domova
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
ať
na
to
ten
svatý
cena
lidí
jak
na
jak
se
to
jedno
já
vám
tvrdím
že
kdybyste
nepoval
všecko
kdyby
jedna
maličko
zůstala
stranou
kterou
by
se
sebou
nevzali.
Tak
byste
se
tam
do
té
věčnosti
nedostaly
vy
musíte
vzít
i
tu
vlastní
vůli
která
vám
vadí
v
tom
že
do
té
věčnosti
nemůžete
a
vzít
tu
vlastní
vůli
aby
vám
nevadila
to
znamená
místo
čí
te
do
rance
už
se
vo
ní
nestát
tak
je
to
si
takle
musí
člověk
zacházet
se
vším
vlastním
už
to
nemůže
jako
ztratit
on
mu
to
nejde
a
i
to
stačí
do
rance
a
ať
to
tam
nechá
nepoužije
jsem
jako
by
byl
člověk
velice
živý
těkavý
Možná
že
ctí
vnější
než
kdokoliv
z
vás
to
znamená
vášní
větší
patrně
víc
než
vy
kdokoliv
z
vás
a
jsem
jim
asi
to
nemohu
to
dobře
tak
klovat
tak
jak
se
tak
na
vás
dívám
tak
vy
jste
proti
ne
vášnivostí
hotové
na
má
to
a
s
takovou
vášnivostí
jsem
přistupoval
ke
všem
věcem
to
bylo
to
byla
veliká
neplecha
a
veliká
přednost
protože
jsem
se
mohl
připoutali
k
něčemu
všem
zase
neměl
připoutali
na
mě
taková
nějaká
choutka
vášnivý
přišla
například
dejme
tomu
chlastal.
A
já
jsem
byl
veliký
hlas
tou
do
třech
a
půl
let
a
měl
jsem
touhu
velikou
pobytu
to
jsem
to
představit
toto
sládlo
protože
lidsky
to
je
moc
si
dneska
pamatuju
se
to
za
nádherný
nápoj
nezříkejte
se
ho
zbytečně
prosím
vás
to
je
bezvadná
věc
a
to
nepovažuju
prosím
vás
plzeň
protože
jestli
se
nejlepší
ne
to
je
až
na
to
starou
tedy
a
a
tak
jestliže
jsem
takle
byl
nucen
třebas
pít
pivo
tak
jsem
si
říkal
dneska
eště
ne
vydržíš
to
do
zítřka
nebo
aspoň
pět
minut.
A
třebas
řekněme
pět
minut
tak
to
pivo
stálo
přede
mnou
maminka
mi
ho
předložil
a
protože
to
měl
vod
kř
předepsáno
že
ho
musím
země
pít
takovou
malinkou
dá
tečku
a
já
jsem
ho
nechtěl
být
ale
měl
jsem
touhu
a
nejenom
takový
malinký
těžkost
chlast
jsem
měl
touhu
že
ano
ale
maminka
mě
nedokázala
při
vě
tomu
abych
ho
pil
když
je
prosila
lékaři
to
nařídil
a
tak
dále
já
sem
ho
nepil
protože
jsem
v
určitou
mít
chvíli
na
byl
přesvědčen
že
je
to
nesprávné
po
ty
ano
takže
se
o
nepil
napřed
sem
to
nesprávné
chápal
jako
že
by
mě
vylezou
se
vám
to
vykládal
a
potom
stále
hlouběji
a
před
tak
hloupě
že
by
mě
byl
sápe
moc
kdybych
jako
jsem
se
že
bych
umřel
ale
potom
moudře
a
moudře
stále
moudře
tak
když
jsem
odložil
tuto
svou
vášeň
třebas
o
pět
minut
tak
jsem
tu
máš
je
odstavil
já
jsem
dal
do
toho
rance
jako
teďka
radím
a
honem
jsem
říkal
mamince
kde
je
to
pivo
tady
a
byl
jsem
to
do
jejího
pohár
zpívám.
Ona
říká
se
to
děláš
no
já
to
budu
pít
až
za
pět
minut
aby
to
nezval
za
pět
jsem
neměl
chuť
takhle
pro
radě
sem
jednat
tak
je
národě
jsem
jedno
je
si
mě
vášněmi
a
to
mě
zachránilo
že
se
mu
zůstat
třebas
do
třiceti
dvou
let
panem
nebo
takovým
byl
bohu
nepřidá
sem
dělal
že
jo
a
to
sem
normálně
člověku
nepodaří
protože
neumí
takhle
sebe
obelstím
já
jsem
věděl
že
ten
člověk
nestojí
za
víc
než
aby
sám
sebe
obelstím
já
jsem
sebe
takhle
balamutil
já
jsem
sobě
také
lhal
já
jsem
už
později
že
tomu
nevrátím
po
čem
toužím
ne.
No
a
já
vám
ale
řeknu
na
této
cestě
balamucení
se
nedá
jít
až
do
konce
takhle
to
je
jenom
nějaká
střední
fáze
vývojová
a
když
potom
jsem
roku
třicátýho
devátý
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
tam
se
stalo
moc
věcí
o
kterým
jsem
ještě
nemluvil
když
sem
v
tom
tu
se
dověděl
že
se
mám
také
voženit
a
já
jsem
tolik
dbal
na
svou
svatost
na
svou
čistotu
na
své
panství
i
v
mysli
nejenom
v
činech.
Tak
to
bylo
to
byla
těžká
zkouška
já
jsem
váhal
až
do
roku
čtyřicet
pět
tak
jsem
se
vymlouval
na
těžké
poměry
válečné
že
bych
udělal
v
dobu
asi
roky
a
takhle
že
jo
neboť
jsem
byl
pořád
jednou
nohou
žaláři
a
pak
už
se
našeho
na
nic
vinu
tak
se
do
toho
musel
vejít
a
to
bylo
těžké
těžší
než
se
vzdát
života
tam
před
tím
esesmanem
pože
se
definitivně
musel
vzdát
své
svatosti
ke
svatýmu
nepatří
takový.
Hodování
pohlavnímu
životu
kdepak
a
já
jsem
se
na
to
musel
u
vázat
protože
bez
této
zkušenosti
by
vám
teď
nemohl
vůbec
o
těchto
věcech
mluvit
byl
bych
zbytečný
dobře
mě
říkal
nějaký
pan
šuchma
tady
ten
ho
ještě
znal
tobě
se
to
mluví
o
těch
duchovních
věcech
když
ji
neměl
nikdy
manželku
děti
a
tak
dále
neměl
s
nikdy
starosti
jaké
máme
my
a
máme
tolik
to
rozli
nemáme
ten
klid
jako
máš
teď
ale
vo
že
se
a
uvidíš
že
jsem
klid
postupuje
ten
se
divil
pan
šuchma
že
jsem
ten
klid
nabyl
protože
se
musel
při
tom
přemluvit
napřed
tu
manželku
pochopitelně
aby
mně
bral
z
rukou
božích
aby
mě
bral
jako
nástroj
který
má
vychovávat.
A
ona
ona
mě
a
já
jí
a
zase
mi
naopak
ty
děti
a
tak
dále
tak
tohleto
jsem
chtěl
jenom
říct
že
věčně
jsem
obalamucování
toho
na
svatou
ano
roku
čtyřicátého
badat
kdy
jsem
se
voženil
se
přestal
sebeobalamucování
obal
mou
jenom
vás
a
vím
že
to
ještě
je
účelné
ano
až
to
neučil
podívat
nebudu.
Tak
to
nevadí
vždycky
pro
teklo
ne
my
to
bude
zapotřebí
tam
to
napsat
to
už
mám
jednu
kapitolu
za
sebou
teďka
mluvím
o
dobro
to
se
to
jsem
rád
že
vod
byli
dnu
kapitolu
velice
těžkou
že
totiž
to
zlo
nemá
nějakou
absolutní
moc.
Zrovna
jako
třebas
předurčení.
Ono
existuje,
ale
nemá
absolutní
moc,
a
proto
jsem
to
ti
němu.
To
je
velice
relativní
záležitost
a
proto
to
není
vlastně
předurčení
tak
jak
my
ho
chápeme
že
by
něco
bylo
určeno
tak.
To
je
to
zlo
relativní
zlo
jako
relativní
dobro
má
relativní
platnost
a
vždycky
v
jiné
kvalitě
se
projevující
takže
ta
kvalita
odpovídá
úrovni
toho
lidského
já
ne
toho
věčného
to
je
věčné
individuality
jak
to
to
lidské
já
potřebuje
na
té
své
cestě
za
bohem
nazpátek
k
té
věčné
individualitě
aby
se
mohlo
tím
říct
takže
dejme
tomu
jinak
se
satan
mohl
projevovat
životě
ježíše
do
třicátého
roku
protože
tehdy
nebyl
vůbec
satanem
tehdy
byl
nepostradatelným
pomocníkem
božím
aby
ten
člověk
mohl
tak
si
rodině.
Kdyby
ji
byl
nepatřil
té
společnosti
by
byl
nepatřil
tak
nemohl
se
ocitnout
v
jordánu
ale
on
musel
být
rodině
poddán
zrovna
jako
musel
být
v
tom
co
je
jeho
otce
neseděl
prosim
vás
na
dvou
židlích
to
si
pocit
později
vysvětlíme
ale
musel
obojí
dělat
sou
simultánně
bez
odporu
jednoho
ke
druhému
a
tím
se
dostal
do
jordánu
až
dozrál
tam
na
té
úrovni
k
tomu
samovolným
konání
to
souručenství
s
tímto
světem
ale
teď
toto
jáčko
který
jeho
satanáš
jak
se
později
projevil
až
na
té
poušti
toho
vedlo
bezvadně
celou
tu
dobu
vedle
toho
co
poznával
otce
k
tomu
aby
se
mohlo
sedl
jordánu
to
znamená
aby
tak
dalece
rozvinul
svoji
zevní
přirozenost
že
by
nekladl
odpor
k
tomu
vstupu
do
jordánu
a
já
vám
řeknu
to
ji
musel
hodně
obla
a
obnovili
kupodivu
z
růstem
ve
v
lidské
společnosti.
Proto
já
například
kdybych
radil
třebas
ale
oliverovi
já
mu
to
může
dneska
i
pro
se
to
má
za
sebou
ať
je
nenapadne
olivere
dělat
nějakou
zkoušku
novouku
já
si
nejde
znám
když
to
uděláš
ne
dvojka
tak
je
ke
mně
se
mně
chodí
vysokoškoláci
oni
musí
vykazovat
jak
přijde
pusy
uva
index
jak
tam
nemají
kamenický
do
se
zase
pryč
při
až
veš
mít
se
ti
to
si
opravu
máš
to
novou
opravovat
a
při
nov
je
tam
budu
možná
za
blázna
a
kam
budu
považ
za
blázna
ale
jsem
nemá
svítit
chodit
už
ke
mně
taky
mnozí
nepřijdou
protože
jim
ta
dvojka
stačí
a
to
se
mi
řekl
taky
tašek
mně
chodí
jenom
výtečný
z
nejvýtečnější
protože
obstáli
v
malém.
Musí
ho
ptal
v
malém
takže
ježíš
se
osvědčil
v
malém
a
čím
dál
ve
větším
činna
a
tak
je
tak
nám
to
ukazoval
také
nám
takže
když
on
obstála
v
malém
v
tom
smyslu
že
využil
schopnosti
lidského
já
později
satana
teďka
ještě
ne
satana
lidské
já
které
způsobilo
že
se
rozvinul
v
tomto
životě
až
do
krajnosti
takže
mu
to
šlo
samovolně
předkové
tomto
životě
mu
byl
dobrý
řemeslné
von
spolupracoval
tvrdil
nou
a
tak
dále
samovolně
už
to
nedělá
potíže
už
v
tom
neviděl
házení
klacků
pod
nohy
nebo
něco
takového
jako
to
mnozí
z
nás
tím
víme
že
stýkám
nesou
to
společnosti
to
už
o
neviděl
tak
v
tom
poznal
protože
byl
spojen
s
tím
otcem
že
to
je
moment
kdy
nesmí
přešlapovat
na
místě
vy
musí
do
jordánu.
A
tam
musí
podívat
nějaký
skok
a
po
tom
skoku
už
taková
li
ta
toho
satana
jakou
se
projevoval
to
kvalita
působení
toho
satana
ve
vývoji
v
tom
cestě
cestě
od
stvořitele
ke
stvořenému
nemůže
se
dál
pokračovat
nýbrž
se
musí
obrátit
na
zpět
ta
cesta
tak
musí
se
na
brankou
leta
a
v
té
kvalitě
musí
být
ta
minulá
kvalita
opřena.
To
je
tak
minulá
kvalita
byla
vypadala
polovině
co
ten
satanáš
říkal
budeš
se
mě
klaněti
já
ti
slibuju
toto
všecko
ukázal
mu
všechna
království
světa
to
všechno
budeš
mít
když
se
mně
budeš
klanět
samozřejmě
vidět
všechna
království
světa
to
je
vnitřní
stav
ve
mně
je
kulatost
postavy
nejvyššího
roviny
dotoho
tak
odtamtud
všechna
království
sta
neviděl
vnitřní
stavu
to
viděl
viděl
to
mysím
stavu
se
to
ta
náš
má
tuhletu
schopnost
aby
mu
to
všechno
to
pomíjející
ukázal
am
blok
neboť
on
je
pánem
přes
celý
vesmír
v
tom
relativním
zlu
jako
někdo
jiný
v
tom
relativním
dobru
protože
to
pan
spo
nebeské
je
tam
modlo
na
dvě
party
že
ano
a
tak
prosím
vás
tohleto
když
von
neposlechl
toho
satanáše.
Tak
překonal
kvalitu
která
ho
vedla
k
samovolnosti
konání
v
tomto
světě
takže
on
potom
mohl
dělat
samovolně
zázraky
kdyby
byl
nepřešel
ne
samovolnosti
obyčejném
světě
ne
zázračné
tak
by
byl
aby
byl
nepřekládám
toho
satanáše
tak
se
nedostal
kvalita
dostavil
a
kvalita
při
které
satanáš
spolupracoval
na
těch
zázracích
prosím
vás
vrcholně
spolupracoval
nejenom
v
podobě
jidáše
ale
v
podobě
četných
posledních.
Že
ten
posedlý
křičel
ježíši
ži
vode
mně
pryč
a
ne
ty
jsi
proti
ně
zaujati
a
tak
dále
ne
křičel
o
kabale
já
jsem
nechám
vykřičel
já
tě
tady
vy
ženu
a
vyžene
ne
na
třebas
dostat
a
pro
sat
nebo
tak
to
dělal
ale
my
jsme
teďka
zatím
ve
stádiu
této
posedlosti
nikdo
za
tím
nepřišel
do
by
nám
ty
naše
satanáš
ky
vyhnal
protože
jsme
ještě
tu
kvalitu
jednou
nezaměnil
za
tu
druhou
a
já
jsem
tady
tento
týden
jenom
proto
abyste
za
měl
jednu
kvalitu
satanáš
za
tu
druhou
aspoň
to
kdybychom
dokázali
aby
to
se
dostali
na
tu
zázračnou
du
na
které
jsem
se
ocitl
ve
třech
a
půl
letech
když
se
se
mnou
dělo
to
ti
za
řekli
že
jsem
poznával
moc
boží
jo
to
byl
zázrak
ponese
vím
který
se
to
nevadilo
to
lopotného
proto
ježíš
že
to
bylo
taky
přirozené
toto
dělal
toho
při
tom
se
ne
nenamáhal
vůbec.
Jako
se
namáhal
při
tom
ve
spolupráci
se
společnosti
lidskou
tak
si
říká
je
na
mohla
při
těch
zázracích
toto
indové
dodneška
nepochopili
nepochopil
to
ani
vás
neschopni
ho
to
a
je
a
proto
si
mě
pozvali
abych
se
tam
doplnil
ne
aby
tím
přesto
mu
nedával
ne
ale
to
je
zaviněno
jejich
tady
ti
každá
to
nese
má
svoje
chyby
a
je
třeba
ty
to
příbytek
už
překonala
postupně
je
to
odpovězeno
duchaplněji
už
dříve
tento
tato
logika
méně
duchaplně
protože
já
se
budu
potřebuje
eště
nějaký
den
tomu
přibližovat
k
tomu
ducha
nižšímu
výkladu
já
jsem
se
tehdy
tomu
přiblížil
možná
nedopatřením
ale
teďka
to
řeknu
nebo
ne
duchaplně
ano
ono
totiž
se
od
člověka
chce
aby
do
toho
sebe
celého
vložil.
A
to
znamená
z
celé
duše
své
to
znamená
všemi
svými
schopnostmi
vše
s
nimi
celou
sílou
aby
do
toho
vložil
všechno
co
má
k
dispozici
síle
celého
ducha
to
znamená
celou
myslí
aby
se
do
toho
vložil
ne
no
a
když
to
ale
ježíš
kristus
nařizuje
to
je
na
tomto
záludným
jak
to
může
zařídit
aby
se
celou
ne
doporučit
milovati
budeš
jak
může
doporučen
něco
co
se
nedá
dokázat
jak
k
tomu
může
doporučuje
protože
on
to
doporučuje
prosim
vás
věřící
mu
člověku
který
si
musí
na
sobě
dokázat
že
to
nejde
a
to
je
součástí
toho
návodu
že
to
nejde.
Zajímavý
že
návod
že
to
nejde
tak
to
jde
proto
to
jde
protože
von
jestli
to
bere
veškerou
silou
tak
si
nakonec
zoufá
že
to
nejde
a
asi
pořádně
za
zoufá
to
hezká
to
tak
to
je
ten
vy
že
je
to
i
to
není
jazyky
ne
mají
a
to
strašně
cením
ani
až
si
za
zoufá
pořádně
až
se
vyvolá
tak
nakonec
přestane
zoufat
a
uklidní
se
a
v
tom
případě
se
uprázdní
pro
moc
boží
ano
já
nemluvím
o
ty
ostatní
moc
o
ty
ostatní
schopnosti
který
s
boha
pocházejí
a
za
tím
stačíme
tam
moc
a
ta
moc
ho
zdvihne
napřed
napřed
aby
miloval
celým
srdcem
svým.
Obyčejně
napřed
ne
každého
tak
ale
obyčejně
takhle
napřed
srdcem
to
znamená
ten
člověk
najednou
se
cítí
být
chováte
citově
tím
bohem
unešena
jako
před
tím
byl
zoufalý
když
od
toho
zoufat
nakonec
odstoupil
tak
teď
bude
unešena
tou
láskou
boží
kterou
najednou
v
sobě
začne
pociťovat
ano
ale
budete
no
veškerou
veškerým
srdcem
svým
nebo
tak
řeklo
znamená
jeho
jsem
se
bude
tak
dalece
unešena
že
celá
jeho
bytost
se
ocitne
v
extazi
toto
je
úděl
extatických
lidí
že
by
činnou
to
přes
které
se
začátek
jde
většinou
je
zajímavý
že
mně
to
přes
tento
začátek
nešlo
a
přesto
že
jsem
to
extaze
upadal
já
jsem
opravdu
jiné
snaze
než
srdcem.
Nikdy
jsem
neupadl
do
na
se
srdcem
já
jsem
ovšem
se
modlil
který
devět
let
abych
miloval
trošičku
aspoň
pána
boha
o
to
je
nešlo
ale
a
zenu
přímo
příjemné
modli
prostě
mi
to
nešlo
ale
já
jsem
tam
vstupoval
poznáním
to
byla
to
byla
extaze
poznání
a
to
je
extaze
velice
dramatické
ti
člověk
poznává
že
musí
přestat
existovat
jako
oddělená
bytost
a
von
se
nezná
jinak
než
jako
těn
bytost
tak
je
mu
strašně
přitom
zle
myslí
že
vůbec
o
sebe
přijde
ne
do
já
jsem
dycky
já
jsem
si
čtrnáctkrát
z
toho
utekl
pokud
v
tom
správný
záznam
znamená
jako
při
těch
operacích
čtrnáctkrát
za
ztráta
než
jsem
nabalil
takovouto
odvahu
že
jsem
ooo
neutekl
a
to
jenom
proto
že
jsem
vždycky
utíkal
později
a
později
čili
už
to
přeci
jenom
trošku
ve
mně
rozšířil.
Ale
proč
tam
ježíš
kristus
říká
svůj
protože
já
jsem
i
při
tom
při
té
extazi
poznání
musel
do
toho
vložit
vůlí
svojí
vůli
jo
k
tomu
bohu
patřit
a
teprve
až
jsem
jako
zase
by
na
huntě
zase
byl
neschopen
to
svou
vůlí
dokázat
a
až
jsem
se
přestal
vyhovit
až
jsem
se
přestal
že
takovýho
a
tak
teprve
to
poznání
boha
božímuho
nastoupit
ano.
Čili
tam
tento
zlo
pořád
je
tento
zlo
není
jenom
když
ta
láska
je
komplexní
když
je
tam
veškerou
silou
veškerou
mocí
veškerou
jo
veškerou
vůlí
srdcem
a
podobně
když
tam
všechny
tyto
čtyři
složky
jsou
obsaženy
v
lásce
člověka
tak
tam
nemusí
už
potom
do
fáze
těmto
zlomí
nemusím
zase
extazí
takže
totapuri
po
té
době
extazí
těch
sedm
posledních
vůbec
žádnou
otci
neměla
protože
už
byla
v
bohu
nebyla
v
extatickým
stavu
jako
jsme
my
všichni
nepotřebovala
se
otázek
extaze
extaze
nepotřeboval
taky
trpět.
Já
nevím
jesi
se
to
to
věděl
to
víte
je
tady
nebezpečí
že
člověk
odstoupí
od
té
své
snahy
dřív
než
dosáhne
toho
svět
nošení
protože
zjistí
že
to
z
jeho
vůle
nejde
že
jeho
síly
to
nejde
s
jeho
srdce
to
nejde
celého
a
tak
dále
ale
kdyby
ježíš
kristus
byl
řekl
jenom
tuhletu
jednu
frázi
tak
by
to
nebudeme
í
opravdu
tady
stávalo
ale
protože
on
celým
svým
životem
ukázal
postup
jo
aby
k
tomu
nedošlo
k
tr
těmto
špatným
koncům
a
kromě
toho
řekl
ještě
další
zásadu.
Kterou
se
naplňuje
ta
láska
chcešli
do
za
mnou
přijíti
zapři
sama
sebe
vezmi
kříž
a
následuj
zapři
sama
sebe
čili
o
musí
za
před
i
toho
zoufalého
člověka
který
by
nechtěl
vzdát
rozumět
přímo
si
zapři
sama
sebe
my
se
na
ně
zoufalí
tak
se
musím
zapřít
tak
jsem
poznal
přitom
hlasu
toho
pivo
hned
sebe
zapřít
že
ano
no
eště
se
tak
do
zapře
stát
a
tato
jsem
rád
se
na
to
lopatě
než
ten
mistr
v
té
palce
kterou
vykládal
ramakrišna
ramakrišna
vykládal
tuhletu
po
výtku
byl
jeden
mistr
kterému
jeho
žák
přenášel
přes
řeku
potravin
denně
řeka
bernou
z
rozhodne
na
takže
převozník
nechtěl
toho
jeho
žáka
převést
a
žák
potře
věřil
svému
mistru
v
jeho
velmoc
mistrovsky
tak
říkal
jméno
svého
mistra
jeho
pojmenování
a
suchu
přešel
přes
tu
rozhodnou
řeknu.
A
my
jste
se
mu
diví
kde
se
tady
najednou
objevil
když
řekl
je
tak
rozhodne
na
že
ho
nikdo
nepřevedl
bylo
dyť
mistře
pouhé
tvoje
jméno
má
takovou
sílu
že
já
jsem
ho
vyslovoval
a
já
jsem
jest
vyslovoval
a
přenese
suchu
nohou
my
jste
si
to
podivit
jakou
sílu
má
jeho
jméno
jeho
pojmenování
a
hned
jak
se
jak
pojedl
a
jak
služebník
za
sebou
došel
přeříkávali
znovu
méno
mistrovi
potřel
z
rozhodnou
od
nazpátek
takže
nebyl
přítomen
eště
že
nebyl
přítomen
tak
mistr
přeříkával
své
jméno
a
málem
by
se
byl
utopil
vstoupil
do
řeky
ne
ale
neutopila
jsem
protože
věděl
že
to
nemusí
kuje
tak
je
že
tam
kam
až
tačil
a
pak
do
a
vodešel
nazpátek
tak
vy
jste
na
tom
nějak
opačně
obdobně.
Že
totiž
je
možná
věříte
jenom
v
tom
mistrovství
ne
to
je
málo
věřte
v
mistrovství
boží
to
je
víc
až
se
vám
tam
něco
bude
náhodou
líbit
tak
mě
přestaňte
poslouchat
a
přebývající
v
tom
poznání
které
jste
nabyli
cesta
k
realizaci
vše
co
jsme
až
dosud
řekli
je
jako
prostá
teorie
zřejmě
neuspokojuje.
No
to
tomu
ho
mít
v
ideje
jsou
jedna
věc
poznání
je
něco
úplně
jiného
a
to
tím
více
čím
ideje
tvořícím
teorii
nejsou
vůbec
pozitivními
ideami
ale
jsou
to
negativní
pojmovou
konstrukce
které
pouze
naznačuje
to
co
je
nad
časem
a
prostorem
tím
že
popisuju
svá
časoprostorová
omezení
ve
srovnání.
S
barvy
tou
a
do
jí
malou
řečí
náboženství
je
řeč
metafyzické
nauky
abstraktní
a
chladná
ne
srovnání
s
jasnou
logikou
a
rozumovou
propojení
velké
teologie
je
forma
metafyzické
ho
myšlení.
Download XML • Download text
• Waveform view