EN | ES |

86-08B

86-08B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Kdyby kterou hodinu mám kam přijít a to všecko jsem věděl aniž jsem byl věcem my jsme chodili k nějaké léčitele paní kamenické tady byla radici za plzní asi považuju naveden případ z mnoha a jsem říkal stáňovi prosím teď jsme sice přijeli vlak ale je zbytečné tam k paní kamenické protože ona tam není je pryč ale bude tam je čtyry hodiny jsem najednou věděl a stalo ovšem tomu nemohl věřit pochopitelně jsem taky nechtěl aby tomu věřit jsem nikomu měl mistře nepřekládám ji se přesvědčili jsme za klepali jsme paní tamta a nebyla doma v tam její sestra a říkala ona se vrátím čtyry autem někam dovedli nějakého. Pacientu ano a tak to ne maximálně se vrátí tak se tam pocházely pocházel okolo ve čte si se vrátil a ono opravdu přijati autem eště hodiny tak jsem byl veden událostmi v tomto případě zázračným způsobem se nám zdá a že jsem si za událostmi je dycky nějaké vědění to je na patě dost neděje ší a to my právě ne zachyceno že s námi něco děje nebo neděje co se nemá stát se nám nelíbí za ty je vždycky nějaká moudrost přátelé tu předpokládají te o všem co se děje předpokládáme zatím obrovskou moudrost které nerozumíme a tím si ustav cestu k tomu abyste mohli být vedeni události bez tohoto předpokladu bez této hypotézy nemůžete být včas vedeny událostmi ježíš kristus učil zásadně učedníky tomu aby věřili tomu co u něho. Bylo by po této nebo skute si ale pro něho proti učedníky to bylo hypotézu tak jim říkal a to se nemuselo takhle dělat to v tom a rovnou přítelem se to říkat ale kvůli nám to tam je napsáno je to tam uvidíte člověka a tak dále a jděte za ním do hospody ne a tam zase u jde něco jiného a takového a tak se dostal k poslední večeři viděním toho co teprv se stane nebylo to věštění v moudrost aby byla připravena aby to provedl jo on vyčítal jenom tu protože byl velice mocný duchovně tak četl v moudrosti takže když chtěl je třebas na oslíku ne jeruzalémě tak věděl o tom uličky kde sedí a kde kde leží nebo kde stojí a přesně udál kam mají tam osel je taky na něm a nebylo to věštění víte že on věděl o věž. O tom že co se tam děje ona příklad věděl co bude se dít někdo pude spánkem pro pivo a tak dále a do toho odlišná bys tam že jim připraví toho beránka a podobně to nebylo věštění ačkoliv se to ještě nedělo teprve to bude dít tam totiž tato moudrost překoná propast času to je vlastnost to moudrosti ta není obsažena minulost přítomnost a budoucnost nýbrž ten je obsažen na moudrost která na jiné úrovni na této připravuje a zase doznívá to potom třebas na jiné úrovni na řeky my nevidíme ale kdo se začne včas vidět událostmi v důvěře že bez vůle boží to neděje tak za za chvíli nebo začal začne rozumět moc. To si která za tím je to je důležité nemůže to samosebou přát to je taky těžký docílit ale začne tomu se by se to nikdy nepřál rozumět událostem proto se jim rozuměl do jaké míry jak jsem potřeboval a dejme tomu jsem se mohl by hnout z koncentráku a lehce sem se mu mohlo vyhnout lehce ale mně to vnitřní neříkal nic že by to bylo tak tragické že by se k tomu musel vyhnout protože se koncentrák nejevil nikomu jako slast ne jsem se tomu nevrátil protože vnitřní moudrost neříkala že se mám bránit že jsem měl před tím dlouhou praxi řízení událostmi jak jsem byl událostmi řízen a proto jsem klidně zůstal v praze a byl jsem zatčen a takdále aby se ten se který se spojoval ten svůj osud začne byla a tak dále to jsem mockrát. Říkal tak to nebudu vykládat ale bych něco přízemnější ho řekl že totiž všechny události v tom v mém životě a také ve vašem mají nějaký pod text a ten pod text vyjde jako v text navrch teprve tehdy mi vymaže ten text obyčejně bych to řekl takhle je to klovat knížka ten náležitost a ty klo jsou psány řek bych pod normálním písmem událostí a teprve když proběhnout ty události a zmizí tedy z povrchu tak se objeví jenom tak vlo asi tak to přirovnání kulhá na asi na dvě nohy ale nějaké jak neumím říct musím to od jít do obrazu když. Si tak rychlostí zvládnout se je to řízení zdálo do vedení událostmi bych řekl ještě takhle člověk nemůže být duchovně veden když je svůj a čím se vydrží své vlastní vůli tím se vzdaluje od toho duchovního vedení že když kristus nebyl nikdy svůj ani od začátku byl tady od otce poslán jako oběť jako obětí beránek a my se taky od otce přišli abychom se připojili k oběti ježíšově ničem jemu a když takhle se díváte jako že jsme objekt připojení k oběti boží tak se vám velice brzo ta vaše oběť pane sladkou protože to že ten kristus v vaší oběti bude vědomě obsažen a ponese to vaše jeho nesmíte si to ale přát po ale stane se to to vždycky musím na to dbát že vy byste z toho hned přáli si to nikdy nepsal se nikdy nepřál přečíst událostí a čte bezvadně. Hlavně že si to nepřál například dejme tomu jeden z vás tady našel místo ve vlaku kde se děly vo ne a omlouvá jsem mně že jako menší takové místo tam jiné nebylo a tak dále jak to vykládá tak ta moudrost dělila bezeslovně že na tom místě jsem na správném místě a taky jsem byl no to ostatní ho sem o tom řekl tak také rozumím událostem a když kdyby ta věc řekla že se tam nesprávně na tom místě tak jsem k tomu obětavě oponovat a říká se co s mně to našel mezi takovými vochlasta nebo tak že a to si sedne jinam to sem mu neřekl že bych se byl ochoten mu to říct to jo ale když jsem za zjistil že to moudré o čem on nevěděl co to mně nachystali. Je to moudré mu to za samotnou do je nepovažoval on říkal vím že to není moc hezké bude to mezi voják a tak dále a omlouval sem je na sem ale věděl že to bude moc hezké ovšem nebude to příjemné pro toho člověka to je jiná věc jsem musel stát na chodby že si že tam bylo pro místo aby další vochlasta měl na mém místě místo že aby samo zastat větším počtu on tam potom na mém místě protože jsem rozložit postavy sebe bez ještě dva takže tam v tom je chlastal ji deset ne když přišel průvodní tak by je byl vyhnal třebas nebo byla poutu že se tam řádně zpívali hlasy zpívali a jsem ale stál na chodbu a jakmile se blížil rozhodný proč nebo nevím to byla tu dvojí tak jsem strčil hlavu do toho kup a začal jsem s nimi zpívat a tím. Sem odpojil tu proč tak to vy máte k tomu skvělou tak vůbec ne voni zpívali beze ale jsem ji chtěl zachránit je aby mohli chápat a zpívat dál rozumíte mně takový jsem dobro dne že jsem věděl že poctivě nějaká moudrost když se spějou úplně rozumíte mně a tak voni strašně litovali a říkali vy jste nás zachránilo nás o nás chtěla aby hodit ona říkala tentokrát jsem to zjistil jak to dělal tohleten pán je nerozumný se taky máte něco asi momentem sta tak se neměl k to víno nemáte tak buďte rozumný jsem ale beztak výhrady pošlu o sožka to ztráta von si to taky ještě znovu prolít opravdu v tom osoba přišel výhra a voni znovu vyřvával na stali si vydávat tedy nebylo ale von. Než jste vil toho vadou tak jsem viděl jak se blíží tak jsem zase s ním nezačal být za ses to dělal po druhé a ten obsažena se říkat a tak co by to tady děláte kde tak sedíte nebo máte místo jsem říkal nemám s to tedy je plný vlak voják to vidíte tak den si přestaňte vyřvávat a pusťte toho pána pojďte je starší než vy mějte rozum oni nevěděli že se pustil že ano a tím že voni mu myslim myslí svý tam nechali něco nou ovšem zjednali na co jsem se lži blízek že jsem že se a říkal takhle tže ne prosím to všechno vysvětlil nemějte mně nazpátek ostatek vypadl někde v kostele zase z vlaku učit udělal své to zase nazpátek do ji a vy protože byl změnila a nás někdo neobtěžoval potom mohl dělat co ale von. Moc to neudělal to že byli strašilo opicí byli více pod levici než na navíc jiné tak se to po tak stěžovali prostě do ztracena a tak jenom vzývali proč se tak obětuju když sám jsem abstinent když sám nic nepíšu na se říká malá mi nějaký záměr zřejmě a jaký satane vodnaučit když nás k tomu chlast vedete sem říkal ještě dnes se ukáže a to sem nebyl věřte co vám to pití přinese jsem vás dvakrát uchránil vod toho aby vás během zbav to byste byli museli přehrada ší vlak ta toho právo ale od toho třetího vás ne uchráním to není v moci to sem nevěšte neboť jsem jenom viděl že je dovršeno míra jejich provinění a opravdu vlak od prahy na které. Jsme čekali táboře tři hodiny způsobil že voni našim lich kým nedo jeli včas do mile pak se měli osobním vám vrátit do své pořádku které která byla mezi svém a ta bohem protože ale ten vlak mezitím vod toho neska přijel přímo na straně se dostávala takže on nemohli použít tak říkali půjdeme bude muset asi pětky devatenáct kilometrů a v tomto stavu nemůžeme zase říkal den si berte si tak si bude to stát víc vemte si tak si k eva s deset tak to bylo asi dva tak ky a přemýšlejte vo tom jak jste chlastal a co jsem vám člověk no řekl to měla potřetí ne uchránit a uchránit se vy sami příště a vite nedá jeden mladík si zajistil moje čtení a že byl chycen jeden z těch deseti to je veliký úspěch jeden z deseti tu spolu například koncentráku to bylo čtyři. Nebo pět dvou tisíc dvě stě že ano a tady za daleko mírnější podmínek jeden z ve se ti že to jsem pokročil nějakým způsobem že jo no ale vždycky to jde nějakým způsobem takovým obalamucování protože tento život nás obalamucuje že my vidíme střed života v sobě a von tam není to je balamucení to je pravá mája a tak když se takhle obranu s veme tak v tom pokračuji na údolí protože na jinou nejsme zvyklí jinou by nikdo nepřijal než takové balamucení tam například ti vožralka ty co tam použili v tom bhagvan kdybych jim byl řekla nějakou pravdu tak vyhodili z toho kupříkladu se do někam do toho vozu když jste sem přišel proto abyste byl dostali voze. Se ste si za tu cenu že budete okuřovali jste byl písku by se měl daleko tak by měl vydržet bych si musel sednout do nestačí o vozu a věřte mi jsem ten den vůbec nejedl v tom vůbec jsem nic jsem neměl sebou nic jsem nejedl měl jsem hlad ale sem se musel něco do toho něco musel vložit zrovna jako se musel do toho vložit něco že jsem stál na chodbu pět hodin nebo víc do tábora no a to při desátýho tak vono to tak asi vědom to líčí tady odsud ne tak asi čtyři a půl hodiny jsem stál na hodně on měli to ale zvali my v sobě se říkal ne ne ne ne si tedy něco oslovili za své hříchy a tím jsem chytil tam toho který se chytila říkal šíři se to doslova takle ke mně mohli se říkal taky vaše neboť nejsme oddělenými bytostmi beru vás za slovo napsal s to o tom něco nebo víte vo tom dobytí. To věděl dál to se a to je sem vám to pošlu potom to na poslat u mu to šlo se ta ale zatím u jesi se člověk událostem rozumět a ne proto aby rozuměl nýbrž aby byl veden k bohu událost na to právo být veden událostmi proto ježíš kristus k tomu dal návod tak musí vždycky do toho co dělá vložit stále větší vkládat stále větší míru odosobnění stále větší míru zapomnění na sebe stále větší míru obětavosti nesmí rozlišovat mezi dobrým a špatným člověkem všichni jsme lidi a to znamená připraveni k velkému objev nesmrtelného života v nás protože jsme lidmi takže jestli momentálně chlastám anebo ne chlastám jestli máme tu ctnost nebo tamtu nectnost to není tolik rozhodující jak si to naše tradice představuje. Rozhodující je že jsme lidmi a takže když se člověk tak štípnu a přestane dělat a ten na tom odosobnění to nejtěžší přestali na to rozrozebírat rozlišovat mezi sebou dobrým a mezi špatným jiným jako bychom byli všichni na jedné a téže lodi a nebyli jeden horší než druhý nebo lepší než druhý tak pak okamžitě začne rozumět událostem ale musí se soustavně přitom obětovat konal sem stál na chodby a když ten jeden oslovili proč tam stojím prosim také oběti když sám nikdy nepiju tak sem říkal protože vodsloužit tady vaše hříchy ne on říkal tohoto si tedy. Na slouží te a vodsloužit vstoupit jenom jsem říkal své hříchy pardon posloužit vopravdu jenom své hříchy a ne taky vašeho říkal tak to bylo delší to si to si toho vodsloužit mu vaši hříších nevyříkal ale vona si vím že jsou veliké ne to si na slouží toledu jsem říkal víte a vono možná bylo stačit tady na chodby s i po stát do toho tábora kam jdete a opravdu to stačilo jeden ten ten den bral oslovili se dověděl že to oběť moje je stan chodby bylo dostačující že by tam byl s nimi byl nebo že se do konce přip nimi tak nás všechny vyhodil ten první a ten druhý taky teprve že to je vše usadí miluj svého bližního jako sebe to znamená musí se vrcholně obětovat pro toho bližního není let. Čím receptu není to přímo metoda jak se dostat tomu poznání nýbrž je to něco jiného zdánlivě když kristu učednících těle co ta se spáse ježíš kristus si měl k tomu aby pomáhali bližnímu vite to se jim nezáviď metoda bez taky to metoda není něco ale správné a když jsem byl od mládí veden k tomu správnému tak to bylo správné jsem tomu poslechl je tady je tady třeba disciplína ne a když se silně nemáme tak nemůžeme se dostat dopředu a to je metoda tento disciplíně a nesmíme žehrat že dál to s námi nejde protože patrně ten náš duchovní musel víc že bychom větší k disciplíně neunesl že bychom se protivili a že bychom ztratili i to co jsme nabyli a horší by byli konce než ty začátky jak to bylo v getsemanské zahradě když ježíš kristus. Se odevzdává přímo nýbrž dělá si výhrad odejmi ode do kalich ne ale tvá vůle se za teprve potom říká ne jenže je my právě takové události jako je věcem maska zahrada a to se potom dovolím vám to vysvětlit komplexně nesmíme chápat z toho pocitu nebo z pozice událost jedna oddělená od druhé to zatčením v zahradě bylo doprovázeno tak je tím že se tam vzal tři apoštoly že kteří mu tam usnuli a něco on se modlil a to je trošičku jinak za to než tohleto on ukazoval před smrtí na kříži ke které každý věřící člověk musí dojít i ty nejlepší vlastnosti lidské nemohou člověku pomoci a pak mu tedy mu. Že pomocí jenom to protože lidské lidské schopnosti mu nepomohli takže že vyčerpá nebo dokáže nebo ukáže on to ukázal svým životě že on lidskými schopnosti se schopnostmi se přesto snažil dosáhnout úlevy o se musí snažit člověk nemá právo si přát utrpení to říká to terezie a to musí do posledního písmene splnit že si nepřeje utrpení čili odejmi ode veden to kristovi musí přát ale když to nejde to jeho duchovní vůdce to znamená tam to případě otec tak mu ten kalich neodejde že ano a nechá takhle se musí postupovat takhle věřící še musí postupovat on kdyby to ukázal jinak tak je to ne následovatelný ano rozumíš ale to jsem ne prosím vás budu vykládat tam třebas v tom čeřínku se k tomu dostaneme celý ten život ježíše krista tak tam nevynechal ani čárku. Protože těžko nevy nechám ani čárku když kdybych se odvolal na události ze starého zákona který se splnili v tom novém zákoně protože musím atak se ta byla plnění toho zákona a tak kdybych teďka šel za tím naplnění toho starého zákona tak byste prozradit jak bylo nutné aby se to stalo getsemanské zahradě no ale to se nechám na podruhý o to a tím ne on stačí takhle a dokázal že my si události řadím jedno vedle druhého jako tahleta nezávislá na tamté je to tam byly minimálně tři události vedle sebe kráčí jedna zahrada druhá učedníci a třetí vůle člověka která ještě není zlomení protože nevstoupil na kříž teprve sou pi na kříž tak vůle lidská odstoupí dokonale dokud neodstoupil tak musíme se s dohadovat musíme jít používat. Když se nemůžeme ocitnout v prázdnotě my musíme vždycky vše se všemi mohutnost mi které máme duševnímu ctnostmi počítat a do toho procesu je zapojit a totiž udělal on věděl že z těch vlastností které člověk při nich sou tak důležité že by mohli případě nutností ještě zakročit a podle povahy apoštolů víte které to byly vlastnosti na že můžeme na ukázat ve svém životě ty si tam mohu může vzít ne a musí si je tam vzít no a když usnou tak jim to musí taky vyčítat toho všechno člověk dělá jsem si vyčítal přeci před svou smrtí na kříži v koncentráku taky tak jsem svatě žil a vono to všechno usnulo všechno to usnulo a nejenom nějakou hodinu zalekne třebas ale a tři dni. Je to usnu jenže jsem samo se byl ježíš kristus že jsem byl člověk chybující který který jenom zdál nene reprodukovat co ježíš kristus vy životem na ukázal a ještě jsem v době na ježíše krista nevěřil teprve za ty tři dni ten se dověděl o smyslu vnitřním smyslu jeho života sem ještě nevěděl když jsem jako tam byl takhle týrán takže neříkám že jsem neviděl to ne ale říkám jenom že jsem byl ještě od tu o to víc nevíte vně vnější že jsem neznal tam neznalost omlouvá před zákonem ne ale nábožensky v životě neznal z omlouvá člověka dokonalého omlouvá takže von to tomu říkal že ten kněz nezná poměry a v dobré vůle k němu přijde k ke zpovědi někdo tak on může předpokládat že ta dobrá vůle u něho je je to předpokládat proč ne to ne se poklad. Taky to může udělat ne a tady se to stalo obdobně ne stejně no tak myslím že to vysvětlil nebo na žádnou událost mně sme krmit in jakou by to mohlo mít pro nás jaký by to podal mohla mít vliv když je to čistě negativní záležitost zmrzačení ruky to je negativní záležitost a promiňte zrovna jako ovšem větší někam zády bylo udržení ruky mně ji byli sebrali a ještě možná negativně by bylo kdyby byli zabili ne to možná bylo ještě ho možná ale to nikdo nemůže posoudit situace vypadá tak že prostě člověk nemůže odhadnout budoucnost protože žije zabořen po uši čase a z toho časového hlediska svého a jiného není schopen není schopen přemoci čas dostat se za čas nemůže posuzovat nad časově události to nám není nikomu dáno. To mně bylo dáno jenom na chvilinku v konce jenom maminku v koncentráku že sem na časově události zažíval že jsem poznal jak byl svět z tvořen zároveň jak za zažil v tomtéž okamžiku bez trati slovu vteřiny proč byl stvořen proč je takové neštěstí na světě na celém a celém vesmíru prostě zákon do vezmu tady je všecko jsem se dověděl nadčasově jenom nepostavíte s tou vůbec žádný čas jo jestliže prosím vás někdo pochopí v okamžiku že byl stvořen jednadvacátého listopadu třicet devět a roven odešel ze světa jednadvacátého listopadu obojí se všechno musel opakovat protože jako se opakuje při zrození člověka na tento svět protože projde osmi miliony vtělení že jo. Těch mírnější životů po opicí ne v tom mateřským těle měsíců tak potom jakmile ře na kříži tak musí projít veškerým stvořením od nestvořeného ke stvoření a oslavenýho klín stvoření tento cit musí prodělat a ten se prodělal ovšem za pět měsíců čemu se mu protivil pochopitelně no tak nebo korytem ale nepochopitelně možná ne ale protože dát na takový mínění lidí při těchto znalost těch a sem to poznání to je kumšt a řeknu to by takový panství málokdo dokázal to ale aspoň jedné věci jsem se nedopustil zatím co všichni věřící na se mnou byli nadávali na pána boha my takový věřící a ono se na nás vůbec nedá jako ona ty nevěřící s tou na tom všichni stejně to pán bůh něco stvořil a potom u toho vode. Byla to nechal plakat no to je takzvaný dej us tak do toho upadli když to jsem nenadáváš protože se nebyl se věřit jsem nemohl nadávat ani který se nebyl předek že se člověk vedoucí sem jenom věděl že jsem devět let poctivě dělal duchovní cestu ale je taky jsem patrně nevěděl jako tam dělal základní chybu jsem ji nespalo na pána boha nýbrž na sebe na svou chybu a to ne nacházíte se nikdy nesmí žil k tomu nadávání na pána boha nebylo zapotřebí protože ten pán bůh který je opustil neopustil n totiž poskytl devět let klidný horkem vývoje a potom najednou to nešlo tak veliko že jsem byl konci že asi ten vývoj dál těmi prostředky které se měli pozici nedá líp se nedá vést. A ale to tak co stačí na začátku cesty jaká míra odpoutání nebo odosobnění nebo sebezáporu stačí začátku cesty uprostřed nestačí a kdyby se prostředku cesty chtělo tím jež prostředky dál tak to znamená zabrzdím na této prostorově ne ne kdyby ježíš kristus zůstal u své rodiny tak samosebou se stal učitelem že jo to bylo na prostředku cestě a to co platilo po tři měsíce pro tři roky potom cesty zase neplatilo když se dostal na kříž vůbec to neplatilo a ne že by to bylo bývalo nesprávné ale dohrálo to svoji roli rozumíte a tak tak v tom životě ježíše krista i v našem prostředky které jsme s úspěchem užívali duchovním pokroku na určité v určité fázi nemají tu cenu nemají tu sílu ztratí jako by nebyla a sou a. A kdybychom trval na tom že my musíme jim jít dál tak by to novo překážku nepřekoná to to znamená jsou největší překážkou ty věci které by největší předmětem pokroku největší prostředkem pokroku a duchovní cestě čili kdekdo z ateistů na cestě na ježíš u ježíše krista vidí celou řadu nedostatků celou řadu proti mluvu za si odporujícími názorů jo to tam musí vidět to je na ten voda na můj mlýn že mu jedno za dívám že to je cesta je to proces vývojovým a v tom procesu vývojovým že platí asi řečeno zhruba je to nesmysl aby byla napřed housenka ponese kukla a potom mo motýl nebylo by lepší metru ono udělat motýl v tom je nějaká moudrost říká mu. To je asi nerozumíme proč není hned ten motýl protože napřed ta housenka a tak je to v tom životě jsou tam fáze které kdybyste zachovali kdyby se zachoval housenka nemohl se do vyvodil klidně žral nebyl by si vy motýl a tak by se nezachovalo ten druh by se nezachovala ten druh motýlu se s ho housenka o o stany pozná aby nemohla lodi dal ou zase jenom house vůle to ne to neděje a tak je to s lidským životem to co plodí další pokrok housenka nějak zpívá vnitřně že tak na dalším na dalším je z toho kukla která nějak nevyplývá která se zakuklí la mnoho věcí je za knih vlivem kým životě a tam věštit hlavou že ano je to v pořádku to je ta fáze úklid a že to ne se lásce ke to je fáze kukly no máte klidný život ne a pak teprve z toho motýl na jedno nestanoví. Dyť jsem nevěděl vůbec nikdo sedmnácti letech otá bohu a pán bůh neměl za zlý že jsem mu za to nebyl vděčný z jeho pořád pomá a je pořád pomáhal a jsem a na přirozeným způsobem by řekl katolík no to a jsem se přes nezpůsobí v něm něco pomáhat co je mou vlastní vlastnosti že takový ani se nestalo byl jsem nevděčný byl jsem nevěřící a jak mohu mluvit jinak než svatý pavel to je říkal co za co můžu z toho co se za za tu milost která vod boha těm přišlo za nic jsem vraždil křesťany a jsem byl při tom chycen tři činu a vzat jako učedník jo jsem zajisté nejposlednější zkušený páně proto taky se předal naposled jako poslední jako náhradní kam toho důvodu že ani to náhradnicí si nezasluhuje říkal on. Pravdu my si totiž špatně hledíme na milost tak to lidská celá to ice i evangelista celá křesťanská tady špatně postavila problém milosti ta nepůsobí jako působení boží nýbrž ta působí podle pravidla násilím je dalsí boží dobýváno a násilí trpí to je nejlepší definice milosti nad není ovšem to on o milosti vůbec nic neříká o ten i se a to říká všecko prosím se najdou jak vám bude pracovat i u toho jinýho člověka ji když totiž bará přišel dojeli cha jak vám vždycky často říkám a ji něco nepříjemného věší tím jeli šatů říci a takže mu to nešlo jim to říct a přijel na esli. A sestoupil z oslíka a byl dost ho sti a přivázal na náměstí oslíka a oni se ho ptají no a co sám přišel říct prosti jsem přijel s tak daleko nám dojeli cha a on říkal to je těžko říct vy jste mi tak pěkně postily vy máte tak rádi bych vám to řekl tak byste asi přestali být rádi ještě byste vyvodil z města a ejhle jak tohleto řekl jeho sle promluvil zabaleno a takže známe příslib nepromluví li prorokům pro mluví jeho osel ne a řekla ta na plný pecky a ocitne mohli ukřižovat. Že ano a říkal mám tak jsem dělal všechno možný abyste se to nedověděl no když to ale osel tak no tak teďka necháme mluvit osla tak zkrátka a nechám jednu věc prosím vás nevyřešená a tu na nechtějte abych ji řešil pro byla vyřešena v tom bezčasovém okamžik koncentráku prob byl svět poe prostory k utrpení pročs to pán bůh nemoh ušetřit a nemohl to udělat rovnou dokonalé a proč vůbec čas prostor nik jeho vinou že to on slo stvořil když bez toho času prostoru všechno stávalo v bohu a byla by to nejlepším pořádku tak tuto otázku nedovím protože nemám k tomu povolení ale zodpovím všechno ostatní. Že království boží násilí trpí a následně je dobýváno bych tedy předpokládáme že bůh tím že stvořil a tvoří svět že se obětuje v tom stvořeném za to aby se stvořen dostalo zase nazpátek do boha nevíme doby prosto nechal zase takle sem dospět to neříkám ale když přiznáme že mám pravdu že on se obětuje v pastvu tím že ten vole tak nemohu jako třebas kámen ne a miliardy tady někde po obhájí setni co stavy nebo jiné a je vevnitř je bůh který trpí tuhleto zpoždění vývojové protože to zatím ještě kámen máš daleko někam ke člověku že to ještě daleké cesta a tím si jak krouží jako kámen vokolo. A slunce tak to je jedna věc že ten člo ten bůh je uvězněn v tom co si sám vytvořil a otázka druhá když se dal věznit sem budování u kamenů a byl luise dej méně vězněm třebas účelově když se dal uvěřit ve člověku který vůbec nevidí oboru a kaše na něj a s ještě s tím chlubit že je nevěřící ne jako třebas někdo který je tady s vámi tak co je to za pořádek že to je tomu se říká všemohoucnost boží a vám pravím že jde k tomu co vy o z důvodu stvoření světa je to největší měrou projevená milosrdní boží to takhle děje takhle pomalu jde. Protože ten rozvoj pomalý celého vesmíru to ustavičné vnikání a ustavičné zaniká některé součástí vesmíru a to ustavičné udržování toho ostatní jsou momentálně nezažívá ani nevzniká to je prostě systém který v sobě všechny prvky soulad a všechny prvky vzájemné závislosti takže pochopit jeden prvek například stvoření bez prvků od tvoření čili zániku v konce světa není možné jsem tyto věty oběto že jsem zažil jak stvoření světa tak jeho od tvoření bych se a řekne nebo záži jeho údržbou a taky jsem zažil z čeho to vzniklo bezčasovost za tím stála a to předváděla ne a nepotřeboval to vůbec žádný čas. Takže bych to moh odbýt slovy nějakého jiří ho kterou nebudu dále jmenovat se říkal člověče se tak rmoutí přede mnou to říkal bez shromáždění vašim kdo to tam trpí uvědomme si do tamto pít pravé tvé netrpí neztotožňuje se s tím do trpí a budeš mít po utrpení a ono to se to lehce řekne vím že je to pravda co ten dotyčný jiří řekl ale to jsem byl sílu že je hodně k tomu původnímu co co je zakázáno říkat ale neřekl z toho ještě ani slovo přibližuje se na dostřel o se přiblížil ale do toho střelit nelze takže jsme probrat druhou věc ještě bych to krátkosti shrnul. Bůh trpí v utr ve všem stvoření nejvíc tím že musí se v něm obětovat že nemůže zůstat stranou že je to jeho oběť že stvořil tenhleten svět a oběť zvláštní nepochopitelného druhu aby se mohlo aby se mohl i to obětí nebo přes tu oběť vrátit zase do zpátky sobě bezčasu st a člověk na určité úrovni je tak dokonale zásobárny že k této oběti boží může připojit kdežto ostatní ší tvorové se nepřipoutali jasně nebo tak zřetelně nebo neví o tom že se připojuji on to člověk taky neví a ale nemohou vyvodit z toho důsledky spojovací oni se musí smířit s tím zvířem i s tím takovými smiřuje protože neví nic jiného nekonají mu to není takový analytiky. Jenom aby musel vo tom rozmýšlet a to je to toho zbavuje veškerých potíží že nemá ty analytické schopnosti tak to zvíře prostě pokud se setká člověkem tak v něm cítí tu vymoženost která v tom člověku je a je tomu člověku velice oddán protože že von přesahuje zvíře to a jde dál je to puma nebo je to pří tak všichni jsou takhle člověku oddáni když je ten člověk bez jako své druhy nebo spolupracovníky protože voni podvědomí poznávají tu velikost která je v tom cíli bez prosím cizí slova u člověka by to měl dopadnout tak že zlé je život by se spojili vědomě s bohem to by mělo dopadnout tak je dopadá ale mělo by to takhle dopadat. No tak to jsem vysvětlil jak je to že království boží násilí trpí do by se to ještě se ti líp ne nebyl jiný ale jestli si se shoduje te nebo jestli tam nemáte nic proti tomu jestli chápete že tadyhle bůh dobrovolně násilí trpí že tak pudil asi ne tak budu další hodiny s omluvit maličko o tom se povídat pořád dál prosím nikdo nic se to radši rychle abyste si našel poměr něco na chtít tam by chtěl začít dál nekopli otázku tady je řečeno v každém člověku je to ten bůh který si tam pro toho člověka jde aby poutního se vrátil k bohu to znamená ono to. Jde se dostat nazpátek k sobě ten se sám k sobě nemůže dostat když nepoužije toho účelového a o tom muselo nemluvím stvoření a účel hlavní nebo v nejvyšší účelem toho stvoření aby se dostal nazpátek ne aby bylo stvořeno to není samoúčelné tvoření není samoúčelné a od tvoření na také není samoúčelné protože ten proces jak říkají a cesty je věčný co budete kecat říkají a cesty že existuje bůh když víme že hmota je věčná a že ten proces že nenastala nikdy nějaká pro vesmírová noc a nějaký den manvantára nýbrž že pořád obojí různým způsobem se prolíná někde jenom ve vesmíru někde ve vesmíru v den že a to našeho dokazuje že hmota je věčná není závislá na žádném bohu. Říkají o dělám argumenty přednáším a který bůh neexistuje to je jasné z existence vesmíru protože to stojí vědecky neska víme ne to stojí proti prohlášení bible že něco bylo stvořeno dotvořeno nebylo to bylo to je tvořen a to je stvořeno samovolně ta hmota tu vlastnost že se vyvíjí že se za že se a se ničí to bych narazil asi to by vyvrátil ale oponuju jinak říkám máte plně pravdu to je moje největší opozice jo a to jim tedy ve me dech se totiž před nimi nevyhovuju jako jako věřící nýbrž jako zvláštní druh ateisty ale to tak takže. Nemluvím jako vrata z bratrem jo a říkám ale bych jako ateista na to šel přeci jenom jinak říkáte že hmota je věčná a co pak je to ta entropie co pode toto zrušení hmoty i co do jejího původu i co do jejich následků v tom vývojovém procesu že dneska není dokázáno jenom jako dříve bylo že nic se neztrácí ve vesmíru se jenom přeměnil energie i dneska je zase dokázal se taky energie ztrácí sou ty vaše díry černý vesmíru na který se přišlo této stratí bez jakýhokoliv zbytku najednou to za patrna díle do tam pryč a ty jiný jsou nesmí to dokázat ta existuje tak říkám jsem asi. Že ta sice ale když když my dneska z udělala věda křest rozpočet ona uznává nějaké díly kde se hmotné jako taková propadal do ničeho a tak předpokládám s program tudy protože jsem prone program a to že každé nic v sobě řešení jedničku a že tedy programování to že takhle nepadla ale tady v tomto platí v tom vesmíru že my sice o nic o tom nic nic nevíme ale víme o tom co za něco považujeme či každé něco je to před do české řeči k sobě přísluš nic nic čili tady chápu něco hmotu vejití se trvající třebas víte chápu jako něco ale teď víry nám dokázali že taky zatím nějaký nic. je petr je bez toho nic by nebylo to něco a tak jsem tímto a celý vstou moderně vzdělaný astronoma ale se s ním předtím tygra nebo jiný a ten vám to tam vysvětlí no a von mně řekne no jo gerarda sem se zřejmě vo tom bavil jo to je primitiv protože co co ty noty jsem čem upozorňuju že takhle na jestli se taky přišel taky takhle to vím ale že takhle na obyčejného a cestu nejdu nepředpokládám že tyto vědomosti obyčejně tadyhle od mocní jo a tu cestou nejmenšího odporu na každého z vás se snažím to odbýt všecko protože je nechci tady být dva dni ještě navíc něčeho příklad a ještě bych tam to nestačil čili když na to když to nepřijme tak řeknu ano četl si toho víc než jsem taky to četl si třeba ale. Říkal jsem si že je

Download XMLDownload textWaveform view