EN | ES |

85-39A

85-39A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A jíme-li zároveň ze stromu života, můžeme se stát ve shodě těchto dvou prvků, dohromady vědomě nesmrtelnými, ano? To pro jiného není připraveno než pro člověka, pokud my víme. Abyste správně úlohu Jidášovu pochopili, k tomu je třeba abyste s... pochopili některá jeho podobenství. Samo sebou taky nejlépe by bylo podobenství jeho života. Ale dejme tomu stačí zatím to podobenství. A v jednom podobenství je řečeno. Rosévasč... zasel dobré semeno. A ono tam vzrostlo i koukol že ano tam vzrostl. A přijdou lidi a diví se. Přijdou ty služebníci toho hospodáře, diví se s... "hospodáři, tys tam zasil taky koukol?" Kdepak jenom dobré semeno a přišel nepřítel a zasel také koukol. Tak my pudeme, ochotně řekli, a vytrháme ten koukol, Aby nevadil tomu dobrému, tomu klasu. A on říká kdepak, to nedělejte, nechte obojí dorůst do žní a pak to rozdělíme a špatné spálíme a dobré dáme do stodol. A to se stalo v životě Ježíše Krista. vede sebe vidět tak je to a nechal mu dělat zázraky nechal mu dělat dobro na každém kroku větší nedělali ostatní učedníci a teprve v okamžiku smrti se to všechno to znamená při tom konečném zúčtování se rozdělil tím že on spáchal se zradu a tak dále že to dobro od toho zla relativní dobro od trati entra. Tak je to jasný jo kdo koná z léčil tak zaručeně jedná v intenzita zákona dvojnosti ale je na straně zla relativního a musí si být vědom toho že tato ega relativního dobra je vzdálenější absolutnímu dobru než relativní dobro čili on by si měl uvědomit že on by neměl stát na straně že z . Nýbrž měl by stát na straně relativního dobra ano tak usmiřovat s tím že tedy když je to také v rámci zákon ost nutné aby bylo relativní zlo aby taky člověka vychovával že taky je správné když se se postavíme tam nebo ona to není pravda my se musíme postavit na stranu dobra z toho důvodu relativního dobra sou důvodu že napřed když jsme nevědomí tak si myslíme že je to absolutní dobro že to tak je to jedině tak správné jinak to správné není než jak my si to myslíme a třebas to není správné ale my si to myslíme to je rozhodující takže my jsme máme klidné svědomí a myslíme si že sloužíme dobru jako takovému později se dovídáme. Že to jsme si považovali za dobré nebylo dobré ani je třebas relativně dobré a nebo zase něco jiného se dovíme do prostě růstem duchovním se dostáváme do oblasti kde přerůstáme zákon dvojnosti a jenom do míry a přerůstáme zákon dvojnosti jsme ochotni nebo jsme schopni nebo máme právo se postavit nad relativní dobro a naivní zlo dejme tomu jak takhle ta ošetřovatelkou. Ošetřovat tu paní doktoru ta míra na jako jenom ta se postavila za relativní dobro ale latiny zlo tato nedělal jako že je to bylo dobré nebo záslužné ani že by to bylo špatné to znamená tím méně pochopitelně ale postavila se na stranu absolutního dobra a to je služba bůh se ustavičně obětuje za celé stvoření jak by to nedělal kdy pořádně ho nevstupoval svou existencí svou láskou svým poznáním tak by ho napřed stalo existovat tak on se jenom ona se jenom připojuje k tomuto svoje se připojit k této oběti boží takže to není nic jiného než zapřažen ruka to je oběti. Je i s její oběť ostatek to není je to oběť boží a tam postupuje jako nemůžeme třebas dejme tomu považovat ruku která pomáhá někomu za toho pomáhají ho to nemůžeme to je je to jeho ruka ne a tak taky ta teta byla rukou boží a nebyla tou pomocí to pomocí byl bůh a taky tam praví v tom dopisy že to byla hotová oslava božství to, co ona zažívala vedle umírající doktorky. mám tady dotaz který pochází od jindy jak to udělat aby se člověk zbavil smyslové činnosti a řekl jsem vám že u to šlo násilím kdyby dal takovou lékařů opakovaná na sou jak to jde po dobrém. A si to není obsaženo tady v tom no tak po dobrém to jde jedině takzvané trpné modlitbě to v běžném životě nepovažujete si taktika bavit smyslové činnosti to byste se při nejmenší dostali pod auto nebo po tramvaji nepřeju vám buďte při smyslech v tomto životě ale když konáte vnitřní modlitbu budete li při smyslech tak se s tou vnitřní modlitbou nikam nedostanete čili jak se dostat k tomu odbavena smyslu o tom detailně vykládá svatý jan z kříže ve svých spisech ten smyslů ten nános ducha temnou nocí v temné noci smyslů to je celý spis. Mluví podrobně o tom jak se zbavit smyslové činnosti ve vnitřní modlitbě to nemohu vůbec předvést tady protože je to tlustospis doporučuji vám jeho knížku aby ses přesto sám teď udělám takové extempore tom svým by kladu šel do a on se a v snu tam výklad o svatém janu kříže protože jsem to zabil ice důležité tuto zbavení se smyslů a z toho velice rozumové činnosti ve vnitřní modlitbě která být trpná smysly totiž umožňují abych byl tady tento světě činný a si jich musím vážit protože nebýt smyslů nemohu být činný vůbec nemohl být čí v tomto světě bych se zabil toho ne znamená jenomže by něco přijelo a bych nebyl schopen nejmenší práci z de vykonávat bez mysl člo to je vám jasno bych třebas jenom neměl zrak tak co je mi bránu z smyslové činnosti a a tak dál bych ji ubral celou kdepak když byl nelze nedoporučuju takže ta otázka je špatně kladená bych ji opravil a protože ta zvolte se velice těžké kdy a za jakých okolností je doporučitelná zbavit se smyslové činnosti a řeknu jenom ve vnitřní modlitbě a proč neřeknu proč. Protože jestliže existuje něco co přesahuje rámec lidské bytosti a čemu bychom mohli říkat uvědomovací síla tak pak si musíme taky zároveň říci že na to uvědomovací síla jiným způsobem vstupuje do zvířete jiným do rostliny jiným do člověka a jiným třebas to bychom ani neřekli že tam nějaká voni síla je ale vono tam je ale jiným třebas do nerostu a tak dále do buňky a proč tam jiným způsobem vstupuje proč buňka proč zvíře pro třetina si jinak uvědomují. Tento svět než se vás my lidé a taky z toho vyvozuju potom jiné důsledky proč protože uvědomovací síla jako taková on existuje unavit a jako taková ještě nepřes si ta je eště zredukovaný sítem tělesnosti prochází de v případě rostliny rostlinné tělem než roste se uplatní nebo víte si tělem než se bez nich řeci uplatní anebo v lidským těle že se vlitém tvoru uplatní a to z zbyde strašně málo takže touto silou která zbyde po průchodu smyslu budu mluvit jenom o člověku ne o rostlině a zvířeti. Která zbyde po průchodu smysly to co si ho bychom se nikdy dostali k vědomému zažívání boha protože ta úžasná síla u jedovatý která proudí všude ve vesmíru není říkají šakti a jinak indové nehodí vědí a když projde sítem smyslů tak je z nepatrný kroužek slabý prože uvědomovací síly který povahu pa prvku alfa nedopadá daleko nýbrž se dostane jenom mozku jenom smys jenom rozumu a proto říkají řekové si říkali říkali co nebylo ve smyslech není ani rozumu ale co bylo ve smyslech udát za rozumné dostane doplňuju teďka nedbat století a to je ta veliká bída. Takže když například dejme tomu člověk se učí o duchovních věcech s knížek nebo poslouchá ty věci jako proděláte třebas vy tak tím se nepřipravuje ke spojení s bohem to jenom nechci říkat to k ničemu ale je to nedostačující proto přímé poznání boha protože to všechno co se dovídáte z knih studiem nebo z poslechnu prochází smysly a znamená se to krátí na poproste které jeho dal veškerou rozum to může uznat že je to správné pak je tady zase prostřednictvím rozumu možnost se zaujmout po něco vyššího že že vono to není tak úplně zahození ale je to strašně zdlouhavá cesta protože musí zase rozum být ustavičně přesvědčován a to je případu člověka víry dycky tak aby se zaujal a aby tím zaujetím šel dál za rozum sebe je tomu rozumět ne když poprvně tak třebas můžete se svědčit to nebude srozumitelné tak podívejte se co tedy udělat aby to šlo za rozum. Vyřadit při vnitřní modlitbě protože vedle nesmíte jak jsem vám říkal to byste padli toto popravovali říkám symbolicky nebo byste nebi schopni za zaměstnání se provádět ani běžné ani chůzi byste nemohli provádět tak v vnitřní modlitbě je nutné aby se zaměřil na to abyste se zbavili smyslové činnosti když se zbaví totiž a pokoření jak pochopitelně když se ne na tím argumentuji když se zbavíte. Tak jste vyřadili síto smyslů ne omezil jste tu uvědomovací sílu která tady proudí na ten malinký pramínek uvědomovací síly takže to došlo dál než k rozumu rovnou to prorazím rozumem ta mocná síla a rovnou to jde za rozum ono se to setkává s tou s tím vědomím které nejsou částí uvědomovací síly která je před rozumem před člověkem za člověkem do nekonečna tedy také se můžete setkat s bohem ano neboť ten na škále vědomí je. To je vědomí všeho jak říkají křesťani to je vševědoucnost nebo tak nějak no tak se ze o tohleto ale ten m vášní duch vědomosti taky a jak teďka se dostat k tomu aby se ta smyslová činnost zastavila indové mají na to různé praktiky ale bych ji jednu věc ty vytkl že totiž když zastaví nebo se snaží o to zastavit smyslovou činnost při vnitřní modlitbě tak nezastaví změnu myslícího principu změnu myšlení změnu uvažování nezabít uvažování a bez pohyb rozumový. Pohyb v mozkové kuře kterou kůře která který působí že jsem si na organizmu celý a se s netají s bohem protože to zabrzdí co nezabrzdil smysly zabrzdí rozum svou pohyblivou on zase toho pána boha honit ten rozvi to je konec on nedovolí protože mám tady taky dobrý lidí kteří oni pána boha strašně dlouho a vono jim to nejde protože jsou poctivým pracovník v tomto běžném životě ale co nehodí tak to nedohoníš že ano tady čím víc to honí tím jsou toho vzdálené jako jsem říkal v legendě o tom o tom nepříteli toho budu ano dohoní protože jsou pohybu my nesmíme být v pohybu takže ta tažen je říká zastavit změny myslícího principu tak je to hezká rada ale zase je to neklape po všech stránkách a není to všestranná záležitost kdybyste tedy i zastavili smysly i se zastavili změny myslícího principu to znamená kdyby se ta nic tím ti nastával tím na co se myslí. Tak ještě to nebude ani začátek vítězství protože za tím si tím principem je něco co možná nebral v úvahu patandžali když jste to psal možná nevím že totiž je tady podvědomí a když se zabrzdí smyslová činnost naší nic nového nepřichází do rozumu čili plná míra uvědomovací síly vstupuje do rozumu takže ho přesahuje tak rozum i pozastavuje jiným způsobem než že víc byl schopen udržet podvědomím pamětí to můžeme říkat paměť co tomu povedu našem mluvím česky to je paměť to záležito paměti to je to beru od vědomí jakýkoliv obraz beru povědomí i ten nejsi těší obraz o pánu bohu beru spojení nikoliv na pána boha vůbec ne. A to zabrzdí za se velice dokonale ten postup takže bych kladl další požadavek na vnitřní modlitbu musíte při ztratit paměť to je trošičku moc teď si říkal ztratit mysli ztratit pohyb mysli ztratit paměť no co máte dělat napřed ujišťuji vás že cokoliv budete dělat z tohoto tak to vám zabrzdí další postup ne snad to se ani o zastavení smyslů ten vnitřní modlitbě ani o zastavení toho přestože to patandžali radí byla ne se proti němu ale. No zkrátka dobře všechno musíme brát rezervou kdyby oběti radil jenom tohleto tak lhal ale ona ještě jiný věci tak že nelhal on to vy si bez si bereme jenom to co se nám hodí z něho ne to je chyba ne se a říct celou joga tu a pak uvidíte že on věděl tak ještě jenom o navíc že měl stoprocentní pravdu a když mu budeme se zabývat zastavením smyslů zastavením změn myslícího principu jak zdánlivě k tomu navádí nás patandžali a dokonce zastavím paměti tak samozřejmě nám nezbyde budeme plně se práce zvědav vůbec si jak k tomu abychom mysleli na boha vůbec to nejde mi ztratíme z dohledu svůj cíl duchovní. Naprosto bezmezné ta tím a z dohledu takže jsme mu vzdálenější než než jsme se šli modlit vnitřně takže kdekdo z mých přátel mně říká se snažím koncentrovat soustředit se ho mysl na boha ale se tím unavím za chvilinku jsem tak na ven do nejsem schopen ani si my se ta pro je na to hlavy se a pro je veliký velikou úlevu že třebas usnu ale vím že to není správné usnou pochopitelně závi máme usnou láká pojem to říká a prosim vás tohleto to je běžný vyznáš určeno každého z nás tak co ten dělat co tedy myslím že nejlépe jest opřít se o poznání sama sebe vědět co překáží a co k bohu přivádí a neska víte nebo z tohoto se teďka řekl víte že mám překáží smysly pohyb rozumu paměť to znamená podvědomí. zůstal u těchto tří bodů protože bylo po dalších čtyřicet o kterých vím ale nijak bych vám nepomohl kdybych bylo tisíc a on jich je to je že o nich nevím se dokonale neznám tak bych vám ti nepomohl protože byste potom řekli a ještě tamto ještě tamto ne a podobali by se si člověku který přišel a ježíšem a říkal ty jsi spasitel to vidím hned za tebou půjdu pže vidím že správné věci kážeš ale dovol mi abych pobyl svého otce říkal to ne když se pomíjím otce tady dělá něco co mohou dělat mrtví. A ty který se být živý to nedělej že mrtví pochovávají mrtvé ale ty ho nech po mít mrtvým a jdi za mnou a jestliže on nešel hned za ním byl jako žák ježíšův ztracen čili tady mluvím první o prvním požadavků vnitřní modlitby který musí diví spojen bezprostředné jednání totiž musím do vnitřní modlitby vstupovat spíše z vnitřní potřeby než z u vážnost rozumíte jestliže se ta vnitřní potřeba nedostavuje. Tak dělejte všechno aby se tu vnitřní potřebu vypěstovali podněcuje se podněcuje své srdce podnět si ten svůj mysl studuje poslouchejte dělejte to a se přivede k bohu ale způsobí to že toto bezprostřední tu bezprostřední potřebu z tomu pokud tomu bohu patřit jestliže se dostanete v tomto myšlenkovém pochodu tak daleko jestliže to nutkání se vystupňuje počkejte se vystupňuje když se vystupuje tak že pro vás bude neodolatelné že se ho nebudete umět zříct že vás posedne bych tak řekl že budete vědět že vy ote vědět z že to jedině nutné co tento světě dělat u se sáli jim říkal nějaké svatý jan a mocenský tak prosím vás to je výhra o protože jste připravili na vnitřní modlitbu máte totiž pocit nutkání se věnovat tomu bohu obětovat se mu že a patřit mu takže je třeba vypěstovat v tobě zaujatost. Vidíte lékaři tu za vy to země vystupoval mechanickým způsobem vypěstovali že vzdalovali smyslové činnosti a z tohoto světa že vědomí tohoto světa kdežto vám radím s ježíšem kristem samo sebou podle něho že tento způsob je výstředního a on k němu nikdy neradil nemohl taky že by mluvil jenom k nějakýmu člověk který přežil nějaké mordu vy vyslechne velice málo když ji na z nich se dostane nikoliv do hrobu ale do blázince lékaři když jsem toto zažil a přestal jsem to čtrnáctkrát tak řekli to dítě nebude normální to bude si toleto beztak dvou židlích a nevědět který je pravý a tak dále upozorňuju na to matku a jeden z tam musel hlásit ne každý půl roku napřed za tři neděle nebo tak nějak v tom později a oni ty to a že to mělo nějaký jiný následek no tak celkem potom pustili z toho dozoru a sem se ale dali to škole k dispozici a škola potom sledovala dál no tak to nic ale vám chci říct že se že naučili zvláštním způsobem poutanosti nebo zaujatosti. Že jsem nabyl velmi zásahů schopnost rozlišovací a tu vina bývá te vírou schopnost rozlišovat si rozumíte dobrý ne nějakou viset z této z tohoto poznání vyplývá vždycky z těla v uskutečnění i u vás i u a byla tak mocná že převýšila všechny mostem nutí ve vyspěla v vůli takže stála především proti vlastní vůli takže to nutkání bylo postupně tak mohutné že roku sedmnáctém roku mého věku přerostlo do stavu ve kterém jsem opustil veškerou. To lásku k tomuto světu v tom smyslu že moje láska bude ducha přírodní vědy takže tuto lásku jsem opustil napřed těžkým srdcem a za rok a tři čtvrtě jsem se s tím vyrovná za rok a tři ti se s ním do na a bez lítosti se smířil s tím že nebudu přírodovědcem rozumíte mi protože za lidský názvy a jsem na škole které jsem byl nemohl být přírodě tedy to nebylo možné ska by to možné bylo tehdy to možné nebylo a takže jsem tehdy v okamžiku kdy jsem se přestal litovat byl ocitl se zajetí tak. Velké síly uvědomovací že překročila hranice rozumu i smyslů dokonale vyprázdnil dokonale pravdě a o smyso věčnosti od života v tomto světě tak dokonale to se nemohlo stát no a to se stane každému kdo se nespoléhá na svou vlastní sílu nebo že by to svou vlastní sou dokázal nýbrž kdo že potřebuje někoho druhého na tebou třeba duchovní spisy nebo přednášky nebo nějaká takzvaná koncentrace kde je pořád dělá všechno možné než to praví ne a to je všechno dobrá příprava ale není to setkání s bohem kdežto když se dostaví vlivem vyprázdnění od sama sebe se od sebe vyprázdnil to je další požadavek pro. Vnitřní modlitbu že se od sebe vyprázdnil tak jak jsem věděl jak jsem se vzdal jsem se vzdal jako člověka toužící ho po přídou jed ne tak od toho jsem se vyprázdnil že sem že nebudu tím srdcem a že tedy můj život zkrachoval jsem se vzdal tímto způsobem života protože ten život bez předek je proti neměl pro význam jsem sebe ale nelitoval nelitoval se důležité vzdal jsem se přírodovědcem a v tom okamžiku jsem věděl bez vlastního přičinění jakým způsobem najdu boha jakým způsobem se mu obětovat jakým způsobem můžu patřit a von zaujal tím způsobem že to nebyla zaujatost moje nýbrž od něho pocházející. Takže moje zaujatost za přírodní vědy o přírodní vědy byla obětován a proviňoval se pomlce zaujatost duchovní tak vám třetí věc radím aby se snažili stoprocentně v tom životě něčím zaujmout abyste nedělali jenom věci povrchně když jsem etak budu pořád mez když jsem lékařem budu pořádně léčit a budu při tom zapomínat na sebe i u toho kosti te budu na sebe zapomínat a tak dále a tak dále všechno se dělat pořádně a to je nejlepší příprava vnitřní modlitbě tohleto tak jsem říkal další moment jo přípravy ti tří modlitbě čili čemu to vede ono to vede základnímu principu míní modlitby která není věcí činnou nýbrž věcí trpnou. Jak jsme závislí na párů dvojic tak sme závislí také na činnosti a trpnosti jenomže tu trpnost považujeme za něco nesprávného především lékaři a víta tak ono to není pravda tak to pros stejné právo na život jako ta činnost a jenom že se musí projevovat přirozeným způsobem a ne nějakým chorobný a v modlitbě vnitřní právo se dostat na vrch. A čím víc se dostane navrch tím snáze se dostaví něco co bychom řekli že je za párem dvojic za veškerými páry dvojic za dobrem i zlem za aktivitou i trpností ta trpnost je taky prostředkem když se budeme tadyten tak také nebudeme trpný tak je možné vám říkám o prostředcích jak se k trpnosti dopracoval trpnost tomu nesmíte usilovat protože musíte ukovat o spojení s bohem pochopitelně a v tom je zase další háček že to děláte pro sebe pochopitelně tak to zase nevede k tomu cíli tam jsou maličkostí je mozky který jsem lék. Zbavují síly uskutečňovat tak když jsem promluvil o těch příprava na trpnou modlitbu a teďka řeknu co je to ježíš dává recept na vnitřní modlitbu dyby ji nedal tak o tom vůbec nemusím mluvit protože bych ho nedal a on dává zvláštním způsobem příkaz k vnitřní modlitbě říká o dvou modlitbách mluví o modlitbě vnitřní a modlitbě vnější modlitbou vnější je otčenáš kterou se stanovit řád hodnot podle kterého se mám ve své činnosti řídit jak to činnost fyzická nebo mentální to jedno a potom je tam druhá modlitba. Která se dala vy se definovat jako láska pro je v lásky a to je návod k vnitřní modlitbě vám to dokážu že to není uskutečnitelné běžném světě že on říká milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého z celé duše své z celé mysli své z veškeré síly své a milovat si budeš bližní jako sama sebe tak tady nám dává návod který napojuje. Na organické organickou úroveň tomu odpovídající zevního života zevním životě budu vždycky nedokonalý takže pro zevní život je tam řečeno milovati budeš bližního jako sebe sama prosím vás každý z nás i vy možná že vím míň ale tedy sebe miluje nepříčetně rozumíte jako o tebe ale vono to možné na to znamená nedokonale tím chci říct tak nám říká miluj nedokonale. Bližního jako nedokonale miluješ sebe tam se spokojuje dokonale to nedokonalostí při lásce k bližnímu ale miluj pána boha svého z celého srdce svého z celé duše z celé mysli a to je dokonalé celé toho v zevním světě v žádné činnosti nejsem schopen přátelé to sem ho se schopen vevnitř modlitbě čili chápejte to jako návod k vnitřní modlitbě marně se křesťanští mystici snažili o milování celého srdce když se si zdálo že to pochopil a že s tím řídili nutkání do o tak velké že bylo neodolatelné a celé srdce jejich bylo taženo k tomu ježíši kriste ne tak to dopadlo maximálně nebo nejlepším případě tak že oni upadlo extáze a z extaze byly vykopávky slova smyslu nad vazbu to vy takhle nectí tedy ten se extazi ale kdybyste byli extazi mluvím teďka velice máš vinu jak jestliže takhle zaujatě oni jednali tak jenom jednou částí své bytosti se dostali k tomu bohu k tomu uvědomování si boha a tam ještě stáli překážky jiné oni měli o bohu lidskou představu ta je na cha a nazval protože do jejich lidské představy o. Plat boží moc hora takže setkali na poloviční cestě to představě lidské ta byla oděna mocí boží že takže oni se stýkali představu o bohu lidskou představu o bohu anebo sami ale trošičku při oděno při krásnou boží mocí pochopitelně takže lich kazí odtamtud jsou duchaplně velice poznávající a mnoho lidí kteří to čtou zase se takhle na sou ne tím čím se na chlívě ale je tam při tom ta překážka že získali pro toho pána boha jenom z celé své srdce to znamená bez kristut ocitli se v citové extazi a cit nemá li zlomit člověka nemáme ho vyvrátit z kořene nemalým zničit nesmí přesáhne určitou mez ani pocit nemůže představou učit pes to ona sám od toho pomůže takže když pocit bolesti například u představa v tom předškolním věku určitou beztak organismu do toho odstoupil jsem přestal vnímat to byla že vona chybou které jsem se staví na to bylo to přirozená na to každýho tvora že on odstoupí od toho co neunese ani z toho nepřejete on. Jsou takže když ten cit vynesl to srdce vynesla člověka toho extatika při za pověstný ten co se a mystice německy konat špatně ště no je to vyneslo bez jeho chtění do extaze a že on utíkal sedli mi aby to neviděli že upadneme on to cítil to neni nebe tak zase ho to z něho taky dostalo o tom velice nešťastní když nemoh u toho pána boha přebývat přestože to ale jenom představu o bohu to bylo velice poznávající a vykládá vo tom jako v tom svém pojednání který je češtiny přeloženo jako o něčem co by se do nazvat byli konstatním že tam u toho pána boha nesmím být a domnívám se že to jako jinak nejde v tom světě že člověk je tady jenom na chvilku u pána boha potom se musí vrátit do své kůže není to pravda jestli to nedosáhne toho trvalého spojení zde na světě tak po smrti o taky nedosáhne nemá k tomu transformátoru který je zapotřebí aby celý vesmír všech dvanáct učedníků transformoval na to božské ano tam jsou recepty větši kristu dokonale popsané no tak nevěděl to stoje nevadí máme to vidět mi že ježíš kristus se ne. Uspokojoval s tím miluj z celého srdce svého nýbrž on také říkal miluji z celé duše své zůstanu u toho a při potom na další tak to je předpis o vnitřní modlitby teďka mluvím o vnitřní modlitbě co je to milovat jediní modlitbě z celé duše své máme různé schopnosti sk definuje si duši lidskou o kterou tu jde o nějakou nesmrtelnou po nejde definuje si jako souhrn lidských vlastností čili milovat všemi svými vlastnostmi a to je možné jenom tehdy když vaše pozornost vaše zaujetí napřed vašeho soustředění je tak velká ta zaujatost že vás že soustředí všechny vaše duševní cíl vaše učení schopnosti do jednoho centra že do vnitřní modlitbě to se může stát že taky stane takže byli i lidé a to bychom mohli nazvat že to byli na nedobyli nebo něco takového podobného ne karma jogini pardon méno kteří veškerou schopností kterou měli šli k tomu bohu takže celý svůj život i činorodý zasvětili bohu to je dobrá věc ale voni dokon. On se života dělali dobré skutky a nakonec se nedostali k tomu pravé vnitřní modlitbě protože zase šli jednostranně jenom tou činností jenom těmi veškerými schopnostmi lidské duše s tím ježíš jako nesouhlasí že by to stačilo potom tam říkal čtyři věci a ne jenom dvě nebo dokonce ne jednu protože celku podal celkový spis na vnitřní modlitbu a ne pacienta ten ano a jak to vypadá dál takže jak by to na taková extaze takového člověka který veškerou svou činností slouží k bohu když ve skromnosti jsou žít bohu jako se třebas toho této ošetřovatelkou žila umírající na rakovinu tenleten vylovit vona se dostal za extaze přímý se dostal na extaze a tu extazi přenesla ten stav e se přes tu pacientu seže vona se také dostala do obrovské milosti to byla jak se to na opravdová oslavy božství co tam vedle zažívala ta třebas rána se dostala do téhož stavu a v tom stavu přesta na jiných svět nebo tak nějak tak nestačilo to protože ta ošetřoval a. Se zase potom dostal do normálního stavu zase člověkem připojí vyhnancem ještě větší než byla před tím na tomto světě že pokusila co je to pravý život a že tohleto je jenom slabý odvar toho pravého života tak to takovým člověk je špatně jak bylo zle na tomto světě přednášet ho se ne představit že jsem byl vyhnán do vyhnanství omezeného lidského života tak jsem vlivem toho že tohoto omylu jsem začal tak za sobeckých důvodů toužit po tom pánu bohu že se mu celé se snažil patřit ne ale bylo to v veškerou silou lidskou totiž duše lidské schopnostmi nebylo to ještě veškerou silou nebylo to asi ani ještě veškerou myslí tak jsem se dostal na hranice výkladu svatýho jana z kříže který říká že napřed je třeba projít temnou nocí smyslů von dobře že člověk není schopen ani se zbavit smysl nečinnosti že na něho když on touží po bohu přijde ten násl že jsou mu smysly vnitřní modlitbě odbavena že se mu zastavuje například jsem nemohl vyslovovat slovo boží který jsem myslel že k tomu bohu nese najednou odešlo smysly se zastavili jsem nebyl schod ani ne tam do toho nešla žádná myšlenka jsem nebo pojmout konkrétní lidskou myšlenku třebas pojmenovat pána boha nebo my se na jakýkoliv záměr mysle rozvazovat o něm uvažovat co to nebyl myslet si něco vůbec nebyl se schopen zastavili se tedy zastavil a se smyslová činnost která základem tohoto že o to. Neprocházel smysly to moje za nic není bylo takle veliké ale vám řeknu to co svatý jan z kříže popisuju jako temnou noc smyslů beze těžký přechod tak to by nemělo takhle procházet on to tak zažíval ale není to vzorové zrovna je nám jenom život ježíše krista on takhle těžkopádně temnou nocí smyslů neprocházel protože byl vtělený bůh ale že všechno svůj řád jak on ukázal a v tom řádu se máme pohybovat a jakmile ten řád přestupujeme jakmile to nějak časově nevychází tak je tam někde chyba musíme ji hledat a musíme ty odstranit tak psaní mystikové trpěli tím že je smysly pro následovali že ano podobě satana a nevím co všecko a to byl to byla to byl smyslový ven který je pronásledoval to byl žádný satan pochopitelně ale teď říká ježíš kristus milovati budeš celé mysli své. jsem se jsem vysvětlil co je to milovati veškerou silou duše ale možná že ho když se tak je to přečtěte dost se vrátím a teďka budu říkat o tom co je to milovati celé mysli se a to je tohleto jestliže člověk nějaké podvědomí ve kterém nějakou paměť si vzpomíná na to nebo ono například je schopen česky mluvit jemu teďka tak to je projev jeho lásky k sobě a ne k bohu kdybych jako miloval myslí v této chvíli tak bych o tom nemohl mluvit přátelé to bych mlčel ale i vnitřně mlčel a protože v této chvíli nemiluju myslí celou myslí tak mohou otevři mluvit proto pospíchám třebas do plzně teď a nebo mluvím vám o těchto věcech intenzivně z toho důvodu protože vím že na staré okamžik vo tom nebudu moc mluvit nebude nebudu schopen o tom mluvit a jsem mockrát byl neschopen to o tom mluvit a neříkám že to bude ke škodě lidstva nebo řídí nebo bez kupení přátel ale to považuju za nesprávné promeškáte okamžiku ještě o tom mohu mluvit protože ona i tím že se o tom mluví se to trošičku. Lidem přiblíží tak co to z veškeré mysli své my se totiž dvě stránky vnitřní a vnější vnější je to co během tohoto mého vtělení na sebe konkrétního vzal obsah této vnější obsah mysli této věší obsahem mysli je všechno co jsem se naučil to věděl a že těžký nu to je obsahem mysli a nebo nějaké schopnosti které mám ší bych to kdyby to prošlo mou myslí tak ty schopnosti nemám a to je tedy pořád projev lásky k tomuto světu neboť tomuto světu vděčím za všechno co v tomto oboru takhle mám když to nedefinoval ku na tom nezáleží že se z toho v sobě nevyznám tím že tady například mluvím hluboko vane ale mně to absolutně a podívejte se co je to to milovat z celé duše své milovat tou vnitřní v která nepovídá tou vnitřní myslí patu která nepovídá která nepotřebuje rozumovat uvažovat aby na něco přišlo která je zenem k zevní mysli něčím co by se dalo nazvat supramentální. A myslí a v této mysli lze milovat boha jedině stal se celou pouto myslím život boha neboť ona je tou myslí která je celá kdežto to co si myslíte je jsou vnitřně které vnitřní mysl to sou vlnění na oceánu mysli ano tato mysl stojí přímo při zdroji ze kterého vychází a vona vychází z nemysli boží s nic přirozenosti boží a jako taková tato vnitřní mysl je tak blízká k bohu že když vlivem zaujatosti zase takhle to tady pane velkou roli zbavím se všech změn mystici principu všech myšlenek všeho uvažování a tak dále a zbyde mi ta ten základ čisté mysli tak k prolíná daleko dokonaleji než přes obraz třebas představy vědomí o bohu a pak jsem tím tak zaujat celou tou myslí dále miluju ano. Tak to je.

Download XMLDownload textWaveform view