85-36B-gt_do_475
85-36B-gt_do_475
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
to
jsem
měl
po
tom
koncentráku
takže
já
jsem
se
dříve
za
ženský
ani
ne
ohlédl
dokud
jsem
k
tomu
neměl
svolení
to
byla
už
vědomá
spolupráce
s
vnitřním
duchovním
vůdcem
kdy
někomu
dali
svolení
to
všichni
moji
přátelé
říkali
to
je
debakl
že
on
se
najednou
o
že
měl
přeci
dvou
letech
dal
svolení
tehdy
když
jsem
že
by
bylo
téměř
jisté
říkal
ne
úplně
ale
téměř
de
že
já
nebudu
svou
manželku
vlastnit
že
já
nebudu
vlastnit
ani
své
děti
protože
kdybych
byl
vlastnil
tak
se
na
ně
nemoh
mít
vliv
duchovní
nebo
duševní
a
já
jsem
přeci
jenom
třebas
na
tu
svou
manželku
měl
duševní
vliv
aspoň
tak
už
od
roku
padesátjedna
do
roku
osmdesát
jedna
předtím
ne
tím
to
byl
řek
bych
to
bylo
přes
protože
manželka
si.
Mně
chtěla
vlastnit
ne
proč
to
zase
nemohl
dělat
to
jsem
nemoh
ona
mě
vlastnil
tak
za
to
já
já
jsem
ji
nebyla
si
si
tře
ale
ona
mě
vlastně
a
tady
byl
sem
nepoměr
to
v
tom
postupu
tak
já
jsem
musel
to
trpělivě
překonávat
až
mě
přestal
vlastnit
a
přestává
vlastnit
roku
padesát
jedna
ano
to
znamená
roku
třiatřiceti
pět
sme
se
vzali
a
roku
padesát
let
za
šest
let
mě
přestávat
a
to
jim
k
tomu
muselo
vychovat
prostě
okolnosti
vykonat
vycho
zdali
okolností
zevně
přicházející
například
při
děti
jo
to
změna
toho
řeku
doma
dost
už
tak
nechtěl
další
věc
a
ne
na
tak
mně
přestane
taky
vlastnit
manželky
že
jo.
A
a
tak
dále
a
tak
dále
tak
prosím
vás
já
jsem
tady
možná
řek
novou
pro
vás
věc
kvalita
stavu
ano
ste
si
že
do
té
kvality
vztahu
se
dostáváte
za
se
svou
vlastní
vůlí
že
totiž
záleží
na
vás
jakým
způsobem
se
k
tomu
člověku
druhému
přibližujete
jestliže
já
jsem
třebas
se
tadyhle
miloši
přibližoval
jiným
způsobem
než
jiným
třebas
v
té
třídě
nebo
k
většině
té
třídě
tak
jsem
k
němu
nabyl
jiný
poměr.
A
jinak
jsem
jsme
se
mohli
vzájemně
ovlivňovat
ale
kdybych
k
němu
měl
takový
poměr
jako
třebas
těm
ostatním
v
té
tří
let
tak
jsem
nemohl
taky
mít
ten
to
by
v
tom
samozřejmé
ale
teprve
když
to
řeknu
samozřejmé
že
záleží
na
mé
kvalitě
přístupu
na
mé
jak
ho
jako
já
tomu
podkládat
a
proto
doma
není
prorok
prorokem
protože
doma
bere
ty
svoje
lidi
za
své
a
tím
ohodnocen
svůj
přístup
k
nim
postaví
ho
na
úroveň
daleko
nižší
než
má
vůči
jiným
lidem
já
to
vidím
třebas
u
nějaký
léčitelka
paní
kamenické
ke
komu
má
poměr
osobní
toho
neléčí
ani
neudělá
správně
diagnozu
ke
kterému
nemá
poměr
osobní
tam
lepší
bravurně
a
udělal
právo
aby
ono.
Tohleto
to
takové
divné
prosím
já
vám
protože
delší
dobu
lejou
skupinou
lidí
ne
tak
mám
možnost
porovnali
jakými
vývoje
mi
stádií
se
upírají
vidím
že
jeden
z
vás
nedostává
už
taky
svým
věkem
do
vývojového
stádia
ve
které
který
už
přešel
jiný
z
vás
věkem
i
dvou
dobou
ve
kterém
se
pohybuje
na
té
duchovní
cestě
a
to
stádium
vypadá
takhle
že
ten
člověk
nechci
říct
že
byl
ne
sebou
zoufalý
ale
trpěl
po
ražen
kou
náhodou
co
chvíli
že
si
uvědomoval
že
není
schopen.
Se
dostat
za
tu
úroveň
na
které
je
že
mu
to
nějak
uniká
mezi
prsty
a
tehdy
mně
říkal
to
si
možná
se
pamatuješ
že
je
to
patrně
nikdy
nebude
jiné
měl
přímo
řekl
prosím
to
patrně
nebude
nikdy
jiné
on
se
mýlil
a
čili
tuto
vlastnost
má
ten
mladší
z
vás
že
totiž
si
říká
já
se
ska
uvědomuje
že
jsem
pro
vedl.
Že
jsem
promarnil
to
nejkrásnější
období
svého
života
když
jsem
byl
v
plné
síle
životních
sil
rozvinutý
životních
sil
a
že
teď
už
to
je
u
mě
úpadková
a
není
naděje
že
bych
se
dostal
tam
kam
jsem
se
mohl
v
tomto
období
dostat
já
jsem
patě
promarnil
to
nej
krásný
se
svého
života
a
to
mně
velice
mrzí
říká
on
jako
by
si
mluvil
ty.
Úplně
se
takhle
mluvil
ty
kdežto
pravda
jiná
dokud
je
člověk
živý
tak
máš
víta
formátu
se
všemi
dívkami
je
tam
v
tom
transformátoru
sou
kdyby
byl
hodinu
před
smrtí
pokud
je
živý
tak
je
všechny
ty
zdířky
má
může
kteroukoliv
otevřít
někdo
konce
na
děj
mě
nadějí
než
kdykoliv
jindy
že
když
bude
hodinu
před
smrtí
tak
se
mu
snáze
otevřou
protože
jestli
při
bude
vědomí
že
už
dít
nemůže
když
bude
si
jenomže
nic
nemůže
tak
se
mu
to
otevřená
zenech.
Ovšem
musí
to
už
být
bez
žalu
bez
lítosti
jako
u
vás
to
bylo
byla
to
lítost
u
tohoto
ještě
je
nad
sebou
že
se
lituje
protože
litoval
tehdy
a
to
způsobovalo
že
se
se
z
toho
těžko
vymalovali
kdybych
já
sebe
litoval
okamžiku
nechtěl
zabít
ten
esesman
tak
mě
zabil
nevíš
toho
neměl
nebo
při
nejmenším
bych
z
toho
neměl
by
třebas
pobyl
pořádně
a
nebyl
bych
se
z
toho
měl
to
poznání
které
se
najednou
tady
zrodilo
kdy
po
jsem
bez
lítosti
a
bez
obracení
se
k
sobě.
To
situaci
bral
z
rukou
božích
jo
asi
tak
čili
já
jsem
otevřel
okruh
kde
se
člověk
od
sebe
k
bohu
zase
vrací
sám
sobě
pro
sebe
si
todle
ve
a
já
jsem
už
neměl
naději
to
bude
pro
mě
a
tak
jsem
to
rozvinul
tím
se
otevřel
vůči
bohu
vy
to
těchto
otevřený
okruhů
právě
chybí
každé
ty
otec
si
každému
kdo
sebe
lituje
to
to
je
to
je
zamčen
to
jsou
zamčen
okruhy
tomu
lítosti
se
vrací
totiž
sobě.
Tím
pocitem
nemohu
ctnosti
se
vrací
k
sobě
po
ti
potom
plaností
nebo
u
s
kříst
nebo
nemožnosti
nebo
méněcennosti
nějak
k
toho
nazýval
této
jedno
to
opravdu
tento
cit
nemá
místa
mi
na
mít
místa
mi
to
by
říkal
si
je
minut
to
nesmí
být
musí
to
se
chovat
tak
a
tak
na
to
ne
zařídit
to
já
vím
že
to
obyčejně
musí
přežít
překonat.
Stačí
když
jsem
poprvně
tomu
křesťanskému
systému
vědomě
přistoupil
to
bylo
v
těch
sedmnácti
letech
kdy
jsem
si
říkal
žil
jsi
bez
boha
teď
to
musíš
napravit
nejsnazším
způsobem
bude
než
se
odevzdáš
nějakému
knězi
a
vole
sem
toho
největšího
kterého
o
kterém
jsem
věděl
že
ho
proze
co
stojí
a
to
byl
doktor
urban
ne
toho
jsem
považoval
za
velice
dobrého
ducha
sem
vzali
jeho
spis
tak
dále
tak
jsem
k
němu
šel
k
té
zpovědníci
a.
Vzbudil
jsem
lítost
nad
tím
já
jsem
dva
dni
plakal
za
tím
minulým
životem
to
řek
se
stavy
způsob
a
nebylo
to
ke
škodě
v
věcí
přechodně
to
dobra
nesmrtelná
leta
to
utrpení
pána
ježíše
trvalo
několik
hodin
a
voni
to
nestačí
mystikové
zažívali
třebas
tady
žiju
to
je
zvrhlost
podle
mého
názoru
nebo
veliké
nedopatření
to
je
to
je
nikdo
neřekl
že
kolem
takle
mít
a
my
máme
bohužel
hlavního
rádce
v
katolické
církvi
svatýho
jana
z
kříže
to
je
tomu
se
latinsky
říká
mistr
mystický
jo.
A
totiž
von
procházel
těmi
ostatními
a
tím
vším
bravurně
a
všeho
vážil
psychicky
přednesl
poprvně
v
životě
křesťanství
a
tak
považujeme
za
nutné
aby
člověk
prošel
ten
smyslů
temnou
nocí
ducha
no
ale
já
už
jsem
ska
mu
dávám
hodně
za
pravdu
protože
člověk
je
za
letící
představ
a
musí
napřed
se
odpoutat
od
svých
smyslových
vjemů
té
ten
na
smyslů
a
jenom
s
tom
strašně
zle
že
musí
postavit
na
vedlejší
kolej
že
mu
nesmí
být
vodítkem.
Tato
skutečnost
a
za
druhé
se
musí
dostat
přes
svou
mysl
to
temná
noc
smysly
z
té
ta
mise
která
mu
pořád
něco
vykládá
přes
svou
paměť
se
musí
dostat
jestliže
v
koncentraci
se
dostanete
přes
paměť
jestliže
vám
paměť
nevypověditelný
než
se
nestanete
naprosto
neschopný
něco
pamatovat
tak
vám
tak
mě
pořád
vyklá
vy
se
tam
o
ní
myšlenky
je
tam
přicházejí
myšlenky
té
paměť
že
von
přicházejí
že
vám
vstupuji
myšlenky
do
tohoto
to
musí
taky
přestat
ale
na
to
jsou
recepty
daleko
lepší
než
které
zná
svatý
jan
z
kříže
to
my
vo
nich
dneska
víme
jenomže
říct
je
běžně
znamená
odsuzovat
většino
lidí
protože
voni
nebudou
schopni
je
unést
vono
je
to
poradí.
Já
si
to
vědomosti
měl
ale
se
mi
to
pro
mě
zaprášilo
já
jsem
ji
si
mě
pán
bůh
bral
bez
té
dlouhé
noci
trpné
nebo
a
z
ducha
tak
jsem
z
toho
utíkal
jako
jsem
utíkal
mě
velikou
ta
těch
operací
že
jsem
říkal
nedostal
ne
do
toho
ne
já
jsem
teďka
křičel
pane
bože
ně
tolik
nebe
jemně
ne
ne
on
mě
nechal
taky
asi
čtrnáctkrát
jsem
takle
utekl
a
teď
zase
to
co
nevěděl
ještě
svatý
jan
ke
že
by
se
to
i
podaří
a
člověk
neuteče
a
překonat
to
temno
ducha
tak
jenom
vnitřně
to
uskutečnil
a
ne
eště
země
svatý
jan
z
kříže
jsem
měl
dostat
a
k
tomu
neměl
příležitost
z
kláštera
ven
a
uplatňovat
v
tom
běžném
životě.
No
a
protože
to
mě
začlo
u
nich
to
ho
za
člověka
v
sedmnácti
letech
mě
ve
řek
letech
tak
v
časem
se
dostal
do
světa
já
jsem
se
nemoh
ve
třech
letech
sta
do
kláštera
co
se
dostal
do
světa
a
to
už
předurčoval
úplně
opačný
postup
na
celé
té
cestě
daleko
poučenějších
pro
každého
z
nás
i
pro
mě
než
je
třebas
to
vlnky
absolutně
správné
ale
abstraktní
vedení
třebas
tím
svatým
janem
křížem.
No
já
si
zjednodušuju
situaci
prostě
jedna
kantor
ský
říkám
je
tady
zevní
já
a
je
tady
vnitřní
já
pravé
ne
a
to
zevní
já
musíme
umět
převést
do
toho
vnitřního
musí
sloužit
tomu
vnitřnímu
ale
to
je
správná
cesta
duchovní
a
ono
se
to
mu
někde
říká
zabít
své
vlastní
já
tak
to
není
tak
úplně
pravda
to
je
špatně
vyjádřeno
převést
ho
se
všemi
jeho
schopnostmi
do
toho
pravého
já
to
je
to
bylo
va
ti
celou
duší
svou
to
je
tohleto
a
ne
zabít
celou
duši
svou
no
tak
protože
to
já
ale
je
složitá
záležitost
že
vono
na
sebe
bere
během
cesty
vlivy
zevní
kterými
se
odívá
a
které
považuje
za
vlastní
když
se
mu
to
líbí
tím
způsobem
jednat
tak
vytvoří
si
další
já
které
má
v
tom
atom
zálibu
a
nebo
další
na
které
má
vůči
tomu
a
tomu
odpor
a
tak
je
tam
řada
jáček
osobně
vy
utvářeni
jedno.
Nebo
jedna
kategorie
jich
které
jsou
negativní
povahy
a
jiná
které
jsou
pozitivní
povahy
a
když
já
mám
překonat
tento
celek
a
tak
že
já
musím
v
případě
celou
bytost
svoji
u
sebe
no
a
to
není
dost
dobře
možné
protože
jsem
neznám
já
to
mám
všechno
podvědomí
a
v
tom
podvědomí
sou
tedy
také
takové
vlivy
které
mohou
jednou
třebas
způsobit
že
bych
i
třebas
vraždil
ne
to
je
tam
taky
obsaženo
jenže
je
to
takový
já
v
pozadí
takže
není
nebezpečí
že
by
se
směr
dostat
do
popředí
ale
mohli
by
se
okolnosti
by
se
vyprovokována
situace
že
by
se
do
popředí
mohl
dostat
a
že
by
ho
třebas
i
ta
vždy
ne.
Že
máme
podvědomí
ve
kterém
je
všechno
obsaženo
co
jsme
prožili
čili
to
vytváří
vlastně
konglomeráty
já
a
co
se
z
toho
povědomí
objeví
na
povrchu
a
čeho
já
vědomě
čerpám
to
je
dost
nevyzpytatelné
pro
člověka
protože
aby
se
něco
z
toho
podvědomí
dostalo
na
povrch
já
musím
příležitost
to
uplatnit
tomu
mě
musí
zevní
okolnosti
dát
tomu
příležitost
například
já
mám
podvědomí
třebas
já
nebudu
mluvit
o
maron
záležitostech.
Mám
pode
mi
třebas
sečítání
a
já
nemusím
sečítat
a
umím
sečítat
protože
se
to
naučil
ale
když
mám
možnost
pořád
sečít
jako
prodavaček
třebas
krámu
když
to
musí
sedíte
na
papír
tak
jsem
běh
v
tom
stýkání
řečí
tam
jde
snadno
kdežto
u
nás
v
našem
nitru
jsou
mnoho
věc
je
mnoho
věcí
které
nesnadnost
vybavuje
a
to
je
výborné
že
například
takovou
okamžitě
touhu
třebas
vraždit
která
mě
mohla
někdy
napadnout
si
nevybaví
vůbec
ale
může
nastat
okolnost
a
na
to
spoléhal
třeba
hitlera
všichni
válečné
ce
vší
pohyb
si
že
poštou
celé
národy
jednoho
proti
druhýmu
a
protože
tam
v
nich
je
toto
obsaženo
v
každém
člověku
a
oni
bezhlavě
vraždit.
V
podvědomí
je
kruh
kruh
do
kterého
se
zabije
z
našeho
vědomí
všechno
co
zažíváme
takže
na
tomto
kruhu
je
zapsáno
všecko
co
jsme
tady
prožili
na
tomto
světě
jenomže
nové
vjemy
přicházející
do
nás
tím
průvodem
do
tohoto
světa
překrývají
všechno
co
jsem
zažil
předtím
takže
je
to
za
plavala
na
tom
kruhu
od
toho
vědomého
prsou
na
všechny
strany
na
tom
komu.
A
čili
ten
krok
je
pln
miliardy
věcí
ale
co
je
až
nejlevnější
bodu
od
na
pozor
který
se
nemění
že
pořád
vědním
směrem
to
se
těžko
dostane
na
povrch
já
říkám
já
si
těžko
omílám
nebo
na
to
jsem
zapomněl
někdo
mi
třebas
řekne
já
jsem
kdysi
uměl
německy
a
dneska
už
nemohu
ani
slovo
to
se
mýlí
on
to
má
na
tom
okruhu
podvědomí
hodně
daleko
odporuju
on
musí
tak
dlouho
vytvářet
votáčet
až
na
točí
tu
svou
němčinou
do
pozor
nic
víc
se
musí
dělat
jestli
je
to
jednou
uměl
tak
je
to
jenom
schopnost
pružně
vypáčí
jako
na
škále
kde
by
táta
té
on
číslo
pružně
vypáčí
do
prů
zru
a
zachytit
to
a
pak
najednou
umíte
na
se
německy.
No
brno
devátého
listopadu
devatenáct
set
osmdesát
pět
brát
to
myšlenku
ale
já
zastávám
názor
jedné
arabském
pěkně
která
měla
tohleto
tam
teďka
řeknu
na
trhu
jo
stará
dáma
na
trhu
tamhle
někde
v
basedowa
a
asi
tak
v
desátém
století
možná
že
se
trošku
zří
osmé
a
říkala
kdybych
já
měla
moc
tak
bych
zničila
ráj
aby
lidi
si
nemohli
přát
spásu
a
vnitř
peklo
aby
se
nepřáli
i
strachem
před
odplatou
neboť
jenom
ten
je
spasen
kdo
si
nic
z
toho
nepřeje.
A
my
právě
a
myslím
že
to
byla
velice
duchovně
založená
dívka
děláme
velkou
chybu
že
si
přejeme
osobní
spásu
jako
si
indové
to
dělají
a
správně
říkají
zenbuddhisti
že
taková
spása
je
klamný
spása
a
vůbec
není
spásou
či
já
to
nebudu
vůbec
o
to
řešit
protože
to
pro
mě
není
řešitelné
jako
s
spasitelská
záležitost
to
neexistoval
psané
existuje
prosím
vás
to
si
tam
může
někdo
někde
pobývati
třeba
třiceti
se
a
zdržovat
se
to
to
může
ale
že
by
byl
spasen
není
nešli
a
rodina
ho
sem
ten
je
přivádí
na
každé
stránce
k
tolika
myšlenkám
který
které
jsem
si
nikdy
netroufal
vyslovit
vůbec
vy
se
o
nich
třebas
vzdáleně
nebo
více
věděl
a
jedna
z
nich
je
ta.
A
ta
je
velice
důležitá
že
si
totiž
myslíme
že
my
se
někomu
obětujeme
třeba
když
děláme
pro
něho
nějaké
dobro
ale
ve
skutečnosti
to
není
pravda
m
pocit
se
obětujeme
a
protože
máte
pocit
že
se
obětujeme
tak
ta
naše
činnost
má
nepatrnou
cenu
nepatrnou
nějakou
má
u
toho
člověka
podle
toho
jaký
dopad
má
toho
člověka
jak
on
to
bere
ne
že
to
že
nás
považovat
za
dobré
a
se
to
protože
správné
a
podobně
ale
když
to
vezmu
teď
jsem
od
vám
na
šivy
tak
ho
ste
ale
budu
to
brát
svou
zkušeností
když
se
mu
zkušeností
z
koncentračního
tábora.
Tak
jaké
dobro
sem
tam
dělal
tam
jsem
skončil
vzdělání
dobra
potom
že
jsem
si
uvědomoval
vlivem
toho
posunul
v
tom
duchovním
vzestupu
že
je
to
bůh
který
činí
skrze
mě
všechno
že
skrze
ně
miluje
kteří
mě
poznává
skrze
mě
existuje
čili
kdo
je
to
kdo
se
tady
na
světě
obětuje
taky
já
už
to
skončím
rychle
to
nejsem
já
je
to
bůh
jo
byl
to
který
miluje
to
nejsem
já
to
je
on
byl
to
se
to
a
tak
dále
a
tak
dále
čili
to
je
dotažena
dokonce
to
nepřivlastňovat
které
nás
marně
učili
ježíš
kristus
a
po
sebe
století
po
kristu
to
bylo
teprve
marné
protože
tím
ke
přistoupila
na
to
že
bude
smět
vlastnit
kdežto
za
do
apoštolů
do
chtěl
vlastnit
ten
byl
potrestán
smrtí
ničím
menší
než
smrt.
Prosím
vás
já
jsem
radím
obraz
o
tu
borec
obrazem
prosím
vás
toto
mojím
nedostatečnost
omluva
mluvíte
prosím
vás
pomluvu
a
já
vás
teď
nebudu
dát
prosit
nýbrž
já
vám
to
vysvětlím
proč
vás
prosím
já
činím
křivdí
pomocí
nějakého
obrazu
nějaké
cesta
vy
byli
vedeni
a
právě
bych
sem
byl
za
to
upozorněn
nejlépe
tím
jak
tuhleta
ošetřovatelkou
řval
k
smrti
dosloužila
té
lékaře.
Tahleta
ošetřovatelkou
od
útlého
mládí
měla
hlas
a
měla
světlo
takže
mamince
už
v
předškolním
věku
říkávala
maminko
do
do
krve
mě
mluví
maminko
kdo
to
ve
mně
svítí
a
na
samo
sebou
na
to
neuměla
odpovědět
ale
měla
hlas
a
měla
světlo
kdyby
mě
ta
ošetřovatelkou
pod
ruku
předtím
nestalo
vykonal
s
tou
lékařkou
tak
jsem
ji
hnal
od
svého
prahu
takovým
způsobem
že
jste
to
neviděli
říkal
co
to
je
co
to
je
hlas
pán
bůh
můj
omluvit
česky
nebo
to
je
představa
vaše
ale
sil
bych
ji.
Protože
tady
se
člověk
setkává
s
bohem
na
poloviční
cestě
někam
dojde
on
svou
představou
a
shora
bůh
do
té
představy
vstoupí
rozumíte
a
oni
se
na
poloviční
cestě
setkají
prosím
vás
to
je
oprava
toho
co
já
říkám
všude
samozřejmě
já
při
svém
vzestupu
jsem
měl
na
toto
na
tento
omyl
prosím
promiňte
mně
právo
o
protože
já
kdybych
byl
slyšel
nějaký
hlas
dejme
tomu
v
tom
koncentráku
když
jsem
se
dověděl
o
stvoření
světa
a
konci
světa
a
všechno
jiné
ště
celou
symbolikou
ježíšova
života
momentu
bez
nároků
na
čas
to
nestálo
ani
vteřinu
času
když
já
jsem
to
to
všechno
se
dověděl
kdy
mě
to
byl
pán
bůh
vykládal
prosím
vás
tak
mně
to
ještě
dneska
nedověli.
Čili
já
mám
plné
právo
se
dívat
spatra
na
tento
způsob
eden
jakmile
by
na
mě
začal
pán
bůh
dneska
mluvit
třebas
teď
tak
já
okamžitě
řeknu
kde
je
tady
dybych
blázen
se
stádu
hlásit
jo
že
já
si
si
hlasy
já
by
se
šel
hlásit
do
blázince
protože
to
neodpovídám
mu
vedení
mému
úkolu
je
tady
něco
co
bychom
mohli
nazvat
nebo
někdo
koho
bychom
mohli
nazvat
vnitřním
duchovním
vůdcem.
A
tento
vnitřní
chodí
u
se
už
napřed
dáno
je
mi
staneme
mnohou
nějaké
duchovní
cestě
ví
jaký
máme
úkol
a
k
tomu
nás
vychovává
nejenom
to
že
ví
jaký
máme
úkol
ale
zná
i
všechny
prostředky
kterými
v
tom
úkolu
máme
být
vychováváni
a
které
veme
při
tom
vykonávání
to
úkolu
potřebovat
lže
tahleta
ošetřovatelkou
k
tomu
úkolu
potřebuje
lidský
poměr
k
jednotlivce
ano
aby
mu
mohla
říct
tohleto
má
dělat
tamto
nemá
dělat
a
tak
dále
aby
mohla
dát
konkrétní
pomocnou
ruku
aby
dělala
opravdu
to
co
chce
ježíš
kristus
od
křesťana
aby
nezainteresovaně
někomu
pomáhal
to
pravé
co
křesťanství
vyžaduje.
Aby
toto
vona
mohla
udělat
ona
musí
v
tom
se
jasně
vyznat
v
tom
konto
konkrétním
si
to
a
to
se
musí
jasně
vyznat
se
jí
tato
by
poznávala
jak
byl
stvořen
svět
tak
byl
jak
zahyne
a
a
a
jaké
to
se
symboliku
šiva
života
co
jí
to
bylo
čem
být
to
bylo
když
to
nijak
nesouvisí
s
jejím
stylem
života
jejím
úkolem
který
má
před
sebou
v
tom
úkolu
ona
má
hlas
a
má
světlo
a
to
je
správné
a
už
tuto
prosím
vás
nechci
mít
opakovat
tu
tomu
chybu
kterou
jsem
neřekl
ná
opakovat
že
takového
našeho
sem
se
syn
nevážil
rozumíte
a
si
toho
vážím
protože
jsem
zapomněl
na
jednu
věc
že
do
té
představy
stupně
bůh
a
tu
představu
tím
tvoří
člověk
rozumíte
ale
setkal
se
ne
neproviníte
tě
má
to
jednu
nevýhodu
a
na
tebe
asi
tě
dlouho
dobu
trvat
do
mě
se
někdo
nevyvracel
a
nikdy
nevrátí
že
totiž
do
pomocí
představy
de
k
bohu.
Tak
ten
se
ubírá
o
duchovní
poznání
on
nemůže
nabýt
ani
špetku
z
toho
duchovním
poznání
které
já
jsem
nabyl
bezčasově
bez
prostorově
protože
to
pravé
poznání
se
nabývá
ne
řečí
ne
ne
osobně
nýbrž
absolutně
neosobně
a
neboť
my
nejsme
se
vesmíru
člověk
my
jsme
jenom
nějakým
obrazem
že
jo
božím
ale
jelikož
tomu
takhle
je
tak
nesmíme
to
co
vidíme
kolem
sebe
nebo
tu
svou
cestu
brát
tak
ho
mocen
který
ky
jako
že
je
to
všechno
pro
člověka
tady
ten
na
tom
světě
všechno
vytvořeno
to
není
pravda.
Takže
tady
asi
neslevím
z
toho
že
je
velikou
chybou
že
kde
kterých
křesťanských
světec
slyšela
hlas
a
tím
se
mu
ta
milost
boží
převedl
na
úroveň
lidskou
jak
se
mu
to
přemohl
na
úroveň
lidskou
to
řeč
obraz
če
představa
lidská
úroveň
tak
tak
to
poznání
se
omezil
na
tu
lidskou
úroveň
takže
jeden
vedle
druhýho
měl
jinou.
Představu
o
bohu
a
taky
jiné
poznání
ale
vždycky
přízemí
poznání
takže
se
i
ty
svatý
liší
ve
svých
výrocích
tak
že
by
se
mohli
mezi
sebou
popravu
oni
to
ovšem
dělat
nebudou
pochopitelně
protože
se
dostali
dávno
za
to
ale
když
to
vyslovovali
tak
to
vypadá
takhle
že
to
jako
jedno
druhému
odporuje
není
to
pravda
ovšem
upozorňoval
toto
že
musíte
doznat
pravého
svatého
který
to
nedělá
kvůli
sobě
a
takové
nějakou
nepravého
jako
třebas
byl
seno
ne
který
zamíchal
pravdu
nepravdou
tak
ten
pes
to
nikdo
za
nerozlišíte
nerozdělil
takže
to
je
kali
martiš
a
Někdo
na
tom
světě
a
to
nejsem
já
sám
chopte
ně
musí
také
pravdu
poznávat
bez
představ
protože
pravda
sice
poznává
že
se
stav
se
dá
těžko
vyjádřit
představami
to
znamená
řecku
lidskou
řečí
ale
má
vnitřní
sílu
daleko
větší
než
ta
která
je
založena
na
představa
já
bych
to
moh
dokumentovat
protože
já
jsem
nikdy
měl
představu
o
bohu
už
i
taky
mít
nebudu
a
říma
boha
nějak
se
stavu
ani
jako
dokonalou
bytost
a
jako
milosrdný
bytost
nic
takového
se
ze
stavu
jak
to
nepude
nemám
zapotřebí.
A
tak
já
prostě
se
k
tomu
bohu
dostávám
jenom
pomocí
poznání
pomocí
zkušenosti
ano
a
tam
ta
zkušenost
sahá
tam
se
dostávám
kam
nesahá
tam
se
nedostává
čili
já
vidím
že
sem
na
začátku
poznání
těchto
věcí
že
je
to
přibližování
se
nekonečné
přirovnání
se
k
bohu
a
které
je
pro
každého
z
nás
určeno
jenomže
je
tady
nějaká
taková
mez
a
ten
jsem
přesvědčen
že
ta
existuje
u
mě
i
u
vás
jestliže
člověk
přiblíží
svým
poznáním
tak
daleko
k
bohu
že
už
se
cítí
být
závislý
jenom
na
poznávání
boží
a
ne
vlastním
nebo
když
se
to
židle
boží
tak
se
cítí
být
odnoží
jeho
lásky
a
ne
vlastní.
A
když
se
by
žil
existenci
pak
ně
nějaké
strany
to
nemusí
svěřeno
najednou
že
jo
existenci
považuje
za
jedinou
existenci
která
je
která
vyvozuji
nebo
ze
sebe
odvozuje
všechno
to
co
tady
jednoho
světě
tak
pak
samozřejmě
jestli
je
tento
stav
ve
mně
trvá
tak
já
jsem
spasený
tvorem
rozumíte
jak
už
nepotřebuju
žádné
ho
to
indové
říkají
návratu
do
světa
o
převtělování
nebo
takovýho
je
to
prostě
člověk
který
nepotřebuje
už
tělesnost
ten
překonal
ten
nástroj
který
ho
k
tomuto
dovedl
ten
nástroj
může
kdykoliv
odhodit
a
nic
se
nestane
ano
ne
že
bych
opakoval
že
je
radu
opětné
ale
že
když
ho
opustíte
svět
tak
jako
bych
ho
neopustil
protože
už
v
něm
nebyl
on
byl
u
boha.
Kdyby
se
mně
bylo
toto
stalo
v
těch
let
měsících
v
tom
koncentráku
tak
opravdu
sem
tam
u
něho
zůstal
protože
jsem
ale
odnese
ale
i
tenhleten
stav
dá
promarnit
a
já
jsem
ho
promarnil
já
neznám
většího
marnotratník
a
než
sebe
tak
jsem
tady
mezi
vámi
a
říkám
já
jsem
to
promarnil
a
teď
pozor
síla
lidské
představy
to
způsobila
že
jsem
to
promarnil.
Podívejte
se
to
opakuji
se
svých
spisů
ale
já
to
řeknu
ještě
prosadím
všichni
planety
proto
já
to
potřebuju
pod
další
výklad
jestliže
třebas
jsem
v
tom
koncentráku
poznával
od
té
chvíle
co
jsem
opustil
sama
sebe
bez
lítosti
se
vzdal
svého
života
bez
lítosti
bez
tou
se
k
němu
vrátit
že
jsem
poznával
že
bůh
ve
mně
žije
že
můj
život
je
jeho
životem
že
můj
život
je
odvozen
z
a
o
života
že
moje
poznání
odvozeno
ho
života
že
kdyby
on
nepoznával
skrze
já
bych
taky
nepoznával
že
on
miluje
a
proto
já
jsem
schopen
odvozenou
svou
láskou
taky
milovat
tohleto
když
jsem
poznával.
Tak
to
by
se
dalo
nazvat
jako
dokonalá
jednota
s
bohem
ta
nemůže
být
postavena
na
situaci
kdy
já
si
myslím
že
ještě
něco
sem
já
vedle
boha
nemohu
musím
být
jedině
ničím
a
tím
jsem
tam
byl
jedině
tak
si
vysvětluju
že
třebas
tam
bylo
tisíc
dvě
stě
lidí
těch
studentů
by
se
jako
školský
mezi
kterými
jsem
byl
tam
zajat
a
uvězněn.
A
oni
byli
svědky
soustavně
se
k
této
věci
a
taky
do
dneška
mě
to
dosvědčují
že
já
jsem
procházel
mezi
těmi
blok
byli
s
těmi
blok
v
každém
roku
bylo
tři
sta
studentů
a
já
jsem
tyto
bludy
chodil
kázat
od
jednomu
bloku
ke
druhému
a
to
sem
musel
projít
krůčku
do
které
byla
na
mně
zen
strojní
puška
a
za
kterou
se
děl
člověk
dělí
člověk
a
každého
střelil
do
do
vě
pracovní
mimo
ten
pel
vešel
do
té
uličky
takže
já
jsem
byl
snaze
em
toho
jak
zastřelil
ida
který
se
tam
platil
po
brambory
tam
brambory
který
ho
chtěl
se
zmocnit
nezastřelil
a
já
jsem
minimálně
stokrát
prošel
mezi
těmi
kulička
po
těmi
strojními
puškami
a
nikdy
mě
neviděl.
Všichni
mě
viděli
ostatní
z
toho
bloku
i
z
toho
všichni
vidět
a
on
mě
neviděl
jak
je
to
možné
že
mě
neviděl
protože
na
té
úrovni
kdy
měl
právo
mě
nebo
měl
povinnost
dokonce
mě
zabít
já
jsem
nebyl
a
na
té
úrovni
kde
byli
ty
ostatní
kteří
my
nechtěl
zabít
jsem
byl
rozumíte
tento
výběr
je
schopen
udělat
bůh
já
ne
chopte
čili
to
jsem
byl
dokonale
rukou
božích
není
to
pravda
po
tomto
zázraku
když
já
jsem
přešel
a
nebylo
na
mě
střílelo
tak
opravdu
v
tom
druhem
louku
jsem
přešel
se
nemě
dívali
úplně
jako
na
něco
nadlidského
říkali
a
teď
jsme
jenom
zvědavi
až
po
nazpátek
co
z
toho
bude
ne
a
jsem
nazvat
prošel
zase
a
tak
dále
a
zůstalo
nesčetněkrát
kdyby
se
nebylo
stalo
než
tohleto
tak
to
byl
pro
všechny
důkaz
že
já
jsem
se
vymkl
nějaké
zákonitosti
ve
které
ostatní
všichni
byli
zapřeli
uvěznění
nemohli
se
z
nich
nou
protože
si
mysleli
o
sobě
jsou
něčím
rozumíte.
Ve
to
já
jsem
si
to
o
sobě
nemohl
myslet
nemohl
protože
ve
mně
tehdy
žil
bůh
a
já
jsem
nebyl
živ
rozumíte
zrovna
tak
jsem
nebyl
živ
když
mě
a
že
se
má
chtěl
zabít
at
vytřeštil
voči
a
přestáváme
vidět
ne
utekl
vode
mě
toho
člověka
to
stálo
život
tohoto
esesmana
protože
on
něco
v
sobě
zažil
co
způsobilo
že
se
obrátil
vnitřně
a
nosil
nám
stravu
ne
tak
byl
při
tom
chycena
byl
zastřelen
a
tak
asi
se
to
zavinil
já
nechtěně
pochopitelně.
No
ale
když
potom
jsem
z
koncentráku
přišel
za
pět
měsíců
potom
té
události
jak
jsem
tam
zažíval
to
odosobnění
domů
tak
mě
všichni
říkali
to
si
rád
že
si
na
svobodě
a
já
jsem
nebyl
nikdy
je
svobodnější
a
někdy
se
vni
se
svobodní
nebyl
ne
v
tom
koncentráku
no
to
si
a
a
já
jsem
vám
nakonec
mně
to
říká
maminka
a
všichni
já
jsem
tomu
domu
podlehl
jak
jsem
tomu
tomu
pořád
tak
jsem
to
představuje
jich
převzal
a
končil
tento
stav
mé
zaujatosti
vůči
bohu
a
mé
spočinout
v
bohu
a
se
musel
a
musím
dodnes
pracně
se
vracet
do
tohoto
stavu
dát
to
velikou
práci
čili
si
říkat
jakou
sílu
má
lidská
představa
čili
má
i
tu
sílu
přivolat
na
druhé
straně
toho
boha
do
té
představit
i
tu
sílu
má
já
věřím
že
ano.
A
to
sem
já
jako
se
nedo
neuvědomoval
že
když
jsem
nikdy
m
nemanipuloval
se
s
představou
leda
takle
negativně
tam
se
mi
to
tedy
podařilo
tak
jsem
tomu
nechtěl
věřit
ale
dneska
vím
že
tato
ošetřoval
je
stejně
dobře
vedena
jako
já
ačkoliv
jinými
prostředky
kterých
já
jsem
se
do
dneška
štítil
nebude
té
době
ne
ne
se
to
dověděl
ne
všech
všechny
všech
svatých
se
ze
štítil
kalpa
bůh
mluvili
tomu
vyprá
ale
jednou
česky
a
jednou
už
manas
jak
je
to
možný
že
to
to
je
podezřelá
jsem
si
říkal
není
nic
o
nic
podezřelá
já
myslím
že
vám
to
dneska
už
jasné
v
čem
jsem
se
já
mýlil
ano.
Je
zajímavý
že
člověk
je
veden
i
omyly
a
já
nemohu
říct
že
by
byl
omyly
veden
méně
dokonale
než
těmi
klady
těmi
relativním
správnosti
protože
člověk
je
v
dualismu
a
musí
veden
zlem
i
dobrem
oběma
musí
být
veden
říkal
a
ošetřovatelkou
užitečný
služebníky
užitečným
tak
především
nesmíme
si
to
přičítat
sobě
jako
něco
dobrého
co
my
děláme
nýbrž
my
z
moci
boží
to
děláme
v
každém
případě
jsme
to
si
vědomi
nebo
ne
za
druhé
jestliže
jde
o
případ
kdy
máme
někomu
pomoci
musíme
se
především
snažit
o
to
aby
ten
který
mu
je
pomáhá
no
se
necítil
být
zavázán
aby
to
bral
to
co
mu
děláme
jako
když
trčí
nebo
jako
když
svítí
slunce
ne
jako
něco
co
si
sami
zařizujeme
nebo
čeho
jsme
schopni
si
zařídit.
Takhle
když
to
bere
z
obou
dvou
stran
ten
kdo
je
ošetřován
třebas
a
ten
kdo
ošetřuje
tak
to
má
absolutní
účinnost
to
znamená
tohoto
člověka
to
poznáš
ze
stavu
lidství
do
stavu
za
člověkem
do
vědomého
spojení
s
bohem
této
ošetřovat
tele
protože
se
jevil
ko
nutné
toho
pacienta
především
přes
ti
o
tom
že
nesmí
vděčna
nesmí
že
to
musí
brát
jako
samozřejmou
věc
za
druhé
že
nesmí
považovat
to
co
dělá
ta
ošetřovatelkou
dobrého
nýbrž
za
úkol
jako
se
vaří
třebas
obě
za
úkol
a
potom
musí
ten
pacient
to
přijímat.
Řek
bych
bez
zrušení
bez
bez
očekávání
nějakého
klamného
výsledku
prostě
tady
se
konal
nějaký
úkol
a
ať
to
dopadne
jak
chce
je
to
úkol
správně
vykonávat
pokud
jsem
to
jako
úkol
bere
a
za
těchto
okolností
ten
úkol
dopadne
vždycky
tak
že
ta
ošetřte
se
o
tom
vyjádřila
to
byla
hotová
oslavy
božství
tak
se
s
tou
lékařkou
zažívala
protože
ona
se
dostala
opravdu
vědomého
soužití
s
bohem
ovšem
bylo
zapotřebí
abych
já
se
do
toho
stavu
také
dostával
že
pro
ni
to
nebyla
tak
těžká
záležitost
protože
ona
měla
svou
extaze
nebo
samadhi
jenže
tady
byla
v
těžké
službě
přes
den
byla
v
nemocnici
a
v
noci
byla
to
je
pacienty
že
na
to
slovo
těžko
ale
přesto
to
šlo
ale
říká
mně
nebo
psala
mě
že
jako
za
těchto
třech
podmínek
lidská
činnost
přestává
být
činností
lidskou
začíná
být
činnosti
boží
a
tedy
má
taky
božské
následky
ano
a
to
je
důležité.
A
že
ta
všecka
se
dostavila
k
té
lékařské
kterou
se
s
tím
nikdy
neviděla
dem
a
začli
a
na
chtělo
a
se
tam
prostě
od
svý
rodiny
má
doma
dva
věděti
a
manžela
ne
na
dobu
řekne
tří
nedělám
možná
že
i
delší
takže
nespal
do
tý
doby
doma
nýbrž
se
tam
dala
si
věci
a
spal
u
nich
jestliže
tahleta
žena
takhle
jednal
a
naprosto
se
nerozmýšlí
takle
jednat.
Tak
je
to
způsobeno
tím
že
vona
poznávala
svůj
úkol
jestli
ho
poznal
tím
že
jí
to
někdo
napověděl
lidí
to
pravdě
podobný
ta
by
potřebovala
pomoc
ne
to
co
takle
napovídá
vám
tam
šla
a
nemůže
jim
to
někdo
vůbec
napověděl
a
a
tam
šla
tak
je
to
možný
tak
je
to
už
nerozhodující
ale
rozhodující
je
to
že
ona
to
dělala
jako
svůj
úkol
čili
jak
to
že
ona
dělá
úkol
že
ona
ví
poznává
něco
jako
úkol
a
poznává
něco
jako
že
to
úkol
není
třebas
je
do
toho
se
nehrne
rozumíte
ona
rozlišuje
na
má
chobot
litovat.
Tak
ne
celý
život
je
úkolem
u
ní
ale
to
co
v
tom
životě
je
výtečného
to
je
úkolem
ano
to
co
ji
má
vymaňován
jejího
jáství
to
je
úkol
to
co
vám
tam
dělala
to
ji
zbavovalo
jejího
jáství
rozumíte
to
vona
nemohla
nosti
řekla
nepovažujte
za
moji
zásluhu
já
nechci
dělat
dobro
já
nechci
dělat
zlo
mě
na
mě
vůbec
nezáleží
já
jsem
sil
ho
stejná
jaká
sem
já
to
tady
dělám
prostě
jako
úkol
hotovo
který
poznávám
jako
úkol
je
to
vzdálenost
poznání
ano.
Způsoby
jedině
že
to
já
nepravé
které
si
vytvořili
zde
na
tomto
světě
od
narození
rozvinuli
svého
a
jím
se
taky
to
světě
něco
dokázali
že
toto
pravé
já
vás
o
vládne
do
té
míry
a
že
se
ho
nezbavíte
a
v
okamžiku
smrti
se
svým
svým
já
zbavil
své
tělesnosti
a
nevíte
kam
s
ním
to
jeden
způsob
že
a
nevíte
co
s
tím
dá
dělat
co
s
ním
pořídit
o
co
se
opřít
že
nemáte
tu
bývalo
tělesnost
že
to
jedna
věc
tak
to
dopadá
devadesáti
devíti
procent
devět
desetin
očích
lich
lidí.
A
v
tom
malinké
procentíčko
lidí
jiných
kteří
správně
nacházejí
se
svým
já
to
dopadá
tak
to
když
rozvinout
svoje
já
když
jsou
takzvaně
mentálně
dospěli
tak
jim
ta
mentální
dospělost
umožní
také
to
že
poznají
že
to
já
je
prostředníkem
mezi
tím
mezi
člověkem
a
bohem
že
totiž
nemohlo
by
se
nikomu
to
to
já
kdyby
ho
bůh
neodolal
soustavně
silou
jeho
rozvoji
jak
jeho
životě
a
nebo
boží
síly
toto
já
vzniká
ano.
A
odvozenou
lidskou
vůlí
se
staví
na
vlastní
nohy
a
má
pocit
oddělenosti
čili
zabití
toho
já
není
zavražděny
toho
já
nýbrž
převedení
vlastní
vůle
do
vůle
boží
a
tím
se
to
já
stane
nejužitečnějším
prostředkem
na
cestě
k
bohu
to
já
je
totiž
velice
užitečné
nesmíme
zabít
dřív
dokud
ho
ne
rozdíl
nem
a
nesmí
době
dokud
ho
převedeme
do
pravého
já
nesmrtelného
pravé
individuality
čili
neučíme
ho
takovým
podlým
po
volním
nástrojem
na
této
cestě
to
je
ta
druhá
fáze
v
té
tato
cesta
kterou
máme
se
ubývat
mě
čili
přetvořit
svoje
já
tak
aby
bylo
sluhou
se
toho
pravého
já
který
je
náš
vnitřní
duchovní
vůdce
nebo
bůh
nebo
jak
přede.
Jenom
milost
když
třebas
jsem
v
tom
útlém
mládí
poznával
co
je
správné
znova
jiných
věcí
to
je
stali
v
správné
tak
jsem
k
tomu
taky
měl
moc
to
vykonal
ty
mě
se
schopností
a
měl
sem
schopnost
to
vykonat
to
jsem
rozlišuje
to
správné
pro
tuto
moc
kterou
jsem
měl
sem
poznal
že
jednám
správně
prostě
a
takže
já
by
tam
vám
dvě
vůle.
Download XML • Download text
• Waveform view