EN | ES |

85-34A

85-34A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To von uká tam žije taky se mnou ano a teďka a je to se tam nemá to tak potom totéž udělá třetí čtvrtým to sem pár tím šest a sedmi a když ho provede do sedmého lotosu který je nahoře na temení hlavy tak mu řekne si mistr jako a pustí do k vodě tak tohleto dělá mistr v indii ano že rozšiřuje vědomí toho žáka o všechno možná nebo v o všechny možné úrovně vědomí jaké člověk může lidsky dosáhnout tak to je velice pěkné jestli tohleto dokáže zevní vůdce tak to samo sebou dokáže i vnitřní vůdce to to to je tedy ten vnitřní vůdce. Ten vnitřní vůdce to je naše nesmrtelná podstata ke které nemáme normálně přístup proč že přístup je zaviněn tím že my věříme tou vírou představou tedy je zas něm to je se sama ohromnou sílu každá představa lidská za stín tou představu že toto je jediná skutečnost a poučce skutečností na které žije tento duchovní vůdce a von žije na ten nejvyšší úrovni ve věčnosti se nemůžeme s ním setkat ale ono je možné že se s ním setkáme přesto že třebas nejsme tak vysoko jako jsem jako malý nebyl tak něco kafka se s tím duchovním vůdcem protože jsem obešel jak jsem vám říkal nechceli nou pomocí lékařů. Ten úsek ab nebyl se jim omezen ano pravdu dál vysvětlovat mu se á nebudu to znamená smyslové vnímání a rozumové zpracování sem obešel jak se obejde tak to stačí k tomu aby se setkal člověk svým duchovním vůdcem že se malý dítě jako jsem byl tak se s ním nesetká tím vnitřním chodím cem tak aby von moh na něho přes všechnu svou vůli a ta zní od boha si přišel bohu se vrací věčnosti pocházíš přeloženo do češtiny a do věřme sice vracíš tak von ti tam začne vracet do věčnosti začne pomáhat jak se do věčnosti dostaneš podobně jako třebas teda ten radžo jogický zevní vůdce čili když vám to ve zkratce řeknu tak ten vnitřní vůdce dovede minimálně totéž co ten zevní vůdce jenomže musí se mu nějakým způsobem si aby se vůbec objevil no a to se dělat násilí a nebo bez násilí láskou. Nezainteresované ano tím se objeví protože vystoupit ze sebe musím být z toho svého malého aby se přiblížil blíž k tomu velkému ze kterého toto svým je pochází ano a tím se dostanu s ním do styku no a tady propaguju protože my zevní vůdce u nás v evropě nemáme propaguju zásadně po tou tu dobu co vám ty věci kážu styk s vnitřním duchovním cem a jsem velice rád že a podmínky jak se s ním setkat se velice rád že přijal mi do ko dělá totéž za se našel prvního člověka který soustavně vede člověka ke styku s vnitřním duchovním vůdcem tak ho takhle nazývá a co ten vnitřní duchovní se dělá ten uvádí toho svého žáka nebo. Pravé mu cestu toho svého žáka situací které by ho poučil o tom že existuje něco za tímto vědomím že to nejsou hranice definitivní že to jsou ani se dané naší představou o a rozšiřuje mu vědomí tedy za pomoci žáka za své pomoci musí to být společné úsilí o bohu dvou tak to rozdíl mezi vnitřním duchovním vůdcem a zevním duchovním vůdcem na v evropě zbývá nic jiného než najít to svého vnitřního vůdce protože najít zevního vůdce tak on nutného jako mají indové to je nemožné době tak to je původ myslím že bych tomu zeptat jo k tomu jsem se dostal sice jenom na okraj těch možností jsem se dostal v tom předškolním věku tím že násilím vyhnali z toho úseku ab ne a to vědomí pokud toto tělo zůstalo živé pořád. On probudil ale probíhalo potom jinými střediska ta se oživil a rozumíš a tím jsem se dostal k němu to si vůbec nějaké lásky ale ježíš kristus radil ne aby se dal někdo oponoval při do pochopitelně to nemoh radit nýbrž ta díla aby člověk miloval bližního ve soudu na sebe ne a tím se dostal z těch z klece vlastního malého které mu předstírá toto že jediná skutečnost pomocí smyslů a rozumového pro svá a tím se dostal tím co se za hranice setká se také nikým vnitřním duchovním cem a radil zapři sama sebe vezmi tří následuj tak to jsem přednášel a to myslím že je potřebuje moc to ten duchovní vůdce sem ho uvedl jenom toho radžajogín duchovního vůdce vedle toho žáka různým lotosy ne k tomu vrcholnému poznání že jo. Ale to jsem byl žil se ta je víceméně syntézou všech známých na jog indických pro ten si pomohl takhle ne mým způsobem ale oni jsou specifické jógy třebas jiné stejně účinek karma jóga třebas nebo pak ti joga a jiné že na na jóga a ty nemají moc po jedno společného z dala ty si po svém ten duchovní vůdce po svém jiným způsobem provádí žáka nahoru a ne lotosy vůbec ne to jsou totiž kdyby jste padli kterékoliv lékaře a řekli mu prosímtě jindy je učí tak by si prošel ano to mít tak bych to měl vědět že v lotosu že v páteři existuje sedm lotosů sedí se k nervové které jsou které mají transformační schopnost vesmírových sil a to. Si by tam muselo být při anatomii nějak znát ne když to ptám toho člověka ne tam nerovná se karma a každý lékař poctivým a řekl nic takového páteři neexistuje a měl by pravdu a není to deset a to mi naprosto ne proto co že co se říká proto že sou by tam tu muladharu mohl jako eště zdůvodnit to je ale jiná se nic ka třebas anahata práce srdci ta je velice důležité to by nemohl a na tom vyk odůvodnit obe mohl odůvodnit možná sahasraru to konec a moh by odůvodnit a nějakou příčinu a takový a mohl by odůvodnit ten spodek na tu a konec páteře dál by se nedostal na tom tak jak je to zdaleka by van. Dal odpověď nedal nýbrž ten by říkal no to je asi smyšlená myšlená věc ne to je záležitost duchovní ta střediska jsou za a souvisí nemá to tlí způsobem s těmi nemluvím středisko to je zákulisí nerodí skutek takže našich hmotných nových se se sem na tohleto působit čili když se představa vede hmotnými středisko nervovými to znamená soustředí nes určité místo v páteři tak ono to vliv i na to to nehmotné nemoc která je tam blízko není páteři vůbec ne ale blízko velice blízko páteře slušně samotná slušná to znamená před pátek kterým probíhá síla není neexistuje ale tady bych řekl. To že se indové několika věcech ještě odchylují od skutečnosti že si myslí například že musí být rovná páteře ta ale to všechno je zbytečně se o tom přesvědčil v koncentráku když jsme nemohli za udržovat pozici kterou oni předkládají jsem tu pozice napřed dodržoval ale když jsem byl v koncentráku tak jsem nemohl zaujmout pozici která by odpovídala správnému průběhu hadí síly a ono se to středisko otevírá taky a byl na tom stejně ostatní moji známý kteří to dělali po a my jsme ležely čtyři na slavný a trošku po krmení tak to tělo vyžadovalo ne k na jednom pokoje dně to jsme se nemohli ani hnout no a v tom stavu jsme se koncentroval a ono to mělo větší úspěch než indické pozici a tak to nechci omlouvat ty indi protože neměli zkuš. A ti koncentrákem a jinými pozice mi než klasickým ale co chci říci je tohleto že totiž to co sám líčí není jediný způsob jakým je člověk veden v indii a nemíním ty ostatní způsoby tady vám vykládat protože rozdal takovým kladem toho všeho celkem který se na které se všechno víceméně obdobně vysvětlit ale kdybychom třebas sledoval tohleto a pak tose tak byste zjistili že on ten pak ty jogin ten se v buď se bude neprovádí toho žáka těmi si ský ale kdybyste tu paty jogu sledoval pomocí vnitřního vůdce dejme tomu jak ho zažívala svatá marie markéta ala kok kde ježíš nabádá v tom soustřeďovala. Na duchovní srdce sem do prostředka a on ho opravdu o živila tento lotos tak byste zjistili že tady si vnitřní vůdce počíná stejně jako vůdce indický při pak joze ten se pokouší o to aby oživil všechny lotosy předtím když ho nechá sou si žáka rovnou ze srdce jo a tuhleten vnitřní vůdce taky marie markéta ala musím vás povede že je to byla ženská která žila v jižní francie neměla nikdy spojení s indii a nebo koukalo to o tamtud a nýbrž to měla od toho vnitřního vůdce a bylo to velice úspěšné tak chci ho dělám říct že je to daleko sletět než na to vykládá a to zjednodušuju strašně moc abych se tady zachoval ta linie toho výkladu ne. Ale ve se ti z toho velice tvrdá věda která moc znalostí v sobě a každý ten ind můžeme říct který dělal nějakou to dobou je bych to kožky vysokost vnitřně vzdělán to není maličkost ale pro nás to není důležité protože indové říkají že stačí být zaujat a že se tou věcí duchovní že se děje v člověku že probíhá v člověku tytéž pochody znovuzrození jako malinké ne jako třebas v tom etickém jobovi který na to jde technikou že tedy technika všechno naopak říkají že technika je tak dejme tomu desatera náročnější než zaujetí a protože to vím od indů to. No tak je tak proto vám radím ne zmechanizovat žádný ty soustřeďovací pochody nebo život dostavit se například na určité úrovni života říct že tak se mu dělal do nauč nemohu nebo tak to je to je hrozné pro duchovní cestu když nemám o duchovní cestě ani páru a si tohleto řeknu třebas při svém povolání tak se odsuzuje k tomu že nikdy na duchovní unesu a nevím proč ale to vím ale von to neví že on se zastavil na této cestě do se neosvědčí v malém nemůže se osvědčit ani ve velkém to je zákon to je zákonitost o záleži je zákonu ježíši křtu řekl tolik že kdybychom je dali dohromady tak víme že vůbec vo žádnou že tady nejde nýbrž poznal nějaký zákon který vám dokonale ovládal a ukazoval na jak je mají ty žáci plnit a tím se dostanou zákonitě někam dál se dostal zákonitě někam dál a ne pomocí nějaké ale žije a tak stačí to. Oni srdce a hledejte přitom své vnitřní nesmrtelné ta opravdová na mysli hledat to neumím najít lepší termín než předat když ji nemám nutkání ho najít tak ho taky nehledá on dobře že musím hledat ne něco mechanicky dělat představit třebas nějaký hořící srdce ten nesmysl to nedosáhnete nic takového co dostávám to markéta alacoque taky si stávalo pomocný do srdce hořící ale byla pro husou po nalezení toho vnitřního vůdce duchovního ano se s ním spojit mu patřit mu prožíval ta krista to je jedno v že na konkurence ne takže co to je to vopravdu snaha vrátit se do . smrtelné podstaty to zatím sem to dělám abych tam nahlížet to nemá cenu navrch ježíše krista je jde především království boží sám o sobě neuskutečnitelný protože jakmile si z ježíše krista vezmeme jenom něco jako třebas tohleto tak je to vždycky a všecko co řekl je to sebe důležitější myšlenka jako že to tu považuje za zřejmě za velice důležitou tak je neuskutečnitelné protože je oddělená od toho systému ty je tam jeho životem a jeho myšlenkovým vylíčeny jako jak se tomu své dostat nejle nejsnazší vysvětlení jak se dostat k tomu aby člověk hledat království boží to znamená česky přeloženo vládu boží nad sebou o něm vládl ten duch boží nejsem ší cesta. Že tomu tak to vysvětlit je otčenáš otčenáš my se na nebesích posvěť se jméno tvé při chaos tví které bude vymkne ne vůbec ne to říkání nepomůže jenže vysvětlení je tam obsaženo výsledkem když se to tak se to nedá ale četla odpovídá postupu na na v otčenáši navržený protože ovšem musí to být kompletní před život nejde o to o vnitř život otčenášem nýbrž oni. Život řádem naznačení v otčenáši život který nemá řád a jinde ten řád není nikde komplexně uveden nikde než otčenáši když člověk nemá ten řád když se ho nedrží tak samozřejmě nemá smysl se vůbec otčenáš modlit protože to není na modlení to je nastalo není řádu kterým se mám řídit to my tady správně jeden z vás řekl se s otčenáš mluvit nebudu protože jestli je to závazek jestli je to rozhodnutí které mi jsem mám řídit tak to rozhodnutí nejsem schopen tak to radši modlit nebudu abych abych nebyl pro radí em abych nelhal pánu bohu že to je mylný způsob milio todleto si řádu o kterém věřím že je správný madam denně lepší představu jak si mohu děl denně lepší přes to udělat než když si ho. Nekontroluje že si ho třebas vytknu jednou do jaké míry ho plně o do které by jaké ne sice řád přeříkávám otčenášem si ho přeříkávám říká tak to je to první š tamto neplníš že nepovažujte ho za modlitbu považujete se za přeříkáním řádu a dítěte si kde to vázne a tam to hleďte napravit no se říká neznal zákona neomlouvá že ano a v duchovnu že je platí že neznal zákona omlouvá omlouvá tam neplatí jako v našem řádu neznal zákon omlouvali se byl se vymlouvat že neznal jsem zákon tak bude zavřený tak jako tak žejo ale tam ne ale trestá se sám neznalostí že mu to jde velice . Hody tady někdo řekl jako ježíš třebas řekl prozradit řád a ho neznám a nejsem ochoten se jím řídit tak to je potom všechna chyba na straně a nemůžu říkat že je to těžké nýbrž že je to ode lehkomyslně protože když to neplní tak je to záležitost vlastní vůle že a ji neuměli tak jak to ode jíš chce a von to napřed řekl jako zákon pomocí zakoření toho člen a potom to řekl jako stupně vývojové svým životem a potom to řekl ještě jako komentář k těm stupni s mým výroky a že trojnásobně nám to zdůvodnil máme fůru materiálu v tom bychom to mohli uskutečnit vraty to nikde žádné naboženstvím není dáno dispozici tolik materiálu k pochopení a kráse doví jako u ježíše krista je tomu a. Ten zákon opakuji si ho denně a on jednou aby ho nezapomněl tak ti vyvstane na mysli vy se ne tím na mysli zrovna to co přistupuješ nebo kde jsou tvoje nedostatky například odpusť nám naše viny jako ší my odpouštíme našim viníkům ano si že se při síle při tom když jsem zákon znáš že není ani žádné boží moci tak silné aby pomohli aby pomohlo k odpuštění výtěžků aby když tam neodpouští když kristus to potvrdil slovy a kazí že jo se se životě tak prosím si jakmile začneš někomu nepodporujte tak se se staví prasete řeknuli posvěť se nedo to je jsem to vysvětloval ne je to srozumitelné měli to soustu mit tak je to způsobek a po a tomu u prostředky úseku ab uskutečnit kdyby to. To nebylo v úseku ab obsaženo tak bych říkal že máš pravdu ale když se to úseku ab to mohu smysly navodit a rozumově kontrolovat tak je to uskutečnitelné není to těžké je to těžké když se to zatím to úsekem a to nestačím dejme tomu to v otčenáši ale není nikde obsažené takového tam je všecko co je dosažitelné rozumem po smyslovém vnímání rozumovým zpracování potom nic tam není přirozeného a nevím co by jako člověk nemuselo chopit rozumem a co by jako mohl dělat to by mohl dělat třebas potíže je neuveď nás v pokušení to je to by dělo mohlo dělat potíže. Ale jinak nic při tom odříkání otčenáše je daleko ještě k tomu usměrnění ale si že je to od říkala jako skutečné svoje přání třeba za tím nedostatečné ve svém syčením tak se blíží k tomu uskutečnění ale když si to ani nepřeješ tak to nemůže ani dokázat rozumíš si to musíš přeci přát ten otčenáš navádí k tomu co si na tomto světě přát aby to dopadlo tak že by se s tou jistí setká rozumíš když sem se vykládal před chvilinkou že bůh jako stvořitel je tvory miluje proč nás tedy uvádí do pokušení a proč by se potom usnete modlit aby to nedělal to je tedy divné že ten ale je to takhle. My totiž máme právo a to z toho posledního v poslední věci vyhnout se pokud možno pomalé cestě na tom a když máte po něm toužíme a to jsme prokázal těmi v tom řádu modlitby těmi předešlými větami ano je po něm toužíme máme právo aby nás neuvedl do pokušení aby nás zbavil zlého jinak ne proto že to na konci rozumíš to znamená on každého uvádí do pokušení v tom smyslu že vlivem toho že ho takhle vytvořil nebo vývojem se ten člověk dostal do této své pozice lidské je uvádění pokušení neboť ta tu tíži tvůrčí činnosti boží voni to pokušení že to jediná skutečnost a že za tím není a že to je v pořádku ne a udělalo zvíře při tom to je hrozné tedy a jestli. Že my se modlíme aby vás do toho toto pokušení nevedl tak máme na to právo ten když si přejeme se s ním setkat když si přejeme ho najít a nemáme na to právo když si toto nepřejeme a proto pro to jít ty prosby nějaké pořadí a toto je a za du ty tom smíme od vážím zvířeti si převest tvé rozumíš například tady mi říkáte modlitba otčenáše podstatě modlitba prosebná všechno to soustava pro sebe že my prosíme o to o co se tam na co tam modlit se soustřeďujeme tam v modlitbě na to první otčenáš kde uznávám jeho existenci říkáš ale bych nerad takle lev pustil z toho prvního toho není uznání. v existence jsem tady měl před chvilinkou tomáše ále označen za tím tomáše a pil jsem z něho tak napadá teďka že asi to slovo otčenáš trošku zavání tím co chce ježíš kristus dokázal to tak du svatého tomáše vám dobře známo byli tam všichni schopni po smrti ježíše krista a nebyl tam to máš oni nevěřil se ježíš kristus jevil desku poli svatýmu tomáš znovu si zjevil a nutil ho k tomu aby sáhl do jeho dlaně sama pro vodou dlaň mého boku to bolení po aby uznal že je to on který umřel na kříži a svatý tomáš se bránil a říkal nic vidím a řekl to jediným způsobem jedním slovem pán. To že a čili když tohleto uznal ho pána tak není to jenom uznání existence nýbrž je to pokon je to skonání se před mocí boží sobě byl rád kdybych člověk se povznesl bohu tím prvním slovem otčenáše tak že by před ním zaujal pokorou pozici jo ty jsi my otcem to znamená podle toho starověkého pojetí otec byl hlava rodiny a budou vnu toho poslouchat ne jsem ti poslušným dítětem a jsem ochoten poslouchat rozumíš takže v tomto prosím o stopě prosím dalších prosbách tak o to prosím pokorně kdyby takhle na to šel tak by ty. Prosby které potom pronáší člověk byly daleko snáze splnitelná než kdyby si mysleli jako někdo z vás tady říkal to musí sám dokázat to by nemusel prosti kdyby to mohl tam dokázat prosím vás neříkejte mi povrch že to strašně těžké to není těžké že uznávám pokorně velikost boží tak se uvádělo nic lidé o to přeci aby se to našel těžké ho pro mělo v jeho sladké jho a to je správné pochopení ježíši na aut ježíše krista kde se napsal pět tisíc stránkou vých fit o tomhletom škoda že potom ještě te klá také otázky vite si že potom střílí že ano to se nedivte to asi proto že jsem to odpojil napsal tak všechno se zapomněl ale všechno do posledního písmene nezůstalo tam vůbec nic prosím my si řekneš. Že to těžké tak co mně to říkáš podívej se jestli to děláš sám tak je to těžké ale těžké no ale to je to uznávám ale tvářím si někde říkal abyste to dělal sám to musí nikde vedl jsem přes na každém kroku říkal že z moci boží sme tím co jsme to je jenom existence zmoci milujeme z moci boží poznáváme čím jsme tedy co je naše co je potom těžké když všecko máme zmoci boží volby ho tuto nepatrnou milost se sní setkat taky měli jeho moci to si můžeme všechno troufat a není to nestranně když pokorně k němu jdeme když uznáme jeho obrovskou moc na k tomuto dopravit říkáte jestli se modlíte třebas u vůle tvá tak. A to převedu do jiné češtiny promiň tak přeci je tady taky nějaká moje vůle a dobrá vůle dobrá se s ním třebas setkat jemu patřit a když se teďka modlím aby se stala jeho vůle co vím že v vůli obsaženo všecko to je cesta do neznáma to překládám sví ještě i do jiné češtiny a kdyby se to tak nemysleli jako to tím jak komentuj tvoji řeč tak řekni zatím kývá tak asi patrně to komentuj správně ale si kacíř přitom a to ti nemohu odpustit a proč protože okleštěna ježíše krista o něco o to když je okl tak je to úplně něco jiného než co on mínil a toti hned by buď vůle tvá jako v nebi tak i na že mi to si to si tam. A nehodilo tak si to vynechal nic nemusíš nesmí házet přes palubu jaká je jeho vůle na nebi v tom stavu vůle sjednocení s ním tám je jednota na nebi a taková jednota aby vládla taky tady tak zná přesně obsah jeho vůle a to nemůže vadit to ti nemůže strašit ale když si kacíř jako ty aby necháš polovinu tři čtvrtě myšlenky ježíše krista tak se nedivil tomu nevychází on nemůže vycházet vám vás upozorňuju znova sem to mockrát dělat ne mi nechejte ani slovo ani čárku ani interní protože tam všechno sedí opakuju inici kacíře aby bylo jasno mezi námi kacíři je ten to je psáno v teologii k. Je ten který část učení ježíše krista vydává za celé učení ježíše krista a to je kacířství nic jiného ne nikam í když se kdokoliv z vás při jenom části učení ježíše krista a ne učení by se jako celku tak je kacíře takže do dneška každý normální katolík je kacíře protože se nemůže chopit celého učiníte krista protože nechápe vůbec že ten jeho život ježíše krista že je pro nás příkladem příkaz svůj dal jsem vám a že tedy on se nedivím životem že je činného to byl kdo od boha pochází ten vědí že od boha pocházejí totiž a tak se netroufali vůbec to kůže víta nikdo do od pochází se liší od krista jenom tím že vo tom nevím že mu budu a pochází a o o tom věděl a to že. To nevím to je pole okolnost o a ne při těžce to čili potom nemám právo si sednout na obe co to je pole okolnost například modlím říká brně do z vás buď vůle tvá tak to by předpokládal dis keni nemodlit abych se vzdal své vlastní vůle no to je hezké a to se chce ale za jakých podmínek my se musíme se zeptat ježíše krista za jakých podmínek on odvádí člověka od jeho vlastní vůle jako k tomu připravuje to se nedá na krále ku o točit odpuštění na podpatku se mi o o těch ta zdaleka svůj vlastní vůlí a že by za vůli ježíše krista to nejde ale k tomu jsem se vychovat proto se k tomu neobracíte k tomu bohu je toto probu nez na čáku než poměrně ve prostředků tak asi toho otčenáše. Že ten vývoj musí přes ty předešlé prosby a my plní těch předešlých proseb no tak to řeknu takhle správná manipulace s vůlí to je jedna z nejdůležitějších otázek a záležitosti duchovního života člověk neumí manipulovat se svou vůlí tak nemůže si dělat nejmenší naději že by uspěl na této cestě a ten to správná manipulace to samozřejmě není na na každém stupni totéž není tam pravda to že nelze mají nějakou formulku která by platila pro celou cestu kdybych takovou formulku teďka vy po tak se vám bude zdát příliš kruté a ji misku tedy je to převést svoji vůli do vůle boží tím způsobem že veškerou svou vůlí budu plnit vůli boží. To je ne duším způsobem vysvětleno ovšem nevím jestli je to srozumitelné ale není to ztráta jak mi tady mi říkáte vlastní vůle nýbrž je to převedení své vůle do vůle boží to znamená musím veškerou svou vůlí konat vůli boží a to je buď vůle tvá takhle takhle se k tomu rozumět ano není možný opustit svou vůli nýbrž nemusím zaměstnat nebo volní stránka moje bytosti jedna z hlavní stránek kdybych ji neměl tuleten tak by byl hadr na hory to od nás to mu nemůže chtít se musím soudit zachovat jenom není musím usměrnit tam kam se smířeno manipulace s vůlí tak se a tak se všeobecně dávno vy o vůli jo ovšem je to jednou větou vysvětleno to je chabé celá ta cesta je pořád opakuju své fáze a na každé fázi. Je nutno tou vůlí manipulovat jinak protože člověk nesmí být nepřirozené člověk musí přirozeně jednat musí jednat tak jak jak na to stačí on neumím na začátku tu vůli celou předat do vůle boží to ne takže ze začátku musí tu vůli usměrnit láskou zase neboť záležitost lásky je záležitost vůle přátelé to není žádné to citu to je bližní kdo miluje jenom citem tak to je láska která jednou tady jednou tady není když nemá na to naladit že ano když se mu citu nedostává pravá ska je záležitost vůle chci milovat jestliže jsem například se snažil devět let o to abych chtěl milovat abych miloval boha jako nejvíc ze všeho výsledek byl že sem se dostat koncentráku. Ale to byl projev projev nejvyšší lásky boží to dneska vím ale který jsem tak nechápal ne to nevadí je to nechápal ale on opravdu učil lásce on je naučil když jsem chtěl tedy milovat boha především a vám doporučuju když to chcete tak může takhle začít tak on to naučil tím že ukázal že je to on který miluje když miluju že to pomocí jeho lásky jsem schopen vůbec jakéhokoliv i nejmenšího projevu lásky a to je výborný že sem potom si nepřál je a víc pana bož cokoliv jiného protože jsem věděl že to je záležitost která není závislá jenom na nýbrž sedím na bohu to všecko dvanáct se pro smysl pět no teď to podívejte se bych dneska chtěl. Aby to navozovalo na to co jsem tady říkal ty předešlé dny bych chtěl vám vysvětlit proč ježíš radí milujte bližního jako sebe sama že to není jenom taková takový příkaz který by se vysvětloval dal vysvětlit potřebou lásky nebo jeho láskou nebo tak nějak nýbrž že je to příkaz který dokonale osvěcuje jak se ježíš vyznal v moc možnostech lidských že totiž člověk není schopen vůbec není schopen dosáhnout vědomého spojení s bohem jestliže. Nemiluje bližního bez ohledu na sebe je to doufám do pomalé to to velice zále na tom bez ohledu na sebe co je to bez ohledu na sebe ne jenom jestli mu to něco vynese nejenom jestli za to něco budete mít tedy mít ne aby to byl všech jak se říká česky nýbrž tak aby ani uspokojení z toho dobrého činu si pro sebe nezanechali protože cokoliv si z dobrého činu zanechá pro sebe by by to bylo jenom sebeuspokojení jsem to udělal dobře v tom smyslu tak to ubírá nejenom na síle. lásky ale ubírá to na možnosti pomocí lásky se spojit s bohem vědomě a ten člověk i když miluje když to táhne na sebe jako že si myslí že dělá dobře to je to je zle on musí vědět co bůh od něho chce a on přitom není dobrý ten člověk dobro je v tom bohu který jim mu to oznámil od kterého co je dobré o koná dobré relativně dobré ale proto ještě není dobrý když někdo vykonal tele dobra není ještě dobrý to říkal osobně ježíš kristus byl vykonavatelem dobra ale o sobě prohlásil že není dobrý a to nelhal říkal že dobrý jenom jeho. Ten nebesích to je jako kdyby si motyk říkala že je dobrá když kope je dobrá není dobra je dobrým nástrojem ale není dobra a takže jestliže činitelem v tom oboru lásky a ve všech ostatních samo sebou o tom dneska nebude mluvit to se mluvil jindy jestliže jediným činitelem je pán bůh to znamená jestliže je o to on který miluje a ne který jsem nástrojem jeho lásky kterého bere doruky jenom on třea i to že si počítám tu lásku sobě i to způsobuje že sice jsem mohl být prospěšný ale. Zázračně ne protože když si kdykoliv si mysleli učedníci páně že to dělají ze své síly ne tak se dostavil případy kdy jim to nešlo protože to ze své síly nedělali jenomže když viděl před sebou těžký případ který nedokázali by lidsky řešit tak se po zastavili a přišli na ježíše a říkali ona to nejde a oni vy stě musel říct proč jim to nejde protože se to začli dělat ze své síly protože jim jejich představa jich rozum řekl toto je nemožné no ale vono to bylo všechno nemožné co dělali ale v rukou božích to nemožné není mocí boží protože tohleto všecko říkám protože člověk ubírá na svých a tech lásky to podstatné na jejich síle v tom že to všechno vztahuje k sobě. jsem to udělal ježíš kristus říkal poje pravice neví co dělá tvoje velice a jestliže to jestliže si něco vynechám s to učení ježíše krista sme kacíři jestliže něco dělám a my si a chci aby to bylo dobré pochopitelně a vím o tom že to dělám tak to je největší chyba nesmí vědět že to dělám musím vědět při tom poznání které mám k viděli každý člověk že to dělá bůh že on jediný je dobrý tak prosím vás v sobě jako motyk nechť nikdo ne přiznej vliv nebo moc toho kdo tu moc. Etiku v ruce drží a to je pán bůh ten nás každým okamžikem drží při vědomí při životě při aktu při poznávání věcí a tedy jemu náleží věk takže když se podaří někomu z vás udělat dobře spějete poděkovat za to pánu bohu ale upřímně protože jak to neuděláte tak v pomohli nechci říct čtvrtou síly boží ale daleko menším zlomkem síly boží protože si to všecko přivlastnili sobě když ale ani nevíte že když jste chtěli dělat dobře ale ani nevíte že se to udělali rozumíte ani to nevíte. Jako by se to neudělali tak se chováte správně podle návodu ježíše krista protože jak vám známo jeho činnosti dělal jako by to nedělal když mu něco říkali že je zázračné nebo tak říkal ne víra tvá uzdravila a on nelhal zaručeně nelhal to bylo toho byl vzdálen a tak to jsem po bylo úvodní k tomu jsem chtěl říct protože jsem vám tady včera nebo předevčírem že tu dopis o nějaké ošetřovatelkou která ošetřoval na sat nemocný ji budu jmenovat jít krát tu mnou panuje si nemocná je nitky marta je ošetřovatelkou to se hodí k tomu marta pečlivé ne tato marta ošetřoval. Tu na smrt nemocný která umřela takovým způsobem že to své ošetření nepřišla sobě nepřítel to sobě jako že to sama nedělá ono ale je to žena která hlas od boha tak že co je jim úkolem od boha daným a když pochopit když poznává že je to bohem svěřený úkol tak v tom poznání je vždycky obsažena i síla uskutečnění takže ono bůh si to přeje bůh mně tomu dává sílu tak jenom musím být tělesně při tom to je celá moje zásluha a za to musí být ale věčného nejvíc že to svým být právě takže ona je ještě vděčná za to že to může udělat. A ne aby někdo byl za to vděčen píše dalo my to práci než jsem tisku přesvědčila že nic nedělám a že musí být vděčná bohu a že nemá právo být ani v nejmenším vděčná za to co dělám ale když se mi to podařilo teprve pak se mohl na působit mocí boží dříve ne dříve viděla ve mně člověka který pomáhá a tak ta jít ještě psal jak je to možné výsledek mi že tam najednou přišla že na kterou jsem nikdy před tím neznala nikdy se mi neviděla a najednou se u nás zabydlí je tam i přes noc a ošetřuje takže okamžitě samosebou napsal dopis že aby....

Download XMLDownload textWaveform view