EN | ES |

85-32B

85-32B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Vy je za jakých okolností duchovní vůdce k nám jasně mluví že mu rozumně se podle něho můžeme zařídit a za jakých okolností k nám nemluví hadí nás přes palubu a to je jednoznačně od jednom něja pověsí takto jsteli poslušni neod mít tvář nejste li poslušni odmítá vás čili je to otázka poslušnosti a ježíš kristus této poslat tvá jsem nevěděl a toku třicet devět říká ska. Neboť pravá ska je poslušnost dítě které poslouchá matku musí napřed milovat aby v mohlo boha komu nemiluje toho neposlouchá a my ještě vidět že tam není rozdíl mezi poslušnosti a láskou odít poslouchá matku i když je mu to třebas nepříjemné protože jim miluje a takhle to bylo jistě učedníky páně například veli se svatým a nem no pro proto tolik poznával že miloval takže když jsem si myslel že nemiluju tak jsem ve skutečnosti miloval ovšem bylo to zmoci boží nebyla to láska moje tak jsem se nedopouštěl příliš velké chyby jsem si myslel že nemiluju bylo to bylo to menší omyl než kdybych se myslel že že miluju. To by byl omyl že miluju ale byl to taky omyl že nemiluju a oběma omyly jsem byl veden kupředu ten omyl že jsem nemiloval což nebyla pravda se ukázal být správným omylem v koncentráku nebo že se dovídal že to byl bůh který tu lásku sděloval a jsem z části toho co pro bylo sdělitelné projevoval akt lásky než byl to on který miloval si jsem nemiloval ale protože jsem byl poslušen tak jsem miloval ale pokud se bral to poslušnost. Ta byla situaci navozena jak jsem vám před chvilinkou říkal jenomže nic nepřichází z vnějšku všechno to bylo zase z vnitřku nahrán ale to bylo při daleko myslím že tady může opustit tak jsem stal v tom duchovní cena páté a vy mluvil pořád o tom předešlu a ne tak by se prosím to tam vopakoval to co to třeba to nebudu je jak k tomu si opakovat to jsou on že někdo tady někdo mu z vás řekl ty jsi svým stavem pro někoho bratrem pro někoho si synovec pro někoho svý synem a tak dále ale si to pořád ty jediný ne a tak taky je to s námi ve vztahu k bohu podle toho kde nějaké úrovni jsme. Ten podle toho který stav pociťujeme to teďka trošku pozměním protože vono to není tak jak to tam on říkal tak podle toho boha taky jsme ochi chopím pochopit nebo si s tím smířit nebo přijmout svou vírou ne a po této linii víry potom jít rozumíš tak to trošku dál jo ovšem to neodpovídá to neodpovídá skutečnosti protože vzhledem k bohu jsme synem vnukám synem vším možným a sme taky ničím. A to potom tohleto jako mně neklape rozumíte a jenom to vám nechci hlavu ne ale mám na mysli když toto říká ne se mi objeví to je divy klín ne se dobít to je ta komplex ta toho jevu jo než to vám dělá dobře že se to rozškatulkoval každému z vás a že se to nějakým způsobem formu je rozumově ale formu formulace rozumová nebo spravování rozumové. Je výborná záležitost bez které se neobejdeme ale za určitou dobu vývoje je překážkou absolutně nepřekonatelnou ale absolutně nepřekonatelnou a to platí taky o lidské vůli a se chopím několik toho rozumu ale vůle jestliže jsem si směl jako každý z vás dělat po vůli co jsem chtěl tak to je to co nejvíc oddaluje od osobního styku s bohem. Protože když jsem si měl dělat a většina ani si s mít co chce ono mu to někdo za temné do jiný narazí na odpor ho okolí ale na pána boha ne nýbrž drží ho v šachu zákon třeba že si nemůže dělat co bych chtěl ale nemůže vrátit že si přivlastňovat co by si a tak dále že ano je omezen ale v tom duchovní v duchovní oblasti je nejvíc omezen člověk svou vůlí právě že totiž když si zmírat co chce tak vůbec nemůže se dostat na dosah vědomého spojení s bohem protože vůle jakou je vůle stvořené povahy. To je vytvořena pomocí transformátoru vůle boží vůle boží přejde transfomátor em lidským a nastane se z protože tamtudy prošla stvořeno vůlí a ta stvořená bude musí býti dokonale pohlcení do vůle nestvořené a to bude nestvořená to je něco o kterém byste se vyváděli když jste jim odpustili nepoznali že to vůbec není žádná vůle do se zákony pán bůh nic nedělal jakoby ji nespal jako by se to někde vytvořila vodvodit ho toho jako byl to sedmý den kdy si odpočívá a tak dále to je vůle která zdánlivě není vůli protože není tou hůl kterou my známe co chci to si udělám. Pán bůh nepotřebuje něco chtít aby se to stalo to je jiný způsob zacházení s vůlí než jak my zachází svou vůlí stvořená vůle musí chtít přesně konkrétně co chce a potom to třeba to tanec toho nebo to nedosáhne ale kdyby bůh musel chtít jak se mluví ve starém zákoně chtěl bůh vytvořit to a to aby tvořil to chtěl oddělit vodu nebo temnoty od světla a tak dále nic takového nechtěl ten tvůrčí akt probíhá po jiném principu než lidsky pojaté vůle. Než věda se trošku tomu přiblížil že říká vono je to nějak takovým způsobem samovolné nějaký pan demokracie dávno před kristem hlásal že to je to mystická teorie že na začátku byli atomy které je volně padalo a pak sto šel jak mela to nesmírnou kombinací dopadlo jako tento vesmír ne toho to neudržitelné a vím a neudržel na tom pro jenom jedna věc že to padalo tak to musí být nějaká příteli vás síla že jo ale to hluboce vysvětluje že ta vůle boží něco jako tažní síla. A čím člověk se víc přibližuje k tomu bohu tím i poznává že veškerenstvo stvořené je taženo jim k tomu cíli ze kterého vyšlo že totiž vyšlo z boha k bohu se vrací že to je velký takzvaný velký okruh pro jsem slíbil že to budu mluvit o těch okruh svých tak vám to potom ještě vysvětlím mentální ano to je v pořádku a tak to to si bude muset ještě vysvětlit tak od toho odcházím prosím vás ale upozorňuju vás že vůle boží musí být nakonec ve shodě s vůlí lidskou a to se může provést jenom po spojce které se říká poslušnost po jiném principu to nejde nebo řekněte láska po jiném principu to nejde. Ale jsem učinil určité rovný sku anebo paralelou mezi poslušnosti svých padalo mezi poslušnosti a láskou tak berte to takle jasný prosím bude velice vzdělání cit podívej se mám tady dotaz bych chtěl milovat boha a když ty si řekl že boha je třeba milovat celého srdce z celé duše z celé mysli s veškerou silou svou ona absolutně žádný člověk ničeho absolutního není schopen a řekl jsem že by byl to tedy by byl ve stavu trpné modlitby čili potřebuju teďka znát recept na trpnou modlitbu říkáš abych mohl se dopracovat k lásce boží o kterou stojím o tu lásku proti nemůže nikdo vyčítat a kdo by odmítl tak by nejednal správně ne odměnu ani . Protože ježíš kristus měl na to recept recept je velice známý jak se dostat k trpné modlitbě ty tu trpnou trpnost musíš napřed pěstovat mimo modlitbu totiž tam tvé nová bych tak řekl na úrovni daleko nižší než trpné modlitby ale v zevním světě dejme tomu když ti učedníci páně začli dělat zázraky. Tak neznali ještě pravý efekt vnitřní modlitby trpné ale museli se otevřít síle boží která jediná ne oni byla schopna ty zázraky dělat ne to otevření se této síle byl počáteční ne kompletní počáteční stav tak nosti daleko větší míra trpnosti se od nich chtěla když ztratili toho svého spasitele domnělé na kříži a tedy ztratili víru mně ho protože zemřel potupnou smrtí a oni přesto měli jako v spáse jít. Tam v životě zevním se dopracoval v události lidem okolností k tomu že museli zachovat určitou míru trpnosti aby nepřišli taky předčasně život oni si vo tom a to bylo třeba že stravu to ano a na tom nezáleží oni zalezli do děl jak ten ježíš kristus umřel na kříži ne chovali se ty viděl toho svatýho petra jak se chová když mu chtěli říct že on taky patří k nim že takhle se pochovávali všichni ostatní ani nešli k tomu o mně se nechci ukazovat rovnou zalezli nebo stáli podání sami bez věku. A potom byli z toho vy by brání ale tento recept daný životní zkušeností těch učedníků na chvilinku opustím protože ježíš kristus taky k tomu něco říkal a my musíme obojí vzít dohromady který si všímáme jenom toho co k tomu řekl tomuto co řekl ty to nebudeš spolu spojovat ta ti pomohu abyste to to ale spolu spojoval říkal že to k tomuto řekl a to byl říkat to toto k tomu nepatří ne ne to k tomu patří a on řekl se šli do za mnou přijíti zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj čili kdy je možno ho následovat nemohu nastol nikoho k koho nevidím že vo nás sleduji musím před sebou mít abych ho mohl za ním jít ne a kdy oni ho viděli za sebou jít teprve zapřeli sama sebe vzali svůj kříž na sebe teprve ho potom začli následovat voni dyž o nasledovanou předtím když dělali zázraky to nebylo následování v pravésvětlo toho následoval jenom tak nepatrné míře. Jak jim to smysly předkládala jak to smyslová zkušenost překážela to je málo kdežto zkušenost která pocházelo se ta svatém a nebyla zkušeností smyslovou absolutně ne to byla zkušenost mimo smysly na smysly nad rozumem ten duch svatým radil bezeslovně nedbejte co budete říkat říkal ježíš kristus duch svatý vám poradí pro ni vám ale nepromluví nemusí mluvit oni vědí budete vědět co máte říkat říkal ješ kristus a to je prosím trpná modlitba převedená do života jsem vám tady předvádím trpná modlitba trpně m trpná modlitba převedená dobre do pomoci bližnímu. Do jaké míry ovšem vy ten základ je trpné modlitby sami zažíváte do takové míry také jste schopni to co z vyplývá přímou za správné nebo se podle toho zařídit to je eště horší těší takže jestli se podle toho zařizuje ten málo tak je to způsobem mojím že v trpné modlitbě vnitřní nejste kována kdežto zase naopak řečeno jsem byl tak kována modlitbě trpné že jsem si myslel že jsem svatý že ta trpnost samo a takových mezí že jsem od opustil tento život ne že sem byl tuhý a jsem jsem byl prostě jako jako před smrti nebo jako po smrti nebo tak nějak třebas konkrétně večer se začal koncentrovat a ano jsem se třech koncentrace dostal úplně tuhý který nedýchá který prostě je studený že jsem nemohl hnout prstem sem nemohl no jsem sem šel tak si mrtev napřed to jako zničilo a pak jsem to považoval za běžnou věc. Prosim vás tohleto byla koan ve vnitřní modlitbě že jsem odešel úplně do nitra to znamená do nestvořeného nitro tím rozumem nestvořené ze stvořeného jsem se odebral pryč to tělo jsem nechal na holičkách ano to tělo kdyby bylo bývalo delší to bude chm na anička tak umřelo ho betelně no ale vlivem milosti boží sem se zase do toho těla vracel neměl jsem ztrátu vědomí ale neměl jsem vědomí času mezi tím to jsem byl vrcholně vědomí ale neměl jsem dojem to trvalo tolik hodin la bezčasová záležitost že sem se divil proč jsem studený ano proč se nemohu hnout. No a to byla doba kdy sem ještě chodil do školy takže nemohl jsem studený do školy a všechno to š nějak vřelo ale říkám že to opačný způsob chybného myšlení tohleto co dneska před než jak myslíte vy ale stejná chyba v tom si myslel že to je vítězství že jsem svatý bych takhle se stýkal s bohem ne v bezčasovosti v nestvořeném vnitř jenomže že jsem neměl vidění žádné postavy žádném světla žádného slova jsem přebýval vnitřně v klidu k moudrosti boží a ta moudrost boží se dotýká tak všestranně že jsem z konkrétně nic neměl. Takže když jsem přišel do života a bylo třeba abych podle to mu to zařizoval tak i muselo na vy no světlo aby vona tam měla přístup to se potom pokud se draku nedělal ale přednost jsem vždycky zažíval řeknu světla abych mluvil z této moudrosti nebo a bych jednal se tomu dosti vono bylo třeba temnoty občas jednat tak že my to ko třebas několikrát se a to je to nám rostina se mu hlavě to je asi známá věc všech lidí. A ale vnitřní uskutečnění nebylo kompletním uskutečněním to bylo opravdu vnitřní uskutečnění nebylo to celistvé uskutečnění tyto věci se musí uskutečnit zde na tomto světě proto ježíš kristus a to sem tehdy ještě nevěděl stal mrtvých aby to tady uskutečnil a ne někde v tom stavu vnitřního uskutečnění takže on potom mohl se a ducha svatého to bylo ve stavu pobytu bez ožením on pobývá ve stvořeném jiným. Jinou kapacitou nebo jinou úrovni nebo jinou mírou než se tím a proto mohl se sta toho ducha svatého takže se potom se musel poznat prvně jsem to udělal před sedm ale to nebylo mým vlivem ale později to bylo živen toho esesmana že že taky mimo modlitbu v tomto světě je třeba ty věci uskutečnit když se uskuteční v tomto světě že to potom za následek vědomé spolužití s bohem opač obracení světel jak jsem o tom mluvil v tom v cestě vědomí když od boha člověk tyto věci chápe a ne ze sebe z boha žije to existence z boha miluje z boha poznává ano. No a to trvalo jak jsem říkal pět měsíců a potom to nějak co se promrhal a tak dále to nebudu dál opakovat to je vedlejší ale důležité při tom je že když vám teďka jako se k tomu chystá dám návod pro trpnou vnitřní modlitbu teprve k tomu chystám seprat úvod tak to nebude takový návod že by vám na všechno vystačil v tomto světě jako mně to nevyznal ten návod jsem zvládl tu vnitřní modlitbu jsem dosáhl konkretně jsem v vnitřní modlitbě patřil tomu bohu si můžeme říkat sem ho tam miloval se o tom poznával jako třeba byl schopen ne to mohutností toho příbytku u boha byl jsem v tom příbytku boha třeba po tu dobu že jo a tak dále ale jak jsem se ocitl na ven ve vnějším životě tak to nebyla pravda v tom smyslu že jsem tomu nemohl použít plně že jsem byl omezen zase znovu ne tím tělem to tělesnosti tím časoprostorem ve kterém jsem měl znova střed svého života. Takže teď prosím vás k vnitřní modlitbě jak by vedla k tomu aby se uskutečnila zevním světě aby byla ta trpná modlitba skutečně efekt aby vedla i v zevním v denním životě k tomu vědomému spojení s bohem kde kterým mystik žák mystiky mně říká po koncentraci třebas ranní. Pln boha odcházím do tohoto světa a vono se to všecko to povídání ty trati při jednání s lidmi že to tam hádej vlastně klacky pod nohy z oni znepokojovat řešit věci rozumem a ne vnitřně a platí ten kontakt a do večera jsem úplně na holičkách a tak ta cukatůra denně takhle o kolem se opakuje a tak to bych nerad aby se to taky s vámi opakoval protože vám teďka dáváte jak tu modlitbu zavést tak nebo nemám to nepříjemné jak tu modlitbu zavést tak abyste nepřišli o to požehnání vevnitř modlitbě i kdybyste zažili tu vnitřní modlitbu trpnou umělý dosáhnout a neuměli dosáhnout v zevním životě jako že tomu tak není. Tak by to nebylo ještě vítězství ale jestliže by trpně nechá nedochází te ve vnitřní modlitbě k trpnosti to znamená nepřešli se představa jo a to je první stav takový začátečnický stav trpnosti tak také tímto světlem vnitřní modlitby trpné se vám nemůže svítit na tento svět jako dejme tomu marty si vona tímto způsobem svítí na ten na tu pomoc bližnímu a pak je třeba aby si člověk počínal jenom tím způsobem který radí ježíš kristus nikdy ne radí provádění trpnou vnitřní modlitbu to je teprve tradice která to takhle rozpracovat ano na ty druhý modlitbě do trpné takzvané mystické začíná modlitbou ticha tak tady chci tu modlitbu ticha a tak to jde dál po extazi a tam to končí. Ale neprávem to tam končí samo sebou a to je jedno tak ta se dál nedostal ale ježíš kristus neradi žádnou trpnou modlitbu on radí jedinou věc než si můžeš přát aby v tobě vládl bůh to znamená aby řídil každý tvůj krok aby si podle něho žil abys ho následoval aby jeho moc tebou vládla tak musí zvládnout něco jiného musíš si přát a uskutečnit při ne přil tvá nýbrž. Posvěť se jméno tvé musí světit jméno boží a jsem to včel vysvětlil co to je ne několik po několikrát nebudu to tady opakovat ale jestliže bys toto si tam potom tomu přidáte z toho nic nebudu hada opakovat ale k tomu přidám další ti jestliže ježíš kristus v tom sebezáporu k tomu sebezáporu vidí nejlepší příležitost vládce k bližnímu tak opravdu miluj bližního jako sebe sama a dostane se do trpnosti své modlitby. Tvůj život se stane zevní život stane trpnou modlitbou neboť budeš muset milovat někoho kdo si to nezaslouží bez ohledu na sebe jenom proto že si milující a že je zapotřebí uplatnit lásku v tom případě když jsem třebas jak jsem vám říkal tomu rovno vi a děl miluj matku kterou vidíš ne tak jsem tím zároveň řekl musí ta cesta tvoje být velkorysá jak nej velkory jako začneš tak nějak pomocný ho směru jenom tak aby se dotázal a kolotá celá tak to nevede nikam ale když začneš od toho co nejvíc jako trápí se nejvíc je to se mi zdali boha a tam uděláš nápravu tak se to trpnosti dostane velice brzo toho vedení taky. Že by se ve všední běžném životě nedržel tohoto návodu lásky a potom se chtěl vás setkat s bohem trpné modlitby tak to nedokážeš to by musel být vešlým případ jako byl v mém med totiž že si byl tam dotažena nějakým utrpením a to ti nepřeju a to není normální to jenom bylo třeba dělat nějakou zkratky abych ty věci včas moh zpracovat to že jsem velice pomalý člověk a víte jak dlouho mi to trvá než to pořádně pracuji a že se se zdatný jsem to zažil v to neumím vysvětlit ale když to je třeba vysvětlit pro věky budoucí a ten úkol nemáte to znova udělal někdo jiný tak u vás je zkratka na místě a. Mluvit o malých a velkých kruzích když totiž se člověk ocitne ve stavu stvořeném je zpočátku uveden do takzvaného malého okruhu a musím tuto větu hned vysvětlit prosím vás protože by potom nebylo dál vůbec rozumět musím definovat když se člověk ocitne ve stavu stvořeném napřed tuto část této věci. Člověk jsou podstatou vnitřní pochází z nestvořeného jsou nejvnitřnější podstatu je nestvořený a když se z toho svou nestvořenou podstatou s tím příbytkem který od věčnosti od boha u boha ocitne na tomto světě znamená vtělí se do lidského těla tak není schopen dělat nic jiného než se pohybu a tak zvaných malých kruzích ještě bych chtěl říct proč tomu tak je a co tady malý okruh. Jakmile se vtělí člověku on sám vnitřně nesmrtelný a nestvořený do stvořeného to znamená do lidského těla tak v tom lidském těle v matčině těle kde proběhne te osm miliónů těch předlidských vtěleních potom přejde do konkrétního vtělení lidského do těla z masa a kosti a to je nadán komplexní transformační schopností kde může přetvářit všecky vesmírové síly ne podle libovůle ale podle určitého řádu v něm zakotveného a. Jenomže celý ten ko tam sice je jenomže není k tomu kódu přístup z pozice malého okruhu a proto vám budu mluvit o tom malém okruhu napřed jakmile se tedy vtělí do tohoto světa tak na něho začne působit něco co předtím na něj nepůsobilo začnou fungovat mysli postupně začne fungovat smysly on vnímá tento svět a navodí se obživy se určitá pasáž vědomí vědomí je nekonečné. Navodí se určitá pasáž a von se v pasáží úsilí on se v pasáží uvěří protože co vejde do jeho smyslů a tomu nemůže zabránit aby tam všechno neházelo protože vidí slyší a tak dále a matko vede do jeho smyslů to nutně po linie vědomí kráčí směrem k rozumu ten rozum ten mozek je na stejné úrovni jako ty smysly a proto to sobě blízko rozum a mozek je tak jiné povahy takže ono od hmotnou od hmotného vidění nebo od vidění hmoty nebo odnímání motto de k rozumovému zpracování ani člověk neví že si vytvořil klec vlivem toho vnímání si vytvořil klesá je vytvořená. Která indové říkají máju že je neskutečná no když si vytvořil víte tady člověka kolikrát mrzelo že branton šel tak daleko to potom po této linii říkal bez nás by svět neexistoval to říkal ovšem to je riziko řeči no svým způsobem pravdu pro nás by neexistoval kdybychom my v něm nebyli uvěznění a že jsme uvěznili tak pro nás existuje kdybychom nebyli v něm uvěznění tako nás neexistuje kdykoliv jsem byl v tom samadhi tak tento svět pro neexistoval vůbec ne jako když neexistuje takže když jsem z toho vyšel tak jsem se považoval za cizince zde jako asi v tom předškolním věku když jsem vyšel vod těch lékařů tak jsem se považoval za díte to sama dobře tak jsem z povalila tlačení ho za uvězněno ve jsem při příležitosti dát najevo že člověk je absolutně nevinen když tak v raném věku se dostal do klece že neví že je v kleci to není jeho vina. To je to velké pokušení která nás sesílá pán bůh která z toho žil a poslal nám sem do tohoto světa a tomu odolat že to od pána boha to velice těžké a pozná vrcholu otčenáše teprve na vrcholu na jeho konci se modlíme neuveď nás v tušení brance a to jeho taky není možné dokud nebudeme uvedeni lidem z toho omylu z toho pokušení že sme že toto je jediné že totiž jedině dualistickým způsobem boje párů protivení se dostávat kupředu to je také předsudky který by neměl platit kterého bychom se měli zbavit no tak přímočaře nikdo z nás nedokáže jít a jestliže tedy ten člověk se dostane do klece. Tak i když se mu takle otevírá denně tak on v nikdy ne vyleze on se do vrací protože je na zvyklí ano a vona se otvírá demě ona se není otvírá do snu třebas což je jiná klec čili z jedné lese může přejít do jiné klec ale vrací se zase ráno do původní klece protože je to v přírodě zařízeno tak že když se unaví pobyt v jedné kleci. Tak se přesune do klece druhé kde ještě není unaven kde čerpá z jiných sil řek bych z jiné strany tam po jeho připravené stejné kleci a může se znovu najít asi znovu občerství takže ráno vstane proto anebo dostane se do bdělého stavu proto že pobyl nějakou dobu v jiné kleci kde se o svěřil čili je to zařízeno dualisticky citem náš život že nabíráme sílu v tomto světě běžném bdělém stavu a potom ve snu ve spánku a tím dokonale připravíme k další vzestup bez těchto dvou prvků by nebylo možno jít dál. My musíme být ne vyčerpání ne poslušen plaností totiž způsobuje neklid a ten neklid způsobuje že nemůžeme jít dál a nechte největším hříchem na této cestě není většího hříchu nýbrž se neska zpovídal nějakému tomu důstojný pánu jako ten se spojil že jsem sebe zboha že jsem to považuju za velí hřích tak bych setkat se mu zpovídal to by bylo zajímavé co by na to řekl můj největší hřích je důstojný pane že jsem neklidný. A neznám ješi ho živa když nebudete zpovídat z tohoto nemáte rozhřešení tak vodejdu ze zpovědnice protože nejsem tady zbytečný a jak mu to musel vysvětlit on říkal po zpovědníci potom při tom světe ten mi to proč vás tedy vlivem toho že mám slámě zkušenost že tehdy sečte nebýt bez boha tak teďka nechcete být z neklidný vám věřím že máte k tomu nějaké oprávnění vnitřní kterému nerozumím ale vysvětlit se mi to aby mu to potom vysvětlen pochopitelně protože pobyt ve stvořeném je závislý na pohybu. Po vy pohyb ve stvořené je závislý na pohybu v pohyb totiž pobyt nestvořeném je závislý na klidu bez pohybu tak jestliže jsem v pohybu a neklidu a jakýmkoliv druhů pohybu nemohou se setkat s tím klidem a si to nestvořeným nemohu se s bohem setkat tak to by on jistě velice snadno pochopil tohleto ten kněz o tom nepochybuj protože zase od toho logickou fakulta ale myslím že i bez nitro chápete kdy. Takže dokud člověk zůstává v tom neklidu tak není schopen něco jiného podniku než takzvaný malý oko to znamená pomocí neklidu pomocí pohybu to druh neklidu pomocí pohybu on se zase vrací k sobě když on se dost na pohybuje během dne to je nej nejlepší případ eště tak se unaven vrací do postele a vlasti se k sobě na tom přechodu mezi první a druhou úrovní mezi bdělým stavem a mezi stavem svadhistana. Je přechod který je nestvořený ty to je tak se tak doly to nestvořené přechody a takže on přejde přes které stvořené takže bychom mohli říct dneska bych předběho si ten výklad a mohl by jíst tak a tak rozhraní mezi spánkem a bdělým stavem je ten stav nejožehavější ze kterého mohu přejít do spojení vědomého s bohem ano je tomu tak pravá koncentrace je konce je soustředění na ostří nože že se pohybuje člověk mezi stavem bdělým a mezi spánkem tak je mně že mnohdy sežere to a mnohdy zase se do toho stavu klidu nedostane protože se bojí jemnosti tohoto stavu že by přitom usnul nemáme ho v těchto rozporem se teďka řešit nemohu ale jdeme kousek dál ono totiž to nedopadá takle ideálně že by na konci dne se vzpamatovala odešel do spánku nýbrž on během dne z toho neklidu se vrací on se mně on se totiž podobá. to vždycky říkám takovému malinkém brouku který lítá třebas vněšku sedmi tučné nechte si ho zle tnout prstu vždycky letí do nebíčka dycky po odpočinku dosti sil aby vlétl nahoru se ideového pohybu nejdete daleko a on se snáší zase k zemi čemu dochází síly a tak taky člověku dochází síly daleko dříve než usne tisíckrát za den musí si odpočinout i když tomu říká vynechání a v nechová to je způsob odpočinku mezitím. Takže on je v ustavičným pohybu a po ustavičně malým okruhu on řeší věci tohoto malého okruhu protože jenom se se svými domě nedostává a přitom je řešit vždycky z ohledem na sebe to znamená vrací se k sobě dřív než jako večer začí se proto k sobě že v sobě chce těmi s tím řešením prospět ovšem je to k sobě velkém s ne je to v sobě v malém si on se byla co k tomu koho zná k tomu malému čili on tím posiluje malé on tím způsobuje že vono vzrůstá že se rozvíjí do stavu takzvané mentální dospělosti. Mentální dospělost v tomto smyslu není určitá míra inteligenční od pocitu jako je to ve vědě nýbrž mentální dospělé si je takový stav ve kterém člověk netouží po tom aby se vracel k sobě mu to dospělost dovoluje aby se pomocí posouvat dále to nedospěje do tohoto stavu do toho chtění dostat se pomocí dospělosti ne nazpátek k sobě nýbrž za sebe nad sebe ten ještě není mentálně dospělý čili mentálně dospělý je například dejme tomu. Druhá který za tím dělal obyčejné stoly a teď si usmyslí dělat tu jedinečné ho tvaru ze dřeva daleko trčí ho který dosud nepracoval tvůrčím způsobem na to de na to své a se mi to vesnice nového mysleli dílny lepší než dosud to je mentálně vyspělý člověk a je to jenom tesař mentálně dospělý člověk je taky ten který například bádá jakémkoliv obra vím oboru duchovním není spokojen s tím že by bez bádání mohl tady klidně si žít a neměl by v hlavě nějaké brouku. A ale on si není spokojen a není spokojen sám se sebou a proto jde na sebe veta jsme zváště jiné znaky o kterých jsem mluvil včera ale protože jsem o nich mluvil třeba tak jsem zkoušel to mluvit nebudu ale chci říct do není mentálně dospělý tomu nedělá nic jiného než se pohybovat v malém okruhu to znamená vracet se od toho tedy vycházet z toho člověka kterého zná malého pomůžu používat jeho schopností a zase se k němu vracet nazpátek nějakým uspokojením a tak dále. Stává se během života že je to okruhy se rozšiřuje že on přejímá do nedělá všechno mechanicky neboť přijímal toho celého okruh nové prvky tím rozšiřuje ten okruh ten okruh rozšíří do takové míry že se nedá uzavřít směrem k němu nazpátek a že se o kuse stane otevřený tohleto se stalo každému po čestné mu umělci a to byl umělec aktivní nebo reprodukční to je jedno že totiž otevřel okruh a jak otevřel oku například dvořáka nás tak poznal že všechnu tu schopnost kterou boha a že k bohu bohu musí za to vděčen a proto bohu děkoval na každou svoji skladba říkal že tam budu ba pochází od něho ano pže to byl člověk velice. Prostý a dokonce sprostý ne ale toto vědomí měl a bylo to správné že totiž ten okruh se mu otevírá protože on se tou ho hubou dostával do takového stavu povzneseností do kterého by se normální cestou nedostal nic jiného tak nepoznáme než ta jeho hudba čehož u zval že to nemůže pocházet z něho nýbrž odněkud odjinud a říkal že je to od boha protože měl věřící člověk měl pravdu teďka ten velký okruh začíná tak totiž není se tak velký jak by mohl být nakonec začíná existovat tehdy když ten člověk. Například miluje bližního to je nejsnazší nebo nejasnější nebo ne doporučovat temně otevírání malého korunu miluj bližního jako sama sebe a ono se ti otevře cesta k bohu jak se tam říká symbolicky budeš spasen že musíš milovat toho bližního bez ohledu na sebe pochopitelně to nejjednodušší recept rozšiřování okruh za okruh malý okruhu velkému a když tedy ten okuh velký spočívá jeho podstatou to v tom člověk nevrací z něho k sobě tak tam ten okruh kde se uzavírá ten se uzavírá nekonečně ze se udělala bohu a z boha zase ten okruh přichází k člověku čili člověk. Když například dejme tomu udělá něco pro bližního a nemá z toho nic naopak musí při tom zorat svůj vlastní odpor jako třebas člověk lenivé to velice výhodné být není výrostci tak nenemysli ale je tomu fakt že to pro výhodou je takhle nýbrž že když tu oni os překonám to vybere nemusíte budeš nejsem ani zdaleka takhle nikdy jako tak musím třebas překonat není vod i když jednu se to otvor jsem musím setkat s bohem při tom že překonám sám sebe. Když to vyplyne posilu musí se sebe překonávat protože von je samozřejmé že pudete do práce nemusí se ničeho odříkat že budete pomáhat lidem a nemusíte se štípnout a musíte sebepřeceňování takový člověk že bych nejradši patřil jenom sobě ani pánu bohu ani bližnímu nikomu a asi proto že tak brzo sem byl ze sebe vybraná a že tedy se mi asi potom klidné pobytu u sebe sama skále to po ovšem hřbitově a kdežto vám ne protože by ho máte zase plné zuby se v něm pořád.

Download XMLDownload textWaveform view